PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Een tip:Oxigeon schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:55:
De game gisteren ook aangeschaft op de ps4. Indien er nog mensen samen willen spelen mogen ze me altijd toevoegen op psn. Mijn naam is Oxigeon. Gisteren 1 potje online gespeeld. De rest alleen maar training gedaan. Ligt er eigenlijk echt een beetje aan met wie je wordt ingedeeld of het een succes wordt zo lijkt het.
Doe eerst alle training missions (voor renown), unlock 1 defend en 1 attack operator die je tof lijken, doe daarna een aantal Terrorist Hunt (solo) om bekend te worden met de maps.
Wanbeleid is ook beleid.
Ik heb ook net het spel aangeschaft en zoek serieuze spelers (beginners) om het spel goed te kunnen spelen online. Tof Oxigeon, ik zal je vandaag toevoegen en als er meer mensen opzoek zijn dan hoor ik het graag. Het is tenslotte 5 - 5.Oxigeon schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:55:
De game gisteren ook aangeschaft op de ps4. Indien er nog mensen samen willen spelen mogen ze me altijd toevoegen op psn. Mijn naam is Oxigeon. Gisteren 1 potje online gespeeld. De rest alleen maar training gedaan. Ligt er eigenlijk echt een beetje aan met wie je wordt ingedeeld of het een succes wordt zo lijkt het.
En bedankt voor je tip, ga ik zeker doenoViechiel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:47:
[...]
Een tip:
Doe eerst alle training missions (voor renown), unlock 1 defend en 1 attack operator die je tof lijken, doe daarna een aantal Terrorist Hunt (solo) om bekend te worden met de maps.
Gisteren de download aangezet, zal vandaag klaar zijn en dan maar eens spelen op de PS4.GebruikernaamR6 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb ook net het spel aangeschaft en zoek serieuze spelers (beginners) om het spel goed te kunnen spelen online. Tof Oxigeon, ik zal je vandaag toevoegen en als er meer mensen opzoek zijn dan hoor ik het graag. Het is tenslotte 5 - 5.
Bospony is de naam
Morgen inderdaad meteen proberen!flessuh schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:45:
Oh man die nieuwe operators brengen wel wat smakelijke veranderingen en mogelijkheden tot leuke plays. Kan niet wachten tot morgen om ze te proberen
Jackal met die pings is nog beter dan verwacht

En Mira shield kan je dus NIET doorheen schieten van 1 kant (zoals ik dacht). Het is echter wel 'blinded' van de Attacker kant (jeej).
Weg met die 'roamer TDM' meta en weer terug naar de essentie van het spel. Attacker vs Defender.
Er gaat écht veel veranderen met Mira. De mogelijkheden met die line of sight is heel tof.
Wanbeleid is ook beleid.
zoals gisteren die streamer die mira speelde was echt nice... 1 muur reinforcen met mira, dan zon raam er in en de muren er langs niet reinforcen zodat je er doorheen kan knallen. Dat wordt echt fucking vet!oViechiel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:09:
[...]
Morgen inderdaad meteen proberen!
Jackal met die pings is nog beter dan verwacht![]()
En Mira shield kan je dus NIET doorheen schieten van 1 kant (zoals ik dacht). Het is echter wel 'blinded' van de Attacker kant (jeej).
Weg met die 'roamer TDM' meta en weer terug naar de essentie van het spel. Attacker vs Defender.
Er gaat écht veel veranderen met Mira. De mogelijkheden met die line of sight is heel tof.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Wauw, precies dit.jurgenb1990 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:56:
[...]
zoals gisteren die streamer die mira speelde was echt nice... 1 muur reinforcen met mira, dan zon raam er in en de muren er langs niet reinforcen zodat je er doorheen kan knallen. Dat wordt echt fucking vet!
Had er zo nog niet over nagedacht maar dit wil zeggen dat je sommige 'obvious' muren juist niet -helemaal- wilt reinforcen naast een Mira-Wall. Dus heb je over voor andere muren... KreyGasm
Wanbeleid is ook beleid.
Hoewel, in het begin ook nog wel in ranked.
Nadeel van die tactiek met 1 niet versterkte muur er naast is dat je je teamgenoten zo ver moet krijgen dat ze dat niet even "voor je" doen

voor lange gangen gaat Mira je echt veel info geven. Kan zo toch aanzienlijke routes blokkeren als ik het gister zag op de nieuwe map. Als ik zo even nadenk kom ik ook al op engine room van yacht bijvoorbeeld.
En zo zijn er vast nog meer waar ik aan het eind van de werkdag even niet op kom
[ Voor 31% gewijzigd door flessuh op 06-02-2017 15:07 ]
Vandaag ook maar siege aangeschaft ondanks dat ik de free to play net had gemist door de wildlands beta. Nu bezig met de tutorials en tot nu toe geen spijt van de aankoop. Zou leuk zijn om online met wat mede beginners te spelen. Ik zal jou (wat is je psn?) en Oxigeon toevoegen. Als er nog meer mensen zijn mijn psn is: Zym0tiC-onlineGebruikernaamR6 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb ook net het spel aangeschaft en zoek serieuze spelers (beginners) om het spel goed te kunnen spelen online. Tof Oxigeon, ik zal je vandaag toevoegen en als er meer mensen opzoek zijn dan hoor ik het graag. Het is tenslotte 5 - 5.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 06-02-2017 22:41 ]
morgen de nieuwe map, en dan nog een weekje
Floksor
Heb sinds kort het spel maar ook weer eens opgepakt! Alleen mis ik wel erg het samenspel binnen het team. Wat is de huidige TS server waar de meeste opzitten? Is dat die van TRS of..?
Want ik wil nu zo langzamerhand wel met ranked beginnen, was een tijdje terug silver. Nu maar eens voor high gold ofzo gaan
Edit:
Volgens mij zijn ze gewoon gratis hoorOxigeon schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:24:
Zijn die maps die uitkomen eigenlijk allemaal gratis of moet je daar ook weer een jaarabbo voor hebben?
[ Voor 28% gewijzigd door SerpentNL op 06-02-2017 23:29 ]
De maps zijn inderdaad gratis, net als de operators. Deze "Season operators" (net als vorig jaar zijn er dit jaar 4 seizoenen met in elk seizoen een nieuwe map en twee nieuwe operators) kosten echter wel 25000 renown, tenzij je de year 2 pass hebt gekocht welke bij de year 2 edition van rainbow six komt. Nogal een gedoe hoe het allemaal in elkaar zit, maar ik ben allang blij dat het niet allemaal achter een paywall zit.Oxigeon schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:24:
Zijn die maps die uitkomen eigenlijk allemaal gratis of moet je daar ook weer een jaarabbo voor hebben?
Zoek even de discord van perlinnoise en de ts van steeph, dan heb je alles.SerpentNL schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:28:
Interessante operators!
Heb sinds kort het spel maar ook weer eens opgepakt! Alleen mis ik wel erg het samenspel binnen het team. Wat is de huidige TS server waar de meeste opzitten? Is dat die van TRS of..?
Want ik wil nu zo langzamerhand wel met ranked beginnen, was een tijdje terug silver. Nu maar eens voor high gold ofzo gaan
Edit:
[...]
Volgens mij zijn ze gewoon gratis hoor
Signature
Heeft het veel nut om de Y1 operators te kopen voor 20 euro of speel je ze relatief snel vrij? Zat namelijk te twijfelen om Y2 pass te kopen voor 30 euro (incl 600 credits) en dan 1800 credits er bij voor 15 euro, zodat je alles hebt (16 operators), maarja dat is een keer zo duur als het hele spel
Ligt eraan hoevaak je speelt. Na 10 potjes winnen heb je vaak al ruim 25 a 30K aan renown waarbij je een operator kan kopen. Speel je dit meerdere uren op een dag dan kan het snel gaan ja. Renown verdienen is niet heel moeilijk in deze game. Maar wil je niet daarop wachten, dan zou ik het kopen.SaURoN schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:43:
Afgelopen weekend ook maar eens Rainbow Six voor PS4 gekocht, moet zeggen vind het wel een gave game! Had de afgelopen 2 free weekends heel veel lol er in maar had de eerste keer besloten hem maar niet te halen, maar kon het nu niet weerstaan!
Heeft het veel nut om de Y1 operators te kopen voor 20 euro of speel je ze relatief snel vrij? Zat namelijk te twijfelen om Y2 pass te kopen voor 30 euro (incl 600 credits) en dan 1800 credits er bij voor 15 euro, zodat je alles hebt (16 operators), maarja dat is een keer zo duur als het hele spel
Nederlandse PS5 clan / 30+
Haha dat winnen is nog wel een puntjeThe Outlaw schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:54:
[...]
Ligt eraan hoevaak je speelt. Na 10 potjes winnen heb je vaak al ruim 25 a 30K aan renown waarbij je een operator kan kopen. Speel je dit meerdere uren op een dag dan kan het snel gaan ja. Renown verdienen is niet heel moeilijk in deze game. Maar wil je niet daarop wachten, dan zou ik het kopen.
Dacht alleen als ik Y2 seasonpass haal, dan doe ik de rest er ook maar bij haha
En waarschijnlijk speel je een aantal operators niet. Dus hoef je die ook niet te unlocken. Op m'n 2e account heb ik de helft nietThe Outlaw schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:54:
[...]
Ligt eraan hoevaak je speelt. Na 10 potjes winnen heb je vaak al ruim 25 a 30K aan renown waarbij je een operator kan kopen. Speel je dit meerdere uren op een dag dan kan het snel gaan ja. Renown verdienen is niet heel moeilijk in deze game. Maar wil je niet daarop wachten, dan zou ik het kopen.
Ik zou voor S2 pass gaan en de rest later unlocken met renown (mits je niks geeft om skins).
Wanbeleid is ook beleid.
met packs bedoel ik meerdere skins rechtstreeks via paypal/ideal betalen dus zonder eerst r6 credits te hoeven kopen
[ Voor 35% gewijzigd door flessuh op 07-02-2017 11:39 ]
als je wint krijg je 250 renown ongeveer en dan dus 10 potjes is 2500 renown, je bedoeld dus 100 potjes winnen voor een operatorThe Outlaw schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:54:
[...]
Ligt eraan hoevaak je speelt. Na 10 potjes winnen heb je vaak al ruim 25 a 30K aan renown waarbij je een operator kan kopen.
Wat dat betreft is nieuwe Operators unlocken niet zo lastig als je frequent speelt, moeilijker is besluiten in welke volgorde je dat gaat doen
[ Voor 25% gewijzigd door Big-Opti op 07-02-2017 12:37 ]
En niet meteen gaan voor de 25K operators
Jackel heeft mij (als roamer, Caveira) één keer goed te pakken gehad, maar nog niet veel vaker. Volgens mij kun je, als je er op de goede manier mee om gaat als roamer, prima omgaan met het feit dat je locatie meerdere keren te zien is. Het is ook nog wel even wennen om met Jackel te spelen. Naast het opsporen van voetstappen, moet je natuurlijk ook nog goed de omgeving zelf in de gaten houden.
Ah joh, de game is nog maar een (dik) jaartje uit, er kunnen nog wat bugs in zitten.SaURoN schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:01:
Gisteren ook geprobeerd een paar potjes Multiplayer op de PS4, maar moet zeggen. Baal er wel van 4-5min wachten voor een match, servers die uitvallen.. Van het weekend kan ik nog enigsinds begrijpen ivm free weekend... Maar nu,,,, Baal er zelfs beetje van dat ik de game heb gekocht, vind het niet erg om 1-2 min te wachten alvorens een match start, als die dan ook maar start!
Verwijderd
Iemand een idee waar je een backup map van R6 zet?
Mijn staan nu hier :
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege.
en ik moet nog steeds 52Gb downloaden terwijl de map zelf al 76.5 groot is.
Of detecteert Uplay gewoon niet goed waar mijn spel staat en download hij alles opnieuw ?
Ik had op locate game game geklikt nadat ik map had overgezet, maar nog steeds 52Gb
Bedankt alvast!
Heb ik weer
Een glitch van de muur of het schild ?
[ Voor 20% gewijzigd door Eboman op 11-02-2017 12:43 ]
Signature
Iemand zin om mij te inviten voor een spelletje en samen wat te spelen?
Consultant - Autogek
Jep. Kwam ik gisteren ook achter. Stond een montagne achter een raam. Ik spring door het raam heen waarna ik hem zo af kon maken.Eboman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:43:
ok even een replay van gisteren :
[video]
Heb ik weer
Lekkere bug weer.Eboman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:43:
ok even een replay van gisteren :
[video]
Heb ik weer
Ubi kan het ook niet zonder doen he.
Of het is hun manier om Montagne minder aantrekkelijk te maken!
Dat zal inderdaad een probleem zijn met het lokaliseren van het spel.Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:34:
Gegroet,
Iemand een idee waar je een backup map van R6 zet?
Mijn staan nu hier :
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege.
en ik moet nog steeds 52Gb downloaden terwijl de map zelf al 76.5 groot is.
Of detecteert Uplay gewoon niet goed waar mijn spel staat en download hij alles opnieuw ?
Ik had op locate game game geklikt nadat ik map had overgezet, maar nog steeds 52Gb
Bedankt alvast!
Daarnaast kan de HD Ultra Textures (oid) een hele grote download zijn.
Wanbeleid is ook beleid.
Als je even zoekt vindt je in dit topic wel een en ander over de PS4 communitie.Kraanwater schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:17:
Sinds een paar dagen ook begonnen aan dit spel. Ben echt verbaasd dat ik dit nooit eerder heb opgepikt dit is namelijk echt het type shooter waar ik van hou. Ik zoek nog wat mensen om mee samen te spelen in ranked op de PS4 mijn naam is : Kraanwater
In mijn sig staat ook een lijst met nicknames.
Voor zover die nog actueel is.
[ Voor 93% gewijzigd door Madstorm op 16-02-2017 16:52 ]
I'm an Ironman!
Die heeft sowieso 6 reports aan z'n broekVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:47:
Altijd jammer als je met cheaters blijkt te spelen /s
[video]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat deze game zoveel casual-friendly operators heeft. Neem Pulse. Als je tegenstander een goede pulse speler heeft kan deze kerel de lokaties van al de aanvallers doorgeven aan het team. Daarnaast kan hij enemies killen met zijn C4 zonder dat hij zelf in een gevaarlijke situatie komt. Ja IQ kan hem counteren maar IQ ziet hem alleen als hij op zijn apparaatje kijkt.Edzeau schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:18:
Jackel heeft mij (als roamer, Caveira) één keer goed te pakken gehad, maar nog niet veel vaker. Volgens mij kun je, als je er op de goede manier mee om gaat als roamer, prima omgaan met het feit dat je locatie meerdere keren te zien is. Het is ook nog wel even wennen om met Jackel te spelen. Naast het opsporen van voetstappen, moet je natuurlijk ook nog goed de omgeving zelf in de gaten houden.
[...]
Als je aanvaller bent en Pulse is gekozen bij het andere team dan moet je als aanvallers eerst opzoek naar Pulse voordat je ook maar iets kunt gaan doen. Anders word je gewoon de moeder geschoten. Er zijn zat mensen die roepen dat ze geen last van pulse hebben maar hoe weet je dat? Je hoeft niet door pulse gekilled te worden om er last van te hebben. Hij kan je lokatie aan een teammate doorgegeven hebben en dan ben je dood.
Nu weer zo'n operator erbij die voetstappen kan zien. Dan hebben we nog Caveira die ineens alle lokaties van de tegenstanders ziet bij een takedown. Maakt het er voor mij persoonlijk niet leuker op.
Pulse zouden ze moeten balancen dat je niet constant op dat kastje kunt koekeloeren.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Jackal vind ik wel mooi, die shit van caveira is wel meestal instant lose. Zou beter zijn als die shit gewoon 1x pingt (mss even daar blijft staan zodat iedereen de ping ziet) maar dat tracken is wel lame.
edit:
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 01:42 ]
Discord is niet meer geldigEthnic schreef op woensdag 2 december 2015 @ 18:33:
[...]
Ja hoor, we hebben al een groep van 6/7 mensen. Jij bent ook welkom.
Edit: Ik heb een paar nieuwe PC spelers geadd. Als jullie Qayserian zien op ubi accepteer het , want dan kan ik jullie ook voortaan inviten.
edit edit:
Zouden jullie interesse hebben in een open discord server speciaal voor r6 siege?
Zo ja join via dit link: https://discord.gg/0g8PVjQSwgnFAlow
Consultant - Autogek
Floksor
Leuk dat je er blij mee bent! Als ik je een advies mag geven: Begin met situations (voor wat mapkennis, veel renown en om het gevoel te krijgen met verschillende operators). Daarna wat potjes casual om je skills te verbeteren. Een paar "team-operators" unlocken (Rook, Castle, Mute, Thermite, Tatcher), en je bent good to go! Enjoy!vegetto1983 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
Heb m gister ook aangeschaft, paar potjes geprobeerd en wordt natuurlijk kapot geschoten door geen mapkennis en noob heid haha, maar wat een episch spel wat een spanning en tactiek.. echt eerder moeten kopen, hopelijk eens wat spelen hier met mensen dat maakt het wel lekuer, mijn psn is Vegetto
Verwijderd
Edit: en die teamoperators zijn een beetje een half bakken tip. Ik heb persoonlijk liever niet dat iemand thermite of thatcher pakt als die niet weet wat ie doet. Een een castle zonder ervaring zit vrijwel alleen in de weg. Als je al dit soort essentiele ops wil spelen, luister dan wel naar je team. (Vooral thatcher+thermite en mute in samen werking met castle)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 08:27 ]
Oeps, terrorist hunt is inderdaad ook zeker een aanrader. Daar leer je ook enorm veel van inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:25:
Voor map kennis kan ik terrorist hunt aanraden. Via je matchmaking preferences in options kan je alles uitzetten behalve classic terrorist hunt, waarbij je elke kamer in de map moet clearen. Als je dat solo doet, leer je echt rete snel de maps. Layout is 10x belangrijker dan calls, die komen wel als je veel speelt.
Edit: en die teamoperators zijn een beetje een half bakken tip. Ik heb persoonlijk liever niet dat iemand thermite of thatcher pakt als die niet weet wat ie doet. Een een castle zonder ervaring zit vrijwel alleen in de weg. Als je al dit soort essentiele ops wil spelen, luister dan wel naar je team. (Vooral thatcher+thermite en mute in samen werking met castle)
En dat zijn geen half bakken tips, dat zijn operators die altijd handig zijn. Je kan ook voor een roamer gaan, maar daar heb je als beginner helemaal niks aan. Maar ik ga er vanuit dat de persoon uiteindelijk met een team wil samen spelen. Dan zijn deze operators toch wel het meest handige om te hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 21-02-2017 08:33 ]
Verwijderd
ik kan nu mezelf wel gaan herhalen, maar dat lijkt me niet nodig. 't zijn goeie operators, maar wel alleen als je weet wat je doet.Edzeau schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:31:
[...]
Oeps, terrorist hunt is inderdaad ook zeker een aanrader. Daar leer je ook enorm veel van inderdaad.
En dat zijn geen half bakken tips, dat zijn operators die altijd handig zijn. Je kan ook voor een roamer gaan, maar daar heb je als beginner helemaal niks aan. Maar ik ga er vanuit dat de persoon uiteindelijk met een team wil samen spelen. Dan zijn deze operators toch wel het meest handige om te hebben.
Edit; ik ben het met je eens dus, mits de nieuwe speler dus iig luistert naar spelers met meer ervaring, en niet gewoon maar wat doet.
Wat ik veel zie in dit spel zijn mensen die bepaalde dingen doen omdat ze het op youtube of twitch hebben gezien, en het door iemand als maciejay word uitgevoerd. Die mensen apen alleen de actie zelf na, en niet de preparatie of de denkwijze. Hiermee bereik je nooit echt veel. Siege is een spel van informatie verkrijgen, informatie (mis)bruiken, en informatie naar de tegenstander toe te belemmeren.
Tldr; denk na over je acties, communiceer en doe niet iets omdat het op youtube staat.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 08:48 ]
Wat zijn in jouw ogen dan de alternatieven? Uiteindelijk gaat het hele spel toch om "weten wat je er mee moet doen"? Na 2 potjes heb je heus wel door waar je een Mute moet plaatsen, waar je een Thatcher moet gooien, etc.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:43:
[...]
ik kan nu mezelf wel gaan herhalen, maar dat lijkt me niet nodig. 't zijn goeie operators, maar wel alleen als je weet wat je doet.
Sledge/Ash zijn enorm handig en ook aan te raden om als één van de eerste operators te halen, maar niet zo belangrijk als eerder genoemden. Fuze is ook handig, maar hier moet je ook weten wat je moet doen (als je nog niet ervaren bent, heb je zo een hostage down).
Kapkan kan handig zijn, maar dan raak je als defender al snel weg van objective als je enig zins te laat bent met plaatsen van gadgets. Bandit moet je ook precies weten waar te plaatsen, anders geen nut. Jäger kan een toevoeging zijn, maar niet uitermate belangrijk.
Edit: Je had 'm ge-edit, we zitten dus op één lijn. Ongeveer.
[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 21-02-2017 08:54 ]
Verwijderd
-sledge
-glaz
-ash
-montagne (alleen als er communicatie is)
-rook
-doc
-jager
Voor solo play. Dit zijn ops die zichzelf bijna uitleggen, alhoewel 70% van de idioten op casual nog steeds niet snapt dat je je rook armor aan het BEGIN plaatst.
Mute, castle, bandit, echo etc. Vertrouwen wat meer op map knowledge (waar buitenmuren zitten, welke locaties meestal open gemaakt worden etc) en een stukje communicatie want combinaties van bepaalde operators maakt ze beide 20x sterker.
Dan komen de harde roamers, waarbij map knowledge, communicatie en aim gewoon heel belangrijk is.
Mensen die op ranked (plat+) met een doc binnen 3s naar de andere kan van de map rennen, niet terugkomen totdat ze 1vX staan en nooit communiceren mogen van mij het spel neerleggen, en zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven.
Thatcher die zn emps gebruikt voordat ie op t punt is. Als eerste naar binnen als een thatcher, en dan dood gaan zonder emps te doen. bah.
Thermite, hibana? Zelfde verhaal.
Ik speel op het moment in ranked alleen nog thatcher omdat ik andere er niet mee vertrouw, waar mijn vaste meespeler met thermite of hibana speelt. 2v5 kunnen we wel, maar niet zonder die twee ops.
Verwijderd
En nu elke avond volle bak gamen
Verwijderd
Ik kan je globale tips geven, maar ik speel op PC dus meespelen gaat niet werken. Mocht je interesse hebben stuur maar even een PM.vegetto1983 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:01:
als iemand me toe wilt voegen voor wat tips & tricks zou nice zijn
Er zijn nog steeds te veel mensen (waar ik dan vaak mee speel) die het nog voor elkaar krijg om bandit of mute op de meest nutteloze spots te gebruiken.Edzeau schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:52:
[...]
"weten wat je er mee moet doen"? Na 2 potjes heb je heus wel door waar je een Mute moet plaatsen, waar je een Thatcher moet gooien, etc.

Helemaal mee eens. Om die reden speel ik ranked ook alleen met minimaal 3 spelers samen, minder is wat mij betreft een no-go. Als zoiets in casual is, dan maak ik mij er minder zorgen om. Dan ben ik zelf ook meer een lonely wolf. Casual gebruik ik daarnaast veel om nieuwe operators en/of tactieken te testen.jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Er zijn nog steeds te veel mensen (waar ik dan vaak mee speel) die het nog voor elkaar krijg om bandit of mute op de meest nutteloze spots te gebruiken.![]()
Sorry Jurgen, zal het niet meer doenjurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Er zijn nog steeds te veel mensen (waar ik dan vaak mee speel) die het nog voor elkaar krijg om bandit of mute op de meest nutteloze spots te gebruiken.![]()
Polko van jou verwacht ik nog niet dat je alles weet en snapt, van stephan wel

[ Voor 5% gewijzigd door jurgenb1990 op 21-02-2017 11:35 ]
Verwijderd
Ik speel meestal met z'n tweeen op ts. Vaak gaan we casual omdat ranked over het algemeen echt huilen is. 7/10x mensen zonder microfoon, leavers, ragers, teamkillers, of nog het ergste, slechte mutes en banditsEdzeau schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:28:
[...]
Helemaal mee eens. Om die reden speel ik ranked ook alleen met minimaal 3 spelers samen, minder is wat mij betreft een no-go. Als zoiets in casual is, dan maak ik mij er minder zorgen om. Dan ben ik zelf ook meer een lonely wolf. Casual gebruik ik daarnaast veel om nieuwe operators en/of tactieken te testen.

Op casual is dat 9/10x, maar iig raak je er niet je elo punten door kwijt.
Nutteloos of tactical?jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Wanbeleid is ook beleid.
nee echt nutteloos haha, ik ken eigenlijk altijd wel de plekken om ze tactisch neer te zetten .... maar sommige teammaten snappen het gewoon echt niet
In die zin wel ironisch, je verwacht ze niet op die plekken en daarom lukt hetjurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:57:
[...]
nee echt nutteloos haha, ik ken eigenlijk altijd wel de plekken om ze tactisch neer te zetten .... maar sommige teammaten snappen het gewoon echt niet

Vandaag overigens de patch, kan ik het spel weer opstarten. Wat was het afgelopen weken slecht zeg.
Wanbeleid is ook beleid.
Geldt die patch ook voor consoles?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
dat is hetzelfde dat je ooit door noobs wordt gekilled in casual of ranked omdat ze op plaatsen staan wat een plat+ nooit zou doen hahaoViechiel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:07:
[...]
In die zin wel ironisch, je verwacht ze niet op die plekken en daarom lukt het![]()
Vandaag overigens de patch, kan ik het spel weer opstarten. Wat was het afgelopen weken slecht zeg.
Verwijderd
Ik heb daar in CS veel meer last van dan in Siege, maar 't zal wel te maken hebben dat ik CS constant op hoger niveau speel en siege toch wel veel casual.jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:57:
[...]
dat is hetzelfde dat je ooit door noobs wordt gekilled in casual of ranked omdat ze op plaatsen staan wat een plat+ nooit zou doen haha
Gister een potje met een paar amerikanen om 't spelletje eventjes uit te leggen, 2 andere gasten in het team: dude get the fuck out you're on 180 ping you're going to ruin our game. Eindig 'm op 13kills. Casual.
Patch is ook voor consoles.LuPo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:28:
Net ff paar potjes gedaan op de PS4 Pro. Maar de gameplay is op dit moment heel 'stroperig'. Iedereen had ook hoge ping.
Geldt die patch ook voor consoles?
Heb je toevallig een 780? Weet dat daar issues mee zijn. Anders zou ik deze patch even afwachten en daarna specifiek op GPU + Siege googlen!LordKnox schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:31:
Sinds de update is mijn game waardeloos langzaam. Internetsnelheid is prima, drivers zijn up-to-date. Spel start netjes op, geen problemen. Echter zodra ik een match begin en het operator scherm komt tevoorschijn, dan zakt mijn FPS naar onder de 30 en kan ik niks. Dan ben ik of recruit of ik val helemaal uit de game. Heerly.
Noobs killen me nog steeds. Every game I'm surprised.jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:57:
[...]
dat is hetzelfde dat je ooit door noobs wordt gekilled in casual of ranked omdat ze op plaatsen staan wat een plat+ nooit zou doen haha
Nja, high ping, meh. Wie er voordeel heeft zal altijd een discussie zijn. Mijn mening is dat het lame is. Ga gewoon lekker op EU spelen, verpest je het voor niemand.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:05:
[...]
Ik heb daar in CS veel meer last van dan in Siege, maar 't zal wel te maken hebben dat ik CS constant op hoger niveau speel en siege toch wel veel casual.
Gister een potje met een paar amerikanen om 't spelletje eventjes uit te leggen, 2 andere gasten in het team: dude get the fuck out you're on 180 ping you're going to ruin our game. Eindig 'm op 13kills. Casual.
Heb het nooit begrepen om NA <-> EU te spelen.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
't zijn vrienden van me, en ranked ga ik ook niet doen. Ik doe regelmatig CS pugs met ze en ja, soms krijg je wel eens klachten dat je zomaar verschijnt maar over het algemeen presteer ik een stuk beter op 30ping.oViechiel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:08:
[...]
Nja, high ping, meh. Wie er voordeel heeft zal altijd een discussie zijn. Mijn mening is dat het lame is. Ga gewoon lekker op EU spelen, verpest je het voor niemand.
Heb het nooit begrepen om NA <-> EU te spelen.
En verpesten zou ik het ook niet noemen, dat doe ik al door smoke te spelen
Uiteraard presteer je beter op 30 ping. Dat is logisch.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:10:
[...]
't zijn vrienden van me, en ranked ga ik ook niet doen. Ik doe regelmatig CS pugs met ze en ja, soms krijg je wel eens klachten dat je zomaar verschijnt maar over het algemeen presteer ik een stuk beter op 30ping.
En verpesten zou ik het ook niet noemen, dat doe ik al door smoke te spelen
High ping is irritanter dan smoke
Zo lang je maar geen ranked speelt met high ping vind ik het goed
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Nee sowieso niet, die gasten zijn level 3 en 8 ofzo.oViechiel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Uiteraard presteer je beter op 30 ping. Dat is logisch.
High ping is irritanter dan smoke
Zo lang je maar geen ranked speelt met high ping vind ik het goed
edit: het was echt het spel uitleggen, in de trant van: This is a door, you can open a door. This is a window, you can also open a window. etc.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 15:15 ]
Protip: Neem fuse op hostage.vegetto1983 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:20:
zijn er nog ergens tips and tricks te lezen ofzo wat je wel en niet moet doen
Speel je op PC? Anders wil ik je best een keer wat rondleiden en pro tips geven, aangezien oVie niet meer fanatiek speelt en ImxBoned van ESL is verbannen voor secondscreen MOSS hacks ben ik nu officieel de beste speler van NLvegetto1983 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:20:

Je moet wel van soundboards houden en vunzige taal...jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:26:
[...]
Speel je op PC? Anders wil ik je best een keer wat rondleiden en pro tips geven, aangezien oVie niet meer fanatiek speelt en ImxBoned van ESL is verbannen voor secondscreen MOSS hacks ben ik nu officieel de beste speler van NL![]()
![]()
![]()
![]()
bl44t
Serenity heeft goede tips op Youtube!vegetto1983 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:20:
YouTube: Serenity17
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
< beterjurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:26:
[...]
Speel je op PC? Anders wil ik je best een keer wat rondleiden en pro tips geven, aangezien oVie niet meer fanatiek speelt en ImxBoned van ESL is verbannen voor secondscreen MOSS hacks ben ik nu officieel de beste speler van NL![]()
![]()
![]()
![]()
ja dit, ik heb wel een irritant soundboard en veel vunzige taal, maar dat maakt mij juist zo uniek en speciaalYaaD schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:27:
[...]
Je moet wel van soundboards houden en vunzige taal...
You wishjurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:26:
[...]
![]()
![]()
![]()

Catch me outside, how bout dat!

Kan iemand me alleen even vertellen wat het verhaal achter de nieuwe dame is met haar raampje in de muur? Ik snap niet hoe het kan dat iemand aan de andere kant daar doorheen weet te schieten.
In light of the connection related issues some players have been experiencing over the past weeks, we will provide a 50% renown boost for a 7 day period, starting today.
This boost will be made available on all platforms and for all players.
Should we experience any additional issues during this time we will extend the boost to accommodate the lost time.
Thank you all for your patience over the past few days and your continued support!
edit: montagne lijkt weer stuk :
https://www.reddit.com/r/...ey_broke_something_again/
[ Voor 10% gewijzigd door Eboman op 22-02-2017 08:54 ]
Signature
Je kan niet door het raampje schieten als die nog intact is. In feite kan alleen defense het raampje openen door de canister onder het raam (aan defense kant) te openen. Uiteraard kan attack dit ook door bijv. een Twitch drone maar het is wel wat lastiger.SlippervanTheB schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:24:
Heerlijk! Na maanden Battlefield 1 voelt Rainbow Six Siege weer als thuiskomen. Ik schiet weer als vanouds 10 keer mis in belachelijk makkelijke situaties en doe soms 7 kills als ik me slecht voel. Man wat hou ik van RSS.
Kan iemand me alleen even vertellen wat het verhaal achter de nieuwe dame is met haar raampje in de muur? Ik snap niet hoe het kan dat iemand aan de andere kant daar doorheen weet te schieten.
Als het goed is heeft de patch van gister de bug gemaakt dat je via de attack kant het raampje kon openen met een melee hit. Dat was uiteraard niet de bedoeling.
Overigens is het wel zo dat als het raampje weg is beide kanten erdoor kunnen schieten.
Wanbeleid is ook beleid.
Voorheen moest je de info van je (Valk/Echo/Normale) cams krijgen. Nu weet je ten minste wat er achter die reinforced walls gebeurt.
Wanbeleid is ook beleid.
Hopelijk fixen ze montagne nietEboman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:46:
https://www.reddit.com/r/...n_boost_on_all_platforms/
In light of the connection related issues some players have been experiencing over the past weeks, we will provide a 50% renown boost for a 7 day period, starting today.
This boost will be made available on all platforms and for all players.
Should we experience any additional issues during this time we will extend the boost to accommodate the lost time.
Thank you all for your patience over the past few days and your continued support!
edit: montagne lijkt weer stuk :
https://www.reddit.com/r/...ey_broke_something_again/
Vind hem persoonlijk echt te sterk in dit stadium, enige manier om hem echt te counteren is smoke.. Belachelijk gewoon, kom op plat/diamond niveau echt elke 2/3 matches wel een montagne tegen als het niet meer is, die gast loopt gewoon een kamer binnen, gaat naast je staan en zodra je wegkijkt is die ge-unshield en doet die 70 dmg met zen revolver. Die hipfire met laser is ook veel te accuraat. Moet je en op mensen letten bij de entrance én op monty die zojuist ge-unshield is met zen instakill revolver

Brb, ik ga weer spelen.jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:26:
[...]
![]()
![]()
![]()
Montagne onspeelbaar zo. zeker in clutch
Maar nu is ie gewoon bugged
Wanbeleid is ook beleid.
Ik had gisteren het idee dat dit ook bij mijn Blitz shield gebeurde. In de killcam zag ik dat iemand mij dwars door het midden van mijn schild kon schieten. Normaal kunnen ze je wel een beetje aan de zijkant raken, maar dit was blatant door het midden.lord polko schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:42:
kogels door het schild, geknifed worden door het schild.
De hitbox van Blitz is dan ook broken.iLikeNoobies schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:14:
[...]
Ik had gisteren het idee dat dit ook bij mijn Blitz shield gebeurde. In de killcam zag ik dat iemand mij dwars door het midden van mijn schild kon schieten. Normaal kunnen ze je wel een beetje aan de zijkant raken, maar dit was blatant door het midden.
Wanbeleid is ook beleid.
Nu speelt soloQ ook wel een rol, snap echt niet dat ik soms met bepaalde mensen gematched wordt, snap dan nog minder hoe het kan dat zo iemand plat 2 is terwijl ik het oprecht echt moeilijk vind om plat 2 te behouden.. Meh, denk dat dit het eerste seizoen wordt waar ik niet op diamond eindig

[ Voor 7% gewijzigd door arienvanhelden op 22-02-2017 11:36 ]
Verwijderd
Vertel ik m al weken...oViechiel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:23:
[...]
De hitbox van Blitz is dan ook broken.
volgens mij is dit nog niet gefixed, gisteren had ik een mira window, ik dacht probeer het gewoon eens..... Na een paar keer slaan ging hij openoViechiel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:48:
[...]
Als het goed is heeft de patch van gister de bug gemaakt dat je via de attack kant het raampje kon openen met een melee hit. Dat was uiteraard niet de bedoeling.

Verwijderd
Even voor de zekerheid, dit was op een reinforced muur? Op normale muren kan die gewoon stuk natuurlijk.jurgenb1990 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:26:
[...]
volgens mij is dit nog niet gefixed, gisteren had ik een mira window, ik dacht probeer het gewoon eens..... Na een paar keer slaan ging hij openmisschien is het dus niet gefixed of die kerel er achter maakte de raam open, maar dat lijkt me sterk aangezien hij totaal de andere kant op keek toen ik door het raampje peakte...
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.