The.Sticky schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:12:
Ik heb de standaard versie van de game afgelopen weekend aangeschaft (PC) en inmiddels een klein beetje kunnen spelen. Mijn eerste indrukken zijn erg positief! Eerst de situations gespeeld en gisteravond wat Terrorist Hunts en daarna wat potjes multiplayer. Kwam op den duur zelfs 1 vs 4 in Hostage Defence en wonderbaarlijk genoeg dat ook nog gewonnen
Heb op het moment de volgende operators unlocked: Fuze, Thermite, Rook, Kapkan, Ash en Mute. Geen idee waar ik nu als eerste voor zou kunnen gaan, misschien dat iemand hier daar tips voor heeft?
Daarnaast vroeg ik me nog af, afgaand op boven geplaatst filmpjes: hebben jullie het leunen op toggle of hold staan? Heb beide nu een klein beetje geprobeerd, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind.
In Siege is het gebruik van Toggle lean het beste.
Voelt in het begin een beetje gek aan maar uiteindelijk werkt het in je voordeel. Simpelweg omdat je een vinger minder gebruikt op je toetsenbord en daarmee WASD (bijv.) vrij is.
Qua operators is het lastig. Kies wat het beste bij je speelstijl past. Bijvoorbeeld op defence kan je roamen (Caveira, Jäger, elke snelle operator) of juist op objective spelen (Rook, Doc, Smoke, Mute, etc)
Attack komt op hetzelfde neer; naar binnen rushen (Ash, Twitch, Sledge, Buck, etc) of wat rustiger en de situatie bekijken (Thermite, Glaz, Blackbeard, etc).
Bij het spectaten van je teammates even goed naar de gadgets kijken en dan voor jezelf belissen of het je wat lijkt. Het unlocken van alle operators is eigenlijk ook niet nodig. Het meeste speel je toch niet (ik niet in ieder geval).
Wanbeleid is ook beleid.