• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:18
Ow man de sjitstorm die WG veroorzaakt heeft;
-NA is boos dat de Christmas Convoy te moelijk is
-EU is boos dat de Christmas Convoy er gewoon niet is (maar we hebben wel de achivements in het profiel staan :? :? )
-Contributers die content voor de KM dds klaar zetten en vervolgens wordt de lijn generfed wbt concealment (Notser iChase iEarlGrey hebben er filmpjes over)
Pagina's op rddt/ forum, well done WG voor een nieuw PR disaster, pak ik de popcorn even.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:10
SpamLame schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:17:
Ow man de sjitstorm die WG veroorzaakt heeft;
-NA is boos dat de Christmas Convoy te moelijk is
-EU is boos dat de Christmas Convoy er gewoon niet is (maar we hebben wel de achivements in het profiel staan :? :? )
-Contributers die content voor de KM dds klaar zetten en vervolgens wordt de lijn generfed wbt concealment (Notser iChase iEarlGrey hebben er filmpjes over)
Pagina's op rddt/ forum, well done WG voor een nieuw PR disaster, pak ik de popcorn even.
hoe jaag ik mer kerst even je totale player base tegen je in het harnas maarja WG is vrij want kerst :P:P

• SpamLame
Wognummer schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:23:
[...]

hoe jaag ik mer kerst even je totale player base tegen je in het harnas maarja WG is vrij want kerst :P:P
Dus dat, ik snap het niet er is al zoveel gezeik geweest, waarom gebeuren dit soort dingen nog steeds :?

• Wognummer
SpamLame schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:44:
[...]

Dus dat, ik snap het niet er is al zoveel gezeik geweest, waarom gebeuren dit soort dingen nog steeds :?
we zouden allemaal moeten stoppen met spelen want je EU naar NA overzetten kan zeker niet

Start zn curryworst weer want ja verslaafd :P

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-01 06:21
SpamLame schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:08:
Na SpamLame in "[MMO] World of Warships"
Wordt het tijd voor een clan treasure feature.
[afbeelding]
Fijne kerst.

Enne speciaal voor PCdealer deze keer nog meer FreeXP :+
Hoe krijg je het voor mekaar zoveel aan XP??
heb je alle Boten al dat je niks meer uitgeeft ??
#modus# Ignore post Spamlame# 8)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:12
Ja lekker die T8+ korting, net gisteren de Zao en Edinburgh gekocht ...

Untappd: Louwke80

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:37
auroortje schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:06:
[...]

heb je alle Boten al dat je niks meer uitgeeft ??
#modus# Ignore post Spamlame# 8)
Ik spaar al mijn Free XP.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
1x5 euro en 5x1 euro... Camo en vlaggen. Nou ja andere mensen kopen vuurwerk, da's ook zo weg :-)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KuuSM6twu0Skl1s66QQdgnHb/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1n3c4Mq75dLnbuT8YF63Qkp2/thumb.png

Een rondje naar volle tevredenheid.

Eerst leek het erop dat mijn team zou verliezen. Na +/- 6 minuten was de helft van onze bootjes verdwenen tegenover 2 van hen. Uiteindelijk dus toch nog gewonnen.

• SpamLame
auroortje schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:06:
[...]

With him^^, nou ja bijna alle dan

En nee heb lang niet alle boten, maar met 57 ben ik een eind op weg.

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 24-12-2016 20:27 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Wognummer schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:23:
[...]

De reactie van WGEU op het geklaag is ook gewoon idioot, van geen schuld bewust.
Gaat je toch echt afvragen wat voor figuren daar rond lopen. RU, NA en SEA krijgen het en de EU niet, wtf.

Wilde premium kopen en wat boxes maar dat gaat dus niet gebeuren. Figuren krijgen geen cent meer van me.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 18:02
Probleem bij wg is geloof ik dat alle scheep lijnen apparte ontwikkel teams hebben, ze doen allemaal hun eigen dingetje en pas wanneer ze de zaken gaan samen voegen (comunity contributers ed) merken ze dat het mis is gegaan/ verbeteringen behoeft. in plaats van dat ze de boel op acceptabele wijzes aanpakken nerfen en buffen ze de foute zaken. (Gisteren neptune vs yamato, ik doe 6-10k dmg per volley. De yama overpent mij aan alle kanten waardoor hij bijna geen dmg doet. Hierbij schoot ik op zn pantser gordel met 152mm ap (die gordel is 350-400mm dik?????) hij met 46cm shells tegen mijn 80mm pantser.... Uhhhhmmmm ja dat is wg. Nu met de duitse dds dus weer hetzelfde verhaal. Nee we pakken dd belachelijke ap dmg niet aan. We zorgen dat de concealment verandert want....

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:14

Grouchy

meep meep

DEDDs zijn juist extra kwetsbaar voor AP dankzij hun brede hulls. Met een beetje geluk oneshot je er een in een UKCL als ie z'n broadside toont.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• SpamLame
Fijne kerst dagen allemaal

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Heb mezelf een leuke kerstkado geunlocked!
DE GEARING! :D
Mijn eerste T10 en wat een heerlijk schip! De fletcher was al erg goed maar de Gearing is nog even een grote verbetering!

1de potje al meteen over de 200k damage heen!
Moet helemaal goed komen >:)

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:41
mhh, bijna klaar met de Fletcher en aan het twijfelen om de gearing aan te schaffen omdat de Fletcher zo heerlijk speelt. Plus ik heb sommige reviews gelezen waar werd beweert dat de Fletcher beter is dan de Gearing. Nu begin ik weer te twijfelen :p

• SpamLame
Grappig, na de Benson vond ik de Fletcher tegenvallen. Ben nu op de Yugumo overgestapt en geen spijt van gehad.

• GLR89
Gearing is zijn geld dubbel en dwars waard! Frontaal heb je 4 guns met dodelijke vuur snelheid waar de fletcher maar 2 heeft. In dd battles een heerlijke bijkomstigheid (:

Verder fijne kerstdagen iedereen o<:)

• joshje
GLR89 schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:29:
Gearing is zijn geld dubbel en dwars waard! Frontaal heb je 4 guns met dodelijke vuur snelheid waar de fletcher maar 2 heeft. In dd battles een heerlijke bijkomstigheid (:

Verder fijne kerstdagen iedereen o<:)
Ligt denk ik totaal aan je speelstijl of je de gearing prettig vind. Ik speel heel erg agressief. Dus als ik een enemy DD spot in de cap ga ik er recht op af. De gun layout is hierdoor voor mij een erg grote verbetering. Ook de reload snelheid van 2.7 second is gewoon fantastisch. Ik vind het een behoorlijke verbetering waar de Fletcher een tegenvaller was verbleken met de Benson.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:41
Grappig hoe iedereen zijn favoriet heeft. Voor mij is de Fletcher een beter Benson.
Ik denk dat ik de Benson dan ook ga verkopen en die Kapitein in de Gearing ga zetten.

Fijne Kerst allemaal

• GLR89
Benson blijft handig voor ranked ed he, vergeet dat niet. Zonde als je hem weer terug moet kopen

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wargaming support is echt bedroevend. Ik heb een ticket aangemaakt omdat twee personen in een division expres teamdamage doen tegen mij omdat ik zogenaamd een killsteal heb gedaan. Vervolgens schelden ze me voor van alles en nog wat uit.

"We are really sorry that you had to be a part of that situation.

What i would like you to understand is, that our automated system for team-killing does not take in to account actual situation, therefore we advice to do not deal any damage even when, you deeply believe that you have right to do so. Each an every time when you get punished for team killing, your penalty multiplies.

Please understand that our automated system doesn't not recognize actual situation, it register in a real time damage from allies!

If you would like to learn more about our automatic "team-killer" system, you can follow the link below:"

Oftewel, ze hebben mijn bericht niet goed gelezen en de replay niet teruggekeken.

• joshje
GLR89 schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:16:
Benson blijft handig voor ranked ed he, vergeet dat niet. Zonde als je hem weer terug moet kopen
Jep reden dat ik hem ook niet verkocht heb :)
Fest schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:49:
Wargaming support is echt bedroevend. Ik heb een ticket aangemaakt omdat twee personen in een division expres teamdamage doen tegen mij omdat ik zogenaamd een killsteal heb gedaan. Vervolgens schelden ze me voor van alles en nog wat uit.

"We are really sorry that you had to be a part of that situation.

What i would like you to understand is, that our automated system for team-killing does not take in to account actual situation, therefore we advice to do not deal any damage even when, you deeply believe that you have right to do so. Each an every time when you get punished for team killing, your penalty multiplies.

Please understand that our automated system doesn't not recognize actual situation, it register in a real time damage from allies!

If you would like to learn more about our automatic "team-killer" system, you can follow the link below:"

Oftewel, ze hebben mijn bericht niet goed gelezen en de replay niet teruggekeken.
Denk hierbij ook aan dat zij genoeg tickets per dag krijgen en dus geen tijd hebben om alles na te kijken. Omdat het een automatisch systeem is is het enige wat je kan ingame reporten. Wat je misschien nog wel kan doen is een forum post ervan maken met de replay erbij.

• Wognummer
Ik ben toch eenzaam met kerst (vrouwlief is werken) dus even de WG stream gekeken en omg haha toch mensen die ze even de volle laag geven :D

• SpamLame
Net even Soemba aan to-the-bottom geholpen in een CV.
Je mag alle achievements in COOP doen.
Als je dan een CV hit nodig hebt, even een div starten met een CV erbij, T4 is goed zat.

CV kan gaan spotten voor jou, moet dat wel goed doen :$ en andere schepen in jou buurt lastig vallen.

• Louwke
Ja was de makkelijkste weg, beetje mazzel met de shells die rond de CV vielen op het einde :)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
https://www.reddit.com/r/..._the_differences_between/

YouTube: WG Why are you shitting on EU for Christmas? :(

Is het kijken wel waard voor de mensen die niet precies weten waarom de spelers van de EU nogal boos zijn op WG.

• SpamLame
Nu ja het is niet alleen dat Santa's Christmas Convoy (1).
Het is ook de gebruikte toon in de berichtgeving (2)

De laatste ARP missies zijn in NA /SEA en misschien ook RU makkelijker dan in EU (3).
De ARP Takao was eerst alleen voor T9+ te behalen, dat is later bijgestelt naar T8+

De community contributers zijn niet te spreken over de kort dag NDA lift in het algemeen en bij de DEDD in het bezonder omdat deze zwaar generfed zijn voor het live gaan.
ichase, aerroon, nozoupforyou, notser (4)

Dan is er een Supertester die al dan niet een AIM assist gebruikt en en uit ST "gekickt" werd terug (5).
https://www.reddit.com/r/...graced_supertest_returns/

En dat is alleen de laatste week zo vlak voor kerst en oud en nieuw.

Wat ouder;
-De RN cruisers hebben in een laat stadium hun HE verloren (wat ik begreep)
-Met de GNB was de gewekte verwachting mbt de "eindprijs" niet in verhouding met de werkelijkheid.
-Project R voortgang ging veel te snel, dit ie later bijgestelt, tevens zou Kamikaze R er alleen voor de eerste 2000 zijn en in mijn herinnering is dat bijgestelt naar iedereen die 260 parels zou halen.

Het is niet dat WG (EU) de community/gebruikers volledig negeerd zie Project R, ARP Takao, maar er gaat wel veel mis (aan de PR kant).

• PcDealer
Fest schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:49:
[...]
Gewoon heropenen en reageren dat ze niet een standaardreply moeten geven maar dit soort gedrag keihard aanpakken.

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
SpamLame schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:40:
[...]
De community contributers zijn niet te spreken over de kort dag NDA lift in het algemeen en bij de DEDD in het bezonder omdat deze zwaar generfed zijn voor het live gaan.
ichase, aerroon, nozoupforyou, notser (4)
[...]

[...]
Wat ouder;
-De RN cruisers hebben in een laat stadium hun HE verloren (wat ik begreep)
[...]
Deze dingen zijn natuurlijk niet specifiek voor EU, maar als het er nog bovenop komt dan snap ik wel waarom de CC's en de community zo boos zijn.
JPvdB schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:44:
mhh, bijna klaar met de Fletcher en aan het twijfelen om de gearing aan te schaffen omdat de Fletcher zo heerlijk speelt. Plus ik heb sommige reviews gelezen waar werd beweert dat de Fletcher beter is dan de Gearing. Nu begin ik weer te twijfelen :p
Ik moest zelf wel even wennen aan de Gearing, maar ben er nu zeker wel blij mee. De Fletcher gebruikte ik meer als torp boot (met 3mil torp module) en door de lange torp reload is de Gearing is weer meer een gunship. Wat hierboven over de turret layout wordt gezegd klopt helemaal. Je kan heel goed vijandelijke DDs achtervolgen met je dubbele turrets voorop en door de snelle reload kun je zoveel shells in de lucht gooien dat je zelfs op max range altijd wel wat raakt. Als de vijand dan nog een beetje meewerkt (BB's die zich van de groep afscheiden), dan krijg je af en toe mooie potjes:

Gearing kraken

Sowieso gaat het vandaag wel lekker, blijkbaar zijn de meeste goede spelers nog aan het goumetten ofzo. 9 potjes op rij gewonnen met 105k aan average damage. :9

... Oké had ik niet moeten zeggen, twee potjes verloren achter elkaar. Net ook een vage bug op Hotspot met bastion mode, allemaal random nummer op de minimap:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/Buggy%20minimpa.png

[ Voor 6% gewijzigd door Joe_P op 26-12-2016 15:58 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• bartgoes
  • Laatst online: 05-01 12:09
Wat is Bastion mode eigenlijk? krijg je dit alleen in Co-Op? Of pas bij een hogere Tier? Ik heb het nog nooit gezien.

• GLR89
Die bastion mode is echt belachelijk geworden. Guns openen op 13km het vuur. Zijn belachelijk acuraat en doen ook ziek veel dmg. Gisteren een potje waarbij 7schepen gekilled werden door de forten....

• SpamLame
bartgoes schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:00:
Wat is Bastion mode eigenlijk? krijg je dit alleen in Co-Op? Of pas bij een hogere Tier? Ik heb het nog nooit gezien.
Je krijgt Bastion alleen in T8 en erboven.
Hoe Bastion werkt tijdens de introductie van de gamemode

Inmiddels kan eea aangepast zijn, maar dat heb ik verder niet uitgezocht

• bartgoes
  • Laatst online: 05-01 12:09
hmm, Lijkt mij eigenlijk wel een grappige game mode. Moet toch maar is wat vaart gaan zetten achter een T8+ schip krijgen.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
GLR89 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:36:
Die bastion mode is echt belachelijk geworden. Guns openen op 13km het vuur. Zijn belachelijk acuraat en doen ook ziek veel dmg. Gisteren een potje waarbij 7schepen gekilled werden door de forten....
Vind het beter zo, nu is er tenminste een reden om te cappen en ze vast te houden, daarvoor was er amper ene reden: kanonnen waren zwak en radar werd direct uitgeschakeled.

Speel veel DD en die kannonen raken je bijna nooit dus ymmv .

• GLR89
k995 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:52:
[...]

Vind het beter zo, nu is er tenminste een reden om te cappen en ze vast te houden, daarvoor was er amper ene reden: kanonnen waren zwak en radar werd direct uitgeschakeled.

Speel veel DD en die kannonen raken je bijna nooit dus ymmv .
met dd is het goed te doen, gisteren echter in de hindenburg 35k fort schade. dat is meer dan de helft. + het feit dat elk schot van de forten raak is voor 1,5k dmg maakt het dat de fun ver te zoeken is. cappen is dus in schepen anders dan een dd bijna niet normaal te doen

• Louwke
Hmm Bastion niet zo gemerkt de laatste keer, maar goed kan er ook aan liggen dat ik in een RN Cruiser zat en met smoke heb je er dan ook niet zo veel last van.

Wat betreft de EU en rest van de servers is gewoon belachelijk. Als het een server was had ik er wellicht mee kunnen leven, maar allemaal behalve EU is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat ze dat gedaan hebben...

Terugkomend op de Destroy 100 Secondary Batteries in a Cruiser gebruik de RN lijn, veruit de beste resultaten. Spammen op alle BB's met name de US en KM lijn ljjkt kwetsbaar. Ook de Cruisers als Atago en KM cruisers lijken makkelijk te vernietigen. Te minste wanneer ik nu met de Edinburgh speel heb ik rond de 4-5 per potje lijkt het wel.

• k995
Met 200% gaat het wel vlot :

Goede wedstrijd plus gratis premium plus wat vlaggen :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o4Pa03k5q2KFesmdPvTWCMXF/medium.png

Commander xp :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/neusdGP4wxKYzAJUxEtsvudV/medium.png

24 000, je hebt iets van een 650 000 nodig voor een 15 punten capitain dus in theorie in minder dan 30 wedstrijden.

• SpamLame
k995 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:57:
Met 200% gaat het wel vlot :

Goede wedstrijd plus gratis premium plus wat vlaggen :

[afbeelding]

Commander xp :

[afbeelding]

24 000, je hebt iets van een 650 000 nodig voor een 15 punten capitain dus in theorie in minder dan 30 wedstrijden.
Minder dan 30 first win wedstrijden, gaat je dus niet lukken in alleen de benson, zal je ook bv met premiums aan de slag moeten en dan nog lukt het niet want dit event loopt maar tot 30 dec..

• Joe_P
Die 200% is wel lekker, helaas vanochtend pas ingegaan dus op de potjes die ik vannacht speelde maar 50% gekregen. Wel jammer dat het in het weekend en vakanties toch een beetje een loterij is of je een goed of slecht team krijgt. Je kan altijd een beetje carrien, maar niet als de helft van de schepen langs de rand aan het varen en met de verkeerde ammo aan het schieten is.

Net iets te enthousiast geweest met de torps in m'n Khaba. Een bevriende BB pakte er twee op max range en na meerdere waarschuwingen. De komende tijd mag ik lekker in het roze spelen dus, maar ik heb het meteen daarna goed gemaakt met een kraken, dus ik denk niet dat m'n team het zo erg vond dat ik in het roze speelde. :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/Pink%20kraken.jpg

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 17:17

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Waarom kan ik de Graf Spee niet kopen??

"The Ultimate and Supreme bundles will be available in the Premium Shop from 23 December 2016 at 06:00 CET (UTC+1) to 02 January 2017 at 06:00 CET (UTC+1)."

Blijkbaar moet je inloggen om de pagina te zien... :X

[ Voor 50% gewijzigd door Tijgert op 28-12-2016 01:26 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10-2025

ShockWave

Lost it somewhere

Tijgert schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:58:
Waarom kan ik de Graf Spee niet kopen??

"The Ultimate and Supreme bundles will be available in the Premium Shop from 23 December 2016 at 06:00 CET (UTC+1) to 02 January 2017 at 06:00 CET (UTC+1)."
Heb je EU account, Ben je wel ingelogd?
Ik kan wel overgaan tot aankoop namelijk.

Star Citizen referralcode

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 17:17

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

ShockWave schreef op woensdag 28 december 2016 @ 01:20:
[...]

Heb je EU account, Ben je wel ingelogd?
Ik kan wel overgaan tot aankoop namelijk.
Yeah.. well... :+
Je moest dus blijkbaar inloggen voordat je de pagina kon zien.
Helaas zo wel de Albert gemist...

Edit:
Dang! 1e potje, 2 BB's blubblub en 1.2 miljoen credits.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijgert op 28-12-2016 01:53 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nice, is dit inclusief je special eindejaarsbonus van 1 miljoen bij je first win of??
Ben benieuwd naar een screenshot van de endgame stats..

Graf Spee is wel een schip wat je ligt of niet en heel specialistisch, nog meer dan de Belfast.
Hier een leuke review

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 28-12-2016 02:05 ]

• joshje
Ik weet het wel ik raak het spel niet aan in de vakantie.
Niveau is om te janken :')

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:03
Tijgert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 01:28:
[...]

Yeah.. well... :+
Je moest dus blijkbaar inloggen voordat je de pagina kon zien.
Helaas zo wel de Albert gemist...

Edit:
Dang! 1e potje, 2 BB's blubblub en 1.2 miljoen credits.
Je kunt de Graf Spee ook ingame vrij spelen momenteel. Maar je hebt hem al gekocht zo te zien.

• SpamLame
Zo dat werd tijd })

Hmm nog maar 2 van de 8 gold.....

[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 28-12-2016 14:48 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:47:
[...]

Zo dat werd tijd })

Hmm nog maar 2 van de 8 gold.....
Paar dagen geen zin/puf.
Nog 5 Ruskies.
201.133 Free XP

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:53:
[...]

Paar dagen geen zin/puf.
Nog 5 Ruskies.
201.133 Free XP
5 RU moet te doen zijn
201K FXP, je had toch meer dan dat of heb je toch wat ingezet om iets te unlocken?

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:06:
[...]

201K FXP, je had toch meer dan dat of heb je toch wat ingezet om iets te unlocken?
Nope :)

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-01 22:32
Het niveau online. _O-

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Joe_P
Details van 0.6.0 PT staan online:

https://worldofwarships.e...lic-test/public-test-060/

Met flinke veranderingen aan de Commander Skills. Maar eens inlezen wat er allemaal gaat veranderen.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Mis alleen "to the bottom" nog, geen idee wat je ervoor moet doen...

Edit: alle scheepsklasses torpen en minimaal X dmg doen...

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 28-12-2016 18:50 ]

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:19
joshje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:45:
Ik weet het wel ik raak het spel niet aan in de vakantie.
Niveau is om te janken :')
Ach, er zijn ups and downs.
Downs: Veel potjes verloren, veel AFK. :(
Ups: Af en toe leuke Devastating Strikes. En met de Bogue 2 cruisers die achter elkaar voeren geraakt met 1 salvo torpedo's. 2 torps de linker, 2 de rechter en een Double Strike :P

Zolang je daar nog je plezier uit kan halen, speel ik het. ;)
Wel jammer dat bij de Hunt voor mijn graf O-) er een speeldatum beperking is. Die kun je niet doorspelen.

let the past be the past.

• SpamLame
ShockWave schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:47:
[...]

Mis alleen "to the bottom" nog, geen idee wat je ervoor moet doen...

Edit: alle scheepsklasses torpen en minimaal X dmg doen...
IKR SpamLame in "[MMO] World of Warships"

Dat mag in COOP, dus DIV met een maat in een CV en ga hunten

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:07:
[...]

Op tier IV/V genoeg carriers en noobs :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Doet 100k damage met de Bayern terwijl ik weken niet heb gespeeld en roestig ben. Verlies je alsnog op tijd, met drie caps tegen een, op minder dan 20 punten. :')

Doei 200% bonus, dag premium en speciale camobonus voor enorme XP. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PcDealer
Die forts zijn best accuraat. 1 shot killed mijn bijna dode Yugumo.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja hoor, na een hele serie aan 80k tot 100k games win je eindelijk, met een zeer matige 20k damage game waar je team alles voor je zonk. :')

Ik ga maar slapen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PcDealer
241.500 Free XP
10M Super Container

• GLR89
Hoe krijgt iedereen in godsnaam nonstop super containers.. Ik heb zelf 191 containers geopend inmiddels waarvan tatatatatatatata........

4 supercontainers (die ik allemaal bij de 1e containers 30 had zitten)

1x 50k xp
2x 250 Victor Lima vlaggen (voor meer kans op vuur)
1x 250 Hotel Yankee (50% meer dmg bij rammen)

verder bij de santa gifts nog wel een paar aardige containers, maar die kon je kopen dus vind ze eigenlijk niet mee tellen. of de game deze wel registreert is me dus even een vraagteken.

[ Voor 45% gewijzigd door GLR89 op 29-12-2016 09:10 ]

• Wognummer
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 02:06:
Ja hoor, na een hele serie aan 80k tot 100k games win je eindelijk, met een zeer matige 20k damage game waar je team alles voor je zonk. :')

lol ik heb net zon ervaring gister alleen deed ik met mn GKF maar 3k damage,... zonder spoting van een DD voer ik vol goede moed een eiland voorbij om door 30+ torps opgewacht te worden die random tussen eilanden doorgegooid waren (was niet detected) hydro aan maar er was letterlijk geen plek om ertussendoor te varen... kut gearings (2 stuks en nog een andere DD)
GLR89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:59:
Hoe krijgt iedereen in godsnaam nonstop super containers.. Ik heb zelf 191 containers geopend inmiddels waarvan tatatatatatatata........

4 supercontainers (die ik allemaal in de 1e 30 had
ik heb er laatst 2 op een dag gekregen lol 250 useless flags en 10M silver

[ Voor 23% gewijzigd door Wognummer op 29-12-2016 08:57 ]

• PcDealer
PT is 17:30 up: https://worldofwarships.e...lic-test/public-test-060/

Net wat ik nodig had!
rafi257: <<<<<<www.WTSitem.com> PowerLeveling: WOWS $23.88 for 50,000 EXP,39.55$ for 100,000 EXP, 3M Credits for 11.1$ ,German Cruiser from I to V for 166$ btw Microsoft Office 2010 for 23$, also have activate key of windows

[ Voor 65% gewijzigd door PcDealer op 29-12-2016 10:08 ]

• joshje
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 02:06:

Ik heb gister avond ook nog gespeeld en ging super goed haha.

165k damage met de Atlanta +-10k exp
170k damage met de Scharnhorst +- 9k
Gearing 200k 9k exp
Iowa 180k 7,5k exp

Thx 200% bonus!

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08-2025
Hey allemaal, over die containers.
Kiezen jullie steeds de try your luck of één van de anderen?

Ik heb ook nog maar 2 keer een super container gehad, en als je dan voor de rest die try your luck neemt krijg je steeds maar 5 vlaggen. Dan is het efficiënter precies om de andere soorten containers te nemen?

Ben benieuwd waar jullie zoal voor gaan.

Groetjes,

Yves.

• SpamLame
Eve182 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:42:

Ik heb ook nog maar 2 keer een super container gehad, en als je dan voor de rest die try your luck neemt krijg je steeds maar 5 vlaggen. Dan is het efficiënter precies om de andere soorten containers te nemen?

Groetjes,

Yves.
Ik ga voor try your luck omdat al het andere ik niet (echt) nodig heb en de iets hogere kans op een SC dan verkies boven de lagere droprate van normale items.
Maar wat de beste keus voor jou, is afhankelijk van wat je het meeste nodig hebt.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze is ook prachtig...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1DCuZhIJ6Wl73Cnxs4uARXpk/thumb.jpg

Hoe de f*ck moet je dan een derde pin halen zodat je de missie kan voltooien? 8)7

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:11:
Deze is ook prachtig...
[afbeelding]

Hoe de f*ck moet je dan een derde pin halen zodat je de missie kan voltooien? 8)7
Je kan de missies meerdere keren opnieuw starten 8)

• SpamLame
sneakeye schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:12:
[...]

Je kan de missies meerdere keren opnieuw starten 8)
with ^^, je krijgt niet de reward maar wel de pin.

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 29-12-2016 12:15 ]

• joshje
SpamLame schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:15:
[...]

with ^^, je krijgt niet de reward maar wel de pin.
dus je moet 1 zo een missie 2 keer doen???

hadden ze wel wat duidelijker mogen melden haha

• SpamLame
joshje schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:17:
[...]

dus je moet 1 zo een missie 2 keer doen???
Yup
hadden ze wel wat duidelijker mogen melden haha
Mja staat er toch echt zowel in tekst als in .
Afbeeldingslocatie: https://worldofwarships-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/tmb/2827c69c-c761-11e6-b1a4-ac162d8bc1e4_1200x.jpg

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Eve182 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:42:

Groetjes,

Yves.
Ik heb intussen al 4 keer supercontainers gehad, maar twee keer was het dan 150 van de meest waardeloze vlaggen... Dusja "super"container... (500 gold en 2 milj credits irc)
Maar als er geen SC uitkomt is het inderdaad 99/100 vlaggen. Nog maar één keer geen vlaggen gehad denk ik. Lijkt mij ergens toch een foutje.
Maar goed, intussen goed voorzien van vlaggen, dus ieder voordeel heb ze nadeel :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

SpamLame schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:07:
[...]

Alleen in COOP met een Bogue was voldoende voor de CV hit en tier 2 Tachibana DD voor de Kruiser en DD.
BB's had ik al een tijdje....
Ik heb alles nu ook binnen..... *O*

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SIEG. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cudB8bZZXW21JBuHkrvTsAtF/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zNfnRX7aci0bwj3sZ5r5HS99/thumb.jpg

• k995
SpamLame schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:23:
[...]

Minder dan 30 first win wedstrijden, gaat je dus niet lukken in alleen de benson, zal je ook bv met premiums aan de slag moeten en dan nog lukt het niet want dit event loopt maar tot 30 dec..
In theorie ;)

Nee in de praktijk zal niet lukken.

Gezien dat in 0.6 ze blijkbaar de xp points willen verminderen voor de hogere captain points :

Skill points XP needed before 0.6.0 XP needed after 0.6.0 Total Before 0.6 Total After 0.6
0 0 0 0 0
1 1200 1500 1200 1500
2 1300 2500 2500 4000
3 1500 4000 4000 8000
4 2100 6000 6100 14000
5 3400 9000 9500 23000
6 5800 14000 15300 37000
7 9600 21000 24900 58000
8 16000 30000 40900 88000
9 25000 41000 65900 129000
10 37000 54000 102900 183000
11 53000 69000 155900 252000
12 74000 87000 229900 339000
13 102000 108000 331900 447000
14 136000 132000 467900 579000
15 179000 159000 646900 738000
16 231000 189000 877900 927000
17 294000 222000 1171900 1147000
18 369000 259000 1540900 1406000
19 1000000 300000 11540900 1706000

Trager in begin sneller boven 13 punten

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Roon is echt een toffe boot. De mijne is nog niet eens fully upgraded, maar toch al een beest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cbwN5dMNphxNIlLDgkIeqdkE/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDGbEvZhabI0Bp70G7xHZnZ3/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oc7OTXijEuJERcOTMU9Zfj9D/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4bbbRVluJqoxjqfQd93W4RuZ/thumb.jpg

https://wowreplays.com/Replay/25805

• SpamLame
k995 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:26:
[...]

In theorie ;)

Nee in de praktijk zal niet lukken.

Gezien dat in 0.6 ze blijkbaar de xp points willen verminderen voor de hogere captain points :

Trager in begin sneller boven 13 punten
Iets leesbaarder
SK pointsXP pre 0.6.0XP post 0.6.0Total pre 0.6Total post0.6
00000
11200150012001500
21300250025004000
31500400040008000
421006000610014000
534009000950023000
65800140001530037000
79600210002490058000
816000300004090088000
9250004100065900129000
103700054000102900183000
115300069000155900252000
127400087000229900339000
13102000108000331900447000
14136000132000467900579000
15179000159000646900738000
16231000189000877900927000
1729400022200011719001147000
1836900025900015409001406000
19100000030000025409001706000

Pas vanaf skill point 17 heb je profijt van de herverdeling.
Voor die tijd is elk lvl duurder in post 0.6.0
Ruwweg kan je stellen dat je N point commander N-1 is t/m lvl 16 in post 060

Voor een overzicht van de nieuwe skills >> https://sea-group.org/?p=1769&lang=en

Zodra PT live is zal ik wel een screenshot maken en de post updaten
skills

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 29-12-2016 17:32 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Supercontainer. *O*

250x Victor Lima vlaggen. :')

• GLR89
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:33:
Supercontainer. *O*

250x Victor Lima vlaggen. :')
\
whoooo i feel your pain 8)7

• k995
Sorry dan voor dit maar mijn 3e super container (van de toch 120+)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/J62qECO9tLIaiFzGpowr294B/medium.png

:*) :*)

[ Voor 3% gewijzigd door k995 op 29-12-2016 15:48 ]

• SpamLame
k995 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:47:
Sorry dan voor dit maar mijn 3e super container (van de toch 120+)

[afbeelding]

:*) :*)
W00t o_O * SpamLame is jealous

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GLR89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:41:
[...]

\
whoooo i feel your pain 8)7
Dit was mijn tweede. Letterlijk de eerste container die ik ooit kreeg was ook een super met 250x damage control. Dat was tenminste nuttig...

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:51:
[...]

Dit was mijn tweede. Letterlijk de eerste container die ik ooit kreeg was ook een super met 125x damage control. Dat was tenminste nuttig...
VZIW komt damage con. 2 in super containers van 250 stuks, desalnittemin nuttig idd, is toch 22500 credit per stuk

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 29-12-2016 16:34 ]

• SpamLame
Yup en daar kan je wel Santas Convoys spelen, ware het niet dat de AGS niet beschikbaar is
pt convoys

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 29-12-2016 17:49 ]

• joshje
Wanneer 2 Tirpitzen een Gearing rushen. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d1528429accc7e01a04184b0cbd1dc5a.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a2e6d382a73c50e5f6934df52fa52976.png

[ Voor 7% gewijzigd door joshje op 30-12-2016 01:38 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

joshje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:02:
Wanneer 2 Tirpitzen een Gearing rushen. 8)7

[afbeelding]

[afbeelding]
Dan ga je vage linkjes posten en werken de plaatjes ineens niet meer, of bedoel je iets anders?

• SpamLame
Wanneer MM het niet meer weet, match duurde maar 3 min 1 sec.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jOdk8LmTFTli2TVjUqtUZfO1/medium.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 30-12-2016 07:25 ]

• Wognummer
.... Santa's comming to town ;) zijn ze overstag :D

Helaas nog niet maar per 1-2 wel dus :)

[ Voor 30% gewijzigd door Wognummer op 30-12-2016 07:36 ]

• SpamLame
Wognummer schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:34:
.... Santa's comming to town ;) zijn ze overstag :D

Helaas nog niet maar per 1-2 wel dus :)
Ben benieuwd hoelang het event duurt.
Nog geen aankondiging gezien iig
https://worldofwarships.eu/en/news/common/graf-spee-convoy/

[ Voor 16% gewijzigd door SpamLame op 30-12-2016 08:58 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Is Basic Firetraining aangemerkt als OP?
Hij gaat van 1 skillpunt naar 3...... -O-
Die link is ook handig om eens naar te kijken, goede uitleg over de nieuwe skills

• k995
SpamLame schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:39:
[...]

Ben benieuwd hoelang het event duurt.
Nog geen aankondiging gezien iig

The Convoy Campaign will start in Europe on 2 January (00:01 UTC) and will last until 18 January (23:59 UTC) synchronous with the other regions. This means that all the content of the in-game missions will become available on Monday for everyone, regardless of which package they purchased.

• k995
ShockWave schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:09:
[...]

Die link is ook handig om eens naar te kijken, goede uitleg over de nieuwe skills
BFT is nu extra -7% brand kans en het maakt je bovenbouw 1 geheel ipv 2 . BB zullen dus maar op 3 plaatsen kunnen branden ipv 4 en de kans dat dit gebeurd is een stuk kleiner.

Vandaar zeker naar 3 ?

• joshje
Keen intuition

Dit is een skill waar ik me redelijk zorgen over maak hoe het uitpakt.

• SpamLame
joshje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:11:
Keen intuition

Dit is een skill waar ik me redelijk zorgen over maak hoe het uitpakt.
Ansich is het niet zo een probleem.
Je weet nu immers de laatste positie van gespotte vijanden.

Voor ongespotte vijanden is het al wat vervelender als ze het dichts bij de keen intuition commander zijn.

Helemaal vervelend wordt het voor bv een DD die het van concealment moet hebben en als laatste is overgebleven van zijn team en het opneemt tegen een keen intuition tegenstander.
De richting is altijd bekend, bow in je mist je meeste torps.

Dus in de late/end stage game kan het vervelend worden.
Ik heb het nog niet gespeelt op PT dus praktijk ervaring laat op zich wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 30-12-2016 13:51 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

k995 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:22:
[...]

BFT is nu extra -7% brand kans en het maakt je bovenbouw 1 geheel ipv 2 . BB zullen dus maar op 3 plaatsen kunnen branden ipv 4 en de kans dat dit gebeurd is een stuk kleiner.

Vandaar zeker naar 3 ?
Basic firing training Increasing the efficiency of small-caliber gun, all secondary guns and AA guns -10% reload time of all secondary guns, and main guns of 139mm (inclusive) calibre and below +20% DPS of AA guns
Weet niet waar jij jouw verhaal vandaan hebt maar dat heeft volgens mij niks met Basic Firing Training te maken??

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:09:
[...]

Ik denk eigenlijk wel terecht. HE spammende DD's zijn soms echt belachelijk sterk en extra ROF maakt het alleen maar erger.

De veranderingen vind ik eigenlijk wel fijn. Het enige dat ik niet snap is hoe het kiezen werkt. Moet je perse va een groep kiezen of van elke een of gewoon wat je wil?

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:47:
[...]

De veranderingen vind ik eigenlijk wel fijn. Het enige dat ik niet snap is hoe het kiezen werkt. Moet je perse va een groep kiezen of van elke een of gewoon wat je wil?
Net zoals nu. Dus voordat je een hogere skillrank aan kan, moet je de voorgaande gekozen hebben.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:38:
[...]

Net zoals nu. Dus voordat je een hogere skillrank aan kan, moet je de voorgaande gekozen hebben.
Ook weer duidelijk dan. :)

Iets anders. Welke malloot heeft de Duitse DD's lopen balanceren zeg? Wat een klotelijn tot dusver. De T2 was oke, T3 hetzelfde en dus matig, de T4 heb ik vrij snel geskipped want daar was weinig leuks aan. Nu bij de T5 en wat een baggerschip is dit. Je kanonnen zijn net iets minder waardeloos dan ervoor, je spottingrange is behoorlijk, je hebt maar zes torpedo's en een kleine opening om ze stealth te lanceren. Je hitpoel is ook matig, je bent langzaam en je roer en machinekamers lijken maar 1hp te hebben en gaan dus meteen kapot...

Het gaat mij echt om T6 en daarboven maar de weg ernaartoe is echt niks. :(

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-12-2016 23:51 ]

• Jadero
  • Laatst online: 07-01 21:31
Schapen, dat denk ik de afgelopen 6 rondjes bij dit spel. Iemand vaart ergens heen, de complete vloot erachterhaan. Maakt niet uit of er 1 of 2 bootjes van de tegenstander daar varen of de complete tegenvloot, doet er niet toe. Mensen kijken niet, maar volgen gewoon de eerste de beste.

De afgelopen rondjes gerust verloren tegen een ploeg waar slechts 2 van hun boten waren gezonken. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Jadero op 31-12-2016 00:05 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 129 Laatste