Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
Veel problemen hebben ook te maken met latency, zag pas iemand die hier een perfect voorbeeld met een verklaring voor had.

Filmpje: YouTube: Pro League Clutches! - MilSPEC vs. Ferocity - Rainbow Six Siege
Verklaring: The knocked back head thing isnt a hitreg problem. Its latency. He hits you in the head but the shots registers later server side. That's why you died behind cover. I know it's annoying but if there wouldn't be the delay you wouldn't had time to shoot him in the head. No reason to be tilted he deserved the kill. Just for clarification.

Dus Serenity (Jager) was al dood in 0-1 seconde nadat hij peeked maar aangezien er blijkbaar best veel server latency is, duurt het even voordat de server dus ontvangen heeft dat Buck Jager heeft doodgeschoten en heeft jager dus de tijd om nadat hij eigenlijk dood is te kunnen schieten maar uiteindelijk dood gaat behind cover.

Heb het zelf ook best vaak dat ik denk van wow, ik was al 1-2 seconden geproned en nog ging ik dood, dit is dus latency, ik was 1-2 geleden al dood en had eigenlijk uberhaupt niet meer kunnen pronen of achter cover kunnen gaan zitten want ik was al dood. En dat is dus ook meestal waarom de killcam zo vreselijk raar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:05
Conclusie: 't gewoon niet al te best op dit moment. :-( Ach, mijn rank scheelt me toch niets. Ik blijf met een volle squad gewoon ranked spelen, want matchmaking in unranked lijkt niet te bestaan. 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Uffeltje op 07-10-2016 17:37 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 22:19
Vraagje, is er iemand met admin rights die een van de spelers die regelmatig komen spelen mod/admin kan maken op de TS server? Het is soms wel eens praktisch namelijk.. :p

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06 03:14
FEAR-NL schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:31:
[...]

Dat is juist en tevens correct...

[afbeelding]

Leuk dat Tweakers het plaatjes zo laat zien...nou ja pings van 200+ in ieder geval...
idd mooi kloten die pings en op het moment veel hitreg problemen!

[ Voor 8% gewijzigd door Lt-Rabbit op 08-10-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Kan de rest ook weer niet inloggen?
Uplay is down voor mij...

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
DutchManticore schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:55:
Kan de rest ook weer niet inloggen?
Uplay is down voor mij...
Werkt hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Paar dagen terug hadden wij dit
https://www.reddit.com/r/.../the_actual_fuck_ubisoft/

Wij waren dus de tegenstanders in deze situatie.
Met een 5 man premade team zoeken we ranked game, worden we in een bestaande game gedropped.
Zit er 1 enemy in en de ronde was al begonnen.... Hij maakt dus zonder iets te doen 4-1 winst, die kregel krijgt +225 ranked punten.... eQuistym (diamond) verliest er 120, ik zelf (platinum 1) verlies er 360 :O
Direct van plat 1 naar gold 3 :( door dit soort bugs zou je dus echt je pc uit het raam mieteren

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:12:
Paar dagen terug hadden wij dit
https://www.reddit.com/r/.../the_actual_fuck_ubisoft/

Wij waren dus de tegenstanders in deze situatie.
Met een 5 man premade team zoeken we ranked game, worden we in een bestaande game gedropped.
Zit er 1 enemy in en de ronde was al begonnen.... Hij maakt dus zonder iets te doen 4-1 winst, die kregel krijgt +225 ranked punten.... eQuistym (diamond) verliest er 120, ik zelf (platinum 1) verlies er 360 :O
Direct van plat 1 naar gold 3 :( door dit soort bugs zou je dus echt je pc uit het raam mieteren
[–]Its_Epi [score verborgen] 27 minuten geleden
I'll poke around and see what can cause this type of thing to occur.
Do you have a screenshot with usernames from the end of the match? Or at least your username/platform?

Hebben we toevallig, een screenshot, video o.i.d. Gezien deze comment kunnen we denk ik de punten terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

[–]Its_Epi [score verborgen] 27 minuten geleden
I'll poke around and see what can cause this type of thing to occur.
Do you have a screenshot with usernames from the end of the match? Or at least your username/platform?

Hebben we toevallig, een screenshot, video o.i.d. Gezien deze comment kunnen we denk ik de punten terug krijgen
misschien dat insane screenshot heeft...
Ik niet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

misschien dat insane screenshot heeft...
Ik niet in ieder geval
Als ik me goed herinner was het AirVVolf, AlphaWolff, Kim_barbieButt, ImxHeftruck en myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Als ik me goed herinner was het AirVVolf, AlphaWolff, Kim_barbieButt, ImxHeftruck en myself
owja dat is waar. Volgens mij is het Kim_BarbieButt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoN3d
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:06
Ik heb het toevallig opgenomen. Ik zal het vanavond wel ff doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
BoN3d schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:01:
Ik heb het toevallig opgenomen. Ik zal het vanavond wel ff doorsturen.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:08

Martinspire

Awesomeness

Pfff, wat een namen. Dan verdien je wel een loss aan je broek :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Dat was echt zo zwaar ruk. Was 2 punten verwijderd van plat 3.... Was iets minder dan 200 punten kwijt. Ben benieuwd of we de punten weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren ook weer typisch ubisoft..... Je wint tegen allemaal plat 1/2 krijg je +30, je wint tegen allemaal gold 4 krijg je +10, je verliest tegen allemaal plat 3...... -70 punten. Zelf waren we allemaal plat 1/2/3 dus overall alleen maar verlies geleden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Dat i.c.m. slechte hitregistratie en hoge ping is waarom ik ranked totaal niet meer serieus neem. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:21:
gisteren ook weer typisch ubisoft..... Je wint tegen allemaal plat 1/2 krijg je +30, je wint tegen allemaal gold 4 krijg je +10, je verliest tegen allemaal plat 3...... -70 punten. Zelf waren we allemaal plat 1/2/3 dus overall alleen maar verlies geleden :(
Gewoon niet verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
ze zijn nu aan het patchen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-09 17:11

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Dat is erg moeilijk voor Jurgen, snap dat dan.

X ackerfiets

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ja krijg net een patch binnen van 149mb, en als ik nu opstart zijn zowel "Multiplayer" als "Terrorist Hunt" grijs en er staat bij "Currently not available, try again later".

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
DutchManticore schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Ja krijg net een patch binnen van 149mb, en als ik nu opstart zijn zowel "Multiplayer" als "Terrorist Hunt" grijs en er staat bij "Currently not available, try again later".
Wss omdat je de game launched terwijl die nog aan het patchen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
jup 950 mb

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Family Guy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:27:
[...]

Dat is erg moeilijk voor Jurgen, snap dat dan.

X ackerfiets
nou de tegenstander was ook wel overdreven goed, gasten die dezelfde hoek omkomen en die je nog eerder pre-firen dan jij ze kan killen met je peakers advantage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
https://clips.twitch.tv/teamsfpd/ZanyLouseDOOMGuy

dafuq!?!?!

Die panix zit door de vloer op een kerel boven garage te schieten, en uit het niets verspringt zijn aim ineens direct naar die blackbeard in dat gangetje aan de rechterkant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-09 17:11

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ziet er inderdaad dubieus uit. Maar wellicht mist de video een aantal frames (zie de flames van Capitaõ) waardoor je de beweging er naartoe niet ziet.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:18:

dafuq!?!?!

Die panix zit door de vloer op een kerel boven garage te schieten, en uit het niets verspringt zijn aim ineens direct naar die blackbeard in dat gangetje aan de rechterkant.....
Jup gisteren hadden heel twitch en reddit het hierover, zowat iedereen denkt dat het hack is ipv spectator bug. Speelde met Doki en Kanto en die zeggen 100% cheat.. Dus ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:22:
[...]

Jup gisteren hadden heel twitch en reddit het hierover, zowat iedereen denkt dat het hack is ipv spectator bug. Speelde met Doki en Kanto en die zeggen 100% cheat.. Dus ben benieuwd :P
ik had gisteren in een ranked game met Daim, jeroen en nog wat mensen twee obvious hackers..... Dus er zijn hacks die nog worden toegelaten door battleeye. Die kerels schoten daim door de vloer neer.... ronde erna ging hij om te testen op een andere spot zitten, weer door de vloer gekilled. En zo stapelde de vreemde gebeurtenissen maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

ik had gisteren in een ranked game met Daim, jeroen en nog wat mensen twee obvious hackers..... Dus er zijn hacks die nog worden toegelaten door battleeye. Die kerels schoten daim door de vloer neer.... ronde erna ging hij om te testen op een andere spot zitten, weer door de vloer gekilled. En zo stapelde de vreemde gebeurtenissen maar op
Maar was dat echte clear hack in de killcam? Zodat ze je echt zien zitten zeg maar. Hij had het gerecord toch? Maar ja, er zijn mensen met private hacks, die betalen €500-2000 om een hack die dan bijv. maar 10 mensen hebben en speciaal voor hun gemaakt is. En dus moeilijk te vinden door BattlEye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Maar was dat echte clear hack in de killcam? Zodat ze je echt zien zitten zeg maar. Hij had het gerecord toch? Maar ja, er zijn mensen met private hacks, die betalen €500-2000 om een hack die dan bijv. maar 10 mensen hebben en speciaal voor hun gemaakt is. En dus moeilijk te vinden door BattlEye.
nou ik en daim maken niet vaak een hackusation.... maar dit ging nergens over. Al was het een smurf account, dan nog, de timing was te perfect. Hij zat al op je te aimen door de muur, killde hij je en meteen op een teammaat aimen door de muur. Win/loss op ranked van 8.0 en kill/death van 4.... niet dat dat veel wil zeggen als het een smurf was.

Hij schoot daim neer door de vloer (daim is dan down maar nog niet dood) dondeef komt er aan lopen om te reviven, kerel wacht met schieten op daim.... dondeef revived, schiet hij dondeef neer en dan alsnog daim.

Alhoewel dit soort dingen wel mogelijk als hij ergens een goede drone had liggen. maar het was allemaal iets te fishy

[ Voor 17% gewijzigd door jurgenb1990 op 17-10-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

nou ik en daim maken niet vaak een hackusation.... maar dit ging nergens over. Al was het een smurf account, dan nog, de timing was te perfect. Hij zat al op je te aimen door de muur, killde hij je en meteen op een teammaat aimen door de muur. Win/loss op ranked van 8.0 en kill/death van 4.... niet dat dat veel wil zeggen als het een smurf was.

Hij schoot daim neer door de vloer (daim is dan down maar nog niet dood) dondeef komt er aan lopen om te reviven, kerel wacht met schieten op daim.... dondeef revived, schiet hij dondeef neer en dan alsnog daim.

Alhoewel dit soort dingen wel mogelijk als hij ergens een goede drone had liggen. maar het was allemaal iets te fishy
Zou goed kunnen hoor dat ie hackt. Al lijkt in die ene clip er toch wel een soort van lag aanwezig te zijn, net zoals Epi zegt. Kijk eens naar de ammo, der is toch iets dat lagt/rubberband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker dubieus is het zeker.
Weet inderdaad iets te goed waar een ieder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homewrecker
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 09:22
Nog iemand problemen met R6?
Ik kan sinds patch 4.3 niet meer spelen zonder dat het spel na een tweetal minuten zichzelf afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Gewoon blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Homewrecker schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:13:
Nog iemand problemen met R6?
Ik kan sinds patch 4.3 niet meer spelen zonder dat het spel na een tweetal minuten zichzelf afsluit.
nee gisteren wel continue problemen met inloggen maar nu niet meer ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Kijk uit voor deze Impact granate bug.
[YouTube: https://youtu.be/VtPGLrfWVxU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Lt-Rabbit schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:24:
[video]
Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie niet helemaal wat hier gebeurd. Je enemy heeft een grenade op de muur gegooid, maar er is geen gat te zien in de muur. Nu kun jij er niet doorheen kijken, maar hij toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
Edzeau schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:32:
[...]

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie niet helemaal wat hier gebeurd. Je enemy heeft een grenade op de muur gegooid, maar er is geen gat te zien in de muur. Nu kun jij er niet doorheen kijken, maar hij toch ook niet?
Wat hier gebeurd is dat ik inderdaad geen gat zie maar de tegenstander wel zoals je in de killcam ziet.Hij schiet door dat gat omdat hij mij ziet en ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
jurgenb1990 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:18:

dafuq!?!?!

Beetje rare lock op blackbeard. Als je echt vertraagd kijkt dan gaat de eerste hit wel naar een soort ghost wat maar 1 frame te zien is en dan weer terug naar de omlijning van de zichtbare blackbeard.
Ik zeg ook Hacks!!!

(ook al mis je een paar frames zit hij nog te schieten op de muur op de omlijnen van blackbeard!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Lt-Rabbit schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:24:
[video]
Volgens mij wallbanged hij jou gewoon, op zijn killcam zie je ook dat de muur dicht is. Maar hij hoort je waarschijnlijk of krijgt een call. Het gaat hier om een dubbele muur die inderdaad niet altijd kapot gaat door 1 nade. Die kerel heb ik trouwens ook al vaker tegen gespeeld, goede speler, dus een wallbang is niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:54:
[...]

Volgens mij wallbanged hij jou gewoon, op zijn killcam zie je ook dat de muur dicht is. Maar hij hoort je waarschijnlijk of krijgt een call. Het gaat hier om een dubbele muur die inderdaad niet altijd kapot gaat door 1 nade. Die kerel heb ik trouwens ook al vaker tegen gespeeld, goede speler, dus een wallbang is niet vreemd.
Ik ben er vrijwel zeker van dat dit een clientside probleem is. Hij was voor hem open en voor jou niet, komt heel soms wel eens voor, op het moment dat het gat gemaakt wordt krijg je van de server niks binnen oid. Lang leve clientside :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is het hier nou echt al zo lang stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

MadMax12 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:44:
ja, was mij ook al opgevallen.. Had wel wat verwacht over de leaks van volgend seizoen :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
MadMax12 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:44:
Zowat alles wordt besproken in die app groep nu.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
niet dat het daarin over siege gaat

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
flessuh schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

ja, was mij ook al opgevallen.. Had wel wat verwacht over de leaks van volgend seizoen :P
Laten we dat doen! Ik ben namelijk wel erg benieuwd wat er gaat komen qua Japanse operators. En hoop op een awesome nieuwe map, maar tot nu toe vind ik de DLC maps over het algemeen tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 20:22
Volg dit spel al een tjjdje omdat ik heel veel black arrow gespeeld heb online op de eerste Xbox, loopt het echt over van de cheaters of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Kapot schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:56:
Volg dit spel al een tjjdje omdat ik heel veel black arrow gespeeld heb online op de eerste Xbox, loopt het echt over van de cheaters of valt het mee?
sinds de laatste patches is het heel wat minder geworden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Kapot schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:56:
Heb sinds patch (2 maanden geleden?) 1x met een cheater gespeeld en die werd tijdens de game waar ik in zat gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Edzeau schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:41:
[...]

Laten we dat doen! Ik ben namelijk wel erg benieuwd wat er gaat komen qua Japanse operators. En hoop op een awesome nieuwe map, maar tot nu toe vind ik de DLC maps over het algemeen tegenvallen.
De map is al geleaked, loopt iemand met een shotgun door de nieuwe map heen. Ook krijg je een heel klein beetje de nieuwe defender operator te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tayfun0344
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-11-2024
Jongens heb een probleem heb het spel net gekocht en hij start netjes op maar als die aan het laden is bij de spel laden voor om te beginnen crash die wat kan het probleem zijn laat me weten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
tayfun0344 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 01:46:
Jongens heb een probleem heb het spel net gekocht en hij start netjes op maar als die aan het laden is bij de spel laden voor om te beginnen crash die wat kan het probleem zijn laat me weten aub
Je kan iig even proberen de game te repareren via de Ubisoft client. Anders zou ik even contact zoeken met Ubisoft.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
vet een alternatief van thermite

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-09 22:08
Zo r6 weer eens in mijn ps4 gedaan.
Val toch elke keer weer terug op r6 ..
Dan speel ik tijdje nieuwe games(bf1 etc), maar val toch elke keer terug op r6...

Denk toch leukste shooter (teamspel) van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik zit nu al een maandje zonder een team en ik dacht laat ik het hier eens proberen. Zijn er hier teams die nog mensen zoeken of waar ik een try-out kan doen? Ik ben zelf platinum 2, maar ik speel echt alleen maar solo en had het hoger kunnen zijn. Speel siege al vanaf het moment dat het gerealesed was en vind mezelf wel een goede speler.

Ik ben wel opzoek naar een degelijk team, dus rond platinum niveau. Neem contact met me op als jullie nog opzoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 14:58
paar vraagjes over dit spel,

is het spel nog een beetje actief ? (heeft het nog een redelijke player base). en hoe is het spel in ranked ? beetje balanced? zie dat hij nu nog gratis te spelen is, dus ben hem ff aan het downloaden. ben zelf altijd wel fan van shooters, en na het behalen van hoge rank in csgo ben ik daar wel een beetje op uit gekeken. tijd om wat nieuws te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Prima spel, maar na de laatste patch is de hitregistratie dramatisch. Wordt nog veel gespeeld en ranked is redelijk balanced.

[ Voor 28% gewijzigd door Uffeltje op 13-11-2016 17:24 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Daradius, speel je op PC of console. Op console kan ik weinig zeggen, op PC is de community vrij actief. Eigenlijk is praktisch elke dag wel iemand online te vinden. BF1 heeft wel wat mensen weg gekaapt, maar die komen ook zo nu en dan nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
heb hem toch maar gehaald, vond de gratis uurtjes erg leuk namelijk. battlefield 1 ben ik zelf al erg snel op uitgekeken (te veel bugs , en te weinig variatie in wapens ect). nu alleen nog wat mensen zien te vinden om siege mee te spelen ! als iemand interesse heeft hoor ik dit graag.
iamjustin schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:07:
Daradius, speel je op PC of console. Op console kan ik weinig zeggen, op PC is de community vrij actief. Eigenlijk is praktisch elke dag wel iemand online te vinden. BF1 heeft wel wat mensen weg gekaapt, maar die komen ook zo nu en dan nog terug.
speel zelf op pc ! thx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
hoe zit het trouwens met die season pass ? waard om te kopen ? of maakt het niet zoveel uit. vind het namelijk best veel geld extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben opzoek naar wat kerels om samen te gamen :p ps4 player lvl108 maar ben nu op pc begonnen sinds vandaag lvl 32 en gold 1 wil graag een full squad voor ranked :d

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daradius schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:47:
hoe zit het trouwens met die season pass ? waard om te kopen ? of maakt het niet zoveel uit. vind het namelijk best veel geld extra.
is een keuze.
als je genoeg tijd en plezier aan het spel beleefd kun je alle nieuwe operators best snel kopen met de punten die je krijgt.
de meerwaarde van de seasonpass is niet heel groot vind ik(en ik heb de seasonpass).
sinds kort krijg je 10% korting op ingame aankopen, maar dat tikt ook niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:05:
ik ben opzoek naar wat kerels om samen te gamen :p ps4 player lvl108 maar ben nu op pc begonnen sinds vandaag lvl 32 en gold 1 wil graag een full squad voor ranked :d
im in ! kan nu nog niet echt zeggen of ik nou goed in het spel ben omdat ik het pas 1 dag speel, maar heb wel veel ervaring met shooters zoals cs:go en battlefield. ben meestal wel heel team gericht in dit soort games, en probeer alles te callen wat ik ook maar zie. na het behalen van global in cs:go viel ons team uit elkaar, hierdoor ben ik ook gestopt met spelen :P.... mijn ign op uplay is gruunie. mocht je me via steam toe willen voegen dan heb ik hier de link naar me profile om het wat makkelijker te maken (http://steamcommunity.com/id/Daradius)
MadMax12 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:05:
[...]
is een keuze.
als je genoeg tijd en plezier aan het spel beleefd kun je alle nieuwe operators best snel kopen met de punten die je krijgt.
de meerwaarde van de seasonpass is niet heel groot vind ik(en ik heb de seasonpass).
sinds kort krijg je 10% korting op ingame aankopen, maar dat tikt ook niet echt aan.
thx voor de informatie :) ga er nog even over nadenken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:13:
[...]

[...]

thx voor de informatie :) ga er nog even over nadenken dus.
alleen het feit dat je een week eerder toegang hebt tot nieuwe operators is een pluspunt.
verder zou ik gewoon tijd in het spel steken om nieuwe operators vrij te spelen.
het is niet zo dat je zonder de nieuwe operators kansloos bent.
ik speel hoofdzakelijk met de "orginele" operators en bijna niet met de nieuwe operators die er bij zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
Voor de mensen die willen spelen, gewoon de TS joinen, zijn altijd wel mensen die aan het spelen zijn; ts4.ddns.net is het ip-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
arienvanhelden schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:11:
Voor de mensen die willen spelen, gewoon de TS joinen, zijn altijd wel mensen die aan het spelen zijn; ts4.ddns.net is het ip-adres.
nice, kom zeker een keer langs !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 16:15
MadMax12 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:05:
[...]

is een keuze.
100% eens.

Je krijgt een paar flauwe wapenskins, een 5%? bonus op je ingame verdiende punten, de nieuwe operators gratis en 7 dagen eerder (bij season 1 en season 3 incl. 1 gepredefinieerde skin.) worth it? nah, niet echt..., en ja toch heb ik er een :F

mss voor een tientje wel aardig maar meer ook niet.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
vind het spel erg vet tot nu toe, ben echt benieuwd hoe ranked is en het spelen in team verband. moet er nog wel beetje achter zien te komen hoe nou bepaalde spots genoemd worden (is wat makkelijker voor callouts). ook nog ff wennen aan de verschillende opperators. Gister wel paar potjes gedaan met vriend van me. Ging erg lekker, maar soms mis je gewoon die kennis en map awareness. ben zeker van plan om dit spel veel te gaan spelen en ff flink in ranked te gaan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Gister de ultra HD dlc geinstaleerd, daarna eigenlijk alleen maar problemen gehad. de servers van de servers zelf hebben er even uit gelegen, maar ik had zelf ook een bug bij het opstarten. Elke keer als ik de game opstartte bleef hij hangen op het "creating squad" team. iemand enig ide hoe ik dit makkelijk kan oplossen ? op internet staan veel dingen over upnp disablen enzo, maar dit verhelpt het niet helemaal. komt dit door de ultra hd dlc ? of ligt het gewoon aan mijn o zo geweldige internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik ben nog steeds een groot fan van Siege, was dan ook blij om te horen dat ze een extra jaar content er bij gaan maken. Erg leuk! Enige wat mij ontzettend irriteert zijn de servers. Ik speel veel op de PS4, en vooral de laatste weken gaat het echt weer dra-ma-tisch. Ik kan amper nog connecten met de servers. Als dit eenmaal gelukt is, heb ik nog wel eens dat ik uit het potje gekicked ben, want weer geen connectie met de servers. Ook renown aan het einde van een potje krijg ik lang niet altijd, omdat 'ie niet kan verbinden. Error: "Please Wait... Synchronizing Data". Iemand anders die hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Heb de game weer opgepakt , maar helaas speelt niemand het meer in m'n vriendenlijst.
Nog meer lone wolves hier nu?
Gaat om de ps4 versie.

En heb inderdaad connectie problemen bij het opstarten van het spel , maar als ik het 2x geprobeerd heb en er eenmaal inzit ondervind ik geen problemen meer.
Krijg al mijn renown en matchmaking gaat vrij vlot.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:39
Gisteren om 17:00 werkte de boel niet op de PS4. Hoe vaak ik ook probeerde te connecten, ik kwam er niet in.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Is de Red Crow website al voorbij gekomen?
Staan een hoop info en verbeteringen op.

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
MadMax12 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:29:
Is de Red Crow website al voorbij gekomen?
Staan een hoop info en verbeteringen op.
BALANS WAPENS
SMG-11
Tijdens de International Advanced Firearm (IAF) Conference in het Roemeense Boekarest presenteerde Spetsnaz-operator Alexsandr Senaviev het mandaat om de ACOG niet te gebruiken op de SMG-11. Vertegenwoordigers van de tien antiterreureenheden (GIGN, Spetsnaz, GSG-9, JTF-2, BOPE, S.A.S, FBI SWAT, SAT en NAVY SEAL) hebben het verbod ondertekend. Operators die deze maatregel aan de laars lappen, worden gestraft.
(Lees: de ACOG is gedemonteerd van de SMG-11 en je krijgt de geïnvesteerde roem terug.)

Read more at http://rainbow6.ubi.com/s....aspx#VKvtofxYeXCThwwm.99

Signature

Eboman schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:57:
[...]

BALANS WAPENS
SMG-11
Tijdens de International Advanced Firearm (IAF) Conference in het Roemeense Boekarest presenteerde Spetsnaz-operator Alexsandr Senaviev het mandaat om de ACOG niet te gebruiken op de SMG-11. Vertegenwoordigers van de tien antiterreureenheden (GIGN, Spetsnaz, GSG-9, JTF-2, BOPE, S.A.S, FBI SWAT, SAT en NAVY SEAL) hebben het verbod ondertekend. Operators die deze maatregel aan de laars lappen, worden gestraft.
(Lees: de ACOG is gedemonteerd van de SMG-11 en je krijgt de geïnvesteerde roem terug.)

Read more at http://rainbow6.ubi.com/s....aspx#VKvtofxYeXCThwwm.99
Ja, is flink balen.
Maar blijft alsnog een OP wapen.
Ze hadden beter het wapen iets kunnen nerven ipv dit.
Maar ook dat zou jammer zijn.

• fevo-1190
Misschien domme vraag, maar wanneer start season 4 dan?
Kan geen "release" datum vinden..

• NippleWarrior
  • Laatst online: 19-09 22:49
fevo-1190 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:44:
Misschien domme vraag, maar wanneer start season 4 dan?
Kan geen "release" datum vinden..
Begint vandaag voor de seasonpass houders, volgende week voor ons reguliere volk.

• fevo-1190
Oke ik ben dan niet regulier.. dan kan ik er zometeen van genieten gaha

• fevo-1190
Zo 1 potje in de nieuwe map kunnen spelen.
En zo is de eerste indruk erg goed.. vrij groot met veel mogelijkheden.
Voor defence voelde het nogal moeilijk.. veel ingangen en doorgangen.
De nieuwe operators vind ik hibana erg fijn , maar echo daarintegen heeft voor mijn gevoel niet echt toegevoegde waarde.
Heb ook pas 1 ronde ermee kunnen spelen, want iedereen selecteer die gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Meer mensen die niet kunnen inloggen bij Uplay? Gisteren kwam ik er niet in en vandaag weer niet. Alles verwijderd en nog eens geïnstalleerd en nog steeds niet. :(

Moet nu ook de hele game opnieuw downloaden, had de verkeerde setting gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door Uffeltje op 18-11-2016 18:55 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 15:08
Nieuwe operator:

Attack - Best handig, hoewel de stickies niet enorme gaten maken. Wapens zijn prima te pruimen, secondary erg handig in close combat.

Defense - drone voegt weinig toe. Nog niet veel mee gespeeld. Grijp nog steeds veel naar Mute ipv de nieuwe operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Hmm.. Ik kan nog steeds niet inloggen. Dan maar filmpje met clips van de afgelopen drie maanden editen. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een paar potjes gespeeld omdat een vriend van me het gekocht had na summit1g te kijken. Opzich wel leuk weer, nog steeds een vrij makkelijk spel. Wel jammer van het ene potje tegen 5 level 240+ die elke hoek perfect prefiren. In casual. Wat doen die lui daar uberhaubt?

Die drone is trouwens wel sick op plane, je kan een hele entrance afsluiting door 1 iemand die drone te doen en de ander kan peeken als je ze shocked. Je komt er gewoon niet langs. Ondertussen de rest via de andere deuren naar buiten rennen en lekker potshots nemen.

oh en vond deze vet oude clip van een lompe wallbang.

edit: mensen die denken dat die drone underpowered is moeten even tegen een 5stack spelen die 'm goed gebruikt. Dan klaag je wel anders.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
community is niet erg actief meer lijkt wel?
Nog spelers die graag samen spelen? Voeg me dan even toe ps4 fevo-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:39:
community is niet erg actief meer lijkt wel?
Nog spelers die graag samen spelen? Voeg me dan even toe ps4 fevo-1190
hier is het idd niet heel druk meer, maar de (pc)community leeft zeer zeker.
alleen op dit moment meer buiten Tweakers om.
nog wel altijd op de TS van Tweakers.
Uffeltje schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:01:
Hmm.. Ik kan nog steeds niet inloggen. Dan maar filmpje met clips van de afgelopen drie maanden editen. :P
Waar ligt dat aan dan?
Ik heb afgelopen weken geen een keer een probleem gehad, tenzij de servers er echt uit lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik heb geen idee. Bij het inloggen de melding dat de servers niet beschikbaar zijn. Alles al een keer opnieuw geïnstalleerd, niets helpt.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:46:
Ik heb geen idee. Bij het inloggen de melding dat de servers niet beschikbaar zijn. Alles al een keer opnieuw geïnstalleerd, niets helpt.
Misschien toch maar contact opnemen met de support van Ubisoft.
Lijkt me toch wel bijzonder dat jij alleen er niet in kan.
Misschien toch ergens een kink in de kabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:06:
Weer een paar potjes gespeeld omdat een vriend van me het gekocht had na summit1g te kijken. Opzich wel leuk weer, nog steeds een vrij makkelijk spel. Wel jammer van het ene potje tegen 5 level 240+ die elke hoek perfect prefiren. In casual. Wat doen die lui daar uberhaubt?

Die drone is trouwens wel sick op plane, je kan een hele entrance afsluiting door 1 iemand die drone te doen en de ander kan peeken als je ze shocked. Je komt er gewoon niet langs. Ondertussen de rest via de andere deuren naar buiten rennen en lekker potshots nemen.

oh en vond deze vet oude clip van een lompe wallbang. [video]

edit: mensen die denken dat die drone underpowered is moeten even tegen een 5stack spelen die 'm goed gebruikt. Dan klaag je wel anders.
wij hadden gisteren een kerel met die nieuwe operator op defenders, die clutchte even 1 vs 4 dankzij die drone. Als ergens de defuser op de grond ligt, die drone er boven. Elke keer als ze hem proberen te pakken, enemy desorienteren en dan neerschieten met je mp5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davografie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01-2023
Daradius schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:01:
vind het spel erg vet tot nu toe, ben echt benieuwd hoe ranked is en het spelen in team verband. moet er nog wel beetje achter zien te komen hoe nou bepaalde spots genoemd worden (is wat makkelijker voor callouts). ook nog ff wennen aan de verschillende opperators. Gister wel paar potjes gedaan met vriend van me. Ging erg lekker, maar soms mis je gewoon die kennis en map awareness. ben zeker van plan om dit spel veel te gaan spelen en ff flink in ranked te gaan duiken.
Die call-outs krijg je vanzelf mee als je met mensen speelt. Als je op TS bij ons joint dan leer je die callouts snel zat. Met die map awareness heb je wel gelijk. Des te meer je weet, des te beter je speelt. Op TS zijn elke dag volle teams te vinden en ik vind het niet erg om met beginners te spelen. Ik vind ranked ook leuker om te spelen omdat je tegen mensen van je eigen skill level komt. Dat geldt voor beginners zowel als voor veteranen. In casual is de match-making best kut soms. Waarbij silvers tegen diamonds worden gezet.
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:06:

oh en vond deze vet oude clip van een lompe wallbang. [video]

Als je vaker ranked speelt zul je minder spelen tegen 240+ players die je prefiren. Ranked is niet alleen voor de elite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Davografie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:25:
[...]

Die call-outs krijg je vanzelf mee als je met mensen speelt. Als je op TS bij ons joint dan leer je die callouts snel zat. Met die map awareness heb je wel gelijk. Des te meer je weet, des te beter je speelt. Op TS zijn elke dag volle teams te vinden en ik vind het niet erg om met beginners te spelen. Ik vind ranked ook leuker om te spelen omdat je tegen mensen van je eigen skill level komt. Dat geldt voor beginners zowel als voor veteranen. In casual is de match-making best kut soms. Waarbij silvers tegen diamonds worden gezet.

[...]

Als je vaker ranked speelt zul je minder spelen tegen 240+ players die je prefiren. Ranked is niet alleen voor de elite ;)
Ben nogsteeds veel aan het leren in het spel, gister klaar met mijn laatste placement en ben in gold 3 terecht gekomen. Begin het spelletje steeds beter te begrijpen, en ik begin het steeds leuker te vinden. de map awareness moet nog een beetje komen, en de callouts is ook nog niet heel geweldig. maar verder gaat het me dus redelijk goed af :).

Ik zal vanavond (als ik optijd thuis ben) of morgen avond wel even de teamspeak bezoeken, lijkt me leuk om met een premade groep te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Uffeltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:46:
Had zelf ook hetzelfde probleem op het begin, weet eigenlijk niet hoe ik het op heb gelost. Op forums lees ik veel dat het te maken heeft met je upnp instelling in je router (veel mensen zeggen dat je deze uit moet zetten). Ik heb hem overigens gewoon lekker aan staan. ook heb ik mijn DMZ aangepast op het ip van mijn pc (anders kreeg ik het ook niet werkend) dit heeft voor mij het probleem wel opgelost, maar weet niet of het voor iedereen op deze manier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Daradius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:29:
[...]

Ben nogsteeds veel aan het leren in het spel, gister klaar met mijn laatste placement en ben in gold 3 terecht gekomen. Begin het spelletje steeds beter te begrijpen, en ik begin het steeds leuker te vinden. de map awareness moet nog een beetje komen, en de callouts is ook nog niet heel geweldig. maar verder gaat het me dus redelijk goed af :).

Ik zal vanavond (als ik optijd thuis ben) of morgen avond wel even de teamspeak bezoeken, lijkt me leuk om met een premade groep te spelen.
Gold 3 is nog heel netjes hoor! Je leert het meest van het spelen met hogere spelers. Raar genoeg blijft het spel boeien, en is de spanning soms echt te snijden. Map awareness is wel stukken belangrijker dan je aim, als je precies weet waar je moet gaan zitten of gemakkelijk kan aanvallen ben je 9/10 keer toch sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
jurgenb1990 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:39:
[...]

Gold 3 is nog heel netjes hoor! Je leert het meest van het spelen met hogere spelers. Raar genoeg blijft het spel boeien, en is de spanning soms echt te snijden. Map awareness is wel stukken belangrijker dan je aim, als je precies weet waar je moet gaan zitten of gemakkelijk kan aanvallen ben je 9/10 keer toch sneller.
haha ja probeer nu zo veel mogelijk te werken aan de map awareness. het enige wat ik nu mee heb is de aim (teveel csgo gespeeld). maar zoals je zegt, met alleen aim kom je niet heel ver. nog even de maps door krijgen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Daradius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:44:
[...]

haha ja probeer nu zo veel mogelijk te werken aan de map awareness. het enige wat ik nu mee heb is de aim (teveel csgo gespeeld). maar zoals je zegt, met alleen aim kom je niet heel ver. nog even de maps door krijgen dus :)
map awareness krijg je gewoon door het vele spelen, je ziet dat nu ook met die nieuwe maps... Niemand kent ze en dan is iedereen ineens een stuk slechter. Mijn aim zuigt, maar awareness is op de "oude" maps wel goed (alleen die nieuwe ken ik niet goed genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:
[...]

map awareness krijg je gewoon door het vele spelen, je ziet dat nu ook met die nieuwe maps... Niemand kent ze en dan is iedereen ineens een stuk slechter. Mijn aim zuigt, maar awareness is op de "oude" maps wel goed (alleen die nieuwe ken ik niet goed genoeg).
zo slecht is jouw aim ook weer niet.
die is nog altijd veel beter dan de mijne en mijn map awareness is ook nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:32:
[...]

zo slecht is jouw aim ook weer niet.
die is nog altijd veel beter dan de mijne en mijn map awareness is ook nog minder.
haha nou ik mis heel vaak schoten (heb ik 1,5 seconden om headshot te maken) en dan krijg ik dus meteen een headshot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davografie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:25:
[...]

[...]

Vorig seizoen ( of iig de eerste) makkelijk plat en diamond geworden dus ik hoop juist wel die elite tegen te komen. Maar voor mn maat die nieuw is, was t wel vervelend. Die kon geen stap zetten.
Pagina: 1 ... 61 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.