• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
joshje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:56:
[...]

Ik heb die afgelopen week 2x gehad -O- Meest lelijke camo in het spel en heb er bijna 400 van 7(8)7
Ocean Soul is mss niet je smaak, maar hoe vind je deze dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yIFR7e3QWijInRKn2XC2FwM1/full.png
NY 2017, speel voor namelijk DD.

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 26-01-2017 21:01 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
SpamLame schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:00:
[...]

Ocean Soul is mss niet je smaak, maar hoe vind je deze dan?
[afbeelding]
NY 2017, speel voor namelijk DD.
Lol je overtreft het weer haha :P

Lolanta powerrrr! :D +4 reports door dit potje 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/737280c4401e47842f643c54b21a8719.jpg

• SpamLame
joshje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:05:
[...]

Lol je overtreft het weer haha :P

Lolanta powerrrr! :D +4 reports door dit potje 7(8)7

[afbeelding]
Doe je goed
-confederate
-high caliber
-first blood
-arsonist
ff replay uploaden naar https://wowreplays.com/Upload

• joshje
SpamLame schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:11:
[...]

Doe je goed
-confederate
-high caliber
-first blood
-arsonist
ff replay uploaden naar https://wowreplays.com/Upload
https://wowreplays.com/Re...onhero_-Atlanta-Neighbors
Alstu :)

• SpamLame
Nais, fijn ook als je tegenstander je complimenteerd.
Niks geen salty gedoe

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik moet zeggen dat ik de Belfast toch wat zwakjes vind. Eigenlijk moet het schip ook nog een heal en torpedo's krijgen. :P

Echt, nog even en de Belfast gaat de Scharnhorst vervangen als mij favoriete schip. Dit ding is zo heerlijk OP.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wv7NA4Fa2s6Y5sHKlwUyMv22/thumb.jpg

Een of andere idioot in een Emerald besloot om door de straat van gegarandeerde zelfmoord heen te varen, stil te gaan liggen en toen achteruit omdat hij mij zag. Load AP chaps. Eerste salvo terwijl hij stil lag deed bijna niks. Tweede salvo was 7 citadels. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SpamLame
warships.today is weer eens stuque. Gister kennelijk 102 battles gedaan.
wows-numbers.com lijkt betere data weer te geven.

[ Voor 26% gewijzigd door SpamLame op 27-01-2017 07:18 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 00:14
GLR89 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:00:
[...]

Mijn laatste SC was meer in de trant 1:150
Jij bent dan ook de OP uitzondering.

LinkedIn WoT Cash Converter

• joshje
SpamLame schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:59:
[...]

Nais, fijn ook als je tegenstander je complimenteerd.
Niks geen salty gedoe
Dat inderdaad altijd leuk :) Iemand die zo iets zegt krjigt van mij altijd meteen een compliment.
Paar potjes daarvoor met de Atlanta nog uitgemaakt voor cheater haha :+

En ben ranked nu met de gearing :*)
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/65d917627c1bf5b510303508148048b4.png

Feels good 8)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Valt me op dat je avg aantal Frags een beetje laag is, care to explain dit ziet er namelijk niet uit zo >:) >:)

Grats, zeer goeie stats man, wou dat ik het (nog) kon ;)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:28
Holy Cow dan heb ik nog een lange weg te gaan in de Gearing....
Enigste schip wat bij mij in de buurt komt is de Atago met 2273 echter heeft de top daar 3000+ :D

Frags maakt niet uit zolang je de damage maar doet, die vervloekte killstealers ook altijd!

Gisteren ook even gedaalt in Karma, na een potje in de Molotov. Was aan het HE spammen op een Tirpitz die me de hele tijd voor hacker aan het uit maken was, tja Stalanium Molotov filled HE shells starten nu eenmaal wat graag vuurtjes. Op het einde komt hij achter een eiland uit op 8km dus ik dan maar Yolo er op of af in de hoop de torps te gebruiken. Wat denk je eerst de linker zijde gelaunched, daar at hij er 1 van. Ik meteen draaien naar de rechterzijde of hem rammen. Zie ik dat ik nog net de torps kon launchen op point blank, dus net scherpstellen. BOOM Tirpitz weg. Nou je had de chat moeten lezen. Helaas overleefde ik het net niet door een fire anders had ik rollend onder mijn buro gelegen!

Untappd: Louwke80

• joshje
Louwke schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:37:
Holy Cow dan heb ik nog een lange weg te gaan in de Gearing....
Enigste schip wat bij mij in de buurt komt is de Atago met 2273 echter heeft de top daar 3000+ :D

Frags maakt niet uit zolang je de damage maar doet, die vervloekte killstealers ook altijd!

Gisteren ook even gedaalt in Karma, na een potje in de Molotov. Was aan het HE spammen op een Tirpitz die me de hele tijd voor hacker aan het uit maken was, tja Stalanium Molotov filled HE shells starten nu eenmaal wat graag vuurtjes. Op het einde komt hij achter een eiland uit op 8km dus ik dan maar Yolo er op of af in de hoop de torps te gebruiken. Wat denk je eerst de linker zijde gelaunched, daar at hij er 1 van. Ik meteen draaien naar de rechterzijde of hem rammen. Zie ik dat ik nog net de torps kon launchen op point blank, dus net scherpstellen. BOOM Tirpitz weg. Nou je had de chat moeten lezen. Helaas overleefde ik het net niet door een fire anders had ik rollend onder mijn buro gelegen!
Zulke close range brawls dat is wat voor mij het spel maakt! Heerlijk! Tja meneer was salty omdat hij gerekt wordt door een T6 in zijn T8 haha. Ook al zijn de russiche CA's behoorlijk irritant.
Ashrah schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:07:
Valt me op dat je avg aantal Frags een beetje laag is, care to explain dit ziet er namelijk niet uit zo >:) >:)

Grats, zeer goeie stats man, wou dat ik het (nog) kon ;)
Dankje!

Ja kills is niet echt waarop ik focus. Als iemand met 1000-2000 health en 3 vuurtjes of flooding heeft dan stop ik met schieten en focus ik op iemand anders. En dan schieten teammates heb meestal af.

Mijn doel was boven FTD te eindigen haha nu kan ik hem weer treiteren :+

• SpamLame
joshje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:49:

Mijn doel was boven FTD te eindigen haha nu kan ik hem weer treiteren :+
Met als gevolg dat je kansen in OMNI dalen })

Discount weekend

[ Voor 18% gewijzigd door SpamLame op 27-01-2017 10:52 ]

• Louwke
Hmm die Anshan ziet er op zich wel leuk uit. Jammer dat hij alleen in de bundle verkocht wordt.

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:08:
Hmm die Anshan ziet er op zich wel leuk uit. Jammer dat hij alleen in de bundle verkocht wordt.
In de gameclient voor 3700 doubloons ~€15 als je hem nu koopt.
In het kortingstimeframe
1850 doubloons + port slot 150 doubloons maakt 2K = ~€8.50 = opgelost?

• joshje
SpamLame schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:26:
[...]

In de gameclient voor 3700 doubloons ~€15 als je hem nu koopt.
In het kortingstimeframe
1850 doubloons + port slot 150 doubloons maakt 2K = ~€8.50 = opgelost?
Zie alleen het voordeel van Anshan nog niet zo..... voor T6 voldoet de Farragut al aan alles wat je nodig hebt :)

• SpamLame
joshje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Zie alleen het voordeel van Anshan nog niet zo..... voor T6 voldoet de Farragut al aan alles wat je nodig hebt :)
Dat het is een uptiered Gnevny met + en - en vooralsnog onbruikbaar als trainer.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

joshje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:05:
[...]

Dat inderdaad altijd leuk :) Iemand die zo iets zegt krjigt van mij altijd meteen een compliment.
Paar potjes daarvoor met de Atlanta nog uitgemaakt voor cheater haha :+

En ben ranked nu met de gearing :*)
[afbeelding]

Feels good 8)
Get a life. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Louwke
joshje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Ja op zich wel, alleen zit je daar aan vast met 1 captain of je meot hem retrainen steeds. Anshan en Lo Yang hebben tenminste 1 captain dat scheelt weer iets.

Oh ja en de 100% Free XP bonus is niet verkeerd natuurlijk.

• joshje
Louwke schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Ja op zich wel, alleen zit je daar aan vast met 1 captain of je meot hem retrainen steeds. Anshan en Lo Yang hebben tenminste 1 captain dat scheelt weer iets.

Oh ja en de 100% Free XP bonus is niet verkeerd natuurlijk.
Atlanta kopen en je hebt nooit meer captains te kort :+

• Louwke
joshje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:58:
[...]

Atlanta kopen en je hebt nooit meer captains te kort :+
Dat ding heb ik al een tijdje, speelt heerlijk

[ Voor 0% gewijzigd door Louwke op 27-01-2017 13:10 . Reden: spelling ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Dat ding heb ik al een tijdje, spelt heerlijk
Ja in welke taal? :+

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08-2025
GLR, je bent niet alleen. Bij mij is het ook eerder 1:150 dan wat anders denk ik. Is al eeuwen geleden dat ik nog een SC had.

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 00:10
Hebben jullie premium cammo op de T10 schepen? Een camo voor m'n Hindenburg is bijvoorbeeld half zo duur als een Kutuzov. Misschien net wat minder met credits grinden, maar je kan wel het schip kiezen waar je het beste in presteert. Met de free commander xp, die sinds 0.6.0 is ingevoerd, heb je ook nog eens wat aan de xp bonus van de premium camo. Het enige nadeel is dat je er geen captains mee kan retrainen, maar met genoeg free commander xp is dat ook geen probleem.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• PcDealer
Joe_P schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:05:
Hebben jullie premium cammo op de T10 schepen? Een camo voor m'n Hindenburg is bijvoorbeeld half zo duur als een Kutuzov. Misschien net wat minder met credits grinden, maar je kan wel het schip kiezen waar je het beste in presteert. Met de free commander xp, die sinds 0.6.0 is ingevoerd, heb je ook nog eens wat aan de xp bonus van de premium camo. Het enige nadeel is dat je er geen captains mee kan retrainen, maar met genoeg free commander xp is dat ook geen probleem.
Premium Camouflage zou niet kunnen op tier X schepen. Je doelt op Permanent Camouflage voor x000 doubloons of Standard Camouflage voor 22.500 credits of 50 Doubloons?

Ik gebruik cammo op alle schepen, tenzij ik het vergeet :+

• Louwke
Ja ik heb de premium camouflage op mijn Hindenburg. Scheelt een ontzettende bak geld per game. Zelfs de mindere games leveren geld op in plaats van inleveren. Helaas had ik wel de Zao eerst moeten hebben. Hadden meer opgeleverd dan de Hindenburg

• Joe_P
Eeeh ja, permanent camouflage.

Cammo gebruik ik inderdaad sowieso, nogal wat van verzameld met de santa containers. Die pyamastrepen vindt ik wel vreselijk lelijk, gelukkig kijk je vooral naar andere schepen als je speelt.

• SpamLame
Kings of the Sea Battle met commentaar van de lord of the saltmines

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 27-01-2017 18:12 ]

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
DaniëlWW2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:03:
Ik moet zeggen dat ik de Belfast toch wat zwakjes vind. Eigenlijk moet het schip ook nog een heal en torpedo's krijgen. :P

Echt, nog even en de Belfast gaat de Scharnhorst vervangen als mij favoriete schip. Dit ding is zo heerlijk OP.
[afbeelding]

Een of andere idioot in een Emerald besloot om door de straat van gegarandeerde zelfmoord heen te varen, stil te gaan liggen en toen achteruit omdat hij mij zag. Load AP chaps. Eerste salvo terwijl hij stil lag deed bijna niks. Tweede salvo was 7 citadels. :P
Belfast met heal & torps zou compleet OP zijn.

Nu heb ik 71% WR, bijna 60k dmg gemiddeld en laatste spelletje 155k.

Ga mijn kapitein nog wat trainen voor ranked denk ik.

Wat zouden jullie eigenlijk gebruiken voor ranked? Heb momenteel mahan, kiev, belfast , nagato & gneisenau

• SpamLame
mahan, shinyhorse, blyska, atlanta?

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 18:02
Wg/rng haat me echt!
- SC --> 250x victorlima (had er maar 845 van dus hard nodig) :F
- full broadside Shchors en budyonny --> 7 salvos, hits denied.... |:(
- akatsuki torps op 1 na ontweken vanaf 2 km --> full hp detonation..... :( (in een scharnhorst 4yourinfo)

Wordt hier zo moe van....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GLR89 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 23:22:
Wg/rng haat me echt!
- SC --> 250x victorlima (had er maar 845 van dus hard nodig) :F
- full broadside Shchors en budyonny --> 7 salvos, hits denied.... |:(
- akatsuki torps op 1 na ontweken vanaf 2 km --> full hp detonation..... :( (in een scharnhorst 4yourinfo)

Wordt hier zo moe van....
Je speelt weer eens met Duitse slagschepen hé? :P
Daar is echt iets behoorlijk mis mee. AP weigert bij het minste aan hoeken en functioneert gewoon niet. Ik ben allang blij dat de Hipper AP wel redelijk lijkt te werken, dat werd wel eens tijd bij T8. :P

Heb je een Fuso of een ander Japans slagschip? Je moet het verschil eens zien. Het is echt geen toeval dat je op iets van 18km met gemak opgeblazen wordt door een Fuso in een kruiser.

Zo onderhand weiger ik om het vuur te openen voorbij de 15km met mijn slagschip. Ik heb de camoperk dus ik kan het ook doen. Op 12km begin ik meestal iets te raken. Geen citadel, want dat mag niet because reasons.

• GLR89
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Je speelt weer eens met Duitse slagschepen hé? :P
Daar is echt iets behoorlijk mis mee. AP weigert bij het minste aan hoeken en functioneert gewoon niet. Ik ben allang blij dat de Hipper AP wel redelijk lijkt te werken, dat werd wel eens tijd bij T8. :P
Dit had niks met het wel of niet werken van de shells te maken. Meer met het feit dat granaten gewoon weigeren het doel te raken. De helft valt vóór en de andere helft achter het schip in het water. Super strakke groepjes, elk ander doel zou door minstens 4-5 granaten geraakt zijn maar RU cruisers NOPE... Als ik daar in dat schip had gevaren was ik insta dood geweest.
Heb je een Fuso of een ander Japans slagschip? Je moet het verschil eens zien. Het is echt geen toeval dat je op iets van 18km met gemak opgeblazen wordt door een Fuso in een kruiser.
Nee ik haat long range camping. IJN bbs zijn de enige lijn die ik structureel weiger te gaan spelen. Pas als ik alle overige scheepslijnen heb ga ik overwegen IJN bbs te unlocken >:)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GLR89 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:01:
[...]

Dit had niks met het wel of niet werken van de shells te maken. Meer met het feit dat granaten gewoon weigeren het doel te raken. De helft valt vóór en de andere helft achter het schip in het water. Super strakke groepjes, elk ander doel zou door minstens 4-5 granaten geraakt zijn maar RU cruisers NOPE... Als ik daar in dat schip had gevaren was ik insta dood geweest.

Nee ik haat long range camping. IJN bbs zijn de enige lijn die ik structureel weiger te gaan spelen. Pas als ik alle overige scheepslijnen heb ga ik overwegen IJN bbs te unlocken >:)
Misschien toch die Japanse BB´s. Ik had de Fuso unlocked met de missies en dat is echt zo belachelijk. Op 15km is het net een kruiser qua precisie met het verschil dat de granaten wel boom citadel doen. :P
Zelfs schepen zoals Budyonny´s zijn niet veilig. Zelfs Stalin kan ze niet beschermen. >:)

Verwijderd

Zijn hier ook CV spelers die AS setup spelen, of is dit vloeken in de kerk? : ) Op dit moment ben ik op weg naar de Lexington in m'n Ranger, met een gemiddelde van 28,9 plane kills per game en 55% winrate.

Is hier iemand die Lexington of hogere USN CV speelt en kan vertellen of het de grind ook waard is? Er zijn helaas zo goed als geen video's van CV gameplay, laat staan AS gameplay te vinden.

• PcDealer
Ik speel de Lexington, Saipan en Ryujo. Setup afhankelijk van missie. US carriers hebben enorme (=slecht) concealment, maar veel betere AA dan de Japanse.

• Louwke
Soms heb je van die dagen! Waar bij jou alles mee zit maar het team zit tegen.
Gisteren ook zo'n pot gehad en dan eindig je zelfs bovenaan de XP lijst ook tov de tegenstanders...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B7pUr4xywEMj17LfyMgbtmxa/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cvvhiDuZETEf3n5HaMzb5ITq/full.jpg

En daarboven op om het nog harder in te wrijven een supercontainer daarna! Met tromgeroffel, 50 Ocean Soul! -O-

[ Voor 14% gewijzigd door Louwke op 29-01-2017 11:01 . Reden: Supercontainer ]

Verwijderd

Gefeliciteerd met de goede game, jammergenoeg geen win. Kijkend naar jouw score, en die van de enemy CV.... Is dat een boze ex of collega ofzo? Waarom heeft die zoveel kamikaze acties op jou uitgevoerd? ;D

@PcDealer, die slechte concealment vind ik voor mijn (aparte) speelstijl een pluspunt. Ik wil graag gefocussed worden, met name door de CV. Mijn captain skills zijn voor fighters en AA. En als er een keer een verdwaalde DD zijn team laat stikken om maar een paar hits op mij te kunnen krijgen, so be it. Dat brengt een lach op m'n gezicht : )

• Louwke
Geen idee was een van de laatste over en zat in een cap. Kon steeds alle torps en bommen ontwijken ;) Soms heb je van die CV's die zich kapot staren op 1 doelwit. Laatst ook eens gehad in een 3x Gearing Div, die DV wilde ons wat dan ook laten zinken. Uiteindelijk winnen we die game zonder problemen en zijn er 2 van ons gezonken pas tegen het einde :)

• GLR89
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:09:
Zijn hier ook CV spelers die AS setup spelen, of is dit vloeken in de kerk? : ) Op dit moment ben ik op weg naar de Lexington in m'n Ranger, met een gemiddelde van 28,9 plane kills per game en 55% winrate.

Is hier iemand die Lexington of hogere USN CV speelt en kan vertellen of het de grind ook waard is? Er zijn helaas zo goed als geen video's van CV gameplay, laat staan AS gameplay te vinden.
Jep, essex en midway beide. De laatste uit pure frustratie weer verkocht want US cvs zijn bom heavy, tel daarbij op dat elk schip belachelijk goede AA heeft waardoor elke drop wide spread gaat = dus weinig dmg waardoor je behoorlijk nuteloos wordt.

Heb een schurfte hekel aan fighter heavy cvs, die voegen echt totaal niks toe aan de pot. Een goede enemy cv zal om je heen spelen (althans dat doe ik) en voor het team is het behoorlijk nuteloos omdat de carrier weinig doelen weg kan halen. Planes neerhalen geeft daarnaast bijna geen xp score waardoor je nauwelijks beloont wordt.

Overal gezien zijn IJN carriers beter en vooral leuker om te spelen. Damage output ligt voor mijzelf aanzienlijk hoger, bovendien heb je 2 fighter groups voor spotting en defense.

• PcDealer
Ik vind fighter heavy juist leuk om de vijandelijke cv het leven zuur te maken. Zeker met de Saipan die goed dd's kan divetorpen.

• Joe_P
En toen hield m'n GUI er opeens mee op. Begon te knipperen en uiteindelijk zag ik niets meer, redelijk lastig spelen zo (maar even m'n mods weggegooid hierna).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/GUI%20error.png

Na een tijdje kwam er opeens een Nicholas m'n rook invaren en op die afstand lukte het me gelukkig nog wel iets te raken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 29-01-2017 18:51 ]

Verwijderd

PcDealer schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:07:
Ik vind fighter heavy juist leuk om de vijandelijke cv het leven zuur te maken.
Dat vind ik nou ook : ) Mijn IJN CV's heb ik verkocht omdat dat veelste saai begon te worden. Mijn Hiryu heeft 60k xp, maar ik trok het niet meer. Een goede USN AS veegt de vloer aan met welke IJN CV dan ook. Maar dat is dan ook meteen de "zwakte". Goede USN AS spelers zijn er eigenlijk niet. In al mijn games heb ik nog maar 2 keer een goede tegenstander getroffen. IJN AS spelers zijn helemaal een lachertje.

@GLR89, sinds de economy change is het zeer belonend geworden om planekills te maken. Waarom WG trouwens damage beloning voor CV's compleet te nerfen is mij een raadsel. Daardoor zijn er ook zoveel klachten over de CV economy naar mijn idee. Speel AS CV en je zwemt in credits en XP.

Btw PcDealer, Saipans vind ik maar vervelend....ze hebben helaas maar 45 planes >:)

• Joe_P
Nieuw damage record! 8)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/260kdamage.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/rambo-gif.gif

Op het einde (toen we toch al hadden verloren) nog ff een Moskva en Zao gerushed. >:) Helaas kon ik niet nog een schip slopen omdat m'n team te ver weg was om de overgebleven vijanden te spotten. Door een defeat uiteindelijk maar 1800 base xp, wel twee keer zoveel (!) als de nr 2 van m'n team.

• SpamLame
Joe_P schreef op maandag 30 januari 2017 @ 00:04:
Nieuw damage record! 8)

[afbeelding]
[afbeelding]

Op het einde (toen we toch al hadden verloren) nog ff een Moskva en Zao gerushed. >:) Helaas kon ik niet nog een schip slopen omdat m'n team te ver weg was om de overgebleven vijanden te spotten. Door een defeat uiteindelijk maar 1800 base xp, wel twee keer zoveel (!) als de nr 2 van m'n team.
General used much carry
It was ineffective

• Louwke
Ja de soulcrushing defeats dit zou ook een achievement moeten zijn. Top XP eindigen van beide teams en toch verloren hebben.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 30 januari 2017 @ 07:58:
Ja de soulcrushing defeats dit zou ook een achievement moeten zijn. Top XP eindigen van beide teams en toch verloren hebben.
Die is er ook, in Ranked alleen en geen medaille alleen +0 & -0 sterren. ;)
Als je een feature request indient..,zoiets als;
"Heartbreaker"
Condition; "Top experience (before modifiers) on both teams lose the match."
Reward; "Salty Sailor signal".

"Salty Sailor signal"
+1% increased chance of being in team with Unicums while enemy team consists of potatoes.

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 30-01-2017 11:25 ]

• joshje
Gisteren Sealclubbing advanced gedaan haha

Clemson + 19 point captain! :+

Gegarandeerd wins + hoge damage + kills

• Louwke
Is dat toch al niet wat je gaat doen met Omni 😈 Leuk dat je er bij zo mee bezig kunt zijn is je gegund!

Probeer anders eens een 19pt op een Kamikaze is ook aardig leuk.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:57:
Is dat toch al niet wat je gaat doen met Omni 😈 Leuk dat je er bij zo mee bezig kunt zijn is je gegund!

Probeer anders eens een 19pt op een Kamikaze is ook aardig leuk.
Als je het tegen joshje hebt, die zit in [EBOLA] sinds kort.

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 30-01-2017 12:00 ]

• Louwke
SpamLame schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Als je het tegen joshje hebt, die zit in [EBOLA] sinds kort.
Wat ik zo begreep is dat een soort van opleidings clan voor Omni althans so I have been told.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Wat ik zo begreep is dat een soort van opleidings clan voor Omni althans so I have been told.
Zou kunnen. Ik weet er iig niks van en heb (nog?) kunnen vinden.

@joshje is ebola de opstap naar omni?

• joshje
SpamLame schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Zou kunnen. Ik weet er iig niks van en heb (nog?) kunnen vinden.

@joshje is ebola de opstap naar omni?
EBOLA is de 2de clan van OMNI omdat OMNI zelf vol zit (op WOWS) dit is een tijdelijke clan totdat Wargaming de capaciteit omhoog gooit. (maximum is 50 op het moment dacht ik)

Vanavond krijg ik het officieel te horen of ik mag blijven of niet. Maar wat ik heb gehoord van _FTD_ en Flamu zit het wel goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door joshje op 30-01-2017 14:32 ]

• SpamLame
joshje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:31:
[...]

EBOLA is de 2de clan van OMNI omdat OMNI zelf vol zit (op WOWS) dit is een tijdelijke clan totdat Wargaming de capaciteit omhoog gooit. (maximum is 50 op het moment dacht ik)

Vanavond krijg ik het officieel te horen of ik mag blijven of niet. Maar wat ik heb gehoord van _FTD_ en Flamu zit het wel goed :)
Max = 30 https://worldofwarships.e...es/patch-notes-060/#clans
Enne congrats, krijgt GOT nog iets aan transferkosten....

• joshje
SpamLame schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:22:
[...]

Max = 30 https://worldofwarships.e...es/patch-notes-060/#clans
Enne congrats, krijgt GOT nog iets aan transferkosten....
Jazeker! In vorm van ervaring en tips :D

• SpamLame
joshje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:17:
[...]

Jazeker! In vorm van ervaring en tips :D
Ik wacht af in spanning

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

joshje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:31:
[...]

Serieus, get a life. Beetje goedgekeurd worden door Flamu. :P (congrats als je erin komt ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-01-2017 18:19 ]

• SpamLame
Nooit geweten, naief misschien.
Maar iets waar Jingles het vandaag over heeft in mingles with jingles, account boosting

En zowaar er is tenminste 1 service voor WoWs.
Meerdere voor WoT andere games ook.
Bottomline je betaalt een ander om op jouw account te grinden (silver, ships, XP wat je wilt).

Manmanman heb je daar je 19pts cmmdr op je Yamato, maar geen idee hoe je die spelen moet.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verklaard nogal wat gameplay lijkt me. :P

• Joe_P
SpamLame schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:23:
[...]

Die is er ook, in Ranked alleen en geen medaille alleen +0 & -0 sterren. ;)
Als je een feature request indient..,zoiets als;
"Heartbreaker"
Condition; "Top experience (before modifiers) on both teams lose the match."
Reward; "Salty Sailor signal".

"Salty Sailor signal"
+1% increased chance of being in team with Unicums while enemy team consists of potatoes.
Als ze zoiets zouden uitvoeren zou het mij een hoop schelen. Vandaag weer drie van de vier potjes verloren en top xp van m'n team (niet van beide teams helaas).

Na een paar van die potjes pak ik af en toe m'n kraken clemson uit frustratie. Beetje sealclubben op z'n tijd doet veel goeds.

• PcDealer
Ik zag ergens op het WoWs forum dat 100 de mogelijk nieuwe max users voor clans gaat worden.

SpamLame schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:08:
Nooit geweten, naief misschien.
Maar iets waar Jingles het vandaag over heeft in mingles with jingles, account boosting
[video]

En zowaar er is tenminste 1 service voor WoWs.
Meerdere voor WoT andere games ook.
Bottomline je betaalt een ander om op jouw account te grinden (silver, ships, XP wat je wilt).
Voor wie niet eerst heel veel gebabbel van Jingles wil horen over o.a. zijn kat en competitive WoWs, skip naar 17:47.

Check ook de reacties (LOL):
Jingles must be planning a year-long party after he heard that the TOG II* is getting an HD model xD]
Lord all-mighty! First the KV-2 and now you're telling me the TOG II is getting HD too?! It's a dream come true...

I think I jizzed a little....
just think how big the file size will be

[ Voor 98% gewijzigd door PcDealer op 30-01-2017 21:31 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

RPF = nooblord :+

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 30-01-2017 21:42 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• PcDealer
Jaaaaa, paar dagen geleden bekeken. Atsf Yuro is goooooeeeeddd!

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 30-01-2017 21:43 ]

• joshje
Yuro is een held! Als zijn filmpjes gekeken blijft te goed :D
DaniëlWW2 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Serieus, get a life. Beetje goedgekeurd worden door Flamu. :P (congrats als je erin komt ;) )
maar maar maar zoveel speel ik niet eens :(

• SpamLame
Vind Yuro (fka ATSF) ook leuk.
Vast wel eerder gepost, kijk dan ook eens naar
Twannieboy (NL als ik me niet vergis) YT
en of
Arlios (US) YT

• Joe_P
Er is vanochtend een update aangekondigd voor de PT, met als belangrijkste zaken:
1. Buff voor US cruisers (concealment buff voor Pensa en dpm buff voor NO, Balti én DM)
2. Smoke puff op het einde van de teller, wat het hele gedoe met de RN smoke zou moeten oplossen

http://forum.worldofwarsh...lic-test-update-31012017/

Later vandaag maar eens testen, maar wat mij betreft goede wijzigingen. Wellicht dat ik dan ooit nog eens de grind naar de DM ga afmaken (ik ben nu halverwege de NO). Gisteren al de Moskva gehaald dus dat zou m'n T10 cruiser collectie compleet maken (tot de Fransen komen ergens dit jaar).

[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 31-01-2017 14:00 ]

• GLR89
Joe_P schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:59:
2. Smoke puff op het einde van de teller, wat het hele gedoe met de RN smoke zou moeten oplossen
Hard nodig!! :D
Gisteren al de Moskva gehaald dus dat zou m'n T10 cruiser collectie compleet maken (tot de Fransen komen ergens dit jaar).
congrats!
heb alleen de Hindenburg en Minotaur nog maar. Moskva bijna, maar heb een haat liefde verhouding met de dmitri :9 ff grinden nog dus. Vraag me af of de Moskva een step up is t.o.v. de dmitri.

Zao lijkt me echt een heerlijk schip. zit echter pas halverwege de Aoba (stelt niet teleur) maar zie echt op tegen de Myoko en Mogami. Ibuki lijkt een opgewaardeerde Atago dus die kan me nog wel bekoren denk ik _/-\o_

• Joe_P
GLR89 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:13:
[...]
heb alleen de Hindenburg en Minotaur nog maar. Moskva bijna, maar heb een haat liefde verhouding met de dmitri :9 ff grinden nog dus. Vraag me af of de Moskva een step up is t.o.v. de dmitri.
Dmitri had ik ook een haat liefde verhouding mee. Op de een of andere manier trok dat ding bij mij torpedo's van teamgenoten aan (helpt natuurlijk niet echt dat je niet kan draaien in dat ding). Uiteindelijk (toen ik genoeg credits had) heb ik maar een hoop van m'n gespaarde free xp er tegenaan gegooid.

De Moskva speelt als een mini-Yamato met 9s reload. Zelfde concealment :P, slechte manoeuvrabiliteit maar enorm goeie guns. Ik speel er zelf misschien nog iets te agressief mee (om de radar volledig te benutten), maar je kan er behoorlijk schade mee aanrichten (gisteravond nog een citadel hit op een yamato :9~). Net als met een Yamato kun je hem gerust ergens bow on langs een eiland parkeren om een positie te verdedigen. Helaas heb je net als bij de Yamato hetzelfde probleem als er dan twee Zao's en een Gearing op je gaan stealth firen (Gearing / Fletcher kunnen dat binnen je concealment range! ;(). Ook trekken ze beide ongeveer evenveel vijandelijk vuur aan, m'n Priority Target teller staat gemiddeld ongeveer op 5.
GLR89 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:13:
Zao lijkt me echt een heerlijk schip. zit echter pas halverwege de Aoba (stelt niet teleur) maar zie echt op tegen de Myoko en Mogami. Ibuki lijkt een opgewaardeerde Atago dus die kan me nog wel bekoren denk ik _/-\o_
De Zao is een heerlijke damage dealer, maar wat mij betreft minder geschikt voor agressief spelen. Meestal push ik in het begin even met de DDs mee om daarna snel weer achter de BBs te verdwijnen om eerst wat van de tegenstanders af te branden. Pas daarna kun je je weer in het strijdgewoel wagen. Eerlijk gezegd vind ik de Hindenburg wat leuker spelen omdat damage doen in de Zao bijna té makkelijk maar daarbij wel erg saai is.

[ Voor 12% gewijzigd door Joe_P op 31-01-2017 14:34 ]

• Louwke
Haha nu wel ik een Missouri..

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb ondertussen niet eens een T9 en maar een T8. O-)

• SpamLame
woei de 8ste container na de laatste super en weer een super
250 victor lima

• GLR89
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:08:
Ik heb ondertussen niet eens een T9 en maar een T8. O-)
doe is een beetje je best dan >:)
mag je mischien wel eens een keertje met de grote jongens mee spelen O-) (hoop dat ik dat ook nog een keertje mag... 8)7 )
SpamLame schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:53:
woei de 8ste container na de laatste super en weer een super
250 victor lima
beste vlag ooit.... :/

[ Voor 23% gewijzigd door GLR89 op 31-01-2017 16:18 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:59:
Er is vanochtend een update aangekondigd voor de PT, met als belangrijkste zaken:
1. Buff voor US cruisers (concealment buff voor Pensa en dpm buff voor NO, Balti én DM)
net tot aan baltimore gespeeld.. NO was idd wel stuk beter maar IX is wel echt klote als je die regenbogen niet gewend bent.. mijn god nu weet ik waarom ik de cleveland zo hate :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• GLR89
DDCA/CLBBCV
VFurutaka
VIFubuki
Shinome
Faragut
Aoba
Cleveland
Leander
Graf Spee
VIIAkatsuki
Mahan
Kiev
Leb. Maass
Atlanta
Fiji
Gneisenau
Scharnhorst
Hiryu
Sapani
VIIIKagero
Benson
Tashkent
Z-23
Atago
Chapayev
North Carolina
Bismarck
Tirpitz
IXYugumo
Fletcher
Udaloi
Dmitri Donskoi
Neptune
IowaTaiho
Essex
XGearing
Khabarovsk
Hindenburg
Minotaur
Grosser.KürfurstMidway

Even een kleine update van de schepen die ik heb, maar met name welke ik verwacht nodig te hebben op t7 voor ranked. Verder de dik gedrukte schepen moet ik nog "terug" kopen.
Welke schepen zouden jullie hierin adviseren?

[ Voor 1% gewijzigd door GLR89 op 31-01-2017 21:19 . Reden: aanvulling ]

• GLR89
inmiddels een hoop rariteiten tegengekomen in WoW's maar deze:
whutt....??
spant toch wel even de kroon..

die award krijg je na: win 10 random battle's
Yamato, die totaal geen flauw benul heeft wat hij in ons team aan het doen is. Vraagt serieus meerdere malen om advies, wordt door mensen lichtelijk belachelijk gemaakt, niet geheel onterecht overigens.
maar dan zie je dit.... 8)7 tja logisch die vragen allemaal

en dan zie je zn WTR :X whutt......?????
https://eu.warships.today/player/500114557/Yolo_Wei

[ Voor 7% gewijzigd door GLR89 op 31-01-2017 22:40 ]

• Louwke
Iemand die sinds bèta reset niet meer gespeeld heeft en nu zijn account weg gegeven heeft? Geen idee of je dan ook je schepen hield maar kijkend naar zijn stats heeft hij een jaar of meer niet gespeeld en nu ineens wel weer.

• Joe_P
Wat een potato die Flamu... :*)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/flamupotato.jpg

Net ff z'n stream terug gekeken, maar hij heeft echt weer lekker z'n salty sarcasme aan staan hoor. Terwijl wij het hele vijandelijke team aan het wegvegen zijn krijg hij alleen maar bounces en overpens. :+

https://www.twitch.tv/videos/118714638 (game start rond 05:32:00)
GLR89 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:50:
Je mist nog een Belurnfast! ;)
GLR89 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:38:
inmiddels een hoop rariteiten tegengekomen in WoW's maar deze spant toch wel even de kroon..
Waarschijnlijk heeft die 'account' lang niet gespeeld inderdaad. Die achievement is er pas later bijgekomen met een patch, dus als hij/zij sindsdien niet meer heeft gespeeld dan kan dat prima. Maar aan het gedrag te merken was het niet dezelfde speler als diegene die de eerdere potjes heeft gehaald, die zijn best redelijk.

[edit] Lol, net ook nog Aerroon in een potje tegengekomen (bij de tegenstanders). Hij zat een beetje te zeuren dat we een 3x T10 division hadden en dat zulk soort division play de game kapot maakt omdat je er niet tegen zou kunnen doen. Z'n team was ook niet echt handig bezig dus ik snap z'n frustratie, maar ik ben het er niet volledig mee eens.

[ Voor 13% gewijzigd door Joe_P op 01-02-2017 01:46 ]

• joshje
Joe_P schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 01:10:
Wat een potato die Flamu... :*)
[afbeelding]

Net ff z'n stream terug gekeken, maar hij heeft echt weer lekker z'n salty sarcasme aan staan hoor. Terwijl wij het hele vijandelijke team aan het wegvegen zijn krijg hij alleen maar bounces en overpens. :+

[...]

Waarschijnlijk heeft die 'account' lang niet gespeeld inderdaad. Die achievement is er pas later bijgekomen met een patch, dus als hij/zij sindsdien niet meer heeft gespeeld dan kan dat prima. Maar aan het gedrag te merken was het niet dezelfde speler als diegene die de eerdere potjes heeft gehaald, die zijn best redelijk.

[edit] Lol, net ook nog Aerroon in een potje tegengekomen (bij de tegenstanders). Hij zat een beetje te zeuren dat we een 3x T10 division hadden en dat zulk soort division play de game kapot maakt omdat je er niet tegen zou kunnen doen. Z'n team was ook niet echt handig bezig dus ik snap z'n frustratie, maar ik ben het er niet volledig mee eens.
Eerste: Montana. Verklaart alles haha.
Heb hem laatst ook gekocht maar wat een teleurstellend ding is dat. Yamato pent jou van alle kanten en als je een broadside krijgt op de Yamato krijg je een hoop bounces en slechte damage :')

Die 3x T10 divisions ben ik het ook niet mee eens. Een division betekend niet meteen dat ze goed zijn. Ik speel juist vaak minder in een div dan alleen....

• Louwke
Als het goed is krijgen zij ook een divison erbij toch? Hoewel ik het wel vind dat de balans er in beter kan. Laatst een game met een division tegen van 3*T10 en 3*T8 terwijl wij 2*T8 en dacht *T10 hadden. Beetje rare matching toen. Had een division geswapped en het was goed geweest.

• GLR89
Louwke schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:48:
Als het goed is krijgen zij ook een divison erbij toch? Hoewel ik het wel vind dat de balans er in beter kan. Laatst een game met een division tegen van 3*T10 en 3*T8 terwijl wij 2*T8 en dacht *T10 hadden. Beetje rare matching toen. Had een division geswapped en het was goed geweest.
mm haalt wel vaker rare acties uit. laatst een game waarin het enemy team een Khabarovsk en 2x Fletcher (in div) had en ons team een Shimakaze en 2x Tashkent. Qua hoeveelheid dds kloppend, qua tier en performance verschil zeer groot. Wmb faalt de mm van WG hier hard in. het is lichtelijk verbeterd een paar maanden geleden, maar nog steeds gaat het geregeld mis.

• SpamLame
joshje schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:42:
[...]

Die 3x T10 divisions ben ik het ook niet mee eens. Een division betekend niet meteen dat ze goed zijn. Ik speel juist vaak minder in een div dan alleen....
In Div is m'n winrate hoger dan solo, avg dmg is minder.
Komt deels ook omdat ik probeer te letten op m/n div maten en zelf dan minder focus op m'n eigen ding./

• Joe_P
[...]
De kracht van een division is dat het de onderlinge krachten van spelers / schepen kan versterken door goed samen te spelen. Natuurlijk is de kans kleiner dat dat bij random spelers gebeurt, maar die kunnen net zo goed gaan samenwerken. In dit geval was de div een Gearing / Des Moines / Yamato. Dat zijn natuurlijk schepen die elkaar mooi kunnen versterken (rook / radar combo), maar dat kan ook zonder dat ze in een div varen.
Louwke schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:48:
Zij hadden een 2x T10 div en een 2x T8 als ik het goed heb. Die twee T10 waren BBs die lekker achterin bleven hangen, tsja dan heb je er niet zoveel aan en voegt het hele div zijn ook niets toe.
GLR89 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:10:
[...]
Wmb faalt de mm van WG hier hard in. het is lichtelijk verbeterd een paar maanden geleden, maar nog steeds gaat het geregeld mis.
De MM is wel een stuk verbeterd afgelopen jaar, maar division kunnen het af en toe nog wel eens verstoren ja. Wat ook erg onhandig is, is wanneer al je DDs in een div zitten en dus samen aan één kant van de map (of zelfs achterin) spawnen.

Vandaag de US cruisers bekeken in de PT, maar dat is wennen zeg. Die DPM heeft een mooie buff gekregen, maar met die arcs is het best lastig om de DPM effectief in te kunnen zetten. Het helpt ook niet dat veel high tier maps zo open zijn. Met de Minotaur kan je dichtbij komen en dan roken, maar in de Balti / Des Moines kan dat natuurlijk niet. Voorlopig eerst maar eens focussen op de grind naar de Currywurst en 19pts captains voor m'n T10 schepen.

[edit] Net ook nog even de Akizuki uitgeprobeerd (voordat ik 'm in het echt ga kopen). Maar zelfs met IFHE krijg je zoveel shattered shells. Ik twijfel nog of die het kopen waard is. Iemand ervaring met dat schip?

[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 01-02-2017 12:18 ]

• Louwke
Ik vind het wel een leuk bootje.Met IFHE gebruiken om op DD's te jagen. Daarin is het een beest ook in de smoke tegen battleships als de NC kun je dan snel veel damage maken is me opgevallen. Al met al een hele verbetering tov voorheen. 300+ treffers met 175 shattered shells was dan redelijk normaal laatst staan de daadwerkelijke aantal pens...

• Joe_P
6 tegen 6 op de PT -> 305k damage :+ T10 sealclubben FTW.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/300plus%20damage_2.jpg

Toch wel leuk schip die GK, lekker Yamato's rushen. Je pakt onderweg wat damage, maar op 3km afstand is zelfs de Yamato armor te doorbreken. Daarna nog ff een Minotaur, GK, Montana en een Hakuryu die maar broadside blijven varen. Tsja, dan vraag je erom.

[ Voor 43% gewijzigd door Joe_P op 01-02-2017 14:35 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:29
Joe_P schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:33:

Toch wel leuk schip die GK, lekker Yamato's rushen. Je pakt onderweg wat damage, maar op 3km afstand is zelfs de Yamato armor te doorbreken. Daarna nog ff een Minotaur, GK, Montana en een Hakuryu die maar broadside blijven varen. Tsja, dan vraag je erom.
Tomatoes zijn het dan ;) maar idd hoe dichterbij je komt hoe leuker ze worden maar ook vanaf een KM of 7 werkt het wel hoor meestal slaan ze dan wel op de vlucht als je dichterbij komt

inmiddels genoeg Free XP voor een MIS maar ik denk erover om alle schepen in de JAP BB lijn te skippen en een YAM te kopen, wel zonde dan heb ik 2 bb's op TX

• GLR89
Joe_P schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:33:

[afbeelding]

lekker bezig! GKF met secondary build is gruwelijk bruut. Dichtbij komen heeft dus 2 voordelen :*) Als je IFHE toepast doen je secondary's nog gruwelijker hun best en zal je versteld staan van het aantal schepen wat gekilled wordt zonder dat je er echt je best voor moet doen. DDs binnen 8km zijn gewoon de L*L >:)

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kwam vandaag de noob van de dag tegen: een Bismarck-speler met Survivability Expert... |:( :X :| 8)7

Volgende pot:
Stronk division...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DUMVYfQqrlgnx7KlYMbRHM0A/thumb.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Fest op 01-02-2017 17:58 ]

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-01 20:24
Ik heb voor mijn eerste 2k XP ofzo een container gekregen dus ik kies voor Signals & Flags...

Zupatainer mitt 100.000 free xp lol.

Kan ik direct mijn T6 skippen en T7 kopen als ik wil haha.

• SpamLame
Astratuner schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:42:
Ik heb voor mijn eerste 2k XP ofzo een container gekregen dus ik kies voor Signals & Flags...

Zupatainer mitt 100.000 free xp lol.

Kan ik direct mijn T6 skippen en T7 kopen als ik wil haha.
noice, nog 6.5 van die voor de Missouri ;)

• GLR89
Gisteren deed hij het gelukkig heel wat beter.
Samen met hem en farazelleth een kansloos team behoorlijk kunnen carrien.. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6WiMucigUaHvKDzTs7b4dEUW/medium.jpg

Mann die lui weten wel echt wat ze doen hoor. Fara zag dat ik een klein dd probleem had op mijn eenzame flank en stuurde direct wat planes _/-\o_

ff de stream terugkijken vanavond

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:56
SpamLame schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 05:54:
[...]

noice, nog 6.5 van die voor de Missouri ;)
krijg je geen spijt van
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7oILZZO0Hx42kNWevZ5feLYh/thumb.jpg

• PcDealer
DDCA/CLBBCV
VFurutaka
VIFubuki
Shinome
Faragut
Aoba
Cleveland
Leander
Graf Spee
VIIAkatsuki
Mahan
Kiev
Leb. Maass
Atlanta
Fiji
Gneisenau
Scharnhorst
Hiryu
Sapani
VIIIKagero
Benson
Tashkent
Z-23
Atago
Chapayev
North Carolina
Bismarck
Tirpitz
IXYugumo
Fletcher
Udaloi
Dmitri Donskoi
Neptune
IowaTaiho
Essex
XGearing
Khabarovsk
Hindenburg
Minotaur
Grosser.KürfurstMidway

Even een kleine update van de schepen die ik heb, maar met name welke ik verwacht nodig te hebben op t7 voor ranked. Verder de dik gedrukte schepen moet ik nog "terug" kopen.
Wait... jij hebt drie high tier carriers!? 8)7 Ik dacht dat je dd only was (en Hindenburg) :+
[...]

Eerste: Montana. Verklaart alles haha.
Heb hem laatst ook gekocht maar wat een teleurstellend ding is dat. Yamato pent jou van alle kanten en als je een broadside krijgt op de Yamato krijg je een hoop bounces en slechte damage :')
Sorry, maar ik heb in de Montana vaak genoeg full health Yamo's kapot geschoten terwijl ik op 50% zat...

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:44:
[...]

Wait... jij hebt drie high tier carriers!? 8)7 Ik dacht dat je dd only was (en Hindenburg) :+
jep. Hakuryu bijna bereikt (nog maar 120k xp 8)7
Moskva, Montana en Shimakaze idem.

• PcDealer
GLR89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:00:
[...]

jep. Hakuryu bijna bereikt (nog maar 120k xp 8)7
Moskva, Montana en Shimakaze idem.
Montana div!

• GLR89
heb de Kürfurst ook he O-)

• joshje
DDCA/CLBBCV
VFurutaka
VIFubuki
Shinome
Faragut
Aoba
Cleveland
Leander
Graf Spee
VIIAkatsuki
Mahan
Kiev
Leb. Maass
Atlanta
Fiji
Gneisenau
Scharnhorst
Hiryu
Sapani
VIIIKagero
Benson
Tashkent
Z-23
Atago
Chapayev
North Carolina
Bismarck
Tirpitz
IXYugumo
Fletcher
Udaloi
Dmitri Donskoi
Neptune
IowaTaiho
Essex
XGearing
Khabarovsk
Hindenburg
Minotaur
Grosser.KürfurstMidway

Ik zou de Nagato nog adviseren. Erg sterk schip die ook nog is goed kan vechten tegen de Scharnhorst. Vol secondairy build heb je een range van 7.6km. De sec op de Nagato zijn absoluut niet slecht.

• k995
joshje schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Ik zou de Nagato nog adviseren. Erg sterk schip die ook nog is goed kan vechten tegen de Scharnhorst. Vol secondairy build heb je een range van 7.6km. De sec op de Nagato zijn absoluut niet slecht.
Idd maar dan zit je wel heel dicht in torp range.

Gneisenau en zeker Scharnhorst doen gewoon meer damage, Nagato is me eerder beter geschikt als het om snipen gaat.

• Louwke
Ik zit nog steeds te denken om de Mahan terug te kopen. Alleen moet ik dan een captain trainen of mij gearing captain tijdelijk terug trainen naar Mahan.
Dan deze met Belfast en Atlanta te gaan gebruiken. Ook heb ik nog Shineyhorse en een Nachi met een 16pt captain achter de hand.

Voor Belfast heeft het geen zin om speciaal IFHE te speccen met oog op de schepen die je tegenkomt. Dus mij Neptune captain kan er mooi op zitten.

• joshje
k995 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:28:
[...]

Idd maar dan zit je wel heel dicht in torp range.

Gneisenau en zeker Scharnhorst doen gewoon meer damage, Nagato is me eerder beter geschikt als het om snipen gaat.
Daar ben ik het niet mee eens. Met een Nagato kan je cruisers en battleships behoorlijk veel pijn doen. De 410mm shells pennen bijna alles. Ook kan de Nagato de Gneisenau en de Scharnhorst citadellen en de front armor pennen.

De Nagato is ook vrij manoeuvreerbaar waardoor DD"s het al een stukje moeilijker krijgen. Je positsie is alleen erg belangrijk.

[ Voor 5% gewijzigd door joshje op 02-02-2017 12:43 ]

• k995
joshje schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:41:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Met een Nagato kan je cruisers en battleships behoorlijk veel pijn doen. De 410mm shells pennen bijna alles. Ook kan de Nagato de Gneisenau en de Scharnhorst citadellen en de front armor pennen.
Statistieken geven nochtans meer dmg aan de duitse schepen. Het verschil is idd klein, maar de duitse lijken me daarnaast meer inzetbaar zeker in ranked en epicenter.
De Nagato is ook vrij manoeuvreerbaar waardoor DD"s het al een stukje moeilijker krijgen. Je positsie is alleen erg belangrijk.
Is dat niet door de lagere snelheid?

Herinner me niet dat er zo een groot verschil was.

Duitse hebben betere AA, hogere snelheid , betere CE, torps,Scharnhorst meer lopen (goed voor tegen DD's) . Nagato , meer HP , zwaarde secondaries.

Scharnhorst is zeker beter, Gneisenau wat afhankelijk van je kapitein en speelstijl denk ik.
Pagina: 1 ... 58 ... 129 Laatste