Wow, ik had nu mijn salty foto moeten plaatsen... Dat er wat dingen verkeerd zijn gegaan bij het maken van de teams is duidelijk en dat meerdere mensen hier moeite mee hebben wist ik ook, maar dat er zoveel opgekropte woede over is....
So much salt, if I were a snail, I'd shrivel up and die....
Over de match... Ach het eerste potje ging lekker, Ackerfiets (Family Guy) en ik gingen erg lekker voor ons doen, tearing that shit up. Maar ja,
hoogmoed komt voor de val, we maakten domme, domme tactische fouten en het resultaat was dat we ingemaakt werden. De 2e pot was alle hoop en moed weg (zo voelde het tenminste), communicatie verliep stroef, dus die was al snel voorbij.
Volgende keer beter, het is een spelletje, ik heb er lol in.
Dat ik zo nu en dan een ook nog eens een bakje popcorn kan pakken en wat
#drama meekrijg is een bonus zolang het binnen de perken blijft, het is en blijft enkel een spelletje
ps.
FAP staat voor
Falende
Aanslag
Plegers, en dat iedereen er een andere connotatie bij heeft zorgt voor wat vreemde situaties (Family Guy maakte laatst een opmerking over het houden van een FAP Party, al snel realiseerde 'ie zich wat dat inhield, ik had het niet meer

)
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro