Kan er mij iemand zeggen hoe het komt dat ik mijn kapitein zijn skill niet kan redistributen?
Ik heb wel geen dubloons? Misschien ligt het daaraan?
Ik heb wel geen dubloons? Misschien ligt het daaraan?
[ Voor 37% gewijzigd door Joe_P op 20-01-2017 17:58 ]
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Dus koop je doubloons, of je speelt de combat missions voor doubloons of beide.Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:02:
Wel die knop is bij mij grijs en niet klikbaar, daarmee ik het ook niet weet.
wmb wel, maar ik ken je verder niet richt je even tot PcDealer die kent je vast wel van de GOT WoT clan/channel/beideAstratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:59:
En mag ik ook GoT joinen? Heb nog 15k battles met GoT in WoT gespeeld.
Nog 95K op mijn Shima commander, dan Free commander xp verdienenJoe_P schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:57:
Wel geen?
...Net weer in rook geraakt door een Fort (kan je die ook reporten voor hax?), gaat lekker zo. Wel bijna m'n eerste 19 pts captain (Gearing, ook veel ranked mee gespeeld in de Benson). Zijn jullie al zo ver?
[ Voor 61% gewijzigd door SpamLame op 20-01-2017 18:06 ]
Betekent dat dan niet dat je nog geen captain skills hebt toegewezen? Na deze update mag je ze allemaal gratis redistributen.Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:02:
Wel die knop is bij mij grijs en niet klikbaar, daarmee ik het ook niet weet.
Ik 12kAstratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:59:
En mag ik ook GoT joinen? Heb nog 15k battles met GoT in WoT gespeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 20-01-2017 18:22 ]
Dan redistribute enAstratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:18:
Oeps ik bedoel dus 0/7.
Ik heb all skills toegewezen met andere woorden.
Kill stealerSpamLame schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:17:
Hmm valt me op dat ik de laatste tijd veel krakens binnenhaal
FTFY
[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 21-01-2017 06:40 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Untappd: Louwke80
Ben het gelukkig nog niet enorm veel tegen gekomen. Maar de ervaringen die ik ermee gehad heb waren zeer frustrerend. In mn khaba 2x gerushed door shimakazesLouwke schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:19:
Zo weer terug in de wondere wereld van internet na een week! Tijd om morgen mijn skills eens te gaan kiezen!
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Heeft RDF echt zo veel impact gemaakt als gevreesd of valt het allemaal wel mee?
Mijn fletcher met RDF is een regelrechte DD hunter geworden.Louwke schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:19:
Zo weer terug in de wondere wereld van internet na een week! Tijd om morgen mijn skills eens te gaan kiezen!
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Heeft RDF echt zo veel impact gemaakt als gevreesd of valt het allemaal wel mee?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Laten we eerlijk zijn. DD's zijn gamebreaking OP. Hoe kun je 1 seconde gespot zijn, en gelijk weer unspoted zijn? Alleen DD. Hoe kun je op 4km afstand unspotted zijn. Alleen een DD. Wie kan er ondanks die voordelen een assisted salvo van torps lanceren over vele kilometers?joshje schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:21:
Ik speel vrij veel DD's en vind RDF/RL toch wel erg spel verpestend. Is gewoon een map/wall hack. Andere mensen met RDF weten je zo snel op te sporen nu terwijl je daarvoor nog wel is lekker stealth kon blijven. DD's hunten is nu simpeler dan ooit omdat je toch altijd weet waar ze zijn. De IJN dd's torpen nu alleen nog maar op longrange....
Ik ben nog steeds van mening dat die skill eruit moet. Als DD is flanken en tactisch positioneren gewoon nutteloos geworden
En toch scoren DDs het laagste als het gaat om avg dmg in de hogere tiers... DDs zijn een beetje als arty in WoT, als ze je raken doen ze het goed maar ze raken niet zo veel.Razorbite schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:44:
[...]
Laten we eerlijk zijn. DD's zijn gamebreaking OP. Hoe kun je 1 seconde gespot zijn, en gelijk weer unspoted zijn? Alleen DD. Hoe kun je op 4km afstand unspotted zijn. Alleen een DD. Wie kan er ondanks die voordelen een assisted salvo van torps lanceren over vele kilometers?
DD's zijn High risk High reward. 4km afstand unspotted? die bestaan niet.Razorbite schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:44:
[...]
Laten we eerlijk zijn. DD's zijn gamebreaking OP. Hoe kun je 1 seconde gespot zijn, en gelijk weer unspoted zijn? Alleen DD. Hoe kun je op 4km afstand unspotted zijn. Alleen een DD. Wie kan er ondanks die voordelen een assisted salvo van torps lanceren over vele kilometers?
Wall of Skill is ook niet direct om damage te doen, maar meer een "area denial tool".RagingPenguin schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:16:
[...]
En toch scoren DDs het laagste als het gaat om avg dmg in de hogere tiers... DDs zijn een beetje als arty in WoT, als ze je raken doen ze het goed maar ze raken niet zo veel.
Maar als je zegt dat de 'Wall of Skill' torpedoboten niet zo leuk zijn ben ik het helemaal met je eens.
Met de update is de duration van de catapult fighters wel een stuk minder geworden. Ze zijn nu meer bruikbaar voor (tijdelijke) AA dan voor het continu spotten van DDs en torps.joshje schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:37:
[...]
En met de nieuwe skill dat je 2 catapult fighters krijgt als BB ook nog is een groot voordeel dat je deze torps veel eerder spot.
We hebben het over de Direction Center voor de catapult vliegtuigen toch?Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:42:
Met de update is de duration van de catapult fighters wel een stuk minder geworden. Ze zijn nu meer bruikbaar voor (tijdelijke) AA dan voor het continu spotten van DDs en torps.
Terrecht. Khaba speelt totaal niet als een stealthy dd. Veel meer cruiser waardig. Heal (met beperkingen) is imho dus veel efficiënter.Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:42:
[...]
Overigens gaan er nu ook geruchten dat de Khaba (en de nieuwe Kiev op T9) een heal krijgen ipv de smoke bij de RU DD rework.![]()
[...]
Algemene nerf in 0.6.0:SpamLame schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:09:
[...]
We hebben het over de Direction Center voor de catapult vliegtuigen toch?
Indien ja dan is niet de duration korter, maar de airspeed lager.
Indien nee welke skill hebben we het dan over.
Ahh, tx.Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:26:
[...]
Algemene nerf in 0.6.0:
Catapult fighter working time for Battleships reduced to 90 seconds.

Dit is mijn Gearing buildLouwke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:21:
Oh she looks like a Beauty. Tot wanneer loopt die actie?
Zoveel twijfel nog over de skills Zao leek me redelijk duidelijk. PT, EM, DE, SI,CE en dan nog 6 punten over. BFT leek me een logische keuze daarna. Wellicht dan nog AR en DC. Kom ik uit op.
http://shipcomrade.com/ca...0100010000011100000000119
Wellicht zelfs een goede build voor de Hindenburg ook nog.
Voor de Gearing zat ik in deze richting te denken:
http://shipcomrade.com/ca...0010001010011000000000119
wellicht Torpedo Acceleration wisselen voor Adrenaline Rush. Waar ik ook overtwijfel is het nut van Superintendent op dit moment. Is het nog nuttig na de tijdsverandering van de consumables? Dan zou je evt DE nog kunnen pakken ipv SI.
SpamLame in "[MMO] World of Warships"Louwke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:21:
Oh she looks like a Beauty. Tot wanneer loopt die actie?
.....
https://worldofwarships.e...sionhero_/!/pvp/overview/joshje schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:03:
[...]
https://eu.warships.today/player/529337475/_Fusionhero_
Warships today heeft gelogen
Dankjewel!SpamLame schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:00:
[...]
https://worldofwarships.e...sionhero_/!/pvp/overview/
Goed gedaan, 60.21% winrate, paars staat je goed
Probeer je soms van clan te switchen? Niks mis mee overigens en OMNI zit vol goede spelers.joshje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:06:
[...]
Dankjewel!
Laatste 3 dagen veel in division met mensen van OMNI helpt hierbij erg goed
[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 24-01-2017 11:19 ]
Ik ben vorige week benaderd door een lid van OMNI om is met hun mee te spelen. Dit beviel erg goed en vind competitief ook erg leuk.SpamLame schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:18:
[...]
Probeer je soms van clan te switchen? Niks mis mee overigens en OMNI zit vol goede spelers.
De 10-02-2017 was een typo, de andere servers krijgen tot 20-02-2017, en wij ook.
[ Voor 3% gewijzigd door LightMike op 24-01-2017 21:01 ]
Precies, dit is altijd de benadering die ik ook voorhoud. Wat iets OP maakt is puur degene aan de knoppen!wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:30:
[...]
De 10-02-2017 was een typo, de andere servers krijgen tot 20-02-2017, en wij ook.
Als het goed is staat het ook zo ingame en is het aangepast.
Wat vergelijkingen betreft. Is de CV niet meer artillery die met een zicht van bovenaf schade doet vanaf lange afstand. Een DD is dan meer light tank, met snelheid, stealth, zwak qua hp, maar kan afhankelijk van wapens toch uithalen, en jaagt vaak op de artilery/cv.
Welk schip / klasse OP is, is een ander verhaal. Het ene potje kan een DD bovenaan staan, andere keer een BB, of soms een CV. Het hang ook af van de speler. Anyway, mijn 2 cent.
Welkom (:
LightMike schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:29:
....
PS hoe kan ik een battle opslaan en later terugkijken?
[ Voor 32% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:12 ]
Je kan altijd retrainen als je wiltLouwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:17:
Oh alleen moet je wel de CV hebben dan neem ik aan
Gisteren met GLR89 een potje in de Bismarck gedaan. Even gekeken naar deze build:
http://shipcomrade.com/ca...0000010000010001010100019
Gebouwd op maximum gebruik van je secondaries. Leek aardig leuk te werken. Met als hoogtepunt een dubbele First Blood en dubbele Close Quarter Expert! Was wat dat betreft wel een leuke build. Alleen het tanky gedrag is wel wat minder dan bij de rest, maar goed als je voor raw damage gaat lijkt het me best een aardige build.
Ik neem aan dat je stats van users bedoeld?AceAceAce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:24:
Waar kan je die stats vandaan halen? Kan dat worden toegevoegd in de OP?
Voor een erg sterke brawler build zou ik meer voor dit gaan:Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:17:
Oh alleen moet je wel de CV hebben dan neem ik aan
Gisteren met GLR89 een potje in de Bismarck gedaan. Even gekeken naar deze build:
http://shipcomrade.com/ca...0000010000010001010100019
Gebouwd op maximum gebruik van je secondaries. Leek aardig leuk te werken. Met als hoogtepunt een dubbele First Blood en dubbele Close Quarter Expert! Was wat dat betreft wel een leuke build. Alleen het tanky gedrag is wel wat minder dan bij de rest, maar goed als je voor raw damage gaat lijkt het me best een aardige build.
Ja was ook een experiment. Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. Direction center ben ik nog niet zo kapot van op een BB, zeker gezien de reductie in up tijd van de Fighters. Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze.joshje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:54:
[...]
Voor een erg sterke brawler build zou ik meer voor dit gaan:
http://shipcomrade.com/ca...1000000100001001000100019
Veel meer tanky waardoor je langer vol houdt en meer damage kan uitdelen!
[ Voor 22% gewijzigd door Louwke op 25-01-2017 12:54 ]
Direction center moet je gebruiken als een tweede sonar. Daarom staat hij er tussen. Het maakt Torps spotten een stuk gemakkelijkerLouwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...]
Ja was ook een experiment. Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. Direction center ben ik nog niet zo kapot van op een BB, zeker gezien de reductie in up tijd van de Fighters. Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze.
[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 25-01-2017 12:58 ]
Bij Direction center heb ik al meegemaakt dat de 2 vliegtuigen vlak/direct achter elkaar in een rondje vliegen, waardoor de extra spotting (IMO) niet optimaal word ingezet.joshje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Direction center moet je gebruiken als een tweede sonar. Daarom staat hij er tussen. Het maakt Torps spotten een stuk gemakkelijker![]()
BoS zou inderdaad nog kunnen gewisseld worden voor BFT alleen het komt redelijk vaak voor dat ik fires door laat lopen aangezien deze met de health regen weer terug krijgt.
Internial Fuse moet je gebruiken op schepen zoals de Kutuzov. Man wat is dat ding sterk!
Thanks.SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:40:
[...]
Ik neem aan dat je stats van users bedoeld?
Dan heb je keus uit;
https://worldofwarships.eu/en/community/accounts/
https://eu.warships.today/
http://wows-numbers.com/
https://wowreplays.com/ (inc user replays)
[ Voor 8% gewijzigd door AceAceAce op 25-01-2017 14:25 ]
Hmm als dit zo is dan is de nut juist minder, aangezien ze ook langzamer vliegen dan daarvoor.SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:21:
[...]
Bij Direction center heb ik al meegemaakt dat de 2 vliegtuigen vlak/direct achter elkaar in een rondje vliegen, waardoor de extra spotting (IMO) niet optimaal word ingezet.
Ik verwacht (wellicht tenonrechte) dat de vliegtuigen iets van 180graden van elkaar vliegen.
Klopt, gaan ze overigens waarschijnlijk in een komende patch wel toevoegen.Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...] Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. [...]
IFHE schijnt echt nuttig te zijn voor 127mm secondaries. Bij de Bismarck zijn de secondaries van een te laag caliber om, zelfs mét IFHE, bepaalde veelgebruikte armor diktes te penetraten.Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...] Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. [...]
Dit is volgens mij juist weer niet waar. Maar als je deze skill neemt kun je wel bij de upgrade modules op de eerste slot voor Auxilirary Armament gaan. Dan heb je wel weer voor zowel je main guns als secondaries / AA betere durability.Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...] Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze. [...]
De vliegtuigen vliegen allebei een andere kant op (met de klok mee en tegen de klok in). Soms vliegen ze dus inderdaad erg dicht bij elkaar. Voor maximale coverage zou 180 graden met beide vliegtuigen in dezelfde richting wel het beste zijn ja.SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:21:
[...]
Bij Direction center heb ik al meegemaakt dat de 2 vliegtuigen vlak/direct achter elkaar in een rondje vliegen, waardoor de extra spotting (IMO) niet optimaal word ingezet.
Ik verwacht (wellicht tenonrechte) dat de vliegtuigen iets van 180graden van elkaar vliegen.
Really? Voor alle 'ranks' of alleen de lagere?Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:05:
[...] Hmm als dit zo is dan is de nut juist minder, aangezien ze ook langzamer vliegen dan daarvoor.
Also, Ranked is T7 volgend seizoen volgens de testserver notes voor 0.6.1
[ Voor 14% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 15:16 ]
https://worldofwarships.com/en/news/common/pt061/ kon hem op EU niet vindenLouwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:05:
[...]
Also, Ranked is T7 volgend seizoen volgens de testserver notes voor 0.6.1
NP, meer over IJN ddsAceAceAce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:25:
[...]
Ben weer sinds een jaar of meer weer aan het spelen, gaat best lekker met mijn Kagero (ik dacht even, wtf is er gebeurd met mijn Tier 8 Fubuki)
Ga ik op letten TXJoe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:08:
De vliegtuigen vliegen allebei een andere kant op (met de klok mee en tegen de klok in). Soms vliegen ze dus inderdaad erg dicht bij elkaar. Voor maximale coverage zou 180 graden met beide vliegtuigen in dezelfde richting wel het beste zijn ja.
Op de Asia server:SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:20:
[...]
https://worldofwarships.com/en/news/common/pt061/ kon hem op EU niet vinden
[...]
NP, meer over IJN dds
https://worldofwarships.e...0515/#Japanese Destroyers
[...]
Ga ik op letten TX
[ Voor 28% gewijzigd door Louwke op 25-01-2017 15:38 . Reden: EU stukje erbij gezet ]
Tiers 5/6 en 7/8 in season 2Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:08:
Really? Voor alle 'ranks' of alleen de lagere?
Op T7 zitten de meeste 'pay-to-win' premiums dus alleen als ze echt geldwolven zijn is dat een goed idee. M'n Belfast is er in ieder geval klaar voor.
Oh wow, ik lees nu ook dat ze Epicenter maps gaan toevoegen in Ranked. Weet ook niet of het daar nou leuker van wordt...
Mijn zoekskills falen en/of ik moet langs de oogarts en/of need moar coffee
[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:40 ]
[ Voor 94% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:40 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 16:25 ]
Rustag Rustag; er is nog niks bekend anders dan een verwijzing naar T7 in een PT patch note.Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:20:
Ai ai ai, wat een idiote keuze van WG. ...
[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 18:00 ]
Aerroon heeft hier net een mooi filmpje over op YT gezet, GK met IFHE:Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...] Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. [...]
Helemaal gelijk in. Desalniettemin is het ranked systeem van de vorige ranked PT één-op-één overgenomen in live, maar het kan natuurlijk dat ze T7 alleen willen testen als alternatief voor de lagere ranks.SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:23:
[...] Rustag Rustag; er is nog niks bekend anders dan een verwijzing naar T7 in een PT patch note. [...]
[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 18:18 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze dus.Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:11:
[edit] Nice, _Fusionhero_ zit in de nieuwe YT video van Flamu over de Montana. Eens kijken of hij een beetje goede PR voor de GOT clan maakt.
Komt dat niet door plunging fire?DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:28:
Ik dacht ik probeer de Fuso maar eens, uiteraard wel eerst even wat nodige upgrades unlocked met freexp. Eerste potje meteen 100k damage gedaan. Ik snap waarom iedereen als een totale lafbek op 20km zit te snipen. Dat kan gewoon zonder enig problemen. Verder klopt er helemaal niks van hoe Duitse AP granaten presteren tegen pantser. Met mijn Gneisenau of Bayern hoefde ik niet eens te hopen dat ik bepaalde salvo's iets zou raken, laat staan behoorlijke wat schade uit te delen. Fuso yolocitalled gewoon en dood.
Een voorbeeld was een Budyonny. Die zag ik vastlopen op een rots/berg/whatever op 15km ish afstand. Duitse 380mm AP zou 99% van de tijd nope doen. Japanse 356mm AP zegt "Very Honabru". Dat was de eerste devastating strike die ik ooit heb gedaan met een slagschip...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Da's apart..DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:37:
[...]
Een voorbeeld was een Budyonny. Die zag ik vastlopen op een rots/berg/whatever op 15km ish afstand. Duitse 380mm AP zou 99% van de tijd nope doen. Japanse 356mm AP zegt "Very Honabru". Dat was de eerste devastating strike die ik ooit heb gedaan met een slagschip...
Het beste dat mij soms lukt is een dubbele citadel met de Scharnhorst. Vaak ben ik al blij met een enkele op een broadside kruiser op 10km afstand. Ben wel eens in de buurt gekomen van een devastasting strike maar nooit gehaald. Dit was de eerste game met de Fuso.
Oh god nog niet gezien
Ach valt wel mee, team work & de skill van de capitain zijn belangrijker.Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:20:
Ai ai ai, wat een idiote keuze van WG. T8 is wat mij betreft de meest gebalanceerde tier en heeft de meeste keuze voor non-premium schepen.
BB: Bismarck voor hydro en pushes, Amagi voor damage, NC voor bow on verdedigen.
CA/CL: Minder gebalanceerd met Atago en Kutuzov. Maar nu is er de Takao en met IFHE en radar is Chapayev ook sterk (in ranked bruikbaarder dan random denk ik). Zelfs Edinburgh kan wel overleven als die rook krijgt van destroyers.
DD: Benson meta van vorig seizoen is door de komst van de Akizuki wel verbroken. Kagero is ook nog wel te doen. Afhankelijke van de timing van de Russische sub-branch worden die ook nog een optie.
CV: Minst gebalanceerd met Shokaku als duidelijke winnaar
Maar dan T7...
BB: Scharnhorst -> Premium, Gneisenau / Nagato (Colorado is denk ik te traag)
CA/CL: Belfast -> Premium, Flint -> Reward ship
DD: Blyskawica -> Premium, Leningrad -> Premium, Kiev
CV: Saipan -> Premium
Ojah, er schijnen ook Duitse DDs in het spel te zitten, maar die waren zo teleurstellend om te spelen dat ik er maar mee ben gestopt. Ik verwacht er niet veel van in ranked.
Ik weet het niet zo.....PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:22:
Atlanta ftw! 8,49 km radar in Ranked? Boom!
[ Voor 53% gewijzigd door joshje op 26-01-2017 09:24 ]
Helaas kan je niet met een div in ranked, maar wil dit best wel een keer proberen. De Belfast, Fiji en Atlanta div ging in ieder geval wel lekker destijds.Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:
[...]
Maar goed wie is er in voor een Belfast, Atlanta, Mahan DIV?
We hebben ook ergens eens een Akatsuki, Fiji en Belfast gehad geloof ikJoe_P schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:15:
Ook een beetje gek dat ze op de PT het nieuwe ranked seizoen willen testen, maar dat je daar natuurlijk geen premium schepen krijgt.
[...]
Helaas kan je niet met een div in ranked, maar wil dit best wel een keer proberen. De Belfast, Fiji en Atlanta div ging in ieder geval wel lekker destijds.
Pick me, pick meLouwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:
Maar goed wie is er in voor een Belfast, Atlanta, Mahan DIV?
Nee dat niet maar mss op een gunstig tijdstip met een aantal gelijk op de battle knop drukken heeft mss zin.Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:24:
[...]
We hebben ook ergens eens een Akatsuki, Fiji en Belfast gehad geloof ik
Ah geen div in Ranked
I am PcDealer and I approve this ship.SpamLame schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:22:
[...]
In ander nieuws HMAS Perth in de Shop ook als bundles voor wie dat belangrijk vind.
Dus dat, zolang er geen uitbreiding van de lijnen komt heeft het niet veel zin om te kopen (tenzij het je een leuk ding lijkt) als trainer. En tegen de tijd dat de lijnen wel uitgebreid zijn en daarna is/zal het schip vast nog een paar keer in de shop gekomen (tenzij OP).Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:36:
Ja leuke schepen maar ik ben altijd terughoudend wat betreft kopen van deze schepen. Net als Blyska, Anshan, Lo Yang etc. Lastig met captains etc. Duurt me allemaal iets te lang om er een captain op te trainen..
Ik heb die afgelopen week 2x gehadPcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:44:
Woohoo, Super Container! Ik heb een tijdje Consumables gepakt vanwege de 500 Free XP die ik 5 van de 6 keer kreeg. Net maar eens een Lucky gedaan. 50x Ocean Soul!
Meh, heb al 8x Lucky gedaan, steeds alleen maar 5 vlaggetjesPcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:44:
Woohoo, Super Container! Ik heb een tijdje Consumables gepakt vanwege de 500 Free XP die ik 5 van de 6 keer kreeg. Net maar eens een Lucky gedaan. 50x Ocean Soul!
En weer 1 250 India Xray, wordt verwentSpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 05:08:
Yay ze bestaan nog, Supercontainers 250 Juliet Wiskey Unaone
Al 8? 1:20 moet je zeker aanhouden. Sommigen onder ons hebben 1:60?AceAceAce schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:35:
[...]
Meh, heb al 8x Lucky gedaan, steeds alleen maar 5 vlaggetjes

Mijn laatste SC was meer in de trant 1:150PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:47:
[...]
Al 8? 1:20 moet je zeker aanhouden. Sommigen onder ons hebben 1:60?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq