Upbeat78 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:35:
Geen idee zo uit mijn hoofd. Zal mijn uplayID posten.
Even een vraagje. Wanneer ik een gadget probeer te plaatsen, met name met Rook last van: de tas zet hij niet altijd meteen neer als ik op de knop druk. Hetzelfde met zijn verplaatsbare schild. Ik snap er niet zoveel van. Terwijl met Fuse en Thermite dat wel makkelijk gaat.
Vind de keuze van de knop op scrollwiel, ook niet de beste voor gadget plaatsing. Net als sommige andere keybinds. De G voor de 2e gadget is ook wat onhandig. Vind de knop keuze niet de meest natuurlijke...
Wat gebruiken jullie qua keybinds?
Mijn muis heeft maar 3 knoppen, dus veel opties heb ik daar niet.
Dat betekent meestal dat je iets niet op die plaats kan zetten, oftewel omdat die plaats onbeschikbaar is, of omdat er misschien toevallig net iemand liep (heb ik soms wel met Rook). Let volgende keer op als je iets neerzet, als het plaatsbaar is zal er een wit bolletje centraal in je scherm zitten.
Qua knoppen heb ik niets veranderd, ik speel niet zoveel fps'en dus heb geen voorkeur
Heb wel zelf een vraagje: heb standaard iedereen op mute gezet omdat ik oftewel via ts spreek, en in solo 5v5 was ik de trashtalk wat beu

maar aangezien ik nu verbeterd ben zou ik die terug willen aanzetten, alleen vind ik het niet. Ik zie de headset icoontjes van teamgenoten als ze iets zeggen, maar hoor het dus niet. iemand die weet waar dat zit?
@
Upbeat78 Casual is vrij doenbaar in een ploegje, want heel veel mensen spelen solo en communiceren weinig/rushen. Het is soms wat geluk hebben met de matchmaking. Maar ik warm altijd op in terrorist hunt, ook goed om de mappen te leren. best op realistic spelen, want je leert meer zonder aim assist, en als ze daarop rushen zijn ze dood na twee schoten
Kunnen wel een extra room maken denk ik op discord, maar gebruik het zelf weinig
[
Voor 12% gewijzigd door
AntiChrist7 op 24-10-2017 12:31
]