Als er zoveel tijd tussen zit is het zeker de moeite waard om year 1 en 2 pack te halen.Bart ® schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Normaal 3 maanden, maar volgens mij wilden ze s2 of s3 dit jaar 6 maanden laten duren.
PSN: Mondaatje
Als er zoveel tijd tussen zit is het zeker de moeite waard om year 1 en 2 pack te halen.Bart ® schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Normaal 3 maanden, maar volgens mij wilden ze s2 of s3 dit jaar 6 maanden laten duren.
Cunning linguist.
[ Voor 6% gewijzigd door fetix1 op 26-02-2018 23:15 ]
Even een tip: Op de technical test server (TTS) kun je alle operators spelen.Monda schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:48:
[...]
Oh zo duidelijk! Ik dacht dat er met year 3 gelijk iets van 8 nieuwe operators bij kwamen. Maar die komen dus geleidelijk...
Maar year 1 en 2 kun je nu toch niet meer kopen? Of wordt dat bedoeld met ingame zo'n collectie kopen?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Thnx voor de tip! Wilde gisteren doe Y1 pack kopen, maar toch nog niet gedaan. Vermaak me nog prima met de huidige operators.sdk1985 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 00:48:
[...]
Even een tip: Op de technical test server (TTS) kun je alle operators spelen.
Volgens mij is dat alleen op de PC mogelijk tenzij Ubisoft dit op de consoles "aanzet". Ik meen mij te herinneren dat deze mogelijkheid er een week was met operation White Noise?Monda schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:17:
[...]
Thnx voor de tip! Wilde gisteren doe Y1 pack kopen, maar toch nog niet gedaan. Vermaak me nog prima met de huidige operators.
Kan dat ook op de ps4? Heb het nog niet ergens zien staan.
Ja dat klinkt eigenlijk het meest logische om te doen dan. Het gaat alleen niet heel snel, maar dan heb ik nog een extra motivatie om door te spelen, als er misschien een periode komt dat ik me minder te begin te vermaken. Welke operator van y1 of 2 is "een must"? Ik zie heel veel Hibana voorbij komen...AlexSaxoMusic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Volgens mij is dat alleen op de PC mogelijk tenzij Ubisoft dit op de consoles "aanzet". Ik meen mij te herinneren dat deze mogelijkheid er een week was met operation White Noise?
Wat betreft operators zou ik gewoon lekker langzaam aan verzamelen. Zeker als je met je huidige operators prima uit de voeten komt. Dan schaf je gewoon Year. 3 wel aan
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik herinner mij zo even niet welke operators er allemaal in Y1 of Y2 zitten. En welke nu in de standaard editie.Monda schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:28:
[...]
Ja dat klinkt eigenlijk het meest logische om te doen dan. Het gaat alleen niet heel snel, maar dan heb ik nog een extra motivatie om door te spelen, als er misschien een periode komt dat ik me minder te begin te vermaken. Welke operator van y1 of 2 is "een must"? Ik zie heel veel Hibana voorbij komen...
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Er staat normaal in de OP een ts en discord server. ook best je Uplay naam vermelden.Kosm schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:11:
Heeft iemand nog een PC team van 4 waar ik in kan rollen? beetje serieus / leuk / volwassen (want als er in mijn oor geschreeuwd wordt speel ik beroerd. Team tactics zou ook leuk zijn.
Dit seizoen ben ik precies 3 minuten plat geweest, ik speel grillig, soms goed, soms beroerd. Ik kan vaak savond na 21:00.
send me a PM!
Volgens Gamespot zijn vanaf de start van het nieuwe seizoen (6 maart) alle basis operators uit year 1 gratis, dus die Y1 pack zou ik niet kopen als ik jou was.Monda schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:17:
[...]
Thnx voor de tip! Wilde gisteren doe Y1 pack kopen, maar toch nog niet gedaan. Vermaak me nog prima met de huidige operators.
[ Voor 10% gewijzigd door BulldozerPP op 04-03-2018 08:41 ]
Damascus kreeg ik meteen na aanschaf. De headgear en uniforms krijg je pas als de bijbehorende nieuwe operators aan de start van ieder seizoen beschikbaar komen.4th schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:48:
Weet iemand trouwens wanneer die damascus weapon skin en 8 exclusive headgear/uniforms van de S3 pass worden toegekend?
Een volledig team heeft bij mij een prio. Winnen een leuke bijkomstigheid.AntiChrist7 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Er staat normaal in de OP een ts en discord server. ook best je Uplay naam vermelden.
Platina is wel wat hoog voor mij, ik speel eigenlijk weinig/amper rankedMaar 1 van de challenges deze week is winnen met een volledig team, dus ga nog wat meer spelen dan gewoonlijk/online proberen te zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Kosm op 28-02-2018 22:02 ]
Haha oei! Bijna m'n geld weggegooid dan. Beste tip tot nu toe!BulldozerPP schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Volgens Gamespot zijn vanaf de start van het nieuwe seizoen (6 maart) alle basis operators uit year 1 gratis, dus die Y1 pack zou ik niet kopen als ik jou was.
Deze post raakt kant noch wal... De basis operators worden gratis, dat zijn niet de y1 operators.BulldozerPP schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Volgens Gamespot zijn vanaf de start van het nieuwe seizoen (6 maart) alle basis operators uit year 1 gratis, dus die Y1 pack zou ik niet kopen als ik jou was.
Ela wordt echt flink generfd, eerst even afwachten of ze dan nog een beetje oké is...4th schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:37:
Mira/Ela als defence zijn wel aan te raden, voor attack ligt het meer aan je speelstijl
[ Voor 26% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2018 08:55 ]
Cunning linguist.
Haha! En ik had z'n tip nog wel bestempeld als beste tip tot nu toe.Bart ® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:53:
[...]
Deze post raakt kant noch wal... De basis operators worden gratis, dat zijn niet de y1 operators.
[...]
Ela wordt echt flink generfd, eerst even afwachten of ze dan nog een beetje oké is...
[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2018 10:36 ]
Cunning linguist.
Ik ben ook altijd wel in voor wat potjes! Voornamelijk savonds online. Ik merk wel dat discord minder populair is dan de TS server.Kosm schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Een volledig team heeft bij mij een prio. Winnen een leuke bijkomstigheid.Ik ga wel even Discord op..
Bart ® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:35:
Blackbird is ook nog wel handig als je veel headshots krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door FlyLight3r op 01-03-2018 11:07 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik reed vroeger op een Honda Blackbird, denk dat wat verwarring in mijn hoofd opleverdeLipst3r schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:03:
[...]
Ik ben ook altijd wel in voor wat potjes! Voornamelijk savonds online. Ik merk wel dat discord minder populair is dan de TS server.
[...]
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2018 11:13 ]
Cunning linguist.
Ik las er eerst ook overheen. Je spreekt natuurlijk vrijwel hetzelfde uit. Vond het wel lolligBart ® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:11:
[...]
Ik reed vroeger op een Honda Blackbird, denk dat wat verwarring in mijn hoofd opleverde.
Excuus, je hebt gelijk. Ik heb het artikel op gamespot verkeerd geinterpreteerd! Inderdaad alleen de 20 basis operators zijn gratis. De DLC operators uit year 1 niet.Bart ® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:53:
[...]
Deze post raakt kant noch wal... De basis operators worden gratis, dat zijn niet de y1 operators.
Sorry, ik dacht oprecht een goede tip te geven haha!Monda schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:05:
[...]
Haha! En ik had z'n tip nog wel bestempeld als beste tip tot nu toe.
Haha np! Kan gebeuren. Ik denk dat ik 6 maart ff afwacht mbt eventuele nerfs oid en dan Y1 koop. Later dan denk nog Y3.BulldozerPP schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:35:
[...]
Excuus, je hebt gelijk. Ik heb het artikel op gamespot verkeerd geinterpreteerd! Inderdaad alleen de 20 basis operators zijn gratis. De DLC operators uit year 1 niet.
[...]
Sorry, ik dacht oprecht een goede tip te geven haha!
Error?AntiChrist7 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:15:
stats van de invitational
https://dl.dropboxusercon...mCrTmReU5X5tyQxv5Ac6/file
Ai, Error 404. Zijn al weer offline dus. Iemand toevallig een andere bron?AntiChrist7 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:15:
stats van de invitational
https://dl.dropboxusercon...mCrTmReU5X5tyQxv5Ac6/file
[ Voor 35% gewijzigd door Edzeau op 02-03-2018 09:25 ]
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 05-03-2018 12:34 ]
De teamspreak is wat actiever naar mijn idee ookDennyV schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:43:
Ik heb dit spel ook weer een beetje opgepakt, nu zoek ik ook nog een groep om mee te spelen zit al op de discord van tweakers maar zie daar niet zo heel veel beweging.
Mijn Uplay (LockandLoad.)
Hoe duur zijn je basis operators? Hooguit 2k, dan heb je niet de starter edition.Kapot schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:47:
Waar zie ik dan welke editie ik heb?
Cunning linguist.
Vanaf de Nederlandse site:Kapot schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:56:
Ik neem aan dat alle basis operators om klokslag 0:00 geunlocked zijn?
Op de Engelse noemen ze overigens 18:00 UTC, dan zou het 19:00 hier zijn.Vanaf de start van Operation Chimera op 6 maart (18:00u) verwijderen we, voor alle spelers die de Standard Edition, de Advanced, Gold of Complete Edition bezitten, de Roem-kosten van de oorspronkelijke 20 operators. Bovendien verwijderen we de Roem-kosten van alle uitbreidingen voor alle huidige en toekomstige operators. Dit betekent dat alle uitbreidingen voor alle operators beschikbaar zullen zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 05-03-2018 21:57 ]
Max 2K ja, dus morgen kan ik met alle basis operators spelenBart ® schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:05:
[...]
Hoe duur zijn je basis operators? Hooguit 2k, dan heb je niet de starter edition.
https://mobile.twitter.co...status/970750302671564800dutchgio schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:16:
[...]
Vanaf de Nederlandse site:
[...]
Op de Engelse noemen ze overigens 18:00 UTC, dan zou het 19:00 hier zijn.
Zie ik eruit als een console-peasant?
Cunning linguist.
Nee, je vertoont het gedrag van een arrogante pc-gamer.
Arrogant? Ik ben gewoon realistischUffeltje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:08:
[...]
Nee, je vertoont het gedrag van een arrogante pc-gamer.
Cunning linguist.
5 seconden stilzitten is genoeg als counter.Monda schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:47:
Ik vind het spel enorm achteruit gegaan sinds de toevoeging van Lion. Het hele element van spanning, van het spotten en zoeken naar enemies, achter welke wand/raam zit een enemy... etc, is weg/stukken minder.
Ik ben al heel vaak gewallbanged. Je moet nu de gehele manier van spelen aanpassen aan deze ene character. Maar misschien heb ik nog te weinig ervaring en zij er tal van counter mogelijkheden.
[ Voor 32% gewijzigd door LordKnox op 07-03-2018 09:38 ]
Thermite? Hibana? Waarom zou je die pakken als je met Blitz gewoon door alle deuren kan rushen? Seriously, op de TTS speelt niemand meer met Hibana/Thermite omdat iedereen gewoon blind achter Blitz aanloopt.4th schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:46:
Mis daarin Thermite of Hibana voor reinforced walls though
Blitz is generfd inmiddels, het was nooit de bedoeling om zijn speed te verdubbelen.LordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:37:
Meh, ik heb wat beelden bekeken van mensen die de TTS speelden en er is een compleet nieuwe meta ontstaan door deze nieuwe operators.
Blitz - vanwege zijn ultraboost
Finka - Even nul recoil en ultrahealth. Oh en reviven van afstand
Lion - Lekker wallhacken
Jackal - Lion zorgt ervoor dat ze stil staan, waardoor Jackal ze kan scannen
Ash/Dokkaebi
Heel veel mensen hebben geklaagd over de nieuwe manier van spelen. Je haalt het tactische element uit de game en het wordt een rush festijn. Finka doet de health-boost, Blitz rusht naar binnen, Jackal scant en Lion wallhackt en je bent klaar. Potjes duren vaker maximaal 30 seconden. Ik ben bang dat dit het spel gaat verpesten voor mij.
Oh wat vreemd... Bij mij gisteren wel gewoon. Is de update wel goed geïnstalleerd?Kapot schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:39:
Bij mij op de PS4 zijn nog steeds niet alle operators unlocked, bij anderen mensen wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 07-03-2018 19:13 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Kapot op 07-03-2018 19:43 ]
Apart... Zou even ticket maken bij Ubisoft. Ik heb van de week ook gedaan ivm een uitdaging die niet werd toegekend, maar qua stats wel behaald was.Kapot schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:42:
Ja, maar ik had er 8 en nu nog steeds 8.....
In eerste instantie kon ik ze wel allemaal selecteren maar nu alleen de 8 die ik al had, heel duister....
Zal het spel eens opnieuw installeren!
Done!Monda schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:
[...]
Apart... Zou even ticket maken bij Ubisoft. Ik heb van de week ook gedaan ivm een uitdaging die niet werd toegekend, maar qua stats wel behaald was.
Na een screenshot, hebben ze dit aangepast en kreeg ik alsnog m'n credits.
[ Voor 22% gewijzigd door Kapot op 07-03-2018 22:19 ]
Speel zelf niet zo heel lang nog maar wat ik begrijp is dat ze er vaak wel snel bij zijn als de meta dramatisch veranderd. Ik moet ook echt ''opnieuw'' leren spelen lijkt het wel. Met die lion is het raar. Vind zn gadget niet perse het allerergste maar de combinatie nu van blitz finka en lion is bizar haha.fetix1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:07:
Ik vind het een stuk minder leuk met de nieuwe operators. Het verpest de charme van het spel.
Ze zouden de counter naar 3 seconden stilstaan moeten veranderen. Dan kun je er nog wat aan doen als je het in beeld ziet verschijnen dat Lion z’n ability doet.Lipst3r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:31:
[...]
Speel zelf niet zo heel lang nog maar wat ik begrijp is dat ze er vaak wel snel bij zijn als de meta dramatisch veranderd. Ik moet ook echt ''opnieuw'' leren spelen lijkt het wel. Met die lion is het raar. Vind zn gadget niet perse het allerergste maar de combinatie nu van blitz finka en lion is bizar haha.
Kwestie van wennen i guess
[ Voor 9% gewijzigd door AntiChrist7 op 08-03-2018 12:21 ]
fetix1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Ze zouden de counter naar 3 seconden stilstaan moeten veranderen. Dan kun je er nog wat aan doen als je het in beeld ziet verschijnen dat Lion z’n ability doet.
Cunning linguist.
PSN/Steam: Xamsix
Je kan het ook anders zien, zodra je een punt aan het overnemen bent, of de defuser geplaatst hebt en het verdedigende team moet aanvallen Lion gebruiken om zo de bom te beschermen dan is die wel heel handig.Xamsix schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:38:
Vind de nieuwe operators echt niet overpowered. Natuurlijk wat potjes tegen Lion gespeeld omdat mensen hem kiezen 'want nieuw'. Maar het is niet echt een probleem. Als iedereen in een goede spot zit, dan is Lion vrij zinloos. Ja de vijand kan een scan doen op het moment dat ze naar binnen vallen, maar dat moet je er niet van weerhouden om gewoon die kill te pakken op dat moment. Dat je wordt gespot maakt niet uit als je degene doodschiet die jou kan hebben. Na de scan snel op zoek naar een nieuwe plek.
Persoonlijk zodra ik zie dat er een scan komt, duik ik een hoek in, en wacht ik het rustig af. Als de tegenstander naar binnenvalt heb ik meestal een hoek gekozen waarvan ik gewoon kan schieten zonder te hoeven bewegen.
Echt geen last van dus. Finka vind ik de enige toevoegingen tbh.
[ Voor 3% gewijzigd door rikadoo op 09-03-2018 14:49 ]
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Mja enerzijds kan ie handig zijn, maar dat hebben alle operators. Als jij een bom plant en je gaat met blackbeard bij het raam hangen dan is dat ook handig. Of met Buck boven/beneden. Of met Fuze een stel pucks op scherp, etc. Het is niet alsof je nooit taktieken kon gebruiken specifiek voor operators en net als met Lion is er een manier om daar mee om te gaan. Het is nu belangrijker geworden om te weten wie gaat aanvallen, maar ook om je niet zo kwetsbaar op te stellen bij het roamen.rikadoo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:48:
[...]
Je kan het ook anders zien, zodra je een punt aan het overnemen bent, of de defuser geplaatst hebt en het verdedigende team moet aanvallen Lion gebruiken om zo de bom te beschermen dan is die wel heel handig.
Verder heb ik er ook niet heel veel moeite mee met Lion, is prima mee en tegen te spelen.
Smiling as the shit comes down...
Goh ik speel ook meestal casual en overall valt het nog wel mee vind ik met de community vergeleken met andere games, maar ik heb het gevoel dat met het begin van het seizoen er idd wat meer apen zijnKapot schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:09:
Ik ben niet erg goed in dit spel maar ik vind het erg leuk, wat minder is is dat ik gisteravond dus echt veel last van teamkill had, bijvoorbeeld iemand liep door mijn vuurlijn heen terwijl ik aan het schieten was en hij ging dood, echt per ongeluk dus, vervolgens word ik de komende 3 ronden meteen gekilled door mijn team maten, wel een beetje jammer dat mensen daar toch weinig begrip voor hebben, ik speel express geen ranked omdat ik weet dat ik daar niet goed genoeg voor ben en verwacht bij casual wel wat meer begrip?
[ Voor 51% gewijzigd door Ebayzo op 12-03-2018 09:07 ]
Default blanke hetero
Nieuwe weekly challenge: 2 keer pandemic winnenlord polko schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:09:
Lion brengt eindelijke 5 seconden rust in het spel - heerlijk.
Finka eigenlijk vooral handig voor outbreak op dit moment.
Gisteren op de valreep outbreak pandamenic gehaald na 5 pogingen.
Bedankt @Big-Opti en bootje
Optie 1: flankenVincedf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:55:
Wat is trouwens de beste manier om een Blitz te counteren?
Cunning linguist.
In de test server ten tijde dat hij nog veel sneller was. DOODENG.. zit je ergens in een kamer.. hoor je hem met een takke snelheid aan komen stormen.. man wat was die daar OPBart ® schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:16:
[...]
Optie 1: flanken
Optie 2: op zijn voeten/benen schieten
In ieder geval zorgen dat ie niet dichtbij genoeg komt om je te blitzen.
Ik had laatst nog een blitz gekilld met mira. Zag hem langs mijn raam lopen die ik op een houten muur had geplakt. Bukken, door muur schieten, kill. Altijd mooi dat soort dingenLipst3r schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:49:
[...]
In de test server ten tijde dat hij nog veel sneller was. DOODENG.. zit je ergens in een kamer.. hoor je hem met een takke snelheid aan komen stormen.. man wat was die daar OP![]()
Ik heb er ook nog wel veel moeite mee op zn tijd, zelf speel ik veel mira met c4 die zijn ook wel geschikt voor shield operators
[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 13-03-2018 16:03 ]
Cunning linguist.
Monda schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:20:
Ik heb inmiddels 25k Renown bij elkaar gespaard...
Nu heb ik echter geen idee welke operator ik hiermee moet halen.
Ik overweeg nog steeds om year 1 te kopen, omdat ik het idee heb dat er meer "goede" operators in Y1 zitten dan verhoudingsgewijs in Y2...
En dan zijn Lion en Finland er natuurlijk ook nog. Lastig... Iemand advies?
Bart ® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:35:
Als je ze gewoon met renown wil kopen: ik gebruik zelf veel frost en ela (laatste is dus nog de vraag na de update) voor defense. Valyrie is ook handig. Offense speel ik meestal met basis ops (glaz of thermite), maar zo niet, dan pak ik hibana of ying. Blackbird is ook nog wel handig als je veel headshots krijgt.
Cunning linguist.
Oké thnx! En is Ela nog dusdanig generfd, dat ze minder vaak gebruikt wordt?
Ja je ziet haar een stuk minder. Ik gebruik haar ook niet meer. Je raakt gewoon niets meer, en als je wat raakt doe je amper damage.Monda schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:25:
[...]
Oké thnx! En is Ela nog dusdanig generfd, dat ze minder vaak gebruikt wordt?
Cunning linguist.
Ik wil best wel poging wagenAntiChrist7 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:03:
is er een duo beschikbaar dat ik vanavond kan joinen voor 2x pandemic te completen?
Ik heb hem liever weer wat nauwkeuriger.fetix1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:06:
Het wapen van Ela is nu inderdaad een proppenschieter. Mag wel weer iets sterker.
Cunning linguist.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Frost en Blackbeard gebruik ik zelf het meeste !Monda schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:46:
Nou ik lees het al... Ela gaat niet mijn eerste keuze zijn. ;-)
Keuze tussen, Frost, Hibana, Blackbeard, Ying en Valyrie dan dus.
Frost begon ik ook veel mee. Later meer Ela en nu ook meer Lesion.. die is ook wel toffe DEF.Vincedf schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:49:
[...]
Frost en Blackbeard gebruik ik zelf het meeste !
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq