flessuh schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:08:
[...]
het naar buiten springen mag van mij ook wel weg ja. Realistisch gezien zouden ze waarschijnlijk binnen paar tellen afgeschoten zijn...
Wat mij betreft mag een defender die naar buiten gaat echt wel instant gespot worden. 90% van de spelers zijn dan alsnog te laat met reageren.
Leuk dat je de huidige meta aanhaalt met 1 roamer, iets waar de attackers nu dus harde counter operator tegen krijgen.
Blijkbaar doet Ubisoft toch iets met de feedback.
Roamers is best wel een probleem. In 'mijn tijd' kuch kuch hadden we er echt moeite mee. De ene map meer dan de ander. Uiteindelijk komt het er op neer dat je simpelweg geen tijd hebt om de roamer te killen (zonder zelf dood te gaan) EN ook nog een objective te doen.
Mira (defend) kan, hopelijk, van een afstand zien waar de enemy vandaan komt en dat counteren (Bandit).
Dat wil hopelijk zeggen dat de defenders weer echt kunnen gaan defenden zonder risky plays. Let maar op de komende 3 dagen. Defenders zullen echt veel gaan roamen. Potjes zullen best eentonig zijn op maps waar de attackers gewoon echt niet binnen kunnen komen (leuk voorbeeld: Consulate, defend, top floor)
Jackal (attack) kan, hopelijk, de roamers -sneller- zien / opsporen. Dat sneller is vooral belangrijk want 3 minuten is niet lang. Het gevolg is dan dat defenders minder snel gaan roamen omdat het niet rendabel is. Die balance zal nog wel een paar weken duren voordat de pro teams daar achter zijn.
Wanbeleid is ook beleid.