Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Rainbow Six Siege

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste
Acties:

• Lipst3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:00

Lipst3r

FlyLight3r

Bart ® schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:00:
[...]

Jullie waren gisteren al ff aan het spelen he? Verder wel tof die nieuwe map?
Ja beetje casual niet perse die playlist. Eerste paar uur van de DLC wel gedaan. Map speelt wel lekker. Het is uiteraard even wennen hoe en wat, maar dat was vorige DLC met Villa en Herford ook. Ik vind de nieuwe operators ook echt wel tof :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:39

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Lipst3r schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:15:
[...]

Ja beetje casual niet perse die playlist. Eerste paar uur van de DLC wel gedaan. Map speelt wel lekker. Het is uiteraard even wennen hoe en wat, maar dat was vorige DLC met Villa en Herford ook. Ik vind de nieuwe operators ook echt wel tof :)
Ben benieuwd, vrijdagavond maar weer even aanslingeren :).

I have the cape.

• OverloadOfRed
  • Nu online

OverloadOfRed

Bla, blabla

In principe een prima map, operators vind ik zelf niet echt SUPER ofzo. Vind het wapen van Nomad bleh, Kaid vind ik een soort Rook met een DMR combo. Geef mij dan maar Doc/Rook omdat ik DMR's eigenlijk toch niks vind :P

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:50
OverloadOfRed schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:17:
Jammer dat de eerste paar dagen voor mijn gevoel altijd vreselijk zijn in een nieuw seizoen.
Je tegenstanders kennen altijd de nieuwe map compleet, rennen alle kanten op en ownen iedereen en je teamgenoten proberen uit te vogelen waar de trappen zitten.
Mijn tip: Maak eerst even een custom game aan en ga met anderen de map doorspitten voor een half uurtje. Weet je ongeveer waar de camera's zitten, luikjes, beste objectives om te kiezen. Kom je niet voor verrassingen te staan bij je eerste ranked pot in de nieuwe map. :)

Verder is er de eerste periode ook een speciale casual playlist waarin je enkel en alleen de nieuwe map kunt spelen. Kun je lekker vrijuit spelen.

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• OverloadOfRed
  • Nu online

OverloadOfRed

Bla, blabla

Edzeau schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:12:
[...]

Mijn tip: Maak eerst even een custom game aan en ga met anderen de map doorspitten voor een half uurtje. Weet je ongeveer waar de camera's zitten, luikjes, beste objectives om te kiezen. Kom je niet voor verrassingen te staan bij je eerste ranked pot in de nieuwe map. :)

Verder is er de eerste periode ook een speciale casual playlist waarin je enkel en alleen de nieuwe map kunt spelen. Kun je lekker vrijuit spelen.
Ik speel sowieso geen ranked meer. SoloQ is een hel in deze game in mijn MMR (silver-gold zit ik). Speel liever af en toe casual potjes. Inderdaad een goeie om te gaan rennen in custom, maar als je beperkte tijd hebt per week ga ik liever direct de 'shit' in dan dat ik eerst tijd ga steken in de nieuwe map leren :P

• Bart ®

Bart ®

OverloadOfRed schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:14:
[...]

Ik speel sowieso geen ranked meer. SoloQ is een hel in deze game in mijn MMR (silver-gold zit ik). Speel liever af en toe casual potjes. Inderdaad een goeie om te gaan rennen in custom, maar als je beperkte tijd hebt per week ga ik liever direct de 'shit' in dan dat ik eerst tijd ga steken in de nieuwe map leren :P
Ranked gewoon alleen met vrienden doen, doe het zelf ook alleen met 4 of 5 man. Anders casual.

I have the cape.

• ruudbosch83
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Is het nog de moeite om als complete noob aan deze game te beginnen?

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:52
ruudbosch83 schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:22:
Is het nog de moeite om als complete noob aan deze game te beginnen?
Altijd, als je wat fun wilt hebben, als je het niet erg vindt om het te leren.
Maar het is gewoon een goed spel. Al moet ik wel zeggen dat het enorm helpt als je met een groep (nieuwe) vrienden speelt.

• ruudbosch83
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Titus schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:26:
[...]

Altijd, als je wat fun wilt hebben, als je het niet erg vindt om het te leren.
Maar het is gewoon een goed spel. Al moet ik wel zeggen dat het enorm helpt als je met een groep (nieuwe) vrienden speelt.
Ok en zijn hier mensen die nog actief op de xbone spelen en waar ik eens een potje mee kan gamen? Gamertag: Evilbig

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:21
Y4 season pass is beschikbaar op de Uplay store (vergeet je -20% coupon niet), maar vind het raar dat er nog totaal geen roadmap is. pro league is ook uitgesteld.

Servers doen ook wel lastig laatste tijd

• Bart ®

Bart ®

AntiChrist7 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:42:
Y4 season pass is beschikbaar op de Uplay store (vergeet je -20% coupon niet), maar vind het raar dat er nog totaal geen roadmap is. pro league is ook uitgesteld.
Ontvang de 8 toekomstige operators van jaar 4 en meer met de Year 4 Pass!
Koop de Year 4 Pass voor 4 maart 2019 en ontvang de unieke wapenskin Vulkaan.
Bezitters van een Year 3 Pass die de Year 4 Pass kopen ontvangen 600 extra R6-credits.

De Year 4 Pass biedt toegang tot een eenjarig* premium viplidmaatschap. Dat is inclusief:

DE OPERATORS EN EXTRA DLC VOOR JAAR 4
- 8 nieuwe operators voor jaar 4
- 8 Hoofdbedekkingen en uniformen
- R6-talisman
- 600 R6-credits

VIPVOORDELEN
- 7 dagen eerder toegang tot de nieuwe operators van elk seizoen
- 10% korting in de in-gamewinkel**
- 5% extra roem
- Alphapackboost (+0,3%)

*Viplidmaatschap loopt af op 31 januari 2020
**10% korting alleen van toepassing op aankopen gedaan met roem of R6-credits.
Nou inderdaad, best veel rubberbanding :/. Eergisteren ook een hele match opeens 70ms ping, terwijl ik normaal op 9ms zit. Match daarna wel opeens weer 9ms, WTF. Hopelijk fixen ze het snel.

Bart ® wijzigde deze reactie 12-12-2018 13:17 (3%)

I have the cape.

• Edzeau

Ik denk dat ik voor het eerst maar ga afzien van de season pass. Heb deze wel gekocht de afgelopen 3 seizoenen, simpelweg omdat ik het verschrikkelijk veel speel, en ik van mening ben dat daarom de ontwikkelaar er nog wel wat extra aan mag verdienen (want DLC is ook al gratis). Ik merk alleen dat de laatste tijd het aantal Siege-uren flink afneemt. Daarbij komt dat de kwaliteit van de servers en glitches in de game zo matig zijn dat ik het voor dit seizoen wel geloof. En ik heb zo veel renown (225k) dat ik dat op zich wel kan missen. :+

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-04 10:25

Coupon?

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:29

LordKnox

Opperbaas.

Je kunt 100 uplay-coins inwisselen voor 20% korting op games en DLC.

• Kapot
Aha, thanks!

• AntiChrist7
Bart ® schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:16:
[...]
Ontvang de 8 toekomstige operators van jaar 4 en meer met de Year 4 Pass!
Koop de Year 4 Pass voor 4 maart 2019 en ontvang de unieke wapenskin Vulkaan.
Bezitters van een Year 3 Pass die de Year 4 Pass kopen ontvangen 600 extra R6-credits.

De Year 4 Pass biedt toegang tot een eenjarig* premium viplidmaatschap. Dat is inclusief:

DE OPERATORS EN EXTRA DLC VOOR JAAR 4
- 8 nieuwe operators voor jaar 4
- 8 Hoofdbedekkingen en uniformen
- R6-talisman
- 600 R6-credits

VIPVOORDELEN
- 7 dagen eerder toegang tot de nieuwe operators van elk seizoen
- 10% korting in de in-gamewinkel**
- 5% extra roem
- Alphapackboost (+0,3%)

*Viplidmaatschap loopt af op 31 januari 2020
**10% korting alleen van toepassing op aankopen gedaan met roem of R6-credits.
Ja maar dat is standaard voor elke season pass, ik had het meer op zoiets als dit:

Ik weet nog niet of ik de season pass koop, hangt ervan af hoeveel ik het dit seizoen speel

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 12-12-2018 20:08 (4%)

• Bart ®

Bart ®

AntiChrist7 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:08:
[...]

Ja maar dat is standaard voor elke season pass, ik had het meer op zoiets als dit:

[Afbeelding]
Ja snap ik, maar dat is toch ook voor elk seizoen hetzelfde, alleen de vlaggetjes van de landen zijn anders :P.
Ik weet nog niet of ik de season pass koop, hangt ervan af hoeveel ik het dit seizoen speel
Kom spelen dan :7.

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Easter eggs in de nieuwe map Fortress, zitten wel een paar toffe tussen :).

I have the cape.

• AntiChrist7
Na 6 keer verliezen in solo ranked toch mijn 4000 punten kunnen halen. Ik wil mijn rank al niet meer weten. Wat je soms ziet... Had makkelijk de erste match kunnen winnen, maar zo'n schreeuwerige mongool besloot te rushen of recruit te spelen...

• spinnenman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:11

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Jammer om te zien dat het hier zo stil is, zullen we hier wat leven in proberen te blazen? :)

• Bart ®

Bart ®

spinnenman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:49:
Jammer om te zien dat het hier zo stil is, zullen we hier wat leven in proberen te blazen? :)
Ik ben voor. Potje doen? :P

I have the cape.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Ik probeer na mijn werk wat potjes te kunnen spelen, ik speel trouwens op PS4

• Edzeau
spinnenman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:49:
Klopt, wel rustig. Maar niet gek, daar het spel al een aantal jaartjes oud is ondertussen. De jongens waarmee ik regelmatig speel, komen ondertussen weer rustig aan terug van COD, BFV, RDR2 etc, dus wij spelen steeds weer wat vaker (itt decembermaand bijna geen een pot met volle squad). Blijft toch een mooie game.

• Bart ®

Bart ®

spinnenman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:32:
[...]

Ik probeer na mijn werk wat potjes te kunnen spelen, ik speel trouwens op PS4
Oh dat wordt dan lastig, ik speel op de pc.

I have the cape.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Edzeau schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:34:
[...]

Klopt, wel rustig. Maar niet gek, daar het spel al een aantal jaartjes oud is ondertussen. De jongens waarmee ik regelmatig speel, komen ondertussen weer rustig aan terug van COD, BFV, RDR2 etc, dus wij spelen steeds weer wat vaker (itt decembermaand bijna geen een pot met volle squad). Blijft toch een mooie game.
Ik heb het sinds kort ook weer opgepakt, vandaar dat ik dit forum weer op zoek O-)

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-04 20:20
Wij spelen sinds kort met 3 personen siege op de PS4. We spelen voornamelijk coop PVE. We merken echter de laatste de week dat de game om de haverklap crashed. We lijken er alle drie last van te hebben.

Herkennen andere PS4 spelers dit ook en heeft er iemand wellicht een oplossing? Ik heb in dit forum en op andere sites gezocht maar kan tot op heden nog geen oplossing vinden.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:42

Ik heb dit season nauwelijks gespeeld en alsnog heb ik voldoende punten om alle operators tot heden te unlocken. Eerder spelen doe je beter op de TTS, dan heb je twee weken voorsprong. Denk dat ze beter iets anders kunnen verzinnen voor de season pass content. Volledige set skins voor alle nieuwe operators ofzo.
Conundrum51 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:20:
Wij spelen sinds kort met 3 personen siege op de PS4. We spelen voornamelijk coop PVE. We merken echter de laatste de week dat de game om de haverklap crashed. We lijken er alle drie last van te hebben.

Herkennen andere PS4 spelers dit ook en heeft er iemand wellicht een oplossing? Ik heb in dit forum en op andere sites gezocht maar kan tot op heden nog geen oplossing vinden.
Speel vooral waar je plezier uit haalt maar is Siege nu echt de beste pvpPvE game die je op de ps4 kunt vinden? Echt samenwerken is niet vereist.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-04 20:20
sdk1985 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:19:
[...]

Speel vooral waar je plezier uit haalt maar is Siege nu echt de beste pvp game die je op de ps4 kunt vinden? Echt samenwerken is niet vereist.
PvE bedoel je?

Als je een betere weet hoor ik het graag :). Wildlands en Division al uitgespeeld en de battlefield franchise bevalt niet meer.

Het is nu wachten op Division 2 maar andere opties zien we op dit moment niet.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:42
Conundrum51 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:04:
[...]

PvE bedoel je?

Als je een betere weet hoor ik het graag :). Wildlands en Division al uitgespeeld en de battlefield franchise bevalt niet meer.

Het is nu wachten op Division 2 maar andere opties zien we op dit moment niet.
Ik heb geen playstation 4 maar ik kan me zo voorstellen dat zowel GTA V als Destiny2 beter geschikt zijn :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• AntiChrist7
PvE content is er eigenlijk amper in Siege. terrorist hunt is goed als opwarmertje, maar dat raak je snel beu gezien.

Gezien de lading games die er aan het uitkomen zijn/gaan, pas ik op de Y4 pass denk ik.

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-04 20:15

zAo

GPLv2 Fanboy

Conundrum51 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:20:

Ik heb hier ook last van; de game crashes niet, maar stopt met reageren op een grijs laadscherm. Als ik via psn een andere game join, dan reageert de game ineens weer.

• AntiChrist7
https://rainbow6.ubisoft....esigners-notes-mid-season

Eindelijk een Caveira nerf, werd fucking tijd. Een operator die sound negeert (toch wel een heel belangrijk onderdeel) samen met de Jackal track + een OP Pistol heeft voor mij gewoon geen plaats in Siege. En omdat ze haar hand vaak voor haar hoofd heeft in de manier hoe ze haar pistool vastheeft, is ze heel erg moeilijk te headshotten (er is geen bullet penetration voor lichaamsdelen in Siege)

Nu nog een Y4 roadmap

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 24-01-2019 20:38 (6%)

• Bart ®

Bart ®

AntiChrist7 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:37:

Eindelijk een Caveira nerf, werd fucking tijd. Een operator die sound negeert (toch wel een heel belangrijk onderdeel) samen met de Jackal track + een OP Pistol heeft voor mij gewoon geen plaats in Siege. En omdat ze haar hand vaak voor haar hoofd heeft in de manier hoe ze haar pistool vastheeft, is ze heel erg moeilijk te headshotten (er is geen bullet penetration voor lichaamsdelen in Siege)

Nu nog een Y4 roadmap
Ik moet zeggen dat ik die 99 damage wel echt belachelijk veel vind. Maar verder heb ik doorgaans niet echt last van cav. Meestal wordt ze best voorspelbaar gespeeld, en 1 armor zorgt ervoor dat ze best rap dood is, ook zonder headshot. Tuurlijk, als je een vet goede cav tegenover je hebt, dan ben je kansloos. Maar dat geldt voor bijna elke operator :P.

I have the cape.

• Edzeau

Nu nog een Y4 roadmap
Ondanks dat het niet eens direct een keiharde nerf is (meer een wijziging waardoor Caveira iets anders speelt), is het in mijn ogen ook enorm onzin dat ze OP zou zijn.
- Als je goed gecoördineerd speelt in een aanvallend team, kun je haar enorm makkelijk counteren met bijvoorbeeld Jackal (ondanks dat je haar maar 1 x pingt) en bijvoorbeeld Lion of Dokkaebi.
- Caveira is in mijn ogen echt een "easy to learn, hard to master" operator. Bij 4 op de 5 tegenstanders met een Caveira ben ik blij dat ze Caveira hebben gekozen, simpelweg omdat ze er niet (goed) mee kunnen spelen. Met Caveira spelen vergt een hele andere speel- en denkwijze dan welke andere operator dan ook. Zo zijn er meerdere operators aan te wijzen waarvan je kan zeggen dat ze OP zijn op het moment dat een speler er écht goed mee kan spelen (Jackal, Blitz, etc).
- Ook in de laatste pick rates kun je zien dat Caveira van de 22 operators, op nummertje 16 komt qua aantal keren gekozen. Ook dit lijkt mij wel wat zeggen, toch? Ze heeft echter wel een hoge Win/lose ratio, dat dan weer wel.
- Met met 1 armor is ze enorm kwetsbaar en dus best easy to kill (ook zonder headshot).

Over de "nerf" (of wijziging zoals ik het noem): Met haar huidige pistol maakt ze 99 damage per hit. Net 1 te weinig om iemand down te schieten. Nu dit 65 damage zal worden, hoeft ze nog steeds iemand maar 2 x te raken om down te schieten. Het enige voordeel is echter dat ze op langere afstand schoten meer damage blijft maken.

Ik ben zelf Caveira main (met meer dan 238 uur), en kijk dan ook niet echt op tegen de komende wijzigingen.

Edit: Dus ook een beetje wat @Bart ® zegt. ;)

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:12:
[...]

Ondanks dat het niet eens direct een keiharde nerf is (meer een wijziging waardoor Caveira iets anders speelt), is het in mijn ogen ook enorm onzin dat ze OP zou zijn.
- Als je goed gecoördineerd speelt in een aanvallend team, kun je haar enorm makkelijk counteren met bijvoorbeeld Jackal (ondanks dat je haar maar 1 x pingt) en bijvoorbeeld Lion of Dokkaebi.
- Caveira is in mijn ogen echt een "easy to learn, hard to master" operator. Bij 4 op de 5 tegenstanders met een Caveira ben ik blij dat ze Caveira hebben gekozen, simpelweg omdat ze er niet (goed) mee kunnen spelen. Met Caveira spelen vergt een hele andere speel- en denkwijze dan welke andere operator dan ook. Zo zijn er meerdere operators aan te wijzen waarvan je kan zeggen dat ze OP zijn op het moment dat een speler er écht goed mee kan spelen (Jackal, Blitz, etc).
- Ook in de laatste pick rates kun je zien dat Caveira van de 22 operators, op nummertje 16 komt qua aantal keren gekozen. Ook dit lijkt mij wel wat zeggen, toch? Ze heeft echter wel een hoge Win/lose ratio, dat dan weer wel.
- Met met 1 armor is ze enorm kwetsbaar en dus best easy to kill (ook zonder headshot).

Over de "nerf" (of wijziging zoals ik het noem): Met haar huidige pistol maakt ze 99 damage per hit. Net 1 te weinig om iemand down te schieten. Nu dit 65 damage zal worden, hoeft ze nog steeds iemand maar 2 x te raken om down te schieten. Het enige voordeel is echter dat ze op langere afstand schoten meer damage blijft maken.

Ik ben zelf Caveira main (met meer dan 238 uur), en kijk dan ook niet echt op tegen de komende wijzigingen.

Edit: Dus ook een beetje wat @Bart ® zegt. ;)
Inderdaad. Je moet wel een beetje samenspelen, gewoon eentje die de flank/achterkant in de gaten houdt. Hoe vaak ik zo een cav gekilld heb die weer eens een hoek om kwam rennen met het idee ons in de rug te raken... Heerlijk :).

I have the cape.

• MrAelon
  • Laatst online: 19:28

Nu nog een Y4 roadmap
Caveira is een beest tegen ongecoördineerde teams, zodra er ook maar een beetje gedroned en gecommuniceerd wordt maak je het 95% van de Cav's al erg moeilijk. Daarnaast ben ik wel voorstander van de wijziging maar denk ik niet dat een harde nerf is. Vermoed dat het straks een stuk consequenter gaat voelen wanneer je in een vuurgevecht met haar komt. Kortom, als je al een hekel aan haar had ben ik bang dat je dat nog wel even gaat houden. ;) Wellicht een ander team zoeken..

Siege gameplay: https://tinyurl.com/ycylksoy

• AntiChrist7
Tuurlijk dat ze tegen gecoordineerde teams vrijwel nutteloos is, maar er zijn er genoeg die niet spelen met volledig gecoordineerde teams met coms. Ik speel ook nog veel solo casual (soms solo ranked), en daar wordt heus niet altijd een mic gebruikt hoor. (niet iedereen zit in plat/diamond...). Vooral de recoil en kleiner magazijn gaan hopelijk helpen op dat niveau

Enja, blitz is sowieso broken, maar je kan jezelf nog een beetje indekken met Lesion, ipv hopen dat je teamgenoten hun job doen

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:14:
Tuurlijk dat ze tegen gecoordineerde teams vrijwel nutteloos is, maar er zijn er genoeg die niet spelen met volledig gecoordineerde teams met coms. Ik speel ook nog veel solo casual (soms solo ranked), en daar wordt heus niet altijd een mic gebruikt hoor. (niet iedereen zit in plat/diamond...). Vooral de recoil en kleiner magazijn gaan hopelijk helpen op dat niveau

Enja, blitz is sowieso broken, maar je kan jezelf nog een beetje indekken met Lesion, ipv hopen dat je teamgenoten hun job doen
Ik begrijp je punt, maar volgens mij is Siege sowieso niet gemaakt om als lonely wolf aan de slag te gaan. Ik begrijp wel dat heel veel mensen dat willen en dat doen, maar het spel is juist gemaakt om met elkaar te communiceren. Helaas zie je tegenwoordig maar vrij weinig spelers die in-game chat aan hebben én daadwerkelijk effectief met elkaar communiceren. Maar dat lijkt mij niet de reden dat Caveira daarom OP zou zijn. :+

• AntiChrist7
Edzeau schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:30:
[...]

Ik begrijp je punt, maar volgens mij is Siege sowieso niet gemaakt om als lonely wolf aan de slag te gaan.
Dan zou Caveira er helemaal niet moeten inzitten ;)

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:37:
[...]

Je moest eens weten hoe goed ikzelf als Caveira kan samen spelen met mijn maten Echo, Clash, Lesion, Valkery of Ela. ;)

• MrAelon
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:37:
[...]

Het wordt mij steeds meer duidelijk dat je totaal geen kaas hebt gegeten van hoe Caveira speelt of gespeeld wordt. Dat verklaart je frustratie tegen die operator dan ook aanzienlijk. Op het eerste oog lijkt Caveira geen teamspeler (want roamer), echter, wanneer je haar in combi gooit met al eerder genoemde OPs (Lesion, Ela e.d.) ga je echt haar meer waarde wel zien.

• Bart ®

Bart ®

Ik kan er zelf niet echt mee spelen, maar ik speel nog wel eens met @Lipst3r die af en toe cav pakt. Vind het dan toch altijd wel leuk om te zien als ik een callout doe omdat ik wat op een valk-cam van me zie, of omdat een lesion mine van me af gaat, dat ik cav weer door de map zie rennen en dan een mooie kill zie maken :D.

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Bart ® schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:36:
Ik kan er zelf niet echt mee spelen, maar ik speel nog wel eens met @Lipst3r die af en toe cav pakt. Vind het dan toch altijd wel leuk om te zien als ik een callout doe omdat ik wat op een valk-cam van me zie, of omdat een lesion mine van me af gaat, dat ik cav weer door de map zie rennen en dan een mooie kill zie maken :D.
Jij bent dan ook meester van de call-outs :D! Cav heeft wel een leercurve zeker qua mapkennis. Maar als je paar rondes paar keer mooie kills pakt voelt echt lekker 8)

• AntiChrist7
MrAelon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Het wordt mij steeds meer duidelijk dat je totaal geen kaas hebt gegeten van hoe Caveira speelt of gespeeld wordt. Dat verklaart je frustratie tegen die operator dan ook aanzienlijk. Op het eerste oog lijkt Caveira geen teamspeler (want roamer), echter, wanneer je haar in combi gooit met al eerder genoemde OPs (Lesion, Ela e.d.) ga je echt haar meer waarde wel zien.
Ik speel idd geen operators waarvan ik vind dat ze niet thuishoren omdat ze basisconcepten zoals geluid of tracking negeren. Ik speel ook geen blitz bijvoorbeeld

En elke operator is meer waard in combinatie met een buddy. Pulse is goed in langs onder C4'en. Wat nog beter is, is een Mute of iemand anders met C4 die meeloopt en de pings volgt, dus dat vind ik een non argument; Des te meer omdat als ik met een caveira samen wordt gedropt in een solo casual of solo ranked, die heel weinig gebruik maakt van callouts omdat die nu eenmaal weinig worden gegeven tout court (of ik moet enorm doof worden).

Again, niet iedereen zit continu te spelen met een 5 stack in platinum/diamond, en het is goed dat Ubisoft daar ook aandacht voor heeft

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 25-01-2019 14:55 (17%)

• Edzeau
Lipst3r schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:03:
[...]

Jij bent dan ook meester van de call-outs :D! Cav heeft wel een leercurve zeker qua mapkennis. Maar als je paar rondes paar keer mooie kills pakt voelt echt lekker 8)
Klopt, de leercurve is enorm, maar als je uiteindelijk heel sneaky een interrogation kunt verrichten is dat heerlijk.
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:50:
[...]

Ik speel idd geen operators waarvan ik vind dat ze niet thuishoren omdat ze basisconcepten zoals geluid of tracking negeren. Ik speel ook geen blitz bijvoorbeeld
Dus een Lion en Finka die met hun gadget (veel) geluid maken, horen er ook niet thuis (los van het feit dat ik het niet eens ben met het "druk-een-knopje-in"-concept)? Of een Mute, Bandit of Kaid waardoor je omgevingsgeluid ook veel minder goed kan horen horen er ook niet thuis? Let wel: Caveira is nog gewoon te horen in stealth mode, je moet er alleen wel wat beter je best voor doen. Uiteraard kan dit ook aan de headset liggen. Het negeren van tracking is overigens juist een goede counter voor Jackal, want er zijn maar weinig andere counters voor hem. Daarnaast moet je dit echt heel goed timen, wil je het tracking device van Jackal ontlopen.
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:50:
[...]

En elke operator is meer waard in combinatie met een buddy. Pulse is goed in langs onder C4'en. Wat nog beter is, is een Mute of iemand anders met C4 die meeloopt en de pings volgt, dus dat vind ik een non argument; Des te meer omdat als ik met een caveira samen wordt gedropt in een solo casual of solo ranked, die heel weinig gebruik maakt van callouts omdat die nu eenmaal weinig worden gegeven tout court (of ik moet enorm doof worden).

Again, niet iedereen zit continu te spelen met een 5 stack in platinum/diamond, en het is goed dat Ubisoft daar ook aandacht voor heeft
Je mist nu een heel belangrijk punt. Als je besluit om alleen te gaan spelen (en dus met randoms), dan is er geen team. En dus ook geen teamgenoten die rekening houden met elkaar. Dus ja, iedere operator is beter met een buddy. Ieder TEAM is meer waard met buddies. Daar is het spel voor gemaakt, hoe je het wendt of keert. En stel dat Ubisoft het spel zo zou maken juist voor de lonely wolfs, zou ik er snel klaar mee zijn. Dit is geen gewone hit & run shooter, dit is een tactische shooter.

Edzeau wijzigde deze reactie 25-01-2019 15:40 (8%)

• AntiChrist7
Dat is in het belachelijke trekken. Als je loopt maak je hoorbaar geluid, en Caveira doet dat niet. En andere roamers zoals een vigil hebben geen counter tegen een Jackal (en zijn bijvoorbeeld extra kwetsbaar tegen een IQ), waarom moet Caveira die dan wel hebben?

Ik hoor hier vooral "ik wil caveira kunnen spelen om te trollen met randoms die de pech hebben niet platinum te zijn en geen 5stack hebben".

Ik zeg toch ook niet dat R6 een standaard shooter moet worden? Anders speelde ik hem ook al lang niet meer hoor. Ubisoft zal wel een goede reden hebben voor de aanpassingen.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:00:
Dat is in het belachelijke trekken. Als je loopt maak je hoorbaar geluid, en Caveira doet dat niet. En andere roamers zoals een vigil hebben geen counter tegen een Jackal (en zijn bijvoorbeeld extra kwetsbaar tegen een IQ), waarom moet Caveira die dan wel hebben?

Ik hoor hier vooral "ik wil caveira kunnen spelen om te trollen met randoms die de pech hebben niet platinum te zijn en geen 5stack hebben".

Ik zeg toch ook niet dat R6 een standaard shooter moet worden? Anders speelde ik hem ook al lang niet meer hoor. Ubisoft zal wel een goede reden hebben voor de aanpassingen.
In de hoge ranks en Pro-league is Cav zowat nooit aanwezig. Dat cav jackel kan ontwijken een paar keer zou prima zijn. Ik zou dan de reload tijd van Cav haar silent step nerven zodat ze niet elke ping kan ontwijken. Al vind ik dat ze nu aardig balanced is. Het sterke van Cav is JUIST dat ze stil loopt omdat dat haar ''gadget is''. Tippy toe, zachte schoentjes, ze is 1 armor 3 speed. Ja ze is hard to deal with maar ook hard to play of eerder gezegd ''hard to master''. Hoe vaak ik wel niet een Cav tegen kom die echt denkt dat ze onzichtbaar is ofzo :P .

Cav is irritant maar zo vind ik afhankelijk van welke operator je zelf speelt is de counter operator altijd irritant. Als ik mira ben haat ik Twitch haar gadget. Zelf speel je dan twitch en is het eerlijk die *poef* te horen bij het openen van een mira window >:) .

Veel tegen spelen en we leren uiteindelijk wel how to deal with them :D

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:26:
[...]

In de hoge ranks en Pro-league is Cav zowat nooit aanwezig. Dat cav jackel kan ontwijken een paar keer zou prima zijn.
aantal pro Leage + hoge ranks spelers < merendeel van de spelers, ik weet niet hoeveel keer ik dat nog moet herhalen.... Als je enige weerwoord "git gud, nub" is, laat dan maar. Als de counter voor een operator buiten de game zelf ligt (namelijk hoe praatwillig je team is), lijkt mij er toch iets mis.

Ik heb in ieder geval veel cav bans gezien dit weekend ( het ligt niet aan mij denk ik dan), dus thumbs up voor ubisoft dat ze tenminste lezen wat er in de community leeft, ook al zijn ze niet allemaal plats. Nu nog Blitz

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 28-01-2019 18:58 (15%)

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

AntiChrist7 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:52:
[...]

aantal pro Leage + hoge ranks spelers < merendeel van de spelers, ik weet niet hoeveel keer ik dat nog moet herhalen.... Als je enige weerwoord "git gud, nub" is, laat dan maar. Als de counter voor een operator buiten de game zelf ligt (namelijk hoe praatwillig je team is), lijkt mij er toch iets mis.

Ik heb in ieder geval veel cav bans gezien dit weekend ( het ligt niet aan mij denk ik dan), dus thumbs up voor ubisoft dat ze tenminste lezen wat er in de community leeft, ook al zijn ze niet allemaal plats. Nu nog Blitz
In principe is natuurlijk elke operator waardeloos zonder echt communicatie. Of beter gezegd beter met een goed team. Tuurlijk blijven er betere wapens en speed vs armor. Maar dat maakt siege juist zo mooi! Ik ben wel eens met de cav nerf. Nu nog blitz inderdaad dat hij niet kan sprinten met zn schild voor zn neus. Of desnoods tijdelijk. Gewoon zn flash reworken naar een tijdelijke sprint functie zoals silent step van cav? Lijkt me ook wel interessant :)

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:52:
[...]

Nogmaals, deze game is gemaakt voor teamspel en communicatie. Dat spelers in een team niet gebruik maken van de mogelijkheid om met elkaar te communiceren, dan missen ze een enorm belangrijk aspect van deze prachtige game. En dan is het een stuk lastiger om Caveira, maar ook om andere goede roamers, te pakken te krijgen. Dat maakt Caveira niet OP. Precies wat @Lipst3r zegt, dat zou iedere aanvallende operator waardeloos maken.

Wat je bij Caveira voor het gemak vergeet is dat haar wapenuitrustig behoorlijk zwak is. Haar SMG kun je omschrijven als één van de slechtste primaries uit de game. De shotgun is van erg dichtbij doeltreffend, maar in mijn ogen vrij nutteloos. Dit in combinatie met haar 1 armor maakt dat Caveira het bijna altijd zal afleggen als je een directe 1 op 1 hebt met een aanvaller. Die moet je als Caveira dan ook altijd uit de weg gaan. Enkel van achteren zul je met Caveira winnen. Stealth-mode is enkel (zo goed als) stil als Cav gehurkt loopt, als ze gewoon loopt/rent dan hoor je haar duidelijk nog. Tijdens een interrogation is Caveira enorm kwetsbaar, als een team ook maar een beetje compact speelt, zou een Caveira geen kans krijgen om dit te kunnen doen.
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:00:
Ik wil Caveira spelen omdat ik enorm veel vlieguren heb gemaakt om zo goed en sneaky met Caveira te worden als dat ik nu ben, en om zo mijn team te helpen. Als je anderen in een discussie gaat uitmaken voor trollen, dan is het sowieso lastig om je serieus te nemen. ;)

• MrAelon
Roadmap voor jaar 4 wordt zondag 17 februari gepresenteerd voorafgaand aan o.a. de Six Invitational finale:

• Edzeau
MrAelon schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:11:
Roadmap voor jaar 4 wordt zondag 17 februari gepresenteerd voorafgaand aan o.a. de Six Invitational finale:

[Afbeelding]
Ben erg benieuwd, zal er dit jaar dan ook eindelijk een Nederlandse operator komen? :+ Volgens behoorlijk betrouwbare leaks zullen de season 1 operators (Mozzie en Gridlock) uit Australië komen. En een Kanal rework?

• AntiChrist7
Edzeau schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:04:
[...]

Wat je bij Caveira voor het gemak vergeet is dat haar wapenuitrustig behoorlijk zwak is. Haar SMG kun je omschrijven als één van de slechtste primaries uit de game. De shotgun is van erg dichtbij doeltreffend, maar in mijn ogen vrij nutteloos. Dit in combinatie met haar 1 armor maakt dat Caveira het bijna altijd zal afleggen als je een directe 1 op 1 hebt met een aanvaller. Die moet je als Caveira dan ook altijd uit de weg gaan. Enkel van achteren zul je met Caveira winnen. Stealth-mode is enkel (zo goed als) stil als Cav gehurkt loopt, als ze gewoon loopt/rent dan hoor je haar duidelijk nog. Tijdens een interrogation is Caveira enorm kwetsbaar, als een team ook maar een beetje compact speelt, zou een Caveira geen kans krijgen om dit te kunnen doen.
-Wapenuitrusting is een zwak excuus in een game waar headshot instakill is (en wat maken de secundairies uit met een OP pistool?)
-Speed >>>>>>>>> Armor, dat weet iedereen. Vergeet ook niet dat er geen bulletpenetratie is voor lichaamsdelen, dus die hand op gezichtshoogte is een extra voordeel tegen headshots (aangetoond door Kixstar tijdens een stream). Dus dat enkel van achteren winnen is gezever.
-Kwetsbaar tijdens interrogation,fair enough. Maar ik heb genoeg instanties gezien waar interrogation totaal niet het doel is. Snel downen, granaat erop en wegwezen. Het is geen toeval dat Caveira wordt gebruikt in veel "troll" videos

Sorry, maar ik vind je argumenten maar aan de zwakke kant. Je vergeet trouwens deze voordelen van silent step:

Using silent step does the following: -jackal's ping is negated -move slightly faster -can reload pistol while sprinting- leaves no footprints

Again, een operator waar de enige betrouwbare counter buiten de gamemechanics zelf ligt, heeft evenveel plaats erin als Lion. Ik ontken niet dat het wat skill vraagt om met caveira te spelen (al vind ik shotguns in deze game niet echt skillbased), maar a) in het algemeen is het geen teamspeler b) is het weinig interessant om tegen te spelen juist omdat ze amper counter operators heeft, en c) is het niet te ontkennen dat ze "bulllshit" voordelen heeft tegenover andere roamers, wat je er ook van maakt

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 29-01-2019 12:45 (8%)

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:37:
[...]

-Wapenuitrusting is een zwak excuus in een game waar headshot instakill is (en wat maken de secundairies uit met een OP pistool?)
-Speed >>>>>>>>> Armor, dat weet iedereen. Vergeet ook niet dat er geen bulletpenetratie is voor lichaamsdelen, dus die hand op gezichtshoogte is een extra voordeel tegen headshots (aangetoond door Kixstar tijdens een stream). Dus dat enkel van achteren winnen is gezever.
-Kwetsbaar tijdens interrogation,fair enough. Maar ik heb genoeg instanties gezien waar interrogation totaal niet het doel is. Snel downen, granaat erop en wegwezen. Het is geen toeval dat Caveira wordt gebruikt in veel "troll" videos

Sorry, maar ik vind je argumenten maar aan de zwakke kant. Je vergeet trouwens deze voordelen van silent step:

Using silent step does the following: -jackal's ping is negated -move slightly faster -can reload pistol while sprinting- leaves no footprints

Again, een operator waar de enige betrouwbare counter buiten de gamemechanics zelf ligt, heeft evenveel plaats erin als Lion. Ik ontken niet dat het wat skill vraagt om met caveira te spelen (al vind ik shotguns in deze game niet echt skillbased), maar a) in het algemeen is het geen teamspeler b) is het weinig interessant om tegen te spelen juist omdat ze amper counter operators heeft, en c) is het niet te ontkennen dat ze "bulllshit" voordelen heeft tegenover andere roamers, wat je er ook van maakt
Ik laat de discussie maar voor wat het is. Wij komen er niet uit, en mij haal je niet over, ik kan Caveira prima counteren als ik haar tegenover mij heb. Kudos voor de Caveira's tegenover jou, die doen blijkbaar goed hun werk om jou zo te irriteren. ;)

• Highfeed
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-04 17:36
Edzeau schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:34:
[...]

Ben erg benieuwd, zal er dit jaar dan ook eindelijk een Nederlandse operator komen? :+ Volgens behoorlijk betrouwbare leaks zullen de season 1 operators (Mozzie en Gridlock) uit Australië komen. En een Kanal rework?
Een Kanal rework, ja dat zie ik wel zitten. Maar gaan ze dan net zoals Hereford doen en het compleet anders maken?? Hoop het toch niet.....ik zit weer te wachten op de Road to Si playlist en pick and ban...ik vind dat echt geweldig en hoop dat ze dit later in de game verwerken. Van mijn apart als een 3de multiplayer optie tussen casual en ranked in. En dan ook ranked zo maken natuurlijk.....

waarom?

• Edzeau
Highfeed schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:12:
[...]

Een Kanal rework, ja dat zie ik wel zitten. Maar gaan ze dan net zoals Hereford doen en het compleet anders maken?? Hoop het toch niet.....ik zit weer te wachten op de Road to Si playlist en pick and ban...ik vind dat echt geweldig en hoop dat ze dit later in de game verwerken. Van mijn apart als een 3de multiplayer optie tussen casual en ranked in. En dan ook ranked zo maken natuurlijk.....
Wat mij betreft had die hereford base remake ook echt niet gehoeven. De oude variant was inderdaad niet helemaal top voor Ranked, maar de nieuwe variant is in mijn ogen echt verschrikkelijk. En Kanal is wat mij betreft in huidige vorm een stuk leuker te doen dan de oude hereford base. Dus wat mij betreft veranderen ze er niet te veel aan.

• AntiChrist7
Highfeed schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:12:
[...]

Casual zoals ranked maken (3 minuten + bomb/spawn selectie) maar dan zonder ranking en ranked zoals road to si maken met pick en ban. 3 playlists gaan voor teveel splitsing en langere matchmaking zorgen.

Kanal rework zie ik wel zitten. Er zijn te weinig rotatiemogelijkheden (want alleen die lange gang in het midden), en eigenlijk geen goede manier om terug op de bovenverdieping te komen als verdediger. Ook nogal veel spawnpeek plaatsen. Maar hopelijk idd beter dan de nieuwe Hereford

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 01-02-2019 12:31 (16%)

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Edzeau schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Wat mij betreft had die hereford base remake ook echt niet gehoeven. De oude variant was inderdaad niet helemaal top voor Ranked, maar de nieuwe variant is in mijn ogen echt verschrikkelijk. En Kanal is wat mij betreft in huidige vorm een stuk leuker te doen dan de oude hereford base. Dus wat mij betreft veranderen ze er niet te veel aan.
Daar had ik het gisteren ook nog over. Hereford was prima te doen. Hij was iets biased t.o.v. 1 kant, maar prima te spelen. Deze nieuwe abomination is echt vreselijk. Onoverzichtelijk, vage hoeken en trappen, vier hatches boven waardoor je daar OP bent. Nee, ik vind het niks.

• Edzeau
LordKnox schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:28:
[...]

Daar had ik het gisteren ook nog over. Hereford was prima te doen. Hij was iets biased t.o.v. 1 kant, maar prima te spelen. Deze nieuwe abomination is echt vreselijk. Onoverzichtelijk, vage hoeken en trappen, vier hatches boven waardoor je daar OP bent. Nee, ik vind het niks.
Als ze de hele stijl en inrichting van Hereford base hadden gelaten voor wat het is, en enkel een nieuw trappenhuis hadden toegevoegd aan de andere kant van de map (of de trappen aan de buitenkant van het gebouw, binnentrappen gemaakt) dan was de map echt een stuk beter te doen denk ik.
AntiChrist7 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Kanal rework zie ik wel zitten. Er zijn te weinig rotatiemogelijkheden (want alleen die lange gang in het midden), en eigenlijk geen goede manier om terug op de bovenverdieping te komen als verdediger. Ook nogal veel spawnpeek plaatsen. Maar hopelijk idd beter dan de nieuwe Hereford
Het idee van de map is natuurlijk wel tof (twee losse gebouwen, die in verbinding staan met een loopbrug). Als ze iets meer connecties maken tussen beide gebouwen, en de gebouwen iets dichter bij elkaar zouden staan, was het al heel anders geweest. Maar voor casual is Kanal imo nog best wel leuk.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Edzeau schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:38:
[...]

Als ze de hele stijl en inrichting van Hereford base hadden gelaten voor wat het is, en enkel een nieuw trappenhuis hadden toegevoegd aan de andere kant van de map (of de trappen aan de buitenkant van het gebouw, binnentrappen gemaakt) dan was de map echt een stuk beter te doen denk ik.
Ja klopt. De basis was prima, een paar kleine wijzigingen was genoeg geweest. Naja. 't is wat 't is.
Vanavond nog mensen die willen knallen? Gisteren helaas niet zo lang kunnen spelen doordat mijn "vaste" groep online kwam. Wel blij om te zien dat enkele Tweakers (waaronder @Bart ® ) wel samen willen spelen en communiceren. Maakt de potjes gelijk een stuk interessanter.

...

...

...

Al snap ik nog steeds de keuze niet voor de Elite Glaz ;)

• Bart ®

Bart ®

Elite Glaz is gewoon bruut :D.

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

LordKnox schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:01:
[...]

Ja klopt. De basis was prima, een paar kleine wijzigingen was genoeg geweest. Naja. 't is wat 't is.
Vanavond nog mensen die willen knallen? Gisteren helaas niet zo lang kunnen spelen doordat mijn "vaste" groep online kwam. Wel blij om te zien dat enkele Tweakers (waaronder @Bart ® ) wel samen willen spelen en communiceren. Maakt de potjes gelijk een stuk interessanter.

...

...

...

We hebben best geinig clubje online regelmatig :D.

Bart ziet er in het echt ook gewoon uit zoals elite glaz. Ik weet het bijna zeker :P

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Het is jammer dat ik geen duimpjes omlaag kan geven, anders had ik dat reeds gedaan.
Lipst3r schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Bart ziet er in het echt ook gewoon uit zoals elite glaz. Ik weet het bijna zeker :P
Ik zie er ook uit als een thiccc rook boi maar ik ga mooi geen elite skin kopen van Rook :9

• Bart ®

Bart ®

Lipst3r schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Ja he? Bijna elke avond wel een paar man online :).
_O-
Was het maar waar ;(.

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

LordKnox schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:41:
[...]

Het is jammer dat ik geen duimpjes omlaag kan geven, anders had ik dat reeds gedaan.
Waarom vind je elite Glaz dan niets :o.
[...]

Ik zie er ook uit als een thiccc rook boi maar ik ga mooi geen elite skin kopen van Rook :9
Jij ziet er zo uit?

:D

I have the cape.

• Highfeed
LordKnox schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:01:
[...]

...

...

...

Spelen jullie PC of console??

waarom?

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Highfeed schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:56:
[...]

Spelen jullie PC of console??
PC ;)

• Highfeed
Ah sweet ik ook :D.

Update: Ik had jou al in mijn uplay lijst staan :o

Highfeed wijzigde deze reactie 02-02-2019 13:31 (15%)

waarom?

• Bart ®

Bart ®

Voeg me maar toe op Uplay: DudeB4rt

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 20:50:
[...]

Voeg me maar toe op Uplay: DudeB4rt
Gedaan, mijn Uplay is Highfeed.dcc. Dan weet je iig dat ik het zeker ben. :D

waarom?

• AntiChrist7
Ik denk dat ik er na de invitational zo wat klaar mee ben. Er komen veel nieuwe games/expansies uit (Anno 1800, Division 2, Gathering Storm,...) dus een Y4 pass is wss geldverspilling. Pick en ban is leuk, maar heb nog nooit zoveel platinums/diamonds gezien bij de tegenstanders in zo'n korte tijd, mijlenver van mijn eigen rank of die van mijn teamgenoten

Community begint me ook wat tegen te steken. In casual stoor ik me er niet aan, maar van die zielige figuren in ranked die uit frustratie hun teammates tot 20 hp brengen... Misschien als er een forgive/punish systeem komt

• Bart ®

Bart ®

Tja, je moet het niet tegen je zin gaan spelen...

I have the cape.

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

AntiChrist7 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:30:
Ik denk dat ik er na de invitational zo wat klaar mee ben. Er komen veel nieuwe games/expansies uit (Anno 1800, Division 2, Gathering Storm,...) dus een Y4 pass is wss geldverspilling. Pick en ban is leuk, maar heb nog nooit zoveel platinums/diamonds gezien bij de tegenstanders in zo'n korte tijd, mijlenver van mijn eigen rank of die van mijn teamgenoten

Community begint me ook wat tegen te steken. In casual stoor ik me er niet aan, maar van die zielige figuren in ranked die uit frustratie hun teammates tot 20 hp brengen... Misschien als er een forgive/punish systeem komt
Team van 5 man en gewoon enemy team chat muten.. nergens last meer van ;)

• Kapot
In casual stoor ik me er niet aan, maar van die zielige figuren in ranked die uit frustratie hun teammates tot 20 hp brengen... Misschien als er een forgive/punish systeem komt
Ik speel alleen maar casual maar ik stoor mij daar dus wel enorm aan, teamkills, vote to kick om niets en ander gekloot, wat een sukkels lopen er ook op de wereld..... :(

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Kapot schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Ik speel alleen maar casual maar ik stoor mij daar dus wel enorm aan, teamkills, vote to kick om niets en ander gekloot, wat een sukkels lopen er ook op de wereld..... :(
Gewoon ranked spelen zonder een fck te geven om de rank zelf.

A. tactisch leer je veel beter door minder tijd
B. Men speelt over het algemeen ''iets'' serieuzer
C. Je hebt meer je niveau spelers om je heen en tegen je. (casual kan je gewoon tegen 3 plats komen als silver speler)

Ranked is wel beter daarin. Of in de weekenden kan je nog die Road to S.I eventjes meepakken. Ook leuke modus.

• Kapot
Nee, ik ben niet goed genoeg voor ranked, ik heb er geen lol in om elk rondje te verliezen, een beter systeem om toxicity aan te pakken is wat Ubi moet maken!

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Team van 5 man en gewoon enemy team chat muten.. nergens last meer van ;)
Als je aan een team van 5 geraakt ja. Vroeger was solo ranked nog ok te doen qua toxic, nu is dat al vaak het geval niet meer. Ze moeten gewoon hun reporting systeem opkrikken, er mag nog wel eens een banwave aankomen.

Want dat is de reden dat ik met Rocket League ben gestopt. Je kan een hele match gesaboteerd worden door een random asshole in je ploeg, die afk gaat of zelfs gewoon met de tegenstander speelt. En op het einde van de dag wordt jij geband omdat je hem een cunt noemt....

Matchmaking in SI kan ook nog wat werk gebruiken. Maar wie weet komen er een paar interessante aankondigingen op de invitation ivm deze zaken, we leven op hoop

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 04-02-2019 18:16 (38%)

• Lipst3r

Lipst3r

FlyLight3r

Kapot schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:10:
Nee, ik ben niet goed genoeg voor ranked, ik heb er geen lol in om elk rondje te verliezen, een beter systeem om toxicity aan te pakken is wat Ubi moet maken!
Ik vind siege solo ook niet leuk. Als je gaat met 2/3 man kunnen ze iig je al niet vote-kicken. En zelf niet meedoen aan vote-kick. Weet niet of je PC speelt maar je kan altijd meedoen!

Toxicity is gewoon moeilijk aan te pakken.

• Highfeed
dus een Y4 pass is wss geldverspilling.
Dit is sowieso geldverspilling, dat heb ik wel geweten met Y3 pass, voegt niks toe alleen R6 credits...Renown is zo bij elkaar verzameld om nieuwe ops te unlocken. En een week langer wachten op nieuwe ops maakt mij niks uit. Speel ik wel TS server dan weet ik in ieder geval hoe ze spelen.

Pick en ban is leuk, maar heb nog nooit zoveel platinums/diamonds gezien bij de tegenstanders in zo'n
korte tijd, mijlenver van mijn eigen rank of die van mijn teamgenoten.

Ik zie hier het probleem niet echt, meeste zijn geboost en easy te killen. Ik heb er geen problemen mee. Al vind ik wel inderdaad dat matchmaking niet klopt. je word er ook beter van om tegen die gasten te spelen al is het niet altijd leuk.. ;)

Community begint me ook wat tegen te steken. In casual stoor ik me er niet aan, maar van die zielige figuren in ranked die uit frustratie hun teammates tot 20 hp brengen... Misschien als er een forgive/punish systeem komt.
In ranked kan dit een vervelend iets wezen inderdaad, maar over het algemeen is het ook zo welke rank je bent. je hebt hier minder last van in gold/plat dan in Copper/Brons/Silver. Al valt high silver ook wel mee eigenlijk.

waarom?

• AntiChrist7
Ik ga niet zeggen dat ze allemaal zo zijn aan de top, maar ik vind niet dat je echt zoveel beter wordt van tegen mensen met macro's/ crouchspamming te spelen. Helemaal niet zonder killcam in SI. In nederland/Belgie zitten is soms ook geen voordeel qua ping

Enja, je hebt er die geboost zijn, maar ik merk dat ik als met een paar mensen van hier speel, als we verliezen het meestal 1 persoon is die zijn hele team carried. Dus die ranking mag toch een beetje gerespecteerd worden, anders kunnen ze die evengoed afschaffen

• Bart ®

Bart ®

Kapot schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:10:
Als je elke match verliest, kom je vanzelf in copper, en dan speel je tegen mensen op je eigen niveau. Dan zou je vanzelf weer moeten gaan winnen.

I have the cape.

• Edzeau
Bart ® schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:44:
[...]

Als je elke match verliest, kom je vanzelf in copper, en dan speel je tegen mensen op je eigen niveau. Dan zou je vanzelf weer moeten gaan winnen.
Precies, zodra je eenmaal je rank hebt, hoor je de rest van je potten ongeveer allemaal half om half te winnen en te verliezen. Misschien dat die ratio 45/55 of zelfs 40/60 is, maar heel anders dan dat zal het niet zijn, lijkt mij.

Voor wat betreft de year pass: Ik heb deze ieder seizoen nog gehad. Ik speel het spel zo veel, dat ik Ubisoft (ondanks alle bugs etc) dankbaar ben dat ze dit spel nog blijven onderhouden, met ieder seizoen nieuwe operators en maps. Al die uren die ik er in heb zitten maken dat beetje extra per jaar ook meer dan goed. Ondanks dat ik véél te veel renown heb (170k+) en ik de nieuwe operators vaak links laat liggen. :+

• AntiChrist7
Gisteren dubbele clutch in overtime op consulate, één van mijn zeldzame hoogtepunten

Invitational begint vandaag om 16u onze tijd

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 11-02-2019 11:40 (21%)

• Bart ®

Bart ®

AntiChrist7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
Gisteren dubbele clutch in overtime op consulate, één van mijn zeldzame hoogtepunten

Invitational begint vandaag om 16u onze tijd
Lekker! Ik had eergisteren ook een hoogtepunt, toevallig ook op consulate. Twee aces in één match 8)7. De tweede ace stonden 4 man bij elkaar voor een deur van OBJ, toen ik ze flankte. 4 kills in 2 seconde :'). Match uiteindelijk afgerond met 15 kills en 1 death...

I have the cape.

• Edzeau
Jullie hebben de boel toch wel opgenomen hè?!?! :9

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:02:
Jullie hebben de boel toch wel opgenomen hè?!?! :9
Doe ik nooit, nu wel spijt van ;(

I have the cape.

• Edzeau
Bart ® schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:46:
[...]

Doe ik nooit, nu wel spijt van ;(
Haha helaasch. Dat is wel één vd voordelen van gamen op PS4, je kan altijd achteraf de laatste x minuten opslaan. Ik maak zelf dan ook zo af en toe wel eens een video met wat leuke momenten.

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:55:
[...]

Haha helaasch. Dat is wel één vd voordelen van gamen op PS4, je kan altijd achteraf de laatste x minuten opslaan. Ik maak zelf dan ook zo af en toe wel eens een video met wat leuke momenten.
Ja dat is wel tof. Maar met een controller had ik nog niet eens 1 kill kunnen maken, laat staan 2 aces :P.

I have the cape.

• AntiChrist7
Ik neem ook nooit op, dan zou ik teveel door de dieptepunten moeten gaan, die net ietsje talrijker zijn

• Highfeed
Ik gebruik weleens Shadowplay, maar vergeet altijd die hoogte punten vast te leggen. 8)7 8)7

Highfeed wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:22 (5%)

waarom?

• Edzeau
Bart ® schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:04:
[...]

Ja dat is wel tof. Maar met een controller had ik nog niet eens 1 kill kunnen maken, laat staan 2 aces :P.
Haha, vergeet niet dat iedereen op de console op dat zelfde niveau zit hè. :+ Althans, op de TB/M spelers na (helaas). Het ziet er op PC allemaal wat vloeiender en beter uit, qua gameplay natuurlijk niet te vergelijken met console. Maar ik zou niet anders willen dan lekker voor mijn teeveetje op de bank.

Voor als jullie het leuk vinden, heb toevallig gister nog een kleine compilatie gemaakt met wat kills tijdens de "Road to S.I." playlist. Voornamelijk met Smoke en Sledge gespeeld.

• Bart ®

Bart ®

Zoals @AntiChrist7 al zei, de Six Invitational is begonnen. Voor de geïnteresseerden, die is hier te volgen:
https://www.twitch.tv/rainbow6

Hier is meer informatie te vinden:
https://rainbow6.ubisoft....rts/six-invitational.aspx

Veel kijkplezier :).

I have the cape.

• AntiChrist7
Edzeau schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:49:
[...]

Haha, vergeet niet dat iedereen op de console op dat zelfde niveau zit hè. :+ Althans, op de TB/M spelers na (helaas). Het ziet er op PC allemaal wat vloeiender en beter uit, qua gameplay natuurlijk niet te vergelijken met console. Maar ik zou niet anders willen dan lekker voor mijn teeveetje op de bank.
Ik wil niet stereotiep zijn, maar elke keer als ik op de subreddit een clip zie van enorme slechte gameplay, dan kan je er 98% zeker van zijn dat het console is ;)

Zoals dit bijvoorbeeld

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 11-02-2019 19:08 (3%)

• Bart ®

Bart ®

AntiChrist7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:08:
[...]

Ik wil niet stereotiep zijn, maar elke keer als ik op de subreddit een clip zie van enorme slechte gameplay, dan kan je er 98% zeker van zijn dat het console is ;)

Zoals dit bijvoorbeeld

[Gfycat: Not good, just not as bad]
Tering _O-.

I have the cape.

• OverloadOfRed
  • Nu online

OverloadOfRed

Bla, blabla

Vooral het proces van beslissingen maken vind ik altijd interessant bij dat soort clips.
3x switchen voordat je toch beslist om te gaan rennen en knifen, en weer eens 4 pogingen wagen om een wapen te reloaden. Pure paniek en 0 skill

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18:47

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op de PC gister hele rare problemen met Siege. Eerst kon ik de game niet starten, kreeg een zwart scherm. Toen wat onderzoek gedaan; bleek dat ik in uplay de game overlay uit moest zetten. Prima. Kon de game in. Ik start gewoon een casual potje omdat ik het spel al een tijdje niet gespeeld had en weer even in moet komen. Ronde 1 is voorbij, wil ronde 2 starten en in eens poef game klapt naar de desktop zonder foutmelding. Geen enkele andere game had ik dit probleem mee dus dacht; zal wel aan Rainbow liggen. Weer zoeken op internet. Veel mensen met dit probleem. Allemaal dingen geprobeerd die als oplossing werden aangedragen maar nope. Geen succes. Ik had de game gewoon via Uplay gekocht een hele tijd terug. Toen zag ik de aanbieding op Steam. 35,99 voor het hele pakket. Ik dacht prima, koop ik de game daar wel. Game verwijderd uit Uplay. In Steam gekocht en geinstalleerd en nooit meer problemen gehad? Heel bizar. Dus voor mensen die ook random crashes hebben naar de desktop zonder foutmelding: Kopen op Steam. Ben je er af. Geintje natuurlijk :) Probeer eens een reinstall.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:08:
[...]

Zoals dit bijvoorbeeld

[Gfycat: Not good, just not as bad]
Dat is juist wat ik zeg, dat gameplay op consoles er wat minder smooth uit ziet dan op PC. Logisch ook, met controller is aimen echt een stuk lastiger. Maar zoals ik al zei, die "handicap" hebben je tegenstanders op de console uiteraard ook, dus dat heft elkaar weer op.

Overigens is die video die je upload wel wat overdreven. Het lijkt mij geen goud speler of hoger. Zo "stereotiep" is het nu ook weer niet. ;) Maar een keurige uitschieter met gun vanwege paniek zie je wel vaker op console, ja. :P

Edzeau wijzigde deze reactie 11-02-2019 21:54 (5%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zijn er ook genoeg die met muis en toetsenbord spelen op de console. Werkt niet zo nice als op de PC maar je hebt wel een behoorlijke edge dan. Wel eens getest hier met een Raspberry Pi, controller laten emuleren en dan met muis en toetsenbord spelen. Aimen kan dan nog best knap maar weiger zo op een console te spelen. Zou te makkelijk worden dan :') Speel liever op de PC. 240hz ftw.

DAMAGE wijzigde deze reactie 11-02-2019 22:08 (45%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Edzeau
DAMAGE schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:08:
Er zijn er ook genoeg die met muis en toetsenbord spelen op de console. Werkt niet zo nice als op de PC maar je hebt wel een behoorlijke edge dan. Wel eens getest hier met een Raspberry Pi, controller laten emuleren en dan met muis en toetsenbord spelen. Aimen kan dan nog best knap maar weiger zo op een console te spelen. Zou te makkelijk worden dan :') Speel liever op de PC. 240hz ftw.
Klopt, dat zie je helaas ook veel meer. Ben daar ook op tegen. In mijn ogen gewoon niet helemaal fair. En niet alleen met Siege, ook met andere shooters bijvoorbeeld. Maar goed, als zo lang Sony en Microsoft dat niet tegenhouden zal het alleen maar meer gebeuren ben ik bang.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Edzeau schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:16:
[...]

Klopt, dat zie je helaas ook veel meer. Ben daar ook op tegen. In mijn ogen gewoon niet helemaal fair. En niet alleen met Siege, ook met andere shooters bijvoorbeeld. Maar goed, als zo lang Sony en Microsoft dat niet tegenhouden zal het alleen maar meer gebeuren ben ik bang.
Jup denk ik ook. Sterker nog; Microsoft gaat volgens mij al Toetsenbord en muis ondersteunen op de console. En van mij mag Sony dat ook wel gewoon gaan doen. Dan maar aparte lobbies met muis + toetsenbord en met controller. Dat heb je bijv bij Fortnite ook. Sony heeft zelfs een tool gelicenseerd om muis + toetsenbord te kunnen gebruiken op de PS4. Dus in die zin zou je zeggen dat het niet cheaten is, maar toch voelt het wel zo als je er mee aan de slag gaat.

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True