Ik heb een vraag: Mijn game (pc-versie) sluit zichzelf telkens af midden in een potje. Ik kan daarna de game gewoon weer openen maar zodra ik met een potje bezig ben sluit get zichzelf weer af. Weet iemand wat dit is/hoe op te lossen????

Cunning linguist.
Heb ik ook last van gehad, lag bij mij aan de vorige twee versies van AMD drivers. De laatste AMD driver werkt bij mij goed (en degene voor die twee slechte ook).Joppevk schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:34:
Ik heb een vraag: Mijn game (pc-versie) sluit zichzelf telkens af midden in een potje. Ik kan daarna de game gewoon weer openen maar zodra ik met een potje bezig ben sluit get zichzelf weer af. Weet iemand wat dit is/hoe op te lossen????![]()
Ik ben momenteel Silver 1. Ben ik nu ook een hele slechte speler?LordKnox schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:42:
Ik merk overigens wel dat ik de laatste tijd verdomd veel slechte spelers tegenover me heb. Ik ben vorig jaar als Gold geeindigd, maar speel nu in cacual alleen maar tegen starters (lvl30 en lager) of hele slechte spelers (Silver en lager).
Ja, maar dat heeft niks met je rang te makenGe0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:40:
[...]
Ik ben momenteel Silver 1. Ben ik nu ook een hele slechte speler?
Durf niet over mijn leeftijd te beginnen hé!LordKnox schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:57:
[...]
Ja, maar dat heeft niks met je rang te maken
40+ of 20-Ge0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:10:
[...]
Durf niet over mijn leeftijd te beginnen hé!
Cunning linguist.
Sluit het af of loopt het ook echt vast? Ik heb de laatste week namelijk ook veel problemen. Bij mij hangt het spel willekeurig volledig vast en na ongeveer 10 seconden crasht het en eindig ik op mijn bureaublad...Louw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:46:
[...]
Heb ik ook last van gehad, lag bij mij aan de vorige twee versies van AMD drivers. De laatste AMD driver werkt bij mij goed (en degene voor die twee slechte ook).
Dat had ik inderdaad ook, dan hoorde ik nog wel geluid, maar voor de rest kon de game niet meer open. Bij de laatste driver versie geen last meer van gehad, tot nu toe.Nipje schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:12:
[...]
Sluit het af of loopt het ook echt vast? Ik heb de laatste week namelijk ook veel problemen. Bij mij hangt het spel willekeurig volledig vast en na ongeveer 10 seconden crasht het en eindig ik op mijn bureaublad...
Laatste AMD GPU drivers? Of CPU in dit geval? Ik heb een Nvidia kaart en zit op de meest recente drivers, echter had ik het probleem al voordat ik de update naar recentere drivers had uitgevoerd.Louw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:24:
[...]
Dat had ik inderdaad ook, dan hoorde ik nog wel geluid, maar voor de rest kon de game niet meer open. Bij de laatste driver versie geen last meer van gehad, tot nu toe.
Bij mij ging het om AMD GPU drivers inderdaad, maar dat zal bij jou dan geen nut hebben.Nipje schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:08:
[...]
Laatste AMD GPU drivers? Of CPU in dit geval? Ik heb een Nvidia kaart en zit op de meest recente drivers, echter had ik het probleem al voordat ik de update naar recentere drivers had uitgevoerd.
Ben bang van niet inderdaadLouw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:10:
[...]
Bij mij ging het om AMD GPU drivers inderdaad, maar dat zal bij jou dan geen nut hebben.Volgens mij waren er nog wel een paar gebruikers met vergelijkbare problemen icm een nVidia GPU.
Overigens kwam mijn bericht denigrerender over dan bedoeld was. Mijn excuses. Jij bent Silver maar speelt wel gewoon goed samen. Je communiceert, je doet je best en weet hoe je je operators moet gebruiken. Met "hele slechte spelers" heb ik het over mensen die Thermite kiezen en dan gaan rushen. Mensen die niet weten waar de EMP van Thatcher voor dient. Of Fuzen bij een hostage. Die kom ik steeds vaker tegen.Ge0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:40:
[...]
Ik ben momenteel Silver 1. Ben ik nu ook een hele slechte speler?
wie speelt er überhaupt hostageLordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:06:
[...]
Overigens kwam mijn bericht denigrerender over dan bedoeld was. Mijn excuses. Jij bent Silver maar speelt wel gewoon goed samen. Je communiceert, je doet je best en weet hoe je je operators moet gebruiken. Met "hele slechte spelers" heb ik het over mensen die Thermite kiezen en dan gaan rushen. Mensen die niet weten waar de EMP van Thatcher voor dient. Of Fuzen bij een hostage. Die kom ik steeds vaker tegen.
Meh ik vind de afwisseling juist wel fijn. En laat ze maar lekker in 1 ruimte zitten. Een goede Twitch/Thatcher gecombineerd met Ying/Fuze en je bent zo klaar.Daradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]
wie speelt er überhaupt hostage, vind ik nog wel de minst leuke game mode die er is. Doe mij maar gewoon de defuse missie, heb de rest ook lekker uit gezet. vind het bij die 2 missions zo jammer dat het 1 kamertje verdedigen is. Het is voor mijn gevoel veel minder tactisch spelen, omdat iedereen toch alle muren van die kamer, inc alle hatches dicht kan timmeren. vervolgens zit ook het hele team in die 1e kamer te wachten. een beetje een goeie bandit / mute in je team, en je kan niks meer.
ik heb voor terrorist hunt de defuse bomb-missies juist uitgezet, werd echt gek van bartlett university met gifgas. Wat een kutlevel is dat. Hostage vind ik juist wel leuk, je kan met de juiste operators en een goede samenwerking echt leuke potjes hebben. Mensen die dan vigil kiezen stoor ik me dan wel weer aanDaradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]
wie speelt er überhaupt hostage, vind ik nog wel de minst leuke game mode die er is. Doe mij maar gewoon de defuse missie, heb de rest ook lekker uit gezet. vind het bij die 2 missions zo jammer dat het 1 kamertje verdedigen is. Het is voor mijn gevoel veel minder tactisch spelen, omdat iedereen toch alle muren van die kamer, inc alle hatches dicht kan timmeren. vervolgens zit ook het hele team in die 1e kamer te wachten. een beetje een goeie bandit / mute in je team, en je kan niks meer.
Cunning linguist.
haha ja ik speel ook niet echt veel terrorist hunt. Maar ranked of casual hostage vind ik juist helemaal niet leuk om te spelen. veel te vaak een glaz die het raampje covered en samen met een andere operator 4 smokes naar binnen smijt. Vervolgens een snelle operator naar binnen laten sprinten terwijl glazz door de smoke heen kijkt, en binnen 2 seconde weer via hetzelfde raampje met de hostage in zijn nek naar buiten sprint.. Je ziet gewoon niet wat er gebeurd als heel je kamer grijs is, en je weet dat er een glaz doorheen staat te loerenBart ® schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:18:
[...]
ik heb voor terrorist hunt de defuse bomb-missies juist uitgezet, werd echt gek van bartlett university met gifgas. Wat een kutlevel is dat. Hostage vind ik juist wel leuk, je kan met de juiste operators en een goede samenwerking echt leuke potjes hebben. Mensen die dan vigil kiezen stoor ik me dan wel weer aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 19-12-2017 11:27 ]
Haha ja da's op een gegeven moment ook niet leuk meer neeDaradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:26:
[...]
haha ja ik speel ook niet echt veel terrorist hunt. Maar ranked of casual hostage vind ik juist helemaal niet leuk om te spelen. veel te vaak een glaz die het raampje covered en samen met een andere operator 4 smokes naar binnen smijt. Vervolgens een snelle operator naar binnen laten sprinten terwijl glazz door de smoke heen kijkt, en binnen 2 seconde weer via hetzelfde raampje met de hostage in zijn nek naar buiten sprint.. Je ziet gewoon niet wat er gebeurd als heel je kamer grijs is, en je weet dat er een glaz doorheen staat te loeren
Cunning linguist.
Ik weet wel dat je comment niet verkeerd bedoeld was hoor, mijn reactie was maar een grapjeLordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:06:
[...]
Overigens kwam mijn bericht denigrerender over dan bedoeld was. Mijn excuses. Jij bent Silver maar speelt wel gewoon goed samen. Je communiceert, je doet je best en weet hoe je je operators moet gebruiken. Met "hele slechte spelers" heb ik het over mensen die Thermite kiezen en dan gaan rushen. Mensen die niet weten waar de EMP van Thatcher voor dient. Of Fuzen bij een hostage. Die kom ik steeds vaker tegen.
doe een keer mee zal ik zeggenBart ® schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:41:
[...]
Haha ja da's op een gegeven moment ook niet leuk meer nee. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar terrorist hunt. Vind ik meer ontspanning dan mp. Daarnaast vind ik mezelf ook niet goed genoeg voor mp, heb het idee dat ik een team meer tot last dan tot nut ben. Ga ook vaker dood dan niet
. Heb wel één keer op een gegeven moment 1 tegen 3 gehad (ik was de 1), en dat ik won. Was wel echt een kick, maar het was ook een bizarre uitzondering. Vaak zie ik niets eens door wie ik gekilld wordt, geen idee waar mensen dan zitten of vandaan komen. Dat is zo ontzettend verschillend met terrorist hunt... Ik zou wel eens een paar uur mp willen spelen in een soort van klasje, met wat ervaren gasten die dan tips geven
.
Ik zal je als ik thuis ben wel even toevoegenDaradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:53:
[...]
doe een keer mee zal ik zeggenben momenteel toch bezig met mijn broer naar level 20 helpen. Zeg niet dat ik de meeste ervaring heb, maar ben in het enige season waar ik serieus speelde bijna diamond geworden (moest nog 1 rank up). De overige seasons eigenlijk alleen maar placements gedaan, en meestal in gold 1 of 2 uitgekomen, maar vervolgens na de placements ook weer meteen gestopt met ranked spelen. wil in het huidige season toch maar weer is proberen de diamond aan te raken, in platinum komen leek vorige seasons niet al te moeilijk, dus dat moet swz wel lukken.
Cunning linguist.
rkwinkel
Cunning linguist.
Cunning linguist.
Alphapacks kopen. Skins kopen.AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:52:
Season pass year 3 gekocht, samen met Far cry 5. De 100 uplay punten die ik in de coupon had gestoken direct terugverdiend.
Zit nu wel met 170k renown en 1300 R6 credits waar ik geen idee heb aan wat ik ze moet geven
@rkwinkel voeg mij ook maar toe op Uplay: AntiChrist7
Ja maar niks van wat in de packs en elite skins zit staat me aanLordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:08:
[...]
Alphapacks kopen. Skins kopen.
En met R6 credits kun je 1 vette Elite skin kopen voor de operator waar je het liefst mee speelt.
Uiteindelijk wel ja. Maar als je season passes koopt, is er niks anders waar je het aan kan besteden. Je kunt de renown ook sparen zodat je in een volgend seizoen geen operators hoeft te kopen met season passes maar met renown.AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:33:
[...]
Ja maar niks van wat in de packs en elite skins zit staat me aanOf de operators waarmee ik vaak speel hebben nog geen elite. Al ben ik ook gewoon een moeilijke mens.
Zit er in alpha packs dingen die je niet met renown kan kopen eigenlijk?
How are you doing?
Cunning linguist.
Op de PC wordt dit nog genoeg gespeeld. Zoals mijn bovenburen al aangaven is het vinden van een match zo gevonden. Ook met andere Tweakers is geen probleem. Ik zie op een gemiddelde avond toch al gauw een tiental mensen online waar je mee kunt gamen.stftweaker schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:46:
Weet iemand hoe actief de community van deze game op de pc vs ps4? Vroeger met cod was het namelijk dat de pc versie na een paar maanden dood was en op de console nog springlevend. En welke versie moet ik kopen? Ik zie dat er een meerdere seasons zijn ben ik "verplicht" deze ook aan te schaffen of het is het meer nice to have of meer need to have?
Alvast bedankt!
How are you doing?
De Discord gebruik ik zelf totaal niet meer. Ik gebruik wel TeamSpeak als ik mensen wil ontmoeten. Of ik zoek ze gewoon op in Uplay en klets dan via de in-game voice chat.AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:21:
Wordt de tweakers discord nog gebruikt? laatste keer dat ik keek was het vooral pubg
Moet er wat meer opkomen, zeker met uplay chat die laatste dagen plat ligt.
Maar de game is populairder dan ooit, tijdens het free weekend waren er 100k spelers op steam, door de week is het 50k, met pieken tot 70k. En dat moet je eigenlijk minstens verdubbelen voor de mensen die het spel enkel op uplay hebben en dus niet op steam te zien zijn
rkwinkel
Goed idee 👍AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:
Je kan ook in uplay groepen aanmaken net zoals in steam denk ik, anders moeten we een R6S tweakers groep aanmaken? Dan zie je direct ook wie online en/of ingame is.
maar zoals gezegd werkt de uplay chat de laatste dagen niet
Cunning linguist.
Zal morgenavond eens checken hoe het precies werkt (aangezien steam er toch gaat uitliggen met de Xmas sale
Cunning linguist.
Ik zie dat ik een van de laatste ben die z'n naam erop heeft gezet voor PC en ik kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is.Bart ® schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:47:
We hebben natuurlijk al https://docs.google.com/s...KbFDW0/edit#gid=0&vpid=A1 uit de OP, maar ik weet niet hoe actueel die nog is...
[ Voor 12% gewijzigd door PMast op 21-12-2017 11:33 ]
Oh je bent al Platinum? Ik zal je vanavond toevoegen op uPlay en Discord, kan je me lekker carrienPMast schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:31:
[...]Speel nog steeds op PC, onder de naam WikkieNL. Heb de Season Pass voor jaar 3 ook gekocht. Speel voornamelijk Ranked, dus als mensen willen meespelen, graag! Ben ook te vinden op Discord onder dezelfde naam!
En wat voor potjes zijn het geworden ^fail ~ToweriseenkutmapPerlinNoise schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:51:
Ik ben wel weer in voor wat potjes. Zit op de discord.
Ik heb reeds een TRS groep, die eigenlijk voort komt van tweakers, kunnen we verder uitbreiden...AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:
Je kan ook in uplay groepen aanmaken net zoals in steam denk ik, anders moeten we een R6S tweakers groep aanmaken? Dan zie je direct ook wie online en/of ingame is.
maar zoals gezegd werkt de uplay chat de laatste dagen niet
Signature
Heb je ook een uplay groep aangemaakt (handig voor het overzicht wie er online is)? en gebruiken jullie de discord of een teamspeak?Eboman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:00:
[...]
Ik heb reeds een TRS groep, die eigenlijk voort komt van tweakers, kunnen we verder uitbreiden...
het is idd een uplay groep, en we zitten op de ts : z.poiasd.nlAntiChrist7 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:16:
Ik gokte op "tweakers rainbow six"
[...]
Heb je ook een uplay groep aangemaakt (handig voor het overzicht wie er online is)? en gebruiken jullie de discord of een teamspeak?
Signature
die ts heb ik mijn favorieten staan. Ik zet me vanavond ook in de xls, en dan moet je maar een lading invites doen en we krijgen de bal wel aan het rollen om een nieuwe instroom te krijgenEboman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:26:
[...]
het is idd een uplay groep, en we zitten op de ts : z.poiasd.nl
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Heel zelden.Ge0force schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:21:
Zit Mystique eigenlijk nog op die TS server?
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Cunning linguist.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik ga 'm vandaag of morgen kopen, dus wil wel samen spelen. Stuur me maar pbsuperwashandje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:
nog meer beginners hier die eens samen willen proberen te spelen?
Niet echt beginner maar voeg me maar toe: DudeB4rtsuperwashandje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:
Cunning linguist.
Sure ik ben er wel bijsuperwashandje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:
[ Voor 36% gewijzigd door FlyLight3r op 05-01-2018 15:43 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
cool, druk weekend gehad maar ga eens kijken of ik jullie toe kan voegen
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Standaard versie. Koop NIET de Starter Edition.Booyaa schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Welke versie van de game moet je kopen zodat je geen eeuwigheid bezig bent om operators te unlocken?
Een versie met de normale game erbij. Je hebt de standaard versie, maar ook versies met de season pass van seizoen 1 en/of 2 erbij. Die hele combo levert je direct de operators van seizoen 1 en 2 op (zonder kosten) en de basis-operators kun je met het uitspelen van alle situations al bijna wel halen (iets langer als je ook meteen hun uitrusting met sights en grips e.d. uitrust)Booyaa schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Welke versie van de game moet je kopen zodat je geen eeuwigheid bezig bent om operators te unlocken?
De playerbase is wat geplitst tussen ts en discord jammer genoegLipst3r schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Sure ik ben er wel bijSteam staat wel onder mijn post en Uplay is dacht ik : FrankAlmighty
Is er ook ergens een discord of TS voor siege spelers van tweakers? Mijn vrienden spelen een stuk minder maar ik vind het toch wel tof om op zn tijd paar potjes te spelen
[ Voor 14% gewijzigd door AntiChrist7 op 08-01-2018 00:28 ]
Heb zelf een hele lange tijd op de discord gezeten, maar er was nooit iemand op te vinden. Ben er paar weken terug dus maar weer uit gegaan. Teamspeak server zal ik is gaan zoeken, heb ik eigenlijk nooit op gekeken. Meestal zit ik ook op mijn eigen Teamspeak. Ben zelf ook nog op zoek naar wat gezellige gasten om mee te spelen. Zit momenteel ranked op plat 3. maar casuals speel ik ook wel vaak voor de fun (en om wat punten te farmen).AntiChrist7 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:19:
[...]
De playerbase is wat geplitst tussen ts en discord jammer genoeg
maar was er niet sprake van een Uplaygroep aan te maken?
EDIT: wel een leuke avond achter de rug met een ultieme 3-2 win met een frost trap met enkele mensen hierMaar was zelf voor het meeste van de avond niet op niveau
Ik denk dat er wel 2-3 discord channels zijn die ik nu in mijn lijst heb staan, + 3 teamspeak servers, dus het zicht echt wel verspreid, daarom ook dat een uplaygroep (of eventueel een steamgroep als dat makkelijker is).Daradius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Heb zelf een hele lange tijd op de discord gezeten, maar er was nooit iemand op te vinden. Ben er paar weken terug dus maar weer uit gegaan. Teamspeak server zal ik is gaan zoeken, heb ik eigenlijk nooit op gekeken. Meestal zit ik ook op mijn eigen Teamspeak. Ben zelf ook nog op zoek naar wat gezellige gasten om mee te spelen. Zit momenteel ranked op plat 3. maar casuals speel ik ook wel vaak voor de fun (en om wat punten te farmen).
we kunnen wel een keer wat casuals doenAntiChrist7 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:36:
[...]
Ik denk dat er wel 2-3 discord channels zijn die ik nu in mijn lijst heb staan, + 3 teamspeak servers, dus het zicht echt wel verspreid, daarom ook dat een uplaygroep (of eventueel een steamgroep als dat makkelijker is).
Ik ben wel totaal niet goed genoeg om ranked te spelen zeker met een platinumMijn main is twitch, en die minuut minder om extra te kunnen dronen( en zappen) scheelt wel veel
Cunning linguist.
Cunning linguist.
[ Voor 11% gewijzigd door FlyLight3r op 11-01-2018 08:24 ]
Denk ook wel dat het terecht is. Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb nog nooit een twitch drone 15 keer zien schietenBart ® schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:12:
Wel terecht, 15 is gewoon absurd.
Ik snap dat volledig. Zo wordt er meer haast gemaakt om die dingen stuk te maken en breng je de verdediging schade toe door de twitch te killen. Ook kan het niet meer zomaar alles stuk maken en zal het dus moeten kiezen tussen Mira glass, Mute jammers of bandit charges. Ook andere traps blijven dan vaker staan en zullen dus effectiever zijn. Je gaat niet meer alle camera's slopen en ook nog gadgets vernietigen en ook lukraak opofferen van een twitch door even irritant te doen is niet meer zo handig. En iemand ermee killen zal ook niet gouw gebeuren omdat het simpelweg wat kost.AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 02:15:
https://rainbow6.ubisoft....mid-season-reinforcements
twitch drone ammo van 15 naar 5. auw dat doet serieuze pijn. Ik denk dat ik moet gaan oefenen met nieuwe mains..
Check de eerste post, voor de file en ook de discord serverLipst3r schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:21:
Speel zelf niet heel erg veel (als in 2/3 avondjes paar potjes unranked) maar vind het spel echt tof! Ik heb de TS toegevoegd aan mn favorieten (ts : z.poiasd.nl). Kan ik daar ook beetje meespelen unranked?
Yes thanks! Heb me overal even toegevoegd!AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:30:
[...]
Check de eerste post, voor de file en ook de discord server
ik heb een stapel invites eruit gegooid, zal jullie later toevoegen aan de groep.AntiChrist7 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:19:
[...]
De playerbase is wat geplitst tussen ts en discord jammer genoeg
maar was er niet sprake van een Uplaygroep aan te maken?
EDIT: wel een leuke avond achter de rug met een ultieme 3-2 win met een frost trap met enkele mensen hierMaar was zelf voor het meeste van de avond niet op niveau
[ Voor 9% gewijzigd door Eboman op 12-01-2018 15:32 ]
Signature
Mwa, ik vind het wel een goede nerf. Twitch is sowieso een erg fijne operator, famas en 417 zijn beide fijne wapens. Maar als je bedenkt dat een goede twitch speler die bijvoorbeeld tegen wat slechtere spelers speelt, soms kan je gewoon iemand downen/killen met zo'n drone. Vind ik toch wel slecht gamedesign, want dat ding doet al 10 dmg per hit he.. Daarnaast kan ze makkelijk alles slopen wat die defenders neerleggen, dus de ultieme counter vs alle trap ops..? Mits het een goede Twitch speler is heAntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:35:
Ik snap toch echt de redenering achter de twitch nerf niet hoor, dit komt van ubisoft zelf:
it is important to note that the average number of gadgets destroyed by one Shock Drone in a single round is 1.4 (this includes cameras).
Dus ze heeft echt geen nerf nodig (en veel mensen weten niet hoe ze twitch moeten gebruiken ook blijkbaar), want er wordt echt geen 15 keer mee geschoten. Dit is gewoon de mensen straffen die hun drone goed gebruiken (en niet blindelings erin laten lopen om direct gekilled te worden).
Ok, de drone rijdt stil, maar zodra ze schiet maakt ze geluid, en je kan zelfs de tracer volgen. Ze is groter, trager en kan niet springen.....1 goed shield in de plane map en je moet helemaal omrijden....
Ik vind de nerf naar 5 wel redelijke. Zoals hier boven al genoemd word is het echt niet chill om tegen een goede twitch speler te spelen. al je mira windows open, of je ligt net op een leuk plekkie, komt er zo een drone onder je staan om je ff uit het hoekje weg te halen.AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:12:
Ja de drone is heel krachtig, maar aan de andere kant ook heel kwetsbaar door zijn grootte, lagere snelheid en de tracer die zowel geluid maakt als een spoor nalaat. Vele mensen gebruiken de drone gewoon verkeerd door naar binnen te rushen en hopelijk twee man te kunnen zappen voor ze vernietigd worden (gemiddeld aantal gadgets vernietigd per drone is 1.4, wat belachelijk weinig is). En dat gaat met minder ammo voor je drone niet veranderen denk ik
Persoonlijk had ik het aantal naar tien teruggebracht, maar de schade aan operators 5 per zap. Mijn favoriete rol is achter de linie zitten en de weg klaarmaken voor mijn team, en daar was twitch perfect voor. En haar wapen is idd zalig.
Langs de andere kant begin ik operators opnieuw te ontdekken. Buck is best leuk en handig.
[ Voor 8% gewijzigd door Daradius op 15-01-2018 00:25 ]
Kan je in uplay ook zelf naar groepen zoeken? Ik heb nog niet een invite gezienAntiChrist7 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:19:
Yep, heb de invite voor de uplay groep gezien.
Gisteren mijn eerste ace gehaald maar net niet op tijd de defuser kunnen stoppen
Heb ook nog geen invite gezienLipst3r schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:42:
[...]
Kan je in uplay ook zelf naar groepen zoeken? Ik heb nog niet een invite gezien
Omdat men Twitch gebruikt waar ie niet voor bedoeld is. Ze gaan mensen aanvallen en objectives scannen ipv items uitschakelen en camera's disablen (vraag me wel af of die laatste daarbij hoort). Bandit en Mira lijkt me prio 1 en hopelijk wordt dat nu wat vaker gedaan omdat men zuiniger moet zijn met de dronesDaradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:24:
[...]
Dan vraag ik me ook nog af, waarom zijn die 15 tracers nodig als het gemiddelde 1.4 is. Dan lijkt het mij dat je niet eens aan je 5 tracers komt.
in casual snap ik dat het niet gedaan word, maar speel zelf op platinum 2 op het moment, en merk wel dat mensen daar weten hoe ze met twitch moeten spelen. maar dan nog kom je niet echt aan de 5 gadgets, meestal lukt 1 a 2 heeeeeel soms 3, maar hij is altijd vrij snel kapot na een keer schieten.Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Omdat men Twitch gebruikt waar ie niet voor bedoeld is. Ze gaan mensen aanvallen en objectives scannen ipv items uitschakelen en camera's disablen (vraag me wel af of die laatste daarbij hoort). Bandit en Mira lijkt me prio 1 en hopelijk wordt dat nu wat vaker gedaan omdat men zuiniger moet zijn met de drones
Dat is toch ook de bedoeling? Maar bij hele goede Twitch spelers is het lastig op ranked en op casual is het irritant omdat veel mensen Twitch negeren of meer doen dan eigenlijk bedoeld is.Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:09:
[...]
in casual snap ik dat het niet gedaan word, maar speel zelf op platinum 2 op het moment, en merk wel dat mensen daar weten hoe ze met twitch moeten spelen. maar dan nog kom je niet echt aan de 5 gadgets, meestal lukt 1 a 2 heeeeeel soms 3, maar hij is altijd vrij snel kapot na een keer schieten.
Klopt dat is de bedoeling, maar ik bedoelde er wat anders mee. Het is eigenlijk vrijwel nooit mogelijk om 15x te schieten met een twitch drone. Dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen het zo erg vinden dat hij naar 5 word gezet. Meestal is de drone na 2x schieten stuk, dus vandaarMartinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:57:
[...]
Dat is toch ook de bedoeling? Maar bij hele goede Twitch spelers is het lastig op ranked en op casual is het irritant omdat veel mensen Twitch negeren of meer doen dan eigenlijk bedoeld is.
15 wordt misschien niet gehaald, maar meer dan 5 wel. Je kunt nu vrolijk door het hele huis gaan om alle camera's te pakken, maar nu moet je kiezen.Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:10:
[...]
Klopt dat is de bedoeling, maar ik bedoelde er wat anders mee. Het is eigenlijk vrijwel nooit mogelijk om 15x te schieten met een twitch drone. Dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen het zo erg vinden dat hij naar 5 word gezet. Meestal is de drone na 2x schieten stuk, dus vandaar. ik snapte niet helemaal wat er zo erg was aan de nerf van twitch. Ze blijft nog steeds even irritant
klopt, mee eens. maar soms was het ook wel een beetje overdreven dat je letterlijk alle camera's kapot kan maken in de drone phase. Vind dat R6 siege wel het tactische moet houden, en nu met de twitch nerf vind ik het dus wat tactischer worden. Nu moet je kiezen wat je gaat doen ipv alles naar de knoppen schieten wat je tegen komt.Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:12:
[...]
15 wordt misschien niet gehaald, maar meer dan 5 wel. Je kunt nu vrolijk door het hele huis gaan om alle camera's te pakken, maar nu moet je kiezen.
Inderdaad. Men zal niet zomaar meer alle camera's slopen bij de start én alle zaken proberen kapot te schieten. Ook niet alle traps kunnen nu kapot.Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:14:
[...]
klopt, mee eens. maar soms was het ook wel een beetje overdreven dat je letterlijk alle camera's kapot kan maken in de drone phase. Vind dat R6 siege wel het tactische moet houden, en nu met de twitch nerf vind ik het dus wat tactischer worden. Nu moet je kiezen wat je gaat doen ipv alles naar de knoppen schieten wat je tegen komt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq