Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
"Might just mean that he's cleaning his house tomorrow :)" - Lukeid123

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
arienvanhelden schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:36:
https://www.reddit.com/r/...morrow_rainbow_six_brand/

We hebben lang gewacht, veel gevloekt en getierd maar uiteindelijk de dag is hier. :D
het was leuk om met jullie gespeeld te hebben jongens, misschien zie ik jullie nog ooit bij een ander spel :'(

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

het was leuk om met jullie gespeeld te hebben jongens, misschien zie ik jullie nog ooit bij een ander spel :'(
Vond het altijd al zo vreemd dat je alleen maar Pulse speelde.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

Tot ziens......
Ik vrees dat dit voor meer van ons gaat gelden na alle valse verwensingen die wij van TRS over ons heen hebben gekregen.
Dan heb ik het nog niet eens over de voormalige ZERO-leden, dat waren allemaal hackers 7(8)7 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
arienvanhelden schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Vond het altijd al zo vreemd dat je alleen maar Pulse speelde.. :|
Hij maakte inderdaad alleen maar kills op defense.... ik wist het! :/

Doei jurgen :)B
MadMax12 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Dan heb ik het nog niet eens over de voormalige ZERO-leden, dat waren allemaal hackers 7(8)7 *O*
:'( :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weet ik, eigen was alleen klitse een hacker. Maar die leest dit toch niet meer, dus... lalala

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk wel jammer dat als je op dit forum een username neerzet die dan geen tag mee krijgt.
Dan had ie het wel gelezen denk ik.
Maar denk idd niet dat die nog in dit topic gaat lezen.
Moker zie je hier ook nooit, maar wel op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen het zien, ik heb wel met hem gesproken vandaag, dat ie weer terug moet komen naar siege met zn baard. Maar hij was negatief :P

Misschien heb ik toch stiekem zijn interesse weten te kietelen.

Zo zitten er wel meer mensen op de teamspeak server die hier niet heel erg actief zijn. Oh jazeker, maar dat mag allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
pinky is ook nooit op tweakers forum (inb4 pinky zit nu mee te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 15:43
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:23:
pinky is ook nooit op tweakers forum (inb4 pinky zit nu mee te lezen)
Nou ik zag der laatste redelijk los gaan op het forum... Volgens mij ging het over het aantal mannen dat ze aankon ofzo :X Ik zal niet verder uitwijden...

Maar, wie heeft het toernooi nou gewonnen? :+

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
YaaD schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Nou ik zag der laatste redelijk los gaan op het forum... Volgens mij ging het over het aantal mannen dat ze aankon ofzo :X Ik zal niet verder uitwijden...

Maar, wie heeft het toernooi nou gewonnen? :+
ik ben van team geswitched in het tournooi omdat 1 of andere dude genaamd Yaat mij in de steek liet. Moker kon de pressure ook niet meer aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

ik ben van team geswitched in het tournooi omdat 1 of andere dude genaamd Yaat mij in de steek liet. Moker kon de pressure ook niet meer aan
I took a pill in Ibiza 8)7 Was meer omdat we 4 weken zaten te wachten voor we de eerste wedstrijd hadden gespeeld. Naja het toernooi is in april opgezet, een mooi streven is om het dan ook weer in april af te ronden :)

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Heb je nog niet gezien in ons team?
Spelen die nog wel eens?
En denk dat we voor april wel klaar zijn.
Zal er wel om spannen overigens.

DOEKEN
D.O.E.K.E.N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

Heb je nog niet gezien in ons team?
Spelen die nog wel eens?
En denk dat we voor april wel klaar zijn.
Zal er wel om spannen overigens.

DOEKEN
D.O.E.K.E.N.
Ambitieus plan maxie jongen! :o

Blijf toch niet zo trekken aan dat dode paard mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Weet ik, eigen was alleen klitse een hacker. Maar die leest dit toch niet meer, dus... lalala
Boe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I knew it ;) Potje spelen vanavond?

[ Voor 7% gewijzigd door Cgen1984 op 10-08-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:44:
[...]

I knew it ;) Potje spelen vanavond?
Nope. Not gonna happen. Ik heb een afspraak met mn AK101 en mn ghuillie in DayZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
battleeye bans incoming :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
Even een vraag over de season pass: als je die aanschaft, krijg je dan alleen een aantal dagen de nieuwe operators of krijg je ze dan permanent?
Ik zit erover na te denken om dat ding te kopen, aangezien ik niet echt verder kom met de "normale" manier van punten scoren enzo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Holy banwave batman!!! Ze vlogen met bosjes voorbij en het is nog niet gestopt :P

Het is een mooi moment, ik ben blij dat ik er bij ben!

[ Voor 26% gewijzigd door Cgen1984 op 10-08-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvZwolle schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:01:
Even een vraag over de season pass: als je die aanschaft, krijg je dan alleen een aantal dagen de nieuwe operators of krijg je ze dan permanent?
Ik zit erover na te denken om dat ding te kopen, aangezien ik niet echt verder kom met de "normale" manier van punten scoren enzo...
Je krijgt ze permanent. Je krijgt ze 7 dagen voordat andere spelers ze kunnen unlocken voor 15k reknown. Jij betaalt niets.

Brakke deal als je het mij vraagt. 15k reknown is no big deal.

_____

6 potjes TH vanavond. 3 keer geTKed. Was 3 keer de host. (leve netduma r1.) 3 keer was het potje direct voorbij na de TK. Is waar je lol uit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
BvZwolle schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:01:
permanent net als wat extra renown, je krijgt ze dus ook 7 dagen eerder:

The Season Pass year-long premium membership includes:
7-day exclusive access to 8 all-new Operators that you can instantly add to your roster
exclusive Season Pass Porter weapon skin
Safari Bundle of five weapons skins
600 Rainbow Credits that can be used to purchase additional in-game content
5% permanent Renown boost to speed up progression
5 daily challenges instead of the standard 3 for more rewards

[ Voor 30% gewijzigd door Eboman op 10-08-2016 21:28 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds druppelen er bans door, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Finally!

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/024/724/ban_hammer.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:26
We waren hipsters bij de launch :D Game begint populair te worden..

http://www.ign.com/articl...-siege-now-than-at-launch

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Jammer dat de banwave waarschijnlijk een kwart van de spelers weer laat stoppen :+

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ebayzo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 06:28:
[...]
Jammer dat de banwave waarschijnlijk een kwart van de spelers weer laat stoppen :+
Ik denk dat dit de deuren opent voor heel veel mensen die weg bleven vanwege de hackers die actief waren.
Te veel gedoe daarover en nu eindelijk schoon schip.
Implementatie van battleeye was voor mij de reden om weer terug te komen :)
Zo zullen er meer zijn.
Zelfs Klitse komt ook wel weer een keertje kijken!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Banwave ging gisteren lekker. Ik was aan het gamen met Cgen, Kompjoeter, Tiagoo en Sammy (die nu Tim heet) en er vlogen aardig wat namen voorbij. Ook gelijk mijn eerste vijf potjes ranked gespeeld sinds de reset waarvan we er toch 4 wonnen en 1 verloren van obvious hacker. Ik heb z'n naam alleen nog niet voorbij zien komen helaas.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 00:20
Cgen1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:15:
Holy banwave batman!!! Ze vlogen met bosjes voorbij en het is nog niet gestopt :P

Het is een mooi moment, ik ben blij dat ik er bij ben!
Shit, dat heb ik dan weer net gemist.. :P

_@/'

Tja ik kan alleen maar meelezen met jullie ervaringen en het Ubi forum.
Moet nog "even" een bureau fabriceren en in elkaar zetten.
Denk niet dat mijn vriendin blij gaat zijn als ik Siege in de woonkamer ga spelen.
iamjustin schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:23:
Banwave ging gisteren lekker. Ik was aan het gamen met Cgen, Kompjoeter, Tiagoo en Sammy (die nu Tim heet) en er vlogen aardig wat namen voorbij. Ook gelijk mijn eerste vijf potjes ranked gespeeld sinds de reset waarvan we er toch 4 wonnen en 1 verloren van obvious hacker. Ik heb z'n naam alleen nog niet voorbij zien komen helaas.
Ja ranked ging wel lekker :) Jammer van die hacker dude die in het eerste potje zat :( Maar wie weet is ie al banned. Of vliegt ie er binnenkort uit!

Merk dat ik me nu een stuk minder druk maak om hackers omdat ze geen vrij spel meer hebben. Heerlijk gevoel.
I'm going to leave this here :)

http://imgur.com/a/ze7Ms
https://www.reddit.com/r/...ommunity_curated_banlist/

Op de lijst staan al 198 hackers... en dat is alleen waar men screenshots van heeft.

[ Voor 77% gewijzigd door Cgen1984 op 11-08-2016 10:22 ]

• YaaD
Zou dat het cheatersforum zijn of Ubisoft forum? Kan t niet zien :P either way, leuk om te zien dat er wat gebeurt!

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Zou dat het cheatersforum zijn of Ubisoft forum? Kan t niet zien :P either way, leuk om te zien dat er wat gebeurt!
Ik gok een hackers forum ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD

bl44t

Their tears taste like heaven! Ik ben er blij mee, dit gekut is hopelijk zo goed als voorbij.
Tuurlijk zullen er nog wel hackers zijn maar als ze battleeye scherp weten te houden, dan zijn die nieuwe hacks zo weer gevonden en loont het niet meer om te cheaten.

• jurgenb1990
ik zag gisteren in die battleeye banwave toch veel mensen langskomen waar ik ooit ranked tegen gespeeld heb. Ook waar wij weldegelijk van gewonnen hebben. Moker zag er ook een aantal bekende bij zitten, mijn hacks zijn nog niet ontdekt dus ik kan nog even vooruit!

MadMax12 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

En ze vinden zichzelf ook allemaal zielig he. 7(8)7
Kanslozen. Stuk voor stuk. *O*

• YaaD
MadMax12 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

En ze vinden zichzelf ook allemaal zielig he. 7(8)7
Ja blijkbaar krijgen ze ook een hardware? ban. Wellicht op basis van MAC adres ofzo? Ach, iedere counter measure tegen cheater kan ik alleen maar omarmen. Ik merk ook aan mezelf dat ik onbewust mensen beticht van cheaten. Je kon er gewoon niet vanuit gaan of hij voordeel had of niet..

Plus dat ik het persoonlijk prettiger vind spelen als ik weet dat er een goeie anti cheat beschikbaar is. Als iemand nu wint, weet je dat ie gewoon beter is dan jij. En niet wat meer geld heeft uitgeven

bl44t

jurgenb1990 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:
ik zag gisteren in die battleeye banwave toch veel mensen langskomen waar ik ooit ranked tegen gespeeld heb. Ook waar wij weldegelijk van gewonnen hebben. Moker zag er ook een aantal bekende bij zitten, mijn hacks zijn nog niet ontdekt dus ik kan nog even vooruit!
Jazeker, in die lijst die op reddit staat, zitten ook wat oude bekenden.

Jammer dat ubisoft zelf niet alle banned accounts wil publiceren... ik zweer het je daar kan ik er ook een berg uit pikken.

• YaaD
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Jazeker, in die lijst die op reddit staat, zitten ook wat oude bekenden.

Jammer dat ubisoft zelf niet alle banned accounts wil publiceren... ik zweer het je daar kan ik er ook een berg uit pikken.
Mja t moet ook geen wall of shame worden.. Ik kan me geen uitgever herinneren die dat ooit gedaan heeft.. T is eerder dat de community hier achter zit

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Ja blijkbaar krijgen ze ook een hardware? ban. Wellicht op basis van MAC adres ofzo? Ach, iedere counter measure tegen cheater kan ik alleen maar omarmen. Ik merk ook aan mezelf dat ik onbewust mensen beticht van cheaten. Je kon er gewoon niet vanuit gaan of hij voordeel had of niet..

Plus dat ik het persoonlijk prettiger vind spelen als ik weet dat er een goeie anti cheat beschikbaar is. Als iemand nu wint, weet je dat ie gewoon beter is dan jij. En niet wat meer geld heeft uitgeven
Ja op basis van je Hardware ID ofzo. Althans, dat heb ik gelezen op reddit... dus of het waar is laat ik even in het midden.

Vast niet iedereen die door ons allen is beschuldigd van hacken was ook daadwerkelijk een hacker. Maar precies wat jij zegt yaad. Je kan nu makkelijker accepteren dat een tegenstander daadwerkelijk schoon speelt en beter is, of gewoon zijn dag heeft en jij niet.

En stel dat ie aan het hacken is, het idee dat zijn hack met een paar dagen of een week al weer stuk is door nieuwe updates aan battleeye en hij een ban krijgt doet ook wonderen ;)
YaaD schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Mja t moet ook geen wall of shame worden.. Ik kan me geen uitgever herinneren die dat ooit gedaan heeft.. T is eerder dat de community hier achter zit
Nouja, ubisoft vermeld wel met naam en toe naam wie een ban krijgt, in game dat wel. Dus ik zie het verschil niet met een "resultaten pagina" aan het einde van een banwave.

Goede propaganda :) En werkt ook afschrikkend denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Deze hackers heb ik allemaal tegen gespeeld:
AaO-HeadHunter
BBK-Jessekiarie
DRE_Bloodwyn
ES_Tr0leX
FAKKOT_Kraken
FrenzyQT
GoldenKappa
HRF_NeoTendar (hier heb ik zelfs voor ESL tegen gespeeld zo goed werkt die ESL anti-cheat dus)
Invicta.
Lindroos. (lol deze dude heb ik super veel games mee gespeeld, samen met die drukke dyago, was ook erg vreemd hij had als rank diamond maar met ons was hij vrij slecht.)
MCSkylineEU..YT
N4m3lezZ_GER
Real._.
Want3D_FuRy (hier hebben wij echt nog 3 dagen geleden tegen gespeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door jurgenb1990 op 11-08-2016 10:45 ]

jurgenb1990 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:44:
Deze hackers heb ik allemaal tegen gespeeld:
AaO-HeadHunter
BBK-Jessekiarie
DRE_Bloodwyn
ES_Tr0leX
FAKKOT_Kraken
FrenzyQT
GoldenKappa
HRF_NeoTendar (hier heb ik zelfs voor ESL tegen gespeeld zo goed werkt die ESL anti-cheat dus)
Invicta.
Lindroos. (lol deze dude heb ik super veel games mee gespeeld, samen met die drukke dyago, was ook erg vreemd hij had als rank diamond maar met ons was hij vrij slecht.)
MCSkylineEU..YT
N4m3lezZ_GER
Real._.
Want3D_FuRy (hier hebben wij echt nog 3 dagen geleden tegen gespeeld)
Ik heb wel eens tegen die lindroos gespeeld, en het verbaasd me niets dat hij op die lijst staat. Is dat een nederlander?

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:48:
[...]

Ik heb wel eens tegen die lindroos gespeeld, en het verbaasd me niets dat hij op die lijst staat. Is dat een nederlander?
nee dat is een zweed, die kerel was heel vreemd.... die bleef altijd diamond rank ondanks onze ranked potjes die we dan ooit verloren... Maar hij stond nooit bovenaan. Altijd middenmoot.

jurgenb1990 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

nee dat is een zweed, die kerel was heel vreemd.... die bleef altijd diamond rank ondanks onze ranked potjes die we dan ooit verloren... Maar hij stond nooit bovenaan. Altijd middenmoot.
Blijkbaar een Moissanite rank ;)

Anyway... bye bye :w

Hier nog een pareltje, om in te lijsten:
[–]BattlEye-Sable 95 punten 12 uur geleden
Remember that we are just getting started (as announced - "initial bans"). :)
Ben benieuwd of er nog wat over blijft.

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Blijkbaar een Moissanite rank ;)

Anyway... bye bye :w

Hier nog een pareltje, om in te lijsten:

[...]
ik hoop dat ik bij ronde 2 zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

ik hoop dat ik bij ronde 2 zit :)
Ik vind het wel mooi dat je jezelf zo hoog hebt zitten dat je op een ban zit te wachten.

Of wil je volledig voor Pokemon gaan?? _O-

[ Voor 10% gewijzigd door MadMax12 op 11-08-2016 11:07 ]

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Ik vind het wel mooi dat je jezelf zo hoog hebt zitten dat je op een ban zit te wachten.

Of wil je volledig voor Pokemon gaan?? _O-
i'm just messing around, ik zit er toch niet bij :)

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:11:
Zo zullen er meer zijn.
Zelfs Klitse komt ook wel weer een keertje kijken!
Zeg nooit nooit, maar ik zou er geen geld op inzetten. Ik zit nu vast in DayZ en Battlefield 1 komt er aan. Daarnaast zit ik met een half oog naar Escape from Tarkov te kijken en staan er nog wat meer games op mijn verlanglijstje.

Rainbow six was voor een tijd mijn main game en met de anticheat is het een heel stuk beter lees ik nu. Echter waren de hackers voor mij niet de reden om deze game te verlaten. Dus dat dat nu beter is geworden is voor mij geen drijfveer om weer terug te komen.

Neem een voorbeeld aan Evolve, Die game is ook enorm verbeterd sinds ik het kocht, maar ik het het niet weer gespeeld na de recente update. Nogmaals, zeg nooit nooit, maar zet er geen geld op. :+
Klitse schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Zeg nooit nooit, maar ik zou er geen geld op inzetten. Ik zit nu vast in DayZ en Battlefield 1 komt er aan. Daarnaast zit ik met een half oog naar Escape from Tarkov te kijken en staan er nog wat meer games op mijn verlanglijstje.

Rainbow six was voor een tijd mijn main game en met de anticheat is het een heel stuk beter lees ik nu. Echter waren de hackers voor mij niet de reden om deze game te verlaten. Dus dat dat nu beter is geworden is voor mij geen drijfveer om weer terug te komen.

Neem een voorbeeld aan Evolve, Die game is ook enorm verbeterd sinds ik het kocht, maar ik het het niet weer gespeeld na de recente update. Nogmaals, zeg nooit nooit, maar zet er geen geld op. :+
Je blijft welkom hoor.

• Klitse
  • Niet online
Klitse schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Dit is al een stuk minder negatief dat wat je me gisteren vertelde. Ik geef het nog een week... dan is baardmans er weer :)

Alvast welkom terug! >:)

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

Dit is al een stuk minder negatief dat wat je me gisteren vertelde. Ik geef het nog een week... dan is baardmans er weer :)

Alvast welkom terug! >:)
Nou dan zet jij er lekker wel geld op. Wie wil er geld verdienen? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Klitse schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Nou dan zet jij er lekker wel geld op. Wie wil er geld verdienen? :+
Ik zet nergens geld op om mijn punt te maken. Ik weet gewoon dat je terug komt. Je post hier ook weer op het forum... wacht maar klitse. Komt helemaal goed. :Y

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Awesome om al die bans te zien. Voor mij zeker een reden om weer vaker online te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Ik zet nergens geld op om mijn punt te maken. Ik weet gewoon dat je terug komt. Je post hier ook weer op het forum... wacht maar klitse. Komt helemaal goed. :Y
Afbeeldingslocatie: https://kingofwallpapers.com/chicken/chicken-005.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En weer een post, the virus is spreading!

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:58:
En weer een post, the virus is spreading!
Deze stond ook in de banhammer lijst van battle eye
IR.gang.Saman

Tegen IR.gang wilde wij gisteren een game in ranked gaan doen.... Moker zei, ow die zijn makkelijk! Ik dacht dat ze goed waren maar dus wel hackers haha

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
jurgenb1990 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

shotguns zijn idd veel te sterk, pulse nerf vind ik best gay.... de range van die scanner is al niet zo heel ver dus om die nou korter te maken....

Het switchen van wapens vond ik nu ook al best lang duren haha, maargoed ik speel altijd die ump en die is sowieso al tering traag
Heb laatste tijd erg veel kills gemaakt met Pulse... Hij is best wel overpowerd. En als je wilt switchen van je pulse naar wapen, gewoon weapon switch key indrukken en je hebt je wapen in een tel.
jurgenb1990 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Deze stond ook in de banhammer lijst van battle eye
IR.gang.Saman

Tegen IR.gang wilde wij gisteren een game in ranked gaan doen.... Moker zei, ow die zijn makkelijk! Ik dacht dat ze goed waren maar dus wel hackers haha
Wij hebben gisteren ook tegen IR gespeeld... 4-0 easy win! Hackers inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En meteen alle reden om te hacken dus weg als je dan nog met 4-0 aan de broek krijgt van de amateurs(van goed tot heel goed overigens) die hier rond lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk dat ranked niveau aanzienlijk lager ligt. Ben nog niet terug op mn oude niveau en heb een paar draken van matches gespeeld en toch ben ik al platinum 1. Het niveau van de tweakers is ook stukken beter geworden :)

Zou dat dan toch komen doordat de cheaters gekapt zijn? Waren er dan daadwerkelijk zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het wel.
Nu komen onze kwaliteiten pas echt naar voren.
Al lift ik graag mee op het betere niveau van anderen hier *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:17:
Ik denk het wel.
Nu komen onze kwaliteiten pas echt naar voren.
Al lift ik graag mee op het betere niveau van anderen hier *O*
Nou dat is wel wat ik heb ondervonden, dat het niveau van iedereen dusdanig is verbeterd dat als je een keer een slechte dag hebt je kan vertrouwen op de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Cgen1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:26:
[...]

Nou dat is wel wat ik heb ondervonden, dat het niveau van iedereen dusdanig is verbeterd dat als je een keer een slechte dag hebt je kan vertrouwen op de rest :)
Of je bent gewoon echt zó slecht geworden dat het lijkt dat de rest goed is.. :+ No offense

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Of je bent gewoon echt zó slecht geworden dat het lijkt dat de rest goed is.. :+ No offense
Shots fired! :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
arienvanhelden schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Haha, ja ik speel inderdaad als een dwijl sommige avonden!

Maar ik denk dat je comment niet zo zeer offensive is tegen mij maar tegen de rest :P Die zijn dan niet verbeterd ofzo in die paar maand? :P Dat is ook niet lief om te zeggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Tweakers movie time! Een compilatie, oa van gisteravond.

[YouTube: https://youtu.be/Fy6NKhRZDKI]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
PerlinNoise schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:31:
Tweakers movie time! Een compilatie, oa van gisteravond.

[video]
we need sammy as a commentator in live streams :)

maar wel vette compilatie, gaat lekker.

[ Voor 7% gewijzigd door Eboman op 12-08-2016 15:52 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Nog maar een dan, van vandaag. Zal ze wat korter houden:

[YouTube: https://youtu.be/o4LppO9grkU]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:01
PerlinNoise schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:19:
Nog maar een dan, van vandaag. Zal ze wat korter houden:

[video]
Waren wat lekkere potten vanavond. :)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Kijk eens mensen, dit icm de oculus rift.......epic gaming dacht ik zo.

Klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 10:53
Nou ik ben weer terug van Campzone :( dus ik kom vanavond misschien ook weer online

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Lekker! Haha.

Zelf wat minder goede ervaringen met ranked vandaag. Twee freezes en disconnects bij de beslissende rondes. Telkens 2 of 3 man uit ons team weg. :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 10:53
ja knox had er ook last van vandaag

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Wij op ps4 ook

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Zit alweer in plat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ben net zilver 3 geworden.... Laatste match ook verloren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
haha ik kreeg die blackbeard gewoon niet neer.... zelf met mijn samurai knife niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zijn er nog mensen die op de Xbox One spelen? Feel free to add. Gisteren begonnen, nu rank 5.

Erg vermakelijke game, zo vermakelijk dat ik zelfs vannacht in mijn slaap dacht dat iemand een flashbang voor mij gooide en ik dus wakker schrok.. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 21:41
Partypooper schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:50:
Zijn er nog mensen die op de Xbox One spelen? Feel free to add. Gisteren begonnen, nu rank 5.

Erg vermakelijke game, zo vermakelijk dat ik zelfs vannacht in mijn slaap dacht dat iemand een flashbang voor mij gooide en ik dus wakker schrok.. :p
Ik zal je vanavond even adden. Speel het zelf ook je GT is partypooper?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Kr44nVogel schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Ik zal je vanavond even adden. Speel het zelf ook je GT is partypooper?
Is goed. GT = TheBelSn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheMok3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
zelf met mijn samurai knife niet :(
sssshhhhhhhttttttt :F :N
Je mag helemaal niet zeggen dat die samurai knife in de game zit vanaf Season 4(Japan)!!! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMok3r
jurgenb1990 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

haha ik kreeg die blackbeard gewoon niet neer.... zelf met mijn samurai knife niet :(
We hadden gewonnen, dat is het enige wat telt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik heb ook maar weer eens een video in elkaar geprutst. :) Jammer dat Shadowplay de game en chat niet altijd even hard opneemt.

[ Voor 22% gewijzigd door Uffeltje op 15-08-2016 17:42 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren winstreak van 4 games ranked..... 5e game kappen de rainbow six siege servers er mee, ons team worden er 3 uitgeknikkerd en enemy team worden er 2 uit geknikkerd... game verlies je dus, direct 75 punten aftrek en een de-rank :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:15:
gisteren winstreak van 4 games ranked..... 5e game kappen de rainbow six siege servers er mee, ons team worden er 3 uitgeknikkerd en enemy team worden er 2 uit geknikkerd... game verlies je dus, direct 75 punten aftrek en een de-rank :(
Gelukkig is het maar een spelletje :X :F
Balen dat de servers vaak de toedoen zijn van de ellende met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Wij hadden meer geluk... 4 van de 5 tegenstanders werden eruit geknikkerd en ons team bleef er met 3 in. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Wij joinde gisteren met full team een ranked match waar we gelijk 1-3 achter stonden.. Was echt totale random bullshit, wel met 5-3 gewonnen dan.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
En kregen er geen punten voor.... Ben gisteren zelfs weer gederanked naar Zilver 3 8P. Heb daarna 2 potjes verloren met 5-4....

[ Voor 19% gewijzigd door DeFries op 16-08-2016 11:32 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.