Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Zijn er hier mensen die vast in team op PC spelen? Ik wil de game gaan aanschaffen, ben geen geweldige PC shooter (sinds bf 1942 geleden) maar wil wel in team spelen

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 14:33
Na de alpha en beta gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ondanks dat dat de release ook nieuwe dingen/mappen bevat die ik nog niet gezien had dat is wel nice. Heb nu ongeveer 5 a 6 operators geunlocked.
Maar terrorist hunt hebben ze wel erg pittig gemaakt met de smoke in sommige mappen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raymens schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:50:
Heb gisteravond nog wat kunnen spelen, had het erg naar mijn zin. Jammer genoeg moest ik uiteindelijk wel naar bed. Toch wel redelijk veel disconnects en sudden game crashes gehad. Soms beetje geïrriteerd als die een match aan het zoeken is en dat faalt, dat die dan niet opnieuw gaat zoeken.

Tot nu toe alleen TH Realism gespeeld, is toch wel pittig.

Voor de PC gamers onder ons, ik ben er ook bij als 'cyborg_war' (slechte naam, maar die komt nog uit de Raven Shield tijd ;) )
Ok dus loopt nog niet soepel (de servers)?

Hebben PS4 spelers hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:00:
[...]

Ok dus loopt nog niet soepel (de servers)?

Hebben PS4 spelers hier ook last van?
Anderen hoor ik hier iets minder over zeuren, kan dus aan mij liggen. Het is niet extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:57
Geen offline mode met bots? FAIL.

Kun je wel nog split-screen spelen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Phusebox schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:07:
Geen offline mode met bots? FAIL.

Kun je wel nog split-screen spelen?
Volgens mij niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee inderdaad niet, even opgezocht. Doei Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-10 17:38

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Als je verwacht dit spel te kunnen spelen in split-screen heb je het al aan het verkeerde eind, Phusebox. Dit is geen CoD run-and-shoot spel, maar een tactische shooter waar je bij elke fout dood kunt zijn. Van de buitenkant van een gebouw naar binnen gaan en je ziet niets, door het verschil in licht.

Met de splitscreen zou dit in mijn ogen totaal onmogelijk zijn.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03
lordgandalf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:57:
Na de alpha en beta gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ondanks dat dat de release ook nieuwe dingen/mappen bevat die ik nog niet gezien had dat is wel nice. Heb nu ongeveer 5 a 6 operators geunlocked.
Maar terrorist hunt hebben ze wel erg pittig gemaakt met de smoke in sommige mappen.
De nieuwe operators zijn ook wel leuk idd. Die "Sons of Anarchy" map met dat clubhuis is wel echt belachelijk groot. Nu al een paar keer meegemaakt dat we de objective niet konden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Phusebox schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:09:
[...]

Nee inderdaad niet, even opgezocht. Doei Ubisoft.
Waarom is het een failure... en waarom Doei Ubisoft?

Waarom is het nodig om offline mode te hebben tegen bots?
Bots zijn meestal van zodanige kwaliteit dat je ze blind ook neerknalt... of zeg ik nu iets verkeerd?

Leg mij uit wat zo speciaal is aan offline mode met bots... snap dat namelijk echt niet.

Echte fun heb je toch online tegen echte tegenstanders of niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
WestBoy_B schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:13:
[...]

Bots zijn meestal van zodanige kwaliteit dat je ze blind ook neerknalt... of zeg ik nu iets verkeerd?

Leg mij uit wat zo speciaal is aan offline mode met bots... snap dat namelijk echt niet.

Hij wilt waarschijnlijk een soort COD zombie mode oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Dersan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:14:
[...]

Ik ben echt benieuwd, want dit spel is echt meer gefocust op online multiplayer.
En het liefst in teams van 5. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Nouja, de vorige Rainbow Six games (Vegas) hadden splitscreen en kon je de hele singleplayer campaign zo spelen. Met de opkomst van de consoles (of gewoon dual screen PC) is splitscreen coop niet eens zo raar en 'CoD'. Zou best wel kunnen in deze game met in ieder geval terrorist hunt. Kan je direct met elkaar communiceren. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 11:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Vergeet ook niet je wapens te upgraden; vooral een front-grip is super fijn om je spread kleiner te maken ;)
dit is mijn eerste FPS op een console; moet enorm wennen want kom nog uit de Unreal Tournament instagib tijd met fov140; dus ben nog niet zo snel met analog sticks, maar goed; all fun and games

[ Voor 47% gewijzigd door beschuitfluiter op 02-12-2015 10:23 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 17:09
Gisterenavond met twee man de hele avond gespeeld. Ging prima. Sommige randoms blijven in je line of fire lopen, dus die knal je op een gegeven moment wel af.

Minimaal level 20 voor Ranked PvP is niet mals: dan heb je er al de nodige uurtjes in zitten. Hopelijk levert dat wel als voordeel op dat mensen doen wat ze moeten doen en niet teveel als lone wolf door een map razen.

Hostage rescue is erg leuk: net geen 1:30 om de hostage uit het huis te halen met drie man.

Op de PS4 gisteren geen issues meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Dersan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:13:
[...]

De nieuwe operators zijn ook wel leuk idd. Die "Sons of Anarchy" map met dat clubhuis is wel echt belachelijk groot. Nu al een paar keer meegemaakt dat we de objective niet konden vinden.
Je hebt 2 gebouwen op die map dat maakt het vervelend want de enemy spawned volgens mij standaard met het obj in het verste gebouw.
Wat ik vervelend vind is dat niemand reved lijkt het haast wel iedereen laat je gewoon op de grond liggen als je geraakt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 26-10 17:09
lordgandalf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:25:
[...]

Wat ik vervelend vind is dat niemand reved lijkt het haast wel iedereen laat je gewoon op de grond liggen als je geraakt bent
Randoms die niet goed meespelen laten wij in elk geval gewoon lekker dood gaan. Leren ze misschien hun lesje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 18:25
Ik speel samen met een vriend van mij voornamelijk TH als er meer zijn op PC die mee willen doen is altijd leuk. Wij hebben onze eigen TS dus communiceren geen probleem. Stuur maar een PM.
We spelen eerst nog niet op realism en zijn ook van nature niet super serieus. Gisteren blies hij mij nog op omdat hij dacht barb wire te leggen maar activeerde zijn charge waar ik net bezig was om fortifications neer te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ach heb ook team leden die niet opletten en zo in mijn breach charge lopen die waren ook zo dood :S Ik vind in TH vooral de suiciders eacht mega irritant zeker in een level waar alles vol met rook staat.
Zie trouwens op de site van rainbow six siege dat er een plan mode is maar vraag me af of die nog ergens gebruikt word in de game

[ Voor 24% gewijzigd door lordgandalf op 02-12-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:55
Voor mensen die op de pc spelen, voeg me even toe op Uplay: Uffeltje. Ik zal niet de beste speler zijn en speel vooral omdat het leuk, maar ga natuurlijk wel voor de objective. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
WestBoy_B schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:13:
[...]

Juist bij een spel dat valt of staat met samenwerking is het ideaal om met een vriend samen op de bank terrorist hunt te spelen. Dit was bij de vorige games altijd erg tof en werd door ons ook echt tientallen uren gespeeld.

Mede omdat ik ook geen "vrienden" in mijn friendslist heb op XBO (laat staan PS4) ga ik dit dus niet online kunnen spelen, want met randoms valt gewoon niet samen te werken. Is al die jaren met andere spellen duidelijk gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Zal je vanaaf even toevoegen.
voor de mensen die tactics willen verzinnen / plannen.
http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/whiteboard/index.aspx
Kun je ook gebruiken om een globaal overzicht te krijgen van maps btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

(jarig!)
Dersan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:14:
[...]

of game moden als vroeger in Rainbow six ravenshield dat was super

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
heb rainbow s ravenshield nooit gespeeld maar vind rainbow six siege erg veel lijken op rainbow six vegas en gelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

(jarig!)
Rainbow six ravenshield was in mijn ogen de echt laats Rainbow six game vegas was super leuk heb grijs gespeeld maar is stuk minder dan moeilijk dan ravenshield. vegas met veel meer health en meer gericht op actie dan als ravenshield daar was je bijna meteen dood met een kogel en als je overleeft dan loop je heel tijd mank en ben je traag en word stuk moeilijker om iets te raken

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nee der is uiteindelijk maar 1 Rainbow six en dat is Rogue spear... :)
Maar deze ziet er ook leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

(jarig!)
die heb ik ook veel gedaan maar toen hadden wij nog geen internet heb alleen SP gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door Motaro op 02-12-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Gisteren een uur of 7 gespeeld. Eerst alle situations gedaan (niet elke ster gehaald) maar dit om voornamelijk renow te krijgen zodat ik attackers en defenders kon unlocken. Daarna aan de slag met Multiplayer.

Heb ook de closed en open beta gespeeld.

Potjes zoeken ging goed. Ik speel graag met headset omdat je naar mijn gevoel een extra voordeel heb. Het viel mij dus op dat er veel mensen zonder mic spelen. Hele leuke potjes gedaan en ook wat nieuwe mensen ontmoet (mensen die leuk spelen, sociaal zijn voeg ik meteen toe aan mijn vrienden).

Ik merkte dat ik het moeilijk vond om te stoppen. Elke keer, ahhhh doe nog wel 1 round (eerste die 3 wins heeft wint is voor mij 1 round). Dit gevoel heb ik lang gemist bij games.

Kortom, ik ben erg blij met RB6 Siege.

Hoe unlock ik wapens? Zie ook dat veel mensen boosters hebben maar hoe kom ik aan de RB points (Kopen?). Want ik ga deze niet kopen, dat vind ik echt onzin.

Overigens nu lvl 8 volgens mij. Dus voordat je 20 bent, voor rankend, ben je al even onderweg met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
Moet zeggen, vermaak mij prima met deze game! mis alleen voor online toch wel vast groepje met goede communicatie! vrij weinig gehad dat mensen hun mic echt gebruiken..

Mocht mensen interesse hebben speel op de PC.
Uplay: Batster13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
Vecodo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:10:

Hoe unlock ik wapens? Zie ook dat veel mensen boosters hebben maar hoe kom ik aan de RB points (Kopen?). Want ik ga deze niet kopen, dat vind ik echt onzin.

Overigens nu lvl 8 volgens mij. Dus voordat je 20 bent, voor rankend, ben je al even onderweg met de game.
Ik weet alleen dat je wel attachments voor operators kan kopen.

Ga naar operator menu klik dan op de operator die je al vrij gespeeld hebt en klik op loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
met renown kun je inderdaad via het operator menu de default config aanpassen met attachments en camos.
IN de achievements sectie kreeg ik gratis een booster en een 200 renown geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
lordgandalf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:20:
met renown kun je inderdaad via het operator menu de default config aanpassen met attachments en camos.
IN de achievements sectie kreeg ik gratis een booster en een 200 renown geloof ik
Goed om te weten.. vind sommige operators echt niet fijn spelen met default guns die je kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met m'n business credits uit offgamers, de game digitaal alsnog goedkoop kunnen krijgen (krap 4 tientjes), gisteren aardig wat potjes met pannekoek, baloe en rope gedaan. Leuk nu alle classes te zien, beetje jammer dat de TH modus dus random zijn en er maar 1 defender-class modus is. De klassieke hunt is best simpel, hostage rescue en defense zijn wat uitdagender, bomb defuse blijft irritant door de random spawn.

Er zijn wel wat issues en irritaties, maar uiteindelijk was het veel lachen met de potjes en dat is uiteindelijk waar de game om gaat, dat 5v5 negeer ik volledig en het is maar de vraag of missies met 5 randoms ook mogelijk zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Zonet bij de Wehkamp geannuleerd. Ik kan niet meer wachten. Uit m'n werk de ps4 versie maar bij de mediamarkt halen.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
SimD schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:19:
Zonet bij de Wehkamp geannuleerd. Ik kan niet meer wachten. Uit m'n werk de ps4 versie maar bij de mediamarkt halen.
Ha >:) ha dat wilde ik ook doen, maar deze was gewoon netjes in mijn brievenbus.

Ik zou maar eerst thuis checken. Zij weten het echt niet. Tegen mij werd het gezegd dat het vandaag komt, maar gisteren is het gewoon netjes geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Gisteren met Ackerfiets, BigOpti, Qusarian en, ik ben z'n nick even kwijt Sander was z'n naam, maar niet z'n nick:P. (Bedankt voor het geheugensteuntje Pixar 'PerlinNoise' was de UBI nick die ik vergeten was:D)
Echt toffe potjes gedaan gisteren. Open beta zaterdag een uurtje gespeeld en wist toen dat dit een hele leuke game is met veel diepgang.
Ik ben zeer verrast door deze game eerlijk gezegd:).

[ Voor 13% gewijzigd door -Mach!- op 02-12-2015 15:22 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolnerd86
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-11-2021
schaapiej schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:41:
[...]

Heb hetzelfde gedaan, eerst maar normals en wat TH om de game te leren kennen en vanaf morgen ook maar ranked spelen. Wellicht dat vanuit hier met wat mensen samen kunnen gaan doen, altijd beter dan randoms naar mijn idee! :)

UPlay is hetzelfde als mijn username hier!
Jup, Same here "Kolnerd86"

Aangezien Skoap en ik over skype de vaatwasser verhalen al delen, is het team al snel gevuld. Dus "de meer zielen te meer vreugd" *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:19

flessuh

Set sail for fail!

Wat oudere rainbows betreft vindt ik het nog wel wennen dat je geen 3rd person cover hebt, maar het soort van terug brengen van planning fase is dan wel weer een plus.

Het hebben van eigen Teamspeak is voordeel, maar kan ook vervelend zijn als je met randomers speelt aangezien de microfoon bug er nog in lijkt te zitten (bij alt-tab gaat je mic open staan ingame)
Verder zeer vermakelijk spel. Balen dat ik nog zo druk ben met afstuderen :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik vond de alpha plan phase wel neat eigenlijk. Beetje pre planning van die gaat daar en die gaat daarheen is wel nice. Anders staat iedereen op een kluitje een grenade en boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Na te weinig tijd tijdens de beta alsnog de game voor €20,- via Tweakers opgepikt. Ik vind het wel even een verfrissende gameplay na alle delen van BF de laatste tijd (heb zelfs als SW fan Battlefront links laten liggen).

Wij spelen met een groepje van ongeveer vier á vijf spelers regelmatig en gebruiken daarbij TS3. Voel je vrij om een friend request te sturen op UPlay: Seroczynski.

Zelf ben ik redelijk casual, maar elke avond zijn er wel mensen op TS dit spel aan het spelen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10 12:38
Bijzonder verrast door de uiteindelijke versie van de game. Na de technical en closed (+ open) beta vreesde ik voor de bugs die er in zaten. Deze zijn nog wel aanwezig, hetzij in mindere mate. De gameplay zelf is erg verslavend en met gasten die tactisch willen spelen is deze game erg goed te doen. Ben nu level 9 en ik ga lekker door. Steeds meer clanleden halen deze game dus dat is alleen maar tof. Ik heb al leuke maar ook spannende potjes gespeeld. Even een keer iets anders dan dat CoD of BF. Ik zie mezelf dit nog wel even spelen!

Wat mij betreft mogen ze wel snel met een patch komen voor alle kleine bugs/tweaks voor de game. Soms hebben dit soort dingen enorm veel invloed op de uitslag van een ronde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 15:33
Ik heb even een gedeelde sheet aangemaakt waarin iedereen zijn gamerID in kan zetten, samen met het platform waar hij op speelt. Heb er ook een kolom bijgemaakt met de vraag voor interesse in ranked.
Daarmee kan straks makkelijk premade groepen worden gemaakt. ;)

Link naar de sheet is hier. https://docs.google.com/s...h3KbFDW0/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Poulske schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:02:
Ik heb even een gedeelde sheet aangemaakt waarin iedereen zijn gamerID in kan zetten, samen met het platform waar hij op speelt. Heb er ook een kolom bijgemaakt met de vraag voor interesse in ranked.
Daarmee kan straks makkelijk premade groepen worden gemaakt. ;)

Link naar de sheet is hier. https://docs.google.com/s...h3KbFDW0/edit?usp=sharing
Ingevuld!

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-10 22:55
matthewk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:53:
Zijn er hier mensen die vast in team op PC spelen? Ik wil de game gaan aanschaffen, ben geen geweldige PC shooter (sinds bf 1942 geleden) maar wil wel in team spelen
Ja hoor, we hebben al een groep van 6/7 mensen. Jij bent ook welkom.

Edit: Ik heb een paar nieuwe PC spelers geadd. Als jullie Qayserian zien op ubi accepteer het , want dan kan ik jullie ook voortaan inviten.

edit edit:

Zouden jullie interesse hebben in een open discord server speciaal voor r6 siege?

Zo ja join via dit link: https://discord.gg/0g8PVjQSwgnFAlow

[ Voor 31% gewijzigd door Ethnic op 02-12-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

(jarig!)
game valt echt tegen voor mijn dan. ik heb al RS games gespleed en bij dezen lijkt als of ze niet weten wat ze willen met MP een kant is traag tactical game waar je tijd voor moet nemen wat super is zo als RS hoort te zijn maar ander kant is ronde nog korter dan COD MP game waar door je gehaast te werk moet gaan en niet kunt gaan denken mmm dezen kant kan niet op dus even ander weg vinden wand ronde duurt 3.40+- kort

ook tegenvaller is zit geen campaign bij die ik al tijd graag doe

TH is nog leuk maar rest. ik zal nog dezen week nog even aan zien of ik game terugsturen of houden

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 02-12-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ethnic schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:33:
[...]

Ja hoor, we hebben al een groep van 6/7 mensen. Jij bent ook welkom.

Edit: Ik heb een paar nieuwe PC spelers geadd. Als jullie Qayserian zien op ubi accepteer het , want dan kan ik jullie ook voortaan inviten.

edit edit:

Zouden jullie interesse hebben in een open discord server speciaal voor r6 siege?

Zo ja join via dit link: https://discord.gg/0g8PVjQSwgnFAlow
Alright! Wat is je steam tag?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 22:01
Misschien off-topic, maar heeft iemand de Rainbow six Siege cap te koop voor mij?

Ik heb R6 Siege via Steam namelijk gekocht ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.gameware.at/screenshots/shooter/ubisoft/rainbow-six-siege/rainbow-six-siege-verlosung.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Nohands schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:05:
Misschien off-topic, maar heeft iemand de Rainbow six Siege cap te koop voor mij?

Ik heb R6 Siege via Steam namelijk gekocht ;)

[afbeelding]
Misschien kun je beter een advertentie plaatsen in V&A. ;)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Motaro schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:47:
game valt echt tegen voor mijn dan. ik heb al RS games gespleed en bij dezen lijkt als of ze niet weten wat ze willen met MP een kant is traag tactical game waar je tijd voor moet nemen wat super is zo als RS hoort te zijn maar ander kant is ronde nog korter dan COD MP game waar door je gehaast te werk moet gaan en niet kunt gaan denken mmm dezen kant kan niet op dus even ander weg vinden wand ronde duurt 3.40+- kort

ook tegenvaller is zit geen campaign bij die ik al tijd graag doe

TH is nog leuk maar rest. ik zal nog dezen week nog even aan zien of ik game terugsturen of houden
Ja dat snap ik. Maar het is wel erg leuk als je met een groepje bezig bent en alles lukt!

Zonet ook met 2 andere gasten. Ging perfect! Dus zaten echt te juichen. Heel vet!

Het is trager maar meer realistisch. Gewoon een leuke game die je goed kunt afwisselen met bijvoorbeeld battlefield.

Ik ben overigens blij dat ik Battlefront heb over geslagen. Hoor daar helemaal geen goede berichten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

(jarig!)
Battlefront heb nog niet gedaan maar star war game zijn niet mijn ding laats die ik hem gedaan was op N64 :) die vond toen wel leuk bij friend van mijn

RSS met goede groep dat super heb paar keer gezien die winnen bijna elke keer alleen die rond tijden van tussen 3/4 min was stuk beter als rond 10min was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vind het juist wel genieten, ene potje is knallen (hunt) en andere potje met defuse of hostage extraction/defense is echt wel wat langer. Ik loop nu lekker met Fuze te klappen en heb al een paar keer een paar lekkere grenades neer kunnen leggen voor dikke kills wat gewoon fun is. Ook heb ik nu de LMG in gebruik en dat speelt lekker weg.

En ik heb Vegas 1 en 2 er ook maar bij gekocht (5,89) welke trouwens op normal 10 keer zo moeilijk zijn als Siege moet ik eerlijk toegeven.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 12:22
Heb mijzelf ook maar even aan de lijst toegevoegd.
Speel meestal over Mumble met een groep die ik online al tijden ken maar helaas zijn dat er op dit moment maar 3 inclusief mijzelf die het spel hebben dus dat loopt niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-10 22:55
matthewk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:26:
[...]

Alright! Wat is je steam tag?
Mijn siege is alleen verbonden aan ubisoft launcher. Mijn gebruikersnaam daarop is Qayserian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Gisteren de hele avond met 4 mede Tweakers zitten spelen, maar dan komt het spel echt tot zo'n recht. In teamverband en goeie communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Yep, toen ik meedeed vond ik het erg leuk. We moeten wel nog even oefenen. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
Mezelf ook in de lijst gezet en normaalgezien vanavond en morgen online.
Moet nog oefenen maar samen spelen is zoveel leuker. Voorkeur voor Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Uffeltje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:28:
Yep, toen ik meedeed vond ik het erg leuk. We moeten wel nog even oefenen. :P
Dat zeker, en niet meer random grenades gooien met hostages in de buurt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Of de hostage opblazen met C4. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Poulske schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:43:
[...]

Dat zeker, en niet meer random grenades gooien met hostages in de buurt. 8)7
Als defender kan je gewoon pal onder / direct naast de hostage gaan liggen. Moeten de attackers nog uitkijken waar ze schieten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Tegenstanders die teammates/hostages doodschieten door drones is ook altijd leuk:

Gisteren met 4 mensen ook nog wat ranked matches gespeeld. Dat is toch wel even andere koek. Speelden echt tegen erg agressieve defenders, dus dat is even wennen. Ze proberen allereerst te spawnrapen, om vervolgens als je aan een gebouw hangt snel naar buiten te rennen om je in je kont te schieten. En ja, we sloopten de camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik kom de turtorial nieteens door op normal, eerste missie ;)

ik ben denk ik teveel van het rushen... ;)

Gisteren met 3 maten gespeeld en dan alleen de antiterreur missies....was wel tof...met zn allen in een kamertje wachten ramen dicht gegooid prikkeldraad neergekwakt....

1 van ons lag op de grond tegen de muur aan...
BOEM!

muur weg..

geweldig!

Als je met een paar vrienden online in een team speelt is het echt gaaf.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
Ondanks dat ik wel een paar kleine bugjes ben tegengekomen speelt het erg lekker ookal bak ik er nog niet veel van :P

Ik merk wel dat het met een tactisch team veel lekkerder speelt dan met een paar randoms (waarvan de helft geen headset heeft)

Dus bij deze! Wie zin om vanavond even een potje te spelen in een groepje? (PC) Uplay name: iGnItIoNmP (helaas mn code niet op steam gekregen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
ignition_mp schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:56:
Dus bij deze! Wie zin om vanavond even een potje te spelen in een groepje? (PC) Uplay name: iGnItIoNmP (helaas mn code niet op steam gekregen...)
Misschien best je naam in de lijst plakken (zie OP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
Bendalf schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:03:
[...]
Misschien best je naam in de lijst plakken (zie OP)
Helemaal overheen gelezen :P ga ik even doen, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10 13:14
Zojuist de doc ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Is er eigenlijk ondersteuning voor clans? Ik zag nergens dat je een clan-tag kon instellen in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Is er (nog) niet. Weet niet of de makers dit nog gaan implementeren https://www.reddit.com/r/...ents/3v9mbj/clan_support/

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik speel vaak met randoms maar je ziet tussen randoms nog redelijk wat verschil. Met de ene groep slacht ik de tegenstander (ai of ander team) helemaal af de andere keer word je genadeloos afgemaakt.
Ik heb wel eens zin om met wat tweakers te spelen zodat er meer gedacht en gecoordineerd word want ik heb wel eens teammates gehad die naast explosives gingen staan etc.
Heb de excel sheet in gevuld dus als iemand zin heeft laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Poulske schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:57:
Is er eigenlijk ondersteuning voor clans? Ik zag nergens dat je een clan-tag kon instellen in-game.
Er is hier wel een work around voor. Je kunt je naam online aanpassen. Dit vond ik online, alleen kan ik de link niet meer vinden.

Ik dacht dat dit in de uplay kon.

Wel zou het handig zijn als ze dit op een mooie manier zouden kunnen doen. Hopelijk voegen ze dit nog toe.

Tevens zag ik een wat oudere trailer waar de Operators via een helikopter op het dak worden gedropped. Zou vet zijn als dit wordt toegevoegd.

Tevens mijzelf even toegevoegd op de lijst. Twee andere clan leden halen het spel ook; totaal 5 man zitten wij dan. (Bf4 en Hardline, ADHD clan)

[ Voor 10% gewijzigd door SimD op 03-12-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Misschien komt de clan support dan nog. En qua map met helicopters, die komt misschien in toekomstige (gratis) DLC.
Afbeeldingslocatie: http://blog.ubi.com/app/uploads/2015/11/r6_post_blog_timeline.jpg?ce00b8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
Ik heb een Xbox one gekocht met dit spel, dus beter dat het wat is ;)
Hoop alles vandaag binnen te krijgen. Tag: Burt_Reynolds13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik mis de planning screens die nog bestonden in de alpha daar kon je met de groep een beetje pre-planning doen dat was wel gaaf gaf een beetje het oude rainbow six gevoel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
lordgandalf schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:03:
Ik mis de planning screens die nog bestonden in de alpha daar kon je met de groep een beetje pre-planning doen dat was wel gaaf gaf een beetje het oude rainbow six gevoel imho.
voilà: http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/whiteboard/landing.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10 13:14
Ik heb iedereen in de doc een friend request gestuurd in Uplay. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Die ken ik maar in game vond ik het wat echter en kon je het echt gebruiken als planboard. Die link is alleen voor je zelf of om te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Motaro schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:47:
We waren de afgelopen 2 dagen met een man of 4 , 5 aan de gang en we voelden ons aardige noobs (ondanks dat een aantal al wat uurtjes overdag hadden gespeeld): de voorbereidingstijd is erg kort, bij defenden sta je nog half met je tool in de hand en bij aanvallen heb je zoiets van: uhhh, die kant of nee..toch die. Ik dacht het is de nieuwigheid (we speelden veel BF4 en GTA 5 samen) maar het komt dus ook bij anderen erg gehaast over. Gelukkig hadden we gister een goede speler die random bij ons werd geplaatst en alles al helemaal door had: daar zitten de camera's en die moeten dood, zus en zo is handig bij deze map. Hele rustige, sympathieke gast. Heb em goed geobserveerd en ga mezelf ook even bezighouden met die Situations en wat YouTube: heb nooit een game uit de Rainbow-serie gespeeld overigens. Mis m'n paddles uit BF4, alhoewel m'n healthpijltje van Doc ook wel cute is :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De game is redelijk skewed in de richting van damage doen buiten doc zijn er geen healing operators in de game. Ik ben meestal redelijk snel klaar met de hoofd security alleen de muren willen nog wel eens tijdens de attack nog versstevigd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand problemen op ps4 met multiplayer? Kan niet online of moet ik eerst alle trainingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Sowieo de eerste. Met je renown kun je een Operator vrijspelen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik vind de game een geweldige afwisseling tov de andere shooters op dit moment.

Ik speel op X1 en zal me eigen ook toevoegen aan de sheet. GT: Bozzmeister88. Feel free to add!

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
The Outlaw schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:10:
Sowieo de eerste. Met je renown kun je een Operator vrijspelen.
Is niet waar. Gewoon de game opnieuw opstarten en je kan multiplayer spelen met recruit. Of je kan de 3 turorials aanzetten en skippen voor 800 renown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Vanavond weer wat potten gespeeld het ging weer lekker. :*) 8)7

Troiwens, we kwamen erachter dat als één persoon in de squad level 20 is er ranked matches gespeeld kunnen worden. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMBEE
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 14:52
PVE vind ik het leukste om te spelen, echter is het wel jammer dat je niet kan kiezen bij TH welke mode je wilt. Het rouleren hierin is leuk bedacht echter komt het vaak voor dat je een mode meerderen malen achterelkaar speelt. Ook loopt men regelmatig in de vuurlinie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 23:33
Game ook gehaald zou graag met wat Nederlanders spelen!
SirNeverLuck is mijn uplay id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Looney1984 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:12:
Game ook gehaald zou graag met wat Nederlanders spelen!
SirNeverLuck is mijn uplay id
Vul even het documentje in. In de topic start zie je wie je allemaal kunt toevoegen.

Welkom ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
Uffeltje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:53:
Vanavond weer wat potten gespeeld het ging weer lekker. :*) 8)7

[video]

Troiwens, we kwamen erachter dat als één persoon in de squad level 20 is er ranked matches gespeeld kunnen worden. :)
Prachtig moment was dat gister ja :P Was erg tof gister.. Ik ben er vanavond weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 23:33
SimD schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 06:21:
[...]

Vul even het documentje in. In de topic start zie je wie je allemaal kunt toevoegen.

Welkom ; )
Zal zo even kijken! thanks voor de reply! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

FMBEE schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:54:
PVE vind ik het leukste om te spelen, echter is het wel jammer dat je niet kan kiezen bij TH welke mode je wilt. Het rouleren hierin is leuk bedacht echter komt het vaak voor dat je een mode meerderen malen achterelkaar speelt. Ook loopt men regelmatig in de vuurlinie :(
Bij matchmaking preferences kan je T-hunt gamemodes uitzetten en aanzetten. Volgens mij moet iedereen in je squad dit doen. Classic T-hunt only! :)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
ignition_mp schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:27:
[...]

Prachtig moment was dat gister ja :P Was erg tof gister.. Ik ben er vanavond weer!
Ik ben vanavond ook weer online, ben helemaal hooked aan de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Poulske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:03:
[...]

Ik ben vanavond ook weer online, ben helemaal hooked aan de game. :)
Ik ook... vind het super vet!

Gisteren een potje hostage met 3 tegen 5 in map "house".
Uiteindelijk heb ik 4 gekilled en de laatste man had jammer genoeg mij te pakken. Maar de rush die je dan krijgt.

PS: Ik heb een bloedhekel aan mensen die met schield spelen (krijg die nooit kapot haha). Gisteren ben ik weg gaan rennen van de tegenstander met een schield. Vervolgens om een hoekje gaan liggen en kon ik hem doodschieten door zijn voeten en benen te raken. Hoe doen jullie dit? (nitro vind ik kut werken haha, ben ik altijd te langzaam mee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
Burt_Reynolds schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:55:
Ik heb een Xbox one gekocht met dit spel, dus beter dat het wat is ;)
Hoop alles vandaag binnen te krijgen. Tag: Burt_Reynolds13
Als ik zoek op jouw gamertag krijg ik de volgende melding.

We kunnen die persoon niet vinden Controleer de gamertag en probeer opnieuw te zoeken.

Tweakers = Burt_Reynolds13
Xbone = Burt Reynolds13

Heb je dus gevonden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 04-12-2015 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 06:50
Ik mis in deze game eigenlijk iets wat SOCOM op de PS2 (of was het met Confrontation op de PS3?) had.
Daar was het zo dat als je bijvoorbeeld in een huis zat en je was tegen je team aan het praten dat een tegenstander je kon horen als die in de buurt was. Kortom; top om te communiceren met je team maar ook weer opletten dat je niet constant aan het praten bent en daarmee je tegenstander laat weten waar je bent.

Naar mijn idee is een game zoals R6 Siege perfect voor dit systeem!
In het echt hoor je iemand in een kamer naast je ook praten toch :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMBEE
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 14:52
Roppedop schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:00:
[...]

Bij matchmaking preferences kan je T-hunt gamemodes uitzetten en aanzetten. Volgens mij moet iedereen in je squad dit doen. Classic T-hunt only! :)
wow super thanks man _/-\o_ Scheelt weer een hoop gezucht als ik voor de 3de keer achterelkaar een hostage rescue moet doen terwijl ik eigenlijk liever een avondje classic TH wou doen :)

Het spel zou voor mij helemaal compleet zijn als er ook een manier was om tijdens TH ook de defender (incl attachments) wapens te kunnen gebruiken. Die submachine guns vind ik zelf wel lekker schieten.

Gister kon ik het ook niet laten om toch maar de season pass te kopen. Spel speelt lekker weg en denk dat ik er stiekem toch wel wat uurtje mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
Vecodo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:55:
[...]

Als ik zoek op jouw gamertag krijg ik de volgende melding.

We kunnen die persoon niet vinden Controleer de gamertag en probeer opnieuw te zoeken.

Tweakers = Burt_Reynolds13
Xbone = Burt Reynolds13

Heb je dus gevonden ;)
Oops :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
schaapiej schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:58:
Ik mis in deze game eigenlijk iets wat SOCOM op de PS2 (of was het met Confrontation op de PS3?) had.
Daar was het zo dat als je bijvoorbeeld in een huis zat en je was tegen je team aan het praten dat een tegenstander je kon horen als die in de buurt was. Kortom; top om te communiceren met je team maar ook weer opletten dat je niet constant aan het praten bent en daarmee je tegenstander laat weten waar je bent.

Naar mijn idee is een game zoals R6 Siege perfect voor dit systeem!
In het echt hoor je iemand in een kamer naast je ook praten toch :P
Dit gaat niet werken, aangezien je op ieder platform in een party kunt gaan zitten en buiten de game om praat. Zo praat ik via Teamspeak op de PC en niet in-game. PS4 en Xbox One hebben dit met party chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Poulske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:21:
[...]

Dit gaat niet werken, aangezien je op ieder platform in een party kunt gaan zitten en buiten de game om praat. Zo praat ik via Teamspeak op de PC en niet in-game. PS4 en Xbox One hebben dit met party chat.
Maar het zou inderdaad wel extra realistisch zijn! Zou toch mooi zijn als ze dat zouden kunnen combineren. Moet Sony (voor de PS4) wel iets veranderen en toestaan dat audio stream wordt gerouteerd naar de game.

Echter kan dit natuurlijk ook performance problemen opleveren... lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zo toegevoegd op het sheet. Leuk om samen te spelen :)
Guerillamaya is mijn nic

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Yes, bijna weekend! Ik heb echt maar één avond tijd gehad om te spelen afgelopen week :( Dit weekend lekker no-lifen en mijn level 3 account eens even flink boosten. Heb speciaal daarvoor die gratis booster bewaard :D

Ik heb ondertussen een lading nieuwe mensen op mijn lijst, dus volgens mij is het vrijwel altijd mogelijk om pre-made te spelen (wij zijn al een groep van vier (Nederlanders)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan

Gisteren echt 2 hele vreemde momenten. Check vooral dat eerste clipje. Ik dacht eerst hoe kan ik die gemist hebben, snel opgeslagen, en later terugkijkend lag hij er echt niet. Waar kwam die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:51:
[...]

Ik ook... vind het super vet!

Gisteren een potje hostage met 3 tegen 5 in map "house".
Uiteindelijk heb ik 4 gekilled en de laatste man had jammer genoeg mij te pakken. Maar de rush die je dan krijgt.

PS: Ik heb een bloedhekel aan mensen die met schield spelen (krijg die nooit kapot haha). Gisteren ben ik weg gaan rennen van de tegenstander met een schield. Vervolgens om een hoekje gaan liggen en kon ik hem doodschieten door zijn voeten en benen te raken. Hoe doen jullie dit? (nitro vind ik kut werken haha, ben ik altijd te langzaam mee)
Als je C4 hebt, kun je die gewoon naar hem toe gooien en gelijk laten ontploffen. Dat werkt bij mij altijd zeer goed hehe
Pagina: 1 ... 7 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.