Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Angeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:01:
Gisteren geinstalleerd en best geinig. Denk dat ik voor USA ga.

Zijn er net als WoT ook mods die interessant zijn?
De USA cruisers lijn zou ik tot de cleveland volgen (tier 6). Daarna zou ik overstappen op de japanse lijn. De lagere tier cruisers zijn vaak om diverse redenen leuker / beter bij USA dan japan. Bij de hogere tiers is dat juist andersom (op dit moment iig). Bij de battleships gaat het gelijk op tot de tier X.. daar is de Yamato beter dan de USA tier X. Destroyers zijn bij USA ''gunsboats'' en bij japan ''torpedoboats''. Hierbij is het belangrijk om de sterkte en zwakte te kennen per destroyer.. anders kan dit een heel frustrerend type schip voor je worden. ik raad je aan de eerder gepost tutorials goed te bekijken.. deze game is easy to pick up but hard to master :) aircraft carriers speel ik niet dus kan ik je niks over zeggen..

kwa mods: http://forum.worldofwarsh...e-preview-v5036-27102015/

zitten veel leuke dingen tussen :)

[ Voor 51% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2015 17:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Dark Angel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Ja hij is volledig geupgrade en alles modules die er op kunnen zitten er op.
Welke?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Toch maar de Nagato gekocht. Ik had inmiddels al 200.000Xp op de Fuso, maar geen geld om de Nagato te kopen. Dit ook omdat ik voor de Mogami was gegaan toen deze beschikbaar kwam. Toch wel tevreden. De brute kracht van de hogere kaliber guns is erg prettig. Ik ben inmiddels wel aardig thuis in lange afstand shots, dus 2 turrets minder doet niet zo'n pijn. Ik heb wel het idee dat mijn armor een upgrade nodig heeft.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spartacusNLD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

De USA cruisers lijn zou ik tot de cleveland volgen (tier 6). Daarna zou ik overstappen op de japanse lijn. De lagere tier cruisers zijn vaak om diverse redenen leuker / beter bij USA dan japan. Bij de hogere tiers is dat juist andersom (op dit moment iig). Bij de battleships gaat het gelijk op tot de tier X.. daar is de Yamato beter dan de USA tier X. Destroyers zijn bij USA ''gunsboats'' en bij japan ''torpedoboats''. Hierbij is het belangrijk om de sterkte en zwakte te kennen per destroyer.. anders kan dit een heel frustrerend type schip voor je worden. ik raad je aan de eerder gepost tutorials goed te bekijken.. deze game is easy to pick up but hard to master :) aircraft carriers speel ik niet dus kan ik je niks over zeggen..

kwa mods: http://forum.worldofwarsh...e-preview-v5036-27102015/

zitten veel leuke dingen tussen :)
Mijn idee was meer om de Battleships te gaan spelen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PjotrStroganov schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:39:
Toch maar de Nagato gekocht. Ik had inmiddels al 200.000Xp op de Fuso, maar geen geld om de Nagato te kopen. Dit ook omdat ik voor de Mogami was gegaan toen deze beschikbaar kwam. Toch wel tevreden. De brute kracht van de hogere kaliber guns is erg prettig. Ik ben inmiddels wel aardig thuis in lange afstand shots, dus 2 turrets minder doet niet zo'n pijn. Ik heb wel het idee dat mijn armor een upgrade nodig heeft.
zit nu net op de 2e hull van de negato.. flinke verbetering :) even doorzetten t wordt beter!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

vanaf vanavond 19:00 zijn er ''boss'' geschepen in game :)

Phantoms and Witches

Apart from this contest, keep your eyes peeled in-game, every day, starting from October 28 and ending with November 1, between 19:00 and 21:00 CET - you may meet some monsters from the depths of the ocean and maybe get something nice from them!

info: http://forum.worldofwarsh...563-phantoms-and-witches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
net een erg sneu potje verloren in de Tirpitz.. zo zonde dat mijn team niet caps wilden pakken..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y7tMDyQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3huBX2.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Harm30 op 28-10-2015 20:10 ]

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Zelf ben ik ook vrij veel video's aan het kijken, aantal namen zijn al genoemd.
Maar IChase en NoZoupForyou kan ik toch het meest aanraden.
Vooral NoZoupForyou vind ik duidelijk, maar kort en krachtig.
En goed verstaanbaar, ook niet geheeld onbelangrijk.

YouTube: NoZoupForYou Gaming
YouTube: World of Warships - Captain's Academy - Guides, Tutorials, Tips
Eventueel hebben jullie hier nog wat aan, voor in de topicstart.
p.s. mijn ingame name is DudeWheresMyTiger; speel echter vooral casual, geen plannen voor division e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Dark Angel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Ja hij is volledig geupgrade en alles modules die er op kunnen zitten er op.
Heerlijke boat !! Vanavond maar weer !! :9

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38

Dark Angel

Corvette LS Power

Elm0wer schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:11:
[...]

Heerlijke boat !! Vanavond maar weer !! :9
Ja dat is goed zag gisterenavond niemand online zeker voetbal kijken.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dark Angel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:12:
[...]
Ja dat is goed zag gisterenavond niemand online zeker voetbal kijken.
hoelaat zijn jullie normaal op TS? kijk regelmatig op TS maar er is vrijwel nooit iemand.. ben benieuwd naar jullie tips en speelstijl met de new mexico :)

feyenoord gewonnen yeahh :*)

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 29-10-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11
spartacusNLD schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

hoelaat zijn jullie normaal op TS? kijk regelmatig op TS maar er is vrijwel nooit iemand.. ben benieuwd naar jullie tips en speelstijl met de new mexico :)

feyenoord gewonnen yeahh :*)
Ik kijk meestal ingame of ik mensen online zie voordat ik TS open, niet de handigste aanpak wellicht, zal vanavond ~2045 weer eens proberen, wil toch eindelijk eens Division spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SpamLame schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:53:
[...]
Ik kijk meestal ingame of ik mensen online zie voordat ik TS open, niet de handigste aanpak wellicht, zal vanavond ~2045 weer eens proberen, wil toch eindelijk eens Division spelen.
Denk dat de meeste mensen dat doen zonder elkaar toe te voegen (vergeet niet dat als jij iemand toevoegd deze persoon dat niet ziet en jij dus niet in zijn lijst toegevoegd bent) zo blijft TS leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
spartacusNLD schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Denk dat de meeste mensen dat doen zonder elkaar toe te voegen (vergeet niet dat als jij iemand toevoegd deze persoon dat niet ziet en jij dus niet in zijn lijst toegevoegd bent) zo blijft TS leeg :P
Precies "niet de handigste aanpak wellicht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SpamLame schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:01:
[...]
Precies "niet de handigste aanpak wellicht"
Wellicht dat dit opgelost wordt op het moment dat Wargaming clan support toevoegd aan de game.. lets hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Over welke TS gaat het hier? Ik zit altijd op die van Gathering of Tanks. Als ik bij de pc of laptop ben, bijna altijd ingelogd en meestal na 20:30 (GTST jwt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Stock Nagato is toch wel frustrerend. Beweegt lomp door het water en de RNG lijkt veel hoger te zijn dan bij de Fuso. Ik heb upgrade geïnstalleerd die het richten moet verbeteren, maar het gaat allemaal nogal stroef. Ik ben te verwend geraakt met de Fuso. Op naar de eerste hull upgrade.

[ Voor 5% gewijzigd door PjotrStroganov op 29-10-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:25:
Over welke TS gaat het hier? Ik zit altijd op die van Gathering of Tanks. Als ik bij de pc of laptop ben, bijna altijd ingelogd en meestal na 20:30 (GTST jwt).
Ik heb het over ts3.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Ik ben nooit op TS. Wel vaak ingame.. Elmar1989

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:08:
[...]

Ik heb het over ts3.gatheringoftanks.nl
Ah, same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:54
Gisteren een paar potjes gespeeld met een kameraad. Plots heeft het andere team een boot of 6 minder, dus ik was redelijk in de war. Zie ik daar plots een schip met mega stats staan in het vijandelijke team. (zo'n tier 4 schip met tier 10 stats). Gespeeld door een streamer. edit: the salem witch schip, heb net event info gevonden ^^

Nu waren mijn kameraad en ik allebei in de t4 DD's van de usa. Rond het linker eiland gevaren langs de rand van de map, plots was hij gespot op 13 km, dus boost op en ik langs links en mijn kameraad langs rechts. Allebei 2 torpedo's gehit, en dan ik nog een HE shell of 9 en mijn kameraad de killing blow met zijn laatste 2 hits. Dat schip heeft 1 kill kunnen maken dus en is dan gezonken door ons. Toen hij neer was, was de rest afmaken een redelijk eenvoudig taakje voor ons team. Er waren al geen carriers dus daar hadden we ook wel geluk in. Minder snel gespot daardoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Lointje op 30-10-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
wheresmymaxsuit schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:22:
[...]

Zelf ben ik ook vrij veel video's aan het kijken, aantal namen zijn al genoemd.
Maar IChase en NoZoupForyou kan ik toch het meest aanraden.
Vooral NoZoupForyou vind ik duidelijk, maar kort en krachtig.
En goed verstaanbaar, ook niet geheeld onbelangrijk.

YouTube: NoZoupForYou Gaming
YouTube: World of Warships - Captain's Academy - Guides, Tutorials, Tips
Eventueel hebben jullie hier nog wat aan, voor in de topicstart.
p.s. mijn ingame name is DudeWheresMyTiger; speel echter vooral casual, geen plannen voor division e.d.
Ik zou Braincage er nog bij zetten, streamt veel en gewoon een erg goeie speler. http://twitch.tv/Braincage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren de Murmansk gehaald, wat een leuk ding!

Kwam daarvoor nog niet hoger dan de Wyoming dus was even wennen, maar 2x een potje gehad waarin ik best fouten heb gemaakt en mijzelf in de problemen bracht maar toch erg goed herstelde. Ik wil voornamelijk volgas naar voren, maar zo werkt dit spel niet. Dus daar moet ik nog even in komen. In die 2 potjes heb ik toch nog best goed gespeeld vind ik. In de eerste zat ik vrij snel in de penarie maar door mijn teammates kon ik ontsnappen en heb ik best wat bij kunnen dragen (o.a. de vijandelijke carriers gevonden en er 1 gesloopt). :)
De andere pot was nog beter, ik was iets te enthousiast en stond 4vs1 (incl. 2 battleships) op de rand van mijn kanonnenbereik, dus ik wilde weer terug. Dus hoppa omkeren die hap. Verloor alsnog vrij snel bijna 2/3 van mijn health, maar op de een of andere manier stopten ze met op mij schieten en gingen ze voor andere doelen. Ze kwamen wel achter mij aan maar schoten op anderen (en ook gewoon mis). Kon toen met gemak blijven schieten en ben die pot met 25% health en 1200XP geëindigd :o. Vond het vrij bizar dat ik ineens mijn gang kon gaan, alsof ik ontzichtbaar was oid. Volgens mij had ik niemand gekilled maar wel enorm veel damage uitgedeeld.

Best een fijn bootje zo! :D

Heb in de USA lijn nu de Wyoming unlocked en met free XP de hull-upgrade gehaald. Nog een beetje doorsparen en mijn eerste battle met dat ding zal volledig geupgrade zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Laatst online: 14:25
Angeloonie schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:
<snip> Vond het vrij bizar dat ik ineens mijn gang kon gaan, alsof ik ontzichtbaar was oid. Volgens mij had ik niemand gekilled maar wel enorm veel damage uitgedeeld.
Misschien was je ook wel onzichtbaar voor ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik denk omdat een cruiser minder makkelijk te raken is op de top range en je dan liever hits doet op iets wat dichterbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
AceAceAce schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Het kan zijn dat je buiten de detection range voor jouw schip was gevaren.
Wat ook verschil maakt is of je schiet of niet.
Als je schiet heb je een grotere detection range en wordt je eerder gespot.
Als je situational awareness captain skill hebt, kun je dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
wheresmymaxsuit schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Als je situational awareness captain skill hebt, kun je dit zien.
Yes, een skill die ik pak op al mijn destroyers :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

AceAceAce schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Op 3 km afstand in open water? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:34:
mooi hoor! alles op de NM unlocked? stock lukt het mij niet echt effectief te zijn met de NM..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Bud1be.jpg

>:) NM met hull C is baas 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Goesojij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Net ook weer een leuke pot in de NM
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/103tyj6.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Dark Angel op 01-11-2015 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Imperator Nikolai staat in de shop: https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/?item=1576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De russen durven de europeanen wel de volle mep te laten betalen. :-(

Een eurootje of 10-15 zou schappelijker zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Voor alleen het schip wel ja.
Lol:
Welderold3 hours ago
Please WG, forget these stubid "bundle". In Rusian server this ship cost is 680 rubles (about 9.60€) without any flag, doubloons or other...

[ Voor 75% gewijzigd door PcDealer op 01-11-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:16:
[...]
De russen durven de europeanen wel de volle mep te laten betalen. :-(

Een eurootje of 10-15 zou schappelijker zijn geweest.
Klopt.. alleen dit is altijd al zo geweest naar het schijnt.. bij WoT en WoWp.. Zal dus wel niet veranderen in de toekomst (helaas) nu is dit schip niet zo heel interessant.. tot nu toe alleen de murmansk het geld waard gevonden om te kopen. De rest was allemaal ''meh'' of veeeel te duur (tirpitz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:00:
[...]

Klopt.. alleen dit is altijd al zo geweest naar het schijnt.. bij WoT en WoWp.. Zal dus wel niet veranderen in de toekomst (helaas) nu is dit schip niet zo heel interessant.. tot nu toe alleen de murmansk het geld waard gevonden om te kopen. De rest was allemaal ''meh'' of veeeel te duur (tirpitz)
Murmansk is inderdaad prima waar voor je geld.

Een ander luxe probleempje: ik heb bijna genoeg XP voor de Mogami. Ik was van plan om op de Mogami de 155's te gaan gebruiken. In voorbereiding daarop ben ik een commander aan het trainen en deze Advanced Fire Training te leren.

Echter las ik dat AFT op de PTU generfed is en niet meer voor main batteries of >130 mm van toepassing is.

What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:47:
[...]

Murmansk is inderdaad prima waar voor je geld.

Een ander luxe probleempje: ik heb bijna genoeg XP voor de Mogami. Ik was van plan om op de Mogami de 155's te gaan gebruiken. In voorbereiding daarop ben ik een commander aan het trainen en deze Advanced Fire Training te leren.

Echter las ik dat AFT op de PTU generfed is en niet meer voor main batteries of >130 mm van toepassing is.

What to do?
Heb de mogami nu tot 60K XP en alles unlocked.. het is en blijft een beest van een schip. daarnaast een kapitein erin met vrijwel alle skills die van toepassing zijn. AA was eerst sterker maar is nog steeds sterk.. bij 5.1 zullen de kapitein skills weer gereset worden en kan je weer opnieuw kiezen dus je kan ff testen :) bevalt t niet? dan kun je binnenkort toch weer alles opnieuw inrichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
spartacusNLD schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:17:
[...]

bij 5.1 zullen de kapitein skills weer gereset worden en kan je weer opnieuw kiezen dus je kan ff testen :) bevalt t niet? dan kun je binnenkort toch weer alles opnieuw inrichten
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:47:
[...]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!????
Je raakt je punten niet kwijt. Je krijgt gewoon een ''gratis'' reset iets wat normaal een X aantal doubloons kost. Dit gaan ze doen omdat de captain skills anders ingericht gaan worden.

disclaimer: dit heb ik op zeer veel twitch.tv streams voorbij horen komen, daarnaast wordt het op reddit al voor waarheid aangenomen. maar het is dus nog niet 100% bevestigd.

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:17:
[...]

Heb de mogami nu tot 60K XP en alles unlocked.. het is en blijft een beest van een schip. daarnaast een kapitein erin met vrijwel alle skills die van toepassing zijn. AA was eerst sterker maar is nog steeds sterk.. bij 5.1 zullen de kapitein skills weer gereset worden en kan je weer opnieuw kiezen dus je kan ff testen :) bevalt t niet? dan kun je binnenkort toch weer alles opnieuw inrichten
Gebruik je bij de Mogami de 155's of de 203's?

Ik heb het idee dat de range van de 203's op hogere tier een nadeel is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:02:
[...]
Gebruik je bij de Mogami de 155's of de 203's?

Ik heb het idee dat de range van de 203's op hogere tier een nadeel is?
de 155, omdat de de captain skills (nu nog, zie mijn vorige post) voor snellere reload en meer range zorgen.
De HE spam op 18km werkt er goed tegen battleships. en is verbazend accuraat. Het voelt allemaal wat te OP. De Mogami is een schip met betere DPM dan de ibuki. Net als bijvoorbeeld de cleveland een hogere DPM heeft dan de pensacola. Ik zou er niet van op kijken dat deze schepen omgewisseld worden in tier of een nerf krijgen.

Ik ben van plan zodra ik de ibuki heb daar een nieuwe captain in te zetten, en mijn getrainde captain in de mogami laten zitten. daar dan vervolgens lekker me verder te gaan.
Zodra ik dan weer met de ibuki de Zoa heb vrijgespeeld zet ik de captain van de Mogami naar de Zoa en de captain van de ibuki naar de mogami. Vervolgens verkoop ik de ibuki. snapt u het nog? :+

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
spartacusNLD schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:27:
[...]

Je raakt je punten niet kwijt. Je krijgt gewoon een ''gratis'' reset iets wat normaal een X aantal doubloons kost. Dit gaan ze doen omdat de captain skills anders ingericht gaan worden.
Oooooooooooohhhwwww :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:06:
[...]

de 155, omdat de de captain skills (nu nog, zie mijn vorige post) voor snellere reload en meer range zorgen.
De HE spam op 18km werkt er goed tegen battleships. en is verbazend accuraat. Het voelt allemaal wat te OP. De Mogami is een schip met betere DPM dan de ibuki. Net als bijvoorbeeld de cleveland een hogere DPM heeft dan de pensacola. Ik zou er niet van op kijken dat deze schepen omgewisseld worden in tier of een nerf krijgen.

Ik ben van plan zodra ik de ibuki heb daar een nieuwe captain in te zetten, en mijn getrainde captain in de mogami laten zitten. daar dan vervolgens lekker me verder te gaan.
Zodra ik dan weer met de ibuki de Zoa heb vrijgespeeld zet ik de captain van de Mogami naar de Zoa en de captain van de ibuki naar de mogami. Vervolgens verkoop ik de ibuki. snapt u het nog? :+
Zekers te weten. Bedankt voor de tips. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik ben verschillende malen uitgescholden door spelers die aan de ontvangende kant stonden van mijn Mogami. Dan weet je dat je een leuk schip hebt.

Qua battleships ben ik begonnen aan de Amerkaanse lijn. Wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Oioi, wat een heerlijk spel, draait ook vloeiend op mijn developer laptop op ultra high, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AceAceAce schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:20:
Oioi, wat een heerlijk spel, draait ook vloeiend op mijn developer laptop op ultra high, ideaal.
Zal je wel een dikke laptop hebben dan? Heb zelf een Lenovo Y50-70. Draai op een extern scherm 2560*1080 op medium / high settings op 60FPS.. met af en toe een drop naar 30FPS

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
spartacusNLD schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:22:
[...]

Zal je wel een dikke laptop hebben dan? Heb zelf een Lenovo Y50-70. Draai op een extern scherm 2560*1080 op medium / high settings op 60FPS.. met af en toe een drop naar 30FPS
Lenovo W541
i7-4810MQ
Nvidia Quadro K1100M, draaiend op de 354.13 drivers.

1080p scherm (1920x1080), dus dat scheelt al behoorlijk met de jouwe.
Ik haal 15 FPS met Furmark met standaard instellingen.

Moet wel toegeven dat ik niet goed op het aantal FPS let (behalve dat he vloeiend moet zijn), zal ik vanavond eens doen.

Zijn er nog tier restricties voor lui die via Tweakers in de division willen?

[ Voor 17% gewijzigd door AceAceAce op 02-11-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
PjotrStroganov schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:45:
Ik ben verschillende malen uitgescholden door spelers die aan de ontvangende kant stonden van mijn Mogami. Dan weet je dat je een leuk schip hebt.

Qua battleships ben ik begonnen aan de Amerkaanse lijn. Wat een verademing.
Welke tijd zit jij dan online heb zelf nog geen schelden mee gemaakt in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik let eigenlijk nooit zo op de chat.. De enige momenten dat ik de chat echt gebruik is als ik mijn frustratie over een falend team kwijt moet of even van die border huggers moet afzeiken :P

Gisteren de Tier V New York unlocked.. 1 potje gespeeld om vlug de daily 2x bonus binnen te halen. Nu even sparen voor de volgende hul, en dan even de rest unlocken en door grinden. Had voor de Tier IV de motor niet geupgrade maar ga dat nu wel doen denk ik, de grind is een heel stuk langer en Battleships zijn traaaaaag!

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

syberjunky schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:35:
[...]

Welke tijd zit jij dan online heb zelf nog geen schelden mee gemaakt in de chat.
Ik heb eigenlijk nog nooit een avond gehad waar in minder dan 50% van de games gescholden word.
Vaak van die kleine kinderen die niets aannemen van mensen die snappen hoe het spel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
syberjunky schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:35:
[...]

Doordeweeks na 16:00 en vaak ook 's avonds. In het weekend overdag. Er wordt niet vaak op mij gescholden hoor. En ik merk dat op hogere tier potjes ook minder wordt gescholden. Minder incompetente mensen en minder incompetente mensen die denken te weten hoe het moet me dunkt. Ik attendeer personen wel eens op hun individuele acties, maar verder eigenlijk niet.

Ik probeer ook altijd te complimenteren als een groep het goed heeft gedaan. Meestal komen er positieve reacties uit voort en mensen proberen doorgaands beter samen te werken daardoor.

Ik werd trouwens één keer voor bot uitgemaakt en een andere keer had ik geloof ik een cleveland en zijn maatje een koekje van eigen deeg gegeven en kreeg in het pools iets naar mijn hoofd geslingerd.

[ Voor 11% gewijzigd door PjotrStroganov op 02-11-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

vet filmpje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Damn, 2400 XP als Tier 2 destroyer, gaat lekker hoor!
Jammer genoeg had ik een black screen als screenshot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Pff nou, eerste potjes in mijn New York zuigen wel.. 1 keer compleet unblanced potje, en onze CV voer van het hele team weg en werd door een DD vermoord.. Kansloos verloren.

Daarna in een tier 6/7 potje gedumpt.. ja dat werd helemaal niks. Alles kon mij al raken terwijl ze kilometers buiten mijn bereik voeren. En door een torp van een tier 7 CV kansloos uitgeschakeld.. :/

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
AceAceAce schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:55:
[...]

Zijn er nog tier restricties voor lui die via Tweakers in de division willen?
Nee hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lointje
Hilarisch potje van het weekend. Mijn kameraad zat aan het begin van het spel wat kogels net voor mijn boeg te schieten om mij wat te plagen. (Doet hij wel vaker in zo'n spellen en soms is het al eens perongeluk raak). Omdat hij schoot was hij meteen zichtbaar voor enemy team. Dus 2 minuten in de game wordt zijn battleship geraakt vanop 18km of zo, ammunitie ontploft en hupla, 1hit zijn New York weg. Puur geluk van de tegenstander waarschijnlijk en ik plat van het lachen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Heren,

Aangezien ik gewoon te weinig tijd heb om de startpost up to date te maken en te houden en Wttj al tijden niet meer actief is in dit topic hierbij een oproep voor geinteresseerden/welwillenden om dit over te nemen.

Bij interesse graag een DM aan mijn adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Lointje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:11:
Hilarisch potje van het weekend. Mijn kameraad zat aan het begin van het spel wat kogels net voor mijn boeg te schieten om mij wat te plagen. (Doet hij wel vaker in zo'n spellen en soms is het al eens perongeluk raak). Omdat hij schoot was hij meteen zichtbaar voor enemy team. Dus 2 minuten in de game wordt zijn battleship geraakt vanop 18km of zo, ammunitie ontploft en hupla, 1hit zijn New York weg. Puur geluk van de tegenstander waarschijnlijk en ik plat van het lachen ^^
Idiote acties en ik heb daar echt een hekel aan. Voor hetzelfde geld raak je wel een teamgenoot en in het minst erge geval wordt diegene gespot. Maar het kan dus ook zo afgelopen dat een noob meteen wegvalt en je dus 1-0 achter staat. Meteen een report van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
PcDealer toegevoegd als mede auteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Klotespel :(
Ronde begint net, ik in mijn Warspite, met drie cruisers om mij heen en allemaal peelen ze weg naar hun eigen avontuurtje. Ik alleen achterblijvende want meekomen gaat niet.
Niet lang daarna zie ik 2 torpedo en een regular bommenwerper squadron recht op mij af komen...

Mjom mjom mjom, volle maaltijd torpedo's eten.

Volgens mij vonden ze me ook we een beetje zielig...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ashrah schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:58:
PcDealer toegevoegd als mede auteur :)
Drie users toegevoegd aan de playertable, behalve ene Guido. Die aanvraag was te vaag.

Player whipe verwijderd. Opmaak iets gewijzigd, spel niet meer in beta, etc.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 03-11-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:22:
[...]

Drie users toegevoegd aan de playertable, behalve ene Guido. Die aanvraag was te vaag.

Player whipe verwijderd. Opmaak iets gewijzigd, spel niet meer in beta, etc.
Typo report ingamenick is dionvdc_ (niet dinvdc_) voor gotuser Spamlame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Oj ja, je verbeterde jezelf zie ik nu :p Done.
En reactie gekregen van een user die er nu alsnog bij staat :)

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 04-11-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Patchnotes van de 0.5.1 patch die vrijdag wordt doorgevoerd:

http://worldofwarships.as...ments/ver-051-patchnotes/

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Thnx. Nieuwe user toegevoegd en Service Levels in de TS gezet.
Screenshots maken? Print screen intoetsen.
Eindelijk een goede pot met de Karlsruhe
Eindelijk een goede pot met de KarlsruheEindelijk een goede pot met de KarlsruheEindelijk een goede pot met de Karlsruhe
Eindelijk een goede pot met de KarlsruheEindelijk een goede pot met de Karlsruhe

[ Voor 92% gewijzigd door PcDealer op 04-11-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Ok, weer een update ofwel lang verhaal muur van tekst van mijn kant en een paar vragen.

Vorige week elite gehaald op mijn Kuma en Phoenix en daarna begonnen met de Germany en Russia three. Helaas nog steeds niet de daily air missions afgerond. 18 van de 20 benodigde vliegtuigen totaal (sky in flames); en max 5 vliegtuigen in 1 potje neergeschoten van de benodigde 8 (guardian).

Ik heb veel plezier gehad met de Dresden en de Strozovoi. De Dresden kon met z’n hoge RoF constant HE spammen; en de Strozovoi is prima als gunboat met z’n 9,7km range om andere tegenstanders mee te ‘harassen’, en is zo bewegelijk dat ik soms wel met opzet vijanden op mij liet schieten om mijn teammaten te helpen.
Nu ben ik bezig met de Derpski en de Kohlberg maar die zijn toch wel lastiger om te spelen, ook omdat je qua matchmaking ook wel Tier 5 schepen tegenkomt. Dus is was ook wel benieuwd hoe jullie die spelen? Kohlberg komt er nog steeds wel mee weg om op Destroyers te jagen, of om anderen te ondersteunen met HE spam, maar hij kan zelf minder hebben.
En de derpski, hierover zag ik wel een grappige youtube, om deze te gebruiken als suicide ofwel yolo boot. Maar dat moet ook beter kunnen, bijvoorbeeld ambushen achter eiland o.i.d.?

Sowiezo naast deze schepen heb ik ook veel plezier en adrenaline rushes met de USN/IJN tier2 en tier 3 schepen die ik gehouden heb. Je doet lekker wat credits, experience en ervaring/training op voor de hogere tiers, waar voor mijn gevoel meer ervarene gasten zitten. Enigste nadeel is, is dat ik nu al zoveel Exp op deze boten heb opgebouwd, dat ik ze haast niet meer wil/durf verkopen, voor het geval ik deze Exp om wil zitten in Free experience. Maar ik heb geen idee of dat wijsheid is, en hoeveel free experience iemand gemiddeld nodig heeft?

Ten slotte las ik ook net de patch notes van 0.5.1, en ik zie heel veel goed nieuws, heb wel het idee dat ze wel redelijk luisteren/kijken naar wat er aan de hand is. Nieuw missions, en daily mission skippen is voor mij meest interessante. En een very low grafische optie, voor mijn (4 jaar oude) game laptop die soms toch wel moeite heeft om warships te spelen. Wat wel jammer is, is dat de nieuwe maps vooral voor de hoge tiers zijn, dus ik ga ze nog niet zien. En geen buff voor de Wickes, ik vond die zo slecht dat ik gestopt ben met de US DD three. Zijn er voor jullie nog dingen die op vallen in de patch notes?

edit: je krijgt nu meer xp voor het cappen en verdedigen van capzones; ook een goede zaak wat nu levert het weinig op, en is het vooral een risico om als eerste over hoop geschoten te worden. Zeker in mijn DD is het nu hopelijk de moeite waard. Aan de andere kant, zullen heel veel spelers nog steeds vooral spelen om op andere schepen te schieten.

TL;DR vragen:
- Hoe de Derpski en Kohlberg het best te gebruiken?
- Low tier schepen houden voor free exp ja/nee?
- Hoeveel free xp gebruik je gemiddeld?
- Nog positieve / negatieve dingen gezien in de patch notes?

Alvast bedankt voor jullie reacties en: Good luck and have fun.

[ Voor 6% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 04-11-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UJ7keLwqP4A9uY06YxgTjsAI/thumb.jpg

2400 XP was dit, erg leuke pot met wat 1vs1 aan het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

wheresmymaxsuit schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:55:
Ok, weer een update ofwel lang verhaal muur van tekst van mijn kant en een paar vragen.

Vorige week elite gehaald op mijn Kuma en Phoenix en daarna begonnen met de Germany en Russia three. Helaas nog steeds niet de daily air missions afgerond. 18 van de 20 benodigde vliegtuigen totaal (sky in flames); en max 5 vliegtuigen in 1 potje neergeschoten van de benodigde 8 (guardian).

Ik heb veel plezier gehad met de Dresden en de Strozovoi. De Dresden kon met z’n hoge RoF constant HE spammen; en de Strozovoi is prima als gunboat met z’n 9,7km range om andere tegenstanders mee te ‘harassen’, en is zo bewegelijk dat ik soms wel met opzet vijanden op mij liet schieten om mijn teammaten te helpen.
Nu ben ik bezig met de Derpski en de Kohlberg maar die zijn toch wel lastiger om te spelen, ook omdat je qua matchmaking ook wel Tier 5 schepen tegenkomt. Dus is was ook wel benieuwd hoe jullie die spelen? Kohlberg komt er nog steeds wel mee weg om op Destroyers te jagen, of om anderen te ondersteunen met HE spam, maar hij kan zelf minder hebben.
En de derpski, hierover zag ik wel een grappige youtube, om deze te gebruiken als suicide ofwel yolo boot. Maar dat moet ook beter kunnen, bijvoorbeeld ambushen achter eiland o.i.d.?

Sowiezo naast deze schepen heb ik ook veel plezier en adrenaline rushes met de USN/IJN tier2 en tier 3 schepen die ik gehouden heb. Je doet lekker wat credits, experience en ervaring/training op voor de hogere tiers, waar voor mijn gevoel meer ervarene gasten zitten. Enigste nadeel is, is dat ik nu al zoveel Exp op deze boten heb opgebouwd, dat ik ze haast niet meer wil/durf verkopen, voor het geval ik deze Exp om wil zitten in Free experience. Maar ik heb geen idee of dat wijsheid is, en hoeveel free experience iemand gemiddeld nodig heeft?

Ten slotte las ik ook net de patch notes van 0.5.1, en ik zie heel veel goed nieuws, heb wel het idee dat ze wel redelijk luisteren/kijken naar wat er aan de hand is. Nieuw missions, en daily mission skippen is voor mij meest interessante. En een very low grafische optie, voor mijn (4 jaar oude) game laptop die soms toch wel moeite heeft om warships te spelen. Wat wel jammer is, is dat de nieuwe maps vooral voor de hoge tiers zijn, dus ik ga ze nog niet zien. En geen buff voor de Wickes, ik vond die zo slecht dat ik gestopt ben met de US DD three. Zijn er voor jullie nog dingen die op vallen in de patch notes?

edit: je krijgt nu meer xp voor het cappen en verdedigen van capzones; ook een goede zaak wat nu levert het weinig op, en is het vooral een risico om als eerste over hoop geschoten te worden. Zeker in mijn DD is het nu hopelijk de moeite waard. Aan de andere kant, zullen heel veel spelers nog steeds vooral spelen om op andere schepen te schieten.

TL;DR vragen:

Vraag 1 heb ik geen antwoord op ik speel deze boten nog niet.
Ik speel zelf vaak nog T2 DD gewoon voor de fun en om snel even mijn kapitein te trainen. DD spelen gewoon makkelijk en je hebt daar nog een redelijk kans dat je de match naar je hand kan zetten.

Free exp gebruik ik regelmatig. Speel veel met elite schepen, T5 en T6 en een paar premium boten. Daardoor gaat het free xp erg hard en gebruik het ook regelmatig om een minder fijn boot over te slaan of als er iets nieuws uit komt gelijk naar T5 te gaan. laatste maand denk ik 250K aan freexp omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Je hoeft niet de hele tekst te quoten.

Free XP blijft Free XP (groen). XP omzetten van elite schepen kan ook nadat ze verkocht zijn (met Doubloons natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
PcDealer schreef op donderdag 05 november 2015 @ 01:03:
Je hoeft niet de hele tekst te quoten.

Free XP blijft Free XP (groen). XP omzetten van elite schepen kan ook nadat ze verkocht zijn (met Doubloons natuurlijk).
Ja die vraag is opgelost. Ik was zelf ook net aan het kijken hoeveel xp ik wel niet had.
In totaal 196802, maar toen zag ik ook een paar verkochte schepen in die lijst staan.
Dus ik kan zonder zorgen een schip verkopen, de exp hou ik.

Voor de rest ben ik een beetje jaloers op degene die hier afbeeldingen met hun resultaten posten.
Heb zelf al aantal situaties meegemaakt waar ik of genadeloos onder aan eindig.
Of nr 1 dan wel top3, vanwege schade die ik gedaan heb, bijvoorbeeld met m'n Isokaze rondjes van 3k xp of zelf een keer 4k; en nog veel beter de adrenaline kick en totaal ongeloof als je meerdere schepen compleet wrecked. Ik weet intussen hoe je de screenshots maakt, maar heb nog niet mee bezig geweest hoe zoiets up te loaden (als in: ik ben te lui om me er in te verdiepen, i know, ik know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ben maar niet bang, ik ga ook vaak genoeg roemloos ten onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
De screenshots die hier verschijnen zijn natuurlijk de goede potjes. Degene waar je er naar 5 minuten uitligt maak je geen screenshot van hé. Je leest hier ook regelmatig eens dat ze de hele avond geen enkel potje gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
ik ben ook meer geinteresseerd in base xp, dan de xp die is te zien is in het eerste resultaatscherm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AceAceAce
Ik ga ook vaak genoeg roemloos ten onder als ik een Cruiser speel.
Echter ben ik veel grotere fan van mijn IJN Tier II destroyer, waarbij mijn torpedorange van 8 km groter is dan mijn concealment range (5.7 km ofzo).

Zie Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarshipsguides.com/wp-content/uploads/2015/07/Umikaze-272x300.png
Op http://www.worldofwarshipsguides.com/destroyer-guide/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joe_P
wheresmymaxsuit schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:55:TL;DR vragen:
Derpski: Ambushen achter eilanden en/of als gunboat gebruiken tegen andere destroyers. Tegen de lagere Tiers kun je best wat schade aanrichten, maar in een Tier V game (en een wat meer open map) is het gewoon een moeilijke boot.

Kohlberg: Veel schakelen tussen HE en AP. De AP-shells van de Duitse schepen doen relatief veel damage. Ook zonder citadels te raken kun je aardig wat schade aanrichten met AP (wordt zelfs nog beter in de nieuwe patch).
Zoals eerder aangegeven hoef je ze voor de free xp niet te houden. Ik heb wel een paar 'favorieten' gehouden in m'n port om af en toe een potje mee te spelen en credits mee te sparen (vooral nodig op hogere Tiers).
Meestal gebruik ik free xp om bij een nieuw schip meteen de upgrades te kunnen unlocken. Vaak zijn schepen zonder upgrades niet (veel) beter dan het schip ervoor. Helaas zijn credits nu de bottleneck bij mij.

Daarnaast heb ik de Furutake (voor de buff-patch) en Karlsruhe 'overgeslagen' met free XP. Die schepen waren me iets te frustrerend.
Voor mij de belangrijkste dingen:

Positief: Gratis credits! Meer afwisseling in missies en extra rewards.
Positief: Range buff voor USN DD torpedo's, tijdje terug aan die class begonnen dus dit is mooi meegenomen.
Positief: Rewards (xp / credits) voor het innemen van domination points, fijn voor DD kapiteins.
Positief: Mensen in een division spawnen nu dichter bij elkaar.

Licht negatief: AFT alleen voor 139mm en kleiner main guns. Dus geen extra range voor de 155mm main guns meer. Jammer nu ik net de Mogami heb unlockt. Het scheelt wel weer HE spam van CL's op lange afstanden, maar dat maakt de sterke positie van BB's ook weer sterker.

Afwachten: Aangepaste en nieuwe maps.
Afwachten: Zone mode.
Thank you! (Oh wat was ik blij met die optie om de geluidsberichten uit te zetten 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
PcDealer schreef op donderdag 05 november 2015 @ 02:24:
Ben maar niet bang, ik ga ook vaak genoeg roemloos ten onder :)
Ja daar ben ik ook niet bang voor. Er kan in principe maar 1 team winnen, en waar 1 team wint, moet er ook 1 team verliezen. Zolang je maar wat plezier hebt aan het spelen. Maar als ik met 450 xp op nummer 1 plek sta in mijn team. Dan is het wel weer duidelijk waarom we verloren hebben. ;)

(eer) gister nog een potje met umikaze op islands map, waarbij je 3 zones moet cappen.
Echt iedereen vermijdt de caps als de pest (zowel hun team als ons team). Dus ik denk, ik ga mijn mijn lage detectability maar cappen. Dus ik cap 2 zones, en deel links er rechts wat torpedo's uit (11 torp hits).
Ik maak de 1st blood (geloof ik), en weet totaal 4 schepen te zinken. Maar kom dat tegen over 2 CA en 1 DD die me spotten, engine damage en/of collision. Einde verhaal voor mij, en nog weigeren de overgebleven 2-3 schepen te cappen of mee te helpen. Ik heb in chat echt mijn ongeloof laten weten. :F

Edit: Niet gezien dat we alweer een pagina verder waren, en en nieuwe reacties waren.

AceAceAce: jij bedankt voor het posten van de link naar die guide. Ik ben dol op dat soort leesvoer.
Warships is easy to learn but hard to master. Ben er al lang achter dat achter het simpele schieten veel meer diepgang zitten. Maar ik hou wel van een beetje strategie. En dat merk je ook aan de community.
Er zijn forums, mods, vele statistiek websites, youtube kanalen, en dit soort guides.

Joe_P: jij bedankt voor je duidelijke, goed uitgewerkte reactie. (als ik nog meer complimentjes zou geven, ga ik me nog een slijmjurk voelen :P )

[ Voor 23% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 05-11-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Guides link aan de TS toegevoegd. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Zo, ook -2 kills voor elkaar gekregen. Alsof ze mijn torpedoes kostte wat het kost wilden koppen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XV4DrUn12gQwWiZx8eQk0YD4/thumb.jpg

Uiteindelijk 2e geworden met 0 kills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

AceAceAce schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:51:
Zo, ook -2 kills voor elkaar gekregen. Alsof ze mijn torpedoes kostte wat het kost wilden koppen.
[afbeelding]

Uiteindelijk 2e geworden met 0 kills 8)
Doe je toch netjes, zo'n 2500HP damage en 4 kills _/-\o_

Net een leuk potje gehad met DarkAngel waarbij ik na een salvo van een BB nog met 4HP over bleef, van de 34600 hahaha. En gewoon gewonnen, overleefd, en nog een aantal dozijnen hits gescoord! 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Waar komen de afkortingen BB DD etc. vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Amerikaanse systeem van type-afkortingen voor oorlogsschepen:
Wikipedia: Hull classification symbol

Hmmm, ik wordt halverwege een potje er opeens uitgegooid en kan nu geen verbinding meer maken. Er kwam net een sappige Furutake met z'n zijkant vol open langsvaren... :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Joe_P op 05-11-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Joe_P schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:13:
Hmmm, ik wordt halverwege een potje er opeens uitgegooid en kan nu geen verbinding meer maken. Er kwam net een sappige Furutake met z'n zijkant vol open langsvaren... :'(
Ik lig er ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Yup server ligt eruit, staat ook op website: server temporarily unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
En ik kan weer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Family Guy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:45:
[...]

Doe je toch netjes, zo'n 2500HP damage en 4 kills _/-\o_

Net een leuk potje gehad met DarkAngel waarbij ik na een salvo van een BB nog met 4HP over bleef, van de 34600 hahaha. En gewoon gewonnen, overleefd, en nog een aantal dozijnen hits gescoord! 8)7
Ja dat was zeker leuk om je op 4 HP te zien staan en gewoon de match uitspelen.
Pot er na was ook wel aardig met de one shot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Nieuwe patch is er. Maar 2,5gb... :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Oh bedankt voor de waarschuwing, straks al even opzetten dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Lointje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:34:
Oh bedankt voor de waarschuwing, straks al even opzetten dan :-)
Idd.. bij thuiskomst eerst even download aan gooien voor ik eten ga maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Er zitten wel leuk veranderingen in de patch.

[ Voor 118% gewijzigd door Dark Angel op 06-11-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Wat ik nog wel kan gebruiken is wat meer uitleg over die nieuwe game mode.
Om daarna te kijken wat de beste tactiek is.
Nu lijkt het erop dat naar het midden rushen, en de standaard groepsvorming de hoofd moot is.

Vandaag 1 rondje meegemaakt, waar ik in een umikaze op de map big race met mijn torps probeerde boten de cap uit te jagen, te zinken of area denial; als laatste overgebleven, toen minutenlang een spelletje kat en muis gespeeld met een dresden en met 1 minuut over, hem gezonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Hmm interessant, in Two Brothers gaat vrijwel niemand meer middendoor wat het als destroyer juist aantrekkelijk maakt om te gaan. Kon gisteren hun base cappen en daarna direct door gaan om hun beide carriers van achteren te torpederen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
De Two Brothers map is een van mijn favorieten, maar ik krijg hem niet zo vaak in mijn rotatie.
Heb hem gister niet gezien, ben wel benieuwd wat er veranderd is. Maar sowiezo, waarom veranderen, wat wat er mis mee?
Big Race is ook veranderd, de kleine eilandjes zijn iets meer naar het centrum geplaatst, vooral te merken als er maar 1 capzone is zoals bij Zone gister. Waarschijnlijk gedaan vanwege deze nieuwe game mode, zodat je ook in de capcirle iets hebt wat je een beetje cover kan geven.
Minst favoriete map, is voor mij islands, maar dan vooral omdat ik die al te vaak heb gezien. Maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik langere tijd mijn low tier schepen heb gehouden. In elk geval we gaan het zien hoe dingen uitpakken. Als ik op officiele forum kijk, lijkt nieuwe game mode nog niet zo populair. In plaats van meer actie en spanning, lijkt het juist vaker op een draw uit te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KGAyJtO.jpg

Oh
http://i.imgur.com/0ORnqoL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Aantal pens komt niet overeen?

Ik heb de Imperator en de Ishizuchi. Vandaag een paar leuke potjes gehad :)

[ Voor 58% gewijzigd door PcDealer op 07-11-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Geen idee, ik kan Waldo nergens vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Een BB die 4 DD's heeft moeten killen, omdat de cruisers er niets van bakten.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ben ik de enige die er last van heeft dat sinds de patch games echt mega traag laden?.. Net was het gewoon extreem.. toen de map eindelijk was geladen waren er al 4 van ons team dood en het team faalde zo keihard dat 10 seconden later de vlag gecapped was en we dus verloren hadden.

Heb 15 seconden in t spel gezeten, 0 schoten kunnen lossen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
TgR_KILLER schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:52:
Ben ik de enige die er last van heeft dat sinds de patch games echt mega traag laden?.. Net was het gewoon extreem.. toen de map eindelijk was geladen waren er al 4 van ons team dood en het team faalde zo keihard dat 10 seconden later de vlag gecapped was en we dus verloren hadden.

Heb 15 seconden in t spel gezeten, 0 schoten kunnen lossen -_-
Het is voor mij altijd al een traag spel. Duurt 1 tot 1,5 minuut van opstart tot login, dan nog eens 0,5 tot 1 minuut naar port. En nadat ik op play heb gedrukt kan in rustig even drinken halen of nog even snel naar de wc. (en dan heb ik nog een SSD).
PjotrStroganov schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:10:
Een BB die 4 DD's heeft moeten killen, omdat de cruisers er niets van bakten.:P
Ja nou je het zegt. Je had of slechte cruisers in jouw team, of nog waarschijnlijker 4 idiot/yolo DD captains in hun team.
Pagina: 1 ... 20 ... 129 Laatste