Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppevk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-11-2020
Ik heb een vraag: Mijn game (pc-versie) sluit zichzelf telkens af midden in een potje. Ik kan daarna de game gewoon weer openen maar zodra ik met een potje bezig ben sluit get zichzelf weer af. Weet iemand wat dit is/hoe op te lossen???? |:( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Geen last van. Maar ik zou proberen het spel volledig te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Ook ff checken of je videodrivers up-to-date zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Joppevk schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:34:
Ik heb een vraag: Mijn game (pc-versie) sluit zichzelf telkens af midden in een potje. Ik kan daarna de game gewoon weer openen maar zodra ik met een potje bezig ben sluit get zichzelf weer af. Weet iemand wat dit is/hoe op te lossen???? |:( _O-
Heb ik ook last van gehad, lag bij mij aan de vorige twee versies van AMD drivers. De laatste AMD driver werkt bij mij goed (en degene voor die twee slechte ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
LordKnox schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:42:
Ik merk overigens wel dat ik de laatste tijd verdomd veel slechte spelers tegenover me heb. Ik ben vorig jaar als Gold geeindigd, maar speel nu in cacual alleen maar tegen starters (lvl30 en lager) of hele slechte spelers (Silver en lager).
Ik ben momenteel Silver 1. Ben ik nu ook een hele slechte speler? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ge0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:40:
[...]

Ja, maar dat heeft niks met je rang te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:32
ligt het aan mij trouwens of ligt de uplay chat er al een paar dagen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
LordKnox schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:57:
[...]

Ja, maar dat heeft niks met je rang te maken >:)
Durf niet over mijn leeftijd te beginnen hé! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ge0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:10:
[...]

Durf niet over mijn leeftijd te beginnen hé! :(
40+ of 20-
:P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Louw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:46:
[...]

Heb ik ook last van gehad, lag bij mij aan de vorige twee versies van AMD drivers. De laatste AMD driver werkt bij mij goed (en degene voor die twee slechte ook).
Sluit het af of loopt het ook echt vast? Ik heb de laatste week namelijk ook veel problemen. Bij mij hangt het spel willekeurig volledig vast en na ongeveer 10 seconden crasht het en eindig ik op mijn bureaublad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Nipje schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:12:
[...]

Sluit het af of loopt het ook echt vast? Ik heb de laatste week namelijk ook veel problemen. Bij mij hangt het spel willekeurig volledig vast en na ongeveer 10 seconden crasht het en eindig ik op mijn bureaublad...
Dat had ik inderdaad ook, dan hoorde ik nog wel geluid, maar voor de rest kon de game niet meer open. Bij de laatste driver versie geen last meer van gehad, tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Louw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:24:
[...]

Dat had ik inderdaad ook, dan hoorde ik nog wel geluid, maar voor de rest kon de game niet meer open. Bij de laatste driver versie geen last meer van gehad, tot nu toe.
Laatste AMD GPU drivers? Of CPU in dit geval? Ik heb een Nvidia kaart en zit op de meest recente drivers, echter had ik het probleem al voordat ik de update naar recentere drivers had uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Nipje schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:08:
[...]

Laatste AMD GPU drivers? Of CPU in dit geval? Ik heb een Nvidia kaart en zit op de meest recente drivers, echter had ik het probleem al voordat ik de update naar recentere drivers had uitgevoerd.
Bij mij ging het om AMD GPU drivers inderdaad, maar dat zal bij jou dan geen nut hebben. :P Volgens mij waren er nog wel een paar gebruikers met vergelijkbare problemen icm een nVidia GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Louw Post schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:10:
[...]

Bij mij ging het om AMD GPU drivers inderdaad, maar dat zal bij jou dan geen nut hebben. :P Volgens mij waren er nog wel een paar gebruikers met vergelijkbare problemen icm een nVidia GPU.
Ben bang van niet inderdaad :'). Zeer irritant probleem, ik weet niet waar te beginnen. Heb al verschillende "fixes" van Google geplukt zoals bijvoorbeeld deze:

https://www.reddit.com/r/...freeze_and_crash_problem/

Drivers zijn up to date en ik heb Siege ook opnieuw geïnstalleerd. Enige wat ik nog zou kunnen proberen is een volledige format van mijn PC. Lijkt me echter sterk dat het op dat niveau verkeerd gaat. Anyway, dank voor je reactie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ge0force schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:40:
[...]

Overigens kwam mijn bericht denigrerender over dan bedoeld was. Mijn excuses. Jij bent Silver maar speelt wel gewoon goed samen. Je communiceert, je doet je best en weet hoe je je operators moet gebruiken. Met "hele slechte spelers" heb ik het over mensen die Thermite kiezen en dan gaan rushen. Mensen die niet weten waar de EMP van Thatcher voor dient. Of Fuzen bij een hostage. Die kom ik steeds vaker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:58
LordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:06:
[...]
Overigens kwam mijn bericht denigrerender over dan bedoeld was. Mijn excuses. Jij bent Silver maar speelt wel gewoon goed samen. Je communiceert, je doet je best en weet hoe je je operators moet gebruiken. Met "hele slechte spelers" heb ik het over mensen die Thermite kiezen en dan gaan rushen. Mensen die niet weten waar de EMP van Thatcher voor dient. Of Fuzen bij een hostage. Die kom ik steeds vaker tegen.
wie speelt er überhaupt hostage :P, vind ik nog wel de minst leuke game mode die er is. Doe mij maar gewoon de defuse missie, heb de rest ook lekker uit gezet. vind het bij die 2 missions zo jammer dat het 1 kamertje verdedigen is. Het is voor mijn gevoel veel minder tactisch spelen, omdat iedereen toch alle muren van die kamer, inc alle hatches dicht kan timmeren. vervolgens zit ook het hele team in die 1e kamer te wachten. een beetje een goeie bandit / mute in je team, en je kan niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Daradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]

wie speelt er überhaupt hostage :P, vind ik nog wel de minst leuke game mode die er is. Doe mij maar gewoon de defuse missie, heb de rest ook lekker uit gezet. vind het bij die 2 missions zo jammer dat het 1 kamertje verdedigen is. Het is voor mijn gevoel veel minder tactisch spelen, omdat iedereen toch alle muren van die kamer, inc alle hatches dicht kan timmeren. vervolgens zit ook het hele team in die 1e kamer te wachten. een beetje een goeie bandit / mute in je team, en je kan niks meer.
Meh ik vind de afwisseling juist wel fijn. En laat ze maar lekker in 1 ruimte zitten. Een goede Twitch/Thatcher gecombineerd met Ying/Fuze en je bent zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
Helaas het eerste ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Daradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]

ik heb voor terrorist hunt de defuse bomb-missies juist uitgezet, werd echt gek van bartlett university met gifgas. Wat een kutlevel is dat. Hostage vind ik juist wel leuk, je kan met de juiste operators en een goede samenwerking echt leuke potjes hebben. Mensen die dan vigil kiezen stoor ik me dan wel weer aan :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Bart ® schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:18:
[...]
ik heb voor terrorist hunt de defuse bomb-missies juist uitgezet, werd echt gek van bartlett university met gifgas. Wat een kutlevel is dat. Hostage vind ik juist wel leuk, je kan met de juiste operators en een goede samenwerking echt leuke potjes hebben. Mensen die dan vigil kiezen stoor ik me dan wel weer aan :').
haha ja ik speel ook niet echt veel terrorist hunt. Maar ranked of casual hostage vind ik juist helemaal niet leuk om te spelen. veel te vaak een glaz die het raampje covered en samen met een andere operator 4 smokes naar binnen smijt. Vervolgens een snelle operator naar binnen laten sprinten terwijl glazz door de smoke heen kijkt, en binnen 2 seconde weer via hetzelfde raampje met de hostage in zijn nek naar buiten sprint.. Je ziet gewoon niet wat er gebeurd als heel je kamer grijs is, en je weet dat er een glaz doorheen staat te loeren :P

[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 19-12-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Daradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:26:
[...]

haha ja ik speel ook niet echt veel terrorist hunt. Maar ranked of casual hostage vind ik juist helemaal niet leuk om te spelen. veel te vaak een glaz die het raampje covered en samen met een andere operator 4 smokes naar binnen smijt. Vervolgens een snelle operator naar binnen laten sprinten terwijl glazz door de smoke heen kijkt, en binnen 2 seconde weer via hetzelfde raampje met de hostage in zijn nek naar buiten sprint.. Je ziet gewoon niet wat er gebeurd als heel je kamer grijs is, en je weet dat er een glaz doorheen staat te loeren :P
Haha ja da's op een gegeven moment ook niet leuk meer nee :P. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar terrorist hunt. Vind ik meer ontspanning dan mp. Daarnaast vind ik mezelf ook niet goed genoeg voor mp, heb het idee dat ik een team meer tot last dan tot nut ben. Ga ook vaker dood dan niet :'). Heb wel één keer op een gegeven moment 1 tegen 3 gehad (ik was de 1), en dat ik won. Was wel echt een kick, maar het was ook een bizarre uitzondering. Vaak zie ik niets eens door wie ik gekilld wordt, geen idee waar mensen dan zitten of vandaan komen. Dat is zo ontzettend verschillend met terrorist hunt... Ik zou wel eens een paar uur mp willen spelen in een soort van klasje, met wat ervaren gasten die dan tips geven :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ge0force
LordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:06:
[...]
Ik weet wel dat je comment niet verkeerd bedoeld was hoor, mijn reactie was maar een grapje :p

Ik ken het soort spelers waar je het over hebt. Ik heb gisteren nog een Thermite gezien die tot drie keer toe een paneel probeerde op te blazen waar de vonken van af sprongen. Thans had die kerel een vrij hoge rang en dus al honderden uren ervaring. Mogelijk is dit te verklaren dat mensen die maanden geleden hebben afgehaakt het spel opnieuw oppikken. Zelf had ik Siege ook meer dan negen maanden niet meer gespeeld tot ik er onlangs terug aan begonnen ben. Geloof me, dat valt behoorlijk tegen de eerste uurtjes. ;) Ik begin nu pas de nieuwe maps en operators onder de knie te krijgen.

Anderzijds heb je ook spelers die elke vorm van teamplay of communicatie mijden, maar wel expert zijn in anderen uitkafferen als ze een fout maken. Vooral Fransen en Russen kunnen er wat van. Beetje jammer, want met toxic reacties zoals "you suck" of "please uninstall the game" kom ik geen stap verder.

Soit, blijven oefenen is de boodschap. Ik ben inmiddels al terug Gold geworden, dus het gaat de goede kant op. :) Geef gerust een seintje als je nog eens samen wil spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Bart ® schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:41:
[...]

Haha ja da's op een gegeven moment ook niet leuk meer nee :P. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar terrorist hunt. Vind ik meer ontspanning dan mp. Daarnaast vind ik mezelf ook niet goed genoeg voor mp, heb het idee dat ik een team meer tot last dan tot nut ben. Ga ook vaker dood dan niet :'). Heb wel één keer op een gegeven moment 1 tegen 3 gehad (ik was de 1), en dat ik won. Was wel echt een kick, maar het was ook een bizarre uitzondering. Vaak zie ik niets eens door wie ik gekilld wordt, geen idee waar mensen dan zitten of vandaan komen. Dat is zo ontzettend verschillend met terrorist hunt... Ik zou wel eens een paar uur mp willen spelen in een soort van klasje, met wat ervaren gasten die dan tips geven :P.
doe een keer mee zal ik zeggen :) ben momenteel toch bezig met mijn broer naar level 20 helpen. Zeg niet dat ik de meeste ervaring heb, maar ben in het enige season waar ik serieus speelde bijna diamond geworden (moest nog 1 rank up). De overige seasons eigenlijk alleen maar placements gedaan, en meestal in gold 1 of 2 uitgekomen, maar vervolgens na de placements ook weer meteen gestopt met ranked spelen. wil in het huidige season toch maar weer is proberen de diamond aan te raken, in platinum komen leek vorige seasons niet al te moeilijk, dus dat moet swz wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Daradius schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:53:
[...]

doe een keer mee zal ik zeggen :) ben momenteel toch bezig met mijn broer naar level 20 helpen. Zeg niet dat ik de meeste ervaring heb, maar ben in het enige season waar ik serieus speelde bijna diamond geworden (moest nog 1 rank up). De overige seasons eigenlijk alleen maar placements gedaan, en meestal in gold 1 of 2 uitgekomen, maar vervolgens na de placements ook weer meteen gestopt met ranked spelen. wil in het huidige season toch maar weer is proberen de diamond aan te raken, in platinum komen leek vorige seasons niet al te moeilijk, dus dat moet swz wel lukken.
Ik zal je als ik thuis ben wel even toevoegen d:)b

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ik ben een tijd geleden gestopt en van de week weer opgepakt. Echt heel erg leuk, maar mis wel teamwerk. zijn er mensen die dit ook in teamverband willen spelen, maar het niet erg vinden dit te spelen met een casual gamer ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja hoor, op de pc :)
DudeB4rt is mijn naam op uplay.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Season pass year 3 gekocht, samen met Far cry 5. De 100 uplay punten die ik in de coupon had gestoken direct terugverdiend.

Zit nu wel met 170k renown en 1300 R6 credits waar ik geen idee heb aan wat ik ze moet geven

@rkwinkel voeg mij ook maar toe op Uplay: AntiChrist7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Van mijn renown koop ik altijd maar wat alfapacks, ook geen idee wat ik er anders mee moet :P. Onlangs wel een keer zo'n label gekocht die je aan je wapen kunt hangen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:52:
Season pass year 3 gekocht, samen met Far cry 5. De 100 uplay punten die ik in de coupon had gestoken direct terugverdiend.

Zit nu wel met 170k renown en 1300 R6 credits waar ik geen idee heb aan wat ik ze moet geven

@rkwinkel voeg mij ook maar toe op Uplay: AntiChrist7
Alphapacks kopen. Skins kopen.
En met R6 credits kun je 1 vette Elite skin kopen voor de operator waar je het liefst mee speelt.

Zo ga ik het in ieder geval doen. Moet Season 3 pass nog kopen maar heb die van Season 1 en 2 ook. Dat levert wel wat leuke R6-credits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
LordKnox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:08:
[...]

Alphapacks kopen. Skins kopen.
En met R6 credits kun je 1 vette Elite skin kopen voor de operator waar je het liefst mee speelt.
Ja maar niks van wat in de packs en elite skins zit staat me aan :p Of de operators waarmee ik vaak speel hebben nog geen elite. Al ben ik ook gewoon een moeilijke mens.

Zit er in alpha packs dingen die je niet met renown kan kopen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Als je net begint zou ik geen alphapacks gaan aanschaffen. De kans dat je die 5000 credits van zinvolle items gaat voorzien is klein. Zelf kopen is gewoon veel sneller en goedkoper

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:33:
[...]

Ja maar niks van wat in de packs en elite skins zit staat me aan :p Of de operators waarmee ik vaak speel hebben nog geen elite. Al ben ik ook gewoon een moeilijke mens.

Zit er in alpha packs dingen die je niet met renown kan kopen eigenlijk?
Uiteindelijk wel ja. Maar als je season passes koopt, is er niks anders waar je het aan kan besteden. Je kunt de renown ook sparen zodat je in een volgend seizoen geen operators hoeft te kopen met season passes maar met renown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:28
Weet iemand hoe actief de community van deze game op de pc vs ps4? Vroeger met cod was het namelijk dat de pc versie na een paar maanden dood was en op de console nog springlevend. En welke versie moet ik kopen? Ik zie dat er een meerdere seasons zijn ben ik "verplicht" deze ook aan te schaffen of het is het meer nice to have of meer need to have?

Alvast bedankt!

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:12
Pc is nog erg actief. Heb nooit problemen om een match te vinden. Season passes zijn een luxe. Door veel te spelen kan je de content ook unlocken. En ook zonder de extra content kan je een eind komen. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Op de pc heb ik eigenlijk altijd wel binnen 30s een game. Prima te doen dus. Je bent totaal niet verplicht om passes te kopen. Alles is sowieso gratis vrij te spelen. Ik ben zelf ook met niets begonnen. Maar na een tijdje vond ik het een dusdanig tof spel dat ik toch nog de S2 pass heb gekocht. Kan je dus ook gewoon na een maand of wat doen, als je er zeker van bent dat je er gebruik van gaat maken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

stftweaker schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:46:
Weet iemand hoe actief de community van deze game op de pc vs ps4? Vroeger met cod was het namelijk dat de pc versie na een paar maanden dood was en op de console nog springlevend. En welke versie moet ik kopen? Ik zie dat er een meerdere seasons zijn ben ik "verplicht" deze ook aan te schaffen of het is het meer nice to have of meer need to have?

Alvast bedankt!
Op de PC wordt dit nog genoeg gespeeld. Zoals mijn bovenburen al aangaven is het vinden van een match zo gevonden. Ook met andere Tweakers is geen probleem. Ik zie op een gemiddelde avond toch al gauw een tiental mensen online waar je mee kunt gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:28
Dank voor alle antwoorden heb de game zojuist aangeschaft voor de pc

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wordt de tweakers discord nog gebruikt? laatste keer dat ik keek was het vooral pubg :)

Moet er wat meer opkomen, zeker met uplay chat die laatste dagen plat ligt.

Maar de game is populairder dan ooit, tijdens het free weekend waren er 100k spelers op steam, door de week is het 50k, met pieken tot 70k. En dat moet je eigenlijk minstens verdubbelen voor de mensen die het spel enkel op uplay hebben en dus niet op steam te zien zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:21:
Wordt de tweakers discord nog gebruikt? laatste keer dat ik keek was het vooral pubg :)

Moet er wat meer opkomen, zeker met uplay chat die laatste dagen plat ligt.

Maar de game is populairder dan ooit, tijdens het free weekend waren er 100k spelers op steam, door de week is het 50k, met pieken tot 70k. En dat moet je eigenlijk minstens verdubbelen voor de mensen die het spel enkel op uplay hebben en dus niet op steam te zien zijn
De Discord gebruik ik zelf totaal niet meer. Ik gebruik wel TeamSpeak als ik mensen wil ontmoeten. Of ik zoek ze gewoon op in Uplay en klets dan via de in-game voice chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Je kan ook in uplay groepen aanmaken net zoals in steam denk ik, anders moeten we een R6S tweakers groep aanmaken? Dan zie je direct ook wie online en/of ingame is.

maar zoals gezegd werkt de uplay chat de laatste dagen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
top ga vanavond even toevoegen. Blijft wel de betere game tov andere shooters

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:
Je kan ook in uplay groepen aanmaken net zoals in steam denk ik, anders moeten we een R6S tweakers groep aanmaken? Dan zie je direct ook wie online en/of ingame is.

Goed idee 👍

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Zal morgenavond eens checken hoe het precies werkt (aangezien steam er toch gaat uitliggen met de Xmas sale :p ). Ik weet alleen niet meer wie in mijn lijst van tweakers komt en wie ik ergens anders heb gehaald :p Maar als iedereen die uitgenodigd wordt ook een paar personen mee uitnodigt die van tweakers komen kan het wel snel groeien denk ik. uiteindelijk kunnen er toch maar max 5 man in 1 match.

Of we kunnen ook een openbare xls lijst maken voor beter overzicht, alleen heb ik daar niet zoveel verstand van

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

We hebben natuurlijk al https://docs.google.com/s...KbFDW0/edit#gid=0&vpid=A1 uit de OP, maar ik weet niet hoe actueel die nog is...

Cunning linguist.

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 15:21
Bart ® schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:47:
We hebben natuurlijk al https://docs.google.com/s...KbFDW0/edit#gid=0&vpid=A1 uit de OP, maar ik weet niet hoe actueel die nog is...
Ik zie dat ik een van de laatste ben die z'n naam erop heeft gezet voor PC en ik kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is. :9

Ben blij dat de game zolang 'levend' blijft. Speel ook regelmatig PUBG, maar vind Siege een welkome afwisseling. Nieuwe map is ook erg tof, maar moet m'n weg daar nog zien te vinden....

Speel nog steeds op PC, onder de naam WikkieNL. Heb de Season Pass voor jaar 3 ook gekocht. Speel voornamelijk Ranked, dus als mensen willen meespelen, graag! Ben ook te vinden op Discord onder dezelfde naam!

[ Voor 12% gewijzigd door PMast op 21-12-2017 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ge0force
PMast schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:31:
[...]Speel nog steeds op PC, onder de naam WikkieNL. Heb de Season Pass voor jaar 3 ook gekocht. Speel voornamelijk Ranked, dus als mensen willen meespelen, graag! Ben ook te vinden op Discord onder dezelfde naam!
Oh je bent al Platinum? Ik zal je vanavond toevoegen op uPlay en Discord, kan je me lekker carrien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik ben wel weer in voor wat potjes. Zit op de discord.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
PerlinNoise schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:51:
Ik ben wel weer in voor wat potjes. Zit op de discord.
En wat voor potjes zijn het geworden ^fail ~Toweriseenkutmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
raar genoeg lag steam eens niet plat bij het begin van de sale, dus ben meteen beginnen downloaden en al :p ik maak de groep vanavond/morgen, ik heb wel wat invites gestuurd naar personen in de xls. Mijn issue is natuurlijk dat van de personen in mijn vriendenlijst ik niet meer weet wie van tweakers komt en wie van ergens anders :)

Ik loop nog altijd verloren op tower, moet dringend wat op oefenen in TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
AntiChrist7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:

Ik heb reeds een TRS groep, die eigenlijk voort komt van tweakers, kunnen we verder uitbreiden...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:26
TRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik gokte op "tweakers rainbow six"
Eboman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:00:
[...]

Ik heb reeds een TRS groep, die eigenlijk voort komt van tweakers, kunnen we verder uitbreiden...
Heb je ook een uplay groep aangemaakt (handig voor het overzicht wie er online is)? en gebruiken jullie de discord of een teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:26
Aah ja, dat was het! Toen RB6 net uit was heb ik nog veel met jullie gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
AntiChrist7 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:16:
Ik gokte op "tweakers rainbow six"

[...]

Heb je ook een uplay groep aangemaakt (handig voor het overzicht wie er online is)? en gebruiken jullie de discord of een teamspeak?
het is idd een uplay groep, en we zitten op de ts : z.poiasd.nl

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Eboman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:26:
[...]

het is idd een uplay groep, en we zitten op de ts : z.poiasd.nl
die ts heb ik mijn favorieten staan. Ik zet me vanavond ook in de xls, en dan moet je maar een lading invites doen en we krijgen de bal wel aan het rollen om een nieuwe instroom te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
Zit Mystique eigenlijk nog op die TS server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
In MMO's zie je vaak een Gathering of Tweakers guild. Maar hoe het precies heet maakt natuurlijk eigenlijk niets uit. De TRS groep zit ik ook in, dat dit een link had met tweakers was voor mij niet duidelijk :P.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Gisterenavond weer pas om 2u gaan slapen ondanks dat ik moet werken :p One more game is heel verleidelijk.

Ben een paar keer op de discord geweest (ik moet er nog altijd wegwijs in geraken), maar kan het dat in de chatroom(s) niet zoveel gezegd wordt/ er maar sporadisch volk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 22:10

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Ge0force schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:21:
Zit Mystique eigenlijk nog op die TS server?
Heel zelden.

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zo, toch maar eens geprobeerd om een rank te krijgen. Ik verwachtte brons, hoopte op zilver, maar het werd gold IV :D. Na nog één potje nog gepromoveerd naar gold III, ben wel een beetje trots :P. Heb niet zo'n hoge K/D ratio, zit meer in een support role. Maar dat is blijkbaar ook nodig in een team :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Haha, kijk maar uit, straks wordt je nog ge tk'ed omdat je KD niet goed genoeg is voor die rank :+

Ik doe telkens maar 1 game in de placements en dan stop ik er weer mee, totdat het volgende ranked seizoen er weer is 8)7. Maar zo langzamerhand ben ik best wel benieuwd in welke rank ik terecht kan komen. Valt me wel op dat tijdens m'n casual potjes er best vaak high gold/plats in beide teams zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

nog meer beginners hier die eens samen willen proberen te spelen? :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:11
superwashandje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:
Ik ga 'm vandaag of morgen kopen, dus wil wel samen spelen. Stuur me maar pb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Niet echt beginner maar voeg me maar toe: DudeB4rt

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Sure ik ben er wel bij :D Steam staat wel onder mijn post en Uplay is dacht ik : FrankAlmighty

Is er ook ergens een discord of TS voor siege spelers van tweakers? Mijn vrienden spelen een stuk minder maar ik vind het toch wel tof om op zn tijd paar potjes te spelen :)

[ Voor 36% gewijzigd door FlyLight3r op 05-01-2018 15:43 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

cool, druk weekend gehad maar ga eens kijken of ik jullie toe kan voegen :) ik ben anders te vinden onder superwashand :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Welke versie van de game moet je kopen zodat je geen eeuwigheid bezig bent om operators te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Booyaa schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Welke versie van de game moet je kopen zodat je geen eeuwigheid bezig bent om operators te unlocken?
Standaard versie. Koop NIET de Starter Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Booyaa schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Een versie met de normale game erbij. Je hebt de standaard versie, maar ook versies met de season pass van seizoen 1 en/of 2 erbij. Die hele combo levert je direct de operators van seizoen 1 en 2 op (zonder kosten) en de basis-operators kun je met het uitspelen van alle situations al bijna wel halen (iets langer als je ook meteen hun uitrusting met sights en grips e.d. uitrust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Lipst3r schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Sure ik ben er wel bij :D Steam staat wel onder mijn post en Uplay is dacht ik : FrankAlmighty

Is er ook ergens een discord of TS voor siege spelers van tweakers? Mijn vrienden spelen een stuk minder maar ik vind het toch wel tof om op zn tijd paar potjes te spelen :)
De playerbase is wat geplitst tussen ts en discord jammer genoeg

maar was er niet sprake van een Uplaygroep aan te maken?

EDIT: wel een leuke avond achter de rug met een ultieme 3-2 win met een frost trap met enkele mensen hier :p Maar was zelf voor het meeste van de avond niet op niveau

[ Voor 14% gewijzigd door AntiChrist7 op 08-01-2018 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
AntiChrist7 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:19:
[...]

EDIT: wel een leuke avond achter de rug met een ultieme 3-2 win met een frost trap met enkele mensen hier :p Maar was zelf voor het meeste van de avond niet op niveau
Heb zelf een hele lange tijd op de discord gezeten, maar er was nooit iemand op te vinden. Ben er paar weken terug dus maar weer uit gegaan. Teamspeak server zal ik is gaan zoeken, heb ik eigenlijk nooit op gekeken. Meestal zit ik ook op mijn eigen Teamspeak. Ben zelf ook nog op zoek naar wat gezellige gasten om mee te spelen. Zit momenteel ranked op plat 3. maar casuals speel ik ook wel vaak voor de fun (en om wat punten te farmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Daradius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Heb zelf een hele lange tijd op de discord gezeten, maar er was nooit iemand op te vinden. Ben er paar weken terug dus maar weer uit gegaan. Teamspeak server zal ik is gaan zoeken, heb ik eigenlijk nooit op gekeken. Meestal zit ik ook op mijn eigen Teamspeak. Ben zelf ook nog op zoek naar wat gezellige gasten om mee te spelen. Zit momenteel ranked op plat 3. maar casuals speel ik ook wel vaak voor de fun (en om wat punten te farmen).
Ik denk dat er wel 2-3 discord channels zijn die ik nu in mijn lijst heb staan, + 3 teamspeak servers, dus het zicht echt wel verspreid, daarom ook dat een uplaygroep (of eventueel een steamgroep als dat makkelijker is).

Ik ben wel totaal niet goed genoeg om ranked te spelen zeker met een platinum :p Mijn main is twitch, en die minuut minder om extra te kunnen dronen( en zappen) scheelt wel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
AntiChrist7 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:36:
[...]
Ik denk dat er wel 2-3 discord channels zijn die ik nu in mijn lijst heb staan, + 3 teamspeak servers, dus het zicht echt wel verspreid, daarom ook dat een uplaygroep (of eventueel een steamgroep als dat makkelijker is).

Ik ben wel totaal niet goed genoeg om ranked te spelen zeker met een platinum :p Mijn main is twitch, en die minuut minder om extra te kunnen dronen( en zappen) scheelt wel veel
we kunnen wel een keer wat casuals doen :) ik heb je volgens mij al in mijn uplay lijst staan.

Twitch is altijd wel leuk om te hebben, vooral om die mira windows open te schieten. Main zelf graag IQ / jackal / dokkaebi op attacking, en Smoke / Jager / bandit op defence. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, op sommige maps zijn opperators als mira of buck gewoon echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zelf speel ik veel Zofia als attacker en Valkyrie als defender. Fuse, Doc en Rook doe ik ook regelmatig.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
https://rainbow6.ubisoft....mid-season-reinforcements

twitch drone ammo van 15 naar 5. auw dat doet serieuze pijn. Ik denk dat ik moet gaan oefenen met nieuwe mains..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wel terecht, 15 is gewoon absurd.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Speel zelf niet heel erg veel (als in 2/3 avondjes paar potjes unranked) maar vind het spel echt tof! Ik heb de TS toegevoegd aan mn favorieten (ts : z.poiasd.nl). Kan ik daar ook beetje meespelen unranked? :P

[ Voor 11% gewijzigd door FlyLight3r op 11-01-2018 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Bart ® schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:12:
Wel terecht, 15 is gewoon absurd.
Denk ook wel dat het terecht is. Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb nog nooit een twitch drone 15 keer zien schieten :P. meestal is hij na 2/3x schieten al kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 02:15:
https://rainbow6.ubisoft....mid-season-reinforcements

twitch drone ammo van 15 naar 5. auw dat doet serieuze pijn. Ik denk dat ik moet gaan oefenen met nieuwe mains..
Ik snap dat volledig. Zo wordt er meer haast gemaakt om die dingen stuk te maken en breng je de verdediging schade toe door de twitch te killen. Ook kan het niet meer zomaar alles stuk maken en zal het dus moeten kiezen tussen Mira glass, Mute jammers of bandit charges. Ook andere traps blijven dan vaker staan en zullen dus effectiever zijn. Je gaat niet meer alle camera's slopen en ook nog gadgets vernietigen en ook lukraak opofferen van een twitch door even irritant te doen is niet meer zo handig. En iemand ermee killen zal ook niet gouw gebeuren omdat het simpelweg wat kost.

Ik verwacht dat ie nog wel wat terug gaat als blijkt dat ie gemiddeld toch wat te vaak stuk is, maar lijkt me een stuk beter voor de meta.

Nu ging je er toch te vaak vanuit dat je stuff kapot ging, waardoor je hele verdediging open kwam te liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
15 is te veel, helemaal akkoord daar ik ze ook bijna nooit opgebruik (drone is nu eenmaal trager dan de anderen en kan niet springen, dus ook makkerlijker te killen) , maar 5 is wel erg weinig. dat is genoeg voor een paar traps/gadgets en 1 camera, en dan heb je nog niet eens iemand schade toegebracht.

10 was de perfecte gulden middenweg geweest vind ik. Traps en cameras clearen is mijn grootste bijdrage omdat mijn shooting suckt :p Al had ik eergisteren wel de laatste kill van de ronde met een twitch drone, die killcam was grappig :p
Lipst3r schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:21:
Speel zelf niet heel erg veel (als in 2/3 avondjes paar potjes unranked) maar vind het spel echt tof! Ik heb de TS toegevoegd aan mn favorieten (ts : z.poiasd.nl). Kan ik daar ook beetje meespelen unranked? :P
Check de eerste post, voor de file en ook de discord server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:30:

[...]

Check de eerste post, voor de file en ook de discord server
Yes thanks! Heb me overal even toegevoegd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik snap toch echt de redenering achter de twitch nerf niet hoor, dit komt van ubisoft zelf:

it is important to note that the average number of gadgets destroyed by one Shock Drone in a single round is 1.4 (this includes cameras).

Dus ze heeft echt geen nerf nodig (en veel mensen weten niet hoe ze twitch moeten gebruiken ook blijkbaar), want er wordt echt geen 15 keer mee geschoten. Dit is gewoon de mensen straffen die hun drone goed gebruiken (en niet blindelings erin laten lopen om direct gekilled te worden).

Ok, de drone rijdt stil, maar zodra ze schiet maakt ze geluid, en je kan zelfs de tracer volgen. Ze is groter, trager en kan niet springen.....1 goed shield in de plane map en je moet helemaal omrijden....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
AntiChrist7 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:19:
[...]

ik heb een stapel invites eruit gegooid, zal jullie later toevoegen aan de groep.

ben de laatste tijd minder actief na verhuizen, verbouwen. maar ga het volgende week weer oppakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Eboman op 12-01-2018 15:32 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Yep, heb de invite voor de uplay groep gezien.

Gisteren mijn eerste ace gehaald maar net niet op tijd de defuser kunnen stoppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:35:
Ik snap toch echt de redenering achter de twitch nerf niet hoor, dit komt van ubisoft zelf:

it is important to note that the average number of gadgets destroyed by one Shock Drone in a single round is 1.4 (this includes cameras).

Dus ze heeft echt geen nerf nodig (en veel mensen weten niet hoe ze twitch moeten gebruiken ook blijkbaar), want er wordt echt geen 15 keer mee geschoten. Dit is gewoon de mensen straffen die hun drone goed gebruiken (en niet blindelings erin laten lopen om direct gekilled te worden).

Ok, de drone rijdt stil, maar zodra ze schiet maakt ze geluid, en je kan zelfs de tracer volgen. Ze is groter, trager en kan niet springen.....1 goed shield in de plane map en je moet helemaal omrijden....
Mwa, ik vind het wel een goede nerf. Twitch is sowieso een erg fijne operator, famas en 417 zijn beide fijne wapens. Maar als je bedenkt dat een goede twitch speler die bijvoorbeeld tegen wat slechtere spelers speelt, soms kan je gewoon iemand downen/killen met zo'n drone. Vind ik toch wel slecht gamedesign, want dat ding doet al 10 dmg per hit he.. Daarnaast kan ze makkelijk alles slopen wat die defenders neerleggen, dus de ultieme counter vs alle trap ops..? Mits het een goede Twitch speler is he :+

En als je een beetje rustig aan doet heb je 10 tasers in totaal post-nerf. Genoeg om het grootste gedeelte van de traps te ruimen + camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja de drone is heel krachtig, maar aan de andere kant ook heel kwetsbaar door zijn grootte, lagere snelheid en de tracer die zowel geluid maakt als een spoor nalaat. Vele mensen gebruiken de drone gewoon verkeerd door naar binnen te rushen en hopelijk twee man te kunnen zappen voor ze vernietigd worden (gemiddeld aantal gadgets vernietigd per drone is 1.4, wat belachelijk weinig is). En dat gaat met minder ammo voor je drone niet veranderen denk ik

Persoonlijk had ik het aantal naar tien teruggebracht, maar de schade aan operators 5 per zap. Mijn favoriete rol is achter de linie zitten en de weg klaarmaken voor mijn team, en daar was twitch perfect voor. En haar wapen is idd zalig.

Langs de andere kant begin ik operators opnieuw te ontdekken. Buck is best leuk en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-08 16:10
Nog mensen die zin hebben om als team te spelen op PS4? Voornamelijk casual, maar wil later ook wel ranked proberen. Net als hier is mijn PSN ID: Leatherhide

Ben ervaren speler van shooters op console met goede mechanische skill, maar redelijk onervaren met 16 uur aan pvp speeltijd in Siege, dus wil graag meer spelen om beter te worden. De matchmaking vindt het helaas erg leuk mij regelmatig tegenover mensen te plaatsen die level 150+ zijn en mij door 2 muren heen weten te snipen om het zo even te verwoorden. Natuurlijk is ook communicatie zeldzaam in solo queue, wat ik wel een must vind in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:12:
Ja de drone is heel krachtig, maar aan de andere kant ook heel kwetsbaar door zijn grootte, lagere snelheid en de tracer die zowel geluid maakt als een spoor nalaat. Vele mensen gebruiken de drone gewoon verkeerd door naar binnen te rushen en hopelijk twee man te kunnen zappen voor ze vernietigd worden (gemiddeld aantal gadgets vernietigd per drone is 1.4, wat belachelijk weinig is). En dat gaat met minder ammo voor je drone niet veranderen denk ik

Persoonlijk had ik het aantal naar tien teruggebracht, maar de schade aan operators 5 per zap. Mijn favoriete rol is achter de linie zitten en de weg klaarmaken voor mijn team, en daar was twitch perfect voor. En haar wapen is idd zalig.

Langs de andere kant begin ik operators opnieuw te ontdekken. Buck is best leuk en handig.
Ik vind de nerf naar 5 wel redelijke. Zoals hier boven al genoemd word is het echt niet chill om tegen een goede twitch speler te spelen. al je mira windows open, of je ligt net op een leuk plekkie, komt er zo een drone onder je staan om je ff uit het hoekje weg te halen.

Met dee nerf van twitch moet je dus iets beter nadenken en plannen wat je met je 5 tracers gaat doen, vind je het belangrijker om bandit te gaan vervelen, of om die mira windows kapot te maken. snap best dat het op casual leuk is om 15 tracers te hebben, maar hoog in ranked is er geen drol meer aan als alles verrot geschoten word door die drone. ben het dus wel eens met die nerf.

Dan vraag ik me ook nog af, waarom zijn die 15 tracers nodig als het gemiddelde 1.4 is :P. Dan lijkt het mij dat je niet eens aan je 5 tracers komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Daradius op 15-01-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
AntiChrist7 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:19:
Yep, heb de invite voor de uplay groep gezien.

Gisteren mijn eerste ace gehaald maar net niet op tijd de defuser kunnen stoppen :'(
Kan je in uplay ook zelf naar groepen zoeken? Ik heb nog niet een invite gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Lipst3r schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Kan je in uplay ook zelf naar groepen zoeken? Ik heb nog niet een invite gezien :)
Heb ook nog geen invite gezien :P, ben ook wel benieuwd of we hem zelf kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:24:
[...]

Dan vraag ik me ook nog af, waarom zijn die 15 tracers nodig als het gemiddelde 1.4 is :P. Dan lijkt het mij dat je niet eens aan je 5 tracers komt.
Omdat men Twitch gebruikt waar ie niet voor bedoeld is. Ze gaan mensen aanvallen en objectives scannen ipv items uitschakelen en camera's disablen (vraag me wel af of die laatste daarbij hoort). Bandit en Mira lijkt me prio 1 en hopelijk wordt dat nu wat vaker gedaan omdat men zuiniger moet zijn met de drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Omdat men Twitch gebruikt waar ie niet voor bedoeld is. Ze gaan mensen aanvallen en objectives scannen ipv items uitschakelen en camera's disablen (vraag me wel af of die laatste daarbij hoort). Bandit en Mira lijkt me prio 1 en hopelijk wordt dat nu wat vaker gedaan omdat men zuiniger moet zijn met de drones
in casual snap ik dat het niet gedaan word, maar speel zelf op platinum 2 op het moment, en merk wel dat mensen daar weten hoe ze met twitch moeten spelen. maar dan nog kom je niet echt aan de 5 gadgets, meestal lukt 1 a 2 heeeeeel soms 3, maar hij is altijd vrij snel kapot na een keer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:09:
[...]

in casual snap ik dat het niet gedaan word, maar speel zelf op platinum 2 op het moment, en merk wel dat mensen daar weten hoe ze met twitch moeten spelen. maar dan nog kom je niet echt aan de 5 gadgets, meestal lukt 1 a 2 heeeeeel soms 3, maar hij is altijd vrij snel kapot na een keer schieten.
Dat is toch ook de bedoeling? Maar bij hele goede Twitch spelers is het lastig op ranked en op casual is het irritant omdat veel mensen Twitch negeren of meer doen dan eigenlijk bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:57:
[...]
Dat is toch ook de bedoeling? Maar bij hele goede Twitch spelers is het lastig op ranked en op casual is het irritant omdat veel mensen Twitch negeren of meer doen dan eigenlijk bedoeld is.
Klopt dat is de bedoeling, maar ik bedoelde er wat anders mee. Het is eigenlijk vrijwel nooit mogelijk om 15x te schieten met een twitch drone. Dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen het zo erg vinden dat hij naar 5 word gezet. Meestal is de drone na 2x schieten stuk, dus vandaar :P. ik snapte niet helemaal wat er zo erg was aan de nerf van twitch. Ze blijft nog steeds even irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Klopt dat is de bedoeling, maar ik bedoelde er wat anders mee. Het is eigenlijk vrijwel nooit mogelijk om 15x te schieten met een twitch drone. Dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen het zo erg vinden dat hij naar 5 word gezet. Meestal is de drone na 2x schieten stuk, dus vandaar :P. ik snapte niet helemaal wat er zo erg was aan de nerf van twitch. Ze blijft nog steeds even irritant :P
15 wordt misschien niet gehaald, maar meer dan 5 wel. Je kunt nu vrolijk door het hele huis gaan om alle camera's te pakken, maar nu moet je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:12:
[...]

15 wordt misschien niet gehaald, maar meer dan 5 wel. Je kunt nu vrolijk door het hele huis gaan om alle camera's te pakken, maar nu moet je kiezen.
klopt, mee eens. maar soms was het ook wel een beetje overdreven dat je letterlijk alle camera's kapot kan maken in de drone phase. Vind dat R6 siege wel het tactische moet houden, en nu met de twitch nerf vind ik het dus wat tactischer worden. Nu moet je kiezen wat je gaat doen ipv alles naar de knoppen schieten wat je tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daradius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:14:
[...]

klopt, mee eens. maar soms was het ook wel een beetje overdreven dat je letterlijk alle camera's kapot kan maken in de drone phase. Vind dat R6 siege wel het tactische moet houden, en nu met de twitch nerf vind ik het dus wat tactischer worden. Nu moet je kiezen wat je gaat doen ipv alles naar de knoppen schieten wat je tegen komt.
Inderdaad. Men zal niet zomaar meer alle camera's slopen bij de start én alle zaken proberen kapot te schieten. Ook niet alle traps kunnen nu kapot.

Ik vond de opmerking bij de laatste video van Matimio (niet zijn idee) wel kloppend: De kans is vrij groot dat er een nieuwe operator aan komt die items stuk kan maken. Maar om het niet te opvallend te maken dat ze Twitch nerfen bij release van de nieuwe operator, doen ze dat nu alvast. Anders krijg je backlash dat dit specifiek voor de nieuwe operator gedaan is.
Enerzijds wel jammer dat ze dat dus lijken te doen voor een nieuwe operator, maar anderzijds vind ik dergelijke operators veel interessanter dan operators die alleen maar voor zichzelf bezig zijn (teveel operators zijn gericht op het uitschakelen van tegenstanders zonder je team te helpen).

Het zal me ook niet verbazen dat ze altijd de nieuwe operators wat in onbalans laten om toch wat meer season passes te kopen. Als ze weer rechtgetrokken worden (zoals bij zoveel operators is gebeurt) dan accepteert men dat toch meer omdat men weer nieuwe heeft.

Ik gok zelf dat de nieuwe operator meer op Thatcher gaat lijken dan Twitch overigens, maar de pickrate van Thatcher is lager geworden en die boosten ze liever niet voor de nieuwe operator uitkomt. Een operator die iets op een muur of vloer plakt en de items in de kamer eronder uitschakeld. Beetje zoals Thermite statisch en Hibana Dynamisch is. Zoals een Rook statisch is en een Doc dynamisch. Sledge statisch, Ash dynamisch. Je hebt veel operators die hetzelfde thema hebben en de 1 dichtbij moet zijn om zijn ding te doen en de ander ver weg kan staan met ieder zo zijn voor en nadelen. Vaak schiet 1 en moet de ander iets plakken of slopen. Thatcher was de enige die iets gooide waarbij er niemand was die echt iets neerzet (ja Mute maar dat is defense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Leuke statistiek. Skill rank by country, we doen het niet zo heel slecht als land :P
https://twitter.com/Rainbow6Game/status/953679680393097220
Opmerkelijk trouwens dat bijvoorbeeld Zweden niet in de top 10 staat, terwijl die het wel goed doen in onder andere CSGO (met aantal pro spelers iig).

Die van Noord- en Zuid-Amerika was eerder al geplaatst:
https://twitter.com/Rainbow6Game/status/952964503792246784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Je kan ook je maandelijkse overzicht krijgen:

https://www.reddit.com/r/.../?st=jcjnq0sk&sh=b4dba17e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Begrijp ik het goed dat wanneer je nu de standaard game koopt met een season 3 pack, je totaal 8 operators unlocked hebt, maar de 16 operators van season 1 en 2 locker blijven? Mis je dan ook maps omdat die DLC zijn van voorgaande season packs?

Laatste periode veel gameplay bekeken op YouTube en het jeukt enorm om ook bezig te gaan, maar €130 vind ik wel weer ineens veel geld (Xbox One).
Pagina: 1 ... 68 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.