Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Rainbow Six Siege

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:40

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Smit260 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:52:
[...]

Precies! Zo irritant. Wat hierboven al aangegeven wordt over 50/50 is ook prima. Maar mensen kunnen wel zeggen dat het op teamprestatie gaat, en daar ben ik het ook wel deels mee eens. Maar als je team echt ruk is dan gaat je hele rank naar de klote. En probeer is maar goede vrienden/teammates te vinden.
Het probleem is dat mensen zich te druk maken om hun rank :P. Als ik verlies, maar lol heb gehad, dan boeit me dat niet zo veel. Ik ben dit seizoen gold 4 geweest, ben nu copper 1. Ik heb echt niet minder plezier in mijn matches hoor. Soms verlies ik, soms win ik. Af en toe heb ik frustrerende teamgenoten als ik solo speel, maar dat kan ook als ik win. Ik zou dan liever verliezen met plezier...

Maar ik speel dan ook geen ranked voor mijn rang, want die boeit me dus ook niet zoveel. Ik speel ranked omdat de matchmaking dan net wat beter is (in casual echt zo vaak tegen diamonds), en omdat je tactischer kunt spelen door het kiezen van je objective.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Wil ik even ranken gaan spelen:

Sorry hoor, maar wat kan ik hier aan doen? Echt belachelijk dat ik nu op zo'n manier gestraft wordt. Het zijn 'maar' 39 punten, maar kost me wel weer een rank..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-09 18:58
Bart ® schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:45:
[...]
Ik speel ranked omdat de matchmaking dan net wat beter is (in casual echt zo vaak tegen diamonds), en omdat je tactischer kunt spelen door het kiezen van je objective.
Ik snap dat mensen hierover kunnen klagen, ik als silver 4 tegen High plats en daimonds. Maar ik heb daar geen moeite mee, ik speel lekkerder tegen die gasten. En dan lekker zeuren tegen ze dat ze geowned zijn door een silver 4 >:) wat regelmatig gebeurd. omdat je rank niet laat zien hoe goed je bent. dan zie ik mensen die zijn Plat III, met een W/L van 1.1 en een K/D van 0.8. Ik heb Silver 4 met een W/L van 1.2 en een K/D van 1.4 en dan zie je toch dat je beter bent dan die Plat III. Al is deze indicatie ook niet geheel accuraat natuurlijk. Er zijn zoveel dingen afhankelijk om een match te winnen. tacts, Call outs etc.

Maar ik vind het niet kloppen zo'n matchmaking. Silver tegen daimond. Mocht je waarde hechten aan een rank dan klopt het totaal niet natuurlijk en kan dat erg vervelend zijn.

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:17:
[...]

Ik snap dat mensen hierover kunnen klagen, ik als silver 4 tegen High plats en daimonds. Maar ik heb daar geen moeite mee, ik speel lekkerder tegen die gasten. En dan lekker zeuren tegen ze dat ze geowned zijn door een silver 4 >:) wat regelmatig gebeurd. omdat je rank niet laat zien hoe goed je bent. dan zie ik mensen die zijn Plat III, met een W/L van 1.1 en een K/D van 0.8. Ik heb Silver 4 met een W/L van 1.2 en een K/D van 1.4 en dan zie je toch dat je beter bent dan die Plat III. Al is deze indicatie ook niet geheel accuraat natuurlijk. Er zijn zoveel dingen afhankelijk om een match te winnen. tacts, Call outs etc.

Maar ik vind het niet kloppen zo'n matchmaking. Silver tegen daimond. Mocht je waarde hechten aan een rank dan klopt het totaal niet natuurlijk en kan dat erg vervelend zijn.
kdr's vergelijken tussen een silver en een plat zegt echt helemaal niets. Een silver speelt tegen silvers, en een plat tegen plats. Als de plat ook tegen silvers zou spelen, zou zijn kdr een veelvoud daarvan zijn, en vice versa.

En ik hecht geen waarde aan mijn eigen rank, maar wel aan een leuke game. Als ik tegen diamonds moet spelen, dan word ik ingemaakt, en dat is niet leuk spelen...

Bart ® wijzigde deze reactie 21-05-2019 08:43 (6%)

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:12

Oxigeon

En zo is dat!

Zodra het nieuwe seizoen begint denk ik dat ik deze game ook nog maar een keertje aanslinger op mijn PS4. Heb deze game eigenijk nooit echt gespeeld en dat vind ik toch eigenlijk wel zonde.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
miicker schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:52:
Wil ik even ranken gaan spelen:
[Afbeelding]

Sorry hoor, maar wat kan ik hier aan doen? Echt belachelijk dat ik nu op zo'n manier gestraft wordt. Het zijn 'maar' 39 punten, maar kost me wel weer een rank..
Ik neem aan dat ie in jouw team zat? Mja balen, is wel apart maar wellicht was dit niet het hele aantal wat je hebt gekregen. Al kan het ook weer bedoeld zijn als incentive om niet ook nog te gaan cheaten

Martinspire - PC, PS4, X1

• Highfeed
Bart ® schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:32:
[...]
kdr's vergelijken tussen een silver en een plat zegt echt helemaal niets. Een silver speelt tegen silvers, en een plat tegen plats. Als de plat ook tegen silvers zou spelen, zou zijn kd een veelvoud daarvan zijn, en vice versa.

En ik hecht geen waarde aan mijn eigen rank, maar wel aan een leuke game. Als ik tegen diamonds moet spelen, dan word ik ingemaakt, en dat is niet leuk spelen...
ik zeg toch ook dat de vergelijking niet accuraat is. en heb het zelf over Casual niet ranked. Denk dat je mij verkeerd begrepen had of dat ik het niet duidelijk heb neergezet. Ik noemde maar een voorbeeld dat ranked cijfers (WL/KD) niks over je zeggen want ik ben silver en hij is plat 3.

Zou wel wat meer met jullie willen spelen trouwens, al denk ik er niet altijd aan om ff te vragen of er plek is 8)7 je kan mij altijd aanschieten om te joinen trouwens :) En ik heb trouwens mijn Mic gefixed dus geen kut geluid meer :P
En tegen daimonds verlies je niet altijd. Dat lijkt me stug :P

waarom?

• Martinez-
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 13:27
miicker schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:39:
In mijn ogen zou ranked een beetje een combinatie moeten zijn van team- en individuele prestaties. Bijvoorbeeld:
Team gewonnen? Standaard +30 punten
Afhankelijk van de plek in je team krijg je nog een bonus dus bijvoorbeeld 1e +25 punten o.i.d.

Team verloren? Standaard -30 punten
Afhankelijk van je plek krijg je dan nog punten, bijvoorbeeld 1e: +15 punten (effectief -15 punten)
Laatste van het verliezende team? -25 punten (effectief -55 punten).

Dan zou er nog een extra prestatie bonus moeten zijn, bijvoorbeeld: je bent Silver 4 en de rest van je team is Gold 4 en je staat toch bovenaan dan moet je extra punten krijgen. Daarnaast zou het zo moeten zijn dat wanneer je speelt tegen betere tegenstanders je ook extra punten hoort te krijgen, of wanneer je speelt tegen slechtere spelers en je verliest je meer punten verliest dan normaal.

Daarnaast vind ik dat wanneer de helft van je team vroeg de match verlaat of connectieproblemen heeft waardoor ze eruit gaan je daardoor ook minder punten dient te verliezen.Toevallig gister nog gehad, het stond 2-1 voor ons (1 iemand was vanaf het begin uit de match). Toen ging er nog iemand weg, 3 tegen 5 dus. Uiteindelijk werd de stand 2-4. Op dat moment verlies je evenveel punten dan wanneer het 5 tegen 5 is...
Ik hoop dat ze nooit deze puntentelling gaan hanteren. Zeker in de hogere divisies staan teamgenoten qua punten heel dicht bij elkaar, waardoor je individualisme gaat promoten en dus een grotere kans op throws gaat krijgen.

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 07:26:
[...]

ik zeg toch ook dat de vergelijking niet accuraat is. en heb het zelf over Casual niet ranked. Denk dat je mij verkeerd begrepen had of dat ik het niet duidelijk heb neergezet. Ik noemde maar een voorbeeld dat ranked cijfers (WL/KD) niks over je zeggen want ik ben silver en hij is plat 3.
Dan heb ik je verkeerd begrepen ja :).
Zou wel wat meer met jullie willen spelen trouwens, al denk ik er niet altijd aan om ff te vragen of er plek is 8)7 je kan mij altijd aanschieten om te joinen trouwens :) En ik heb trouwens mijn Mic gefixed dus geen kut geluid meer :P
Als we plek hebben, en ik zie dat je ingame bent en niet in een ranked match zit, dan nodig ik je altijd uit. Komt alleen niet heel vaak voor, die combinatie :P.
En tegen daimonds verlies je niet altijd. Dat lijkt me stug :P
Laat ik het zo zeggen, als team verliezen we daar niet altijd van nee. Maar 1-op-1 verlies ik 95% van de keren dat ik tegenover een diamond sta. Ik mis gewoon de reactiesnelheid en accuratesse. Ik win wel eens van diamonds, maar dan doordat ik ze flank of zo, dat ze dus niet weten dat ik er ben. Enige manier voor mij.

I have the cape.

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-09 02:07
Bart ® schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:32:
[...]
kdr's vergelijken tussen een silver en een plat zegt echt helemaal niets. Een silver speelt tegen silvers, en een plat tegen plats. Als de plat ook tegen silvers zou spelen, zou zijn kdr een veelvoud daarvan zijn, en vice versa.

Oneens.

Heb vaak tegen Gold 3/4 en Silver 1/2 gespeeld en zelfs daarin kan ik als Copper 4 derde of tweede eindigen met 5 kills+.

Het is lastig, maar het ranksysteem is op dit moment gewoon nog slecht. Het moet op individuele prestaties gaan.

• Smit260
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:41:
[...]

Ik neem aan dat ie in jouw team zat? Mja balen, is wel apart maar wellicht was dit niet het hele aantal wat je hebt gekregen. Al kan het ook weer bedoeld zijn als incentive om niet ook nog te gaan cheaten
Ja een maat had dat laatst ook. Hij ging toen van Silver 4 naar Bronze 1. Het is een beetje raar, maar Rainbow staat er om bekend om het hele team te straffen ipv het individu. ;-)

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:45:
[...]

Oneens.

Heb vaak tegen Gold 3/4 en Silver 1/2 gespeeld en zelfs daarin kan ik als Copper 4 derde of tweede eindigen met 5 kills+.

Het is lastig, maar het ranksysteem is op dit moment gewoon nog slecht. Het moet op individuele prestaties gaan.
Dan verschillen we daarin van mening, en ik ben blij dat Ubi op dezelfde lijn zit als ik :P.
Smit260 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:46:
[...]

Ja een maat had dat laatst ook. Hij ging toen van Silver 4 naar Bronze 1. Het is een beetje raar, maar Rainbow staat er om bekend om het hele team te straffen ipv het individu. ;-)
Ik ben van gold 4 naar copper 1 gegaan. Lekker boeiend :P.

Bart ® wijzigde deze reactie 22-05-2019 19:14 (28%)

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:14:

Ik ben van gold 4 naar copper 1 gegaan. Lekker boeiend :P.
ik dacht gistermiddag ik ga even ranked spelen, 3 potjes verloren en 1 potje gewonnen. Bij 1ste potje was ik zelf echt slecht en mijn team was niet beter.... daarna zat ik weer rond de 10 kills per potje. Maar als je dan aan het spectaten bent dan zie je echt hoe slecht sommige mensen zijn qua aim en keuzes. (ik zal niet zeggen dat ik de beste aim en keuzes heb, maar zo slecht....), ook had ik er 2 in een team zitten die ruzie aan het maken waren (best hilarisch) dus hoor je alleen hun in je oren, uiteraard had ik ook weer een 4v5 match die eindigde in 3v5.....en waarom krijg ik die altijd in mijn team...Dan is het toch logisch dat we graag willen dat je individuele prestatie mee telt in eventuele ranking. of je dat nou boeiend vind of niet ;w

Vind mijn rang ook niet zo boeiend hoor, maar op de manier waarop ik dit altijd bereik word ik weleens moe van. 8)7

waarom?

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:22:
[...]

ik dacht gistermiddag ik ga even ranked spelen, 3 potjes verloren en 1 potje gewonnen. Bij 1ste potje was ik zelf echt slecht en mijn team was niet beter.... daarna zat ik weer rond de 10 kills per potje. Maar als je dan aan het spectaten bent dan zie je echt hoe slecht sommige mensen zijn qua aim en keuzes. (ik zal niet zeggen dat ik de beste aim en keuzes heb, maar zo slecht....), ook had ik er 2 in een team zitten die ruzie aan het maken waren (best hilarisch) dus hoor je alleen hun in je oren, uiteraard had ik ook weer een 4v5 match die eindigde in 3v5.....en waarom krijg ik die altijd in mijn team...Dan is het toch logisch dat we graag willen dat je individuele prestatie mee telt in eventuele ranking. of je dat nou boeiend vind of niet ;w

Vind mijn rang ook niet zo boeiend hoor, maar op de manier waarop ik dit altijd bereik word ik weleens moe van. 8)7
ja dat is altijd wel irritant, als mensen elkaar af gaan lopen zeiken. Ik zeg er vaak wel wat van hoor, als mensen iets doms doen. Maar dat is wat anders dan afzeiken. Ik had in ranked een gast in mijn team die achter mijn mozzie-drone aan ging rennen waarmee ik rondreed op zoek naar attackers, om die drone stuk te schieten :F. Of als je in Villa verdedigt op Aviator, en dat je dan teamgenoten hebt die de muren waarin je altijd een mira wil hebben, van de verkeerde kant gaan versterken ;w. Dan denk ik altijd wel 'zucht'. Maar je weet dat je het kunt verwachten, dus ik maak er dan gewoon maar het beste van.

Voor wat betreft leavers, dat vind ik ook geen reden voor individuele prestaties. Het komt namelijk net zo goed voor dat in het andere team leavers zijn. Dat middelt dus uit. Daarnaast zul je, als er individuele prestaties zijn, ook minder punten verdienen als je 5v3 wint. Dus het is lood om oud ijzer.

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Smit260
Highfeed schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Daar ben je straks vanaf omdat iedereen meer op eigen niveau gaat spelen. Het 'carryen' is voorbij.
Straks heb je meer gelijkwaardige potjes van 5-4, 4-2 etc omdat het niveau dichter bij elkaar zit.

• Smit260
Bart ® schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:30:
[...]
ja dat is altijd wel irritant, als mensen elkaar af gaan lopen zeiken. Ik zeg er vaak wel wat van hoor, als mensen iets doms doen. Maar dat is wat anders dan afzeiken. Ik had in ranked een gast in mijn team die achter mijn mozzie-drone aan ging rennen waarmee ik rondreed op zoek naar attackers, om die drone stuk te schieten :F. Of als je in Villa verdedigd op Aviator, en dat je dan teamgenoten hebt die de muren waarin je altijd een mira wil hebben, van de verkeerde kant gaan versterken ;w. Dan denk ik altijd wel 'zucht'. Maar je weet dat je het kunt verwachten, dus ik maak er dan gewoon maar het beste van.

Voor wat betreft leavers, dat vind ik ook geen reden voor individuele prestaties. Het komt namelijk net zo goed voor dat in het andere team leavers zijn. Dat middelt dus uit. Daarnaast zul je, als er individuele prestaties zijn, ook minder punten verdienen als je 5v3 wint. Dus het is lood om oud ijzer.
Geloof mij maar, het nieuwe ranksysteem ga jij na 1-2 weken leuker en beter vinden ;-)

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:31:
[...]

Geloof mij maar, het nieuwe ranksysteem ga jij na 1-2 weken leuker en beter vinden ;-)
Ik geloof niet dat er veel aan gaat veranderen, buiten dat het beta-tagje weggaat en dat de GUI een upgrade krijgt..

I have the cape.

• bakakaizoku
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:50
Bart ® schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:33:
[...]

Ik geloof niet dat er veel aan gaat veranderen, buiten dat het beta-tagje weggaat en dat de GUI een upgrade krijgt..
Een grote verandering die gaat komen is dat je straks niet meer standaard op 2500 mmr begint in het nieuwe seizoen, maar halverwege waar je was gebleven in het laatste seizoen dat je ranked speelde en 2500. (Dus als je 2000 mmr had in het laatste seizoen dat je ranked speelde start je op 2250 mmr) Hierdoor zal je dus je placement matches dichterbij je niveau beginnen ipv op 1 hoop met alle mensen (gaat niet op voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld, die starten op 2500mmr).

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• Bart ®

Bart ®

bakakaizoku schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 18:33:
[...]

Een grote verandering die gaat komen is dat je straks niet meer standaard op 2500 mmr begint in het nieuwe seizoen, maar halverwege waar je was gebleven in het laatste seizoen dat je ranked speelde en 2500. (Dus als je 2000 mmr had in het laatste seizoen dat je ranked speelde start je op 2250 mmr) Hierdoor zal je dus je placement matches dichterbij je niveau beginnen ipv op 1 hoop met alle mensen (gaat niet op voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld, die starten op 2500mmr).
Oh dat had ik niet eerder gehoord, dat scheelt wel wat ergernis bij de eerste tien matches :).

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
bakakaizoku schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 18:33:
[...]

Mocht dit zo zijn zal dit een goede verandering zijn. Nu nog normale mensen krijgen in ranked, ze presteren het altijd om in mijn team te zitten. (leavers, mensen die ruzie zoeken etc.) Dus dit systeem juich ik toe :D

waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:18
Waar hebben jullie al die informatie over nieuwe ranked precies vandaan? Ik heb wel gelezen dat pick & ban in ranked komt, en dat je straks enkel nog bomb kunt spelen. De rest heb ik zelf nog niet voorbij zien komen, maar ik kan uiteraard ook wat gemist hebben.

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bakakaizoku
Edzeau schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:57:
Waar hebben jullie al die informatie over nieuwe ranked precies vandaan? Ik heb wel gelezen dat pick & ban in ranked komt, en dat je straks enkel nog bomb kunt spelen. De rest heb ik zelf nog niet voorbij zien komen, maar ik kan uiteraard ook wat gemist hebben.
In de patchnotes
Soft MMR Reset

We are adjusting how MMR is managed when a new Season of Ranked is released in order to improve the matchmaking experience at the beginning of a Season. In the past, we reset all players to a 2500 MMR at the beginning of the Season. Moving forward, we will reset MMR between the “middle” (2500 MMR) and your rank from the previous Season, with extremes above 3500 and below 1500 clamped to those respective values. This will also apply to placement matches.

This change will also lead to players reaching their “true skill” faster; players that should be Diamond will reach Diamond faster. We understand that some players, particularly those at the extreme high end of Diamond, would like more of` a “grind” implemented for attaining the higher ranks. We have heard these concerns and are working on how to provide that type of experience for those who want it in the future.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 13:22
Is er al een releasedatum voor het nieuwe seizoen?

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edzeau
Thanks, maar het ging mij voornamelijk over het stuk van individuele ranked punten op basis van je prestaties tijdens een pot, waar een aantal mensen hierboven het over hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
Poulske schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:54:
Is er al een releasedatum voor het nieuwe seizoen?
Ik gok 11 juni. Maar kan ernaast zitten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14:14

Christiano007

Ich bin der champion

Na wat filmpjes te hebben gekeken ben ik wel benieuwd naar Rainbow 6 Siege, alleen weet ik niet wat ik moet aanschaffen.

Je hebt de years 1/2/3/4 en je hebt de standaard game als ik op allkeyshop.com kijk.

Wat heb ik nu nodig om te spelen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Christiano007 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 09:58:
Na wat filmpjes te hebben gekeken ben ik wel benieuwd naar Rainbow 6 Siege, alleen weet ik niet wat ik moet aanschaffen.

Je hebt de years 1/2/3/4 en je hebt de standaard game als ik op allkeyshop.com kijk.

Wat heb ik nu nodig om te spelen?
Ik zou de standaard kopen, de rest kun je in principe gratis vrijspelen. Heb je na een paar weken/maanden spelen nou zoiets van 'dit is vet, ik wil snel alle andere operators!', dan kun je altijd nog wat R6-credits kopen om de boel direct te unlocken.

Maar het hangt ook af van het prijsverschil tussen de versies, en hoeveel geld je hebt / ervoor over hebt. Als dat niet uitmaakt, dan lekker de dure versie kopen :P.

Oh en ik zou geen Steam key kopen, enkel Uplay keys. Steam opent namelijk gewoon Uplay als je de game wil spelen.

Bart ® wijzigde deze reactie 26-05-2019 10:15 (6%)

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bart ® schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:14:
[...]

Ik zou de standaard kopen, de rest kun je in principe gratis vrijspelen. Heb je na een paar weken/maanden spelen nou zoiets van 'dit is vet, ik wil snel alle andere operators!', dan kun je altijd nog wat R6-credits kopen om de boel direct te unlocken.

Maar het hangt ook af van het prijsverschil tussen de versies, en hoeveel geld je hebt / ervoor over hebt. Als dat niet uitmaakt, dan lekker de dure versie kopen :P.

Oh en ik zou geen Steam key kopen, enkel Uplay keys. Steam opent namelijk gewoon Uplay als je de game wil spelen.
Maar zitten in die Year edities ook het gewone spel of is het een DLC die je kunt kopen náást de standaard editie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Christiano007 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:59:
[...]

Maar zitten in die Year edities ook het gewone spel of is het een DLC die je kunt kopen náást de standaard editie?
Die year edities zijn per jaar niets meer dan 8 operators die in dat jaar zijn uitgekomen. Die kun je dus ook vrijspelen door gewoon het spel te spelen. Dat kost best wel wat tijd, en dat kun je voorkomen door een versie van de game te kopen waar ze al bij zitten, of door op een later moment r6 credits te kopen met echt geld. Met die r6 credits kun je dan weer losse operators unlocken, of voor meer r6 credits gewoon in één keer een heel jaar aan operators (wat dan goedkoper is dan 8 losse operators). De ervaring leert echter dat je niet met alle operators speelt, dus het is zonde om geld uit te geven aan alle operators. Tenzij je het gewoon leuk vindt om alle operators te hebben (zoals ik :7).

Waar het op neer komt is dat je met de standaard game alles kunt doen en alles kunt krijgen. Je hoeft er geen cent aan uit te geven, je hebt ook geen voordeel, je speelt niet beter als je er geld aan uitgeeft. Het enige verschil is dat je sneller meer operators hebt. En die zijn echt niet beter dan de standaard operators die je altijd krijgt. Ik speel meer met de standaard operators dan met de latere operators die in de years zijn uitgebracht.

Bart ® wijzigde deze reactie 26-05-2019 11:26 (22%)

I have the cape.

• Smit260
Nog eventjes en het nieuwe season begint! Kan niet wachten. Ranked wordt ook veel leuker😄👍🏼

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een paar operators unlocked, maar als ik bijv. Rook gebruik.... Hij heeft een shield, maar die zit nooit in mijn "inventory". Kies ik de granaten dan zijn die er altijd wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:27
Bart ® schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:14:
Voor wie graag de steam overlay gebruikt werkt dat wel makkelijker. Een uplay game als non steam toevoegen is vaak een gedoe.

Het is uberhaupt de vraag of uplay keys kopen straks nog loont: nieuws: Ubisoft bestrijdt grijzemarktverkoop game-keys met nieuw distributies...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Christiano007 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:02:
Heb een paar operators unlocked, maar als ik bijv. Rook gebruik.... Hij heeft een shield, maar die zit nooit in mijn "inventory". Kies ik de granaten dan zijn die er altijd wel.
Deployable shields en claymores zijn tijdelijk uitgeschakeld wegens bugs. Net als Clash, die is ook niet speelbaar.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
Smit260 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:34:
Nog eventjes en het nieuwe season begint! Kan niet wachten. Ranked wordt ook veel leuker😄👍🏼
Al zal er weinig veranderen aan soloque...Blijft ook aan je teammaten liggen. Nu je lager begint in elo dan voorheen kun je misschien ook sneller in copper of brons eindigen..kan ik wel aan mijn KD werken.. >:) ..we zullen zien...al ben ik wel blij met deze nieuwe aanpassing aangezien je dan niet tegen daimonds speelt etc..

waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bakakaizoku
Highfeed schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:14:
[...]
Nu je lager begint in elo dan voorheen kun je misschien ook sneller in copper of brons eindigen..
Die verandering schijnt pas hierna te komen. Een bron kan ik hier niet zo snel voor geven, maar gezien veel mensen het hier ineens over hebben op reddit etc lijkt het er op dat het pas het opvolgende seizoen komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
bakakaizoku schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:24:
[...]

Die verandering schijnt pas hierna te komen. Een bron kan ik hier niet zo snel voor geven, maar gezien veel mensen het hier ineens over hebben op reddit etc lijkt het er op dat het pas het opvolgende seizoen komt.
We zullen het zien, heb er zelf niks over gelezen behalve hier, dus het is voor mij maar een aanname. Vind sowieso altijd wel weer leuk om op "nul" te beginnen.

waarom?

• Smit260
Free to play dit weekend.

• CuBras
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 08:54
Zijn er mensen die ik mag toevoegen op de PC om samen te spelen? Ik heb Siege sinds het moment dat je een starter editie kon kopen. Echter door het trage progressie systeem het spel links laten liggen, maar ik kwam er laatst achter dat ze dit omgezet hebben naar de standaard versie, yeah!

Alleen merk ik dat het spel ontzettend moeilijk is als je niemand hebt waarbij je mee kan communiceren. Ik ben zeker niet de beste (op het moment lvl 18), dus ik zoek iemand die lekker casual speelt en op den duur ook ranked aandurft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag nog maar een keertje Rainbow 6 opgestart op de ps4. Merk dat ik vrijwel geen game gestart krijg. Kom vaak niet in potjes (beginnerpotjes).

Zijn er nog spelers op de ps4 die spelen? Ik ben wel nog vrij nieuw in deze game. Die mogen me toevoegen op psn: Oxigeon.

Merk dat de spelers op de ps4 zeldzaam aan het worden zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik begin het een klein beetje in de vingers te krijgen op de pc. Alleen jammer dat je pas bij ranked andere maps krijgt. Aangezien het belangrijk is om de maps een beetje te kennen gaat dat veel punten kosten :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Smit260
CuBras schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:24:
Zijn er mensen die ik mag toevoegen op de PC om samen te spelen? Ik heb Siege sinds het moment dat je een starter editie kon kopen. Echter door het trage progressie systeem het spel links laten liggen, maar ik kwam er laatst achter dat ze dit omgezet hebben naar de standaard versie, yeah!

Alleen merk ik dat het spel ontzettend moeilijk is als je niemand hebt waarbij je mee kan communiceren. Ik ben zeker niet de beste (op het moment lvl 18), dus ik zoek iemand die lekker casual speelt en op den duur ook ranked aandurft.
Je kan de Discord van Rainbow Netherlands joinen en dan een voice kanaal joinen.
https://discord.gg/hHrvMg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Voeg me maar toe: DudeB4rt
Ben nu op vakantie, maar normaal gesproken speel ik toch meerdere avonden per week met een aantal maten :).

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Christiano007 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:00:
Ik begin het een klein beetje in de vingers te krijgen op de pc. Alleen jammer dat je pas bij ranked andere maps krijgt. Aangezien het belangrijk is om de maps een beetje te kennen gaat dat veel punten kosten :P
Bij ranked krijg je niet andere maps. De enige spelmode met alle maps is terrorist hunt. In casual zijn daar een paar maps vanaf gehaald, in ranked heb je nog een stuk minder maps.

Edit: hier zie je welke maps in welke spelmode gebruikt worden: https://liquipedia.net/rainbowsix/Portal:Maps

Bart ® wijzigde deze reactie 10-06-2019 09:41 (10%)

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CuBras
Christiano007 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:00:
Dan speel je waarschijnlijk "Newcomer"? Daar zijn maar 3 maps in de rotatie. In casual zitten er 20 in de rotatie.
Je kan de Discord van Rainbow Netherlands joinen en dan een voice kanaal joinen.
Bedankt voor de tip!
Voeg me maar toe: DudeB4rt
Ben nu op vakantie, maar normaal gesproken speel ik toch meerdere avonden per week met een aantal maten :)
Leuk! Ik zal je toevoegen.

CuBras wijzigde deze reactie 10-06-2019 11:59 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13:36

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Je mag mij ook toevoegen: RussianSlavv :)

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CuBras
iCore schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:02:
[...]

Je mag mij ook toevoegen: RussianSlavv :)
Gezellig! Ga ik doen!

• Bart ®

Bart ®

nieuws: Ubisoft toont eerste beelden nieuwe co-op pve-game Rainbow Six Quaran...
Lijkt op de Outbreak-mode van een tijdje terug, ik ben benieuwd :).

I have the cape.

• miicker
  • Niet online
Zijn die nieuwe operators vanaf vandaag ook beschikbaar? Of komen die later beschikbaar?

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19-09 11:24
Patch is zojuist live gegaan.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• nickko
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59
4th schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:00:
Patch is zojuist live gegaan.
7.39gb. aardig patch idd ;)

Intel Xeon 5650 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, EVGA GeForce GTX 1080 FTW2 GAMING iCX, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• Poulske
Mooie gelegenheid om de Year Pass aan te schaffen. :)

• miicker
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:23:
Mooie gelegenheid om de Year Pass aan te schaffen. :)
Heb hem zelf ook aangeschaft inderdaad, erg handig :)
Meteen even wat casual gedaan met Warden en Nokk, ze zijn even wennen, denk dat ik Warden niet vaak ga spelen, vind zijn special nou niet echt bijzonder.

Ook meteen 2 placement matches gedaan voor ranked, 1 gewonnen 1 verloren (4-5).. Ranked is ook even wennen, beide matches begon ons team als defender, dit waren we dan drie rondes achter elkaar, gevolgd door drie rondes als attacker. Bij de eerste match betekende dit 2 rondes als attacker (we wonnen de tweede ronde en wonnen daardoor met 4-1.

De nieuwe grafische menu's zijn ook wel prettig vind ik. De nieuwe kruizen op de gebarricadeerde muren en ramen vind ik wat minder mooi.

• Smit260
Zoals de vele berichten en speculaties aangaven is het nog steeds een beoordeling op teamprestatie. Althans, voor 90%.

Dus het carryen, het niet op niveau spelen zal blijven helaas.

Weet iemand stiekem toch een alternatieve shooter waar ook een ranksystem is maar dan meer individueel gericht?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 01:44:
Zoals de vele berichten en speculaties aangaven is het nog steeds een beoordeling op teamprestatie. Althans, voor 90%.

Dus het carryen, het niet op niveau spelen zal blijven helaas.

Weet iemand stiekem toch een alternatieve shooter waar ook een ranksystem is maar dan meer individueel gericht?
Call of Duty schijnt wel een bekende te zijn. En Battlefield.

I have the cape.

• Poulske
De menu's zijn wel een stuk sneller en "snappier" . Beste verbetering tot nu toe.

• Smit260
Bart ® schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:10:
[...]

Call of Duty schijnt wel een bekende te zijn. En Battlefield.
Welke Call of Duty?

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Die nieuwe modern warfare.

• Smit260
Oke top!

En welke games nog meer?

• Smit260
Heb het weer geprobeerd. Kwam op Silver 2 uit wat mij een leuk niveau leek om op te spelen.
Na 5 potjes op rij (allemaal 1e of 2e geëindigd) verloren te hebben Bronze 3. KD van 1.35 xDDD

Vind het ranksysteem onrealistisch. Gelukkig is Casual wel realistisch en speel ik daar wel op niveau soms winnen soms verliezen, dat is leuk.

Snap niet wat mensen hier leuk aan vinden om zo carry spel te spelen waar je eigenlijk nooit op niveau komt.

Ik ga de nieuwe modern warfare zeker bekijken! :)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-09 14:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Smit260 Hoezo onrealistisch? K/D maakt in zulke games vrij weinig uit. Het gaat er om dat je games wint om elo te scoren. Met potjes die je verliest kun je geen elo scoren. Ook niet als je elke pot topfragt met het maximaal aantal kills. Het is een team game. Net zoals CSGO dat is bijvoorbeeld.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Highfeed
Vind het wel jammer dat je als soloque nog steeds tegen volwaardige teams komt te spelen, dan praat je wel maar iedereen doet maar wat hij wilt. Ik had sowieso 2 matches meer gewonnen als mensen eens luisterden naar de call outs. zelfs gillen of typen werkte niet. En dan niet specifiek call outs van mij hoor gewoon in het algemeen. Als jij zegt links dan kijken hun rechts etc...het zou wat eerlijker zijn dat het ook KAN gebeuren in de andere team, maar natuurlijk maak je kans dat ze daar dan wel luisteren en zo, maar je begrijpt me wel.

Maar goed, nog 5 matches dan ben ik weer van die placements , tot nu toe 2 win 3 lose....ja ja met een K/D van 2.58 lol 31 kills en 12 death.

https://tweakers.net/ext/f/FyTqbAMFxboubqYkySYiCxXY/thumb.png

https://tweakers.net/ext/f/zxEuDCZfrW52BjEqwsZs1Dpx/thumb.png

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Smit260
Ik vind toch dat ze er 50-50 van moeten maken. Een teamgame of niet, als je als voetballer 2e klasse speelt maar je niveau is Hoofdklasse blijf je ook geen 2e klasse spelen maar ga je de stap maken naar een Hoofdklasse team om daar op niveau te kunnen spelen. Just saying.

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 00:19:
Ik vind toch dat ze er 50-50 van moeten maken. Een teamgame of niet, als je als voetballer 2e klasse speelt maar je niveau is Hoofdklasse blijf je ook geen 2e klasse spelen maar ga je de stap maken naar een Hoofdklasse team om daar op niveau te kunnen spelen. Just saying.
Je vergelijkt nu een game met geautomatiseerde puntentoekenning, met een real life spel waarin scouts individuele beoordelingen doen? Srsly?

En hoe zie je dat praktisch voor je? Als ik de hele tijd een beetje in de achterhoede loop, af en toe een easy kill maak, en verder ergens stil in een hoekje de ronde uitzit als ik de laatste van mijn team ben (save the awp), dan heb ik een gigantisch hoge KDR. Verdien ik dan een hoge rank? Want ik voeg bijzonder weinig toe aan mijn team.

Daarnaast kan iemand juist weer ontzettend veel toevoegen aan een team door goede intel door te geven aan zijn teamgenoten. Hoe ga je dat beoordelen op individuele basis? Dat is namelijk niet te monitoren door de game. Behalve door de prestaties van het team als geheel.

En daarom is dat dus de enige redelijke manier om spelers een rank te geven: door de winst of verlies van het team. Dat kan met soloqueue frustrerend zijn, maar nogmaals, hoe wil je het anders geautomatiseerd op een voor alle spelers eerlijke en gelijkwaardige manier beoordelen? Ik ben heel benieuwd naar je praktische oplossing.

I have the cape.

• Smit260
Bart ® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:35:
[...]

Je vergelijkt nu een game met geautomatiseerde puntentoekenning, met een real life spel waarin scouts individuele beoordelingen doen? Srsly?

En hoe zie je dat praktisch voor je? Als ik de hele tijd een beetje in de achterhoede loop, af en toe een easy kill maak, en verder ergens stil in een hoekje de ronde uitzit als ik de laatste van mijn team ben (save the awp), dan heb ik een gigantisch hoge KDR. Verdien ik dan een hoge rank? Want ik voeg bijzonder weinig toe aan mijn team.

Daarnaast kan iemand juist weer ontzettend veel toevoegen aan een team door goede intel door te geven aan zijn teamgenoten. Hoe ga je dat beoordelen op individuele basis? Dat is namelijk niet te monitoren door de game. Behalve door de prestaties van het team als geheel.

En daarom is dat dus de enige redelijke manier om spelers een rank te geven: door de winst of verlies van het team. Dat kan met soloqueue frustrerend zijn, maar nogmaals, hoe wil je het anders geautomatiseerd op een voor alle spelers eerlijke en gelijkwaardige manier beoordelen? Ik ben heel benieuwd naar je praktische oplossing.
Er zijn genoeg alternatieve shooters die wél een 50-50 systeem hebben, maar die spellen zijn helaas nog niet ontdekt of niet populair genoeg.

Een eerlijke manier zal er nooit zijn, maar wel een eerlijkere manier! Zoals Highfeed hierboven al aangaf, het is gewoon ontzettend frustrerend om met een kd van 2+ op een niveau te spelen waar je totaal niet thuis hoort omdat de tegenstander toevallig één ronde meer wint... Nu komt hij aan het einde van de rit op een niveau te spelen waar hij nogmaals, gewoon niet thuis hoort.

En anders kan je altijd een ranksysteem bouwen op basis van het gescoorde punten, stel je verliest maar je haalt wel 2200 punten + dan hoeft je rank niet meteen omlaag...

Smit260 wijzigde deze reactie 14-06-2019 13:39 (4%)

• Smit260
Aanvullend:

Anders gewoon net als andere games een 1vs1 en 2vs2 mode toevoegen en dat op kleinere maps zoals House, Ship etc laten spelen en dat je daar dan ook een rank kan halen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Misschien een domme vraag. Maar ik speel op de PS4.

Nu krijg ik na een ronde een puntetelling te zien. Als laatste kolom zie ik meer een soort van grafiekje (balkjes). Is dit mijn ping? Of wat wordt hier weergeven?

Het is niet mijn level. Want dat is op dit moment 12 en niet 9 wat het laat zien.

Laatst zat ik in een pot met een clan. Ik werd ingedeeld bij 4 andere die met/bij elkaar speelden. In ronde 1 speelde ik met de Sniper (Graz meen ik dat hij heet). Vanuit buiten schieten op de mensen binnen in de map "Bank". Helaas gebeurde het zo dat ik toen een teamkill maakte nadat iemand in de deuropening ging staan toen ik de trekker aan het overhalen was.

Wat gebeurde er daarna... Elke nieuwe ronde schoot een ander teamlid me telkens neer. Ik heb dus alleen de 1e ronde gespeeld waar ik 4 kills maakte. De andere rondes gingen allemaal verloren aangezien we dan gewoon met een man minder spelen door de teamkill wat ze steeds op mij maakten. Uiteindelijk 2e geworden in ons team. Waarna ik toch op het einde nog eventjes mijn microfoon heb ingeplugd om eventjes te schelden op de rest van de groep.

EDIT: Ik merk dat het op de PS4 weinig tot geen interactie met elkaar is via de Microfoon. Kan natuurlijk ook zijn dat dit komt omdat ik nog steeds "Nieuwkomer"of "Casual" speel. Misschien dat dit in de ranked matches wel het geval is. Maar dit heb ik nog niet kunnen checken omdat ik nog geen level 30 ben

Oxigeon wijzigde deze reactie 14-06-2019 14:40 (12%)

• Edzeau
Oxigeon schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:39:
Misschien een domme vraag. Maar ik speel op de PS4.

Nu krijg ik na een ronde een puntetelling te zien. Als laatste kolom zie ik meer een soort van grafiekje (balkjes). Is dit mijn ping? Of wat wordt hier weergeven?

Het is niet mijn level. Want dat is op dit moment 12 en niet 9 wat het laat zien.

Laatst zat ik in een pot met een clan. Ik werd ingedeeld bij 4 andere die met/bij elkaar speelden. In ronde 1 speelde ik met de Sniper (Graz meen ik dat hij heet). Vanuit buiten schieten op de mensen binnen in de map "Bank". Helaas gebeurde het zo dat ik toen een teamkill maakte nadat iemand in de deuropening ging staan toen ik de trekker aan het overhalen was.

Wat gebeurde er daarna... Elke nieuwe ronde schoot een ander teamlid me telkens neer. Ik heb dus alleen de 1e ronde gespeeld waar ik 4 kills maakte. De andere rondes gingen allemaal verloren aangezien we dan gewoon met een man minder spelen door de teamkill wat ze steeds op mij maakten. Uiteindelijk 2e geworden in ons team. Waarna ik toch op het einde nog eventjes mijn microfoon heb ingeplugd om eventjes te schelden op de rest van de groep.

EDIT: Ik merk dat het op de PS4 weinig tot geen interactie met elkaar is via de Microfoon. Kan natuurlijk ook zijn dat dit komt omdat ik nog steeds "Nieuwkomer"of "Casual" speel. Misschien dat dit in de ranked matches wel het geval is. Maar dit heb ik nog niet kunnen checken omdat ik nog geen level 30 ben
Leuk dat je sinds kort ook begonnen bent met RB6 Siege! Belangrijkste tip: Geef niet te snel op! ;) Leercurve van het spel is enorm stijl, maar uiteindelijk meer dan waard.

De laatste kolom van het scoretabel is inderdaad je ping. Op PS4 heb ik, en alle Nederlandse teamgenoten met mij, bijna altijd 9. De server staat dan ook dichtbij (Amsterdam meen ik).

Voor wat betreft je teamkill: Helaas is de Siege-community erg gevoelig voor dit soort "ongelukjes", waardoor je toxic behavior tegen je krijgt. Ubisoft doet z'n best teamkills tegen te gaan sinds een aantal updates geleden, maar toch zul je hier niet tegenop kunnen. Daarom ook: Probeer het spel te spelen zoals de bedoeling is, namelijk met een volledig team. Communicatie is in veel gevallen key tot succes, en je weet precies van elkaar wat je van elkaar mag en kan verwachten.

Veel succes!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Edzeau schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:56:
[...]

Leuk dat je sinds kort ook begonnen bent met RB6 Siege! Belangrijkste tip: Geef niet te snel op! ;) Leercurve van het spel is enorm stijl, maar uiteindelijk meer dan waard.

De laatste kolom van het scoretabel is inderdaad je ping. Op PS4 heb ik, en alle Nederlandse teamgenoten met mij, bijna altijd 9. De server staat dan ook dichtbij (Amsterdam meen ik).

Voor wat betreft je teamkill: Helaas is de Siege-community erg gevoelig voor dit soort "ongelukjes", waardoor je toxic behavior tegen je krijgt. Ubisoft doet z'n best teamkills tegen te gaan sinds een aantal updates geleden, maar toch zul je hier niet tegenop kunnen. Daarom ook: Probeer het spel te spelen zoals de bedoeling is, namelijk met een volledig team. Communicatie is in veel gevallen key tot succes, en je weet precies van elkaar wat je van elkaar mag en kan verwachten.

Veel succes!
Hartelijk dank voor de informatie. Ik heb hier inderdaad ook een 9 staan. Dan heb ik toch vrijwel altijd de beste ping van de hele server.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 09:36
Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:38:
[...]

En anders kan je altijd een ranksysteem bouwen op basis van het gescoorde punten, stel je verliest maar je haalt wel 2200 punten + dan hoeft je rank niet meteen omlaag...
Misschien minder, maar je gaat sowieso omlaag, puur vanwege feit dat je verliest. Het blijft een team game. Als je verdediger van een voetbal team 3 ballen doorlaat die eindigen in doelpunten verliest je team er niet minder op. Plus de spits verliest ook gewoon zijn bekerwedstrijd.
Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Een eerlijke manier zal er nooit zijn, maar wel een eerlijkere manier! Zoals Highfeed hierboven al aangaf, het is gewoon ontzettend frustrerend om met een kd van 2+ op een niveau te spelen waar je totaal niet thuis hoort omdat de tegenstander toevallig één ronde meer wint... Nu komt hij aan het einde van de rit op een niveau te spelen waar hij nogmaals, gewoon niet thuis hoort.
Tuurlijk hoor je dan daar thuis, kills maakt in dit soort games echt een stuk minder uit dan TDM COD of Battlefield. Het blijft hoe je het ook benoemd een team-game. Het hele team wordt er op afgestraft als je verliest. Daarom is het ook zo jammer dat als je zelf wel goed speelt je elo verliest doordat de andere 4 minder spelen. Maar dan ga je omlaag in elo en speel je ook weer tegen mensen met minder elo. Wat het dus makkelijker voor je maakt en je weer wint en weer omhoog gaat.

Het is erg lastig maar je kan helaas in een game die om een team-effort gaat niet op persoonlijk niveau gaan werken in ranked. En als je niet zo geranked wilt worden dan is dit ook gewoon de verkeerde game voor je ben ik bang :).

Siege is daarom ook gewoon veel leuker met 4 of 5 man. Solo ga ik ook gewoon bijna ranked niet in. Juist daarom. Ik wil gewoon niet enige zijn die wel communiceert. Siege is juist gaaf als je met 5 man probeert tactisch te spelen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Smit260
Lipst3r schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Misschien minder, maar je gaat sowieso omlaag, puur vanwege feit dat je verliest. Het blijft een team game. Als je verdediger van een voetbal team 3 ballen doorlaat die eindigen in doelpunten verliest je team er niet minder op. Plus de spits verliest ook gewoon zijn bekerwedstrijd.

[...]

Tuurlijk hoor je dan daar thuis, kills maakt in dit soort games echt een stuk minder uit dan TDM COD of Battlefield. Het blijft hoe je het ook benoemd een team-game. Het hele team wordt er op afgestraft als je verliest. Daarom is het ook zo jammer dat als je zelf wel goed speelt je elo verliest doordat de andere 4 minder spelen. Maar dan ga je omlaag in elo en speel je ook weer tegen mensen met minder elo. Wat het dus makkelijker voor je maakt en je weer wint en weer omhoog gaat.

Het is erg lastig maar je kan helaas in een game die om een team-effort gaat niet op persoonlijk niveau gaan werken in ranked. En als je niet zo geranked wilt worden dan is dit ook gewoon de verkeerde game voor je ben ik bang :).

Siege is daarom ook gewoon veel leuker met 4 of 5 man. Solo ga ik ook gewoon bijna ranked niet in. Juist daarom. Ik wil gewoon niet enige zijn die wel communiceert. Siege is juist gaaf als je met 5 man probeert tactisch te spelen :)
Siege gaat op ten duur hierdoor spelers verliezen, geloof mij. Het ranksysteem is gewoon bullshit!
Er komt een dag dat er een rank game uit komt wat meer individueel gericht is! ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:26:
[...]

Siege gaat op ten duur hierdoor spelers verliezen, geloof mij. Het ranksysteem is gewoon bullshit!
Er komt een dag dat er een rank game uit komt wat meer individueel gericht is! ;-)
Daarom groeit de hoeveelheid spelers nog steeds na 4 jaar. Siege is juist populairder aan het worden heb ik het idee. Juist omdat het eens wat anders is dan een ADHD shoot-fest.

Ranked is niet perfect, maar zeker geen bullshit. Men is gewoon teveel gefocussed op hun persoonlijke rank. En daardoor verpesten ze het voor zichzelf :) Dus mogen ze van mij wel weg :*)

Update: https://steamcharts.com/app/359550

Het schommeld wat heen en weer. Maar voor een game van 4 jaar oud. Blijven ze het goed volhouden :)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 14-06-2019 16:35 (9%)

• Smit260
Lipst3r schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:31:
[...]

Daarom groeit de hoeveelheid spelers nog steeds na 4 jaar. Siege is juist populairder aan het worden heb ik het idee. Juist omdat het eens wat anders is dan een ADHD shoot-fest.

Ranked is niet perfect, maar zeker geen bullshit. Men is gewoon teveel gefocussed op hun persoonlijke rank. En daardoor verpesten ze het voor zichzelf :) Dus mogen ze van mij wel weg :*)
Omdat nieuwe spelers altijd als eerst vragen "Wat is je rank" ipv "Wat is je KD"

Er wordt nog teveel op je rank beoordeeld, terwijl dat HE-LE-MAAL niet realistisch is. Je kan een goede speler zijn maar als nog in Bronze terecht komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:35:
[...]

Omdat nieuwe spelers altijd als eerst vragen "Wat is je rank" ipv "Wat is je KD"

Er wordt nog teveel op je rank beoordeeld, terwijl dat HE-LE-MAAL niet realistisch is. Je kan een goede speler zijn maar als nog in Bronze terecht komen.
Ben ik met je eens, het is ook al heel lang een lastig topic. Maar geloof me, als je KD van 3.0 hebt en je zou daarvoor een Plat 2 of 1 rank krijgen. Wordt je compleet afgemaakt ben ik bang in die ranks. Dat is als je daarnaast gewoon niet tactisch speelt. (dus puur gunplay ga ik dan even vanuit :))

Probeer maar eens met een vaste groep te gaan spelen, leer de maps en call-outs. Dan kom je als je allemaal beetje kan schieten en reactietijd hebt echt niet lager dan halverwege silver denk ik. Waarschijnlijk al snel in de low golds.

In deze game moet je gewoon proberen met clubje mensen te spelen. Echt een aanrader, maakt de game gewoon veel leuker :) We hebben clubje van +- 6 7 man waarvan vaak wel 4 soms 5 online zijn. Dus als je PC speelt en je wat mensen zoekt, laat maar weten :)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 14-06-2019 16:40 (22%)

• Smit260
Lipst3r schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:37:
[...]

Ben ik met je eens, het is ook al heel lang een lastig topic. Maar geloof me, als je KD van 3.0 hebt en je zou daarvoor een Plat 2 of 1 rank krijgen. Wordt je compleet afgemaakt ben ik bang in die ranks. Dat is als je daarnaast gewoon niet tactisch speelt. (dus puur gunplay ga ik dan even vanuit :))

Probeer maar eens met een vaste groep te gaan spelen, leer de maps en call-outs. Dan kom je als je allemaal beetje kan schieten en reactietijd hebt echt niet lager dan halverwege silver denk ik. Waarschijnlijk al snel in de low golds.

In deze game moet je gewoon proberen met clubje mensen te spelen. Echt een aanrader, maakt de game gewoon veel leuker :) We hebben clubje van +- 6 7 man waarvan vaak wel 4 soms 5 online zijn. Dus als je PC speelt en je wat mensen zoekt, laat maar weten :)
Bedankt voor je aanbod, maar deze game is niet goed voor mij, op zich een hele leuke gameplay alleen het ranksysteem is gewoon kut. Heb al andere games gevonden met ranksysteem dat wel 50-50 is en dus uitdagender en leuker is om te spelen.

Zal af en toe casual spelen en ranked als er een nieuw season uit komt, maar om het nou echt te gaan no-life, nee... daar ben je TE afhankelijk van je teammates.

• FlyLight3r
Smit260 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:06:
[...]

Bedankt voor je aanbod, maar deze game is niet goed voor mij, op zich een hele leuke gameplay alleen het ranksysteem is gewoon kut. Heb al andere games gevonden met ranksysteem dat wel 50-50 is en dus uitdagender en leuker is om te spelen.

Zal af en toe casual spelen en ranked als er een nieuw season uit komt, maar om het nou echt te gaan no-life, nee... daar ben je TE afhankelijk van je teammates.
Ja dan zijn team based tactical shooters misschien wat minder voor je. Ben wel benieuwd welke game je hebt gevonden :).
No-lifen moet je met geen enkele game doen :P. Beetje gezond blijven spelen.

Succes dan!

• sdk1985
Lipst3r schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:24:
[...]

[...]

Het systeem van Siege is gewoon een copy paste van dat van League of Legends, de bekende moba game uit 2009. Daar kwam later ook het pick and ban systeem voor de esports naar voren. Ook daar wordt je als team afgerekend.

Siege had wat mij betreft één probleem, geen idee hoe het nu gaat tijdje geen ranked gespeeld, en dat is dat hoe meer games je speelde des te minder punten je kreeg. Het ging dan niet langer om of je tegenstander veel beter was (als je dan wint verwacht je extra veel punten) of slechter was (als je dan verliest, verlies je extra veel punten) maar puur het feit dat je al 50 matches had gespeeld verlaagde je punten potentieel. Dat zordge er bij velen voor dat ze op termijn gewoon stopten met ranked, tot het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14-09 15:50
Lipst3r schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:31:
[...]
Update: https://steamcharts.com/app/359550

Het schommeld wat heen en weer. Maar voor een game van 4 jaar oud. Blijven ze het goed volhouden :)
Sterker nog, een paar duizend spelers schommelen is niets. Zeker niet voor een game van 4 jaar oud. Kijk maar naar de eerste maanden, daar het totale aantal het aantal wat nu 'schommelt'. _/-\o_

• Bart ®

Bart ®

sdk1985 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:39:
[...]

Het systeem van Siege is gewoon een copy paste van dat van League of Legends, de bekende moba game uit 2009. Daar kwam later ook het pick and ban systeem voor de esports naar voren. Ook daar wordt je als team afgerekend.

Siege had wat mij betreft één probleem, geen idee hoe het nu gaat tijdje geen ranked gespeeld, en dat is dat hoe meer games je speelde des te minder punten je kreeg. Het ging dan niet langer om of je tegenstander veel beter was (als je dan wint verwacht je extra veel punten) of slechter was (als je dan verliest, verlies je extra veel punten) maar puur het feit dat je al 50 matches had gespeeld verlaagde je punten potentieel. Dat zordge er bij velen voor dat ze op termijn gewoon stopten met ranked, tot het nieuwe seizoen.
Dat is nog steeds het geval, en ook daar zit een logica achter. Na 10 matches verliezen of winnen kan het systeem niet goed je rank bepalen. Als je dan de 11e match verliest, verlies je heel veel punten. Na 1000 matches kan het systeem met een veel grotere zekerheid zeggen wat je rank is. Daardoor verlies of win je steeds minder punten na een match, omdat er een grotere zekerheid is dat je op je correcte rank zit.

Zie het als statistiek. Ondervraag 10 mensen of bier lekker is, en de helft vindt dat het geval, dan kun je zeggen dat 50% +/- 20% van de Nederlandse bevolking bier lekker vindt. De 11e persoon die je ondervraagt, heeft een grote invloed op dat percentage. Heb je echter 1000 mensen ondervraagt, en zegt de helft dat ze bier lekker vinden, dan kun je stellen dat 50% +/- 1% bier lekker vindt. De 1001e persoon die je dan ondervraagt, heeft heel weinig impact op dat getal.

I have the cape.

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:42
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zijn er nog een aantal PC spelers hier actief die ook gebruik maken van Discord? Ik heb afgelopen week een aantal potjes gespeeld en ook voor mij bekende spelers uitgenodigd, maar niemand voegt zich tot mijn groep.... (huiliehuilie). Ook op de R6Siege server van Discord geen personen die zich daar melden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

BvZwolle schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:45:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zijn er nog een aantal PC spelers hier actief die ook gebruik maken van Discord? Ik heb afgelopen week een aantal potjes gespeeld en ook voor mij bekende spelers uitgenodigd, maar niemand voegt zich tot mijn groep.... (huiliehuilie). Ook op de R6Siege server van Discord geen personen die zich daar melden.
Ja hoor, ik heb een eigen Discord server waar elke avond wel een groepje mensen r6 speelt. Daar hoef je je niet te melden of vragen, je joint gewoon de voicechannels :P. Komen er vanzelf mensen bij als je de enige bent. Voeg me maar toe op uplay: DudeB4rt

I have the cape.

• sdk1985
Bart ® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:39:
[...]

Dat is nog steeds het geval, en ook daar zit een logica achter. Na 10 matches verliezen of winnen kan het systeem niet goed je rank bepalen. Als je dan de 11e match verliest, verlies je heel veel punten. Na 1000 matches kan het systeem met een veel grotere zekerheid zeggen wat je rank is. Daardoor verlies of win je steeds minder punten na een match, omdat er een grotere zekerheid is dat je op je correcte rank zit.

Zie het als statistiek. Ondervraag 10 mensen of bier lekker is, en de helft vindt dat het geval, dan kun je zeggen dat 50% +/- 20% van de Nederlandse bevolking bier lekker vindt. De 11e persoon die je ondervraagt, heeft een grote invloed op dat percentage. Heb je echter 1000 mensen ondervraagt, en zegt de helft dat ze bier lekker vinden, dan kun je stellen dat 50% +/- 1% bier lekker vindt. De 1001e persoon die je dan ondervraagt, heeft heel weinig impact op dat getal.
Natuurlijk zit er een logica achter maar het is een slechte logica. De logica gaat er immers vanuit dat jouw skill niveau een constante is en dat is absoluut niet het geval. Je skill ontwikkelt zich gedurende het seizoen en die kan stijgen of dalen. Zeker wie voor het eerst ranked gaat doen komt snel in een lage bracket vast te zitten waar je lastig uit komt, puur door dit systeem. Ook al ben jij daarna 2x of 3x beter, je moet enorm veel spelen óf wachten tot de season reset om op je eigen niveau te spelen.

Siege zou er wat mij betreft veel beter aan doen om die invloed van het aantal matches of de bandbreedte van de score volledig los te laten. Het is veel zinniger om puur te kijken naar de verwachte uitslag van de match. Om dat even concreet te maken.

Stel jij hebt een elo van 1000:
Tegenstander elo 500: win = kleine stijging +10 , loss = grote daling -100
tegenstander elo 1000: win = normale stijging +25, loss = normale daling -25
tegenstander elo 1500: win= grote stijging +100, loss= kleine daling -10

Bij siege werkt dat in eerste instantie ook zo, alleen stellen ze het óók nog bij voor 'uncertainty'. Wat er op neer komt dat hoe meer matches je speelt de te groter je uitslag wordt beperkt. Die 100 punten die je eerst kon winnen wordt 20 punten, puur omdat jij al X wedstrijden hebt gespeeld.

Ik zie weinig voordeel van het beperken van de score uitslagen. Het enige voordeel dat ik me kan bedenken is dat het speelstress wegneemt omdat je toch niet groot kan verliezen. Maar het uiteindelijke doel van een elo systeem; goede tegenstanders matchen, ga je daar niet mee bereiken.

Zoals ubi het zelf zegt:
Why do my friends and I gain/lose a different amount of points after a game?

If you both have the same skill, the update will depend on how confident our system is regarding where you are placed. Let’s say that you are both Gold IV but your friend has played a lot more games than you (they have a low uncertainty), you will gain/lose more points than they will.

sdk1985 wijzigde deze reactie 14-06-2019 19:12 (23%)
Reden: duidelijker gemaakt

• Bart ®

Bart ®

sdk1985 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:56:
[...]

Natuurlijk zit er een logica achter maar het is een slechte logica. De logica gaat er immers vanuit dat jouw skill niveau een constante is en dat is absoluut niet het geval. Je skill ontwikkelt zich gedurende het seizoen en die kan stijgen of dalen. Zeker wie voor het eerst ranked gaat doen komt snel in een lage bracket vast te zitten waar je lastig uit komt, puur door dit systeem. Ook al ben jij daarna 2x of 3x beter, je moet enorm veel spelen óf wachten tot de season reset om op je eigen niveau te spelen.

Siege zou er veel beter aan doen om die invloed van het aantal matches of de bandbreedte van de score volledig los te laten. Het is veel zinniger om puur te kijken naar de verwachte uitslag van de match. Om dat even concreet te maken. Stel jij hebt een elo van 1000:
Tegenstander elo500: win = kleine stijging , loss = grote daling
tegenstander elo 1000: win = normale stijging, loss = normale daling
tegenstander 1500 elo: win= grote stijging, loss= kleine daling

Ik zie weinig voordeel van het beperken van de score uitslagen. Het enige voordeel dat ik me kan bedenken is dat het speelstress wegneemt omdat je toch niet groot kan verliezen. Maar het uiteindelijke doel van een elo systeem; goede tegenstanders matchen, ga je daar niet mee bereiken.
De logica die jij noemt zit er ook in. Het is een combinatie van die zaken die je score bepaalt.

I have the cape.

• sdk1985
Bart ® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:00:
[...]

De logica die jij noemt zit er ook in. Het is een combinatie van die zaken die je score bepaalt.
Zeker, mijn klacht zit ook niet in de logica van een standaard elo systeem. Maar met de rariteit die de makers van Siege er aan hebben toegevoegd in de vorm van een voorspelde standaard deviatie (die noemen ze 'uncertainty') waar ze vervolgens mee gaan rommelen met je uitslagen. Zoals gezegd leidt dat tot ongewenste resultaten omdat het niets anders doet dan het effect van de de normale uitkomst van een elo systeem beperken in bandbreedte. Ik vind die toevoeging niet positief.

sdk1985 wijzigde deze reactie 14-06-2019 19:12 (3%)

• Bart ®

Bart ®

sdk1985 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:03:
[...]

Zeker, mijn klacht zit ook niet in de logica van een standaard elo systeem. Maar met de rariteit die de makers van Siege er aan hebben toegevoegd in de vorm van een voorspelde standaard deviatie (die noemen ze 'uncertainty') waar ze vervolgens mee gaan rommelen met je uitslagen. Zoals gezegd leidt dat tot ongewenste resultaten omdat het niets anders doet dan het effect van de de normale uitkomst van een elo systeem beperken in bandbreedte. Ik vind die toevoeging niet positief.
Tja, ik denk dat een aantal mensen in dit topic het juist wel fijn vindt als ze veel matches hebben gespeeld en op hun juiste rank zitten, ze niet gelijk een paar ranks omlaag gaan als ze een dagje pech hebben qua random teams :D.

I have the cape.

• sdk1985
Bart ® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:18:
[...]

Tja, ik denk dat een aantal mensen in dit topic het juist wel fijn vindt als ze veel matches hebben gespeeld en op hun juiste rank zitten, ze niet gelijk een paar ranks omlaag gaan als ze een dagje pech hebben qua random teams :D.
Ja dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Maar goed, in geval dat ze de uncertainty factor weglaten ga je de keer erop weer net zo hard de andere kant op. Het is natuurlijk uberhaupt de bedoeling dat de brackets breed genoeg zijn dat je niet in enkele matches van diamond naar copper daalt :P .

Bij league of legends hebben ze dat later overigens anders opgelost. Daar moet je punten verdienen binnen je tier. Op moment dat je genoeg elo punten hebt dan krijg je 3 placement matches waar van je 2 van de 3 moet winnen. Win je dan promoveer je naar de volgende schaal (bijvoorbeeld gold). Zit je eenmaal in gold dan kun je niet meer degraderen. Verlies je de placement matches dan moet je opnieuw beginnen (met silver V).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Het rank systeem is inderdaad aangepast. Je vorige rank telt nu in ieder geval mee. Ik heb alle placement potjes samen met een vriend gedaan. Hij was gold 4 voor we begonnen, ik was copper 3 (I know...) voor we begonnen. We hebben 6 van de 10 placement matches gewonnen. Hij werd daarna gold 3, ik silver 3. Voorheen was het zo dat als je alle placement matches samen deed je sowieso dezelfde rank kreeg, dat is dus helaas niet meer zo. Voor mij wel jammer, zeker aangezien ik meteen toen ik rank 30 was (en eigenlijk geen idee had wat ik deed) ranked ben gaan spelen, daardoor begon ik heel laag en ben ik maar 1 keer uit copper gekomen (bronze 4), toen weer gezakt naar copper. Omdat ik toen nog maar +- 20 punten per gewonnen match kreeg lukte het gewoon niet om er uit te komen.

Nu hopen dat ik niet weer ga zakken, gister in ieder geval 1 potje verloren, dus nu silver 4 :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Mijn evaring is dat copper vol zit met smurfs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:48
Copper ben ik gelukkig nog nooit geweest 😂

Niet dat ik nou zon geweldenaar ben hoor, zilver en met moeite af en toe goud gehaald in voorgaande seizoenen.

Nog 4 potjes dan krijg ik mn rang, als vorig seizoen meetelt dan zal het wel hoog zilver of laag goud worden.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
Ik vind het wel leuk om bij elk season als hij begint de eerste 10-11 matches te spelen, daarna wacht ik gewoon op new season en speel ik andere games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Operation Phantom Sight, het tweede seizoen van jaar 4 in Rainbow Six Siege, is eerder deze week begonnen. Het zal dus nog wel even duren totdat Ubisoft details onthult over het derde seizoen, maar mogelijk is de eerste informatie nu al opgedoken.

Door middel van een bericht op ResetEra zijn de nieuwe Operator gadgets van het derde seizoen van jaar 4 mogelijk al gelekt. Volgens het bericht zal de nieuwe Attacker over een grappling hook beschikken, waarmee hij makkelijk hogerop kan komen en door ramen kan breken. De Defender van het aankomende seizoen beschikt volgens het bericht over een speciaal schild dat ingezet kan worden voor extra bescherming. Het unieke aan dit schild is dat het vuur in de omgeving zal verspreiden wanneer het schild vernietigd wordt.

Ubisoft heeft nog niks laten weten over het volgende seizoen van Rainbow Six Siege, dus beschouw de bovenstaande informatie tot die tijd als een gerucht
Bron: psx sense

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Tijdje geleden toen ze de aankondiging deden van de nieuwe portable shields en zo, had ubi het al over via een touw naar boven klimmen door hatches. En dat je daarom dus ook hatches in de vloer moest gaan versterken, in plaats van alleen hatches boven je. Ze wekten toen niet de indruk dat dit alleen voor één operator was. Dus ik geloof dit nieuws niet helemaal. Maar we gaan het zien :).

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:48
Goud 4 na de placement matches..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
Silver 3 op main na 27 matches
Silver 3 op alt na 13 matches

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Highfeed
Smit260 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:25:
Silver 3 op main na 27 matches
Silver 3 op alt na 13 matches
Waarom een alt? ik begrijp dat echt niet...waarom zou je met verschillende accounts werken in Siege? voor een Pro player zou ik dat enigszins kunnen begrijpen, maar voor de rest. ;w

waarom?

• FlyLight3r
HertogJack schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:20:
Goud 4 na de placement matches..
Lekker bezig Jack! Spelen jullie siege op PS4?

Ik ben na 5 win 5 losses op Gold 3 beland. Vorige seizoen Gold 2/3 beland uiteindelijk. Ben wel beniewd welke waarde die pakt bij berekenen? De hoogste elo of de laatste elo die je had vorig seizoen :)
Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:18:
[...]

Waarom een alt? ik begrijp dat echt niet...waarom zou je met verschillende accounts werken in Siege? voor een Pro player zou ik dat enigszins kunnen begrijpen, maar voor de rest. ;w
Ik denk meer stats-geil. 1 Account voor kutten en 1 niet willen verneuken vanwege een hoge kd of w/l ration. Zelfs dat snap ik persoonlijk niet. Ik ken wel meer mensen met meerdere accounts, alleen maar lastig met uitnodigen al die verschillende namen en wie is wie :P

FlyLight3r wijzigde deze reactie 17-06-2019 08:37 (42%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:18:
[...]

Twee keer betalen voor een game zodat je lekker kunt smurfen, en daardoor dus easy wins maakt om je e-penis te vergroten.

I have the cape.

• Highfeed
Wel apart, ik denk toch dat de nieuwe manier van placements erin is gezet. normaal begin je op Gold 4 (dacht ik) ik heb nu 4 wins en 3 loses. Maar mijn mmr laat zien dat ik silver 2/3 sta en niet rond gold. Ach ja nog drie te gaan we zien het wel waar we in eindigen.

waarom?

• FlyLight3r
Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Wel apart, ik denk toch dat de nieuwe manier van placements erin is gezet. normaal begin je op Gold 4 (dacht ik) ik heb nu 4 wins en 3 loses. Maar mijn mmr laat zien dat ik silver 2/3 sta en niet rond gold. Ach ja nog drie te gaan we zien het wel waar we in eindigen.
Als je verloren hebt van een groep silver/brons en je wins ook, dan kan je tenopzichte van gold 4 best omlaag gaan. Dat is altijd lastig te bepalen :)

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Dat staat inderdaad aan, hij pakt nu het gemiddelde van je eindstand vorige seizoen en 2500, dat is je start-MMR voor het nieuwe seizoen.

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Dat staat inderdaad aan, hij pakt nu het gemiddelde van je eindstand vorige seizoen en 2500, dat is je start-MMR voor het nieuwe seizoen.
iemand hierboven zei dus dat het waarschijnlijk pas volgende season was, ik weet het ook niet meer hoor. Enige nadeel met dit systeem is je komt wel moeilijker uit de rank die je hiervoor had. Het is maar een rank he just have fun :D

waarom?

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True