Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airwolf vieze haxor, met hacks niet eens diamond pfff...

Vandaag laatste examens gehad. Dit betekent ff een nachtje doorhalen en lekker gamen :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen van TRS die keer zin hebben in een potje DayZ? 0.60 is uit en ik de graphics zijn echt veel beter geworden en heb in de grote steden nu zeker 10-20 fps erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 03:15:
Zijn er mensen van TRS die keer zin hebben in een potje DayZ? 0.60 is uit en ik de graphics zijn echt veel beter geworden en heb in de grote steden nu zeker 10-20 fps erbij
als hij nu betef loopt wil ik wel een poging wagen

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 16:06
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 03:15:
Misschien ook weer eens proberen dan.

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• deBiertrein
De vrouwonvriendelijke heren van FAP strijden tegen de slimmeriken van No Pinky, just the Brains, in de competitie der competities; de Rainbow Six Siege Tweak League :9~

Er zijn maar liefst 2x 2 punten te winnen, om zo op gelijke hoogte te geraken met de van hoogmoed verzadigde mannen van Section 8.

Welk team gaat zegevieren? Welk team gaat het onderspit delven? Welke spelers gaan hun team dragen? Wie maakt de eerste teamkill? Wie start in de basis-5 en wie zal vanaf de reservebank moeten toekijken?
Zie het allemaal op twitch.tv/perlinnoise, op dinsdag 5 juli om 20:30 uur!! :*)

Inzetten vanaf 5-7 20:00 uur op Unibet.eu. 10% van alle inzetten gaat naar de deelnemende teams voor nieuwe grafische kaarten. De organisatie van de Rainbow Six Siege Tweak League is niet aansprakelijk voor enige verliezen of afwijkend uitgekeerde geldsommen. Deelnemen vanaf 18 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Zit farscape in 1 van die teams? Dan zet ik namelijk 1 euro in op het andere team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iamjustin schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:35:
Zit farscape in 1 van die teams? Dan zet ik namelijk 1 euro in op het andere team.
Odds voor andere team winning is 1.05, zul je niet rijk mee worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Family Guy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Ah lekker rellen daaro. Je zult vast als Sledge gaan. Pas wel op: Hij is niet supersnel, en heeft geen superarmor. Maar diamond moet lukken.
Ging als een bier drinker heen. Uiteindelijk rank can gehaald....
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:40:
Airwolf vieze haxor, met hacks niet eens diamond pfff...

Vandaag laatste examens gehad. Dit betekent ff een nachtje doorhalen en lekker gamen :*
Wajjoo, ik koos kansloos. Ben nog niet eens platinum. Moet nog paar punten....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nummer 1:

Nummer 2:

Nummer 1 was helaas op filmpje niet zo duidelijk, maar beide gingen togglen nadat ze QSTM vonden hacken :P

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Haha, best leuk van die peekers en rushers. Gewoon geduld hebben :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

deBiertrein schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 14:02:
De vrouwonvriendelijke heren van FAP
Vrouwonvriendelijk? Wij hebben wel een dame in ons midden eh!
Dat zal Pinky zijn, en zolang ik niet met jou in een team zit, maak ik geen teamkills :+
iamjustin schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:35:
:/

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Zijn hier ook mensen die op de ps4 spelen? Ik heb de game na maanden weer eens geprobeerd en het speelt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:15

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Zolang Bootje niet in mijn team zit maak ik geen teamkills in ieder geval. >:)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:46
Rpower18 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:24:
Zijn hier ook mensen die op de ps4 spelen? Ik heb de game na maanden weer eens geprobeerd en het speelt super.
Voeg mij maar toe: Selec1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFries
Wat een beroerde dag vandaag.... Erg veel cheaters tegengekomen helaas. Daarbij schiet ik ook niet echt lekker meer. Vanavond potje ranked gedaan waar we overduidelijk tegenover een stel cheaters speelden.

Gisteren had ik trouwens wel een lekkere ace nog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Goede knife kill! Ben zelf ook voorstander van de snelle beweeglijke operators. Het is key om te zorgen dat de tegenstander niet weet wat je bent; en indien ze dat wel doen dat je snel weg kunt wezen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
DeFries schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:28:
Wat een beroerde dag vandaag.... Erg veel cheaters tegengekomen helaas. Daarbij schiet ik ook niet echt lekker meer. Vanavond potje ranked gedaan waar we overduidelijk tegenover een stel cheaters speelden.

[video]

[video]
compliment dat ze zeggen dat je hacked :) bij mij zeggen ze dat nooit, zelfs niet als ik een ace maak haha

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
jurgenb1990 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:03:
[...]

compliment dat ze zeggen dat je hacked :) bij mij zeggen ze dat nooit, zelfs niet als ik een ace maak haha
Ze laten zich ook expres killen door jou, zodat jij denkt dat je goed bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Ze laten zich ook expres killen door jou, zodat jij denkt dat je goed bent :+
ja dat is het haha :P denk dat mijn bewegingen gewoon zo pro zijn dat ze denken, ooooo die is gewoon goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

DeFries schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:28:

[video]

[video]
reported! Zet die hacks nou eens uit man.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Maar vanavond nog mensen online? Is de rank reset al doorgevoerd? Ik dacht dat dat deze week zo gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
iamjustin schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:38:
Maar vanavond nog mensen online? Is de rank reset al doorgevoerd? Ik dacht dat dat deze week zo gebeuren?
Weet niet hoe je daar bij komt? Denk dat rank reset komt met nieuwe DLC eind juli dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ebayzo schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:20:
[...]
reported! Zet die hacks nou eens uit man.
Kan niet zonder spelen... Anders ben ik kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
rank reset :O ben ik net goed op weg naar plat 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

jurgenb1990 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:34:
Vandaag?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 22:42
Gisteravond had ik voor de tweede keer last van de invisible glitch van blitz. Kreeg van een teammate door dat ik blijkbaar nog in een raam hing ergens, terwijl ik gewoon allang verder was gelopen. Dus ik mooi naar binnen gerend en schijnbaar kon ik terwijl ik onzichtbaar was vrijwel het hele team neerhalen. :+

Deze keer kon ik het enemy team moeilijk overtuigen van het feit dat dit een glitch was die ik per ongeluk tegen kwam, dus werd de rest van de match uitgemaakt voor cheater.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Steephh schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:45:
Gisteravond had ik voor de tweede keer last van de invisible glitch van blitz. Kreeg van een teammate door dat ik blijkbaar nog in een raam hing ergens, terwijl ik gewoon allang verder was gelopen. Dus ik mooi naar binnen gerend en schijnbaar kon ik terwijl ik onzichtbaar was vrijwel het hele team neerhalen. :+

Deze keer kon ik het enemy team moeilijk overtuigen van het feit dat dit een glitch was die ik per ongeluk tegen kwam, dus werd de rest van de match uitgemaakt voor cheater.. :P
Hereford base, in de raam van de rode container met auto en ladder naar basement.

Steephh 'stond' in raamopening. Dus ik vraag wat hij daar aan het doen is, zegt hij 'ik ben gewoon beneden hoor' waarop hij iedereen kon kniven :P OMG HAXo0R!

Ook al eens met Mirade meegemaakt in Consulate, waar hij buiten van een muurtje af viel. Ik was dood en keek met hem mee, buiten, terwijl hij binnen was.

De combo shields en vallen blijft dubieus. Ook kun je met een shield op het dak van Kafe Dostoyevski op de grijze luchtkanalen blijven plakken.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Steephh schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:45:

ja dit had ik met mirade ook, heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:34:
Ga proberen copper 1 te eindigen, krijg ik een k/d van 5.0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Ga proberen copper 1 te eindigen, krijg ik een k/d van 5.0 :+
ja ideaal van die hackstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Family Guy schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Hereford base, in de raam van de rode container met auto en ladder naar basement.

Steephh 'stond' in raamopening. Dus ik vraag wat hij daar aan het doen is, zegt hij 'ik ben gewoon beneden hoor' waarop hij iedereen kon kniven :P OMG HAXo0R!

Ook al eens met Mirade meegemaakt in Consulate, waar hij buiten van een muurtje af viel. Ik was dood en keek met hem mee, buiten, terwijl hij binnen was.

De combo shields en vallen blijft dubieus. Ook kun je met een shield op het dak van Kafe Dostoyevski op de grijze luchtkanalen blijven plakken.
Ik wil toch eens kijken hoe dat precies werkt, best een interessante trick om te gebruiken. Moet je wel een raam uitzoeken waar je relatief veilig staat.. :+

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Steephh schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Ik wil toch eens kijken hoe dat precies werkt, best een interessante trick om te gebruiken. Moet je wel een raam uitzoeken waar je relatief veilig staat.. :+
Vuilak. Al vond ik het niet erg gisteren. 5-4 :X

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Ah die glitch bij de bus in de garage biij consulate was ook leuk. :+ Moeten ze het maar fixen.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Steephh schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:05:
Ah die glitch bij de bus in de garage biij consulate was ook leuk. :+ Moeten ze het maar fixen.. :P
Totdat het tegen je gebruikt wordt, en dan is t ineens vuile glitcher dit en dat.

Glitchers en cheaters gaan bij mij op dezelfde stapel, en vindt die stapel het aansteken niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
deze moeten jullie zien, was 1vs3... laatste die over was, was een blackbeard dus ik dacht "dit gaat hem niet meer worden"... gewoon yolo de bom defusen en de blackbeard die mis schiet :)

YouTube: 7julyPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:22:
deze moeten jullie zien, was 1vs3... laatste die over was, was een blackbeard dus ik dacht "dit gaat hem niet meer worden"... gewoon yolo de bom defusen en de blackbeard die mis schiet :)

YouTube: 7julyPlay
Die: lol noob _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
deBiertrein schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 14:02:
De vrouwonvriendelijke heren van FAP strijden tegen de slimmeriken van No Pinky, just the Brains, in de competitie der competities; de Rainbow Six Siege Tweak League :9~

Er zijn maar liefst 2x 2 punten te winnen, om zo op gelijke hoogte te geraken met de van hoogmoed verzadigde mannen van Section 8.

Welk team gaat zegevieren? Welk team gaat het onderspit delven? Welke spelers gaan hun team dragen? Wie maakt de eerste teamkill? Wie start in de basis-5 en wie zal vanaf de reservebank moeten toekijken?
Zie het allemaal op twitch.tv/perlinnoise, op dinsdag 5 juli om 20:30 uur!! :*)

Inzetten vanaf 5-7 20:00 uur op Unibet.eu. 10% van alle inzetten gaat naar de deelnemende teams voor nieuwe grafische kaarten. De organisatie van de Rainbow Six Siege Tweak League is niet aansprakelijk voor enige verliezen of afwijkend uitgekeerde geldsommen. Deelnemen vanaf 18 jaar.
Reminder voor mensen die willen spectaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Spannnnnnnund

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Met 16 mensen in één TS channel XD The fack

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FCwfwT2.png

[ Voor 39% gewijzigd door Steephh op 05-07-2016 21:33 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
*double*

[ Voor 96% gewijzigd door Steephh op 05-07-2016 21:33 ]

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

soooo..... salty......

Afbeeldingslocatie: https://apollo-na-uploads.s3.amazonaws.com/1440642852/saltylol.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Farscape2 op 05-07-2016 22:07 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Steephh schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:30:
Met 16 mensen in één TS channel XD The fack

[afbeelding]
waarom Henky niet? Was er iets?

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBiertrein
De eerste match was heerlijk spannend! Je kan het terugkijken op Sander zijn twitch kanaal twitch.tv/perlinnoise.

Dat Sander per ongeluk de Objective Rotation Parameter uit had staan, heeft zijn eigen team misschien wel de das om gedaan. Daardoor kon FAP iedere ronde de Master bedroom verdedigen en na een aantal rondes hadden we een winnende strategie (of luck?) om ze daar op te verslaan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
deBiertrein schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:35:
De eerste match was heerlijk spannend! Je kan het terugkijken op Sander zijn twitch kanaal twitch.tv/perlinnoise.

Dat Sander per ongeluk de Objective Rotation Parameter uit had staan, heeft zijn eigen team misschien wel de das om gedaan. Daardoor kon FAP iedere ronde de Master bedroom verdedigen en na een aantal rondes hadden we een winnende strategie (of luck?) om ze daar op te verslaan :p
rabitt0 en jeroen saved your ass 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Meh, the day after... En we stonden nog wel 3-1 voor }:|

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Family Guy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:13:
Meh, the day after... En we stonden nog wel 3-1 voor }:|
You got rekt b*tch O-)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Na het verlies na 4-4 viel de tweede pot inderdaad nogal hard in de water.

Afbeeldingslocatie: https://wijblijvenhier.nl/wp-content/uploads/BLikje-bier-560x315.jpg

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeFries schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:22:
Het is niet aangegeven, anders had ik er rekening mee gehouden en had ik het team aangevuld. Als jullie team echt bij elkaar wil blijven herstel ik jullie team en loot ik er ander mensen bij in.

Dan worden alle personen opnieuw ingedeeld en hebben we waarschijnlijk weer chaos onder de teams. Wij hebben inmiddels weer een nieuw persoon in de app. Kans is groot dat hij er dan weer uit kan.
Het gaat er niet om dat we bij elkaar moesten blijven maar opdelen is opdelen. En dus niet 3 mensen bij elkaar houden en 1 persoon eruit trekken. Die ene persoon voelt zich daar namelijk NOG STEEDS heel erg KUT over. En zeker na een match als gister. Het is wel duidelijk dat er gewoon goede mensen bij elkaar gepropt zijn en die ene slechte eruit getrokken is .. BEDANKT HEA JONGENS ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamjustin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:27:
En daarbij blijft het Pinky. Die maakt het toch niet uit met welke mannen ze moet omgaan. Twee meer of minder, ach ja. Gewoon accepteren ;)
En jij bent een lul .. Lekker over Pinky praten die toch nooit op een forum kijkt. Dank je voor die insinuatie dat ik een slet ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBiertrein schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:47:
Wij (team7,pinky&brains en inmiddels zonder pinky) hebben 6 man en de rest 7. Spykertje/Roy zou wel met ons mee willen doen.
Iemand bezwaar?
Dit is ook fijn. Dit zie ik nu pas.. Ik had dus gewoon bij mijn oude team kunnen blijven waar we ook al mee geoefend hebben. Dat hele verdelen van inactieve teams... Daar is iets goed mis gegaan. Duidelijk niet wat de bedoeling was van dit toernooi om het leuk te houden en daarom JUIST random teams te hebben in plaats van toch stiekem bij elkaar geraapte Extra goede teams...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:27:
[...]
waarom Henky niet? Was er iets?
Ja ik heb geen behoefte aan groepsverkrachtingen. Ondanks dat iamjustin iets anders beweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
volgens mij is er destijds een overzicht gemaakt welke spelers actief waren en welke niet, de minder actieve zijn uit bepaalde teams gehaald en de teams zijn samen gevoegd. De verdeling van de spelers is volgens mij best eerlijk verlopen aangezien de eerste match gisteren toch erg gelijk op ging. Airwolf heeft de nieuwe verdeling gemaakt (waarvan ik denk dat die fair is) en dus heeft deBiertrein er absoluut niet voor gezorgd dat hij een "beter" team heeft.

Overigens, Lynx zat al in dat team dus daarbij is het ook niet oneerlijk verdeeld

[ Voor 8% gewijzigd door jurgenb1990 op 06-07-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:06:
volgens mij is er destijds een overzicht gemaakt welke spelers actief waren en welke niet, de minder actieve zijn uit bepaalde teams gehaald en de teams zijn samen gevoegd. De verdeling van de spelers is volgens mij best eerlijk verlopen aangezien de eerste match gisteren toch erg gelijk op ging. Airwolf heeft de nieuwe verdeling gemaakt (waarvan ik denk dat die fair is) en dus heeft deBiertrein er absoluut niet voor gezorgd dat hij een "beter" team heeft.
Zegt iemand dat Tom dat heeft gedaan dan Jurgen? Of betrek je er nu andere roddels bij. Als een team opgedeeld word word hij opgedeeld en niet maar 1 persoon in het andere team. Dats niet hoe het werkt. De eerste match gister was niet met het team waar we oorspronkelijk tegen moesten spelen. Dat was met vervangers. Dus die eerste match gister is duidelijk geen goed voorbeeld. Maar bedankt voor je bijdrage =) ....

De eerste keer is er random geshuffled .. De tweede keer is er bewust gekeken naar verdeling. Daar is niet random geshuffled. Ik heb mijn uiting van ongenoegen over deze verdeling toen niet op het forum geuit. Ik heb dit toen in de Whatsapp gedaan. Ik heb hier serieus om gehuild. Dat ik gewoon als enige uit dat team gehaald ben. En als er dan door iemand anders (door Tom) vriendelijk naar gevraagd word waarom dat is. Dan word er gezegd: Had je maar aan moeten geven, Hoe wisten we dat we dat aan konden geven????? En dan word er vervolgens ook nog gezegd. We kunnen het nu nog wel terugdraaien maar dat brengt zo'n chaos en is zo onhandig...

Kortom .. Die tweede verdeling zit niks randoms in... Daarmee is het doel en de inzet van dit toernooi echt helemaal verdwenen. Het zou een gezellig toernooi worden voor de fun. Nou ik heb er al flink om gehuild omdat ik uit mijn team getrokken word als enige... VERVOLGENS IN TEAM FAP KOM als vrouw .. En ze er ook nog vandoor gaan met de pinky en de brains teamnaam.. ... Ik ben hier echt heel verdrietig om geweest. Maar heb dit nooit geuit in dit forum omdat ik hier nooit kom .. Wel in de groepsapp toendertijd vandaar dat Tom(bierzeug) lief als hij is even voor mij gesproken heeft toendertijd. Maar na gister merk ik weer hoe de fun van dit toernooi helemaal weg is door de NIET random verdeling die in tweede instantie heeft plaatsgevonden. Jammer!

Ik speel liever echt voor de lol ... Lekker squad tegen squad en ECHT random .. in plaats van dit halve random halve we-vinden-dit-wel-een-leuk-team-verdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:06:

Overigens, Lynx zat al in dat team dus daarbij is het ook niet oneerlijk verdeeld
Ja Jurgen, Dat is het hem juist... Lynx en BgOpti en Rabbito zaten in MIJN team... Even opletten.... Daar ben ik als enige slechte uitgekickt... DAT IS HET HEM JUIST! dat was het team waar ik in ingedeeld was... Waarom word ik daar uit gehaald en komen er vervolgens nog wel mensen bij?? Beetje raar denk je niet.

Bovendien fair fair fair... Een heel actief team en een heel inactief team ... In plaats van een mix... fair fair fair... Meningen verschillen blijkbaar over wat "fair" is

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurgenb1990
lekker weer zeg de komende dagen, zat er net aan te denken om van het weekend te gaan barbecue-en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Pinky en Jurgen ik weet niet wat er tussen jullie speelt, maar misschien kunnen jullie het elders gaan uitvechten.

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik snap Pinky's punt wel.

Haar team zou opgedeeld worden, maar daarna zijn de betere drie bij een aantal andere goede spelers gezet zijn en Pinky tussen een volledig nieuwe lijst van spelers terecht is gekomen. Zou dat zelf ook niet heel vet vinden. En ik verwacht niemand van jullie.

Ondanks dat ik er zelf lid van ben, is dat voor haar toch een downgrade van het team. Wellicht was het wel verstandiger geweest om dat direct na het bekend maken van nieuwe teams te zeggen, in plaats van nu.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Family Guy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:56:
Ik snap Pinky's punt wel.

Haar team zou opgedeeld worden, maar daarna zijn de betere drie bij een aantal andere goede spelers gezet zijn en Pinky tussen een volledig nieuwe lijst van spelers terecht is gekomen. Zou dat zelf ook niet heel vet vinden. En ik verwacht niemand van jullie.

Ondanks dat ik er zelf lid van ben, is dat voor haar toch een downgrade van het team. Wellicht was het wel verstandiger geweest om dat direct na het bekend maken van nieuwe teams te zeggen, in plaats van nu.
dat heb ik dan niet meegekregen, dan is de frustratie wel begrijpelijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 06:21
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:42:
lekker weer zeg de komende dagen, zat er net aan te denken om van het weekend te gaan barbecue-en.
Wat wanneer en waar?

Afbeeldingslocatie: http://rbandmindy.com/wp-content/uploads/2012/11/Cheater-BBQ-Ribs-on-the-Grill--615x461.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Zijn de teams omgegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Nee hoe kom je daar bij! de spareribs mag je wel even omgooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/hvbf6g.jpg

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Looney1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:02:
[...]

Nee hoe kom je daar bij! de spareribs mag je wel even omgooien :P
Flipper de flip

Afbeeldingslocatie: https://leeuwarderstudentenkrant.nl/wp-content/uploads/2015/06/p1150232.jpg
*voor de goede orde; deze spareribs liggen dus andersom op de foto*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurgenb1990
hoezo zit ik bij kompjoeterfriek in het team? die kan helemaal niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een tijdje terug ;) ... Maar na de nederlaag van gister en wat nieuwe informatie die ik heb ingewonnen van het forum (want daar kom ik nooit op ;)) Moest ik mijn frustratie even kwijt. In de vorm van bovenstaande frustrate posts. :*) >:) Maar dan is het iig voor iedereen duidelijk wat ik er van vind.

En hoeveel "fun" ik in dit toernooi nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Gadver, wat een smerig rooster. Dat jullie daarvan eten. :S

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:04:
[...]

hoezo zit ik bij kompjoeterfriek in het team? die kan helemaal niets :(
Gast, ga jij lekker naar je zero teampje :P. Jij als 'allochtoon' (NEE DAT WOORD IS NIET PERSE NEGATIEF) bent er het laatste bijgekomen. Buitenbeentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Giga_ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:07:
[...]

Gast, ga jij lekker naar je zero teampje :P. Jij als 'allochtoon' (NEE DAT WOORD IS NIET PERSE NEGATIEF) bent er het laatste bijgekomen. Buitenbeentje.
Ik ben ook allochtoon, moet ik dan ook weg? :(

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
l-burna schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:08:
[...]

Ik ben ook allochtoon, moet ik dan ook weg? :(
Nee, gewoon aanpassen en dan komt alles goed O-) O-) Jurgen gaat meteen zeuren op z'n team. Dat is niet lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben btw pro BBQ... Ik heb wel een groot balkon maar niet zo groot... Dus waar???

* ok voel je niet gedwongen .. Ik hoef er niet bij te zijn als drama vrouw hoor.. Jullie kunnen rustig doorgaan over de BBQ zonder mij ;) hahahaha Rustâgh

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik ben helemaal klaar met jullie, al dat gezeik! Hoef jullie even niet meer te zien! Tot vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:55:
ik ben helemaal klaar met jullie, al dat gezeik! Hoef jullie even niet meer te zien! Tot vanavond....
Wow heb jurgen nog nooit zo boos gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
De bbq is aanstaande Zaterdag bij Big Opti thuis, neem vooral je vrienden en familie ook mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giga_
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:12:
Ik ben btw pro BBQ... Ik heb wel een groot balkon maar niet zo groot... Dus waar???

* ok voel je niet gedwongen .. Ik hoef er niet bij te zijn als drama vrouw hoor.. Jullie kunnen rustig doorgaan over de BBQ zonder mij ;) hahahaha Rustâgh
Je hebt wel een zware dag he vandaag? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giga_ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:28:
[...]

Je hebt wel een zware dag he vandaag? |:(
Ja behoorlijk xD ... Nee eigenlijk ben ik zo elke dag.. Maar ik kom maar een keer in de zoveel tijd op het forum... Dus dan moet ik wel alles in een keer kwijt ;) hahahaha :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giga_
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:44:
[...]

Ja behoorlijk xD ... Nee eigenlijk ben ik zo elke dag.. Maar ik kom maar een keer in de zoveel tijd op het forum... Dus dan moet ik wel alles in een keer kwijt ;) hahahaha :P
Volgens mij dankt dit topic je, uit grond van zijn hart, dat je niet dagelijks komt... _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
BBQ, wel een super gaaf plan. Ik heb het idee dat meerdere mensen dat wel zien zitten. Probleem is alleen dat ik ook een niet al te groot balkon heb, dus helaas weinig plek om die hier te houden. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Steephh schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:14:
BBQ, wel een super gaaf plan. Ik heb het idee dat meerdere mensen dat wel zien zitten. Probleem is alleen dat ik ook een niet al te groot balkon heb, dus helaas weinig plek om die hier te houden. :P
Haha dat wordt sowieso één grote door discussies uit de hand lopende zuippartij. Thermite of Ash? Thatcher of Sledge? Meningen zullen verdeeld zijn, argumenten zullen ons om de oren vliegen. Rake klappen zullen vallen, direct of indirect via sneren. "Jij doet altijd... en jij deed toen... en dat was echt... dus je moet..."

Count me in >:)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Wow, ik had nu mijn salty foto moeten plaatsen... Dat er wat dingen verkeerd zijn gegaan bij het maken van de teams is duidelijk en dat meerdere mensen hier moeite mee hebben wist ik ook, maar dat er zoveel opgekropte woede over is....

So much salt, if I were a snail, I'd shrivel up and die....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xzOUYJ8.png

Over de match... Ach het eerste potje ging lekker, Ackerfiets (Family Guy) en ik gingen erg lekker voor ons doen, tearing that shit up. Maar ja, hoogmoed komt voor de val, we maakten domme, domme tactische fouten en het resultaat was dat we ingemaakt werden. De 2e pot was alle hoop en moed weg (zo voelde het tenminste), communicatie verliep stroef, dus die was al snel voorbij.

Volgende keer beter, het is een spelletje, ik heb er lol in.

Dat ik zo nu en dan een ook nog eens een bakje popcorn kan pakken en wat #drama meekrijg is een bonus zolang het binnen de perken blijft, het is en blijft enkel een spelletje

ps. FAP staat voor Falende Aanslag Plegers, en dat iedereen er een andere connotatie bij heeft zorgt voor wat vreemde situaties (Family Guy maakte laatst een opmerking over het houden van een FAP Party, al snel realiseerde 'ie zich wat dat inhield, ik had het niet meer :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
[b][message=47519085,noline]

De 2e pot was alle hoop en moed weg (zo voelde het tenminste), communicatie verliep stroef, dus die was al snel voorbij.
Dat lag niet aan jullie, dat lag aan het feit dat lynx meedeed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

jurgenb1990 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Dat lag niet aan jullie, dat lag aan het feit dat lynx meedeed 8)7
Het is dan ook altijd Vincent's schuld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het hebben over BBQ of samen komen en dergelijke. Misschien is het leuk om met zijn allen samen te komen op een LAN. Ik weet nog wel een LAN waar we nog deelnemers kunnen gebruiken. Er zijn een aantal competities georganiseerd (hier zit helaas geen Siege bij) maar je kunt ook gewoon vrij spelen offcourse. Het is een erg leuke ietwat kleine maar wel super gezellige LAN. Goede kwaliteit internet en goede verzorging en facilitaire diensten (Douches, toiletten, slaapzaal, bar (met tapbier), Ontbijt lunch en avondeten en ga zo maar door).

Er zijn prijzen te winnen als je mee doet aan de compo's. Maar het is natuurlijk ook leuk om gewoon gezellig aanwezig te zijn en samen te zijn. Hieronder zie je wat sfeer impressies. Het thema dit jaar is: OMG! OH MY GOD!! Dus daar kan iedereen vast wel wat mee op zijn eigen manier!

Zou het gezellig vinden als er wat mensen van Tweakers zouden kunnen komen. Zie je ook eens een gezicht achter die naam.

Heb je interesse kijk dan even op : http://x-life.nl/

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/67/x-life17-mojo-12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/67/x-life17-mojo-39.jpg Ja ik sta ook op deze laatste foto =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:27
Steephh schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:14:
Waar is dat hele idee vandaan gekomen?

Volgens mij heb ik (ondanks dat ik zowat elke avond aanwezig ben) iets gemist... :?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
jimz93 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Volgens mij heb ik (ondanks dat ik zowat elke avond aanwezig ben) iets gemist... :?
Ik heb stiekem iedereen zitten indoctrineren met dat idee volgens mij. Nee volgens mij wordt het af en toe wel eens ooit geroepen. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Steephh schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Ik heb stiekem iedereen zitten indoctrineren met dat idee volgens mij. Nee volgens mij wordt het af en toe wel eens ooit geroepen. :P
Organiseer en heers

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Organiseren wil ik best mee doen, alleen hosten, dat gaat helaas niet. :+

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Steephh schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:56:
[...]

Organiseren wil ik best mee doen, alleen hosten, dat gaat helaas niet. :+
Want? Kunnen toch ook onder de afzuigkap bbq'en :F

Wat een rariteiten in Squad Charlie vanavond.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X1r0EQ8.png

Kinderachtig godverdomme.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fneCpAo.png

[ Voor 37% gewijzigd door Family Guy op 08-07-2016 22:41 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 20:05
Is Siege n beetje te spelen met onbekenden zonder TK's oid? Wil m ansich wel aanschaffen voor de PS4, maar ben n beetje bang dat de teamplay om t zo maar te zeggen ver te zoeken is...

[ Voor 3% gewijzigd door Exterminator op 09-07-2016 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giga_
Exterminator schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:52:
Is Siege n beetje te spelen met onbekenden zonder TK's oid? Wil m ansich wel aanschaffen voor de PS4, maar ben n beetje bang dat de teamplay om t zo maar te zeggen ver te zoeken is...
Computer kopen en naar teamspeak gaan, daar wordt pas samengesteld. We hebben serieuze en totaal niet serieuze groepen. Ik noem geen namen Jeroen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Giga_ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Computer kopen en naar teamspeak gaan, daar wordt pas samengesteld. We hebben serieuze en totaal niet serieuze groepen. Ik noem geen namen Jeroen.
En dat is niet/minder op de PS4? ;)

Wij hebben een vaste groep waarmee wij heerlijk (bijna iedere avond) als team samenspelen, gewoon op de PS4.

Off topic: Jeetje wat een soap-topic is dit geworden! Ben blij dat we op de PS4 niet zo'n soap hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Op ps4 wordt er ook nog actief gespeeld idd. Als het goed is staat er in de topic start een lijst met alle ps4 spelers. Die kun je gewoon toevoegen.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:44
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:47:
Nu we het hebben over BBQ of samen komen en dergelijke. Misschien is het leuk om met zijn allen samen te komen op een LAN. Ik weet nog wel een LAN waar we nog deelnemers kunnen gebruiken. Er zijn een aantal competities georganiseerd (hier zit helaas geen Siege bij) maar je kunt ook gewoon vrij spelen offcourse. Het is een erg leuke ietwat kleine maar wel super gezellige LAN. Goede kwaliteit internet en goede verzorging en facilitaire diensten (Douches, toiletten, slaapzaal, bar (met tapbier), Ontbijt lunch en avondeten en ga zo maar door).

Er zijn prijzen te winnen als je mee doet aan de compo's. Maar het is natuurlijk ook leuk om gewoon gezellig aanwezig te zijn en samen te zijn. Hieronder zie je wat sfeer impressies. Het thema dit jaar is: OMG! OH MY GOD!! Dus daar kan iedereen vast wel wat mee op zijn eigen manier!

Zou het gezellig vinden als er wat mensen van Tweakers zouden kunnen komen. Zie je ook eens een gezicht achter die naam.

Heb je interesse kijk dan even op : http://x-life.nl/

[afbeelding]
[afbeelding] Ja ik sta ook op deze laatste foto =)
leuk, maar wel bijna in Duitsland :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

jimz93 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Omdat we er over zwijgen zodra jij online komt jimz, wat anders....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Edzeau schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Off topic: Jeetje wat een soap-topic is dit geworden! Ben blij dat we op de PS4 niet zo'n soap hebben.
Oké bedankt voor de off-topic bijdrage. Wij zijn allemaal ook blij dat jij op de PS4 speelt.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Stiekem heeft hij wel gelijk hoor, sommigen hier gedragen zich behoorlijk onvolwassen. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Family Guy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Oké bedankt voor de off-topic bijdrage. Wij zijn allemaal ook blij dat jij op de PS4 speelt.
Jouw vorige posts gaan over een of andere bbq. Dat is imo ook off topic. Ik heb er verder geen probleem mee maar dan is het een beetje hypocriet om anderen daarop aan te spreken

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Waar spreek ik een ander daarop aan?

Op de PC hebben wij via TS een leuke community en daarop is alleen direct contact mogelijk, dus wanneer mensen online zijn. Dus je loopt ook mensen mis. Sorry dat het dan wellicht wat te veel persoonlijk is geworden. (Dat krijg je met PC masterra... laat maar ;) )

Het forum is indirect. Je kunt iets posten en anderen kunnen het over 3 weken nog lezen. De game is ondertussen voort zo oud dat er alleen een Nuckerman, notabene zogenaamd met platinum maar nooit eerder gezien, 'On-topic' komt vragen welke operators er nou eigenlijk de snelste zijn. Tot zover het on-topic kunnen zijn.

En het idee om een bbq te organiseren voor de bekendere R6 TS-communityleden wordt al langer over gesproken. Moet dat dan in het BBQ-hardware forum?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
Family Guy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Off-topic ja? Hij geeft netjes antwoord op een vraag van iemand. Jouw gespam over een bbq daarentegen heeft helemaal niets met Siege te maken, en toch moet iedereen dat hier lezen. Maak lekker een whatsapp groepje daarvoor.

[ Voor 6% gewijzigd door kesj op 11-07-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:38
kesj schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:03:
[...]

Off-topic ja? Hij geeft netjes antwoord op een vraag van iemand. Jouw gespam over een bbq daarentegen heeft helemaal niets met Siege te maken, en toch moet iedereen dat hier lezen. Maak lekker een whatsapp groepje daarvoor.
*Telegram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:51:
[...]

Het gaat er niet om dat we bij elkaar moesten blijven maar opdelen is opdelen. En dus niet 3 mensen bij elkaar houden en 1 persoon eruit trekken. Die ene persoon voelt zich daar namelijk NOG STEEDS heel erg KUT over. En zeker na een match als gister. Het is wel duidelijk dat er gewoon goede mensen bij elkaar gepropt zijn en die ene slechte eruit getrokken is .. BEDANKT HEA JONGENS ..
Als je gelezen had hoe ik het gedaan had dan zeurde je nu niet. Maar er is altijd 1 die zit te zeveren en die het er niet mee eens is.

In jouw geval: alstublieft.

Oh en hoe ik het gedaan heb. Heb namen geprint op papier en die in een pet gegooid. Ik heb alle teams uit elkaar getrokken die niet compleet waren. Reacties op het hoe en wat waren schaars dus heb ik het op die manier gedaan. En als je het wist dat er geshuffeld werd omdat je wel contract had in je app groep, waarom kwam je dan niet op het forum? Beetje gezeur achteraf.

Vind het zwaar kansloos om te zeggen dat ik 'leuke' teams heb gefixed.

[ Voor 24% gewijzigd door DeFries op 11-07-2016 09:25 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.