Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
fevo-1190 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:38:
[...]

Is heel ander soort game . Heb de beta gespeeld , maar kon mij niet echt bekoren.
Zowieso vind het moba genre wat tegenvallen .
Sinds wanneer is Overwatch een moba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Niet allemaal weg gaan mensen, zo valt de leukste familie van NL* uit een!
Randoms teamkillen is niet leuk genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Je kunt ook je speelstijl aanpassen zodat je die wat minder maakt Opti!!
Al ben je zeker niet de enige die er een specialiteit van heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:41
Klitse schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Sinds wanneer is Overwatch een moba?
Oow ik haal ze door elkaar sorry excuus me :> battleborn heb ik gespeeld.

Maar volgens mij is overwatch toch te vergelijken met battleborn?
Moba/fps genre?

[ Voor 15% gewijzigd door fevo-1190 op 24-05-2016 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
MadMax12 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:33:
Je kunt ook je speelstijl aanpassen zodat je die wat minder maakt Opti!!
Al ben je zeker niet de enige die er een specialiteit van heeft gemaakt.
Bij mij komt het omdat ik die omlijning heb uitstaan, zie alleen namen en laten die nou soms buiten beeld blijven of blenden met de omgeving. Heb de omlijningen uitgezet omdat maar al te vaak een enemy precies tussen mij en een teammate in staat en ik er dan niks van kan zien of zelfs denk dat hij mijn team mate is.
Onderscheid maken tussen characters kan ik niet altijd even snel, zeker niet met die heerlijke belichting soms.

Zeker nu ook met de montagne improvement pleit ik eigenlijk wel voor arrow markers aan de randen van je scherm die wijzen naar je teammates als ze buiten je gezichtsveld staan, zodat je beter door hebt waar ze zijn en waar je ze kan verwachten. En ik dus ook kan zien in hoeverre ze bv achter mij dekking zoeken / bomb planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
nou als ik de naam van mijn teammates niet zou zien, zou ik ze ook allemaal kapot schieten..... heel soms gebeurd dat ook... dan wordt de naam te laat getoond en dan heb ik ze al lang neergeschoten

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

jurgenb1990 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:17:
nou als ik de naam van mijn teammates niet zou zien, zou ik ze ook allemaal kapot schieten..... heel soms gebeurd dat ook... dan wordt de naam te laat getoond en dan heb ik ze al lang neergeschoten
Daarom heb ik mijn outlines maar weer aangezet, te vaak dat de naam tag te laat verschijnt of gewoon niet...

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
sorry hoor :(

[ Voor 104% gewijzigd door PerlinNoise op 24-05-2016 20:55 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb squad aangeschaft.. en ondanks dat die game nog lang niet af is nog geen bug gezien haha. Dus als die game me een beetje kan bekoren ga ik ook aanzienlijk minder siege spelen. Het lijkt er iig wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cgen1984 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:33:
Ik heb squad aangeschaft.. en ondanks dat die game nog lang niet af is nog geen bug gezien haha. Dus als die game me een beetje kan bekoren ga ik ook aanzienlijk minder siege spelen. Het lijkt er iig wel op.
Ik wil ook heel graag squad spelen, maar ken eigenlijk niemand die squad heeft behalve Perlin dan...

En eigenlijk ben ik ook best bang om een alpha game te supporten na de hele DayZ SA schandaal (vind ik zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:20

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Mooi avondje geknald weer _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Cgen1984 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:33:
Ik heb ook zin in squad tbh. Zijn er mensen met interesse?

Hackers parade duurt veels te lang bij siege. Jammer, want grotendeels heb ik ervan genoten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ethnic op 25-05-2016 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:13
Squad is echt ontzettend slecht geoptimaliseerd, heb de game aangeschaft en na een half uur weer een refund aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het loopt super kut haha :D DayZ all over again. Afgezien van het feit dat bij Dayz de content niet werkte. Dat doet het bij Squad wel.

Frames per second is beroerd gewoon. Maar het gaat mij om de ervaring. Ik ben altijd een realism shooter fan geweest. Dus vandaar dat ik me er wel aan wilde wagen.

Het lijkt is de verste verte niet op CoD/Battlefield/Siege maar komt meer in de buurt van ArmA. Skill brengt je niet zo ver. Een squad leader met een militaire achtergrond maakt je vaak de game winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb Squad al in mijn library, maar ben enigzins eens met Cgen :P Maar als iemand echt wil spelen kan ik hem weer installeren :D Het open world gedeelte is wel tof verder.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft early access, het is net als kickstarter. Je neemt gewoon een klein risico. Als de devs, die nu bezig zijn met optimalisatie van de game wat performance en looks betreft, dat goed krijgen en zich daarna op content kunnen storten dan kan het een pareltje worden. Wat mij betreft is dat het wel waard. In tegenstelling tot een kickstarter heb je er nu al wel wat voor terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Het gaat hier op de laatste pagina meer over andere games dan dat het over RB6 Siege gaat, lees ik? :9

Wij vermaken ons nog enorm goed, met een behoorlijke squad (samen met ongeveer 10 man) knallen we bijna nog iedere avond op de PS4, ook weer met de nieuwe operators prima vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Is er een team welke aankomende zondag avond compleet is voor een match tegen team 8? Desnoods met 1 replacement. Wij hebben 4 zekere aanwezigen.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Edzeau schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:27:
Het gaat hier op de laatste pagina meer over andere games dan dat het over RB6 Siege gaat, lees ik? :9

Wij vermaken ons nog enorm goed, met een behoorlijke squad (samen met ongeveer 10 man) knallen we bijna nog iedere avond op de PS4, ook weer met de nieuwe operators prima vermaak.
Valt mee. Op de PC zijn er meerdere avonden per week >15 personen op teamspeak te vinden. Laat ze maar lekker andere games spelen; uiteindelijk komen ze toch wel terug omdat ze Henkpinky missen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

l-burna

2nd place, is the 1st loser

arienvanhelden schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:52:
Ik wil mezelf aanbieden voor een ander team, met mijn huidige team gaat het niet zoveel worden. De tijd dat we allemaal tegelijk kunnen spelen is heel klein en haalt gewoon niet zoveel uit. Tevens blijven reacties ook uit van mensen die wel op een bepaalde tijd "konden" spelen.

euQistyM
Misschien kunnen wij een nieuwe team maken, want de mijne is per vandaag ook ontbonden.
Ik heb dus nu ook geen team hehe

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

N.Uckerman schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Hahaha een iemand vroeg om mijn Uplay naam en daar heb ik inderdaad nooit meer op gereageerd valt me nu in. Ik ben niet fake haha, Uplay naam is: Kymbox. (vergeet de punt niet)

Ik speel nooit met mede-tweakers omdat ik een Limburger ben en Limburgers zijn in het algemeen toch wat terughoudender. Ik ben dat ook. Niet dat ik niet snel vrienden maak, maar ik join dus niet snel een sociale community op teamspeak puur voor mijn Limburgse accent. Het is schaamte ofzo, geen idee.

Zou dolgraag met vrienden willen spelen. Zou zelfs een team willen opstarten die bepaalde afgesproken tijden speelt, zodat je op die tijden een lekkere 5-squad hebt. Wel een squad van een lekker niveautje, minimaal gold.

Ik moet dus gewoon even over die drempel heen en gewoon de ballen tonen om een keer die teamspeak te joinen. Stiekem weet ik ook wel dat jullie aardig zijn en dat ik me niet moet schamen, maar toch zet ik nooit die stap haha.
Ik zit ook gewoon met mijn Surinaams accent op TS, niets aan het handje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:54
l-burna schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Misschien kunnen wij een nieuwe team maken, want de mijne is per vandaag ook ontbonden.
Ik heb dus nu ook geen team hehe
Wij hebben team 1 (Sitting Ducks) helaas ontbonden inderdaad. De reden zit hem voornamelijk in het niet kunnen spelen van matches. We zijn bijna een maand verder sinds de opzet van het toernooi en nog steeds zijn er geen matches gespeeld. :( Het is eigenlijk bij onderhandelingen over een match met team 5 gebleven.

Andere teams vielen al uit elkaar en daarom heeft het ook geen zin om het toernooi verder af te maken in deze opzet (mijn mening). Ik denk dat we een nieuwe inschrijving moeten doen met teams van 8 personen, zodat vaker gespeeld kan worden. Een andere optie is het vergeten van een toernooi en random matches creëren met de mensen die op dat moment op TS aanwezig zijn.

Helaas pindakaas, adios. :|

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Dat heb je altijd.
Je moet eigenlijk beginnen met vaste avonden.
Kijk dat niet iedereen elke dag kan (zoals ik) is logisch.
Je kan wel iets plannen , zodat mensen er rekening mee kunnen houden toch?
Bijv week van te voren melding maken voor een dag om biiv 7uur in de avond.
Als ik iets vroeg weet dan hou ik er ook rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik ben nog een game met de biertrein aan het regelen, al komen we daar ook niet uit met de teams dan hou ik het ook voor gezien. Of ons team samenvoegen met Team 3, denk dat ImXBoNeD dat ook wel leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Uffeltje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:57:
[...]
Een andere optie is het vergeten van een toernooi en random matches creëren met de mensen die op dat moment op TS aanwezig zijn.

Helaas pindakaas, adios. :|
Dit is sowieso wel leuk om te doen toch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in-house 5v5 gespeeld :P. Perlin wordt boos omdat ik express zijn kills jat, wel jammer dat ik mijzelf gemuted had want het was hilarisch :o

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OOuSbEeJdgk&feature=youtu.be]

D'r komen straks nog wat meer clipjes, ben ff alles snel aan het editen want ga mijn PC vandaag formatteren en heb geen zin om van alles een backup te maken :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2016 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rqx2yPtpD9U&feature=youtu.be]

Nieuwe short montage online! Heb het echt snel in een uur of twee ge-edited, hoop dat het wat is geworden. :+

Edit:

- Heb wat tips meegenomen van de vorige montage, geen speedups of slowmotions, en ietsjes rustiger muziek!

Edit2: Zou het vet vinden als je op de like knopje druk als je vond dat het iets leuks is geworden, dan weet ik dat er iemand kijkt! :+

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
jurgenb1990 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:18:
ik ben nog een game met de biertrein aan het regelen, al komen we daar ook niet uit met de teams dan hou ik het ook voor gezien. Of ons team samenvoegen met Team 3, denk dat ImXBoNeD dat ook wel leuk vind
Ik vind het prima.

En dit is de derde keer dat ik het hier neerzet:

Welke squads zijn compleet? Welke niet? Wat moeten we samenvoegen? Welke verdwijnen?

Voor de duidelijkheid:

Welke squads zijn compleet? Welke niet? Wat moeten we samenvoegen? Welke verdwijnen?

Nu gelezen? Nee?

Ok nu hou ik op. Maar snap je waar dit heen gaat? Niemand, maar dan ook niemand reageert ergens op. Zelfs ik begin nu te denken: fock it. Niemand heeft hier zin in.... Dus gaan we teams samenvoegen en personen weg kicken of vergeten we het hele verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Zei je iets? :z

Team 8 is compleet, maar wat reserves erbij zou niet erg zijn! Aanvullen dus geen probleem.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

DeFries schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Van FAP zijn ik (Ackerfiets), Mirade, Perlin en Farscape in ieder geval actief.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Team girlscouts: actieve spelers (moker, jurgenb, pikkeman) minder actief (NiblerBE, Cobra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:44
Family Guy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Van FAP zijn ik (Ackerfiets), Mirade, Perlin en Farscape in ieder geval actief.
ik ook, misschien vanavond weer en anders morgen, zo eerst het plafond schilderen }:O

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Ik heb geen team meer, volgens mij van mijn team zie ik alleen Struiz en mezelf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clipje van vanochtend, even een clutch ace gehaald :+

[YouTube: https://youtu.be/ZoplL7Xhk04]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeFries
Update van de teams tot nu toe dan zoals ik het tot nu toe begrepen heb:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/li0cz.jpg

Daar waar nog niks onder staat of bij getekend is moet nog iets doorgegeven worden. Deadline stellen tot volgende week vrijdag? Anders gooien we die teams er gewoon uit en gaan we door met wat we overhouden lijkt mij. Dan gaan we de teams aanvullen tot 7 man.

Suggesties welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste naar mijn mening is gewoon opnieuw alle teams opnieuw samenstellen, met teams van 6-7 zoals eerder werd voorgesteld. Verder gewoon elke weekend op een vaste tijd spelen zoals op zondag 19.00-21.00. Wie dan op die tijdstip niet kan spelen heeft dan pech en moet zich dan ook niet inschrijven.

Voordelen:
- Elke weekend wordt er dan op z'n minst 2 matches per team gespeeld.
- Toernooi schiet dan op.
- Geen gezeik met spelers moeten vervangen
- Geen gezeik met afspraken moeten maken voor matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:12:
Het beste naar mijn mening is gewoon opnieuw alle teams opnieuw samenstellen, met teams van 6-7 zoals eerder werd voorgesteld. Verder gewoon elke weekend op een vaste tijd spelen zoals op zondag 19.00-21.00. Wie dan op die tijdstip niet kan spelen heeft dan pech en moet zich dan ook niet inschrijven.

Voordelen:
- Geen gezeik met spelers moeten vervangen/afspraken maken voor matches.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Yup. Ik zie het met de huidige opzet niet meer goed komen. De motivatie om nog iets te ondernemen of te spelen wordt steeds minder. :/

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zat net op ts, maar mijn mic werkt niet of wat dan ook.
Gebruik headset van ps4 en kan hem nu alleen gebruiken als hoofdtelefoon.
Geen idee hoe ik de mic activeer...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 16:06
Team 5 Wijkteam
Actief; deBiertrein, Q, euQistyM, Jimz
Minder; Rex

In onze whatsapp groep is iedereen wel actief alleen we hebben te weinig overlappende speelmomenten. Rex zit met kids, Jimz heeft wisselende diensten. euQistyM werkt geloof ik in het weekend.

Nadeel van de huidige opzet is gewoon dat het initiatief nu bij de teams ligt en dat de meeste teams te weinig actie ondernemen. Ikzelf heb de gezamelijke beschikbaarheid van mijn team uitgezocht en die naar alle andere teamcaptains gestuurd, met het idee dat we bij een overlappende beschikbaarheid een match plannen. Helaas niet van ieder team reactie gehad..

[ Voor 40% gewijzigd door deBiertrein op 25-05-2016 18:47 ]

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
DeFries schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:57:
Update van de teams tot nu toe dan zoals ik het tot nu toe begrepen heb:

[afbeelding]

Daar waar nog niks onder staat of bij getekend is moet nog iets doorgegeven worden. Deadline stellen tot volgende week vrijdag? Anders gooien we die teams er gewoon uit en gaan we door met wat we overhouden lijkt mij. Dan gaan we de teams aanvullen tot 7 man.

Suggesties welkom.
Neverluckies ook actief!
Zondag een date met Section 8 op de agenda staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Namen weer geüpgraded.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/zlwx9y.jpg

Ff offtopic :P
1440p scherm kopen met 75 hertz of 144 hertz scherm met 1080p.....

[ Voor 41% gewijzigd door DeFries op 25-05-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Sitting Ducks is ook ontbonden he.

1440p 144hz kopen en anders zou ik voor 1080p 144hz gaan

[ Voor 11% gewijzigd door l-burna op 25-05-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Je kan team 1 doorstrepen. Volgens mij wil Zieki sowieso wel bij een ander team aansluiten. :)

Edit: lekkere timing :P

[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 25-05-2016 22:46 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Bijgewerkt. Heb alleen bij Zieki eerst een vinkje gezet. Als de rest zich meld voor volgende week vrijdag, kunnen deze ook nog verspreid worden.

Weer lijst geüpgraded. Nogmaals: uiterst tot volgende week vrijdag. Dan de mensen weer shuffelen en teams uitbreiden.

Probleem met 1440p en 144hz is dat ik de schermen vrij prijzig vind... Maar ben bang dat ik spijt krijg als ik alleen puur voor 144hz ga. Aan de andere kant: hoe lang kan mijn systeem 1440p draaien met 144 hz? Maar als ik ooit weer mijn computer ga upgraden, heb ik het scherm wel er voor.

[ Voor 58% gewijzigd door DeFries op 25-05-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Wat zijn je volledige pc specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Game je er alleen op AirVVolf?
Of wil je er ook meer mee??
Dan misschien een 144 nemen, anders gewoon een goed IPS 60 of 75hz scherm nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

MadMax12 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Neverluckies ook actief!
Jez, alleen nog even tijd afspreken. Maar de in het topic voorgestelde 19:00 - 21:00 lijkt mij prima.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 14:40
DeFries schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:47:
Bijgewerkt. Heb alleen bij Zieki eerst een vinkje gezet. Als de rest zich meld voor volgende week vrijdag, kunnen deze ook nog verspreid worden.

Weer lijst geüpgraded. Nogmaals: uiterst tot volgende week vrijdag. Dan de mensen weer shuffelen en teams uitbreiden.

Probleem met 1440p en 144hz is dat ik de schermen vrij prijzig vind... Maar ben bang dat ik spijt krijg als ik alleen puur voor 144hz ga. Aan de andere kant: hoe lang kan mijn systeem 1440p draaien met 144 hz? Maar als ik ooit weer mijn computer ga upgraden, heb ik het scherm wel er voor.
Een scherm heb je vaak langer dan een PC. Zou voor mij reden zijn om er niet op te beknibbelen. Beter wat meer geld uitgeven dan later inruilen omdat je spijt hebt van je aankoop.

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Denk er wel om dat een 1440p 144Hz scherm krachtige hardware nodig heeft om alles er goed uit te laten zien, tenzij je om low-medium settings wilt draaien.

Zelf draai ik op 1440p 75Hz, mijn GTX970 trekt dat net. Voor Siege moeten sommige settings zelfs naar medium-low. Mijn ervaring is dat 75Hz al een stuk vloeiender is dan het standaard 60Hz. Zolang je nog nooit op 120 of 144Hz hebt gespeeld weet je niet beter en scheelt het een hoop geld. :) Misschien leuk als je competitief gaat spelen, maar anders onzin IMO.

[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 26-05-2016 08:36 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 14:40
Uffeltje schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:36:
Denk er wel om dat een 1440p 144Hz scherm krachtige hardware nodig heeft om alles er goed uit te laten zien, tenzij je om low-medium settings wilt draaien.

Zelf draai ik op 1440p 75Hz, mijn GTX970 trekt dat net. Voor Siege moeten sommige settings zelfs naar medium-low. Mijn ervaring is dat 75Hz al een stuk vloeiender is dan het standaard 60Hz. Zolang je nog nooit op 120 of 144Hz hebt gespeeld weet je niet beter en scheelt het een hoop geld. :) Misschien leuk als je competitief gaat spelen, maar anders onzin IMO.
Haha de eeuwige discussie of het wel of niet de moeite waard is :P Heb zelf niet de tussenstap van 75Hz mogen ervaren maar weet wel dat ik het verschil tussen 60Hz en 144Hz wel degelijk merk. Once you go 144Hz you never can go back :X

Je moet er wel rekening mee houden dat 144Hz vaak TN schermen zijn en dus minder kleurweergave hebben dan IPS

Het is een smak geld en zeker als je hardware er niet helemaal voor gemaakt is, voelt het als een loze investering, maar ook na een latere upgrade heb je er denk ik wel plezier van.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
YaaD schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:44:
[...]

Haha de eeuwige discussie of het wel of niet de moeite waard is :P Heb zelf niet de tussenstap van 75Hz mogen ervaren maar weet wel dat ik het verschil tussen 60Hz en 144Hz wel degelijk merk. Once you go 144Hz you never can go back :X

Je moet er wel rekening mee houden dat 144Hz vaak TN schermen zijn en dus minder kleurweergave hebben dan IPS

Het is een smak geld en zeker als je hardware er niet helemaal voor gemaakt is, voelt het als een loze investering, maar ook na een latere upgrade heb je er denk ik wel plezier van.
Denk dat ik gezien de toekomst maar een 150 a 180 extra moet gaan investeren dan.... Hardwarematig ben ik er ook een beetje bang voor, draai op dit moment met een GTX Titan 6gb en hoop dat die nog even mee kan. Daarbij heb ik op dit moment ook al een TN paneel, dus ben niet anders gewend.

Maar ben er wel uit dan, ga dan voor dit scherm:

pricewatch: Dell S2716DG Zwart

Heeft ook nog G-Sync en kan mijn computer in de toekomst altijd hardwarematig nog verbeteren. Bedankt voor de info

In ieder geval, weer even ontopic: blijf informeren bij je team betreft actieve spelers. Alleen Team 9 heb ik op dit moment nog niet kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
DeFries schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Denk dat ik gezien de toekomst maar een 150 a 180 extra moet gaan investeren dan.... Hardwarematig ben ik er ook een beetje bang voor, draai op dit moment met een GTX Titan 6gb en hoop dat die nog even mee kan. Daarbij heb ik op dit moment ook al een TN paneel, dus ben niet anders gewend.

Maar ben er wel uit dan, ga dan voor dit scherm:

Heeft ook nog G-Sync en kan mijn computer in de toekomst altijd hardwarematig nog verbeteren. Bedankt voor de info

In ieder geval, weer even ontopic: blijf informeren bij je team betreft actieve spelers. Alleen Team 9 heb ik op dit moment nog niet kunnen bereiken.
jij bent barbiebutt toch? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Nee, AirVVolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Maat van mij heeft 75hz scherm en ik nog 60, maar ik merk het verschil niet?
1938x1080 en gelukkig trekt mijn gtx660 hem nog op high.
Was al bang dat ik meteen nieuwe gpu moest aanschaffen.

Ik speelde het spel altijd op ps4 , maar verschil kwa graphics is echt groot.
Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
l-burna schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 00:54:
Wat zijn je volledige pc specs?
MadMax12 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:33:
Game je er alleen op AirVVolf?
Of wil je er ook meer mee??
Dan misschien een 144 nemen, anders gewoon een goed IPS 60 of 75hz scherm nemen.
Game er op ja, doe er veel schoolwerk achter en kijk er af en toe ook films op.

GTX Titan 6gb Black edition
I7-4770
16gb werkgeheugen
Sniper B1 moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43

Voordelen:
Bestaande teams kunnen wel blijven. Maar de overblijvende mss opdelen in een nieuw team. Zondagavond zal voor mij helaas niet gaan. Ik stel voor dat je iedere week 1x moet spelen, zo niet strafpunten, beetje ESL principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

DeFries schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:00:
[...]

[...]

I7-4770
16gb werkgeheugen
Sniper B1 moederbord
Ga dan toch voor een 1440P 144hz scherm hoor.
Het is wat duurder, maar een scherm vervang je minder snel.
Ik speel zelf ook op 1440P 144hz en ik wil nooit meer anders.
Nieuw zijn die schermen helaas wat prijzig, maar je kan altijd in vraag en aanbod kijken.
Komen vaak goede deals langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
[...]

[...]

I7-4770
16gb werkgeheugen
Sniper B1 moederbord
https://azerty.nl/0-2340-...isch-1-ms-hdmi-dvi-d.html

Misschien zoiets? of zoek je een duurdere? Deze heeft veel goede reviews op tweakers. Misschien dat ik zelf deze ook ga kopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
[...]

[...]

I7-4770
16gb werkgeheugen
Sniper B1 moederbord
http://www.monitorstore.nl/product/429643/benq-xl2411z.html

Deze heb ik, is ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ik wil graag een 27 inch. Heb op dit moment 23,6. Misschien dat 27 wel overkill is, maar dit zal ik vanavond even bekijken in de mediamarkt.

Deze 3 modellen twijfel ik tussen maar ze zijn wel vrij prijzig. Maar ja, dan maar iets langer sparen.

pricewatch: Asus MG278Q Zwart

pricewatch: Asus MG279Q Zwart

Met IPS lever je toch wel in op reactietijd, maar kleuren zijn dus wel beter ja...

[ Voor 7% gewijzigd door DeFries op 26-05-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf enorm fan van de widescreens :), heb je die ook wel eens overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
DeFries schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:58:
Ik wil graag een 27 inch. Heb op dit moment 23,6. Misschien dat 27 wel overkill is, maar dit zal ik vanavond even bekijken in de mediamarkt.

Deze 3 modellen twijfel ik tussen maar ze zijn wel vrij prijzig. Maar ja, dan maar iets langer sparen.

Met IPS lever je toch wel in op reactietijd, maar kleuren zijn dus wel beter ja...
Heb ook een 27inch geprobeerd, maar wat is dat kut als je ongeveer 1 meter van je beeldscherm af zit. Gamen is haast onmogelijk, kwam misschien wel omdat ik ook 1440p (1080p op 27inch is een beetje zonde) resolutie had, maar men hele game sense was totaal verdwenen. Moet zowat je nek draaien om van links naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

DeFries schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:58:

Neem dan een scherm met G-Sync.
Zelf heb ik een AMD kaart en een monitor met FreeSync, ik wil nooit meer anders.
Ik heb deze http://www.monitorstore.n...775/benq-xl2730z.html?s=k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben je dan niet altijd gebonden aan een bepaald merk GPU's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Om G-Sync of FreeSync te gebruiken wel, maar verder werkt het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
MadMax12 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Neverluckies ook actief!
Het tenue is naakt, of hebben jullie die memo niet gehad?

Voordelen:
Section 8 bestaat voornamelijk uit 30+, waarvan sommigen met kinderen. Wel met aanpassingsvermogen dat dan weer wel maar denk dat de meesten van deze club denken " ik speel wanneer het mij uit komt en niet anders"

Ik zeg daarom ook de teams die compleet zijn niet uit elkaar trekken maar aanvullen.

Ohw bijna vergeten, van de week tegen HEAT uit de ESL gespeel samen met rabbit, floksor, zieki, en barbiebutt.

Spannende match, nipte overwinning door HEAT in de overtime (2 rondes overtime? Correct me if im wrong).
Denk dat wij een leuke match waren voor die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Iemand zin om te siegen (ps4)? Voeg me toe; TheProject124
Ik ben niet héél goed maar wil graag leren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FEAR-NL
Hij bestaat mensen...

https://mobile.twitter.co...status/629650425969446912

Hij klinkt bijna net zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Haha hij bestaat inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
arienvanhelden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Heb ook een 27inch geprobeerd, maar wat is dat kut als je ongeveer 1 meter van je beeldscherm af zit. Gamen is haast onmogelijk, kwam misschien wel omdat ik ook 1440p (1080p op 27inch is een beetje zonde) resolutie had, maar men hele game sense was totaal verdwenen. Moet zowat je nek draaien om van links naar te kijken.
Scherm kan wat mij betreft niet groot genoeg zijn.
Speel nu een paar jaar op een triple monitor strip met eyefinity. 2x 17 inch + 1 x 24 inch.

Klik

[ Voor 3% gewijzigd door FEAR-NL op 28-05-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Zijn pc maakt de kamer zo warm tijdens het gamen dat zijn boekenplank krom is gaan trekken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FEAR-NL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Scherm kan wat mij betreft niet groot genoeg zijn.
Speel nu een paar jaar op een triple monitor strip met eyefinity. 2x 17 inch + 1 x 24 inch.

Klik
Prachtig!
Maar heeft dit niet juist een negatieve invloed op je spel?
Toch vrij groot en je kan moeilijk overal kijken.
Maar wel echt mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:51:
[...]

Prachtig!
Maar heeft dit niet juist een negatieve invloed op je spel?
Toch vrij groot en je kan moeilijk overal kijken.
Maar wel echt mooi hoor!
Het enige nadeel dat ik er van ondervindt is dat je videokaart behoorlijk hard aan het werk moet omdat je een hoge resolutie hebt, 4480*1080. Dus alles op Ultra wordt hem niet.

Verder moet ik zeggen dat je gefocust bent op het middelste scherm en je elke beweging aan de randen van het scherm makkelijk ziet.

Binnenkort gaan de 2 * 17 inch vervangen voor 2 x 19 inch, nu mis ik 2 kleine stukjes beeld boven de 17 inch. Maar dit is miniem.

Deze komen aan een monitor arm waardoor het geheel er straks wat slicker uit ziet, deze moet ik alleen verbreden want de 24 inch past er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FEAR-NL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Het enige nadeel dat ik er van ondervindt is dat je videokaart behoorlijk hard aan het werk moet omdat je een hoge resolutie hebt, 4480*1080. Dus alles op Ultra wordt hem niet.

Verder moet ik zeggen dat je gefocust bent op het middelste scherm en je elke beweging aan de randen van het scherm makkelijk ziet.

Binnenkort gaan de 2 * 17 inch vervangen voor 2 x 19 inch, nu mis ik 2 kleine stukjes beeld boven de 17 inch. Maar dit is miniem.

Deze komen aan een monitor arm waardoor het geheel er straks wat slicker uit ziet, deze moet ik alleen verbreden want de 24 inch past er niet tussen.
Wel mooi hoor en zeker als je ruimte heb.
Wel dure hobby zo , want je pc moet ook wel echt goed zijn en blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FEAR-NL
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Wel mooi hoor en zeker als je ruimte heb.
Wel dure hobby zo , want je pc moet ook wel echt goed zijn en blijven.
Valt mee, alles tweedehands. Er zijn altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ach dit spel doet het zelfs goed op een iMac!
Dus je kunt het op bijna alles spelen!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 16:06
MadMax12 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:18:
Ach dit spel doet het zelfs goed op een iMac!
Dus je kunt het op bijna alles spelen!!
Zelfs op aardappels als ik die laad tijden soms zie!

Het lijkt erop dat Q en Rex er mee stoppen dus het beste lijkt me om team 5 te verdelen over de rest.

[ Voor 17% gewijzigd door deBiertrein op 29-05-2016 18:57 ]

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 11:40

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Succes allemaal and have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

2-0! :D

Section 8 !! WHOOOO

[ Voor 67% gewijzigd door Ebayzo op 29-05-2016 20:47 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMax12
Felicitaties voor Section 8.
Helaas.........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Gefeliciteerd. Ik had de instellingen van OBS helemaal verkeerd staan. Nu staan ze eindelijk goed. Kan iemand mij op de hoogte brengen als de volgende match gespeeld wordt? Dan stream en spectate ik de game weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

MadMax12 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:57:
Felicitaties voor Section 8.
Helaas.........
Ach, waren leuke potjes! Lekker gespeeld iedereen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
Ebayzo schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:20:
[...]
Ach, waren leuke potjes! Lekker gespeeld iedereen.
Zeker, af en toe toch nog een zweet in de bilnaad moment dus dat is altijd goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
FEAR-NL schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
[...]

Zeker, af en toe toch nog een zweet in de bilnaad moment dus dat is altijd goed. 8)7
En wij een hoop sh*t momenten. Net even peeken terwijl je weet dat je het niet moet doen. Net op het verkeerde moment even de andere kant op kijken. Maarja we hebben ons best gedaan.
Ik hoop dat de andere teams nu volgen!
En anders is de winnaar al bekend. En ben ik heel blij met een 2e plek *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
MadMax12 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:55:
[...]

En wij een hoop sh*t momenten. Net even peeken terwijl je weet dat je het niet moet doen. Net op het verkeerde moment even de andere kant op kijken. Maarja we hebben ons best gedaan.
Ik hoop dat de andere teams nu volgen!
En anders is de winnaar al bekend. En ben ik heel blij met een 2e plek *O*
Hoop het ook.
Dat streamen is ook een kunst op zich denk ik, jammer dat de tweede match uit stukken bestaat.
Hoop dat perlin het stotteren er uit heeft gekregen.

Als je de match terugkijkt hoor je dat hij stream tutorials volgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
FEAR-NL schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:57:
[...]

Hoop het ook.
Dat streamen is ook een kunst op zich denk ik, jammer dat de tweede match uit stukken bestaat.
Hoop dat perlin het stotteren er uit heeft gekregen.

Als je de match terugkijkt hoor je dat hij stream tutorials volgt :P
Ja, het is me gelukt. De volgende match zal smooth gaan verlopen en goed kijkbaar zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Gister in de casual die Perlin en ik gedaan hebben ging de stream al beter.
Ach en Biertrein heeft alles ook kunnen volgen las ik. En die heb ik nog niet horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Als ik zin heb zal ik vanavond van mijn eigen footage nog even compilatie maken.

En zijn er teams die het tegen ons willen opnemen zondag om 19:30? Het kost maar een uurtje van ieders tijd voor twee rondes.

[ Voor 59% gewijzigd door Ebayzo op 30-05-2016 08:37 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
siege is echt dood aan het bloeden, meerdere siege "pro" clans zijn al overgegaan naar overwatch. Nog maar 80 clans op ESL waarvan het merendeel toch al niet actief is.

Hoe is het met de cheaters, de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Je ziet ze nog wel volgens mij. Maar denk meer in de hogere matchmaking levels. Zelf niet heel veel last van.

Overwatch check ik wel als hij wat goedkoper te krijgen is. Voorlopig nog steeds voldoende lol met Siege. Maar ligt wel voornamelijk aan het Teamspeak samenspel.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Ik denk dat Siege nog wel even mijn game blijft.
Vooral met TS blijft het leuk.

Idd zoals Ebayzo al aangeeft zie je eigenlijk alleen de cheaters op hoog niveau.
Helaas jou niveau Jurgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
deBiertrein schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:51:
[...]

Zelfs op aardappels als ik die laad tijden soms zie!

Het lijkt erop dat Q en Rex er mee stoppen dus het beste lijkt me om team 5 te verdelen over de rest.
Qay stopt er mee? Hoe dit? Hij speelt toch wel regelmatig?

Lijst weer een update gegeven.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/w0l4ec.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door DeFries op 30-05-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
DeFries schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Qay stopt er mee? Hoe dit? Hij speelt toch wel regelmatig?

Lijst weer een update gegeven.

[afbeelding]
Dit lijstje is van wie er nog allemaal doorgaat met het toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Poulske schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:37:
[...]

FAP is confirmed. Vanavond weer oOo

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Poulske schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Jep.

Aankomende vrijdag wil ik hem definitief maken waarna de volledige teams worden aangevuld met 2 man extra. Even zien hoe het uit gaat komen.

[ Voor 27% gewijzigd door DeFries op 30-05-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
DeFries schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Jep.

Aankomende vrijdag wil ik hem definitief maken waarna de volledige teams worden aangevuld met 2 man extra. Even zien hoe het uit gaat komen.
Oke, ik zal wel even een check binnen mijn team doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Poulske schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Oke, ik zal wel even een check binnen mijn team doen. ;)
Top, dan zijn alle teams gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Zelf blijf ik gewoon Siege spelen tot Battlefield 1 uitkomt.

Pagina: 1 ... 50 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.