Heb het opgenomen. Post het morgen wel.
Ja battleye draait, maar is nog in bèta, als je de release notes van ubi doorleest.PerlinNoise schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:18:
Volgens mij is de update uit. Iemand al ervaringen met BattlEye? Cheaters tegengekomen?
Daar staat ook in dat er niemand gebanned wordt anders dan de mensen die al gebanned waren voor battle eye.
Dus ja het draait maar niet actief.
Persoonlijk ben ik wel fan van de Microsoft Xbox mentaliteit.
Alle info van lui die een gehackte console hebben verzamelen. En dan vlak voor de release van een grote titel (lees voor titel het nieuwe seizoen van siege) een mega banwave.
Dat zou een mooie statement zijn van ubisoft
http://imgur.com/a/qPayD
WTF @ lvl's / skills.. Geen idee of jullie ze bekend voorkomen.
We hebben uiteindelijk wel gewonnen (ik + Opti + Sam) samen met 2 random's..
_@/'
Ik ben sinds deze week trotse eigenaar van een xbox one en nu heb ik deze ook gedownload om het weekend los te gaan, maar heeft iemand enig idee of het halen van achievement ook kan met dit gratis weekend?Floks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:17:
free weekend op de pc en consoles, kortom lekker noobjes knallen
Verwijderd
Het halen van achievement kan.Inhumanous schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:08:
[...]
Ik ben sinds deze week trotse eigenaar van een xbox one en nu heb ik deze ook gedownload om het weekend los te gaan, maar heeft iemand enig idee of het halen van achievement ook kan met dit gratis weekend?
stats zijn niet overdreven, maar heb hun nog nooit gezien op ESL ofzo dus kan goed dat ze zo nu en dan even togglenSteephh schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 00:48:
http://imgur.com/a/qPayD
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Deze game geprobeerd dit weekend, het concept leek me wel leuk, maar je soldiermovement (laat ik zo maar noemen) is echt van het jaar kruik, jeeez wat gaat richten belabberd maar misschien is dat juist de charme en de history van deze game en hoort het zo te werken, maar niet mijn besteed. Doet me denken aan counterstrike en daar heb ik ook geen oren naar om deze reden.
Edit- op pc
Edit- op pc
Dan moet je lekker call of duty gaan spelenVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:30:
Deze game geprobeerd dit weekend, het concept leek me wel leuk, maar je soldiermovement (laat ik zo maar noemen) is echt van het jaar kruik, jeeez wat gaat richten belabberd maar misschien is dat juist de charme en de history van deze game en hoort het zo te werken, maar niet mijn besteed. Doet me denken aan counterstrike en daar heb ik ook geen oren naar om deze reden.
Edit- op pc

Voor de liefhebber de nieuwe operators en favela map
Skippen naar 07:58 zonder al dat geouwehoer.
20:09 interrogation
33:00 kruisboog en rook van capitao
[ Voor 6% gewijzigd door FEAR-NL op 31-07-2016 13:06 ]
Werkt die interrogation alleen bij downed tegenstanders?
Verwijderd
Drukte me een beetje lomp uit, heb ik de laatste tijd vaker
Richten en bewegen voelt stukken 'beter'/ anders zeg maar, meer mijn ding, maar nu ging het mij om dit spel, de setting/gameplay leek me best interessant maar de makers van dit spel hebben m.i. de besturing wat ouderwets zeg maar uitgevoerd en waarschijnlijk met een reden, gelukkig zijn er meer smaken zeg maar.
Als de besturing wat meer naar mijn smaak was geweest dan had ik het misschien gekocht maar nu niet echt een poging gegeven.
Ik weet niet hoe veel tijd je dit spel gegeven hebt, maar dit is nu niet het spel wat je even binnen een paar uurtjes onder de knie hebt.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:11:
[...]
Drukte me een beetje lomp uit, heb ik de laatste tijd vaker, en vandaar je iets wat kribbige verwijzing naar lekker COD spelen! Ook een prima spel overigens maar heeft een toch wel andere gameplay. Maar over cod gesproken daar zit inderdaad meer gevoel in het bewegen van je persoontje.
Richten en bewegen voelt stukken 'beter'/ anders zeg maar, meer mijn ding, maar nu ging het mij om dit spel, de setting/gameplay leek me best interessant maar de makers van dit spel hebben m.i. de besturing wat ouderwets zeg maar uitgevoerd en waarschijnlijk met een reden, gelukkig zijn er meer smaken zeg maar.
Als de besturing wat meer naar mijn smaak was geweest dan had ik het misschien gekocht maar nu niet echt een poging gegeven.
Ja de basics misschien om de tutorials te spelen en je eerste paar operators te unlocken.
Je moet het wel wat tijd gunnen, als je met een team speelt die goed op elkaar ingespeeld zijn ben je bezig met tactieken om de vijand te slim af te zijn.
Ik speel al jaren shooters en regelmatig games als cod en bf, maar dat is meer run and gun en laten we eerlijk zijn daar hoef je niet al teveel bij na te denken en gaat het voornamelijk om reactie vermogen.
Voel je niet aangevallen ik probeer je alleen enthousiast te maken voor een game met iets meer inhoudt.
Verwijderd
Is het vaker zo dat dit spel offline is? Gisterochtend en - avond en nu weer. Beetje zuur net na de aankoop.
In het begin toen het net uit kwam wel. Erna hele tijd stabiel tot nu. Sinds het weekend is het weer vaker helaasVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:03:
Is het vaker zo dat dit spel offline is? Gisterochtend en - avond en nu weer. Beetje zuur net na de aankoop.
Ik heb gister geen problemen ondervonden.
Tot 21:00 gewoon gegamed zonder problemen.
Maar miss dat er een verschil is tussen PC, Xbox en PS4.
Tot 21:00 gewoon gegamed zonder problemen.
Maar miss dat er een verschil is tussen PC, Xbox en PS4.
Vrouwlief is druk met Cv's en sollicitatiebrieven schrijven. Ik hoop vanavond weer een keer te kunnen gamen...
Hopelijk werkt het dan ook gewoon !
Ik vind het een top spel !
Hopelijk werkt het dan ook gewoon !
Ik vind het een top spel !
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Hahahahah arme Airwolf: "Ranks will be partially reset at the beginning of Season 3."
Hij is gisteravond net diamond? geworden hahahaahaha.
.
Ps. Patch notes/ changes
Hij is gisteravond net diamond? geworden hahahaahaha.

Ps. Patch notes/ changes
[ Voor 3% gewijzigd door Big-Opti op 02-08-2016 11:29 ]
Gelukkig een aantal goede zaken die ze aanpakken:
- Operator’s limbs no longer clip through walls and barricades
- Kill Cam is now a more accurate representation of what happened
- Teammate loadout information on waiting screen
- Players can now choose which Operator spawns with the Defuser
Voor degene met Season Pass
- Increased Season Pass value: 10% VIP discount for all content in the Shop
En letterlijk een waslijst aan bug fixes, maar dan moet je de link van Opti even openen en naar beneden scrollen.
Beetje te lang om hier te posten denk ik.
- Operator’s limbs no longer clip through walls and barricades
- Kill Cam is now a more accurate representation of what happened
- Teammate loadout information on waiting screen
- Players can now choose which Operator spawns with the Defuser
Voor degene met Season Pass
- Increased Season Pass value: 10% VIP discount for all content in the Shop
En letterlijk een waslijst aan bug fixes, maar dan moet je de link van Opti even openen en naar beneden scrollen.
Beetje te lang om hier te posten denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door MadMax12 op 02-08-2016 11:49 ]
Er was overigens wel een storing met de matchmaking!
Exclamation [RESOLVED] Issues with Matchmaking
Hello everyone.
We are aware of a current issue with matchmaking for Rainbow Six Siege on all platforms. We apologise for the inconvenience and appreciate your patience whilst we investigate.
Kind Regards
UPDATE [5:50 PM GMT]: This issue is now resolved.
Nee, was plat 2 geworden. Wou ik halen voor de reset. Wist dat het vandaag gereset zou worden.Big-Opti schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:28:
Hahahahah arme Airwolf: "Ranks will be partially reset at the beginning of Season 3."
Hij is gisteravond net diamond? geworden hahahaahaha..
Ps. Patch notes/ changes
Vandaag al de reset?
De patch komt toch niet vandaag al??
Ik moet eerst verhuizen dit weekend
Ik heb het halve huis al op de kop en nog te veel te doen om veel te kunnen gamen
De patch komt toch niet vandaag al??
Ik moet eerst verhuizen dit weekend
Ik heb het halve huis al op de kop en nog te veel te doen om veel te kunnen gamen
[ Voor 30% gewijzigd door MadMax12 op 02-08-2016 12:20 ]
Meende dat hij 2 augustus uitkwam voor season pass houders. De 9de voor de gierige lui (zoals ik).
Alleen de operators zijn voor de gierige mensen de 9e dan.DeFries schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:23:
Meende dat hij 2 augustus uitkwam voor season pass houders. De 9de voor de gierige lui (zoals ik).
Dan mag ik vanavond dus al.
Toch maar tijd zien te vinden, maar zal lastig worden
Ik zie dat er aan anti-cheat tool aan is toegevoegd en een Realism modus. Wellicht dat ik de game in lange tijd weer ga oppakken.
Realisme modus is echt heel gaaf, werkt helaas alleen in een custom match.
Aah jammer, gemiste kans van Ubisoft. Desalniettemin, als ik die patch notes zo lees word ik wel weer enthousiast. Vanavond maar eens de update binnen halen.PerlinNoise schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:49:
Realisme modus is echt heel gaaf, werkt helaas alleen in een custom match.
Hmm, maar als ik nu Season pass aanschaf heb ik een week lang toegang tot de nieuwe operators, maar moet ze daarna alsnog aanschaffen?
Nee, ze zijn dan gratis.shoombak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:06:
Hmm, maar als ik nu Season pass aanschaf heb ik een week lang toegang tot de nieuwe operators, maar moet ze daarna alsnog aanschaffen?
Maar de renown bij elkaar sparen door het spel te spelen is goedkoper.shoombak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:06:
Na deze patch komt pas de meerwaarde van de Season Pass te voorschijn door korting in de shop, maar dat kost dus weer geld.
Maar de problemen waren om 5.50 GMT nog lang niet afgelopen. Ik heb tot 23u nog gekeken en ook toen lukte inloggen maar matig. En als ik langer dan een minuut in het menu zat, dan werd ik weer gedisconnect en moest ie opnieuw verbinden.MadMax12 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:50:
Er was overigens wel een storing met de matchmaking!
[...]
Ik mag hopen dat het vandaag beter gaat, want anders slaan ze een grote flater. Plus nieuwe kopers worden even sterk genaaid en zie ik weer snel stoppen. Terwijl het juist fijn was dat er weer nieuw bloed rond liep.
We gaan het meemaken.
Ik hoop het wel, kan ik vanmiddag in elk geval nog even gamen.
Weet niet of de update er dan al door is, maar dat zie ik dan wel weer.
Ik hoop het wel, kan ik vanmiddag in elk geval nog even gamen.
Weet niet of de update er dan al door is, maar dat zie ik dan wel weer.
alles gaat om 17:00 down voor maintenance zie ik ingame, zal dus vanavond wel draaien.
Signature
Daar plop ik een biertje voor open
Floksor
En offline.
Werd er net vakkundig uit gegooid.
Werd er net vakkundig uit gegooid.
Verwijderd
Net ook problemen. Harde reset van mijn Xbox liet me weer inloggen. Allemaal groene schermen voor season 3.Martinspire schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:30:
[...]
Maar de problemen waren om 5.50 GMT nog lang niet afgelopen. Ik heb tot 23u nog gekeken en ook toen lukte inloggen maar matig. En als ik langer dan een minuut in het menu zat, dan werd ik weer gedisconnect en moest ie opnieuw verbinden.
Ik mag hopen dat het vandaag beter gaat, want anders slaan ze een grote flater. Plus nieuwe kopers worden even sterk genaaid en zie ik weer snel stoppen. Terwijl het juist fijn was dat er weer nieuw bloed rond liep.
Maar nog niets over de "nieuwe" gameplay?
Iemand al de nieuwe operators?
Ik ben denk ik tot na het weekend offline.
Iemand al de nieuwe operators?
Ik ben denk ik tot na het weekend offline.
Heb met beiden operators gespeeld, maar heb het ondervragingsgedeelte niet uit kunnen proberen. De crossbow is meh, voegt niet echt wat toe.
die crossbow voegt juist heel veel toe! Wij hadden gisteren ook zeker 3/4 rondes gewonnen omdat er slim met die crossbow werd omgegaan. Laatste kerel zat achter een kast, schiet links en rechts een incendiary arrow en hij kan geen kant op. Die silent step van die defender is ook geniaal, handgun is way too OP en als je dan dus silent step op mensen af sluipt is het easy defending.Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:37:
Heb met beiden operators gespeeld, maar heb het ondervragingsgedeelte niet uit kunnen proberen. De crossbow is meh, voegt niet echt wat toe.
Ik heb ze nog niet kunnen spelen (ben gierig), maar daMokah en Lynx wel
Aah oke, ik heb er twee potjes mee gespeeld, allebei met een slecht team. Misschien dat het daaraan ligt.jurgenb1990 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
die crossbow voegt juist heel veel toe! Wij hadden gisteren ook zeker 3/4 rondes gewonnen omdat er slim met die crossbow werd omgegaan. Laatste kerel zat achter een kast, schiet links en rechts een incendiary arrow en hij kan geen kant op. Die silent step van die defender is ook geniaal, handgun is way too OP en als je dan dus silent step op mensen af sluipt is het easy defending.
Ik heb ze nog niet kunnen spelen (ben gierig), maar daMokah en Lynx wel
van de beelden die ik heb gezien is die crossbow idd er makkelijk als een defender ergens klem zit.
en ook met de rookpijlen zou je wel eens makkelijk ergens langs kunnen, of juist als afleiding gebruiken om iemand te misleiden.
en ook met de rookpijlen zou je wel eens makkelijk ergens langs kunnen, of juist als afleiding gebruiken om iemand te misleiden.
Ik had het wel geprobeerd, maar omdat diegene druk aan het ronddraaien was, kreeg ik de knop niet in beeld (of echt te kort) waardoor ik dus niks kon doen. Het was een noob dus ik heb er 5 seconden omheen gelopen, maar uiteindelijk afgemaakt met mn pistool omdat de prompt gewoon niet kwam. Van mij mag dat wel gewoon rond het hele lichaam zijn want nu hoeft ie maar een paar centimeter te bewegen en je bent je prompt kwijtPoulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:37:
Maar je krijgt die prompt alleen bij een downed tegenstander toch? Dat gaat toch nooit werken dan? De keren dat ik in de buurt was van een downed tegenstander en tijd had om rustig iets te doen, zijn vrij nihil.
Oh is dat het. Ik dacht dat ie levend moest zijn. Maar ik zag zo heel af en toe wel een "press X to " al kon ik niet echt zien wat daarachter stond (Xbox btw).iamjustin schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:51:
Maar je krijgt die prompt alleen bij een downed tegenstander toch? Dat gaat toch nooit werken dan? De keren dat ik in de buurt was van een downed tegenstander en tijd had om rustig iets te doen, zijn vrij nihil.
Maar hoe kun je iemand dan rustig downen? Gewoon haar pistol?
Edit: 2 kogels met pistol kan ook, maar het schijnt ook dat je kunt knifen (blijkbaar als enige operator is de tegenstander dan niet meteen dood)
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2016 11:47 ]
zal wel door haar special komen dat zij dit wel kan.Martinspire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
maar het schijnt ook dat je kunt knifen (blijkbaar als enige operator is de tegenstander dan niet meteen dood)
Die crossbow is wel hard hoor. Body shot met de incendiary is insta down.
En die smoke is heel erg dik. Je kan het dus gebruiken om snel ergens voorbij de komen. Je ziet werkelijk niks als je er middenin staat.
En die smoke is heel erg dik. Je kan het dus gebruiken om snel ergens voorbij de komen. Je ziet werkelijk niks als je er middenin staat.
Hey ik en wat vrienden zoeken nog minimaal 1/2 gasten die deze game nog veel spelen. We willen graag weer wat vaker ranked doen maar meestal kunnen we nooit met zn allen tegelijk. Zij hier nog veel gasten die het spelen op PS4? voeg me toe: klaasjan007. Mijn w/l is 4.9 en k/d 2.3. Wil ook wel met andere teams meedoen.
[ Voor 11% gewijzigd door klaasjan007 op 03-08-2016 15:14 ]
Als je HIER in kijkt onder PS4 naar mensen vindt je al een hoop denk ik.klaasjan007 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:09:
Hey ik en wat vrienden zoeken nog minimaal 1/2 gasten die deze game nog veel spelen. We willen graag weer wat vaker ranked doen maar meestal kunnen we nooit met zn allen tegelijk. Zij hier nog veel gasten die het spelen op PS4? voeg me toe: klaasjan007
Tevens even zoeken in dit topic naar PS4, dan kom je wel info tegen over een PS4 communitie waar vast nog mensen actief zijn.
Heb al even voor je gekeken, zie onderstaande:
Tik op de PSN zoekbalk de naam 'Edzeau' in en klik op zijn profiel. Scroll wat naar beneden en als het goed zou je dan terecht moeten komen in zijn 'Communities'. De Tweakers RB6 community staat daar ook tussen.
[ Voor 18% gewijzigd door MadMax12 op 03-08-2016 14:29 ]
Ik heb je toegevoegd. Wat is je rank?klaasjan007 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:09:
Hey ik en wat vrienden zoeken nog minimaal 1/2 gasten die deze game nog veel spelen. We willen graag weer wat vaker ranked doen maar meestal kunnen we nooit met zn allen tegelijk. Zij hier nog veel gasten die het spelen op PS4? voeg me toe: klaasjan007. Mijn w/l is 4.9 en k/d 2.3. Wil ook wel met andere teams meedoen.
gisteren eindelijk een keer die interrogate gezien van die verdedigende braziliaan.... geniaal is dat zeg! Als je team niet goed communiceerd en er word iemand geinterrogate is de rest kansloos.
It's good to be backjurgenb1990 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:13:
gisteren eindelijk een keer die interrogate gezien van die verdedigende braziliaan.... geniaal is dat zeg! Als je team niet goed communiceerd en er word iemand geinterrogate is de rest kansloos.
Wie heeft het toernooi gewonnen?
bl44t
Section 8.YaaD schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:25:
[...]
It's good to be backNieuwe DLC dus leek me wel een geschikt moment om weer eens wat games te spelen... Verrassend hoe snel je het weer oppakt. Nieuwe operators zijn OK maar wat mij betreft niet zo game changing als de eerdere operators..
Wie heeft het toernooi gewonnen?
Nee geintje. Het toernooi is nog bezig![]()
Niet iedereen heeft kunnen spelen helaas.
Thijs leeft ook nog
Eerste reactie op de nieuwe operators:
Verdediger speelt wel aardig (maar niet meesterlijk). Vind de ability een beetje muf, maar ok. Wel vind ik het bullshit dat er geen delay zit in het verkrijgen van de positie van de tegenstander. Nu is het gewoon wallhack 2.0 en is je team volkomen kansloos als er een keer een n00b in je team zit die zich snel laat afmaken.
Aanvaller vind ik ook maar mwoah. Vooral gericht op afstand. De damage mag van mij wel 4 seconden duren tot je dood gaat (ipv 2) zodat je nog mogelijkheid hebt om weg te komen (nu kill je iemand echt te makkelijk). Zoeken waar je heen kunt is nu gewoon niet mogelijk. En als ie exponentieel damage doet (weinig in begin, veel aan het eind) zou ook beter zijn imo.
Omdat het je niet altijd lukt om de positie te verkrijgen van iedereen als verdediger, vind ik beide operators best wel egoïstisch weer. Hoop dat ze toch wat meer teamplay gaan toevoegen bij de komende operators.
Nieuwe map nog niet 1 keer gedaan
Matchmaking bij Ranked is trouwens om te huilen. Moest telkens samenspelen met types die dat gaan doen terwijl ze nog als recruit moeten spelen omdat ze niet alle operators hebben. Of dat ze gewoon totaal niet opletten omdat ze de map niet kennen. Bleh. Als iemand met een beetje hoge rank (92 inmiddels) ben je ook telkens de lul met dat soort n00bs. En tegenstanders zijn dan ook vaak complete squads. Van mij mogen ze wel doen dat je, als je niet als volle squad online gaat, minder snel tegen volle squads gaat spelen omdat de samenwerking per definitie minder is. Bij rocket league heb je dat namelijk wel en dat werkt veel beter.
Verdediger speelt wel aardig (maar niet meesterlijk). Vind de ability een beetje muf, maar ok. Wel vind ik het bullshit dat er geen delay zit in het verkrijgen van de positie van de tegenstander. Nu is het gewoon wallhack 2.0 en is je team volkomen kansloos als er een keer een n00b in je team zit die zich snel laat afmaken.
Aanvaller vind ik ook maar mwoah. Vooral gericht op afstand. De damage mag van mij wel 4 seconden duren tot je dood gaat (ipv 2) zodat je nog mogelijkheid hebt om weg te komen (nu kill je iemand echt te makkelijk). Zoeken waar je heen kunt is nu gewoon niet mogelijk. En als ie exponentieel damage doet (weinig in begin, veel aan het eind) zou ook beter zijn imo.
Omdat het je niet altijd lukt om de positie te verkrijgen van iedereen als verdediger, vind ik beide operators best wel egoïstisch weer. Hoop dat ze toch wat meer teamplay gaan toevoegen bij de komende operators.
Nieuwe map nog niet 1 keer gedaan
Matchmaking bij Ranked is trouwens om te huilen. Moest telkens samenspelen met types die dat gaan doen terwijl ze nog als recruit moeten spelen omdat ze niet alle operators hebben. Of dat ze gewoon totaal niet opletten omdat ze de map niet kennen. Bleh. Als iemand met een beetje hoge rank (92 inmiddels) ben je ook telkens de lul met dat soort n00bs. En tegenstanders zijn dan ook vaak complete squads. Van mij mogen ze wel doen dat je, als je niet als volle squad online gaat, minder snel tegen volle squads gaat spelen omdat de samenwerking per definitie minder is. Bij rocket league heb je dat namelijk wel en dat werkt veel beter.
als je nog geen rank hebt, dan is solo queue ranked spelen ook echt frustrerend.... veel mensen die er niets van snappen of normaal copper/bronze waren. Als je zonder ranked met een volle squad speelt win je eigenlijk alles. Als ik dadelijk weer een rank heb, heb ik er geen problemen mee om solo queue ranked te spelen dan is iedereen van hetzelfde niveauVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:00:
Je moet gewoon met een paar man ranked doen. Ik mag over 1 Level mee doen.
Allen.
Sinds gisteren ben ik dan toch overstag gegaan. Ik (KnoxNL) heb de season pass aangeschaft.
Mijn dochter krijgt de komende 2 weken niks te eten maar ik heb wel Buck tot mijn beschikking. Hoezee.
Sinds gisteren ben ik dan toch overstag gegaan. Ik (KnoxNL) heb de season pass aangeschaft.
Mijn dochter krijgt de komende 2 weken niks te eten maar ik heb wel Buck tot mijn beschikking. Hoezee.
trouwens gisteren met perlin en nog wat mensen die realism gamemode gespeeld..... dat is echt vreemd als je gewoon casual of ranked gewend bent.... Als je iemand killed, krijg je geen punten of een bevestiging dus je moet hem echt op de grond zien liggen. Je ziet geen namen bij spelers (ook niet teamgenoten) dus een beetje character kennis en communicatie is nodig. Je weet nooit hoeveel enemys er nog leven, je moet dus echt gaan tellen hoeveel iedereen er gekilled heeft. Defenders kunnen naar buiten lopen (de aanvallers worden wel gewaarschuwd, maar ze weten niet waar de defender loopt). Gisteren ging ik als defender gewoon naar buiten omdat ik wist waar ze ongeveer spawmden, dan maak je vrij gemakkelijk veel kills. Teamkills komen erg veel voor omdat niet iederene het verschil ziet tussen een sledge of smoke/mute
Die nieuwe modus lijkt me ook interessant. HOpen dat de spawnkills dan meevallen maar je moet opeens echt tactisch gaan spelen, lijkt me. Je moet samenwerken. Informeren of iemand down is. Melden waar je bent. DAT lijkt me nu de kracht van Siege worden.
Als mensen snappen dat spawmkillen zo easy is, gaat iedereen dat doen en zal uiteindelijk deze gamemode niet meer gespeeld worden. Ik zou het zelf ook niet nog ene keer spelen.... vond het veel te chaotisch, soms wordt je doodgeschoten.... Blijkt het een teamgenoot te zijn. Soms is de ronde ineens open, bleek dat je teammaten er al 3 hebben afgeknald en niets hebben gezegdiamjustin schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:48:
Die nieuwe modus lijkt me ook interessant. HOpen dat de spawnkills dan meevallen maar je moet opeens echt tactisch gaan spelen, lijkt me. Je moet samenwerken. Informeren of iemand down is. Melden waar je bent. DAT lijkt me nu de kracht van Siege worden.
Maar met een goed communicerend team lijkt het me dan juist wel goed werken. En dat is de kracht van ons als geheel, aangezien we altijd wel een aantal man bij elkaar kunnen krijgen. Inclusief mensen die communicatief zijn.jurgenb1990 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:31:
[...]
Als mensen snappen dat spawmkillen zo easy is, gaat iedereen dat doen en zal uiteindelijk deze gamemode niet meer gespeeld worden. Ik zou het zelf ook niet nog ene keer spelen.... vond het veel te chaotisch, soms wordt je doodgeschoten.... Blijkt het een teamgenoot te zijn. Soms is de ronde ineens open, bleek dat je teammaten er al 3 hebben afgeknald en niets hebben gezegd
Gisteren met big opti, perlin, sam en husky realism mode gedaan. Was wel echt vet
Maar ook erg chaotisch.
Maar inderdaad, zeggen als je iemand dood schiet is wel cruciaal. Veel communiceren en proberen kort en bondig de informatie over te brengen. Je kan nu ook niet meer klakkeloos door muren schieten want voor je het weet knal je een teammate neer. En je schiet heel snel teammates dood, he opti
Enige wat me tegen valt in die game mode is het onrealistische aantal kogels dat je bij je hebt.
Maar inderdaad, zeggen als je iemand dood schiet is wel cruciaal. Veel communiceren en proberen kort en bondig de informatie over te brengen. Je kan nu ook niet meer klakkeloos door muren schieten want voor je het weet knal je een teammate neer. En je schiet heel snel teammates dood, he opti
Enige wat me tegen valt in die game mode is het onrealistische aantal kogels dat je bij je hebt.
Voor de overwolf fans, hier is een (tijdelijke) fix te vinden:
http://forums.overwolf.co...w-six-siege-will-support/
http://forums.overwolf.co...w-six-siege-will-support/
Signature
Is het werkelijk nodig om poort 80 te forwarden voor Rainbow 6?. Ik blijf NAT issues houden, maar heb 80 al geforward naar mijn webserver
.
edit: heb poort 50.000 - 65.000 geforward, kwam ik op reddit tegen. Dit lijkt te helpen?.

edit: heb poort 50.000 - 65.000 geforward, kwam ik op reddit tegen. Dit lijkt te helpen?.
[ Voor 24% gewijzigd door Tortelli op 07-08-2016 19:28 ]
50.000 tot 65.000 of is het 50.000 en 65.000 ? wtf... Helpt het echt?Tortelli schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:26:
Is het werkelijk nodig om poort 80 te forwarden voor Rainbow 6?. Ik blijf NAT issues houden, maar heb 80 al geforward naar mijn webserver.
50.000 tot 65.000, het lijkt echt te helpen
.

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 07-08-2016 20:31 ]
nog een lekkere bug in siege, als je een wall hebt gereinforced en je zit achter deze muur met bandit trick ofzo, als je als attacker die braziliaan bent.... schiet gewoon een vuurpijl op de grond en de personen aan de andere kant van de wall zijn dood.....
Hoe kunnen ze hier bij het testen niet achter zijn gekomen....................jurgenb1990 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:52:
nog een lekkere bug in siege, als je een wall hebt gereinforced en je zit achter deze muur met bandit trick ofzo, als je als attacker die braziliaan bent.... schiet gewoon een vuurpijl op de grond en de personen aan de andere kant van de wall zijn dood.....

of het is opzettelijk natuurlijk om bandittrick tegen te gaan?Cgen1984 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:13:
[...]
Hoe kunnen ze hier bij het testen niet achter zijn gekomen....................
Lijkt me niet, daar zijn ook andere counters voor. Past wel in het straatje van ubisoft dat ze iets over het hoofd hebben gezienjurgenb1990 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:15:
[...]
of het is opzettelijk natuurlijk om bandittrick tegen te gaan?
Daarnaast, vuur gaat niet door muren/deuren heen lijkt me
[ Voor 8% gewijzigd door Cgen1984 op 08-08-2016 10:21 ]
Het is in ieder geval super ruk dat het kan, de eerste keer was ik door een drone gespot terwijl ik klaar stond om te bandit tricken en vervolgens werd die pijl afgevuurd en je kan al niks meer want hij is zo snel dat je bijna instant down gaat en vervolgens dood.jurgenb1990 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:52:
De tweede keer dacht ik slim te zijn, alle drones waren stuk..... maar nog niet slim genoeg want ze deden een fake thermite plant en ja hoor, ik haal net me batterij er weer af.. en blam pijl -> insta down - > dood.
Bij een smoke, nitro, fuse of granaat (niet goed gecooked) heb je vaak nog enige reactietijd om weg te komen maar bij een wel gemikte pijl is het praktisch instant game over.
[ Voor 8% gewijzigd door Big-Opti op 08-08-2016 11:41 ]
Mja ik vind dat vuur ook echt veel te snel gaan. Van mij mag het rustig 2x zo lang zijn en dan exponentieel schade ipv gelijkmatig. Ik vind dat het bedoeld moet zijn om mensen uit hun cover te halen. Niet om ze gewoon van een afstandje te killen. Dit is gewoon lame.
Die nieuwe map is al lastig te verdedigen, dan moet je niet ook nog eens van dit soort shit gaan toevoegen.
Die nieuwe map is al lastig te verdedigen, dan moet je niet ook nog eens van dit soort shit gaan toevoegen.
Verwijderd
Anderzijds moet je redelijk in de buurt schieten om damage te doen. Ik lag keurig achter de speedboat (korte zijde) met vuur aan beide kanten gisteravond.Martinspire schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:00:
Mja ik vind dat vuur ook echt veel te snel gaan. Van mij mag het rustig 2x zo lang zijn en dan exponentieel schade ipv gelijkmatig. Ik vind dat het bedoeld moet zijn om mensen uit hun cover te halen. Niet om ze gewoon van een afstandje te killen. Dit is gewoon lame.
Kwestie van wennen en leren counteren. Net als zwartbaard met zijn hoofdschild.
Pulse en semi auto shotgun nerf incoming YouTube: Big Pulse Nerf - RIP Shotguns - Rainbow Six Siege
Signature
ik moet eerlijk zeggen dat ik die nieuwe map wel kan waarderen, border daarentegen vind ik echt een ruk map. Gisteren onze tweede ranked game in favela gespeeld en het is wel erg wennen omdat niemand weet waar ze heen moeten lopen..... maar bijna elke muur kan gewoon kapot dus je hebt heel veel entry mogelijkheden. Verdedigen is een bitch, aangezien je niet weet welke bomspot goed is, krijg je soms spots waarbij je gewoon niet genoeg reinforcements hebt.... en aanvallers dus gemakkelijk naar binnen kunnen. De oplossing voor defenders is dus een pulse
aangezien veel muren dan niet reinforced zijn kan ze mooi mensen tracken en killen met c4, op aanval is blackbeard OP
Ik hoop hier echt op! Die shotguns zijn vaak echt te op!Eboman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:00:
Pulse en semi auto shotgun nerf incoming YouTube: Big Pulse Nerf - RIP Shotguns - Rainbow Six Siege
shotguns zijn idd veel te sterk, pulse nerf vind ik best gay.... de range van die scanner is al niet zo heel ver dus om die nou korter te maken....Looney1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:24:
[...]
Ik hoop hier echt op! Die shotguns zijn vaak echt te op!
Het switchen van wapens vond ik nu ook al best lang duren haha, maargoed ik speel altijd die ump en die is sowieso al tering traag
Ben jij niet stiekem gewoon traag aan het worden door de gesjouw met al die gewichtenjurgenb1990 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:03:
[...]
Het switchen van wapens vond ik nu ook al best lang duren haha, maargoed ik speel altijd die ump en die is sowieso al tering traag

Zoals jij gisteren tekeer ging met pulse + UMP daaaamn... jij gaat niet zo veel merken van de shotgun nerfjurgenb1990 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:03:
[...]
shotguns zijn idd veel te sterk, pulse nerf vind ik best gay.... de range van die scanner is al niet zo heel ver dus om die nou korter te maken....
En die andere nerf komt volgens mij gewoon neer op een nieuwe timing aanwennen..
Het was iig wel nodig die pulse nerf want hij was nu gewoon god...
je merkt inderdaad wel dat de attackers veel bezig zijn om eerst die pulse uit te schakelen en dan pas de rest haha, voordeel is wel dat de IQ ineens erg bruikbaar isCgen1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
Zoals jij gisteren tekeer ging met pulse + UMP daaaamn... jij gaat niet zo veel merken van de shotgun nerf
En die andere nerf komt volgens mij gewoon neer op een nieuwe timing aanwennen..
Het was iig wel nodig die pulse nerf want hij was nu gewoon god...
IQ is sowieso een van de meest onderschatte operators in het spel.
Je ziet ook steeds vaker teams voor de snelle aanvallende operators kiezen.
Dus Ash, IQ en Twitch.
Dus Ash, IQ en Twitch.
Maar twitch is heul nie snel! Speed 2MadMax12 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:11:
Dus Ash, IQ en Twitch.
Tijd voor Capitao om zijn intrede te maken!
Cgen1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Maar twitch is heul nie snel! Speed 2
Tijd voor Capitao om zijn intrede te maken!

Gebruik die operator nooit.
Wel goed om te zien dat je weer actief bent!
Hopelijk heb ik de pc ook snel weer aangesloten.
Eerst nog even een bureau versieren en de boel aansluiten.
Ja ff een pauze gehad mbt. siege, en toen ik ergens las dat men battle eye aan het implementeren was en er nieuwe content uit was gekomen dacht ik, eens ff zien.MadMax12 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:38:
Wel goed om te zien dat je weer actief bent!
and here we are now!
Mwoah, zo geweldig is ze ook niet als ze toch aardig wat roamers niet kan ontdekken. Ja Pulse maar die kun je ook zonder IQ wel vinden (zeker als je goed aan het dronen bent). Daarnaast heeft ze weinig om het team te redden en is ze snel dood. Zo geweldig zijn haar wapens niet en bovendien valt ze door haar outfit ook heel goed opMadMax12 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:11:
Dus Ash, IQ en Twitch.
vaak als je hoge rank spelers ziet (plat/diamond), zie je toch dat ze vaak IQ gebruiken maar dat is meer om snel ergens binnen te kunnen komen als ash al gepakt is. In ranked of belangrijke matches kan je dat toch niet doen maar voor casual is het wel leuk. Gisteren voor de grap ook met ash gewoon direct doorgerushed naar de bom en dan merk je dat 2/3 man nog aan het reinforcen is en dus free killsMartinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:29:
[...]
Mwoah, zo geweldig is ze ook niet als ze toch aardig wat roamers niet kan ontdekken. Ja Pulse maar die kun je ook zonder IQ wel vinden (zeker als je goed aan het dronen bent). Daarnaast heeft ze weinig om het team te redden en is ze snel dood. Zo geweldig zijn haar wapens niet en bovendien valt ze door haar outfit ook heel goed op
Balls of steel!jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:08:
[...]
vaak als je hoge rank spelers ziet (plat/diamond), zie je toch dat ze vaak IQ gebruiken maar dat is meer om snel ergens binnen te kunnen komen als ash al gepakt is. In ranked of belangrijke matches kan je dat toch niet doen maar voor casual is het wel leuk. Gisteren voor de grap ook met ash gewoon direct doorgerushed naar de bom en dan merk je dat 2/3 man nog aan het reinforcen is en dus free kills
Had iemand voor je gedroned of stormde je gewoon blind naar binnen?
Als ik zo snel blind naar binnen storm sterf ik altijd in een regen van kogels
gewoon blind naar binnen gerend. Hopen dat er niemand zat. Nou waren de spelers wel op de begane grond op consulate en ik ging via kelder.Cgen1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:02:
[...]
Balls of steel!
Had iemand voor je gedroned of stormde je gewoon blind naar binnen?
Als ik zo snel blind naar binnen storm sterf ik altijd in een regen van kogelsOF pak ik een kapkan/frosttrap...
Ja dat is wel een goede strategie, met ash snel de garage deur er uit schieten en gaan! Als je de juiste spawn hebt uiteraard.
https://www.reddit.com/r/...morrow_rainbow_six_brand/
We hebben lang gewacht, veel gevloekt en getierd maar uiteindelijk de dag is hier.
We hebben lang gewacht, veel gevloekt en getierd maar uiteindelijk de dag is hier.
Emotioneel momentjearienvanhelden schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:36:
https://www.reddit.com/r/...morrow_rainbow_six_brand/
Vast niet alle, maar hopelijk wel veelMartinspire schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:06:
Oh dat is zeker voor PC-spelers de dag waarop alle cheaters eruit worden gegooid? Dan zal er wel weer veel gezeken worden door mensen die "onterecht" gebanned zijn zeker
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.