Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Misschien is het omdat ik met slechtere mensen gematcht wordt, maar ik ben nu toch al vaker bij de betere van mijn team :p

Hoe werkt het matchmaking eigenlijk als je nog geen rank hebt? of houdt hij met niks rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:52
Ik ga met vrienden aansluiten om dit spel te spelen. Ben aan het lezen (ben zo'n type die het spel onder de knie wilt krijgen :)) en lees veel over de verschillende operators. Heb de standard editie gekocht (dus niet de 15 eur versie, waarbij je moet heel flink moet grinden om wat te unlocken.)

Welke operator is n00b friendly? Om het spel te leren spelen, helpt het als ik niet meteen een moeilijke/complex type kies. Welke operator(s) wordt aangeraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Upbeat78 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:15:
Ik ga met vrienden aansluiten om dit spel te spelen. Ben aan het lezen (ben zo'n type die het spel onder de knie wilt krijgen :)) en lees veel over de verschillende operators. Heb de standard editie gekocht (dus niet de 15 eur versie, waarbij je moet heel flink moet grinden om wat te unlocken.)

Welke operator is n00b friendly? Om het spel te leren spelen, helpt het als ik niet meteen een moeilijke/complex type kies. Welke operator(s) wordt aangeraden?
Als je je team wil helpen zijn de volgende wel handig:

Attack:
- Thatcher
- Thermite
- Ash

Defense:
- Rook
- Mute
- Bandit

en daarna natuurlijk de Teamspeak opgaan van ons om met ons samen te spelen. Dan leer je de tips&tricks van de pro's. Maar niet naar Jurgen/Jalapeno luisteren. Da's maar een n00b.

[ Voor 11% gewijzigd door LordKnox op 19-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Discord ook goed? Wil wel eens mee spelen. Ik kan zeker wel wat tips gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:36
weet niet of er nog mensen discord gebruiken. Wij zitten meestal op ts

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10

Leuk dat jij en je vrienden het spel gaan (leren) spelen! Ga vooral eerst eventjes door de situations heen om het spel wat beter te begrijpen en wat feeling te krijgen met het schieten. Verder is een paar verschillende terrorist hunts spelen ook zeer zeker aan te raden (en een stukje laagdrempeliger).

Als je dit een beetje onder de knie krijgt is het aan te raden eerst wat casualpotjes te spelen (ranked potten kun je ook pas opstarten vanaf, volgens mij, level 20).

In deze game zijn er een paar dingen erg belangrijk: Mapkennis, geluid (goede headset!), de toegevoegde waarde van de operators begrijpen en gebruiken en meest belangrijk: communicatie met je team!

Veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online

Hoe meer mensen ik vind voor mee te spelen (want solo 5v5 is altijd een beetje een gok) hoe beter, wat is je uplay? (je kan ook groepen maken in uplay btw). De discord is idd nogal PUBG heavy momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Geen idee zo uit mijn hoofd. Zal mijn uplayID posten.

Even een vraagje. Wanneer ik een gadget probeer te plaatsen, met name met Rook last van: de tas zet hij niet altijd meteen neer als ik op de knop druk. Hetzelfde met zijn verplaatsbare schild. Ik snap er niet zoveel van. Terwijl met Fuse en Thermite dat wel makkelijk gaat.

Vind de keuze van de knop op scrollwiel, ook niet de beste voor gadget plaatsing. Net als sommige andere keybinds. De G voor de 2e gadget is ook wat onhandig. Vind de knop keuze niet de meest natuurlijke...
Wat gebruiken jullie qua keybinds?
Mijn muis heeft maar 3 knoppen, dus veel opties heb ik daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik gebruik mijn andere muisknoppen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Yay! eerste ranked matches in het spel af..

Level 30, alle operators unlocked. Dus redelijk nieuw

Copper 3. >_>

Mijn ranking games:

#1 -> Teamkiller, dus gelijk 4 v 5
#2 -> Enemy team met spawnpeeking, ik ken de maps niet. Ik ga dood. (Hier moet ik nog aardig wat leren)

En wat AFK mensen, trolls etc..

Ik heb nog heel veel te verbeteren, maar mijn god soms zijn de andere splers ook niet echt het beste niveau. (Ja, Fuze met Hostage kan goed zijn als je het slim speelt. Ga niet als een kleuter ragen als ik Fuze pak op Hostage)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Nog niet klaar voor casual hoor. Gisteren dikke lol gehad met terrorist hunt op normal met 2 vrienden. Fuze was op dreef met dingen opblazen. incl z’n buddies.. Niet dat we het einde van de missie haalde. Maar goed we waren een squad van 3. En de pret was het voornaamste. We hadden vooral moeite met die suicide gasten (in dikke witte pakken met gasmasker).
Het was heel anders dan de potjes die ik een random squad van 5 speel. Daar is iedereen aan het racen voor kills. Voelt als een walk in de park.

Maar hoezo kan het niet op discord? Kunnen toch apart kanaal maken? Of snap ik iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Upbeat78 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:35:
Geen idee zo uit mijn hoofd. Zal mijn uplayID posten.

Even een vraagje. Wanneer ik een gadget probeer te plaatsen, met name met Rook last van: de tas zet hij niet altijd meteen neer als ik op de knop druk. Hetzelfde met zijn verplaatsbare schild. Ik snap er niet zoveel van. Terwijl met Fuse en Thermite dat wel makkelijk gaat.

Vind de keuze van de knop op scrollwiel, ook niet de beste voor gadget plaatsing. Net als sommige andere keybinds. De G voor de 2e gadget is ook wat onhandig. Vind de knop keuze niet de meest natuurlijke...
Wat gebruiken jullie qua keybinds?
Mijn muis heeft maar 3 knoppen, dus veel opties heb ik daar niet.
Dat betekent meestal dat je iets niet op die plaats kan zetten, oftewel omdat die plaats onbeschikbaar is, of omdat er misschien toevallig net iemand liep (heb ik soms wel met Rook). Let volgende keer op als je iets neerzet, als het plaatsbaar is zal er een wit bolletje centraal in je scherm zitten.

Qua knoppen heb ik niets veranderd, ik speel niet zoveel fps'en dus heb geen voorkeur

Heb wel zelf een vraagje: heb standaard iedereen op mute gezet omdat ik oftewel via ts spreek, en in solo 5v5 was ik de trashtalk wat beu :) maar aangezien ik nu verbeterd ben zou ik die terug willen aanzetten, alleen vind ik het niet. Ik zie de headset icoontjes van teamgenoten als ze iets zeggen, maar hoor het dus niet. iemand die weet waar dat zit?

@Upbeat78 Casual is vrij doenbaar in een ploegje, want heel veel mensen spelen solo en communiceren weinig/rushen. Het is soms wat geluk hebben met de matchmaking. Maar ik warm altijd op in terrorist hunt, ook goed om de mappen te leren. best op realistic spelen, want je leert meer zonder aim assist, en als ze daarop rushen zijn ze dood na twee schoten

Kunnen wel een extra room maken denk ik op discord, maar gebruik het zelf weinig

[ Voor 12% gewijzigd door AntiChrist7 op 24-10-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
@AntiChrist7 aimAssist? Echt? Nieuw voor mij.
Die maps droom ik bijlange na nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Upbeat78 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:34:
We hadden vooral moeite met die suicide gasten (in dikke witte pakken met gasmasker).
Headshot maken. En niet met een shotgun proberen, dat werkt niet.
Da's voor de console peasants, PC Master Race heeft dat natuurlijk niet nodig ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bart ® schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Headshot maken. En niet met een shotgun proberen, dat werkt niet.

[...]

Da's voor de console peasants, PC Master Race heeft dat natuurlijk niet nodig ;).
Nee, die fout maakte ik ook.. maakt oefenen met shotguns op Lone Wolf een stuk lastiger :D Ik kom nu de meeste maps wel door, maar nog steeds ga ik op Normal best vaak dood als Lone Wolf :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Upbeat78 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:13:
@AntiChrist7 aimAssist? Echt? Nieuw voor mij.
Die maps droom ik bijlange na nog niet..
Ik lees alleen maar wat debeschrijving zegt op realistisch :) Maar het helpt echt wel tegen rushers op die difficulty.

Flashbangs en dergelijke (zoals ying haar gadget) helpen ook goed tegen de AI, minder tegen echte spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Waar kun je checken of aimassist aan staat?

Vind zelf de situations op normal ook nog best pittig. Ondanks dat je weet waar ze zitten.

Zijn er naast het vele spelen van de maps nog andere manieren om de maps te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Hey mensen,

In het verleden heb ik met een aantal Tweakers veel RB6 gespeeld op de toenmalige teamspeak. Deze is toentertijd overgegaan in een Discord channel. In de topicstart vind ik hier niets over terug dus mijn vraag is of dit nog altijd dezelfde kanalen zijn als voorheen? Ik ben namelijk van plan weer wat meer te gaan spelen :)
Floks schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:42:
weet niet of er nog mensen discord gebruiken. Wij zitten meestal op ts
Heb je hiervoor het IP nog @Floks?
AntiChrist7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:23:

Hoe meer mensen ik vind voor mee te spelen (want solo 5v5 is altijd een beetje een gok) hoe beter, wat is je uplay? (je kan ook groepen maken in uplay btw). De discord is idd nogal PUBG heavy momenteel
De Discord die ooit vanuit de teamspeak server ontstaan is is een andere dan die waar PUBG op gespeeld wordt. Deze Discord is te bereiken op https://discord.gg/xuqpBSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Scorpio616 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:05:
Hey mensen,

In het verleden heb ik met een aantal Tweakers veel RB6 gespeeld op de toenmalige teamspeak. Deze is toentertijd overgegaan in een Discord channel. In de topicstart vind ik hier niets over terug dus mijn vraag is of dit nog altijd dezelfde kanalen zijn als voorheen? Ik ben namelijk van plan weer wat meer te gaan spelen :)

[...]

Heb je hiervoor het IP nog @Floks?

[...]

De Discord die ooit vanuit de teamspeak server ontstaan is is een andere dan die waar PUBG op gespeeld wordt. Deze Discord is te bereiken op https://discord.gg/xuqpBSE
ts = z.poiasd.nl

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Ik moet dringend nog eens op die ts komen, maar met South park die uit is en binnenkort de nieuwe AC...

Heb wel liggen oefenen en ben toch welk beter geworden (al wordt ik wss wel vernield in ranked). Net mijn beste game gehad met 5 kills, 2 assists en 1 keer gedood. In het begin kan je daar enkel over dromen, het is wel rewarding om je eigen verbetering te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Als je mij wilt toevoegen: upbeat22.

Heb er wel lol in. Heb al aardig wat unlocked. Een stuk of 8 operators. Ze enkel nog niet allemaal gespeeld. Speel nog steeds terrorist hunt. De DF operators nog weinig gebruikt. Tegen AI is het vooral offensief modes wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:17
@AntiChrist7 @Upbeat78
Aim assist is uit te schakelen bij de gameplay opties AFAIK. Zijn nog wel wat meer settings interessant waaronder depth of field en glare uitschakelen.

Ik zit ondertussen in de ELO hell. Mijn plaatsings matches gingen niet bepaald soepel, paar keer 9 rounds gehad. Geloof 8 van de 10 verloren. Daarna copper. Elke keer als ik dan met iemand speel die gold is gaat het mis. Laaste keer met 2 golds erbij 3x gewonnen en toen 3x verloren en dus terug bij af. Heb zelfs al eens binnen 5 rounds 10 kills gemaakt terwijl het team verder 3,2,0,0 had. Dan toch verliezen is heel jammer.

Ben nu maar in de stats gedoken om te kijken met welke operators ik significant vaker win dan verlies. Voor mij zijn dat Rook 58%, Lesion 57% en frost 55%. Bij de attackers staat eigenlijk niets echt goed dus daar zoek ik er nog 1. Beste zijn nu jackal en glaz die net geen 50% halen. Maar zoek dus iets waarmee je de match naar je toe kan trekken wanneer jouw team het heel slecht doet. Heb nu hibana geprobeerd maar dat was een drama.

Oh en natuurlijk de eerste aces opgeslagen met shadowplay :P.

[ Voor 78% gewijzigd door sdk1985 op 02-11-2017 16:22 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Gisteren eens ‘hard’ geprobeerd. Wat voor mijn gevoel niet eens zo’n groot veschil maakt met ‘normal’. Ben zelf nog niet de beste speler.. voordeel van hard tov normal is dat teamplay (wat) beter is. Geen communicatie, wel blijven spelers beter bij elkaar.

Welke map ik echt totaal niets vind; bartlett met gasmasker. Verschrikkelijk; ik zie zo weinig. Heb ook geen idee hoe je deze map fatsoenlijk speelt met zo weinig zicht.

Aim assist heb ik inmiddels uitgeschakeld. Zie ook niet direct verschil.. Laat het wel uitstaan, aangezien het in de moeilijkere modus ook uitstaat.

Welke video’s van welke spelers zijn de moeite van het kijken waard? In het kader van learn and improve.

@sdk1985 Wat doen die settings; depth of field en glare uitschakelen. En waarom zou je deze willen uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Aim assist uitschakelen op de pc maakt ook alleen verschil als je met een controller speelt.

Ik heb eergisteren een paar keer op realistic gespeeld, da's wel gelijk wat pittiger :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Depth of field maakt je game blurry als je ADS doet.

Heb nog een keer solo gedaan, tegen beter weten is. Mijn elo is nu zo laag dat ik daar echt zelf niet uit kan komen. Twee rounds verloren omdat er 3 van de 5 dood gingen van Fuze (alle 4 bij de objective). Na de tweede keer de tip gegeven te spreiden ipv allemaal wachten tot fuze hun dood. Als beloning bij de start van de volgende round opzettelijk geheadshot door een teammaat. Verder ging het prima, maar daar kan je niet tegen op.

Toch maar eens kijken of ik ergens kan aanhaken. Op casual zit ik meestal tegen gold 4/3 en soms platinum 3 maar daar verlies ik het altijd van :+ .

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 05-11-2017 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
@sdk1985 ELO? Wat is dat?

Begin mij beter staande te houden in Hard modus. Maar ook daar is voor mij teamplay erg belangrijk. Sommige spelers zijn zo snel weg.. Gisteren dacht dat ik iemand die mij rug dekking gaf. Mooi niet; pleitte en ik werd gekilled vanachter. :( En dan heb je inderdaad van die spelers die je opzettelijk kapot schieten of door anderen die niet door hebben dat friendly fire schade doet. Dat laatste wist ik in het begin ook niet.
Soms ook echt domme acties van spelers; ruimte vol bommen en dan er gewoon naar binnen lopen. Wat voor mij ook aangeeft dat ik zó slecht niet meer ben :)
Fuze is een uitdaging als je zijn gadget wilt plaatsen, door die rondrennende teamspelers. Dan kun je nog zo goed kijken.. maar sommige gasten rennen zo rap van ruimte naar ruimte dat er gewoon niet op te anticiperen valt.
Bombers pak ik ook makkelijker. Zolang je maar direct op hun hoofd mikt, dan gaat dat meestal wel goed. Langzaam maar zeker, zie ik mijzelf verbeteren.

Welke key is trouwens gebind voor push-to-talk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
sdk1985 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:15:
Ben nu maar in de stats gedoken om te kijken met welke operators ik significant vaker win dan verlies. Voor mij zijn dat Rook 58%, Lesion 57% en frost 55%. Bij de attackers staat eigenlijk niets echt goed dus daar zoek ik er nog 1. Beste zijn nu jackal en glaz die net geen 50% halen. Maar zoek dus iets waarmee je de match naar je toe kan trekken wanneer jouw team het heel slecht doet. Heb nu hibana geprobeerd maar dat was een drama.

Oh en natuurlijk de eerste aces opgeslagen met shadowplay :P.
[video]
[video]
Ik vraag mij af of het van belang is om in de stats te duiken. Ik denk dat je, vooral als beginner, beter op zoek kan naar een operator die het team goed dient. En dat is in mijn ogen niet een Jackal of Glaz. :)
Upbeat78 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:00:

Welke video’s van welke spelers zijn de moeite van het kijken waard? In het kader van learn and improve.
Ikzelf kan de videos van Serenity17 en yo-boy-roy erg waarderen. Serenity17 speelt voornamelijk met mijn main (zowel Sledge als Caveira), vooral de skills met Caveira kan ik veel van leren. Roy heeft verschillende video's waarin hij uitlegt waarom hij bepaalde keuzes maakt in-game. Enorm leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
@Edzeau Thanks voor die tips.

Yo-boy-roy zal ik naar kijken, vooral die uitleg van keuzes is precies waar ik naar op zoek ben. De instructies van Get_Flanked en Serenity17 zijn ook erg behulpzaam, maar dat is zo algemeen (heel nuttig begrijp me niet verkeerd) maar juist in het moment de juiste keuzes maken is precies wat ik op zoek naar ben. Kijk ook graag naar Get_Flanked en Serenity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
YouTube: Macie Jay
Ook een hele fijne r6 streamer, heeft altijd hele leuke strategieën, zeker op het niveau Serenity17.

Daarnaast kijk ik ook Matimio en Teo maar meer voor de entertainment dan voor de indrukwekkende plays.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje sinds de nieuwe update RX480 kan ik R6 niet meer spelen. Bij elke explosie crasht de game.. iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuuperGroverr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-07 13:21
Zijn er hier mensen die mij een beetje op weg willen helpen? Ben net begonnen met de game. Op de PS4 (PSN is SuuperGroverr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:24:
Vraagje sinds de nieuwe update RX480 kan ik R6 niet meer spelen. Bij elke explosie crasht de game.. iemand hetzelfde probleem?
Bekend probleem, tot nu toe is de enige oplossing je driver een versie terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_IBlackI_I schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:34:
[...]

Bekend probleem, tot nu toe is de enige oplossing je driver een versie terug te zetten.
Naar welke versie en hoe? ik zit nu op .3 volgensmij. Laatste update..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:35:
[...]

Naar welke versie en hoe? ik zit nu op .3 volgensmij. Laatste update..
Versie 17.9.3 zou moeten werken. Daarnaast lijkt het er op dat de LOD instellingen ook nog uitmaken. https://www.reddit.com/r/...nade_i_can_recreate_this/ hier is nog een draad op reddit over het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Edzeau schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
[...]

Ik vraag mij af of het van belang is om in de stats te duiken. Ik denk dat je, vooral als beginner, beter op zoek kan naar een operator die het team goed dient. En dat is in mijn ogen niet een Jackal of Glaz. :)

[...]
Voor defence is dat ook eigenlijk wel de inzet (rook voor armor, frost voor traps in objective room, lesion voor positioning). Maar bij attack niet echt iets kunnen vinden. Welke raad jij aan? Overigens in de copper league waar ik nu zit ben jij toch wel degene die 2-3 kills per round moet maken anders houdt het echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
sdk1985 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:16:
[...]

Voor defence is dat ook eigenlijk wel de inzet (rook voor armor, frost voor traps in objective room, lesion voor positioning). Maar bij attack niet echt iets kunnen vinden. Welke raad jij aan? Overigens in de copper league waar ik nu zit ben jij toch wel degene die 2-3 kills per round moet maken anders houdt het echt op.
Een Thatcher of Twitch is sowieso altijd handig om te hebben in je team (in mijn ogen zelfs een must). Als Thatcher is het belangrijk om Thermite te supporten. Thermite is in veel gevallen ook erg goed om te hebben, maar vergt wel wat meer ervaring. Ook zijn een Sledge of Ash nooit overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Edzeau schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:01:
[...]

Een Thatcher of Twitch is sowieso altijd handig om te hebben in je team (in mijn ogen zelfs een must). Als Thatcher is het belangrijk om Thermite te supporten. Thermite is in veel gevallen ook erg goed om te hebben, maar vergt wel wat meer ervaring. Ook zijn een Sledge of Ash nooit overkill.
Maar.. waarom? Ik bedoel, ze hebben allemaal drones. Die moet je sowieso goed gebruiken (iets wat ik (nog) niet doe :F). Waarom raad jij juist deze aan?

Het is ook wat je ligt. Ik vind zelf een operator met wat meer armor prettiger dan Ash. Dan maar wat langzamer. Speel zelf graag met Sledge, Thermite en Fuze. Sledge vind ik zijn side-arm wel erg lekker (Uzi achtig wapen).
Blitz vond ik niet zo leuk. Voor Glaz moet je de maps goed kennen.
Speel nog vooral tegen AI, zie daar het nut niet van in voor device killers.

Defence kies ik graag Rook of Kapkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Upbeat78 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:31:
[...]

Maar.. waarom? Ik bedoel, ze hebben allemaal drones. Die moet je sowieso goed gebruiken (iets wat ik (nog) niet doe :F). Waarom raad jij juist deze aan?

Het is ook wat je ligt. Ik vind zelf een operator met wat meer armor prettiger dan Ash. Dan maar wat langzamer. Speel zelf graag met Sledge, Thermite en Fuze. Sledge vind ik zijn side-arm wel erg lekker (Uzi achtig wapen).

Als je tegen menselijke spelers speelt, moet je operators hebben die de reinforced muren weg kunnen halen. Dat zijn er maar twee: Thermite en Hibana. Maar als er een Bandit (electriciteit) of Mute (jammer) bij de muur staat, kun je geen drol doen. Een Thatcher kan heel snel al dat soort zaken verwijderen door zijn EMP granaat. Met Twitch kun je naar binnen dronen en dan de obstakels wegzappen. Let wel op dat ook de Twitchdrone gejammed kan worden of kapot kan door Bandit-electriciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Upbeat78 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:31:
[...]

Goede vraag, waarom. Met de operators die ik net noemde heb je in de meeste gevallen een operator die echt in dienst staat van het hele team. Als een Thatcher of Twitch een gadget van de verdedigers kapot maakt, heeft het hele team hier iets aan. Zo ook

Een Jackal of Glaz (die jij noemde) zijn veel minder teamspelers. Overigens zijn dit ook twee operators waarvan ik denk dat je er ENORM goed voor moet zijn, wil het een toegevoegde waarde hebben om deze operator te spelen.

Verder ben ik het ook helemaal eens met de argumenten van @LordKnox .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuF
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-03 18:26
@Upbeat78
Upbeat78 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:00:

Welke map ik echt totaal niets vind; bartlett met gasmasker. Verschrikkelijk; ik zie zo weinig. Heb ook geen idee hoe je deze map fatsoenlijk speelt met zo weinig zicht.
Tip begin vanaf verdiep 2, en ga constant met ADS rond muren,.. kijken. De makkelijkste manieren om de terrors te spotten in die map zijn schaduwen, geluid en moevement.

Ik zelf speel nauwelijk Terror hunt, Ranked only als het kan hier :D (Gold4-3 met random teams only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Of zet gewoon bom ontmantelen uit in preferences. University is echt een vreselijke map idd, zelfs al zoek je op realistisch, plaatst hij je regelmatig op dat in normal

Defensief pak ik idd vaak frost of rook. Ik verlies meer 1 op 1 gevechten dan ik win, en met die operators ben ik nog nuttig

Offensief heb ik nog niet echt iemand gevonden die me goed ligt. Fuze heeft een gadget dat wel nuttig kan zijn. Blackbeard heeft een handig schild maar weinig ammo in zijn clip. Shotguns en schilden ben ik ook niet goed mee.

Twitch neem ik nog vrij vaak, wat extra damage doen voor en tijdens de ronde

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 08-11-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Edzeau schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:36:
[...]

Goede vraag, waarom. Met de operators die ik net noemde heb je in de meeste gevallen een operator die echt in dienst staat van het hele team. Als een Thatcher of Twitch een gadget van de verdedigers kapot maakt, heeft het hele team hier iets aan. Zo ook

Een Jackal of Glaz (die jij noemde) zijn veel minder teamspelers. Overigens zijn dit ook twee operators waarvan ik denk dat je er ENORM goed voor moet zijn, wil het een toegevoegde waarde hebben om deze operator te spelen.

Verder ben ik het ook helemaal eens met de argumenten van @LordKnox .
Ik denk dat ik het was die met Jackal en Glaz aankwam. Overigens ben ik het daar niet helemaal mee eens. Jackal is de anti-roamer en meestal lukt het welk de caveira/ela (/frost) op te sporen en zo te zorgen dat de rest van het team ongestoord zijn werk kan doen.

Glaz vind ik zelf heel handig op bepaalde maps om naar binnen te kijken wanneer zo'n room open is. Denk aan vanuit de garage bij House en Chalet.

Ben nu overigens mijn defender aan het uitbreiden naar Mute en dan niet zo zeer tegen de drones maar juist om te voorkomen dat de enemy kan breachen. Dat werkt best geinig tot heden :). Lijkt er op dat zowel hibana, de gewone breach charge als thermite niets kunnen doen als er een jammer bij staat. Met ongeveer 1 jammer per 2 stukjes muur kun je ook veel meer wegwerken dan Blitz (4 stukjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:08
Krijg toch weer de kriebels om het spel in m’n ps4 te doen.
Speel momenteel ww2 , maar ook wel weer zin in een echte tactische shooter.
Ken de laatste map niet eens haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
sdk1985 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:57:
[...]

Ik denk dat ik het was die met Jackal en Glaz aankwam. Overigens ben ik het daar niet helemaal mee eens. Jackal is de anti-roamer en meestal lukt het welk de caveira/ela (/frost) op te sporen en zo te zorgen dat de rest van het team ongestoord zijn werk kan doen.
Oeps, dat klopt inderdaad. Dat was jij. :)

Maar ik speel caveira main, en geloof mij : ik ben 9 van de 10 keer blij als er een jackal bij de tegenstander zit. Er zijn maar weinig jackals die het mij echt lastig hebben gemaakt, en juist omdat ze zo gefixeerd op mij jagen kan ik ze weer prima counteren.

Vwb glaz, ja, een paar maps is ie wel handig. Maar als je team weg valt en je de laatste bent, gaat het enorm lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Oeps, dat klopt inderdaad. Dat was jij. :)

Maar ik speel caveira main, en geloof mij : ik ben 9 van de 10 keer blij als er een jackal bij de tegenstander zit. Er zijn maar weinig jackals die het mij echt lastig hebben gemaakt, en juist omdat ze zo gefixeerd op mij jagen kan ik ze weer prima counteren.

Vwb glaz, ja, een paar maps is ie wel handig. Maar als je team weg valt en je de laatste bent, gaat het enorm lastig worden.
Ligt dat aan Jackal of de speler? Er zullen genoeg spelers zijn die niet alles uit een operator halen. Of jij bent gewoon zoveel beter met je Caveira..

Wat is er zo bijzonder aan Caveira? Hij kost mij 20000 renown om te unlocken. Dus dat gebeurt niet zomaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Upbeat78 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:54:
[...]

Ligt dat aan Jackal of de speler? Er zullen genoeg spelers zijn die niet alles uit een operator halen. Of jij bent gewoon zoveel beter met je Caveira..

Wat is er zo bijzonder aan Caveira? Hij kost mij 20000 renown om te unlocken. Dus dat gebeurt niet zomaar :)
Het is een operator die als een van de weinigen (of de enige) echt gigantisch sterk wordt met map-roaming. Juist een attacker kunnen isoleren en zorgen dat iedereen de rest kan zien is haar sterke punt.
De drawback is dan weer dat ze zeer makkelijk uit te schakelen is. Ik heb tenminste nooit echt moeite met ze, de paar goede echt stealthy varianten zijn zeer zeer zeldzaam. Groot deel speelt haar als elke andere operator, rush in and kill. En dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Lijkt me een lastige operator om echt goed te spelen. Het idee erachter is wel een sterke, mits dus goed uitgevoerd.
Niet aan mij besteed.. laat die 20000 voor haar dus mooi in mijn pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Upbeat78 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:45:
Lijkt me een lastige operator om echt goed te spelen. Het idee erachter is wel een sterke, mits dus goed uitgevoerd.
Het grote probleem is dat als zij wordt gespot tijdens drone exploration, je al precies gaat doorhebben wat voor situatie je inkomt;

1.) ze blijft op objective, dan is ze niet nuttig
2.) ze gaat roamen, dus gewoon overal opletten en met minimaal 2 man samen blijven. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

corset schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:12:
[...]

Het grote probleem is dat als zij wordt gespot tijdens drone exploration, je al precies gaat doorhebben wat voor situatie je inkomt;

2.) ze gaat roamen, dus gewoon overal opletten en met minimaal 2 man samen blijven. Probleem opgelost.
Naja. Twee problemen hierin. Als ze tijdens drone exploration op objective blijft, wil dat niet zeggen dat ze daar continu blijft. Ik blijft meestal op objective om alles klaar te maken (muren reinforcen, drones kapot schieten, tips geven) en rush daarna naar een donker hoekje om te campen.

En je tweede punt is zeker valide MITS iedereen ook echt bij elkaar blijft. Ik heb vaak genoeg gezien dat men toch solo gaat rondrennen en dan leg je het gewoon af. En zelfs als je met twee man bij elkaar blijft, kun je het makkelijk afleggen. Die shotgun van haar is ijzersterk. Kwestie van 1 persoon neermaaien en de ander op de benen mikken. De eerste gaat dood en de tweede down. Ease peasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
LordKnox schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:17:
[...]

Naja. Twee problemen hierin. Als ze tijdens drone exploration op objective blijft, wil dat niet zeggen dat ze daar continu blijft. Ik blijft meestal op objective om alles klaar te maken (muren reinforcen, drones kapot schieten, tips geven) en rush daarna naar een donker hoekje om te campen.

En je tweede punt is zeker valide MITS iedereen ook echt bij elkaar blijft. Ik heb vaak genoeg gezien dat men toch solo gaat rondrennen en dan leg je het gewoon af. En zelfs als je met twee man bij elkaar blijft, kun je het makkelijk afleggen. Die shotgun van haar is ijzersterk. Kwestie van 1 persoon neermaaien en de ander op de benen mikken. De eerste gaat dood en de tweede down. Ease peasy.
Ik doel meer op na exploration :) ik heb genoeg Caveira's objective zien spelen, en dan is het gewoon kansloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Upbeat78 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:54:
[...]

Dat ligt denk ik ook aan dde moeilijkheid om met Jackal te kunnen spelen. Daarnaast kan Caveira als enige ongezien blijven voor de gadget van Jackal (door in stealth mode te gaan).
Upbeat78 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:45:
Caveira is echt een hele andere manier van spelen. Stiekem sneaky zijn en tegenstanders neerhalen voordat ze jou hebben gespot. En zorgen dat je geen 1 vs 1 gevecht krijgt, dat verlies je als Caveira.
corset schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:12:
[...]

Heerlijk, precies wat ik mijn tegenstanders ook wil laten denken. ik blijf tot einde countdown van voorbereiding op objective om bij 0 direct naar de andere kant vd map te rennen. Dan is het vaak luisteren naar call outs van teamgenoten en flanken van de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Edzeau schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:42:
[...]

Dat ligt denk ik ook aan dde moeilijkheid om met Jackal te kunnen spelen. Daarnaast kan Caveira als enige ongezien blijven voor de gadget van Jackal (door in stealth mode te gaan).

[...]

Caveira is echt een hele andere manier van spelen. Stiekem sneaky zijn en tegenstanders neerhalen voordat ze jou hebben gespot. En zorgen dat je geen 1 vs 1 gevecht krijgt, dat verlies je als Caveira.

[...]

Heerlijk, precies wat ik mijn tegenstanders ook wil laten denken. ik blijf tot einde countdown van voorbereiding op objective om bij 0 direct naar de andere kant vd map te rennen. Dan is het vaak luisteren naar call outs van teamgenoten en flanken van de achterkant.
Als mensen echt denken dat je op objective blijft door alleen drone info moet je maar misschien een keer ranked gaan spelen? :P

Enige wat ik aangeef;

Drone ziet caveira, potje kan 2 kanten op gaan. (Let op! ik zeg niet dat het dus zo zal gaan omdat de drone dit laat zien)

1.) Ze blijft objective spelen, en is gewoon een kansloze target dummy
2.) Ze gaat roamen. Makkelijk omheen gespeeld met beetje slim zijn. 2 man gaan roamers tegen, rest speelt objective, als objective te pakken is moet Caveira naar Obj komen, en dat is gelijk haar zwakke punt. Als ze wordt verwacht is ze veels te zwak.

Goede Caveira's zijn geweldig, maar echt niet zo lastig om omheen te spelen, ik heb een stuk meer last van een Pulse bijvoorbeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
corset schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:44:
[...]

Als mensen echt denken dat je op objective blijft door alleen drone info moet je maar misschien een keer ranked gaan spelen? :P
Mwoah, ik heb bijna 400 uur Ranked-matches gespeeld (waarvan 123 uur met Caveira, zag ik net), ik denk dat ik de nodige ervaring al wel heb. ;)
corset schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:44:
[...]

Goede Caveira's zijn geweldig, maar echt niet zo lastig om omheen te spelen, ik heb een stuk meer last van een Pulse bijvoorbeeld :X
Je geeft zelf aan niet lastig omheen te spelen met 2 man. Maar dat is juist iets wat ik bijna nooit zie gebeuren. Als dat wel zo was, dan had ik denk ik niet zo veel uren met Caveira gespeeld. Maar goed, denk dat het ook afhankelijk is van je team (goede call-outs van je verdedigende team-genoten) en je mapkennis etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Blijkbaar free weekend dat eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Wanneer komt nou die nieuwe map?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/83cUOmu.png

Volgens mijn personal stats heb ik 2606 kills in terrorist hunt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i56HbQH.png

Maar de achievement voor het doden van 2500 terroristen is niet unlocked :?.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

Kills tellen alleen mee als je de pot wint. Tenminste zo is het op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat is wel echt suf :/

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bart ® schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

Die count is niet alleen voor terrorist hunt, die count telt ook kills in situations mee. Bij mij waren dat er een stuk of 150, dus ga nog even door, bijna! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Doorgaan doe ik sowieso :P. Maar ook die achievement voor met elke originele operator een match winnen is buggy. Ik heb volgens mijn stats met elke oorspronkelijke operator wel een keer een match gewonnen, maar mooi geen achievement ;(.

[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 17-11-2017 11:48 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
AMD gebruikers opgelet.. Laatste drivers zijn niet lief voor Siege.

Known Issues
Tom Clancy's Rainbow Six® Siege may experience an application hang when breaching walls with grenades or explosives.

http://support.amd.com/en...7.11.2-Release-Notes.aspx

De laatste 17.10.x driver heeft er nog geen last van.

[ Voor 8% gewijzigd door Pikkemans op 17-11-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Gebruik zelf de laatste AMD drivers maar, gelukkig, tot nu toe nergens last van gehad. Maar misschien toch voor de zekerheid terug gaan naar een oudere driver...

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen, ben vooral benieuwd naar de South Korean attacker, aangezien ik een nieuwe attacker wil. De ability klinkt vrij interessant (pun intended) en de M14 EBR vindt ik persoonlijk echt sexy, maar we zullen zien hoe het gaat worden in Siege.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Weet niet of iedereen die al gezien had? Nieuwe operator, blijkbaar zie je hem niet op camera's en drones :D.

En deze komt er ook bij:

Kan alleen niet helemaal achterhalen wat ze nou doet :P. Een telefoon hacken en af laten gaan zodat ze hoort waar iemand is?

En tot slot deze:

Lijkt op een of andere tactical grenade launcher met meerdere soorten grenades?

[ Voor 105% gewijzigd door Bart ® op 19-11-2017 18:40 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:49

https://www.youtube.com/w...ergNiMDQ&feature=youtu.be

Altijd spannend hoe dit in de praktijk uitpakt.

Hier best wel heldere gameplay voor dit nieuwe seizoen:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=s67IOJx4dK8"]https://www.youtube.com/watch?v=s67IOJx4dK8[/video]
Check minuut +- 3:30 om te zijn wat je als defender ervaart wanneer de nieuwe attacker Dokkaebi de "mobiele" telefoons hackt.

Om dan maar direct uit te pakken met extra informatie voor jaar 3:
https://rainbow6.ubisoft....359-16/year-3-panel-recap

[ Voor 54% gewijzigd door UninPro op 20-11-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Ash mag dus de prullenbak in als je Zofia hebt.

wordt wel interessant seizoen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ah seizoen 3 is dus bevestigd, mooi *O*

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
Vrienden van mij zijn eindelijk ook gaan spelen, kortom tijd om de game uit een stoffig hoekje te halen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Welkom terug @Floks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 19:00

Martinspire

Awesomeness

AntiChrist7 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:37:
Ash mag dus de prullenbak in als je Zofia hebt.

wordt wel interessant seizoen denk ik
Nouja, niet als je wilt rushen of graag een kleine headshot hitbox wilt hebben. Ash is nog steeds handig en heeft waarschijnlijk ook nog de sterkere guns. Maar het is fijn om te zien ze concurrentie heeft.

Ik verwacht voor volgende operators wel 1 die een alternatieve Thatcher is. Er zijn nu zoveel gadgets die je daarmee kunt slopen dat je onmogelijk voldoende hebt aan 1 Thatcher. Iemand die met een EMP op zijn rug loopt of zo.

Vind dat de nieuwe operators trouwens wel veel voors en tegens hebben. En nou is dat op zich niet zo heel spannend, maar als je het vergelijkt met andere operators dan moeten die het met veel minder doen. En het lijkt er ook op alsof ze moesten compenseren om het nog enigszins interessant te houden.

Wat ik wel enorm jammer vind is dat er maar 2 maps bij gaan komen komend jaar. Dat is imo gewoon te weinig om me het hele jaar zoet te houden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ha, dank.

Gister weer eens gespeeld, ging voor geen meter, 0 kils of alleen maar een paar hits.
Voordeel, speelde met 2 vrienden die over zijn gekomen van PUBG, waarvan er eentje zei, zet toch die mouse speed eens wat lager.
Potjes er na gemiddeld 6 a 8 kills over de rondes, met hier een daar een uitschieter naar 11.

Kortom ben het toch niet verleerd :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Martinspire schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:15:
[...]

Wat ik wel enorm jammer vind is dat er maar 2 maps bij gaan komen komend jaar. Dat is imo gewoon te weinig om me het hele jaar zoet te houden.
Persoonlijk maakt mij dit enorm weinig uit. Er zijn voor mij dan ook maar weinig nieuwe maps bijgekomen die echt leuk zijn. Border is in dat opzicht een uitzondering. Dus wat dat betreft zal ik het niet om rouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-09 17:47
Ik heb zojuist het spel gekocht op steam (pc dus). Ik heb geen dlc's gekocht, die zijn ook niet echt nodig toch?

Is er een discord waar mensen samen spelen? Of is er iemand die met mij wil spelen vanavond? Ik ben nog een echte noob dus misschien kun je mij wat leren of kunnen we samen het spel uitvogelen. Als je interesse hebt voeg me maar toe op steam:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198068294685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
legacy operator bundel vond ik wel de moeite voor die 8 extra operators (en heb year 2 edition, dus die operators heb ik ook), maar gewoon basisgame is voldoende. Als je het leukt vindt kan je nog eventueel nieuwe operators unlocken. Een paar paginas terug zal er wel een ts/discord staan.

Sowieso wat oefenen in TH voor de maps te leren

Ik moet trouwens wat meer op de ts komen. Ik had deze game trouwens veel eerder moeten kopen, enorme fun. Ook je evolutie zien, van noob die van een dak valt tot iemand die een match mee op sleeptouw kan nemen is heel bevredigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zo ik ga lekker met de 8700K. In casual direct scores als 9/1 neergezet. Speelt heerlijk zonder de micro stutter. Zondag heb ik een aantal ranked matches gespeeld (team van 5 en team van 4, dus team effort) en ben nu uit Copper IV geraakt en zit nu in Bronze IV. Helaas neemt het punten wat je verdient per win wel steeds verder af. In het begin verloor ik er 180 per loss, de win zit nu tussen de 60 en 70 punten.

@levik7
Ik zou de season pass overwegen. De year1 operators kun je daarna vrij eenvoudig vrijspelen. Ik mis er nu nog een stuk of 2.

@Floks
Welkom bij de 800 dpi club :P?

@AntiChrist7
Vroeger was de game behoorlijk buggy (nu ook nog wel, 300 fixes in de volgende patch maar het is nu goed speelbaar).

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 27-11-2017 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
:X Ik kwam gelijk in silver 3 :X

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Tower is zo'n doolhof.. is er ergens waar je de maps kunt roamen (min of meer op je gemak)? Want einzelganger TH is toch random qua map?

Oh en met consulaat heb ik ook een bug, die map is opeens supershiny

[ Voor 21% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-12-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
AntiChrist7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:19:
Tower is zo'n doolhof.. is er ergens waar je de maps kunt roamen (min of meer op je gemak)? Want einzelganger TH is toch random qua map?
Je kan heel easy een custom game aanmaken. Tower als map, tijd op lang. Mooi verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:03

muhda

Time & Space traveler

Is de season pass (year 2) nog ergens goedkoop te krijgen?

Edit: vergeten erbij te zeggen dat ik op de PC speel. Ik zie net ook dat de DLC maar 18 euro is op steam.

[ Voor 50% gewijzigd door muhda op 08-12-2017 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:41
muhda schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:03:
Is de season pass (year 2) nog ergens goedkoop te krijgen?
Ik heb hem toevallig vandaag in de Brasil-store gekocht. (Xbox)

https://www.xbox-store-ch...-Year-2-Pass/c3633t0b2d19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Vind je op de ps4 nog makkelijk games zowel casual als ranked?

Wil het terug gaan halen. Staat voor 20 in den dreamland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 07:31
Bieren89 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:11:
Vind je op de ps4 nog makkelijk games zowel casual als ranked?

Wil het terug gaan halen. Staat voor 20 in den dreamland.
Ja, zeer makkelijk. Ik denk dat het atm populairder is dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Nieuwe AMD driver is uit en ze hebben het issue gefixed

Resolved Issues
Tom Clancy's Rainbow Six® Siege may experience an application hang when breaching walls with grenades or explosives.

https://support.amd.com/e...7.12.1-Release-Notes.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 23-09 14:58
net even mijn season pass year 3 binnen gehaald :D, ben er helemaal klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Ik ben nog aan het twijfelen. 30euro is veel, al kan ik er nog 20% afdoen met Uplay points.

Maar speel deze zoveel de laatste tijd, het is mijn nieuwe rocket league geworden (en veel minder toxisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
AntiChrist7 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:11:
Ik ben nog aan het twijfelen. 30euro is veel, al kan ik er nog 20% afdoen met Uplay points.

Maar speel deze zoveel de laatste tijd, het is mijn nieuwe rocket league geworden (en veel minder toxisch)
Minder toxic? Heb in de week nog is opgstart op ps4 en 10 matches gespeeld 10x dood geschote int begin door men eige team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AntiChrist7 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:11:

Met Uplay points is ie inderdaad 24 euro, dat is nog wel te doen. Ook maar aangeschaft :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 14:48
Ik begin het spel ook weer een beetje op te pakken. Heb nog wel de oude Discord maar deze lijkt redelijk leeg helaas (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 23-09 14:58
Kaasdipje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:19:
Ik begin het spel ook weer een beetje op te pakken. Heb nog wel de oude Discord maar deze lijkt redelijk leeg helaas (PC)
ja zit zelf al niet meer in de discord, was nooit echt iemand actief ind e channels. ik zit meestal met wat mensen waarmee ik speel op onze eigen teamspeak server. als je nog ooit iemand zoekt om mee te spelen dan hoor ik het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Men mag mij ook toevoegen voor pc: DudeB4rt
:)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Kaasdipje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:19:
probeer ook eens de TS, ben er vanavond wel denk ik...

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Bieren89 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:39:
[...]

Minder toxic? Heb in de week nog is opgstart op ps4 en 10 matches gespeeld 10x dood geschote int begin door men eige team.
dat ligt dan aan het platform vrees ik :) Op PC is het vrij zeldzaam. Ok soms heb je een clown in terrorist hunt die denkt dat hij grappig is, maar zelfs in casual zijn moedwillige teamkills enorm zeldzaam in mijn ervaring.

En sommige mensen verdienen een teamkill ;). Als je Rook twee rondes lang vraagt zijn armor neer te zetten en hij doet het niet, dan krijgt ie verdiend een shotgun in het gezicht

Maar als ik het vergelijk met rocket league, waar 1 match op drie in solo standaard een ramp is, is dit duizendmaal beter. En je hebt zelf nog veel in de hand

Er is wel een teamspeak waar een groepje tweakers op zit maar moet er zelf wat meer op komen. Maar de discord is vooral pubg idd. Maar de player count is hoger dan ooit tevoren. regelmatig 100k spelers op steam, en dat is dan zonder degenen die het enkel op uplay (zoals ik) hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 16:16

Louw Post

Cerenas

AntiChrist7 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:07:
[...]

dat ligt dan aan het platform vrees ik :) Op PC is het vrij zeldzaam. Ok soms heb je een clown in terrorist hunt die denkt dat hij grappig is, maar zelfs in casual zijn moedwillige teamkills enorm zeldzaam in mijn ervaring.

En sommige mensen verdienen een teamkill ;). Als je Rook twee rondes lang vraagt zijn armor neer te zetten en hij doet het niet, dan krijgt ie verdiend een shotgun in het gezicht

Maar als ik het vergelijk met rocket league, waar 1 match op drie in solo standaard een ramp is, is dit duizendmaal beter. En je hebt zelf nog veel in de hand

Er is wel een teamspeak waar een groepje tweakers op zit maar moet er zelf wat meer op komen. Maar de discord is vooral pubg idd. Maar de player count is hoger dan ooit tevoren. regelmatig 100k spelers op steam, en dat is dan zonder degenen die het enkel op uplay (zoals ik) hebben
Dit kan ik beamen, speel ook regelmatig even een paar potjes casual in de avond en kom eigenlijk zelden toxic mensen tegen. Heel af en toe een kind die denkt dat hij beter is en je dan uitscheld als je een foutje maakt of als je hem doodmaakt (als het een tegenstander is), daar reageer ik totaal niet op en het houd dan snel wel op. CSGO en een Rocket League zijn vele malen erger inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Het hangt heel erg van je elo af. Op bepaalde niveas is het toxic gehalte veel hoger. In copper wordt je tijdens ranked geteamkilled als jij 4 rounds de kills pakt zodat ze zelf ook even een kill kunnen maken. Aan de bovenkant van het spectrum zitten overigens ook genoeg spelers met woede problemen. Denk als je op silver/gold speelt dat je er het minste last van hebt. Bij Casual heb je zo ver ik weet een verborgen match making rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vind het zelf ook wel meevallen op pc. Toevallig vandaag nadat ik een op met terrorist hunt had gekozen gelijk al een vote for kick gekregen, geen idee waarom, was nog geen seconde gespeeld. Maar blijkbaar niet genoeg stemmen voor de kick. Tijdens spelen had ik de meeste kills, maar vlak voor het einde van het potje kreeg ik een headshot van een teammate. Geen idee waarom.

Paar potjes later kreeg ik wederom een vote, waarschijnlijk omdat iemand vond dat ik te weinig kills maakte. Ik speelde valkyrie en zat constant terroristen te spotten zodat de rest ze makkelijk af kon knallen. Maar dat snapte iemand blijkbaar niet. Wederom niet genoeg votes voor de kick. Zelfde potje pakte iemand ammo, maar iemand anders vond dat niet oké want hij had nog maar twee kills dus moest ie nog genoeg ammo hebben. Dat was dus reden voor een headshot. Hoe serieus neem je het spelletje dan :').

Maar dit zijn echt uitzonderingen, ik speel hele middagen zonder gedoe. Heb wel het idee dat in de avond vaker kleuters spelen, en in de ochtend/middag meer sociale personen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bart ® op 13-12-2017 22:04 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Mss nog ma is een kans geve :) mss gwn bad luck :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bieren89 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:39:
[...]

Ik herken dit totaal niet. Ik speel ook best vaak potjes casual in mijn eentje, maar zelden een teamkill. Enige wat mij zo af en toe overkomt is dat je in je eentje blijft leven tegen 3, 4 of 5 man van de tegenstander. Dan doe je te rustig aan, gaan teamgenoten je proberen weg te voten, maar ook dat lukt ze zelden. Iemand zei het al, maar het kan zijn dat het te maken heeft met je level, Rank of K/D (hoe serieus spelers je nemen), anders zou ik het zelf ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ik merk overigens wel dat ik de laatste tijd verdomd veel slechte spelers tegenover me heb. Ik ben vorig jaar als Gold geeindigd, maar speel nu in cacual alleen maar tegen starters (lvl30 en lager) of hele slechte spelers (Silver en lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
LordKnox schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:42:
Ik merk overigens wel dat ik de laatste tijd verdomd veel slechte spelers tegenover me heb. Ik ben vorig jaar als Gold geeindigd, maar speel nu in cacual alleen maar tegen starters (lvl30 en lager) of hele slechte spelers (Silver en lager).
heb ik vooral als ik solo ga, misschien omdat ze dan proberen queu's op te vullen.
Val ook vaak in lopende potjes, door leavers blijkbaar.

Erg leuk om dan de score even om te gooien.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Volgens de steamstats (en dat is zonder uplay only meegerekend) zijn er meer spelers dan ooit, dus niet abnormaal dat je meer mensen met lager level / beginners tegenkomt.

Ik speel het eigenlijk ook nog maar 3 maand, maar mijn level is absurd hoog/ niet representatief omdat ik aan elk free weekend heb meegedaan
Pagina: 1 ... 67 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.