Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Rainbow Six Siege

Pagina: 1 ... 73 ... 76 Laatste
Acties:

• MrAelon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22-04 14:02
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:23:
Klopt niet helemaal he. EG is ook al maanden hetzelfde, terwijl penta/G2 kanto heeft als "nieuweling", sinds de invitational. Maar de kloof is idd wel gegroeid, dit was bijna een walkover

EDIT: ohja, de frost skin kan wel eens de eerste elite zijn die ik koop :p
Kanto is zo'n ongelofelijk goede speler. Echt fantastisch om te zien. Goed van Penta dat ze hem destijds in huis hebben gehaald, speelde gisteren ook een puike pot. G2 is wel een niveau van zichzelf. Een paar bizarre retakes op Bank waarvan ik dacht dat die ronde al naar EG ging.

Siege gameplay: https://tinyurl.com/ycylksoy

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:14

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

quote:
Ik wacht nog ff af wat ze gaan doen met die welcome mats, die vallen echt honderd keer meer op.

I have the cape.

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 12-03 20:54
quote:
Klopt niet helemaal he. EG is ook al maanden hetzelfde, terwijl penta/G2 kanto heeft als "nieuweling", sinds de invitational. Maar de kloof is idd wel gegroeid, dit was bijna een walkover

True.

EG was ik even 'vergeten'. Misschien had ik ook meer van ze verwacht. Uiteindelijk ligt het aan de spelers wat het limiet van een team is.
Het zou me niet verbazen als ze een speler wisselen.

Wanbeleid is ook beleid.

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21-04 17:07
Gisteren voor het eerst sinds de lancering van de game R6S gespeeld. Kan iemand mij vertellen waarom ik deze shooter drie jaar volledig genegeerd heb? Wat een heerlijk strakke game.

Even jullie advies... Is het wijs om - als solo-speler zonder vast team o.i.d. - zo snel mogelijk aan Ranked te beginnen? Zit nu op level 12 denk ik maar tegen de tijd dat ik 20 bereik, heb ik in ieder geval de basis van alle (beschikbare) Operators door.

• Bart ®

Bart ®

Mijn ervaring is dat ranked echt wel een stukje pittiger is dan casual. Als je casual makkelijk vindt worden, ga dan lekker ranked spelen. Anders gewoon wat meer ervaring opdoen in casual. In ranked krijg je ook veel meer te maken met vertical gameplay, dan is goede mapkennis toch wel noodzakelijk. Dan red je het niet met de basis van alle operators kennen.

I have the cape.

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 12-03 20:54
quote:
Beun de Haas BV schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:05:
Gisteren voor het eerst sinds de lancering van de game R6S gespeeld. Kan iemand mij vertellen waarom ik deze shooter drie jaar volledig genegeerd heb? Wat een heerlijk strakke game.

Even jullie advies... Is het wijs om - als solo-speler zonder vast team o.i.d. - zo snel mogelijk aan Ranked te beginnen? Zit nu op level 12 denk ik maar tegen de tijd dat ik 20 bereik, heb ik in ieder geval de basis van alle (beschikbare) Operators door.
Gewoon lekker beginnen met casual.

Voor mapkennis zou ik zo veel mogelijk Terrorist Hunt (solo) doen op het makkelijkste niveau en rondrennen. Kijk wel even naar de maps die momenteel in rotatie zijn - in TH is alles nog beschikbaar zo ver ik weet.

Wanbeleid is ook beleid.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Ik vond persoonlijk die showmatch leuker dan de finale. Vooral de knife/pistol only ronde's was echt hilarisch. Iron man was ook leuk (1 gaat de tegenstander uitschakelen en de rest blijft in 1 kamertje zitten tot die ander uitgeschakeld is en stuurt dan iemand anders). Vooral een beetje aankloten maakt zo'n game wel tof.

Verder ook leuk dat 1 team knives only wilde doen 1 ronde en dat andere team ze daarna keihard afmaakte _O-. En dan daarna weer heel serieus verder gaan haha.

Ook was de Rainbow Six Does Royale event een stuk leuker dan verwacht. Vooral de video's van the Russian Badger en zijn team zijn het kijken waard. Had ook niet verwacht dat die zou winnen, daarvoor is ie altijd teveel aan het trollen en whatnot.

Van mij mogen ze vaker van dat soort cross-overs doen. Gewoon goede gamers uitnodigen die samen met wat vaste rotten de game niet zo serieus gaan spelen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21-04 17:07
Heeft iemand tips voor handige YouTube-kanalen? Ik ben dan vooral op zoek naar content als beste beginnertips of waar de pro's/cons van operators worden uitgelegd.

• AntiChrist7
  • Laatst online: 22:47
quote:
Beun de Haas BV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:34:
Heeft iemand tips voor handige YouTube-kanalen? Ik ben dan vooral op zoek naar content als beste beginnertips of waar de pro's/cons van operators worden uitgelegd.
Get_flanked heeft wel enkele goeie beginnersvideos (zoals "5 things beginners don't do enough/ do too much), maar is de laatste tijd wat vanaf gestapt en meer discussie videos ipv tips beginnen te geven. Maar nog genoeg content die relevant is

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 22-08-2018 13:26 (3%)

• MrAelon
Vies Pulse plekje op Coastline welke ik vandaag toevallig ontdekte. Misschien bij de meeste van jullie al bekend maar kan handig zijn.

• CryRaven
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:45
Ik heb ook maar eens de game met korting gekocht, ondanks dat ik best ingemaakt wordt, vermaak ik mij er prima mee.

Samen spelen lijkt me leuker, zijn er Tweakers actief die op pc spelen?

• AntiChrist7
quote:
CryRaven schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:50:
Ik heb ook maar eens de game met korting gekocht, ondanks dat ik best ingemaakt wordt, vermaak ik mij er prima mee.

Check de eerste post, daar zou een lijst moeten staan, kan je al wat mensen van toevoegen. Ik speel vrij regelmatig

Maverick wordt al generfd/gerebalanced

https://rainbow6.ubisoft....server-balancing-feedback

-geen smokes meer
-duurt langer om barbed wire te vernielen
-blowtorch wordt luider

Ook verliest Zofia een concussion mine en kan glaz niet meer castle barricades vernietigen

• DeFries
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15-04 10:41
Barbed wire hadden ze toch van 3 keer slaan naar 2 keer gehaald? Draaien ze nu weer terug?

• AntiChrist7
quote:
DeFries schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:41:
Barbed wire hadden ze toch van 3 keer slaan naar 2 keer gehaald? Draaien ze nu weer terug?
Nee, blijft zo, mar maaverick kon het in 1 keer killen met zijn blowtorch, nu duurt het langer. Maar als hij halverwege stopt, heb je ook nog maar 1 melee nodig ipv 2

• Bart ®

Bart ®

GLAZ
Glaz is no longer able to destroy Castle’s Armored Panels with the OTs-03.

Zo jammer 😥
quote:
Yo boy roy met zijn reeks 'inside the mind of a diamond'.
quote:
CryRaven schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:50:

voeg me maar toe: DudeB4rt

Bart ® wijzigde deze reactie 24-08-2018 12:53 (87%)

I have the cape.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:38
Voeg mij ook maar toe, ik ben vanavond online, P0ulske

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:13
quote:
Bart ® schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Yo boy roy met zijn reeks 'inside the mind of a diamond'.
Ja, precies dit! Zie hier de playlist. Van hem heb ik heel veel dingen geleerd qua technieken etc. Wat daarnaast nog eens fijn is, is dat hij zelf ook op ieder platform speelt. Je hebt er dus wat aan als PC speler én als console speler.

Edzeau wijzigde deze reactie 24-08-2018 13:02 (15%)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13:11
Kwam deze op reddit tegen.
speels sinds kort, wist niet eens dat er misalingnment was, (ik dacht gewoon desync)

https://www.reddit.com/r/...ment_changes_really_mean/

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Bart ®

Bart ®

Ja dat is wel mooi dat dat gefixt wordt :).

I have the cape.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
quote:
Macie Jay heeft recent nog een goede tips & tricks video gemaakt mbt destruction dat gericht is aan nieuwere spelers:

• bal130
  • Laatst online: 22:20
Ik heb nu net mijn 10e ranked match gespeeld en ben geplaatst in silver 3. Het lijkt me een prima rank om vanaf hier (hopelijk) omhoog te werken en steeds beter te worden.

Het grootste probleem waar ik voorlopig tegenaan loop en ik me het meeste aan erger is m'n beperkte mapkennis. Maar die zal alleen maar verbeteren door genoeg te blijven spelen. :*) Gelukkig is de game wel aangeslagen en vermaak ik me er prima mee. Tenminste als ik met andere via discord kan spelen, solo met randoms is maar blegh... :X

• Bart ®

Bart ®

Wat betreft mapkennis, ik startte wel eens een custom game, waarin ik dan in mijn eentje een beetje een map ging verkennen. Als ik daar loop en dan die kant op ga, waar kom ik dan uit, waar zitten trappen, hoe heten de ruimtes, waar is oost en west, etc. Moet je wel al enig gevoel bij de map hebben, als je dit gaat doen maps waar je nog nauwelijks op gespeeld hebt, werkt het denk ik niet.

I have the cape.

• Lipst3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:27

Lipst3r

FlyLight3r

quote:
bal130 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:06:
Ik heb nu net mijn 10e ranked match gespeeld en ben geplaatst in silver 3. Het lijkt me een prima rank om vanaf hier (hopelijk) omhoog te werken en steeds beter te worden.

Het grootste probleem waar ik voorlopig tegenaan loop en ik me het meeste aan erger is m'n beperkte mapkennis. Maar die zal alleen maar verbeteren door genoeg te blijven spelen. :*) Gelukkig is de game wel aangeslagen en vermaak ik me er prima mee. Tenminste als ik met andere via discord kan spelen, solo met randoms is maar blegh... :X
Gewoon lekker ranked spelen met het clubje en kom je er vanzelf wel :9

Mapkennis qua namen van ruimtes ben ik nog niet even goed in. Ik ken verder wel de maps qua routes en wat er achter welke muren zit. En inderdaad is het kijken van wat tricks and tips videos nooit verkeerd :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• AntiChrist7
quote:
bal130 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:06:

Als het nog niet het geval is, zet je game in het engels btw. Dan staan de kamerbeschrijvingen (naast je kompas) dat ook

• ikbengoofy
  • Laatst online: 17:02
Net begonnen met dit spel. veel moeite de mappen de herkennen en speel voornamelijk casual met randoms.

Wel vraag ik mij af wat de gemiddelde leeftijd is in R6? Wat soms lijk in mij in een peuterspeelzaal te begeven met al dat salty kinderlijke gedoe in de chat/voicechat...

Beetje jammer.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Bart ®

Bart ®

Lekker muten. Na de komende update kun je gelukkig ook de text chat van iedereen (ook het enemy team) muten. Leeftijd wisselt per moment van de dag heb ik het idee. Soms verlaat ik ook gewoon een match hoor, geen zin om met de kleuters mee te spelen.

I have the cape.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:07
Match leaving is bijna net zo irritant als jongere mensen om mee te spelen. Hell, die neem ik nog minder serieus.

Paar dagen geleden toch een leuk moment gehad;

Map: Theme Park
Operator: Vigil

Ik zit in een kamer, buiten de kamer is een luik in plafond. Ik hoor Fuze dingen vallen en afgaan "Ja! daar komen ze". En 3 tegelijk springen naar beneden. richten zich alle 3 op de Rook die er staat, en ik lean naar links, knal er 2 af. 3e rent kamer binnen, gaat dood.
En toen kwam #4 en die zag mij eerder, en toen ging ik splat.

Lesson; ga NOOIT samen tegelijk een hatch door.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SerpentNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:20
Om je mapkennis nog wat te verbeteren zou je ook deze site kunnen gebruiken: https://www.r6maps.com/

Op het moment een vooral de testserver aan het spelen, maar damn die nieuwe recoil is op de meeste wapens toch best wel fijn! :9~

• Poulske
quote:
SerpentNL schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 02:12:
Om je mapkennis nog wat te verbeteren zou je ook deze site kunnen gebruiken: https://www.r6maps.com/

Op het moment een vooral de testserver aan het spelen, maar damn die nieuwe recoil is op de meeste wapens toch best wel fijn! :9~
Helaas is de site niet up to date. De map buff van Clubhouse is niet verwerkt en Villa staat er nog niet eens op.

• AntiChrist7
quote:
Poulske schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:30:
[...]

Helaas is de site niet up to date. De map buff van Clubhouse is niet verwerkt en Villa staat er nog niet eens op.
Idd, ik vrees dat hij niet meer onderhouden wordt, daar villa nu toch al 3 maand oud is.

Grim sky begint op 4 september:

https://i.redd.it/u2eofcvckgj11.jpg

Gisterenavond mijn eerste 100% cheater tegengekomen. Montagne had zijn shield helemaal neer en deed headshots zonder zijn pistool uit. Ze verloren toch nog, dat deed wel deugd.

• SerpentNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:20
quote:
Poulske schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:30:
[...]

Had al het idee dat er iets miste 8)7

Hopelijk fixen ze die site zodra Grim Sky uitkomt want het is best wel nuttig.

• corset
Even gespeeld;

Maverick is awesome, gadget gaat leuk worden
Hereford Base nieuw is anders, maar wel bekend. Het is alsof ik dezelfde map maar beter speel.

Recoil is nu ook stukken beter, stuk beter te doen.

Terrorist hunt is anders. Geen bombers meer? (House + Hereford had geen bombers) en ze gaan stuk sneller op je jagen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13:11
quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:44:
[...]

Idd, ik vrees dat hij niet meer onderhouden wordt, daar villa nu toch al 3 maand oud is.

Grim sky begint op 4 september:

https://i.redd.it/u2eofcvckgj11.jpg

Gisterenavond mijn eerste 100% cheater tegengekomen. Montagne had zijn shield helemaal neer en deed headshots zonder zijn pistool uit. Ze verloren toch nog, dat deed wel deugd.
En gister had je de 2de ;)
quote:
corset schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:48:
Even gespeeld;

Maverick is awesome, gadget gaat leuk worden
Hereford Base nieuw is anders, maar wel bekend. Het is alsof ik dezelfde map maar beter speel.

Recoil is nu ook stukken beter, stuk beter te doen.

Terrorist hunt is anders. Geen bombers meer? (House + Hereford had geen bombers) en ze gaan stuk sneller op je jagen.
Moet me playstijl ook echt op hem aanpassen.
Vooral dat die zo geruisloos is maakt het lastig, en misschien wel een beetje OP.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Poulske
Maverick is zo overpowererd, ik zie een nerf aankomen.

• Bart ®

Bart ®

quote:
Wat heb ik gemist :o.

I have the cape.

• AntiChrist7
quote:
Die rekruut die enkel headshots deed met zijn ironsight en 12 kills had. Die montagne was geen echte cheater, blijkbaar een glitch abuser (al is het verschil voor mij miniem). Maar je speelt gen rekruut van in het begin in ranked (plaatsingsmatchen) tenzij je weet dat je een oneerlijk voordeel hebt. Het is miss geen slecht idee om even te wachten met ranked tot de diehards+ verdachte figuren weer op hun plaats zitten

Enja, Maverick gaat getweaked worden wss. Die blowtorch is veel te stil vergeleken met de twee andere hard breachers + een betere gun dan Hibana of thermite.

Vind het wel raar dat Favela er terug in zit

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 05-09-2018 18:49 (27%)

• Bart ®

Bart ®

Ja favela is echt debiel, helemaal met Maverick.

I have the cape.

• MrAelon
Nieuwste clipje!

• Bart ®

Bart ®

quote:
Die Alibi trick _O-.

I have the cape.

• MrAelon
quote:
Ik hoorde haar van haar drone afgaan en gokte het er op. Negen van de tien keer gaan deze grapjes fout maar die sla ik natuurlijk niet op O-)

• Bart ®

Bart ®

Chibi is bezorgd O+.

I have the cape.

• MrAelon
Gisteren eindelijk weer eens een pot met een hele bak kills (14 stuks). Paar clipjes van die pot in onderstaande compilatie opgenomen :)

• MrAelon
En nog maar eentje, nu we toch bezig zijn.

• MrAelon
Excuses voor de spam, zal er wat op letten, maar er zit weer een enorme (en makkelijke) glitch in het spel. Zal niet uitleggen hoe het moet, ben enorm tegen op het gebruik van dit soort onzin maar wil iedereen er een beetje op attenderen. Operators kunnen volledig onzichtbaar worden voor de hele ronde, daarbij is alleen nog het wapen zichtbaar. Zie onderstaande gameplay van eerder vanavond. Wanneer wij dit potje hadden gewonnen waren degene waarmee ik speelde en ikzelf na tijden weer eens platinum 2 geworden, wat het net dat beetje extra zuur maakt :)

• Bart ®

Bart ®

Die kill met die ying flash _O-. Moet ik ook een keer proberen :P.
MrAelon schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:43:
Excuses voor de spam, zal er wat op letten, maar er zit weer een enorme (en makkelijke) glitch in het spel. Zal niet uitleggen hoe het moet, ben enorm tegen op het gebruik van dit soort onzin maar wil iedereen er een beetje op attenderen. Operators kunnen volledig onzichtbaar worden voor de hele ronde, daarbij is alleen nog het wapen zichtbaar. Zie onderstaande gameplay van eerder vanavond. Wanneer wij dit potje hadden gewonnen waren degene waarmee ik speelde en ikzelf na tijden weer eens platinum 2 geworden, wat het net dat beetje extra zuur maakt :)

[YouTube: INVISIBLE GLITCH GRIM SKY - Rainbow Six Siege]
Altijd kansloos dit soort bugs.

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Ben je met 5 tweakers lekker een potje ranked aan het doen, word je er allemaal tegelijk uitgeknikkerd door een server error ;(. Kan gebeuren natuurlijk, maar dan krijg je vervolgens dit:

Fijn, Ubisoft, fijn :').

Bart ® wijzigde deze reactie 18-09-2018 09:12 (6%)

I have the cape.

• nickko
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:03
Bart ® schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:05:
Ben je met 5 tweakers lekker een potje ranked aan het doen, word je er tegelijk uitgeknikkerd door een server error ;(. Kan gebeuren natuurlijk, maar dan krijg je vervolgens dit:

Fijn, Ubisoft, fijn :').
Gisteren zaten wij met ons groepje ook in ranked. 1 van de spelers wordt ook uit de game geknikkerd en terwijl die probeerde terug te komen was de game afgerond... daarna ook een ban :'(.

Spelen zelf midden gold met de groep (4t/m1 gemiddeld) valt me wel op dat er de laatste tijd steeds meer slecht gemanierde spelers rondhangen. Wij hanteren een clantag en als we een potje verliezen zeggen we netjes gg. Maar gisteren in twee verschillende potjes “you suck, disband the clan” en nog een hoop geneuzel.. vraag me altijd af waar dat voor nodig is |:(. Merken jullie dat ook? Vermoedelijk een leeftijds dingetje.. ben zelf een ‘ervaren’ gamer O+

Intel Xeon 5650 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, EVGA GeForce GTX 1080 FTW2 GAMING iCX, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• MrAelon
nickko schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:21:
[...]

Gisteren zaten wij met ons groepje ook in ranked. 1 van de spelers wordt ook uit de game geknikkerd en terwijl die probeerde terug te komen was de game afgerond... daarna ook een ban :'(.

Spelen zelf midden gold met de groep (4t/m1 gemiddeld) valt me wel op dat er de laatste tijd steeds meer slecht gemanierde spelers rondhangen. Wij hanteren een clantag en als we een potje verliezen zeggen we netjes gg. Maar gisteren in twee verschillende potjes “you suck, disband the clan” en nog een hoop geneuzel.. vraag me altijd af waar dat voor nodig is |:(. Merken jullie dat ook? Vermoedelijk een leeftijds dingetje.. ben zelf een ‘ervaren’ gamer O+
Ik herken het enorm, voornamelijk rond het niveau waar jullie squad rondhangt. Vanaf plat heb ik het idee dat je iets minder teabag, kill stall, toxic chat/voice e.d. hebt maar het is wel met de tijd verslechterd. Laatst gelukkig een keer een leuke andere situatie meegemaakt waarbij wij met 4-man in een party zaten en onze random leuk mee deed. Uiteindelijk hebben we de random in onze party gelaten en gepromoveerd tot squad leader. Deze jonge fransoos bepaalde strategie, koos onze operators e.d. Enorme lol mee gehad en leuk om te zien dat zulke momenten er gelukkig ook nog zijn.

• Bart ®

Bart ®

Ik ben zo blij met de text mute die nu geïmplementeerd is O+.

I have the cape.

• Edzeau
MrAelon schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:34:
[...]

Ik herken het enorm, voornamelijk rond het niveau waar jullie squad rondhangt. Vanaf plat heb ik het idee dat je iets minder teabag, kill stall, toxic chat/voice e.d. hebt maar het is wel met de tijd verslechterd. Laatst gelukkig een keer een leuke andere situatie meegemaakt waarbij wij met 4-man in een party zaten en onze random leuk mee deed. Uiteindelijk hebben we de random in onze party gelaten en gepromoveerd tot squad leader. Deze jonge fransoos bepaalde strategie, koos onze operators e.d. Enorme lol mee gehad en leuk om te zien dat zulke momenten er gelukkig ook nog zijn.
Haha, deze avond was zo geweldig. Die kerel wist niet wat 'm overkwam: Huh, moet ik nu bepalen waar jullie mee spelen? Nee toch? Wel?! :+

• corset
Gister 2 placement matches gedaan..

2x Teamkill
2x Iemand die alle friendly gadgets sloopt

Ik ben een beetje klaar met dit niveau..

• Bart ®

Bart ®

En een ace:

:*) :P

I have the cape.

• Lipst3r
  • Laatst online: 16:27

Lipst3r

FlyLight3r

Lekker bezig! Vanavond weer ranked zonder problemen hopelijk :D!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Bart ®

Bart ®

Lipst3r schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:01:
[...]

Lekker bezig! Vanavond weer ranked zonder problemen hopelijk :D!
Hoop ik ook! Weet alleen nog niet zeker of ik vanavond online ben...

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Vandaag nieuwe patch:
https://rainbow6.ubisoft....4910-16/y3s31-patch-notes

TEAM KILL BANS
The team killing penalty for a first offense will be adjusted from a kick to a 30 minute ban. Initially, if a player was team killed in Casual, the offender was kicked from the match. The same situation in Ranked would result in a kick as well, but also triggered an abandon penalty. This was confusing because it seemed as if the team killing punishment was different between Ranked vs Casual.

The new breakdown is as follows:

First offense: Banned from Matchmaking for 30 minutes
Second offense: Banned from Matchmaking for 1 hour
Third offense: Banned from Matchmaking for 2 hours.
Fourth offense: Banned from Matchmaking for 24 hours.
Fifth offense: Banned from Matchmaking for 7 days.

BUG FIXES
GAMEPLAY
Fixed – [PC][PS4][XB1] A number of crashing issues across all platforms.
Fixed – [PC][XB1] Cannot use melee for a short while after using prone.
Fixed – Players are able to take the defuser through the walls.
Fixed – Throwing C4 on an electrified wall will not destroy the nitro cell on contact.

OPERATORS
MAVERICK
Fixed - The bullet casings are ejected forwards when firing the AR-15.50 weapon.

CLASH
Fixed - Clash's Shield can be deployed while crouched.
Fixed - Clash's CCE shield can clip in the arm and clip in the pistol.
Fixed - Clash is able to fire her gun before weapon appears on screen.
Fixed - In the loadout menu charms are not equipped in the same place as during a session for Clash's CCE Shield.
Fixed - When a player is killed by the CCE shield, the generic death icon is displayed instead of the taser shield
Fixed - [PC][XB1] Clash's CCE shield is clips through partially broken barricades when rotating.

SMOKE
Fixed - If the attackers drop the defuser, Smoke can move it by throwing his gadget on it.

LEVEL DESIGN
HEREFORD
Fixed - Players are able to throw gadgets outside during the prep phase via the floor of 2F Bathroom.

USER EXPERIENCE
Fixed - Inconsistency between thumbnail icon and preview for Buck's Grim Sky BDU.
Fixed - Non-purchased items have the 'set as active' option.
Fixed - Error message present in the pop-up modal when 2SV is active.
Fixed - Pressing enter multiple times while the title is loading will cause the title to start a situation with the 2SV pop-up still on the screen.
Fixed - All the Six Major Paris Charms appear with a placeholder model.

I have the cape.

• AntiChrist7
Was mede door die server error in bronze 1 gezet, gelukkig met 1 extra solo potje naar zilver gegaan. Ik moest Frost erop wijzen dat je niet kan rappelen op het garageraam in trophy room op chalet en een trap daar dus nutteloos is. Hopelijk laat ik dat niveau snel achter me...

• Bart ®

Bart ®

Ach ja, ik denk dat ik daar ook wel wat traps heb geplaatst vroeger 🤣.

De 'je hebt r6-cash gekregen'-bug is trouwens nog steeds niet verholpen, had er net weer last van :').

I have the cape.

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-04 17:55
Heb deze game net opgepikt voor 28 euro ( advanced editie )
Wat me opviel in deze game is de rage en en flame in casual.
Ik was nog maar level 5 en ze begonnen al te flamen op me ?
Waarom spelen al die '' pro's '' dan geen ranked ?

Heel veel nog te leren, maar prachtig spel.
Ik ga wel nog kijken voor 144hz, denk wel dat het een must is in deze game ?

• Poulske
KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:38:

Ranked is zoveeeel beter dan Casual, ff doorbijten tot je level 20 bent en dan kun je pas echt genieten van de game.

• corset
Poulske schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:10:
[...]

Ranked is zoveeeel beter dan Casual, ff doorbijten tot je level 20 bent en dan kun je pas echt genieten van de game.
Ja.. in ranked heb je:

Team killers
Gadget destroyers
Mensen die in All Chat alle locaties aangeven waar team mates zijn

Nee ranked is beter 8)7

Dat is in 20+ matches van tijdens Outbreak seizoen en 4 placement matches dit seizoen

• Poulske
corset schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:26:
[...]

Ja.. in ranked heb je:

Team killers
Gadget destroyers
Mensen die in All Chat alle locaties aangeven waar team mates zijn

Nee ranked is beter 8)7

Dat is in 20+ matches van tijdens Outbreak seizoen en 4 placement matches dit seizoen
Ik heb totaal geen problemen met ranked, speel bijna iedere avond. Zit nu bijna in gold 2 en nergens last van. Speel nooit meer casual.

• Bart ®

Bart ®

Ik kom zowel in ranked als in casual kansloze figuren tegen. Denk dat dat in iedere online game het geval is. Doe je niets aan.

I have the cape.

• AntiChrist7
KBE91 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:38:

Matchmaking in casual is gewoon een ramp. Je leert er ook niet zoveel als in ranked, dat hebben de deveoppers zelf al aangegeven, en ze werken eraan.

Gewoon in het begin wat terrorist hunt doen, level je snel van op en leer je de maps+ wapens beter van kennen.

Ik kom van Rocket League, en vergeleken daarmee is Siege een oase van rust qua toxiciteit. (sprekend voor pc). Gewoon een groepje vinden waarmee je regelmatig kan spelen

• OverloadOfRed
  • Laatst online: 22:24

OverloadOfRed

Bla, blabla

Bart ® schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:18:
Ik kom zowel in ranked als in casual kansloze figuren tegen. Denk dat dat in iedere online game het geval is. Doe je niets aan.
Kansloze figuren is weer wat anders dan je uitschelden als je doodgaat of iets niet doet zoals de pro-leaguers het doen.
Ik heb SoloQ ranked officieel opgegeven, 15jarige Russen en andere brabbeltalen die schreeuwen als ze 10 MMR punten verliezen ben ik wel klaar mee 8)7

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

• Bart ®

Bart ®

OverloadOfRed schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:33:
[...]

Kansloze figuren is weer wat anders dan je uitschelden als je doodgaat of iets niet doet zoals de pro-leaguers het doen.
Ik heb SoloQ ranked officieel opgegeven, 15jarige Russen en andere brabbeltalen die schreeuwen als ze 10 MMR punten verliezen ben ik wel klaar mee 8)7
Oh dat noem ik ook kansloze figuren :P. Elke vorm van respectloosheid vind ik kansloos. Soms doen mensen dom, maar dan hoef je nog niet te gaan schelden.

I have the cape.

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Gister nog een mooi moment met Clash gedeeld op Siege trouwens :P

• MrAelon
Operator ideetje uitgewerkt en op Reddit gezet:

https://www.reddit.com/r/...mp_korpscommando_troepen/

• Bart ®

Bart ®

Geinig idee :).

I have the cape.

• Poulske
Kwam hem gisteren inderdaad op Reddit tegen. Goeie uitwerking, ook mooi om te zien dat heel veel mensen het ermee eens zijn. Hopelijk wordt ie door Ubisoft gezien.

• MrAelon
Poulske schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:23:
[...]

Kwam hem gisteren inderdaad op Reddit tegen. Goeie uitwerking, ook mooi om te zien dat heel veel mensen het ermee eens zijn. Hopelijk wordt ie door Ubisoft gezien.
Inmiddels meer dan 45.000 views en bijna 5.500 upvotes. Is echt veel harder gegaan dan ik verwacht had. Wel grappig om te zien hoe sommige mensen het een fantastisch idee vinden en anderen er op kotsen. To each their own.

• Kapot
  • Laatst online: 22-04 17:22
+1

Goed idee wat gave situaties op kan leveren, moet wel een keiharde eis worden dat het een NL commando word! :+

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
AntiChrist7 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:17:
[...]

Matchmaking in casual is gewoon een ramp. Je leert er ook niet zoveel als in ranked, dat hebben de deveoppers zelf al aangegeven, en ze werken eraan.

Gewoon in het begin wat terrorist hunt doen, level je snel van op en leer je de maps+ wapens beter van kennen.

Ik kom van Rocket League, en vergeleken daarmee is Siege een oase van rust qua toxiciteit. (sprekend voor pc). Gewoon een groepje vinden waarmee je regelmatig kan spelen
Tenzij het post patch is omgegooid ben ik het hier niet mee eens. Toen ik voor de reset solo in casual queue ging zat ik 9 van de 10 keer in matches met meerdere platinum en diamond spelers. Alles wijst er wat mij betreft op dat je ook casual een MMR hebt, alleen zal deze een stuk soepeler werken om snelle matchmaking te bevorderen.
Creatief bezig!
Bart ® schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:27:
Vandaag nieuwe patch:
https://rainbow6.ubisoft....4910-16/y3s31-patch-notes

TEAM KILL BANS
The team killing penalty for a first offense will be adjusted from a kick to a 30 minute ban. Initially, if a player was team killed in Casual, the offender was kicked from the match. The same situation in Ranked would result in a kick as well, but also triggered an abandon penalty. This was confusing because it seemed as if the team killing punishment was different between Ranked vs Casual.

The new breakdown is as follows:

First offense: Banned from Matchmaking for 30 minutes
Second offense: Banned from Matchmaking for 1 hour
Third offense: Banned from Matchmaking for 2 hours.
Fourth offense: Banned from Matchmaking for 24 hours.
Fifth offense: Banned from Matchmaking for 7 days.

BUG FIXES
GAMEPLAY
Fixed – ~~~[PC]~~~[PS4]~~~[XB1] A number of crashing issues across all platforms.
Fixed – ~~~[PC]~~~[XB1] Cannot use melee for a short while after using prone.
Fixed – Players are able to take the defuser through the walls.
Fixed – Throwing C4 on an electrified wall will not destroy the nitro cell on contact.

OPERATORS
MAVERICK
Fixed - The bullet casings are ejected forwards when firing the AR-15.50 weapon.

CLASH
Fixed - Clash's Shield can be deployed while crouched.
Fixed - Clash's CCE shield can clip in the arm and clip in the pistol.
Fixed - Clash is able to fire her gun before weapon appears on screen.
Fixed - In the loadout menu charms are not equipped in the same place as during a session for Clash's CCE Shield.
Fixed - When a player is killed by the CCE shield, the generic death icon is displayed instead of the taser shield
Fixed - ~~~[PC]~~~[XB1] Clash's CCE shield is clips through partially broken barricades when rotating.

SMOKE
Fixed - If the attackers drop the defuser, Smoke can move it by throwing his gadget on it.

LEVEL DESIGN
HEREFORD
Fixed - Players are able to throw gadgets outside during the prep phase via the floor of 2F Bathroom.

USER EXPERIENCE
Fixed - Inconsistency between thumbnail icon and preview for Buck's Grim Sky BDU.
Fixed - Non-purchased items have the 'set as active' option.
Fixed - Error message present in the pop-up modal when 2SV is active.
Fixed - Pressing enter multiple times while the title is loading will cause the title to start a situation with the 2SV pop-up still on the screen.
Fixed - All the Six Major Paris Charms appear with a placeholder model.
Wauw ze slaan echt door met het teamkillen bestraffen. Gewoon de votekick van 4 naar 3 stemmen verlagen en het aan de spelers zelf over laten...

sdk1985 wijzigde deze reactie 21-09-2018 14:41 (67%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bart ®

Bart ®

sdk1985 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:37:
[...]

Tenzij het post patch is omgegooid ben ik het hier niet mee eens. Toen ik voor de reset solo in casual queue ging zat ik 9 van de 10 keer in matches met meerdere platinum en diamond spelers. Alles wijst er wat mij betreft op dat je ook casual een MMR hebt, alleen zal deze een stuk soepeler werken om snelle matchmaking te bevorderen.

[...]

Creatief bezig!

[...]

Wauw ze slaan echt door met het teamkillen bestraffen. Gewoon de votekick van 4 naar 3 stemmen verlagen en het aan de spelers zelf over laten...
Votekick van 4 naar 3 zou ik ook wel willen ja. Zo irritant nu af en toe. Gelukkig geldt het pas bij de tweede teamkill in een match. Maar het komt gewoon voor dat je per ongeluk iemand killt. Dan wil je inderdaad niet een ban krijgen.

I have the cape.

• Kapot
Ze slaan helemaal niet door, in casual word je gewoon geteamkilled en niemand kicked de killer in 9 van de 10 gevallen......

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:25

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er ook op de ps4 nog spelers die spelen? Ik ben pas level 7. Indien er nog mensen zijn die willen spelen voeg me maar toe: Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Ik verwacht met de nieuwe regels wel een verandering van teamkillen naar net laten leven met een paar procent. Wat dan weer leidt tot reactie van degene die geteamkilled wordt en die dus daarop ook nog een ban krijgt.

Nee, geen fan van dat soort praktijken.

Als ze nou gewoon wat doen met die toxic reports, zou het al veel helpen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• AntiChrist7
Ik doe dus nooit meer solo ranked. Eerste twee potjes ging het goed, dan 3 keer na elkaar hereford (die ik dus amper ken), dan een disconnect van iemand, , een troll die altijd direct stierf als tachanka en posities weggaf, en als resultaat even in copper belandt. En daar is toxicity idd veel erger.

Matchmaking was ook zo beroerd. Was bijna altijd 1ste of twee van mijn team, maar haast altijd tegen iemand die alles carriert met 10+ kills en dan 1-4 verliezen omdat je team sterft binnen de minuut.

Binnen twee weken Odessey, kan die break gebruiken

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 25-09-2018 01:56 (8%)

• Steephh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14:49
OverloadOfRed schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:53:
Gister nog een mooi moment met Clash gedeeld op Siege trouwens :P

[YouTube: 4v1? Let's Go!]
Damn, die Nederlandse taal is wel cringe-worthy zeg.. :+

_@/'

• Bart ®

Bart ®

Martinspire schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:46:
Ik verwacht met de nieuwe regels wel een verandering van teamkillen naar net laten leven met een paar procent. Wat dan weer leidt tot reactie van degene die geteamkilled wordt en die dus daarop ook nog een ban krijgt.

Nee, geen fan van dat soort praktijken.

Als ze nou gewoon wat doen met die toxic reports, zou het al veel helpen.
Gisteren tijdens een match, teamgenoot zegt dat ie moet stoppen, schiet vervolgens mij en een andere teamgenoot dood. Ja, dan is ie gelijk weg. Maar blijkbaar helpen die nieuwe regels dus niet heel veel :{.

I have the cape.

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Steephh schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:38:
[...]

Damn, die Nederlandse taal is wel cringe-worthy zeg.. :+
Ik switch af en toe heen en weer om de NL vertaling van dingen te zien (m'n buddy die speelt kan bijna geen Engels dus die speelt in het NL en wil niet switchen :P) De vertalingen zijn ook echt vreselijk, ik ben inmiddels ook weer teruggeswitched naar Engels.

• Edzeau
Man, wat gaat het de afgelopen twee dagen heerlijk!

Daar waar ik ieder seizoen wel een keer platinum aantik, had ik dit seizoen na de eerste 10 potten goud 2. Vervolgens 3 potten verloren, waardoor ik goud 4 ben (en zelfs bijna zilver 1). Maar toen won ik eergister 5 potten ranked achter elkaar (dus van goud 4 naar goud 2) en gister nog eens 4 potten. Oftewel, 9 potten achter elkaar gewonnen, en van diep goud 4 naar platinum 3 geranked. Dat maakt het weer even wat leuker! :+

• MrAelon
Is het alweer zo ver? Jawel. Kleintje compilatie:

• nickko
Haha die kitchen drop @1:35 vooral mooi om Ash langs je te zien af rennen ;)

Intel Xeon 5650 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, EVGA GeForce GTX 1080 FTW2 GAMING iCX, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• MrAelon
nickko schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:49:
Haha die kitchen drop @1:35 vooral mooi om Ash langs je te zien af rennen ;)
Ik snapte er geen drol van. Er kwam zelfs eerst een drone uit die hatch dus ik was er van overtuigd dat ik de sjaak was. Helaas net niet de ace kunnen pakken omdat ik de eerste kill niet had. :D

• Steephh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14:49
OverloadOfRed schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:32:
[...]

Ik switch af en toe heen en weer om de NL vertaling van dingen te zien (m'n buddy die speelt kan bijna geen Engels dus die speelt in het NL en wil niet switchen :P) De vertalingen zijn ook echt vreselijk, ik ben inmiddels ook weer teruggeswitched naar Engels.
Tsja, als je niet wil switchen dan leer je het natuurlijk ook nooit. :+ Lijkt me verder wel bijzonder vervelend, communicatie met randoms is voornamelijk in het Engels dus dat valt dan ook al weg. Het is eigelijk bijna een must.

_@/'

• Bart ®

Bart ®

OverloadOfRed schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:32:
[...]

Meest irritante vond ik de vertaling van een van de spawn locations van Yacht, daar is Zodiac vertaald als Dierenriem :') ! Maar daarnaast is het gewoon ruk als je met niet-Nederlandstaligen speelt, dan moet je eerst de Nederlandse ruimtenaam gaan vertalen om te zeggen waar je een vijand ziet. In het Engels kijk je gewoon onderin je scherm, veel sneller.

I have the cape.

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Haha Engels is voor mij geen probleem gelukkig :P

• Bart ®

Bart ®

OverloadOfRed schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:33:
Haha Engels is voor mij geen probleem gelukkig :P
Voor mij ook niet, maar het probleem is dat het Engels veel meer woorden heeft. Hoe noem je die ruimte met die pool tafel en bar ook alweer? Pool room? Billiards room? Bar? Snooker room? Play room? Daar helpt je gedegen kennis van Engels niet bij :P.

I have the cape.

• Kapot
The room with the table with the colored balls on there and with the wooden poles to thrust them in the pockets?

Of zijn de 3 minuten dan al om?

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:25

Oxigeon

En zo is dat!

Met bovenstaande problemen zit ik dus ook met randoms. Als je met vrienden speelt geen probleem. Maar met engelse spelers maakt het dit lastiger en is het idd handiger om naar engels te switchen. Kun je dit in-game installeren of moet je dan de complete ps4 naar engels zetten?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Oxigeon schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:27:
Met bovenstaande problemen zit ik dus ook met randoms. Als je met vrienden speelt geen probleem. Maar met engelse spelers maakt het dit lastiger en is het idd handiger om naar engels te switchen. Kun je dit in-game installeren of moet je dan de complete ps4 naar engels zetten?
Op de PC is het een instelling in het menu, vandaar dat ik nogal eens switch(te)

• MrAelon
Voor wie het dan ook leuk vind, nieuwe korte compilatie:

• AntiChrist7
Gisteren was het wisselvallig, maar daarna in de solo qeue toch een ace gedaan, het lag dus niet aan mij :p

Hereford is nog een volledig doolhof voor me

• nickko
Deze komt me bekend voor ;)

Edit: nvm. Hij liet je oude zien. Zal wel een cookie ding zijn. Nieuwe doet t nu :) Die Maverick tripplekill was wel erg zalig.

nickko wijzigde deze reactie 01-10-2018 12:27 (17%)

• toekie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-04 04:03
liggen de servers van ubisoft eruit? Kan niet op de website als online op siege.

• AntiChrist7
DDos attack naart schijnt.

• Bart ®

Bart ®

Ik zit erin en ben samen met iemand aan het spelen. Maar er zijn een hoop mensen offline die wel online zijn.

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Lijkt weer te werken!

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

We'll be pushing an update to the Test Server on Wednesday, October 03rd.

This patch will include fixes for several major exploits:
Invisibility glitch
Oregon washing machine glitch
Mira glitch
Clash ADS glitch

Please report any bugs you encounter in the TS to >> r6fix.ubi.com/test-server

Patch Notes:
Balancing Updates:
Clash
Reduced speed for swapping between CCE shield and sidearm
Gauge refill cooldown time increased to 2 seconds (up from 1s)
Attackers will regain full mobility after 0.5 seconds (down from1.5s) after being shocked

Bugfixes
Fixed - The operator is invisible after loading in.
Fixed - Players can vault inside a washing machine in B laundry room on Oregon.
Fixed - Mira's Black Mirror can be destroyed from the other side of a reinforced wall.
Fixed - Clash can instantly go into ADS with her secondary after un-equipping her shield.
Fixed - User will sometimes receive a 'game full' error when matchmaking.
Fixed - Latency, micro stutters and graphical issues will occur after playing multiple matches and maps in the same Custom game session.
Fixed - Ability spamming issue.
Fixed - Thick outline is present when ADS with the red dot of the Russian operators.
Fixed - Russian Operator's red dot can 'wobble' when player is ADS and moving around.

Eindelijk wordt die gare 'game full'-bug gefixt _O_. Invisibility is ook irritant, heb het zelf gelukkig maar 1x tegen me gehad. Mooi dat dat ook gefixt wordt.

Bart ® wijzigde deze reactie 07-10-2018 07:38 (7%)

I have the cape.

• Kapot
Heb sinds de laatste patch op de PS4 een paar x gehad dat mijn beeld zwart is bij de start, kan mijn drone besturen (hoor hem rijden) maar zie alleen een zwart scherm, zodra het dronen voorbij is blijft het scherm nog steeds zwart en zit er niets anders op dan te leaven.......
Pagina: 1 ... 73 ... 76 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True