[video]https://youtu.be/_oTHy39QDHQ"]YouTube: Fletcher 218k[/video]Louwke schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:44:
[...]
Ah werd afgeleid door de 2x verklaard wat
Maar een upload is altijd welkom zeker van de Fletcher op het moment. Altijd goed om van te leren.
PT 0516 start weldra http://worldofwarships.eu...ic-test/public-test-0516/
Goodies
Goodies
- Get 3 signal flags of each type on your live account for playing 1 Random or Cooperative battle on the Public Test server.
- Get 1 day of Premium Account on the live server for winning 10 Random battles while playing in Gneisenau, Neptune, Dresden, Kolberg or any Japanese Aircraft Carrier on the Public Test server.
- Get 10 Type "6" Camouflage patterns (+100% XP per battle) on the live server for earning 5,000 base XP in Random or Cooperative battles on the Public Test server.
- During the Public Test, players will be able to test two new Campaigns: "Basic" and "Elite". Campaigns consists of several missions which are available for a set period of time; the missions will progress up the chain regardless of players performance (whether he completed previous stage or not).
- Test out all the changes to Bastion mode!
- Try out Bastion mode on the following two maps: North & Hotspot!
- Check out the improved appearance of Tier VIII Premium ships!
- Admire the new London port!
@Joshje
Ah nice, maar AFT in plaats van DE neem ik aan? If so dan ben ik jaloers op de Fires die je kreeg
IK heb de RNG nog tegen geloof ik
Ah nice, maar AFT in plaats van DE neem ik aan? If so dan ben ik jaloers op de Fires die je kreeg
Untappd: Louwke80
Grmbl, iemand anders had he al over T7s die in T9 uitkomen.
Ik heb erg veel pech vandaag met T7, ben meestal bottom tier, zucht
Ik heb erg veel pech vandaag met T7, ben meestal bottom tier, zucht
Ik gebruik die skill voor fires. Dus geen AFTLouwke schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:55:
@Joshje
Ah nice, maar AFT in plaats van DE neem ik aan? If so dan ben ik jaloers op de Fires die je kreegIK heb de RNG nog tegen geloof ik
Ik haat dit spel...

Start van het potje: In de Hindenburg tegen een stock Lexington, na 9 plane kills nog twee torp bombers over, maar door m'n Def AA worden de torps uitgespreid en kan ik er één net niet ontwijken -> Detonation...
Start van het potje: In de Hindenburg tegen een stock Lexington, na 9 plane kills nog twee torp bombers over, maar door m'n Def AA worden de torps uitgespreid en kan ik er één net niet ontwijken -> Detonation...
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Equals player skillJoe_P schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:35:
Ik haat dit spel...
[afbeelding]
Had eergisteren iemand die detonation kreeg omdat hij gehit werd door een secondary van mijn leander
Waarom zit dit nog in het spel
[ Voor 93% gewijzigd door joshje op 13-12-2016 10:00 ]
Een detonation na lange tijd in brand staan, of bij de laatste 25% hp left vind ik niet heel erg. Kans om nog te overleven is dan toch zeer klein. Echter de 1 (random) hit full hp detonations frustreren mij enorm. Tuurlijk irl in hele ongelukkige situaties gebeurde dit ook. Echter zuigt het alle fun weg uit de game. Detonations is pure random luck, niks geen skill of tactiek voor nodig. Net als het voorkomen van detonations. Een vlaggetje kan je redden.... Uhm die zijn nogal zeldzaam. Bovendien krijg je er (normaal gesproken) maximaal 10 per dag ook al heb je 100 detonations. Fair dealjoshje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:58:
[...]
Equals player skill
Had eergisteren iemand die detonation kreeg omdat hij gehit werd door een secondary van mijn leander
Waarom zit dit nog in het spel
De nieuwe missies welke in de Science of Victory en Honorable Service zitten kan je meerdere keren doen.
De eerste keer krijg je de bonus en pins eruit, 2e keer alleen de pins.
Mocht je sommige missies dus niet halen en toch de final task willen unlocken dan doe je gewoon diegene die je wel kan meerdere keren voor de pins.
Mocht je sommige missies dus niet halen en toch de final task willen unlocken dan doe je gewoon diegene die je wel kan meerdere keren voor de pins.
ow serieus, was nog niet eens in mij opgekomen dat te proberen.ShockWave schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:05:
De nieuwe missies welke in de Science of Victory en Honorable Service zitten kan je meerdere keren doen.
Grappig dit had ik dus ook nog niet door.
Dat viel nog vies tegen hoor hoe vaak een schip meteen ontplofte. Je hebt natuurlijk HMS Hood maar aan de andere kant waren veel schepen resistenter dan je zou denken voor exploderen. Dit was de USS New Orleans nadat deze een Japanse torpedo op haar magazijn kreeg.GLR89 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:12:
[...]
Een detonation na lange tijd in brand staan, of bij de laatste 25% hp left vind ik niet heel erg. Kans om nog te overleven is dan toch zeer klein. Echter de 1 (random) hit full hp detonations frustreren mij enorm. Tuurlijk irl in hele ongelukkige situaties gebeurde dit ook. Echter zuigt het alle fun weg uit de game. Detonations is pure random luck, niks geen skill of tactiek voor nodig. Net als het voorkomen van detonations. Een vlaggetje kan je redden.... Uhm die zijn nogal zeldzaam. Bovendien krijg je er (normaal gesproken) maximaal 10 per dag ook al heb je 100 detonations. Fair deal

Niet gezonken. Aan de andere kant verging haar zusterschip de Astoria door kanonvuur van Japanse 8" granaten. Die verging bij Savo samen met de Quincy en Vincennes. Alle drie de schepen ontbrande vrijwel meteen, de laatste twee vervingen ook vrij snel voor torpedo's. De Astoria brandde hevig voor uren en zonk uiteindelijk. Ook verging de Hiei een tijdje later bij Savo door uitslaande branden nadat ze een hele serie aan 8" granaten te verwerken kreeg.
Soms is het ook gewoon random. In principe waren magazijnen van kruisers en groter zeer goed beschermt in zowel bepantsering als plaatsing. Je moest een uitzonderlijk gelukkig schot vuren om een schip op te blazen en het kwam dan ook niet vaak voor. Torpedobootjagers is een heel ander verhaal met hun magazijnen boven de waterlijn.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-12-2016 20:28 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze was wel heel weird vandaag, Mahan wordt kort gespot, snapshot met 2 turrets en "first blood".....zonder hem geraakt te hebben een detonation

Link naar de replay, het gebeurd in de eerste 3 minuten....
https://dl.dropboxusercon...orst_23_Shards.wowsreplay

Link naar de replay, het gebeurd in de eerste 3 minuten....
[ Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 13-12-2016 16:45 ]
ja... systeem is kapot. Alleen WG ziet het nog nietShockWave schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:27:
Deze was wel heel weird vandaag, Mahan wordt kort gespot, snapshot met 2 turrets en "first blood".....zonder hem geraakt te hebben een detonation![]()
[afbeelding]
Nah, Mahan is gewoon kapot. Die ontploft te graag. Dit is niet de eerste keer dat de Mahan langskomt als snel exploderend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier linkje naar de replay, 3 "shiny horses" in een division is altijd leuk..heavy battlecruisin..
Het vindt plaats in de eerste 3 minuten en de chat erna...priceless...
Het vindt plaats in de eerste 3 minuten en de chat erna...priceless...
[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 13-12-2016 16:46 ]
"Fixed a long-standing bug where damage from fires and flooding would do one extra "tick" of damage. Now, the damage stops immediately after you activate the "Repair Party" consumable."
Net deze bug dus gehad! Fun and engaging
Zorgde er voor dat ik dood ging btw
Net deze bug dus gehad! Fun and engaging
[ Voor 7% gewijzigd door Louwke op 13-12-2016 21:31 ]
Duitsers zijn ook niet gemaakt om te snipen. Nu moet de rest van de playerbase het nog gaan snappen. Gevechten dichtbij zijn ook veel leuker en intenser.GLR89 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:35:
Get close or die trying, werkt lekker op de Kurfurst. Long range is het echt een aanfluiting, maar op 10-12km is het een gruwelijk beest![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
5 citadels op de Yamato, 3 op de Iowa, 2 op de Kutuzov en 2 op de Neptune, wie de gelukkige ontvanger van nummer 13 was is me ontgaan.
Ik zou willen dat alle slagschepen meer ontworpen zouden zijn om alleen effectief te zijn binnen de 15km. Dat zou de gameplay ook heel wat goed doen. Al die nutteloze 20km+ BB campers die je games kosten maken het er niet leuker op...
Dat de afstanden verkleinen wederom historisch accuraat is laat ik dan maar in het midden. Oke, toch niet, kan het niet laten.
Alleen de Amerikanen geloofden voor WO2 begon dat ze echt een heel vloot konden slopen op 30km afstand terwijl statistisch gezien waarschijnlijk de hele slaglijn van 15 slagschepen haar magazijnen leeg had kunnen schieten (120 ish granaten per kanon) en niet op meer dan een paar gelukkige keren raak hoefde te rekenen. Zelfs de Japanners begrepen dat het van belang was om de afstand te verkleinen. Dat wouden ze doen nadat een aantal Amerikaanse slagschepen beschadigd of gezonken zouden zijn zodat ze numeriek vergelijkbaar zouden zijn en een goede kans zouden maken met hun beter getrainde bemanningen. De rest van de marines wouden ze gewoon van kortere afstanden bevechten omdat ze begrepen dat je op 20km al bijna nooit raakt, laat staan 30km. En dan waren de Duitsers gek omdat ze voor een kanonontwerp kozen met een lichte granaat die op kortere afstanden zeer effectief zou zijn en dit ruilde voor zwakkere prestaties voor dekpantser wat toch pas relevant werd voorbij de 25km.
Dat de afstanden verkleinen wederom historisch accuraat is laat ik dan maar in het midden. Oke, toch niet, kan het niet laten.
Alleen de Amerikanen geloofden voor WO2 begon dat ze echt een heel vloot konden slopen op 30km afstand terwijl statistisch gezien waarschijnlijk de hele slaglijn van 15 slagschepen haar magazijnen leeg had kunnen schieten (120 ish granaten per kanon) en niet op meer dan een paar gelukkige keren raak hoefde te rekenen. Zelfs de Japanners begrepen dat het van belang was om de afstand te verkleinen. Dat wouden ze doen nadat een aantal Amerikaanse slagschepen beschadigd of gezonken zouden zijn zodat ze numeriek vergelijkbaar zouden zijn en een goede kans zouden maken met hun beter getrainde bemanningen. De rest van de marines wouden ze gewoon van kortere afstanden bevechten omdat ze begrepen dat je op 20km al bijna nooit raakt, laat staan 30km. En dan waren de Duitsers gek omdat ze voor een kanonontwerp kozen met een lichte granaat die op kortere afstanden zeer effectief zou zijn en dit ruilde voor zwakkere prestaties voor dekpantser wat toch pas relevant werd voorbij de 25km.
Public test heeft een camo "New Year 2017" voor 5 doubloons die 200% Free XP geeft, doet verder niks aan concealment of iets.
Geen idee of de 5 doubloons ook op de live server is, maar in de vorm van Credits zou ik overwegen de camo te gebruiken. Kan je helpen met de grind in net dat ene schip dat je niet ligt of de Missiouri
Geen idee of de 5 doubloons ook op de live server is, maar in de vorm van Credits zou ik overwegen de camo te gebruiken. Kan je helpen met de grind in net dat ene schip dat je niet ligt of de Missiouri
Gisteravond m'n 20e russische schip gekilled, dus nu alle ARP schepen in m'n bezit!!
Jeuj, alleen nog even het extra port slot van de 500 secondaries binnenhalen, maar dat moet lukken in 2 weken.
Jeuj, alleen nog even het extra port slot van de 500 secondaries binnenhalen, maar dat moet lukken in 2 weken.
Ja die was eenvoudig wanneer je een Bismarck hebt 
Zit nu met de campaigns op de Mission 2 van Honorable Service. 100 Secondary Disbaled/Destroyed met een Cruiser (t8+). Geen idee welke ik hiervoor moet kiezen Ibuki, Atago of Hindenburg. Neem aan dat HE het meest effectief is. Alleen welke targets dan ook nog eens. IJN lijn en German lijn hebben wel eens de secondary spec dus dan is het lastiger ze te vernielen. Dus wellicht HE spammen op de US lijnen voor het meeste effect?
Tel daarbij op de 50 Citadel hits met Cruisers (T8+) dus ik zit voorlopig weer eventjes op de Cruisers om de pins te halen van deze tasks. Rest van de tasks waren meer luck based had ik het gevoel.
Zit nu met de campaigns op de Mission 2 van Honorable Service. 100 Secondary Disbaled/Destroyed met een Cruiser (t8+). Geen idee welke ik hiervoor moet kiezen Ibuki, Atago of Hindenburg. Neem aan dat HE het meest effectief is. Alleen welke targets dan ook nog eens. IJN lijn en German lijn hebben wel eens de secondary spec dus dan is het lastiger ze te vernielen. Dus wellicht HE spammen op de US lijnen voor het meeste effect?
Tel daarbij op de 50 Citadel hits met Cruisers (T8+) dus ik zit voorlopig weer eventjes op de Cruisers om de pins te halen van deze tasks. Rest van de tasks waren meer luck based had ik het gevoel.
Zou inderdaad hindenburg of ijn cruisers aanraden. HE spammen en fingers crossed. Vooral op IJN bbs kun je goed secondaries/AA slopen. Bij de US bbs en cruisers gaat dit ook redelijk. Duitse schepen hebben alweer betere secondary armor is mijn ervaring.
Wachten op de Graf Spee, die heeft ook gewoon 15cm secondaries, als T6 kruiser.
voor die missie moet je secondary's vernielen, geen hits mee maken, maar juist kapot makenDaniëlWW2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:01:
Wachten op de Graf Spee, die heeft ook gewoon 15cm secondaries, als T6 kruiser.
Oh.GLR89 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:25:
[...]
voor die missie moet je secondary's vernielen, geen hits mee maken, maar juist kapot maken
Op Amerikaanse t8 en hoger slagschepen schieten dus.
Nee niet nog meer HE spammersDaniëlWW2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:30:
[...]
Oh.![]()
Op Amerikaanse t8 en hoger slagschepen schieten dus.

kan iemand mij verklaren wat hier gebeurt?? mn schip is dat ding wat links het beeld uit vaart...
game is nog aan het aftellen, maar ondertussen al wel gestart. Guns konden vuren alleen de turrets stonden wel vast
check de minimap ook even
[ Voor 15% gewijzigd door GLR89 op 14-12-2016 21:34 ]
Wat doet de replay fill
Wat doet de replay file eigenlijk?GLR89 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:31:
[afbeelding]
kan iemand mij verklaren wat hier gebeurt?? mn schip is dat ding wat links het beeld uit vaart...
game is nog aan het aftellen, maar ondertussen al wel gestart. Guns konden vuren alleen de turrets stonden wel vast
check de minimap ook even
Zo komende dagen niet spelen maar wel even real life ervaring op doen in Indonesië.
http://marineschepen.nl/schepen/sigma-fregat-indonesie.html
Dat gaat mijn slaap plek worden voor een aantal dagen!
Wat, geeneens internet op zo'n modern schip?Louwke schreef op donderdag 15 december 2016 @ 06:38:
Zo komende dagen niet spelen maar wel even real life ervaring op doen in Indonesië.
Hoe dan ook veel plezier, lijkt erop dat je er zin in hebt.
Gisteren niet aan gedacht hier naar te kijken. Zal ik vanavond of morgen even doen. WG erkent het probleem, waren al meer klachten over binnen gekomen en ze nemen hem in de komende of volgende update mee.SpamLame schreef op donderdag 15 december 2016 @ 04:08:
Wat doet de replay fill
[...]
Wat doet de replay file eigenlijk?
Heb je ook nog gekeken naar die salvo met de Iowa op duitse BB die niets deed??? Geen hits maar ook geen watersplash ???GLR89 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:04:
[...]
Gisteren niet aan gedacht hier naar te kijken. Zal ik vanavond of morgen even doen. WG erkent het probleem, waren al meer klachten over binnen gekomen en ze nemen hem in de komende of volgende update mee.
jep, die bug ook meteen aan WG doorgegeven. Schijnt met "lagg" te maken te hebben. Door de synchronisatie met de server.. hoe het precies in elkaar zou zitten is mij een raadsel. maar waar het op neer kwam was, mijn systeem liep voor of achter op de server, ik vuurde mijn guns, hierna besloot de verbinding te herstellen waardoor de tijd weer gelijk liep. hierdoor zijn de schoten niet op de server geregistreerd. Schijnt een bekend probleem te zijn waar ze niks aan kunnen doen
En allemaal achter een eilandje, leuk.
Vorige week zo 2 kunnen verrassen door met mijn Bayern volledig langs rechts te gaan en zo op hun flank hen toch te kunnen raken en ziende dat ze compleet stilstonden ze redelijk snel te kelderen.
Voelde wel goed na 10 plus spelletjes waar je soms weinig meer kan doen dan proberen te ontwijken.
Ik hou me nooit zo bezig met challenges enzo (hoewel dat dom is en behoorlijk 'rewarding' kan zijn.), haal ik gisteravond op het randje nog even Steven Seagal op. Leuke verassing
Ik ben een tijdje afwezig geweest. Als er nog plek is dan zou ik ook willen joinen.PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:47:
Ik weet nu hoe ik users kan toevoegen voor de clan.
Wie wil moet hier even zijn ingame nick doorgeven. Plaatsen beperkt:
- ?/30 bezet
Ingame: _Jules_
stuur ingame even een berichtje naar (GOT_PCdealer, Ron2u, Dionvdc_ of mijzelf GLR89) wij kunnen je een invite sturen voor het tweakers clan kanaal. (:JulesvH schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:37:
[...]
Ik ben een tijdje afwezig geweest. Als er nog plek is dan zou ik ook willen joinen.
Done.JulesvH schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:37:
[...]
Ik ben een tijdje afwezig geweest. Als er nog plek is dan zou ik ook willen joinen.
Wacht, de könig Albert was toch een OP versie van de Nassau?
Heeft meer weg van de Kaiser;DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:37:
Wacht, de könig Albert was toch een OP versie van de Nassau?
-5 turrets ipv 6
-1 turret per side offset to each side ipv 2
Oh ja, dat was het, de Kaiser maar dan als T3. Bedankt.SpamLame schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:19:
[...]
Heeft meer weg van de Kaiser;
-5 turrets ipv 6
-1 turret per side offset to each side ipv 2
Ja, deze koop ik misschien ook.
Ik heb hem fijn om aan seal clubbing te doenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:54:
[...]
Oh ja, dat was het, de Kaiser maar dan als T3. Bedankt.
Ja, deze koop ik misschien ook.
Kürfurst is echt een giga stap voorwaarts na de fdg, wat een teleurstelling vond ik dat schip zeg. Ding werd vanaf de maan gespot, brande als een fakkel, pantser was teleurstellend en de guns hebben een bedroevende dispersion. Verder zo log als een eiland. Al met al een waardeloze upgrade vanaf de bismarck die namelijk bijzonder prettig was. Kurfurst is gelukkig weer een stap in de goede richting.
Ik heb Dikke Freddie wel gekocht, maar heb totaal geen zin om mijn kapitein over te zetten. Aangezien ik in T10 wel genoeg heb aan de Yamato en de Zao wil unlocken, zie ik geen reden om verder te gaan met de Duitse BB lijn.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Gisteren de Iowa unlocked en maar is gekocht. 30 miljoen minder maar wel full spec! Damn wat een beest is dat zeg! De armor, de guns, de secondaires met 9.1km range en de speed zijn een lekkerer upgrade ten opzichte van de NC (en die was al goed!).
Gaat helemaal goed komen
Gaat helemaal goed komen
Ik ben jaloers! Ik vind het zo'n mooi schip die Iowa!joshje schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:29:
Gisteren de Iowa unlocked en maar is gekocht. 30 miljoen minder maar wel full spec! Damn wat een beest is dat zeg! De armor, de guns, de secondaires met 9.1km range en de speed zijn een lekkerer upgrade ten opzichte van de NC (en die was al goed!).
Gaat helemaal goed komen
Toevallig vorige week zelf de North Carolina unlocked, ik zal dus wel even bezig zijn die te upgraden en genoeg XP te krijgen om naar de Iowa over te stappen, haha.
Wel ben ik sceptisch ten opzichte van de armor van de Iowa. Ik kwam er van de week 2 tegen in mijn Bismarck, ik maakte gehakt van ze (meerdere malen achter elke citadel hits). Hoe is jouw eerste ervaring tegen de german BB's met de Iowa?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Iowa is met een goede angle een beest, geef je echter te veel broadside bloot (onder de voorste turrets vanaf ~45graden angle) dan ben je de pineut, maakt weinig uit wat voor guns je tegenover je hebt, zelfs 203mm cruiser guns kunnen dan citadel treffers maken. (in enkele gevallen zelfs met de Neptune (152 mm guns) citadels kunnen maken daar....????)Hammetje schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:59:
[...]
Ik ben jaloers! Ik vind het zo'n mooi schip die Iowa!
Toevallig vorige week zelf de North Carolina unlocked, ik zal dus wel even bezig zijn die te upgraden en genoeg XP te krijgen om naar de Iowa over te stappen, haha.
Wel ben ik sceptisch ten opzichte van de armor van de Iowa. Ik kwam er van de week 2 tegen in mijn Bismarck, ik maakte gehakt van ze (meerdere malen achter elke citadel hits). Hoe is jouw eerste ervaring tegen de german BB's met de Iowa?
Duitse BBs zijn op korte afstand superieur, tegen elke BB in de game. Hun armor is zo opgezet dat close range treffer bijna nooit kunnen citadellen (turtleback armor) http://i67.tinypic.com/o0pe8g.png, hierdoor ketsen treffers op korte afstand af waardoor de citadel een superieure bescherming heeft. De hits doen dus wel dmg, echter is het incaseer vermogen van de duitsers zeer groot. Duitse guns doen op korte afstand zeer goede dmg (op lange afstand juist weer heel erg matig) Tel daarbij op de secondaries van de KM bbs en je hebt win, win, win.
Het advies dat ik je kan geven voor de Iowa is dus. Kom dichtbij, maar blijf op gepaste afstand (12-15 km) van duitse BBs, al met al vind ik de US BBs middenmoters, ze zijn op long range niet heel goed, en op short range vallen ze in het niet bij de Duitsers. Maar als support voor de cruisers op gemiddelde afstand
Aardig geslaagde avond, helaas net geen 100% streak met z'n drieën in de division.
Vanavond is ook de NDA van de Duitse destroyers verstreken, dus de eerste reviews verschijnen online:
T10: Z-52 - Flamu
T10: Z-52 - Aerroon

Vanavond is ook de NDA van de Duitse destroyers verstreken, dus de eerste reviews verschijnen online:
T10: Z-52 - Flamu
T10: Z-52 - Aerroon
Ging gister idd lekker in de div.
nog 43 ru ships voor de nachi though, ga ik het halen of niet....
nog 43 ru ships voor de nachi though, ga ik het halen of niet....
[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 20-12-2016 16:39 ]
BB pakken en die irritante ru cruisers aanpakken! werkt het beste!SpamLame schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:53:
Ging gister idd lekker in de div.
nog 4 ru ships voor de nachi though, ga ik het halen of niet....
Behalve dat ik een DD speler ben, heb wel BBs alleen ben inconsistent daarinjoshje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:29:
[...]
BB pakken en die irritante ru cruisers aanpakken! werkt het beste!
Alles is te leren door het te spelenSpamLame schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:43:
[...]
Behalve dat ik een DD speler ben, heb wel BBs alleen ben inconsistent daarin
hmmja zit wat in
Iig nog 3 te gaan.
Oei wat lijkt de V25 een leuk schip, kan niet wachten totdat ze beschikbaar is.
[ Voor 16% gewijzigd door SpamLame op 20-12-2016 15:03 ]
Gisteren in een supercontainer een Arizona gekregen. Iemand ervaring met dit schip, is het de moeite waard voor ranked battles of gold verdienen? Heb totaal geen eravring met Amerikaans battleships.
[ Voor 15% gewijzigd door defiler1974 op 20-12-2016 15:41 ]
ow nice.defiler1974 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:40:
Gisteren in een supercontainer een Arizona gekregen. Iemand ervaring met dit schip, is het de moeite waard voor ranked battles of gold verdienen? Heb totaal geen eravring met Amerikaans battleships.
Arizona is T5 vziw niet voor ranked.
Gold verdienen met een premium schip nee (tenzij missies), wel silver.
Arizona is T6 geloof ik, als ik alle google resultaten mag geloven. En heb teveel warcraft gespeeld de laatste tijd, vandaar het gold verdienen. Bedoelde silver verdienen.SpamLame schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:48:
[...]
ow nice.
Arizona is T5 vziw niet voor ranked.
Gold verdienen met een premium schip nee (tenzij missies), wel silver.
Nice hoor, een gratis premium schip is natuurlijk altijd meegenomen. De Arizona is vergelijkbaar met de New Mexico. Misschien niet de beste keuze voor ranked, maar wel goed voor credits en captains hertrainen. Captains van US cruisers en BB's zullen er ook goed op werken. Eventueel kun je zelfs de captain van US DD's retrainen (uiteraard met Basic Firing Training en als 2e skill Last Stand ipv Expert Marksman)defiler1974 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:40:
Uitgebreide (Engelse) Arizona review.
Meer videoreviews van de Duitse DD's komen online:
Tech tree overview - Jingles
Tech tree overview - iChase
T8: Z-23 - Flamu
T8: Z-23 - Notser
Net de Lolanta gekocht (dubloons) en de Leningrad. Wat een lekkere schepen zeg. De Leningrad is voor mijn gevoel net een Amerikaanse DD (heerlijk agressief!). En de Lolanta...mja
ik begrijp nu inderdaad de term spreadin' some freedom. Beide machines zijn een plezier om te varen/besturen. Misschien kan ik toch nog wat anders van de ARP lijn vrijspelen als de Lolanta zo blijft gaan zoals ie nu al doet lijkt me dat geen probleem te worden
Donderdag update met de nieuwe duitse DD's .
indeed > http://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-0516/k995 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 00:22:
JEUJ
grinden grinden grinden (voor zover de tijd dat toe laat)
hoewel: ik moet ook nog werk van de Minotaur, Moskva, Hakuryu, Shimakaze en Montana maken....
Much to do, too little time to do itGLR89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:43:
[...]
JEUJ![]()
grinden grinden grinden (voor zover de tijd dat toe laat)
hoewel: ik moet ook nog werk van de Minotaur, Moskva, Hakuryu, Shimakaze en Montana maken....
En niet alleen dat maar ook de Yokosuka port gaat weg (krijgen we een filter voor terug), net nu ik de Nachi heb gehaaltk995 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 00:22:
Heb nu dus ook het setje van ARP schepen compleet.
[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 21-12-2016 11:43 ]
Heb er 9 enkel nachi nog (nog 4 russische scheoen kelderen). Geen idee hoeveel er in totaal waren.SpamLame schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:42:
[...]
En niet alleen dat maar ook de Yokosuka port gaat weg (krijgen we een filter voor terug), net nu ik de Nachi heb gehaalt![]()
![]()
. Kutuzov to the rescue, fijn support schip is dat toch.
Heb nu dus ook het setje van ARP schepen compleet.
Schoenen? dan 0k995 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:07:
[...]
Heb er 9 enkel nachi nog (nog 4 russische scheoen kelderen). Geen idee hoeveel er in totaal waren.
Maar je kan er niet 9 hebben en dan de Nachi nog moeten halen, er zijn maar 9 ARP schepen.
- ARP Kongō
- ARP Kirishima
- ARP Haruna
- ARP Hiei
- ARP Myoko
- ARP Ashigara
- ARP Haguro
- ARP Nachi
- ARP Takao
SchepenSpamLame schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:20:
[...]
Schoenen? dan 0schepen 20 van elke RU,KM,IJN,US.
Maar je kan er niet 9 hebben en dan de Nachi nog moeten halen, er zijn maar 9 ARP schepen.
- ARP Kongō
- ARP Kirishima
- ARP Haruna
- ARP Hiei
- ARP Myoko
- ARP Ashigara
- ARP Haguro
- ARP Nachi
- ARP Takao
En idd 8 nog enkel Nachi.
hatelijk dit :

De helft van de tijd in een cap gezeten in een poging het recht te zetten maar werd elke keer verjaagd omdat ik 0.0 steun kreeg.
als ik dit bericht zie: http://worldofwarships.eu/en/news/common/graf-spee-marathon/
betekend dit dat de huidige serie missies verdwijnen? heb me nou niet bepaald gefocusd om ze te halen en daardoor dus bij lange na niet alle missies behaald. In het bericht wordt er nou niet echt duidelijk gemaakt wat ze hiermee gaan doen. ernaast, vervanging...
krijg spontaan stress zometeen
betekend dit dat de huidige serie missies verdwijnen? heb me nou niet bepaald gefocusd om ze te halen en daardoor dus bij lange na niet alle missies behaald. In het bericht wordt er nou niet echt duidelijk gemaakt wat ze hiermee gaan doen. ernaast, vervanging...
[ Voor 5% gewijzigd door GLR89 op 21-12-2016 15:23 ]
Lees ik nou gratis schip????GLR89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:22:
als ik dit bericht zie: http://worldofwarships.eu/en/news/common/graf-spee-marathon/
I am in!
Zo net op tijd terug zie ik al. Vanaf Vrijdag ook meteen tot de 2e vakantie l. Dus German DD's en een Spee om me mee te vermaken!
Waarom lees je die dingen dan ook
IMO komt die naast de twee andere
zo lees ik het dus ook, maar de "pins" zijn hetzelfde voor deze missies. En ik lees ergens tussen de regels door replace, net nog een poging gedaan het nogmaals door te lezen maar kom het nu dus niet meer tegen..SpamLame schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:36:
[...]
Waarom lees je die dingen dan ook![]()
IMO komt die naast de twee andere
Neen huidige missies hebben hun tijden al gezet :GLR89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:22:
Grand/small fleet = 1/1/2017
battle north cape=28/12
Deze komt erbij. Wat anders dan normaal is dat deze missie in stukke gedaan is en je kan dus niet op enkele dagen die erdoor jagen.
[YouTube: https://youtu.be/1L2VIcK-iWY]
Ja in de huidige campaign missies zien die er gelijk uit aan die van de Graf Spee campaign.
Maar dat had je al tussen de twee campaigns afzonderlijk, ik zie niet in waarom dat inhoud dat er iets veranderd aan de huidige campaings. Maar de tijd zal het leren.
Kan me vergissen natuurlijk
Hmmja misschien dat ik je verkeerd begrijp maar wat hebben die pins er mee te maken.GLR89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:41:
[...]
zo lees ik het dus ook, maar de "pins" zijn hetzelfde voor deze missies. En ik lees ergens tussen de regels door replace, net nog een poging gedaan het nogmaals door te lezen maar kom het nu dus niet meer tegen..
Ja in de huidige campaign missies zien die er gelijk uit aan die van de Graf Spee campaign.
Maar dat had je al tussen de twee campaigns afzonderlijk, ik zie niet in waarom dat inhoud dat er iets veranderd aan de huidige campaings. Maar de tijd zal het leren.
Ik krijg de indruk dat GLR het over de Campaign missies hadm, waar jij het over de Combat missies hebt.k995 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:45:
[...]
Neen huidige missies hebben hun tijden al gezet :
Grand/small fleet = 1/1/2017
battle north cape=28/12
Deze komt erbij. Wat anders dan normaal is dat deze missie in stukke gedaan is en je kan dus niet op enkele dagen die erdoor jagen.
Kan me vergissen natuurlijk
[ Voor 28% gewijzigd door SpamLame op 21-12-2016 15:55 ]
In de patch notes van 0.5.15 staat duidelijk 'Permanent Campain' bij de aankondiging van de huidige campaigns. Die blijven dus gewoon staan. De 'pins' zijn inderdaad hetzelfde, maar de pins van de twee huidige missies zijn ook hetzelfde en zijn ook niet uitwisselbaar dus dat maakt niet uit.GLR89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:41:
[...]
zo lees ik het dus ook, maar de "pins" zijn hetzelfde voor deze missies. En ik lees ergens tussen de regels door replace, net nog een poging gedaan het nogmaals door te lezen maar kom het nu dus niet meer tegen..
Graf Spee schijnt tegen te vallen, maar een gratis (premium) schip is natuurlijk altijd meegenomen. Ik heb nog geen premium Duits schip, dus als captain trainer zeker welkom.
[edit]
Vers van de pers: End of Year Marathon: Geheime missies (achievements) met leuke rewards.
En nog een missie voor de komende dagen: Battle of the North Cape
Maarja, WG faalt weer. Waarom toch die missies met bepaalde type schepen, alsof cruisers niet al genoeg gefocust worden...
Conditions - In a single battle:
- Destroy 2 enemy cruisers
[ Voor 33% gewijzigd door Joe_P op 21-12-2016 16:38 ]
De grootste faal is nog wel dat alle regio's behalve de EU "Santa's Christmas Convoys" krijgen. Wij lopen dus gewoon gratis tier 6 boten mis en camo's...
Ik weet dat EU vaak anders is dan de overige servers.Fest schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:57:
De grootste faal is nog wel dat alle regio's behalve de EU "Santa's Christmas Convoys" krijgen. Wij lopen dus gewoon gratis tier 6 boten mis en camo's...
Om er toch een positive draai aan te gevens Santa's Christmas Convoys Campaign is bv op ASIA voor Graf Spee only. Mogelijk dat dat in EU ook het geval is, maar wij nog geen teaser gehad hebben,want niemand heeft een Graf Spee
Maar die missie is er alleen als je een Graf Spee koopt toch? Dus:
- Of je koopt een Graf Spee en krijgt missies voor andere T6 schepen.
- Of je speelt missies om de Graf Spee te krijgen.
End of Year Marathon Achievments
En gevonden op reddit
https://www.reddit.com/r/...lectric_boogaloo/dbgrgxh/
| Achievemant | Condition | Reward | Reward if achievement is gold |
| Good start | Win once | New Year Camo x 17 | Standard Container x 1 |
| Break the Bank | Earn 1008500 silver | 2,017,000 Credits | Standard Container x 1 |
| An Epic Journey | Sail 2017KM |
| Standard Container x 1 |
| Aiming? Too much effort | 25 secondary hits |
| To the bottom | Hit all classes with ship torpedo |
| Tin can | Open 17 Containers, Gift Containers tellen ook | 1 Day Premium Time | Standard Container x 1 |
| Feeling good | Use 100 signals | 1,000,000 Credits | Standard Container x 1 |
| Hoarder 2017 | Collect all above | New Year Camo x 100 | New Year Special Container x 1 |
En gevonden op reddit
https://www.reddit.com/r/...lectric_boogaloo/dbgrgxh/
[ Voor 127% gewijzigd door SpamLame op 22-12-2016 22:26 . Reden: formatting + derp ]
Dat is niet zoals ik het lees >> http://worldofwarships.as...vents/hunt-for-graf-spee/Joe_P schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:04:
Maar die missie is er alleen als je een Graf Spee koopt toch?
Staat alleen dat Santa's Christmas Convoys voor Graf Spee eigenaren is, niet hoe je daar aangekomen moet zijn.
Een in die Santa's Christmas Convoys kan je dan winnen;Dus:
- Leander
- Farragut
- Budyonny
- Fuso
- Bayern
- of credits gelijk aan als je het schip al had
Ah, ik dacht dat die missies ook aan een bepaalde datum gebonden was zodat je die alleen kon starten als de Graf Spee had gekocht (en dus al bij het begin van de campaigns beschikbaar had). Blijkbaar kun je ze dus ook later spelen als je eenmaal de Graf Spee hebt vrijgespeeld.
En tjsa, er zal altijd verschil blijven tussen de verschillende servers qua rewards en acties. Het is af en toe balen, maar ik ben al lang blij met de rewards en gratis schepen die we krijgen (Kamikaze R
).
En tjsa, er zal altijd verschil blijven tussen de verschillende servers qua rewards en acties. Het is af en toe balen, maar ik ben al lang blij met de rewards en gratis schepen die we krijgen (Kamikaze R
Dat is zoals ik het voorstel op de ASIA server, of het klopt is een tweede en of het naar zie beneden.Joe_P schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:20:
Ah, ik dacht dat die missies ook aan een bepaalde datum gebonden was zodat je die alleen kon starten als de Graf Spee had gekocht (en dus al bij het begin van de campaigns beschikbaar had). Blijkbaar kun je ze dus ook later spelen als je eenmaal de Graf Spee hebt vrijgespeeld.
Dus dat en die Kami is ook een favoriet van mij.En tjsa, er zal altijd verschil blijven tussen de verschillende servers qua rewards en acties. Het is af en toe balen, maar ik ben al lang blij met de rewards en gratis schepen die we krijgen (Kamikaze R).
BTW
2017 brengt ook
- een ru dd update, nieuwe lijn / schepen die vervangen worden https://worldofwarships.com/en/news/common/whatsinthebox/
- weer captain skills die overhoop gaan
[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 22-12-2016 08:57 ]
Smeliy is een schip van de Skoryy klasse: Wikipedia: Skoryy-class destroyerSpamLame schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:22:
BTW
2017 brengt ook
• een ru dd update, nieuwe lijn? schepen die vervangen worden https://worldofwarships.com/en/news/common/whatsinthebox/
volgens wiki:
gebouwd in 1949
2x2 130mm guns
2x5 torpedo lanceerders
1x2 85mm AAA
7x1 37mm AAA
Neustrashimy is schip van de Neustrashimy klasse: Wikipedia: Neustrashimy-class destroyer
volgens wiki:
gebouwd in 1951
2x2 130mm guns
2x5 torpedo lanceerders
2x4 45mm AAA
Projekt 56 is er een van de Kotlin klasse: Wikipedia: Kotlin-class destroyer
volgens wiki:
gebouwd in 1956
2x2 130mm guns
2x5 torpedo lanceerders
4x4 45mm AAA
al met al dus geen hele bijzondere bewapening (op papier nagenoeg gelijkwaardig aan de Gvevny en Ognevoi) dus ik verwacht een hydro of eventueel radar optie om ze in de picture te zetten.
Gezien bovenstaande opsomming vermoedelijk een lijn splitsing zoals bij de IJN dds waarbij deze schepen een sub klasse binnen de RU DDs zullen gaan worden op vermoedelijk t6-t7 en t8
Verder waren dit de laatste "gun heavy" destroyers die de russen gebouwd en ingezet (koude oorlog) hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door GLR89 op 21-12-2016 18:26 . Reden: adds ]
Die is masterSpamLame schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:35:
[...]
Oei wat lijkt de V25 een leuk schip, kan niet wachten totdat ze beschikbaar is.
Sealclubbing en uitermate goede concealment.
Hij is traag en heeft een lange reload. Hij is met slechts 12 potten tijdens de test mijn bb met het hoogste avg dmg... van 60k en een winrate van 75%. Tot onlangs met de Montana na 92 battlesdefiler1974 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:40:
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 21-12-2016 19:47 ]
Net een minuut of 30 geleden nog in een potje met Flamu gezeten tijdens zijn Twitch cast. Heb van zijn team verloren 
En nog even de gratis Myoko klasse (ARP Haguro) binnen gehengeld. Altijd leuk gratis T7 schepen
En nog even de gratis Myoko klasse (ARP Haguro) binnen gehengeld. Altijd leuk gratis T7 schepen
[ Voor 29% gewijzigd door ShockWave_Omega op 21-12-2016 23:28 ]
Hmm toch even de reviews gelezen over de German DD's denk dat ik voorlopig toch nog maar even met andere dingen bezig ga houden. Die extra range van vuren van je main guns nekt de complete lijn. Waarom hebben ze dan niet meteen alle schepen tegelijkertijd aangepakt. Beetje raar dat een Zao dus minder snel gespot wordt dan een Destroyer met Guns bijna de helft van het caliber....
Hmm ja, die nerf is nieuw. Misschien maar geen 150mm guns op je schepen zodat je nog BFT/AFT voordelen (hebt voor wat het waard is).Louwke schreef op donderdag 22 december 2016 @ 05:45:
Hmm toch even de reviews gelezen over de German DD's denk dat ik voorlopig toch nog maar even met andere dingen bezig ga houden. Die extra range van vuren van je main guns nekt de complete lijn. Waarom hebben ze dan niet meteen alle schepen tegelijkertijd aangepakt. Beetje raar dat een Zao dus minder snel gespot wordt dan een Destroyer met Guns bijna de helft van het caliber....
Ik lees geen vervanging maar een toevoeging:SpamLame schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:22:
[...]
BTW
2017 brengt ook
- een ru dd update, nieuwe lijn? schepen die vervangen worden https://worldofwarships.com/en/news/common/whatsinthebox/
Soviet Destroyer Branch Update
We're happy to highlight the history of the Russian Navy with an alternate branch of the best Soviet destroyers of the Cold War era. Expect ships like Smelyi, Neustrashimyi and the Project 56 destroyers!
Woohoo! Een depot
fixedPcDealer schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:47:
[...]
Ik lees geen vervanging maar een toevoeging:
[...]
Woohoo! Een depot
Iemand die Santa's gifts al geprobeerd?
https://santa.worldofwarships.eu/
Ik zie op reddit goede prijzen voorbij komen, waaronder alle premium ships, maar blijft gewoon gokken natuurlijk....
https://m.reddit.com/r/Wo..._definitely_not_gambling/
Ik zie op reddit goede prijzen voorbij komen, waaronder alle premium ships, maar blijft gewoon gokken natuurlijk....
Dat is zoiets als secret santa van vorig jaar, alleen dan gericht aan specifieke personen.JulesvH schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:35:
En nee, nog niet geprobeerd. 25 Ocean Soul gekregen bij de €3 gift.
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 22-12-2016 10:13 ]
oeh dat ziet er wel interessant uit. Dat ga ik zeker proberen! Zal er vanmiddag als ik thuis ben 5x de €5 proberen. Zal de resultaten hier postenJulesvH schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:35:
Als je niemand weet om aan te geven, ik houd me aanbevolen.joshje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:14:
[...]
oeh dat ziet er wel interessant uit. Dat ga ik zeker proberen! Zal er vanmiddag als ik thuis ben 5x de €5 proberen. Zal de resultaten hier posten