Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Avizura schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:39:
Op welke ts zitten jullie nu? Die van Perlin is uit de lucht ofzo? :D
Hij is weer in de lucht. Ziggo lag er uit in deze regio.
Teamspeak: ts4.ddns.net

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heerlijk avondje knallen weer met de vaste SG groep.

Paar potjes waar we flink wonnen maar ook een paar waar we gewoon afgeslacht werden.

Wel mooi om te zien dat ze die killcam aan gaan pakken want af en toe had ik ook zoiets van 'wtf' dat kan nooit!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08-2016

Avizura

sdfsdf

Eerste keer vanavond gespeeld met andere tweakers, vond het gezellig :)!

Jammer dat ik volgende week tentamens heb, maar de achterstand zal ik vast wel inhalen tijdens de kerstvakantie. :D

#mirade

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

Blijft jullie beeld wel eens hangen voor een één seconde? Ik heb hier een i5 4690k, 8gb 2333mhz ram en een gtx 970 msi 4gb gaming op bijna maxed settings. Mijn FPS blijft gewoon stabiel maar af en toe (eens in de 2-5m) blijft het beeld even halen. Ik run trouwens 2560x1080 60hz monitor... suggesties?

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04
Avizura schreef op woensdag 09 december 2015 @ 02:32:
Blijft jullie beeld wel eens hangen voor een één seconde? Ik heb hier een i5 4690k, 8gb 2333mhz ram en een gtx 970 msi 4gb gaming op bijna maxed settings. Mijn FPS blijft gewoon stabiel maar af en toe (eens in de 2-5m) blijft het beeld even halen. Ik run trouwens 2560x1080 60hz monitor... suggesties?
Hier geen last van grafishe problemen.

Wat is wel super irritant vind is het vast komen te zitten naast muren en de hitboxes.
Al een paar keer gehad dat ik ergens ga zitten en vervolgens niet meer weg kan komen!
En als ik sommige killcams zie dan is echt geen enkel schot raak of het poppetje niet eens te zien.. maar wel een kill?! :/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04
Edit: op magische wijze een dubbelpost! *O*

[ Voor 88% gewijzigd door schaapiej op 09-12-2015 10:45 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfzZ
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
prutser001 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:46:
Heerlijk avondje knallen weer met de vaste SG groep.

Paar potjes waar we flink wonnen maar ook een paar waar we gewoon afgeslacht werden.

Wel mooi om te zien dat ze die killcam aan gaan pakken want af en toe had ik ook zoiets van 'wtf' dat kan nooit!
Ik weet niet in hoeverre dat aan de killcam zelf ligt. Ik sneakpeek zelf vaak even om een hoekje. kijkend of er iemand zit. Dat gaat soms goed en soms niet, alleen bij bepaalde pogingen dan ben ik echt allang weer terug het hoekje om en word vervolgens daarna alsnog doodgeschoten.

In de killcam zie je mij ook niet meer en de tegenstander is op een stuk lucht aan het schieten waar bloed uitkomt.

edit: Sneakpeek, geen sneakpeak....
http://theoatmeal.com/comics/sneak_peek

[ Voor 5% gewijzigd door InfzZ op 09-12-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:12
InfzZ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:42:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dat aan de killcam zelf ligt. Ik sneakpeak zelf vaak even om een hoekje. kijkend of er iemand zit. Dat gaat soms goed en soms niet, alleen bij bepaalde pogingen dan ben ik echt allang weer terug het hoekje om en word vervolgens daarna alsnog doodgeschoten.

In de killcam zie je mij ook niet meer en de tegenstander is op een stuk lucht aan het schieten waar bloed uitkomt.
Ik heb het vooral andersom waarbij ik de tegenstander nog nieteens kan zien, maar als ik dan de killcam te zien krijg stond ik ongeveer vol in de deuropening.
Begin zo langzamerhand aan mezelf te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
MuddyMagical schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:44:
[...]

Ik heb het vooral andersom waarbij ik de tegenstander nog nieteens kan zien, maar als ik dan de killcam te zien krijg stond ik ongeveer vol in de deuropening.
Begin zo langzamerhand aan mezelf te twijfelen...
Is al eerder in dit topic voorbijgekomen dat dit mid-december verbeterd gaat worden, en hoe dit veroorzaakt wordt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davografie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01-2023
Hey gasten, kan ik zo bij jullie in de TS springen om mee te knallen of moet ik me ergens aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:59
Hoeft niet, je bent altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

De meeste mensen kun je vinden bij ts4.ddns.net

en inspringen kan gewoon ja :)

Meestal lopen er 2 volle squads in de avond tho, dus je moet wel op tijd zijn of een derde aanmaken

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:41
Weet iemand hier hoe je een pvp of terrorist hunt game kan spelen op Bartlett University?
Ik ben de map slechts 1 keer tegen gekomen op terrorist hunt (Defuse Bombs - Hard mode).
Op de site van Rainbow Six is niks te vinden over deze map en ook kan ik hem niet selecteren bij een custom game...

Ik vond het erg gaaf gezien je weinig zicht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Er schijnt een patch te komen midden december die die map ook naar de andere modi zal brengen. Tenminste als ik dat goed begrepen heb.

Hier staat hun uitleg: https://www.reddit.com/r/...a_on_december_7th/cxkss78

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:41
The Outlaw schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:00:
Er schijnt een patch te komen midden december die die map ook naar de andere modi zal brengen. Tenminste als ik dat goed begrepen heb.

Hier staat hun uitleg: https://www.reddit.com/r/...a_on_december_7th/cxkss78
aah... top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:56
Avizura schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:54:
De meeste mensen kun je vinden bij ts4.ddns.net

en inspringen kan gewoon ja :)

Meestal lopen er 2 volle squads in de avond tho, dus je moet wel op tijd zijn of een derde aanmaken
Misschien is het een idee om de twee squads eens tegen elkaar te laten spelen. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Laatst online: 08:52
Uffeltje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:53:
[...]

Misschien is het een idee om de twee squads eens tegen elkaar te laten spelen. :)
Paar keer gedaan op de PS4, drie tegen drie. Dan wel nog allemaal in dezelfde party. Spanning is te snijden in de party, echt prachtig. Jij hebt hem alleen op PC zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:56
Yep, omdat hij bij mijn videokaart zat. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Uffeltje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:07:
Yep, omdat hij bij mijn videokaart zat. :P
Doe eens voor PS4 kopen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 23:33
Avizura schreef op woensdag 09 december 2015 @ 02:29:
Eerste keer vanavond gespeeld met andere tweakers, vond het gezellig :)!

Jammer dat ik volgende week tentamens heb, maar de achterstand zal ik vast wel inhalen tijdens de kerstvakantie. :D

#mirade
Vond het inderdaad leuk! wel irritant hoe teamspeak reageert op het spel! hoop dat ze dit snel gaan fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Looney1984 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:46:
[...]

Vond het inderdaad leuk! wel irritant hoe teamspeak reageert op het spel! hoop dat ze dit snel gaan fixen!
Wat bedoel je met 'hoe teamspeak reageert'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:27
Avizura schreef op woensdag 09 december 2015 @ 02:32:
Ik heb/had precies hetzelfde... (speel alleen alles op low... ivm 650 & i5 3210m)...,Bij mij is het opgelost door het op de SSD te zetten..., daarna is het verdwenen als sneeuw voor de zon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 23:33
Seroczynski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:46:
[...]

Ik moet iedereen muten ingame, en als ik voice uitzet in rainbowsix dan werkt mijn TS ook niet meer :)
Doe ik dit niet dan hoor ik iedereen dubbel.

[ Voor 7% gewijzigd door Looney1984 op 09-12-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
Iemand de season pass aangeschaft ? Is dit ze geld waard..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

k1978 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:12:
Iemand de season pass aangeschaft ? Is dit ze geld waard..
Ken niemand die dat heeft gedaan. Grootste voordeel van Season Pass is dat je R6 credits kreeg en een week eerder de nieuwe maps/operators hebt (zonder Pass kun je de operators ook vrijspelen voor ~20k renown voor zover ik begrepen heb).

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
Ga hem ook maar aanschaffen denk ik.. Tijden niet meer zo leuke game gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 21:35
Ik blijf maar die netwerk error hebben (iets met kabel verbinding verbroken).

na een stuk of wat keer weg klikken komt hij niet meer terug, andere hier ook nog last van (pc)

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:44

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Season pass ook aangeschaft, top game!! Alleen weinig tijd, maar bijna 2 weken vakantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

da_PSI schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:53:
[...]

Ik heb/had precies hetzelfde... (speel alleen alles op low... ivm 650 & i5 3210m)...,Bij mij is het opgelost door het op de SSD te zetten..., daarna is het verdwenen als sneeuw voor de zon :P
Bij mij staat het ook gewoon op de SSD, heb niet eens een HDD :+

Heb vertical sync geprobeerd, maar helpt niet, overigens is het niet screen tearing, het blijft als het ware gewoon haken voor 1s. 8)7

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:27
Avizura schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:48:
[...]

Bij mij staat het ook gewoon op de SSD, heb niet eens een HDD :+

Heb vertical sync geprobeerd, maar helpt niet, overigens is het niet screen tearing, het blijft als het ware gewoon haken voor 1s. 8)7
hehe.. Had hetzelfde met BF4/Hardline...., maar move naaar SSD werkt het prima... (heb HD voor games die ik niet waardig vind om op mijn SSD te hebben... maja.... zuinige Hollander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 18:50
Zojuist op PC aangeschaft ben op zoek naar leuke team mates wie wil me toevoegen of spelen. Uiteraard met voice chat :) Nickname in game =

[ Voor 5% gewijzigd door Macsylver op 20-11-2017 02:32 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Macsylver schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:07:
Zojuist op PC aangeschaft ben op zoek naar leuke team mates wie wil me toevoegen of spelen. Uiteraard met voice chat :) Nickname in game = Faffie_mikkers
Voeg je anders even toe aan de Google Sheet, zijn een hoop PC spelers die je kan toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
The Outlaw schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:10:
[...]

Voeg je anders even toe aan de Google Sheet, zijn een hoop PC spelers die je kan toevoegen :)
Thanks and done! hope to play with you Tweakers soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfzZ
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
Seroczynski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:46:
[...]

Als Teamspeak word gebruikt zet het spel de mic telkens open, ook al heb je die uitgeschakeld. Je moet dan in het menu de mic weer open en dicht zetten. Schijnt ook te gebeuren als er op ALT+TAB gedrukt wordt.

Mijn push-to-talk button was ALT deze heb ik nu veranderd naar CAPSLOCK en het probleem is voor mij opgelost. Tenzij ik ALT+TAB gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Vanavond 5 tegen 5 gespeeld op vliegtuig map met allemaal tweakers was echt leuk. Een paar lekkere kills kunnen maken😃 beste was toch wel met glaz door het vliegtuig raampje. Lagen we echt met het hele team in een deuk.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Macsylver
Wow, wow, wow! Wat een geweldige game! Om 21:00 begonnen en nu 6 uur later.... Verslaafd!! Heerlijke samenwerking gehad en een goede introductie van een aantal mede Tweakers. Nu hop naar bed, morgen verder gaan en weer verbaast worden over de gameplay!

[ Voor 7% gewijzigd door Macsylver op 10-12-2015 03:47 ]

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Macsylver schreef op donderdag 10 december 2015 @ 03:15:
Wow, wow, wow! Wat een geweldige game! Om 21:00 begonnen en nu 6 uur later.... Verslaafd!! Heerlijke samenwerking gehad en een goede introductie van een aantal mede Tweakers. Nu hop naar bed, morgen verder gaan en weer verbaast worden over de gameplay!
Erg herkenbaar! Wel merk ik dat ik steeds monder geconcentreerd ben wanneer ik langer bezig ben. Dat is soms best zonde.

Wellicht moet ik dit trainen.

Maar wat een geweldige game!

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
Wie heeft er zin om vanavond wat renown en XP te grinden met TH?
Ben vooral op zoek naar 4 mede-spelers die een booster actief hebben zodat we samen op +95% uitkomen (mijn booster loopt morgenvroeg af).

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10 21:35
Vermaak mij ook prima met de game. Laatste tijd doe ik veel Terrorist Hunt om snel exp te krijgen. Vind alleen de bomb defusen echt een ruk modes. Dat is wel zo abnormaal moeilijk.... Na de eerste bom is vaak het gehele team al half dood.... Daarbij erger ik mij erg aan het feit dat je de mode gelijk al verloren hebt zonder dat de defuser kapot is gemaakt terwijl die nog op 5 of 10 seconden staat....

Hostage rescue en die lui kapot knallen vind ik wel leuk. Dit is tenminste nog goed haalbaar.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:47
DeFries schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:01:
Vermaak mij ook prima met de game. Laatste tijd doe ik veel Terrorist Hunt om snel exp te krijgen. Vind alleen de bomb defusen echt een ruk modes. Dat is wel zo abnormaal moeilijk.... Na de eerste bom is vaak het gehele team al half dood.... Daarbij erger ik mij erg aan het feit dat je de mode gelijk al verloren hebt zonder dat de defuser kapot is gemaakt terwijl die nog op 5 of 10 seconden staat....

Hostage rescue en die lui kapot knallen vind ik wel leuk. Dit is tenminste nog goed haalbaar.
bij defuse hoef je maar 1 bomb te defusen dacht ik? :s

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• DeFries
Alle keren dat ik die mode moest doen, moesten we 2 bommen onschadelijk maken (mode staat dan op hard).

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-10 16:23

4th

DeFries schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:16:
Alle keren dat ik die mode moest doen, moesten we 2 bommen onschadelijk maken (mode staat dan op hard).
Je moet standaard in pve 2 bommen defusen, op normal is er geen tijdslimiet bij hard wel.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Als mensen nog iemand zoeken om mee te gamen voeg me gerust toe op uplay: Jerriett

• PerlinNoise
  • Niet online
Je kunt ook Bomb defuse uitzetten in Settings > Matchmaking Preferences.

Verwijderd

Zijn er nog Tweakers die op de ps4 spelen. Ik weet dat het meer een PC game is, maar mijn game maatje heeft alleen een ps4. Dus als er nog spelers zijn die zin hebben op de vrijdag en zaterdag avond tussen ongeveer 10 en 2 uur. Stuur een DM, of voeg me toe op psn(zelfde gebruikersnaam)

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:56:
Zijn er nog Tweakers die op de ps4 spelen. Ik weet dat het meer een PC game is, maar mijn game maatje heeft alleen een ps4. Dus als er nog spelers zijn die zin hebben op de vrijdag en zaterdag avond tussen ongeveer 10 en 2 uur. Stuur een DM, of voeg me toe op psn(zelfde gebruikersnaam)
Uit de OP: Lijst met spelers

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:31:
Als mensen nog iemand zoeken om mee te gamen voeg me gerust toe op uplay: Jerriett
Handigste is nog om jezelf toe te voegen inclu Tweakers naam aan deze sheet. PC, PS4 en One gebruikers staan hierbij. Zo kun je ze makkelijk toevoegen, en andere jou :)

Verwijderd

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 22:17

LordKnox

Opperbaas.

Misschien vanavond de game maar eens starten. Heb hem al sinds release maar nog geen kans gehad om te spelen helaas. Zijn er toevallig PC-gamers die vanavond aan de slag willen en het niet erg vinden om een lvl1 mee op sleeptouw te nemen :P?

• Seroczynski
  • Niet online
iamjustin schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:47:
Misschien vanavond de game maar eens starten. Heb hem al sinds release maar nog geen kans gehad om te spelen helaas. Zijn er toevallig PC-gamers die vanavond aan de slag willen en het niet erg vinden om een lvl1 mee op sleeptouw te nemen :P?
Ik heb mijn account momenteel even aan een vriend van me uitgeleend (ik kan door de week niet gamen), dus als je mij online ziet (zelfde naam in uplay als hier) dan is er een newbie mee aan de slag :P

• PerlinNoise
  • Niet online
iamjustin schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:47:
Join Teamspeak, genoeg Tweakers online. (ts4.ddns.net)

• Floks
[0-0x00000204]

hij blijft maar terug komen, van alles geprobeerd, van het updaten van drivers tot het open zetten van poorten op mijn router.

Deze game is daardoor onspeelbaar, soms na 5 minuten soms na 10 seconden.
blijkbaar hebben er meerdere mensen last van, maar een oplossing ben ik nog niet tegen gekomen.

Helaas

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Floks schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:51:
[0-0x00000204]

hij blijft maar terug komen, van alles geprobeerd, van het updaten van drivers tot het open zetten van poorten op mijn router.

Deze game is daardoor onspeelbaar, soms na 5 minuten soms na 10 seconden.
blijkbaar hebben er meerdere mensen last van, maar een oplossing ben ik nog niet tegen gekomen.

Helaas
hey, ik had ook last van crashes ingame na een x tijd spelen (meestal haalde ik het kwartier niet eens).

Voor mij hielp een windows update op de een of andere manier, hierbij werd mijn PC ook een aantal keren herstart. wellicht dat je dit ook kunt proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo iedereen! Ik volg deze topic al een tijdje zonder te reageren, maar ik voeg bij deze mijn gegevens ook toe in het document (PC) en hoop vanavond ook bij te kunnen zijn op TS.

Het is wel echt een ongelovelijk tof spel zeg. Zit elke avond met een verhoogd hartslag zo'n beetje te spelen :D

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
jimz93 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:33:
[...]

hey, ik had ook last van crashes ingame na een x tijd spelen (meestal haalde ik het kwartier niet eens).

Voor mij hielp een windows update op de een of andere manier, hierbij werd mijn PC ook een aantal keren herstart. wellicht dat je dit ook kunt proberen?
Ik had een ticket aangemaakt bij ubi, krijg ik een link door die ik zelf ook al had gevonden, maar deze oplossingen werken niet.

https://support.ubi.com/e...-siege/kA030000000elKfCAI

Mijn windows 7 x64 is helemaal up to date, zit nu zelfs te denken om te uppen naar windows 10.
Ik had trouwens geen problemen bij de beide betas

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Floks schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:10:
[...]

Ik had een ticket aangemaakt bij ubi, krijg ik een link door die ik zelf ook al had gevonden, maar deze oplossingen werken niet.

https://support.ubi.com/e...-siege/kA030000000elKfCAI

Mijn windows 7 x64 is helemaal up to date, zit nu zelfs te denken om te uppen naar windows 10.
Ik had trouwens geen problemen bij de beide betas
oké, drivers ook geüpdatete neem ik aan?
verder zou je e.v.t. siege in compatibiliteitsmodus of als admin kunnen laten starten?
kan zo geen andere dingetjes verzinnen..

Ik heb zelf ook in beide beta's geen problemen gehad, daarna helaas wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 20:11
krijg elke keer deze error Error 8-0x00000052 . Ik kan dus niet inloggen bij de multiplayer. Ook maar een ticket aangemaakt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Wat ik vooral jammer vind is dat ze niet aangeven wanneer er een patch komt en wat deze gaat fixen. (ja ergens half december)
Trouwens, ze mogen ook wel heel snel iets aan die cheaters gaan doen

[ Voor 7% gewijzigd door Floks op 11-12-2015 19:49 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb sinds vandaag ook dit spel en wat bevalt dat zeg! Heb me eerst met de tutorials beziggehouden en vervolgens wilde ik MP is even proberen. Maar wat duurt dat lang zeg, kom er gewoon niet doorheen.
Zat al paar keer langer dan een kwartier te wachten, is dit normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:40:
Ik heb sinds vandaag ook dit spel en wat bevalt dat zeg! Heb me eerst met de tutorials beziggehouden en vervolgens wilde ik MP is even proberen. Maar wat duurt dat lang zeg, kom er gewoon niet doorheen.
Zat al paar keer langer dan een kwartier te wachten, is dit normaal?
Nee daar heb ik geen last van? Wat is je NAT? Staat in het menutje rechts bovenin.

Vanavond flink wat potjes gespeeld met een paar mensen m.b.v. TS en wat is dat lekker zeg! Bedankt! _/-\o_

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Liep vanavond niet helemaal lekker met MP en matchmaking helaas.. Verder wel weer kostelijk vermaakt met wat mede-tweakers :D

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Spel loopt perfect, tot nu toe op psn.. Nog helemaal geen problemen met matchmaking, wat mij wel opvalt dat veel Nederlanders dit spel spelen.. Of gewoon een goeie matchmaking, kan CoD nog wat van leren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Ben nog op zoek naar actieve Squad leden. Zal er een aantal uit dit topic toevoegen en voel je vrij om mij toe te voegen.

Ik speel RS:S op de PS4

[ Voor 10% gewijzigd door LoadedBaton op 12-12-2015 11:12 . Reden: Platform informatie toegevoegd ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg zojuist Vegas 1 en 2 claim codes, die zijn natuurlijk ook BC, kan ik die ook nog spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Iemand enig idee of er ook zoiets als platoons/squads worden geïntroduceerd? Ik blijf het toch het leukste vinden om samen met andere Tweakers te spelen en een mooie Tweakers patch op de uniformen zal ook niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:28
Ugh de hele tijd die twee bommen mode op casual, beetje varatie in de modus mag ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Jongens. Heerlijk spel! Het is begin nog even aftasten en beste strategieën zoeken maar ik merk na 3 dagen gamen dat er in het groepje dat op de teamspeak zit al zeer goed wordt samen gespeeld! Tweakers op TS: Bedankt. Maakt spel NOG leuker dan dat het al Is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Weten we al wanneer de patch eraan komt? Zou ergens midden december moeten zijn. Maar datums vind ik nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Staat ook nog niets op de R6 fora. Komt een dezer dagen wel een melding over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar vandaag de hele ochtend en middag kunnen spelen, zonder disconnect.
Zal ook maar eens ts joinen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:48

Zit wel een stukje tussen dat ik volgens mij al eerder gedeeld heb. Maar hier een clipje met rare/leuke momenten. Vooral de persoon die door het plafond naast mij neer valt is wtf...en ook de ace in 15 seconden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Eindelijk T-hunt op realistic, kunnen clearen in het vliegtuig met 3 anderen.. Heeft wat moeite gekost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

gisteren voor het eerst T-hunt gespeeld, 1x op hard en 1x op realistic, allebei in één keer gehaald... #ezpz

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Dit filmpje is vandaag online gekomen en bespreekt een aantal verbeterpunten en veel bugs/reden tot ergenis van Rainbow six Siege zoals rubberbanding en netcode.

Nu was ik van plan om de game misschien ook we te halen aangezien de editie met het boek bij nog maar rond de €45 kost, maar na dit filmpje overweeg ik om toch nog maar even af te wachten. Ik ben nu dus benieuwd of jullie ook zoveel problemen ondervinden of dat hij gewoon erg veel pech heeft.

Vinden jullie de game waard om te kopen voor deze prijs en met jullie ervaringen in het achterhoofd?

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Heb de game ook nu pas besteld.
Lang getwijfeld ivm teamspel , maar review en reacties op gamersnet hebben mij overgehaald.

Probeer me hier ook aan te melden en spelers toe te voegen aan me PS4 account.
Gister ook nog even op Twitch gekeken, maar dat tactisch is echt super!
Camera's etc echt heel tof om te zien.

Ben BO3 nu al wel weer beetje beu het chaotische gameplay.

Dinsdag krijg ik hem binnen als alles mee zit!
Kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 20:11
Ik heb tot nu toe alleen de single player kunnen spelen. Krijg elke keer een error als ik wil connecten naar siege servers. Bij ubisoft al een ticket aangemaakt alleen nog geen response. Single is tof btw , maar ik ga tot echt voor de multiplayer , moet maar afwachten op de patch.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Kr44nVogel schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:27:
Ik heb tot nu toe alleen de single player kunnen spelen. Krijg elke keer een error als ik wil connecten naar siege servers. Bij ubisoft al een ticket aangemaakt alleen nog geen response. Single is tof btw , maar ik ga tot echt voor de multiplayer , moet maar afwachten op de patch.
Dat is goed balen zeg! Vooral ook omdat de game om multiplayer draait.

Ow ja nog even vergeten te vermelden dat het filmpje over de pc versie gaat en ik ook op een pc game. Ik heb namelijk geen console :) .

[ Voor 63% gewijzigd door Sigm4tic op 13-12-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
fevo-1190 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:23:
Lang getwijfeld ivm teamspel , maar review en reacties op gamersnet hebben mij overgehaald.

Kan echt niet wachten.
Geen verkeerde keus! Vermaak me er nogsteeds prima mee! Voeg me maar toe op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon

Eerste compilatie met wat eerste indrukken e.d. Nog geen zinderende gameplay maar wellicht leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
SimD schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:51:
[...]

Geen verkeerde keus! Vermaak me er nogsteeds prima mee! Voeg me maar toe op ps4.
Wat is je account naam dan? Mijne fevo-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-10 22:09
fevo-1190 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:23:

Kan echt niet wachten.
Lachen, heb hem net ook nog besteld voor 21:00 bij bol.com zou hem morgen al in huis moeten hebben.
Ook voor de PS4 :)
Mijn PSN is: AimingWolf mocht je samen willen knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Camo schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:21:
[...]

Lachen, heb hem net ook nog besteld voor 21:00 bij bol.com zou hem morgen al in huis moeten hebben.
We hebben ook een Google Sheet met de PSN ID's van diverse Tweakers leden. Voeg jezelf toe en voeg anderen toe uit de lijst. Komt het spelplezier zeker ten goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

MrAelon schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:05:
[video]

Eerste compilatie met wat eerste indrukken e.d. Nog geen zinderende gameplay maar wellicht leuk om te kijken.
Heb m bekeken. Zitten wel mooie acties tussen. Vooral dat stuk met die benen door de muur twee keer moeten kijken om door te krijgen wat er nou eigenlijk gebeurde :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb na alle problemen toch vandaag goed kunnen spelen, alles geupdate wat er te updaten was.

Ga ik even naar de bios met me pa, kom terug, start de pc opnieuw, oude problemen weer terug :(

kan niet wachten op de patch

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Sigm4tic schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:26:
[...]

Heb m bekeken. Zitten wel mooie acties tussen. Vooral dat stuk met die benen door de muur twee keer moeten kijken om door te krijgen wat er nou eigenlijk gebeurde :P .
Dankje! Was inderdaad nogal verrast dat die benen daar opeens lagen. Uiteraard wel m'n puntjes er voor gepakt. : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

gewoon kopen R6 :P, is het zeker wel waard ondanks alle bugs die nog erin zitten.

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Moet zeggen dat die hier vlekkeloos draait. FPS is gewoon constant en heb weinig tot geen problemen (snel afkloppen). Uiteraard heb ik wel de nodige bugs gezien en erger ik mij dood aan de netcode. Ben daarom ook erg benieuwd naar de eerste patch.

Merkte trouwens aan mijn eigen speelstijl dat ik te snel wil om mensen af te maken. Dit is vooral naar voren gekomen nadat ik een tijdje TH had gedaan. Dan wordt je snel roekeloos en dat wordt hard afgestrafd als je weer PvP gaat doen. Maar desondanks vermaak ik mij nog steeds goed met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:15
Gisteravond voor de 2e keer na zo'n 2 uur spelen dat het geluid begint te kraken. Zowel over de speakers als het geluid over de headset. Enige dat helpt is even de xbox one herstarten.

Vreemde is dat dit niet iedere avond gebeurt.

Verder blijft het een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:52

Bozznl

GT: The Bozzz88

Pannekoek81 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:23:
Gisteravond voor de 2e keer na zo'n 2 uur spelen dat het geluid begint te kraken. Zowel over de speakers als het geluid over de headset. Enige dat helpt is even de xbox one herstarten.

Vreemde is dat dit niet iedere avond gebeurt.

Verder blijft het een top spel.
Hmmm vreemd die heb Ik nog niet meegemaakt. Ben ook erg benieuwd naar de eerste patch, blijft echt een top spel.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:37

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Waarom wachten met kopen tot de bugfixes? De patch krijg je er gewoon gratis bij. En de prijs wordt er niet lager op :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 09:29
Voor de geïnteresseerden een bericht van 11 december op het Ubisoft forum:
We’re thrilled to see the community’s reaction to the game since launch, and we’re also striving to consistently improve the online experience for all players. As discussed in our recent Reddit AMA, the team is hard at work in ironing out server and connectivity issues and will detail those improvements in an official set of patch notes next week.
Deze week dus meer duidelijkheid!!

Bron: http://forums.ubi.com/sho...olve-in-the-Coming-Months

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
Handige tips: YouTube: Rainbow Six Siege Tips and Tricks – 10 Rainbow Siege Tips and Tricks Part 1
Ook de moeite om zijn andere video's eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
The Outlaw schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:23:
[...]

We hebben ook een Google Sheet met de PSN ID's van diverse Tweakers leden. Voeg jezelf toe en voeg anderen toe uit de lijst. Komt het spelplezier zeker ten goede :)
Hoe doe ik dat dan? Heb wel de app maar kan geen sheets vinden. Alleen aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Camo schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:21:
[...]

Zal je meteen toevoegen.
Ik heb hem ook bij bol besteld dinsdag binnen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:45
Duidelijk niet te horen dat het een Nederlander is :P
Wel paar handige tips voorbij zien komen!

Vermaak mij nog prima met deze game, eigenlijk nog weinig bugs tegen gekomen..
Ranken schiet ook al lekker op, bijna lvl 20 voor rank-matches.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Ik liep vandaag op werk en viel me meer dan ooit op dat wij dezelfde camera's hebben als in Rainbow Six Siege. Ik had ook heel erg de neiging die camera's helemaal naar de ***** te schieten.. Heb me toch maar net ingehouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Giga_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:17:
Ik liep vandaag op werk en viel me meer dan ooit op dat wij dezelfde camera's hebben als in Rainbow Six Siege. Ik had ook heel erg de neiging die camera's helemaal naar de ***** te schieten.. Heb me toch maar net ingehouden....
Hahah je moet wel de posities onthouden en ze telkens sneller proberen te slopen. Hopelijk kun je een deal sluiten met je werkgever mbt het sneller terug plaatsen van de camera.

Overigens, langs de snelweg staan de krengen ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Na een dagje aanhoren klinkt iedereen erg enthousiast over de game. Misschien niet zo raar in een topic over deze game ;) , maar ik denk dat deze game onder de boom zal komen te liggen volgende week :) .

Het enige waar ik nu mee zit is de versie, want die met het boekje en box vind ik ook wel leuk en de prijs is ook wel netjes.

En of mijn internet wel mee wil gaan werken is ook de vraag, want mn steam downloadsnelheid is 500kb/s :p . Komt de (pc-) game met disc of moet je hem volledig downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avizura

Avizura

sdfsdf

Donderdag zijn mijn tentamens voorbij... dan mooi effe 24 uur ertegenaan knallen en montages maken :D

dsfsdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:41
Sigm4tic schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:34:
Komt de (pc-) game met disc of moet je hem volledig downloaden?
Waarschijnlijk komt de PC-game met disc EN moet je hem downloaden.
(maar er is een workaround)
Pagina: 1 ... 9 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.