Nieuwe teams. Geen reservelijst op dit moment. 5 teams, 7 man per team.

[ Voor 4% gewijzigd door DeFries op 06-06-2016 09:31 ]
[ Voor 4% gewijzigd door DeFries op 06-06-2016 09:31 ]
Ik zie in team 1, 2 maal rabbitt0 staan.DeFries schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:32:
[afbeelding]
Default blanke hetero
Steam ID = Ackerfiets
overwatch is tenminste een spel waar we echt goed in zijn
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Niet nodig, Madmax ook gewoon in de hoek gezet eerderjimz93 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:22:
ach germ, enkel team "section 8" moet het zonder de professionele skills van een TRS lid doen :\
Default blanke hetero
Zegt het team dat mazzel heeft gehad met hun overwinning!Ebayzo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:23:
[...]
Niet nodig, Madmax ook gewoon in de hoek gezet eerder
The neverluckies have secret weapon nowEbayzo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:11:
TheMok3r & P0ulske, kom in onze Whatsapp groepPM mij je nummer indien gewenst even. De rest zit er al in.
En volgende week zondag om 19:30 is Section 8 weer beschikbaar voor een game (moet nu zeker lukken). Dus PM maar als jullie willen. Desnoods Neverluckies nog een keer voor een vriendschappelijke game.
Jij bent nu toch aan Overwatch gewend, dus rushen als een malle en hopen dat er een healer is
Default blanke hetero
ja het zal mijn speelstijl bij siege niet echt goed doen.....Ebayzo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Jij bent nu toch aan Overwatch gewend, dus rushen als een malle en hopen dat er een healer is
Ik zie het.. Heb dit verpest omdat ik Husky er uit heb gehaald op het laatste moment. Hij was er te onregelmatig zei die.
En anders is er vast wel een andere gegadigde online op TS die mee wil doen.DeFries schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Ik zie het.. Heb dit verpest omdat ik Husky er uit heb gehaald op het laatste moment. Hij was er te onregelmatig zei die.
Ik heb de namen gewoon in een pet gegooid en gepakt. Old skool en snel. In principe zouden we dus officieel één speler te kort komen.
Ohw nu is het weer mazzel... Op de dag zelf was het, hail To the Kings of siege.MadMax12 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:27:
[...]
Zegt het team dat mazzel heeft gehad met hun overwinning!![]()
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
arienvanhelden schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:50:
Wat betreft Team 3, hebben we een whatsapp groep oid?
En hoe heet deze vriendelijke man op Tweakers?Morgush schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:00:
Ja, geef Steephh even je telefoonnummer door, dan voegt hij je toe! welkom!![]()
[...]
arienvanhelden schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:07:
[...]
En hoe heet deze vriendelijke man op Tweakers?
Via mij (Ackerfiets) of Sander (PerlinNoise). Vooralsnog meeste contact gehad direct via teamspeak, ook wel eens via DM hier op tweakers. Een groepsapp of iets dergelijks is voor mij ook geen probleem, weet niet hoe de rest daarover denkt.Pikkemans schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:41:
Hoe kom ik in contact met Team FAP?
Steam ID = Ackerfiets
Waarom is pinky verplaatst?DeFries schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:32:
[afbeelding]
Hele team is uit elkaar getrokken volgens mij. Althans, hij was eerst anders volgens mij.
Default blanke hetero
Volgensmij alleen inactieve spelers weg (catastrofolos) en aangevuld vanuit opgeheven teams (ircghost en ik).Ebayzo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Hele team is uit elkaar getrokken volgens mij. Althans, hij was eerst anders volgens mij.
Ok top. En met teamspeak bedoel je de Tweakers TS server?Family Guy schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:13:
[...]
Via mij (Ackerfiets) of Sander (PerlinNoise). Vooralsnog meeste contact gehad direct via teamspeak, ook wel eens via DM hier op tweakers. Een groepsapp of iets dergelijks is voor mij ook geen probleem, weet niet hoe de rest daarover denkt.
Ah op die fiets. Is goed. Zal t doorgevenDeFries schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:39:
Heb alle teams uit elkaar gehaald die incompleet waren. Of dit nu 4 waren of 1, daar heb ik in dit geval niet naar gekeken.
Teamspeak ja.Pikkemans schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:43:
[...]
Ok top. En met teamspeak bedoel je de Tweakers TS server?
Met mijn oude team hadden we contact via Discord. Werkte wel grappig en is gratis.
Steam ID = Ackerfiets
Achteraf gezien kon ik misschien jullie team ook wel compleet houden, maar heb niet echt geluiden gehoord dat jullie specifiek bij elkaar wouden blijven.deBiertrein schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:04:
[...]
Ah op die fiets. Is goed. Zal t doorgeven
Ik ben zelf nieuw in het team, maar ik heb van Pinky vernomen dat ze er graag bij had willen blijven.DeFries schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Achteraf gezien kon ik misschien jullie team ook wel compleet houden, maar heb niet echt geluiden gehoord dat jullie specifiek bij elkaar wouden blijven.
Hier hebben we dus niet veel aan. Ik hoor liever dat je een oplossing voorstelt of een bevestiging geeft dat het zo alsnog goed is.deBiertrein schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Ik ben zelf nieuw in het team, maar ik heb van Pinky vernomen dat ze er graag bij had willen blijven.
Steam ID = Ackerfiets
Het gaat biertrein meer om het feit dat Pinky uit het team is waar bierTrein zojuist is bijgekomen. Hij bedoelt volgens mij niet zen eigen oude team. (Pinky zat niet in zen oude team)DeFries schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:22:
Het is niet aangegeven, anders had ik er rekening mee gehouden en had ik het team aangevuld. Als jullie team echt bij elkaar wil blijven herstel ik jullie team en loot ik er ander mensen bij in.
Dan worden alle personen opnieuw ingedeeld en hebben we waarschijnlijk weer chaos onder de teams. Wij hebben inmiddels weer een nieuw persoon in de app. Kans is groot dat hij er dan weer uit kan.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Speel niet op de PS4 maar weet wel dat ze servers aan het resetten zijn de komende 3 dagen, incl. vandaag.Motaro schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:36:
vraag hebben jullie dit ook op ps4 dat je over dag nat type moderate is maar rond 18:00/19:00 hij op eens open is maar rond 6:00/8:00 hij weer naar moderate gaat elke dag
in netwerk test van ps4 staat gewoon nat 2 en cod black ops 3 staat al tijd open daar verandert niks maar bij R6S verander hij wel elke keer
Had het ook gezien. Hopelijk is die "future" snel want zelfs permanente bans helpen wss niet veel. Je moet de hacks gewoon echt detecteren en stoppen. Dus hopelijk implementeren ze die anti-hacks asap.Big-Opti schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:49:
Ooit komen we er wel:
"Cheating/Modding/Hacking: Player is running a modified or otherwise unauthorized version of the game client or a third party software which provides any sort of unfair advantage (wallhacks, aimhacks…) or causing detriment to other players’ experience: Maximum penalty is permanent ban on first offense."
Maar ook:
We are currently assessing and testing several client-side anti-cheat options in addition to FairFight and can confirm that we'll be implementing one in the future. We will share additional information as soon as we are ready.
We will be continuing to support the community on this issue, and we want to assure you that if a player is using cheating software, they are not welcome in Rainbow Six Siege.
http://rainbow6.ubi.com/s...22-16&ct=tcm:148-76770-32
[ Voor 6% gewijzigd door N.Uckerman op 07-06-2016 20:37 ]
We waren vanavond met 4 man een potje aan het doen en toen werd er daadwerkelijk 1 gekickt door fairfightBig-Opti schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:49:
Ooit komen we er wel:
"Cheating/Modding/Hacking: Player is running a modified or otherwise unauthorized version of the game client or a third party software which provides any sort of unfair advantage (wallhacks, aimhacks…) or causing detriment to other players’ experience: Maximum penalty is permanent ban on first offense."
Maar ook:
We are currently assessing and testing several client-side anti-cheat options in addition to FairFight and can confirm that we'll be implementing one in the future. We will share additional information as soon as we are ready.
We will be continuing to support the community on this issue, and we want to assure you that if a player is using cheating software, they are not welcome in Rainbow Six Siege.
[ Voor 37% gewijzigd door N.Uckerman op 08-06-2016 00:01 ]
Denk dat ze bezig zijn met onderhoudt, vanavond gespeeld en wij hadden ook problemen met matchmaking.N.Uckerman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
Ik heb wel een erge lange matchmaking zeg pfff, altijd wel minimaal 5 minuten kwijt.. Staat er 5 vakjes van searching for other players en er gebeurt er gewoon niks. Opnieuw opstarten etc werkt niet..
Weet iemand wat ik hierkana kan doen? Heb al een ticket getuurd.Lijkt er gewoon op dat die nieteens andere spelers zoekt, niet dat die ze niet vindt.. Datacenter is NEU
Heb al de game files geverifieerd als administrator..
Edit:
Dit dus:
[afbeelding]
En zo gaat t maar door...
[afbeelding]
Verwijderd
heb al paar dagen dit niet erg vind maar wel beetje raar. wilde liever dat hij al tijd open is bij cod blops3 is hij gewoon al ijd openBig-Opti schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:46:
[...]
Speel niet op de PS4 maar weet wel dat ze servers aan het resetten zijn de komende 3 dagen, incl. vandaag.
Weet ook niet of je dit vandaag is opgevallen of dat je er al langere tijd last van hebt.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Wist niet dat jij zo geniaal kon bewegen Jurgen!
Mulitple Game Outage
Hello everyone, we are aware of an issue impacting our online services.
We apologize for the inconvenience and appreciate your patience whilst we investigate.
[ Voor 42% gewijzigd door Floks op 08-06-2016 19:35 ]
Floksor
[ Voor 33% gewijzigd door MadMax12 op 08-06-2016 19:25 ]
Zou je een samenvatting kunnen geven van wat er in die link gebeurtFloks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:32:
misschien komen er dan weer spelers van GOT terug?!
[...]
iamjustin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:19:
[...]
Zou je een samenvatting kunnen geven van wat er in die link gebeurt?
Mijn werk laat geen game-websites toe.
Today we are introducing a permanent ban on first offense for cheating or hacking in Rainbow Six Siege.
The presence of cheating in the game is something we take very seriously, and is a priority on the development team. This update is one step among many that we are working on to better engage with the community on this issue.
UPDATED CODE OF CONDUCT SECTION:
Cheating/Modding/Hacking: Player is running a modified or otherwise unauthorized version of the game client or a third party software which provides any sort of unfair advantage (wallhacks, aimhacks…) or causing detriment to other players’ experience: Maximum penalty is permanent ban on first offense.
For more information on this update to the Code of Conduct, and how Permanent Bans will work, please see this FAQ.
COMMUNITY REPORTING
Being an online competitive game and considering Rainbow Six Siege's unique features of destructibility and intel gathering, certain challenges come with community reporting. For example, a player getting a head shot through a wall is quite commonplace. This has potential to create a perception that someone is cheating.
While this is sometimes the case, we are working hard to differentiate reports of players who are coordinating with their team for information (how the game is meant to be played), and from someone who is maliciously altering the experience with third party software.
If you do encounter a cheater in the game, you can report them via the in-game report button, or submit their information to Ubisoft Support.
ADDITIONAL ANTI-CHEAT OPTIONS
We will be continuing to support the community on this issue, and we want to assure you that if a player is using cheating software, they are not welcome in Rainbow Six Siege
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Starter edition kopen.iamjustin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:01:
Hmm, an sich ben ik voor harde bans op cheaters, maar wat doe je als je onterecht geband bent. Hoe ga je dat dan aanvechten?
[ Voor 6% gewijzigd door DeFries op 09-06-2016 13:52 ]
Default blanke hetero
Dat is geen probleem vanuit mij hoor. Mogen we ook voorkeuren voor group chat doorgeven? Dan gaat mijn voorkeur uit naar Telegram (@gif rampage volgt zodra group chat opent....)Family Guy schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:13:
[...]
Via mij (Ackerfiets) of Sander (PerlinNoise). Vooralsnog meeste contact gehad direct via teamspeak, ook wel eens via DM hier op tweakers. Een groepsapp of iets dergelijks is voor mij ook geen probleem, weet niet hoe de rest daarover denkt.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Niks mis mee. Als de animo blijft kan er een revanche-competitie gehouden worden. Dan zijn het er weer 40.deBiertrein schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:49:
Ik heb het google docs formulier even bijgewerkt (teams, uitslagen, stand):
LINK
Van de 72 wedstrijden zijn het er nu nog 20
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
wat is telegramFarscape2 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Dat is geen probleem vanuit mij hoor. Mogen we ook voorkeuren voor group chat doorgeven? Dan gaat mijn voorkeur uit naar Telegram (@gif rampage volgt zodra group chat opent....)
Ha, zie net dat wij Pinky erbij hebben gekregen, dan hebben we een heel blije Floks gok ik zo!
Waarschijnlijk netcode probleembje van ubi o.i.d. heb op siege namelijk zowel console als pc nog nooit een godmode hack gezien. Lijkt me ook haast onmogelijk om zo iets dergelijks te hackenMotaro schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:49:
vraagje
wat denken jullie over dit ? lijkt wel cheater op PS4
hij kwam uit niets dacht eerst dat hij rechts uit muur kwam maar dan had hij mijn wel gezien maar ook raar was dat ik hem zo veel dmg deed en hij full healt heeft
[video]
Nat type was open met MS van tussen 20 en 9 en in game was ping ook niet over 100
Verwijderd
Embrace yourself then, in ranked op gold level en hoger heb je bijna elke gam wel een cheater xD. Maar in casuals kom je ze bijna niet tegen.wesley17 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:09:
Ik heb voor de gein maar ff starter edition gekocht aangezien ik de beta van toen niet echt super leuk vond. Maar ik begin het spel dus nu toch wel echt leuk te vinden haha.
Ik ben nog geen cheaters tegengekomen, ik heb wel een aantal meldingen gezien dat spelers gekickt werden door "FairFight".
Default blanke hetero
(heb 21:15 voorgesteld)DeFries schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:35:
21:15? 20:15 toch?
Default blanke hetero
[ Voor 9% gewijzigd door DeFries op 10-06-2016 20:01 ]
You tell me!Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:11:
WANNEER GAAT FAP SPELEN?
Mooie voor het soundboard
Default blanke hetero
Default blanke hetero
Leuk diamond hier, loop de hele dag te shinenN.Uckerman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:17:
Zijn er hier al mensen diamond?
200 puntjes eronder.N.Uckerman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:17:
Ik verwacht zo diamond te zijn na een paar oefenrondjes met mijn team, FAP.N.Uckerman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:17:
Steam ID = Ackerfiets
Ik zit al drie weken 200 punten eronder haha. Lukt me maar niet met al die hackers om het ook daadwerkelijk te krijgen. Dan zak ik weer naar 5600 en dan zit ik weer rond 5900 en zo gaat t maar door.. Ben er heilig van overtuigd dat ik Diamond zou zijn zonder de hackers..
[ Voor 21% gewijzigd door N.Uckerman op 13-06-2016 15:44 ]
Ja zo schommelt het bij mij ook een beetje, maar heb best een aantal goeie mensen waar ik mee in squad speel dus van de 4 hacker games winnen we er soms 1-2.N.Uckerman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Ik zit al drie weken 200 punten eronder haha. Lukt me maar niet met al die hackers om het ook daadwerkelijk te krijgen. Dan zak ik weer naar 5600 en dan zit ik weer rond 5900 en zo gaat t maar door.. Ben er heilig van overtuigd dat ik Diamond zou zijn zonder de hackers..
Hackers zijn sowieso slecht in de game, daarom gebruiken ze hacksVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:09:
Als je van hackers kan winnen moet de hacker wel echt kapot slecht zijn
Jij was toch die zeurkous die ging stoppen met RS6 wegens al die cheaters ..?N.Uckerman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:17:
Hahaha Jaa dat was ik! Ben een beetje teveel verslaafd hahaha. Nee maar speel inderdaad nog, wel stukken minder, speel eig nog omdat er gewoon geen goed alternatief is in mijn ogen. Dusja moet toch wat he..BootVluchteling schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Jij was toch die zeurkous die ging stoppen met RS6 wegens al die cheaters ..?
Dan ook niet bitchenN.Uckerman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:17:
[...]
Hahaha Jaa dat was ik! Ben een beetje teveel verslaafd hahaha. Nee maar speel inderdaad nog, wel stukken minder, speel eig nog omdat er gewoon geen goed alternatief is in mijn ogen. Dusja moet toch wat he..
shots fired! shots fired!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq