The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Nee ik ben Doc, revive mezelf wel
Kom je ooit op teamspeak? Ik vind het weinig toegevoegde waarde als je elke keer komt 'shinen' met je zogenaamde skills, terwijl dit nergens te controleren is omdat je uPlay-naam onbekend is.N.Uckerman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Nee ik ben Doc, revive mezelf welben nu 5989, nog eeeen potje en diamond it isssss
@FAP: Gaat er nog iets georganiseerd worden? Het ligt wel op z'n gat zo. Ik stel voor dat iedereen z'n 06-nummer naar mij PM't, dan maak ik een groepsapp aan!
Steam ID = Ackerfiets
Who cares. Laat hem lekker shinen. Ik vertel toch ook altijd dat ik diamond ben. Ik ben daar trots op en wil dat graag vertellen.Family Guy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:31:
[...]
Kom je ooit op teamspeak? Ik vind het weinig toegevoegde waarde als je elke keer komt 'shinen' met je zogenaamde skills, terwijl dit nergens te controleren is omdat je uPlay-naam onbekend is.
@FAP: Gaat er nog iets georganiseerd worden? Het ligt wel op z'n gat zo. Ik stel voor dat iedereen z'n 06-nummer naar mij PM't, dan maak ik een groepsapp aan!
't Is dat er geen hogere rank is, anders had jij 'm zeker gehad Knoxiamjustin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Who cares. Laat hem lekker shinen. Ik vertel toch ook altijd dat ik diamond ben. Ik ben daar trots op en wil dat graag vertellen.
Steam ID = Ackerfiets
/careN.Uckerman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Nee ik ben Doc, revive mezelf welben nu 5989, nog eeeen potje en diamond it isssss
Nja ik zit inderdaad dicht tegen de Vibranium rank aan momenteel. Volgens mij mis ik nog 350 punten. Maar ik heb sinds maandag een nieuwe hack waardoor dat redelijk snel gaat. Ik denk nog 2/3 potjes spelen en dan zit ik op Vibranium.Family Guy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:51:
[...]
't Is dat er geen hogere rank is, anders had jij 'm zeker gehad Knox
Kom ik aankakken met m'n Rank Rubber.iamjustin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:13:
[...]
Nja ik zit inderdaad dicht tegen de Vibranium rank aan momenteel. Volgens mij mis ik nog 350 punten. Maar ik heb sinds maandag een nieuwe hack waardoor dat redelijk snel gaat. Ik denk nog 2/3 potjes spelen en dan zit ik op Vibranium.
Steam ID = Ackerfiets
Ik kan je koppelen aan mijn iWin-abonnement. Dat is het hax-abonnement waar Section 8 aan verbonden is. Dan krijg je maandelijkse updates op je hack-tools en weet je zeker dat je niet geband wordt. Ze geven zelfs de garantie dat, als je geband wordt, dat iWin de schade op zich neemt en je statistieken en account terugkrijgen. Anders krijg je je geld terug. Zitten alleen maandelijkse kosten aan verbonden maar daar kan ik wel korting op krijgen.
Vandaar dat ik ook zo graag Spetsnaz speel. Die liggen elkaar niet zo goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Family Guy op 15-06-2016 11:36 ]
Steam ID = Ackerfiets
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ging jij niet casual doen?jurgenb1990 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:39:
ik heb gisteren ook weer siege gespeeld, ben bijna diamond
Steam ID = Ackerfiets
heb idd alleen maar casual gespeeld
Binnenkort weer eens matches spelen? Welk team is wanneer beschikbaar?
Verwijderd
@ DeFries, geen idee. Ik heb zelfs geeneens contact meer gehad met mijn schijnbaar nieuwe team... o.0
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

[ Voor 41% gewijzigd door DeFries op 15-06-2016 23:17 ]
Hax doen t idd goed. Vindt het wel fijn als je godmode en zo aan kan zetten. Scheelt toch n hoop gezeur achteraf.
In het potje dat ik mee deed was je ook aardig op dreef.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:44:
Ik heb net een potje gedaan, en ik was invisible ofzo, ik kon 1 round iedereen neerknallen zonder dat ze mij zagen![]()
![]()
, Jurgen en Bram waren erbij XD
Maar zijn de winnaars en verliezers van het toernooi der toernooien nu al bekend?
Want er wordt volgens mij weinig ondernomen helaas voor nieuwe matches.
Haha was epic. Terwijl ik meekeek stond-ie buiten Consulate -met shield- op een muurtje waarbij het leek dat hij er constant afviel, maar weer terug op het muurtje landde/rubber-bandde. En maar kills maken.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:44:
Ik heb net een potje gedaan, en ik was invisible ofzo, ik kon 1 round iedereen neerknallen zonder dat ze mij zagen![]()
![]()
, Jurgen en Bram waren erbij XD
Aziaten

[ Voor 18% gewijzigd door Family Guy op 16-06-2016 08:17 ]
Steam ID = Ackerfiets
hacker!Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:39:
haha en 3 man van enemy team leaven want ze dachten dat ik godmode hack had ofzo
die bug is wel echt een serieus probleem, als mensen door hebben hoe dit werkt..... dan gaan ze er dus in ranked ook misbruik van maken
[ Voor 25% gewijzigd door jurgenb1990 op 16-06-2016 09:54 ]
Verwijderd
Jammer dat ik shadowplay niet aan had staan!!!jurgenb1990 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:54:
[...]
hacker!
die bug is wel echt een serieus probleem, als mensen door hebben hoe dit werkt..... dan gaan ze er dus in ranked ook misbruik van maken
Altijd. S'avonds. Op de dagen dat we kunnen. Doe maar een suggestieDeFries schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:44:
Team 3 is nu ook helemaal compleet. FAP, wanneer hebben jullie tijd?
Steam ID = Ackerfiets
Wij van de Neverluckies willen toch van de laatste plaats af in de stand.
Hoezo staan wij laatst? Jurgen moet daar dan toch even verandering in brengen.MadMax12 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:01:
Idd gauw even wat afspraken maken om wat matches te spelen.
Wij van de Neverluckies willen toch van de laatste plaats af in de stand.
Als jullie tijd hebben FAP.?
[ Voor 22% gewijzigd door FEAR-NL op 16-06-2016 18:32 ]
Tja 1 match gespeeld en verloren dan sta je onderaan als er verder nog geen teams gespeeld hebbenl-burna schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:16:
[...]
Hoezo staan wij laatst? Jurgen moet daar dan toch even verandering in brengen.

[ Voor 58% gewijzigd door PerlinNoise op 16-06-2016 20:57 ]
Verwijderd
ik ben reserve jonguh!l-burna schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:16:
[...]
Hoezo staan wij laatst? Jurgen moet daar dan toch even verandering in brengen.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:27:
Ik ben tm 22 juni niet beschikbaar... moet herkansing doen voor VWO... (voor de derde keer![]()
![]()
). Moet een 4,3 of hoger halen voor scheikunde. Moet lukken
.
Vanavond gaat 'm helaas niet worden; pinky perlin mirade en farscape kunnen niet. Ik weet zelf ook nog niet of ik er ga zijn.FEAR-NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:02:
Wie kan er morgenavond een match spelen tegen Section 8?
Als jullie tijd hebben FAP.?
Zondagmiddag/avond?
Steam ID = Ackerfiets
Als Opti geen avonddienst heeft ook op maandag- en donderdagavonden (dat verschilt per week)
Ik kan niks vinden op internet.
Dit gebeurt sinds ik mijn nieuwe glasvezel internet heb. WTF is going on?
finally!
afgelopen wel rondje gedaan en gewonnen gelukkig.
Eindelijk niet meer dat gedoe in de busjes.Big-Opti schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:33:
Morgen een patch, you better watch out for those Kapkan traps again!![]()
Update 3.3 Patch Notes
Was is wel redelijk zat van.
En Kapkan wordt idd weer waardevol zo, maar ook de specials van Mute worden makkelijker en effectiever.
[ Voor 13% gewijzigd door MadMax12 op 20-06-2016 21:13 ]
Denk het wel ja, misschien dat de randen nog vrij zijn.DeFries schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:55:
Dus je kan nu met mute 2 walls jammen?
In elk geval 3 walls met 2 jammers denk ik.
En niet meer over de jammers heen springen.
...
...
...
...
ooooo realllllllyyyyyyyy?!?!?!iamjustin schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:08:
Gisteren paar potjes gespeeld. Jammer dat ik de hele tijd mijn team moest carrien. Zelfs Mistique bakte er helemaal niks van, die had ik in de pocket. Jurgen presteerde niks, zat waarschijnlijk weer aan de Ibiza-pillen. Uiteindelijk heb ik al het werk moeten doen en alles nipt verloren. Volgende keer wil ik een goed team...
...
...
...
...

Nope. Wij zijn ook maar allemaal gaan cheaten, om het weer recht te trekken.pica schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:07:
Ik heb inmiddels dit spel 2 maanden niet meer aangeraakt, is er inmiddels wat tegen de cheaters ondernomen?
Steam ID = Ackerfiets
Hahah, jammer dat ik geen screens heb genomen aan het eind van de games. 2x dik even als carrier gespeeldiamjustin schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:08:
Gisteren paar potjes gespeeld. Jammer dat ik de hele tijd mijn team moest carrien. Zelfs Mistique bakte er helemaal niks van, die had ik in de pocket. Jurgen presteerde niks, zat waarschijnlijk weer aan de Ibiza-pillen. Uiteindelijk heb ik al het werk moeten doen en alles nipt verloren. Volgende keer wil ik een goed team...
...
...
...
...
Ubisoft is wel bezig met client-side anti-cheat, ik geloof zelf niet dat ze dit aankondigen als ze het releasen. Maar het zal er wss wel gewoon in 1x staan.pica schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:07:
Ik heb inmiddels dit spel 2 maanden niet meer aangeraakt, is er inmiddels wat tegen de cheaters ondernomen?
Was het nog gelukt met mijn iWin-abonnement? Die werkt best goed, toch?Family Guy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Nope. Wij zijn ook maar allemaal gaan cheaten, om het weer recht te trekken.
True. Voel me alleen nog steeds schuldig dat jij de kosten draagt. Weet je het zeker dat ik niet mee hoef te betalen? Kunnen eventueel ook wel een soort constructie bedenken eventueel... X cent per headshot?iamjustin schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:07:
[...]
Was het nog gelukt met mijn iWin-abonnement? Die werkt best goed, toch?
Steam ID = Ackerfiets
altijd grootspraak bij jou, maar nooit screenshots! Ik geloof er hullemaal niets van!arienvanhelden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Hahah, jammer dat ik geen screens heb genomen aan het eind van de games. 2x dik even als carrier gespeeld

Copper 1 in hart en nierenjurgenb1990 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:32:
[...]
altijd grootspraak bij jou, maar nooit screenshots! Ik geloof er hullemaal niets van!![]()
Hij kan en is wel beter, maar lukt hem steeds maar niet.
Net als dat ik lekker op Silver blijf plakken.

Steam ID = Ackerfiets
1 woord... Haxarienvanhelden schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:00:
Gisteren voor ranked gequeued, komen we tegen een team dat 1 teamspeak channel onder ons zit.Even met 4-1 afgedroogd natuurlijk.
Ik denk dat 80% al had opgegeven voordat we uberhaupt waren begonnen
Dat sowieso. MSTQarienvanhelden schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:39:
[...]
Ik denk dat 80% al had opgegeven voordat we uberhaupt waren begonnen

Zou graag eens willen weten wie de snelste aanvallende en defensieve operators zijn en de stilste.
Volgens mij gaat dit samen met met speed en armor dus: 1 Speed, 3 armor is het luidruchtigst en 3 speed 1 armor het stilstN.Uckerman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:14:
Is er ergens een lijst te vinden met operators van luidruchtig/langzaam naar stil/snel?
Zou graag eens willen weten wie de snelste aanvallende en defensieve operators zijn en de stilste.
Je bent bijna Diamond en weet je dat nog steeds niet?N.Uckerman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:14:
Is er ergens een lijst te vinden met operators van luidruchtig/langzaam naar stil/snel?

ik wilde het niet zeggenl-burna schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:04:
[...]
Je bent bijna Diamond en weet je dat nog steeds niet?
Jij denkt het, ik zeg het
ben al Diamond haha, maar ik wilde lijst zodat ik het weet van alle operators. Was nu ook nieuwsgierig naar kapkan bijvoorbeeld.l-burna schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:04:
[...]
Je bent bijna Diamond en weet je dat nog steeds niet?
Komt de lijst:N.Uckerman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:25:
[...]
ben al Diamond haha, maar ik wilde lijst zodat ik het weet van alle operators. Was nu ook nieuwsgierig naar kapkan bijvoorbeeld.
1.groen
2.oranje
3.bloempot
4. Vijf
Dat zijn ze wel zo'n beetje, als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel

Man, die is alles behalve compleetFEAR-NL schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:46:
[...]
Komt de lijst:
1.groen
2.oranje
3.bloempot
4. Vijf
Dat zijn ze wel zo'n beetje, als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel
1.groen
2.oranje
3.bloempot
4. Vijf
5. Regenboog
7.Smiley
8. Zes
9. Spacebar
10. LMGTFY
[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 22-06-2016 18:55 ]
Default blanke hetero
Jurgen stop eens met trollen met je tweakers smurf accountN.Uckerman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:14:
Signature
Het ging gisteren na de patch wel hard met de bans.arienvanhelden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Ubisoft is wel bezig met client-side anti-cheat, ik geloof zelf niet dat ze dit aankondigen als ze het releasen. Maar het zal er wss wel gewoon in 1x staan.
Signature
Misschien vanavond toch maar weer even tijd maken.
Zag gisteren dat Shas.FENIX geband was door FairFight.. Das de leader van FENIX en die speelt in de pro leagueEboman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:47:
[...]
Het ging gisteren na de patch wel hard met de bans.

FENIX op esl: http://play.eslgaming.com...ope/cup-20/team/10125773/
Steam ID = Ackerfiets
http://rainbow6.ubi.com/s....aspx#tR7osumHbQ6yhjoI.97Family Guy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:35:
Heeft iemand een lijstje van de maps? Ben benieuwd of ik ze allemaal ken.
Steam ID = Ackerfiets
ik gebruik meestal de letters R, E, D, T, U, nja laatmaariamjustin schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:21:
Heeft iemand een overzicht van alle mogelijk knoppen die ik moet induwen? Ik ben bijna Vibranium-rank maar ik weet niet goed wat elke knop doet. Mijn gun doet zo-wie-zo raar als ik op mijn rechtermuis klik. Dan gaat het beeld raar doen alsof die imzoomt. Heel storend.
EDIT: KNOX! CHEATER! TWEE MUIZEN!
[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 23-06-2016 11:29 ]
Steam ID = Ackerfiets
Laatst was ook die Onyx.Doki gebanned door fairfight maar ik hoorde van verschillende mensen dat je een ban krijgt als mensen je te vaak reporten..... als je dus erg goed bent, krijg je ook veel reports dus automatisch een ban van Fairfight.... weet natuurlijk niet wat hier van waar is. Lijkt me sterk dat dit klopt want dan zouden alle pro league spelers een ban moeten krijgenarienvanhelden schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:25:
[...]
Zag gisteren dat Shas.FENIX geband was door FairFight.. Das de leader van FENIX en die speelt in de pro leagueHij werd niet echt verdacht van hacken volgens mij, dus vraag me af hoe zuiver dat FairFight is.
FENIX op esl: http://play.eslgaming.com...ope/cup-20/team/10125773/
nou sherlock, daar heb je lang over gedaanEboman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:45:
[...]
Jurgen stop eens met trollen met je tweakers smurf account![]()
Bedankt voor jullie behulpzame reactie's!Ebayzo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:55:
[...]
Man, die is alles behalve compleet
1.groen
2.oranje
3.bloempot
4. Vijf
5. Regenboog
7.Smiley
8. Zes
9. Spacebar
10. LMGTFY
Verwijderd
Je bent Diamond maar je weet dit niet eens? Man man man.....N.Uckerman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:14:
Edit: oops zie al dat iemand anders dit heeft opgemerkt. Waarom kom je niet een keer met eens meespelen? Je mag ook meespelen zonder voice in TS hoor. Ik denk dat bijna iedereen wel wilt zien hoe jij speelt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 15:11 ]

Steam ID = Ackerfiets
Blijkt maar weer dat je dus ook diamond kan bereiken zonder deze kennisVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Je bent Diamond maar je weet dit niet eens? Man man man.....
Edit: oops zie al dat iemand anders dit heeft opgemerkt. Waarom kom je niet een keer met eens meespelen? Je mag ook meespelen zonder voice in TS hoor. Ik denk dat bijna iedereen wel wilt zien hoe jij speelt.
[ Voor 25% gewijzigd door Family Guy op 24-06-2016 09:46 ]
Steam ID = Ackerfiets
http://thedivision.wikia.com/wiki/Last_Man_BattalionFamily Guy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:46:
Hoe moet ik schieten? Wat is 'LMB'?
Steam ID = Ackerfiets
Steam ID = Ackerfiets
Though he does have a pointiamjustin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:09:
Stomme DeFries. Ik probeer gewoon een onschuldige jongen te helpen die moeite heeft met het spel en jij blokkeert dat. Jammer hoor.
Gisteren trouwens een lekker aantal potjes ranked gespeeld met onze I took a pill mascotte en onze Imx vrienden, ging wel lekker
4x carry van qstm... en 1x carry van Lynx..... hoefde niets te doenarienvanhelden schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Though he does have a point![]()
Gisteren trouwens een lekker aantal potjes ranked gespeeld met onze I took a pill mascotte en onze Imx vrienden, ging wel lekker
Ik ook, al ben ik nu ik weet wat LMB is adamantium geworden. Gisteren waren er op een begeven moment 15 knaapjes online.iamjustin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:43:
Vanavond ben ik ook weer even online. Hopen dat ik nog even gold kan worden voor de reset. Ik moet volgens mij nog 150 puntjes?
Arien, DeFries: Tis vrijdag jongens. Geht's loss.

Steam ID = Ackerfiets
https://www.reddit.com/r/...gged_kapkan_trap_is_more/
Check de naam van de killcam
Ah lekker rellen daaro. Je zult vast als Sledge gaan. Pas wel op: Hij is niet supersnel, en heeft geen superarmor. Maar diamond moet lukken.DeFries schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:25:
Vrijdag? Vanavond ben ik op de TT nacht te vinden. Aankomende week match plannen.
Steam ID = Ackerfiets
Gister was te DE avond??DeFries schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:25:
Vrijdag? Vanavond ben ik op de TT nacht te vinden. Aankomende week match plannen.
Alhoewel ze woensdag ook wel druk aan het feesten waren.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.