Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jager zijn gadget zouden ze een upgrade kunnen geven.
Die kan nu 2 objecten stoppen toch?
Misschien dat ze die een 3e kunnen geven.
Moet ook niet te veel zijn.
Anders is Fuze weer nutteloos.

Op dit moment is Jager idd eigenlijk alleen een goede roamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Nou ja, fuze plus 2 man met flashbangs in de oude situatie en heel Jäger was al nutteloos..
Wat mij betreft mogen ze de magpies wat Jäger wel gewoon oneindige ammo geven, maar een cooldown op elk schot, een beetje zoals de drone van echo. Het is niet dat ze moeilijk weg te halen zijn en dat zou samenwerking/communicatie zeker bevorderen binnen een team.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:05
flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:56:
Nou ja, fuze plus 2 man met flashbangs in de oude situatie en heel Jäger was al nutteloos..
Wat mij betreft mogen ze de magpies wat Jäger wel gewoon oneindige ammo geven, maar een cooldown op elk schot, een beetje zoals de drone van echo. Het is niet dat ze moeilijk weg te halen zijn en dat zou samenwerking/communicatie zeker bevorderen binnen een team.
Dat is wel heel overpowered. Uiteindelijk denk ik dat Jäger gadget alleen nuttig is op plekken waar je het niet verwacht, en niet in line of sight. Uiteraard blijft Jäger fijn om mee te spelen vanwege ACOG + hoge rate of fire.

Daarnaast is Fuze in de meta een beetje kansloos. Shields zijn (nog steeds) broken. Je zou het voor zijn AK kunnen doen maar dan zijn er betere alternatieven. Ook is het zo dat in de meta de gadget van Fuze meestal na 1 of 2 clusters al wordt neergeschoten. Tenzij het op een Castle wall is.

Overigens moet de meta zich nog een beetje vormen na de laatste update.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09

Pareltje op reddit, moest hem delen :P

[ Voor 26% gewijzigd door pica op 21-12-2016 15:38 ]

Steam

• Lt-Rabbit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06 03:14
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bysfuy9HLho&feature=youtu.be]

Bandit bug op skyscraper

[ Voor 93% gewijzigd door Lt-Rabbit op 22-12-2016 02:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die is best vaag.
Wel lekkere hulp van je teammate 8)7
Maar wel apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gister maar even 10 placement matches gedaan met een Silver 2... Heb zelf plat 1 verkregen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:13:
gister maar even 10 placement matches gedaan met een Silver 2... Heb zelf plat 1 verkregen :D
Doe nou niet zo tof. 9/10 potjes heb ik je gecarried.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:53:
[...]

Doe nou niet zo tof. 9/10 potjes heb ik je gecarried.
bakkoe

en dit was het mooiste moment.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 22:19
flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:56:
Jij aan Siege? :o

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
oViechiel schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:07:
[...]

Dat is wel heel overpowered. Uiteindelijk denk ik dat Jäger gadget alleen nuttig is op plekken waar je het niet verwacht, en niet in line of sight. Uiteraard blijft Jäger fijn om mee te spelen vanwege ACOG + hoge rate of fire.

Daarnaast is Fuze in de meta een beetje kansloos. Shields zijn (nog steeds) broken. Je zou het voor zijn AK kunnen doen maar dan zijn er betere alternatieven. Ook is het zo dat in de meta de gadget van Fuze meestal na 1 of 2 clusters al wordt neergeschoten. Tenzij het op een Castle wall is.

Overigens moet de meta zich nog een beetje vormen na de laatste update.
speel jij geen ESL meer trouwens?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
jurgenb1990 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:14:
[...]

speel jij geen ESL meer trouwens?
Niet echt, coach nu het team van PENTA. Geen tijd meer om zelf te spelen.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
oViechiel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:16:
[...]

Niet echt, coach nu het team van PENTA. Geen tijd meer om zelf te spelen.
PENGU is ook coach geworden toch? Of speelt die nog wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Pengu speelt gewoon nog. S4i en Rendier zijn ook weer terug. Daarnaast hebben we Season 2 captain 'Sixquatre' van Yunktis in line up. En ElTuni, speelt ook al sinds Season 1.

Shasoudas en ik zijn er extra om alles te regelen zodat het team daar geen zorgen om hoeft te maken; scrims, tactics, probleempjes, etc.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
oViechiel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:28:
Pengu speelt gewoon nog. S4i en Rendier zijn ook weer terug. Daarnaast hebben we Season 2 captain 'Sixquatre' van Yunktis in line up. En ElTuni, speelt ook al sinds Season 1.

Shasoudas en ik zijn er extra om alles te regelen zodat het team daar geen zorgen om hoeft te maken; scrims, tactics, probleempjes, etc.
dat wordt een leuk teampje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
En wij maar worstelen op niveau pruts :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
DeFries schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:15:
En wij maar worstelen op niveau pruts :P
dan moet je eens ESL gaan spelen arjan, dat is totaal ander niveau dan diamond ranked in siege....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
7 januari is de closed qualifier voor Six Invitational. Doen 4 teams aan mee. Waaronder PENTA. Mochten we die winnen dan gaan we naar Montreal, Canada. Spannend :>
Het wordt uitgezonden op twitch.tv/rainbow6

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
oViechiel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:28:
[...]

7 januari is de closed qualifier voor Six Invitational. Doen 4 teams aan mee. Waaronder PENTA. Mochten we die winnen dan gaan we naar Montreal, Canada. Spannend :>
Het wordt uitgezonden op twitch.tv/rainbow6
ja gaaf hoor! Wij wilden een jaar geleden met AETAS ook de pro scene in haha (dibbel, fryszi, eQuistym, asbak en ik) maar onderling boterde het niet helemaal top haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
jurgenb1990 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:34:
[...]

ja gaaf hoor! Wij wilden een jaar geleden met AETAS ook de pro scene in haha (dibbel, fryszi, eQuistym, asbak en ik) maar onderling boterde het niet helemaal top haha
Dat is ook verdomd lastig; een team dat met elkaar kan werken. Op een gegeven moment 'zag' ik die gasten meer dan m'n eigen vriendin. Uiteindelijk ook de reden dat we na Season 1 uit elkaar vielen.

Je ziet het toch vaker in de pro scene (niet alleen R6S, maar bijv. ook CSGO), een team dat top kan presteren maar op een gegeven moment is het gedaan. PENTA S1 champion, viel uit elkaar. Yunktis S2 Champion, viel uit elkaar. Continuum (NA) S3 champion, nu ook een roster change (is meestal niet goed voor het team).

Enige team dat consistent is is GiFu, maar die zijn (nog) nooit World Champion geworden.

Mocht je ze ooit nog spreken, doe de groeten aan Dibbel & Fryszi, heb ook nog met ze gespeeld.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Daar moet je wel skills voor hebben. Want je kan het wel willen, maar het kunnen is een tweede.
jurgenb1990 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:24:
[...]

dan moet je eens ESL gaan spelen arjan, dat is totaal ander niveau dan diamond ranked in siege....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
oViechiel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:40:
[...]

Dat is ook verdomd lastig; een team dat met elkaar kan werken. Op een gegeven moment 'zag' ik die gasten meer dan m'n eigen vriendin. Uiteindelijk ook de reden dat we na Season 1 uit elkaar vielen.

Je ziet het toch vaker in de pro scene (niet alleen R6S, maar bijv. ook CSGO), een team dat top kan presteren maar op een gegeven moment is het gedaan. PENTA S1 champion, viel uit elkaar. Yunktis S2 Champion, viel uit elkaar. Continuum (NA) S3 champion, nu ook een roster change (is meestal niet goed voor het team).
Dat zie je ook vaak bij League of Legends teams, die zijn 1 seizoen veel beter dan de concurrentie.... jaar erna speelt iedereen ergens anders.

.... kan natuurlijk ook met geld te maken hebben

[ Voor 3% gewijzigd door jurgenb1990 op 28-12-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
jurgenb1990 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:16:
[...]

Dat zie je ook vaak bij League of Legends teams, die zijn 1 seizoen veel beter dan de concurrentie.... jaar erna speelt iedereen ergens anders.

.... kan natuurlijk ook met geld te maken hebben
Waarschijnlijk wel ja. Al kan ik zeggen dat in R6S (nog) niet zo veel geld te verdienen valt.

Salaris en dergelijke is minimaal. Een seizoen winnen is natuurlijk leuk maar het is geen bedrag dat je lekker achterover kunt gaan zitten. Volgende reden waarom ik nu gewoon 40 uur in de week werk (A)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0rty
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08 14:18
heb me ook aangemeld op discord. Ben wel nog niet ze lang bezig met multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Sj0rty schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:24:
heb me ook aangemeld op discord. Ben wel nog niet ze lang bezig met multiplayer
Ben wel nog niet ze lang bezig met multiplayer?

Ben je nou wel of niet zo lang bezig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0rty
DeFries schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:33:
[...]

Ben wel nog niet ze lang bezig met multiplayer?

Ben je nou wel of niet zo lang bezig? :P
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:29:
[...]

Waarschijnlijk wel ja. Al kan ik zeggen dat in R6S (nog) niet zo veel geld te verdienen valt.

Salaris en dergelijke is minimaal. Een seizoen winnen is natuurlijk leuk maar het is geen bedrag dat je lekker achterover kunt gaan zitten. Volgende reden waarom ik nu gewoon 40 uur in de week werk (A)
Had ik 't laatst met wat oude penta spelers over, die hadden in seizoen 1 een hoop gewonnen en er nauwelijks wat aan overgehouden.

• DeFries
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:26:
[...]

Had ik 't laatst met wat oude penta spelers over, die hadden in seizoen 1 een hoop gewonnen en er nauwelijks wat aan overgehouden.
Kan natuurlijk ook een reden zijn voor het uiteen vallen. Je meot erg veel tijd in de game stoppen wil je goed worden. Als je het dan gewonnen hebt en krijgt er eigenlijk niets voor, waar zou je het dan een tweede keer nog voor doen? Immers kan dat voor problemen zorgen in je echte leven.

Verwijderd

DeFries schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:20:
[...]

Kan natuurlijk ook een reden zijn voor het uiteen vallen. Je meot erg veel tijd in de game stoppen wil je goed worden. Als je het dan gewonnen hebt en krijgt er eigenlijk niets voor, waar zou je het dan een tweede keer nog voor doen? Immers kan dat voor problemen zorgen in je echte leven.
hm dat zeker. Een zekere tsjech van hen zei dat 'ie na 2 jaar ongeveer 6000$ had verdient ermee. En die gaat nu naar bf1, blijkbaar valt daar meer te halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:26:
[...]

denk dat oVie dat wel kan beamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:56:
[...]

hm dat zeker. Een zekere tsjech van hen zei dat 'ie na 2 jaar ongeveer 6000$ had verdient ermee. En die gaat nu naar bf1, blijkbaar valt daar meer te halen _/-\o_
Niet eens naar de MOBA games? Als je voor het geld wil gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:56:
[...]

A1GA zeker? Die spoort niet, hehe.
Kan me ook niet voorstellen dat er in BF1 meer te verdienen valt. Sterker nog, op ESL staan helemaal geen geplande evenementen. Iets met niet-bestaande dedicated servers? 8)7
jurgenb1990 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:57:
[...]

denk dat oVie dat wel kan beamen ;)
Voor die wekelijkse cups hoef je het niet te doen. Dat geld hebben we gebruikt voor eten en drinken op events. Die finale (€5000 p.p.) was wel leuk natuurlijk. In mijn geval allemaal verdwenen in het (nieuwe) huis.

Mocht iemand overigens ooit nog geïnteresseerd zijn om een potje te spelen, add me op UPLAY: oVieNL
Verwacht niks, niveau pannenkoek op het moment.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:04:
[...]

Niet eens naar de MOBA games? Als je voor het geld wil gaan :+
Ja ik vond 't best een aparte keuze, maar als er al meer geld met battlefield valt te winnen heeft siege wat te fixen wil het interessant blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:53:
[...]

Kan me ook niet voorstellen dat er in BF1 meer te verdienen valt. Sterker nog, op ESL staan helemaal geen geplande evenementen. Iets met niet-bestaande dedicated servers? 8)7

[...]

Voor die wekelijkse cups hoef je het niet te doen. Dat geld hebben we gebruikt voor eten en drinken op events. Die finale (€5000 p.p.) was wel leuk natuurlijk. In mijn geval allemaal verdwenen in het (nieuwe) huis.

Mocht iemand overigens ooit nog geïnteresseerd zijn om een potje te spelen, add me op UPLAY: oVieNL
Haha, ja die gekke tsjech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
[...]

Ik hoorde van meerdere ESL spelers dat die A1GA echt een lul is/was.... Destijds heeft hij ook nog geprobeerd om een nieuwe team op te zetten maar dat was ook gedoemd om te mislukken. :'( ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
jurgenb1990 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:08:
[...]

Ik hoorde van meerdere ESL spelers dat die A1GA echt een lul is/was.... Destijds heeft hij ook nog geprobeerd om een nieuwe team op te zetten maar dat was ook gedoemd om te mislukken. :'( ;)
'Vroeger' was hij dat ook. Ik kan nu niet oordelen omdat ik hem al een tijd niet gesproken heb. Wat ik van Pengu hoorde is dat hij iets rustiger is geworden.

Maar om je toekomst nu in BF1 te leggen is... onzeker. Kan je beter voor Overwatch kiezen imho, moet het spel je wel liggen uiteraard (in mijn geval niet).

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oViechiel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:13:
[...]

'Vroeger' was hij dat ook. Ik kan nu niet oordelen omdat ik hem al een tijd niet gesproken heb. Wat ik van Pengu hoorde is dat hij iets rustiger is geworden.

Maar om je toekomst nu in BF1 te leggen is... onzeker. Kan je beter voor Overwatch kiezen imho, moet het spel je wel liggen uiteraard (in mijn geval niet).
Hoe is dat met dat hele team gegaan uberhaubt? Toen ik tegen a1ga moest spelen zag ik op 't grote internet allemaal threads over dat 'ie cheatte in Cs etc, knalde ons eruit met 18-3 (zon beetje de enige toen met kills) en ging toen weg.

Kwam 'm laatst tegen in CS mm dus ff gepraat over hoe siege liep, maar de rest van 't team heb ik eigenlijk niet gevolgd. Rendier heb ik op Uplay en die was er een tijdje uit dacht ik?

edit: hier zitten twee leuke clutches in.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0rty
ik heb me al enige tijd geleden aangemeld op discord, maar of ik zie nog niet echt veel activiteit, of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Heren en dames,

Samen met 2 vrienden zijn wij op zoek naar wat spelers die ons willen vergezellen in RB6 Siege.
Het liefst om een redelijke vaste groep te vormen om samen mee te spelen en mogelijk uiteindelijk
Ranked te gaan doen. Hiervoor heb ik mijn eigen ts draaiende. Mocht je interesse hebben, stuur me
gerust een PM. Het liefst 21+ of mensen met het geestelijk niveau hiervan ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 16:15
Sj0rty schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:02:
ik heb me al enige tijd geleden aangemeld op discord, maar of ik zie nog niet echt veel activiteit, of doe ik iets fout?
Velen zitten op de TS van Steeph, daar is bijna altijd wel iemand online ;)

z.poiasd.nl.
Scorpio616 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 23:26:
Heren en dames,

Samen met 2 vrienden zijn wij op zoek naar wat spelers die ons willen vergezellen in RB6 Siege.
Het liefst om een redelijke vaste groep te vormen om samen mee te spelen en mogelijk uiteindelijk
Ranked te gaan doen. Hiervoor heb ik mijn eigen ts draaiende. Mocht je interesse hebben, stuur me
gerust een PM. Het liefst 21+ of mensen met het geestelijk niveau hiervan ;) hehe
Is dat PC/Console?

Mocht het PC zijn kun je vrijwel altijd mensen vinden op bovenstaande TS.
De meesten zijn daar wel volwassen, hoewel dit enkel van toepassing is op fysiek niveau, geestelijk niveau is....wisselend... O+

[ Voor 9% gewijzigd door jimz93 op 09-01-2017 06:58 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

jimz93 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 06:58:

z.poiasd.nl.
Deze TS ken ik inderdaad wel, daar zit ik zelf ook wel eens maar is me vaak ook te druk :p
Ik zoek het via mijn bovenstaande post wat meer op het serieuze vlak maar ook om een team
te vormen en zo op elkaar ingespeeld te raken. Hoe dan ook zal ik ook vaak op de TS van Steeph zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Scorpio616 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:29:
[...]

Deze TS ken ik inderdaad wel, daar zit ik zelf ook wel eens maar is me vaak ook te druk :p
Ik zoek het via mijn bovenstaande post wat meer op het serieuze vlak maar ook om een team
te vormen en zo op elkaar ingespeeld te raken. Hoe dan ook zal ik ook vaak op de TS van Steeph zitten :)
We hebben er ook een aantal fanatiekelingen tussen zitten.
Overigens wordt het een stuk serieuzer wanneer er ranked wordt gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

jimz93 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:37:
We hebben er ook een aantal fanatiekelingen tussen zitten.
Overigens wordt het een stuk serieuzer wanneer er ranked wordt gespeeld ;)
Haha ja dat geloof ik :) Ik heb m'n TS ook draaien voor andere games, vrienden en vrienden van vrienden
zijn allemaal welkom, dus ik zou het ook wel leuk vinden om een RB6 groepje op deze ts te hebben :p

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn: ts.scorpiogaming.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

jimz93 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 06:58:
[...]

z.poiasd.nl.

[...]

Is dat PC/Console?

Mocht het PC zijn kun je vrijwel altijd mensen vinden op bovenstaande TS.
De meesten zijn daar wel volwassen, hoewel dit enkel van toepassing is op fysiek niveau, geestelijk niveau is....wisselend... O+
Vooral die aardworm Jim. Wat een aardappel is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat clips van games van gister, en een tutorial over hoe je 1v1 moet clutchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:57:
[video]

speel jij alleen maar secure area?

Waarom maak je eigenlijk een tutorial voor een 1vs1 clutch? Dat gebeurd ongeveer elke game wel 3 keer ;)
Een 1vs3 of 1vs4/5 clutch vind ik daarentegen wel een prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Speel sinds kort weer R6 Siege aangezien mijn vrienden het ook zijn beginnen spelen. Mijn eerste ace behaald en ook een 1 v 4 clutch in onderstaand filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

jurgenb1990 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:54:
[...]

Waarom maak je eigenlijk een tutorial voor een 1vs1 clutch? Dat gebeurd ongeveer elke game wel 3 keer ;)
Dat jij een 1v4 of 1v5 clutch kan winnen, wil niet zeggen dat iedereen dat kan JURGEN! :>
Eer ik die behaald heb, ben ik uren verder. Dan is een 1v1 clutch makkelijkere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:54:
[...]

denk dat je de clue een beetje mist.

-het was casual, dan zit ik alleen te kloten
-zoveel mogelijk secure area op casual, maar alles op ranked (schommel tussen g4-plat3)
-neem je alles in het leven zo serieus?

Edit: ik kan wel alle clutches uit casual opnemen maar dat stelt sowieso al niks voor. 1-5 pistol only gebeurt zo nu en dan, maar dat is dan tegen ~silvers. Ook niet echt een prestatie. Ik upload dus gewoon clips die ik grappig vind.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:28
Ik heb sinds kort ook weer RB6 opgepakt, dus ik zal me ook weer wat vaker laten zien op TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt er erg op dat mensen weer terug komen die het spel even opzij hebben gelegd.
Goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 22:10

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:57:
[video]

Wat is er clutch aan 1 tegen 1 een kill maken?
Die teamkill was sowieso nergens voor nodig en dan nog ez 1v1 clutch erbij typen :O

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
l-burna schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:25:
[...]

Wat is er clutch aan 1 tegen 1 een kill maken?
Die teamkill was sowieso nergens voor nodig en dan nog ez 1v1 clutch erbij typen :O
Ik begrijp ook nooit het nut van een teamkill. Als je graag teamkills wilt maken, ga dan aub iets anders spelen dan Siege. In casual helaas iets te vaak haantjesgedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:10:
[...]
denk dat je de clue een beetje mist.

-het was casual, dan zit ik alleen te kloten
-zoveel mogelijk secure area op casual, maar alles op ranked (schommel tussen g4-plat3)
-neem je alles in het leven zo serieus?

Edit: ik kan wel alle clutches uit casual opnemen maar dat stelt sowieso al niks voor. 1-5 pistol only gebeurt zo nu en dan, maar dat is dan tegen ~silvers. Ook niet echt een prestatie. Ik upload dus gewoon clips die ik grappig vind.
ik neem niet veel dingen echt serieus haha 8) ik snap best dat je graag leuke dingen op film zet, je vorige filmpjes waren allemaal wel heel interessant aangezien dat ook lastige en unieke situaties waren (ace bijvoorbeeld). Hopelijk krijg je veel viewers voor je 1vs1 cluthes O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw. Hebben jullie het filmpje geluisterd? Ik speel met een maat, we hebben plezier. Waarom zo salty over mijn games? We tken elkaar regelmatig als het uitkomt voor de humor, zolang wij potjes blijven winnen lijkt me dat geen probleem. Jeetje zeg, dat filmpje is een grap. Een meme. How to clutch 1v1... 'first make it 1v1' door mn maat te tken, als grapke. Wist niet dat alle siege spelers of doof, of zo serieus zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:23:
[...]

ik neem niet veel dingen echt serieus haha 8) ik snap best dat je graag leuke dingen op film zet, je vorige filmpjes waren allemaal wel heel interessant aangezien dat ook lastige en unieke situaties waren (ace bijvoorbeeld). Hopelijk krijg je veel viewers voor je 1vs1 cluthes O+
vorige filmpjes kwamen dan ook uit plat ranked. Ik ga niet filmpjes uit casual uploaden waar ik een paar kills per ronde pak, anders blijf ik bezig. Niet om op te scheppen, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:36

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:33:
Wauw. Hebben jullie het filmpje geluisterd? Ik speel met een maat, we hebben plezier. Waarom zo salty over mijn games? We tken elkaar regelmatig als het uitkomt voor de humor, zolang wij potjes blijven winnen lijkt me dat geen probleem. Jeetje zeg, dat filmpje is een grap. Een meme. How to clutch 1v1... 'first make it 1v1' door mn maat te tken, als grapke. Wist niet dat alle siege spelers of doof, of zo serieus zijn...
Jij zet het op YT, post het hier. Dan kan je reacties verwachten. Niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde humor als jij en je maat. ;)

De meeste van ons hebben overigens ook lol tijdens de games, maar voor ons is het niet nodig om daarvoor een teamkill te maken. :9

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Steephh schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:53:
[...]

maar voor ons is het niet nodig om daarvoor een teamkill te maken. :9
en toch doe jij het, kuttekop! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
jurgenb1990 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:37:
[...]

en toch doe jij het, kuttekop! :(
Das dan niet expres he :>

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ik heb nog een 1 op 1 clutch van gisteren. Die is baaaaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
DeFries schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:24:
Ik heb nog een 1 op 1 clutch van gisteren. Die is baaaaas.
Uploaden!

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
Mooi rondje ranked juist, aangezien ik even copper ben 18 kills -4 assists 0 deaths.
Eigenlijk wel leuk die lage ranking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Operation Velvet Shell
Spanje

nieuwe map enzo

[ Voor 6% gewijzigd door Floks op 21-01-2017 14:21 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord polko schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:07:
Mooi rondje ranked juist, aangezien ik even copper ben 18 kills -4 assists 0 deaths.
Eigenlijk wel leuk die lage ranking
-4 assists? Heb je de tegenstander een paar keer omhoog geholpen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:06:
[...]

-4 assists? Heb je de tegenstander een paar keer omhoog geholpen ofzo?
ja beetje hetzelfde als jou '1vs1 clutch' filmpjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
l-burna schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:11:
[...]

i-burna, zit niet zo te kutte jonguh! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

jurgenb1990 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:23:
[...]

i-burna, zit niet zo te kutte jonguh! :(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Meh, ik lig wat stil nu.. Schouder problemen dus gamen wil niet zo :P

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe operators. De schaduw van de spaanse operator was toch die met grote sniper scope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l-burna schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Hahahahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
[...]

Moet je wel accepten :P Of heet je inmiddels anders? Ik heet SuperSheldon. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 24-01-2017 18:03 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Steephh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:03:
[...]

Moet je wel accepten :P Of heet je inmiddels anders? Ik heet SuperSheldon. :P
Een tijdje Siege al niet opgestart. Zal is kijken ;)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
oViechiel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:08:
[...]

Een tijdje Siege al niet opgestart. Zal is kijken ;)
Oh, ja ik had een invite gestuurd, maar die uitnodiging was ineens verdwenen. Ik ging er vanuit dat je m weg had geklikt, maar blijkbaar verdwijnen die gewoon na een tijdje. :p

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Steephh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:19:
[...]

Oh, ja ik had een invite gestuurd, maar die uitnodiging was ineens verdwenen. Ik ging er vanuit dat je m weg had geklikt, maar blijkbaar verdwijnen die gewoon na een tijdje. :p
Kan ook zijn dat ik em weg geklikt heb. Excuus!

Vanavond ben ik online. Zal ik je meteen toevoegen.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steephh
Geen probleem man! :p

Oke tof! Anders moet je nog maar eens komen meespelen met ons, kei gezellig!

[ Voor 14% gewijzigd door Steephh op 25-01-2017 12:46 ]

_@/'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Nieuw filmpje om de week even op te breken:

[YouTube: https://youtu.be/pXIgyHoSAmw]

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
oViechiel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:40:
[...]

Vanavond ben ik online. Zal ik je meteen toevoegen.
don't do it, it's a trap! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
Big-Opti schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
Nieuw filmpje om de week even op te breken:

[video]

:+
met plezier gekeken :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Net begonne zoek wat mense om mee same te spelen

Ubisoft: bierka89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Bieren89 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:29:
Net begonne zoek wat mense om mee same te spelen

Ubisoft: bierka89
Iedere avond zijn er wel mensen op TS: z.poiasd.nl
Voel je vrij kom daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ook al heb je geen zin om te kijken, is alleen al het einde van de clip de click waard* ! 8)7

[YouTube: https://youtu.be/BdPtom0CRSs]

*Ik geef geen 100% garantie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Goh, zelfde gezichten nog steeds actief in dit topic / spel :D

Is echt al eeuwen geleden dat ik het opgestart heb. Zijn er changes (sinds die braziliaanse update) die de moeite waard zijn om weer eens te komen buurten?

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
Ebayzo schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:33:
Goh, zelfde gezichten nog steeds actief in dit topic / spel :D

Is echt al eeuwen geleden dat ik het opgestart heb. Zijn er changes (sinds die braziliaanse update) die de moeite waard zijn om weer eens te komen buurten?
Ja, maar vooral wij ZELF zijn de moeite waard om weer eens te komen buurten :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlippervanTheB
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 02:08
Ik had Rainbox Six Siege een aantal weken geleend van een neefje en ben toen weken hélemaal los gegaan. Daarna heb ik Battlefield 1 en FIFA17 gekocht.

Ik mis dat tactische aspect van Rainbox Six Siege inmiddels zo erg, dat ik Battlefield vandaag waarschijnlijk ga ruilen voor Rainbox 6 Siege.

Soms moet je gewoon even iets kwijt. Dit was zo'n momentje. Thanks for listening.

[ Voor 4% gewijzigd door SlippervanTheB op 01-02-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Big-Opti schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:59:
Ook al heb je geen zin om te kijken, is alleen al het einde van de clip de click waard* ! 8)7

[video]

*Ik geef geen 100% garantie >:)
OMG dat einde ......

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jimz93 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:08:
[...]

Ja, maar vooral wij ZELF zijn de moeite waard om weer eens te komen buurten :*)
Ja ik weet, zal weer eens langsbuurten ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
YouTube: Tom Clancy's Rainbow Six Siege - New Operator Preview: Mira (Ope...
heeft ze nu een breaching charge die een (kogelvrij raam) maakt in de reinforced wall ?

iceycat breakdown :
YouTube: Rainbow Six Siege - In Depth: NEW Operator - MIRA TEASER TRAILER

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Eboman schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 07:27:
YouTube: Tom Clancy's Rainbow Six Siege - New Operator Preview: Mira (Ope...
heeft ze nu een breaching charge die een (kogelvrij raam) maakt in de reinforced wall ?
Zo ziet het er wel naar uit. Mensen denken op Reddit dat het ook een 1-way kogelvrij glas is (blijkbaar bestaat dat in het echt ook?) Dus dat alleen de defenders naar buiten kunnen schieten.

Als dit allemaal klopt zou het wel tof zijn. Heb op moment het idee dat de defenders, eenmaal helemaal terug getrokken op de objectives, totaal geen zicht hebben (op wat Valkyrie cams na) wat er 'buiten' allemaal gaande is.

De gadget van Mira brengt hier hopelijk wat verandering in. Anyway, dit weekend gaan we het allemaal meemaken.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

oViechiel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:04:
[...]

Zo ziet het er wel naar uit. Mensen denken op Reddit dat het ook een 1-way kogelvrij glas is (blijkbaar bestaat dat in het echt ook?) Dus dat alleen de defenders naar buiten kunnen schieten.

Als dit allemaal klopt zou het wel tof zijn. Heb op moment het idee dat de defenders, eenmaal helemaal terug getrokken op de objectives, totaal geen zicht hebben (op wat Valkyrie cams na) wat er 'buiten' allemaal gaande is.

De gadget van Mira brengt hier hopelijk wat verandering in. Anyway, dit weekend gaan we het allemaal meemaken.
Ga je ook weer spelen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gister even kort potje gespeeld, maar moet weer even wennen aan de controls :')

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
l-burna schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Ga je ook weer spelen dan? :)
Alleen voor de lol ;)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

oViechiel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:04:
[...]

als het echt one-way kogelvrij glas is ben ik benieuwd of glaz er wel doorheen kan schieten. Drone spot en schieten. En dat maakt het nog meer jammer dat Lord Chanka niet door kogelvrij glas (of vliegtuigraam) kan schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Nja, Lord Chanka is een meme - en dat zou het ook moeten blijven. Worst operator ever.

OT: Ik denk, ongeacht attacker / defender, dat ALS je door het glas heen kan schieten het geen toegevoegde waarde heeft. Op het moment is defense best wel in het nadeel, zo zie ik het in ieder geval.

De meta voor defense is 4 man (soms zelfs 5) roamen + peeken, met een beetje geluk krijg je een kill of 2 en dan kan je terug naar objectives. Kan toch niet het doel van het spel zijn.

En laat me niet beginnen over de mensen die naar buiten springen als defender om de attackers te peeken. Wat een drama design is dat.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

oViechiel schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:28:
Nja, Lord Chanka is een meme - en dat zou het ook moeten blijven. Worst operator ever.

OT: Ik denk, ongeacht attacker / defender, dat ALS je door het glas heen kan schieten het geen toegevoegde waarde heeft. Op het moment is defense best wel in het nadeel, zo zie ik het in ieder geval.

De meta voor defense is 4 man (soms zelfs 5) roamen + peeken, met een beetje geluk krijg je een kill of 2 en dan kan je terug naar objectives. Kan toch niet het doel van het spel zijn.

En laat me niet beginnen over de mensen die naar buiten springen als defender om de attackers te peeken. Wat een drama design is dat.
het naar buiten springen mag van mij ook wel weg ja. Realistisch gezien zouden ze waarschijnlijk binnen paar tellen afgeschoten zijn...

Wat mij betreft mag een defender die naar buiten gaat echt wel instant gespot worden. 90% van de spelers zijn dan alsnog te laat met reageren.

Leuk dat je de huidige meta aanhaalt met 1 roamer, iets waar de attackers nu dus harde counter operator tegen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
flessuh schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:08:
[...]

het naar buiten springen mag van mij ook wel weg ja. Realistisch gezien zouden ze waarschijnlijk binnen paar tellen afgeschoten zijn...

Wat mij betreft mag een defender die naar buiten gaat echt wel instant gespot worden. 90% van de spelers zijn dan alsnog te laat met reageren.

Leuk dat je de huidige meta aanhaalt met 1 roamer, iets waar de attackers nu dus harde counter operator tegen krijgen.
Blijkbaar doet Ubisoft toch iets met de feedback.

Roamers is best wel een probleem. In 'mijn tijd' kuch kuch hadden we er echt moeite mee. De ene map meer dan de ander. Uiteindelijk komt het er op neer dat je simpelweg geen tijd hebt om de roamer te killen (zonder zelf dood te gaan) EN ook nog een objective te doen.

Mira (defend) kan, hopelijk, van een afstand zien waar de enemy vandaan komt en dat counteren (Bandit).
Dat wil hopelijk zeggen dat de defenders weer echt kunnen gaan defenden zonder risky plays. Let maar op de komende 3 dagen. Defenders zullen echt veel gaan roamen. Potjes zullen best eentonig zijn op maps waar de attackers gewoon echt niet binnen kunnen komen (leuk voorbeeld: Consulate, defend, top floor)

Jackal (attack) kan, hopelijk, de roamers -sneller- zien / opsporen. Dat sneller is vooral belangrijk want 3 minuten is niet lang. Het gevolg is dan dat defenders minder snel gaan roamen omdat het niet rendabel is. Die balance zal nog wel een paar weken duren voordat de pro teams daar achter zijn.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik ben ook oprecht nieuwsgierig naar de streams, gewoon om te zien hoe ze spelen met de nieuwe operators...of hoe ze bedoeld zijn.
Flinke meta shift is altijd weer leuk wat mij betreft, blijft het spel toch steeds anders om te spelen. Niet dat siege saai is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Zeker! Ik kan niet wachten!
Had er toch graag bij willen zijn (A) Maarja, geld <-> werk.

Vind het ook zeker tof dat ze 'de gewone mens' laten spelen (lees: bekende Youtubers / Streamers (TangyD, shorty (van LIRIK)). Gelukkig is het niet zo dat je een gameplay demo te zien krijgt.

Misschien leuk om te weten; iedereen backstage kon de nieuwe operators gisteren al spelen in Canada bij de Six Invitational. Daar staan wat computers en kan je knallen tegen de rest.

Meta shift is altijd interessant, het is alleen soms compleet bagger -> Season 2 'Shotgun' meta.
Naar mijn mening is de huidige meta niet het doel van het spel. Het is niet attack tegen defend maar meer een soort team-deathmatch.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

oViechiel schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:30:
Zeker! Ik kan niet wachten!
Had er toch graag bij willen zijn (A) Maarja, geld <-> werk.

Vind het ook zeker tof dat ze 'de gewone mens' laten spelen (lees: bekende Youtubers / Streamers (TangyD, shorty (van LIRIK)). Gelukkig is het niet zo dat je een gameplay demo te zien krijgt.

Misschien leuk om te weten; iedereen backstage kon de nieuwe operators gisteren al spelen in Canada bij de Six Invitational. Daar staan wat computers en kan je knallen tegen de rest.

Meta shift is altijd interessant, het is alleen soms compleet bagger -> Season 2 'Shotgun' meta.
Naar mijn mening is de huidige meta niet het doel van het spel. Het is niet attack tegen defend maar meer een soort team-deathmatch.
ach voor mij is het meer roulette... Stottert mijn PC op het moment dat ik iemand zie of niet.. :+
Voor de zomer vakantiegeld maar even goed besteden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
Om 16:00 begint de Rainbow Six Siege Invitational. Pro teams uit de hele wereld (Xbox en PC) spelen voor $200,000! Daarnaast wordt er de komende dagen meer bekend over de nieuwe Operators.

twitch.tv/rainbow6

YouTube: Six Invitational - Day One

Wanbeleid is ook beleid.

Pagina: 1 ... 63 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.