Bah.
Hier ook een inverter kapot en mijn installateur probeert er nu onderweg te komen. Ik heb het spul in april 2014 laten aanleggen. Hoe is jullie ervaring met het verhalen van garantie?
In een oude post lees ik:
Ik heb inmiddels een handleiding voor de installatie gevonden (klik) maar het is voor een leek niet erg toegankelijk. Waar zoek ik naar? Surge Protection?
Hier ook een inverter kapot en mijn installateur probeert er nu onderweg te komen. Ik heb het spul in april 2014 laten aanleggen. Hoe is jullie ervaring met het verhalen van garantie?
In een oude post lees ik:
Heeft ook iemand iets tastbaars voor deze verplichting vanuit Enecsys? Ik had gehoopt op een soepele oplossing, maar de installateur lijkt daar anders over te denken. Als ik aannemelijk kan maken dat hij een piekspanningsbeveiliging had moeten installeren, wordt hij misschien wat coöperatiever.wersitime schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:22:
[...]
...
En denk er aan, een piekspanningsbeveiliging is een verplichting door Enecsys. Dit verplichten ze niet voor niets.
Ik heb inmiddels een handleiding voor de installatie gevonden (klik) maar het is voor een leek niet erg toegankelijk. Waar zoek ik naar? Surge Protection?
[ Voor 72% gewijzigd door P_Tingen op 15-06-2016 16:43 ]
... en gaat over tot de orde van de dag

/f/image/JgeDnEns8RArlRA9kqa1LyAd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ge6ry1Kcy91VLpFjqSQgJTUh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uv3Yw3uzDcO3ESBrK9wkyU64.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K533LtMYUvAQxneUOSDG1lBY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5M5F4B4eS92oxe4lGwgitnet.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R3XbzbJdAwTjdYS9EuWGNfys.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AXYJjcBXtuLjoUOD1bqQJAiS.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/NwULmCz3rDA4RkstEVwHeAjI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4hIbuHMvwjpLD9DVONGTWQMr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rHNZFtQ20pw4qj6Qbl40fSjB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H0CzhSLDCEMyLPJBrPK0ilJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jvuyDm9ocw2AA7mfARGHOnYG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OKqoa5xC4Dm5sYkbrMN0aajR.jpg?f=fotoalbum_large)