Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ze hadden 't van mij wel first to 5 mogen maken. De potjes duren nu eigenlijk net te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 12:07
Werkt het bij jullie een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 18:25
Gisteravond even een lone wolf terrorist hunt gestart. Na het breachen van het gebouw en een man of 15 zeker al naar de eeuwige Siege velden gebracht te hebben kwam ik bij een bom die ik moest defusen.
Dus ik doe dat, krijg ik groot in beeld "Bescherm de defuser tegen de vijand" en floep ineens een bak bad guys uit het niets ????

Het leuke aan de terrorist hunts vond ik altijd dat je wist hoeveel man er ongeveer was en na het uitschakelen daarvan was je missie compleet. Maar om dan ineens random spawns voor je kiezen te krijgen is voor mij een afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
mmmmmmmh ik WAS super benieuwd naar dit spel maar na alle reacties wacht ik toch mooi op een review van een tweaker hier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

RadioKies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:27:
Heb welgeteld 1 potje kunnen doen en heb daarnaast 2 rondjes solo gedaan. Mijn eerste gedachte:

Mensen, als je dit spel in pre-order hebt: ANNULEER HET!

Closed beta liep stukken beter en suprise surprise er zijn weer problemen met matchmaking.. Naast performance lager is, ziet het er ook nog eens lelijker uit (enorm veel filmgrain en lelijke beeld vervormende effecten). Minder classes (of is dat expres en is het maar een greep van wat er komt?). Dit spel gaat net zoals Ghost Recon: Phantoms zijn en elk ander spel dat onder de naam van Ubisoft is uitgebracht (Watchdogs, AC, GR:P) een onstabiele rotzooi worden.

Fijn ook om te zien dat je dit nog steeds terug gaat naar het menu als de "host"speler er mee stopt. Heb zo erg het gevoel dat de missie statement van Ubisoft is hoe ze een minimal viable product voor zo laag mogelijke kosten en later vaste kosten... fuckit, hoe besparen wij geld en krijgen wij toch geld binnen? Ja, laten we spellen verkopen en microtransactions erin houden. Serverkosten? Gewoon een "master"server aan een open wifi netwerk hangen en kijken of we de spelers niet wat data kunnen laten hosten. QA/QC? We laten mensen het spel (beta)testen, die geven feedback en denken dat we naar ze luisteren! Laten we alleen wat makkelijk te veranderen dingen aanpassen (zoals hoe sterk het schild is...).

Morgen nog maar een 2e kans geven, maar had mijn tijd veel beter aan FO4 kunnen besteden. Dat spel loopt bijvoorbeeld WEL goed met medium settings en high textures (op een 1gb graka) @60fps met dips naar 32 in zware delen (na wat instellingen aan te passen in de .ini om problemen te verhelpen).

Hopelijk dat deze open beta men de ogen zal openen. Dit is het spel wat ze gaan opleveren namelijk. Support en updates achteraf staat Ubisoft niet bekend om.
Knap dat jij uit een klein deel van het spel een conclusie kan trekken, bij mij en andere liep het gewoon super, (interne benchmark @ Custom ultra/max settings 312.8 max fps, gemiddeld 147 laagste 94)

Ook is dit 1 van de game modes die in de volledige versie aanwezig zullen zijn en zal de 'terrorist hunt' mode van de eerdere beta weer in het volledige spel zitten.

Het enige waar ik problemen mee heb is de ingame voice chat, dit wil ik gewoon volledig uit kunnen schakelen, TS3 is gewoon beter.

Ik heb ~7 public potjes gedaan, geen problemen en ja als de 'host' stopt is iedereen gewoon weg, mensen inviten via je Uplay friendlist werkt gewoon.
Daarna een potje of 9 met wat SG clan leden met 3 man en dat was gewoon leuk en na wat oefenen kwamen we steeds verder en hebben we een aantal keer gewonnen.
1 'potje' en 2 rondes lone wolf... Dat is wel een hele uitgebreide ervaring inderdaad.

Dus mjah FO4 draait bij mij ook gewoon super, en een 1GB videokaart is ook niet meer van deze tijd.
Ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb, kan Vydra me tenminste weer afknallen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DunDave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09 11:15
Vind het echt balen van die random spawns. In een vrijstaand huisje 50+ kills maken slaat nergens op. Hopelijk kan dat uitgezet worden later.

Ik baalde ook gigantisch van de nog steeds belabberde MM. Van de 15 pogingen een potje te spelen slaagt er eentje. Iemand ervaringen van na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Carthrax schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:46:
Gisteravond even een lone wolf terrorist hunt gestart. Na het breachen van het gebouw en een man of 15 zeker al naar de eeuwige Siege velden gebracht te hebben kwam ik bij een bom die ik moest defusen.
Dus ik doe dat, krijg ik groot in beeld "Bescherm de defuser tegen de vijand" en floep ineens een bak bad guys uit het niets ????

Het leuke aan de terrorist hunts vond ik altijd dat je wist hoeveel man er ongeveer was en na het uitschakelen daarvan was je missie compleet. Maar om dan ineens random spawns voor je kiezen te krijgen is voor mij een afknapper.
Waarschijnlijk vond Ubisoft de TH te makkelijk. Als ik vooraf het gebied scout dan kom ik niet eens aan zoveel mannetjes die plots opduiken als je de bom aan het ontmantelen bent. Frustrerend.

In het huis heb je nog het meeste geluk als de bom of in de kelder staat of bij de keuken. Maar dit halen op realistic is haast niet te doen. ;w

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-10 16:23

4th

prutser001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:50:
[...]
Het enige waar ik problemen mee heb is de ingame voice chat, dit wil ik gewoon volledig uit kunnen schakelen, TS3 is gewoon beter.

Ik heb ~7 public potjes gedaan, geen problemen en ja als de 'host' stopt is iedereen gewoon weg, mensen inviten via je Uplay friendlist werkt gewoon.
Daarna een potje of 9 met wat SG clan leden met 3 man en dat was gewoon leuk en na wat oefenen kwamen we steeds verder en hebben we een aantal keer gewonnen.
1 'potje' en 2 rondes lone wolf... Dat is wel een hele uitgebreide ervaring inderdaad.

Dus mjah FO4 draait bij mij ook gewoon super, en een 1GB videokaart is ook niet meer van deze tijd.
Ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb, kan Vydra me tenminste weer afknallen :P
"Jij zei dat je dood was" _/-\o_

Maar eerlijk is eerlijk, je gaf aan enemies op de trap, niet dat je er zelf ook nog dood lag te gaan.

Heb me in de eerste avond open beta goed kunnen vermaken alleen die verdomde voice chat uplay/rss zelf is ruk, gewoon iedereen muten en zelf je eigen disablen horen ze je nog dubbel aangezien je ook met ze op teamspeak zit. Dus tip voor iedereen, ga op een teamspeak server, mute iedereen in je groep en klaar.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05
DunDave schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:12:
Vind het echt balen van die random spawns. In een vrijstaand huisje 50+ kills maken slaat nergens op. Hopelijk kan dat uitgezet worden later.

Ik baalde ook gigantisch van de nog steeds belabberde MM. Van de 15 pogingen een potje te spelen slaagt er eentje. Iemand ervaringen van na de patch?
Tsja, realisme is hier toch ver te zoeken aangezien er blijkbaar geen 1 terrorist naar buiten kijkt als je aan komt lopen.

Vind het wel toevoegen dat je de defuser moet defenden. Maakt het ook op Normal al een uitdaging voor sommige en is winnen dus niet zomaar een gegeven. Je moet echt een goed team hebben die samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
'We are aware of an issue with Rainbow Six Siege servers for PS4. We appreciate your patience whilst we investigate.' - Ubisoft Support
Gaat lekker.

---

Opgelost: https://twitter.com/UbisoftSupport/status/669454021321728001

[ Voor 14% gewijzigd door The Outlaw op 25-11-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Gistereren geprobeerd om een ranked match te joinen na 4 vastlopers en telkens 15 minuten penalty gisterenavond eindelijk een sessie kunnen joinen, mijn team bleef lekker lang bij elkaar waardoor we uiteindelijk 4 games hebben kunnen spelen. Als het eenmaal werkt blijft het gelukkig ook werken.( totdat enemy team weg ging toen liep die vast )

Helaas merkte ik dat de hitreg nog steeds niet lekker aanvoelt en het schieten is eigenlijk nog te arcade. Ik had 5 confirmed hitmarks op een zijkant van een ventje hij draait om sprayed en was in 1 kogel dood. Te veel mensen sprayen gewoon en killen je. Ik zie liever een skill gap waarbij je echt moet bursten om goede accucary te hebben. Helaas lijken de machineguns de beste manier gewoon linkermuis en gaan. Daarnaast lijkt de range van de shotguns voor de maps ook onwijs groot en zijn de killcams nog steeds niet helemaal gefixed.

@prutser ik ben het met je eens dat het spel er slechter uitziet dan in de closed beta. Ik speelde beide full ultra maar vind deze build korrelig en wazig overkomen. Heb lensflare en die zaken al uitgezet maar ik heb geen idee welke setting dit veroorzaakt.

Wat ook wel apart was dat als ik recht naar een raam keek deze kleiner om mijn scherm overkomt dan wanneer ik schuin weg kijk. Door zo te kijken werd het raam groter zodat ik beter kon zien of er iemand in zat, maar als ik dan wil schieten wordt het raam zo onwijs klein dat je haast niet kan mikken??

Ik vind de core van de game best wel goed, maar in deze staat ga ik hem waarschijnlijk niet aanschaffen. Het voelt toch nog niet helemaal af.

Ook met terrorist hunt is inderdaad die random spawns vervelend, je moet ergens kunnen campen om de hordes naar planting te overleven. Ik dacht eerst dat iedereen uit de map naar je toe komt maar volgens mij spawnen ze inderdaad vijanden in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RadioKies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:27:
Heb welgeteld 1 potje kunnen doen en heb daarnaast 2 rondjes solo gedaan. Mijn eerste gedachte:

Mensen, als je dit spel in pre-order hebt: ANNULEER HET!

ow ga t gelijk doen!!!!! NOT!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10 18:48
jantje 2 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:03:

Wat ook wel apart was dat als ik recht naar een raam keek deze kleiner om mijn scherm overkomt dan wanneer ik schuin weg kijk. Door zo te kijken werd het raam groter zodat ik beter kon zien of er iemand in zat, maar als ik dan wil schieten wordt het raam zo onwijs klein dat je haast niet kan mikken??
Ik denk dat je scope verkeerd om op je wapen zit :+

Ben het wel eens dat huidige terrorist hunt (eigenlijk bom hunt) weinig met realisme te maken heeft en bij een aantal maps ben je afhankelijk waar de bom zit hoe makkelijk hij te verdedigen is. (2 ingangen is nog te doen maar 3 is bijna onmogelijk). Als je alleen over bent kun je beter ook gewoon van het dak springen want dan is het ook nog onmogelijk om het te halen. 1ste keer dat je moet herladen ben je weg.

Gister avond waren er nog veel mensen op de PS4 die met de defuser rond liepen maar er niks mee deden. Zat je een tijd te wachten tot ze het door hadden off ze gingen hun eigen weg. Verder heeft het totaal geen zin om in deze terrorist hunt elke kamer te clearen. Gewoon camera karretje naar binnen om de 2 bommen te vinden en dan de weg van de minste weerstand naar de bommen toe vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
jantje 2 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:03:
Gistereren geprobeerd om een ranked match te joinen na 4 vastlopers en telkens 15 minuten penalty gisterenavond eindelijk een sessie kunnen joinen, mijn team bleef lekker lang bij elkaar waardoor we uiteindelijk 4 games hebben kunnen spelen. Als het eenmaal werkt blijft het gelukkig ook werken.( totdat enemy team weg ging toen liep die vast )

Helaas merkte ik dat de hitreg nog steeds niet lekker aanvoelt en het schieten is eigenlijk nog te arcade. Ik had 5 confirmed hitmarks op een zijkant van een ventje hij draait om sprayed en was in 1 kogel dood. Te veel mensen sprayen gewoon en killen je. Ik zie liever een skill gap waarbij je echt moet bursten om goede accucary te hebben. Helaas lijken de machineguns de beste manier gewoon linkermuis en gaan. Daarnaast lijkt de range van de shotguns voor de maps ook onwijs groot en zijn de killcams nog steeds niet helemaal gefixed.

@prutser ik ben het met je eens dat het spel er slechter uitziet dan in de closed beta. Ik speelde beide full ultra maar vind deze build korrelig en wazig overkomen. Heb lensflare en die zaken al uitgezet maar ik heb geen idee welke setting dit veroorzaakt.

Ik vind de core van de game best wel goed, maar in deze staat ga ik hem waarschijnlijk niet aanschaffen. Het voelt toch nog niet helemaal af.

Ook met terrorist hunt is inderdaad die random spawns vervelend, je moet ergens kunnen campen om de hordes naar planting te overleven. Ik dacht eerst dat iedereen uit de map naar je toe komt maar volgens mij spawnen ze inderdaad vijanden in.
De heavy armor operatives vereisen behoorlijk wat body shots om neer te gaan. Headshots maken dus. Daarbij is de netcode inderdaad niet fantastisch. Al vaak gehad dat je denkt dat iemand niet naar je kijkt, maar op de killcam allang heeft omgedraaid. Wat best vervelend is met dit soort shooters waarbij je vaak maar een heel klein gedeelte van elkaar ziet door leaning en cover. Misschien dat het met meer spelers wat beter wordt omdat de hoge ping spelers dan in de juiste regio komen (kom nu veel russen tegen bijvoorbeeld) en er ook betere host spelers bij komen.

Volgens mij hebben ze ook meer effecten toegevoegd om het meer op de target reveal video te laten lijken. Misschien niet zo'n goed idee, omdat je deze game toch niet voor de graphics koopt.

Maar ik wordt best droevig van de matchmaking. Zelfde problemen als met de alpha van een hele tijd terug alweer: veel moeite om spelers te vinden, als ie überhaupt al spelers kan vinden terwijl er toch voldoende spelers moeten zijn voor 5v5. Verder nog extra bugs bijgekomen als het vast blijven zitten in buk modus en je eerst prone moet gaan en dan pas opstaan om weer te kunnen bewegen. En andere oudere bugs en glitches als het kunnen dedecteren van spelers door barricades, voeten die in prone door trappen en heen clippen en dus makkelijke kills opleveren. Ect.

Tel daarbij het gebrek aan singleplayer bij op en ik denk dat ik deze maar een keer uit de virtuele budgetbak vis. Als alles werkt is het wel een goede game, maar het blijft wel een Ubisoft game helaas.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb de closed beta ook gedaan, het is niet alleen de ervaring van de OB. De MM zuigt, helemaal als je het gaat vergelijken met andere spellen die een soortgelijke implementatie gebruiken dan is dit niet doordacht. Heb later nog 2 drops gedaan met een paar rondjes en dat was bevestiging van mijn eerste bevinding van de OB. Zonder AA loopt het spel wel op fatsoenlijke fps maar ziet het er helemaal erg uit.

Als je een goede spelervaring hebt dan gefeliciteerd, maar als je een beetje chat met de mensen ingame dan ben ik er nog geen tegengekomen die zegt dat het ook maar in de buurt komt van redelijk. Allemaal zeggen ze hetzelfde en ik ook: als het niet zo slecht werkte dan zou het een top spel kunnen zijn. Helaas geven de releases van andere Ubisoft spellen een sombere blik. Dezelfde ellende als in de CB en sommigen hier denken dat zij in de week die zij nog hebben om het dan wel te fixxen? Dat is goedpraten van je aankoop, fanboyisme of wel een hele lage lat leggen voor kwaliteit. Weet iemand of Ubisoft overgenomen is door Davilex?

Maargoed, daarom eindigde vorige post ook met dat ik hoop dat de OB een eyeopener is en kan ik niet vaak genoeg herhalen dat in de resterende week de problemen met het spel verholpen zullen zijn.

In de CB had je ook dat er bij realistic vijanden gespawnd werden, echter had je daar een aantal. Bij de objective TH staat een oneindig symbool en kunnen er dus zo veel blijven komen totdat je dood bent of de missie volbracht hebt. Realisme is in dit spel sowieso ver te zoeken.

Nog een tip, je kan die defuser overal binnen een bepaalde radius leggen. Leg dat ding dus niet naast de bom maar ergens beschut neer zodat niet elke vijand direct dat ding kan slopen.
Ik speelde beide full ultra maar vind deze build korrelig en wazig overkomen. Heb lensflare en die zaken al uitgezet maar ik heb geen idee welke setting dit veroorzaakt.
Dat komt o.a. door de filmgrain en is geen setting die je uit kan zetten. De CB had geen filmgrain, waarom ze dit er nu ingestopt hebben weet niemand.

-edit-
ohja, de netcode is ook nog steeds een ramp en zelfs erger.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuw hoe deze game uiteindelijk gaat uitpakken. Ik heb met uren plezier naar de closed beta gekeken op YouTube (kon helaas zelf niet spelen ivm tentamens toentertijd :+). Helaas zie ik wel veel negatieve reacties.
Ik heb al een beetje in mijn vriendenkring gevraagd, maar daarvan gaat niemand hem halen. Zijn er hier nog mensen die wel al zeker weten dat ze deze game gaan halen voor de PS4, want ik ben namelijk nog op zoek naar wat mensen die het leuk lijken om een soort 'clan' te vormen, aangezien het in dit spel toch vooral om samenwerken gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:58:
Ik ben erg benieuw hoe deze game uiteindelijk gaat uitpakken. Ik heb met uren plezier naar de closed beta gekeken op YouTube (kon helaas zelf niet spelen ivm tentamens toentertijd :+). Helaas zie ik wel veel negatieve reacties.
Ik heb al een beetje in mijn vriendenkring gevraagd, maar daarvan gaat niemand hem halen. Zijn er hier nog mensen die wel al zeker weten dat ze deze game gaan halen voor de PS4, want ik ben namelijk nog op zoek naar wat mensen die het leuk lijken om een soort 'clan' te vormen, aangezien het in dit spel toch vooral om samenwerken gaat? :)
Ik ben wel van plan om hem te halen. Maar het zal niet meteen worden gezien de problemen die de game nu al heeft in de Open Beta. Ik denk niet dat de connectie problemen plots zullen zijn opgelost in de final versie. Er scheelt nog van alles aan zoals de AI van de terroristen, de spawn punten en het feit dat de terroristen altijd weten wat JOUW volgende move of locatie is.

En ondertussen duren de problemen op de PS4 voort. Nog steeds niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik snap oprecht niet dat mensen deze game durven te pre orderen en ook nog zonder te knipperen aangeven dat het spel 'super' werkt of met een hoge framerate. Ik heb de closed beta een uur gespeeld en naast het feit dat het spel zowel op netwerk niveau als graphics een grote bende is, is het hele teamplay concept met random matchmaking ver te zoeken.

Gisteren toch even een extra kans gegeven door de open beta te spelen en dit keer presteerde de game nog beroerder. Matchmaking had minimaal 10x nodig om een spel te vinden en wederom was de performance ver onder de maat. Ik draai een 980TI met de laatste drivers maar zo gauw ik alles op max zet vliegt de lag omhoog en lijkt het spel nog lelijker en meer blurry te worden. Zelfs zonder AA loopt het totaal niet. Ik heb het ook na 10 minuten gelijk afgesloten en gedeïnstalleerd, wat een enorme teleurstelling.
Fallout 4 en the witcher 3 lopen als een trein op ultra terwijl een simpele shooter mijn pc laat overkomen als een gedateerde gameboy. Ubisoft heeft niet zn zaakjes voor elkaar. Ik hoop dat The division wel aflevert op de hype want hier geef ik geen cent aan uit, terwijl ik oprecht enthousiast was over het concept.

[ Voor 6% gewijzigd door Rabbitto op 25-11-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:02:
[...]

Ik ben wel van plan om hem te halen. Maar het zal niet meteen worden gezien de problemen die de game nu al heeft in de Open Beta. Ik denk niet dat de connectie problemen plots zullen zijn opgelost in de final versie. Er scheelt nog van alles aan zoals de AI van de terroristen, de spawn punten en het feit dat de terroristen altijd weten wat JOUW volgende move of locatie is.

En ondertussen duren de problemen op de PS4 voort. Nog steeds niet gefixt.
Meeste recente tweet laat zien dat het probleem is opgelost. Hopen dat dit zo blijft.
Ik was ook niet van plan om hem meteen te gaan halen, eerst even de review van Tweakers zelf afwachten, kijken wat zij er op te zeggen hebben. De reacties op de review lees ik al niet eens meer, want 9/10 comments gaat om gezeik om ditje of datje. Er zal heus een kern van waarheid inzitten, maar het is vaak wel mierengeneuk.
Maar als je hem uiteindelijk gaat halen, voeg me toe als je wilt. Leuk. (PSnetworknaam is hetzelfde als gebruikersnaam hier; Tjerko90)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Public Beta gaat over 10 minuten open. Als het in de pre release als zo goed gaat als dat het deed, vrees ik toch voor de hordes die straks gaan komen. Dan is het hek helemaal van de dam.

Op Reddit lees ik nu al weer comments over de slechte servers en MM op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10 18:48
Rabbitto schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:40:
Ik snap oprecht niet dat mensen deze game durven te pre orderen en ook nog zonder te knipperen aangeven dat het spel 'super' werkt of met een hoge framerate. Ik heb de closed beta een uur gespeeld en naast het feit dat het spel zowel op netwerk niveau als graphics een grote bende is, is het hele teamplay concept met random matchmaking ver te zoeken.

Gisteren toch even een extra kans gegeven door de open beta te spelen en dit keer presteerde de game nog beroerder. Matchmaking had minimaal 10x nodig om een spel te vinden en wederom was de performance ver onder de maat. Ik draai een 980TI met de laatste drivers maar zo gauw ik alles op max zet vliegt de lag omhoog en lijkt het spel nog lelijker en meer blurry te worden. Zelfs zonder AA loopt het totaal niet. Ik heb het ook na 10 minuten gelijk afgesloten en gedeïnstalleerd, wat een enorme teleurstelling.
Fallout 4 en the witcher 3 lopen als een trein op ultra terwijl een simpele shooter mijn pc laat overkomen als een gedateerde gameboy. Ubisoft heeft niet zn zaakjes voor elkaar. Ik hoop dat The division wel aflevert op de hype want hier geef ik geen cent aan uit, terwijl ik oprecht enthousiast was over het concept.
Vergeet niet dat niet iedereen dit spel op de pc speelt. Gister op de PS4 was de fps gewoon goed genoeg (zeker niet negatief opgevallen).

De mensen moeten gewoon de beta proberen. PC problemen zijn niet gelijk aan PS4 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kan het kloppen dat ik uberhaupt nog geen toegang heb tot de open beta!? Ik dacht toch echt dat ik vanaf de 25e kon gaan spelen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Reb87 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:41:
Kan het kloppen dat ik uberhaupt nog geen toegang heb tot de open beta!? Ik dacht toch echt dat ik vanaf de 25e kon gaan spelen... :'(
Dit ik dacht echt dat ik van ubisoft zijn officiele kanalen 16:00 had gehoord...

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Reb87 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:41:
In principe zou het moeten lukken. Maar de servers zijn...nou niet echt wat je zegt stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
The Outlaw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:56:
[...]

In principe zou het moeten lukken. Maar de servers zijn...nou niet echt wat je zegt stabiel.
Heeft dat serverprobleem ook de volgende melding tot gevolg: 'Your access to the Rainbow Six Siege - Beta servers is not available yet. Please check back later'?

Deze melding kreeg ik gister/eergister namelijk ook al toen ik simpelweg nog geen toegang tot de 'open' beta had... ;)

Balen zeg, hier kijk ik al dagen naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 06:50
Reb87 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:02:
[...]

Heeft dat serverprobleem ook de volgende melding tot gevolg: 'Your access to the Rainbow Six Siege - Beta servers is not available yet. Please check back later'?

Deze melding kreeg ik gister/eergister namelijk ook al toen ik simpelweg nog geen toegang tot de 'open' beta had... ;)

Balen zeg, hier kijk ik al dagen naar uit!
Hier ook nog geen toegang, staat op "Binnenkort beschikbaar".
Effe wachten dus nog!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JwJw01
  • Laatst online: 29-09 21:09
Hi everyone.
We’re currently seeing issues with matchmaking times and disconnection on all platforms. As such we’re postponing the Open Beta until a later time and keeping the game under Closed Beta status. We apologize for the delay and can assure you this is our top priority. We will keep everyone updated regularly as we continue to deploy improvements. "
LINK

M.a.w. het kan nog even gaan duren. Ik zat er 16.00 klaar voor, maar helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door JwJw01 op 25-11-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
En diegene die al toegang hadden tot de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik kan nu gewoon spelen, als iemand een mede speler zoekt : Silence-81 op Uplay.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 15:33
Helaas is de open beta uitgesteld. :( Ubisoft heeft nog niet alles op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10 11:44
|:(
Servers zijn offline, ik kan ook niet meer spelen terwijl ik wel de closed beta heb gespeeld.
Ik hoop dat we vanavond nog kunnen spelen? Dit is op zaterdag na de enigste dag dat ik met 2 maten kan spelen, heel zuur dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
GluonC schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:32:
|:(
Servers zijn offline, ik kan ook niet meer spelen terwijl ik wel de closed beta heb gespeeld.
Ik hoop dat we vanavond nog kunnen spelen? Dit is op zaterdag na de enigste dag dat ik met 2 maten kan spelen, heel zuur dit.
XBOX One toevallig?

https://www.reddit.com/r/...ng_scheduled_maintenance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Yup, dat word dus helaas geen R6 vandaag. ((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-10 01:22

Dark Angel

Corvette LS Power

Even een vraagje ik heb de beta in mijn uplay staan maar hij geeft nu nog steeds aan dat hij nog niet is vrij gegeven. Ik heb geen pre-order geplaatst. Maar dan zou ik toch vanaf vandaag moeten kunnen spelen?

Sorry ik had niet gezien dat de open beta is uitgesteld ivm problemen. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Dark Angel op 25-11-2015 21:02 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu heeft Ubisoft al niet zo'n denderende naam, maar dit doet ze dan ook absoluut helemaal niets goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Oke, MatchMaker werkt nu wel een stuk beter op de PC maarrr... Dit zijn nog steeds 2 schermen die ik veel te vaak zie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CKoO84U.jpg
En als de host weer eens als een rambo weg rent van iedereen en dood gaat, of gewoon omdat hij het na 1 potje wel gezien heeft
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Lut5rt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Servers zijn weer online op de Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

En op de PC de servers eruit (2uur lang).
Draadje:
https://www.reddit.com/r/...8q/pc_global_maintenance/

Funny because it's true:
https://www.reddit.com/r/...lly_delivering_to_us_the/

[ Voor 79% gewijzigd door RadioKies op 25-11-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49
GluonC schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:01:
Servers zijn weer online op de Xbox One
Yup.

Leuk spel. Terrorist hunt is erg leuk om te doen met meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Maat van mij kon nog niet online, tot nu toe alleen de mensen die de closed beta gespeeld hebben (Xbox One).
Het viel me wel al meteen op dat het joinen een stuk sneller ging. Gister duurde het 15 minuten voordat ik eindelijk eens kon gaan spelen. Ook in de closed beta duurde het veel langer.
Ik denk toch dat ik het spel morgen ga bestellen. Wou eerst afwachten of de servers wel goed liepen met de release. Maar ach, desnoods laat ik hem even liggen totdat de servers weer stabiel zijn, in de tussentijd vermaak ik me nog wel met Fall Out 4 en Halo 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Vinden jullie dat de besturing enigszins clunky aanvoelt? Ook de handeling als je wil aimen gaat traag. Wat mij ook stoort is dat bursten geen voordeel oplevert terwijl er best wat recoil is. PS4 overigens.

• 4th

4th

Heb me gister van 7 tot 10 (pc server downtime due to maintenance) goed kunnen vermaken. Vanavond zou de open beta op pc beschikbaar moeten zijn. Kunnen we ook weer met meer man een team vormen en is er minder gezeik met matchmaking (overigens nog maar 3x issue mee gehad in iets van 7u game time)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Yep server gisteren alweer plat schiet niet op zo, wel raar dat als de server offline is je ook geen terrorist hunt kan doen. Oftewel je moet altijd online zijn wil je dit spelen wat ik persoonlijk wel een nadeel vind. Ik had andere graag wat potjes solo terrorist hun willen doen maar dat ging dus niet door.

Ik merk dat de hitreg gisteren nog slechter leek dan eergisteren. Zoveel oneshot kills terwijl ik iemand 3 schiet en nog niet dood is. Ook het gevoel dat de headshot multiplier of hitbox veel te groot is. Hoe vaak iemand niet geheadshot wordt is echt bizar.

Verwijderd

Nu naar behoorlijk wat spelen toch maar besloten dat dit spel het niet gaat worden.

games die wegvallen nadat de host vertrekt kan anno 2015 echt niet meer... een poging tot host migration zou toch echt geprobeerd moeten worden.

de AI in terrorist hunt is verbeterd... maar nog steeds is het slecht.
de bots preaimed door muren... of schieten simpel weg door de muur op het hoofd zonder een echte visuele bevestiging.

heb nog steeds niet een volledig potje kunnen spelen van 5v5 ivm bugs...

Gun play is ook wel beter geworden, een lasertje en forward grip zorgen niet langer voor pinpoint accuracy.

maar ik kom denk ik gemiddeld op 7 uit de 10 potjes die volledig gespeeld kunnen worden in terorist hunt (de andere stoppen ivm disconnects / crashes / bugs)

en 5 pogingen voor 5v5, en een 100% fail rate daarop.

met de release date om de hoek... heb ik zeer grote twijfel of ze dit kunnen recht trekken in korte tijd

• Poulske
Ik kan nog niet eens spelen op de PC. :(

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03
Ik vind de game wel vermakelijk op de ps4, vooral met een volle party, maar ik weet niet of ik het 55 euro waard vind.

De matchmaking problemen gaan ze denk ik nooit oplossen voor de release. Verder vind ik de hit registratie ook maar vaag, soms zijn mensen echt gewoon NIET te raken. Gisteren was ik als laatste over, party zat mij te spectaten, ik schiet iemand die ligt echt 6x in zijn torso met de sniper maar niks raak.

Voor een shooter is het misschien ook wel te arcade, vermoed dat het daarom competitief niet al te veel gespeeld zal worden.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Open beta op PC is inmiddels live.
Voor wie samen wil spelen, voeg me toe op Uplay: PerlinNoise

[ Voor 23% gewijzigd door PerlinNoise op 26-11-2015 18:40 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• 4th

4th

Tip, doe eerst alle tutorials, krijg je 800 renown van waar je eerste character mee unlockt

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Eensch met Aardschok. De AI = aimbot met wallhack. Dit gevoel had ik niet bij de CB.

@4th, doe? Kijk bedoel je ;)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk? Ja, kijken hoe snel je B kan drukken om te skippen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:16
Moet zeggen dat ik me prima vermaak met terrorist hunt :)

• fetix1
Ga er morgenmiddag eens even goed voor zitten. Ben benieuwd. Die matchmaking moet je even doorheen kijken, zal in de loop der tijd wel opgelost worden (hoop ik). Gaat mij vooral om het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Vanavond toch een kleine 3 uur goed kunnen spelen matchmaking ging redelijk vlot en konden ook vrij lang op de zelfde server spelen. Viel me alles mee na dat ik op diverse forums had gelezen dat hij vaak lang moet zoeken en soms weer weg valt.

Weten jullie of je met terrorist hunt ook met een vast aantal AI kan spelen ipv onbeperkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Angel op 27-11-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49
Dark Angel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:13:
Vanavond toch een kleine 3 uur goed kunnen spelen matchmaking ging redelijk vlot en konden ook vrij lang op de zelfde server spelen. Viel me alles mee na dat ik op diverse forums had gelezen dat vaak lang laad en soms weg valt.

Weten jullie of je met terrorist hunt ook met een vast aantal AI kan spelen ipv onbeperkt.
Afhankelijk mode/doel in terrorist hunt kan dat ja. De close beta was het doel om juist alle terroristen neer te schieten en zo de locatie vrij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-10 16:24
Waar Terrorist Hunt in CB te makkelijk was is het in OB vanaf Hard al bijna te moeilijk. Vooral als je gaat defusen wordt je gewoon geswarmed door zoveel mannetjes dat het zo goed als niet bij te houden is. Je legt er 10 om, moet dan reloaden en vervolgens staan er 15 nieuwe vlak voor je. Ik heb tot nu toe geen enkel potje vanaf Hard gewonnen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 18:25
Gisteravond nog even met een vriend een paar potjes Terrorist Hunt gedaan en dit beviel toch goed.
Niet run en gun maar gewoon voorzichtig de hoek om en elkaar goed dekking geven. Dit spel gaat toch bij mij in het mandje.
In de alpha en CB wel de 5vs5 gedaan, nu nog niet maar dat komt dan wel in de final. Ik ga mij voornamelijk focussen op TH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Carthrax schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:15:
Gisteravond nog even met een vriend een paar potjes Terrorist Hunt gedaan en dit beviel toch goed.
Niet run en gun maar gewoon voorzichtig de hoek om en elkaar goed dekking geven. Dit spel gaat toch bij mij in het mandje.
In de alpha en CB wel de 5vs5 gedaan, nu nog niet maar dat komt dan wel in de final. Ik ga mij voornamelijk focussen op TH.
Ik heb ook wat Terrorist Hunt gespeeld gisteren maar gaat inderdaad nergens over. Was op normal, ze schieten niet echt hard raak maar er komen zo veel dat je door het reloaden dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dark Angel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:13:
Vanavond toch een kleine 3 uur goed kunnen spelen matchmaking ging redelijk vlot en konden ook vrij lang op de zelfde server spelen. Viel me alles mee na dat ik op diverse forums had gelezen dat hij vaak lang moet zoeken en soms weer weg valt.

Had je nog uitgenodigd, dan hadden we vol 5 man team gehad maar helaas :P

Vast aantal enemies is de andere terrorist hunt mode die in de closed beta zat. Bij huidige spawnen er om de zoveel tijd. (En lijkt erop als je op bepaalde posities staat/blijft staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:50
Hoewel de beta een beetje stroef loopt denk ik wel dat Ubi eindeljk weer een pareltje heeft. Dit is de eerste keer in lange tijd dat het spe ook daadwerkelijk lijkt op hetgeen wat ze hebben laten zien tijdens de aankondiging.

Terrorist Hunt is supervermakelijk, hoewel ik de modi in CB interesanter vond dan het oneindige spawen in de huidige modi. Toch is het wel te doen als je een vol team hebt, en best hectisch.

Ik heb hem dan maar ook gekocht, hier kan ik nog wel een aantal weken zoet mee zijn. Hopelijk is The Division ook gelijk gebleven aan de trailers.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 09:49
De AI van de terroristen is wel bedroevend hoor helaas. Loop kamer in wordt beschoten en geraakt loop snel door. En de terrorist staat nog steeds naar de deur te kijken achter zijn schild en ik knal hem vanaf de zijkant erg dichtbij dood...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

k1978 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:45:
De AI van de terroristen is wel bedroevend hoor helaas. Loop kamer in wordt beschoten en geraakt loop snel door. En de terrorist staat nog steeds naar de deur te kijken achter zijn schild en ik knal hem vanaf de zijkant erg dichtbij dood...
doe ik soms ook bij human tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Wil er vanavond iemand met mij samen spelen? Het spel is toch leuker met mensen met mic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

4th schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:24:
[...]

Had je nog uitgenodigd, dan hadden we vol 5 man team gehad maar helaas :P

Vast aantal enemies is de andere terrorist hunt mode die in de closed beta zat. Bij huidige spawnen er om de zoveel tijd. (En lijkt erop als je op bepaalde posities staat/blijft staan)
Ik had jouw gevonden maar wij zatten ook al met 3 man in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Poulske schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:31:
Wil er vanavond iemand met mij samen spelen? Het spel is toch leuker met mensen met mic. :)
Wat is jouw uplay nick dan zal ik je toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dark Angel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:39:
[...]

Ik had jouw gevonden maar wij zatten ook al met 3 man in game.
zitten jullie op aparte ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Dark Angel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:39:
[...]

Wat is jouw uplay nick dan zal ik je toevoegen
P0ulske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

4th schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:18:
[...]

zitten jullie op aparte ts?
Gisteren gebruikte we ingame chat omdat we met 3 man waren is het wel handig dat de 2 vreemde in het team je ook kunnen horen.

Meestal zit in nu op de TS van World of Warschips of Skype En jullie op die van Diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Wij op de oude bekende ja, zitten er meestal met man of 2-6, als we team kunnen vullen kunnen we leuk van pvp gaan doen, nu met 3 man op ts en anderen niet werkt dat niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 14:45
is de server weer down ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben nu online met een maat van me , als iemand ons wil joinen dan mag dit uiteraard :D psn taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Is het mogelijk om als PC speler tegen PS4/XBone spelers te spelen?
Ik hoorde volgensmij iemand tijdens een potje zeggen dat hij op de PS4 zat, maar het kon ook zijn dat hij de beta ook voor de PS4 had... kon het niet vragen omdat de host stopte. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ik vind het wel echt een vet spel. Nauwelijks connectie problemen. Schieten is even wennen, maar gaat ook steeds beter. Enige puntje is dat het wel irritant is dat wanneer de host gaat, alles ook meteen stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-10 19:26

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Leuk spel, maar ontzettend buggy. Oogt op dit moment als een slechte port. Veel vastlopers bij het samenstellen van teams. Misschien dat het aan de servers ligt?

Edit: Laat maar :) Net paar threads doorgenomen en zie dat het een bekend probleem is. Jammer, want spel oogt goed en speelt best lekker.

[ Voor 30% gewijzigd door Placid_K op 27-11-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Nou nog ff knallen dan maar !! Ondanks alles speelt het wel lekker.. vermaak me er wel mee. Heb star wars weer aan de kant gelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ben weer online op de ps4 .. mensen die willen joinen zijn welkom .. psn taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Server er weer uit PS4 ?? Pfff

Weet ook iemand waar je de gold editie kan bestellen waar dus ook meteen de season pass bij zit ?
Kan hem wel in playstation store bestellen maar wil geen digitale editie..

http://ecx.images-amazon....1jQJo%2Bq5ZL._SL1500_.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door k1978 op 28-11-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Hi everyone.

We're currently performing an emergency maintenance of Rainbow Six Siege servers starting at 10:00 UTC and as such, gameplay may be disrupted. Your patience is appreciated.

UPDATE - 13:50 UTC - Maintenance on all platforms is now complete! You should start being able to connect and play again. We'd like to thank you all for your continue patience with this matter.

We're still aware of ongoing issues affecting some PS4 users connecting online. This is due to an ongoing issue with Playstation Network. You can check updates regarding the state of PSN HERE.

Thank you.
Bron: http://forums.ubi.com/sho...PC-PS4-Global-Maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Servers weer onbereikbaar verdomme (Xbox One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
GluonC schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:16:
Servers weer onbereikbaar verdomme (Xbox One)
PS4 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik zou graag met een team op een lege map rondlopen en dan kijken welke tactiek het beste is. Wie doet wat, waar een versteviging, waar een gaat in de muur e.d. Beetje zoals counterstrike. Is zeker niet mogelijk of wel? (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Je zou het kunnen doen in 'Normal' Terrorist Hunt. Maar dan wel af en toe wat Terroristen dood schieten. In Normal kun je het beste tactieken bespreken. Geen timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik lees veel issues met de PS4, gelukkig heb ik op de PC nog nergens geen last van.
Net wel veel glitches, mogelijk had dat alleen te maken met oudere drivers.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Tot hoe laat blijft de open beta morgen eigenlijk speelbaar (NL tijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Beta? De game is al lang gold, proberen ze te schermen met beta als excuus voor een matige game?
Ach ja, het is Ubisoft, die brengt de laatste jaren niets goeds meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Weet ook iemand waar je de gold editie kan bestellen waar dus ook meteen de season pass bij zit ?
Kan hem wel in playstation store bestellen maar wil geen digitale editie..

http://ecx.images-amazon....1jQJo%2Bq5ZL._SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 11:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Heel apart, ik liep gisteren de lokale Intertoys binnen en zag RB6 toevallig liggen en gekocht dus.

Had n jaar geleden van de game gehoord dus het leek me wel lachen. Blijkt dat ie 1 december pas uit komt... Denk dat de lokale Intertoys vakkenvuller wat te enthousiast was.

Maar speelt lekker weg tot nu toe. Wel wat connectie issues maar over t algemeen heb ik er n hele avond plezier mee gehad gisteren.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-10 12:12
Ik start RB6 op (PC versie), vervolgens linksonderin laad hij oid... maar verder gebeurt er niks.. ? BETA over?

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Beta is offline nu. ;w

[ Voor 11% gewijzigd door PerlinNoise op 29-11-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Bij mij (ps4) niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-10 21:06
Was een foutje denk ik, kan weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-10 12:12
Iemand anders ook op PC? Gebeurt niks hier...

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je geen groep vind, leave lobby en zoek nieuwe game..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Weet iemand tot hoelaat de beta nog speelbaar is? Kan er niks over vinden op de site van R6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Heb het een paar uur geleden afgesloten en ben er wel uit. Ik ga deze game absoluut halen. Zeker vandaag heb ik geen enkele keer connectie-problemen gehad (PS4) en ben bovendien gewend geraakt aan het spel. Kwestie van veel spelen en dan gaat het vanzelf. Ook heb ik weinig bugs ervaren, op een paar vreemde hitboxes na dan. Echter, dit is volgens mij (vrij eenvoudig) te repareren.

Enige klachten die ik nog heb is dat Terrorist Hunt wel veel minder soepel speelt dan multiplayer casual/ranked. Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo'n probleem, want ik speel voornamelijk ranked. Ook duurt het soms ietwat lang voordat er een 9e/10e speler in de server komt. De eerste 7/8 zitten er zo in, maar daarna duurt het op de een of andere manier wel een tijdje. Teamkilling is ook enorm irritant, daar moeten ze echt wat aan doen. Dat vote to kick systeem werkt ook (nog niet) optimaal, omdat volgens mij bijna niemand weet hoe dat precies werkt.

Als ik rondneus op dat Ubisoft forum verbaas ik mij echt over alle klachten die daar te vinden zijn. Ben ik echt één van de weinige die dit spel gewoon tof vindt en/of leg ik de lat voor een game gewoon laag? Ik heb sinds jaren niet meer zoveel plezier gehad met een shooter en kan eigenlijk niet wachten om het dinsdag weer te spelen (ondanks dat ik mijn scriptie ook nog af moet maken, hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-10 13:48
Op de Xbox One verloopt het niet zo soepel helaas. Maar wel een aantal potjes kunnen spelen en zolang het met de servers goed gaat is het echt een super tof spel. Ik ga hem ook direct halen en ik hou hoop dat ze dit snel oplossen, op fora van Ubisoft werd er ook gezegd dat de ECHTE servers pas morgen nacht online gaan als het spel officieel released en dan hoop ik maar dat ze meer server capaciteit hebben en dat ze alle bugs een beetje weg hebben gewerkt. Ik ben nu tot rank 15 gekomen, en heb 8 classes kunnen unlocken en uitgebreid kunnen testen.

Op dit spel heb ik gewacht alleen tot nu toe verpesten de servers het erg.
De gameplay zelf is super goed..

Hopelijk hebben ze van de week alles onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fetix1 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:32:

Als ik rondneus op dat Ubisoft forum verbaas ik mij echt over alle klachten die daar te vinden zijn. Ben ik echt één van de weinige die dit spel gewoon tof vindt en/of leg ik de lat voor een game gewoon laag? Ik heb sinds jaren niet meer zoveel plezier gehad met een shooter en kan eigenlijk niet wachten om het dinsdag weer te spelen (ondanks dat ik mijn scriptie ook nog af moet maken, hehe).
Ik zou de game uitsluitend kopen voor TH, en laat daar nu nog aardig wat vraagtekens zitten, dat ik weinig zin heb de game te kopen en er alsnog achter komen dat bepaalde zaken dus niet het geval zijn, zoals defuse bomb zonder defenders (je mag enkel attackers inzetten).

Tel daarbij op de 'random spawn' van de AI en de randje wallhack logica (plus blitz nerf), heb ik het idee dat zelfs Las Vegas 1/2 het nog beter deden dat dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:02
Vandaag geprobeerd om te spelen. Het bleef bij proberen...

Met 5 man eerst multiplayer gedaan.potje 1 ronde 2 worden 2 tegenstanders en 1 teamgenoot eruit gekicked.

Potje 2, ik kan niet connecten. Potje 3 team genoot kan niet connecten en ik wordt eruit gekicked.

Overgegaan op terrorist hunt van de 4 potjes is ieder potje net zo verlopen als bij multiplayer.

Kortom in 1 uur heb ik ongeveer 10 minuten zoals bedoeld kunnen spelen.

Ik heb totaal geen vertrouwen hierin. Ik wacht nog even ubisoft kennende.
Pagina: 1 ... 5 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.