• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-01 21:10
Kan er mij iemand zeggen hoe het komt dat ik mijn kapitein zijn skill niet kan redistributen?

Ik heb wel geen dubloons? Misschien ligt het daaraan?

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 00:10
Wel geen? ;)

Redistributen kost inderdaad doubloons. Met verschillende missies kun je nu doubloons winnen overigens, 20 als je 7 games wint met schepen van een bepaald land.

...Net weer in rook geraakt door een Fort (kan je die ook reporten voor hax?), gaat lekker zo. Wel bijna m'n eerste 19 pts captain (Gearing, ook veel ranked mee gespeeld in de Benson). Zijn jullie al zo ver?

[ Voor 37% gewijzigd door Joe_P op 20-01-2017 17:58 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Astratuner
Hoeveel dubs ben je er voor kwijt dan?

En mag ik ook GoT joinen? Heb nog 15k battles met GoT in WoT gespeeld :D.

• Joe_P
Nu is dat (korting) 1 doubloon per skill point, maar dat staat toch gewoon aangegeven naast die knop voor het redistributen?

• Astratuner
Wel die knop is bij mij grijs en niet klikbaar, daarmee ik het ook niet weet.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 16:44
Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:02:
Dus koop je doubloons, of je speelt de combat missions voor doubloons of beide.
Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:59:

wmb wel, maar ik ken je verder niet richt je even tot PcDealer die kent je vast wel van de GOT WoT clan/channel/beide
Joe_P schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:57:
Wel geen? ;)

...Net weer in rook geraakt door een Fort (kan je die ook reporten voor hax?), gaat lekker zo. Wel bijna m'n eerste 19 pts captain (Gearing, ook veel ranked mee gespeeld in de Benson). Zijn jullie al zo ver?
Nog 95K op mijn Shima commander, dan Free commander xp verdienen

[ Voor 61% gewijzigd door SpamLame op 20-01-2017 18:06 ]

• Joe_P
Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:02:
Betekent dat dan niet dat je nog geen captain skills hebt toegewezen? Na deze update mag je ze allemaal gratis redistributen.

Bij een niet toegewezen captain is hij bij mij grijs en als ik er een skill op zet komt de prijs naast de knop te staan (ik heb wel doubloons).

• Astratuner
Er staat toch 7/7, 0 free dus ik heb al wat skills gekozen?

• Joe_P
Dan heb je nog 7 punten te besteden, anders staat er 0/7 (tenminste bij mij onderaan de skill tree).

• Astratuner
Oeps ik bedoel dus 0/7.

Ik heb all skills toegewezen met andere woorden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 00:14
Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:59:
Ik 12k :) Ik ken je niet. Het belangrijkste is activiteit. Kom daarom naar kanaal "Gathering of Warships".

Weekend Special: Japanese Fleet

[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 20-01-2017 18:22 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
Astratuner schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:18:
Oeps ik bedoel dus 0/7.

Ik heb all skills toegewezen met andere woorden.
Dan redistribute en
Joe_P in "[MMO] World of Warships"
of/en
SpamLame in "[MMO] World of Warships"

• Astratuner
Dit hier is niet mijn ingame nick hoor daarmee.

Maar ik zal eens binnenwippen straks hehe.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 18:02
Altijd gezellig (:

• SpamLame
Heartbreaker Konig game
bottom tier √
devestating strike √
double strike √
kraken √
loss √

Replay
Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/ff8ab13806694e9b926ce9ec6f3afac4.jpg

Hmm valt me op dat ik de laatste tijd veel krakens binnenhaal

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 20-01-2017 19:18 ]

• GLR89
SpamLame schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:17:
Hmm valt me op dat ik de laatste tijd veel krakens binnenhaal
Kill stealer _O-

• SpamLame
FTFY :P
"Kill securder" enne ik volg goede voorbeelden.

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 21-01-2017 06:40 ]

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-01 17:35
Voor de nieuwe capt skill's heeft Notser video gemaakt wat te doen met DD's en uitleg erbij.
Leuke leerzame video en dan heb je vast een idee wat je kan doen met de skill's

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Nu ik toch uit lurker modus ben heb ik nog wat gevonden:
Door de weeks game ik minder, maar kijk ik wel op youtube en zo ben ik de volgende persoon tegengekomen:
The Sailing Robin, zijn filmpjes zijn vooral op actie en entertainment gericht.
Ik denk dat het volgende nummer de komende tijd nog wel in mijn hoofd zit als ik weer in mijn IJN DD zit:
.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 20:34

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Oh wow, wat een geniaal en entertaining filmpje! Followed :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Joe_P
Belfast is niet OP, gewoon high risk high reward... O-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/BelfastOP.jpg

High reward: 148k damage, kraken, high caliber, confederate. 539k winst met vlag en na consumables.

Door IFHE doe je zo 4k-5k salvo's op veel battleships en de fire chance is met vlaggen en DE prima. Met Adrenaline Rush is het ook nog niet eens zo erg om damage te krijgen. Alle damage die je krijgt levert ook weer meer DPS op.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:10
Zo weer terug in de wondere wereld van internet na een week! Tijd om morgen mijn skills eens te gaan kiezen!
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Heeft RDF echt zo veel impact gemaakt als gevreesd of valt het allemaal wel mee?

Untappd: Louwke80

• GLR89
Louwke schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:19:
Zo weer terug in de wondere wereld van internet na een week! Tijd om morgen mijn skills eens te gaan kiezen!
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Heeft RDF echt zo veel impact gemaakt als gevreesd of valt het allemaal wel mee?
Ben het gelukkig nog niet enorm veel tegen gekomen. Maar de ervaringen die ik ermee gehad heb waren zeer frustrerend. In mn khaba 2x gerushed door shimakazes

verder al regelmatig echte blindfire (alleen gespot door rdf) gehad die zo enorm in de buurt kwam dat de fun in dd's wel enorm afneemt. Als 2 spelers het hebben en ze comuniceren met het team is het gewoon afgelopen voor je.

Zal ook de reden zijn gewesst dat dd's nog pasiever speelden dan normaal dit weekend. Viel me op dat ik met de Minotaur 3-5 km voor de dds lag gisteren. (Trouwens bijzonder weinig dds gezien gisteren. 1x een game met 4 per team. Rest alleen maar 2 of max 3 per team.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Louwke schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:19:
Mijn fletcher met RDF is een regelrechte DD hunter geworden.

Juist mijn eerste T10 Khabarovsk moet ik nog wat gewoon worden. Soms heel goede soms rampzalige.
Denk dat ik hier nog teveel DD denk en meer CA moet denken. Groot en waar ik vroeger door gelijk welke torp spread met mij udaloi doorkon eet deze geregeld een torp en meestal direct gedaan.

Heb wel de indruk dat er in het algemeen minder DD's zijn nu.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-01 18:09
Van rdf merk ik niet veel, want ik speel vooral met bb's. Ik heb andere captain perks die ik belangrijker vind dan rdf.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Joe_P
Ik vind de invloed van RDF (of nu eigenlijk RL) ook wel meevallen. Zelf gebruik het alleen op m'n DDs en de Minotaur en ik kan me voorstellen dat meer mensen dat doen. Voor vier skill points kun je als BB wel nuttigere skills krijgen. Dus je kan als DD nog steeds BBs ambushen en ook 'flanken' lukt nog tot een zekere hoogte (al speel ik zelf geen high tier IJN DDs). De gevechten om caps worden wel wat minder heftig omdat de DDs nu vaak voorzichtiger spelen. Maar omdat DDs juist in het einde van het spel heel sterk kunnen zijn is dat niet zo slecht volgens mij. Beter een cap even opgeven en overleven dan jezelf opofferen voor een cap die een paar minuten later toch wordt overlopen door vijandelijke schepen.

Wat mijn spel (als cruiser speler) meer heeft beïnvloed is Priority Target. Als cruiser ben je (zeker op de hogere tiers) zo kwetsbaar dat je altijd goed op je positie / angle moet letten. Met Priority Target weet je hoeveel schepen je hebben gelockt en dus wanneer je een draai kan inzetten of dat je je moet anglen. Laatst een potje in de Dimitri Donskoi waarbij ik wist dat alleen een Yamato me aan het focussen was. Ik kon hem dus in de gaten houden en gas terug nemen / wegdraaien elke keer als hij schoot. Nadat het vierde salvo in het water voor me verdween hield hij er maar mee op en ging op andere schepen schieten. Ondertussen had ik half zijn hp weggebrand (IFHE + DE >:)) en werd ik voor cheater aangemerkt omdat hij normaal gesproken een Donskoi in twee salvo's wel kapot had geschoten.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Ik speel vrij veel DD's en vind RDF/RL toch wel erg spel verpestend. Is gewoon een map/wall hack. Andere mensen met RDF weten je zo snel op te sporen nu terwijl je daarvoor nog wel is lekker stealth kon blijven. DD's hunten is nu simpeler dan ooit omdat je toch altijd weet waar ze zijn. De IJN dd's torpen nu alleen nog maar op longrange....

Ik ben nog steeds van mening dat die skill eruit moet. Als DD is flanken en tactisch positioneren gewoon nutteloos geworden :')

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:04
Als DD speler beperkt RDF zeker wel je mogelijkheden. Even tussen de linies door sneaken en dan van achteruit de vijandelijke vloot torpen zit er niet meer in.

Op mijn Gearing wel RDF zitten. Heel makkelijk om vijandelijke DD's op te sporen.
Paar dagen geleden een potje waar een Z-52 om onze battleships heen was gecirkeld en probeerde ze van achteren te torpen, met mijn Gearing achter hem aan gegaan, hij probeerde nog te ontsnappen door zijn rook te gebruiken maar door RDF wist ik precies waar hij in zijn rook lag. Met torpedoes hem eruit gejaagd en afgemaakt.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-01 16:35
joshje schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:21:
Ik speel vrij veel DD's en vind RDF/RL toch wel erg spel verpestend. Is gewoon een map/wall hack. Andere mensen met RDF weten je zo snel op te sporen nu terwijl je daarvoor nog wel is lekker stealth kon blijven. DD's hunten is nu simpeler dan ooit omdat je toch altijd weet waar ze zijn. De IJN dd's torpen nu alleen nog maar op longrange....

Ik ben nog steeds van mening dat die skill eruit moet. Als DD is flanken en tactisch positioneren gewoon nutteloos geworden :')
Laten we eerlijk zijn. DD's zijn gamebreaking OP. Hoe kun je 1 seconde gespot zijn, en gelijk weer unspoted zijn? Alleen DD. Hoe kun je op 4km afstand unspotted zijn. Alleen een DD. Wie kan er ondanks die voordelen een assisted salvo van torps lanceren over vele kilometers? |:(

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Razorbite schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Laten we eerlijk zijn. DD's zijn gamebreaking OP. Hoe kun je 1 seconde gespot zijn, en gelijk weer unspoted zijn? Alleen DD. Hoe kun je op 4km afstand unspotted zijn. Alleen een DD. Wie kan er ondanks die voordelen een assisted salvo van torps lanceren over vele kilometers? |:(
En toch scoren DDs het laagste als het gaat om avg dmg in de hogere tiers... DDs zijn een beetje als arty in WoT, als ze je raken doen ze het goed maar ze raken niet zo veel.

Maar als je zegt dat de 'Wall of Skill' torpedoboten niet zo leuk zijn ben ik het helemaal met je eens.

• joshje
Razorbite schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:44:
[...]

DD's zijn High risk High reward. 4km afstand unspotted? die bestaan niet.
Torps op longrange? Stop met in een rechte lijn te varen en je hebt daar al bijna geen last meer van. En met de nieuwe skill dat je 2 catapult fighters krijgt als BB ook nog is een groot voordeel dat je deze torps veel eerder spot.

• SpamLame
RagingPenguin schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:16:
[...]

En toch scoren DDs het laagste als het gaat om avg dmg in de hogere tiers... DDs zijn een beetje als arty in WoT, als ze je raken doen ze het goed maar ze raken niet zo veel.

Maar als je zegt dat de 'Wall of Skill' torpedoboten niet zo leuk zijn ben ik het helemaal met je eens.
Wall of Skill is ook niet direct om damage te doen, maar meer een "area denial tool".
Neemt niet weg dat een Wall of Skill op een cluster schepen vaak prijs is, maar IMO vraag je er dan ook om.
Ik zie daar hetzelfde principe als "Smoke = Torpmagnet."

Note laagste detection range VZIW is Umikaze met 4.8 met Camo + CE.

Kijkend naar mezelf gaat het torphits percentage omlaag naarmate de tiers hoger worden, hoewel ik iets beter dan het gemiddelde doe. (noot dit is voor 060, sinds 060 ligt mijn focus op een aantal lijnen afwerken.)

• Joe_P
De damage impact van DDs op de hogere tiers wordt inderdaad een stuk minder. Wel zijn ze goed te gebruiken voor het tactische (defensieve) spel en area denial. Daarom sta ik altijd versteld van de hoeveelheid shima's die bij de start van een battle lekker buitenom gaan (of gingen) varen om zo de basecampers van de tegenstander te proberen te torpen. Als RDF daartegen helpt, is dat wat mij betreft alleen maar goed. Omdat je in de IJN DD's je alles eerder spot kun je RDF juist gebruiken om schepen naar een bepaalde plek te lokken en schepen die jou achtervolgen te torpederen.

Alleen in de endgame maakt RDF de DD gameplay wel kapot, dan is het onmogelijk om sneaky om de vijand heen te varen om aan de andere kant een cap te gaan pakken. Tegelijkertijd haalt dat bij de vijand weer een hoop frustratie weg die jou anders nooit had kunnen zien, maarja dat is maar net vanaf welke kant je het bekijkt.

Voor m'n Khaba ga ik RDF er in ieder geval af halen en Flamu's nieuwe 4x3 build proberen. Zoals hij al aangeeft heb je alleen één op één wat aan RDF in de Khaba, terwijl je die 4 skill points ook aan nuttigere dingen kan uitgeven.

Overigens gaan er nu ook geruchten dat de Khaba (en de nieuwe Kiev op T9) een heal krijgen ipv de smoke bij de RU DD rework. :P
joshje schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:37:
[...]
En met de nieuwe skill dat je 2 catapult fighters krijgt als BB ook nog is een groot voordeel dat je deze torps veel eerder spot.
Met de update is de duration van de catapult fighters wel een stuk minder geworden. Ze zijn nu meer bruikbaar voor (tijdelijke) AA dan voor het continu spotten van DDs en torps.

• SpamLame
Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:42:

Met de update is de duration van de catapult fighters wel een stuk minder geworden. Ze zijn nu meer bruikbaar voor (tijdelijke) AA dan voor het continu spotten van DDs en torps.
We hebben het over de Direction Center voor de catapult vliegtuigen toch?
Indien ja dan is niet de duration korter, maar de airspeed lager.
Indien nee welke skill hebben we het dan over.

• GLR89
Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:42:
[...]
Overigens gaan er nu ook geruchten dat de Khaba (en de nieuwe Kiev op T9) een heal krijgen ipv de smoke bij de RU DD rework. :P
[...]
Terrecht. Khaba speelt totaal niet als een stealthy dd. Veel meer cruiser waardig. Heal (met beperkingen) is imho dus veel efficiënter.
Zeker als je de 4x3 + 1x4 build hebt. Dood en verderf })

• Joe_P
SpamLame schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:09:
[...]
We hebben het over de Direction Center voor de catapult vliegtuigen toch?
Indien ja dan is niet de duration korter, maar de airspeed lager.
Indien nee welke skill hebben we het dan over.
Algemene nerf in 0.6.0:

Catapult fighter working time for Battleships reduced to 90 seconds.

• SpamLame
Joe_P schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:26:
[...]

Algemene nerf in 0.6.0:

Catapult fighter working time for Battleships reduced to 90 seconds.
Ahh, tx.
Nu ja ze hebben voor spotter planes de duration niet aangepast, althans op Nagoto en Tirp is het nog 100secs.
Of een Fighter echt nuttig is..Ik heb mijn twijfels, op de schepen die ik heb is m'n fighter meestal al gauw dood. Als je dan iets AA wilt hebben kan je je beter richten op andere modules/perks, maar goed dat is dan mijn mening

• Joe_P
Misschien iets teveel gespeeld afgelopen dagen. :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/DragonMyoko.jpg

Wat mij betreft de mooiste van de Myoko verzameling. Wel meer voor de sier want je kan er geen ARP captains op zetten en niet zoveel behoefte om een Draking King captain te gaan levellen.

• Louwke
Oh she looks like a Beauty. Tot wanneer loopt die actie?

Zoveel twijfel nog over de skills Zao leek me redelijk duidelijk. PT, EM, DE, SI,CE en dan nog 6 punten over. BFT leek me een logische keuze daarna. Wellicht dan nog AR en DC. Kom ik uit op.

http://shipcomrade.com/ca...0100010000011100000000119

Wellicht zelfs een goede build voor de Hindenburg ook nog.

Voor de Gearing zat ik in deze richting te denken:

http://shipcomrade.com/ca...0010001010011000000000119

wellicht Torpedo Acceleration wisselen voor Adrenaline Rush. Waar ik ook overtwijfel is het nut van Superintendent op dit moment. Is het nog nuttig na de tijdsverandering van de consumables? Dan zou je evt DE nog kunnen pakken ipv SI.

• joshje
Louwke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:21:
Oh she looks like a Beauty. Tot wanneer loopt die actie?

Zoveel twijfel nog over de skills Zao leek me redelijk duidelijk. PT, EM, DE, SI,CE en dan nog 6 punten over. BFT leek me een logische keuze daarna. Wellicht dan nog AR en DC. Kom ik uit op.

http://shipcomrade.com/ca...0100010000011100000000119

Wellicht zelfs een goede build voor de Hindenburg ook nog.

Voor de Gearing zat ik in deze richting te denken:

http://shipcomrade.com/ca...0010001010011000000000119

wellicht Torpedo Acceleration wisselen voor Adrenaline Rush. Waar ik ook overtwijfel is het nut van Superintendent op dit moment. Is het nog nuttig na de tijdsverandering van de consumables? Dan zou je evt DE nog kunnen pakken ipv SI.
Dit is mijn Gearing build
http://shipcomrade.com/ca...0000001000001000000101119

• joshje
Dankjewel!
Laatste 3 dagen veel in division met mensen van OMNI helpt hierbij erg goed :)

• SpamLame
joshje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Dankjewel!
Laatste 3 dagen veel in division met mensen van OMNI helpt hierbij erg goed :)
Probeer je soms van clan te switchen? Niks mis mee overigens en OMNI zit vol goede spelers.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 24-01-2017 11:19 ]

• joshje
SpamLame schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Probeer je soms van clan te switchen? Niks mis mee overigens en OMNI zit vol goede spelers.
Ik ben vorige week benaderd door een lid van OMNI om is met hun mee te spelen. Dit beviel erg goed en vind competitief ook erg leuk. :)

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
De 10-02-2017 was een typo, de andere servers krijgen tot 20-02-2017, en wij ook.
Als het goed is staat het ook zo ingame en is het aangepast.

Wat vergelijkingen betreft. Is de CV niet meer artillery die met een zicht van bovenaf schade doet vanaf lange afstand. Een DD is dan meer light tank, met snelheid, stealth, zwak qua hp, maar kan afhankelijk van wapens toch uithalen, en jaagt vaak op de artilery/cv.
Welk schip / klasse OP is, is een ander verhaal. Het ene potje kan een DD bovenaan staan, andere keer een BB, of soms een CV. Het hang ook af van de speler. Anyway, mijn 2 cent.

• LightMike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-01 18:04

LightMike

Wows LightMike_66

Hallo tweakers,
mijn naam is Mike en ik speel ook al sinds een tijd WoWs ben inmiddels gevorderd tot T8 battleship en zou mij graag willen aanmelden voor de clan GOT. Ik lees ook al een tijdje dit forum en had in het begin van het spelen moeite met het verdwijnen van vijanden als je ze in het vizier had. Inmiddels weet ik dat dit komt omdat de vijand niet gedetecteerd kan worden. Ik dacht dat het mijn fps te maken had. Maar goed ik speel al een tijdje dit spel en ik vind het een leuk spel. Ik heb alle klassen gevaren behalve CV's. Ik speel onder de naam LightMike_66. Ik zie af en toe ook GOT spelers voorbij komen. Ik heb pas 2 x een battle inclusief bastions gehad. Ik begreep uit de reacties dat die meer tegen kan komen met T9 schepen.
Het is een leuk forum om te lezen.

Ben een gemiddelde speler soms gaat het erg goed meestal maak ik ook zelf stomme fouten:)
Leuk om kennis te maken met jullie

PS hoe kan ik een battle opslaan en later terugkijken?

[ Voor 3% gewijzigd door LightMike op 24-01-2017 21:01 ]

• GLR89
wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:30:
[...]

De 10-02-2017 was een typo, de andere servers krijgen tot 20-02-2017, en wij ook.
Als het goed is staat het ook zo ingame en is het aangepast.

Wat vergelijkingen betreft. Is de CV niet meer artillery die met een zicht van bovenaf schade doet vanaf lange afstand. Een DD is dan meer light tank, met snelheid, stealth, zwak qua hp, maar kan afhankelijk van wapens toch uithalen, en jaagt vaak op de artilery/cv.
Welk schip / klasse OP is, is een ander verhaal. Het ene potje kan een DD bovenaan staan, andere keer een BB, of soms een CV. Het hang ook af van de speler. Anyway, mijn 2 cent.
Precies, dit is altijd de benadering die ik ook voorhoud. Wat iets OP maakt is puur degene aan de knoppen!
Papedipuppi in cv = OP
Flamu in elk schip = OP
Glr89 in elk schip = RNG

Dus :D
Welkom (:
Zoek ingame even naar het chat kanaal gathering of warships. Hier hangen een hoop forum lezers ook rond. Van hieruit kunnen we in contact komen, elkaar leren kennen en je eventueel binnen hengelen bij de GOT clan.

Glr89 ingame (jaja je houdt het niet voor mogelijk)

• SpamLame
LightMike schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:29:
....

PS hoe kan ik een battle opslaan en later terugkijken?

• Joe_P
Update 0.6.1

Alleen wat bugfixes en een vlag voor iedereen die met Santas Wanted heeft meegedaan. Ook wordt de filter voor de Dragon Myoko automatisch aangezet als je het schip hebt gehaald. Ik moest zelf de filter handmatig aanzetten na het behaven van de missie, voordat het schip in m'n port verscheen.

@LightMike_66, welkom in het topic!

• SpamLame
Yay ze bestaan nog, Supercontainers 250 Juliet Wiskey Unaone

• SpamLame
Met de battle of Benell Island kan je nu een 12pts Ryujo Commander winnen.
https://worldofwarships.e...eekly-missions-january-4/

[ Voor 32% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:12 ]

• Louwke
Oh alleen moet je wel de CV hebben dan neem ik aan :D

Gisteren met GLR89 een potje in de Bismarck gedaan. Even gekeken naar deze build:

http://shipcomrade.com/ca...0000010000010001010100019

Gebouwd op maximum gebruik van je secondaries. Leek aardig leuk te werken. Met als hoogtepunt een dubbele First Blood en dubbele Close Quarter Expert! Was wat dat betreft wel een leuke build. Alleen het tanky gedrag is wel wat minder dan bij de rest, maar goed als je voor raw damage gaat lijkt het me best een aardige build.

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:17:
Je kan altijd retrainen als je wilt
Gisteren met GLR89 een potje in de Bismarck gedaan. Even gekeken naar deze build:

Gebouwd op maximum gebruik van je secondaries. Leek aardig leuk te werken. Met als hoogtepunt een dubbele First Blood en dubbele Close Quarter Expert! Was wat dat betreft wel een leuke build. Alleen het tanky gedrag is wel wat minder dan bij de rest, maar goed als je voor raw damage gaat lijkt het me best een aardige build.

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-01 16:11
Waar kan je die stats vandaan halen? Kan dat worden toegevoegd in de OP?

• SpamLame
AceAceAce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:24:
Waar kan je die stats vandaan halen? Kan dat worden toegevoegd in de OP?
Ik neem aan dat je stats van users bedoeld?

Dan heb je keus uit;
https://worldofwarships.eu/en/community/accounts/
https://eu.warships.today/
http://wows-numbers.com/
https://wowreplays.com/ (inc user replays)

• joshje
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:17:

Voor een erg sterke brawler build zou ik meer voor dit gaan:
http://shipcomrade.com/ca...1000000100001001000100019

Veel meer tanky waardoor je langer vol houdt en meer damage kan uitdelen!

• Louwke
joshje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Voor een erg sterke brawler build zou ik meer voor dit gaan:
http://shipcomrade.com/ca...1000000100001001000100019

Veel meer tanky waardoor je langer vol houdt en meer damage kan uitdelen!
Ja was ook een experiment. Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. Direction center ben ik nog niet zo kapot van op een BB, zeker gezien de reductie in up tijd van de Fighters. Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze.

http://shipcomrade.com/ca...1000000000011001000100019

Heb ook BoS gewisseld voor BFT. Die minder tijd op de duratie van Fire en Flooding zou je nog kunnen accpeteren. Zeker met JoT en High Alert die de tijd van repairparty ook al naar beneden halen. Hoe vaak laat je de fires en Floodings de volledige duratie lopen? Dan lijkt me SI een beter keuze. En BFT vor de extra damage van je secondaries

[ Voor 22% gewijzigd door Louwke op 25-01-2017 12:54 ]

• joshje
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
[...]

Ja was ook een experiment. Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. Direction center ben ik nog niet zo kapot van op een BB, zeker gezien de reductie in up tijd van de Fighters. Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze.
Direction center moet je gebruiken als een tweede sonar. Daarom staat hij er tussen. Het maakt Torps spotten een stuk gemakkelijker :)
BoS zou inderdaad nog kunnen gewisseld worden voor BFT alleen het komt redelijk vaak voor dat ik fires door laat lopen aangezien deze met de health regen weer terug krijgt.

Internial Fuse moet je gebruiken op schepen zoals de Kutuzov. Man wat is dat ding sterk!

[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 25-01-2017 12:58 ]

• SpamLame
joshje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:56:
[...]

Direction center moet je gebruiken als een tweede sonar. Daarom staat hij er tussen. Het maakt Torps spotten een stuk gemakkelijker :)
BoS zou inderdaad nog kunnen gewisseld worden voor BFT alleen het komt redelijk vaak voor dat ik fires door laat lopen aangezien deze met de health regen weer terug krijgt.

Internial Fuse moet je gebruiken op schepen zoals de Kutuzov. Man wat is dat ding sterk!
Bij Direction center heb ik al meegemaakt dat de 2 vliegtuigen vlak/direct achter elkaar in een rondje vliegen, waardoor de extra spotting (IMO) niet optimaal word ingezet.
Ik verwacht (wellicht tenonrechte) dat de vliegtuigen iets van 180graden van elkaar vliegen.

• AceAceAce
Thanks.
Ben weer sinds een jaar of meer weer aan het spelen, gaat best lekker met mijn Kagero (ik dacht even, wtf is er gebeurd met mijn Tier 8 Fubuki :) )

https://worldofwarships.e...uidoKuitE/!/pvp/overview/

[ Voor 8% gewijzigd door AceAceAce op 25-01-2017 14:25 ]

• Louwke
SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:21:
[...]

Bij Direction center heb ik al meegemaakt dat de 2 vliegtuigen vlak/direct achter elkaar in een rondje vliegen, waardoor de extra spotting (IMO) niet optimaal word ingezet.
Ik verwacht (wellicht tenonrechte) dat de vliegtuigen iets van 180graden van elkaar vliegen.
Hmm als dit zo is dan is de nut juist minder, aangezien ze ook langzamer vliegen dan daarvoor.

Also, Ranked is T7 volgend seizoen volgens de testserver notes voor 0.6.1

• Joe_P
[...] Blijkt nu dat Adrenaline Rush nog niet werkt op secondaries. [...]
Klopt, gaan ze overigens waarschijnlijk in een komende patch wel toevoegen.
[...] Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. [...]
IFHE schijnt echt nuttig te zijn voor 127mm secondaries. Bij de Bismarck zijn de secondaries van een te laag caliber om, zelfs mét IFHE, bepaalde veelgebruikte armor diktes te penetraten.
[...] Daarintegen schijnt PM wel te werken op modules als Secondaries! Lijkt me dan een betere keuze. [...]
Dit is volgens mij juist weer niet waar. Maar als je deze skill neemt kun je wel bij de upgrade modules op de eerste slot voor Auxilirary Armament gaan. Dan heb je wel weer voor zowel je main guns als secondaries / AA betere durability.
SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:21:
[...]
De vliegtuigen vliegen allebei een andere kant op (met de klok mee en tegen de klok in). Soms vliegen ze dus inderdaad erg dicht bij elkaar. Voor maximale coverage zou 180 graden met beide vliegtuigen in dezelfde richting wel het beste zijn ja.
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:05:
[...] Hmm als dit zo is dan is de nut juist minder, aangezien ze ook langzamer vliegen dan daarvoor.

Really? Voor alle 'ranks' of alleen de lagere?

Op T7 zitten de meeste 'pay-to-win' premiums dus alleen als ze echt geldwolven zijn is dat een goed idee. M'n Belfast is er in ieder geval klaar voor.

Oh wow, ik lees nu ook dat ze Epicenter maps gaan toevoegen in Ranked. Weet ook niet of het daar nou leuker van wordt...

[ Voor 14% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 15:16 ]

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:05:
[...]

https://worldofwarships.com/en/news/common/pt061/ kon hem op EU niet vinden
AceAceAce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:25:
[...]
Ben weer sinds een jaar of meer weer aan het spelen, gaat best lekker met mijn Kagero (ik dacht even, wtf is er gebeurd met mijn Tier 8 Fubuki :) )
NP, meer over IJN dds
https://worldofwarships.e...0515/#Japanese Destroyers
Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:08:

De vliegtuigen vliegen allebei een andere kant op (met de klok mee en tegen de klok in). Soms vliegen ze dus inderdaad erg dicht bij elkaar. Voor maximale coverage zou 180 graden met beide vliegtuigen in dezelfde richting wel het beste zijn ja.
Ga ik op letten TX

• Louwke
Op de Asia server:
https://worldofwarships.a...61-key-feature/#inventory

https://www.reddit.com/r/..._on_the_the_asian_server/

Ook op de EU server staat het btw:

Ranked Battles

They're coming back! The Sixth Ranked Season starts shortly after Update 0.6.1, so get your favorite tier VII ships prepared and don't forget about new arrivals! Test your battle tactics on proven maps from prior seasons in "Epicenter" mode. There's a handsome reward for getting the ranks, and champions will get a special prize earning their fifth Jolly Roger. Details are coming soon, so stay tuned!

[ Voor 28% gewijzigd door Louwke op 25-01-2017 15:38 . Reden: EU stukje erbij gezet ]

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:08:

Really? Voor alle 'ranks' of alleen de lagere?

Op T7 zitten de meeste 'pay-to-win' premiums dus alleen als ze echt geldwolven zijn is dat een goed idee. M'n Belfast is er in ieder geval klaar voor.

Oh wow, ik lees nu ook dat ze Epicenter maps gaan toevoegen in Ranked. Weet ook niet of het daar nou leuker van wordt...
Tiers 5/6 en 7/8 in season 2
Tiers 5/6 en 7/8 in season 3
Tiers 5/6 en 6/7 in season 4
Tiers 6 en 8 en 10 in season 5

Misschien dat ze deze keer alleen 5 & 7 doen, maar op basis van het verleden is wbt tier spread een hoop mogelijk
Louwke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:36:

Ook op de EU server staat het btw:
Mijn zoekskills falen en/of ik moet langs de oogarts en/of need moar coffee

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:40 ]

• SpamLame
oops dubble

[ Voor 94% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 15:40 ]

• Joe_P
Ai ai ai, wat een idiote keuze van WG. T8 is wat mij betreft de meest gebalanceerde tier en heeft de meeste keuze voor non-premium schepen.

BB: Bismarck voor hydro en pushes, Amagi voor damage, NC voor bow on verdedigen.
CA/CL: Minder gebalanceerd met Atago en Kutuzov. Maar nu is er de Takao en met IFHE en radar is Chapayev ook sterk (in ranked bruikbaarder dan random denk ik). Zelfs Edinburgh kan wel overleven als die rook krijgt van destroyers.
DD: Benson meta van vorig seizoen is door de komst van de Akizuki wel verbroken. Kagero is ook nog wel te doen. Afhankelijke van de timing van de Russische sub-branch worden die ook nog een optie.
CV: Minst gebalanceerd met Shokaku als duidelijke winnaar

Maar dan T7...

BB: Scharnhorst -> Premium, Gneisenau / Nagato (Colorado is denk ik te traag)
CA/CL: Belfast -> Premium, Flint -> Reward ship
DD: Blyskawica -> Premium, Leningrad -> Premium, Kiev
CV: Saipan -> Premium

:X

Ojah, er schijnen ook Duitse DDs in het spel te zitten, maar die waren zo teleurstellend om te spelen dat ik er maar mee ben gestopt. Ik verwacht er niet veel van in ranked.

[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 16:25 ]

• SpamLame
PT commanders, World of Warships - PT060 participation reward worden weer rond gestuurd, houd uw email in de gaten
Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:20:
Ai ai ai, wat een idiote keuze van WG. ...
Rustag Rustag; er is nog niks bekend anders dan een verwijzing naar T7 in een PT patch note.

Dus voor welke League(s) dat is en welke tiers er meer mee doen is niet bekend en de rest is speculatie.
Al dan niet obv van een voorgaande post van mij
Best mogelijk dat we weer een seizoen 5/6 en 7/8 krijgen en kan jij in T8 gaan varen.

Geloof van voorgaande mixed seasons dat je uiteindelijk toch het meest de hoogste tier in de league zag.
Laten we eerst de echt S5 aankondiging afwachten of uit anders je zorg in bv een ticket.

[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2017 18:00 ]

• Joe_P
[...] Inertia Fuse lees je ook verschillende meningen over. Hoewel het goed leek te werken. [...]
Aerroon heeft hier net een mooi filmpje over op YT gezet, GK met IFHE:

Werkt zoals ik al aangaf alleen met de secondaries van de GK en Gneisenau (120mm). Voorlopig moet ik zelf nog even doorgrinden in de FdG. Ik heb bijna de 420mm guns vrijgespeeld, ik ben benieuwd hoeveel verschil dat gaat maken.
SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:23:
[...] Rustag Rustag; er is nog niks bekend anders dan een verwijzing naar T7 in een PT patch note. [...]
Helemaal gelijk in. Desalniettemin is het ranked systeem van de vorige ranked PT één-op-één overgenomen in live, maar het kan natuurlijk dat ze T7 alleen willen testen als alternatief voor de lagere ranks.

M'n rewards van de vorige PT binnengehaald heb ik inmiddels binnengehaald (bedankt voor de tip), toch weer leuk meegenomen.

[edit] Nice, _Fusionhero_ zit in de nieuwe YT video van Flamu over de Montana. Eens kijken of hij een beetje goede PR voor de GOT clan maakt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 25-01-2017 18:18 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer de Fuso maar eens, uiteraard wel eerst even wat nodige upgrades unlocked met freexp. Eerste potje meteen 100k damage gedaan. Ik snap waarom iedereen als een totale lafbek op 20km zit te snipen. Dat kan gewoon zonder enig problemen. Verder klopt er helemaal niks van hoe Duitse AP granaten presteren tegen pantser. Met mijn Gneisenau of Bayern hoefde ik niet eens te hopen dat ik bepaalde salvo's iets zou raken, laat staan behoorlijke wat schade uit te delen. Fuso yolocitalled gewoon en dood. 8)7

Kreeg ik ook nog meteen een supercontainer na dat potje.
5 miljoen credits. *O*

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:11:

[edit] Nice, _Fusionhero_ zit in de nieuwe YT video van Flamu over de Montana. Eens kijken of hij een beetje goede PR voor de GOT clan maakt. ;)
Deze dus.

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:28:
Ik dacht ik probeer de Fuso maar eens, uiteraard wel eerst even wat nodige upgrades unlocked met freexp. Eerste potje meteen 100k damage gedaan. Ik snap waarom iedereen als een totale lafbek op 20km zit te snipen. Dat kan gewoon zonder enig problemen. Verder klopt er helemaal niks van hoe Duitse AP granaten presteren tegen pantser. Met mijn Gneisenau of Bayern hoefde ik niet eens te hopen dat ik bepaalde salvo's iets zou raken, laat staan behoorlijke wat schade uit te delen. Fuso yolocitalled gewoon en dood. 8)7
Komt dat niet door plunging fire?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:33:
[...]

Komt dat niet door plunging fire?
Een voorbeeld was een Budyonny. Die zag ik vastlopen op een rots/berg/whatever op 15km ish afstand. Duitse 380mm AP zou 99% van de tijd nope doen. Japanse 356mm AP zegt "Very Honabru". Dat was de eerste devastating strike die ik ooit heb gedaan met een slagschip...

Duitse AP, er klopt maar weinig van. Zelfs drijvende citadels zoals vrijwel elke Britse kruiser gaan gewoon niet. Ik doe vrijwel al mijn damage met normale pens en overpens.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:37:
[...]

Een voorbeeld was een Budyonny. Die zag ik vastlopen op een rots/berg/whatever op 15km ish afstand. Duitse 380mm AP zou 99% van de tijd nope doen. Japanse 356mm AP zegt "Very Honabru". Dat was de eerste devastating strike die ik ooit heb gedaan met een slagschip...
Da's apart.. :(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het beste dat mij soms lukt is een dubbele citadel met de Scharnhorst. Vaak ben ik al blij met een enkele op een broadside kruiser op 10km afstand. Ben wel eens in de buurt gekomen van een devastasting strike maar nooit gehaald. Dit was de eerste game met de Fuso. :P Oke, niet de eerste, was vergeten dat ik al twee potjes had gespeeld op een eerdere datum.

• joshje
Oh god nog niet gezien :D Gelukkig was het 1 van de betere potjes haha

Heb sinds gisteren ook de Montana unlocked! *O*

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Joe_P schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:20:
Ai ai ai, wat een idiote keuze van WG. T8 is wat mij betreft de meest gebalanceerde tier en heeft de meeste keuze voor non-premium schepen.

BB: Bismarck voor hydro en pushes, Amagi voor damage, NC voor bow on verdedigen.
CA/CL: Minder gebalanceerd met Atago en Kutuzov. Maar nu is er de Takao en met IFHE en radar is Chapayev ook sterk (in ranked bruikbaarder dan random denk ik). Zelfs Edinburgh kan wel overleven als die rook krijgt van destroyers.
DD: Benson meta van vorig seizoen is door de komst van de Akizuki wel verbroken. Kagero is ook nog wel te doen. Afhankelijke van de timing van de Russische sub-branch worden die ook nog een optie.
CV: Minst gebalanceerd met Shokaku als duidelijke winnaar

Maar dan T7...

BB: Scharnhorst -> Premium, Gneisenau / Nagato (Colorado is denk ik te traag)
CA/CL: Belfast -> Premium, Flint -> Reward ship
DD: Blyskawica -> Premium, Leningrad -> Premium, Kiev
CV: Saipan -> Premium

:X

Ojah, er schijnen ook Duitse DDs in het spel te zitten, maar die waren zo teleurstellend om te spelen dat ik er maar mee ben gestopt. Ik verwacht er niet veel van in ranked.
Ach valt wel mee, team work & de skill van de capitain zijn belangrijker.

Bij DD's is Shiratsuyu zowat de best preserende nu.
CA/Cl:FIJI kan met premiums mee en ik doe soms beter in mijn myoko dan in mijn belfast .
BB: Afhankelijk van de speelstijl kan je goed doen met alles behalve colorado denk ik, die is echt toch wat te zwak.
CV: Saipan kan beter zijn dan Hiryu (ranger maakt weinig kans) maar de Hiryu is meer vergevingsgezind qua fouten.

• Louwke
Ik vind het nog al lastig kiezen ook inderdaad.

Mijn best presterende DD's zijn Mahan en Akatsuki. Echter weet ik dat ik wanneer ik tegen een Leningrad of Blyska gewoon een uitdaging ga krijgen. Nou ja wellicht niet met de Mahan.

Cruisers Belfast zeker vanwege de tools die je hebt Radar, Hydro en Smoke. Geloof me hier heb je genoeg aan. Dit weegt zeker op tegen de nadelen tov de Myoko. En dan heb ik het nog niet eens over een IFHE specced Atlanta in combinatie met een Belfast en een DD. Oh yes ik zie een leuke Division aan komen!

Battleship, Shineyhorse. Gewoon niets die hier aan kan tippen op T7.

CV's geen idee

Maar goed wie is er in voor een Belfast, Atlanta, Mahan DIV?

• PcDealer
Atlanta ftw! 8,49 km radar in Ranked? Boom!

• joshje
Ik weet mijn lijstje al!
DD: Mahan for the win!
CA/CL: Belfast lijkt mij beste keuze of de Flint (als je die hebt)
BB: Shineyhorse for the win!
CV: doen we niet aan
PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:22:
Atlanta ftw! 8,49 km radar in Ranked? Boom!
Ik weet het niet zo.....
Je hebt eigenlijk een schip nodig waar je redelijk mee kan carrieren. En een Atlanta vind ik daar nou niet super geschikt voor..... (en ja Atlanta is het leukste schip die er is :+ )

[ Voor 53% gewijzigd door joshje op 26-01-2017 09:24 ]

• Joe_P
Ook een beetje gek dat ze op de PT het nieuwe ranked seizoen willen testen, maar dat je daar natuurlijk geen premium schepen krijgt.
Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:
[...]
Helaas kan je niet met een div in ranked, maar wil dit best wel een keer proberen. De Belfast, Fiji en Atlanta div ging in ieder geval wel lekker destijds.

• Louwke
Joe_P schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:15:
Ook een beetje gek dat ze op de PT het nieuwe ranked seizoen willen testen, maar dat je daar natuurlijk geen premium schepen krijgt.

[...]

Helaas kan je niet met een div in ranked, maar wil dit best wel een keer proberen. De Belfast, Fiji en Atlanta div ging in ieder geval wel lekker destijds.
We hebben ook ergens eens een Akatsuki, Fiji en Belfast gehad geloof ik :)

Ah geen div in Ranked :(

• GLR89
Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:

Pick me, pick me :D

• SpamLame
Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:24:
[...]

We hebben ook ergens eens een Akatsuki, Fiji en Belfast gehad geloof ik :)

Ah geen div in Ranked :(
Nee dat niet maar mss op een gunstig tijdstip met een aantal gelijk op de battle knop drukken heeft mss zin.

In ander nieuws HMAS Perth in de Shop ook als bundles voor wie dat belangrijk vind.

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:22:
[...]
In ander nieuws HMAS Perth in de Shop ook als bundles voor wie dat belangrijk vind.
I am PcDealer and I approve this ship.

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:31:
[...]

I am PcDealer and I approve this ship.
= instabuy

• Louwke
Ja leuke schepen maar ik ben altijd terughoudend wat betreft kopen van deze schepen. Net als Blyska, Anshan, Lo Yang etc. Lastig met captains etc. Duurt me allemaal iets te lang om er een captain op te trainen..

• SpamLame
Louwke schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:36:
Ja leuke schepen maar ik ben altijd terughoudend wat betreft kopen van deze schepen. Net als Blyska, Anshan, Lo Yang etc. Lastig met captains etc. Duurt me allemaal iets te lang om er een captain op te trainen..
Dus dat, zolang er geen uitbreiding van de lijnen komt heeft het niet veel zin om te kopen (tenzij het je een leuk ding lijkt) als trainer. En tegen de tijd dat de lijnen wel uitgebreid zijn en daarna is/zal het schip vast nog een paar keer in de shop gekomen (tenzij OP).

• PcDealer
Woohoo, Super Container! Ik heb een tijdje Consumables gepakt vanwege de 500 Free XP die ik 5 van de 6 keer kreeg. Net maar eens een Lucky gedaan. 50x Ocean Soul!

• joshje
PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:44:
Woohoo, Super Container! Ik heb een tijdje Consumables gepakt vanwege de 500 Free XP die ik 5 van de 6 keer kreeg. Net maar eens een Lucky gedaan. 50x Ocean Soul!
Ik heb die afgelopen week 2x gehad -O- Meest lelijke camo in het spel en heb er bijna 400 van 7(8)7

• AceAceAce
PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:44:
Meh, heb al 8x Lucky gedaan, steeds alleen maar 5 vlaggetjes

• SpamLame
SpamLame schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 05:08:
Yay ze bestaan nog, Supercontainers 250 Juliet Wiskey Unaone
En weer 1 250 India Xray, wordt verwent

• PcDealer
AceAceAce schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:35:
[...]

Meh, heb al 8x Lucky gedaan, steeds alleen maar 5 vlaggetjes
Al 8? 1:20 moet je zeker aanhouden. Sommigen onder ons hebben 1:60?

• Louwke
4x in 180 of zo hier

• Joe_P
De Fiji is al aardig sterk in ranked (PT):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/Fiji%20ranked.png

Op de Belfast mis je natuurlijk wel de torps, maar met radar en het starten van vuurtjes schop je denk ik spreekwoordelijk nog meer kont. Overigens merk ik wel dat je met IFHE vooral op de Colorado en Nagato veel meer damage doet. De Gneisenau heeft een wat dikkere upperbelt en deck armor geloof ik, dus nog even goed kijken waar ik dan moet mikken.

Epicenter in ranked is overigens wel ok. Minder chaos dan met random, maar wel een smokefest (gelukkig heeft de Belfast daar radar voor).

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:57
Shima rules. Normaal echt geen sterspeler met Shima maar hier toch mijn meeste damage gedaan

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/igepuu.jpg

• GLR89
Nice goeie damage ook!

(Heb alleen zo'n schurfte hekel alleen aan de shima. Enige dd die campen beloont door zn masive torp wall met 20km range)

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:47:
[...]

Al 8? 1:20 moet je zeker aanhouden. Sommigen onder ons hebben 1:60?
Mijn laatste SC was meer in de trant 1:150
Pagina: 1 ... 57 ... 129 Laatste