Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:22
Voor Mira heb je wel veel mapkennis en een team nodig die weet wat ze doen tijdens zowel setup als de match zelf. Er moet er maar 1 zijn die de spiegel op een slecht moment eruit gooit en je hebt een omgekeerd murderhole

Lesion is de laatste tijd mijn favoriete pick als defender. Blijf lang genoeg in leven en strooi een 4-5 gu mijnen op strategische plekken (vooral trappenhallen en andere nauwere doorgangen); en je hebt een audio cue om te weten vanwaar de tegenstander komt, terwijl je hem schade toebrengt.

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-03-2018 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Hebben jullie ook serverproblemen op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Iemand zin in wat potjes?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:27
RUN! IT'S BLITZ! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toekie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 17:50
Hey,

zijn er mensen die pandemic outbreak op de xbox willen doen? Krijg het niet gedaan met de gemiddelde matchmaking mensen. Ben geen pro maar ook zeker niet slecht. Heb de breacher chibi van vorige week (1x pandemic halen) wil alleen die van deze week ook graag.

Groeten,
T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Haha mooi filmpje, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Vind wel echt enorm OP.
Heb het in m'n eigen potjes ook. Wanneer ik blitz tegenkom, verlies is 99% van de confrontaties, dat lijkt me niet oké. Men zou bijv de periode van geflashed zijn mogen verkorten of mêlee kracht moeten afnemen (2 hits ipv instant kill). Of denken jullie hier anders over? Ben namelijk nog niet enorm ervaren...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Monda schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:15:
[...]

Haha mooi filmpje, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Vind wel echt enorm OP.
Heb het in m'n eigen potjes ook. Wanneer ik blitz tegenkom, verlies is 99% van de confrontaties, dat lijkt me niet oké. Men zou bijv de periode van geflashed zijn mogen verkorten of mêlee kracht moeten afnemen (2 hits ipv instant kill). Of denken jullie hier anders over? Ben namelijk nog niet enorm ervaren...
Ik had toevallig gisteren verloren van een blitz, omdat ik in een kleine ruimte lag. Maar normaal gesproken doet blitz me niet zo veel. Gewoon op zijn benen schieten, dat is doorgaans al voldoende. En zorgen dat ie niet dichtbij komt. En als je hem ziet, je team waarschuwen zodat ie geflankt wordt.

En bedenk dat zo'n filmpje heel leuk is, maar alle keren dat het mis ging, komen er niet in voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 18-03-2018 08:29 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

AvAars schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:24:
Mira! Must-have als je wat tactischer wilt spelen
Dit x2, heb al zo vaak gehad dat ik als mira, laag een window plaats, zie mensen aankomen en ga staan, headshot door het hout heen, soms zelfs door het hout en door nog een houten deur wanneer ze willen breachen (bikermap). Wordt beschuldigd van hacking en mensen ragequitten O-)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
4th schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:25:
[...]

Dit x2, heb al zo vaak gehad dat ik als mira, laag een window plaats, zie mensen aankomen en ga staan, headshot door het hout heen, soms zelfs door het hout en door nog een houten deur wanneer ze willen breachen (bikermap). Wordt beschuldigd van hacking en mensen ragequitten O-)
Als die lui gewoon killcam bekijken.. zit er gewoon in. Zie je snel genoeg of het verdacht is.

Zelf heb ik ook wel eens iemand gedroned. Laten pingen door een ander en dan ineens dwars door 2 muren heen dood spray. Tuurlijk dat ziet er wel verdacht uit. Maar met discord en teamspeak en niet wetende of een team goed kan communiceren is het in Siege best moeilijk te bepalen of je hackt :9

Zelf ook vaak gehad hoor. Maargoed ik zeg maar tegen mezelf dat het gewoon legit is :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 19-03-2018 09:58 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Get_flanked heeft trouwens een youtube filmpje opgeladen over blitz. TLDR: best vanaf een hoek beschieten, en indien dat niet mogelijk is, op zijn rechterhand/schouder (blijkbaar is zijn linker immuun).

Ik probeer ondertussen van mijn Lesion verslaving af te komen :p Hij is gewoon zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

AntiChrist7 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:26:
Get_flanked heeft trouwens een youtube filmpje opgeladen over blitz. TLDR: best vanaf een hoek beschieten, en indien dat niet mogelijk is, op zijn rechterhand/schouder (blijkbaar is zijn linker immuun).

Ik probeer ondertussen van mijn Lesion verslaving af te komen :p Hij is gewoon zo handig
Voor de kijkers thuis dus onze links want dat is zijn rechts? ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
4th schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:50:
[...]

Voor de kijkers thuis dus onze links want dat is zijn rechts? ;)
Ik zou zeggen zijn rechts. Links zit toch verstopt achter zn schild? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Hebben jullie toevallig ook wel eens het 'rare' verschijnsel dat wanneer je een kamer o.i.d. uitloopt en er een enemy buiten staat, dat je in jou beeld eigenlijk nog niet eens volledig de kamer uit was en de enemy nog maar net 0,1 seconde zag. Maar wanneer je de killcam bekijkt, dat je in zijn 'beeld' al lang in z'n vizier liep en volledig uit de deuropening gekomen bent. Ook soortgelijke dingen gezien met peaken. Heeft dit te maken met de netcode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Vincedf schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:31:
Hebben jullie toevallig ook wel eens het 'rare' verschijnsel dat wanneer je een kamer o.i.d. uitloopt en er een enemy buiten staat, dat je in jou beeld eigenlijk nog niet eens volledig de kamer uit was en de enemy nog maar net 0,1 seconde zag. Maar wanneer je de killcam bekijkt, dat je in zijn 'beeld' al lang in z'n vizier liep en volledig uit de deuropening gekomen bent. Ook soortgelijke dingen gezien met peaken. Heeft dit te maken met de netcode ?
Is het beruchte peekers advantage. Was in het verleden nog vele malen erger. Ze waren nog van plan om 60 Hz servers in te voeren, weet niet of ze dat al hebben gedaan. Ubi is er wel mee bezig om dit op te lossen, al duurt het veel te lang naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Pro league attackers pick rate:

https://i.imgur.com/PISrVpu.jpg

100% lion. Ik denk dat die binnenkort wel een nerf gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 21:36
Laatste dagen op de PS4 vaker meegemaakt dat een persoon onzichtbaar is en enkel zijn wapens in de lucht lijken te zweven. Meer mensen dit tegen gekomen? Zwaar irritant en geeft uiteraard ook wel flink voordeel aan de invisible man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ja de invisible glitch. Vind het zo treurig als je dat moet gebruiken om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Vincedf schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:31:
Ik kan jou (en iedereen!) aanraden om deze video van Serenity eens te bekijken. Hier kun je meer leren over peekers advantage en verschillende perspectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
fetix1 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:20:
Ja de invisible glitch. Vind het zo treurig als je dat moet gebruiken om te winnen.
Dit hoeft niet aangezet te worden. De glitch ontstaat "gewoon" willekeurig.
Overigens is deze in de nieuwe patch verholpen dus komt dat goed =) Had geloof ik te maken met de nieuwe kostuums van Chimera bij andere operators dan Finka en Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
AlexSaxoMusic schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:33:
[...]

Overigens is deze in de nieuwe patch verholpen dus komt dat goed =) Had geloof ik te maken met de nieuwe kostuums van Chimera bij andere operators dan Finka en Lion.
Helaas is het wel iets wat je aan kunt zetten, en is het totaal niet random. Het enige wat je moet doen is een elite operator kiezen, en vlak voor het vertikken van de klok een willekeurig andere operator kiezen. Zie ook video.

In mijn ogen is het echt te triest voor woorden dat mensen dit gebruiken. Heb al meerdere potten verloren omdat één iemand dit tegen ons gebruikt. Spelers die het doen bij mij in het team, krijgen van mij een TK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
AlexSaxoMusic schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:33:
[...]

Nee hoor. Dit kun je zelf ‘aanzetten’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Edzeau schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Helaas is het wel iets wat je aan kunt zetten, en is het totaal niet random. Het enige wat je moet doen is een elite operator kiezen, en vlak voor het vertikken van de klok een willekeurig andere operator kiezen. Zie ook video.

[video]

In mijn ogen is het echt te triest voor woorden dat mensen dit gebruiken. Heb al meerdere potten verloren omdat één iemand dit tegen ons gebruikt. Spelers die het doen bij mij in het team, krijgen van mij een TK.
Thnx voor filmpje en info... Maar in 't filmpje wordt gezegd dat 't inmiddels gepatched is toch?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Monda schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:26:
[...]
Thnx voor filmpje en info... Maar in 't filmpje wordt gezegd dat 't inmiddels gepatched is toch?
Ik zal eerlijk zijn, ik heb het filmpje zelf niet helemaal afgekeken. Wel is de patch als het goed is voor de PC al uitgerold. Nu de consoles nog. Ikzelf kan er flink chagrijnig van worden in ieder geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Wat een verschrikkelijk level is dat Tower. Veel te groot. Sowieso vind ik die nieuwe levels helemaal niks. En ik krijg ze élke keer bij Ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Ben 2/3 weken geleden ook begonnen met deze game, moet zeggen na een aantal dagen een beetje oefenen winnen we met z'n 3'en behoorlijk veel.

Waar we nog wel eens de mist mee in gaan is het campen als aanvallende partij, je kunt op veel momenten beter rushen en zorgen dat je de enemy te snel af bent dan te wachten tot zij hun positie in nemen.

Verdedigen vind ik op sommige maps echt onmogelijk, er zijn dan zoveel hoekjes en gaatjes, opzich maakt dat het ook nog wel leuk.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
Denk dat de nerf van Lion wel mee gaat vallen, in principe vind ik deze zelf niet extreem overpowered. Tenzij je weet hoe je er mee moet spelen. In combinatie met bepaalde operators is deze wel dodelijk. Bijvoorbeeld de Fuze-Lion tactiek. Die vind ik wel fijn om zelf toe te passen. Schiet een Fuze salvo naar binnen en tegelijkertijd Lion z'n ability, je ziet minimaal 3 man. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
djmelvee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:17:
Denk dat de nerf van Lion wel mee gaat vallen, in principe vind ik deze zelf niet extreem overpowered. Tenzij je weet hoe je er mee moet spelen. In combinatie met bepaalde operators is deze wel dodelijk. Bijvoorbeeld de Fuze-Lion tactiek. Die vind ik wel fijn om zelf toe te passen. Schiet een Fuze salvo naar binnen en tegelijkertijd Lion z'n ability, je ziet minimaal 3 man. :D
Ja of als je objective speelt dan is Lion ook super sterk. Als je de defuser neer hebt gezet en dan die scans constant aanzet is Lion super chill, ook tijdens pushen vind ik het een fijne operator. Wat ik dan wel wat overdreven vind is dat hij van 3 naar 2 charges gaat, dat tezamen met de cooldown van 10 naar 20s vind ik wel wat hard generfed.

Waar ik wel benieuwd naar ben is dat ze eindelijk een oplossing hebben voor de slechte hit-reg in het spel. Had daar laatst een filmpje van gezien, ziet er erg veelbelovend uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Linkje naar dat filmpje?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Ik zag het eerst in een filmpje die matimio maakte, maar hier is de dev blog over het onderwerp: linkje

Edit: Een TTS/live server vergelijking:

[ Voor 19% gewijzigd door SerpentNL op 01-04-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
nvm, SerpentNL had link naar devblog al geplaatst, over heen gelezen :O :+

[ Voor 100% gewijzigd door falcon123 op 01-04-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Dat zou tof zijn als die hit registration eindelijk eens écht gaat werken. Toch wel van belang bij een spel waarbij het vooral om headshots draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

fetix1 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:40:
Dat zou tof zijn als die hit registration eindelijk eens écht gaat werken. Toch wel van belang bij een spel waarbij het vooral om headshots draait.
Nou inderdaad, vorige week twee keer echt een 100% headshot gehad met Glaz, maar de tegenstander bleef gewoon doorschieten :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Bart ® schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:34:
[...]

Nou inderdaad, vorige week twee keer echt een 100% headshot gehad met Glaz, maar de tegenstander bleef gewoon doorschieten :').
Heel herkenbaar. Vandaag ook twee keer zoiets gehad (maar dan met Sledge). En ook een keer dat ik een headshot kreeg, terwijl hij duidelijk op mijn arm schoot/mikte met een pistol ;(

Ik kan mijn controller dan echt wel tegen de muur gooien :P

[ Voor 4% gewijzigd door fetix1 op 03-04-2018 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
fetix1 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:33:
[...]

Heel herkenbaar. Vandaag ook twee keer zoiets gehad (maar dan met Sledge). En ook een keer dat ik een headshot kreeg, terwijl hij duidelijk op mijn arm schoot/mikte met een pistol ;(

Ik kan mijn controller dan echt wel tegen de muur gooien :P
Heeft een console sowieso niet half auto aim? Dan zou ik schouder mikken en headshot krijgen niet zo verassend vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Lipst3r schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:02:
[...]

Heeft een console sowieso niet half auto aim? Dan zou ik schouder mikken en headshot krijgen niet zo verassend vinden :).
Alleen bij terrorist hunt, bij PvP niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
fetix1 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:01:
[...]

Alleen bij terrorist hunt, bij PvP niet :)
Ah ok heb het alleen gespeeld op PS4 toen met free week. Speel zelf op PC. Heb veel shooters gespeeld op de PS4 maar siege was toch stuk lastiger haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:18
Iemand een idee wanneer ranked season 8 afgelopen is? Kan het maar niet vinden op het interwebz.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

HertogJack schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:45:
Iemand een idee wanneer ranked season 8 afgelopen is? Kan het maar niet vinden op het interwebz.
Begon ergens rond 5 februari of zo, duurt 3 maanden, do the math ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Bart ® schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:59:
[...]

Begon ergens rond 5 februari of zo, duurt 3 maanden, do the math ;).
* Maart. ;)

(6 maart, om precies te zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Edzeau op 06-04-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ah, nou ja, dan drie maanden daarna :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Die nieuwe shield glitch online ;(
Voor mij is de game nu alweer bijna onspeelbaar. Hopelijk snel weer een patch. Ik blijf mij verbazen (zou er bijna respect voor krijgen) hoe mensen tot dit soort glitches komen. Wie bedenkt in godsnaam om die handelingen te verrichten om vervolgens te ontdekken dat het de desbetreffende glitch oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Welke glitch?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ArtZJiZovUg]

Blitz schiet accuraat, zonder te aimen.

[ Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 09-04-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:47
AlexSaxoMusic schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:25:
Die nieuwe shield glitch online ;(
Voor mij is de game nu alweer bijna onspeelbaar. Hopelijk snel weer een patch. Ik blijf mij verbazen (zou er bijna respect voor krijgen) hoe mensen tot dit soort glitches komen. Wie bedenkt in godsnaam om die handelingen te verrichten om vervolgens te ontdekken dat het de desbetreffende glitch oplevert.
Ik ben ook gestopt sinds 3 dagen geleden. 't Leek net alsof iedereen er ineens bewust van werd, en ik kon geen game meer vinden zonder een puber die denkt dat hij Diamond verdient met exploiten. Erg jammer dat Ubisoft te dom is om te realiseren dat dit soort dingen game-breaking zijn, en ze je gerust 1-3 maanden laat zitten met de bugs.

Overigens kan je er wel een paar dingen tegen doen; Alles wat een shield gebruiker in een animatie zet breekt de bug. Dus zodra een Blitz/Fuze/Shield-Recruit in een Lesion trap loopt gaat de bug weg (of totdat die persoon opnieuw de bug opzoekt). Welke andere dingen de animaties laten resetten kan ik niet zo 1-2-3 bedenken. Sowieso: Veel barbwire gebruiken, smoke en lesion+echo kiezen en andere Ops gebruiken met barbwire en veel controle.

Of alternatief: Geen R6 meer spelen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Goede tips, zal eens kijken wat ik ermee kan doen.
Voor mij is het wel een reden om tijdelijk niet te spelen. Het is onvoorstelbaar dat het met elke shield operator werkt. En rond het niveau Gold 1, Platinum niveau wat ik speel zijn er gewoon teveel spelers die te goed zijn zodra ze zo'n Glitch gebruiken. Als je het "spelletje" begrijpt met 2 á 3 man en die glitch doet dan is het echt game-breaking.
Laten we hopen dat Ubisoft dit heel rap fixed. Het spel blijft namelijk geweldig van zich zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Zonet mn laatste match gespeeld voor mn rank. Gold 3. Opzich niet slecht voor mn eerste rank :). Benieuwd of dat nog wat hoger kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Lipst3r schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:42:
Zonet mn laatste match gespeeld voor mn rank. Gold 3. Opzich niet slecht voor mn eerste rank :). Benieuwd of dat nog wat hoger kan :)
Dat is echt een prima rank hoor, helemaal als je alleen speelt.

Ik speel nu ook voornamelijk alleen en kom niet hoger dan Gold 2 (ps4). Vroeger Plat 1 geweest doordat ik altijd samenspeelde (ben niet iemand die bijster goed is in aimen). Als je een goed team hebt (en gezellig) kun je echt prima Plat 2 oid halen. :)

Blijft een topspel. Lees nu pas over die shield glitch. Ik was er helemaal niet van op de hoogte. Vandaag 2x door een hipfire headshot van een shield gekilled. Ik ging helemaal door het dak. Zoveel pech kon ik even niet hebben (dacht ik), maar zie nu dus dat het een glitch is haha.

[ Voor 5% gewijzigd door fetix1 op 10-04-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gisteren mijn eerste Ace gehaald :D :*) *O*
Als verdediger in house, in de kamer met de pooltafel, ik zat als enige in OBJ, en had alle kills 8)7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Als het goed is is sinds gisteravond de hipfire bug gefixt. Dus geen last meer van vervelende shield glitches :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Heb de game zojuist aangeschaft. Spelen jullie de game vaak in vaste teams of alleen? En is er bepaalde DLC die kan worden aangeraden of is de basis game voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
PeevdTee schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:25:
Heb de game zojuist aangeschaft. Spelen jullie de game vaak in vaste teams of alleen? En is er bepaalde DLC die kan worden aangeraden of is de basis game voldoende :)
Gefeliciteerd, top aankoop! Als ik je advies mag geven; begin met situations om alvast wat feeling met de game te krijgen, renown te sparen en operators kunt unlocken. DLC is er niet echt, enkel season passen om operators direct te kunnen unlocken. Maar met wat tijd zal het je ook lukken. In dit forum genoeg tips over welke operators als eerste te unlocken.

Verder is mijn mening dat je zo veel mogelijk in teams moet spelen. Randoms zijn helaas verschrikkelijk voor jou en voor elkaar. Teamkillen, votekicken en andere toxic behavior is niet meer dan normaal. Speel daarom met minimaal 3, maar nog liever 4 of 5 man in Ranked. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
PeevdTee schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:25:
Op PC valt de toxiciteit heel goed mee vergeleken met andere online games die ik al heb gespeeld. Je wilt deze wel in groep spelen, niet alleen omdat communicatie heel belangrijk is, maar ook omdat solo qeuen je in casual heel regelmatig dropt in matchen die al bezig zijn.

Naast de situations zou ik ook toch wel enkele uurtjes terrorist hunt spelen om een voeling te krijgen met de wapens (attachments niet vergeten aan te passen) en de mappen, voor je in mp duikt.

Je hebt geen dlc nodig momenteel, 20 base operators zijn voldoende om mee te beginnen. In de openingspost zou een lijst met spelers moeten staan.

Mijn globale K/D ration is eindelijk over de 1 gegaan :p. Ga dit weekend eens door de outfits neuzen, en als ik niets interessants zien, spendeer ik mijn renown wel aan 50 aplhapacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Edzeau
Ik heb niet het idee dat R6 meer toxic is dan andere games. 't Volgt meer de standaard regel: Hoe populairder de game, des te meer toxic mensen je tegen KAN komen. R6 staat er wel bekent om ze nu en dan wat buggy te zijn en dat sommige pubers maar graag gebruik maken van exploits wanneer mogelijk, maar again, het is niet zo zeer de regel hoor.
Ik speel alleen solo queue ranked, en ja het wil wel eens voorkomen dat je met mensen speelt die luidruchtig zijn op de mics, of bijna niet team spelen, maar 1 mindere speler neemt nog niet weg dat je met de andere 3 wel goed kan spelen.
@PeevdTee Als je geen moeite hebt mensen toe te voegen waarmee je een goede game gespeeld heb, dan kan je op die manier groepjes vinden :)

Een tip: Ik speel zelf overigens vaak de 'filler role' met meer utility, daardoor zullen mensen je ook waarderen zodat ze zelf de 3 speeds kunnen spelen. In attack bijvoorbeeld veel Thatcher en Thermite, en ik heb voor mijzelf de regel (in defense) als er 3 of 4 mensen een 3-speed spelen dan kies ik standaard Rook. Kleine dingetjes zoals dat maakt je automatisch behulpzaam. En je kan gerust over mics vragen wat je moet doen als nieuwe speler, er zijn ook behulpzame gamers 8)

[ Voor 24% gewijzigd door kevz op 12-04-2018 14:21 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
kevz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:13:
@Edzeau
Ik heb niet het idee dat R6 meer toxic is dan andere games. 't Volgt meer de standaard regel: Hoe populairder de game, des te meer toxic mensen je tegen KAN komen. R6 staat er wel bekent om ze nu en dan wat buggy te zijn en dat sommige pubers maar graag gebruik maken van exploits wanneer mogelijk, maar again, het is niet zo zeer de regel hoor.
Ik speel alleen solo queue ranked, en ja het wil wel eens voorkomen dat je met mensen speelt die luidruchtig zijn op de mics, of bijna niet team spelen, maar 1 mindere speler neemt nog niet weg dat je met de andere 3 wel goed kan spelen.
Het kan zijn dat er even veel (of minder) toxic spelers zijn in Siege, vergeleken met andere games. Maar het nadeel van Siege is dat je dat veel sneller zal opvallen. Je bent gewoon behoorlijk aangewezen op je teamgenoten qua gadgets, reinforcements, taggen en natuurlijk vertrouwen dat je geen teamkill tegen krijgt. Ook merk ik dat Ubi de laatste tijd veel COD spelers wil scoren, waardoor vooral de laatste paar seizoenen het aantal toxic spelers imo toenemen. Dropshotters zie je helaas ook steeds en steeds vaker. Ben blij als ze dat binnenkort oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Je hebt zeker gelijk dat R6 inherent meer complex is en meer teamwork vereist. Maar het hangt ook sterk van de ranks af. Als je in Copper/Zilver begint dan is er nog niet zo veel sprake van teamwork en tactiek. Zodra je naar Gold komt dan gaat iedereen er van uit dat je de maps en alle operators begrijpt, en in ieder geval probeert te communiceren met wat 'light tactics'. Pas rond Gold 1 en in Platinum gaan spelers echt actief samenspelen en weten de spelers ook bijna alle angles die ze kunnen/moeten houden. Een wereld van verschil dus waar je terecht komt.
En ik ben ook blij dat dropshotten eindelijk weg gaat, het heeft even mogen duren... :D

edit; Hier is een clipje wat heel duidelijk schetst waarom we meer COD spelers krijgen, en Ubisoft weet best wel waar ze mee bezig zijn... Ik hoop dat ze niet nog verder gaan met deze manier van OPs toevoegen.
https://www.reddit.com/r/...isoft_plz_listen_to_this/

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 12-04-2018 14:56 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Dank voor alle reacties, top! Ik speel overigens op de PS4. Mochten jullie een keer samen willen spelen (heb wel ervaring in FPS games, dus kan wel beetje aimen ;) dan hoor ik het graag!) Mijn PSN = EenGamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:14:
[...]

Op PC valt de toxiciteit heel goed mee vergeleken met andere online games die ik al heb gespeeld. Je wilt deze wel in groep spelen, niet alleen omdat communicatie heel belangrijk is, maar ook omdat solo qeuen je in casual heel regelmatig dropt in matchen die al bezig zijn.

Naast de situations zou ik ook toch wel enkele uurtjes terrorist hunt spelen om een voeling te krijgen met de wapens (attachments niet vergeten aan te passen) en de mappen, voor je in mp duikt.

Je hebt geen dlc nodig momenteel, 20 base operators zijn voldoende om mee te beginnen. In de openingspost zou een lijst met spelers moeten staan.

Mijn globale K/D ration is eindelijk over de 1 gegaan :p. Ga dit weekend eens door de outfits neuzen, en als ik niets interessants zien, spendeer ik mijn renown wel aan 50 aplhapacks
Heb je nog steeds niet die 50 packs gekocht? :P
Maar eens, valt reuze mee die toxicity. Tuurlijk heb je er kneuzen bij, maar da's nog geen 10% van de potjes. Ik speel denk ik de helft van de potjes met een vaste club (waaronder antichrist zo nu en dan), en de helft met random mensen. Vaste groep is wel leuker/gezelliger, maar echt niet altijd beter :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Bart ® schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:03:
[...]
Heb je nog steeds niet die 50 packs gekocht? :P
Maar eens, valt reuze mee die toxicity. Tuurlijk heb je er kneuzen bij, maar da's nog geen 10% van de potjes. Ik speel denk ik de helft van de potjes met een vaste club (waaronder antichrist zo nu en dan), en de helft met random mensen. Vaste groep is wel leuker/gezelliger, maar echt niet altijd beter :P.
Elke keer als ik de game opstart, speel ik liever matches dan in de winkel te neuzen. Net zoals ik altijd zeg "nog één potje" maar nog tot 1u30u snachts speel :p

Mijn laatste alphapacks waren ook bijna allemaal common shit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik had vanmiddag nog een epic weapon skin, black ice, die is vet mooi :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Ik ben altijd lekker toxic op discord, scheld de hele boel aan elkaar.
Uit pure frustratie maar de in-game chat uitgezet, ga ik niet nog meer ragen.

Verder gaat het wel steeds ietsje beter, thermite favo aanvaller en mira favo defender.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:17
Net een paar dagen geleden gekocht. Ik wordt echter wel behoorlijk vaak neergeschoten door mensen die blijkbaar de hoek om komen maar op mijn beeld nog niet zichtbaar zijn. Valt hier iets tegen te doen behalve zelf misbruik te maken van de exploit? Na een paar avonden gespeeld te hebben lijkt wel alsof om de hoek strafen core gameplay is.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
MainframeX schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:57:
Net een paar dagen geleden gekocht. Ik wordt echter wel behoorlijk vaak neergeschoten door mensen die blijkbaar de hoek om komen maar op mijn beeld nog niet zichtbaar zijn. Valt hier iets tegen te doen behalve zelf misbruik te maken van de exploit? Na een paar avonden gespeeld te hebben lijkt wel alsof om de hoek strafen core gameplay is.
Hij is al vaker gepost: de uitleg in het filmpje toont ook aan waarom het core gameplay is. Je kunt dit counteren door te counter peaken.
YouTube: Secrets of Peeking and Perspectives - Rainbow Six Siege Guide

[ Voor 3% gewijzigd door nickko op 20-04-2018 09:37 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:17
nickko schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:36:
[...]

Hij is al vaker gepost: de uitleg in het filmpje toont ook aan waarom het core gameplay is. Je kunt dit counteren door te counter peaken.
YouTube: Secrets of Peeking and Perspectives - Rainbow Six Siege Guide
Bedankt voor het filmpje. Het kwartje viel toen hij begon over slow peaken en het feit dat dan bijvoorbeeld mijn schouders en benen zichtbaar worden. Ik moet dus mijn speelstijl iets aanpassen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Aggressief spel op de juiste momenten wordt inderdaad wel beloond en is iets waar ik werk van moet maken.

EDIT: een ace op tower, het werkt wel, de youtube filmpjes en de pro league bekijken :p

[ Voor 30% gewijzigd door AntiChrist7 op 21-04-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:03:
Aggressief spel op de juiste momenten wordt inderdaad wel beloond en is iets waar ik werk van moet maken.

EDIT: een ace op tower, het werkt wel, de youtube filmpjes en de pro league bekijken :p
Ja hè :). Beetje in OBJ campen geeft mij vaak minder kills dan roamen, maar roamen moet je ook wel echt geluk hebben en een goede mapkennis. Te vaak word ik nog in mijn rug geschoten omdat er weer eens iemand van een onverwachte kant komt 😂

Edit: mijn enige ace tot nu toe heb ik trouwens gehaald tijdens het campen in OBJ :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 21-04-2018 07:23 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7

over Ace gesproken, deze vond ik wel het posten waard uit Pro league

[ Voor 47% gewijzigd door AntiChrist7 op 21-04-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik moest echt hardop lachen, meermaals. Mijn vrouw vroeg zelfs wat er zo grappig was, maar dat kan ik haar als non-gamer natuurlijk niet uitleggen :').

[ Voor 33% gewijzigd door Bart ® op 22-04-2018 08:03 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bart ® schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 07:21:
[...]

Ja hè :). Beetje in OBJ campen geeft mij vaak minder kills dan roamen, maar roamen moet je ook wel echt geluk hebben en een goede mapkennis. Te vaak word ik nog in mijn rug geschoten omdat er weer eens iemand van een onverwachte kant komt 😂

Edit: mijn enige ace tot nu toe heb ik trouwens gehaald tijdens het campen in OBJ :P.
In mijn ogen is een goede roamer niet afhankelijk van wel/niet geluk. Je hebt een combinatie nodig van erg goede mapkennis, heel goede headset om de tegenstander te kunnen horen (incl drones) en ook belangrijk; verplaats je in je tegenstander.

Ikzelf speel als defender bijna alles als caveira. Sommige rondes kan ik mij gerust helemaal distantiëren van de pot tot het moment dat de attackers onder tijdsdruk staan en objective moeten pushen. Op die momenten is het heerlijk om ze van achteren met bosjes neer te schieten.

En zo heb je nog wel wat meer tactieken. Ik denk dat het belangrijkste van een roamer is dat je de attackers óf van achteren kan neerknallen, óf dat je ze zo lang kan bezig houden dat ze niet/nauwelijks hun objective kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Laatst online: 22-09 20:41
Wat mij aantrekt in Siege is "no respawn", het dwingt spelers na te denken en voorzichtig(er) te doen, echter je merkt dat het (helaas) toch COD fns aantrekt die het gebouw uit gaan en rushen naar een spawnplek, ook het meteen willen kicken van iemand omdat ze zelf als eerste dood waren en degene die nog overgebleven is niet de match wint.....

Het blijft vreemd dat er veel kleuters bij het minste of geringste je al willen kicken, het gaat ze allemaal niet snel genoeg blijkbaar, ga dan lekker COD spelen dan kan je als een kip zonder kop rondrennen en schieten op alles wat beweegt, dit spel zit zo niet in elkaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 14:57
Ik heb sinds kort het spel de normale editie is er ergens een lijst welke operators ik eerst moet unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
KevinSetz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:26:
Ik heb sinds kort het spel de normale editie is er ergens een lijst welke operators ik eerst moet unlocken?
Attack: Thermite/Hibana(breachers), Thatcher, Dokkaebi/Jackal(anti-roamer)
Defend: Bandit/Mute(anti-breachers), Rook, Jäger, Doc. Smoke is sterk, Mira vereist mapkennis.

De rest is optional naar mijn mening.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

KevinSetz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:26:
Ga ook snel alle situations doen, probeer overal drie sterren te halen. Dan heb je een flinke bak renown waar je echt heel veel ops al mee kunt kopen.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
kevz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:48:
[...]

Attack: Thermite/Hibana(breachers), Thatcher, Dokkaebi/Jackal(anti-roamer)
Defend: Bandit/Mute(anti-breachers), Rook, Jäger, Doc. Smoke is sterk, Mira vereist mapkennis.

De rest is optional naar mijn mening.
In mijn ogen deels met je eens. Ik zou vooral eerst de basis operators unlocken. Als je als beginner direct gaat sparen voor een Hibana of Mira lijkt mij wat vlug. Overigens zie ik Dokokaebi/Jackal totaal niet als een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Op zich is een anti roamer ook niet nodig. Maar het hangt ook af of je solo speelt of met vrienden die ook net pas beginnen, en daar boven op nog de map (Tower is irritant gezien de grootte, permanent roamer gevaar als attacker). Als je solo speelt dan kan je er 100% van uit gaan dat er altijd mensen binnen 1.5 seconden Ash kiezen, en vaak ook een anti roamer. Speel je met meerdere beginners dan is de kans groot dat je team een zwakke plek heeft: Namelijk hoe ga je met Vigil en Caveira om, en mensen buiten die zwakte maar al te graag uit.

In principe kan je zolang je een breacher team setup hebt het met de meeste operators wel redden, maar somt helpt het om een operator of 2 te hebben die wat tools en sterkere wapens hebben (denk 800+ rpm low recoil rifle of in ieder geval een secondary met 1000 rpm) om met loslopend wild om te gaan :D
Dan kan je ook nog de shield strats proberen (monty+blitz en direct naar binnen lopen), maar dat raad ik een beginner niet aan.

Last but not least, het leren van de mappen is het zwaarste in R6. Als je een 2e monitor hebt zet deze site dan open terwijl je speelt: https://www.r6maps.com/
Verder veel naar de namen van de rooms kijken terwijl je droned om het wat sneller op te pakken, good luck ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Nieuwe camera gadget die bulletproof is voor verschillende defence operators. Ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Is wel TTS dus niet zeker dat het ook voor iedereen gaat komen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Het blijft mooi al die veranderingen. Zorgt ervoor dat het enorm leuk blijft om Siege te spelen.
Op dit moment is het op de console gewoon om te janken door de shield glitch.
Onvoorstelbaar dat dit nog niet aangepakt is. Het is gewoon weg bijna niet te spelen. Op het moment dat iemand al enigszins capabel is om met shield operators te spelen dan is het met deze glitch haast onmogelijk.
Online lees ik continue dat ze ervan op de hoogte zijn en ermee aan de slag zijn. Maar hoe lang is deze glitch nu inmiddels aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Je bedoelt dat met het plaatsen van een breaching charge etc je dan een enorm goede accuracy heb met je pistool? Dat is al wel gefixed op PC.. Jammer dat ze zo'n fix dan niet uitbrengen op console. Zou wel met de mid-season komen hoop ik voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Console updates zitten vast achter een soort quality control dankzij Microsoft en Sony. Vaak zie je op consoles patches maandelijks of per kwartaal uit komen, iets waar de PC versie niet zo veel last van heeft. 't Is ff doorbijten op de console, en veel Echo+Smoke+Lesion met barbwires spelen ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntiChrist7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Godzijdank verscheen inderdaad tot mijn grote vreugde gisteren de melding (niet veel later na mijn klaag post) dat de patch voor console morgen (woensdag 2 mei) zal komen! :)
Dat wordt weer feest vanaf morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Mooi bericht, prima aanpassingen. Ben benieuwd in hoeverre Lion (en in mindere mate Finka) nu nog worden gekozen. Hoop toch een stuk minder. Niet omdat ze in mijn ogen enorm OP zijn, maar vooral omdat ze irritant zijn om tegen te spelen.

Verder ben ik erg benieuwd wanneer ze nu de aanpassing tegen dropshotten gaan doorvoeren. Ik had begrepen dat dit al een tijdje in de test server zat, dan zal dit toch niet lang meer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
oei:
JÄGER
Magpie no longer destroys Hibana’s X-KAIROS pellets.

HIBANA
Claymore replaced with Breaching Charge.

Die claymore ga ik wel missen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Eboman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:21:
[...]

oei:
JÄGER
Magpie no longer destroys Hibana’s X-KAIROS pellets.

HIBANA
Claymore replaced with Breaching Charge.

Die claymore ga ik wel missen.
Als ik je een tip mag geven: Leer om met flashbangs te spelen! Vooral met 1 op 1 pushes zijn flashbangs echt een uitkomst. Het zal de eerste paar keer lastig zijn om er mee te spelen, maar het zal z'n vruchten afwerpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben ik de enige die sinds de patch lagspikes/frame drops heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Geen last van. Wel krijg ik iedere paar minuten een nieuwe melding dat ik R6-credits erbij heb gekregen :'). Helaas liegen ze ;(.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ja dat heb ik ook gelezen dat mensen die notificatie zien.

Zal wat met de instellingen spelen dan, nochtans is Siege geen zwaar spel.

Wel gisteren grappig momentje: ik lig achter de bar in billiard room/aquarium als Mira op coastline, ik word gesmoked, dus begin als een gek op melee te rammen. springt er toch wel niet twee man over die bar recht in mijn mes :p

Nieuw seizoen zou trouwens op 6 juni starten, wat dat is de laatste dag tdat je de oude skins kan krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Opnieuw free weekend, naar aanleiding van de Pro league finale in Parijs, waar ze alles uit de doeken over het nieuwe seizoen/operators/map/...

Weet er iemand trouwens waar je de figurines te pakken kan krijgen? uitverkocht op de ubishop zelf...

[ Voor 27% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-05-2018 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:22:
Opnieuw free weekend, naar aanleiding van de Pro league finale in Parijs, waar ze alles uit de doeken over het nieuwe seizoen/operators/map/...

Weet er iemand trouwens waar je de figurines te pakken kan krijgen? uitverkocht op de ubishop zelf...
Die van aanstaande weekend is in Atlantic City, New Jersey:
https://rainbow6.ubisoft....-atlantic-city-new-jersey

Parijs is vanaf 13 augustus: https://rainbow6.ubisoft....iling-the-six-major-paris

Twitch drops komen ook weer terug, zodat je diverse charms kan verdienen door op Twitch de finals te kijken: https://rainbow6.ubisoft....ams-for-pro-league-finals

Tip: Gebruik BTTV browser extensie om de SPAM te blacklisten zoals !claimloot etc door !* in je blacklist toe te voegen als je het ook leuk vind om de chat erbij te hebben maar dan zonder SPAM of iig minder.
URL: https://nightdev.com/betterttv/

Ik zie wel aantal chibi's op de duitse Amazon: Six collection chibi Zag ook nog wel iets op de gamemania site, maar meeste dingen waren daar ook uitverkocht, schijnen toch nog best wel populair te zijn of simpel slecht verkrijgbaar :P

[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 15-05-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

falcon123 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:48:
[...]

Tip: Gebruik BTTV browser extensie om de SPAM te blacklisten zoals !claimloot etc door !* in je blacklist toe te voegen als je het ook leuk vind om de chat erbij te hebben maar dan zonder SPAM of iig minder.
URL: https://nightdev.com/betterttv/
Wat een mongolen leven er toch ook op de wereld he _O-. Mensheid lijkt meer op schapen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Woeps, my bad, ik heb het in mijn kop om Parijs eens te checken, wil er wel eens naar zo'n event gaan, vandaar de verwarring.

Duitse amazon is nog een goed idee, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Bart ® schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:57:
[...]

Wat een mongolen leven er toch ook op de wereld he _O-. Mensheid lijkt meer op schapen.
Ja haha, echt bizar }:O :+ 8)7 Maak niet uit hoevaak en/of hoe duidelijk je het weer geeft, als 1 troll het voor de grap in typt dan zie je de rest het lekker na doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Nieuws over het komende seizoen:
https://rainbow6.ubisoft....22-16&ct=tcm:159-76770-32
De kogelvrije camera is onverwoestbaar aan de voorkant, maar kan vanaf de zijkant worden beschoten en vernietigd. Thatchers EMP-granaten en Twitch's schokdrones kunnen de camera uitschakelen. Hij kan vijanden scannen en door rook heen kijken. Hij kan niet worden gegooid en moet worden geplaatst, net zoals Jägers Ekster.

https://rainbow6.ubisoft....59-16&ct=tcm:159-76770-32
Met drones willen we het gedrag verbeteren en teamplay aanmoedigen doordat je niet meer hoeft te pingen om punten te verdienen.
Het scannen van een vijandelijke speler levert geen punten meer op.
Als een speler een vijandelijke operator voor het eerst identificeert, verdient het hele team 10 punten.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7

Mijn indruk is dat het er vrij OP uitziet voor Alibi, zeker daar ze er drie heeft. En ik vrees voor een scherpe stijging in runouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Ik wordt altijd blij van deze nieuwe ontwikkelingen. Wat betreft een OP operator is het altijd maar even afwachten. Op het niveau waar ik op speel (Gold regionen) is het vaak nog wel te overzien. Zo'n shield glitch is dan echt verschrikkelijk. Bij deze nieuwe gadgets heb ik het idee dat er wel wat tegen te doen is. Ik denk dat het de game meta weer wat vertraagd en dat heeft wel mijn persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

AntiChrist7 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 00:49:
[video]

Mijn indruk is dat het er vrij OP uitziet voor Alibi, zeker daar ze er drie heeft. En ik vrees voor een scherpe stijging in runouts
Ik denk juist dat Alibi niet zo bijzonder is als ze verder niet beweegt. Sure het is wel grappig, maar na een tijdje heb je dat ook wel gezien lijkt mij. En met die sensor eronder is het ook goed zichtbaar.

Meistro lijkt me een toffere operator en vooral handig tegen smoke en sommige gadgets.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 71 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.