De kracht van een division is dat het de onderlinge krachten van spelers / schepen kan versterken door goed samen te spelen. Natuurlijk is de kans kleiner dat dat bij random spelers gebeurt, maar die kunnen net zo goed gaan samenwerken. In dit geval was de div een Gearing / Des Moines / Yamato. Dat zijn natuurlijk schepen die elkaar mooi kunnen versterken (rook / radar combo), maar dat kan ook zonder dat ze in een div varen.
Louwke schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:48:
Als het goed is krijgen zij ook een divison erbij toch? Hoewel ik het wel vind dat de balans er in beter kan. Laatst een game met een division tegen van 3*T10 en 3*T8 terwijl wij 2*T8 en dacht *T10 hadden. Beetje rare matching toen. Had een division geswapped en het was goed geweest.
Zij hadden een 2x T10 div en een 2x T8 als ik het goed heb. Die twee T10 waren BBs die lekker achterin bleven hangen, tsja dan heb je er niet zoveel aan en voegt het hele div zijn ook niets toe.
De MM is wel een stuk verbeterd afgelopen jaar, maar division kunnen het af en toe nog wel eens verstoren ja. Wat ook erg onhandig is, is wanneer al je DDs in een div zitten en dus samen aan één kant van de map (of zelfs achterin) spawnen.
Vandaag de US cruisers bekeken in de PT, maar dat is wennen zeg. Die DPM heeft een mooie buff gekregen, maar met die arcs is het best lastig om de DPM effectief in te kunnen zetten. Het helpt ook niet dat veel high tier maps zo open zijn. Met de Minotaur kan je dichtbij komen en dan roken, maar in de Balti / Des Moines kan dat natuurlijk niet. Voorlopig eerst maar eens focussen op de grind naar de Currywurst en 19pts captains voor m'n T10 schepen.
[edit] Net ook nog even de Akizuki uitgeprobeerd (voordat ik 'm in het echt ga kopen). Maar zelfs met IFHE krijg je zoveel shattered shells. Ik twijfel nog of die het kopen waard is. Iemand ervaring met dat schip?
[
Voor 4% gewijzigd door
Joe_P op 01-02-2017 12:18
]