Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06 03:14
Heb wel een andere bug gezien met de mira window.

en deze op skyscraper met gadget placement

[ Voor 29% gewijzigd door Lt-Rabbit op 22-02-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:39
Hallo, ik speel dit spel nu een aantal weken en vind het erg tof maar ik heb wel een vraag. Hoe leer ik sneller de verschillende mappen?

Baal ervan dat ik niet kan kiezen welke map ik wil spelen. Doe nu een beetje rondlopen met terrorist hunt maar dat is wel redelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:57:
[...]

Even voor de zekerheid, dit was op een reinforced muur? Op normale muren kan die gewoon stuk natuurlijk.
het is onmogelijk om een mira op een niet reinforced muur te plaatsen toch?!

[ Voor 4% gewijzigd door jurgenb1990 op 22-02-2017 15:09 ]

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
jurgenb1990 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:42:
[...]

het is onmogelijk om een mira op een niet reinforced muur te plaatsen, dus het antwoord is ja...
Is dat nu veranderd dan ? Want voor de patch kon je hem gewoon op een muur plaatsen!
ff checken hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
[...]

het is onmogelijk om een mira op een niet reinforced muur te plaatsen, dus het antwoord is ja...
Dit kan wel hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Lt-Rabbit schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Is dat nu veranderd dan ? Want voor de patch kon je hem gewoon op een muur plaatsen!
ff checken hoor!
EDIT: net ff getest kan gewoon op een willekeurige muur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
Onne81 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:34:
Hallo, ik speel dit spel nu een aantal weken en vind het erg tof maar ik heb wel een vraag. Hoe leer ik sneller de verschillende mappen?

Baal ervan dat ik niet kan kiezen welke map ik wil spelen. Doe nu een beetje rondlopen met terrorist hunt maar dat is wel redelijk saai.
Je kunt ook een custom map maken, zonder terrorist hunt en gewoon doorheen lopen. Hoef je je geen zorgen te maken om enemies.. Maar de beste manier is gewoon vaak spelen, der is niet echt een manier om het "sneller" te leren. Wat wel kan helpen is de kompas die je onderin hebt, daarin staat telkens de naam van de room waar je in staat.

De volgende linkjes kunnen je misschien wel helpen:

Plattegrond van elke map:
http://imgur.com/a/cSNfD

Gedetailleerde plattegrond met callouts:
http://imgur.com/gallery/OhX4w/new

(^ Dit is wel zonder alle DLC maps)

En voor als je het leuk vind, de world map met locaties waar ze op gebaseerd zijn:
https://i.redd.it/d01eclemfaey.png

Hier een website met elke map (ook DLC):
http://www.r6maps.com/

[ Voor 10% gewijzigd door arienvanhelden op 22-02-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Hier kijk maar de unreinforced wall placement en openen van het raam van de andere kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Lt-Rabbit schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:55:
[...]

EDIT: net ff getest kan gewoon op een willekeurige muur!
ow lol ik dacht dat dat niet kon, dus vandaar ook nooit geprobeerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
[...]

Kan gewoon. Best handig ook nog.

Nja, die matchmaking preference werkt niet helemaal. Je kan die overigens (ook) aanpassen voor Terrorist Hunt (daar werkt het wel gewoon). Ik zou gewoon lekker doorgaan met Terrorist Hunt op Hard difficulty (de middelste als ik het goed heb). Een aantal maps selecteren die je leuk vindt en goed leren.

Nog een tip: denk verticaal, altijd. Dus, hoe kan ik vanaf boven / onder / schuin / whatever de enemy zien.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit

Idd wat Ovie ook zegt custom game opzetten en rondlopen in de maps en de situations doen. Heb een keer met tijd teveel een Walkthrough gemaakt.

[Video: https://www.youtube.com/playlist?list=PLROtE35OX6GueVi7On1sNNt28nnR4nPNi]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Lt-Rabbit schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:34:
[...]

Idd wat Ovie ook zegt custom game opzetten en rondlopen in de maps en de situations doen. Heb een keer met tijd teveel een Walkthrough gemaakt.

[video]
Num-lock speler? :O

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Ja oldschool met pijltjes en functies op numlock en om de pijltjes heen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Lt-Rabbit op 22-02-2017 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
Lekker hoor.

Ben altijd wel jaloers op mensen die dat kunnen. Wil dat zelf ook maarja, 'vroeger' was WASD top.

Mijn neefje (10) heb ik geleerd om ESDF te gebruiken. Heb het zelf een aantal weken geprobeerd maar voelt toch te gek aan.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist de trailer gekeken maar ziet er indrukwekkend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Ligt het aan mij of zijn sinds de patch het aantal keren dat je op een rare manier wordt gekilled een stuk minder geworden? Ik haal nu geregeld de top van m'n team terwijl dat voorheen een stuk moeilijker ging, omdat ik vaak zo raar dood ging..

Of ik ben ineens pro geworden dat kan natuurlijk ook nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, dat kan inderdaad gewoon. Word veel gebruikt ook nog.

edit: Ik doe meestal via solo terrorist hunt de maps leren. Ipv zelf rondlopen word je nu een beetje geforceerd naar dekking te kijken, welke angles er zijn etc. de AI komt natuurlijk niet in de buurt van mp, maar 't helpt wel alvast iets.

Daarnaast word je met classic terrorist hunt werkelijk elke kamer/gang in gestuurd dus je leert de maps vrij snel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2017 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de patch was er een workaround voor mira blackmirrors om te voorkomen dat deze via de voorkant geopend kan worden. De workaround was toen dat je de mirror op het hoogst mogelijke punt op de muur moest plaatsen. Zie:
Deze bug zou tijdens de patch van gisteren wel al gefixed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlippervanTheB
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 02:08
oViechiel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:48:
[...]

Je kan niet door het raampje schieten als die nog intact is. In feite kan alleen defense het raampje openen door de canister onder het raam (aan defense kant) te openen. Uiteraard kan attack dit ook door bijv. een Twitch drone maar het is wel wat lastiger.

Als het goed is heeft de patch van gister de bug gemaakt dat je via de attack kant het raampje kon openen met een melee hit. Dat was uiteraard niet de bedoeling.

Overigens is het wel zo dat als het raampje weg is beide kanten erdoor kunnen schieten.
Volgens mij is of was dit inderdaad het probleem. Het waren namelijk attackers die het voor elkaar kregen.

• MetalD
  • Laatst online: 22-09 14:15
Ik heb de laatste dagen ineens last van een enorm irritante bug. Ik start Siege op, join een game en op een willekeurig moment crasht de game naar desktop. Beeld loopt enkele seconden vast, CTD met geluid dat nog enkele seconden door speelt, maar dan ineens niks. Geen error message, niks. Daarna opnieuw Siege opstarten en daarna geen probleem meer. Dag erna identiek zelfde scenario. En tot een week geleden hier nooit last van gehad.

Verwijderd

oViechiel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:43:
[...]

Lekker hoor.

Ben altijd wel jaloers op mensen die dat kunnen. Wil dat zelf ook maarja, 'vroeger' was WASD top.

Mijn neefje (10) heb ik geleerd om ESDF te gebruiken. Heb het zelf een aantal weken geprobeerd maar voelt toch te gek aan.
Opzich zie ik het voordeel van ESDF voor bepaalde games wel, maar moet met siege toch niks uitmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
YouTube: Sicke clutch

Eigen creatie :D

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 23-02-2017 21:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:36
MetalD schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:40:
Ik heb de laatste dagen ineens last van een enorm irritante bug. Ik start Siege op, join een game en op een willekeurig moment crasht de game naar desktop. Beeld loopt enkele seconden vast, CTD met geluid dat nog enkele seconden door speelt, maar dan ineens niks. Geen error message, niks. Daarna opnieuw Siege opstarten en daarna geen probleem meer. Dag erna identiek zelfde scenario. En tot een week geleden hier nooit last van gehad.
Ik heb die game ook 2x opnieuw geinstalled, bleek toen ook niet te werken, schone windows, was bij mij de oplossing (lees was alweer een lange tijd terug)

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
jurgenb1990 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:26:
[...]en ImxBoned van ESL is verbannen voor secondscreen MOSS hacks
Serieus? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:57:
[...]

Even voor de zekerheid, dit was op een reinforced muur? Op normale muren kan die gewoon stuk natuurlijk.
Wat ik gehoord heb wel!

[ Voor 19% gewijzigd door Lt-Rabbit op 28-02-2017 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
@jurgenb1990 kennende is het misschien een troll. 8)7
Maar anders doelt hij hier op ?

https://play.eslgaming.co...pe/cup-51/match/34494931/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Eboman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:43:
[...]

@jurgenb1990 kennende is het misschien een troll. 8)7
Maar anders doelt hij hier op ?

https://play.eslgaming.co...pe/cup-51/match/34494931/
Exact, maar de uitleg staat er ook onder. MOSS schijnt niet goed om te gaan met een secondscreen van bepaalde merken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Rainbow 6 Seige Clutch 1vs5 Plane..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
Lt-Rabbit schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:13:
[video]
hahaha geweldig :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
[video]
MOOOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

[video]
Die zucht op het einde _/-\o_
"A sigh of relief"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Blijf dat ook en toffe map vinden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister ook weer een paar leuke dingen opgenomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:33:
[video]

Nice mooie headshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:33:
[video]

Die tweede play is bruut!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Nog meer Rainbow 6 seige pfff 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb de standaard versie van de game afgelopen weekend aangeschaft (PC) en inmiddels een klein beetje kunnen spelen. Mijn eerste indrukken zijn erg positief! Eerst de situations gespeeld en gisteravond wat Terrorist Hunts en daarna wat potjes multiplayer. Kwam op den duur zelfs 1 vs 4 in Hostage Defence en wonderbaarlijk genoeg dat ook nog gewonnen :+

Heb op het moment de volgende operators unlocked: Fuze, Thermite, Rook, Kapkan, Ash en Mute. Geen idee waar ik nu als eerste voor zou kunnen gaan, misschien dat iemand hier daar tips voor heeft?

Daarnaast vroeg ik me nog af, afgaand op boven geplaatst filmpjes: hebben jullie het leunen op toggle of hold staan? Heb beide nu een klein beetje geprobeerd, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
The.Sticky schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:12:
Ik heb de standaard versie van de game afgelopen weekend aangeschaft (PC) en inmiddels een klein beetje kunnen spelen. Mijn eerste indrukken zijn erg positief! Eerst de situations gespeeld en gisteravond wat Terrorist Hunts en daarna wat potjes multiplayer. Kwam op den duur zelfs 1 vs 4 in Hostage Defence en wonderbaarlijk genoeg dat ook nog gewonnen :+

Heb op het moment de volgende operators unlocked: Fuze, Thermite, Rook, Kapkan, Ash en Mute. Geen idee waar ik nu als eerste voor zou kunnen gaan, misschien dat iemand hier daar tips voor heeft?

Daarnaast vroeg ik me nog af, afgaand op boven geplaatst filmpjes: hebben jullie het leunen op toggle of hold staan? Heb beide nu een klein beetje geprobeerd, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind.
In Siege is het gebruik van Toggle lean het beste.

Voelt in het begin een beetje gek aan maar uiteindelijk werkt het in je voordeel. Simpelweg omdat je een vinger minder gebruikt op je toetsenbord en daarmee WASD (bijv.) vrij is.

Qua operators is het lastig. Kies wat het beste bij je speelstijl past. Bijvoorbeeld op defence kan je roamen (Caveira, Jäger, elke snelle operator) of juist op objective spelen (Rook, Doc, Smoke, Mute, etc)

Attack komt op hetzelfde neer; naar binnen rushen (Ash, Twitch, Sledge, Buck, etc) of wat rustiger en de situatie bekijken (Thermite, Glaz, Blackbeard, etc).

Bij het spectaten van je teammates even goed naar de gadgets kijken en dan voor jezelf belissen of het je wat lijkt. Het unlocken van alle operators is eigenlijk ook niet nodig. Het meeste speel je toch niet (ik niet in ieder geval).

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Enorm leuk om al die video's met compilaties te zien. Ik heb er zelf ook maar weer één geüpload (voornamelijk Caveira avondturen)! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 07-03-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een paar clips gescoord, dit keer cheat ik nog harder dan normaal... Volgens de tegenstander dan _/-\o_
Jammer genoeg de eerste clutch niet opgenomen waardoor de hackusations startte...

edit: deze specifieke clip zit me wel dwars; de montagne speler was helemaal geshield, had 100 health en gaat in 1 keer down door een rgo. Lijkt me haast wel een bug?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Vandaag een patch: Velvet Shell Midseason Reinforcements (Reddit)

Opvallend:
Geen Montagne nerf (beetje te goed op het moment)
Geen Blitz buff (hitbox bugged)
Wél Hibana fix (voor gadget, werkte af en toe niet)

Daarnaast heeft ESL de mappool aangepast -Kanal +Coastline.

Ben wel benieuwd naar Pro League nu met Montagne. Je zag die al sterk aanwezig in de Qualifier. Teams weten nog niet zo goed hoe zie hier mee om moeten gaan. Ligt ook sterk aan de map overigens. Wel/geen flank. Daarnaast lijkt Smoke (harde counter voor Montagne) nu een must-pick en hardcore side-defender.

PS4 9-9:59am EST
XB1 10-10:59am EST
PC 11-11:59am EST

Dus vanaf 14:00 in NL.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Gisteren die plane glitch maar eens geprobeerd. Als je op de cockpit gaat zitten bovenop het vliegtuig ben je dan ook nog eens niet "buiten" en krijgen tegenstanders geen melding. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:59:
Vandaag een patch: Velvet Shell Midseason Reinforcements (Reddit)

Opvallend:
Geen Montagne nerf (beetje te goed op het moment)
Geen Blitz buff (hitbox bugged)
Wél Hibana fix (voor gadget, werkte af en toe niet)

Daarnaast heeft ESL de mappool aangepast -Kanal +Coastline.

Ben wel benieuwd naar Pro League nu met Montagne. Je zag die al sterk aanwezig in de Qualifier. Teams weten nog niet zo goed hoe zie hier mee om moeten gaan. Ligt ook sterk aan de map overigens. Wel/geen flank. Daarnaast lijkt Smoke (harde counter voor Montagne) nu een must-pick en hardcore side-defender.

PS4 9-9:59am EST
XB1 10-10:59am EST
PC 11-11:59am EST

Dus vanaf 14:00 in NL.
Montagne is een beetje gefixed, net als blitz, maar ik sta er van versteld dat ze iig niet de andere problemen even aankaarten. Ik zag gister ook weer een paar clips van montagnes die door hun schild geschoten werden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Montagne is een beetje gefixed, net als blitz, maar ik sta er van versteld dat ze iig niet de andere problemen even aankaarten. Ik zag gister ook weer een paar clips van montagnes die door hun schild geschoten werden 8)7
Lijkt me toch een moeilijk probleem.

Blijft een clipping issue - dus een object (Shield van Montagne) dat beweegt (player movement) i.c.m. ping van meerdere personen. In feite hetzelfde als denken dat je achter een muur rent en toch wordt neergeschoten. Lag -> lag reduction.

In ieder geval, 'fix' in mijn ogen is het verhogen van damage tegen shields door C4.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Lijkt me toch een moeilijk probleem.

Blijft een clipping issue - dus een object (Shield van Montagne) dat beweegt (player movement) i.c.m. ping van meerdere personen. In feite hetzelfde als denken dat je achter een muur rent en toch wordt neergeschoten. Lag -> lag reduction.

In ieder geval, 'fix' in mijn ogen is het verhogen van damage tegen shields door C4.
Blijkbaar hoef je alleen een rgo op de grond te mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Edzeau schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:03:
Enorm leuk om al die video's met compilaties te zien. Ik heb er zelf ook maar weer één geüpload (voornamelijk Caveira avondturen)! :)

[video]
Caveira ziet er uit als een toffe operator om mee te spelen! Moet ik alleen nog wel een flinke bak renown voor scoren haha. Maar ik begin de game steeds leuker te vinden en beter te begrijpen.

Wat ik me nog wel afvraag qua wapen mods: ik heb nu bij de meeste wapens die ik gebruik een Flash Hider er op gezet, om de short burst recoil lager te krijgen. Dit klonk mij het meest logisch in de oren, aangezien full auto er niet vaak bij komt kijken, maar misschien ziet ik er dan naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
The.Sticky schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Caveira ziet er uit als een toffe operator om mee te spelen! Moet ik alleen nog wel een flinke bak renown voor scoren haha. Maar ik begin de game steeds leuker te vinden en beter te begrijpen.

Wat ik me nog wel afvraag qua wapen mods: ik heb nu bij de meeste wapens die ik gebruik een Flash Hider er op gezet, om de short burst recoil lager te krijgen. Dit klonk mij het meest logisch in de oren, aangezien full auto er niet vaak bij komt kijken, maar misschien ziet ik er dan naast?
Ik heb het bestand niet zo bij de hand (op werk atm). Maar als je bij Bloupengu kijkt (twitch.tv/BlouPenguin) en in chat !attachments typt, dan zie je alle guns + beste attachments.

Zal in ieder geval na werk dit bericht updaten met het plaatje.

Zie reactie hieronder. Bedankt SaURoN!

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N6D3YIC.png

Het plaatje wat hierboven bedoelt word ;)

[ Voor 31% gewijzigd door SaURoN op 22-03-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
The.Sticky schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Ikzelf speel bijna al mijn verdedigende rondes als Caveira, zeer zeker mijn favoriet. Ik denk echter wel dat Caveira nog niet helemaal is weggelegd voor de minder ervaren spelers; mapkennis en goede strategie om te flanken is wel hard nodig om je tegenstanders te overrompelen. Je moet een 1 op 1 proberen te ontwijken, die zal een Caveira normaliter afleggen tegen de aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:55:
[...]

Ik heb het bestand niet zo bij de hand (op werk atm). Maar als je bij Bloupengu kijkt (twitch.tv/BlouPenguin) en in chat !attachments typt, dan zie je alle guns + beste attachments.

Zal in ieder geval na werk dit bericht updaten met het plaatje.

Zie reactie hieronder. Bedankt SaURoN!
Ook al is dit natuurlijk wel iets handigs om op af te gaan, het blijft natuurlijk persoonlijke voorkeur. Test vooral zelf wat je fijn vind, zelfde met settings e.d. Omdat een goeie speler iets roept hoeft het niet voor jou ook beter te zijn!

wel een voorbeeld van: Weet zo even niet wie, maar heb ooit een pro op een stream horen zeggen: "people who use toggle lean are trash, they just don't understand how to play" en een andere pro weer: "you should always use toggle lean because it frees up your hands for movement and stuff"

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Ook al is dit natuurlijk wel iets handigs om op af te gaan, het blijft natuurlijk persoonlijke voorkeur. Test vooral zelf wat je fijn vind, zelfde met settings e.d. Omdat een goeie speler iets roept hoeft het niet voor jou ook beter te zijn!

Lijkt me logisch. Maar het heeft niet altijd met persoonlijke voorkeur te maken. Soms is het ene gewoon beter dan het andere (in dit geval de recoil in samenhang met de attachments). Zijn genoeg vids van te vinden op Youtube (let wel even goed op de patch waar het geweer is 'getest')

Maar niet alle geweren werken fijn met flash hider voor short burst control. Dit werd gevraagd door The.Sticky. Soms leent het wapen zich beter voor full spray.
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:01:
[...]

wel een voorbeeld van: Weet zo even niet wie, maar heb ooit een pro op een stream horen zeggen: "people who use toggle lean are trash, they just don't understand how to play" en een andere pro weer: "you should always use toggle lean because it frees up your hands for movement and stuff"
Waarschijnlijk is het voorkeur maar in mijn ogen heb je gewoon wat vingertjes vrij met toggle lean. Als je dit niet fijn vindt, moet men het vooral niet gebruiken. Ik vond het in het begin ook niet fijn maar kwam in Siege gewoon wat vingertjes te kort (op mijn muis buttons gebruiken kan ik dan weer niet / kon er ook niet aan wennen).

Wat ik overigens begreep (niet getest) is dat je met toggle lean niet die snelle peekshots kan doen om de hoek i.c.m. vlotte movement.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Even opletten glitch op chalet vanuit de master bedroom. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:18
Hey gasten,

Is er ergens een discord waar jullie op te vinden zijn? Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van PS4 naar PC. Helaas heb ik nog niet echt vrienden die op mijn niveau zitten. Op de PS4 zat ik tussen plat 2 en diamond, geen idee hoe zich dat vertaald naar PC niveau. Ik zoek dus eigenlijk wat mensen waar ik wat kan knallen in ranked. Lijkt me leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
ThijsWTF schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:09:
Hey gasten,

Is er ergens een discord waar jullie op te vinden zijn? Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van PS4 naar PC. Helaas heb ik nog niet echt vrienden die op mijn niveau zitten. Op de PS4 zat ik tussen plat 2 en diamond, geen idee hoe zich dat vertaald naar PC niveau. Ik zoek dus eigenlijk wat mensen waar ik wat kan knallen in ranked. Lijkt me leuk :)
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

en verder pak even de ledenlijst erbij in de startpost

[ Voor 4% gewijzigd door Eboman op 05-04-2017 21:02 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
Blijkbaar niet zo veel mensen meer die spelen ? Waar we vroeger squads vol hadden, zie ik bijna niemand meer op TS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
lord polko schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:02:
Blijkbaar niet zo veel mensen meer die spelen ? Waar we vroeger squads vol hadden, zie ik bijna niemand meer op TS ?
vanavond ben ik er wel denk, laatste tijd vaak vastlopers, alleen op rainbow six, dus dan speel ik wat vaker wat anders.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik moet de game ook maar weer eens afstoffen, laatste tijd alleen wildlands gespeeld en wat andere meuk

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hoe lang duurt het voor je een.spel vindt tegenwoordig op ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

lord polko schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:02:
Ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld. Het goede weer gecombineerd met Mass Effect zorgt ervoor dat ik meer met andere dingen bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spides89
  • Laatst online: 23-09 08:33
Het wisselt enorm met wachten. Het gaat laatste tijd wel beter.

Irriteer me de laatste tijd kapot aan gasten die ranked constant eruit gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bieren89 schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:40:
Hoe lang duurt het voor je een.spel vindt tegenwoordig op ps4?
Ondanks dat er nog steeds dagen tussen zitten waarop matchmaking een drama is, en dat er nog steeds vaak server problemen zijn, is het over het algemeen prima te doen qua het vinden van een game. Hekelpunten blijven wel nog de games die zijn gestart met een squad van 4; het vinden van een 5e speler blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spides89
Ik speel trouwens nog geregeld een paar potjes in de avond uren. Ben zeer fanatiek maar welke rank ik in speel interesseert me eigenlijk weinig. Als het een goed potje is, ben ik tevreden.

Mochten er mensen mee willen doen voeg me dan ff toe: spides1989 :) (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
spides89 schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:18:
Ik speel trouwens nog geregeld een paar potjes in de avond uren. Ben zeer fanatiek maar welke rank ik in speel interesseert me eigenlijk weinig. Als het een goed potje is, ben ik tevreden.

Mochten er mensen mee willen doen voeg me dan ff toe: spides1989 :) (PS4)
tis wel meer als een jaar gelede bij mij.

Psn bierka89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spides89
Ik voeg je vanavond ff toe (Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edzeau
Awesome nieuws: Ubisoft en ESL Benelux organiseren e-sportstoernooi voor Rainbow Six: Siege. :)
Ons team gaat zeker inschrijven!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrAelon

Zo. Kleintje ace zo op de maandag avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Laatste update heeft montagne wel een beeeetje OP gemaakt.. kan nu headshots incasseren zonder z'n schild blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
Eerste Benelux cup gewonnen met ons teamp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik zal zondag eens weer die game opstarten, echt te lang geleden.

edit: GEFELICITEERD

[ Voor 15% gewijzigd door Floks op 05-05-2017 21:39 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
arienvanhelden schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:39:
Wel team zijn jullied dan? Wij hebben op ps4 de finale verloren helaas maar nog steeds een goede uitgangspositie om bij de beste 8 te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door tommiboy96 op 08-05-2017 19:18 ]

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monte5
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:28
Ik zag in de ledenlijst niet veel Xbox one spelers staan, maar als er nog mensen zijn die interesse hebben om samen te spelen voeg me anders toe: MonteCarlo5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Lang geleden dat ik Siege nog heb opgestart. Het blijft een leuke game, maar er zijn nog zoveel andere toppers verschenen!

Misschien komt het er wel weer van als ik Persona 5 heb uitgespeeld (binnen een maand of zo :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
tommiboy96 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Wel team zijn jullied dan? Wij hebben op ps4 de finale verloren helaas maar nog steeds een goede uitgangspositie om bij de beste 8 te komen.
Op de PC: BeNeLuxKings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 21:41
Monte5 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:35:
Ik zag in de ledenlijst niet veel Xbox one spelers staan, maar als er nog mensen zijn die interesse hebben om samen te spelen voeg me anders toe: MonteCarlo5
Ik ga je later toevoegen STRUIZ

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Laatst online: 24-09 19:51
Na de update vandaag heb ik ineens 20 fps minder :(
Gtx 970

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 14:58
Gister na lange tijd ook weer een keer wat placement matches gespeeld met wat vrienden (op pc). Vind het spel nogsteeds erg vet om te doen. 1e season wat ik speelde net geen diamond gehaald, vorige season al vrij snel gestopt. wil nu eignelijk wel weer weer beginnen en pushen voor diamond. mochten er nog spelers zijn op pc die zin hebben om wat tijd te besteden in ranked, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:49
Update PS4 gisteren gedraaid en 3 heerlijke potten mogen spelen, ranked. Nieuwe menu's op de console ogen gaaf en het matchmaking systeem is daadwerkelijk sneller. Ook lijkt het hebben van een snelle verbinding nu in je voordeel maar het kan ook toeval zijn dat het die 3 potten toevallig lekker gingen. Helaas waren we compleet met onze Squad van 4 waarna de servers direct eruit klapten.

Vanavond poging 2 en eens kijken of Operation Health daadwerkelijk een succes gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
arienvanhelden schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:39:
Wanneer is die offline final in Nederland? Ze hebben het op de ESL website over een TV Studio in Haarlem?

Kan nergens een datum oid vinden.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
AlexSaxoMusic schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:06:
Update PS4 gisteren gedraaid en 3 heerlijke potten mogen spelen, ranked. Nieuwe menu's op de console ogen gaaf en het matchmaking systeem is daadwerkelijk sneller. Ook lijkt het hebben van een snelle verbinding nu in je voordeel maar het kan ook toeval zijn dat het die 3 potten toevallig lekker gingen. Helaas waren we compleet met onze Squad van 4 waarna de servers direct eruit klapten.

Vanavond poging 2 en eens kijken of Operation Health daadwerkelijk een succes gaat zijn.
Helaas deel ik deze ervaringen niet met je. Ik heb gister al meermaals 5 + minuten in de matchmaking gezeten. Ook heb al meerdere keren nadelen gehad tov tegenstanders met (te) hoge pings. Voor wat betreft design menu (en het kunnen aanpassen van operators en challenges etc in hoofdmenu tijdens matchmaking) is wel een grote vooruitgang, fijn dat ze dit hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
oViechiel schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Wanneer is die offline final in Nederland? Ze hebben het op de ESL website over een TV Studio in Haarlem?

Kan nergens een datum oid vinden.
Het kampioenschap op de pc bestaat uit vier seizoenen van drie maanden. Wekelijks nemen teams uit Nederland, België en Luxemburg het tegen elkaar op. Het eerste seizoen gaat op 1 mei van start en eindigt op 29 en 30 juli met seizoensfinales.

nieuws: Ubisoft en ESL Benelux organiseren e-sportstoernooi voor Rainbow Six:...

Zelf speel ik niet meer overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
arienvanhelden schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Het kampioenschap op de pc bestaat uit vier seizoenen van drie maanden. Wekelijks nemen teams uit Nederland, België en Luxemburg het tegen elkaar op. Het eerste seizoen gaat op 1 mei van start en eindigt op 29 en 30 juli met seizoensfinales.

nieuws: Ubisoft en ESL Benelux organiseren e-sportstoernooi voor Rainbow Six:...

Zelf speel ik niet meer overigens
Dank. Blijft ESL natuurlijk. We wachten wel op wat meer informatie.

Niet meer? Wieso?

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Vandaag ook maar weer begonnen met de game, bij de release paar dagen gespeeld maar nooit meer aangeraakt. Zie alleen dat je geen S1 pass meer kan kopen voor alle operators..is er nog een andere manier hoe je aan de operators kan komen behalve dat belachlijke 25K renown per character?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 14:58
Jumpiefox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:33:
Vandaag ook maar weer begonnen met de game, bij de release paar dagen gespeeld maar nooit meer aangeraakt. Zie alleen dat je geen S1 pass meer kan kopen voor alle operators..is er nog een andere manier hoe je aan de operators kan komen behalve dat belachlijke 25K renown per character?
Ik denk dat de enige manier is door de belachelijke 25K renown per character te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Als je de complete edition koopt, dan krijg je ook de year 1 & 2 seasonpass: http://store.steampowered...lancys_Rainbow_Six_Siege/

http://store.ubi.com/nl/t...04394e0165a0278b4568.html dat is denk de enige manier naast de 25k grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Laatste paar dagen/weken weer wat meer R6S aan het doen op de Xbox One. Blijft toch wel een gaaf spel. Wel jammer dat niemand uit mn gamerlist het nog speelt, want dit is altijd wel tof om samen te doen. Mede daardoor speel ik ook geen ranked meer. Al is unranked wel supersnel met het vinden van potjes (als ik zo de problemen daarmee hoor ook wel fijn). Gaat unranked in ieder geval erg goed. Regelmatig MVP of de assist. Momenteel niet echt een specifieke favo operator. Pak eigenlijk altijd iets wat de rest aanvult (wat nog best vaak bv Rook is vanwege veel 1 armor operators)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2017 19:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 20:34
Ik heb de laatste tijd erg vaak last van gasten die teamgenoten expres neerknallen.

Hebben meer mensen hier last van? Bloedirritant :(

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 16:16

Louw Post

Cerenas

randy_e schreef op maandag 26 juni 2017 @ 01:26:
Ik heb de laatste tijd erg vaak last van gasten die teamgenoten expres neerknallen.

Hebben meer mensen hier last van? Bloedirritant :(
Ik zelf ook de laatste dagen wel erg vaak last van. Soms dat ze mensen vreselijk gaan irriteren door je damage te doen en dan in de chat constant je positie gaan doorgeven. In sommige gevallen gaat het ook nog om 2 mensen die bevriend zijn, dus je kan dan weinig.

Of dat als je de eerste ronde verliest en er al meteen mensen gaan huilen en dan de volgende ronde gaan teamkillen en dan leaven. Allemaal van dat soort dingen. Denk dat ik het de laatste dagen wel 1 op de 4 potjes iets in de trend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
oViechiel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Dank. Blijft ESL natuurlijk. We wachten wel op wat meer informatie.

Niet meer? Wieso?
Kostte me allemaal teveel tijd en had het ook wel een beetje gehad met siege. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
arienvanhelden schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Kostte me allemaal teveel tijd en had het ook wel een beetje gehad met siege. :+
Tja, precies dit.

In ieder geval, gaat iemand tegen die tijd de finale bekijken in de ESL Studio?

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Sinds kort ook op PC (onder Martinspire) aan het spelen. Maar zie dat ook de PC-lijst en discord niet echt actief meer is? Had gehoopt daar toch wat meer mensen mee online te kunnen spelen.

Ondertussen bijna alle operators unlocked (al helpt het om direct alle season 1 en 2 operators unlocked te hebben). Wat me verder opvalt is hoe slecht de verbinding van sommigen is. Een 100+ ping lijkt wel 1000+ te zijn. Nou was dat op de Xbox ook nog wel eens, maar zat ook mijn eigen ping toch vaker onder de 50 (wat ik nog steeds erg veel vind, zeker gezien de 8ms ping naar het datacentrum). Elke keer als ik 100+ bij de tegenstanders zie, weet ik al dat het een klote pot gaat worden. En dat gebeurt me op de PC toch vaker dan op de Xbox. Zeker als het wat later begint te worden.

Om snel te levellen ook aardig wat terrorist hunt gespeeld. Valt me wel op dat ook daar meer teamkillers actief zijn dan op de console. En vreemd genoeg zijn die gasten dan ook meteen de host dus als je ze kicked is je pot afgelopen :X

[ Voor 57% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2017 15:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 23-09 16:15
Martinspire schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:06:
Sinds kort ook op PC (onder Martinspire) aan het spelen. Maar zie dat ook de PC-lijst en discord niet echt actief meer is? Had gehoopt daar toch wat meer mensen mee online te kunnen spelen.
schaamteloze copy/paste van pagina 252;

Iedere avond zijn er wel mensen op TS: z.poiasd.nl
Voel je vrij kom daar te komen :)

Daar kun je ook in channels andere games samen spelen overigens ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Edzeau
Afgelopen week iets leuks tegen gekomen met Hibana, was het proberen waard, zoals je kunt zien in deze video! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Stem in deze poll om R6 Siege toe te voegen bij ESEA als extra esports game.

https://play.esea.net/ind...=poll&d=comments&id=1096/

Dit zorgt ervoor dat Siege meer exposure en mogelijkheden tot verbetering krijgt(dat is de bedoeling iig :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken speel ik Rainbow Six Siege wat serieuzer. Echter heb ik weinig mensen om dit mee te spelen. Ik zit nu een tijdje op gold niveau. Mocht je nog een extra teamgenoot voor ranked zoeken: voeg me toe! PSN FR-kevin8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
falcon123 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 01:15:
Stem in deze poll om R6 Siege toe te voegen bij ESEA als extra esports game.

https://play.esea.net/ind...=poll&d=comments&id=1096/

Dit zorgt ervoor dat Siege meer exposure en mogelijkheden tot verbetering krijgt(dat is de bedoeling iig :9)
Dan moeten ze al die ellende in Siege wel eens een keer oplossen. Speel het nog regelmatig maar begin mij nu toch echt wel eens te ergeren aan alle fouten en de zogenoemde operation Health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Ik keek eergisteren naar een filmpje waar ik een nieuwe operator heb zien spelen. Eentje met een shotgun op zijn wapen die hij naar automatic kon switchen. Zag er behoorlijk overpowered uit.

En drones/helicopters die schieten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 16:16

Louw Post

Cerenas

noud schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:00:
Ik keek eergisteren naar een filmpje waar ik een nieuwe operator heb zien spelen. Eentje met een shotgun op zijn wapen die hij naar automatic kon switchen. Zag er behoorlijk overpowered uit.

En drones/helicopters die schieten???
Ik denk dat je doelt op Buck met de underbarrel shotgun?
http://rainbowsix.wikia.com/wiki/Buck

En de vliegende drone is van Echo, die kan met zijn drone stuns 'schieten'.
http://rainbowsix.wikia.com/wiki/Echo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3V3RZ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik ben sinds een paar maanden op de pc begonnen met spelen van Siege nadat ik BF1 een beetje beu was geworden. Hoewel het een erg straffe leercurve heeft begin ik de maps en operators echt te kennen en begin zowaar enigszins goed te worden (k/d van 1.2). In casual welteverstaan, ranked wil ik eigenlijk pas op als ik met teammaten kan spreken/spelen. Zitten jullie nog regelmatig online en kan ik eens aanhaken?
Pagina: 1 ... 65 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.