Volgens mij maar pin mij er niet op vast komt er in de final ook nog een gewone TH. Dus zonder bomb defuse, gewoon clearen.SinergyX schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:14:
[...]
Ik zou de game uitsluitend kopen voor TH, en laat daar nu nog aardig wat vraagtekens zitten, dat ik weinig zin heb de game te kopen en er alsnog achter komen dat bepaalde zaken dus niet het geval zijn, zoals defuse bomb zonder defenders (je mag enkel attackers inzetten).
Tel daarbij op de 'random spawn' van de AI en de randje wallhack logica (plus blitz nerf), heb ik het idee dat zelfs Las Vegas 1/2 het nog beter deden dat dit.
Dat hoop ik dan zelf ook, gisteren nog een paar potjes gedaan maar de Rambo's vliegen je om de oren. Niets tactisch. Rennen naar de bomb en snel dat ding plaatsen terwijl je team genoten er niet zijn of weinig ammo hebben. Teamwork....wat is dat?
Het meest irritant vind ik nog dat je de meeste punten krijgt voor het aantal kills. Niet voor teamwork of wat dan ook nee het aantal kills. In een spel als R6 moet het juist om teamwork en het objective gaan maar zoals het nu is krijgt Rambo de meeste punten.
Het spel speelt voor de rest wel heel lekker maar dit zijn gewoon irritatie puntjes.
Denk dat je alleen maar fatsoenlijk teamwork krijgt als je full premade speelt.Carthrax schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:51:
Teamwork....wat is dat?
[...]
Het spel speelt voor de rest wel heel lekker maar dit zijn gewoon irritatie puntjes.
Maar dat is helaas is heel veel games zo.. heeft niet alleen deze game last van.
Sowieso mee eens dat het lekker weg speelt!
Ik hoop dat het na 2 weken ook wel klaar is met die rambo gasten. Qua kills vind ik het wel meevallen hoeveel punten je krijgt maar als je zo'n diffuser neer zet dan krijg je opeens een hele boel punten.Carthrax schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:51:
[...]
Volgens mij maar pin mij er niet op vast komt er in de final ook nog een gewone TH. Dus zonder bomb defuse, gewoon clearen.
Dat hoop ik dan zelf ook, gisteren nog een paar potjes gedaan maar de Rambo's vliegen je om de oren. Niets tactisch. Rennen naar de bomb en snel dat ding plaatsen terwijl je team genoten er niet zijn of weinig ammo hebben. Teamwork....wat is dat?
Het meest irritant vind ik nog dat je de meeste punten krijgt voor het aantal kills. Niet voor teamwork of wat dan ook nee het aantal kills. In een spel als R6 moet het juist om teamwork en het objective gaan maar zoals het nu is krijgt Rambo de meeste punten.
Volgens mij zag ik gister dat iemand met 6 kills boven iemand van 16 kills alleen maar omdat hij de diffuser 1x neer had gezet. En deze word volgens mij ook nog eens random aan iemand gegeven bij start van een ronde.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik heb gister nog tijdje twitch stream zitten kijken, daar werd al snel duidelijk dat rushen naar de bomb ook veruit de betere optie is. Aangezien ze toch blijven spawnen, gewoon een rush en even 45 seconde uitzitten.Carthrax schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:51:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bol.com gecancelled, nieuwe geplaatst bij wehkamp. Je bent Nederlander of nietThe Outlaw schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:45:
Rainbow Six nu dagdeal bij de Wehkamp + 10 euro korting als je 'sint' gebruikt. http://www.wehkamp.nl/win...aspx?ArtikelNummer=338970
Het spel heeft veel potentie. Het zou zelfs een goede nieuwe esport game naast Counter-Strike kunnen worden.
Helaas zijn er nu nog teveel dingen mis. Zoals velen hier melden, waren er veel connectie problemen (PS4). Lukt het je dan eindelijk om een game te joinen, komt het te vaak voor dat een host de game verlaat wanneer hij dood is of bij multiplayer aan het verliezen is.
Het zou niet mogen dat je dan het spel wordt uitgegooid.
De 3 mulitplayer potjes die ik volledig heb kunnen spelen waren wel spannend. Omdat je van alle kanten de vijand aan kan vallen en omgekeerd je nergens echt veilig bent, gezien elk moment er een muur/raam/vloer/plafond kan ontploffen.
Terrorist hunt ging het joinen van een game iets beter. Het idee is leuk alleen de huidige uitwerking is slecht.
De vijanden spawnen letterlijk random in de map. Ik heb meerdere keren gehad het er ineens 2-3 vijanden vanuit het niets, midden in een kamer verschenen.
Ik kreeg het idee dat er geen einde komt aan het aantal vijanden. Een rustige aanpak en kamer voor kamer alles aflopen heeft geen zin gezien 10 seconden later er weer achter je vijanden zijn gespawned.
Het verdedigen van een defuse is ook een geluksfactor. 1 a 2 ingangen zijn nog te verdedigen maar wanneer ze van 3 of 4 kanten tegelijk komen kun je niets beginnen.
Wat al eerder is aangegeven, wanneer je moet herladen ga je dood.
Ook het schieten van de AI tegenstander is zeer apart. De ene keer staan ze achter je schieten een hele klip op je leeg en heb je nog al je health. De andere keer zie je de vijand niet eens en steekt net je kleine teen achter een kast uit en ben je ineens 80 health kwijt.
Is het trouwens iemand gelukt om terrorist hunt lonewolf te halen?
jammer van terrorist hunt dat was juist (in mijn opinie) de leukste feature van RS vegas met een paar vrienden kamer voor kamer clearen.VTB schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:31:
Mijn 2 cents na het spelen van de OB.
Het spel heeft veel potentie. Het zou zelfs een goede nieuwe esport game naast Counter-Strike kunnen worden.
Helaas zijn er nu nog teveel dingen mis. Zoals velen hier melden, waren er veel connectie problemen (PS4). Lukt het je dan eindelijk om een game te joinen, komt het te vaak voor dat een host de game verlaat wanneer hij dood is of bij multiplayer aan het verliezen is.
Het zou niet mogen dat je dan het spel wordt uitgegooid.
De 3 mulitplayer potjes die ik volledig heb kunnen spelen waren wel spannend. Omdat je van alle kanten de vijand aan kan vallen en omgekeerd je nergens echt veilig bent, gezien elk moment er een muur/raam/vloer/plafond kan ontploffen.
Terrorist hunt ging het joinen van een game iets beter. Het idee is leuk alleen de huidige uitwerking is slecht.
De vijanden spawnen letterlijk random in de map. Ik heb meerdere keren gehad het er ineens 2-3 vijanden vanuit het niets, midden in een kamer verschenen.
Ik kreeg het idee dat er geen einde komt aan het aantal vijanden. Een rustige aanpak en kamer voor kamer alles aflopen heeft geen zin gezien 10 seconden later er weer achter je vijanden zijn gespawned.
Het verdedigen van een defuse is ook een geluksfactor. 1 a 2 ingangen zijn nog te verdedigen maar wanneer ze van 3 of 4 kanten tegelijk komen kun je niets beginnen.
Wat al eerder is aangegeven, wanneer je moet herladen ga je dood.
Ook het schieten van de AI tegenstander is zeer apart. De ene keer staan ze achter je schieten een hele klip op je leeg en heb je nog al je health. De andere keer zie je de vijand niet eens en steekt net je kleine teen achter een kast uit en ben je ineens 80 health kwijt.
Is het trouwens iemand gelukt om terrorist hunt lonewolf te halen?
dat random spawnen mag daar gewoon echt niet alle enemies moeten dan al gespawned zijn als je start.
Als ik daarbij nog is alle verbindingsproblemen lees skip ik deze game gewoon.
gelukkig heeft vegas xbox one compatibiliteit en kunnen we die nog even opstarten.
Inderdaad een geweldige game. Lang geleden dat een game mij zo veel adrenaline heeft kunnen geven. Manman, wat is het soms spannend.Poulske schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:08:
Ik heb veel ranked zitten spelen op PC maar deze game komt zeker in huis. Helemaal niets te klagen, zelfs niet qua matchmaking.
Matchmaking probleem. Tja, ik heb een telefoon voor me liggen dus kan mezelf in die paar minuten wachten wel gewoon vermaken. And it's about to get better.
Steam ID = Ackerfiets
Game reserveren, kun je morgen weer verder spelen :-)Family Guy schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:18:
Edit: Shit, beta lijkt nu echt closed. Ineens was het potje afgelopen en connect ie niet meer met de server. En 't ging net (weer) zo lekker!
Steam ID = Ackerfiets
Als mensen me willen adden op Uplay mag dat. Stuur even een PM'metje.
Steam ID = Ackerfiets
Voor ranked heb je echt wel een groepje nodig die samenwerkt zeg, je merkt ook meteen aan je tegenstanders of ze dit wel of niet doen. Een breach voor je neus ter afleiding, om vervolgens in je bibs geschoten te worden is me vaker dan één keer overkomen.Poulske schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:27:
Morgen ga ik ook helemaal los, eerst paar potjes casual. Maps leren en wat tactieken. Vervolgens flink ranken in ranked. Hopelijk met flink wat teamwork, want dat laat nog wel eens wat te wensen achter. Zoals defenders die niet gaan defenden maar gewoon op zoek gaan naar kills.
Moet wel zeggen dat soms aanval de beste verdediging is, zeker als je een lastige locatie moet vasthouden.
Niemand verwacht een terrorist die snel zelf naar buiten springt!
Heb het spel vrijdagmiddag bij de Intertoys gekocht (blijkbaar te vroeg in de schappen gelegd?) en t/m level 18 gespeeld, ook 4 extra poppetjes en wat extra wapenuitbreidingen vrij gespeeld met nog 5000 renown op de bank...
Heb ik dan ook nog in de beta gespeeld? en blijfen die punten en zo gewoon bestaan?
[ Voor 6% gewijzigd door beschuitfluiter op 30-11-2015 11:37 ]
¯\_(ツ)_/¯
Heb hetzelfde gedaan, eerst maar normals en wat TH om de game te leren kennen en vanaf morgen ook maar ranked spelen. Wellicht dat vanuit hier met wat mensen samen kunnen gaan doen, altijd beter dan randoms naar mijn idee!Poulske schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:27:
Morgen ga ik ook helemaal los, eerst paar potjes casual. Maps leren en wat tactieken. Vervolgens flink ranken in ranked. Hopelijk met flink wat teamwork, want dat laat nog wel eens wat te wensen achter. Zoals defenders die niet gaan defenden maar gewoon op zoek gaan naar kills.
UPlay is hetzelfde als mijn username hier!
Ik ga je zeker toevoegen, om met "bekenden" te spelen is altijd fijner en handiger. Vooral in een game waar teamwork ontzettend veel voordeel opleverd.schaapiej schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:41:
[...]
Heb hetzelfde gedaan, eerst maar normals en wat TH om de game te leren kennen en vanaf morgen ook maar ranked spelen. Wellicht dat vanuit hier met wat mensen samen kunnen gaan doen, altijd beter dan randoms naar mijn idee!
UPlay is hetzelfde als mijn username hier!
Heb zelf de pre order gedaan, was in een 25u gametime al level 42. Alle characters en minimaal 1 wapen compleet unlocked en nog 17k renown over. Iedereen een booster aan en je hebt zo genoeg renown voor alles te unlocken.
TH bomb defusal is makkelijk via een simpel principe.Blijf niet op bepaalde punten zitten waardoor er enemies blijven spawnen want je zet jezelf vast.
De oude TH van de closed beta blijft toch me favoriet. Meer potjes in zelfde tijd.
Pvp werkt alleen fijn met premade 5 man.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Met de closed beta had ik er weinig vertrouwen in, en begin vorige week met dezelfde connectie errors had ik er nog minder vertrouwen in.
Gelukkig was het een stuk minder erg van het weekend en bleek het spel ook nog wel leuk te zijn ook.
Enige dingen waar ik mij zorgen over maak / wat ik minder vind/ waarbij ik zo mijn bedenkingen bij heb zijn:
Hoe lang blijft dit leuk?
Hoe zit het met LAN opties?
Hoe zit het met clan matches (dus custom games)? Zoals het er nu uit ziet is het alleen 5 player matchmaking.
Sowieso matchmaking en p2p ipv dedicated servers ben ik heel huiverig voor.
De voip oplossing in het spel is vrij waardeloos. Heb in de tijd die ik er in heb gestoken nog geen 1 keer normaal gebruik gemaakt van de VOIP functie, enige wat ik hoor zijn vage russen die in zichzelf aan het brabbelen zijn. Ook als ik wat probeer te communiceren lijkt het alsof niemand me hoort, of iedereen negeert me, dat kan ook natuurlijk
Dank voor de tip. Ergens anders besteld. Geannuleerd en hier besteld. Scheelt aardig.The Outlaw schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:45:
Rainbow Six nu dagdeal bij de Wehkamp + 10 euro korting als je 'sint' gebruikt. http://www.wehkamp.nl/win...aspx?ArtikelNummer=338970
De VOIP gaat echt nergens over, push to talk doet het bijna nooit, hij gaat regelmatig over op voice activation. Heb 1 match gehad dat alles werkte, en daarna ging hij weer automatisch terug naar voice activation. Zal ook de reden zijn van al die brabbelende polen/russen.pica schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:23:
Sowieso matchmaking en p2p ipv dedicated servers ben ik heel huiverig voor.
De voip oplossing in het spel is vrij waardeloos. Heb in de tijd die ik er in heb gestoken nog geen 1 keer normaal gebruik gemaakt van de VOIP functie, enige wat ik hoor zijn vage russen die in zichzelf aan het brabbelen zijn. Ook als ik wat probeer te communiceren lijkt het alsof niemand me hoort, of iedereen negeert me, dat kan ook natuurlijk.
Zijn heel veel verbeterpunten in dit spel, maar de kern is wel echt leuk.
Als ze het zien als Beta speler, ben je alles kwijt. Alle progressie die in de Closed en Open Beta zijn behaald, worden niet meegenomen naar de release (tussen de Closed en Open Beta was alle leveling al weg). Spelers die daar aan mee hebben gedaan kunnen binnen de Ubisoft Club een skin claimen, that's it.beschuitfluiter schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:36:
Ik ben zeer benieuwd wat er mijn mijn profiel gaat gebeuren morgen;
Heb ik dan ook nog in de beta gespeeld? en blijfen die punten en zo gewoon bestaan?
Benieuwd of je dan ook als Beta speler wordt gezien waar je de retail versie te pakken hebt (de Beta op UPlay (PC) is verlopen en de preload van Siege is nog niet te activeren, weet niet hoe dat op de consoles geregeld is).
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Ik heb er zin in. Vond dat de problemen reuze meevielen tijdens de beta.
We gaan het mee maken; zal vanavond eens even proberen in te loggen om te kijken welk level mn poppetje is...Farscape2 schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:17:
[...]
Als ze het zien als Beta speler, ben je alles kwijt. Alle progressie die in de Closed en Open Beta zijn behaald, worden niet meegenomen naar de release (tussen de Closed en Open Beta was alle leveling al weg). Spelers die daar aan mee hebben gedaan kunnen binnen de Ubisoft Club een skin claimen, that's it.
Benieuwd of je dan ook als Beta speler wordt gezien waar je de retail versie te pakken hebt (de Beta op UPlay (PC) is verlopen en de preload van Siege is nog niet te activeren, weet niet hoe dat op de consoles geregeld is).
¯\_(ツ)_/¯
Vanavond kan niet, aangezien ie morgen uitkomt.beschuitfluiter schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:32:
[...]
We gaan het mee maken; zal vanavond eens even proberen in te loggen om te kijken welk level mn poppetje is...
Verwijderd
PSN: Tjerko90
mijn nick is hetzelfde als hier alleen een t er achterVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:20:
PS4 versie vanmiddag besteld op Wehkamp (gelukkig was ik nog optijd hehe). Erg veel zin in deze game. Als mensen nog op zoek zijn naar een persoon die graag in teamverband speelt: ik meld me graag aan, want niemand om mij heen heeft de game besteld en lone wolf spelen in deze game heeft volgens mij niet veel succes.
PSN: Tjerko90
Voeg me maar toe kunnen wel een keer een potje regelen
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 6% gewijzigd door Family Guy op 30-11-2015 18:48 ]
Steam ID = Ackerfiets
Ik heb zelf gewaagd en ze zijn betrouwbaar! Je kan zowel met paypal als met ideal betalen, Het is een videokaart cd key trouwens. Wanneer je het redeemed op nvidia kan je kiezen tussen ac syndicate en r6 siege.
Om 06:00 kunnen we beginnen met spelen jongens. Dus nog 5 uur en 20 min te gaan.
Check hier ook even Vraag&Aanbod, komen vaak vouchers langs voor + - 20 euro.Placid_K schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:24:
We kunnen pas vanaf morgen spelen, klopt dat? Sommige games kan je heel goedkoop aanschaffen via een Braziliaanse webshop. Geldt dat ook voor Rainbox6?Durf het eerlijk gezegd niet aan.
Prima prijs dacht ik zo!
Vanochtend heel even opgestart en wat "Situations" gedaan, soort van tutorials.
Makkelijke en snelle manier om wat Renown te krijgen en Operators te unlocken.
Vanavond verder!
Gisteren ook via wehkamp besteld met kortingscode. Voor die prijs vind je hem denk ik niet ergens anders..
Ik was er op tijd bij gelukkig want nu zijn ze dus op hopelijk levert wehkamp snel.
Mijn exemplaar is verzonden en komt als 't goed is vanmiddag al.
Speelse mensen!
Xbox One: epamel87
Het volgende potje was hostage extraction. Dus steeds wisselende doelen waaronder dus ook bomb defuse.
Ook snel even 2 operators unlocked zodat ik weer redelijk verder kan waar ik met de beta gebleven was.
(PC: Doctor_Cartman)
Ps. Heeft iemand een day one patch gezien? Want mijn preload start meteen.
[ Voor 11% gewijzigd door PerlinNoise op 01-12-2015 09:10 ]
Vond de review hier trouwens wel een beetje vreemd. Ja het is teambased, maar om dat nou als een nadeel te zien. TH had misschien wel wat beter gekund inderdaad maar dat ga ik toch niet spelen.
Klinkt een beetje als een sportauto een slechte recensie geven omdat hij hard is afgeveerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Dersan op 01-12-2015 09:16 ]
Verwijderd
Iemand al getest of dat mogelijk is?
Vanochtend kon ik ook meteen starten, geen patch gezien.Pixarr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:09:
Eerst nog even werken, maar vanmiddag Rainbow Six spelen. Voor degene die nog een TS server zoeken, ik heb er zelf een draaien op mijn server, want de ingame push to talk is bagger. PM even voor de servergegevens. Misschien een mooi verzamelpunt voor de Nederlandse Rainbow Six spelers...
Ps. Heeft iemand een day one patch gezien? Want mijn preload start meteen.
Ik PM je, stuk beter om voicechat te hebben met deze game!
Even registreren en downloaden vanavond:) Ik ben beschikbaar voor groups:) machoman44 (PC) is mijn ubisoft nick:)
ut=life
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PS4: djmilos
Heb ik ook niet gehad maar als het goed is komt ie vandaag met de post.
Weet iemand met welke dienst wehkamp levert? Geen PostNL volgens mij maar DHL dacht ik?
Heb er zin innn...
Thnx!
Verder werken de servers nu perfect voor mij. Eerste paar potjes kreeg ik geen renown, maar die kwamen later ineens opdagen dus ik klaag niet verder.
Laten we idd tweakers groep maken. Mijn ubi acc: Qayserian
Ik vond de bèta zelf enorm leuk. Vooral met mn bf4 en hardline clan. Geweldig om de spanning te voelen. We zaten zelfs te juichen toen we succesvol met 2 man de laatste bom hadden gedefussed. Heerlijk!
Jammer dat hij is uitverkocht en ik 5 tot 10 dagen moet wachten
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Ga binnenkort maar even een mic halen
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Hier hetzelfde grapje voor de xbox one, kocht hem stond er 1-3 werkdagen en nu staat er ineens bij levering 5-10 werkdagenSimD schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:21:
Gisteren bij Wehkamp voor 39 euro de ps4 versie besteld. Mooie aanbieding!
Ik vond de bèta zelf enorm leuk. Vooral met mn bf4 en hardline clan. Geweldig om de spanning te voelen. We zaten zelfs te juichen toen we succesvol met 2 man de laatste bom hadden gedefussed. Heerlijk!
Jammer dat hij is uitverkocht en ik 5 tot 10 dagen moet wachten
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Gisternacht gelijk om klokslag twaalven gespeeld en game werkt toppie op de PS4!!Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:41:
Zijn de eerste ervaringen er al op de ps4? zoals serverproblemen of iets?
Niks geen connectieproblemen of dergelijke. Heb mijn eerste sessie ook gestreamd (en ja ik suck big time
PSN: vuileharrie (zitten meestal in de partychat dus headset is wel zo handig)
Vanaf 1:20 ben ik online gegaan dan kun je zien dat t connecten goed ging.
btw je kunt t beste beginnen met de trainingen, dan verdien je redelijk wat renown om een stuk of 6/7 operators te unlocken.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 12:49 ]
Verwijderd
Top zin in het spel... Zitten er veel andere dingen in de full versie?Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:38:
[...]
Gisternacht gelijk om klokslag twaalven gespeeld en game werkt toppie op de PS4!!
Niks geen connectieproblemen of dergelijke. Heb mijn eerste sessie ook gestreamd (en ja ik suck big time)
PSN: vuileharrie (zitten meestal in de partychat dus headset is wel zo handig)
[video]
Vanaf 1:20 ben ik online gegaan dan kun je zien dat t connecten goed ging.
Verwijderd
Die trainingen\situations dus. Leuk voor een keertje, zeker om renown te verdienen, maar na een uurtje of twee ben je echt wel toe aan TH en multi.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:49:
[...]
Top zin in het spel... Zitten er veel andere dingen in de full versie?
Heb twee nieuwe modes gespeeld, weet niet of er nog meer nieuws inzit. Was hostage rescue en defend the hostage. Alletwee erg leuk. Oja vergeet ook niet een defender te unlocken, want tijdens die defend the hostage mode speel je met een defender.
De nieuwe maps zijn ook tof! Heb er geen spijt van om de game toch te kopen al ben ik wel benieuwd hoe de servers t gaan houden vanavond.
Oja en normal mode is ook weer gewoon normal zoals in de closed beta. Goed te doen dus. Merkte dat er aanzienlijk minder mennekes spawnden bij t defusen van de bom.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 12:56 ]
Xbox one Gamertag: moreorlessharm
Verwijderd
Hoelaat had je hem besteld dan?smoken schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:18:
Als het goed is krijg ik hem vandaag ook binnen (net op tijd bij Wehkamp, collega van me moet 5 tot 10 dagen wachten).
Xbox one Gamertag: moreorlessharm
Rond 10.30u als ik me goed herinner.
Tevens via Marktplaats een xo four gekocht die gisteren bij een DHL parcelshop is afgegeven om verzonden te worden .... helaas ligt die daar nog steeds en komt die dus op zijn vroegst morgen pas binnen
Eerste communicatie dient dus via de Kinect plaats te vinden ;-)
Verwijderd
Aah oke!smoken schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:21:
[...]
Rond 10.30u als ik me goed herinner.
Tevens via Marktplaats een xo four gekocht die gisteren bij een DHL parcelshop is afgegeven om verzonden te worden .... helaas ligt die daar nog steeds en komt die dus op zijn vroegst morgen pas binnen
Eerste communicatie dient dus via de Kinect plaats te vinden ;-)
Ik heb hem gecanceld en ga naar werk wel naar de lokale mediamarkt, moet toch echt wat te doen hebben vanavond hahaha
Verwijderd
Ja klopt!smoken schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:24:
Met de laagste prijsgarantie zou je hem dan voor die 49,- moeten kunnen krijgen lijkt me?
Zo dat zijn er veel zeg...The Outlaw schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:29:
Bekende bugs die tot nu toe bekend zijn bij Ubisoft: http://forums.ubi.com/showthread.php/1332624-Known-Issues
Met een vaste groep maakt het het wel makkelijker. Tactieken afspreken in plaats Lone Wolf gaan bijvoorbeeld. Je kan het doen, maar het zal niet productief zijn.KraveN schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:34:
Top spel, zojuist wat gameplay op twitch zitten kijken en dat ziet er goed uit. Waar ik wel bang voor ben dat het alleen nut heeft om te spelen als je regelmatig met een vaste groep speelt. Anders maak je totaal geen kans. Of zien jullie dat anders ?
¯\_(ツ)_/¯
Vanavond maar eens proberen: PS4: Burnmagician
Ik heb zelf een Mic.
@KraveN: Nee hoor, je hebt genoeg kans als je met 'onbekenden' speelt. Tegenstanders zijn namelijk ook lang niet altijd vaste groepen. Ik zelf heb geen vaste groep en dat hoeft voor mij ook niet. Ik vind het juist leuker om met random mensen te spelen en/of mensen van Tweakers.
Nee.ProCeela schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:12:
zit er ook een server browser in met dedicated servers ?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ja. Net binnen.
Nooit een Rainbow Six gespeeld zeker ?colorsone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:20:
Net het spel gekocht, maar pff wat een bagger. Besturing voelt enorm stroperig aan. Heb hem gelijk op marktplaats gezet. Jammer want het concept lijkt me wel gaaf.
Probeer eens je sensitivity aan te passen en gewoon eens een paar uur te spelen. Is een kwestie van wennen. Het is natuurlijk sowieso een wat trager spel dan andere shooters. Je moet daar wel een beetje van houden. Ik vind dat persoonlijk een stuk leuker dan bijvoorbeeld een shooter waar je elke 20sec in je rug wordt neergeknald.colorsone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:20:
Net het spel gekocht, maar pff wat een bagger. Besturing voelt enorm stroperig aan. Heb hem gelijk op marktplaats gezet. Jammer want het concept lijkt me wel gaaf.
¯\_(ツ)_/¯
Alles al geprobeerd, het is alsof er input lag is vanuit de controller.fetix1 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:30:
[...]
Probeer eens je sensitivity aan te passen en gewoon eens een paar uur te spelen. Is een kwestie van wennen. Het is natuurlijk sowieso een wat trager spel dan andere shooters. Je moet daar wel een beetje van houden. Ik vind dat persoonlijk een stuk leuker dan bijvoorbeeld een shooter waar je elke 20sec in je rug wordt neergeknald.
Had niet anders verwacht!! Jij wel ???beschuitfluiter schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:01:
Crap... Alle progress weg ondanks legale ps4 versie gekocht te hebben vrijdag
Officiële servers zijn dan ook pas vandaag onlinebeschuitfluiter schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:01:
Crap... Alle progress weg ondanks legale ps4 versie gekocht te hebben vrijdag
¯\_(ツ)_/¯
ts.solidaritygaming.com
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 01-12-2015 18:07 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Daarom unlock ik eerst andere operators, die wel nuttig zijn maar niet zo populair. Iedereen wilt graag Fuze spelen omdat het leuk is dusja.Motaro schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:24:
wel jammer vind als een operators je favoriet is en iemand is net je voor dat je niet meer met die kan spelen lijkt wel beetje op AA game van vroeger
Hele middag zitten spelen, geen disconnect gehad oid, ging super. Speelde met een groep van 5 en maar 1 potje verloren.
Zo grappig hoe mensen met Fuze continu de hostage killen. Die class moet je dus echt niet gebruiken met Hostage.
Deadzone instelling aanpassen?colorsone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:08:
[...]
Alles al geprobeerd, het is alsof er input lag is vanuit de controller.
www.oldskoolnl.nl
Heb ik ook al een keer gehad vandaag, moet je game opnieuw opstarten.fetix1 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:42:
Ik word er nu trouwens wel een beetje moe van dat ik geen XP etc. krijg (ps4).
Toch bijzonder dat tweakers review dan zo erg op de bugs zit. Terwijl bij launch er amper problemen zijn. Wat een gezeur.Dersan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:37:
[...]
Daarom unlock ik eerst andere operators, die wel nuttig zijn maar niet zo populair. Iedereen wilt graag Fuze spelen omdat het leuk is dusja.
Hele middag zitten spelen, geen disconnect gehad oid, ging super. Speelde met een groep van 5 en maar 1 potje verloren.
Zo grappig hoe mensen met Fuze continu de hostage killen. Die class moet je dus echt niet gebruiken met Hostage.
Tweakers geeft een 6.5 terwijl andere reviews de game een 8 geven met de comment: een van de beste shooters van dit jaar.
Ondertussen zit ik op Wehkamp te wachten... en volgens mij ben ik niet de enige.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Net echt meerdere potjes Terrorist Hunt achter elkaar gedoodt worden door teamgenoten door Cluster Charges.Dersan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:37:
Iedereen wilt graag Fuze spelen omdat het leuk is dusja.
Terwijl we echt 10 seconden daarvoor die ruimte gecleared hadden... "my bad. sorry, my mistake, won't happen again" volgende potje.... Yup it happens again
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Vandaag al een uur of 4 tot 5 er op zitten, met twee verschillende Teamspeak-squads (in-game chat vooraf al weggelaten) en prachtige potjes meegemaakt. Aantal keren zelfs gewoon zitten juichen na een 'onmogelijke' missie (denk aan 1 vs 5).
Wat mij betreft zijn Mute en Thermite de 'beste' operators:
- Mute (defender) omdat deze de Drone's buiten kunnen houden. Dit zijn rijdende mini-karretjes die de objective en enemies moeten zoeken in de eerste minuut van een ronde. Als de objectives na de searchminuut nog onbekend zijn, heb je wat mij betreft al voor 50% gewonnen. Een dolende enemy is easy-to-kill. Meestal dan;) Daarnaast heeft hij fijne wapens en de mogelijkheid tot een Nitro Cell (Lees C4-charge). Leuk om de final kill mee te knallen!
- Thermite (attacker) omdat deze naast fijne wapens thermiet heeft: deze kan dus door (met ijzeren beplating) verstevigde muren heen én daarnaast nog een normale breach plaatsen. Totale chaos dus! De enemy weet niet waar ze moeten kijken met al die ontploffingen! Wat ook leuk is, is om aan de ene kant de charges te zetten, aan de andere kant 'plaats nemen' en dan die charges loslaten. Dan kun je bijna tussen ze in gaan zitten zonder dat ze het merken. En dan schiet je ze af natuurlijk.
Morgen door
[ Voor 12% gewijzigd door Family Guy op 02-12-2015 00:18 ]
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
A-techneut hier
Beschuitfluitert
Stensie
HOTWINGS888
Djmilos
fetix1
vuileharrie
Burnmagician
Tjerko90
Ik zeg: kom maar op met die party
Verwijderd
Tot nu toe alleen TH Realism gespeeld, is toch wel pittig.
Voor de PC gamers onder ons, ik ben er ook bij als 'cyborg_war' (slechte naam, maar die komt nog uit de Raven Shield tijd
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.