Ik weet de reden niet precies maar hij is heel juli en augustus op vakantie. Misschien speelt dat mee.DeFries schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:29:
[...]
Qay stopt er mee? Hoe dit? Hij speelt toch wel regelmatig?
Lijst weer een update gegeven.
[afbeelding]
Op die manier. Dan halen we hem er uit. Lijst wordt inmiddels aardig compleet.
Dat zelfde heb ik ook... Even afwachten hoe dat gaat worden die game, maar vermaak me nog prima met Siege. Zou het wel jammer vinden om Siege in zijn geheel aan de kant te leggen, maar even afwachten hoe de toekomstige updates uitpakken.l-burna schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:34:
Zelf blijf ik gewoon Siege spelen tot Battlefield 1 uitkomt.
[ Voor 72% gewijzigd door DeFries op 30-05-2016 14:52 ]
Ik verwacht (of mag hopelijk toch wel verwachten) dat het de komende tijd wat beter gaat worden wat betreft laggs, glitches en bugs. Die bus-glitch op Consulate is zo hatelijk..DeFries schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:51:
Dat zelfde heb ik ook... Even afwachten hoe dat gaat worden die game, maar vermaak me nog prima met Siege. Zou het wel jammer vinden om Siege in zijn geheel aan de kant te leggen, maar even afwachten hoe de toekomstige updates uitpakken.

Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
Zijn er meer mensen die nu OW spelen? Ik ben zelf nu ook klaar met Rainbow Six Siege imo... de hackers verpesten het voor mij persoonlijk. Mijn OW is Futurefeyd#2380
ik blijf ook gewoon spelen, misschien vanavond wat later, en morgen nog later ivm huishoudelijke klussen.
tja bf1, kan niet wachten
tja bf1, kan niet wachten
Floksor
Ohw omdat Der Jurgen het niet meer speelt is het ineens doodgebloedjurgenb1990 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:55:
siege is echt dood aan het bloeden, meerdere siege "pro" clans zijn al overgegaan naar overwatch. Nog maar 80 clans op ESL waarvan het merendeel toch al niet actief is.
Hoe is het met de cheaters, de laatste tijd?
Cheaters valt wel mee, de afgelopen 2 weekeinden geen 1 tegengekomen.
Alle cheaters gaan over naar Overwatch? Opgeruimd staat netjes! ^^
Het spel trekt me totaal niet, Team Fortress 1 vond ik nog wel cool maar TF2 deed me al niks meer dus ik skip Overwatch en hoop dat GR: Wildlands wat gaat worden samen met BF1.
In tussentijd vermaak ik me nog prima met The Division en Siege.
Mbt. het doodbloeden van Siege denk ik dat er op den duur een kleine handvol diehards overblijven, net zoals het geval was met Raven Shield. Moet ook nog maar zien hoe lang OW het vol houdt als de hype over is. Stiekem is een succes wel goed want dan kapt Valve misschien met hoedjes maken en releasen ze eindelijk eens HL3!
Het spel trekt me totaal niet, Team Fortress 1 vond ik nog wel cool maar TF2 deed me al niks meer dus ik skip Overwatch en hoop dat GR: Wildlands wat gaat worden samen met BF1.
In tussentijd vermaak ik me nog prima met The Division en Siege.
Mbt. het doodbloeden van Siege denk ik dat er op den duur een kleine handvol diehards overblijven, net zoals het geval was met Raven Shield. Moet ook nog maar zien hoe lang OW het vol houdt als de hype over is. Stiekem is een succes wel goed want dan kapt Valve misschien met hoedjes maken en releasen ze eindelijk eens HL3!
Net even Twitch van gister terug gekeken. Nog best leuk ondanks de haperingen 
Ben nu mijn kant van de match aan het renderen. Jammer dat ik van beide maps alleen het laatste kwartier heb opgeslagen
)
Ben nu mijn kant van de match aan het renderen. Jammer dat ik van beide maps alleen het laatste kwartier heb opgeslagen
Default blanke hetero
Dat ook voor een klein gedeelte, maar ik doe vooral niet mee doordat er iets onverwachts is gebeurd in mijn prive leven.deBiertrein schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:48:
[...]
Ik weet de reden niet precies maar hij is heel juli en augustus op vakantie. Misschien speelt dat mee.
Dus team 5 en de rest, excuses voor het ongemak.
Helaas heb ik aankomende 5 weken weinig tijd.
Moet s' avonds klussen.
Moet s' avonds klussen.
Ongemak, prima, belangrijker sterkte, want privé leven is belangrijkEthnic schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:39:
[...]
Dat ook voor een klein gedeelte, maar ik doe vooral niet mee doordat er iets onverwachts is gebeurd in mijn prive leven.
Dus team 5 en de rest, excuses voor het ongemak.
Floksor
Helaas maar twee keer de helft en weinig zin om te editen. Zelf even fast forwarden dus
Default blanke hetero
Viel weinig te e dutten volgens mij, dit waren volgens mij wel direct de highlightsEbayzo schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:42:
[video]
Helaas maar twee keer de helft en weinig zin om te editen. Zelf even fast forwarden dus
Vooral links links rechts rechts links

[ Voor 6% gewijzigd door FEAR-NL op 30-05-2016 23:37 ]
leuke compilatie
ik stap trouwens uit team girlscouts, een match regelen is niet te doen met twee spelers die inactief zijn. Graag sluit ik me aan bij een ander team
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Vrijdag maar eens de niet complete teams in de mix gooien. Ieder geval zeker dat de actieve overblijven. 2 Reserves per team en verder gaan.jurgenb1990 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:54:
leuke compilatieik stap trouwens uit team girlscouts, een match regelen is niet te doen met twee spelers die inactief zijn. Graag sluit ik me aan bij een ander team
Default blanke hetero
Ziet er netjes uit Ebayzo...
Zal vanmiddag thuis even door het filmpje scrollen.
Op de telefoon is het zo lastig om goed te kijken.
En idd teams samenvoegen en meer matches spelen.
Zal vanmiddag thuis even door het filmpje scrollen.
Op de telefoon is het zo lastig om goed te kijken.
En idd teams samenvoegen en meer matches spelen.
Anders maken we een nieuw team uit de reserve spelers die over blijven?jurgenb1990 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:54:
leuke compilatieik stap trouwens uit team girlscouts, een match regelen is niet te doen met twee spelers die inactief zijn. Graag sluit ik me aan bij een ander team
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
samenvoegen met team 5 kan, heb je zieki, jurgenb, mystique, jimzzz, biertrain
allemaal actieve spelers dan dan hebben we zo een match
allemaal actieve spelers dan dan hebben we zo een match
[ Voor 27% gewijzigd door jurgenb1990 op 31-05-2016 09:02 ]
Vrijdag kijken we wie er overblijven. Wacht nog op reactie van Poulske, dan hebben we alle teams doorgelicht en kunnen we mensen verplaatsen.
Alle teams dienen in ieder geval 7 mensen te hebben. Even zien of dat lukt.
[ Voor 21% gewijzigd door DeFries op 31-05-2016 10:36 ]
Ik heb hem ook gekocht op Battle.net. Niet als vervanger van R6Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:11:
Zijn er meer mensen die nu OW spelen? Ik ben zelf nu ook klaar met Rainbow Six Siege imo... de hackers verpesten het voor mij persoonlijk. Mijn OW is Futurefeyd#2380
Default blanke hetero
Eventueel, als het niet uitkomt, kan er ook best een team van 6 opgesteld worden met een superactief persoon.DeFries schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:35:
spoiler:
Kompjoeterfreak is in meerdere betekenissen superactief 

Steam ID = Ackerfiets
Ja inderdaad, maar even gauw wat actieve teams op stellen, heb wel zin om iedereen in te maken namelijk. Heeft lang genoeg geduurd nu.
jij maakt helemaal niemand in, noobarienvanhelden schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:44:
Ja inderdaad, maar even gauw wat actieve teams op stellen, heb wel zin om iedereen in te maken namelijk. Heeft lang genoeg geduurd nu.

Haha, kom op dan. Gelukkig weet jij wel beter dan dit
ik ben jou grootste fanarienvanhelden schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Haha, kom op dan. Gelukkig weet jij wel beter dan dit
Wij (Section 8 ) heeft nu 5 actieve spelers. Reservers zijn wij zeker voor te porren, maar we kunnen redelijk goed 5 man op de been krijgen als het moet. En dan zijn we gewoon op ons opperbest en niet te verslaan *kuch*.
Overigens vind ik Siege persoonlijk de beste shooter die ik de laatste 10 jaar gespeeld heb. En ik heb vrij veel shooters gespeeld maar geen enkele kan mij bekoren als Siege. Rustig, tactisch spelen is gewoon compleet mijn ding en ik zal dan ook niet snel overstappen op een andere shooter.
Overigens vind ik Siege persoonlijk de beste shooter die ik de laatste 10 jaar gespeeld heb. En ik heb vrij veel shooters gespeeld maar geen enkele kan mij bekoren als Siege. Rustig, tactisch spelen is gewoon compleet mijn ding en ik zal dan ook niet snel overstappen op een andere shooter.
[ Voor 40% gewijzigd door LordKnox op 31-05-2016 15:44 ]
Nieuwe patch (3.2) beschikbaar via steam (~270MB).
Release notes zijn hier te vinden. Een waslijst aan bugfixes.
Weinig bugs waar ik zelf ooit last van heb gehad maar hoe minder bugs hoe beter.Pikkemans schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:24:
Nieuwe patch (3.2) beschikbaar via steam (~270MB).
Helaas nog steeds geen matchmaking & disconnect issues aangepakt, alhoewel de game de laatste tijd vrij stabiel lijkt te draaien op de nodige waiting times na.
Hmm na nog even op het forum te hebben gekeken ben ik hier wel benieuwd naar ^^, :
[NEW][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch]
Operators can become invisible after performing certain actions in a specific order [Reported]
We are working on a fix, and have left the description vague on purpose to prevent abuse.
Ik zat gewoon 11minuten in de queue voor een casual match om 17:15. Ik ben lvl 18.
Lijkt mij niet normaal. Spel lijkt wel dood op PC of er is iets mis met matchmaking.
Eindelijk ingame kom ik zoiets tegen: http://imgur.com/0oNeTOw
Ik heb nu al spijt van mijn aankoop. Heb ik de laatste tijd wel vaker met Ubisoft spellen.
Lijkt mij niet normaal. Spel lijkt wel dood op PC of er is iets mis met matchmaking.
Ik heb nu al spijt van mijn aankoop. Heb ik de laatste tijd wel vaker met Ubisoft spellen.
[ Voor 53% gewijzigd door Stark op 31-05-2016 17:43 ]
Ik heb het idee dat het nog niet helemaal robuust is dat systeem .Stark schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:15:
Ik zat gewoon 11minuten in de queue voor een casual match om 17:15. Ik ben lvl 18.
Als mijn team vol is en hij gaat zoeken naar een enemy team en ondertussen gaat er iemand weg van mijn team dan blijft de status, zoeken naar enemy team. Maar dat doet hij onder water niet omdat het team niet meer compleet is. Als je lang wacht dan zie je dat de status weer terug schiet naar "zoeken naar medespelers" en begint het eigenlijk weer opnieuw .
Om dit bovenstaande te omzeilen speel ik vaak ranked.
geef het niet te snel op. Over het algemeen geen problemen. Soms even opnieuw in de queue doet vaak wonderenStark schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:15:
Default blanke hetero
Er was ook weer een update vandaag, en daarmee standaard onderhoud bij Ubisoft.
Kan metname tussen 17:00 en 19:00 wat problemen hebben gegeven.
Meestal duurt het niet zo lang.
Kan metname tussen 17:00 en 19:00 wat problemen hebben gegeven.
Meestal duurt het niet zo lang.
De enige bug/glitch waar ik last van heb, is dat mensen in die witte van kunnen kruipen op ... house? Dan kun je in de bus komen, maar niemand kan je dan zien of raken. Laatst weer paar van gezien op ranked toen zij 2-0 achter stonden. Jammer.
In consulate kun je dat doen en ook in Bank. Staat buiten bij de spawn een bus waar ik ook ooit iemand in heb zien kruipen
Hierdoor kreeg je constant de melding enemy outside maar je kon hem niks doen.
Gisteren zat ik op de trap in Chalet. De trap bij de bar. Net een trede of 2 naar beneden te wachten als defender. Op dat punt kreeg ik ineens een melding dat ik buiten was 8p.
Hierdoor kreeg je constant de melding enemy outside maar je kon hem niks doen.
Gisteren zat ik op de trap in Chalet. De trap bij de bar. Net een trede of 2 naar beneden te wachten als defender. Op dat punt kreeg ik ineens een melding dat ik buiten was 8p.
Klinkt als zo'n oude cheat code op de NES, A B A B A A A B A START SELECT cheat activated!Big-Opti schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Weinig bugs waar ik zelf ooit last van heb gehad maar hoe minder bugs hoe beter.
Helaas nog steeds geen matchmaking & disconnect issues aangepakt, alhoewel de game de laatste tijd vrij stabiel lijkt te draaien op de nodige waiting times na.
Hmm na nog even op het forum te hebben gekeken ben ik hier wel benieuwd naar ^^, :
[NEW][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch]
Operators can become invisible after performing certain actions in a specific order [Reported]
We are working on a fix, and have left the description vague on purpose to prevent abuse.
IDKFALooney1984 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:54:
[...]
Klinkt als zo'n oude cheat code op de NES, A B A B A A A B A START SELECT cheat activated!
DNSTUFF

IDKFA werkte vroeger in zowat elk spel wat er was.
Iemand het al in siege geprobeerd??
Ja dan wordt je door gestuurd naar Rainbow6Siegehacks.com, werkt wel lekker.MadMax12 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:18:
[...]
IDKFA werkte vroeger in zowat elk spel wat er was.
Iemand het al in siege geprobeerd??
arienvanhelden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:08:
[...]
Ja dan wordt je door gestuurd naar Rainbow6Siegehacks.com, werkt wel lekker.
Speelde zojuist tegen Kymbox. in ranked. Leuke eerste ronde, tot een van hun begon te toggellen. Vraag je of die hem wilt kicken, wordt je genegeerd
Ik denk dat je Consulate bedoeld? Maar dit is inmiddels gepatched.iamjustin schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:20:
De enige bug/glitch waar ik last van heb, is dat mensen in die witte van kunnen kruipen op ... house? Dan kun je in de bus komen, maar niemand kan je dan zien of raken. Laatst weer paar van gezien op ranked toen zij 2-0 achter stonden. Jammer.
Dat je een drone ergens kunt krijgen waar die niet te vinden is, zoals in Plane kan/kon vind ik prima.
Maar die stomme bus glitch is bloedirritant als tegenstander zijnde.
Als je het zelf doet is het best makkelijk, maar vind dat ze dat snel op moeten lossen.
Als je het zelf doet is het best makkelijk, maar vind dat ze dat snel op moeten lossen.
heb spel ook maar weer gekocht was nu maar 27.99 euro op PSN maar wat is TH hostage rescue bug als je man heb. zit hij bijna elke keer vast en kan je niks anders doen dan hem neer schieten
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Die is als het goed is gefixed met de laatste patch van eergisteren.MadMax12 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:42:
Dat je een drone ergens kunt krijgen waar die niet te vinden is, zoals in Plane kan/kon vind ik prima.
Ik had nooit verwacht dat deze game bij mij weer zo erg opnieuw zou opleven. Ik heb dit nog nooit bij andere games gehad. Nieuwe operators voegen toch wel heel veel toe. Nu nog een nieuwe League
Steam ID = Ackerfiets
De league komt langzaam maar zeker wel los.Family Guy schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:11:
[...]
Die is als het goed is gefixed met de laatste patch van eergisteren.
Ik had nooit verwacht dat deze game bij mij weer zo erg opnieuw zou opleven. Ik heb dit nog nooit bij andere games gehad. Nieuwe operators voegen toch wel heel veel toe. Nu nog een nieuwe League
Duurt even, maar komt vast goed.
Wij hebben de eerste al gespeeld en hopen snel weer eentje te spelen.
Dus dan komt er vast wel iets los, al zij het met minder teams dan voorheen.
Nu sommige teams een beetje door elkaar worden geschud zijn er in elk geval spelende gamers aanwezig.
Wanneer worden de 'nieuwe' (lees: verminderde aantal maar aangevulde) teams bekend dan?MadMax12 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:26:
[...]
De league komt langzaam maar zeker wel los.
Duurt even, maar komt vast goed.
Wij hebben de eerste al gespeeld en hopen snel weer eentje te spelen.
Dus dan komt er vast wel iets los, al zij het met minder teams dan voorheen.
Nu sommige teams een beetje door elkaar worden geschud zijn er in elk geval spelende gamers aanwezig.
Steam ID = Ackerfiets
Geen idee.
Ik geloof deze week.
Volgens mij houdt De Fries(Airvvolf) zich hier mee bezig.
Gewoon hier de boel een beetje in de gaten houden, dan komt het vast goed.
Ik geloof deze week.
Volgens mij houdt De Fries(Airvvolf) zich hier mee bezig.
Gewoon hier de boel een beetje in de gaten houden, dan komt het vast goed.
Niet dat het iets uitmaakt, want Section 8 gaat de league gewoon winnen natuurlijk. Maar schattig dat jullie het willen proberen.
Section 8 heb ik nog nooit van gehoord. Op teamspeak zie ik wel vaak Sexy-nade voorbij komen, zijn jullie dat?iamjustin schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:16:
Niet dat het iets uitmaakt, want Section 8 gaat de league gewoon winnen natuurlijk. Maar schattig dat jullie het willen proberen.
Steam ID = Ackerfiets
Morgen wou ik de deadline laten verlopen. Heb alleen nog geen antwoord van Poulske. De rest heb ik antwoord van. Hier nogmaals de lijst hoe hij er tot nu toe voor staat:
[img=800,142]http://i68.tinypic.com/w0l4ec.jpg"%5Dafbeelding[/img]
[img=800,142]http://i68.tinypic.com/w0l4ec.jpg"%5Dafbeelding[/img]
[ Voor 7% gewijzigd door DeFries op 02-06-2016 14:26 ]
iamjustin schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:16:

Wij hebben onze poging al gedaan en helaas niet geslaagd.
Maar zal wel aan onze naam liggen.
Maar zal wel aan onze naam liggen.
sprigannn heb ik al lang niet meer gezien, maar eboman huskyyy en poulske zijn er in ieder geval nog wel regelmatig. Misschien ff triggeren als ze op TS zijn. Ik zal er ook proberen aan te denken vanavond als ik ze zie.DeFries schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:26:
Morgen wou ik de deadline laten verlopen. Heb alleen nog geen antwoord van Poulske. De rest heb ik antwoord van. Hier nogmaals de lijst hoe hij er tot nu toe voor staat:
[afbeelding]
Steam ID = Ackerfiets
Iemand die me misschien kan helpen. Ik zit nu in Teamspeak maar mijn push-to-talk werkt niet meer. De knop zelf (CAPS LOCK) werkt wel gewoon maar mijn microfoon werkt niet. Ook licht mijn bolletje niet op als ik de hotkey induw.
Ik hoor net dat dit inmiddels opgelost is.
Lees je post nu, maar ik heb even een check in ons team gedaan. Eboman en Ircghost en ondergetekende doen nog mee. Van Spriggann en Husky heb ik geen antwoord gekregen in 4 dagen, dus ze zijn ook niet meer echt actief.DeFries schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:26:
[afbeelding]
Brengt ons uiteindelijk op 39 man (toch?
). 6 teams, waarvan drie van 6 personen en drie van 7 personen?

Steam ID = Ackerfiets
Husky zie ik toch regelmatig online.
Maar die werkt volgens mij onregelmatig.
Maar dan zou hij nog wel kunnen reageren op berichten denk ik dan.
Misschien dat er een andere reden is dat ie "afwezig" is.
Dat weet ik niet, maar we hebben onze eigen Discord groep en daarin heb ik 4 dagen geleden gevraagd wie er nog allemaal door ging. Maar geen reactie van hem gekregen.MadMax12 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:10:
Husky zie ik toch regelmatig online.
Spel wordt nu wel heel goedkoop.
Maar wel beperkte mogelijkheden.
Is dit spel een beetje leuk om met z'n tweeën te spelen co-op?
Ik begrijp dat er missies zijn te doen in co-op.....maar moet je dan met meer dan 2 man zijn of kan het ook gewoon samen? Of is het dan niet te doen?
Ik zoek een leuke vervanger voor COD AW co-op survival.
Ik begrijp dat er missies zijn te doen in co-op.....maar moet je dan met meer dan 2 man zijn of kan het ook gewoon samen? Of is het dan niet te doen?
PSN: xpock Live: xspock
Als je deze review leest zul je er achter komen dat het wel met 2 man kan, maar je speelt met teams van 5.pateen75 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:34:
Is dit spel een beetje leuk om met z'n tweeën te spelen co-op?
En er is geen verhaal te spelen zoals in de COD-games.
Je hebt wel de Situations, maar weet eerlijk gezegd niet of je die ook als "team" kan spelen.
P.S. sinds deze review is er een hoop verbeterd in de game en zijn er een hele hoop bugs opgelost.
Er zijn nog steeds bugs aanwezig, maar de meeste zijn inmiddels weg.
[ Voor 10% gewijzigd door MadMax12 op 03-06-2016 13:51 ]
Heel vet dat Ubisoft dit doet. Van beperkte mogelijkheden is geen sprake, het kost je alleen meer tijd om alles te unlocken.MadMax12 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:32:
Spel wordt nu wel heel goedkoop.
Goed om de actieve playerbase flink te houden. En natuurlijk om hun eigen portemonnee weer verder te vullen.
Steam ID = Ackerfiets
Met wat voor antialiasing spelen jullie? Ik heb hem zelf op temporal filtering staan, en dan de rest maxed out qua settings. Zo loopt het tenminste soepel, ook al halveert ie dan de resolutie merk ik er vrij weinig van qua scherpte.
Thanks. Verhaal maakt me niet uitMadMax12 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:50:
[...]
Als je deze review leest zul je er achter komen dat het wel met 2 man kan, maar je speelt met teams van 5.
En er is geen verhaal te spelen zoals in de COD-games.
Je hebt wel de Situations, maar weet eerlijk gezegd niet of je die ook als "team" kan spelen.
P.S. sinds deze review is er een hoop verbeterd in de game en zijn er een hele hoop bugs opgelost.
Er zijn nog steeds bugs aanwezig, maar de meeste zijn inmiddels weg.
Gaat me er meer om dat ik me met een maat een paar uur per week leuk kan vermaken zonder in teams van 5 te "moeten" spelen.
Het moet m.a.w. gewoon leuk zijn for the time being. Multiplayer in teamverband heb ik te weinig tijd voor en ben ik gewoon te 'oud' voor.
PSN: xpock Live: xspock
Te oud?? dat kan toch niet?pateen75 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Thanks. Verhaal maakt me niet uit![]()
Gaat me er meer om dat ik me met een maat een paar uur per week leuk kan vermaken zonder in teams van 5 te "moeten" spelen.
Het moet m.a.w. gewoon leuk zijn for the time being. Multiplayer in teamverband heb ik te weinig tijd voor en ben ik gewoon te 'oud' voor.
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd bij de actieve Siege spelers op de TeamSpeak niet heel laag, maar van alle leeftijden.
En als je af en toe wil spelen is de TS zeker handig, want er is bijna altijd wel iemand of meerdere teams online.
En iedereen is welkom en je leert er alleen maar van.
En natuurlijk als de cheaters gebanned worden zodat ze het spel weer goedkoop kunnen spelen.Family Guy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:02:
[...]
Heel vet dat Ubisoft dit doet. Van beperkte mogelijkheden is geen sprake, het kost je alleen meer tijd om alles te unlocken.
Goed om de actieve playerbase flink te houden. En natuurlijk om hun eigen portemonnee weer verder te vullen.
Niet dat die gebanned worde overigens
[ Voor 4% gewijzigd door Stark op 03-06-2016 18:04 ]
Plus je kunt natuurlijk gewoon spelen tegen bots. Dan moet je een x aantal terroristen afknallen. DAt kun je makkelijk met 1 tot 5 man doen.
Zit hier het geheim van Sexy-nade in? Oefenen tegen de high-levelled bots?iamjustin schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:05:
Plus je kunt natuurlijk gewoon spelen tegen bots. Dan moet je een x aantal terroristen afknallen. DAt kun je makkelijk met 1 tot 5 man doen.
Correctie: Section 8
[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 03-06-2016 15:07 ]
Steam ID = Ackerfiets
Stimmt. Wij oefenen graag tegen bots. Of ja... zoals wij ze noemen: jullie noobs.Family Guy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Zit hier het geheim van Sexy-nade in? Oefenen tegen de high-levelled bots?
Nee, bots zijn voor ons te lastig. Oefenen liever tegen makkelijkere tegenstanders zoals Neverluckies.Family Guy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Zit hier het geheim van Sexy-nade in? Oefenen tegen de high-levelled bots?
Is er zondag om 19:30 nog een team in de aanbieding om een wedstrijdje te doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Ebayzo op 03-06-2016 15:12 ]
Default blanke hetero
Ter voorbereiding van de eerste match van de tweak league kwam ik nog een leuke kill tegen 
[ Voor 18% gewijzigd door Lt-Rabbit op 03-06-2016 15:34 ]

Steam ID = Ackerfiets
Zal even onder de leden van Team 3 polsen
Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:11:
[...]
Nee, bots zijn voor ons te lastig. Oefenen liever tegen makkelijkere tegenstanders zoals Neverluckies.
The Neverluckies zijn dit weekend voor een groot deel afwezig wat ik heb meegekregen.Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:11:
[...]
Nee, bots zijn voor ons te lastig. Oefenen liever tegen makkelijkere tegenstanders zoals Neverluckies.
Oh....we hebben al tegen jullie gespeeld.

lolMadMax12 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:54:
[...]
The Neverluckies zijn dit weekend voor een groot deel afwezig wat ik heb meegekregen.
Oh....we hebben al tegen jullie gespeeld.![]()
Waren net toch in elk geval 8 man bezig.
Maar een klein beetje rustig is het wel ja.
Maar een klein beetje rustig is het wel ja.
Inderdaad, kon maar even een groepje vinden om mijn noob buddy te carrien
Default blanke hetero
Pff zit nu al een week op Platinum 3, gewoon 500 points nodig voor Diamond dat duurt eeeeeeeeeecht lang.
Helaas heb ik echter besloten om te stoppen met Rainbow Six Siege. Er is gewoon geen enkel potje meer zonder hackers. Eerste rond vaak normaal. Dan toggled er iemand en dan toggled t andere team ook. Zelfs potjes bij waar ik gewoon als enige NIET hack, het is toch te ongelooflijk voor woorden. Jammer, RB6 is de eerste shooter die ik echt echt geweldig vond, maar de hackers blijven maar komen en komen en vooral op het niveau waar ik nu speel is er niks meer aan. Elk potje is gewoon hetzelfde gezeik. Hackers zitten nu al maanden in het spel en Ubisoft is nog steeds met niks handigs gekomen, diep triest. En maar zeggen dat ze ermee bezig zijn, zullen ze vast ook wel zijn, maar een slakken temp dat wil je niet weten. Ze komen echt met zeer goede patches steeds, die nodig zijn en veel toevoegen aan de game, maar prioriteit 1 zou toch echt een hackers vrije game moeten zijn. Aangezien ze het na MAANDEN nog niet hebben opgelost, betreur ik dit ten zeerste. Heb ik het nieteens over de allerergste bugs en glitches die niet opgelost zijn zoals op plekken zitten in voorwerpen waar je niet beschoten kan worden of bepaalde manieren om met je drone ergens te komen waardoor je toezicht hebt tot alles... Tuurlijk dit wordt wel weer gepatcht, maar de hackers zijn echt al maanden het geval en dat zal komende tijd ook wel nog blijven. Zelfs pro league wordt redelijk veel gehackt, ze ontdekken er steeds meer..
Voor mij zijn de hackers de reden dat ik lekker overga op een ander spel. Mss dat ik ooit siege nog eens geprobeerd, maar dat zal komende maanden niet meer het geval zijn. In mijn ogen zeer jammer en zonde, game met zeker heel veel potentie, naar mijn mening de beste shooter op de markt op dit moment. Enige minpuntje: Het spel wordt onderhouden door Ubisoft.
Ju kunt zeggen wat je wilt over games als cod(ben geen cod fan meer sinds cod4), maar ook de delen nu kun je gewoon opstarten en binnen 10 tot 30sec heb je een match die prima speelt en niks mis mee is, bijna nooit gezeik.
Ik kan nu niet tegen mn vrienden zeggen als ik drie kwartier de tijd heb, ooh kom we spelen even een potje ranked dat halen we wel.. Kan altijd vanalles misgaan(matchmaking etc).
Sorry het moest er even allemaal uit, veel spelplezier allemaal nog en mss tot ooit!
Helaas heb ik echter besloten om te stoppen met Rainbow Six Siege. Er is gewoon geen enkel potje meer zonder hackers. Eerste rond vaak normaal. Dan toggled er iemand en dan toggled t andere team ook. Zelfs potjes bij waar ik gewoon als enige NIET hack, het is toch te ongelooflijk voor woorden. Jammer, RB6 is de eerste shooter die ik echt echt geweldig vond, maar de hackers blijven maar komen en komen en vooral op het niveau waar ik nu speel is er niks meer aan. Elk potje is gewoon hetzelfde gezeik. Hackers zitten nu al maanden in het spel en Ubisoft is nog steeds met niks handigs gekomen, diep triest. En maar zeggen dat ze ermee bezig zijn, zullen ze vast ook wel zijn, maar een slakken temp dat wil je niet weten. Ze komen echt met zeer goede patches steeds, die nodig zijn en veel toevoegen aan de game, maar prioriteit 1 zou toch echt een hackers vrije game moeten zijn. Aangezien ze het na MAANDEN nog niet hebben opgelost, betreur ik dit ten zeerste. Heb ik het nieteens over de allerergste bugs en glitches die niet opgelost zijn zoals op plekken zitten in voorwerpen waar je niet beschoten kan worden of bepaalde manieren om met je drone ergens te komen waardoor je toezicht hebt tot alles... Tuurlijk dit wordt wel weer gepatcht, maar de hackers zijn echt al maanden het geval en dat zal komende tijd ook wel nog blijven. Zelfs pro league wordt redelijk veel gehackt, ze ontdekken er steeds meer..
Voor mij zijn de hackers de reden dat ik lekker overga op een ander spel. Mss dat ik ooit siege nog eens geprobeerd, maar dat zal komende maanden niet meer het geval zijn. In mijn ogen zeer jammer en zonde, game met zeker heel veel potentie, naar mijn mening de beste shooter op de markt op dit moment. Enige minpuntje: Het spel wordt onderhouden door Ubisoft.
Ju kunt zeggen wat je wilt over games als cod(ben geen cod fan meer sinds cod4), maar ook de delen nu kun je gewoon opstarten en binnen 10 tot 30sec heb je een match die prima speelt en niks mis mee is, bijna nooit gezeik.
Ik kan nu niet tegen mn vrienden zeggen als ik drie kwartier de tijd heb, ooh kom we spelen even een potje ranked dat halen we wel.. Kan altijd vanalles misgaan(matchmaking etc).
Sorry het moest er even allemaal uit, veel spelplezier allemaal nog en mss tot ooit!
Weer een lap tekst, maar ondertussen hebben we nog steeds je plat skills niet mogen ervaren. Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. R.I.P
Default blanke hetero
Ik ben morgen avond weer online zondag dus
Floksor
Ik wil graag deze game kopen, zeker omdat hij nu 15 euro is op Steam (met beperkte start dingen), is het leuk om hem in je eentje te spelen? Ik heb geen vrienden die ook dit spel willen doen, vandaar.
In je eentje is niet aan te raden aangezien het echt gebouwd is op samenspelen. Maar, op de TS zijn over het algemeen genoeg mensen die samen een groep hebben. Dus kom er gezellig bij!ikwilwp8 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:57:
Ik wil graag deze game kopen, zeker omdat hij nu 15 euro is op Steam (met beperkte start dingen), is het leuk om hem in je eentje te spelen? Ik heb geen vrienden die ook dit spel willen doen, vandaar.
Default blanke hetero
Ik denk dat hij Sir.Platiniks is want niemand heeft hem ooit online gezienN.Uckerman schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:34:
Pff zit nu al een week op Platinum 3, gewoon 500 points nodig voor Diamond dat duurt eeeeeeeeeecht lang.

Verwijderd
Ik ben nu gold II-III, heb gisteren weer solo gespeeld en mijn 4 andere teammates hadden ALLEMAAL aimbot/togglebot whatever. En de andere team had ook 2 hackers, en ze deden alle 6 niet eens verbergen dat ze hacks hadden xD.
Jep, ik ben ook klaar met ranked. Misschien helemaal met R6. Ik ga iig niet meer solo spelen en wss alleen nog maar casuals (en overwatch
)
Jep, ik ben ook klaar met ranked. Misschien helemaal met R6. Ik ga iig niet meer solo spelen en wss alleen nog maar casuals (en overwatch
Zal morgen de lijst bijwerken. Suggesties hoe de overige spelers te verdelen? Anders ga ik old skool grabbrlbak element toepassen.
Grabbelbak dat zooite ongeregeld maar. Geen discussie en gaaaan nu!DeFries schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:33:
Zal morgen de lijst bijwerken. Suggesties hoe de overige spelers te verdelen? Anders ga ik old skool grabbrlbak element toepassen.
Default blanke hetero
Als er genoeg over zijn maar daarvan toch een team?DeFries schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:33:
Doel was juist o.a. reserves voor de huidige teams zodat het plannen wat meer mogelijkheden geeft (?)
Default blanke hetero
Praat eens niet zoveel onzin, kerel. Heb mijn Uplay naam hier al op t forum gegooid dus wat hield je tegen om me toe te voegen als je perse je bewijsje wilt hebben?FEAR-NL schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:21:
[...]
Ik denk dat hij Sir.Platiniks is want niemand heeft hem ooit online gezien
Hier heb je je bewijsje van mr. Platniks, blij nu?

Hoe speelt overwatch? Was ook over deze game na nt denkenVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 19:20:
Ik ben nu gold II-III, heb gisteren weer solo gespeeld en mijn 4 andere teammates hadden ALLEMAAL aimbot/togglebot whatever. En de andere team had ook 2 hackers, en ze deden alle 6 niet eens verbergen dat ze hacks hadden xD.
Jep, ik ben ook klaar met ranked. Misschien helemaal met R6. Ik ga iig niet meer solo spelen en wss alleen nog maar casuals (en overwatch)
Verwijderd
Ik hoorde bij de groep die zeer sceptisch was over Overwatch. Ik dacht namelijk dat het allemaal te kinderlijk uitzag en te arcady. Maar heb na aandringen van vrienden toch maar OW gekocht. Nou ik kan je zeggen, na een paar uurtjes spelen snap je echt wel waar de hype vandaan komt.N.Uckerman schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:55:
[...]
Hoe speelt overwatch? Was ook over deze game na nt denken
Haha precies mijn gedachte! Het is toch net ff anders dan cod of battlefield haha. Maar ik dacht zolang die lekker speelt.. Bedankt voor je amtwoord!Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:24:
[...]
Ik hoorde bij de groep die zeer sceptisch was over Overwatch. Ik dacht namelijk dat het allemaal te kinderlijk uitzag en te arcady. Maar heb na aandringen van vrienden toch maar OW gekocht. Nou ik kan je zeggen, na een paar uurtjes spelen snap je echt wel waar de hype vandaan komt.![]()
![]()
Geen last van tickrate op 20?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:24:
[...]
Ik hoorde bij de groep die zeer sceptisch was over Overwatch. Ik dacht namelijk dat het allemaal te kinderlijk uitzag en te arcady. Maar heb na aandringen van vrienden toch maar OW gekocht. Nou ik kan je zeggen, na een paar uurtjes spelen snap je echt wel waar de hype vandaan komt.![]()
![]()
YouTube: Overwatch Netcode 60Hz Test Results & More!
[ Voor 11% gewijzigd door Ethnic op 05-06-2016 01:12 ]
Verwijderd
Ik heb nergens last van nee, ik wil ook niet weten wat tickrate betekent want anders ga ik er op letten.Ethnic schreef op zondag 05 juni 2016 @ 01:07:
[...]
Geen last van tickrate op 20?
YouTube: Overwatch Netcode 60Hz Test Results & More!
Graag elders gaan praten over Overwatch dankje
Nou bedankt, naar toevoegen had weinig zin las ik in je vorige post.N.Uckerman schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:55:
[...]
Praat eens niet zoveel onzin, kerel. Heb mijn Uplay naam hier al op t forum gegooid dus wat hield je tegen om me toe te voegen als je perse je bewijsje wilt hebben?
Hier heb je je bewijsje van mr. Platniks, blij nu?
[afbeelding]
Gezien je er de brui aan geeft.
Maar misschien tot over een paar maanden.
Als ze bij ubisoft eindelijk een keer vac, punkbuster of welke andere anti cheat hebben ingevoerd.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.