in plat en diamond kan ik me dit voorstellen bij nieuwe spelers. moet zeggen dat ik er in gold niet echt moeite mee heb als nieuwe speler. stond gister zelfs een keer MVP tegen gold / plat players, moet wel zeggen dat de mensen waar ik mee speel me wel goed rond sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:08:
[...]
Vorig seizoen ( of iig de eerste) makkelijk plat en diamond geworden dus ik hoop juist wel die elite tegen te komen. Maar voor mn maat die nieuw is, was t wel vervelend. Die kon geen stap zetten.
als je een vol team plat3/diamond hebt dan krijg je ook dat soort spelers tegen je, nou dan is het wel altijd een flinke strijd hoor. Dan krijg je ook 9/10x een ESL top10 team tegen je. Vergelijkbaar met een cup spelen, eerste rondes zijn meestal easy, daarna krijg je standaard een team dat jou 5-0 van de mat veegt.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:08:
[...]
Vorig seizoen ( of iig de eerste) makkelijk plat en diamond geworden dus ik hoop juist wel die elite tegen te komen. Maar voor mn maat die nieuw is, was t wel vervelend. Die kon geen stap zetten.
Ik was vorig seizoen ook diamond maar dat was ook niet echt gemakkelijk, als je eenmaal matches in de plat 3 categorie hebt, komt het best nog vaak voor dat je toch verliest op strategie.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
ja we hadden dus zijn eerste plane match, 5stack van hoog level players en wij 3 randoms van leveltje +-50Daradius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:11:
[...]
in plat en diamond kan ik me dit voorstellen bij nieuwe spelers. moet zeggen dat ik er in gold niet echt moeite mee heb als nieuwe speler. stond gister zelfs een keer MVP tegen gold / plat players, moet wel zeggen dat de mensen waar ik mee speel me wel goed rond sturen.
Gister overigens een john wick momentje op terrorist hunt realistic. Zelfde gast speelt mee en loopt met zn shotgun tegen de eerste suicider aan. Biem! Ik loop maar die stomme border map in om deaud te gaan. Pistol (is het noscope?) er een paar en begin maar gewoon wat headshots te schieten. Uiteindelijk maar 1x geraakt en heel mn gadgets en primaries niet aan hoeven te raken, 1tapt de allerlaatste me door een muurtje heen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 12:54 ]
haha leuke map ook nog.... vind het zelf een lastige map om te spelen. Ben zelf overigens ook maar leveltje 45 ofzo. maar zoals ik al eerder zei, vind het echt een tof spel en zeker nu ik er steeds meer van begin te begrijpen. vind de nieuwe hibana een erg leuke operator om te spelen, en de gun is erg sterk. Als defenders ben ik grote fan van valkyrie, Bandit en Rook, Vind hun wapens erg fijn. En natuurlijk het spelen met de Cameratjes op valkyrie is gewoon leuk (moet alleen nog wat goede spots zien te vinden voor de camera's ).Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:45:
[...]
ja we hadden dus zijn eerste plane match, 5stack van hoog level players en wij 3 randoms van leveltje +-50
Dat kan ik eens proberen inderdaad. Zullen er vast wel meer met dit probleem zijn.MadMax12 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:58:
[...]
Misschien toch maar contact opnemen met de support van Ubisoft.
Lijkt me toch wel bijzonder dat jij alleen er niet in kan.
Misschien toch ergens een kink in de kabel.
Hmm. Ik zal eens even kijken, maar omdat er in het netwerk niets veranderd is zal dat het waarschijnlijk niet zijn.Daradius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:33:
[...]
Had zelf ook hetzelfde probleem op het begin, weet eigenlijk niet hoe ik het op heb gelost. Op forums lees ik veel dat het te maken heeft met je upnp instelling in je router (veel mensen zeggen dat je deze uit moet zetten). Ik heb hem overigens gewoon lekker aan staan. ook heb ik mijn DMZ aangepast op het ip van mijn pc (anders kreeg ik het ook niet werkend) dit heeft voor mij het probleem wel opgelost, maar weet niet of het voor iedereen op deze manier werkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 22-11-2016 18:48 ]
Ik heb sinds kort dit spel voor de PS4, was 18e bij de Bart Smit
Het is nog erg wennen, het is mn eerste fps op de ps4.
Tock zoek ikwat mensen die zin hebben om casual te squaden (voice available).
PSN: SgtBuzzkill_
@ me
@ me
Voeg me maar toe fevo-1190 .. ik zoek ook nog een squad ben wel al level 88.. speel eigenlijk vanaf day 1 , maar wel zo nu en dan overgestapt naar een andere game.Inuyasha schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:55:
Ik heb sinds kort dit spel voor de PS4, was 18e bij de Bart Smit![]()
@ me
Moet nog 4 ranked matches voor me rank..
Speel alleen dus met willekeurige team.
Zou weleens met gevorderde willen spelen om meer dingen te leren.
Vind die nieuwe ranks geen fuck aan. Was alweer plat 3.....
ik denk dat het voor veel spelers inderdaad niet uitdagend genoeg is. Mensen die vorig seizoen nog geen of net plat 1 waren, zijn nu plat 3/diamondDeFries schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:45:
Vind die nieuwe ranks geen fuck aan. Was alweer plat 3.....
ben ik blij dat ik nog redelijk nieuw benjurgenb1990 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:56:
[...]
ik denk dat het voor veel spelers inderdaad niet uitdagend genoeg is. Mensen die vorig seizoen nog geen of net plat 1 waren, zijn nu plat 3/diamond
solo kan, maar premade is wel makkelijker omdat de communicatie dan beter is.Daradius schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:47:
[...]
ben ik blij dat ik nog redelijk nieuw benheb ik nog een uitdaging. momenteel level 43 en gold 3 na mijn placements. is het slim om solo ranked te gaan spelen ? of raden jullie aan toch premade te gaan ?
en dat is toch wel belangrijk bij dit spel.
soms kom je solo ook goede mensen tegen en dan gaat het zeker goed.
maar mijn ervaring is wisselend solo.
Jammer dat meerendeel van de r6 players op pc speel .
Heb zelf een laptop die het waarschijnlijk niet aankan misschien dat iemand het weet, want heb hem wel via steam .
Intel pentium 3558U
6gb werkgeheugen
128gb ssd
Intel hd graphics
Heb zelf een laptop die het waarschijnlijk niet aankan misschien dat iemand het weet, want heb hem wel via steam .
Intel pentium 3558U
6gb werkgeheugen
128gb ssd
Intel hd graphics
Ik behoor tot die groep mensen. Gisteren echter nog wel een leuke clutch gemaakt op House:jurgenb1990 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:56:
[...]
ik denk dat het voor veel spelers inderdaad niet uitdagend genoeg is. Mensen die vorig seizoen nog geen of net plat 1 waren, zijn nu plat 3/diamond
ik had gisteren met crazy40, steenvlek en een random ook een match tegen 2 diamonds..... dan maak je ze af met 4-0.
Verwijderd
ik kan rainbow six siege voor 20 euro via playstation store krijgen. Is het de 20 euro nog waard?
als pc-gamer zeg ik volmondig JA.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:12:
ik kan rainbow six siege voor 20 euro via playstation store krijgen. Is het de 20 euro nog waard?
ik weet niet hoe levendig de PS-community is, maar volgens mij is daar ook nog genoeg activiteit voor een hoop competitie en plezier.
Jij bent rendier?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:43:
Gelukkig heb ik nog tegen en met oud penta gespeeld. Merrybike > rendier lel
Jij bent een oude penta spelert? Ik weet wel wie rendier is, heb zelf ook me oVie gespeeld.
Verwijderd
Jesus, ik maakte een grapje dat ik beter was dan rendier van oud penta.arienvanhelden schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:40:
[...]
Jij bent een oude penta spelert? Ik weet wel wie rendier is, heb zelf ook me oVie gespeeld.
Je zou jezelf maar aangevallen voelen door een vraag.. Wat is je uplay nick?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:18:
[...]
Jesus, ik maakte een grapje dat ik beter was dan rendier van oud penta.
Verwijderd
Dat doe ik niet, ik vraag me alleen af waarom het jou zo lang duurt voordat je door heb wat ik zeg.arienvanhelden schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:38:
[...]
Je zou jezelf maar aangevallen voelen door een vraag.. Wat is je uplay nick?
nog even voor de goeie orde. Ik heb ooit voor de grap ESL gespeeld, 1 potje, tegen penta. Daarin zat o.a. A1ga en Rendier, en rendier heb ik een paar comp potjes mee gedaan, a1ga ben ik laatst tegen gekomen in CS:GO mm wat opzich ook best grappig was.
Ik kwam in comp altijd boven rendier maar dat was omdat het spel toen 100x eenvoudiger was en je gewoon met die mini-smg kon rennend snipen. Daarom maakte ik een grapje dat ik beter was dan rendier, ken die hele gast voor de rest niet echt en heb al een jaar of wat (sinds 1e seizoen) niet met hem gesproken en uberhaubt maar 5x siege opgestart.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 19:08 ]

Zie onderstaande Roadmap

Tevens is er weer een Seasonpass te koop voor €29.99(Steam, UPlay)

Voor spelers die de game nog niet hebben, is Rainbox Six Siege in twee nieuwe opties beschikbaar:
Year 2 Gold Edition (€69,99) - bevat de volledige game en de Year 2 Pass
Complete Edition (€89,99) - bevat de volledige game, de Year 2 Pass en de Oudgediendenbundel
Begin februari is er een event waar meer bekent gemaakt gaat worden.
Ik verwacht dat Y2S1 half februari beschikbaar zal zijn.

En nu is het wachten op de mensen die de trailer frame voor frame gaan ontcijferen en elke hint/detail proberen te spotten
Twijfel of ik weer 'n seasonpass gaat aanschaffen.
Toch weer 30 euro voor beperkte inhoud.
Andere kant gun ik de makers van siege dat extraatje wel.
Toch weer 30 euro voor beperkte inhoud.
Andere kant gun ik de makers van siege dat extraatje wel.
Hoewel het een geweldig spel is. En ik er super veel genoten van heb.
Ga ik niet nog eens een season pass van 30 euro kopen. Zodat ik de uitbreidingen 1 week eerder kan spelen.
Ga ik niet nog eens een season pass van 30 euro kopen. Zodat ik de uitbreidingen 1 week eerder kan spelen.
Is zo , maar gratis dlc's moeten worden gesteund..Bart.Me schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:54:
Hoewel het een geweldig spel is. En ik er super veel genoten van heb.
Het hoef inderdaad niet, maar gun het ze wel al vind ik 30 euro aan de dure kant.
Ik heb de eerste season pass gekocht. Ook puur om ze te steunen en omdat ik het een geweldig spel vindt.fevo-1190 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:59:
[...]
Is zo , maar gratis dlc's moeten worden gesteund..
Het hoef inderdaad niet, maar gun het ze wel al vind ik 30 euro aan de dure kant.
Alleen een tweede keer 30 uitgeven vindt ik nu toch best pittig worden. Voornamelijk omdat het inhoudt dat je de operators en nieuwe mappen een week eerder kan spelen/gebruiken.
Als ze nu echt iets extra's toevoegde zou ik het nog wel waardt vinden.
We gaan over van Teamspeak naar Discord.
Over een week zal ik de Teamspeak dichtgooien. Je mag de Discord link met iedereen delen.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Over een week zal ik de Teamspeak dichtgooien. Je mag de Discord link met iedereen delen.
[ Voor 9% gewijzigd door PerlinNoise op 04-12-2016 19:24 ]
Wow... Dat is nogal een grote aankondiging. Heb er niks op tegen verder maar ben wel benieuwd naar de reden van de aanpassing.
Veel community's zijn overgestapt op Discord. Zo heb je beter overzicht wie er online zijn. Tekstkanalen zijn veel beter, ook terug te lezen wanneer je offline bent, ook via mobiele apps.
[ Voor 28% gewijzigd door PerlinNoise op 04-12-2016 17:03 ]
Helaas, Discord wil niet echt werken bij mij
Kan ik ergens mee helpen? Wat werkt er niet goed?arienvanhelden schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:11:
Helaas, Discord wil niet echt werken bij mij
[ Voor 5% gewijzigd door PerlinNoise op 04-12-2016 17:30 ]
Misschien even de link members-only maken. Je weet maar nooit welke random asshole de Channel binnen komt lopen.PerlinNoise schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:34:
We gaan over van Teamspeak naar Discord.
Goede keuze om naar Discord te gaan. Vind het lekkerder werken dan Teamspeak.
[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 04-12-2016 19:13 ]
Nope, heb zelf al het een en ander geprobeerd maar hij blijft random uitvallen. (Valt connectie oid werg)PerlinNoise schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:26:
[...]
Kan ik ergens mee helpen? Wat werkt er niet goed?
Tot nog toe is discord maar erg laggy, ik merk dat mensen soms dubbel klinken enzo.. Beetje onoverzichtelijk ook..
Beetje bloated allemaal imho
_@/'
Gister ook maar even aangemeld bij Discord.
Nog niet gebruikt, maar zeker jammer dat de TS er mee ophoud.
Nog niet gebruikt, maar zeker jammer dat de TS er mee ophoud.
TS weg... Noooooo. Is Discord nu daadwerkelijk zoveel beter dan? Vond TS wel fijn.
Jammer dat TS ophoudt.
Veel fijner dat Discord tot nu toe.
En wat maakt het nou uit dat veel community's overgestapt zijn?
Veel fijner dat Discord tot nu toe.
En wat maakt het nou uit dat veel community's overgestapt zijn?
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Discord is naar mijn mening zeker een improvement over TeamSpeak.
Geluidskwaliteit is goed *
UI is clean
Heeft een goede webclient
In het verleden vergeleek ik het met Slack + Mumble toen het voor Eve organisaties meer gebruikt ging worden. Er is niets mis met Teamspeak, maar Discord doet wat Teamspeak doet en meer. Daarom vind ik het een improvement.
* - Zorg dat het kanaal op West-Europa zit. Niet Amsterdam, die is soms laggy en kan robot-stem veroorzaken. West-Europa heeft deze problemen niet. DIt is echter een actie die maar een enkele keer uitgevoerd moet worden en ik weet niet of dit nog relevant is (was maanden geleden zo, er zijn improvements in audio geweest in een recente update).
Geluidskwaliteit is goed *
UI is clean
Heeft een goede webclient
In het verleden vergeleek ik het met Slack + Mumble toen het voor Eve organisaties meer gebruikt ging worden. Er is niets mis met Teamspeak, maar Discord doet wat Teamspeak doet en meer. Daarom vind ik het een improvement.
* - Zorg dat het kanaal op West-Europa zit. Niet Amsterdam, die is soms laggy en kan robot-stem veroorzaken. West-Europa heeft deze problemen niet. DIt is echter een actie die maar een enkele keer uitgevoerd moet worden en ik weet niet of dit nog relevant is (was maanden geleden zo, er zijn improvements in audio geweest in een recente update).
[ Voor 9% gewijzigd door Kaasdipje op 05-12-2016 09:46 ]
Gisteren een uur met 5 man via het Discord kanaal een paar potjes siege gedaan en met zeggen dat er voor mij geen merkbaar verschil was in geluidskwaliteit t.o.v. de TS server. Ik heb ook geen issues opgemerkt rondom de verbindingskwaliteit.
De clients bieden ook meer functies die ervoor kunnen zorgen dat de community verder uit kan groeien. Ik zie Discord als TS 2.0 en er zit een leuk ontwikkelaars team achter die actief met nieuwe updates komen.
Persoonlijk vind ik het aanmaken van een account niet z'n probleem en ze hebben de mogelijkheid om twee stap verificatie aan te zetten.
De clients bieden ook meer functies die ervoor kunnen zorgen dat de community verder uit kan groeien. Ik zie Discord als TS 2.0 en er zit een leuk ontwikkelaars team achter die actief met nieuwe updates komen.
Persoonlijk vind ik het aanmaken van een account niet z'n probleem en ze hebben de mogelijkheid om twee stap verificatie aan te zetten.
Voor de mensen die op TS door willen is dit het nieuwe adres: z.poiasd.nl.
Zelf zit ik namelijk niet zo te wachten op weer wat anders. In mijn ogen verbeterd hier niets?
Zelf zit ik namelijk niet zo te wachten op weer wat anders. In mijn ogen verbeterd hier niets?
mijn siege hangt als ik op discord zit, dus blijf sowieso op teamspeakDeFries schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:54:
Potato PCjurgenb1990 schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:56:
[...]
mijn siege hangt als ik op discord zit, dus blijf sowieso op teamspeak
Vraag, ik kan helaas dit nergens terugvinden waardoor het mij niet duidelijk wordt. Als ik een season pass year 2 koop, krijg ik dan gelijk alle operators van year 1 (bv blackbeard)? of moet ik dan ze alsnog aankopen via renown of r6 credits?
Als ik dit zo lees: https://rainbow6.ubi.com/...05-16&ct=tcm:148-76770-32 vermoed ik dat je de operators uit year 1 moet unlocken en dat je in year 2 alle operators zonder renown krijgt (dus gewoon de bonus van een season pass)appeltje eitje schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:59:
Vraag, ik kan helaas dit nergens terugvinden waardoor het mij niet duidelijk wordt. Als ik een season pass year 2 koop, krijg ik dan gelijk alle operators van year 1 (bv blackbeard)? of moet ik dan ze alsnog aankopen via renown of r6 credits?
bl44t
Er is een speciale pack waar je die operators van s1 in één keer krijgt. Weet niet zo 123 waar je die kan vindenappeltje eitje schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:59:
Op de officiële website van Ubisoft lees ik het volgende:appeltje eitje schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:59:
If you missed out on the original Season Pass, you can now unlock all 8 of the original Year 1 Operators with the new Legacy Operator Bundle. This bundle instantly unlocks Buck, Frost, Blackbeard, Valkyrie, Capitao, Caveira, Echo, and Hibana. Find the Legacy Operator Bundle available now at the in-game shop for 2400 R6 Credits.
Kortom, voor 2400 R6 credits zou je bij de in-game shop de legacy bundel met de year 1 operators moeten kunnen aanschaffen. Je krijgt bij de year 2 season pass zelf ook nog 600 R6 credits volgens mij. Dus het kost je dan bovenop de Y2 seasonpass nog 'slechts' 1800 R6 credits extra.
Thanks voor het posten.DeFries schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:54:
Imho wel zo fair om iedereen de kans te geven om te kiezen wat hij/zij fijn vind. Ik proef in ieder geval dat een groot deel discord niet zo zitten, dan kan ik op deze manier de community een (tijdelijke) oplossing bieden.
Kijk mij is het om het even - "ik wil" is leuk - maar uiteindelijk kiest de community toch. En dan liever op een fatsoenlijk ingerichte TS dan een nog verder versplinterde community.
_@/'
Even hoe ik er tegenaan kijk;
)
Verder ben ik van mening dat het handiger was geweest om te peilen wat de rest hier wil, als je niet langer wilt betalen voor de TS om welke reden dan ook is dat natuurlijk je goed recht. Ik denk echter dat er voldoende gegadigden zijn die een paar euro bij elkaar willen leggen om de financiering van de TS te verzorgen indien nodig, daarnaast zijn er voldoende anderen die een TS hebben draaien en deze beschikbaar willen stellen aan deze community.
Maar laat men wel gezamenlijk beslissen wat er dan moet gebeuren en neem deze beslissing (die impact heeft op deze gehele community) niet zelf om halsoverkop naar discord over te stappen. Zo zit ik er zelf absoluut niet op te wachten op naast skype en TS nóg een of andere voip app te installeren die ik verder toch nooit gebruik en die ik me "eigen moet maken" terwijl ik dik tevreden ben over het functioneren van TS.
Ik hoop dat je je niet al te erg aangevallen voelt. Ik wilde graag delen hoe ik er over dacht
Dit is natuurlijk geen reden om over te stappen (iets met de rest springt toch ook de afgrond in?PerlinNoise schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:02:
Veel community's zijn overgestapt op Discord
In welk opzicht? persoonlijk ervaar ik geen problemen door onoverzichtelijkheid van TS in welk aspect dan ook...PerlinNoise schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:02:
Zo heb je beter overzicht wie er online zijn. Tekstkanalen zijn veel beter, ook terug te lezen wanneer je offline bent, ook via mobiele apps.
Verder ben ik van mening dat het handiger was geweest om te peilen wat de rest hier wil, als je niet langer wilt betalen voor de TS om welke reden dan ook is dat natuurlijk je goed recht. Ik denk echter dat er voldoende gegadigden zijn die een paar euro bij elkaar willen leggen om de financiering van de TS te verzorgen indien nodig, daarnaast zijn er voldoende anderen die een TS hebben draaien en deze beschikbaar willen stellen aan deze community.
Maar laat men wel gezamenlijk beslissen wat er dan moet gebeuren en neem deze beslissing (die impact heeft op deze gehele community) niet zelf om halsoverkop naar discord over te stappen. Zo zit ik er zelf absoluut niet op te wachten op naast skype en TS nóg een of andere voip app te installeren die ik verder toch nooit gebruik en die ik me "eigen moet maken" terwijl ik dik tevreden ben over het functioneren van TS.
Ik hoop dat je je niet al te erg aangevallen voelt. Ik wilde graag delen hoe ik er over dacht
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Speel dit game 2 weken ongeveer en zit nu op gold rank op de ps4 pro
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2016 14:47 ]
Netjes..Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:12:
Speel dit game 2 weken ongeveer nu ziet op gold rank, op de ps4 pro
Zijn jou laadtijden stuk minder dan de gewone ps4 gebruikers?
En terrorist hunt speel je nu ook gewoon op 30fps of hoger?
Verwijderd
Mijn laad tijden zijn idd snel. Ook speelt het vloeiend voor mij. Ik ben zelf kritisch over lang wachten qua laden maar hier heb ik dat totaal nietfevo-1190 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:38:
[...]
Netjes..
Zijn jou laadtijden stuk minder dan de gewone ps4 gebruikers?
En terrorist hunt speel je nu ook gewoon op 30fps of hoger?
Zou je een voordeel hebben tegenover de gewone ps4 gebruikers denk je of niet?
Zat ook lang te twijfelen om m'n ps4 te verkopen en de pro terug te kopen, maar toch niet gedaan.
Aangezien ik nog geen uhd tv heb en voorlopig ook geen gaat kopen.
Zat ook lang te twijfelen om m'n ps4 te verkopen en de pro terug te kopen, maar toch niet gedaan.
Aangezien ik nog geen uhd tv heb en voorlopig ook geen gaat kopen.
Ik vermoed dat je met een PS4 pro geen voordeel hebt op de gewone PS4.
Iemand met een snellere PC is ook niet perse sneller of in het voordeel ten opzichte van iemand met een langzame pc.
Iemand met een snellere PC is ook niet perse sneller of in het voordeel ten opzichte van iemand met een langzame pc.
Verwijderd
Geen idee of ik voordeel hebt maar voor mij speelt het vloeiend. Ik ben 2 weken terug begonnen en zit in ranked al in gold rating
Er is een aardig update onderweg met wat verbeteringen en wijzigingen. Volgens mij moet deze vandaag uitkomen.
Dit zijn een aantal van de verbeteringen en wijzigingen:
Tachanka krijgt een schild voor z'n wapen/hoofd van 500hp.
Blackbeard z'n schild gaat van 150hp naar 60hp. Dus nog maar 1 a 2 kogels nodig om het schild van Blackbeard kapot te schieten.
Smoke gooit z'n gas granaten straks net zoals gewone granaten worden gegooid. Dus verder en sneller dan dat hij nu doet.
Fuze krijgt een extra Cluster Charge, en de Cluster Charge krijgt een grotere ontploffingsradius.Wil niet perse zegen dat het dodelijker is.
Bandit krijgt een extra batterij.
Glaz krijgt een extra magazijn en schiet sneller. En minder recoil.
De recoil van SMG's wordt aangepast.
Schilden zijn straks beter bestand tegen explosies. Maar dat geld alleen als ze ontploffen aan de voorkant van het schild. Achterkant is nog steeds dodelijk.
Bron: http://rainbow6.ubi.com/s...dcrow/reinforcements.aspx
Dit zijn een aantal van de verbeteringen en wijzigingen:
Tachanka krijgt een schild voor z'n wapen/hoofd van 500hp.
Blackbeard z'n schild gaat van 150hp naar 60hp. Dus nog maar 1 a 2 kogels nodig om het schild van Blackbeard kapot te schieten.
Smoke gooit z'n gas granaten straks net zoals gewone granaten worden gegooid. Dus verder en sneller dan dat hij nu doet.
Fuze krijgt een extra Cluster Charge, en de Cluster Charge krijgt een grotere ontploffingsradius.Wil niet perse zegen dat het dodelijker is.
Bandit krijgt een extra batterij.
Glaz krijgt een extra magazijn en schiet sneller. En minder recoil.
De recoil van SMG's wordt aangepast.
Schilden zijn straks beter bestand tegen explosies. Maar dat geld alleen als ze ontploffen aan de voorkant van het schild. Achterkant is nog steeds dodelijk.
Bron: http://rainbow6.ubi.com/s...dcrow/reinforcements.aspx
Tevens komt de University map uit de Situations beschikbaar vanaf vandaag.
Niet alleen de wapens van Glaz en de SMG's worden aangepast.
Zie onderstaande lijst met aanpassingen!
Niet alleen de wapens van Glaz en de SMG's worden aangepast.
Zie onderstaande lijst met aanpassingen!
Tevens zijn onderstaande zaken gefixed:Weapons Balancing
As you may know, Assault Rifles (“AR”) are much stronger damage wise than Submachine guns (“SMG”). As a way to balance them, they also have more recoil. In some cases for the Defenders, some submachines guns had recoil that was significant enough to make them unappealing. We are trying to reinforce our balance vision of AR vs SMG’s. AR’s have high recoil and high damage while SMG’s have low damage and low recoil. These four changes to the Caveira, Frost, Castle, Pulse, and Smoke’s weapons are going in that direction. Their recoil has been reduced and it should give the player improved accuracy with those weapons.
Before we delve into the changes here is a legend for most of the terms you will see below.
◾Gun rise: The general rate at which the weapon will rise after each continuous shot.
◾Diamond Shape: General recoil shape.
◾First shot recoil: How big of a jump the recoil will have after the first shot is fired.
◾Centering Time: Time it takes for the weapon to center itself back after a shot or a series of shots.
◾Recoil Increase: How much more important the recoil becomes after each continuous shot.
◾Maximum Recoil: The maximum intensity the recoil will reach after firing a series of shots.
Note that the changes below are not platform specific. So if you’re using a gamepad on the PC, it will still register the gamepad inputs.
M12 – CAVEIRA
Keyboard & Mouse
◾Gun rise decreased by 41%
◾Reworked diamond shape to have less vertical pull.
◾First shot recoil reduced by 22%
Gamepad
◾Gun rise decreased by 43%
◾First shot recoil reduced by 24%
9mm C1 – FROST
Keyboard & Mouse
◾Gun rise decreased by 12%
◾Reworked diamond shape to have a little less pull to the left
◾First shot recoil decreased by 22%
◾Maximum recoil decreased by 22%
◾Centering time increased by 213% (looks intense, but it was extremely low, you shouldn’t feel that much of a change)
Gamepad
◾Gun rise decreased by 17%
◾Reworked diamond shape to have a little less pull to the left
◾First shot recoil decreased by 27%
◾Maximum recoil decreased by 27%
◾Centering time decreased by 25%
UMP45 – CASTLE, PULSE, FBI RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Gun rise decreased by 15%
◾Maximum recoil decreased by 15%
◾Centering time increased by 213% (looks intense, but it was extremely low, you shouldn’t feel that much of a change)
Gamepad
◾Gun rise decreased by 20%
◾First shot recoil decreased by 33%
◾Maximum recoil decreased by 25%
◾Centering time decreased by 50%
FMG-9 – SMOKE, SAS RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Gun rise decreased by 21%
◾Recoil increase decreased by 25%
◾Maximum recoil decreased by 35%
◾First shot recoil multiplier decreased by 18%
Gamepad
◾Gun rise decreased by 29%
OTS-03 – GLAZ
After a lot of feedback received by the community and pro league players, Glaz’s OTS-03 is getting a much needed buff. It was too difficult to chain shots quickly one after the other on a moving target and that is why we are making it easier to do so.
◾Rate of fire has been increased from 110 to 220.
◾Reworked the diamond shape to have less horizontal pull.
Keyboard & Mouse
◾Centering time from decreased by 50%
◾First shot recoil decreased by 60%
Gamepad
◾Centering time from decreased by 60%
◾First shot recoil decreased by 68%
That is it for the major weapon changes. The following weapon tweaks are mostly minor and aim to better categorize them amongst their respective weapon type. Most Assault Rifles should have the same kind of recoils, and so should all Submachine guns and so on. This should make the way recoils behave a lot more consistent within their weapon type.
The second types of minor weapon tweak are mostly reduction of some parameters that we felt make the recoils hard to control on a gamepad.
Note: Some of these buff and nerfs look like they are important but the original values were so small that even if it’s tripled, you won’t feel that extreme of a change.
9x19VSN – KAPKAN, TACHANKA, SPETSNAZ RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 213%
Gamepad
MP5 – DOC, ROOK, GIGN RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil decreased by 28%
◾Centering time increased by 125%
Gamepad
◾First shot recoil decreased by 44%
MP5K – MUTE, SAS RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil decreased by 41%
Gamepad
◾First shot recoil decreased by 63%
MP5SD – ECHO
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil decreased by 28%
Gamepad
P90 – DOC, ROOK, GIGN RECRUIT
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 313%
Gamepad
◾Centering time decreased by 25%
MP7 – BANDIT, GSG 9 RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 250%
Gamepad
MPX - VALKYRIE
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil decreased by 30%
◾Centering time increased by 250%
Gamepad
AUG A2 – IQ, GSG 9 RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil increased by 60%
◾Multiplier Increase decreased by 20%
◾Centering time increased by 100%
Gamepad
◾Centering time decreased by 44%
C8-SFW – BUCK
Keyboard & Mouse
Gamepad
◾Centering time decreased by 34%
F2 – TWITCH, GIGN RECRUITS
Gamepad
AR33 – THATCHER, SAS RECRUITS
Gamepad
416-C – JÄGER, GSG 9 RECRUITS
Keyboard & Mouse
Gamepad
◾Centering time decreased by 38%
G36C - ASH
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 25%
Gamepad
L85A2 – SLEDGE, THATCHER, SAS RECRUIT
Keyboard & Mouse
Gamepad
AK-12 – FUZE, SPETSNAZ RECRUITS
Gamepad
◾Centering time decreased by 16%
◾First shot recoil increased by 20%
PARA-308 - CAPITAO
Keyboard & Mouse
Gamepad
◾Centering time decreased by 38 %
◾Gun rise increased by 26%
R4-C – ASH, FBI SWAT RECRUITS
Keyboard & Mouse
Gamepad
◾Centering time decreased by 34%
◾Gun rise increased by 22%
MK-17 CQB - BLACKBEARD
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 50%
Gamepad
◾Centering time decreased by 22%
552 COMMANDO – IQ, GSG 9 RECRUITS
Reworked the overall recoil for both KB&M and Gamepad as it had a lot of legacy values (the old way we use to do the recoils). It is hard to compare it from the previous version to this new one. Try it out and see for yourself.
556XI – THERMITE, FBI SWAT RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 50%
◾First shot recoil increased by 31%
◾Gun rise decreased by 15%
Gamepad
◾First shot recoil decreased by 24%
◾Gun rise increased by 33%
◾Maximum recoil decreased by 70%
G8A1 – IQ, GSG 9 RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 37%
◾Reworked diamond shape for it to pull less in all directions.
Gamepad
◾Gun rise increased by 25%
M249 - CAPITAO
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 11%
◾Gun rise increased by 73%
Gamepad
◾Centering time increased by 29%
◾Gun rise increased by 36%
6P41 – FUZE, SPETSNAZ RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 39%
◾Gun rise increased by 23%
Gamepad
◾Multiplier Increase decreased by 41%
◾Gun rise increased by 19%
SMG-11 – SLEDGE, SAS RECRUITS
Gamepad
◾First shot recoil decreased by 16%
◾Gun rise decreased by 21%
◾Maximum recoil decreased by 13%
BEARING-9 – ECHO, HIBANA
Gamepad
◾Gun rise decreased by 32%
◾Reworked diamond shape to be coherent with Keyboard and Mouse diamond shape
5.7 USG – FBI SWAT OPERATORS AND RECRUITS
Keyboard & Mouse
◾Centering time decreased by 40%
◾Gun rise increased by 20%
Gamepad
◾Centering time decreased by 65%
◾First shot recoil decreased by 20%
◾Adjusted Diamond shape to be coherent with Keyboard and Mouse diamond shape
PRB92 - CAPITAO
Keyboard & Mouse
◾Centering time decreased by 47%
Gamepad
◾Centering time decreased by 58%
◾First shot recoil decreased by 50%
MK1 9MM
Keyboard & Mouse
Gamepad
◾Centering time decreased by 66%
LFP586
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil decreased by 25%
◾Gun rise increased by 43%
◾Adjusted Diamond shape to be larger than Gamepad diamond shape
Gamepad
◾Centering time decreased by 20%
◾First shot recoil decreased by 38%
D-50
Keyboard & Mouse
◾Gun rise decreased by 43%
Gamepad
◾Centering time decreased by 20%
P9
Keyboard & Mouse
◾Centering time decreased by 46%
Gamepad
◾Centering time decreased by 63%
◾First shot recoil decreased by 17%
◾Gun rise decreased by 9%
GSH-18
Keyboard & Mouse
◾Centering time decreased by 46%
Gamepad
M45 MEUSOC
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 150%
◾Gun rise increased by 30%
Gamepad
◾Centering time decreased by 38%
◾Gun rise decreased by 23%
PMM
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 25%
◾First shot recoil increased by 33%
◾Gun rise increased by 30%
P226 MK 25
Keyboard & Mouse
◾Reworked diamond shape to have less pull to the right
◾Gun rise increased by 10%
Gamepad
P229
Keyboard & Mouse
◾Centering time increased by 80%
◾First shot recoil increased by 38%
◾Gun rise increased by 16%
Gamepad
◾Centering time decreased by 60%
P12
Keyboard & Mouse
Gamepad
SPAS-15
Keyboard & Mouse
◾First shot recoil increased by 38%
Gamepad
Gameplay
◾FIXED – If a player has Rook’s armor equipped, a neck shot will result in a DBNO state, as opposed to death. This was leading to an increase in “Headshot, Injured” events.
◾FIXED – Shield Operators impacted by a Flash effect (Blitz shield or Stun Grenade) no longer hold their shield properly.
◾FIXED – A hitbox mismatch occurs when manually reviving a DBNO Operator that is using a gadget/camera, and shooting them with Doc’s Stim Pistol at the same time.
◾FIXED – The muzzle break attachment hides the flash on secondary weapons.
◾FIXED – Headshot bonus is awarded when landing a melee kill, even if a headshot was not performed.
◾FIXED – Players are able to vault from certain windows, even when a vault prompt is not presented.
◾FIXED – Barricades are sometimes vaultable prior to reaching the intended amount of destruction.
◾FIXED – Melee animations are not properly represented when attacking from a crouched or prone position.
◾FIXED – Defenders are able to circumvent the “Enemy Detected Outside” message by standing close to a reinforced wall.
◾FIXED – Players sometimes see a “Press F to enhance” prompt.
◾FIXED – Players receive threat indicators when being shot by suppressed weapons.
◾FIXED – Nitro Cells and Smoke’s Beauties can be thrown outside during the Preparation Phase.
◾FIXED – Interrupting a revive action will cause an Operator’s weapon to disappear from 1st person view.
◾FIXED – Destruction of walls and barricades does not replicate properly on all clients, and can lead to rubberbanding.
Operators
Blitz
◾FIXED – Idle animations have too much movement with the shield out, thus making Blitz vulnerable.
Bandit
◾FIXED – Points are not properly awarded for deploying more than 2 Shock Wire Batteries.
Buck
◾FIXED – Master Key device is not consistently destroying studs in walls on all maps. (This is a work in progress).
Caveira
◾FIXED – Players are able to disconnect before the completion of an interrogation and prevent it from completing.
Capitao
◾FIXED – Capitao loves his tactical crossbow so much that he sometimes does not equip his primary weapon when a player tries to switch weapons during the Article 5 mission, or while reloading.
◾FIXED – The color of the magazine for Capitao’s crossbow does not always change colors as intended.
◾FIXED – Damage is not received by the Asphyxiating bolts if they are fired at the head.
◾FIXED – Interrupting a crossbow reload by sprinting will result in an incorrect ammo count.
Doc
◾FIXED – Self-heal persists through the end of round replay.
◾FIXED – Revive animation is broken when a player is revived by the Stim Gun.
IQ
◾FIXED – Destroyed Cameras are still present when using the RED Mk III “Spectre".
Frost
◾FIXED – The Welcome Mat is sometimes able to trap players through a barricaded doorway.
Mute
◾FIXED – Jammer range is not properly depicted during Overtime Match Point.
◾FIXED – Jammer does not properly block remote triggers if the enemy stays within the Jammer’s radius.
Montagne
◾FIXED – Montagne’s deployed shield is only interrupted by Echo’s drone when struck from the front.
Sledge
◾FIXED – Points are not awarded for destroying walls with the Breaching Hammer.
Twitch
◾FIXED – Shock Drone does not have a crosshair during the Preparation Phase.
◾FIXED – The first shock from Twitch’s Shock Drone does not deal any damage.
Valkyrie
◾FIXED – Valkyrie’s hitbox does not always register properly when an enemy lands a headshot from the side.
◾FIXED – Destroying the final Black Eye while it is being used will cause the player to automatically switch their viewpoint to Echo’s drone.
Echo
◾FIXED – Assist points are not granted when disorienting an enemy that a teammate kills.
◾FIXED – Negative points are not received when hitting a friendly target with Yokai’s Sonic Burst.
◾FIXED – Yokai drone can sometimes clip through the ceiling.
◾FIXED – Drone effect ends when switching to a Camera or Drone.
◾FIXED – Drone effect is decreased when a player vaults.
◾FIXED – The drone will sometimes teleport to the ceiling if switched to Weapon Mode while under a barricade.
Hibana
◾FIXED – X-KAIROS pellets that are “lost” still appear on IQ’s EDD.
◾FIXED – the 6th X-KAIROS pellet remains a few seconds after exploding.
◾FIXED – X-KAIROS pellets do not always detonate when shot in the corner of a room.
◾FIXED – A brief FPS freeze can sometimes be experienced when Hibana uses her gadget.
◾FIXED – Sometimes Hibana’s gadget is automatically swapped after firing the last salvo.
Thermite
◾FIXED – After being picked back up off of a jammed wall, the Exothermic charge will sometimes display a “Charge is jammed” message after being placed on a wall that is not jammed.
Level Design
All Maps
◾FIXED – In some instances, light coming in from outside can hinder player’s ability to see outside.
Club House
◾FIXED – In EXT Parking, the lamp causes a corrupted lighting effect inside of the bar.
Kanal
◾FIXED – Players are able to vault through a set of wooden panels to clip into the wall.
Hereford
◾FIXED – Attackers can force a drone through an area with missing collision and move it through the walls of EXT Garage Top.
Bank
◾FIXED – A section of the wall in the Executive Lounge Room can only be seen through from one side.
◾FIXED – A section of the 1F Tellers ceiling can be seen/shot through, without the same opening be present in 2F Executive Lounge.
◾FIXED – Newsstands in EXT Plaza have no collision and can be shot through.
Consulate
◾FIXED – Players are able to shoot from under the stairs through the structure after destroying a part of the wall in Archives Corridor.
Chalet
◾FIXED – A section of the outside wall in Master Bedroom can be seen/shot through.
◾FIXED – Part of the ceiling above 1F Great Room Stairs has no collision with drones.
Skyscraper
◾FIXED – The floor/ceiling between 2F Tea Room and 1F Restaurant has a section that can only be destroyed from below.
Game Mode
Hostage
◾FIXED – The hostage is able to withstand a significantly reduced amount of damage if revived using Doc’s Stim Pistol.
Spectator Camera
◾FIXED – The camera view switches between the first and second floor for some rooms of Skyscraper.
User Experience
Hostage
◾FIXED – The reloading animation for the P226 does not flow properly while rappelling.
◾FIXED – Players are able to use the location pings while operating a camera or drone.
◾FIXED – Accepting a squad invitation after having your console in “Stand By” mode will result in an error code.
speelde deze map ook vandaag voor het eerst, jeetje wat een open map, zonder die vervelende gas is het wel een brute map. maar slecht te defenden tot nu toe, maar ging toch best goedMadMax12 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:06:
Tevens komt de University map uit de Situations beschikbaar vanaf vandaag.
[...]
Floksor
Ben ook erg benieuwd hoe de map nu is.
Gister en vandaag gaat het er voor mij niet van komen.
Hopelijk dit weekend wel wat uurtjes maken.
onder andere in deze nieuwe map.
Gister en vandaag gaat het er voor mij niet van komen.
Hopelijk dit weekend wel wat uurtjes maken.
onder andere in deze nieuwe map.
gister avond redelijk veel gespeeld, helaas nog niet in de nieuwe map gekomen
ben erg benieuwd en hoop dat ik hem vanavond wel te zien krijg.
Die hogere rpm van Glaz maakt hem stukken beter in CQC situaties, wel heb ik nog steeds een flikkerende acog sight op pc. En hier en daar nog wat bugs, ik heb het gevoel dat er tegenwoordig veel meer van dit soort kleine bugs in zitten dan in het begin van het spel.
Members only: Tweakers Discord/TS
Inloggen
Zullen we het gezellig houden mensen?
De nieuwe map is meteen me lievelings map!
Wat een toffe map en goed van ubisoft om de community zo tevreden te houden.
De nieuwe map is meteen me lievelings map!
Wat een toffe map en goed van ubisoft om de community zo tevreden te houden.
Laten we met zijn allen druk gaan maken op welke manier je met elkaar praat? Als je het niet bevalt dan ga je toch ergens anders heen? Als je aan het trollen bent, zoals nu gebeurd en mensen zeiken over Discord, dan is het handig om iemand te hebben die de boel een beetje onder controle houdt.Steephh schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:23:
***members only***
En omdat Sander nu de Discord heeft opgezet is het ineens dat hij overal "de baas wil spelen". Waarom was je dan altijd online op TS? Daar was hij toch ook admin. En vind het een beetje lafjes om zo op de man te spelen.
Maar nogmaals, als je het niet bevalt, er zijn alternatieven genoeg
bl44t
Afgelopen weekend een paar potjes gespeeld met de heren van hier en damn wat heb ik jullie gemist. It's time for a comeback!
We hebben je ook nodig Q!Ethnic schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:22:
Afgelopen weekend een paar potjes gespeeld met de heren van hier en damn wat heb ik jullie gemist. It's time for a comeback!
Het ging me puur om het feit dat berichten verwijderd werden. Het interesseert me verder totaal niet wie wat gebruikt, ik gebruik zelf vaak beide. Ik zit dus zowel op TS als Discord.YaaD schreef op maandag 19 december 2016 @ 06:59:
[...]
Laten we met zijn allen druk gaan maken op welke manier je met elkaar praat? Als je het niet bevalt dan ga je toch ergens anders heen? Als je aan het trollen bent, zoals nu gebeurd en mensen zeiken over Discord, dan is het handig om iemand te hebben die de boel een beetje onder controle houdt.
En omdat Sander nu de Discord heeft opgezet is het ineens dat hij overal "de baas wil spelen". Waarom was je dan altijd online op TS? Daar was hij toch ook admin. En vind het een beetje lafjes om zo op de man te spelen.
Op de man spelen? Wie berichten verwijderd waarin mensen discussie voeren of uberhaupt mensen te laten weten dat er ook nog een TS is voor wie wil, kan een reactie verwachten.
Het "baas spelen" slaat dus voornamelijk op het willen controleren / beinvloeden wat mensen willen gebruiken door mensen onwetend te houden en naar een keuze te forceren in plaats van ze de vrije keuze te laten.
Ik vind het prima als Perlin admin is, hij heeft de zaken netjes geregeld. Ik vind het alleen uncool als er berichten verwijderd worden zonder goede reden. Waar je dan vandaan haalt dat ik aan het trollen ben of aan het zeiken ben over Discord begrijp ik totaal niet.
_@/'
Als admin hoef je niet bij elke actie verantwoording af te leggen imho. Vooral niet als het een eindeloze discussie is waarbij er geen uitkomst lijkt te komen en men al meerdere malen geklaagd heeft over de duur van de discussie. De reden was dus wel degelijk goed.Steephh schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:02:
[...]
Het ging me puur om het feit dat berichten verwijderd werden. Het interesseert me verder totaal niet wie wat gebruikt, ik gebruik zelf vaak beide. Ik zit dus zowel op TS als Discord.
Op de man spelen? Wie berichten verwijderd waarin mensen discussie voeren of uberhaupt mensen te laten weten dat er ook nog een TS is voor wie wil, kan een reactie verwachten.
Het "baas spelen" slaat dus voornamelijk op het willen controleren / beinvloeden wat mensen willen gebruiken door mensen onwetend te houden en naar een keuze te forceren in plaats van ze de vrije keuze te laten.
Ik vind het prima als Perlin admin is, hij heeft de zaken netjes geregeld. Ik vind het alleen uncool als er berichten verwijderd worden zonder goede reden. Waar je dan vandaan haalt dat ik aan het trollen ben of aan het zeiken ben over Discord begrijp ik totaal niet.
Het verwijt van baas willen spelen vind ik dan ook totaal onterecht; jij bent toch de eigenaar van die ts-server? Sander kan jou net zo goed verwijten de 'macht' naar je toe te willen trekken, vooral na zo'n persoonlijke aanval op hem in een openbaar forum.
Daarentegen heb ik een tijdje op discord zitten kijken en het interactieve van Discord is wel een plus t.o.v. TeamSpeak. Vraag voor de community is of hier wel behoefte aan is, of dat men juist puur voor het doel van deze twee apps gaat en dat is directe VOIP-communnicatie. Als dat het enige is, is TS een goede oplossing en als men daarnaast behoefte heeft aan interactieve communicatie is Discord een goede oplossing.
En ja, ik was ook tegen Discord op basis van ervaringen in het verleden maar Discord heeft zich sterk verbeterd in de applicatie.
Wat ik mee wil geven aan de community; maak een duidelijke keuze en blijf daar bij. Bij het 'mij maakt het niet uit' blijft verdeeldheid en dat werkt averechts.
Steam ID = Ackerfiets
Het boeit je niet, maar je klaagt wel dat het de Discord van Perlin is?Steephh schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:02:
[...]
Het ging me puur om het feit dat berichten verwijderd werden. Het interesseert me verder totaal niet wie wat gebruikt, ik gebruik zelf vaak beide. Ik zit dus zowel op TS als Discord.
Verder zijn er alleen berichten waarin is gescheld of waarin naar TS wordt verwezen verwijdert. Niks raars lijkt me toch? Adverteren naar een alternatief adres is toch raar en mag wat mij betreft altijd worden verwijdert zonder opgaaf van reden.
Er wordt gespamd met enquêtes in de Discord chat over welke manier van communicatie moet worden gebruikt. Er wordt alles aan gedaan om de R6 Discord van Perlin te boycotten. Waarom?
Daarnaast controleert hij niet wie wat gebruikt, want iedereen heeft nog altijd een eigen wil in dit land. Als ik TS wil gebruiken omdat mensen daar online zijn, dan doe ik dat. Daarnaast heb ik hem nooit horen zeggen dat je Discord MOET gebruiken.
Hij steekt er als enige effort in en zorgt dat alle kanalen goed zijn ingesteld, stelt een FAQ op voor mensen waar het niet goed bij werkt dus ik zie niet in waarom er zo gezanikt wordt.
Iets met beste stuurman staan aan wal.
bl44t
Ik denk dat sommige ontevreden zijn of hun onvrede uiten over de manier waarop het allemaal gegaan is.YaaD schreef op maandag 19 december 2016 @ 06:59:
[...]
Laten we met zijn allen druk gaan maken op welke manier je met elkaar praat? Als je het niet bevalt dan ga je toch ergens anders heen? Als je aan het trollen bent, zoals nu gebeurd en mensen zeiken over Discord, dan is het handig om iemand te hebben die de boel een beetje onder controle houdt.
Er is geen overleg geweest. Ik kwam onlangs en TS en ineens staat er volgende week doet TS het niet meer maar stappen we over naar Discord. En dan lees ik hier op het forum overstappen naar Discord omdat anderen het ook doen.
En dan is er daarover discussie ontstaan op Discord. Moet eerlijk toegeven soms kinderachtig van sommige, maar dat berichten verwijderd moeten worden snap ik niet zo goed.
En waarom zou je berichten moeten verwijderen over een alternatieve TS? Dat probleem zie ik dus niet in?
Dat is wat ik denk hoor, ik weet het ook niet zeker. Maar zo komt het in ieder geval over van buiten af.
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Nee dat hoeft niet. En inderdaad, als er een eindeloze discussie is dan begrijp ik het volkomen. Maar als je vanaf het begin af aan elk bericht de kop in drukt? Nee... Dat gaat er bij mij niet in....Family Guy schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:12:
[...]
Als admin hoef je niet bij elke actie verantwoording af te leggen imho. Vooral niet als het een eindeloze discussie is waarbij er geen uitkomst lijkt te komen en men al meerdere malen geklaagd heeft over de duur van de discussie. De reden was dus wel degelijk goed.
Ik hoef geen macht. Dat interesseert me niet. Ik vind het enkel belangrijk dat mensen een vrije keuze hebben.Het verwijt van baas willen spelen vind ik dan ook totaal onterecht; jij bent toch de eigenaar van die ts-server? Sander kan jou net zo goed verwijten de 'macht' naar je toe te willen trekken, vooral na zo'n persoonlijke aanval op hem in een openbaar forum.
Berichten verwijderen waarin ik probeer aan te geven dat er ook een andere TS is die mensen kunnen gebruiken, of een kick op de oude TS met de mededeling "waar ben je nou mee bezig", lijkt niet op het bieden van een vrije keuze aan mensen. Ik moest van Perlin mensen maar pm'en. Zelfs het bericht "wil je liever TS, pm me dan even voor het adres" werd ook al verwijderd. Dit was vóór de hele discussie ontstond afgelopen weekend.
Mensen moeten zelf maar kijken wat ze willen. De een wil TS, de ander Discord, weer een ander gebruikt alleen maar Skype en weer iemand anders prefereert de in-game voicechat. Ieder zijn ding, ik zie dat de meeste mensen nu TS én Discord geïnstalleerd hebben. Afhankelijk van waar iedereen zit wordt er gespeeld op TS óf op Discord.Daarentegen heb ik een tijdje op discord zitten kijken en het interactieve van Discord is wel een plus t.o.v. TeamSpeak. Vraag voor de community is of hier wel behoefte aan is, of dat men juist puur voor het doel van deze twee apps gaat en dat is directe VOIP-communnicatie. Als dat het enige is, is TS een goede oplossing en als men daarnaast behoefte heeft aan interactieve communicatie is Discord een goede oplossing.
En ja, ik was ook tegen Discord op basis van ervaringen in het verleden maar Discord heeft zich sterk verbeterd in de applicatie.
Wat ik mee wil geven aan de community; maak een duidelijke keuze en blijf daar bij. Bij het 'mij maakt het niet uit' blijft verdeeldheid en dat werkt averechts.
Allemaal prima, mensen moeten zelf maar keuzes maken, als je alleen Skype gebruikt verklein je de userbase waar je mee speelt. Dat is het risico. Gezien niet iedereen Discord wil is TS een mooie backup.
Ik klaag erover dat berichten worden verwijderd.YaaD schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:23:
[...]
Het boeit je niet, maar je klaagt wel dat het de Discord van Perlin is?
Nee, er is veel meer verwijderd. Ook berichten met de vraag "waarom verwijder je berichten?" werden verwijderd en onbeantwoord gelaten.Verder zijn er alleen berichten waarin is gescheld of waarin naar TS wordt verwezen verwijdert. Niks raars lijkt me toch? Adverteren naar een alternatief adres is toch raar en mag wat mij betreft altijd worden verwijdert zonder opgaaf van reden.
Adverteren naar een alternatief adres is toch raar?
Dat gespam met die enquêtes ging mij ook te ver en daar heb ik niet aan mee gedaan. En dat er alles aan gedaan wordt om de R6 Discord van Perlin te boycotten is pertinent niet waar. Sommige mensen die niet meer op de TRS teamspeak kwamen maar die ik in uPlay online zag heb ik wel even een berichtje gestuurd met de nieuwe TS ÉN de nieuwe Discord.Er wordt gespamd met enquêtes in de Discord chat over welke manier van communicatie moet worden gebruikt. Er wordt alles aan gedaan om de R6 Discord van Perlin te boycotten. Waarom?
Waarom? Omdat ik het belangrijk vindt dat mensen een keuze hebben. Nogmaals, ik ben niet tegen het discord kanaal, waarom zou ik er anders uberhaupt in zitten.
MOET niet nee, maar hij heeft wel een strenge voorkeur uitgesproken en vond dat ik mensen maar in PM moest gaan benaderen. Dat is niet transparant en geeft mensen dan ook het idee dat er maar één vervanging is en dat is dan Discord.Daarnaast controleert hij niet wie wat gebruikt, want iedereen heeft nog altijd een eigen wil in dit land. Als ik TS wil gebruiken omdat mensen daar online zijn, dan doe ik dat. Daarnaast heb ik hem nooit horen zeggen dat je Discord MOET gebruiken.
Als énige? No offence, maar instellen van wat kanalen is niet veel werk. Ik heb Perlin daarnaast op de TRS teamspeak tijden lang niet gezien (de afgelopen weken overigens wel weer regelmatig).Hij steekt er als enige effort in en zorgt dat alle kanalen goed zijn ingesteld, stelt een FAQ op voor mensen waar het niet goed bij werkt dus ik zie niet in waarom er zo gezanikt wordt.
Iets met beste stuurman staan aan wal.
Neemt niet weg dat hij inderdaad wel de moeite heeft genomen en ik ben hem daar ook dankbaar voor.
Maar mijn irritatie ging puur over het feit dat er berichten worden verwijderd waarin ik mensen probeer te wijzen op dat ze een keuze hebben.
Er is inderdaad geen overleg geweest en dat hoeft wat mij betreft ook niet, mede omdat Perlin ook de (semi)-eigenaar was. Het is zijn goed recht om (voor mijn part per direct) de TRS server down te gooien en we mogen hem ook alleen maar dankbaar zijn dat hij het afgelopen jaar deze heeft gehost. En zeker wanneer hij hier ook nog eens financieel kosten voor heeft moeten dragen. En we mogen ook dankbaar zijn dat hij de configuratie van het hele R6 Discord kanaal op zich heeft genomen. Maar we mogen ook wel kritisch zijn op het feit dat berichten zomaar worden verwijderd, puur omdat er een verwijzing is naar een andere teamspeak server.l-burna schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:11:
[...]
Ik denk dat sommige ontevreden zijn of hun onvrede uiten over de manier waarop het allemaal gegaan is.
Er is geen overleg geweest. Ik kwam onlangs en TS en ineens staat er volgende week doet TS het niet meer maar stappen we over naar Discord. En dan lees ik hier op het forum overstappen naar Discord omdat anderen het ook doen.
En dan is er daarover discussie ontstaan op Discord. Moet eerlijk toegeven soms kinderachtig van sommige, maar dat berichten verwijderd moeten worden snap ik niet zo goed.
En waarom zou je berichten moeten verwijderen over een alternatieve TS? Dat probleem zie ik dus niet in?
Dat is wat ik denk hoor, ik weet het ook niet zeker. Maar zo komt het in ieder geval over van buiten af.
Conclusie:
Wat ik zelf denk is dat we gewoon moeten accepteren dat je nooit een complete community overkrijgt op één voicechat omgeving. Of dit nu TS is, Discord, whatever. Je kan dan beter enkel openheid bieden aan de userbase, dat men weet dat er een TS server én een Discord server is, dan kunnen mensen zelf kiezen.. En kiezen is in dit geval vaak op beide plaatsen aanwezig zijn.
_@/'
En om maar even ontopic te blijven. Ik had laatst mijn eerste ace van het nieuwe seizoen.
Dus. Hail LordKnox.
Dus. Hail LordKnox.
Pics or it didn't happeniamjustin schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:39:
En om maar even ontopic te blijven. Ik had laatst mijn eerste ace van het nieuwe seizoen.
Dus. Hail LordKnox.
De link naar TS staat toch ook in dit topic? Waarom dan ook nog op Discord? Of staat er op de TS ook een link naar de Discord ? Lijkt me niet.
De reden dat ie verwijdert is toch ook helder? Waarom zou je mensen wegjagen uit Discord als dat prima werkt. Mensen die samen willen spelen met iemand vinden hun weg echt wel naar TS of Discord.
En als je inderdaad 100% controle wilt en streeft naar transparantie over de berichten die iedereen plaatst, dan maak je zelf een Discord aan en kun je daar je gang gaan. Je komt toch ook op Tweakers met het risico dat je berichten verwijdert worden.
Ik wil er verder ook niet meer woorden aan vuil maken want ik vind het maar een non-issue.
De reden dat ie verwijdert is toch ook helder? Waarom zou je mensen wegjagen uit Discord als dat prima werkt. Mensen die samen willen spelen met iemand vinden hun weg echt wel naar TS of Discord.
En als je inderdaad 100% controle wilt en streeft naar transparantie over de berichten die iedereen plaatst, dan maak je zelf een Discord aan en kun je daar je gang gaan. Je komt toch ook op Tweakers met het risico dat je berichten verwijdert worden.
Ik wil er verder ook niet meer woorden aan vuil maken want ik vind het maar een non-issue.
bl44t
Ik hoef geen 100% controle, ik streef enkel naar transparantie (maar accepteer ook dat dat nooit gaat lukken). Ik kap hierbij ook de discussie af want ik vind het bijzonder vervelend dat er constant woorden in mijn mond worden gelegd en dat er actief wordt getrolled ten doel de schuld in andermans schoenen te schuiven.YaaD schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:54:
De link naar TS staat toch ook in dit topic? Waarom dan ook nog op Discord? Of staat er op de TS ook een link naar de Discord ? Lijkt me niet.
Ik hoop in ieder geval dat we deze discussie achter ons kunnen laten en weer gezellige avonden op Discord, danwel TS kunnen beleven. Game on!
_@/'
Had ik al verteld dat ik een ace had?
Waarom is Family Guy de enige die mij daarvoor een thumb geeft?
WE KUNNEN NIET ALLEMAAL ZO ELITE ZIJN ALS ARIEN, JA!
[ Voor 62% gewijzigd door LordKnox op 19-12-2016 13:16 ]
Eerst je huisdier ace noemen en daarna claimen dat je een ace hebt. Lekker slim hoorLordKnox schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:15:
Ik wil dat je het een keer ingame doet terwijl je "WITNESS MEE" roept
Nou gratz hoorLordKnox schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:15:
Op het moment doe ik het echt veel te slecht sinds ik het spel weer opnieuw heb opgepakt.. Terwijl voordat ik er tijdelijk mee gestopt was ik best wel vaak in de top 2 zat per game. WAAROM?!
Wie o wie kan me toevoegen in dat Discord kanaal?
HWSHHZ schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:31:
Wie o wie kan me toevoegen in dat Discord kanaal?
Members only: Discord link
Inloggen
Dank!
Heb tot nog toe geen mic, maar kan iig meespelen!
[ Voor 13% gewijzigd door HWSHHZ op 19-12-2016 15:59 ]
Tip: Als je een smartphone hebt kan je ook daarmee inloggen op discord. Kunnen wij jou ook horen (wat best belangrijk is bij siege)HWSHHZ schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:59:
[...]
Dank!
Heb tot nog toe geen mic, maar kan iig meespelen!
Thnx, das waar. Heb eigenlijk nog nooit met mic of wat dan ook gespeeld omdat de rest van m'n vrienden óf niet gamed, of op Playstation of Xbox speelt, dus ben het niet echt gewendEthnic schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:21:
[...]
Tip: Als je een smartphone hebt kan je ook daarmee inloggen op discord. Kunnen wij jou ook horen (wat best belangrijk is bij siege)

Went heel snel als je merkt hoe belangrijk communicatie in een game als deze is.
Ik heb Discord terug geinstalleerd, werkt nu inderdaad een stuk beter dan pakweg anderhalf jaar geleden. Ik vind het wel jammer dat de community nu verdeeld is: ik zag daarnet heel wat mensen online op de TS van Steeph die niet online waren op Discord.
Ga je nu toch houden en zal ook niet meer veranderen. Ik zelf zal nooit 2 programma's tegelijk aan hebben die dezelfde functie hebben. Vind het zo wel prima.
Scheelt dat er in-game ook nog gesproken kan worden
.
Scheelt dat er in-game ook nog gesproken kan worden
Gisteravond een momentje stereo gespeeld met CGen op zowel discord als TS.
Gaat prima.
Niet nuttig, maar het kan wel.
Gaat prima.

Niet nuttig, maar het kan wel.
Dit is spam en werving, wat verboden is zoals ook omschreven in Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 20-12-2016 18:21 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
JEEJ. Mijn naamsverandering is doorgezet binnen T.net.
Van iamjustin naar LordKnox. Als een ekte gangstah,.
Van iamjustin naar LordKnox. Als een ekte gangstah,.
Ik ben benieuwd wat de volgende operators gaan worden die ze aan gaan pakken.
Fuze hebben ze wat mij betreft wel wat té gedaan. Jäger kan er nu helemaal niks meer tegen beginnen, gelukkig is die nog sterk als roamer door zijn wapen, voor zijn gadget hoef je het niet meer te doen.
Dat was ook de reden dat ik eerst dacht dat zijn buff was dat hij 1 extra explosief per charge kreeg ipv hele charge extra.
om de discussie maar weer eens terug op het spel te brengen ipv wellus-nietus van voice-comms....
Fuze hebben ze wat mij betreft wel wat té gedaan. Jäger kan er nu helemaal niks meer tegen beginnen, gelukkig is die nog sterk als roamer door zijn wapen, voor zijn gadget hoef je het niet meer te doen.
Dat was ook de reden dat ik eerst dacht dat zijn buff was dat hij 1 extra explosief per charge kreeg ipv hele charge extra.
om de discussie maar weer eens terug op het spel te brengen ipv wellus-nietus van voice-comms....
[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 21-12-2016 09:29 ]
Helemaal mee eens. Misschien moet Jager ook een device erbij krijgen om het eerlijk te houden.flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:28:
Ik ben benieuwd wat de volgende operators gaan worden die ze aan gaan pakken.
Fuze hebben ze wat mij betreft wel wat té gedaan. Jäger kan er nu helemaal niks meer tegen beginnen, gelukkig is die nog sterk als roamer door zijn wapen, voor zijn gadget hoef je het niet meer te doen.![]()
Ik merk dat Fuze niet meer 2x op 1 raam kan clusteren. (Tenzij castle zijn "wall" heeft gebruikt natuurlijk) Raamglas gaat na de 1e x kapot en dan kun je het niet een 2e x erop zetten. Dit vind ik wel een eerlijke oplossing.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.