Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Rainbow Six Siege

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste
Acties:

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:58
Edzeau schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:52:
[...]

Dat is juist wat ik zeg, dat gameplay op consoles er wat minder smooth uit ziet dan op PC. Logisch ook, met controller is aimen echt een stuk lastiger. Maar zoals ik al zei, die "handicap" hebben je tegenstanders op de console uiteraard ook, dus dat heft elkaar weer op.
Lol ik heb het totaal niet over aim of over "smooth" of handicaps. shots missen gebeurt iedereen. Maar als hibana voor je ogen wordt neergeschoten en Ash gewoon blijft zitten, Lion die er nog eens loopt en pas na 5 seconden ziet doorheeft wat er gebeurt en het nog eens zo verprutst... Dit is ranked btw, en zoiets zie je echt wekelijks opduiken op de subreddit (en altijd console).

Ik heb vele honderden uren in Siege, en ben zowel al copper als platinum geweest (het ene al wat langer dan het andere), en echt waar, zoiets ben ik nog niet in de verste verte tegengekomen.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Console is ook gewoon een wat meer casual setting natuurlijk. Veel mensen spelen gewoon vanuit hun bankstelletje. Is toch wat anders als gefocussed achter je pctje zitten knallen.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 16:42
Mooi, het is wel duidelijk hoe jullie over console gamers denken. :+

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Was niet mijn bedoeling om te haten of zo hoor @Edzeau ik speel op beide platformen en beide hebben zo hun voor en nadelen. To each his own!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Edzeau
Ondertussen zijn de eerste hints voor seizoen 1 van jaar 4 ook uitgebracht door Ubisoft: 17 februari is de volledige onthulling op hun Twitch-account.
Jaar vier Seizoen één staat in de startblokken, met twee nieuwe operators van de SASR. De één is een onverstoorbare aanvaller die gewoon de klus wil klaren, de ander is een listige verdediger die voor bloed en glorie gaat. De twee vrienden kennen elkaar al jaren en komen nu naar Rainbow om hun Australische levenswijsheid naar de andere kant van de wereld te brengen. Daar hoort ook een nieuw apparaat bij dat dwalende verdedigers bij de les houdt, en eentje waar aanvallers maar moeilijk mee om kunnen gaan.

Edit: En zie direct hier ook wat over de nieuwe map Outback.

Edzeau wijzigde deze reactie 12-02-2019 09:08 (11%)

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:17

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Interessant, die nieuwe map. Dat hij niet zo groot is, spreekt mij wel aan.

I have the cape.

• Lipst3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-04 14:28

Lipst3r

FlyLight3r

Nieuwe map :D

Ziet er wel super uit!

Lipst3r wijzigde deze reactie 12-02-2019 09:23 (7%)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Edzeau
Bart ® schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Interessant, die nieuwe map. Dat hij niet zo groot is, spreekt mij wel aan.
Precies. En sfeer voelt een beetje als Favela meets Motorclub. Ben erg benieuwd!

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Edzeau schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Precies. En sfeer voelt een beetje als Favela meets Motorclub. Ben erg benieuwd!
Ja ik had meer een Clubhouse / Border mashup in gedachten! Ik kan niet wachten! Kom maar door :D

• Bart ®

Bart ®

Lipst3r schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Ja ik had meer een Clubhouse / Border mashup in gedachten! Ik kan niet wachten! Kom maar door :D
Geen Mira UI meer? :P

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Nee Doc is meester _/-\o_

• AntiChrist7
Y4S1 designer patch notes

https://rainbow6.ubisoft....esigners-notes-pre-season

Wat opvalt:
-geen acog meer voor ash op haar populairste wapen
-Dokkaebi haar calls stoppen na 18 seconden (of wanneer je in de buurt komt van een mute jammer)
-Damage van Lesion mines gehalveerd

• Bart ®

Bart ®

I have the cape.

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 19-04 20:38
Iemand wat potjes nu?
(PS4)

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:54

LankHoar

Professionele amateur

Ik ben net begonnen met het spelen van Siege (gratis dit weekend via Uplay), en ben met de eerste sniper missie bezig. Ik snap gewoon niet hoe ik mijn scope op mijn wapen kan zetten ipv ADS (welke knop/muistoets). Ik vond hier exact 1 vraag over op Reddit, en daar werd gezegd dat de default middle mouse button/4 is, maar dat werkt bij mij dus niet. Heb zo'n beetje mijn hele toetsenbord geprobeerd, de key bindings gereset, en de missie/game al meermalen opnieuw gestart, maar het werkt gewoon niet :(

Ik zal vast iets doms over het hoofd zien, maar kan iemand me uit de brand helpen? :+

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:36
LankHoar schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:50:
Ik ben net begonnen met het spelen van Siege (gratis dit weekend via Uplay), en ben met de eerste sniper missie bezig. Ik snap gewoon niet hoe ik mijn scope op mijn wapen kan zetten ipv ADS (welke knop/muistoets). Ik vond hier exact 1 vraag over op Reddit, en daar werd gezegd dat de default middle mouse button/4 is, maar dat werkt bij mij dus niet. Heb zo'n beetje mijn hele toetsenbord geprobeerd, de key bindings gereset, en de missie/game al meermalen opnieuw gestart, maar het werkt gewoon niet :(

Ik zal vast iets doms over het hoofd zien, maar kan iemand me uit de brand helpen? :+
Sniper missie is vast met de operator glaz, die heeft als special een speciale scope voor op zijn wapen en deze kan je togglen door je operator special button te gebruiken, volgens mij is dat standaard middle mouse. Dan zet ie zijn scope erop en dan kan je met rechter muis ads doen.

Hoop dat het klopt en je er wat aan hebt. Anders even bij key bindings naar gadget ofzo zoeken.

• Bart ®

Bart ®

LankHoar schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:50:

Tijdens het spelen zie je onderin beeld precies welke gadgets/tools tot je beschikking hebt, en welke key/knop daaraan is toegewezen ;). Voor alle specials van alle operators is dat standaard de middelste muisknop, maar check gewoon even ingame onderin beeld, voor het geval je zelf een keer de standaard toetsen hebt gewijzigd.

Bart ® wijzigde deze reactie 16-02-2019 07:31 (4%)

I have the cape.

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

@Titus @Bart ® ik snap er nu nog minder van, want er staat gewoon geen special knop bij:

Ik heb de situation ondertussen uitgespeeld zonder scope (prima te doen), maar merk een paar situaties later waarbij je een cell moet elimineren dat mijn special ook niet werkt; wanneer ik electro signalen wil scannen en op de special knop klik, dan switch ik gewoon naar mijn pistool.

Game opnieuw installeren? Beetje hopeloos dit. Zo durf ik ook niet goed om online te gaan, want straks werkt de boel niet goed en verpruts ik het voor andere spelers..

• Bart ®

Bart ®

Probeer gewoon online.

I have the cape.

• Titus
Maf, het is wel pc zo te zien. Ik zou middle mouse proberen, en anders gewoon lekker online gaan, als nieuwe speler die welwillend is om te leren moet dat gewoon kunnen :) En anders kan je Terrorist hunt doen, dat is wel online met anderen maar niet zo serieus.
Je kan daar zelfs Lone Wolf selecteren om in je eentje te spelen.
En anders gewoon op Discord komen buurten, iedereen moet het een keer leren, zelf ben ik ook (weer) bezig met leren ;)
LankHoar schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:08:
@Titus @Bart ® ik snap er nu nog minder van, want er staat gewoon geen special knop bij:

[Afbeelding: Siege]

Ik heb de situation ondertussen uitgespeeld zonder scope (prima te doen), maar merk een paar situaties later waarbij je een cell moet elimineren dat mijn special ook niet werkt; wanneer ik electro signalen wil scannen en op de special knop klik, dan switch ik gewoon naar mijn pistool.

Game opnieuw installeren? Beetje hopeloos dit. Zo durf ik ook niet goed om online te gaan, want straks werkt de boel niet goed en verpruts ik het voor andere spelers..

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online

Meer info over bovenstaande CGI trailer https://www.twitch.tv/videos/381618253?t=04h20m46s

• Titus

Vreemd, bij mij laat ie dit zien. Nog gelukt met proberen?

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

Titus schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:43:
[...]

[Afbeelding]
Vreemd, bij mij laat ie dit zien. Nog gelukt met proberen?
Helaas niet. Speel al wel online inmiddels en daar heb ik nog geen scope kunnen gebruiker (heb alleen de recruit operator momenteel). Ben benieuwd wanneer ik anderen vrijspeel of het wel goed werkt ;)

• Bart ®

Bart ®

LankHoar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Helaas niet. Speel al wel online inmiddels en daar heb ik nog geen scope kunnen gebruiker (heb alleen de recruit operator momenteel). Ben benieuwd wanneer ik anderen vrijspeel of het wel goed werkt ;)
Je kunt er al vrij snel een vrijspelen hè, check ff hoeveel renown je hebt (gele 'geld' rechts bovenin beeld in het startscherm van de game).

I have the cape.

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14-04 15:55
Heb nu een paar potjes gespeeld in het gratis weekend. Vreemd dat ik dit spel nooit eerder tegen ben gekomen. Welke versie zou ik voor de ps4 moeten halen om alle content qua maps en operators te hebben? Ik zie door de bomen het bos op dit moment even niet meer.

• Bart ®

Bart ®

Glasscar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:45:
Heb nu een paar potjes gespeeld in het gratis weekend. Vreemd dat ik dit spel nooit eerder tegen ben gekomen. Welke versie zou ik voor de ps4 moeten halen om alle content qua maps en operators te hebben? Ik zie door de bomen het bos op dit moment even niet meer.
Gewoon de standard edition nemen. Met alle versies heb je alle maps. Met alle versies kun je alle operators vrijspelen. Met gold en ultimate heb je er alleen al meer, zodat je daar geen tijd aan kwijt bent. Maar ik zou gewoon eerst lekker gaan spelen met de basis operators, je verdient dan vanzelf genoeg punten om er meer te unlocken. Tegen die tijd heb je ook wel een beeld welke operators je tof vindt. Je kunt er dan altijd nog wat geld tegenaan gooien om sneller een paar toffe operators te unlocken, als je geen geduld meer hebt om ze gratis vrij te spelen :).

I have the cape.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:04
Dit weekend ook begonnen, had hem al langer op oog.

Vroeger heel veel Rainbow Six gespeeld (alweer 19 jaar geleden, damn) en had eerste 2 trainings missies gespeeld met free-weekend, maar had toen al genoeg informatie dat ik me er goed mee ga vermaken, dus ook maar meteen gekocht. :D

Heb de Deluxe edition maar gekocht was 2 euro duurder en dan heb je iig year 1 operators. Caveira lijkt me wel wat, hou wel er van om lekker sneaky te kunnen zijn. :P

Albinoraptor wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:03 (22%)

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14-04 15:55
Bart ® schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:50:
[...]

Gewoon de standard edition nemen. Met alle versies heb je alle maps. Met alle versies kun je alle operators vrijspelen. Met gold en ultimate heb je er alleen al meer, zodat je daar geen tijd aan kwijt bent. Maar ik zou gewoon eerst lekker gaan spelen met de basis operators, je verdient dan vanzelf genoeg punten om er meer te unlocken. Tegen die tijd heb je ook wel een beeld welke operators je tof vindt. Je kunt er dan altijd nog wat geld tegenaan gooien om sneller een paar toffe operators te unlocken, als je geen geduld meer hebt om ze gratis vrij te spelen :).
Dank. Dan is dat inderdaad prima. Speel liever content vrij dan dat ik het koop!

Edit: advanced edition is bij Bol goedkoper dan de standaard.

Glasscar wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:58 (4%)

• Albinoraptor
Glasscar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Dank. Dan is dat inderdaad prima. Speel liever content vrij dan dat ik het koop!

Edit: advanced edition is bij Bol goedkoper dan de standaard.
Kan je hem niet beter gewoon digitaal kopen in PS store? Zal toch ook wel in aanbieding zijn ivm met free-weekend?

[Edit]Heb even gekeken, volgens mij ook maar 12 euro, ipv 20 bij bol voor advanced edition.

Albinoraptor wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:08 (11%)

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Albinoraptor schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:56:
Dit weekend ook begonnen, had hem al langer op oog.

Vroeger heel veel Rainbow Six gespeeld (alweer 19 jaar geleden, damn) en had eerste 2 trainings missies gespeeld met free-weekend, maar had toen al genoeg informatie dat ik me er goed mee ga vermaken, dus ook maar meteen gekocht. :D

Heb de Deluxe edition maar gekocht was 2 euro duurder en dan heb je iig year 1 operators. Caveira lijkt me wel wat, hou wel er van om lekker sneaky te kunnen zijn. :P
Best een leuke game maar dit lijkt in niets op het origineel. Qua strategisch gamen is er na SWAT 4 volgens mij geen shooter meer uitgekomen die echt draaide om gecoördineerd in een team opereren. (Ja natuurlijk moet je in siege wel samenwerken, maar als je swat 4 speelt en flashbang clears gaat aftellen terwijl je via de headcam met je teammaat meekijkt dan snap je wat ik bedoel).

Dus manage your expectations :P.

Start gewoon eens met terrorist hunt. Dat is ook online.

sdk1985 wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:40 (29%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• AntiChrist7
Changes klinken allemaal wel leuk, zeker qua playlists en reworks aand operators/maps, maar die reverse teamdamage na een TK is veel te makkelijk te omzeilen. Je toxische teammaat downt je, revivt je, en schiet je dan tot 10-20 health ofzo, en daar mag jij de rest van de ronde mee doen. En het enige effect dat hij gaat hebben is wat minus score. Ok, je kan hetzelfde terugdoen, maar dat helpt niemand..

• Albinoraptor
sdk1985 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:38:
[...]

Best een leuke game maar dit lijkt in niets op het origineel. Qua strategisch gamen is er na SWAT 4 volgens mij geen shooter meer uitgekomen die echt draaide om gecoördineerd in een team opereren. (Ja natuurlijk moet je in siege wel samenwerken, maar als je swat 4 speelt en flashbang clears gaat aftellen terwijl je via de headcam met je teammaat meekijkt dan snap je wat ik bedoel).
De eerste paar heb ik ook vaker via LAN's gespeeld en dan was het altijd tactische, via map hele routes plannen en via 2 kanten dan gecoordineerd binnenvallen. Ook als ik single player speelde altijd AI op zelfde momenten laten binnenvallen. Had eigenlijk wel verwacht dat Ding Chavez ook wel operator zou zijn in Siege, benieuwd wie naam herkent. :P

De R6 Vegas serie ook wel gespeeld maar dat was toch echt wel iets minder tactische in vergelijking met de eerdere.

Swat 4 nooit gespeeld, wel Police squad:Swat 1 en 2, bijna historisch. :+

• Bart ®

Bart ®

Kwart voor negen vanavond begint de finale van de Invitational :).
Op https://www.twitch.tv/rainbow6 is alles te volgen. Zowel voor noobs als veteranen tof om te kijken, gewoon bizar hoe goed die lui zijn. En je leert af en toe ook nog wat nieuwe tactics :P.

I have the cape.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Albinoraptor schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:06:
[...]

De eerste paar heb ik ook vaker via LAN's gespeeld en dan was het altijd tactische, via map hele routes plannen en via 2 kanten dan gecoordineerd binnenvallen. Ook als ik single player speelde altijd AI op zelfde momenten laten binnenvallen. Had eigenlijk wel verwacht dat Ding Chavez ook wel operator zou zijn in Siege, benieuwd wie naam herkent. :P

De R6 Vegas serie ook wel gespeeld maar dat was toch echt wel iets minder tactische in vergelijking met de eerdere.

Swat 4 nooit gespeeld, wel Police squad:Swat 1 en 2, bijna historisch. :+
Mja je kunt het natuurlijk altijd proberen om taktisch te spelen maar het wordt niet echt beloond in Siege.

In Swat4 zat het echt ingebakken in de vorm van bijvoorbeeld context menu's op deuren waarmee je breach and clear kon 'bestellen' met aparte countdowns voor team red en team blue zodat het tevens tegelijk kon gebeuren. Verder kreeg je daar in de co-op meer punten als je het voor elkaar kreeg om de terroristen uit te schakelen met less lethal wapens zoals de pepperball gun, taser en de shotgun.

Overigens was die game best bizar. In de online hostage modus was één speler letterlijk de hostage en je werd dan vaak ergens opgesloten door het andere team met door wedges (stukje hout onder de deur). Maar je kon wel proberen weg te komen. Als SWAT de hostage niet binnen de tijd kon bevrijden dan moest het terroristen team de hostage executeren, wat dus letterlijk een speler was :o .

edit: Hier zie je dus een normale terrorist win, witte VIP is een speler :+

sdk1985 wijzigde deze reactie 17-02-2019 19:34 (4%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Albinoraptor
sdk1985 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:27:
[...]

Mja je kunt het natuurlijk altijd proberen om taktisch te spelen maar het wordt niet echt beloond in Siege.

In Swat4 zat het echt ingebakken in de vorm van bijvoorbeeld context menu's op deuren waarmee je breach and clear kon 'bestellen' met aparte countdowns voor team red en team blue zodat het en tegelijk kon gebeuren. Verder kreeg je daar in de co-op meer punten als je het voor elkaar kreeg om de terroristen uit te schakelen met less lethal wapens zoals de pepperball gun, taser en de shotgun.
Wat je beschrijft voor swat, klinkt toch redelijk tactisch te werk gaan. Maar die opties had je in eerste 2 R6 games ook al, iets minder uitgebreid vanwege leeftijd, maar goed.

Wat ik voornamelijk bedoel, in dit soort games kan je niet als een rambo naar binnen rennen. :P

En nu je die non-lethal options beschrijft bij SWAT4, heb ik het volgens mij wel een gespeeld, kon ze toch ook met tie-rips vastbinden?

Zoveel games gespeeld, vergeet er nog wel eens eentje. :D

• falcon123
  • Niet online

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:28

Zalaroth

Mudkip

Beetje moeite om RB6 mensjes te vinden voor de PS4. Ik speel graag ranked omdat casual een totaal ander spel is. Rank zelf boeit me niet zoveel, maar ik doe altijd mijn best. Zit zelf nu in Gold na de placement matches.

Maar je kan me altijd uitnodigen voor een potje! Ik ben met iedereen blij die 't wilt samen spelen. (PSN: Zalaroth)

PSN: Zalaroth

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:58
Glasscar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:45:
Ik zou je aanraden om de gold versie te nemen. Ja je kunt operators zelf unlocken, maar dat kost echt zoveel meer tijd dat je tot die tijd eigenlijk constant met een soort handicap speelt omdat bepaalde operators buiten bereik liggen. De nieuwste season pass is niet nodig, maar als je een versie pakt met de default operators en die van jaar 1 + 2 erbij, dan kun je echt zoveel meer. Jaar 3 is ook wel handig, maar imo geen must. En nu is dus jaar 4 aan het beginnen. Daar kun je prima voor sparen en is dan ook geen probleem, maar zodra je moet gaan kiezen tussen "haal ik deze gave skins" of "speel ik deze operator vrij" dan ga je al snel voor het laatste, waarmee je gewoon een deel van het plezier mist om een operator te customizen.

Volgens mij is het verschil in prijs niet groot, waardoor ik de iets duurdere versie beter kan aanraden dan standaard en daar mee verder te gaan. Ik weet niet wat ie momenteel kost, maar ik heb al een paar mensen in mijn vriendenlijst zien afhaken toen ze zagen hoeveel je ervoor moet betalen en wat voor halve game je dan uiteindelijk voelt te gaan spelen. Nou is er de laatste tijd wel wat veranderd (geen credits meer voor wapen-attachments nodig) en volgens mij zijn de operator prijzen ook omlaag, maar je krijgt anders sterk het gevoel met werk bezig te zijn en de game niet voor je plezier te doen, waarbij je wordt afgemaakt door operators waar je dan soms geen goede counter voor kunt kiezen.

Martinspire wijzigde deze reactie 18-02-2019 02:19 (18%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Voor de liefhebbers, alle patchnotes:

https://rainbow6.ubisoft....s/burnthorizon/index.aspx

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-04 13:41

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Hoe alive is deze game nog op PC?
Denk dat ik dit weekend maar weer eens een paar uur ga zinken, tenzij er bijna niemand meer online is?

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Bart ®

Bart ®

DutchManticore schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:51:
Hoe alive is deze game nog op PC?
Denk dat ik dit weekend maar weer eens een paar uur ga zinken, tenzij er bijna niemand meer online is?
Ligt eraan met wie je wil spelen hè. Maar als je dat niet uitmaakt, dan heb je doorgaans binnen een halve minuut wel een match.

I have the cape.

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-04 13:41

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Bart ® schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:55:
[...]

Ligt eraan met wie je wil spelen hè. Maar als je dat niet uitmaakt, dan heb je doorgaans binnen een halve minuut wel een match.
Nee heb geen buddies. Speel altijd met vreemden.
Halve minuut is prima. Heb geen idee meer hoe het een 12 maanden terug was, toen ik voor het laatst gespeeld heb.

DutchManticore wijzigde deze reactie 01-03-2019 12:58 (12%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Bart ®

Bart ®

DutchManticore schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:57:
[...]

Halve minuut is prima. Heb geen idee meer hoe het een 12 maanden terug was, toen ik voor het laatst gespeeld heb.
12 maanden geleden was het niet anders dan nu. Deze game blijft goed lopen.

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

DutchManticore schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:57:
[...]

We hebben ondertussen wel leuk clubje mensen bij elkaar nu. Niet al te serieus. Gewoon leuke potjes spelen! Voeg me maar toe op uplay :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edzeau
Morgen, 6 maart, start het nieuwe seizoen van Rainbow Six Siege! :)

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:33:
Morgen, 6 maart, start het nieuwe seizoen van Rainbow Six Siege! :)
Met nog een patch notes addendum: https://rainbow6.ubisoft....izon-patch-notes-addendum

Reduction in HP after being revived from a DBNO state: PvP = 20 (down from 50).
Hangup timer of Dokkaebi calls reduced to 12 seconds (down from 18).

Bart ® wijzigde deze reactie 05-03-2019 12:38 (8%)

I have the cape.

• HWSHHZ
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-04 11:44
Hoe groot is de update? Ik moet hier ineens alle 85 GB opnieuw downloaden??? Als ik 'Geïnstalleerde game zoeken' doe, kan ik de locatie opgeven, maar daarna moet ik nog steeds 85 GB downloaden... 8)7 :?

Dit lijkt me niet helemaal goed te gaan toch?

*Op PC is dit trouwens

HWSHHZ wijzigde deze reactie 06-03-2019 16:43 (7%)

• Bart ®

Bart ®

Geen idee, dat downloadt toch gewoon vanzelf. Ga daar niet op letten :P.

I have the cape.

• HWSHHZ
Bart ® schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:02:
Geen idee, dat downloadt toch gewoon vanzelf. Ga daar niet op letten :P.
Nou met dat armzalige internetlijntje die we hier hebben liggen gaat me dat dus zeker 2 a 3 dagen kosten, dus dat is niet echt wenselijk hier :F

• falcon123
  • Niet online
HWSHHZ schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:42:
Hoe groot is de update? Ik moet hier ineens alle 85 GB opnieuw downloaden??? Als ik 'Geïnstalleerde game zoeken' doe, kan ik de locatie opgeven, maar daarna moet ik nog steeds 85 GB downloaden... 8)7 :?

Dit lijkt me niet helemaal goed te gaan toch?

*Op PC is dit trouwens
Dat zie ik nu ook bij, maar terwijl ze hier onderstaande info aangeven. :?

To help optimize player experience for future updates, we are also in the process of restructuring how our game data is stored - this will help consolidate and reduce the overall game size >>

📌 Y4S1 Patch Sizes
PC: ~54 GB
PS4: ~33 GB
XBOX: ~38 GB

https://twitter.com/Rainbow6Game/status/1102961450740531200
https://reddit.com/r/Rain...izon_deployment_schedule/

• Bart ®

Bart ®

Heb je nog de hd texture pack? Als die ook nog gedownload moet worden, komt er nog flink wat bij.

I have the cape.

• falcon123
  • Niet online
Ja die heb ik volgens mij wel, maar klopt dat die dan idd wat groter is.

• HWSHHZ
Bart ® schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:51:
Heb je nog de hd texture pack? Als die ook nog gedownload moet worden, komt er nog flink wat bij.
Jup die heb ik ook, wat een drama dan. Even zien of ik m'n PC morgen misschien mee kan nemen naar het werk, daar is het heel wat beter gesteld met het internet

• Bart ®

Bart ®

Vannacht aan laten staan, is het morgen toch wel binnen?

I have the cape.

• HWSHHZ
Bart ® schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:30:
Vannacht aan laten staan, is het morgen toch wel binnen?
Nope, haal max 800kb/s hier, dus dat is zeker ongeveer 30 uur aan downloaden :-(

• Bart ®

Bart ®

Zal vast wel wat vlotter gaan als mensen klaar zijn met downloaden en/of servers bijgeschakeld worden door Ubi. Gewoon lekker aan laten staan en morgenochtend verder kijken :).

I have the cape.

• Edzeau
Gister de eerste twee potjes gedaan sinds de update (PS4). Direct Hibana Elite gekocht, nice! :) Wat mij verder direct opviel, was dat het geluid enorm anders is. Ineens hoor ik véél meer geluiden direct om mij heen, maar is het ook lastiger om te plaatsen waar het geluid precies vandaan komt. Hebben anderen hier ook last van?

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:30

LordKnox

Opperbaas.

Hebben jullie ook een bug gehad waarbij de leader van de squad na een match niet kon klikken op Continue as squad maar de rest van het team wel?

Wij hadden gisteren het probleem dat 4 van de 5 mensen de buttons wel zichtbaar hadden na de match maar erop klikken deed niks. De leader had geen buttons zichtbaar. Hierdoor gingen we steeds terug naar het beginscherm i.p.v. een volgende match te starten.

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:02:
Gister de eerste twee potjes gedaan sinds de update (PS4). Direct Hibana Elite gekocht, nice! :) Wat mij verder direct opviel, was dat het geluid enorm anders is. Ineens hoor ik véél meer geluiden direct om mij heen, maar is het ook lastiger om te plaatsen waar het geluid precies vandaan komt. Hebben anderen hier ook last van?
Nou inderdaad, ik dacht dat het aan mij lag :o. Ik hoorde gisteren iemand van achteren komen door een gat in de muur, ik draai me om, om hem op te wachten, en opeens stond ie toch aan de andere kant. Dat was echt een WTF momentje. Daarnaast diverse keren explosies vlakbij niet gehoord.

En die Hibana Elite ziet er vet uit! Zat ook te denken om die te kopen, maar ik speel amper Hibans, dus dat is dan ook weer zonde...

I have the cape.

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:28

Zalaroth

Mudkip

Edzeau schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:02:
Viel mij ook gelijk op, al had ik het idee dat het wel aan mij zou liggen. Werd helemaal para. :+

PSN: Zalaroth

• Edzeau
Lag dus niet aan mij. :) Gelijk maar even een Reddit-topic aangemaakt.

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:18:
Lag dus niet aan mij. :) Gelijk maar even een Reddit-topic aangemaakt.
Ook maar even gereageerd daar.

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Gisteren een tijdje die discovery playlist gespeeld om nieuw map en operators te testen (en de hibana elite uiteraard <3). Goede map, ik vind dat die relatief gemakkelijk te leren is. Hij is overzichtelijk maar wel beetje druk. Als in dat er een heleboel spullen overal staan. Weinig lange hallways. Maar ik kan de map wel waarderen. Vanavond weer lekker los!

• Edzeau
Lipst3r schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:10:
Gisteren een tijdje die discovery playlist gespeeld om nieuw map en operators te testen (en de hibana elite uiteraard <3). Goede map, ik vind dat die relatief gemakkelijk te leren is. Hij is overzichtelijk maar wel beetje druk. Als in dat er een heleboel spullen overal staan. Weinig lange hallways. Maar ik kan de map wel waarderen. Vanavond weer lekker los!
Ik kan de map tot nu toe op zich ook wel waarderen, maar ik heb al direct in de gaten dat de map enorm gevoelig is om naar buiten te springen als defender. Ook ik deed een pot discovery, en de ene na de andere aanvaller kreeg van willekeurige plekken buiten (midden pleintje, containers) een kill tegen. Als die spelers dat nu al zo snel door hebben, gaat dat nog wat worden.

• Bart ®

Bart ®

Is toch altijd in het begin van een nieuwe map. Na een paar keer dood gegaan te zijn, weet je wel waar de runouts en spawnpeeks zijn, en na een paar counterkills wordt het dan vanzelf minder.

I have the cape.

• Edzeau
Bart ® schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:05:
Is toch altijd in het begin van een nieuwe map. Na een paar keer dood gegaan te zijn, weet je wel waar de runouts en spawnpeeks zijn, en na een paar counterkills wordt het dan vanzelf minder.
Ik heb het zelf nog niet zo erg mee gemaakt als die potjes die ik gister speelde. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Voor de rest is het wel een leuke, lang gestrekte map.

• HWSHHZ
Download eindelijk klaar, meteen maar even geprobeerd. Eerste indruk van de map is goed, maar hoop dat ze er gauw een patch uit gooien, want het stottert toch nog erg veel hierzo, want ik voor de update niet had. Vooral met het meekijken bij anderen loopt het totaal niet vloeiend. Ook de ping waarden zijn veel hoger dan ik eerst had.
Switchen met Alt + Tab gaat ook niet lekker meer, als ik terug ingame wil mot ik eerst 3 a 4 seconden tegen een zwart beeld aan kijken.

Al met al niet helemaal vlekkeloos deze keer.

• nickko
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20-04 13:49
En wat vind één ieder van de twee nieuwe ops?

Mozzie erg nuttig in het weg houden van intel, en meer intel voor def creëren. Ook leuk om twitch drones te kapen :).

Gridlock z'n ability vrij nutteloos in de praktijk. De LMG heeft wel lekker lage recoil.

Intel Xeon 5650 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, EVGA GeForce GTX 1080 FTW2 GAMING iCX, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:30

LordKnox

Opperbaas.

Mozzie kan handig zijn mits de drones goed gepositioneerd worden. Je moet de Mozzie-drones niet gebruiken om rond te rijden maar om de drone op strategische punten neer te zetten. Juist doordat ze zo klein zijn, kun je ze op handige plekken zetten.

Gridlock is wel prima maar nog niet heel nuttig inderdaad. Die is eigenlijk alleen handig tijdens Bomb en als de klok begint te tikken. Daarbuiten is het te makkelijk om die traps te omzeilen.

De nieuwe map vind ik daarintegen sinds tijden wel weer goed. Leuke plekken, goed opgezet, eindelijk weer veel destructible vloeren en een leuke muur-glitch.

• mcerasmus
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18-04 15:19

mcerasmus

0x7E3-3743

LordKnox schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:54:

De nieuwe map vind ik daarintegen sinds tijden wel weer goed. Leuke plekken, goed opgezet, eindelijk weer veel destructible vloeren en een leuke muur-glitch.
Inderdaad echt een leuke map! De muurglitch is er helaas alweer uit, laatst gebruikten we die in de laatste ronde van een Ranked match, ze wisten niet wat ze overkwam. :P

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

• Highfeed
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-04 11:39
mcerasmus schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Inderdaad echt een leuke map! De muurglitch is er helaas alweer uit, laatst gebruikten we die in de laatste ronde van een Ranked match, ze wisten niet wat ze overkwam. :P
Frost mats, en C4 klaar hebben daar, en ze deden het niet meer, hahaha.(mocht je bedoelen dat je in een dichte raam naar binnen kon gaan) :X Voor de rest worden in mijn ogen wel regelmatig geen headshots geregistreerd. En zo kom je ook WTF momentjes tegen met geluid. Net zoals hierboven vermeld.
Ik hoorde monty, die rende mij voorbij kon ik neer knallen had meer mensen verwacht maar hoorde niks, komt in ene finka en lion de hoek omzetten. ik dacht eerst die waren crouch, maar nee ze kwamen gewoon aangerend. 8)7 en ook geluiden horen van verkeerde kanten..... :F het lijkt wel zo slecht geworden dat het eigenlijk hilarisch is geworden...

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18-04 15:19

mcerasmus

0x7E3-3743

Nieuwe patchnotes van de Technical Test server, Lion rework, Capitao buff, Reverse Friendly Fire en potentiële crouch-spam fix... Ik hoop vooral dat die laatste er doorheen komt _/-\o_

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

• Highfeed
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-04 11:39
mcerasmus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:29:
Nieuwe patchnotes van de Technical Test server, Lion rework, Capitao buff, Reverse Friendly Fire en potentiële crouch-spam fix... Ik hoop vooral dat die laatste er doorheen komt _/-\o_
Zit hier niet de Glaz change bij? jammer hoor, had die graag gezien in volgende patch. Zo heb ik wel meer dingen gezien bij inventationals maar helaas zijn ze er nog niet. (glaz rework, shields in deuren, map reworks etc.)
Deze Rainbow is Magic event was leuk na een paar keer, maar ben blij dat ik 40x drones binnen heb...pff ben er klaar mee..Maar zou je geen pack moeten krijgen als reward om te openen? Ik heb niks gekregen namelijk.

Update: Na dag later inloggen heb ik mijn pack gekregen.

Highfeed wijzigde deze reactie 10-04-2019 07:49 (3%)

waarom?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

https://rainbow6.ubisoft....-16/y4s13-designers-notes

UPCOMING CHANGES
LION
Replaced the scan outline by a red ping debuff
Reduced the ability warning from 3 to 1.5 seconds
Reduced the scanning from 4 to 2 seconds
Reduced the ability cool-down from 27 to 15 seconds
Increased the number of charges from 2 to 3
The Lion rework is ready. This change is aimed at reducing the oppressive feeling of his ability while maintaining his intel-gathering role. Following the changes introduced, we expect players to put more thought before using this ability and require more skill to be advantageous for the attacking team.

By switching from a scan outline to a ping debuff (like Alibi's), the effectiveness of the enemy detection will be diminished. Now, moving defenders can be detected up to three times, with 1 second between pings. Lion's scan will be more viable and will allow defenders to counter-play successful Lion detections.

The total duration of Lion's ability is shorter for both the warning and the scanning phases. The scan will last a total of 3.5 seconds (from 7 seconds).

To balance things, we have increased the number of uses to 3 and also reduced the ability cool-down.

CAPITÃO
Reducing damage per tick from 19 to 12
Size of the area of effect increased
The area takes 2 seconds to reach its maximum size
The arrows follow a straight trajectory until 10 meters. After that, they will start to fall due to gravity.
We want to shift Capitao back to his original intention, which is that of an area denial Operator. This is possible by making further iterations on an improved propagation system that will make the area of effect no longer go through objects.

Additionally, based on feedback from the initial Test Server phase, we have adjusted the amount of time it takes to expand to the full area of effect. This will allow players time to react to the deployment of his Asphyxiating bolts.

NOMAD
Added an idle sound cue to activated Airjabs.
Stun grenades replace her Claymore.
In response to feedback about Airjabs being too difficult to counter, we added an idle sound following the gadget deployment. Our goal is to reward cautious players to spot nearby Airjabs and to adapt appropriately.

Thanks to her Airjabs, Nomad already had three gadgets designed to counter flanking by the defending team. That is why we decided to give her stun grenades instead.

YING
In order to make Ying’s Candelas more intuitive and simple, we have inverted the cooking mechanic.
Just like frag grenades, the longer you cook them, the earlier they will explode. This change should also drive Ying players to put more effort into planning their attacks and to reduce Candela’s spamming.

KAID
We have reduced the TCSG12 total ammunition to 51 (from 61).
The AUG-A3 damage is increased to 33 (from 27).
By reducing the amount of slugs, we want players to choose between destroying soft walls to prepare their defence and using the weapon to repel attackers.

Increasing the damage of the AUG-A3 should make it a more viable choice for Kaid mains.

MAESTRO
To reduce the effectiveness of his Evil eyes, its bulletproof windows will now be half-way opened when affected EMPs or Shock Drones.
By allowing Thatcher or Twitch to have an effect on Evil Eyes, we want teams to rely a little less on soft destruction operators. Maestro mains will also have to be slightly more cautious when placing their gadgets.

BLITZ
To reduce the frustration generated by this operator, the ballistic shield flash cool-down has been increased (from 2 to 7 seconds.)
We are looking into reducing the amount of frustration generated by Blitz, without hampering his ability to rush the objective. Increasing the cool-down of his shield flash should give more leeway to defenders to adapt and counter the operator.

ECHO
IQ can now detect Echo when he is using his PDA.
For consistency, IQ will now detect Echo when he is using his PDA.

CURRENT STATUS
DOC AND ROOK
Following the MP5 damage decrease (patch Y3S4.2), we have seen a slight reduction in Doc and Rook pick rates as well as in their win ratios. They both remain two very solid anchors who are now closer the overall pool of defenders in terms of statistics.

ASH
The removal of Ash's ACOG removal with Burnt Horizon was an attempt to reduce her pick rate. We removed a popular attachment that was unnecessary to her role as an opener. Following an impressive drop of 20% in her pick rate, she remains a very popular attacker and her win ratio has even improved.

I have the cape.

• Kapot
  • Laatst online: 19-04 12:50
Pfff, allemaal nerven waar ik niet op zit te wachten eerlijk gezegd......

In plaats van dat ze nu eens iets doen aan de toxicity.......

• Bart ®

Bart ®

Kapot schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:34:
Pfff, allemaal nerven waar ik niet op zit te wachten eerlijk gezegd......

In plaats van dat ze nu eens iets doen aan de toxicity.......
Het wisselt voor mij, Ying vind ik echt jammer, Echo ben ik ook niet blij mee. Maestro en Blitz vind ik daarentegen helemaal niet erg...

I have the cape.

• Kapot
  • Laatst online: 19-04 12:50
Ying idd ja!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Bart ® schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:11:
[...]

Het wisselt voor mij, Ying vind ik echt jammer, Echo ben ik ook niet blij mee. Maestro en Blitz vind ik daarentegen helemaal niet erg...
Dat thatcher nu eindelijk iets meer kan doen tegen meastro is perfect <3.

Echo spot door IQ vind ik opzich meer dan logisch.

Ying is idd vaak candela spam. Misschien dat dit het fixed. Maar zal wel ff zijn dat haar gadget nu reversed is :P

• Bart ®

Bart ®

Lipst3r schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:08:
[...]

Dat thatcher nu eindelijk iets meer kan doen tegen meastro is perfect <3.

Echo spot door IQ vind ik opzich meer dan logisch.

Ying is idd vaak candela spam. Misschien dat dit het fixed. Maar zal wel ff zijn dat haar gadget nu reversed is :P
Ja Echo is ook logisch. Maar wel ruk :P. Ying moeten ze gewoon anders doen. Soms komt het nu ook wel eens voor dat ik een candela lang vast heb maar wel wil dat ie gelijk afgaat. Of andersom. Je zou dat gewoon vooraf in moeten kunnen stellen. Met je scrollwiel of zo. Timer instellen, en dan gooien. Maakt niet uit hoe lang je hem vast hebt. Ja, dan kun je nog steeds spammen, maar dat vind ik nog niet eens zo'n drama.

I have the cape.

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True