Dit dus. Je bent niet alleen iig.Phusebox schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:55:
Nou fijn die gegarandeerde bèta. Eerst uitnodiging voor tech bèta en geen code ontvangen (XBO) en nu is de bèta er en heb ik nog geen toegang. Flikker maar op met je spel.
Zojuist een code ontvangen. Betreft de xbox one versie
Net de beta geprobeerd (PS4). Grafisch vond ik het matig, zelfs al zouden het graphics zijn voor een PS3 game. Gameplay is wellicht gaaf, maar je moet wel met een stel bekenden spelen en goed samenwerken. Zo online met vreemden heb je dat gevoel niet, en dan is er niks aan. Helaas heb ik en m'n vrienden een te druk leven waardoor afspreken om samen online te gamen vrij lastig is. Ik ga het dus niet kopen.
Mehh gisteren 1 game gespeeld op PC, vond hem maar matig. Duurde eerst al eeuwen voor ik uberhaupt in een game zat. Daarna vond ik de game zelf toch minder, had er meer van verwacht. Preorder geannuleerd en maar naar de volgende game. 

Ik zojuist ook een code ontvangen voor de PC-versie...
Gooien ze dus toch mondjesmaat mensen erbij, jammer wel.

[Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 25-09-2015 23:39]
Ik heb 'm ook net binnengekregen, download ging lekker snel.
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
Ik heb een mail ontvangen met de code van de beta, maar waar kan ik de beta eigenlijk downloaden? Vind dat nergens!!rolandos582 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:04:
Mehh gisteren 1 game gespeeld op PC, vond hem maar matig. Duurde eerst al eeuwen voor ik uberhaupt in een game zat. Daarna vond ik de game zelf toch minder, had er meer van verwacht. Preorder geannuleerd en maar naar de volgende game.
Uplay client downloaden en dan de code van de mail inwisselenN.Uckerman schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:01:
[...]
Ik heb een mail ontvangen met de code van de beta, maar waar kan ik de beta eigenlijk downloaden? Vind dat nergens!!
In je uplay, daar staat hij automatisch in. En kun je hem gelijk downloaden.N.Uckerman schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:01:
[...]
Ik heb een mail ontvangen met de code van de beta, maar waar kan ik de beta eigenlijk downloaden? Vind dat nergens!!

Kan niet verbinden met de Ubisoft servers... Te druk waarschijnlijk?
De beta is verlengd met 3 dagen tot donderdag 1 oktober:
https://www.reddit.com/r/...rough_october_1st_status/
https://www.reddit.com/r/...rough_october_1st_status/
Ik heb tevens ook nog geen steeds geen key ontvangen......Hello everyone,
I wanted to follow up on yesterday's statement and give you an update on where we are with Closed Beta access distribution:
All invites for pre-order customers have been distributed
For digital pre-orders, the beta is available to download from Xbox Live, PlayStation Store, or Uplay/Steam. You will not receive an email.
A large number of guaranteed access code invites have been distributed, and we are currently in the process of distributing the rest
Once those are completed, we will begin sending invites to players on the waiting list.
Pre-orders made during the Closed Beta will have their invite sent within 24 hours
We are now utilizing alternative invite distribution tools that should help speed up the process. Sometimes the emails wind up in your spam folder so be sure to check there as well.
The GOOD news is that for those who have received their access, the experience has been trending positively! We've been getting good feedback on the content of the beta, and matchmaking and server stability have already been improved. There are still a few issues to work out, of course, and we will continue to do that over the course of the beta. Given the current situation, we’ve made the decision to extend the Closed Beta by 3 days. It will run through Thursday, October 1st.
Thank you for your patience and understanding; we can’t wait to get you into the Closed Beta as soon as possible. We’re really excited to dig into your feedback even further once access is finally sorted out for everyone. If you feel like you should have received a code, despite what is listed above here – please contact http://support.ubisoft.com and they will get to you as soon as possible.
Chase “Electr1cPanda” Straight

Sommige mensen hebben geen uplay! Ik had er nog nooit van gehoord maar wel aangemeld voor de beta. Dan krijg je een mail met nul informatie. Nergens staat hoe het te downloaden. Kennelijk moet je Uplay client installeren dus. Er lijkt geen andere manier te zijn...rolandos582 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:03:
[...]
In je uplay, daar staat hij automatisch in. En kun je hem gelijk downloaden.
Wees maar blij, vind het spel niet geweldig ofzo. Veel te veel gecamp, en dan in de laatste seconde de aanval inzetten. Daarnaast zijn de servers drama en laggen ze behoorlijk hard >.>
Mijn bevindingen gespeeld op de PS4:
Grafisch is ok, het gaat mij om de gameplay.
Geluid vind ik minder, teveel verwend met BF4.
De maps hadden wat groter gemogen in mijn ogen.
Wapens voelen goed aan, echter had ik wel wat meer verwacht voor de aanpassingen loadout, is wat magertjes.
Ik mis nog wat teams, zoals Delta , Seal teams, zal wel DLC worden.
In mijn ogen zit er aardig wat potentie in zeker omdat er niet veel tactische shooters zijn, daarom is een headset verplicht anders red je het niet tegen de betere samenwerkende teams.
Grafisch is ok, het gaat mij om de gameplay.
Geluid vind ik minder, teveel verwend met BF4.
De maps hadden wat groter gemogen in mijn ogen.
Wapens voelen goed aan, echter had ik wel wat meer verwacht voor de aanpassingen loadout, is wat magertjes.
Ik mis nog wat teams, zoals Delta , Seal teams, zal wel DLC worden.
In mijn ogen zit er aardig wat potentie in zeker omdat er niet veel tactische shooters zijn, daarom is een headset verplicht anders red je het niet tegen de betere samenwerkende teams.
Heb een paar potjes op de PS4 gespeeld, maar denk dat ik hem voor de PC koop, dit spel is veel beter met muis en toetsenbord en headset.
Heb het ook eventjes gespeeld, maar kwam in dat half uurtje over op de zoveelste Counter-Strike-achtige game. Rainbow Six had bij mij altijd de associatie om met tech tools en een soort van ultra stealth, een klus te klaren. Vond er niet heel veel aan. Maar misschien iets langer spelen voor een beter beeld.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik had wat codes bij elkaar gesprokkeld voor wat vrienden, maar er ia weinig interrese. Dus hierbij even 4 codes voor aantal ongelukkige.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Sinds 21ste in de closed en nu pub beta.
Maar het valt mij uiterst tegen. De matchmaking lobby is al de eerste struikelblok.
Het werkt niet lekker.
Daarnaast zijn de rondes erg kort en de maps zeer klein. Een ronde duurt max maar 3 a 4min
Heb de game alweer verwijderd van me pc. Ga het ook niet aanschaffen jammer jammer.. hoopte op een echt tactische shooter niet ala Hollywood.
Ook de layout van de maps zijn erg lineair. Als je de map 3x hebt gespeeld weet je precies waar de tegenstanders gaan zitten. De spanning is daarmee ook weg.
Barricades opzetten is ook compleet nutteloos, 1 hit en ze zijn al kapot.
Maar het valt mij uiterst tegen. De matchmaking lobby is al de eerste struikelblok.
Het werkt niet lekker.
Daarnaast zijn de rondes erg kort en de maps zeer klein. Een ronde duurt max maar 3 a 4min
Heb de game alweer verwijderd van me pc. Ga het ook niet aanschaffen jammer jammer.. hoopte op een echt tactische shooter niet ala Hollywood.
Ook de layout van de maps zijn erg lineair. Als je de map 3x hebt gespeeld weet je precies waar de tegenstanders gaan zitten. De spanning is daarmee ook weg.
Barricades opzetten is ook compleet nutteloos, 1 hit en ze zijn al kapot.
[Voor 23% gewijzigd door osmosis op 26-09-2015 11:12]
Vind het echt een drama op de xbone. Graphics zijn erg lelijk en voelt alsof je op 30fps speelt, is misschien ook wel zo.
Ook ruim een dag later de code gekregen, twee uurtjes gespeeld: mwa. Het idee vind ik erg tof, écht breachen en 2x nadenken voor je een hoek om gaat. Maar daar ligt gelijk ook het probleem, potjes duren ontzettend kort. Zo kort dat ik nauwelijks gebruik maak van gadgets of echt tactische moves maak. Als je via een omweg naar je doel wil is de kans namelijk groot dat jouw team of hun team al voor 80% dood is. En dan heb je weer een loading screen in je gezicht.
Ik ga weer naar Insurgency.
Ik ga weer naar Insurgency.
Nog een code over..
35KSMMMEX7C8
Via www.rainbow6.com/beta
Laat even weten of je hem gebruikt hebt..
35KSMMMEX7C8
Via www.rainbow6.com/beta
Laat even weten of je hem gebruikt hebt..
Overall ben ik zeer tevreden over dit spel en ga hem zeker halen voor de PS4. Ik heb RB6 3 en Black Arrow heel veel gespeeld vroeger en ik krijg het gevoel zeker weer terug.
Je kan niet als een Rambo door het level gaan, want dan kan je in de lobby een tijdje kijken. Die spanning zorgt voor een extra dimensie. Iemand had het hierboven over campen; wat verwacht je dan? Het is aanval tegenover verdedigen.
M.i. duren de potjes inderdaad tekort. De graphics vind ik ok, maar niet spectaculair.
Het is absoluut niet te vergelijken met de Call of Duty games, dus als je dat verwacht, dan is dit een teleurstelling. Overigens was ik ook altijd een Call of Duty fan, maar sinds dat futuristische gedoe, ben ik afgehaakt. Gaat nergens meer over.
Je kan niet als een Rambo door het level gaan, want dan kan je in de lobby een tijdje kijken. Die spanning zorgt voor een extra dimensie. Iemand had het hierboven over campen; wat verwacht je dan? Het is aanval tegenover verdedigen.
M.i. duren de potjes inderdaad tekort. De graphics vind ik ok, maar niet spectaculair.
Het is absoluut niet te vergelijken met de Call of Duty games, dus als je dat verwacht, dan is dit een teleurstelling. Overigens was ik ook altijd een Call of Duty fan, maar sinds dat futuristische gedoe, ben ik afgehaakt. Gaat nergens meer over.
Ik had de game al gespeeld op campzone deze zomer, maar deze beta heeft mij overgehaald om de game te kopen. Jammer dat er alleen zo weinig spelers nog online zijn. Wel al een paar gave potjes gehad
Floksor
Jammer dat het hele proces voordat je uiteindelijk een game begint zo lang duurt.. verder lijkt het me opzich wel een tof spel, alleen ben ik nog niet zo goed, en dus snel dood en kun je niet meer meedoen..
Al zullen er ook vast wel meerdere spelmodi komen waarin je kan respawnen?
Al zullen er ook vast wel meerdere spelmodi komen waarin je kan respawnen?
http://www.gamerevolution...now-on-pc-ps4-or-xbox-onekihon schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:09:
Heeft er nog iemand een Beta key over (PC versie)
Key van Frank1973 werkt volgens mij niet meer
Vriend van me wil ook spelen
Hier kan je een key krijgen maar daarna moet je nog steeds wachten op de daadwerkelijk key of tot ze je in ieder geval toegang hebben gegeven tot de beta.
Is het zo dat ze op een bepaald tijdstip een invite wave doen of is dat puur random?
Are you a one or a zero
Yup: wilde net met wat vrienden gaan beginnen..invite de deur uit > connecten onmogelijkAnoniem: 618893 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:07:
Meer mensen er nu last van dat de game niet connect met de server? (PC)
Heerlijk brak weer

-edit-
maatje van me meldt dat het te vroeg gestart servermaintenance is

[Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 26-09-2015 15:14]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heeft iemand enig idee wanneer de servers klaar om op te spelen zijn? Zit nu al een half uur te wachten. Beta was net klaar met downloaden 

Heerlijk net een paar potjes terrorist hunt op realistic gespeeld. Leuke mensen ontmoet en gelachen. Ik was vroeger redelijk goed, maar merk dat ik tegenwoordig voor pvp te langzaam ben geworden. Desondanks zal ik toch pvp proberen en zal ik mij uitstekend kunnen vermaken met TH.
Naja, dat je het niet kan vergelijken met CoD vind ik niet zo gek. Maar 5v5 is zo over. Potje duurde letterlijk 10min. En dan nog al die leavers gewoon mid game gaan leaven.Lekkerbek312 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:50:
Overall ben ik zeer tevreden over dit spel en ga hem zeker halen voor de PS4. Ik heb RB6 3 en Black Arrow heel veel gespeeld vroeger en ik krijg het gevoel zeker weer terug.
Graphics vind ik op 1440p met alles op ultra best tegenvaller. Had een stuk beter gekund imo. Kijk dat je als defence aan het campen bent. Dat is ook logisch, maar als aanvallende partij gaan campen vind ik maar bs. Maar iedereen zijn ding uiteraard.

Toch vreemd dat ze zeiden dat 1920x1080 de hoogste resolutie in de beta was, terwijl dat helemaal niet zo is. Hierboven zit iemand op 1440, en ik speel op 5760x1080.
Heel raar. Loopt ook gewoon goed, tenminste, ik heb een verrekte goede framerate.
Ziet er inderdaad niet heel geweldig uit, maar lelijk is het ook niet. En het is natuurlijk nog een beta, er zal vast nog wel wat polish overheen gaan.
Over het algemeen, im impressed. Erg leuk spel. Wel lang wachten om in een potje te komen, maar de potjes duren ook best lang. En de verschillende fases in de potjes vind ik ook erg leuk. Goed level design, en door de bijzondere, en vele manieren van binnenkomen, behoorlijk uniek.
En de aanvallende partij campen? Hoezo dat? Wat heeft dat voor nut?
Heel raar. Loopt ook gewoon goed, tenminste, ik heb een verrekte goede framerate.
Ziet er inderdaad niet heel geweldig uit, maar lelijk is het ook niet. En het is natuurlijk nog een beta, er zal vast nog wel wat polish overheen gaan.
Over het algemeen, im impressed. Erg leuk spel. Wel lang wachten om in een potje te komen, maar de potjes duren ook best lang. En de verschillende fases in de potjes vind ik ook erg leuk. Goed level design, en door de bijzondere, en vele manieren van binnenkomen, behoorlijk uniek.
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 574841 op 26-09-2015 18:20]
Je hebt 3 minuten (in Counter-Strike is het 1:45 bijvoorbeeld), dus ruim tijd om een goede breach voor te bereiden. Maar dan heb je wel wat gecamp als aanvallende partij.
Terrorist Hunt is weer goed gedaan. De terroristen gebruiken de defensieve gadgets in overvloed wat rushen niet altijd even veilig maakt (hoewel de traps met veel explosieven wel elke keer op dezelfde plek liggen) en de map wordt ook mooi vernield zo. Alleen de zelfmoord terrorist komt af en toe iets te verrassend en te snel om een hoekje om je te insta killen. Dat mag misschien wel getweakt worden.
Terrorist Hunt is weer goed gedaan. De terroristen gebruiken de defensieve gadgets in overvloed wat rushen niet altijd even veilig maakt (hoewel de traps met veel explosieven wel elke keer op dezelfde plek liggen) en de map wordt ook mooi vernield zo. Alleen de zelfmoord terrorist komt af en toe iets te verrassend en te snel om een hoekje om je te insta killen. Dat mag misschien wel getweakt worden.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
ik speel idd ook op 5760x1080 met een cap op 63 frames alles op ultraAnoniem: 574841 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:16:
Toch vreemd dat ze zeiden dat 1920x1080 de hoogste resolutie in de beta was, terwijl dat helemaal niet zo is. Hierboven zit iemand op 1440, en ik speel op 5760x1080.
Floksor
Ik kom niet eens de game in, in allebei de gamemodes crashed mijn game tijdens het laden van de game nadat ik de loadout heb gekozen. Kan verder ook niets erover vinden op het ubisoft forum.
Moet zeggen dat 5760x1080 mij in shooters dan weer niks lijkt, maar iedereen ding. Hoeveel FPS haal je dan en op welke settings?Anoniem: 574841 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:16:
Tja campen, verzin het maar. Gaan ze in een hoekje zitten, en maar wachten tot de defense actie onderneemt. Ik kan geen 3min op 1 plek blijven zitten, vind ik geen moer aan dus ik ga maar beetje rondlopen met een shotgun.
60+fps met behoorlijk hoge instellingen. Dat is op een 290.rolandos582 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:01:
[...]
Moet zeggen dat 5760x1080 mij in shooters dan weer niks lijkt, maar iedereen ding. Hoeveel FPS haal je dan en op welke settings?
Tja campen, verzin het maar. Gaan ze in een hoekje zitten, en maar wachten tot de defense actie onderneemt. Ik kan geen 3min op 1 plek blijven zitten, vind ik geen moer aan dus ik ga maar beetje rondlopen met een shotgun.
Om precies te zijn: Textures very high, Filter x2, shading high, shadows medium, reflections high, Ao uit, Lens effects, bloom and lens flare, DOF, on, AA beide aan. Degene met meerdere keuzes op T-AA
Hogere instellingen gaat niet, dan dipt hij ver onder de 60, en dat speelt niet lekker.
Shooters op 3 schermen is juist geweldig. Helemaal online. Mijn gezichtsveld is zo veel groter. En ik zie in mijn ooghoeken dingen bewegen, waardoor ik erop kan reageren.
Dat zijn dingen die op 1 scherm niet lukt. Ik zie niet letterlijk 3x zo veel, maar wel bijna.
Nou moet ik zeggen dat ik er ook niet zo heel dicht op zit, denk 1-1.5m, dus dan helpt het ook wel om extra scherm te hebben

Ja zoals jij het zegt heeft het wel zin ja. Gewoon blijven zitten, tot de defence zijn hoekje uit komt. Dat is inderdaad wel klote ja. Heb ik nog niet meegemaakt.
Zou ik zelf ook geen bal aan vinden, ga gewoon het spel spelen.
Mwa, als je defence speelt moet je eigenlijk wel stil bijven zitten. Dat werkt voor mij ook het beste. Dat zou ik ook niet echt campen noemen. Als ik rond ga lopen ben ik in no time dood.
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 574841 op 26-09-2015 20:36]
Hmm ja daar is wel wat over te zeggen, nog niet echt meegemaakt maar moet je ook aan wennen denk ik. Je kunt namelijk niet alle 3 de schermen tegelijk goed in de gaten houden, ik iig niet. Dus heb ik liever 1 groter scherm zodat ik alles perfect kan volgen.Anoniem: 574841 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:06:
[...]
60+fps met alles op ultra alleen aa en dat soort dingen uit. Dat is op een 290.
Shooters op 3 schermen is juist geweldig. Helemaal online. Mijn gezichtsveld is zo veel groter. En ik zie in mijn ooghoeken dingen bewegen, waardoor ik erop kan reageren.
Dat zijn dingen die op 1 scherm niet lukt. Ik zie niet letterlijk 3x zo veel, maar wel bijna.
Nou moet ik zeggen dat ik er ook niet zo heel dicht op zit, denk 1-1.5m, dus dan helpt het ook wel om extra scherm te hebben![]()
Ja zoals jij het zegt heeft het wel zin ja. Gewoon blijven zitten, tot de defence zijn hoekje uit komt. Dat is inderdaad wel klote ja. Heb ik nog niet meegemaakt.
Zou ik zelf ook geen bal aan vinden, ga gewoon het spel spelen.
Mwa, als je defence speelt moet je eigenlijk wel stil bijven zitten. Dat werkt voor mij ook het beste. Dat zou ik ook niet echt campen noemen. Als ik rond ga lopen ben ik in no time dood.
Maarja dat gebeurt de hele tijd, gewoon als aanvaller ergens naar binnen sneaken. En vervolgens rustig blijven zitten net zolang tot je iemand ziet en dan schieten. In plaats van initiatief nemen en aanvallen en breachen. Als defence 3min stilzitten vind ik campen, beetje je trigger inhouden en wachten tot je iemand ziet en schieten.
Als je op die snelheid download, zal je de beta wel missen, aangezien 7GB downloaden dan wel heel veel tijd kost, op 8 millibit per seconde...SurfBoy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:58:
Heb nu eindelijk ook mijn code binnen. Download nu lekker met 8 mb/s over wifi.
Klopt, het is even wennen, maar dat duurt korter als je verwacht. Het is ook vooral iets zien bewegen in je ooghoek, en daardoor heel snel kunnen reageren. Het is echt niet zo dat je constant overzicht hebt over die 3 schermen, maar bewegingen zie je meestal wel.rolandos582 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:13:
[...]
Hmm ja daar is wel wat over te zeggen, nog niet echt meegemaakt maar moet je ook aan wennen denk ik. Je kunt namelijk niet alle 3 de schermen tegelijk goed in de gaten houden, ik iig niet. Dus heb ik liever 1 groter scherm zodat ik alles perfect kan volgen.
Maarja dat gebeurt de hele tijd, gewoon als aanvaller ergens naar binnen sneaken. En vervolgens rustig blijven zitten net zolang tot je iemand ziet en dan schieten. In plaats van initiatief nemen en aanvallen en breachen. Als defence 3min stilzitten vind ik campen, beetje je trigger inhouden en wachten tot je iemand ziet en schieten.
Ik ben nu gewend met, en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Als ik spellen in 1920x1080 moet spelen word ik vaak ook echt chagarijnig

Als het je intresseert, ik heb precies mijn instellingen opgeschreven. Had mijn post een edit gegeven. Dan loopt het nog mooi soepel op 60fps. Hogere instellingen gaat niet, dan dipt hij ver onder de 60, en dat speelt niet lekker. Het lijkt erop dat de game al erg goed is geoptimaliseerd. Bij andere spellen heb ik vergelijkbare instellingen.
Ja dat dat campen erg irritant is kan ik me voorstellen, zoals ik zei, ik heb het nog niet meegemaakt.
Maar bij defence moet je gewoon campen eigenlijk. Zodra je gaat lopen ben je binnen no time dood. Tenminste ik wel

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 574841 op 26-09-2015 20:42]
Code hier ook binnen nu even binnen hengelen, download servers zijn wel stabiel met 14MB/s.
Voor de mensen die al gespeeld hebben en de ervaring hebben met vorige delen van de Rainbow Six serie, is dit spel een beetje vergelijkbaar met Ravenshield?
Voor de mensen die al gespeeld hebben en de ervaring hebben met vorige delen van de Rainbow Six serie, is dit spel een beetje vergelijkbaar met Ravenshield?
Formerly known as Ragdoll
weet iemand iets van de Nat poorten voor het spel, staat op strikt bij mij en lijkt hierdoor ook geen verbinding te kunnen krijgen met andere spelers.
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
https://support.ubi.com/e...eta-pc/kA030000000elKfCAI PCdiehard889 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:44:
weet iemand iets van de Nat poorten voor het spel, staat op strikt bij mij en lijkt hierdoor ook geen verbinding te kunnen krijgen met andere spelers.
https://support.ubi.com/e...ox-one/kA030000000enwdCAA Xbox
https://support.ubi.com/e...tion-4/kA030000000enwiCAA PS4
Zijn er nog mensen die de beta op de PS4 willen samenspelen? Mijn naam is FPS_Thomas.
Het lijkt erop dat ze iets nieuws toevoegen. De tutorial videos waar je renown mee kunt verdienen zijn nieuw als ik het zo zie. Misschien straks meer personage's ofzo want op hun website zie ik er al meer dan dat er speelbaar zijn.
Dat zat al in de technical beta?SN4K3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:31:
De tutorial videos waar je renown mee kunt verdienen zijn nieuw als ik het zo zie.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Oh geen idee, ik zie ze nu pas. Maar ik kan inmiddels weer multiplayer spelen, terrorist hunt is jammer genoeg verdwenen. Edit: En Terrorist hunt is terug. nvm.
[Voor 6% gewijzigd door SN4K3 op 27-09-2015 14:34]
ik heb nog een code voor de ps4 als er nog mensen zijn die het willen spelen hoor ik het wel.
ik krijg nu elke keer na een game is afgelopen black screen en gebeurd er niks, tevens ook rechtboven een regeltje met code ofzo over de host. Krijg nu ook geen renown erbij dus blijf je in die recruit onzin zitten. 

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nou wat een leuke beta... Eerst dagen moeten wachten totdat je de code krijgt en daarna heel fijn geen verbinding kunnen maken met de Ubisoft servers.
Mijn Xbox One staat op NAT open dus lijkt me niet het probleem.
Meer mensen deze problemen?
Mijn Xbox One staat op NAT open dus lijkt me niet het probleem.
Meer mensen deze problemen?
Vandaag de hele dag geen verbinding gehad of potjes waarbij halverwege een foutmelding tevoorschijn komt. Pas laat in de avond was ik in staat wat potjes te spelen.
Bij mij is de NAT open, de ping nu 136, maar dat was eerder vandaag ook zo 500ms. (PC)
Bij mij is de NAT open, de ping nu 136, maar dat was eerder vandaag ook zo 500ms. (PC)
Ik heb me vandaag prima vermaakt met Terrorist Hunt op de PS4. Wel vaak de verbinding verloren met de server en hoge ping maar ik heb dit speltype zo gemist!
PMSC4RF4C3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:57:
ik heb nog een code voor de ps4 als er nog mensen zijn die het willen spelen hoor ik het wel.

Hoewel de gameplay echt tof is, zijn imho de maps veel te klein. Waar ik ravenshield gewend ben voelt dit bijna claustrofobisch.
Daarnaast vind ik al dat gedoe met dat prikkeldraad en die vage latten voor deur echt nergens overgaan.
Die bomber is serieus irritant.
Daarnaast vind ik al dat gedoe met dat prikkeldraad en die vage latten voor deur echt nergens overgaan.
Die bomber is serieus irritant.
Formerly known as Ragdoll
En dat heb ik nou dus ookInFamous schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:49:
Hoewel de gameplay echt tof is, zijn imho de maps veel te klein. Waar ik ravenshield gewend ben voelt dit bijna claustrofobisch.

Al met al heb ik wel een leuk uurtje kunnen vermaken met dit spel. Jammer dat ie morgenavond alweer voorbij is.
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Als iemand op de xbox one nog de Beta wilt doen:
Members only: title
Inloggen
Ik probeerde net se beta te downloaden op de PS4. Nu vind ik hem via de store maar er staat download niet beschikbaar.... Heeft dit te maken met het feit dat mijn PSN betaalde periode is verlopen of zien meer mensen dit? Bedankt
Heb hier nog een code over voor de Xbox One beta.
Have fun voor de gene die hem gebruikt
Members only: title
Inloggen
Have fun voor de gene die hem gebruikt
XBL: TrueDeadEyeNL
Ik heb ook de beta key voor R6 op de ps4. Ik heb zelfs geen PSN en kon zaterdag gewoon wat potjes spelen zonder problemen. Ik vermoed dat het aan wat anders ligt... Wat het precies is durf ik niet te zeggenaidahmic schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:17:
Ik probeerde net se beta te downloaden op de PS4. Nu vind ik hem via de store maar er staat download niet beschikbaar.... Heeft dit te maken met het feit dat mijn PSN betaalde periode is verlopen of zien meer mensen dit? Bedankt
bl44t
Heb je hem gewoon wel via de store gevonden en wel kunnen downloaden?YaaD schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:36:
[...]
Ik heb ook de beta key voor R6 op de ps4. Ik heb zelfs geen PSN en kon zaterdag gewoon wat potjes spelen zonder problemen. Ik vermoed dat het aan wat anders ligt... Wat het precies is durf ik niet te zeggen
Ik heb de beta key ingevuld bij "Codes inwisselen" deze optie staat linksonder in zodra je de store opent. dan vul je de 12 cijferige code in en wordt je door het proces heen geleid. Staat overigens ook vermeld in de mail die je van Ubisoft krijgt geloof ik. Onder de beta key zelf!aidahmic schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:18:
[...]
Heb je hem gewoon wel via de store gevonden en wel kunnen downloaden?
bl44t
Ik heb de technische test gedaan, en ontving gisteren de code voor de besloten beta.
als ik de code van de besloten beta inwissel, krijg ik de melding "dit playstation cardnummer is reeds in gebruik".
weet iemand wat ik moet doen?
*edit: of is dit omdat ik de technische test al had, dat de beta daaropvolgend automatisch eropstaat?
als ik de code van de besloten beta inwissel, krijg ik de melding "dit playstation cardnummer is reeds in gebruik".
weet iemand wat ik moet doen?
*edit: of is dit omdat ik de technische test al had, dat de beta daaropvolgend automatisch eropstaat?
[Voor 18% gewijzigd door TheRaven123 op 28-09-2015 10:13]
heel simpel, vertragend, en geeft info, als je de electro operator gebruikt kan je ze ook onder stroom zetten, al zie je dat/hoor je dat wel. Maar vooral handig om te horen waar de tegenstanders zijn.Outerspace schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:34:
[...]
En dat heb ik nou dus ookIk heb het gevoel dat het prikkeldraad wel een vertragende factor is, maar je schiet er niet heel veel mee op.
Al met al heb ik wel een leuk uurtje kunnen vermaken met dit spel. Jammer dat ie morgenavond alweer voorbij is.
Ze moeten echt die bombers eruit halen, ik ben schijnbaar een magneet voor die lui, elke keer breek ik een raam open, staat die maflander al gelijk klaar met zijn bombvest. Ook zie je zoveel lui die geen enkel benul van enige logica tactisch een gebouw door te gaan. Of ze gaan TKen om zelf meer kills te krijgen in terror hunt.

[Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-09-2015 12:55]
Ik heb gister 5 uur terrorist hunt gadaan op realistic waarvan 2 uur met dezelfde 4 gasten(en hebben elkaar als vrienden toegevoegd op uplay) en van die 5 uur is 80% goed samen gewerkt met headsets(PC).
Dat maakt het spel toch wel weer geniaal, maar ik denk ook dat de moeilijkheidsgraad een bepaald soort mensen mensen trekt.
Bij mij was het zo dat ik naa de techniche test ook automotisch toegang kreeg tot de beta en vanmorgen om 0040 uur alsnog een beta code ontving
Ik zit er zeker over te denken om hem te gaan kopen, maar er moet nog wel heel wat gefixed worden.
Mocht je het leuk vinden:
PC versie met headset:
Dat maakt het spel toch wel weer geniaal, maar ik denk ook dat de moeilijkheidsgraad een bepaald soort mensen mensen trekt.
Bij mij was het zo dat ik naa de techniche test ook automotisch toegang kreeg tot de beta en vanmorgen om 0040 uur alsnog een beta code ontving

Ik zit er zeker over te denken om hem te gaan kopen, maar er moet nog wel heel wat gefixed worden.
Mocht je het leuk vinden:
PC versie met headset:
Members only:
Inloggen
Ik had mij wel aangemeld voor de beta maar nog steeds geen code gekregen, iemand die mij blij kan maken? PS4 speel ik op.
Groeten Laurens
Groeten Laurens
nog een key voor ps4 als ik het goed heb: HC5H-GPNA-TD3E
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bedankt voor de code!Nickrsd schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:26:
nog een key voor ps4 als ik het goed heb: HC5H-GPNA-TD3E
Iemand nog een key voor de beta PS4? (Graag even een PB)
Btw, ik vind ondanks dat de maps klein zijn het een tof spel.
Nog mensen op ps4 die vanavond online zijn?
[Voor 6% gewijzigd door R0dsk0ll op 28-09-2015 16:57]
Heb je al een code? Zo nee, dan heb ik er volgens mij één voor je. Ik heb vandaag een code in de mail ontvangen en ik ben al deelnemer. Dus tenzij ze dezelfde code twee keer sturen (kan ik niet meer nagaan) is deze over.R0dsk0ll schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:48:
Iemand nog een key voor de beta PS4? (Graag even een PB)
Ik speel zelf ook op de PS4, maar heb vanavond geen tijd. Mijn PSN ID is htf99.
Heren ik kan de code niet meer inwisselen geeft een fout melding en de beta ook niet downloaden.... Iemand ook hetzelfde probleem? Als iemand nog een key heeft welke ik mag proberen heel graag... Bedankt
Soort gelijk probleem, gister key ingewisseld zou na max 6 uur gemaild worden met verder gegevens etc. Nog helemaal niets gehad na bijna 24 uur.
Edit: Ik post het hier, meteen de key in mijn mailbox
Edit: Ik post het hier, meteen de key in mijn mailbox

[Voor 17% gewijzigd door Terranova op 28-09-2015 20:37]
Iemand zin om vanmiddag een potje te doen incl headset
Voeg me toe : xven0mxz
Voeg me toe : xven0mxz
Mijn ervaringen tot nu toe zijn nog niet zo heel goed.
Heb nu een uurtje of 10 gespeeld op de PC om te kijken of het iets voor mij is, Ik houd veel van tactische shooters.
+ punten
Spannende potjes, vooral als je als laatste over bent tegen nog meerdere vijanden.
Speelt soepel.
Als team spelen met headset voegt echt wat toe (zie ook - punten)
- punten
Te kleine maps
4 minuten per map aan de korte kant.
Meer in het matchmaking scherm gezeten dan kunnen spelen (ik begrijp dat het een beta is en juist dit soort dingen getest moeten worden)
Ik speel niet met vrienden maar gewoon public matchmaking, van de 50+ potjes die ik gespeeld heb maar 1 of 2x en een squad gezeten waar iemand een headset gebruikt.
Waar ik mij ook aan stoor is aan het begin van de ronde rond rijden met een afstand bestuurbare auto om vijanden en de bom te spotten.
Het is toch veel leuker om te moeten zoeken, en verdieping na verdieping te clearen dan al te weten waar je moet zijn.
Ik denk dat ik nog even af wacht hoe dit spel zich gaat ontwikkelen, alsnog in ieder geval geen pre-order.
Heb nu een uurtje of 10 gespeeld op de PC om te kijken of het iets voor mij is, Ik houd veel van tactische shooters.
+ punten
Spannende potjes, vooral als je als laatste over bent tegen nog meerdere vijanden.
Speelt soepel.
- punten
Te kleine maps
Meer in het matchmaking scherm gezeten dan kunnen spelen (ik begrijp dat het een beta is en juist dit soort dingen getest moeten worden)
Ik speel niet met vrienden maar gewoon public matchmaking, van de 50+ potjes die ik gespeeld heb maar 1 of 2x en een squad gezeten waar iemand een headset gebruikt.
Waar ik mij ook aan stoor is aan het begin van de ronde rond rijden met een afstand bestuurbare auto om vijanden en de bom te spotten.
Het is toch veel leuker om te moeten zoeken, en verdieping na verdieping te clearen dan al te weten waar je moet zijn.
Ik denk dat ik nog even af wacht hoe dit spel zich gaat ontwikkelen, alsnog in ieder geval geen pre-order.
[Voor 3% gewijzigd door Equazor_ op 29-09-2015 12:30]
Ik speel op de PS4 en gister een paar potjes gedaan. Nadat de host is gedisconnect na elk potje krijg ik een foutmelding... Hebben meerdere mensen hier last van ? Dit was overigens bij Terrorist hunt
Over dat rondrijden met die karretjes ben ik het met je eens. Dat zie ik meer als een tijdsbesteding voor het team wat geen obstacles mag plaatsen. Ik had liever gehad dat je zoals vanouds met camera's onder deuren kon kijken en kon lockpicken, maar ze gaan nu voor explosief en snel als ik het zo zie.Equazor_ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:51:
Mijn ervaringen tot nu toe zijn nog niet zo heel goed.
+ punten
Speelt soepel.
- punten
Te kleine maps
Meer in het matchmaking scherm gezeten dan kunnen spelen.
En de matchmaking is inderdaad tergend. http://tweakimg.net/g/s/puh2.gif
Gisteren- en eergisterenavond een paar potjes gespeeld met een vriend op TS. Supergaaf. Tot nu toe alleen maar tegen bots gespeeld omdat vooral ik nog een noob was/ben maar ik voorspel dat als we tegen mensen gaan spelen dat het echt spannend kan worden.
Wat ik vooral erg goed vind is de positionele audio. Ik heb een headset met virtual surround en dit spel is echt 1 van de beste in het goed weergeven van posities middels audio. Van mijn vriend en ik was ik altijd degene die vrij accuraat de vijand kon lokaliseren.
Het zal een beetje aan de prijs liggen maar ik ben wel enthousiast tot nu toe.
Die suïcide gasten zijn inderdaad wel erg lomp. Niet in de laatste plaats omdat ze (volgens mij) de meeste armor hebben van alle poppetjes. Aan de andere kant is het horen van hun gehijg in hun gasmasker wel zenuwslopend
Wat ik vooral erg goed vind is de positionele audio. Ik heb een headset met virtual surround en dit spel is echt 1 van de beste in het goed weergeven van posities middels audio. Van mijn vriend en ik was ik altijd degene die vrij accuraat de vijand kon lokaliseren.
Het zal een beetje aan de prijs liggen maar ik ben wel enthousiast tot nu toe.
Die suïcide gasten zijn inderdaad wel erg lomp. Niet in de laatste plaats omdat ze (volgens mij) de meeste armor hebben van alle poppetjes. Aan de andere kant is het horen van hun gehijg in hun gasmasker wel zenuwslopend

Prima.
Ik heb iig de juiste counter gevonden daarvoor, laat je teammate die een drone (IQ bv) heeft eerst even de boel verkennen, dan weet je waar die bombers zijn, kun je je voorbereiden met evt breachcharge of afstand hs maken etc.
Wat ik wel lelijk vind is dat ze soms gelijk rushen het huis uit, terwijl je als verdediger dat logischerwijze niet zou doen. vrij storend als je dan gelijk zo'n bomber aan de andere kant van de deur hebt.
Wat ik wel lelijk vind is dat ze soms gelijk rushen het huis uit, terwijl je als verdediger dat logischerwijze niet zou doen. vrij storend als je dan gelijk zo'n bomber aan de andere kant van de deur hebt.
Ja of wat vind je van de poppetjes die vanaf bijv. de Police Line/SWAT Car spawn af komen lopen? Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Alsof de 5 spelers letterlijk de enige politieagenten op locatie zijn.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:
Ik heb iig de juiste counter gevonden daarvoor, laat je teammate die een drone (IQ bv) heeft eerst even de boel verkennen, dan weet je waar die bombers zijn, kun je je voorbereiden met evt breachcharge of afstand hs maken etc.
Dat soort kleine dingetjes vind ik ook wel beetje lomp. Daarentegen denk ik dat het de bedoeling is dat men de bots gebruikt om te oefenen en al vrij snel multiplayer dient te gaan spelen. Beetje hetzelfde idee als Quake 3 Arena.
Prima.
Wel aardig spel als het in de sales ligt. Voor mij gaat het spel te snel en voelen de wapens niet lekker aan. Het richten/aimen lukt niet zo goed.
Rondejs duren echt veels te kort. Ik heb nog niet echt 4 vs 4 gespeeld.
Die blaster enemy mogen ze van mij eruit halen. Iemand die op je af rent en zich zelf opblaast.
Ik ben wel bang dat als ik het spel eenmaal gekocht heb, je door campers, pro's, cheaters weer gedood word.
En laat ik maar ook hopen dat je geen tientallen wapens met attachments en skins erbij krijgt.
Heb een ping/ms tussen de 120-200. Een aantal dagen geleden heb ik wel veel lags/drop outs gehad. Nu valt het wel mee.
Rondejs duren echt veels te kort. Ik heb nog niet echt 4 vs 4 gespeeld.
Die blaster enemy mogen ze van mij eruit halen. Iemand die op je af rent en zich zelf opblaast.
Ik ben wel bang dat als ik het spel eenmaal gekocht heb, je door campers, pro's, cheaters weer gedood word.
En laat ik maar ook hopen dat je geen tientallen wapens met attachments en skins erbij krijgt.
Heb een ping/ms tussen de 120-200. Een aantal dagen geleden heb ik wel veel lags/drop outs gehad. Nu valt het wel mee.
[Voor 20% gewijzigd door noud op 29-09-2015 16:29]
die 5 operators komen vanuit de gedachte dat (in het begin en vanuit de boeken) rainbow 6 de ultra elite eenheid is die ingezet werd bij zaken waar normale politie of leger eenheden niet goed genoeg waren of de situatie te gevoelig was politiek gezien. Die zaken waar je op niveau van seal team six zit zeg maar. RB 6 kan binnen 12-24 uur op elk punt van de wereld ingezet worden als dat nodig geacht werd.tikkietrugjaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:46:
[...]
Ja of wat vind je van de poppetjes die vanaf bijv. de Police Line/SWAT Car spawn af komen lopen? Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Alsof de 5 spelers letterlijk de enige politieagenten op locatie zijn.
Dat soort kleine dingetjes vind ik ook wel beetje lomp. Daarentegen denk ik dat het de bedoeling is dat men de bots gebruikt om te oefenen en al vrij snel multiplayer dient te gaan spelen. Beetje hetzelfde idee als Quake 3 Arena.
Die teams waren inderdaad niet groter dan 4-5 leden. Wat wel zo was is dat je vaak een 2 tal snipers had die overwatch gaven en evt ook terroristen uit konden schakelen alvorens je aan viel.
In dit verhaal van siege zie je dat niet of nauwelijks, of die moeten nog komen maar de maps lijken me vooralsnog niet hiervoor te zijn ingericht. Wellicht komt dat nog in andere modi of maps aan bod.
Ok fair enough dat ze een soort Tier 1 operators zijn maar als ik een map zie waar een heel politie-cordon om een huis staat verwacht ik niet dat er vanaf die locatie bad guys komen aangewandeld.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:14:
[...]
die 5 operators komen vanuit de gedachte dat (in het begin en vanuit de boeken) rainbow 6 de ultra elite eenheid is die ingezet werd bij zaken waar normale politie of leger eenheden niet goed genoeg waren of de situatie te gevoelig was politiek gezien. Die zaken waar je op niveau van seal team six zit zeg maar. RB 6 kan binnen 12-24 uur op elk punt van de wereld ingezet worden als dat nodig geacht werd.
Die teams waren inderdaad niet groter dan 4-5 leden. Wat wel zo was is dat je vaak een 2 tal snipers had die overwatch gaven en evt ook terroristen uit konden schakelen alvorens je aan viel.
In dit verhaal van siege zie je dat niet of nauwelijks, of die moeten nog komen maar de maps lijken me vooralsnog niet hiervoor te zijn ingericht. Wellicht komt dat nog in andere modi of maps aan bod.
Maar goed, dat is natuurlijk om het speelbaar te houden. In het echt zou een dergelijke siege omgeven zijn door oa. die snipers die je noemde die elke bad guy die zo dom is om buiten te komen onder vuur zouden nemen. Is niet echt wenselijk voor een spel.
Het was ook maar een klein minpuntje. Ik vind het spel best wel veel potentie hebben, wellicht ook op competitief vlak.
Prima.
wellicht verbeteren ze dit nog qua AI dat ze dat niet doen of niet als begin actie. Verder leuk spel idd, of het compo vlak echt gaat werken hangt van de ping etc af, cs go is beetje de benchmark waar ze aan moeten tippen ong. minder dan dat en ik gok dat het dan niet zo lekker gaat.tikkietrugjaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:42:
[...]
Ok fair enough dat ze een soort Tier 1 operators zijn maar als ik een map zie waar een heel politie-cordon om een huis staat verwacht ik niet dat er vanaf die locatie bad guys komen aangewandeld.
Maar goed, dat is natuurlijk om het speelbaar te houden. In het echt zou een dergelijke siege omgeven zijn door oa. die snipers die je noemde die elke bad guy die zo dom is om buiten te komen onder vuur zouden nemen. Is niet echt wenselijk voor een spel.
Het was ook maar een klein minpuntje. Ik vind het spel best wel veel potentie hebben, wellicht ook op competitief vlak.
Ik heb tot op heden nog niets verkregen van de beta. Ik had een code via Tweakers, maar helaas nog geen spel om te spelen. Is er iets verkeerd gedaan door mij? Ik volg het niet echt zo goed 

[Voor 4% gewijzigd door MineMine op 29-09-2015 18:03]
baal van die te sterke schilden, wat zijn die dingen op, zoal bij zelf gebruik als tegen. die mogen een stuk zwakker. (voor de gameplay dan)
Floksor
Afgelopen middag/avond met totaal 4 spelers op de PS4 de terrorist mode gedaan op hard.
Moet zeggen als je met 4 personen bezig bent, headset op en alles op elkaar afstemt dat het wel echt een tof spel is!
Ik ben benieuwd welke game modes er uiteindelijk in gaan komen en of het niet te snel gaat vervelen.
Moet zeggen als je met 4 personen bezig bent, headset op en alles op elkaar afstemt dat het wel echt een tof spel is!
Ik ben benieuwd welke game modes er uiteindelijk in gaan komen en of het niet te snel gaat vervelen.
Ja dat merkte ik ook de eerste paar potjes online. Het valt ook wel op als iedereen zo snel mogelijk een class met een shield kiest en je vervolgens bijna een compleet team als een soort testudo door een map ziet schuifelen. Helemaal leuk als ze het schild hebben die een flash ingebouwd heeft. Even snel kijken hoeveel shields er zijn....FLASH....dood. Moet nog even kijken hoe dat goed te counteren is met een char die geen granaten draagt. Ik hoop niet dat shields een cheese tactic worden want dan is het spel snel dood.Floks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:22:
baal van die te sterke schilden, wat zijn die dingen op, zoal bij zelf gebruik als tegen. die mogen een stuk zwakker. (voor de gameplay dan)
Prima.
Ik heb in het menu de GIGN geunlocked en een gun getweaked (scope erop, demper etc)
als ik een potje terrorist hunt speel, kan ik deze gun helemaal niet kiezen. Wat doe ik fout?
thx!
als ik een potje terrorist hunt speel, kan ik deze gun helemaal niet kiezen. Wat doe ik fout?
thx!
Als het een defender operator is, dan kan je die niet kiezen in terrorist hunt, want daar speel je alleen als aanvaller (in ieder geval in de beta, de volledige game heeft ook een defender terrorist hunt gamemode).TheRaven123 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:14:
Ik heb in het menu de GIGN geunlocked en een gun getweaked (scope erop, demper etc)
thx!
Dat is ook mijn grootste kritiek op de balans. Pistol hipfire + shield is nog te sterk en eigenlijk zou je gewoon niet kunnen schieten als je volledig achter je schild zit. Bevordert ook het samenspel want dan krijg je hopelijk meer dat shield operators ook dan in de buurt en dan ook voor de anderen blijven.tikkietrugjaap schreef op woensdag 30 september 2015 @ 07:56:
[...]
Ja dat merkte ik ook de eerste paar potjes online. Het valt ook wel op als iedereen zo snel mogelijk een class met een shield kiest en je vervolgens bijna een compleet team als een soort testudo door een map ziet schuifelen. Helemaal leuk als ze het schild hebben die een flash ingebouwd heeft. Even snel kijken hoeveel shields er zijn....FLASH....dood. Moet nog even kijken hoe dat goed te counteren is met een char die geen granaten draagt. Ik hoop niet dat shields een cheese tactic worden want dan is het spel snel dood.
[Voor 49% gewijzigd door Gundogan op 30-09-2015 12:21]
Wellicht heb je een defender unlocked?TheRaven123 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:14:
thx!
Enkel attackers zijn bruikbaar in die game modus.
Ik heb de IQ ATK. ontgrendeld. als het goed is is dat een attacker
*edit: het is gelukt! ik keek niet goed
*edit: het is gelukt! ik keek niet goed

[Voor 26% gewijzigd door TheRaven123 op 30-09-2015 12:43]
Het is heel simpel op te lossen, geef shields een max damage adsorbsie waarde, dus 10-20 schoten en je moet het ding droppen want dan is die kapot. Daardoor zul je als een team moeten werken en niet constant turtlen achter die speler met de shields maar ook samen rooms clearen zodat hij niet alle hits vangt.Gundogan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:18:
[...]
Als het een defender operator is, dan kan je die niet kiezen in terrorist hunt, want daar speel je alleen als aanvaller (in ieder geval in de beta, de volledige game heeft ook een defender terrorist hunt gamemode).
[...]
Dat is ook mijn grootste kritiek op de balans. Pistol hipfire + shield is nog te sterk en eigenlijk zou je gewoon niet kunnen schieten als je volledig achter je schild zit. Bevordert ook het samenspel want dan krijg je hopelijk meer dat shield operators ook dan in de buurt en dan ook voor de anderen blijven.
Ik denk dat dit ook het beste is, je shield als support gebruiken, ik vind namelijk wel dat een shield erin thuis hoort. En als je wilt schieten dat je zoals het nu is je inderdaad helemaal moet exposen, het liefst wel een langzamere zoom animatie om het iig balanced te houden, als kan je alles snapshotten.Gundogan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:18:
Dat is ook mijn grootste kritiek op de balans. Pistol hipfire + shield is nog te sterk en eigenlijk zou je gewoon niet kunnen schieten als je volledig achter je schild zit. Bevordert ook het samenspel want dan krijg je hopelijk meer dat shield operators ook dan in de buurt en dan ook voor de anderen blijven.
Dat je shield kapot kan gaan vind ik persoonlijk een beetje lame, dat is hetzelfde als in call of duty en daar werkte shield ook voor geen meter. Als ze hier hipfire houden ben je al dood voordat je überhaupt 10-20 kogels heb gevuurd

[Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 30-09-2015 14:40]
Nou misschien zouden ze iets kunnen doen aan de snelheid van bewegingen. Dat omdraaien bijvoorbeeld extra langzaam gaat. Dan zou flanken nog wel iets kunnen opleveren. Tenzij ik het verkeerd heb kan je nu gewoon 360ies maken met je shield.SouLLeSSportal schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:34:
[...]
Het is heel simpel op te lossen, geef shields een max damage adsorbsie waarde, dus 10-20 schoten en je moet het ding droppen want dan is die kapot. Daardoor zul je als een team moeten werken en niet constant turtlen achter die speler met de shields maar ook samen rooms clearen zodat hij niet alle hits vangt.
Prima.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.