Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Volgens mij heeft Team 3 een invaller nodig. So be prepared. Maare dat moeten ze zelf maar regelen... :9
Ga je nu de tegenstander mogelijk voorzien van een geheim wapen in de vorm van Cgen? Dat is teamdoping he! Scheids!! :9

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 06:21
PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:26:
Vanavond is de eerste match van ons toernooi. FAP VS TEAM 3. Wie heeft er goed internet (Glas) en wilt een custom game opzetten als spectator en de boel streamen naar Twitch? :)
heb 150mbits van ziggo wil eventueel wel hosten? mits niemand anders met betere verbinding wil.
Twitch etc zou wel kunnen heb de hardware er wel voor maar snap niet hoe dat werkt etc nooit in verdiept :P

[ Voor 12% gewijzigd door Looney1984 op 20-05-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Looney1984 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:
[...]

heb 150mbits van ziggo wil eventueel wel hosten? mits niemand anders met betere verbinding wil.
Twitch etc zou wel kunnen heb de hardware er wel voor maar snap niet hoe dat werkt etc nooit in verdiept :P
Dan heb je 15 mbit upstream dus :) Weet niet hoeveel een twitch stream opneemt icm een custom game hosten mbt. latency etc

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Tsja, ik heb 180mbit down en 40 mbit up, maar iedereen weet dat de verbinding er hier nogal vaak uitgaat.
Ik wil ook wel streamen en hosten, maarja.... weet niet of dat verstandig is. Qua hardware kan het.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:35

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:58:
Tsja, ik heb 180mbit down en 40 mbit up, maar iedereen weet dat de verbinding er hier nogal vaak uitgaat.
Ik wil ook wel streamen en hosten, maarja.... weet niet of dat verstandig is. Qua hardware kan het.
Lijkt me niet slim. Streamen vergt heel wat performance van je PC en kost je veel FPS en wellicht veroorzaakt het ook lagg en/of afleiding door OBS.

We need you in the field *O*

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Family Guy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:18:
[...]

Lijkt me niet slim. Streamen vergt heel wat performance van je PC en kost je veel FPS en wellicht veroorzaakt het ook lagg en/of afleiding door OBS.

We need you in the field *O*
Dat valt reuze meer hoor. Ik doe dit vaak genoeg en merk er niks van. Afleiding is iets anders, daar heb je zeker gelijk in.

[ Voor 6% gewijzigd door PerlinNoise op 20-05-2016 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hmm ik ben nu een tijdje op platinum 1. maar je merkt t toch wel dat t spel vol zit met hackers.. Denk dat ik gemiddeld wel 1 op de 3 potjes een of meerdere hackers tegenkom.. Spelplezier is er niet op vooruitgegaan moet ik helaas zeggen. Ik kom nu alleen nog maar in potjes van Gold 3 t/m platinum 2/3. Dus dan heb ik de diamonds nog nieteens gehad(zullen wel vol zitten met hackers).

En ik weet best t verschil met gewoon slim uitgespeeld worden en hacken. Onderscheid is vooral moeilijk te maken door de introductie van de valkery cam. Vaak worden deze ook naar buiten gegooid waardoor je buiten toch al aardig gepeaked kan worden, maar soms is t gwn echt overduidelijk.. Mensen die binnen 20 seconden bijna in de objective room staan zonder het checken van corners of iets. Mensen die gewoon echt door muren of verdiepingen heen schieten waarvan je zegt dat kunnen ze echt gewoon niet weten of opeens de hoek omdraaien en meteen een headshot geven(kan soms wel door het geluid uiteraard, maar heb ze ook vaker in mijn team en dan zie je dat het gewoon niet klopt). Ze doen t gewoon heel slim aan- en uitzetten. Maar als de ronde opeens gewonnen moet worden dan moet je eens zien hoeveel kills ze maken. Ze hebben zelfs kd's van 1,2 t/m 1,8; hoeft niet eens perse heel hoog te zijn, omdat ze t alleen doen wanneer het nodig is. Aan de winrates zie je t uiteraard wel dan, die is meestal boven de 2,5. Maarja je weet nooit of diegene gewoon met een goed team speelt of echt hackt. Meestal is t een combinatie van beide, ze hebben wel vaker een squad.
Jammer, hopelijk doet ubisoft er wat aan. Want het zijn er te veel om te reporten. Denk dat platinum 2/3 er komende tijd niet echt aan gaat zitten. Zal dus noodgewdongen toch terugkomen naar casual.

Edit: Ik kwam er trouwens gister pas achter dat je verschillende ranks hebt op de Amerikaanse en Europese server. Heb wat Amerikaanse vrienden waarmee ik speel en als zij mij inviten dan zien ze mij als Bronze 3. Even opgezocht en het blijkt inderdaad te kloppen. Je ontwikkelt blijkbaar per server je rank. Je kan wel je rank promoveren uiteraard want je speelt gewoon als Platinum 1, maar zij zien dat gewoon niet.

Ik zag wel eens mensen met KD en winrates boven de 1,5. Die speelde erg goed en die waren Copper/Bronze. Zullen dus wel gewoon Amerikaanse spelers zijn geweest of het rank-systeem klopte gewoon niet.

[ Voor 21% gewijzigd door N.Uckerman op 20-05-2016 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb begrepen dat het vanavond 4vs4 wordt, en ik dus niet nodig ben.

Good luck and have fun guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Post a.u.b hier ook even als de stream begint, als die er komt !

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1f/b1/f1/1fb1f11037c68bbac01d3c4458d6a34c.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Big-Opti op 20-05-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Big-Opti schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:24:
Post a.u.b hier ook even als de stream begint, als die er komt !
Wat opti zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
We hebben nog iemand nodig die als spectator gaat streamen, anders doe ik het wel, maar niet als spectator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Ik zit al klaar voor de Twitch url!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/iDJuQR0UmiqOI/giphy-facebook_s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Stream komt op mijn kanaal https://www.twitch.tv/perlinnoise
Ik zal de stream rond 19.40 testen, geluid e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet misschien mijn stream dan ook online, alleen de is de POV van mij vanuit de andere team (tegen Perlin), aangezien ik ben overgestapt naar team 3. Verder heb ik van farscape gehoord dat hij niet om 20.00 vanavond kan spelen... en Steeph kon maar heel kort ofzo.

twitch.tv/miradeTV

(gaat om 20.00)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

De vriendin had onverwacht een sollicitatiegesprek en is nu bijna thuis.

Hierdoor sta ik nu in de keuken met kruiden en olijfolie te zwieren boven het fornuis en probeer z.s.m. mijn eten naar binnen te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Match gaat niet door. We spelen nu voor de lol een rondje custom. Je kunt de stream van mirade volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:28:
Match gaat niet door. We spelen nu voor de lol een rondje custom. Je kunt de stream van mirade volgen
:( popcorn weer in de kast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
sorry maar stream hield het niet als je stream en de game host.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Wij, FAPpers, waren van mening dat het toernooi in teams van 5 personen nooit succesvol gaat zijn, omdat de kans op één afwezige gewoon groot is. Om dan voor twee teams 5 personen te vinden is erg moeilijk.

Teams van 6 of 7 personen zou beter werken. En niet iedereen zou zomaar mee mogen doen; een aantal hebben zich aangemeld en zijn er simpelweg nooit. Met 6 of 7 personen is de kans om een team van 5 man op een tijdstip bij elkaar te krijgen veel groter.

Herinschrijving - teams van 6 of 7 personen - Play Siege *O*

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Stel voor om te checken wie er reageren binnen je team. Reageren ze niet binnen 2 dagen, kicken. Daarna teams uitbreiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Nou wie fixed het als team zijnde om tegen section 8 te spelen zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:43
Ik zou teams van 10 maken jongens... Op deze manier heeft dit toch geen kans van slagen.
Zet teams met members die wel actief zijn.. Of zelfs pre made maar goed daar was weer veel weerstand tegen, maar goed dan wordt er ten minste wel eerder gespeeld

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
ben het er wel mee eens.. ik ben regelmatig te vinden op de TRS teamspeak maar zie mensen van mijn team ook zelden... Zie alleen komputjerfreak regelmatig. Mad max en giga zie ik nooit en nog een gast waar ik zijn naam niet meer van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:59

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Iemand enig idee wat voor bug dit is?
Heb ik nu al een paar keer gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/jel01mznl/Tom_Clancy_s_Rainbow_Six_Siege2016_5_15_23_49_1.jpg

Net een ranked game gespeeld en had 1 hacker in mijn team en we speelde tegen 1 hacker.
Eind resultaat, my team mate was een betere hacker.
Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/59x3zf37l/Tom_Clancy_s_Rainbow_Six_Siege2016_5_21_1_39_51.jpg

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Looney1984 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 01:41:
ben het er wel mee eens.. ik ben regelmatig te vinden op de TRS teamspeak maar zie mensen van mijn team ook zelden... Zie alleen komputjerfreak regelmatig. Mad max en giga zie ik nooit en nog een gast waar ik zijn naam niet meer van weet.
Mad Max en Giga zie ik anders beide wel regelmatig.

Maar een sweep door de teams en deze uitbreiden tot 6 a 7 mensen lijkt mij op dit moment de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

DeFries schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Mad Max en Giga zie ik anders beide wel regelmatig.

Maar een sweep door de teams en deze uitbreiden tot 6 a 7 mensen lijkt mij op dit moment de beste optie.
Wel mee eens, maar kunnen de teams welke wel intact zijn zo blijven dan, en aangevuld worden?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Denk dat dat wel de beste optie is ja. Ons team is ook actief en kan ook bij elkaar blijven. Denk dat de teams die niet compleet zijn, verspreid moeten worden onder de overige.

Suggesties ook welkom natuurlijk alleen denk ik wel dat we vanaf maandag moeten gaan swipen.

[ Voor 21% gewijzigd door DeFries op 21-05-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Gisteren waren er drie van team 3 online en twee van team Girl scouts, dus maar samengevoegd en ging niet slecht :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:19
Zo eindelijk fatsoenlijk pc systeem gekocht.
Dus ik ga ps4 rainbowsix verlaten en over op de pc versie.
Tenminste als het me bevalt..
Vroeger altijd met pc gespeeld , maar sinds ps4 ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sethcb
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 15:54
Heb mezelf toegevoegd op de lijst.
Zou graag eens met een team spelen, heb het idee dat het dan een stuk beter gaat.

Indien mensen willen spelen graag! Voeg me toe, zelfde naam als op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Zijn de ranks alweer gereset? Was gisteren nog een match verwijderd van platinum 3 en nu heb ik een of ander raar tekentje wat ik niet kan(geen zwart) en als ik naar ranked ga, stata erb ij current rank een -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

N.Uckerman schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:00:
Zijn de ranks alweer gereset? Was gisteren nog een match verwijderd van platinum 3 en nu heb ik een of ander raar tekentje wat ik niet kan(geen zwart) en als ik naar ranked ga, stata erb ij current rank een -.
Er is geen update geweest dus nee. Kan zijn dat je sync niet helemaal lekker is gegaan, vaak verhelpt een restart van UPlay en Siege dat. Check anders even met welk datacenter/region je geconnect bent, blijkbaar zijn ranks per region verschillend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:59

l-burna

2nd place, is the 1st loser

sethcb schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:21:
Heb mezelf toegevoegd op de lijst.
Zou graag eens met een team spelen, heb het idee dat het dan een stuk beter gaat.

Indien mensen willen spelen graag! Voeg me toe, zelfde naam als op Tweakers.
Kom gewoon op tweakers teamspeak.
Adres vind je wel ergens in deze thread.

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:49:
Zo eindelijk fatsoenlijk pc systeem gekocht.
Dus ik ga ps4 rainbowsix verlaten en over op de pc versie.
Tenminste als het me bevalt..
Vroeger altijd met pc gespeeld , maar sinds ps4 ermee gestopt.
Welkom bij de PC crew! Enjoy the hackers :D

On that subject... gisteren bijna plat 1 geworden, had nog ongeveer 20 punten nodig.. Vervolgens 3 games tegen hackers (met lage ranks) gehad en verloren. En een game waarbij ik zelf 2 hackers in het team had en werden beschuldigd door de tegenstander. Ik beschuldig ze ook, want het was obvious. Word ik (en mijn medespeler) gekickt door ze (waren blijkbaar met 3 man). Hoppa.

Back to gold III. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Cgen1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:34:
[...]

On that subject... gisteren bijna plat 1 geworden, had nog ongeveer 20 punten nodig.. Vervolgens 3 games tegen hackers (met lage ranks) gehad en verloren. En een game waarbij ik zelf 2 hackers in het team had en werden beschuldigd door de tegenstander. Ik beschuldig ze ook, want het was obvious. Word ik (en mijn medespeler) gekickt door ze (waren blijkbaar met 3 man). Hoppa.

Blijft een leuk spelletje zo he!
Jammer dat die hackers elke keer roet in het eten gooien.
Gelukkig de ranked potjes die ik recent gespeeld heb geen last van gehad.
Maar helaas komen ze nog te veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Cgen1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Dank je wel ;)

Is het zo erg op pc gamen tegenwoordig?
Als het te hinderlijk word dan stap ik gauw weer over op ps4 .
Zo triest als mensen gaan hacken, want dan is de lol er toch vanaf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Blijft een leuk spelletje zo he!
Jammer dat die hackers elke keer roet in het eten gooien.
Gelukkig de ranked potjes die ik recent gespeeld heb geen last van gehad.
Maar helaas komen ze nog te veel voor.
Oh geweldig spel... Nou het spel wordt er niet minder leuk van. De spelervaring wil hier echter wel eens onder lijden. Teringlijers. Ik had sinds de patch in ranked geen hacker gezien TOT ik gold 4 werd en bij plat 2 en hoger gasten ingedeeld werd. Of zelf met een stel britten die zelf plat 2 zijn ging meespelen. En dan gewoon obvious ook. Diamonds met een w/l van 6 en een k/d van 4.2 en overal zo maar naar binnen racen recht op de vijanden af zonder te dronen of kamers te checken.

Right...

Daarnaast, in 1 van de potjes met hackers werd ik beschuldigd van hacken (speelde niet bepaald goed ofzo). Stond toen 4-3 voor ons. Zegt die pipo dat ie zelf dan maar zijn hacks aan zet, aimbot en wallhack. En we verloren 4-5. Dat soort gasten zijn nog erger dan standaard hackers. Zij maken het probleem alleen maar groter.
fevo-1190 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Dank je wel ;)

Is het zo erg op pc gamen tegenwoordig?
Als het te hinderlijk word dan stap ik gauw weer over op ps4 .
Zo triest als mensen gaan hacken, want dan is de lol er toch vanaf |:(
PC gamen is niet perse een hackersfest. De anticheat in siege is om te huilen. Dus bij siege is het gewoon heel erg. Maar vooral op het hoogste niveau in ranked.

[ Voor 3% gewijzigd door Cgen1984 op 23-05-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Ben pas 1x een hacker tegen gekomen. Dus echt een hackfest is het zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:17:
Ben pas 1x een hacker tegen gekomen. Dus echt een hackfest is het zeer zeker niet.
In casual kom je ze amper tegen. In mijn 340 uur die ik in het spel heb zitten heb ik een handje vol hackers gezien in casual.

In ranked zie je ze ook niet, totdat je rank gold 4/plat 1 is.. dan gaat het percentage schrikbarend snel omhoog. Gisteren had ik een erg slechte dag, met 4 games waarin cheaters zaten. Dat is ook niet altijd zo.

Overigens een van de hackers (die in mijn team zaten) wordt genoemd op reddit:

https://www.reddit.com/r/...hy_i_love_playing_ranked/

DHA_Hunter aka NoFlameStartAim. Hopelijk wordt ie snel aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Zal net als voor de patch voornamelijk in de hogere ranks voorkomen.
Zolang je niet bij Platinum of Diamond zit zal het aantal hackers gering zijn.

Eigenlijk jammer dat je beter rond silver of gold kunt zitten dan platinum of hoger.
Als dat je niveau is moet dat eigenlijk ook normaal mogelijk zijn.
Daar heeft Noobisoft nog een hoop te verbeteren.
Hopelijk blijven ze het verbeteren tot het goed is.
En hopelijk is het bij hackers niet klaar door een nieuw account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:25:
Zal net als voor de patch voornamelijk in de hogere ranks voorkomen.
Zolang je niet bij Platinum of Diamond zit zal het aantal hackers gering zijn.

Eigenlijk jammer dat je beter rond silver of gold kunt zitten dan platinum of hoger.
Als dat je niveau is moet dat eigenlijk ook normaal mogelijk zijn.
Daar heeft Noobisoft nog een hoop te verbeteren.
Hopelijk blijven ze het verbeteren tot het goed is.
En hopelijk is het bij hackers niet klaar door een nieuw account aan te maken.
Het enige wat noobisoft nu moet verbeteren voor al het andere is de anti cheat. Als ik het spel speel ga ik vanzelf (nouja, vanzelf... daar moet ik flink mn best voor doen) langs silver en gold en kom ik de hackers weer tegen.

Moet ik nu zelf games opzettelijk gaan verliezen zodat ik niet verder raak dan gold III?

[ Voor 3% gewijzigd door Cgen1984 op 23-05-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Cgen1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Het enige wat noobisoft nu moet verbeteren voor al het andere is de anti cheat. Als ik het spel speel ga ik vanzelf langs silver en gold en kom ik de hackers weer tegen.

Moet ik nu zelf games opzettelijk gaan verliezen zodat ik niet verder raak dan gold III?
Eigenlijk wel ja. |:(
Wat ook tegen mijn principes in is hoor.
Zou gewoon normaal moeten kunnen.
En snap ook niet wat die hackers er zelf aan vinden.
Is niets aan lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:34:
[...]

Eigenlijk wel ja. |:(
Wat ook tegen mijn principes in is hoor.
Zou gewoon normaal moeten kunnen.
En snap ook niet wat die hackers er zelf aan vinden.
Is niets aan lijkt mij!
Dat is mij ook een raadsel. Wat levert het ze op? Ik zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Levert in mijn ogen ook niets op.
Als het nou een singleplayer spel was.
En niet online, kan ik me er iets bij voorstellen, zodat het makkelijker is.
Maar hier heb je er vooral anderen mee en niet jezelf.
Levert je geen geld of iets anders op.
Om de renown hoef je het niet te doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:38:
Levert in mijn ogen ook niets op.
Als het nou een singleplayer spel was.
En niet online, kan ik me er iets bij voorstellen, zodat het makkelijker is.
Maar hier heb je er vooral anderen mee en niet jezelf.
Levert je geen geld of iets anders op.
Om de renown hoef je het niet te doen lijkt mij.
Hacken is sowieso altijd vanuit een egoïstisch oogpunt. Het zal die gasten niet interesseren of ze daar anderen mee hebben. Zolang ze maar "kunnen meedoen met de besten". Of je hebt gewoon mensen die het anderen niet gunnen om beter te zijn en ze dan maar gaan zieken met hacks ofzo. Of geilen op de reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Vanavond via steam rainbow maar eens aanschaffen dan.
Zal wel even wennen zijn met muis en toetsenbord.
Ben er alweer 10 jaar uit .. Rainbowsix op ps4 gaat goed, maar is toch anders dan pc gamen ..
Vroeger zat je helemaal in je scherm en nu zit je op de bank achterover te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:39:
Vanavond via steam rainbow maar eens aanschaffen dan.
Zal wel even wennen zijn met muis en toetsenbord.
Ben er alweer 10 jaar uit .. Rainbowsix op ps4 gaat goed, maar is toch anders dan pc gamen ..
Vroeger zat je helemaal in je scherm en nu zit je op de bank achterover te knallen.
Via steam WAS siege wat duurder... weet niet of dat nu nog steeds zo is. Dus wellicht raadzaam om via uplay te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Steam: €39.99
Uplay: €59.99
Kinguin: vanaf €25,-, maar aanbevolen sites hebben vanaf €38,-

Dus Steam is nu wel een goede optie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:06:
Steam: €39.99
Uplay: €59.99
Kinguin: vanaf €25,-, maar aanbevolen sites hebben vanaf €38,-

Dus Steam is nu wel een goede optie denk ik.
Steam it is in zo'n geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Cgen1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Via steam WAS siege wat duurder... weet niet of dat nu nog steeds zo is. Dus wellicht raadzaam om via uplay te kopen?
UPlay: € 41,99 (Digital Download) [de €59,99 is voor de DVD versie]
Steam: €39,99
Kinguin: ~ €30 en wat MadMax zegt

Dus Steam is de beste optie. Als je een season pass wilt kopen, raad ik wel Kinguin aan, scheelt je een hoop.

[ Voor 21% gewijzigd door Farscape2 op 23-05-2016 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Season pass is overrated.
Zeg ik als bezitter ervan.
Die ene week die je eerder toegang hebt tot operators is te overzien.
En de nieuwe maps krijgt iedereen direct.
En renown spaar je snel genoeg om nieuwe operators te kunnen "kopen".
Er zijn alleen een aantal skins waar je voordeel bij hebt als Season pass bezitter.
Maar ik wissel zelden van skin dus niet echt een toegevoegde waarde.
En sommige van de nieuwe "Headgear" skins maken je lekker opvallen voor de tegenstander.
Want dat witte hoofd op een zwarte/blauwe operator valt niet op :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

MadMax12 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:14:
Season pass is overrated.
Zeg ik als bezitter ervan.
Same here. Het is absoluut niet noodzakelijk, die week eerder is leuk maar niet essentieel.

Maar als je nu binnenkomt in Season 2 kan het handiger zijn om direct toegang te krijgen tot alle nieuwe operators, anders moet je eerst alle gewone operators unlocken + 100k aan renown voor de nieuwe 4 operators. Tegen die tijd is komt Season 4 om de hoek kijken ;) Dat is een aardige grind die je als nieuwkomer dan voor de boeg staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
De season pass is ook handig als je gewoon niet heel veel speelt. Zelf zou ik de nieuwe operators bij release niet kunnen unlocken door een gebrek aan renown. Sommigen hier spelen best wel veel (300+ uur), dan gaat het wel zonder inderdaad. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Moet zeggen dat de renown redelijk makkelijk binnen komt de laatste tijd.
Als je regelmatig speelt en wint loopt het aardig snel binnen.
En ook TH kan voor snelle renown zorgen.
En de nieuwe operators zijn ook weer geen verplichting.
Al zijn de Valkyrie en Blackbeard wel een redelijke toevoeging.
Maar net als met Season 1, zal ik denk ik best snel weer op de oude en vertrouwde operators leunen en dus kiezen.
Er is altijd wel een teamgenoot die de nieuwe operators heeft zodat de functionaliteit wel actief is.
De camera's van Valkyrie of de traps van Frost bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Heb toen een keer de season pass gekocht voor 13 euro, hij was toen 18 maar had nog een 5 euro kortingscode. Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Farscape2 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:07:
[...]

UPlay: € 41,99 (Digital Download) [de €59,99 is voor de DVD versie]
Steam: €39,99
Kinguin: ~ €30 en wat MadMax zegt

Dus Steam is de beste optie. Als je een season pass wilt kopen, raad ik wel Kinguin aan, scheelt je een hoop.
Season pass heb ik al op ps4 .. Vind nogal duur voor wat je krijg.
Content krijg je toch wel alleen operators hoef je dan niet vrij te spelen.
Je kan hem ook bii bol.com bestellen eventueel 34,99 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Gister 30 punten verwijderd van Diamond. Hoe ik dit bereikt heb? Doordat de hackers in mijn team beter waren dan de hackers bij de tegenstanders, diep triest. Ik zag inderdaad een zeer grote toename van hackers bij Plat 1 net zoals jullie. Bij Plat 3 is het toch echt 80% van alle games met hackers. Ben 'gelukkig' nu plat 2 dus daar heb ik tenminste nog de kans op een gewoon potje. Bij Plat 3 nieteens meer kans op normale spelers, dus bereid jullie voor! Ze toggelen de hacks heel slim aan en uit wanneer dat nodig is, waardoor je het soms nieteens in de gaten hebt. Ze hebben hierdoor ook normale KD's.

Ik snap het echt niet. Buiten het feit dat de anti-cheat van Ubi totaal niet functioneert, kan Ubi deze hackers toch makkelijk zelf aanpakken? 90% van alle hackers zit namelijk vanaf plat 1 of hoger. Zoals ik al zei bij plat 3 zelfs altijd minimaal 1.. Ze hoeven de matches maar te bekijken en het is gewoon obvious. Daarbij zullen die hackers al voordat ze plat 3 ofzo hebben bereikt toch al meerdere malen zijn gereported, dus dan kunnen ze zich focussen op deze mensen.

Gewoon heel simpel, Plat 3/diamond en hoger met verdacht veel reports, is gewoon bekijken en wss bannen.
Heb je deze al allemaal weg. Plat 1 en 2 daar is het toch iets wisselvalliger, maar daar halen ze toch ook genoeg uit komop hey.. Het is niet dat ze zoeken naar een naald in een hooiberg, je komt ze best gemakkelijk tegen, vooral als je rekening houdt met de reportaantallen..

Feitje: Rond Gold 4 was mijn winrate en KD beide 1,7. Nu is mijn winrate 1,8 en mijn KD 1,2. Uiteraard is het niveau gestegen, maar grotendeels komt het gewoon echt door de hackers. Waardoor je meerdere potjes gewoon met 0-0-5 etc. afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk86
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-09 13:03
Zijn hier nog actieve ps4 spelers waarmee ik kan multiplayen? Ben net begonnen met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Shenk86 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:27:
Zijn hier nog actieve ps4 spelers waarmee ik kan multiplayen? Ben net begonnen met de game.
Van harte welkom!

Er zijn zeker nog PS4 spelers hier aanwezig (moi) maar die laten zich niet altijd zien in dit topic. Er is een speciale Tweakers Rainbow6 Community op de Playstation. Hoe je er komt ga ik je nu even uitleggen:

Tik op de PSN zoekbalk de naam 'Edzeau' in en klik op zijn profiel. Scroll wat naar beneden en als het goed zou je dan terecht moeten komen in zijn 'Communities'. De Tweakers RB6 community staat daar ook tussen.

edit: Er is ook een sheet met de PSN ID's van de Tweakers. Weet alleen niet hoe recent die lijst is, hoeveel mensen er nog spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door The Outlaw op 23-05-2016 21:25 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zo net de eerste potjes op pc gespeeld , maar wat is dat lastig met toetsenbord ..
Weet nog niet eens hoe ik moet sprinten .
Hoe kan ik alles veranderen? Want als ik naar opties gaat en besturing kan ik wel alles inhouden en veranderen , maar niet zien welke toetsen ik moet gebruiken.
En hoe ik ze moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
fevo-1190 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:39:
Zo net de eerste potjes op pc gespeeld , maar wat is dat lastig met toetsenbord ..
Weet nog niet eens hoe ik moet sprinten .
Hoe kan ik alles veranderen? Want als ik naar opties gaat en besturing kan ik wel alles inhouden en veranderen , maar niet zien welke toetsen ik moet gebruiken.
En hoe ik ze moet veranderen?
Alles is in te stellen in het menu(F10) en onder controles staat wel een knop met key assignment(calibration) oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
N.Uckerman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:30:
Gister 30 punten verwijderd van Diamond. Hoe ik dit bereikt heb? Doordat de hackers in mijn team beter waren dan de hackers bij de tegenstanders, diep triest. Ik zag inderdaad een zeer grote toename van hackers bij Plat 1 net zoals jullie. Bij Plat 3 is het toch echt 80% van alle games met hackers. Ben 'gelukkig' nu plat 2 dus daar heb ik tenminste nog de kans op een gewoon potje. Bij Plat 3 nieteens meer kans op normale spelers, dus bereid jullie voor! Ze toggelen de hacks heel slim aan en uit wanneer dat nodig is, waardoor je het soms nieteens in de gaten hebt. Ze hebben hierdoor ook normale KD's.

Ik snap het echt niet. Buiten het feit dat de anti-cheat van Ubi totaal niet functioneert, kan Ubi deze hackers toch makkelijk zelf aanpakken? 90% van alle hackers zit namelijk vanaf plat 1 of hoger. Zoals ik al zei bij plat 3 zelfs altijd minimaal 1.. Ze hoeven de matches maar te bekijken en het is gewoon obvious. Daarbij zullen die hackers al voordat ze plat 3 ofzo hebben bereikt toch al meerdere malen zijn gereported, dus dan kunnen ze zich focussen op deze mensen.

Gewoon heel simpel, Plat 3/diamond en hoger met verdacht veel reports, is gewoon bekijken en wss bannen.
Heb je deze al allemaal weg. Plat 1 en 2 daar is het toch iets wisselvalliger, maar daar halen ze toch ook genoeg uit komop hey.. Het is niet dat ze zoeken naar een naald in een hooiberg, je komt ze best gemakkelijk tegen, vooral als je rekening houdt met de reportaantallen..

Feitje: Rond Gold 4 was mijn winrate en KD beide 1,7. Nu is mijn winrate 1,8 en mijn KD 1,2. Uiteraard is het niveau gestegen, maar grotendeels komt het gewoon echt door de hackers. Waardoor je meerdere potjes gewoon met 0-0-5 etc. afsluit.
wat is je ingame name? heb je nog steeds nooit zien spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:01:
[...]

wat is je ingame name? heb je nog steeds nooit zien spelen? ;)
Heb ondertussen al wel veel van hem gehoord, maar meerdere mensen hebben om zijn uplay naam gevraagd maar niemand krijgt die informatie zo lijkt het.

Hij is vast fake, of een hacker.

[ Voor 23% gewijzigd door Cgen1984 op 24-05-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
MadMax12 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:58:
[...]

Alles is in te stellen in het menu(F10) en onder controles staat wel een knop met key assignment(calibration) oid.
Gewoon echt niet gezien.. Zo'n leek ben ik nu met pc's , maar had wel 4/1 k/d eerste potje met recruit :) dus ben het nog niet helemaal verleerd.
Kan ik ook nog met iets me fps zien?
Hij heeft de graphics nu automatisch alles op medium gezet.
Als mensen willen samen knallen met een nuub vanavond uplay account is les0911.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

fevo-1190 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Gewoon echt niet gezien.. Zo'n leek ben ik nu met pc's , maar had wel 4/1 k/d eerste potje met recruit :) dus ben het nog niet helemaal verleerd.
Dit kun je vanuit Uplay aanzetten geloof ik. Anders het mini-programmatje Fraps ff downloaden.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Cgen1984 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:08:
[...]

Heb ondertussen al wel veel van hem gehoord, maar meerdere mensen hebben om zijn uplay naam gevraagd maar niemand krijgt die informatie zo lijkt het.

Hij is vast fake, of een hacker.
Hahaha een iemand vroeg om mijn Uplay naam en daar heb ik inderdaad nooit meer op gereageerd valt me nu in. Ik ben niet fake haha, Uplay naam is: Kymbox. (vergeet de punt niet)

Ik speel nooit met mede-tweakers omdat ik een Limburger ben en Limburgers zijn in het algemeen toch wat terughoudender. Ik ben dat ook. Niet dat ik niet snel vrienden maak, maar ik join dus niet snel een sociale community op teamspeak puur voor mijn Limburgse accent. Het is schaamte ofzo, geen idee.

Zou dolgraag met vrienden willen spelen. Zou zelfs een team willen opstarten die bepaalde afgesproken tijden speelt, zodat je op die tijden een lekkere 5-squad hebt. Wel een squad van een lekker niveautje, minimaal gold.

Ik moet dus gewoon even over die drempel heen en gewoon de ballen tonen om een keer die teamspeak te joinen. Stiekem weet ik ook wel dat jullie aardig zijn en dat ik me niet moet schamen, maar toch zet ik nooit die stap haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

[...]

By the way, er is een gezellige tweakers-teamspeak waar veel luitjes online zijn, vooral 's avonds. Het adres is ts4.ddns.net.

Be welcome :)

[ Voor 4% gewijzigd door Family Guy op 24-05-2016 09:51 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Hahaha een iemand vroeg om mijn Uplay naam en daar heb ik inderdaad nooit meer op gereageerd valt me nu in. Ik ben niet fake haha, Uplay naam is: Kymbox. (vergeet de punt niet)

Ik speel nooit met mede-tweakers omdat ik een Limburger ben en Limburgers zijn in het algemeen toch wat terughoudender. Ik ben dat ook. Niet dat ik niet snel vrienden maak, maar ik join dus niet snel een sociale community op teamspeak puur voor mijn Limburgse accent. Het is schaamte ofzo, geen idee.

Zou dolgraag met vrienden willen spelen. Zou zelfs een team willen opstarten die bepaalde afgesproken tijden speelt, zodat je op die tijden een lekkere 5-squad hebt. Wel een squad van een lekker niveautje, minimaal gold.

Ik moet dus gewoon even over die drempel heen en gewoon de ballen tonen om een keer die teamspeak te joinen. Stiekem weet ik ook wel dat jullie aardig zijn en dat ik me niet moet schamen, maar toch zet ik nooit die stap haha.
Hehe ik was je maar aan het trollen hoor ;) Wou ff een reactie hebben :P
Considder yourself added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
Ik wil mezelf aanbieden voor een ander team, met mijn huidige team gaat het niet zoveel worden. De tijd dat we allemaal tegelijk kunnen spelen is heel klein en haalt gewoon niet zoveel uit. Tevens blijven reacties ook uit van mensen die wel op een bepaalde tijd "konden" spelen.

euQistyM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Family Guy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:50:
[...]

By the way, er is een gezellige tweakers-teamspeak waar veel luitjes online zijn, vooral 's avonds. Het adres is ts4.ddns.net.

Be welcome :)
Bedankt zal er vanavond eens opkomen.
Even trainen met pc en als ik eenmaal alles onder de knie heb dan kan ik wel in een team gezet worden.
Vind sommige dingen wat onlogisch met besturing.
Misschien kwestie van wennen hoor, maar dat gevoel had ik nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

fevo-1190 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Bedankt zal er vanavond eens opkomen.
Even trainen met pc en als ik eenmaal alles onder de knie heb dan kan ik wel in een team gezet worden.
Vind sommige dingen wat onlogisch met besturing.
Misschien kwestie van wennen hoor, maar dat gevoel had ik nu.
Teams zijn random. Er is wel een toernooi met vaste teams(geprobeerd), maar dat wil nog niet vlotten. Vooralsnog lijkt dat op hold te staan.

Tot vanavond!

[ Voor 5% gewijzigd door Family Guy op 24-05-2016 10:04 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
[...]

ingame Shift-F2(uplay) drukken, dan staat er wel iets van settings daar kun je ook fps aanzetten.
of via uplay in windows, maar kan ook ingame.

[ Voor 4% gewijzigd door MadMax12 op 24-05-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:43
arienvanhelden schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:52:
Ik wil mezelf aanbieden voor een ander team, met mijn huidige team gaat het niet zoveel worden. De tijd dat we allemaal tegelijk kunnen spelen is heel klein en haalt gewoon niet zoveel uit. Tevens blijven reacties ook uit van mensen die wel op een bepaalde tijd "konden" spelen.

euQistyM
Hier geldt hetzelfde. Wil best nog wel spelen met anderen als iemand ontbreekt. Ben benaderbaar via PM, mail of Uplay

bl44t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarvoor schaamte? Er zitten ook andere mensen met "andere" accenten, o.a. Turkse (Qay), Belgen, Aziaatjes met een zachte g (ik)... waarom zou je je schamen voor een accent op internet waar toch niemand je face ziet? ;)

Ik kan je 100% garanderen dat het niemand wat boeit hoe jouw stem/accent klinkt hoor, dus gewoon lekker komen op TS :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Waarvoor schaamte? Er zitten ook andere mensen met "andere" accenten, o.a. Turkse (Qay), Belgen, Aziaatjes met een zachte g (ik)... waarom zou je je schamen voor een accent op internet waar toch niemand je face ziet? ;)

Ik kan je 100% garanderen dat het niemand wat boeit hoe jouw stem/accent klinkt hoor, dus gewoon lekker komen op TS :)
Nou... Als je Limburger bent dan snap ik dat opzich wel >:)

Gisteren niet kunnen gamen omdat ik m'n nichtje moest helpen met d'r economie-eindexamen. Vanavond gelukkig wél weer! *;

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

[...]

Genoeg mensen met een zachte G op de TS hoor, Brabanders en Limburgers. Mensen uit het verre Oosten van dit kikkerlandje en een heel peleton met de Noord-Hollandse G en R....

En dan heb je Floks, als je zijn stem hoort, smelt je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:57
[...]

Ik ben ook Limburger, en een trotse. :p
Speel al sinds dag 1 hier mee op de Teamspeak en nooit last van andere gehad. Niets om je voor te schamen. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Daarnaast zijn we allemaal ook een beetje gek. Ik bedoel we spelen allemaal nog deze beroerde schijt game :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farscape2 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Genoeg mensen met een zachte G op de TS hoor, Brabanders en Limburgers. Mensen uit het verre Oosten van dit kikkerlandje en een heel peleton met de Noord-Hollandse G en R....

Floks, de barry white van tweakers siege :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jurgenb1990
[...]

ben jij aziaat! :O ik dacht dat aziaten overal goed in waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
En Groningen en Friesland zijn ook vertegenwoordigd.
Dus denk dat elke provincie wel vertegenwoordigd is.
Export-Belgen zijn er ook, kwam ik gister achter.
Naast "echte" Belgen zijn er ook Britten en ook Duitsers aanwezig.
Dus iedereen is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Cgen1984 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:47:
[...]

Daarnaast zijn we allemaal ook een beetje gek. Ik bedoel we spelen allemaal nog deze beroerde schijt game :D
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:56:

Naast "echte" Belgen zijn er ook Britten en ook Duitsers aanwezig.
Don't mess with G(Hubi) und INS4N3

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Een enkele zwakkeling heeft het niet volgehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Farscape2 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Floks ^)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
En naast de stem, heeft Floks ook nog zijn eigen speel stijl.
Floks-style: Fuze met LMG en spray all the way!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mis je ons en het spel al klitse? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ik speel ook met mijn Friese accent :P. Boeie.

Betreft de teams voor het toernooi: het lijkt mij verstandig om de teams die compleet zijn, compleet te houden. De incomplete teams zouden weer verspreid moeten worden onder de complete.

Suggestie hoe we dit gaan doen? De incomplete teams weer in de bak gooien voor de verdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:05:
[...]

Mis je ons en het spel al klitse? O+
Jullie wel natuurlijk. De game? Nee niet echt. Heb wel weer andere dingen om te spelen (DayZ, Sniper Elite 3, Battlefield 1, Escape from Tarkov, enz enz enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Klitse schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:17:
[...]

Jullie wel natuurlijk. De game? Nee niet echt. Heb wel weer andere dingen om te spelen (DayZ, Sniper Elite 3, Battlefield 1, Escape from Tarkov, enz enz enz).
Vieze hacker, hoe speel je die nu al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Farscape2 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:18:
[...]

Vieze hacker, hoe speel je die nu al :+
Die staat hoog op de lijst van games die ik graag wil spelen. Net zoals Escape from Tarkov (al is het bij die game natuurlijk wel even afwachten wat er daadwerkelijk opgeleverd wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:56
[...]

Wat dacht je van de zeer onderscheidende stem van Flokz0r? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik waarschijnlijk ook ga overstappen naar escape from tarkov, als die game inderdaad wordt wat het pretendeert te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:21:
[...]

Wat dacht je van de zeer onderscheidende stem van Flokz0r? :)
Spuit 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:56
Zag het al.... Shame.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik ga over op overwatch, bug vrij en veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jurgenb1990 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:36:
Zodra hij de helft goedkoper is kom ik ook buurten. Voor nu laat ik het nog even bij Siege en andere random shizzle.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik als r'dammer kom ook vanvond.. Althans daar ben ik geboren woon nu in gorkum...
Schamen voor je accent hoef je echt nooit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Is heel ander soort game . Heb de beta gespeeld , maar kon mij niet echt bekoren.
Zowieso vind het moba genre wat tegenvallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ok doei ;w

Steam ID = Ackerfiets

Pagina: 1 ... 49 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.