Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Neejoh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:44:
Begrijp ik het goed dat wanneer je nu de standaard game koopt met een season 3 pack, je totaal 8 operators unlocked hebt, maar de 16 operators van season 1 en 2 locker blijven? Mis je dan ook maps omdat die DLC zijn van voorgaande season packs?

Laatste periode veel gameplay bekeken op YouTube en het jeukt enorm om ook bezig te gaan, maar €130 vind ik wel weer ineens veel geld (Xbox One).
Dan mis je inderdaad de operators van S1 en S2. Die kun je uiteraard wel vrijspelen met renown die je krijgt met het spelen van matches. De maps kun je altijd allemaal spelen, ongeacht de versie van de game. De S3-operators heb je overigens niet direct beschikbaar he, elk seizoen komen er weer een paar beschikbaar. Nu heb je nog helemaal niets want S3 is nog niet begonnen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik ben de laatste tijd al even op zoek naar een nieuwe fps en vroeg me af of rainbow six siege wat zou zijn.
Blijkbaar is dit spel nog steeds enorm populair maar weet niet zo goed wat voor spel het nu eigenlijk is.
Is het een soort cod of bf? of iets als csgo? Zijn er verschillende spelmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Bart ® schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:04:
[...]

Dan mis je inderdaad de operators van S1 en S2. Die kun je uiteraard wel vrijspelen met renown die je krijgt met het spelen van matches. De maps kun je altijd allemaal spelen, ongeacht de versie van de game. De S3-operators heb je overigens niet direct beschikbaar he, elk seizoen komen er weer een paar beschikbaar. Nu heb je nog helemaal niets want S3 is nog niet begonnen.
Hmm. Dat maakt het dilemma nog groter haha. Lastig zeg.

Realistisch gezien, is de game leuk om twee of drie uur per week te grinden om operators te unlocken of duurt het dan een half jaar?
Valdourian schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:12:
Ik ben de laatste tijd al even op zoek naar een nieuwe fps en vroeg me af of rainbow six siege wat zou zijn.
Blijkbaar is dit spel nog steeds enorm populair maar weet niet zo goed wat voor spel het nu eigenlijk is.
Is het een soort cod of bf? of iets als csgo? Zijn er verschillende spelmodus?
Niet te vergelijken, denk ik.
Dit is enorm tactisch, en vooral dat. Het is round based met een aanvallend / verdedigend team zoals in CS. Meestal een Search & Destroy kind of game wat uitloopt tot een Team Deathmatch. Maar ieder teamlid heeft een operator die een unieke skill heeft, 5 tegen 5. Samen met je team prepareer je bijvoorbeeld de omgeving die je moet verdedigen met traps en camera’s zodat je weet waar de aanvallers vandaan komen.
Eerst lijkt het een heel trage game met 90% campers, vooral als je van games als CoD komt, maar zodra je de speelstijl doorhebt...... #damn

En dit weet ik eigenlijk alleen maar door het kijken van TmartTn gameplay op YouTube en ik wil hem absoluut ook gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Neejoh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:45:
[...]

Hmm. Dat maakt het dilemma nog groter haha. Lastig zeg.

Realistisch gezien, is de game leuk om twee of drie uur per week te grinden om operators te unlocken of duurt het dan een half jaar?
Ik heb ondertussen zo'n 120 uur in de pvp en heb nog steeds niet alle operators (en ik begon met alle S2 operators en S3 er recentelijk bijgekocht). Speel ook zo'n 2/3 uur per week en moet nog 1 of 2 operators (van S1 dus), wel moet ik erbij zeggen dat ik alleen maar casual speel en ook al het benodigde unlock voor de operators (wapen accessoires). Speel over het algemeen (boven) gemiddeld in casual (daarom ook eigenlijk nog geen ranked gedaan + die ranked games duren weer wat langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Louw Post schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Ik heb ondertussen zo'n 120 uur in de pvp en heb nog steeds niet alle operators (en ik begon met alle S2 operators en S3 er recentelijk bijgekocht). Speel ook zo'n 2/3 uur per week en moet nog 1 of 2 operators (van S1 dus), wel moet ik erbij zeggen dat ik alleen maar casual speel en ook al het benodigde unlock voor de operators (wapen accessoires). Speel over het algemeen (boven) gemiddeld in casual (daarom ook eigenlijk nog geen ranked gedaan + die ranked games duren weer wat langer).
Juist. Het is dus wel lekker dat als je een season pack gekocht hebt dat je gelijk vanaf dag één ietsbhebt om uit te kiezen zonder geforceerd een recruit of één/twee unlocked operators te moeten kiezen lijkt me.

Correct me if I’m wrong maar voor nieuwe spelers als ik is het nu het verstandigste de game + season two uitbreiding te kopen, zelfs al loopt de vip status af begin februari. Wat doet die VIP eigenlijk, kleine XP boost right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:22
Krijg je bij de vip zelf ook niet x aantal R6 credits? Er is ook discount in de store zelf denk ik.

Heb zelf Y2 editie gekocht in september en dan nog wat geld neergelegd voor de Y1 operators, maar realiteit is dat je van de 30+ operators die er zijn, je er 10-12 echt zult spelen, die waar je je bij comfortabel voelt. De rest speel ik soms op terrorist hunt, of als de weekly challenges het vragen.

Als je regelmatig speelt kan je ook wel heel snel het renown opstapelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

@Neejoh Bij vip krijg je korting in de shop (dacht 10%), 5% extra renown, 0,3% extra kans op een alfa pack per gespeeld potje, wat R6 credits, en je bent natuurlijk vet cool. :P.

Maar wat het zo tof maakt is de diversiteit aan operators, de samenwerking daartussen, en de afwisseling tussen het tactisch spelen en complete chaos. Dit is voor mij de eerste multiplayer shooter die ik echt geniaal vind. Rest raak ik snel op uitgekeken, dat is alleen maar rennen en schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 22-01-2018 07:16 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

AntiChrist7 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:51:
Krijg je bij de vip zelf ook niet x aantal R6 credits? Er is ook discount in de store zelf denk ik.

Heb zelf Y2 editie gekocht in september en dan nog wat geld neergelegd voor de Y1 operators, maar realiteit is dat je van de 30+ operators die er zijn, je er 10-12 echt zult spelen, die waar je je bij comfortabel voelt. De rest speel ik soms op terrorist hunt, of als de weekly challenges het vragen.

Als je regelmatig speelt kan je ook wel heel snel het renown opstapelen
Als je Ranked speelt, zie je toch wel vaak dezelfde operators terug komen inderdaad. Een Thatcher/Twitch met een Hibana, Thermite. Op defense vaak een Rook, Jager en Bandit. Maar in casual is het wel leuk om elke ronde gewoon een andere operator te kiezen. Gewoon omdat het kan. En soms is het kiezen van een onverwachte operator in ranked ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ook in casual zie je vaak dezelfde operators terugkomen hoor. En je merkt ook goed wanneer het een weekly challenge is, want dan zie je een piek (tot deze week had ik vigil heel weinig gezien bijvoorbeeld).

Maar ik suck met schilden, en ben ook totaal geen roamer, dus dan vallen er direct een 5+ operators af. Van sommigen vind het hun gadget niet zo goed/handig, of ligt het wapen me niet, dus die speel ik ook veel minder. Met de standaardeditie ben je dus wel even zoet. Heb ondertussen ook al 250k renown....

Ik moet wel wat vaker op de ts/discord komen, ik vergeet die altijd aan te zetten als ik begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Roamen is ook iets waar je in moet komen, ik vond het tot kort ook helemaal niets. Wat ook wel leuk is als roamer is dat je soms iemand echt dood kan laten schrikken. Ik had laatst een Twitch tegen me en ik kon in de killcam zien dat die schrok, echt geweldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
@Lipst3r @Daradius als het goed zitten jullie nu ook in de groep, al dan niet via @AntiChrist7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Eboman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:54:
@Lipst3r @Daradius als het goed zitten jullie nu ook in de groep, al dan niet via @AntiChrist7
Ah tof! Thanks! Dit weekend even met 2 man op de discord gespeeld! Snel maar weer eens paar potjes spelen! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00
Ik weet dat er een RS6 lijst is voor de PS4 maar weet niet hoe up to date deze is . Mensen die samen willen spelen, speel het momenteel solo en dat is toch mweh . Heb het spel ook op de pc dus ken de mappen wel alleen het schieten is een drama bij mij op de console. Add me als je dat allemaal niet erg vind ;)

PSN: Frankdrebin020

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Booyaa schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Welke versie van de game moet je kopen zodat je geen eeuwigheid bezig bent om operators te unlocken?
change1001 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Standaard versie. Koop NIET de Starter Edition.
En de starters editie met year 2 pack? Of heeft de starters editie blijvende “schade”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Neejoh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:15:
[...]

[...]

En de starters editie met year 2 pack? Of heeft de starters editie blijvende “schade”?
Volgens mij kosten de basisoperators dan nog steeds bizar veel renown om te unlocken. Ik zou het niet doen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Volgens mij heb ik de starter edition. Heb de game al een tijdje maar begin nu pas een beetje te spelen :/

Is er een optie hoe je dat kunt zien in Uplay of hoe je kunt upgraden? 25.000 voor de season operators is inderdaad vrij veel.
**Ontgrendelbare operators tussen de 500 en 2500 Roem, operators na de lancering kunnen worden ontgrendeld met 25000 Roem
Ah heb de standard edition dus. Met de start edition kosten de base game operators 12500(!). Wel duur hoor 25.000. Maar goed dan heb je ook iets om voor te spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door raiders op 23-01-2018 21:11 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

25k is normaal voor de seasonoperators. Alleen de basisoperators zijn 500/1000/1500/2000 renown per stuk. Je kunt de year 2 pass kopen, en ook de nieuwe year 3 pass. De operators van year 1 zitten niet meer in een pass maar wel in een bundle die je met r6-points kunt kopen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
wat is het bonusevent? ik ben momenteel de terrorist hunt-navy seals aan het afwerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:35:
wat is het bonusevent? ik ben momenteel de terrorist hunt-navy seals aan het afwerken
Maintenance is now complete and Mid-Season Reinforcements are live on PC!

As promised, a 50% renown booster is now active on ALL platforms as a compensation for yesterday's Ubisoft general maintenance. It will remain active for the next 26 hours!
https://twitter.com/Rainbow6Game/status/955817937503432710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Meer nieuws over het outbreak event waar jaar 3 mee begint:

https://rainbow6.ubisoft....09-16&ct=tcm:154-76770-32

Nogal veel rumoer dat de speciale packs enkel verkrijgbaar zijn met echt geld (en dat mensen die de game kopen er meer krijgen), maar ben ik nu de enige die daar niet om geeft? Ik vind het al gek om te betalen voor exclusieve skins in een first person shooter (je ziet ze zelf bijna nooit in tegenstelling tot third person games) en het heeft geen impact op de gameplay.

Voor mij klinkt het dat veel mensen boos zijn dat hun e-penis krimpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Waar je je druk om kunt maken inderdaad. Ik gebruik wel een paar skins, gewoon voor de lol, maar als ik ze niet zou hebben zou ik er niet wakker van liggen. Maar gratis dingen zijn nooit verkeerd natuurlijk, dus ik ben wel benieuwd of ik met mijn Y3-pass ook nog wat van die packs krijg :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:54
Goed nieuws, volgens reddit komt er een Xbox X enhanced patch

https://www.reddit.com/r/..._on_ubisofts_roadmap_for/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58
Dan kan je h'm beter op de pc gaan halen, dan heb je direct de beste graphics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:24
Dat is niet voor iedereen een optie hè. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wanneer begint jaar 3 nu eigenlijk? Ik heb ergens in mijn kop gestoken dat het 1 februari is, maar denk niet dat het klopt.

Ben de laatste niet niet goed bezig in PVP, dus een beetje tegen de AI (en iets anders dan terrorist hunt) kan ik wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Laatste season begon volgens mij begin december, dus y3 zal denk ik begin maart zijn...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Begin maart inderdaad, volgens deze website:
http://rainbowsix.wikia.c..._Siege:_Operation_Chimera

Operation Chimera

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:46
Gisteren heb ik eindelijk na lang wikken en wegen besloten om RB6 Siege te kopen en een paar potjes gespeeld maar dit is echt wel een hele toffe game :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
pr0mo schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:19:
Gisteren heb ik eindelijk na lang wikken en wegen besloten om RB6 Siege te kopen en een paar potjes gespeeld maar dit is echt wel een hele toffe game :)
Voor hoeveel heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Booyaa schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Voor hoeveel heb je hem gekocht?
€23,99 was sale in de ubisoft store! :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy hagen
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-01-2024
Op advies van een vriend gekocht en zeker een leuke game.
Alleen enorm veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn push to talk knop kan veranderen?
Want ik zie die optie nergens staan.

R6SIege menu > Audio .... hier staat wel ergens een knop waar ik kan kiezen uit push to talk, open mic, gesloten. Maar nergens een default U knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

noud schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:31:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn push to talk knop kan veranderen?
Want ik zie die optie nergens staan.

R6SIege menu > Audio .... hier staat wel ergens een knop waar ik kan kiezen uit push to talk, open mic, gesloten. Maar nergens een default U knop.
Bij de toetsenbord key bindings onder Controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Louw Post schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Bij de toetsenbord key bindings onder Controls.
Gevonden onder controls maar dan TAB customise controls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb nu zo'n beetje 150 uur in de game zitten en ben in al die tijd weinig tot geen noemenswaardige bugs tegen gekomen dus ben wel benieuwd wat jij met "enorm veel bugs" bedoelt :)

Enigste die ik zo kan bedenken is dat de audio soms wat kraakt.

[ Voor 9% gewijzigd door ScrooLoose op 04-02-2018 18:51 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vierkant14
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 13:37
Hihi mede-Tweakers,

Door vakantie wat tijd over dus Siege opgepakt, toevallig een Discord/TS groep met mensen die spelen. Probeer me weer omhoog te werken in ranked dus mochten er meer mensen willen spelen graag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
vierkant14 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:39:
Hihi mede-Tweakers,

Door vakantie wat tijd over dus Siege opgepakt, toevallig een Discord/TS groep met mensen die spelen. Probeer me weer omhoog te werken in ranked dus mochten er meer mensen willen spelen graag :D
Link staat in de eerste post. Er komt trouwens een free weekend aan, van 15-18 februari, dus de perfecte moment om wat vrienden proberen te overtuigen, want hij gaat tegelijkertijd in sale

Er zijn ook wat filmpjes over het outbreak event getoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ik heb deze een paar dagen geleden ook aangeschaft in een opwelling. Ik durf het alleen nog niet aan online te gaan in MP omdat ik nog te weinig snap van snuisterijen die je kan gebruiken etc etc.

Aan de andere kant leer je het het snelst als je het gewoon doet. Vanavond maar eens een duik in het diepe geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy hagen
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-01-2024
Als voorbeeld zouden ze tijdens op health fixen als ze naar buiten komen je aankijken inplaats van vooruit.
2 a 3 weken geleden was er een jeager bug waarbij je de shield op je wapen kon dragen.
Val regelmatig door de map.
kan wel even doorgaan haha
ScrooLoose schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Ik heb nu zo'n beetje 150 uur in de game zitten en ben in al die tijd weinig tot geen noemenswaardige bugs tegen gekomen dus ben wel benieuwd wat jij met "enorm veel bugs" bedoelt :)

Enigste die ik zo kan bedenken is dat de audio soms wat kraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
MAGDATTT schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:41:
Ik heb deze een paar dagen geleden ook aangeschaft in een opwelling. Ik durf het alleen nog niet aan online te gaan in MP omdat ik nog te weinig snap van snuisterijen die je kan gebruiken etc etc.

Aan de andere kant leer je het het snelst als je het gewoon doet. Vanavond maar eens een duik in het diepe geven.
Ik heb eerst 30u terrorist hunt gespeeld om de maps (en ook de wapens) gewoon te worden. Je kan heel snel verloren lopen (wat ik nog regelmatig doe op Tower) en dan ben je heel snel dood
jordy hagen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:14:
Als voorbeeld zouden ze tijdens op health fixen als ze naar buiten komen je aankijken inplaats van vooruit.
2 a 3 weken geleden was er een jeager bug waarbij je de shield op je wapen kon dragen.
Val regelmatig door de map.
kan wel even doorgaan haha

[...]
De shield bug was bekend en gefixt, al heb ik nooit in een game gezeten waar iemand hem deed. Ben in een paar 100u ook nog nooit door de map gevallen.

Opvallend hoeveel mensen Dookaebi en Vigil pakken voor de challenge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Dit spel is te moeilijk. Ik kan nauwelijks kills maken. Er zitten gewoon teveel goede spelers.
Ik heb eindelijk alle operators uit jaar 1 geunlocked. Jaar 2 en 3 dat wordt echt een zes jaren plan. Zoveel punten haal ik in een potje nooit.

Er zijn heel wat operators bijgekomen, naar mijn idee teveel met te goede skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

noud schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:35:
Dit spel is te moeilijk. Ik kan nauwelijks kills maken. Er zitten gewoon teveel goede spelers.
Ik heb eindelijk alle operators uit jaar 1 geunlocked. Jaar 2 en 3 dat wordt echt een zes jaren plan. Zoveel punten haal ik in een potje nooit.

Er zijn heel wat operators bijgekomen, naar mijn idee teveel met te goede skills.
Een tip is misschien om de Situations missies eerst te doen. Door die missies leer je de maps een beetje kennen en de mogelijkheden in het spel.

Je bent ook niet per se in het nadeel met alleen year 1 operators, die zijn in de meeste situaties nog best goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Die oefen missies heb ik al gespeeld. Heb net een potje gespeeld. Ik word constant doodgeschoten op plekjes waar ik de vijand niet eens kan hebben gezien.
En als ik rustig om een hoekje omkijk, dan lig ik al weer in een seconde dood te spartelen op de grond.

Ps) er zijn best veel cheaters actief. In de 2 potjes die ik heb gespeeld werden er 2 gebannd.

[ Voor 11% gewijzigd door noud op 09-02-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Check wat youtube tips zoals get flanked. Mapkennis is wel heel belangrijk, dus toch wel een aantal uur in terrorist hunt doorbrengen gaat veel helpen. En er zijn idd een voldoende aantal goeie year 1 operators. Ik heb ze allemaal unlocked, maar veel speel ik niet omdat het niet bij mijn stijl ligt, of omdat hun gadget/wapen me niet aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

noud schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:01:
[...]

Die oefen missies heb ik al gespeeld. Heb net een potje gespeeld. Ik word constant doodgeschoten op plekjes waar ik de vijand niet eens kan hebben gezien.
En als ik rustig om een hoekje omkijk, dan lig ik al weer in een seconde dood te spartelen op de grond.

Ps) er zijn best veel cheaters actief. In de 2 potjes die ik heb gespeeld werden er 2 gebannd.
Terrorist Hunt misschien ook wat voor je? Dan speel je met andere spelers tegen de computer, kun je beginnen op een wat lagere moeilijkheid. Daarnaast kun je kijken hoe andere spelers spelen als je dood gegaan bent, dat helpt ook wel denk ik. Veel succes in ieder geval!

Wat betreft die cheaters, dat valt an sich wel mee, maar je ziet in-game elke ban die wereldwijd gegeven wordt, daarom lijkt het veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gewoon heel rustig aan een potje beginnen en bij team member in de buurt blijven en maak aub gebruik van je drones als je in een aanvallende ronde zit, die dingen zijn handig :p
En ik zou het bij een 2 tall aanvallende/ verdedigende operator houden totdat je ze een beetje goed kent en dan pas verder kijken.

En als je om een hoek wil kijken doe dat dan zo ver mogelijk van die hoek af en niet er tegen aan (geld ook voor deurposten) want als je dat doet ziet de tegenstander je arm al terwijl jij nog tegen de muur aan het staren bent :p

Map kennis komt vanzelf wel, ik zou terrorist hunt lekker links laten liggen gewoon de MP induiken, en als je er vroeg uit ligt in een ronde gewoon de cams van je medespelers bekijken, kijken wat zij allemaal wel/niet doen, leer je ook veel van.

/edit
Geluid is ongelooflijk belangrijk in dit spel dus ga met een koptelefoon spelen als je die mogelijkheid hebt, daarmee kun je alles en iedereen veel beter lokaliseren.

[ Voor 10% gewijzigd door ScrooLoose op 09-02-2018 20:55 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Erg nietszeggend die trailer, jammer!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Wel een beetje weinigzeggend maar wel leuk gemaakt. Krijg echt een beetje een Crysis gevoel van dit, ben benieuwd wat ze ervan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DETAILS OVER EVENT OUTBREAK ONTHULD
01-02-2018 12:00

OUTBREAK SCOPE OF EVENT
MEER INFORMATIE OVER OUTBREAK
Met het event Outbreak trappen we het derde jaar van Rainbow Six Siege af. We zijn de miljoenen spelers die ons al zo lang steunen erg dankbaar. Dankzij jullie beginnen we aan het derde jaar van Siege, met spannende content in het vooruitzicht. Om te laten zien hoe dankbaar we zijn, wilden we Jaar 3 beginnen met een kado aan onze community, iets wat heel bijzonder zou zijn. We hopen dat jullie net zo veel genieten van het spelen van Outbreak als wij hebben gedaan tijdens het maken ervan.

OPZET EN UITROL
Outbreak is een gratis coop-event dat plaatsvindt tijdens Operation Chimera. Gedurende vier weken, kunnen alle eigenaren van Rainbow Six Siege samen met twee vrienden de strijd aangaan met een mysterieuze bedreiging. Het event Outbreak wordt eerst op 20 februari op de TTS uitgerold. Daarna zal het van 6 maart tot en met 3 april voor alle spelers beschikbaar zijn.

SYNOPSIS
Een aantal dagen geleden is een geheimzinnige capsule uit de ruimte neergestort in de buurt van Truth or Consequences in New Mexico. Er bleek een onbekende parasiet, de Apex, in te zitten, die het gebied infecteerde en de inwoners van het stadje in monsters heeft veranderd. Het quarantainegebied is het enige middel dat de infectie tegenhoudt, maar dat duurt niet lang meer. Als de parasiet verder uitbreekt, betekent dat een wereldwijde ramp. Er zouden miljoenen slachtoffers vallen. Rainbows missie is om het verwoeste stadje binnen te gaan en de oorsprong van de parasiet te vernietigen, voordat dit gebeurt.

GAMEPLAY OVERZICHT
Outbreak plaatst de vermaarde gameplay van Rainbow Six Siege in een nieuwe, frisse omgeving, en een nieuw element toe. De parasiet is een bedreiging zoals het Rainbox Six-team nog nooit is tegengekomen. Deze monsters, van ontploffende gedrochten tot reusachtige nachtmerries, komen recht op je af en brengen een ongekende mate van vernietiging met zich mee. Ze zullen niet aarzelen om door muren heen te breken om je te grazen te nemen. Spelers zullen snel moeten reageren om, onder zware druk, hun positie te versterken en het gebied onder controle te houden. Speel slim en tactisch om nieuwe manieren te vinden om je arsenaal te gebruiken tegen een vijand die geen dekking zoekt en onmiddellijk het man-tegen-man-gevecht aangaat.

Outbreak heeft twee moeilijkheidsgraden. De eerste, Normaal, biedt spelers een uitdaging. Maar eentje die je met coördinatie en goede teamgeest wel aankunt. De echt lol begint pas bij de tweede moeilijkheidsgraad: Pandemie. In deze modus staat eigen vuur ingeschakeld, dus kijk goed waar je schiet! Bovendien kunnen vijanden je met een paar klappen doden. Je kunt alleen winnen met slim tactisch spel, en samenwerking. In deze nietsontziende moeilijkheidsgraad zullen er maar een paar overleven... Durf jij de uitdaging aan?

DRIE NIEUWE EXCLUSIEVE COOP-LEVELS
In Outbreak kun je drie nieuwe exclusieve, coop-gerichte levels spelen. Deze maps zijn groter en meer opengelegen dan PvP-maps, met grote gedeeltes in de buitenlucht. Omdat ze zijn ontworpen voor coop, is de opzet meer lineair en geven ze een sterker gevoel van voortgang. Niettemin zijn de mate van verwoesting en de mogelijkheid voor meerdere methodes, waar Rainbow Six Siege om bekend staat, heel duidelijk aanwezig. Knal je er al schietend in, of sluip je door een zijdeur naar binnen? Je kunt zelfs je eigen deur maken, de keus is aan jou.

SPEELBARE OPERATORS
Niet elke operator heeft de juiste vaardigheden voor deze missie. Het ontwikkelteam moest goed nadenken over wie er speelbaar zou zijn in Outbreak. We hebben een keuze gemaakt uit operators die, vanuit het standpunt van de ontwikkelaars, het meest geschikt en relevant waren voor dit specifieke speltype.

Dit is de lijst met speelbare operators in Outbreak:

• De twee nieuwe Operation Chimera-operators

• Smoke

• Ying

• Buck

• Kapkan

• Ash

• Doc

• Tachanka

• Glaz

• En tot slot natuurlijk onze trouwe Rekruut!

DE OUTBREAK-VERZAMELING
Tijdens het 4 weken durende event zal een exclusieve collectie van superhippe cosmetische voorwerpen beschikbaar zijn. Deze uitrusting kun je vinden in de Outbreak-packs.

Zoals we vanaf het begin hebben beloofd, zullen de Outbreak-packs geen gameplay-elementen bevatten, en bestaan uitsluitend uit cosmetische voorwerpen.

De Outbreak-verzameling bevat 50 cosmetische voorwerpen, variërend van Zeldzaam tot Legendarisch. Deze voorwerpen zijn wapenskins, hoofdbedekking, BDU's, talismannen en een unieke Elite-skin. Ze zitten in de Outbreak-packs, die elk één voorwerp bevatten. Er zijn geen duplicaten. De Outbreak-packs kunnen alleen gekocht worden tijdens het Outbreak-event. Tot slot krijgt elke speler die de eerste keer Outbreak opstart, vier Outbreak-packs gratis. Kijk voor meer informatie over de Outbreak-verzameling op deze blog post.

Houd onze blog in de gaten voor meer updates over toekomstige gebeurtenissen. Zorg dat je de onthulling van Operation Chimera en Outbreak, tijdens de Six Invitational, niet mist. Ga voor meer informatie over de Six Invitational naar het officiële Twitch-kanaal.

Bron: https://rainbow6.ubisoft....21-16&ct=tcm:150-76770-32

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

sdk1985 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:10:
Erg nietszeggend die trailer, jammer!
SerpentNL schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 01:32:
Wel een beetje weinigzeggend maar wel leuk gemaakt. Krijg echt een beetje een Crysis gevoel van dit, ben benieuwd wat ze ervan maken.
Er zijn meerdere filmpjes op het moment, dus ik denk dat ze telkens iets meer willen onthullen. Ik vind het, ondanks dat je weinig ziet, toch leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Gisteren voor het eerst ranked gedaan. dat is wel pittig werd vaak kapot geschoten en eindigde de rondes met 1 of 2 kills wel 50% gewonnen. Het is wel heel verslavend om te spelen dat had ik niet verwacht, dus hier ben ik nog wel vaker te vinden. :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
pr0mo schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:34:
Gisteren voor het eerst ranked gedaan. dat is wel pittig werd vaak kapot geschoten en eindigde de rondes met 1 of 2 kills wel 50% gewonnen. Het is wel heel verslavend om te spelen dat had ik niet verwacht, dus hier ben ik nog wel vaker te vinden. :)
Ik wil ook wel gaan starten met ranked langzamerhand. Je mag me wel toevoegen of anderen die graag potje casual en op zn tijd ranked spelen.

FrankAlmighty op Uplay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
was wat ziekjes dus heb geen r6 siege maar civ gespeeld, maar ga er nu terug aan beginnen.

Free weekend is al preloadbaar trouwens

• pr0mo
Dat ranked is me nog niks tegen gevallen, na het spelen van mijn placement matches ben ik uiteindelijk geëindigd op gold 4 voor de eerste keer niet slecht denk ik ;) vanavond maar weer ff los gaan!

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

https://www.twitch.tv/rainbow6
Vanavond 20.30 uur finale van de Six Invitational :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

De Outbreak reveal zag er interessant uit, deed me een beetje denken aan Left 4 Dead. Verder is de Invitational best groots aangepakt, zelfs een orkest bij de Outbreak reveal.

Qua viewers op Twitch gaat het ook goed, wordt steeds groter en groter Siege. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Gaat belachelijk snel vantijd, maar go europe :p wel nice hoe ze daar een klein orkest hebben voor live muziek

Outbreak wordt wel interessant denk ik

[ Voor 25% gewijzigd door AntiChrist7 op 18-02-2018 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

En PENTA weer kampioen. Ik had stiekem gehoopt dat Rogues kampioen kon worden (geen idee waarom, vind de naam gaaf). Ik vind het altijd wel leuk als een regerend kampioen wordt onttroond dus daarom was ik blij dat PENTA de match won. Lekker potje was dat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
LordKnox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:14:
En PENTA weer kampioen. Ik had stiekem gehoopt dat Rogues kampioen kon worden (geen idee waarom, vind de naam gaaf). Ik vind het altijd wel leuk als een regerend kampioen wordt onttroond dus daarom was ik blij dat PENTA de match won. Lekker potje was dat overigens.
Gestoord potje van beide teams.
Ik weet hoe teleurstellend wij zijn na 1 missed ranked game en die kerels lopen er gewoon 5 matchen door met 200 000 euro die er vandoor kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
Ook jaar 3. lijkt echt weer een feestje te gaan worden.
De ontwikkelingen zoals aanpassingen aan maps zorgen er gewoon voor dat het spel heerlijk blijft om te spelen.
Ubisoft Changing Old Maps

Ik speel RB6 op de PS4 en elke seizoen blijf ik hangen rond Gold 1. waarbij ik soms Platinum aantik.
Zijn hier nog een aantal fanatieke PS4 spelers actief? Ik ben er niet elke dag door studie en werk maar als ik speel is het wel altijd ranked met het liefst een of meer bekende squad spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
AlexSaxoMusic schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:00:
Ook jaar 3. lijkt echt weer een feestje te gaan worden.
De ontwikkelingen zoals aanpassingen aan maps zorgen er gewoon voor dat het spel heerlijk blijft om te spelen.
Ubisoft Changing Old Maps

Ik speel RB6 op de PS4 en elke seizoen blijf ik hangen rond Gold 1. waarbij ik soms Platinum aantik.
Zijn hier nog een aantal fanatieke PS4 spelers actief? Ik ben er niet elke dag door studie en werk maar als ik speel is het wel altijd ranked met het liefst een of meer bekende squad spelers.
Ben nog zeer nieuw in deze game maar wat ik zo meekrijg van de ondersteuning is dit echt heel knap! ook de nieuw aangekondigde operators zijn weer een leuke frisse toevoeging op de game. _/-\o_ ik ben helemaal niet van de zombie shooters maar dit lijkt me toch ook een hele toffe game mode >:)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Is/gaat er eigenlijk een stat overview van de invitational komen (meest gebruikte operators/locaties,...) etc? ik herriner me dat ooit eens gezien te hebben van vroeger.

Heb vooral veel Mira en Smoke gezien op defense, maar zelf speel ik die vrij weinig. In casual komt het regelmatig niet aan tot de laatste seconde waarbij je met smoke de entry moet stoppen, en Mira moet je veel mapkennis voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

AntiChrist7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:05:
Is/gaat er eigenlijk een stat overview van de invitational komen (meest gebruikte operators/locaties,...) etc? ik herriner me dat ooit eens gezien te hebben van vroeger.

Heb vooral veel Mira en Smoke gezien op defense, maar zelf speel ik die vrij weinig. In casual komt het regelmatig niet aan tot de laatste seconde waarbij je met smoke de entry moet stoppen, en Mira moet je veel mapkennis voor hebben.
Ik vind Mira in bijvoorbeeld Bartlett University wel erg handig. Je kan die black mirrors mooi voor het opwachten gebruiken. Als je bijvoorbeeld 1 stuk reinforced met een black mirror erin en het stuk ernaast open laat kun je snel om het hoekje gaan (of door het hout) schieten als je iemand ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Louw Post schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Ik vind Mira in bijvoorbeeld Bartlett University wel erg handig. Je kan die black mirrors mooi voor het opwachten gebruiken. Als je bijvoorbeeld 1 stuk reinforced met een black mirror erin en het stuk ernaast open laat kun je snel om het hoekje gaan (of door het hout) schieten als je iemand ziet. :)
Ik gebruik inderdaad (beginner hier +-40 uur) ook veel mira nu. Vaak plaats ik ze nog steeds niet altijd even handig maar het went en je leert snel. Haar vector is echt awesome :9~

Gebruik soms de double mirror strat. Dus 2 pal naast elkaar en dan 1 open. Of inderdaad 1 muur reinforcen en dan muur ernaast gat vlak ernaast schieten met je shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Ik heb sinds kort deze game aangeschaft. Wat mij opvalt zijn de renown prijzen van operators van 2e en 3e jaar. Deze zijn 12,500. Daar moet je een hoop potten voor spelen online wil je er 1 vrijspelen. Hebben jullie allemnaal de volledige versie gekocht?

Maatjes van mij hebben de 15 EUR versie en bij hen is schijnbaar de prijs van alle operators 12,500. Op die manier duurt het wel heel erg lang voor dat je kan kiezen tussen laat zeggen 10 aanval en 10 verdedigers.

Leuke game voor de rest hoor. Dat dan weer wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
MAGDATTT schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:58:
Ik heb sinds kort deze game aangeschaft. Wat mij opvalt zijn de renown prijzen van operators van 2e en 3e jaar. Deze zijn 12,500. Daar moet je een hoop potten voor spelen online wil je er 1 vrijspelen. Hebben jullie allemnaal de volledige versie gekocht?

Maatjes van mij hebben de 15 EUR versie en bij hen is schijnbaar de prijs van alle operators 12,500. Op die manier duurt het wel heel erg lang voor dat je kan kiezen tussen laat zeggen 10 aanval en 10 verdedigers.

Leuke game voor de rest hoor. Dat dan weer wel. ;)
Ik heb de year 2 editie gekocht en dan nog wat extra geld uitgegeven voor de y1 bundle. Met als resultaat dat ik nu op 280k renown zit.... Als je regelmatig speelt en de challenges (zowel daily als weekly uplay) doet, kan je wel vrij makkelijk renown bij elkaar harken en het niet teveel uitgeeft aan cosmetics.

Al is de starter editie kopen idd een slecht idee, want dan moet je veel langer grinden, daarom ook dat die versie verdwijnt. Maar van de 40 operators die er zijn, zijn er maar een tiental die je echt regelmatig gaat spelen, en Y1 operators zijn nog altijd erg populair bij Pro league zoals je kon zien op de Invitational (alle matchen zijn trouwens beschikbaar op youtube): Ash, Thatcher, Smoke, Thermite, Pulse, Twitch, IQ....

@Louw Post dan is het balen voor je dat bartlet uit de pvp verdwijnt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

AntiChrist7 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:22:
[...]
@Louw Post dan is het balen voor je dat bartlet uit de pvp verdwijnt :p
Komt dan in ieder geval Favela of Yacht terug? ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Louw Post schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:44:
[...]

Komt dan in ieder geval Favela of Yacht terug? ;(
Jacht komt terug (wel enkel casual)

https://rainbow6.ubisoft....easons/chimera/index.aspx

• FlyLight3r
AntiChrist7 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:22:
[...]

Met als resultaat dat ik nu op 280k renown zit....

Al is de starter editie kopen idd een slecht idee, want dan moet je veel langer grinden,
280k?? Typfout of haha want dat is echt wel veel. Dacht dat jij ook nog niet zo lang speelde of ik haal hier wat mensen door elkaar. Of speel je het spel al erg lang?

Ik heb ook starter editie inderdaad. Heb zelf nog wat ingame currency gehaald voor 30 euro. Samen met starter die ooit voor 7,99 keer gefixt heb ik op 4 operators na alles geunlocked. En ik speel toch handje vol eigenlijk. Voor aanschaf van nieuwe DLC operators maakt het echter niet meer uit welke versie je hebt. Y3 zal voor iedereen net zoveel kosten per operator. :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 22-02-2018 08:07 ]

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:06:
[...]

280k?? Typfout of haha want dat is echt wel veel. Dacht dat jij ook nog niet zo lang speelde of ik haal hier wat mensen door elkaar. Of speel je het spel al erg lang?

Ik heb ook starter editie inderdaad. Heb zelf nog wat ingame currency gehaald voor 30 euro. Samen met starter die ooit voor 7,99 keer gefixt heb ik op 4 operators na alles geunlocked. En ik speel toch handje vol eigenlijk. Voor aanschaf van nieuwe DLC operators maakt het echter niet meer uit welke versie je hebt. Y3 zal voor iedereen net zoveel kosten per operator. :)
Nope, ik zal vanavond een screenshot maken :p Ik speel wel heel regelmatig sinds begin september (gisteren hele avond tot 1u30 :p met een groepje) en heb idd geen renown uitgegeven aan operators omdat ik de Y2 editie heb gekocht samen met Y1 operators. Heb wel elke free weekend gespeeld hiervoor, dus dat zal meegeholpen hebben, en ik speel vrij veel TH op realistisch (en heb de season pass booster) als opwarming

Als gamer ben ik vrij neurotisch in completen dus doe ook elke week de challenges, en dan kun je toch wel heel snel de renown bijeen harken. Al ga ik wel eens beginnen kijken naar welke skins me aanstaan. Maar mij kunnen cosmetics enorm weinig schelen :)

• FlyLight3r
AntiChrist7 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:44:
[...]

Nope, ik zal vanavond een screenshot maken :p Ik speel wel heel regelmatig sinds begin september (gisteren hele avond tot 1u30 :p met een groepje) en heb idd geen renown uitgegeven aan operators omdat ik de Y2 editie heb gekocht samen met Y1 operators. Heb wel elke free weekend gespeeld hiervoor, dus dat zal meegeholpen hebben, en ik speel vrij veel TH op realistisch (en heb de season pass booster) als opwarming

Als gamer ben ik vrij neurotisch in completen dus doe ook elke week de challenges, en dan kun je toch wel heel snel de renown bijeen harken. Al ga ik wel eens beginnen kijken naar welke skins me aanstaan. Maar mij kunnen cosmetics enorm weinig schelen :)
Nice ja lekker bezig :D. Zelf inderdaad wel wat operators moeten kopen met starter editie. Dat tikt natuurlijk wel aan. Zelf wat minder tijd dus vaak af en toe paar uurtjes. Wil graag wel wat ranked op gaan bouwen met wat mensen wellicht. Dus als jij en anderen hier wat meer ranked willen. Ik ben wel voor :*)

[ Voor 4% gewijzigd door FlyLight3r op 22-02-2018 13:24 ]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb de normale editie gekocht en de basis operators met renown vrijgespeeld. Daarna de y1 en y2 passes gekocht voor de overige operators. Steek verder alle renown aan cosmetics / alpha packs. Zat geinige dingen te koop, dus waarom opsparen :P. Inmiddels denk ik al 150k renown daaraan uitgegeven. Y3 pass ook al gekocht. Zin in Outbreak :).

Cunning linguist.

• FlyLight3r
Bart ® schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:29:
Ik heb de normale editie gekocht en de basis operators met renown vrijgespeeld. Daarna de y1 en y2 passes gekocht voor de overige operators. Steek verder alle renown aan cosmetics / alpha packs. Zat geinige dingen te koop, dus waarom opsparen :P. Inmiddels denk ik al 150k renown daaraan uitgegeven. Y3 pass ook al gekocht. Zin in Outbreak :).
Ja zit zelf ook te twijfelen om y3 pass tekopen. Wil toch wel meer tijd in deze game gaan stoppen. Ben wel klaar met PUBG. Zijn de year passes het waard?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vandaag mijn 2e ranked match in een paar maanden gedaan.. Had weer zo'n kneusje. Ik sta op iemand te schieten, hij gaat er expres voor staan, gaat dood

"If I do that again, you'll be kicked, and I wouldn't give a shit"

en hij bleef het dus proberen.. nee, zo heb ik echt zin in ranked play :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Lipst3r schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Ja zit zelf ook te twijfelen om y3 pass tekopen. Wil toch wel meer tijd in deze game gaan stoppen. Ben wel klaar met PUBG. Zijn de year passes het waard?
Ligt eraan hoe veel je het speelt :P. Ik vind het zeker wel waard voor y1 en y2, zitten toffe operators bij. En de extra renown en grotere kans op alfa packs is ook mooi meegenomen als je nog eens wat van die cosmetics wil hebben.

Cunning linguist.

• pr0mo
bah vanavond was niet mijn avond 6 potjes gedaan allemaal verloren en in totaal maar 4 kills kunnen maken xD ranked van gold naar silver 4....... Hopelijk is dit niet elke avond zo

iracing profiel

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Goh ik heb de season pas(ses) eigelijk meer gekocht als ondersteuning voor Ubisoft dan voor de operators. De nieuwe operators zijn wel leuk (maar niet cruciaal, Y1 zijn nog altijd zeer populair), en speel ze zeker niet allemaal. Al zijn de extra perks (meer renown, en grotere kans op packs) wel leuk op zich

mijn 280k renown dus :p

https://imgur.com/a/N8dE9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
AntiChrist7 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Goh ik heb de season pas(ses) eigelijk meer gekocht als ondersteuning voor Ubisoft dan voor de operators. De nieuwe operators zijn wel leuk (maar niet cruciaal, Y1 zijn nog altijd zeer populair), en speel ze zeker niet allemaal. Al zijn de extra perks (meer renown, en grotere kans op packs) wel leuk op zich

mijn 280k renown dus :p

https://imgur.com/a/N8dE9
Haha ja netjes ;) Ah zie ik dacht dat je net als mij dus nog maar net gestart was xD. Zelf level 51 ofzo xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Lipst3r schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:47:
[...]

Haha ja netjes ;) Ah zie ik dacht dat je net als mij dus nog maar net gestart was xD. Zelf level 51 ofzo xD
Gefeliciteerd met je verjaardag 🎂

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Welk level moet je zijn om ranked matches te kunnen spelen? Ik ben nu zelf level 9 (net begonnen, ik weet het).

Ik vind het een erg leuke game tot nu toe (helemaal als je het met meerdere maatje op TS speelt). Het is ook nog redelijk te doen voor iemand van real life lvl 40+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
MAGDATTT schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:28:
Welk level moet je zijn om ranked matches te kunnen spelen? Ik ben nu zelf level 9 (net begonnen, ik weet het).

Ik vind het een erg leuke game tot nu toe (helemaal als je het met meerdere maatje op TS speelt). Het is ook nog redelijk te doen voor iemand van real life lvl 40+ :P
Ik open dit topic om exact dezelfde vraag te stellen. Dat is wel heel sterk.
Voorheen moest je level 20. zijn om ranked te kunnen spelen.
Gisteren platinum aangetikt en vandaag weer naar Gold 1. afgezakt.
Het opvallende wil dat ik tegen spelers kom met een leven onder de 20 op ranked.

Helemaal verbazend wordt het als ze vervolgens een compleet team dragen en gewoon grandioos spelen.
Oftewel, het kan gewoon niet dat deze jongens of meisjes net starten.
Ik krijg het idee dat ze gewoon een nieuw account aanmaken om vervolgens weer opnieuw te gaan ranken.

Voor zover ik weet is het dus eigenlijk level 20. voor ranked. Maar ik ben ze al met minder tegen gekomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:47:
[...]

Sinds september he (+free weekends), en terrorist hunt op realistisch geeft je veel renown en xp vergeleken met de tijd die je erin steekt tegenover een 5v5

@AlexSaxoMusic Smurfing (mensen die een nieuwe account starten om daarop betere k/d ratios en stats te hebben) komt in siege (net zoals in vele andere online games), wel voor ja. Of het zijn mensen die van platform zijn gewisseld

Je moet het zo bekijken: dat zijn slimmeriken die twee keer betaald hebben voor exact hetzelfde te krijgen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 23-02-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Level 20 voor ranked. Maar er is een bug waardoor je daaronder ook al ranked kunt spelen. Wordt met de volgende update gefixt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:26
Bart ® schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:41:
Level 20 voor ranked. Maar er is een bug waardoor je daaronder ook al ranked kunt spelen. Wordt met de volgende update gefixt.
Bug? Het is toch gewoon als je met iemand in een party/squad zit die hoger is als 20 dat je gewoon ranked kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Poulske schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:11:
[...]

Bug? Het is toch gewoon als je met iemand in een party/squad zit die hoger is als 20 dat je gewoon ranked kan spelen?
Nee.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Ik heb Y2 pass gekocht en de rest unlocked met renown. Ondertussen heb ik 91K renown over, voldoende voor bijna 4 nieuwe operators. Ik heb ongeveer evenveel speluren als anti, +- 250. Voor nieuwe spelers is het dus handig om de standard edition te combineren met 1x een season pass zodat je direct wat keuze hebt. Daarna is het eigenlijk een fluitje van een cent en hoef je zeker niet te grinden.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 23-02-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
AntiChrist7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Je moet het zo bekijken: dat zijn slimmeriken die twee keer betaald hebben voor exact hetzelfde te krijgen ;)
Dat zou je denken, maar dat valt mee. Zodra je hoofd PSN-account (het account met PS+) als primary staat op je PS4, kun je ontelbaar nieuwe PSN-accounts aanmaken en spelen met de digitale games én PS+ van je hoofdaccount. Oftewel; je kunt gewoon extra PSN accounts aanmaken om met Siege opnieuw te beginnen voor een betere K/D en W/L ratio. Enige nadeel is dat je weer opnieuw moet beginnen met sparen voor operators. Echter weet je prima welke operators je het liefst wilt gebruiken om mee te spelen. De operators van jaar 1 heb je helemaal al snel bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Edzeau schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Dat zou je denken, maar dat valt mee. Zodra je hoofd PSN-account (het account met PS+) als primary staat op je PS4, kun je ontelbaar nieuwe PSN-accounts aanmaken en spelen met de digitale games én PS+ van je hoofdaccount. Oftewel; je kunt gewoon extra PSN accounts aanmaken om met Siege opnieuw te beginnen voor een betere K/D en W/L ratio. Enige nadeel is dat je weer opnieuw moet beginnen met sparen voor operators. Echter weet je prima welke operators je het liefst wilt gebruiken om mee te spelen. De operators van jaar 1 heb je helemaal al snel bij elkaar.
Ik ken niks van PS, mijn statement was meer gericht op mensen die bijvoorbeeld twee uplay accounts hebben of van console naar pc switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:41
Kan iemand me misschien vertellen waar ik de year 2 season pass kan kopen voor de PS4?

Ik zoek me naar maar ik kan het niet vinden in de Playstation store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gisteren deze game weer eens opgepakt op PC. was het opeens 3 uur later :P
Wel weer even wennen mbt besturing dus gewoon wat TH gedaan en wat casual.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BulldozerPP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:02
Kapot schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:58:
Kan iemand me misschien vertellen waar ik de year 2 season pass kan kopen voor de PS4?

Ik zoek me naar maar ik kan het niet vinden in de Playstation store?
Volgens mij is de year 2 pass niet meer te koop in de psn store (inmiddels is de year 3 pass uitgekomen). Naar mijn weten kun je in het spel zelf (dus niet de psn store, maar in game) nog wel een bundel kopen met alle year 2 operators (ik denk voor 2400 R6 credits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
sdk1985 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:05:
Ik heb Y2 pass gekocht en de rest unlocked met renown. Ondertussen heb ik 91K renown over, voldoende voor bijna 4 nieuwe operators. Ik heb ongeveer evenveel speluren als anti, +- 250. Voor nieuwe spelers is het dus handig om de standard edition te combineren met 1x een season pass zodat je direct wat keuze hebt. Daarna is het eigenlijk een fluitje van een cent en hoef je zeker niet te grinden.
Je bedoelt al langer geleden y2 neem ik aan? Want ik heb donderdag de standaard versie gekocht en was hier ook naar op zoek. Zie nu echter alleen Y3 pass te koop staan. Maar als ik jouw reactie goed begrijp, loont het wel om deze te kopen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Monda schreef op zondag 25 februari 2018 @ 06:48:
[...]

Je bedoelt al langer geleden y2 neem ik aan? Want ik heb donderdag de standaard versie gekocht en was hier ook naar op zoek. Zie nu echter alleen Y3 pass te koop staan. Maar als ik jouw reactie goed begrijp, loont het wel om deze te kopen?
Dat hangt af van jouw definitie van lonen. Je hebt er nu in ieder geval nog niets aan, aangezien y3 nog niet begonnen is. Je krijgt ook niet snel veel nieuwe operators erbij, aangezien er enkele per season bij komen. Als je met lonen bedoelt dat je gelijk veel extra operators krijgt, dan moet je dus een y1 of y2 pass kopen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bart ® schreef op zondag 25 februari 2018 @ 07:26:
[...]

Dat hangt af van jouw definitie van lonen. Je hebt er nu in ieder geval nog niets aan, aangezien y3 nog niet begonnen is. Je krijgt ook niet snel veel nieuwe operators erbij, aangezien er enkele per season bij komen. Als je met lonen bedoelt dat je gelijk veel extra operators krijgt, dan moet je dus een y1 of y2 pass kopen.
Oh zo duidelijk! Ik dacht dat er met year 3 gelijk iets van 8 nieuwe operators bij kwamen. Maar die komen dus geleidelijk...
Maar year 1 en 2 kun je nu toch niet meer kopen? Of wordt dat bedoeld met ingame zo'n collectie kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Monda schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:48:
Of wordt dat bedoeld met ingame zo'n collectie kopen?
Ja.

Afbeeldingslocatie: http://help.support.ubi.com/images/Rainbow6Siege/LegacyFAQStep3.jpg

Bij het operator scherm, als je op unlock operators klikt, dan kun je naar onder scrollen voor de bundles. Als het goed is tenminste, kan het niet checken want ik heb alle operators al.

En hier zie je wat Y3 gaat brengen:
Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/resource/en-us/game/rainbow6/siege/roadmap_year_03_morocco_306887.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Bart ® op 25-02-2018 10:29 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Monda schreef op zondag 25 februari 2018 @ 06:48:
[...]

Ja ik ben een paar maanden geleden begonnen en toen was er alleen Y1. Nu inderdaad Y3. Timing daarvan is iets ongunstiger omdat de twee nieuwe operators nog uit moeten komen. Ik kon direct met 5-6 operators extra aan de slag.

Via de in-game store is ook een pack beschikbaar met alle Y1 (en Y2) operators. Zou je ook naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bart ® schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:23:
[...]

Ja.

[afbeelding]

Bij het operator scherm, als je op unlock operators klikt, dan kun je naar onder scrollen voor de bundles. Als het goed is tenminste, kan het niet checken want ik heb alle operators al.

En hier zie je wat Y3 gaat brengen:
[afbeelding]
Oké top ga ik daar even naar kijken. Is er ook bekend hoeveel tijd er gaat zitten tussen de seasons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Monda schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Oké top ga ik daar even naar kijken. Is er ook bekend hoeveel tijd er gaat zitten tussen de seasons?
Normaal 3 maanden, maar volgens mij wilden ze s2 of s3 dit jaar 6 maanden laten duren.

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 69 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.