Wow, 2 week op vakantie geweest en er zijn zowaar weer matches gespeeld!
Deze week maar weer eens wat uren maken om te kijken hoe het zal gaan.
Deze week maar weer eens wat uren maken om te kijken hoe het zal gaan.
Zolang ze dan maar in een eigen groep gaan... ;-)
Grapjas, hij heeft het er zelf bij gezet.kesj schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:03:
[...]
Off-topic ja? Hij geeft netjes antwoord op een vraag van iemand. Jouw gespam over een bbq daarentegen heeft helemaal niets met Siege te maken, en toch moet iedereen dat hier lezen. Maak lekker een whatsapp groepje daarvoor.
Steam ID = Ackerfiets
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Volgens de Roadmap (zie hieronder) deze maand, maar vorige was ook een maand later.iamjustin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:05:
Dus wanneer komen de nieuwe operators? Twijfel of ik mn hard earned Renown ga inzetten voor Blackbeard of toch een van de nieuwe operators.
Wij kunnen morgen avond wel denk ik, als biertrein niet kan, we eten jullie opjurgenb1990 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:01:
deBiertrein wij hebben team ready voor morgenavond, regel die team van jullie jonguh!
als ik geraped word, wil ik ook graag hard geraped worden.... daarom eis ik wel dat zowel jij als Daim meedoen.arienvanhelden schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Wij kunnen morgen avond wel denk ik, als biertrein niet kan, we eten jullie op
Verwijderd
True was ook too little too late. Maar er was nieuwe info en wat nieuwe dingen die ik opt forum had gelezen. Ik heb nooit eerder op het forum gezeten en ben zo ook helemaal niet bij deze TS gekomen. Maar laten we er aub over ophouden.. Het feit blijft dat het dan raar is dat mijn hele team bij elkaar blijft behalve ik. Is een aparte "kans" constructie dan. Dik geluk of iets anders.DeFries schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:16:
[...]
Als je gelezen had hoe ik het gedaan had dan zeurde je nu niet. Maar er is altijd 1 die zit te zeveren en die het er niet mee eens is.
In jouw geval: alstublieft.
Oh en hoe ik het gedaan heb. Heb namen geprint op papier en die in een pet gegooid. Ik heb alle teams uit elkaar getrokken die niet compleet waren. Reacties op het hoe en wat waren schaars dus heb ik het op die manier gedaan. En als je het wist dat er geshuffeld werd omdat je wel contract had in je app groep, waarom kwam je dan niet op het forum? Beetje gezeur achteraf.
Vind het zwaar kansloos om te zeggen dat ik 'leuke' teams heb gefixed.
hoezo makkelijker voor pulse? ik speel veel pulseMadMax12 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:49:
Weinig spannends zo te lezen.
De Pulse gamers zullen het iets makkelijker krijgen.
P.S. Onofficieel iets gelezen over 9-08 of 16-08 voor Season 3.
Niets bevestigd door Ubi, maar zou goed passen in het vervolg na Season 1 en 2.
Dus zal jij het iets makkelijker krijgen als je de patchnotes hebt gelezenjurgenb1990 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:59:
[...]
hoezo makkelijker voor pulse? ik speel veel pulse
Steam ID = Ackerfiets
De markering op je scherm zal niet meer per 'pulse' zijn, maar op de juiste plaats blijven staan ondanks dat je je 'camera' beweegt. Ook het zicht door de 'camera' zal verbeteren (a lá IQ). Bovendien zullen de geluiden en het uiterlijk veranderen, en ze hopen dat we het leuk gaan vinden. Ik ben benieuwdjurgenb1990 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Steam ID = Ackerfiets
ja ik las het, dat is wel ideaal!Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:01:
[...]
De markering op je scherm zal niet meer per 'pulse' zijn, maar op de juiste plaats blijven staan ondanks dat je je 'camera' beweegt. Ook het zicht door de 'camera' zal verbeteren (a lá IQ). Bovendien zullen de geluiden en het uiterlijk veranderen, en ze hopen dat we het leuk gaan vinden. Ik ben benieuwd
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Default blanke hetero
Driekwart van de kills die hij maakt hebben helemaal niks met de pulse operator te maken, dat had net zo goed kapkan of bandit kunnen zijn.
En dus? Uit deze video blijkt zeker wel dat Pulse erg goed kan zijn.FEAR-NL schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:20:
[...]
Driekwart van de kills die hij maakt hebben helemaal niks met de pulse operator te maken, dat had net zo goed kapkan of bandit kunnen zijn.
Perlin confirmed!Lt-Rabbit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:08:
Gaat/ wil iemand de wedstrijd streamen??
Default blanke hetero
Ga terug naar je eigen topic man
Steam ID = Ackerfiets
[ Voor 14% gewijzigd door deBiertrein op 17-07-2016 22:40 ]
Default blanke hetero
Was leuk om even mee te kijken gister.deBiertrein schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:35:
De stand na de match van vanavond:
[afbeelding]
Je kan de huidige stand en match uitslagen ook altijd zelf bekijken via de link in mijn signature
TEAM 3 GA EENS ACTIE ONDERNEMEN![]()
Ja, die bandit trick is niet bepaald nieuw dus viel me mee dat het überhaupt lukte zonder granaat tussen de tanden. Leuke match in iedergeval.iamjustin schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:44:Mooie match gisteren. Ging redelijk gelijk op. Jammer dat wij in House twee keer dezelfde tactiek deden achter elkaar. Daardoor was het makkelijk te counteren. Lesje uit geleerd.
Default blanke hetero
5-3 en 4-2 is gewoon precies hetzelfde. Allebei 2 rondes verschil gewonnen. Daarom is de stand nu dus hetzelfde als voor de matches van gisteren. In bv het voetbal maakt het ook niet uit of je nu wint voor of na verlenging...iamjustin schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:44:
<azijnzeikmodus> eigenlijk zouden wij 1e moeten staan. Wij hebben 1 ronde gewonnen die niet naar overtime ging en dat zou eigenlijk moeten meetellen. Anders kun je beter alles naar overtime laten gaan en dan met 5-3 winnen. Dan heb je dus meer voordeel aan dan als je in regular time met 4-2 wint. Althans, volgens de huidige telwijze </azijnzeikmodus>
Mooie match gisteren. Ging redelijk gelijk op. Jammer dat wij in House twee keer dezelfde tactiek deden achter elkaar. Daardoor was het makkelijk te counteren. Lesje uit geleerd.
Probeer van alles maar alle keren komen we 1 te kort. Kunnen we bepaalde dag, kan de tegenstander niet. Dagen dat de meesten van ons actief zijn is toch van maandag tot en met donderdag.deBiertrein schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:35:
De stand na de match van vanavond:
[afbeelding]
Je kan de huidige stand en match uitslagen ook altijd zelf bekijken via de link in mijn signature
TEAM 3 GA EENS ACTIE ONDERNEMEN![]()
team 3, team met veel potentie... maar ze spelen nooitDeFries schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:34:
[...]
Probeer van alles maar alle keren komen we 1 te kort. Kunnen we bepaalde dag, kan de tegenstander niet. Dagen dat de meesten van ons actief zijn is toch van maandag tot en met donderdag.
Niet alleen in actie zien Jurgen.jurgenb1990 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:34:
[...]
team 3, team met veel potentie... maar ze spelen nooitwil arien en daim en airwolfie ook wel in actie zien
Dat zie je verkeerd, wij staan gedeelde eerste plek omdat je kijkt naar wedstrijd gewonnen of verloren en daar krijg je punten voor.
[ Voor 3% gewijzigd door FEAR-NL op 18-07-2016 13:45 . Reden: Altijd eindigen met een positieve noot ]
Spatiebalk. Richten. LMB.
Steam ID = Ackerfiets
Heujjjj dat was wel echt een gerucht, dat dachten meerdere spelers! Kwam ook vgeel langs op de fora van rb6 siege.Family Guy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:53:
Waar spreek ik een ander daarop aan?
Op de PC hebben wij via TS een leuke community en daarop is alleen direct contact mogelijk, dus wanneer mensen online zijn. Dus je loopt ook mensen mis. Sorry dat het dan wellicht wat te veel persoonlijk is geworden. (Dat krijg je met PC masterra... laat maar)
Het forum is indirect. Je kunt iets posten en anderen kunnen het over 3 weken nog lezen. De game is ondertussen voort zo oud dat er alleen een Nuckerman, notabene zogenaamd met platinum maar nooit eerder gezien, 'On-topic' komt vragen welke operators er nou eigenlijk de snelste zijn. Tot zover het on-topic kunnen zijn.
En het idee om een bbq te organiseren voor de bekendere R6 TS-communityleden wordt al langer over gesproken. Moet dat dan in het BBQ-hardware forum?
Nuckermann wat is je nick in uplay Kymbox. bestaat niet namelijk.N.Uckerman schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:10:
[...]
Heujjjj dat was wel echt een gerucht, dat dachten meerdere spelers! Kwam ook vgeel langs op de fora van rb6 siege.
ever.Kymbox is mijn uplay naam, voeg me maar toe.FEAR-NL schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:26:
[...]
Nuckermann wat is je nick in uplay Kymbox. bestaat niet namelijk.
Wallhacker!!!
_@/'
Ligt het aan mij, of is dit wel heel vroeg aangekondigd? Andere DLC's waren veel later in het seizoen toch?
Nederlandse PS5 clan / 30+
heeft iemand een link naar de discord die jullie gebruiken?jurgenb1990 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:16:
aangezien ik de enige ben in ons tweakers team die actie onderneemt, heb ik mezelf dus ook tot captain gepromoveerd, ons team is met 4 man compleet. De 5e man (DeD.Cobra) heb ik al 4 keer aangesproken op uPlay (toen hij online was) waarop niet gereageerd is. Onze 5e speler heeft onze discord groep-link ontvangen maar nog steeds niet gejoined... Daarom vraag ik aan steeph en de biertrein: ik wil beroep doen op de reserve speler en cobra uit ons team kicken... Als dit niet gebeurd kunnen wij over twee weken nog niet spelen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
nee discord wordt nu niet meer gebruikt, iedereen komt samen op teamspeakspartacusNLD schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:19:
[...]
heeft iemand een link naar de discord die jullie gebruiken?
teamspeak is zo 2009
Vroeg? Is een week voor uitkomst.The Outlaw schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:43:
[...]
Ligt het aan mij, of is dit wel heel vroeg aangekondigd? Andere DLC's waren veel later in het seizoen toch?
Ben blij dat ik die diamond skins niet gekocht heb 8P. Kan nu weer 50k uitgeven aan beide operators.MadMax12 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:47:
[...]
Vroeg? Is een week voor uitkomst.
Officieel zou dit seizoen deze maand uit moeten komen, maar omdat het eerste seizoen al een maand uitgesteld werd, komt alles een maand later.
De verwachting was in eerste instantie een week later dan nu bekend is gemaakt.
Er werd gesproken over de 9e, maar het wordt dus al de 2e van augustus.
De operators zijn wel pas de 9e beschikbaar voor de mensen zonder Season Pass.
Die kunnen nog mooi wat Renown bij elkaar sparen, mochten ze niet al meer dan genoeg hebben inmiddels.
Heb je niet genoeg om beide te doen dan?DeFries schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:07:
[...]
Ben blij dat ik die diamond skins niet gekocht heb 8P. Kan nu weer 50k uitgeven aan beide operators.
Ben schraal. Te gierig om season pass te kopen, te weinig nerd in mij om beide te kunnen kopen
Welkom!Ge0force schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:36:
Hey Siegers!
Een maand of twee geleden heb ik R6 Siege gekocht en sindsdien speel ik het zowat dagelijks. In het begin heb ik serieus afgezien (de laatste online shooter die ik intensief op pc heb gespeeld was UT2004) maar de laatste tijd komt er (letterlijk) schot in de zaak. Ik speel nu vooral ranked (ben level 70 en silver II) en ben op zoek naar ervaren gamers om mee samen te spelen. Ik heb het namelijk wel gehad met rage quitters en spelers met een k/d ratio van 0.2 in m'n team.
Ik heb van Rabbitto al een paar uPlay ID's ontvangen, ik zal jullie vanavond of morgen toevoegen. Invite me gerust voor een game als er nog plaats is in jullie team. Ik zal ook TS terug installeren.
Cheers!
Ge0
Dat is mij ook al overkomen de laatste dagen.jurgenb1990 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:26:
ik was gisteren als enige op teamspeak, ben uit verveling maar wat leuks met de vriendin gaan doen
Default blanke hetero
Volgens mij hebben we daar geen toestemming voor gegeven. Zou je dit in drievoud willen inleggen bij Kompjoeterfreak en mijzelf. Dan geven wij wel aan of jij vrij mag pakken van Siege.MadMax12 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:45:
[offtopic]Moeten we straks onze vrije dagen en vakanties ook nog melden?
Ga namelijk verhuizen binnenkort[offtopic]
Zoals het nu lijkt ben ik geen Sledge of Thermite nodig.FEAR-NL schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:39:
[offtopic]Moeten we straks onze vrije dagen en vakanties ook nog melden?
Ga namelijk verhuizen binnenkort[offtopic]
[/quote]
Als er nog ge-breach-t moet worden in je nieuwe huis kan je hier wel liefhebbers vinden denk ik.
Floksor
Als je maar een microfoon hebt floks. Jij hoeft ons niet te horen, wij moeten jou alleen horen.Floks schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:33:
Ik heb even een week geen speakers, moet het nog wel kunnen oplossen, maar weinig tijd, ik kom gauw terug
Caveira is the defensive Operator of the two. As such, she possesses the “Silent Step” skill that enables her to sneak up on enemies to immobilize and then interrogate them to reveal their teammates’ location. Her arsenal includes an M12 and SPAS-15 for primary weapons, a PRB92 as a secondary, and Nitro Cell C4 and Barbed Wire for gadgets.
As the attacker, Capitão carries a tactical crossbow that can fire asphyxiating bolts that burn oxygen within a certain radius, as well as micro smoke grenades that can mask positions and team movements. Capitão also has an M-249 and PARA-308 for primary weapon options, a PRB92 for secondary, and frag and stun grenades rounding out his available arsenal.
Operation Skull Rain will also have a new map for teams to do battle. Set in a Brazilian favela, this new map supports exterior shell destruction, making it Rainbow Six Siege’s most destructible map to date. The new map will be free for all players.
Finally, the development team will also add several tweaks and improvements to the overall Rainbow Six Siege experience. Perhaps the biggest of these is the addition of a Tactical Realism custom game mode. By popular request, the Tactical Realism mode prevents players from marking enemies, allowing only the timer, compass, gadget, and weapon panels to be visible in the HUD. Additionally, there are no kill confirmations, and more realistic magazine management will be put into play. The idea is to push players to rely even more on their teammates and communication for information on enemy locations and kill counts.![]()
![]()
![]()
![]()
A new angled grip attachment and a new surrender system will also be introduced in the update. The angled grip makes the transition between hip fire and ADS much faster, creating a faster-paced style of combat. Meanwhile, the new surrender system makes it possible for your team to surrender during a ranked match with a majority vote, but matches can only be surrendered before the third round.
[ Voor 88% gewijzigd door LordKnox op 26-07-2016 20:56 ]
Ik heb inmiddels random Floks uitspraken op mijn voicemail gezetiamjustin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:46:
[...]
Als je maar een microfoon hebt floks. Jij hoeft ons niet te horen, wij moeten jou alleen horen.
Details uit de map komen wel erg overeen als je het filmpje kijkt idd.vinom schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:22:
Modern Warfare 2 gevoel iemand? :-P
Ik ben er wel. 1vs1?DeFries schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:10:
Geen 1 team die een match kan spelen vanavond?
Custom match 1vs1?
Ja, Custom, Laat de game zeker wel toe. Wedden?MadMax12 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Custom match 1vs1?
Hoe wou je dat doen?
Laat de game niet toe.
Dat is als je een dedicated server gebruik. Als je zelf host, wat nu meestal wel lukt omdat ik glas heb, kun je zelf starten wanneer je wilt, ook met twee man. Toen ik nog Ziggo had viel mijn verbinding wel eens weg en koos ik voor dedicated.MadMax12 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:04:
Moet je daar geen 10 man voor hebben?
Zijn we met squad vs squad ook wel eens tegen aan gelopen.
Of is dat aangepast?
Zullen ook wel weer omwegen voor zijn. Maar wellicht tijdelijk even rust van de cheaters...FEAR-NL schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:06:
Nieuwe anti-cheat komt vandaag online.
BattlEye.
Schijnt een actieve scanner te zijn die checked wat voor software er in je geheugen draait.
Link
Met nadruk op EVEN, want die zullen vast wel weer nieuwe manieren vinden om hun hacks te kunnen gebruiken.PerlinNoise schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:12:
[...]
Zullen ook wel weer omwegen voor zijn. Maar wellicht tijdelijk even rust van de cheaters...
Heb ik die net gemist dan gister?DeFries schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:51:
Kwamen gelijk al een cheater tegen na de update. Had een wallhack.
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Opti had hetzelfde.... schijnen veel mensen last van te hebben (iedereen met hacks....)l-burna schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:40:
Ik kon gisteren niet spelen omdat Battleye het niet deed ofzo, kutzooi.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq