Is de beta nog te spelen vandaag?
Als je per kogelsoort verschillende hitdamage doet, kan je bv met een m417 max 10 hits nodig hebben of 20 met een 9mm of 5.7mm kaliber. Hoe sterker hoe minder hits je nodig hebt uiteraard. ook explosieven doen dan damage dus een nade in de buurt of c4 haalt de max hits ook snel naar beneden.jantje 2 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat dit ook het beste is, je shield als support gebruiken, ik vind namelijk wel dat een shield erin thuis hoort. En als je wilt schieten dat je zoals het nu is je inderdaad helemaal moet exposen, het liefst wel een langzamere zoom animatie om het iig balanced te houden, als kan je alles snapshotten.
Dat je shield kapot kan gaan vind ik persoonlijk een beetje lame, dat is hetzelfde als in call of duty en daar werkte shield ook voor geen meter. Als ze hier hipfire houden ben je al dood voordat je überhaupt 10-20 kogels heb gevuurd
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hoppa de beta is nogmaals verlengt tot 4 oktober en ik kreeg zojuist een aantal extra beta keys via e-mail.
Net ook een mailtje met 4 extra beta codes. Gebruik ze zelf niet en iedereen die ik ken heeft er al eentje.falcon123 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:33:
Hoppa de beta is nogmaals verlengt tot 4 oktober en ik kreeg zojuist een aantal extra beta keys via e-mail.
Dus...wie het eerst komt :
Members only: 4 beta codes PC
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Veel speel plezier !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Volgens hebben ze de beta nogmaals verlengt vanwege de matchmaking issues ofzo, maar ik weet het niet precies. Zie ook niet echt een post op Reddit erover ofzo.
Members only: 4 beta codes
Inloggen
Hier nog 4 :-) (@Zertaxka Tnx voor de membersonly tag

En nog 4 voor pc
Hoop dat je de game interesanter vindt dan ik..
Members only: beta codes
Inloggen
Hoop dat je de game interesanter vindt dan ik..
mijn codes
CRGM-TLEA-UY88-AD3K
LUJW-CAGY-W7F3-V7W3
EMH3-T9RJ-J6CA-4RUV
DNPY-GR3X-3MVM-AWNV
CRGM-TLEA-UY88-AD3K
LUJW-CAGY-W7F3-V7W3
EMH3-T9RJ-J6CA-4RUV
DNPY-GR3X-3MVM-AWNV
PC
Members only:
Inloggen
Hier nog 2 keys voor pc:
Members only:
Inloggen
Hopelijk willen ze nog wat dingen testen met matchmaking en hebben ze daarom de beta verlengd.falcon123 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:03:
Volgens hebben ze de beta nogmaals verlengt vanwege de matchmaking issues ofzo, maar ik weet het niet precies. Zie ook niet echt een post op Reddit erover ofzo.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Yes.. Verlengd.. En ik heb er veel lol mee.
Nu net een paar potjes met een heel fijn team gespeeld, het is dan echt heel erg leuk.
Als het team samenwerkt, werkt het echt heel lekker. Vind het ook erg goed gedaan dat je door heel veel muren gewoon heen schiet, en de ai dat ook doet. En dat bijna alles kapot kan
De matchmaking is wel een puntje ja, maar moet zeggen dat ik vandaag en gister bij terrorist hunt toch behoorlijk snel in een potje zat.
Hier nog 4 pc keys:
YB9V-HDTP-LLTG-HGCR
3A7X-R3K9-BMGX-MYMG
CY48-L3AL-UK8D-YGLF
KQ9U-DYDT-KMCC-CFMA
Nu net een paar potjes met een heel fijn team gespeeld, het is dan echt heel erg leuk.
Als het team samenwerkt, werkt het echt heel lekker. Vind het ook erg goed gedaan dat je door heel veel muren gewoon heen schiet, en de ai dat ook doet. En dat bijna alles kapot kan

De matchmaking is wel een puntje ja, maar moet zeggen dat ik vandaag en gister bij terrorist hunt toch behoorlijk snel in een potje zat.
Hier nog 4 pc keys:
YB9V-HDTP-LLTG-HGCR
3A7X-R3K9-BMGX-MYMG
CY48-L3AL-UK8D-YGLF
KQ9U-DYDT-KMCC-CFMA
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 574841 op 30-09-2015 23:00]
4x pc code:
Members only:
Inloggen
Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben
Heb ook nog 2 codes, volgens mij enkel voor XBone.
Members only:
Inloggen
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Hier nog nog meer keys voor de geintreseerde! PC Versie!
Members only: Beta Keys
Inloggen
Are you a one or a zero
Thanks, gebruikt!iTeV schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:53:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only: Beta Key
Inloggen
Jammer dat ik dit zo laat door had. Ziet er uit als een veelbelovend spel
[Voor 73% gewijzigd door ManiacScum op 01-10-2015 10:36]
De beta is verlengd tot zondag he.ManiacScum schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:33:
Jammer dat ik dit zo laat door had. Ziet er uit als een veelbelovend spel
Prima.
Huh oke, ik zie op de site nog steeds het volgende staan:tikkietrugjaap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:48:
[...]
De beta is verlengd tot zondag he.
Nu krijg ik deze melding, blijkbaar is het wel goed gegaan:
[Voor 19% gewijzigd door ManiacScum op 01-10-2015 10:58]
Heeft iemand ook het gevoel dat de netcode nog niet helemaal goed is uitgewerkt. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik iemand eerder zie stuk of 3 kogels in hem schiet ( het bloed spuit eruit ) en dat je daarna zelf door 1-2 schoten dood bent. Wanneer je de killcam ziet blijkt dat je hem helemaal niet raakte.
Daarnaast lijkt damage van wapens af en toe ook af te wijken. 2 shot door pistol? 87,5% damage, terwijl pistol ik denk 25 damage doet? .
Daarnaast lijkt damage van wapens af en toe ook af te wijken. 2 shot door pistol? 87,5% damage, terwijl pistol ik denk 25 damage doet? .
Dank u. Deze heb ik opgenomeniTeV schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:53:

Heb een key voor PS4 hier. Zelf geen PS4 dus;
Members only: Beta Keys PS4
Inloggen
Ik heb regelmatig het zelfde probleem, als zo een fundamenteel onderdeel van de game niet gefixed word weet ik niet of ik hem wel ga kopenjantje 2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:57:
Heeft iemand ook het gevoel dat de netcode nog niet helemaal goed is uitgewerkt. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik iemand eerder zie stuk of 3 kogels in hem schiet ( het bloed spuit eruit ) en dat je daarna zelf door 1-2 schoten dood bent. Wanneer je de killcam ziet blijkt dat je hem helemaal niet raakte.
Netcode.. tja die is nog niet optimaal idd.
Members only: Codes PC
Inloggen
I am the great Cornholio!
Nee precies, de core van de game is leuk en kan zeker verslavend zijn. Maar het is zwaar frustrerend dat je voor je gevoel iemand keihard raakt maar het niet wordt geregistreerd. Ik ga het dus ook niet kopen als het zo blijft.Lamanl schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:37:
[...]
Ik heb regelmatig het zelfde probleem, als zo een fundamenteel onderdeel van de game niet gefixed word weet ik niet of ik hem wel ga kopen
Wat betreft weapon damage, heeft elk wapen zijn eigen damage ( 40 of 35 bijv ) maar maakt het soort armor( light, medium, heavy ) wat je draagt ook nog uit voor damage die je onvangt ? Zit er een soort multiplier in of is dit op basis van bodyparts? Soms doen hits namelijk 80% damage en soms ben je na 4 schoten nog niet dood.
Lijkt me wel, schot in je arm doet niet dezelfde schade als een torso of headshot, en als je verschillende klasses van armor hebt zal dat ook uitmaken al vind ik zelf het verschil ertussen minimaal of het werkt nog niet ofzo.jantje 2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Nee precies, de core van de game is leuk en kan zeker verslavend zijn. Maar het is zwaar frustrerend dat je voor je gevoel iemand keihard raakt maar het niet wordt geregistreerd. Ik ga het dus ook niet kopen als het zo blijft.
Wat betreft weapon damage, heeft elk wapen zijn eigen damage ( 40 of 35 bijv ) maar maakt het soort armor( light, medium, heavy ) wat je draagt ook nog uit voor damage die je onvangt ? Zit er een soort multiplier in of is dit op basis van bodyparts? Soms doen hits namelijk 80% damage en soms ben je na 4 schoten nog niet dood.
Hierbij 4 codes voor ps4:
EH5N-CNNG-ECTL
AR25-8KNC-LBMG
REEJ-78NQ-48F4
RC97-8ANM-MH6F
EH5N-CNNG-ECTL
AR25-8KNC-LBMG
REEJ-78NQ-48F4
RC97-8ANM-MH6F
Hierbij nog 4 codes voor de ps4:
Members only: Codes PS4 Rainbow Six Siege Beta
Inloggen
Ik merk toch duidelijk verschil met een zware dude, of een lichte.SouLLeSSportal schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:06:
[...]
Lijkt me wel, schot in je arm doet niet dezelfde schade als een torso of headshot, en als je verschillende klasses van armor hebt zal dat ook uitmaken al vind ik zelf het verschil ertussen minimaal of het werkt nog niet ofzo.
Bij de zware, kan ik echt wel meer hits hebben, en overleef ik veel vaker een bom.
Bij zon lichte dude, of dudette

Bij zo'n zware, ben je vaak bij een bom niet dood, en kan je eerder 5 hits hebben.
Ik bedoelde meer, ttk is zo laag dat het weinig uitmaakt of je nu light of heavy armor hebt. Niet helemaal duidelijk verwoordt van mijn kant.Anoniem: 574841 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:50:
[...]
Ik merk toch duidelijk verschil met een zware dude, of een lichte.
Bij de zware, kan ik echt wel meer hits hebben, en overleef ik veel vaker een bom.
Bij zon lichte dude, of dudettega je op een bom staan en ben je dood. 3 schoten ongeveer, en je bent dood.
Bij zo'n zware, ben je vaak bij een bom niet dood, en kan je eerder 5 hits hebben.

Nog enkele PS4 keys
LME7-F4NB-HG2F
MBNM-CLNF-J835
JATF-D6NM-B7F3
EHAP-9DNR-N57A
Veel plezier
LME7-F4NB-HG2F
MBNM-CLNF-J835
JATF-D6NM-B7F3
EHAP-9DNR-N57A
Veel plezier
De mods doen hier duidelijk goed hun werk met een mededeling als "Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt." terwijl het topic vol staat met deze ellende. Bespreek die game nou eens!
OT dus:
Ik vind echt dat ze menu's tussen de rondes door weg moeten laten. God wat een drama is dat trage verloop. Als ik 30 minuten de beta aan zet heb ik hooguit 7 minuten daadwerkelijke speeltijd. Wat een drama! Een slechte hitreg als bij Battlefield heb ik nog niet echt gemerkt, hoewel ik dat bij Battlefield echt haat, echter was ik de game vaak al zat door al die lange niet speel tijd. Sowieso vraag ik me af of je wel echt een goede hitreg kan maken met een P2P systeem... Het geld wint het van de kwaliteit, maar dat is al jaren het geval.
Als je ziet hoe buggy de game nu is kunnen ze het beter nog een paar maanden uitstellen...
OT dus:
Ik vind echt dat ze menu's tussen de rondes door weg moeten laten. God wat een drama is dat trage verloop. Als ik 30 minuten de beta aan zet heb ik hooguit 7 minuten daadwerkelijke speeltijd. Wat een drama! Een slechte hitreg als bij Battlefield heb ik nog niet echt gemerkt, hoewel ik dat bij Battlefield echt haat, echter was ik de game vaak al zat door al die lange niet speel tijd. Sowieso vraag ik me af of je wel echt een goede hitreg kan maken met een P2P systeem... Het geld wint het van de kwaliteit, maar dat is al jaren het geval.
Als je ziet hoe buggy de game nu is kunnen ze het beter nog een paar maanden uitstellen...
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 632543 op 01-10-2015 22:07]
En een singleplayer eraan vastplakken, want die is nu definitief geschrapt.Anoniem: 632543 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:05:
Anoniem: 387913
kwa bugs, mijn grootste irritatie was in de eerste dagen.
vaak random disconnects om "trage connectie" terwijl de ping helemaal niet zo slecht was.
daarna af en toe vast komen zitten in het laad scherm.
zelfs 1 keer dat ik niet kon schieten, maar mijn medespelers zagen mij juist in nonstop schiet animatie
vandaag eigenlijk bug vrij kunnen spelen
gun play,... je classes zijn zeer beperkt met wat je kan mee nemen.
ik zou veel liever iets submachine achtigs mee nemen dan die assault wapens die bijna alle operators hebben.
maar, mocht je wapens willen customizen, kan dat alleen maar voor operators (anders liep ik denk ik de hele tijd als recruit met een P90 rond)
PVE is grappig, realistic is pittig genoeg dat je niet ieder potje wint. met een beetje teamspel is het wel weer een makkie.
AI is af en toe wel een beetje on oplettend... mischien een standje "super realistic" nodig
PVP is leuk als je kan samen werken, maar de balans in sommige levels is echt wel om te janken.
heb hier dan ook niet heel veel lol mee gehad.
om dan maar de goede dingen te noemen, geluid is heel goed.
kan duidelijk horen waar de tegenstander ergens is, licht (tegen fel licht in kijken of van belichte ruimte donkere kamer in kijken) is ook goed gedaan en je ogen moeten even compenseren voor je weer optimaal iets kan zien.
weet alleen niet of dit spel nu is wat ik er van verwacht had.
ik hoop echt dat de operators / classes wat meer te customizen zijn bij release en dat balans in maps wat beter word.
60 euro is het me niet waard. maar voor 30/35 ga ik hem zeker halen
vaak random disconnects om "trage connectie" terwijl de ping helemaal niet zo slecht was.
zelfs 1 keer dat ik niet kon schieten, maar mijn medespelers zagen mij juist in nonstop schiet animatie
ik zou veel liever iets submachine achtigs mee nemen dan die assault wapens die bijna alle operators hebben.
maar, mocht je wapens willen customizen, kan dat alleen maar voor operators (anders liep ik denk ik de hele tijd als recruit met een P90 rond)
PVE is grappig, realistic is pittig genoeg dat je niet ieder potje wint. met een beetje teamspel is het wel weer een makkie.
AI is af en toe wel een beetje on oplettend... mischien een standje "super realistic" nodig
PVP is leuk als je kan samen werken, maar de balans in sommige levels is echt wel om te janken.
om dan maar de goede dingen te noemen, geluid is heel goed.
kan duidelijk horen waar de tegenstander ergens is, licht (tegen fel licht in kijken of van belichte ruimte donkere kamer in kijken) is ook goed gedaan en je ogen moeten even compenseren voor je weer optimaal iets kan zien.
weet alleen niet of dit spel nu is wat ik er van verwacht had.
ik hoop echt dat de operators / classes wat meer te customizen zijn bij release en dat balans in maps wat beter word.
60 euro is het me niet waard. maar voor 30/35 ga ik hem zeker halen
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 02-10-2015 02:43]
Ook maar even mijn bevindingen van gisteravond noteren (PS4).
Game voelt goed aan en de kleine rondes zijn goed om te doen. Echter wel een paar punten:
- Ik heb nog geen MP kunnen doen, alleen terrorist hunt (krijg geen goede verbinding bij zoeken naar teams)
- Soms duurt zoeken / connecten erg lang
- een keer na het deployen hoorde ik dat iedereen vrolijk bezig was, en ik zag nog het 'dust particle' scherm zeg maar.
- een keer gehad dat alle inputs werkte behalve schieten (nee kogels waren nog niet op)
- hitreg is (soms) om te huilen
Verder:
- Friendly fire goed uitgewerkt (helaas ben ik een paar keer neergeschoten door teammates (express voor de lol denk ik)).
- van licht naar donkere kamer kijken en wennen aan lichtomstandigheden is erg goed gedaan
Game voelt goed aan en de kleine rondes zijn goed om te doen. Echter wel een paar punten:
- Ik heb nog geen MP kunnen doen, alleen terrorist hunt (krijg geen goede verbinding bij zoeken naar teams)
- Soms duurt zoeken / connecten erg lang
- een keer na het deployen hoorde ik dat iedereen vrolijk bezig was, en ik zag nog het 'dust particle' scherm zeg maar.
- een keer gehad dat alle inputs werkte behalve schieten (nee kogels waren nog niet op)
- hitreg is (soms) om te huilen
Verder:
- Friendly fire goed uitgewerkt (helaas ben ik een paar keer neergeschoten door teammates (express voor de lol denk ik)).
- van licht naar donkere kamer kijken en wennen aan lichtomstandigheden is erg goed gedaan
Ik moet zeggen dat sinds de laatste dagen MM wel een stuk beter is geworden, het wachten om in game te komen is een stuk verbeterd en gaat nu gewoon vloeiend door. Dus dan voelen de laadschermen ook minder lang tussen de rondjes in. Ik weet vaak toch wel wat ik wil spelen dus het zou inderdaad wel iets korter mogen.Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 02:37:
kwa bugs, mijn grootste irritatie was in de eerste dagen.
Ik vind het juist wel goed dat elke operator een ander soort wapen heeft, zodat je speelstijl kan aanpassen naar de soort operator die je leuk vindt. Het wordt saai als iedereen dezelfde wapens tot zijn beschikking heeft. Daarnaast kan 1 soort operator maar per game erin wat iig diversiteit geeft wat betreft de games.
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd dezelfde wapens speel. Submachines als defense en machinegun als assault. Shields + pistol damage mogen ze van mij nog even hard nerfen/balancen.
WCMD-7LCX-LMML-KUF4 gebruikt! Dank!
http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png
Ik was zo enthousiast geworden van dit spel maar de beta heeft heel dat enthousiasme in 1 keer onderuit geveegd! Wat een verschrikking met die matchmaking en netcode, ik vraag me af of ze dit nog kunnen fatsoeneren voor de release... 

Dankjewel!o0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:48:
Voor degene die dit spel op de PC eens willen testen :
Members only:
Danjewel 2 codes gebruikt top!!!o0SmOkE0o schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:48:
Voor degene die dit spel op de PC eens willen testen :
Members only:
Voor de PC
CFCL-FEFJ-3EJ7-BR78
JCC3-BRY9-C6EC-LKHP
CW3A-URVT-T3CH-WUPK
N7LC-UHVY-6PFL-R3YL
CFCL-FEFJ-3EJ7-BR78
JCC3-BRY9-C6EC-LKHP
CW3A-URVT-T3CH-WUPK
N7LC-UHVY-6PFL-R3YL
[Voor 7% gewijzigd door Pausie op 04-10-2015 17:58]
Moet zeggen dat het een leuk spel is, heb met een aantal van SG (Diablo 3) gespeeld en echt een hoop lol gehad. Hier en daar nog wel wat irritatie puntjes, het hele party maken is echt shit... En de ingebakken voice chat is shit...
Voorderest loopt het lekker en eigenlijk weinig problemen gehad, wel 1 keer gehad dat mijn interface verdween. En CFX werkt niet niet dat het nodig is met 1 290x @ 1080p maximale settings zit ik nog op ~100fps. Er was wel iemand die een aantal keer geen muis had ingame.
De laatste R6 die ik gespeeld had was Vegas, ik merk wel dat het minder 'tactisch' / 'Stealth' is. Waar je in Vegas nog een groepje uit kon schakelen door ergens naartoe te sneaken is dat er nu niet echt meer bij.
Het is allemaal breach en een hoop explosies. Al moet ik zeggen dat 'Fuze' wel mijn favoriet is en alles behalve stealth is. Vooral die granaten spammer is erg vet.
Ik denk dat dit wel een aankoop gaat worden, ik hoop wel dat ze een aantal dingen aanpassen.
- Ingame voice chat is gewoon bagger (gebruiken nu TS).
- Ingame voice chat weg wanneer je wisselt van scherm/laden.
- Omslachtige party maken, man man wat een gedoe.
- Naar main menu gaan gooit soms mensen uit de groep.
- Waarom geen defenders te gebruiken als je aanvalt, die kunnen ook schieten.
Upgraden van items, waarom moet je 4 keer klikken om iets te upgraden? Ja het gaat niet per ongeluk... maar dit is wel erg..
Op de minpuntjes na is het zeker wel vermakelijk.
Voorderest loopt het lekker en eigenlijk weinig problemen gehad, wel 1 keer gehad dat mijn interface verdween. En CFX werkt niet niet dat het nodig is met 1 290x @ 1080p maximale settings zit ik nog op ~100fps. Er was wel iemand die een aantal keer geen muis had ingame.
De laatste R6 die ik gespeeld had was Vegas, ik merk wel dat het minder 'tactisch' / 'Stealth' is. Waar je in Vegas nog een groepje uit kon schakelen door ergens naartoe te sneaken is dat er nu niet echt meer bij.
Het is allemaal breach en een hoop explosies. Al moet ik zeggen dat 'Fuze' wel mijn favoriet is en alles behalve stealth is. Vooral die granaten spammer is erg vet.
Ik denk dat dit wel een aankoop gaat worden, ik hoop wel dat ze een aantal dingen aanpassen.
Upgraden van items, waarom moet je 4 keer klikken om iets te upgraden? Ja het gaat niet per ongeluk... maar dit is wel erg..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Man o man, helemaal in een deuk gelegen met die reloadactie gisteravond, kwam even niet meer bij.prutser001 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:51:
Moet zeggen dat het een leuk spel is, heb met een aantal van SG (Diablo 3) gespeeld en echt een hoop lol gehad. Hier en daar nog wel wat irritatie puntjes, het hele party maken is echt shit... En de ingebakken voice chat is shit...
Helemaal gelijk mbt de game voice chat en party aanmaken, defenders was je voor gewaarschuwd

Hopelijk dat snel een open beta komt zodat we dit met meer mensen kunnen gaan spelen. Hopelijk kan je ook een "enemy team" uitnodigen om tegen te gaan spelen ipv random team assigned door matchmaking.
Overigens ook leuk, als je closed beta feedback wil geven via site dan kan je niet inloggen.. Mogelijk alleen met de initial uitgegeven closed beta keys ipv degene die die mensen hebben ontvangen om uit te geven?
[Voor 5% gewijzigd door 4th op 05-10-2015 10:07]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Ik ben wel om en ga het spel zeker aanschaffen.
Heb heel wat uurtjes in de beta doorgebracht. Multiplayer, not so much. Terrorist hunt vind ik geweldig. Lekker old school R6
Paar mindere punten zoals wanneer de sessie leider de sessie verlaat iedereen wordt gedisconnect. Waarom niet het leiderschap overdragen? Ook zou je de keuze moeten hebben om wel of niet als sessieleider te spelen.
Waar ik echt op hoop is 4 player splitscreen op de XBone. Ik heb regelmatig game avondjes met 4 man. Last man standing op 4 splitscreen is dan echt lachen en iets wat ik erg mis op de XBone. Dat is ook de hoofdreden waarom ik nog steeds de 360 heb.
Ook zou ik health packs een goede toevoeging vinden.
Heb heel wat uurtjes in de beta doorgebracht. Multiplayer, not so much. Terrorist hunt vind ik geweldig. Lekker old school R6

Paar mindere punten zoals wanneer de sessie leider de sessie verlaat iedereen wordt gedisconnect. Waarom niet het leiderschap overdragen? Ook zou je de keuze moeten hebben om wel of niet als sessieleider te spelen.
Waar ik echt op hoop is 4 player splitscreen op de XBone. Ik heb regelmatig game avondjes met 4 man. Last man standing op 4 splitscreen is dan echt lachen en iets wat ik erg mis op de XBone. Dat is ook de hoofdreden waarom ik nog steeds de 360 heb.
Het is spel is zeker leuk maar het is geen R6. De terrorist hunt is leuk maar ik heb het idee dat ze niet ineens allemaal spawnen. Te vaak doodgegaan omdat er ineens eentje buiten spawned.Maverick! schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:31:
Ik ben wel om en ga het spel zeker aanschaffen.
Heb heel wat uurtjes in de beta doorgebracht. Multiplayer, not so much. Terrorist hunt vind ik geweldig. Lekker old school R6![]()
Hoezo is het geen R6?Maffie500 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:19:
[...]
Het is spel is zeker leuk maar het is geen R6. De terrorist hunt is leuk maar ik heb het idee dat ze niet ineens allemaal spawnen. Te vaak doodgegaan omdat er ineens eentje buiten spawned.
Ik doel puur op Terrorist Hunt. Deze is toch wel zeer vergelijkbaar met TH in Vegas en Ghost Recon. Zeker V1 en 2 heb ik erg veel gespeeld en heb in beide Elite rank.
Wel hoop ik echt dat er uitgebreidere maps komen.
En ik vind het spawnen juist beter gedaan dan 'vroegah' toen je na verloop van tijd van elke map wel wist waar de terroristen gingen spawnen en waar de triggerpoints precies waren.
De charme van de oudere R6 games (voor Vegas en het debacle genaamd Lockdown) was dat bij Terrorist Hunt alle vijanden bij map start gespawned waren. Ook elke keer weer op andere plaatsen zodat je nooit van te voren wist waar ze zouden zitten.
Als je nu gewoon random spawns hebt dan is dat wel een min puntje.
Ik was wel verrast met de booby traps. Ik was een Lone Wolf potje aan het doen en moest nog 5 man vinden. Loop ik het toilet binnen en clear de kamer. Ik loop nog even verder en bleek dat er in de toilet hokjes overal traps waren geplaats, einde verhaal.
Ik ga hem dus zeker wel kopen, in mijn geval puur voor Terrorist Hunt.
Ik was wel verrast met de booby traps. Ik was een Lone Wolf potje aan het doen en moest nog 5 man vinden. Loop ik het toilet binnen en clear de kamer. Ik loop nog even verder en bleek dat er in de toilet hokjes overal traps waren geplaats, einde verhaal.
Het is zeker stukje flashback naar Vegas 1/2, alleen vraag ik me af of ze nog meer in de final game gaan proppen, extra maps, grotere maps of andere objectives, maar ook wat meer keuzes binnen wapenkeuzes.
Leuke game, maar als dit het enige 'pve' gedeelte is, dan koop ik hem toch niet.
Leuke game, maar als dit het enige 'pve' gedeelte is, dan koop ik hem toch niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik mag toch hopen op meer en uitgebreidere maps... de maps uit de beta ken ik nu onderhand wel.
De boobies zijn idd een leuke toevoeging. Je wordt daarmee eigenlijk gedwongen om het op hoog volume te spelen. Een 5.1 headset is heerlijk bij spelletjes als deze
Voor wat betreft spawns, ik heb de indruk dat ze meer rondlopen. Ik heb de beta heel wat uren gespeeld (ben nu clearance level 17) en heb nog nergens een vreemde spawn opgemerkt. Het kan toch zijn dat er opeens een terrorist buiten staat? Die kan overal vandaan komen. Persoonlijk vind ik dit juist een pluspunt boven de voorspelbare spawns in de vroegere R6's.
Ook ik zal hem puur voor TH kopen. MP heb ik nooit leuk gevonden.
De boobies zijn idd een leuke toevoeging. Je wordt daarmee eigenlijk gedwongen om het op hoog volume te spelen. Een 5.1 headset is heerlijk bij spelletjes als deze

Voor wat betreft spawns, ik heb de indruk dat ze meer rondlopen. Ik heb de beta heel wat uren gespeeld (ben nu clearance level 17) en heb nog nergens een vreemde spawn opgemerkt. Het kan toch zijn dat er opeens een terrorist buiten staat? Die kan overal vandaan komen. Persoonlijk vind ik dit juist een pluspunt boven de voorspelbare spawns in de vroegere R6's.
Ook ik zal hem puur voor TH kopen. MP heb ik nooit leuk gevonden.
Die roamers gaan al vrij snel naar buiten of andere kamers in, aantal keer blaas ik een kamer binnen en zie die gast het raam uit klimmen
Alleen die suiciders.. zwaar irritante gasten.

Alleen die suiciders.. zwaar irritante gasten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, en dat vind ik juist cool. Hoe onvoorspelbaarder hoe leuker wat mij betreft. Als ik ze maar niet echt in beeld zie spammen of dat ze opeens in een afgesloten kamertje zitten dat eerst leeg was oid.
Die bombers zijn redelijk annoying ja. Geen headshot is meestal KABOOM
Je hoort ze wel zwaar ademend rondlopen wat spanning verhoging werkt.
Die bombers zijn redelijk annoying ja. Geen headshot is meestal KABOOM

Je hoort ze wel zwaar ademend rondlopen wat spanning verhoging werkt.
Was zeer vermakelijk paar leuke acties zien langs komen moet nog even kijken in mijn recordings of ik "de reload actie" kan terug vinden denk het niet. Hieronder een aantal probeersels van de SG diablo 3 clan4th schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Man o man, helemaal in een deuk gelegen met die reloadactie gisteravond, kwam even niet meer bij.
Helemaal gelijk mbt de game voice chat en party aanmaken, defenders was je voor gewaarschuwd
Hopelijk dat snel een open beta komt zodat we dit met meer mensen kunnen gaan spelen. Hopelijk kan je ook een "enemy team" uitnodigen om tegen te gaan spelen ipv random team assigned door matchmaking.
Overigens ook leuk, als je closed beta feedback wil geven via site dan kan je niet inloggen.. Mogelijk alleen met de initial uitgegeven closed beta keys ipv degene die die mensen hebben ontvangen om uit te geven?

In Raven Shield had je ook maar een paar spawn positie mogelijkheden en was het daarom redelijk voorspelbaar (R6 en Rogue Spear weet ik niet meer). Volgens mij heb je in Siege ook niet echt volledige random spawns, maar zijn de vijanden gewoon hyper agressief en rennen ze (te) snel naar buiten om je te flanken. De (grote groepen) booby traps zijn niet random in ieder geval.Carthrax schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:24:
De charme van de oudere R6 games (voor Vegas en het debacle genaamd Lockdown) was dat bij Terrorist Hunt alle vijanden bij map start gespawned waren. Ook elke keer weer op andere plaatsen zodat je nooit van te voren wist waar ze zouden zitten.
Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ze ook buiten de gebouwen spawnen. Het meest vreemde wat ik mee heb gemaakt is dat ons team letterlijk aan alle 4 de gevels van het gebouw hing, er geen 1 badguy naar buiten kwam maar dat er binnen een minuut, 2 mij in de rug schoten.Gundogan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:04:
[...]
In Raven Shield had je ook maar een paar spawn positie mogelijkheden en was het daarom redelijk voorspelbaar (R6 en Rogue Spear weet ik niet meer). Volgens mij heb je in Siege ook niet echt volledige random spawns, maar zijn de vijanden gewoon hyper agressief en rennen ze (te) snel naar buiten om je te flanken. De (grote groepen) booby traps zijn niet random in ieder geval.
Dat vind ik wel een beetje vervelend.
Prima.
In iedergeval op die donkere map met paleis en die bus buiten, spawnen ze ook gewoon buiten. An sich vind ik dat niet erg, leuk anti-camptikkietrugjaap schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:52:
Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ze ook buiten de gebouwen spawnen. Het meest vreemde wat ik mee heb gemaakt is dat ons team letterlijk aan alle 4 de gevels van het gebouw hing, er geen 1 badguy naar buiten kwam maar dat er binnen een minuut, 2 mij in de rug schoten.
Dat vind ik wel een beetje vervelend.

Maar net als in Las Vegas, ze komen na een tijdje gewoon op je af, anders heb je kans dat je 6-7 minuten kat/muis aan het spelen ben en ze rennen maar beetje doelloos rond.
Vind sommige gadgets alleen wat 'nutteloos' (zoals die boobytrap scanner), ze zijn wel leuk te gebruiken maar echt nuttig, nee. Wel jammer dat je dus geen defensive units mag kiezen, ik helemaal blij dat ik die Doc had vrijgespeeld.. mag je dus niet gebruiken

[Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2015 16:28]
Precies de map die ik bedoelde. Je spawnt met je team op die plek. Je klimt met z'n allen de gevels in en blammo, paar kogels in je rug.SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:24:
[...]
In iedergeval op die donkere map met paleis en die bus buiten, spawnen ze ook gewoon buiten. An sich vind ik dat niet erg, leuk anti-camp
Wat ook wel grappig is om te zien is hoe accuraat de AI is met granaten gooien in combinatie met de range. Ik heb sommige poppetjes werpen zien doen daar zouden ze in de NFL nog een puntje aan kunnen zuigen.
Prima.
Zojuist email gehad, profiles en statistics van de closed beta zijn nu op de website beschikbaar, kan je zien wat je hebt gescoord etc
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Vraagje, is de Closed beta nog actief?
Heb aantal weken geleden een key gekregen voor de X1 maar totaal geen tijd gehad.
Nu heb ik wat meer tijd dus ben benieuwd of ik 'm nog kan gebruiken.
Heb aantal weken geleden een key gekregen voor de X1 maar totaal geen tijd gehad.
PSN: Flix20-NL
Afgelopen zondag was de laatste closed beta dag exact 4 weken geledenFlix20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:39:
Vraagje, is de Closed beta nog actief?

Ik denk dat ik maar eens vakantie moet gaan opnemen..Maverick! schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:20:
[...]
Afgelopen zondag was de laatste closed beta dag exact 4 weken geleden

PSN: Flix20-NL
De release is al bijna (1 december dacht ik) dus dan kan je met de volledige versie losFlix20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:44:
[...]
Ik denk dat ik maar eens vakantie moet gaan opnemen..

Ik vroeg me af, ik hoorde 'verhalen' dat Fuze uit het spel is verwijderd?
Dit was juist mijn favoriete class/mannetje om te spelen en ook de eigenlijk de enige die ik echt gespeeld heb.
Dit was juist mijn favoriete class/mannetje om te spelen en ook de eigenlijk de enige die ik echt gespeeld heb.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Niet dat ik weet, maar zie hier voor een overzicht met welke wijzigingen er allemaal zijn doorgevoerd sinds de Beta: http://rainbow6.ubi.com/s...06-16&ct=tcm:148-76770-32prutser001 schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:06:
Ik vroeg me af, ik hoorde 'verhalen' dat Fuze uit het spel is verwijderd?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heb zoveel zin in dit spel..
Eindelijk (hopelijk) weer een MP waar ik de nodige uren in kan steken!..
Eindelijk (hopelijk) weer een MP waar ik de nodige uren in kan steken!..
Ben aan het twijfelen tussen de PS4 en PC versie. Maar ik neig naar PC aangezien daar de community beter is, denk ik.
Ik ga deze game zeker halen. Heel veel zin in. Alleen nog even een headset aanschaffen. Ben eigenlijk niet zo van het online game-talking, maar met deze game zal het wel moeten gok ik. Samenwerking ten top, maar dat is juist wat deze game zo gaaf maakt. Geen run and shoot, maar gewoon tactisch spelen, heerlijk 

[Voor 26% gewijzigd door fetix1 op 18-11-2015 01:16]
V&A op het forum is niet toegestaan
Ontopic:
Ik benieuwd of ze een beetje naar de community hebben geluisterd, toch scheelde er nog een x aantal dingen aan de game.
Ontopic:
Ik benieuwd of ze een beetje naar de community hebben geluisterd, toch scheelde er nog een x aantal dingen aan de game.
[Voor 33% gewijzigd door Gropah op 25-11-2015 22:53]
Ik ga hem zoiezo kopen met 2 vrienden, (we spelen dan bij mij lokaal op 3 computers). Maar ik moet waarschijnlijk 1 nieuwe videokaart kopen maar dat komt wel goed.
Kwam wat benchmarks tegen van de beta en ik denk of een nieuwe 960 of 2de hands 290.... twijfel twijfel...
Kwam wat benchmarks tegen van de beta en ik denk of een nieuwe 960 of 2de hands 290.... twijfel twijfel...
Heb mijn preorder gecanceld. De perikelen met de bèta gaven de doorslag.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Qua gameplay wel. Ze identificeren toch netjes de pijnpuntjes in de gameplay (shields in de beta bijvoorbeeld) en passen het goed aan.Frank1973 schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:32:
Stabiliteit en content kan nog het probleem worden.
Open beta altijd fijn. Ga ik zeker proberen. Gewoon in PS4 store te downloaden oid (heb niet aan de eerdere beta mee gedaan)?
[Voor 20% gewijzigd door fetix1 op 22-11-2015 17:16]
Als je mee hebt gedaan aan de closed beta kan je morgen al de open beta spelen. En sinds vandaag ook preloaden.
Ja je kunt hem gewoon zo uit de store downloaden. Hij is rond de 8 GBjlmr1990 schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:15:
Open beta altijd fijn. Ga ik zeker proberen. Gewoon in PS4 store te downloaden oid (heb niet aan de eerdere beta mee gedaan)?
Psn: stone-face-lock
Ik ben heel benieuwd naar Siege. In het verleden Raven Shield helemaal zwart gespeeld. Met Vegas gingen ze imo de verkeerde kant op. Hopelijk zal dit minder arcade zijn! 

Normal was 91%, Hard was 58%, and 19% for Realistic. This data is observed and balanced for 5 person teams, and we're aiming for achieve 60%/30%/10%, respectively.
En daar ging de reden om voor TH nog de game te kopen. Ik ga wel verder met PD2 en consorten.
En daar ging de reden om voor TH nog de game te kopen. Ik ga wel verder met PD2 en consorten.
Jeej, net de mail ontvangen dat ik vandaag haantje de voorste mag zijn. Vanavond RSS pre-open beta spelen dus. Benieuwd of ze er wat aan hebben veranderd. Hopelijk (zal wel niet aangezien het Ubisoft is) zijn de Ghost Recon Phantoms server bugs en ellende er uitgehaald of een stuk minder erg.
Status van de Closed beta was zo erg dat het absoluut niet een aanrader was, terwijl de core gameplay geweldig is.
Die stats van je SinergyX zijn niet veelbelovend... TH Normal is voor debielen zo makkelijk, hard was easy/normal (afhankelijk van die OP bombers) en Realistic was van redelijk niveau waarbij je kon verliezen als je team bij geboorte en nog steeds in hun leven geen punten in de I van de SPECIAL hebben gestoken. Ik ben het met je eens dat ook dit een reden is om naast de bugs en server ellende het spel over te slaan. Maar hey, wie weet. Met een frisse nieuwe instelling de OB maar eens proberen.
Weet iemand of ze dat ondoordachte host systeem hebben weggehaald? Al de host weg gaat is de hele groep verloren, zelfs CoD MW op de xdoos had daar een beter werkend systeem voor.
@Reb87,
Dit is een soort van Vegas 2 maar dan met destructable enviroments en zonder cover systeem. Ik wacht ook al jaren op een RS Rogue Spear.
Status van de Closed beta was zo erg dat het absoluut niet een aanrader was, terwijl de core gameplay geweldig is.
Die stats van je SinergyX zijn niet veelbelovend... TH Normal is voor debielen zo makkelijk, hard was easy/normal (afhankelijk van die OP bombers) en Realistic was van redelijk niveau waarbij je kon verliezen als je team bij geboorte en nog steeds in hun leven geen punten in de I van de SPECIAL hebben gestoken. Ik ben het met je eens dat ook dit een reden is om naast de bugs en server ellende het spel over te slaan. Maar hey, wie weet. Met een frisse nieuwe instelling de OB maar eens proberen.
Weet iemand of ze dat ondoordachte host systeem hebben weggehaald? Al de host weg gaat is de hele groep verloren, zelfs CoD MW op de xdoos had daar een beter werkend systeem voor.
@Reb87,
Dit is een soort van Vegas 2 maar dan met destructable enviroments en zonder cover systeem. Ik wacht ook al jaren op een RS Rogue Spear.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Ik heb nog mee gedaan aan de beta test van Rogue Spear. Toen werd er veel gebruik gemaakt van input van de community. De Amerikaanse testers gingen regelmatig naar de gun range om te kijken of alle geluiden etc. wel klopten.RadioKies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:40:
@Reb87,
Maar in de hoogtij dagen van de arcade shooters kunnen we een Rogue Spear wel vergeten.
Ik heb ook de mail mogen ontvangen en ga vanavond even met een vriend van mij jagen op terroristen. Heb er zin in.
OB ga ik zeker proberen, kijken hoe de pvp nerf op de shield effect heeft voor TH, dat is nog puntje 2 waar ik niet al te blij van wordt (bombers bliezen gewoon dwars door je shield, met zo'n bagger accuracy krijg je die gasten nooit meer neer als ze op je afkomen).RadioKies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:40:
@Reb87,
Host systeem zal wel niet meer veranderen, meestal al onderdeel van de core-engine. Al kwam het bij CoD volgens mij pas later dat er host migration was, maar dat was meer vanwege gebrek van dedicated servers.
De goede oude tijd 
Grootste probleem was eigenlijk dat die bombers binnen een tel konden exploderen als ze aan de andere kant van een muur stonden en je dus nooit wat er tegen kon doen. Dat is hetzelfde als random dood gaan.
Kunnen we niet hier onze RSS nicks neerzetten en elkaar frienden, dan weten we zeker dat er spelers zijn die TH op Realistic doen en blijven doen (en VOIPen).
Zal vanavond controleren of mijn nick in RSS ook RadioKies is of dat er een variatie op is. Ben heel benieuwd. Anders maar weer even in de avonden wapens/armor sorteren en craften moddens in Fallout

Grootste probleem was eigenlijk dat die bombers binnen een tel konden exploderen als ze aan de andere kant van een muur stonden en je dus nooit wat er tegen kon doen. Dat is hetzelfde als random dood gaan.
Kunnen we niet hier onze RSS nicks neerzetten en elkaar frienden, dan weten we zeker dat er spelers zijn die TH op Realistic doen en blijven doen (en VOIPen).
Zal vanavond controleren of mijn nick in RSS ook RadioKies is of dat er een variatie op is. Ben heel benieuwd. Anders maar weer even in de avonden wapens/armor sorteren en craften moddens in Fallout

Haha jezus dat meen je niet. Zelfs bij Realistic kon je (vooral met een LMG) dwars door de levels rennen. Gewoon je corners goed checken en vlammen.SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:26:
Normal was 91%, Hard was 58%, and 19% for Realistic. This data is observed and balanced for 5 person teams, and we're aiming for achieve 60%/30%/10%, respectively.
Dat is inderdaad geen goed teken. Zit je straks met dezelfde 100 man de levels te doen.
PvP was ook niet echt geweldig. Daar waren de teams in te delen in mensen met shield en mensen zonder. Degene zonder waren kansloos verloren en de overigen zaten als soort achterlijke schildpadden tegen elkaar te schieten op voeten en ellebogen.
Ben echt benieuwd hoe ze dat hebben aangepast in de OB. Met een Pecheneg (7.62x54) full auto op zo'n schildje en er gebeurde helemaal niets.

Prima.
RadioKies-NL is mijn nick blijkbaar. Ik heb ook een account met RadioKies, maar die is zo oud (al jaren niet gebruikt) dat ik de mail/pw niet weet.RadioKies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
Gaat lekker met de servers. 22 uur volgt er onderhoud
Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+
Gaat inderdaad wel lekker. Ik dacht vanavond lekker schieten maar het zit er niet in, dan maar weer Netflix 

Hopelijk kunnen we zometeen weer. Onderhoud zou tot 22:30 duren.Sokkeh schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:19:
RIP matchmaking servers iddtot zo ver je "early-access"
Heb welgeteld 1 potje kunnen doen en heb daarnaast 2 rondjes solo gedaan. Mijn eerste gedachte:
Fijn ook om te zien dat je dit nog steeds terug gaat naar het menu als de "host"speler er mee stopt. Heb zo erg het gevoel dat de missie statement van Ubisoft is hoe ze een minimal viable product voor zo laag mogelijke kosten en later vaste kosten... fuckit, hoe besparen wij geld en krijgen wij toch geld binnen? Ja, laten we spellen verkopen en microtransactions erin houden. Serverkosten? Gewoon een "master"server aan een open wifi netwerk hangen en kijken of we de spelers niet wat data kunnen laten hosten. QA/QC? We laten mensen het spel (beta)testen, die geven feedback en denken dat we naar ze luisteren! Laten we alleen wat makkelijk te veranderen dingen aanpassen (zoals hoe sterk het schild is...).
Morgen nog maar een 2e kans geven, maar had mijn tijd veel beter aan FO4 kunnen besteden. Dat spel loopt bijvoorbeeld WEL goed met medium settings en high textures (op een 1gb graka) @60fps met dips naar 32 in zware delen (na wat instellingen aan te passen in de .ini om problemen te verhelpen).
Hopelijk dat deze open beta men de ogen zal openen. Dit is het spel wat ze gaan opleveren namelijk. Support en updates achteraf staat Ubisoft niet bekend om.
Mensen, als je dit spel in pre-order hebt: ANNULEER HET!
Closed beta liep stukken beter en suprise surprise er zijn weer problemen met matchmaking.. Naast performance lager is, ziet het er ook nog eens lelijker uit (enorm veel filmgrain en lelijke beeld vervormende effecten). Minder classes (of is dat expres en is het maar een greep van wat er komt?). Dit spel gaat net zoals Ghost Recon: Phantoms zijn en elk ander spel dat onder de naam van Ubisoft is uitgebracht (Watchdogs, AC, GR:P) een onstabiele rotzooi worden.Fijn ook om te zien dat je dit nog steeds terug gaat naar het menu als de "host"speler er mee stopt. Heb zo erg het gevoel dat de missie statement van Ubisoft is hoe ze een minimal viable product voor zo laag mogelijke kosten en later vaste kosten... fuckit, hoe besparen wij geld en krijgen wij toch geld binnen? Ja, laten we spellen verkopen en microtransactions erin houden. Serverkosten? Gewoon een "master"server aan een open wifi netwerk hangen en kijken of we de spelers niet wat data kunnen laten hosten. QA/QC? We laten mensen het spel (beta)testen, die geven feedback en denken dat we naar ze luisteren! Laten we alleen wat makkelijk te veranderen dingen aanpassen (zoals hoe sterk het schild is...).
Morgen nog maar een 2e kans geven, maar had mijn tijd veel beter aan FO4 kunnen besteden. Dat spel loopt bijvoorbeeld WEL goed met medium settings en high textures (op een 1gb graka) @60fps met dips naar 32 in zware delen (na wat instellingen aan te passen in de .ini om problemen te verhelpen).
Hopelijk dat deze open beta men de ogen zal openen. Dit is het spel wat ze gaan opleveren namelijk. Support en updates achteraf staat Ubisoft niet bekend om.
Ik kan weer online.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.