Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:22
Martinspire schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Ik denk juist dat Alibi niet zo bijzonder is als ze verder niet beweegt. Sure het is wel grappig, maar na een tijdje heb je dat ook wel gezien lijkt mij. En met die sensor eronder is het ook goed zichtbaar.

Meistro lijkt me een toffere operator en vooral handig tegen smoke en sommige gadgets.
als je eerst gaat checken of een tegenstander al dan niet beweegt heb je het merendeel van de tijd al een kogel in je kop voor je de conclusie hebt gemaakt ;)

Het valt nog af te wachten natuurlijk, maar 3 hologrammen klinkt gewoon erg veel om mee te spelen. haar wapens zijn ook niet mis trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Inderdaad, dat ga je niet lopen checken. En als dat hologram achter een bureau of mobile shield staat, dan zie je dat ding eronder ook niet. Dan schiet je, en dan ziet het vijandelijke team je positie. Denk dat dat best OP is met 3 van die dingen...

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Re-model clubhouse, ziet er nu echt uit als een vette map :D. En de hatch boven server is ook weg, hopelijk wordt defenden in cash nu een stuk aangenamer.

Bart ® schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:40:
Inderdaad, dat ga je niet lopen checken. En als dat hologram achter een bureau of mobile shield staat, dan zie je dat ding eronder ook niet. Dan schiet je, en dan ziet het vijandelijke team je positie. Denk dat dat best OP is met 3 van die dingen...
Mee eens. Is denk ik een beetje too-much. 2 was leuk genoeg geweest. Wat het filmpje wel aangaf is dat die gadgets geen attachments hebben op de wapens en standaard die SMG heeft. Je zou dit al kunnen confirmen tijdens de drone fase. Maar daar heb je natuurlijk niets aan tijdens een Alibi-spawnpeek :+, dat worden standaard hartaanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Goed dronen is altijd belangrijk, maar een slimme Alibi zal er wel eentje op zak houden tot ze weet vanwaar de oush komt. Ik zie het al voor me: eentje als spawnpeeker/buiten, eentje op objective, en dan nog eentje op een plaats met wat cover zoals een shield zoals Bart al aangaf.

Ik denk dat ze na half seizoen zoals met Lion het naar twee gaan brengen.

Al ga ik wss meer Maestro spelen. Een defensieve twitch drone klinkt aanlokkelijk, zeker als die ook als semi onverwoestbare camera kan dienst doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik vind Maestro ook wel aantrekkelijk om mee te gaan spelen. Speel regelmatig Valk, en dit zit wel in dezelfde lijn. Alhoewel ik mijn valk cams om objective heen plaats, en ik denk dat je de maestro cams eerder ín objective zal plaatsen. Minder intel maar meer last line of defense. Ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken.

edit: ik denk dat Sledge ook een stuk vaker gepickt gaat worden met al die indestructible cams...

[ Voor 13% gewijzigd door Bart ® op 22-05-2018 14:06 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:36
Gisteren sinds lange tijd weer eens RB6 opgestart. Helemaal vergeten hoe vet de game is. Meteen ook maar de year 3 pass aangeschaft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Vraagje,

Ik heb sinds kort een Xbox One en heb een jaar of 1,5 geleden Rainbow Six Siege op de PS4 gespeeld. Die heb ik toen verkocht en dus ook geen Siege meer gespeeld.

Ik heb ook sinds kort weer een PS4 Pro, maar heb geen PS+ genomen omdat ik op de One al Gold heb. Ik heb wel weer zin in Rainbow Six en ga dus voor de One versie.

Nu is het me niet helemaal duidelijk welke versie ik het beste kan kopen om gelijk mee te kunnen doen. Is de Gold versie dan nodig of is de Advanced versie dan afdoende.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Cyrax0508 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:56:
Vraagje,

Ik heb sinds kort een Xbox One en heb een jaar of 1,5 geleden Rainbow Six Siege op de PS4 gespeeld. Die heb ik toen verkocht en dus ook geen Siege meer gespeeld.

Ik heb ook sinds kort weer een PS4 Pro, maar heb geen PS+ genomen omdat ik op de One al Gold heb. Ik heb wel weer zin in Rainbow Six en ga dus voor de One versie.

Nu is het me niet helemaal duidelijk welke versie ik het beste kan kopen om gelijk mee te kunnen doen. Is de Gold versie dan nodig of is de Advanced versie dan afdoende.

Alvast bedankt.
Volgens de Ubi store krijg je dit:
https://store.ubi.com/eu/...94ad88a7e300458b4d5a.html

Starter Edition = All game modes & maps maar dure operators
Standard Edition = All Game Modes & maps maar normaal geprijsde operators
Advanced Edition = Standard + 600 Rainbow Six Credits + 10 Outbreak Collection Packs (10 skins dus)
Gold Edition = Advanced + Year 3 pass (operators gratis)
Complete Edition = Gold + Year 1 & 2 operators gratis

Kortom: met de Complete Edition ben je het snelst klaar om alle operators te bemachtigen. Dan kosten de basis operators (Thermite, Sledge, Thatcher, etc) nog maar 500 renown per stuk en dat is prima te doen met de terror hunt en missies (zeker als je voor de extra objectives gaat).

Hier zie je alle operators: https://rainbow6.ubisoft..../game-info/operators.aspx

Laatste 20 operators (dus vanaf Mute) zijn basis operators, Dan daarboven 8 van Year 1, 8 van Year 2 en 2 van Year 3 tot nu toe (en dus 2 erbij vanaf juni)

Hier de Year content: https://rainbow6.ubisoft....nl/game-info/seasons.aspx

Basis:

Kapkan (Defender)
Tachanka (Defender)
Fuze (Attacker)
Glaz (Attacker)
Jäger (Defender)
Bandit (Defender)
Blitz (Attacker)
IQ (Attacker)
Doc (Defender)
Rook (Defender)
Montagne (Attacker)
Twitch (Attacker)
Pulse (Defender)
Castle (Defender)
Termite (Attacker)
Ash (Attacker)
Smoke (Defender)
Mute (Defender)
Thatcher (Attacker)
Sledge (Attacker)

Year 1:

Buck (Attacker)
Frost (Defender)
Blackbeard (Attacker)
Valkyrie (Defender)
Capitão (Attacker)
Caveira (Defender)
Hibana (Attacker)
Echo (Defender)

Year 2:

Mira (Defender)
Jackal (Attacker)
Ying (Attacker)
Lesion (Defender)
Zofia (Attacker)
Ela (Defender)
Vigil (Defender)
Dokkaebi (Attacker)

Year 3:

Lion (Attacker)
Finka (Attacker)

Pickrates (hoe vaak ze gebruikt worden) kun je ook nog wel online vinden. Kan mn persoonlijke voorkeur wel melden, maar dat moet je toch zelf uitvinden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cyrax0508 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:56:
Vraagje,

Alvast bedankt.
Lekker de advanced nemen. Dan heb je in ieder geval snel gewoon alle basis ops bij elkaar. De extra ops kun je unlocken met renown. Mocht je dat te langzaam vinden gaan omdat je op een gegeven moment de smaak goed te pakken krijgt, dan kun je alsnog een season pass kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 23-05-2018 17:21 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:45

steel123

Cryman9

Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Volgens de Ubi store krijg je dit:
https://store.ubi.com/eu/...94ad88a7e300458b4d5a.html

Starter Edition = All game modes & maps maar dure operators
Standard Edition = All Game Modes & maps maar normaal geprijsde operators
Advanced Edition = Standard + 600 Rainbow Six Credits + 10 Outbreak Collection Packs (10 skins dus)
Gold Edition = Advanced + Year 3 pass (operators gratis)
Complete Edition = Gold + Year 1 & 2 operators gratis

Kortom: met de Complete Edition ben je het snelst klaar om alle operators te bemachtigen. Dan kosten de basis operators (Thermite, Sledge, Thatcher, etc) nog maar 500 renown per stuk en dat is prima te doen met de terror hunt en missies (zeker als je voor de extra objectives gaat).
De basis operators zijn gewoon gratis sinds dit jaar vanaf de standard edition en daarboven. (Bron: mezelf, sinds ik vorige week de standard edition gekocht en die 20 operators al unlocked waren. Terwijl overal stond dat je ze moest unlocken. Evenals dat alle attachments unlocked zijn.)

Mijn keuze zou zijn gewoon de standard edition. Skins voegen niet zoveel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Stond net een hologram achter een Mira wall. Heel irritant want als mira dan de kop opduikt en je schiet dan raak je de hologram en ben je 5 seconde getagged :P.

Verder schitterende map die villa.
Bart ® schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:20:
Nieuws over het komende seizoen:
https://rainbow6.ubisoft....22-16&ct=tcm:159-76770-32
De kogelvrije camera is onverwoestbaar aan de voorkant, maar kan vanaf de zijkant worden beschoten en vernietigd. Thatchers EMP-granaten en Twitch's schokdrones kunnen de camera uitschakelen. Hij kan vijanden scannen en door rook heen kijken. Hij kan niet worden gegooid en moet worden geplaatst, net zoals Jägers Ekster.

https://rainbow6.ubisoft....59-16&ct=tcm:159-76770-32
Met drones willen we het gedrag verbeteren en teamplay aanmoedigen doordat je niet meer hoeft te pingen om punten te verdienen.
Het scannen van een vijandelijke speler levert geen punten meer op.
Als een speler een vijandelijke operator voor het eerst identificeert, verdient het hele team 10 punten.
Thanks ik snapte er al geen bal meer van waarom ik 10 punten kreeg net :+ .

[ Voor 72% gewijzigd door sdk1985 op 24-05-2018 16:50 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 19:06
Vind het persoonlijk wel jammer, Heb mijn eerste honderd uur gestoken in operators / skins / attachments kopen en met het feit dat Ubisoft het gratis maakt zonder een refund voel ik mij toch wel flink genaaid.

Fuck Plan B We Have Plan AA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:47
NickyVDP schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:21:
Vind het persoonlijk wel jammer, Heb mijn eerste honderd uur gestoken in operators / skins / attachments kopen en met het feit dat Ubisoft het gratis maakt zonder een refund voel ik mij toch wel flink genaaid.
Of, blij zijn dat r6 nieuwe mensen blijft krijgen ondanks de stevige leercurve van de maps, als de noobs dan ook nog eens alle operators moeten vrijspelen dan kan het maar al te snel overweldigend zijn zodat ze R6 juist niet willen spelen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
STRIJDEN noem je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NickyVDP schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:21:
Want die 100 uur heb je natuurlijk gespeeld om die dingen te unlocken, en niet omdat je het gewoon leuk vond.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
Deels ja, Het is iets waar je naar streeft een daarom voor grind! De game is nog steeds leuk maar ik zou het niet doel loos spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gelukkig heb je het niet doelloos gespeeld.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Als ik dan een filmpje als dit zie krijg ik echt zin in dit nieuwe seizoen. Maar denk dat de wen-fase wel erg... Wennen wordt.. Ik denk dat ik alvast maar een gepantserde toetsenbord ga aanschaffen en een helm voor de nodige facepalms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
Dat klinkt als een goed idee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Super toffe fan made trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6SB174k4vIs]
Lol :+ Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/N_6sFTedx4sIDILAjbua9h1O5ba_xdQe1IWRlU0LfeE.png?w=1024&s=d40cc75e6f7ae56879186c5fcd8b1b98
https://www.reddit.com/r/...nbow_six_avengers_part_2/

[ Voor 55% gewijzigd door falcon123 op 29-05-2018 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
7 juni zou het nu zijn. Nog eens alles samen.

https://rainbow6.ubisoft....ons/parabellum/index.aspx

clubhouse zou nu wel eens heel interessant worden

[ Voor 31% gewijzigd door AntiChrist7 op 05-06-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AntiChrist7 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:38:
7 juni zou het nu zijn. Nog eens alles samen.

https://rainbow6.ubisoft....ons/parabellum/index.aspx

clubhouse zou nu wel eens heel interessant worden
Wordt tijd. Had van mij wel een week of wat eerder gemogen.

Lanceert dan ook de nieuwe elite skin?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Martinspire schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:59:
[...]

Wordt tijd. Had van mij wel een week of wat eerder gemogen.

Lanceert dan ook de nieuwe elite skin?
Staat gewoon op die pagina :).

The set will be available at the launch of Operation Para Bellum in Thatcher’s Uniform section.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Iemand last van 4-5 seconden freezes tijdens een match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:23
Speelt een stuk soepeler na de update! Graphics lijken ook verbeterd?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
Hier geen Freezes. Gisteren heerlijke potten Ranked gespeeld inclusief de nieuwe map Villa.
Ik heb het idee dat ik een nieuwe game aan het spelen ben en dat bedoel ik positief. Het spel oogt weer wat trager waardoor het tactische element weer meer naar voren lijkt te komen.
De nieuwe operators lijken (heb nu pas een aantal games gespeeld) een gave toevoeging.

Hoewel ik nog moet zien hoe het tegen een goed georganiseerde squad speelt. Gisteren met vrienden (Gold 1 niveau) op de PS4 als squad gespeeld. Een combinatie met echo en maestro als defenders geeft enorm veel intel en de tegenstander had weinig tot geen kans toen we in de gaten kregen waar we deze het beste konden positioneren :*)

Al met al nog geen vage bugs tegen gekomen op de PS4. Wij hadden allemaal het idee dat het weer wat soepeler liep en dat de game dus weer wat trager oogt. Ook het punten systeem (drones) en het wisselen tussen beeld materiaal zoals drones, camera's verloopt erg praktisch! Ik moet nog enorm wennen aan het feit dat je je drone niet meer hoeft te activeren. Als attacker begon gisteren mijn drone continue met een sprongetje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SerpentNL
Voor je jaarlijkse dosis toxic:

Best een leuk filmpje, alleen wel blij dat het niet meer kan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 22:10

l-burna

2nd place, is the 1st loser

AntiChrist7 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 01:51:
Iemand last van 4-5 seconden freezes tijdens een match?
Ik heb dat steeds.
In casual nergens last van, maar ik kan amper ranked spelen.
Ik word steeds gedisconnect uit een ranked match als ik zo een freeze heb.

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
l-burna schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb dat steeds.
In casual nergens last van, maar ik kan amper ranked spelen.
Ik word steeds gedisconnect uit een ranked match als ik zo een freeze heb.
Doe een clean startup, dat heeft bij mij geholpen het probleem te vinden: blijkbaar is bullguard opeens een gigantische performance hog geworden....

Ligt het aan mij of is er tegenwoordig minder volk online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:27:
[...]

Doe een clean startup, dat heeft bij mij geholpen het probleem te vinden: blijkbaar is bullguard opeens een gigantische performance hog geworden....

Ligt het aan mij of is er tegenwoordig minder volk online?
Ik was met vakantie. Maar afgelopen twee avonden weer lekker gespeeld. Waar was jij? :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
hoofdzakelijk steam proberen te laten reageren om te zien of er iets leuks tussen de sales stond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 18:45
Zijn er nog tweakers die iemand zoeken om keer potje Siege op de pc samen te doen? _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door ExploitSolo op 24-06-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Altijd! DudeB4rt voeg me maar toe :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nog mensen hier die de game op de Xbox One spelen?

Sinds kort weer met de game begonnen, ontzettend leuk, maar het zou nog leuker zijn met een paar mensen samen te spelen.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan kun je me toevoegen: TheBelSn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 16:36
Partypooper schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:49:
Nog mensen hier die de game op de Xbox One spelen?

Sinds kort weer met de game begonnen, ontzettend leuk, maar het zou nog leuker zijn met een paar mensen samen te spelen.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan kun je me toevoegen: TheBelSn1ckel
Welke rank speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 18:45
Op http://rainbowsix.wikia.com/wiki/FBI_SWAT zie ik 3 nieuwe teams? Waren deze all announced?
Scotland Yard - Delta Force - GIGR

8)7 Ja dit was al bekend zie ik op https://rainbow6.ubisoft....359-16/year-3-panel-recap ...

[ Voor 31% gewijzigd door ExploitSolo op 07-07-2018 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Ik heb de laatste tijd zoveel pech in deze game. Niet meer normaal soms, gewoon om te lachen.
Voorbeelden:
1. Minuten lang 1 area coveren in defense, niemand te zien of te horen, teammaten zitten in een vuurgevecht, mensen sneuvelen, ik blijf gedisciplineerd in ieder geval mijn kant coveren om flanks te voorkomen. Ik kijk 0,5-1 seconde naar m'n teammate die aan het schieten is, BOEM dood door headshot vanuit de area die ik zojuist constant aan het coveren was.
2. Random geheadshot worden door kogels die niet eens voor mij bedoeld waren.
3. Met Jackal In attack de enemy flanken door helemaal om te lopen. Voor de zekerheid blijven checken op voetafdrukken van eventuele roamers, niks te zien. Opeens neergeschoten worden vanuit een kamertje 100 meter van de objective vandaan waar een Rook in het campen was (WAAROM ZIT JE DAAR?!)
4. Door een roamende Rook gespawnkilled worden.
5. Twee teammates staan zonder cover te schieten op enemy's en worden ook beschoten, ik peak vanuit cover om te kijken waar ze op schieten, BOEM geheadshot, teammates leven nog zonder cover.
6. Op de meest random plek liggen(campen) in defense, zo goed als beschut. 1 a 2 teammates staan zo goed als onbeschut gewoon rechtop bij de objective. Attacker breached raam in springt naar binnen, headshot mij binnen 0,5 seconde terwijl mijn teammates naast em staan. Ik was amper te zien in de killcam. Teammates stonden lekker te chillen.

Dit zijn nog maar voorbeelden van afgelopen weekend, echt zo frustrerend soms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Haha heel herkenbaar 😂
Soms vraag ik me ook serieus af hoe vaak er gehackt wordt. Af en toe maak je zulke onwaarschijnlijke kills mee... Pistol headshot met de eerste kogel van 100m afstand door iemand die net een hoekje om komt lopen terwijl er ongeveer drie pixels van jezelf zichtbaar zijn. Dat soort shit. Het gebeurt gewoon té vaak om toeval te kunnen zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
patch notes van de tts

Gameplay Changes:

•Finka’s stuns have been replaced by frags
•Finka’s Smoke gas canisters damage has been modified from 2 to 1.5
•IQ’s frags have been replaced by claymore •Her Electronic detector range is now 15M instead of 20M

•Blackbeards shield has been nerfed – it now has 50HP •There has been a slight boost in movement while using shields, when the shield is equipped, the movement speed is slowed by 30%

•Dokkaebi’s claymore mines have been replaced by stun grenades

Net nu ik de IQ elite skin overwoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds gisteren dit spel pas serieus gaan spelen. had hem al vanaf release ongeveer omdat ik hem bij een videokaart kreeg :P

Maar dat is wel wennen zeg holy shit.
Ik ben gewend om vrij Run&gun te spelen in de meeste shooters die ik speel. Dit is toch wel andere koek.

Ontzettend spannend wel.

Merk wel dat ik echt de mappen moet leren kennen want word vaak genoeg ineens van achteren beschoten.

Zit er uberhaupt een matchmaking in eigenlijk dat bijvoorbeeld lage nieuwe spelers een beetje bij elkaar komen? heb soms het idee alsof ik tegen een pro speel. word ik ineens doodgeschoten en zie ik in ze killcam dat echt zo goed als alleen me elleboog te zien was voor hem :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja, er zit een (onzichtbare) matchmaking op basis van een variant op ELO in. Als je een match verliest gaat je rating omlaag en als je een match wint gaat je rating omhoog. Je krijgt tegenstanders met een vergelijkbare rating. Zowel in ranked als in casual, maar in ranked weet je je rating (dat is je rank).

[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 16-07-2018 12:05 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
natuurlijk, als je tegen een paar smurfen uitkomt, vervalt een groot deel daarvan

Veel terrorist hunt spelen in het begin om de maps en de wapens te leren kennen. Ik begin Tower eindelijk een beetje te kennen, maar Villa is nog altijd een doolhof voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Laatst online: 22-09 20:41
Bart ® schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:04:
Ja, er zit een (onzichtbare) matchmaking op basis van een variant op ELO in. Als je een match verliest gaat je rating omlaag en als je een match wint gaat je rating omhoog. Je krijgt tegenstanders met een vergelijkbare rating. Zowel in ranked als in casual, maar in ranked weet je je rating (dat is je rank).
Dat werkt echt van geen kant in casual in ieder geval, ik zit vaak in het kneuzenteam en we worden echt obliterated soms omdat er lvls 140 en hoger in het andere team zitten.....

Gisteren ook zo'n situatie, complete wipe in de eerste ronde, hoge lvls met z'n 4en wij met ze 3en, komt er een speler bij; wat denk je????? Siege maakt gewoon het team van 4 compleet tot vijf en wij tobben verder met z'n 3en........

Op de PS4 is dat systeem verrot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kapot schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:26:
[...]

Dat werkt echt van geen kant in casual in ieder geval, ik zit vaak in het kneuzenteam en we worden echt obliterated soms omdat er lvls 140 en hoger in het andere team zitten.....

Gisteren ook zo'n situatie, complete wipe in de eerste ronde, hoge lvls met z'n 4en wij met ze 3en, komt er een speler bij; wat denk je????? Siege maakt gewoon het team van 4 compleet tot vijf en wij tobben verder met z'n 3en........

Op de PS4 is dat systeem verrot.....
Het werkt niet altijd even goed nee. Maar ik moet zeggen dat het wel beter werkt dan random zou doen

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Ik dacht eigenlijk dat het random was.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kapot schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:54:
Ik dacht eigenlijk dat het random was.......
Zeker niet. Dan zou ik niet zo vaak tegen spelers van level 100+ spelen :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:37
Lees ik nu direct in de openingspost dat er geen echte single player in zit?
Net deze game gehaald uit de ps store damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

G.Scholtens schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:04:
Lees ik nu direct in de openingspost dat er geen echte single player in zit?
Net deze game gehaald uit de ps store damn
Inderdaad, er zijn tien simpele trainingsmissies, die je eventueel nog een paar keer zou kunnen spelen om alle sterren (soort van uitdagingen) te halen. Maar dan heb je het wel gehad.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Bart ® schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:31:
[...]

Inderdaad, er zijn tien simpele trainingsmissies, die je eventueel nog een paar keer zou kunnen spelen om alle sterren (soort van uitdagingen) te halen. Maar dan heb je het wel gehad.
Je zou terroristhunt kunnen zien als potentieel ''singleplayer''. Maar dan blijven het losse missies zonder enig vorm van progressie of verhaal :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Lipst3r schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:26:
[...]

Je zou terroristhunt kunnen zien als potentieel ''singleplayer''. Maar dan blijven het losse missies zonder enig vorm van progressie of verhaal :)
Ja dat kun je inderdaad lone wolf spelen :). Denk echter dat je daar snel op uit bent gekeken :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Bart ® schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:19:
[...]

Ja dat kun je inderdaad lone wolf spelen :). Denk echter dat je daar snel op uit bent gekeken :P.
Haha ja veel aan is het niet. Ik doe meestal zelf even snel 2 rondes classic terrorist hunt lone wolf 1tje met ash/thermite en 1 met dokkaebi (of 1 met DMR).

Even voor het eerste casual potje aim ff fixen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik speel terrorist hunt alleen voor de weekly challenges :P. In het begin juist alleen maar TH gespeeld (tot ik level 70 of zo was). Daarna had ik het wel gezien. Toen overgestapt op casual. En ook af en toe ranked, als de juiste mensen online zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
40 headshots, legendary pack. Is een dubbel

F you Ubi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:13:
40 headshots, legendary pack. Is een dubbel

F you Ubi
Ik zei het van de week nog hè :'). Ik had zelf geen dubbele, maar wel een waar ik niets aan heb (wapenskin voor valk en blackbeard, maar voor valk gebruik ik mijn elite skin, en blackbeard speel ik nooit mee ;(.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Bart ® schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:50:
[...]

Ik zei het van de week nog hè :'). Ik had zelf geen dubbele, maar wel een waar ik niets aan heb (wapenskin voor valk en blackbeard, maar voor valk gebruik ik mijn elite skin, en blackbeard speel ik nooit mee ;(.
Heb dan maar mijn renown opgedaan aan 50 alpha packs. 1 legendary voor echo (maar geen mooie eigenlijk), 3 epics, en 14 dubbels...

Het enige probleem dat ik heb met lootboxen is dat ik nooit geluk heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Mochten er mensen regelmatig op de PS4 spelen dan doe ik graag eens een potje mee.
Speel al een hele tijd maar nog geen Tweakers tegengekomen. Ben wekelijks wel een aantal keer online.

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Speel regelmatig, ben lvl 102 maar ik ben niet erg goed.....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Iemand een paar potten casual? PS4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Eerste details van seizoen 3 zijn bekend:
https://rainbow6.ubisoft....14-16&ct=tcm:150-76770-32

Twee nieuwe operators en een verbeterde versie van de map Hereford Base.
Aan de hand van de teaser van de operators ziet het er naar uit dat de aanvaller een blowtorch krijgt en de defender een shield:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/nv728xuu9pe11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Zou wel een goeie mindfuck zijn als ze de brander op een defender gooien en nog zo’n kut schild op aanval.

Ot: ben wel benieuwd hoe de snijbrander gaat werken, en hopelijk is de defender niet zo OP als de aanvallende schilden.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Heb wel een beetje het gevoel dat de game hier op Tweakers aan het uit sterven is. Als ik zie hoe actief deze op andere fora en de esports is. Van de week even de Discord en de TS gejoind om mensen te zoeken voor Ranked maar deze waren nagenoeg leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ja de vaste plekken zijn wel veel leeg. Maar er zijn nog wel mensen die spelen. Gewoon toevoegen aan je friendslist en vanuit daar een game samen opstarten. Ik zit ook niet meer in T-Discord maar in mijn eigen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
Nieuwe operator "Clash"!
Altijd weer interessant om te zien hoe dit uitpakt in de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
Zojuist een aantal Xbox gamers toegevoegd uit het lijstje.
Ben onlangs begonnen met spelen op de Xbox met een vriend mij, we kunnen wel wat goede squadmembers gebruiken :)

Mijn Xbox ID = DXK INC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Poulske schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:02:
Heb wel een beetje het gevoel dat de game hier op Tweakers aan het uit sterven is. Als ik zie hoe actief deze op andere fora en de esports is. Van de week even de Discord en de TS gejoind om mensen te zoeken voor Ranked maar deze waren nagenoeg leeg.
Ik had precies hetzelfde, ik speel regelmatig potjes ranked mocht je zin hebben in een pot tik me maar aan LockAndLoad.(punt erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
DennyV schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

Ik had precies hetzelfde, ik speel regelmatig potjes ranked mocht je zin hebben in een pot tik me maar aan LockAndLoad.(punt erachter)
Ik zal je toevoegen op Uplay. Van het weekend ook weer ranked gespeeld met randoms. In 3 potjes gederanked van Gold 4 naar Silver 2....

Zat bij iemand in het team, die speelde als Capitao, ging met z'n machinegun prefired de objective room in, en maakt vervolgens een team kill.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
AlexSaxoMusic schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:08:
Nieuwe operator "Clash"!
Altijd weer interessant om te zien hoe dit uitpakt in de praktijk.
Wat een aannames in dat filmpje :+

We hebben dus nog een shield carrier.. joy, want daar hadden we nog meer van nodig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Poulske schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Ik zal je toevoegen op Uplay. Van het weekend ook weer ranked gespeeld met randoms. In 3 potjes gederanked van Gold 4 naar Silver 2....

Zat bij iemand in het team, die speelde als Capitao, ging met z'n machinegun prefired de objective room in, en maakt vervolgens een team kill.....
Voeg mij ook maar toe: DudeB4rt
Speel toch wel een avond of 3 a 4 in de week.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja mijn Xbox friendslist is al lang weer andere dingen aan het doen. En op zich is de game nog wel leuk om te doen maar na 3 jaar ben ik wel onderhand toe aan wat anders. Met name omdat de game eigenlijk weinig heeft doorstaan. Ik had nog wel verwacht dat er een nieuwe gamemode bij zou komen en misschien nog wat meer ala die zombie-uitbreiding (al heb ik dan weer niks met zombies). Waarvan ik nog steeds niet snap dat ie weer weg is gehaald. Ze waren leuk op weg bij launch met die Section 5 missie maar vervolgens kwam er niks meer.

Een nieuwe map en 2 operators doet het voor mij niet echt meer. Vooral als je ziet hoeveel bugs je er elke release weer voor terug krijgt. Ook vind ik de meeste maps die ze hebben toegevoegd niet zo heel tof. Vooral omdat het allemaal weer van die doolhoven zijn waar je 10 maps nodig hebt voordat je uberhaupt een beetje doorhebt hoe je van A naar B gaat. En als je dat dan weet dan kom je erachter dat de map eigenlijk te groot is om een beetje fatsoenlijk te verdedigen.

Hereford Base is straks gewijzigd. Ik denk dat het ook hier weer teveel doolhof wordt. Ik vond het bij die map altijd wel handig dat je een goed idee had van waar ze vandaan kwamen. Idem bij Clubhouse. En nu? Tjah. Leuk dat ze de pro-scene ondersteunen maar ze zijn hierdoor al tijden de casual spelers aan het verliezen. En tegen al die no-lifers vind ik het totaal niet interessant. Ze maken nu de skill-gap alleen maar groter en tel daarbij dat de game weinig doet om mensen weer terug te laten keren en je feest is compleet. Soms zie ik nog wel eens iemand de game weer proberen, maar al snel stoppen omdat je er gewoon weinig plezier uit haalt als je weer begint. De community is ook nog steeds erg toxic met hele kinderachtige mensen en de devs hebben nog steeds weinig eraan gedaan. Waarom kun je elkaar nog steeds teamkillen in de prepare-fase? En waarom is de vote-kick altijd uitgegrijst voor lange tijd nadat je hem een keer gebruikt hebt? Waarom kun je niks doen tegen mensen die automatisch gekicked worden (reporten kan dan niet meer) en waarom zit er nog steeds geen forgive/punish systeem in? Met randoms is er gewoon weinig meer aan (en op consoles zit ook niemand in de ingame chat ook omdat je niks kunt doen tegen hijgers of muziekluisteraars). In ranked moet je ook wel met 5 man zijn want de keren dat ik daar waardevolle toevoegingen met me mee zag spelen was al snel op 1 hand te tellen per week. Zolang ze die pijnpunten niet aanpakken zie ik niet veel mensen terugkeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
De game is zeker nog actief, maar mensen gebruiken gewoon hun eigen ts-of discord eerder dan de algemene. En op het einde van het seizoen zie je wel minder spelers (mensen die hun rank willen behouden bv), zodra het nieuwe seizoen begint zal het wel drukker worden.

Paris Majors beginnen vandaag, wordt interessant. Maar ben idd geen fan van shields

[ Voor 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-08-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
mochten mensen een amateur speler zoeken: Weird.fox :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Martinspire schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Mja mijn Xbox friendslist is al lang weer andere dingen aan het doen. En op zich is de game nog wel leuk om te doen maar na 3 jaar ben ik wel onderhand toe aan wat anders. Met name omdat de game eigenlijk weinig heeft doorstaan. Ik had nog wel verwacht dat er een nieuwe gamemode bij zou komen en misschien nog wat meer ala die zombie-uitbreiding (al heb ik dan weer niks met zombies). Waarvan ik nog steeds niet snap dat ie weer weg is gehaald. Ze waren leuk op weg bij launch met die Section 5 missie maar vervolgens kwam er niks meer.

Een nieuwe map en 2 operators doet het voor mij niet echt meer. Vooral als je ziet hoeveel bugs je er elke release weer voor terug krijgt. Ook vind ik de meeste maps die ze hebben toegevoegd niet zo heel tof. Vooral omdat het allemaal weer van die doolhoven zijn waar je 10 maps nodig hebt voordat je uberhaupt een beetje doorhebt hoe je van A naar B gaat. En als je dat dan weet dan kom je erachter dat de map eigenlijk te groot is om een beetje fatsoenlijk te verdedigen.

Hereford Base is straks gewijzigd. Ik denk dat het ook hier weer teveel doolhof wordt. Ik vond het bij die map altijd wel handig dat je een goed idee had van waar ze vandaan kwamen. Idem bij Clubhouse. En nu? Tjah. Leuk dat ze de pro-scene ondersteunen maar ze zijn hierdoor al tijden de casual spelers aan het verliezen. En tegen al die no-lifers vind ik het totaal niet interessant. Ze maken nu de skill-gap alleen maar groter en tel daarbij dat de game weinig doet om mensen weer terug te laten keren en je feest is compleet. Soms zie ik nog wel eens iemand de game weer proberen, maar al snel stoppen omdat je er gewoon weinig plezier uit haalt als je weer begint. De community is ook nog steeds erg toxic met hele kinderachtige mensen en de devs hebben nog steeds weinig eraan gedaan. Waarom kun je elkaar nog steeds teamkillen in de prepare-fase? En waarom is de vote-kick altijd uitgegrijst voor lange tijd nadat je hem een keer gebruikt hebt? Waarom kun je niks doen tegen mensen die automatisch gekicked worden (reporten kan dan niet meer) en waarom zit er nog steeds geen forgive/punish systeem in? Met randoms is er gewoon weinig meer aan (en op consoles zit ook niemand in de ingame chat ook omdat je niks kunt doen tegen hijgers of muziekluisteraars). In ranked moet je ook wel met 5 man zijn want de keren dat ik daar waardevolle toevoegingen met me mee zag spelen was al snel op 1 hand te tellen per week. Zolang ze die pijnpunten niet aanpakken zie ik niet veel mensen terugkeren.
Mwa. Ik ben het niet helemaal eens met sommige stellingen. Sommige nieuwe mappen zijn inderdaad ontzettend tegen gevallen (Tower, Theme Park, Sky Scraper) maar dat ze alleen de no-lifers op weg hebben, ben ik het niet mee eens. Vooral niet met de operators als Lion en Finka. Dat zijn juist twee operators die voor de casual gamer erbij zijn gehaald.

Daarnaast ben ikzelf totaal niet bezig met een nieuwe game modus. Die Outbreak-modus (zombiemodus) vond ik geen zak aan. Twee keer gespeeld en toen weer terug gegaan naar de core game. Daar zat voor mij totaal geen uitdaging in. Ik vind JUIST het basiselement zo goed. Dat is ook de reden waarom ik de game al sinds launch speel, juist vanwege de goed opgezette core.

En ja. De bugs. Daar praten we niet over. Ik speel teveel Ubisoft-spellen om me te verrassen over de bugs. Daarvoor is deze meme te waardevol.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HTisMpC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja die zombie modus was leuk voor een week, daarna was de nieuwigheid er wel af.

Ik weet wel dat toxic behaviour en bugs veel meer een probleem zijn op console dan pc (hotfixes moeten bijvoorbeeld ook nog langs Microsoft/sony passeren), en je hebt vantijd wel eens verdacht gedrag, maar in het algemeen blijf ik het een hele leuk game vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Precies, en de Ranked game mode verveelt mij totaal niet. Ene keer is het objective, dan weer bomb. Op verschillende maps.

Hoop alleen dat ze Pick and Ban ook naar Ranked gaan uitrollen, voegt wel een nieuwe tactische laag toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

LordKnox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Mwa. Ik ben het niet helemaal eens met sommige stellingen. Sommige nieuwe mappen zijn inderdaad ontzettend tegen gevallen (Tower, Theme Park, Sky Scraper) maar dat ze alleen de no-lifers op weg hebben, ben ik het niet mee eens. Vooral niet met de operators als Lion en Finka. Dat zijn juist twee operators die voor de casual gamer erbij zijn gehaald.

Daarnaast ben ikzelf totaal niet bezig met een nieuwe game modus. Die Outbreak-modus (zombiemodus) vond ik geen zak aan. Twee keer gespeeld en toen weer terug gegaan naar de core game. Daar zat voor mij totaal geen uitdaging in. Ik vind JUIST het basiselement zo goed. Dat is ook de reden waarom ik de game al sinds launch speel, juist vanwege de goed opgezette core.

En ja. De bugs. Daar praten we niet over. Ik speel teveel Ubisoft-spellen om me te verrassen over de bugs. Daarvoor is deze meme te waardevol.
[afbeelding]
Ik had zelf ook niks met die zombie-modus, maar meer van dat soort speciale events leek me wel wat. Maar dat is nu ook ineens helemaal van tafel volgens mij. Lion en Finka zijn wel wat casual, maar beiden zijn alweer generfed omdat de pro-spelers er te goed mee waren en Lion is nu je stil mag staan ook nutteloos geworden. Sowieso vind ik de meeste operators van de laatste 2 jaar weinig toevoegen. Leuk voor even, maar niet lang.

En nogmaals: met een volle squad is het wel leuk online, maar ga eens als beginnende speler met randoms mee doen. Daar is echt weinig aan. Zeker als je tegenstander in casual al denkt de finale van de pro-league te spelen met spawnpeaking, glitch abuse en weet ik wat meer. De devs zijn veel teveel bezig met de esports, dat ze de rest van de game vergeten en je dadelijk alleen nog maar no-lifers hebt. Zowel de community als de devs dragen momenteel niet bij aan problemen die de game al sinds launch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Martinspire schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

En nogmaals: met een volle squad is het wel leuk online, maar ga eens als beginnende speler met randoms mee doen. Daar is echt weinig aan. Zeker als je tegenstander in casual al denkt de finale van de pro-league te spelen met spawnpeaking, glitch abuse en weet ik wat meer. De devs zijn veel teveel bezig met de esports, dat ze de rest van de game vergeten en je dadelijk alleen nog maar no-lifers hebt. Zowel de community als de devs dragen momenteel niet bij aan problemen die de game al sinds launch heeft.
Stimmt. Ik speel Siege ook eigenlijk alleen met een groepje mensen. Ofwel mensen die ik in real-life ken ofwel mensen die ik via Tweakers heb leren kennen. Met randoms spelen doe ik alleen als ik de challenges wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Martinspire schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:38:
Dat spawnpeaking heb ik ook een hekel aan. Of eigenlijk ook niet. Speel regelmatig met Glaz, easy kills. Altijd leuk als er in één ronde twee van die gold 1 / plat 3 gasten denken slim te zijn en een mooie headshot van me krijgen :Y).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

SpawnpEEken is makkelijk om te counteren. De meeste mensen die dit soort spellen speelt is echter gewend om Shift+W in te drukken vanaf de eerste seconde van het spel. Erg frustrerend om aan dood te gaan, maar erg satisfying om een headshot te maken op een spawnpeeker.

Zit zelf in zilver, soloQ is hel op aarde.

[ Voor 7% gewijzigd door OverloadOfRed op 15-08-2018 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Na 2x te zijn gekilld via spawnpeeking heb ik het wel afgeleerd, gewoon in het begin rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

OverloadOfRed schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:20:
SpawnpEEken is makkelijk om te counteren. De meeste mensen die dit soort spellen speelt is echter gewend om Shift+W in te drukken vanaf de eerste seconde van het spel. Erg frustrerend om aan dood te gaan, maar erg satisfying om een headshot te maken op een spawnpeeker.

Zit zelf in zilver, soloQ is hel op aarde.
Spawnpeeken is lastig als je net met de game begint. Je weet dan ook de plekken nog niet helemaal en het is niet alsof ze elke keer hetzelfde raam pakken of elke keer vanuit dezelfde richting naar buiten gaan. Wordt je in een potje al 2x gespawnpeeked dan heb je er als beginner gewoon minder plezier in. En het peeken is een goede manier om de snelheid uit de aanval te halen, wat voor sommigen ook irritatie oplevert omdat die graag rushen.

Ik snap waarom het gebruikt wordt, maar voor een beginnende speler is er gewoon weinig aan en waarom mensen toch zo graag try-hard doen bij casual snap ik dan ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik moet eerlijk zeggen dat Solo casual nog meevalt vergeleken bij andere games (looking at you, Rocket League), en als het je niet aanstaat dan leave ik gewoon (als mijn team erin slaagt zichzelf te killen in de eerste 30 seconden ga ik echt niet proberen te clutchen terwijl ze zitten zagen). maar ik spreek wel voor pc.

Al kan casual wel wat tweaks gebruiken, zoals het zelf kiezen van spawns/sites. En tegen peeken best je drone in leven houden en hem leggen waar ze wss gaan spawnpeaken, zo heb ik toch al eens een paar kills gehaald.

Het is idd een game met een zeer steile leercruve, maar dat maakt het des te leuker als je je vooruitgang ziet. Free weekend trouwens kan je nu al preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keal_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-07-2024
Is er een discord server van hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Keal_ schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:09:
Is er een discord server van hier?
Staat in de OP.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAelon
  • Laatst online: 28-07 15:08
Korte compilatie van een paar clipjes van de afgelopen dagen!

• bal130
  • Laatst online: 12:48
Hey,

Paar weken terug iemand gesproken die nog altijd enthousiast is over deze game. Ik heb deze toen toegevoegd aan m'n wishlist op Steam. Nu zie ik net dat de game dit weekend in de discount is.
Mijn vraag is welke versie ik het beste kan kopen? Want de Starter edition geeft me al toegang tot alle maps en game modes als ik deze link mag geloven.
Wat kan ik extra met bijvoorbeeld 600 bonus Rainbow six credits en10 outbreak collection packs? De advanced edition is bijna 10 Euro duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
bal130 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:56:
Hey,

Paar weken terug iemand gesproken die nog altijd enthousiast is over deze game. Ik heb deze toen toegevoegd aan m'n wishlist op Steam. Nu zie ik net dat de game dit weekend in de discount is.
Mijn vraag is welke versie ik het beste kan kopen? Want de Starter edition geeft me al toegang tot alle maps en game modes als ik deze link mag geloven.
Wat kan ik extra met bijvoorbeeld 600 bonus Rainbow six credits en10 outbreak collection packs? De advanced edition is bijna 10 Euro duurder.
Op onderstaande link heb je een goeie FAQ en uitleg over het free weekend en de diverse edities. Denk dat je hiermee wel vooruit kunt. Mocht je nog vragen hebben kun je deze natuurlijk stellen.

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Ik zou minstens voor de standard editie gaan. Met de starter editie dien je veel te veel spelen om operators vrij te spelen en dat haalt de lol en vaart uit de game.

[ Voor 7% gewijzigd door Poulske op 16-08-2018 21:52 ]

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Neem NOOIT de starter editie. Het is een gruwel om alle operators te unlocken, ik ben gezwicht en heb alsnog meer geld neergeteld voor wat credits om de ops te kopen. Ben tegelijk gestart met m’n zwager en die is op level 70 (behoorlijk wat uren grinden dus) nog niet op de helft van de operators.

Gooi er een paar euro meer tegenaan, geloof me het is het waard.

• bal130
  • Laatst online: 12:48
Bedankt voor het snelle advies! Ik ben voor de 'middenweg' gegaan en heb de standard edition gekocht. :)
Binnenkort maar eens jullie Discord bezoeken als die er is zodat ik niet met te veel randoms hoef te spelen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bal130 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:56:
Hey,

Koop alles behalve de starter edition. Echt. Je bent fucking lang bezig om operators te unlocken. Dat wil je niet.

edit: ah, je hebt geluisterd naar verstandige mensen. Heel goed. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 16-08-2018 22:31 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
bal130 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:11:
Bedankt voor het snelle advies! Ik ben voor de 'middenweg' gegaan en heb de standard edition gekocht. :)
Binnenkort maar eens jullie Discord bezoeken als die er is zodat ik niet met te veel randoms hoef te spelen..
Goeie keuze. Krijg je geen spijt van. En laat je vooral niet afschrikken door de wat steile leercurve in het begin.

Voeg me maar toe op uPlay, P0ulske
Ik ben altijd wel in voor een potje als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Die Maverick lijkt me niet heel nuttig eigenlijk. Clash lijkt een Nontage met tasers te zijn, maar ze zet haar schild op de grond. Misschien kan ze niet bewegen als ze een uitgeklapt schild heeft?

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Alle info over reveal nieuwe Grim Sky operators en Hereford Base Rework en de Weapon sight misalignment fix

https://reddit.com/r/Rain...gathread_six_major_paris/

https://rainbow6.ubisoft....s-and-gadget-starter-tips

Hereford Base rework:
YouTube: Rainbow Six Siege: Operation Grim Sky - Hereford Base | Trailer | Ub...

Elite frost skin:
[Video: https://clips.twitch.tv/PowerfulZanyEaglePraiseIt]

Bovenstaande is vanaf morgen op de TTS speelbaar:
https://reddit.com/r/Rain...tts_tomorrow_august_20th/

[ Voor 40% gewijzigd door falcon123 op 19-08-2018 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

https://clips.twitch.tv/D...=clips_api&tt_content=url

Pro league is af en toe wel leuk om te kijken, wat een clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Inderdaad een spannende clip! Sowieso bijzonder dat ze met Caveira spelen, die zie je niet vaak in de ESL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Heb hem gister samen met m'n vriendin gekocht voor de PC. Had de game al tot lvl 52 op de One gespeeld, al was dit een lange tijd geleden. Toen de groene operators uit komen ongeveer. Jammer dat je eerst tot lvl 20 moet spelen tot je ranked kunt doen. Gister namelijk wat potjes met m'n vriendin gespeeld en het niveau verschil is toch wel aanzienlijk. Heb vrij veel ervaring met FPS, dus ben ook ieder potje bovenaan geëndigd. Weet alleen al die tactieken etc niet meer, maar gewoon kwestie van weer de draad op pakken en uren maken.

Ik ga de discord ook eens joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Heb gisteren voor het wat solo ranked gespeeld, en dat is me toch veel beter bevallen dan solo casual (hang tussen silver en gold, eerder zilver). De matchmaking in casual is echt wel slecht, en je ziet vantijd toch ook rare dingen die niet helemaal koosjer zijn.

Bijkomend voordeel is dat je niet in ongoing matches wordt geplaatst, en ook "slechte" maps zoals House, Plane of Hereford niet te zien krijgt

Wat betreft de Majors was het wel spijtig dat het zo éénzijdig was, de Invitational finale was veel leuker en interessanter om te bekijken

[ Voor 20% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-08-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
AntiChrist7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:54:
Heb gisteren voor het wat solo ranked gespeeld, en dat is me toch veel beter bevallen dan solo casual (hang tussen silver en gold, eerder zilver). De matchmaking in casual is echt wel slecht, en je ziet vantijd toch ook rare dingen die niet helemaal koosjer zijn.

Bijkomend voordeel is dat je niet in ongoing matches wordt geplaatst, en ook "slechte" maps zoals House, Plane of Hereford niet te zien krijgt

Wat betreft de Majors was het wel spijtig dat het zo éénzijdig was, de Invitational finale was veel leuker en interessanter om te bekijken
G2 (oude PENTA line-up) is zo achterlijk goed dat de rest van de teams veel huiswerk hebben.

Vergeet ook niet dat de line-up van G2 al maanden hetzelfde is terwijl andere teams moeite hebben om de 5 spelers bij elkaar te houden. Daarnaast zijn de coaches van G2 (Shas en Ferral) onmisbaar - zij analyseren veruit de meeste wedstrijden van de andere teams.
Om een voorbeeld te geven: G2 speelde 2 maps in de finale die ze in de voorgaande maanden (!) nooit in officiële wedstrijd hebben gekozen. Dat geeft wel aan hoe dedicated ze zijn.

Anyway, ik heb genoten van de finale puur om het feit dat er minimale fouten werden gemaakt.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Klopt niet helemaal he. EG is ook al maanden hetzelfde, terwijl penta/G2 kanto heeft als "nieuweling", sinds de invitational. Maar de kloof is idd wel gegroeid, dit was bijna een walkover

EDIT: ohja, de frost skin kan wel eens de eerste elite zijn die ik koop :p

[ Voor 17% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-08-2018 13:29 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.