Je kan ook gewoon keihard naar hem toe rennen. Shield is zo effectief omdat mensen in paniek raken. Blitz kan alleen vervelend zijn door zijn flash, maar montagne kan echt alleen niets uitrichten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:57:
[...]
Als je C4 hebt, kun je die gewoon naar hem toe gooien en gelijk laten ontploffen. Dat werkt bij mij altijd zeer goed hehe
Verwijderd
Moet je alleen wel oppassen dat er niemand achter staat, zoals wij gisteren dedenDersan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:00:
[...]
Je kan ook gewoon keihard naar hem toe rennen. Shield is zo effectief omdat mensen in paniek raken. Blitz kan alleen vervelend zijn door zijn flash, maar montagne kan echt alleen niets uitrichten.
Paar keer geprobeerd maar dit lukt mij echt niet..Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:57:
[...]
Als je C4 hebt, kun je die gewoon naar hem toe gooien en gelijk laten ontploffen. Dat werkt bij mij altijd zeer goed hehe
Vanavond maar eens proberen. Vind die flash niet zo sterk bij Blitz.Dersan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:00:
[...]
Je kan ook gewoon keihard naar hem toe rennen. Shield is zo effectief omdat mensen in paniek raken. Blitz kan alleen vervelend zijn door zijn flash, maar montagne kan echt alleen niets uitrichten.
[ Voor 39% gewijzigd door Vecodo op 04-12-2015 14:17 ]
Maar hebben we ook een lijstje van TS servers waarop de pc gamers zitten?
ts.solidaritygaming.com
is een waarvan de D3 SG clan gebruik van maakt, zijn met een man of 3-7 gedurende de avond bezig met Rainbow 6 Siege en zijn meestal op zoek naar meer mensen om een 5 man team op te zetten (voor hard/realistic of pvp)
ts.solidaritygaming.com
is een waarvan de D3 SG clan gebruik van maakt, zijn met een man of 3-7 gedurende de avond bezig met Rainbow 6 Siege en zijn meestal op zoek naar meer mensen om een 5 man team op te zetten (voor hard/realistic of pvp)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik zal mijn naam ook toevoegen aan de sheet! Na het avondeten kom ik direct online, heb beide beta's gespeeld en weet tactics al goed. Uplay id IQuickzzI voor degene die het alvast wil weten
Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift
Zooo.. iedereen toegevoegd uit het PC gedeelte!
Ready to go!
Ready to go!
Ik ben er vanavond ook vanaf een uur of 21u. Tot dan.
Hoe kan ik NAT type aanpassen, ik speel op de PS4..
Frank1973 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:30:
Hoe kan ik NAT type aanpassen, ik speel op de PS4..
Probeer die eens.
EDIT: bleh ze zijn weggehaald.
https://support.ubi.com/e...tion-4/kA030000000ti9MCAQ <- nieuwe link
[ Voor 32% gewijzigd door Gundogan op 04-12-2015 19:49 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Oké, heel raar:
Als ik mijn PC op start en Teamspeak start, dan doet mijn mic raar. (insta mute, constant geluid opnemen of dikke ruis) en als ik Rainbow 6 dan eenmaal opgestart heb, doet die weer normaal. Ik snap er de ballen van.
Iemand meer zo'n probleem?
Als ik mijn PC op start en Teamspeak start, dan doet mijn mic raar. (insta mute, constant geluid opnemen of dikke ruis) en als ik Rainbow 6 dan eenmaal opgestart heb, doet die weer normaal. Ik snap er de ballen van.
Steam ID = Ackerfiets
Gewoon in het Duits teruglullen Harrie, je kan het!Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:43:
mensen op de PS4 mogen me ook toevoegen. Met randoms multi is een ramp
psn: vuileharrie
Nederlandse PS5 clan / 30+
Mensen op de ps4 mogen ook mij toevoegen
stone-face-lock
stone-face-lock
Psn: stone-face-lock
Er zijn wel meer rare dingen met Uplay/R6 en TS3. Als je b.v. alt+tab gedaan hebt blijft je mic open staan en horen mensen je dubbel ondanks dat alle opties van uplay/R6 uit staan. Er is gewoon geen optie om je mic compleet uit te schakelen.Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:26:
Oké, heel raar:
Ook het muten van andere spelers is soms een probleem.
Ik neem aan dat je 'uplay beta voice' oid al uitgezet hebt...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ook ik heb me in de sheet gezet (link staat op pagina 27).
Zou de Moderator van dit topic deze in de "Let Op" kunnen plaatsen? Scheelt de volgende weer het nodige zoek werk
Ik heb helaas wel regelmatig dat de game @ random crashed --> volledig freezed en na 3 seconden afsluit. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?
Heb mijn videokaart (AMD R9 290) al geüpdatete maar dit heeft helaas geen effect gehad
Is erg vervelend omdat het ongeveer de helft / 1 op de 3 potjes voorkomt
Zou de Moderator van dit topic deze in de "Let Op" kunnen plaatsen? Scheelt de volgende weer het nodige zoek werk
Ik heb helaas wel regelmatig dat de game @ random crashed --> volledig freezed en na 3 seconden afsluit. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?
Heb mijn videokaart (AMD R9 290) al geüpdatete maar dit heeft helaas geen effect gehad
Is erg vervelend omdat het ongeveer de helft / 1 op de 3 potjes voorkomt
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wat? hoe bedoel je? Waar?prutser001 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:35:
[...]
Steam ID = Ackerfiets
Wel bijzonder da tweakers de game met een 6,5 heeft becijferd. Dit terwijl bijna alle andere media rond de 8 becijferen.
Ik vermaak me onwijs met deze game! Zoveel anders dan COD of bf! Heerlijk!
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Dit is denk ik toch wel mijn play of the day:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Da1b5KF2JI&feature=youtu.be]
Op dit soort momenten kan het mij niks schelen wat voor bugs de game nog heeft.
Als hij het doet speelt het super lekker weg.
Dit was trouwens in een potje met IQuickzzI, THX voor de commentaar haha
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Da1b5KF2JI&feature=youtu.be]
Game gekocht op PS4!
Voeg me maar toe: RivanovNL
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nice man! Zie de OP voor de Google SheetRivanov schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:51:
Game gekocht op PS4!
Team Faalhaas is aan het streamen. Voor wie wil weten hoe het niet moet -> http://twitch.tv/mofskie#6951
fantastische kill-streakBig-Opti schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:48:
[video]
Signature
Voor de OP:
Ik speel op PS4
Naam: Ghostleader1NL zowel uplay/ps4
Ik gebruik headset, astro a50.. Zonder headset is deze game niet te spelen lijkt mij..
Ik speel op PS4
Naam: Ghostleader1NL zowel uplay/ps4
Ik gebruik headset, astro a50.. Zonder headset is deze game niet te spelen lijkt mij..
Wooow nice hahaha.:DBig-Opti schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:48:
[video]
Jammer dat ik er niet bij was
Vrijdag ook een leuke avond gehad met spelers van hier. Eerst TH en daarna pvp geprobeerd: we moeten nog veel leren maar 't was plezant. De sint is voorbij dus vanavond terug een potje spelen.
Vandaag voor het eerst de game gespeeld. Bevalt erg goed! Spannende potjes. 
Communicatie is wel een must.. anders loop je als kip zonder kop rond. Hopelijk tref ik wat Tweakers online. Heb m'n naam in ieder geval toegevoegd aan de spreadsheet.
Communicatie is wel een must.. anders loop je als kip zonder kop rond. Hopelijk tref ik wat Tweakers online. Heb m'n naam in ieder geval toegevoegd aan de spreadsheet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb hier zelf ook telkens last van. (gebeurd btw bij mij alleen bij gebruik van TS3 en niet bij Skype.) Ubisoft geeft zelf aan dat je in de opties de mic open en dan weer dicht moet zetten.prutser001 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:35:
[...]
Er zijn wel meer rare dingen met Uplay/R6 en TS3. Als je b.v. alt+tab gedaan hebt blijft je mic open staan en horen mensen je dubbel ondanks dat alle opties van uplay/R6 uit staan. Er is gewoon geen optie om je mic compleet uit te schakelen.
Ook het muten van andere spelers is soms een probleem.
http://forums.ubi.com/showthread.php/1332624-Known-Issues?
Ik vermaak me goed met R6 zolang ik niet uit de game gegooid word. gebeurt nog tevaak dat de connectie wegvalt me NAT staat open en heb een ping van 8ms
Ik heb me zelf aan de lijst van spelers toegevoegd als iemand wil spelen op de Xbone! (GT: XB0XSPIRIT)
Ik heb me zelf aan de lijst van spelers toegevoegd als iemand wil spelen op de Xbone! (GT: XB0XSPIRIT)
Twijfel serieus om deze game aan te schaffen.
Alleen als ik gamekings moet geloven is dit echt een team spel.
Als je niet samen speelt dan is het een verloren zaak.
Speel momenteel erg veel bo3 , maar ook dit lijkt me super tof op ps4.
Wat is jullie ervaringen met solo spelen van het spel in multiplayer?
Solo spelen is te doen, echter met headset en met andere bekenden is het nog leuker.. Ik heb vandaag random goeie games gehad met random spelers die allemaal een headset hadden. Toch scheelt dat erg veel!!
Ik vind het een supergame wat alleen maar beter kan worden in mijn ogen, ik vind de 6.5 toch zeker een 8/8.5 waard.
Ik vind het een supergame wat alleen maar beter kan worden in mijn ogen, ik vind de 6.5 toch zeker een 8/8.5 waard.
Het is een echte team game. Solo kan, maar dan heb je wel een mic nodig om te communiceren. Zeker op Realistic is dat aan te raden.fevo-1190 schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:13:
Twijfel serieus om deze game aan te schaffen.
Dat hangt van de reviewer af of het een milsim gamer is. De kritiek punt is dat deze game geen vette Singleplayer heeft. Dus on samen hangend. Mij lijk de realiteit dat Swat missies sowieso onsamenhangend zijn. Sommige gamertjes moeten een diepe backstory of plot narative en nog meer zooi. Of een of ander cutscene festijn met QTE crap . Een Epische verhaal. Als de reviewer er ook zo een is?SimD schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:00:
Wel bijzonder da tweakers de game met een 6,5 heeft becijferd. Dit terwijl bijna alle andere media rond de 8 becijferen.
Als ATF team lid krijg je niet meer dan mission briefing.
Ik ben van BF4 naar blops3 net 1x prestige gehaald en dan naar R6S.
Ja dan voeld deze game toch magertjes aan. Maar dat stoort mij niet.
Ik vergelijk het met vorige R6 . Ghost Recon lijkt mij wel meer verhalend dan deze.
Het is ook meer Swat ipv special ops en dan denk ik ook meer aan die Swat titel.
Ja die CoD zijn toch wel hele complete games en dan komen er de DLC nog bij.
Er is online coop en training optie. Maar als je casual clan meer dan 5 leden heeft.
Speel op de PS4 en sinds recent BF4 maken wij gebruik van party chat. Werkt geweldig voor BF en blops. Maar R6S is team communicatie zeer belangrijk en met zijn 2 communiceren zonder 3 vreemden lijkt mij dat je heel stuk minder effectief bent .
Ons clannetje is nog niet online geweest. Ik en mijn big bro wel.
Ik kan kiezen geluid mic via headset of via de PS4 cam.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
vraagje, ik zit heel erg te twijfelen om hem te halen, ik heb op moment alleen vrienden die destiny spelen is het de moeite als je alleen speelt? dan doel ik meer op als ik in een groep kom zijn de "vreemde" dan wel bereid om chat te gebruiken of doen ze maar wat?
anders komt dat de game niet ten goede en is dat zonde..
en verder over het algemeen de moeite waard? miss iemand die me kan overhalen :-)
en verder over het algemeen de moeite waard? miss iemand die me kan overhalen :-)
Gisteren een aantal potten gespeeld met 5 man...eerste 3 potjes super snel tegenstander gevonden en lekker gespeeld zeg maar. Daarna knalde elke keer 1 iemand random uit het team....weer uitnodigen zodat we met 5 waren. Potje zoeken...en bam 1 iemand knalde naar het hoofdmenu....rest van de avond geen fatsoenlijk potje meer kunnen spelen eigenlijk.
Burp
Er is een lijstje met spelers vanuit GoT, zet je naam hiertussen en voeg wat mensen toe. Er zijn altijd wel wat tweakers online en tot nu toe alleen goede ervaringen gehad met deze community.vegetto1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:13:
vraagje, ik zit heel erg te twijfelen om hem te halen, ik heb op moment alleen vrienden die destiny spelen is het de moeite als je alleen speelt? dan doel ik meer op als ik in een groep kom zijn de "vreemde" dan wel bereid om chat te gebruiken of doen ze maar wat?
Afgelopen weekend samen met FMBEE wat random TH op hard gedaan. Op een gegeven moment kregen we een groep Nederlanders erbij (of wij bij hun
) en 2 uur later gestopt. Echt een leuk avondje geknald met een leuke groep.
Ik heb zelf al veel nieuwe "vrienden" gemaakt in de game. Dus opzich lukt dat ook wel.vegetto1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:13:
Op de ps4 mag je mij ook toevoegen. Ben er vanavond weer te vinden! Cant wait!
Ben eindelijk lvl 21! Ranked here we come!
Vroeger een fantiek Tactical Ops speler, heb ik ook deze game gekocht met de hoop dat het weer een lekker simpele shooter zou zijn. Hij is iets complexer maar vermaak mij er goed mee tot nu toe.
Vind het alleen lastig om een operator uit te zoeken. Heb nu een paar kunnen unlocken maar als je dan online bent zijn binnen een paar seconden al operators uitgezocht waardoor jij blijft hangen met niets.... Jammer dat er maar 1 type operator mag zijn in een team. Maar dat is mijn mening uiteraard.
Is er ook een mode waarbij je gewoon het andere team afmaakt en weer opnieuw begint? Want nu join je gewoon multiplayer en wordt je ergens ingegooid. Maar ik vind de modes met de bom en hostages of gewoon elkaar afknallen wel leuk. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je de desbetreffende modes kunt selecteren? En is de mode er wel dat je elkaar gewoon afknalt zonder bijkomende dingen?
Ik speel op de PC trouwens.
Vind het alleen lastig om een operator uit te zoeken. Heb nu een paar kunnen unlocken maar als je dan online bent zijn binnen een paar seconden al operators uitgezocht waardoor jij blijft hangen met niets.... Jammer dat er maar 1 type operator mag zijn in een team. Maar dat is mijn mening uiteraard.
Is er ook een mode waarbij je gewoon het andere team afmaakt en weer opnieuw begint? Want nu join je gewoon multiplayer en wordt je ergens ingegooid. Maar ik vind de modes met de bom en hostages of gewoon elkaar afknallen wel leuk. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je de desbetreffende modes kunt selecteren? En is de mode er wel dat je elkaar gewoon afknalt zonder bijkomende dingen?
Ik speel op de PC trouwens.
Weet iemand of er al iets is gefixed aan die brakke netcode en headshots? Ik ergerde me beide bèta's echt dood aan de oneshot kills en kills terwijl je al achter de muur ben etc. en de hoeveel headshots die geschoten werd.
Schijnt dat de servers op een hele lage tickrate zit waardoor je dit soort ongein hebt en het hierdoor totaal niet competitve is. Voor mij ook de rede geweest om de game niet te kopen alhoewel het concept gaaf is.
Wellicht hebben ze hier iets in de echte release nog wat aan gedaan zodat hij het aanschaffen waard is?
Schijnt dat de servers op een hele lage tickrate zit waardoor je dit soort ongein hebt en het hierdoor totaal niet competitve is. Voor mij ook de rede geweest om de game niet te kopen alhoewel het concept gaaf is.
Wellicht hebben ze hier iets in de echte release nog wat aan gedaan zodat hij het aanschaffen waard is?
Dit weekend goed vermaakt met RB6, thx to bendalff, pica en de andere standaard personen 
Ondertussen alweer level 57 met 25k renown in reserve na alle characters met de attachments die ik wil te hebben unlocked. Weet iemand wat de max is?
Ondertussen alweer level 57 met 25k renown in reserve na alle characters met de attachments die ik wil te hebben unlocked. Weet iemand wat de max is?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Level 57?! Hoe level jij zo snel op dan?4th schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
Dit weekend goed vermaakt met RB6, thx to bendalff, pica en de andere standaard personen
Duidelijk geen jäger in het andere teamBig-Opti schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:48:
[video]
ik gok met boosters; ik heb die nog 1 tegoed via uplay voor 1 dag, maar die moet ik nog even plannen wanneer ik tijd heb.The Outlaw schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:00:
[...]
Level 57?! Hoe level jij zo snel op dan?
¯\_(ツ)_/¯
Zijn eerste 3-4 dagen vooral met terrorist hunt bezig geweest, toen naar de 45 gehaald, vanaf zaterdagmiddag vooral op pvp. iets van 9 uur pvp en 18 in pve.The Outlaw schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:00:
[...]
Level 57?! Hoe level jij zo snel op dan?
edit:
we hebben wel met 4 man op vrijdagavond de booster aangezet maar dat werkt alleen op renown, niet op je xp
[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 07-12-2015 12:30 ]
Boosters zijn enkel voor renown en niet voor xp en levels dacht ik.beschuitfluiter schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:28:
[...]
ik gok met boosters; ik heb die nog 1 tegoed via uplay voor 1 dag, maar die moet ik nog even plannen wanneer ik tijd heb.
Levle 57 klinkt mij een beetje ongeloofelijk. ben nu level 15-17 zoiets en ik heb het redelijk gespeeld maar level 57 in wat zal het zijn 7 dagen dat geloof ik niet post eens een stat pics4th schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Hallo, ik heb mezelf ook toegevoegd :)!
MiradeTV (uplay/pc), ik heb ook een eigen TS3 server met eigen domein!
MiradeTV (uplay/pc), ik heb ook een eigen TS3 server met eigen domein!
dsfsdf
Ik heb op Twitch gasten gezien die al 65+ waren. Het is zeker niet onmogelijk als je wat meer vrije tijd hebt.lordgandalf schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
[...]
Levle 57 klinkt mij een beetje ongeloofelijk. ben nu level 15-17 zoiets en ik heb het redelijk gespeeld maar level 57 in wat zal het zijn 7 dagen dat geloof ik niet post eens een stat pics
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik zoek trouwens naar mensen die zelf competitief willen gaan spelen, waarbij we tactisch gericht gaan spelen.
Mijn doel is om een clan te starten met 5-7 man, het betreft een fun clan(!).
Zelf speel ik hiernaast ook CS:GO en heb jarenlang COD en op nationaal niveau Combat arms gespeeld.
Als je interesse hebt, even een PM sturen
Mijn doel is om een clan te starten met 5-7 man, het betreft een fun clan(!).
Zelf speel ik hiernaast ook CS:GO en heb jarenlang COD en op nationaal niveau Combat arms gespeeld.
Als je interesse hebt, even een PM sturen
[ Voor 8% gewijzigd door Avizura op 07-12-2015 13:44 ]
dsfsdf
Headshots, penetration kills en gadgets vernietigen.lordgandalf schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
[...]
Levle 57 klinkt mij een beetje ongeloofelijk. ben nu level 15-17 zoiets en ik heb het redelijk gespeeld maar level 57 in wat zal het zijn 7 dagen dat geloof ik niet post eens een stat pics
Van de 3200 pve kills heb ik 1800 headshots, is 40% meer exp per kill.
Net nagekeken, 9 uur pvp en 24 pve.
TOTALE XP IN ANTITERREUR
1752023
BESTE SCORE VOOR ANTITERREUR (KLASSIEK)
2270
BESTE SCORE VOOR GIJZELAAR EVACUEREN
2356
BESTE SCORE VOOR GIJZELAAR BESCHERMEN
2908
BESTE SCORE VOOR BOM ONTMANTELEN
3228
BESTE EINZELGÄNGERSCORE (NORMAAL)
2270
BESTE ANTITERREURSCORE IN COÖP (NORMAAL)
2855
BESTE EINZELGÄNGERSCORE (MOEILIJK)
727
BESTE ANTITERREURSCORE IN COÖP (MOEILIJK)
3228
BESTE EINZELGÄNGERSCORE (REALISTISCH)
-
BESTE ANTITERREURSCORE IN COÖP (REALISTISCH)
2356
TOTALE XP IN MULTIPLAYER
306479
BESTE SCORE VOOR TDM - BOM
3750
BESTE SCORE VOOR TDM - GEBIED VEILIGSTELLEN
3820
BESTE SCORE VOOR TDM - GIJZELING
3788
GESPEELDE MATCHES
37
MATCHES GESPEELD - BOM ONTMANTELEN
10
MATCHES GESPEELD - GEBIED VEILIGSTELLEN
12
MATCHES GESPEELD - GIJZELAAR EVACUEREN
15
VERHOUDING KILLS/GEDOOD
0.96
VERHOUDING KILLS/GEDOOD (KLASSEMENT)
-
VERHOUDING KILLS/GEDOOD (CASUAL)
0.96
KILLS
99
GEDOOD
103
HEADSHOTS
52
KILLS VIA PENETRATIE
15
PRECISIE
0.27
MÊLEEKILLS
-
4th zat gisteren al boven de 52 ik zit zelf nu op 30 we hebben heel veel normal TH gedaan 3-5 min gemiddeld per potje gaat dan zeer hard met de XP
Time played 8 hours
Total XP in Terrorist hunt 568961
Matches played 108
Matches Win/Lose Ratio 9.80
Matches won 98
Matches Lost 10
Als je wil levelen en renown verdienen dan kan je best een avondje afspreken. Het gaat hard met 5 man in een team en allemaal een booster actief (+95% renown dan). Wil ik gerust nog eens doen ;-)
Vermaak me super met deze game, mochten er nog wat casual gamers zijn voeg me toe op de PS4 rotten-me. Die disconnects van de host met terrorist hunt zijn wel annoying en die suicide bomber zorgt ook nog te regematig voor volle onderbroeken met mijn rank 8 en niet goed opletten
Als 1 iemand uit de party knalt moet iedereen de game opnieuw opstarten (PS4), anders blijf je gezeik houden inderdaad.Wii4all schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:15:
Gisteren een aantal potten gespeeld met 5 man...eerste 3 potjes super snel tegenstander gevonden en lekker gespeeld zeg maar. Daarna knalde elke keer 1 iemand random uit het team....weer uitnodigen zodat we met 5 waren. Potje zoeken...en bam 1 iemand knalde naar het hoofdmenu....rest van de avond geen fatsoenlijk potje meer kunnen spelen eigenlijk.
Tot nu toe erg blij met de game! Helemaal wanneer je met 1 party een squad hebt, dit lijkt de matchmaking ook ten goede te komen.
Ben nog op zoek naar meer spelers op de PS4. Mocht je een pot willen spelen voeg mij dan maar toe: PSN = MrAelon
Ben nog op zoek naar meer spelers op de PS4. Mocht je een pot willen spelen voeg mij dan maar toe: PSN = MrAelon
[ Voor 6% gewijzigd door MrAelon op 07-12-2015 18:37 ]
Je kan jezelf ook toevoegen aan de Google Sheet. Staan ook andere PSN's van RB6 spelersMrAelon schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:36:
Tot nu toe erg blij met de game! Helemaal wanneer je met 1 party een squad hebt, dit lijkt de matchmaking ook ten goede te komen.
Wat tof! Dankjewel. Bij deze toegevoegd. Zal degenen die er op staan vanavond adden.The Outlaw schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:44:
[...]
Je kan jezelf ook toevoegen aan de Google Sheet. Staan ook andere PSN's van RB6 spelers
Vandaag met ons team begonnen aan ranked. drie van de vijf matches gewonnen voor de placement. Waarvan ook een crash, waardoor er nog maar twee in ons team bleven.... Beetje lastig om dan te winnen tegen een goed samenwerkend team.
Eindig in Silver IV. Win de drie daaropvolgende matches zonder een rank omhoog te gaan. Verlies degene die erna komt en ik zak gelijk twee ranks. Onder begeleiding van veelvuldig gebruik van schuttingtaal zetten mijn team en ik de strijd voort en winnen de volgende match met 4-0. tot onze verbazing zakken we een rang inplaats van te stijgen.
Volgens mij moet aan het ranked systeem nog het een en ander worden gesleuteld. Het is wel mooi om te zien dat het verschil in niveau tussen ranked en casual enorm is. Dus ik raad ierdereen zeker aan om ranked te gaan spelen.
Eindig in Silver IV. Win de drie daaropvolgende matches zonder een rank omhoog te gaan. Verlies degene die erna komt en ik zak gelijk twee ranks. Onder begeleiding van veelvuldig gebruik van schuttingtaal zetten mijn team en ik de strijd voort en winnen de volgende match met 4-0. tot onze verbazing zakken we een rang inplaats van te stijgen.
Volgens mij moet aan het ranked systeem nog het een en ander worden gesleuteld. Het is wel mooi om te zien dat het verschil in niveau tussen ranked en casual enorm is. Dus ik raad ierdereen zeker aan om ranked te gaan spelen.
Wat een topgame! Vermaak me kostelijk. Speel continue samen met een vriend en dat is super. Erg gave game! Eerlijk gezegd niet verwacht haha.
Tip voor degene die last hebben van de medespelers. Je kunt in de HUD preferences De outline van de teamspelers uitzetten. Het is al een paar keer voorgekomen dat een tegenstander ergens staat en een teamgenoot precies achter hem loopt aan de andere kant van een muur. Hierdoor zie je de tegenstander amper.
Thanks, straks een aantal keren gehad! Meteen aangepast. Vergroot de kans op friendly fire wel aanzienlijk, maar so whatInfzZ schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:19:
Tip voor degene die last hebben van de medespelers. Je kunt in de HUD preferences De outline van de teamspelers uitzetten. Het is al een paar keer voorgekomen dat een tegenstander ergens staat en een teamgenoot precies achter hem loopt aan de andere kant van een muur. Hierdoor zie je de tegenstander amper.
Steam ID = Ackerfiets
heb zojuist iedereen uit de sheet toegevoegd (als ze te vinden waren..
) lijkt me leuk om wat meer communication based te seplen
Wat is dit toch verslavend. En wat kun je "boos" op jezelf worden als je plan mislukt doordat je niet goed genoeg opletten of te ongeduldig was.
Ik kan slecht tegen me verlies en dan moet ik soms maar even mn headphone op mute zetten 😂
Ik kan slecht tegen me verlies en dan moet ik soms maar even mn headphone op mute zetten 😂
Hoe heb je ervoor gezorgd dat jullie tegen elkaar spelen? Ik heb de optie nog niet kunnen vinden.
Verwijderd
Bij multi dan custom en dan create playlistUffeltje schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:36:
Hoe heb je ervoor gezorgd dat jullie tegen elkaar spelen? Ik heb de optie nog niet kunnen vinden.
goeie Q&A met de devs: https://www.reddit.com/r/...and_answers_put_together/
Ook net gevonden dat Glaz met alle gemak door reinforced wall kan schieten (en zelfs de ramen van het vliegtuig): http://www.gamerevolution...inbow-six-siege-operators
Ook net gevonden dat Glaz met alle gemak door reinforced wall kan schieten (en zelfs de ramen van het vliegtuig): http://www.gamerevolution...inbow-six-siege-operators
"They are working on the open broadcasting mic issue"
Yes, dat is goed nieuws.
Yes, dat is goed nieuws.
Wat is dat dan?Poulske schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:47:
"They are working on the open broadcasting mic issue"
Yes, dat is goed nieuws.
Is er een probleem?
Trouwens kan iemand mij vertellen of die Surround sound tot zijn recht komt in dit spel?
Ik heb een Turtle beach 500P met DTS 7.1 surround sound, maar ik heb nog niet het idee dat dit volledig wordt ondersteund of wel?
Iemand meer info hierover?
Met je surrround headset kan je horen waar ze zich bevinden. Let wel op dat geluid van de muur naast je via de deuropening voor of achter je kan komen zoals je normaal in een kamer zou zittenWestBoy_B schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:03:
[...]
Wat is dat dan?
Is er een probleem?![]()
Trouwens kan iemand mij vertellen of die Surround sound tot zijn recht komt in dit spel?
Ik heb een Turtle beach 500P met DTS 7.1 surround sound, maar ik heb nog niet het idee dat dit volledig wordt ondersteund of wel?
Verwijderd
Heb ook een turtle beach maar geluid is goed hoor. Mss een andere preset gebruiken? Heb de mijne op Footstep focusWestBoy_B schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:03:
[...]
Wat is dat dan?
Is er een probleem?![]()
Er staat op Reddit een flinke AMA met wat interessante punten. Hier quote ik even wat ik momenteel het belangrijkste vind:
Bron: Rainbow Six Siege Developer AMABUGS ON REPLICATION AND KILLCAM
Let’s start by talking about quick fixes. We have a few bugs that we managed to get out of the way and that will be fixed for our next title update in mid-December:
Fixed: Pawn rotation latency: the difference between a player’s action, the server’s perception and another player seeing said action had an extra delay due to a bug. This had even more impact on shield wielding Operators since sometimes players using those would think they were protected while they were not because of the additional delay caused by the pawn rotation bug.
Fixed: Shield positioning while rappelling: certain shield angles were not being replicated properly, this caused the shield wielding player to be overprotected in certain cases. This caused hit detection issues for the player shooting at the shield wielding player.
Fixed: Shooting and moving while rappelling: when moving and shooting while in rappel, the hits were sometimes not registered properly by the server.
Improved: Kill cam replication issues: the kill cam was not displaying an accurate representation of hit positions. The point of view seen after death was not the exact point of view of the killer. Moreover, we have instances in which the kill cam shows body parts sticking through walls while they actually weren’t being seen from the killer’s perspective. This has been improved for the next title update, but we still need additional work on this. It is still considered under development.
SERVER TICK RATE
We are currently investigating having a higher tick rate, which would improve positioning and shooting replication. The current servers run at a tick rate of 64, but the position of players is updated 30 times per second. We have plans to address this very soon and are currently running tests in which we have a position update rate of 60. If the results are satisfying, we will be deploying this in a future update as soon as possible.
We missen dus nog een map genaamd Bartlett University. Bij de release werd gezegd dat we 11 maps kregen. Eigenlijk hebben we dus maar 10.
Reddit Rainbow Six Siege AMAWe are currenty working on making that map available for all in PVP and PVE, on top of all other free maps that are planned for year one.
Hopelijk zijn dit soort aanpassingen snel door te voeren want dit belemmert soms het spelplezier, maar de game is verder erg verslavend and satisfying:)Seroczynski schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:30:
Er staat op Reddit een flinke AMA met wat interessante punten. Hier quote ik even wat ik momenteel het belangrijkste vind:
[...]
Bron: Rainbow Six Siege Developer AMA
ut=life
Volgens dezelfde AMA komt er mid-december een patch waar deze punten (uit de AMA) in verwerkt zitten.
Die map is met die vreemde "gekleurde" lucht. Tevens de map die in article 5 situation zit. Nummer 11 van de situations.The Outlaw schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:53:
We missen dus nog een map genaamd Bartlett University. Bij de release werd gezegd dat we 11 maps kregen. Eigenlijk hebben we dus maar 10.
[...]
Reddit Rainbow Six Siege AMA
Die zit wel in TH (PVE), maar voor zover ik weet niet in MP (PVP). Is voor TH echt een topmap, mede door de &%^&* visibility die je hebt en het gasmasker dat je ophebt, heerlijkPannekoek81 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:01:
[...]
Die map is met die vreemde "gekleurde" lucht. Tevens de map die in article 5 situation zit. Nummer 11 van de situations.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Oh dat zou kunnen. Ik doe voornamelijk TH. En in situations kwam ik de map net tegen. Vind maar een kl*te mapFarscape2 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:18:
[...]
Die zit wel in TH (PVE), maar voor zover ik weet niet in MP (PVP). Is voor TH echt een topmap, mede door de &%^&* visibility die je hebt en het gasmasker dat je ophebt, heerlijk
Welke Turtle Beach heb jij dan?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:27:
[...]
Heb ook een turtle beach maar geluid is goed hoor. Mss een andere preset gebruiken? Heb de mijne op Footstep focus
Want ik heb alle instellingen uitgevoerd, net zoals in de handleiding. Maar ik vind het misschien nog wel beter kunnen, of ik moet gewoon even wennen aan het geluid. Het lijkt namelijk erop dat het geluid alsnog van alle kanten komt, ipv dat je echt kan horen, dat iemand van links of rechts komt...
Verwijderd
Heb de Elite 800. Duur maar ben er zeer tevreden mee. Ook handig als je zelf al dood bent en mee kunt luisteren met je teamm8'sWestBoy_B schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:44:
[...]
Welke Turtle Beach heb jij dan?
Want ik heb alle instellingen uitgevoerd, net zoals in de handleiding. Maar ik vind het misschien nog wel beter kunnen, of ik moet gewoon even wennen aan het geluid. Het lijkt namelijk erop dat het geluid alsnog van alle kanten komt, ipv dat je echt kan horen, dat iemand van links of rechts komt...
Ok, maar ik hoor ook de teamates je dood bent hehe.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:55:
[...]
Heb de Elite 800. Duur maar ben er zeer tevreden mee. Ook handig als je zelf al dood bent en mee kunt luisteren met je teamm8's
Ik heb volgens mij 1 prijsklasse lager dan jou
Zie vergelijking: http://www.gamingheadsetshop.nl/vergelijken/514552/514563
Maar ik moet waarschijnlijk gewoon wennen aan het geluid van alle kanten, want je hoort echt alles!
Als ik dolby op mijn Void aanzet hoor ik iedereen op TS ook nogal wazig. Kan je dat makkelijk aanpassen, of gebruiken jullie geen TS?
Verwijderd
Nee PS4.Seroczynski schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:52:
Als ik dolby op mijn Void aanzet hoor ik iedereen op TS ook nogal wazig. Kan je dat makkelijk aanpassen, of gebruiken jullie geen TS?
Maare vuile harri3 dan, hoor je ook geluid soms alleen maar van 1 oorschelp of altijd uit 2? Dus als het geluid van links komt, hoor je meer geluid van links dan van rechts? Of niet?
Verwijderd
jaWestBoy_B schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:10:
[...]
Maare vuile harri3 dan, hoor je ook geluid soms alleen maar van 1 oorschelp of altijd uit 2? Dus als het geluid van links komt, hoor je meer geluid van links dan van rechts? Of niet?
Zou graag ook met een groep samen willen spelen.
Nickname Uplay: huskyym
platform: pc
mic: ja
steam: yorickm
feel free to ad!
feel free to ad!
Zet je naam in de Rainbow Six Google Sheet. Scheelt een hoop scrollwerk. En het toevoegen van andere R6 spelers is gedaan in no timeymaenhout schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:40:
feel free to ad!
Gisteren ook mijn naam maar even toegevoegd aan de sheet. Ben ondertussen level 21 en heb alleen maar Terrorist Hunt gedaan (alles doorelkaar). Ben nu bezig op een hoger level (niet normal maar...?)
Hard? Realistic komt na Hard.bas.dijkstra schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:06:
Gisteren ook mijn naam maar even toegevoegd aan de sheet. Ben ondertussen level 21 en heb alleen maar Terrorist Hunt gedaan (alles doorelkaar). Ben nu bezig op een hoger level (niet normal maar...?)
Ga ook even de sheet af om mensen toe te voegenymaenhout schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:40:
feel free to ad!
Fantastisch potje was dit!!Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:33:
gisteren potje 3 vs 3 gespeeld aangezien we met zijn zessen waren. Gezellig
[video]
Haha die laatste killcam wijkt zo erg af van mijn beeld. Zal vanavond wel even vergelijkend filmpje uploaden.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:33:
gisteren potje 3 vs 3 gespeeld aangezien we met zijn zessen waren. Gezellig
[video]
Op welke ts zitten jullie nu? Die van Perlin is uit de lucht ofzo?
dsfsdf
nog mensen zin om met mij en een andere gast van tweakers te spelen? (PC)
we zijn op TS.
SirNeverLuck
we zijn op TS.
SirNeverLuck
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.