Nice, maar dacht dat Rook dat was
Voelde wel even de spanning
Default blanke hetero
wat een kut stem heb ik toch, ik zeg niks meerEbayzo schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:37:
[...]
Nice, maar dacht dat Rook dat was
[video]
Voelde wel even de spanning

Floksor
Ik ben twee dagen gold 2 geweest en alles werkte prima. Nu star tik de game op ben ik brons 3. Ik krijg gewoon willekeurige ranks op bepaalde momenten. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hieraan doen of ligt het gewoon aan ubisoft?
Ik start namelijk nu op, wilde graag gold 3 bereiken en dan ben ik dus weer brons. Hoe kan ik dan nu ranked spelen als ik toch weet dat alles wat ik speel voor niks is... Ik speel altijd alleen en als ik mijn rank omhoog kan halen dan heb ik een doel en vind ik het spel leuk. Casual ga ik dus niet liggen spelen, want daar bereik ik niks mee..
Edit: Heb de files gevrifvieerd en nu ben ik were gold 2, als ik dit om de zoveel dagen moet doen is het echt gekkenwerk. Ubisoft...
[ Voor 10% gewijzigd door N.Uckerman op 16-05-2016 16:52 ]
Waarom vind je je rank zo belangrijk?N.Uckerman schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:43:
Kan iemand mij helpen?
Ik ben twee dagen gold 2 geweest en alles werkte prima. Nu star tik de game op ben ik brons 3. Ik krijg gewoon willekeurige ranks op bepaalde momenten. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hieraan doen of ligt het gewoon aan ubisoft?
Ik start namelijk nu op, wilde graag gold 3 bereiken en dan ben ik dus weer brons. Hoe kan ik dan nu ranked spelen als ik toch weet dat alles wat ik speel voor niks is... Ik speel altijd alleen en als ik mijn rank omhoog kan halen dan heb ik een doel en vind ik het spel leuk. Casual ga ik dus niet liggen spelen, want daar bereik ik niks mee..
Edit: Heb de files gevrifvieerd en nu ben ik were gold 2, als ik dit om de zoveel dagen moet doen is het echt gekkenwerk. Ubisoft...
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Het geeft je skill-level aan. Daarbij is het mijn doel op diamond te bereiken. Gelukkig zit ik nu al op Gold 4. Ik speel een spel met doel een doel. Cod is dat prestige 10, fifa div 1 etc etc.
Ik ben erg competitief ingesteld en anders vind ik er helaas niks aan, zo ben ik gewoon. Ik zou bijvoorbeeld niet alleen maar casual kunnen spelen met wat vrienden. Tuurlijk is de game leuk zonder competitieve dingen, maar voor mij is dat gewoon noodzakelijk. Gewoon een persoonlijk dingetje. Als ik diamond zou bereiken dan wil ik ook pro league gaan spelen als ik mijzelf daar geschikt voor vind, maar dat is nog even wachten.
Rank systeem werkt nu wel echt goed. Ik moet helaas elke keer bij het opstarten mn game files verifieren voordat ik mijn goede rank te zien krijgt en ermee verder kan spelen. Als ik dat niet doe krijg ik een willekeurige rank. Maargoed nu werkt het in iedergeval. Heb zelf nu 1,7 winrate en 1,5 KD en mijn team en de tegenstanders hebben allemaal ongeveer gelijk,dus wat dat betreft werkt het systeem goed.
Iets wat ik nooit zou zeggen: IQ is mijn favoriete operator! Ik ben sowieso meer van de 1 armor 3 spped operators ivm met de snelle bewegingssnelheid en dus ook een groter peak-advantage. Daarbij komt bij dat die operators minder geluid maken wat erg voordelig is. Speel alleen maar ash/iq en jager/bandit. Soms speel ik blitz of doc/rook als het noodzakelijk is voor het team, maar liever niet.
Wat betreft rank had klitschke (sorry als ik het fout schrijf) gelijk. Potjes waar je 8-0-0 staat leveren een stuk meer punten op dan potjes die je wint met 1-1-0 ofzo. Verder als jij 12-0-1 staat en je verliest daal je ook niet zo HEEL erg veel. Een hele goede toevoeging die wat voldoening met zich mee brengt.
Binnenkort zal ik mij wat vaker laten zien op de teamspeak van Tweakers, wil toch eens het niveau zien en of ik een beetje mee kom.
Niet vervelend bedoelt verder, maar hoe oud ben je? Besef je wel dat het ook gewoon een spelletje is?N.Uckerman schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:43:
Kan iemand mij helpen?
Persoonlijk haal ik meer lol uit de gezelligheid gecombineerd met een redelijk serieus spelletje met wat team maten via TS. Rank zal me een worst zijn, tuurlijk is het leuk als je een hoge rank krijgt, maar wat zegt het verder? Heb het nog nooit op mijn CV kwijt gekund.
Default blanke hetero
waarom speel jij nooit met de mannen van tweakers? Als je zo goed bent (als je zelf zegt) dan kan je daar redelijk wat bijdragenN.Uckerman schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 02:30:
[...]
Het geeft je skill-level aan. Daarbij is het mijn doel op diamond te bereiken. Gelukkig zit ik nu al op Gold 4. Ik speel een spel met doel een doel. Cod is dat prestige 10, fifa div 1 etc etc.
Ik ben erg competitief ingesteld en anders vind ik er helaas niks aan, zo ben ik gewoon. Ik zou bijvoorbeeld niet alleen maar casual kunnen spelen met wat vrienden. Tuurlijk is de game leuk zonder competitieve dingen, maar voor mij is dat gewoon noodzakelijk. Gewoon een persoonlijk dingetje. Als ik diamond zou bereiken dan wil ik ook pro league gaan spelen als ik mijzelf daar geschikt voor vind, maar dat is nog even wachten.
Rank systeem werkt nu wel echt goed. Ik moet helaas elke keer bij het opstarten mn game files verifieren voordat ik mijn goede rank te zien krijgt en ermee verder kan spelen. Als ik dat niet doe krijg ik een willekeurige rank. Maargoed nu werkt het in iedergeval. Heb zelf nu 1,7 winrate en 1,5 KD en mijn team en de tegenstanders hebben allemaal ongeveer gelijk,dus wat dat betreft werkt het systeem goed.
Iets wat ik nooit zou zeggen: IQ is mijn favoriete operator! Ik ben sowieso meer van de 1 armor 3 spped operators ivm met de snelle bewegingssnelheid en dus ook een groter peak-advantage. Daarbij komt bij dat die operators minder geluid maken wat erg voordelig is. Speel alleen maar ash/iq en jager/bandit. Soms speel ik blitz of doc/rook als het noodzakelijk is voor het team, maar liever niet.
Wat betreft rank had klitschke (sorry als ik het fout schrijf) gelijk. Potjes waar je 8-0-0 staat leveren een stuk meer punten op dan potjes die je wint met 1-1-0 ofzo. Verder als jij 12-0-1 staat en je verliest daal je ook niet zo HEEL erg veel. Een hele goede toevoeging die wat voldoening met zich mee brengt.
Binnenkort zal ik mij wat vaker laten zien op de teamspeak van Tweakers, wil toch eens het niveau zien en of ik een beetje mee kom.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Vooral Jager en Kapkan zijn lekker om het speelveld vanuit een andere hoek schoon te vegen.
Ash is idd heeeeel fijnHogader schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:45:
Afgelopen weekend weer flink Siege gespeeld en heb volgens mij nu toch wel een definitieve voorkeur ontwikkeld voor Ash in de offense. Mbt Defense hangt het vooral van het team af, want daar switch ik geregeld tussen Rook, Kapkan en Jager.
Vooral Jager en Kapkan zijn lekker om het speelveld vanuit een andere hoek schoon te vegen.
nou ja useless wil ik nou ook weer niet zeggen, als je ze telkens in de juiste hoek van de deur zet (dat de aanvaller zich bloot moet geven om hem kapot te schieten) kan je er toch iemand flink mee vertragen en zijn locatie verraden.jurgenb1990 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:49:
[...]
Ash is idd heeeeel fijnqua gadgets is kapkan echt useless, maar kan best begrijpen dat je zijn gun fijn vind
Als ik het zo lees en er van uit ga dat je kwaliteiten zijn zoals je zegt, denk ik ook dat je een aardige toevoeging bent voor de TS van Tweakers.N.Uckerman schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 02:30:
[...]
En wanneer niet, wat ook niet uit zou maken, is iedereen daar welkom en kan je ook als pre-made team Ranked(of Casual natuurlijk) gaan spelen, wat vaak een stuk beter gaat dan wanneer je als "eenling" met willekeurige teammates gaat spelen.
Ook worden er steeds vaker scrums gespeeld tussen TS teams.
Die vaak willekeurig samengesteld worden, of bijvoorbeeld tegen het team van ZERO(ook actief op de TS van Tweakers).
Want voor de Tweakers TS geldt, hoe meer zielen hoe meer vreugde!
En iedereen is welkom.
Goed of slecht, serieus en yolo.
[ Voor 59% gewijzigd door MadMax12 op 17-05-2016 08:53 ]
Die Kapkan traps zijn vrij simpel te spotten en te slopen als aanvaller idd. Ik gebruik ze dus ook vooral om het team te laten weten waar de tegenstanders mogelijk naar binnenkomen en zo meer intell te krijgen.jurgenb1990 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:49:
[...]
Ash is idd heeeeel fijnqua gadgets is kapkan echt useless, maar kan best begrijpen dat je zijn gun fijn vind
(en het vertraagd toch best wel als de tegenstander nog zeer weinig tijd over heeft en er fouten gemaakt worden)
Maar moet wel zeggen dat gisteren in ronde 9 van een ranked game een kapkan trap ons wel een kill opleverde. En wellicht daardoor de ronde winst...
Maar ik ben zelf al maanden niet meer in een kapkan trap gestapt. Frosttraps elke dag wel eens. Kapkan traps zijn zichtbaar en kunnen maar op een plek geplaatst worden... als ze die laser nou eens zouden verwijderen. Zodat je alleen die schroef ziet... dat zou kapkan weer goed maken denk ik!
Yep, die laser zorgt er voor dat die traps vrijwel nutteloos zijn. Leuk dat je ze bij een raam kan plaatsen maar dat zie ik dus NOOIT iemand doen. Waarom niet? Omdat er dan in het midden van het raam zo'n mooie rooie streep loopt. Als ze dat veranderen dan wordt het al een stuk beter. Prima dat het nog steeds rood is, maar laat het alleen kleine stofdeeltjes oplichten oid. zodat die rode streep een stuk minder zichtbaar is. Of helemaal onzichtbaar tenzij je een smoke grenade gooit.Cgen1984 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:17:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik kapkans traps maar waardeloos vind. Ook de vertraging die ik oploop door zo'n ding is minimaal. Het in de goede hoek plaatsen werkt ook niet. Dan ga ik namelijk eerst de kamer scannen en doden wat mij kan zien. Daarna de trap weghalen in alle rust. Overigens speel ik altijd thatcher... dus sowieso geen issues haha.
Maar moet wel zeggen dat gisteren in ronde 9 van een ranked game een kapkan trap ons wel een kill opleverde. En wellicht daardoor de ronde winst...
Maar ik ben zelf al maanden niet meer in een kapkan trap gestapt. Frosttraps elke dag wel eens. Kapkan traps zijn zichtbaar en kunnen maar op een plek geplaatst worden... als ze die laser nou eens zouden verwijderen. Zodat je alleen die schroef ziet... dat zou kapkan weer goed maken denk ik!
Af en toe met Fuze(Floksor-style)
Speel laatste tijd voornamelijk met Thermite, IQ, Ash, Blackbeard, Rook, Valkyrie of Frost.
Al denk ik dat die laatste wat uit gaat sterven.
En Blackbeard en Valkyrie hebben zich al wel redelijk bewezen voor mij.
Maar vooral Blackbeard moet ik nog wel aan aanpassen, want vergeet regelmatig dat stomme schild(metname als je er tegen speelt!) erop te zetten.
Maar de SR-25 van Blackbeard is wel headshot wapen nr1 op dit moment.
Meestal is het toch 1 shot 1 kill met dat wapen.
Russische operators brengen ook niet echt veel nuttigs mee.MadMax12 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:33:
Moet sowieso zeggen dat ik de Russische operators helemaal niet gebruik.
Af en toe met Fuze(Floksor-style)
Speel laatste tijd voornamelijk met Thermite, IQ, Ash, Blackbeard, Rook, Valkyrie of Frost.
Al denk ik dat die laatste wat uit gaat sterven.
En Blackbeard en Valkyrie hebben zich al wel redelijk bewezen voor mij.
Maar vooral Blackbeard moet ik nog wel aan aanpassen, want vergeet regelmatig dat stomme schild(metname als je er tegen speelt!) erop te zetten.
Maar de SR-25 van Blackbeard is wel headshot wapen nr1 op dit moment.
Meestal is het toch 1 shot 1 kill met dat wapen.
Blackbeard is een operator waar ik geen goed woord voor over heb... No skill bullshit.
Je stopt een anti headshot operator in een game waar het draait om het maken van headshots...
Oh en geef em gelijk alleen maar super goede wapens en geen visuele nadelen als ie zijn schild gebruikt..
Needs some fixing
Ik wil niet zeggen dat blackbeard niet te verslaan is, krijg em makkelijk dood als ik maar weet dat hij er is. Het probleem is alleen dat je vaak niet goed kan zien of het blackbeard is die er hangt en dan maak jij je beste headshot ooit om vervolgens die irritante hitmarkers te zien gevolgd door een one shot van de SR-25
ja, die hitmarkers zijn dan echt irritant. Peek - hit - peek - dood. Fuck.. Was Blackbeard...Cgen1984 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Russische operators brengen ook niet echt veel nuttigs mee.
Blackbeard is een operator waar ik geen goed woord voor over heb... No skill bullshit.
Je stopt een anti headshot operator in een game waar het draait om het maken van headshots...
Oh en geef em gelijk alleen maar super goede wapens en geen visuele nadelen als ie zijn schild gebruikt..
Needs some fixing
Ik wil niet zeggen dat blackbeard niet te verslaan is, krijg em makkelijk dood als ik maar weet dat hij er is. Het probleem is alleen dat je vaak niet goed kan zien of het blackbeard is die er hangt en dan maak jij je beste headshot ooit om vervolgens die irritante hitmarkers te zien gevolgd door een one shot van de SR-25
Default blanke hetero
Pas als je de hitmarkers ziet, maarja zoals al aangegeven is het dan vaak al te laat.
Mogen ze van mij direct fixen, bij de andere operators zie je het schild toch ook!!
Ook al aantal keer meegemaakt dat de muur achter Blackbeard rood is, maar hij geen health kwijt is, of geraakt wordt, als ik de killcam terug kijk.
Valkry daar in tegen speelt echt heerlijk. Hoeveel "wallhack" kills ik daar al wel niet mee gemaakt heb.
Je rank geeft helemaal je skill level niet aan. Je kan ook gewoon gedragen worden door het team (net als hoe zo mij hier op tweakers altijd moeten dragenN.Uckerman schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 02:30:
[...]
Niet overdrijven Yaad, dat lijkt me namelijk nog te positief

Tbh weet ik niet of het nog veel zin heeft om energie in deze opzet te steken. Hoewel ik blij ben met mijn team denk ik toch dat ik moet terugkomen op mijn mening van random teams.

Default blanke hetero
Ik roep de organisatoren op om actie te ondernemen of de boel af te blazen. Stel een rooster in waarvoor de matches gespeeld moeten worden en geef een team een week de tijd om ze te spelen. Ik begin hier wel een beetje zat van te krijgen. Had me er op verheugd maar dit is echt waardeloosEbayzo schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:17:
[...]
Niet overdrijven Yaad, dat lijkt me namelijk nog te positief
Tbh weet ik niet of het nog veel zin heeft om energie in deze opzet te steken. Hoewel ik blij ben met mijn team denk ik toch dat ik moet terugkomen op mijn mening van random teams.

bl44t
http://challonge.com/ ziet er wel leuk uit
[ Voor 15% gewijzigd door NiblerBE op 17-05-2016 15:39 ]
En hoe ga je dan om met 2 teams die beide alleen op verschillende momenten kunnen spelen? Stel 1 team kan maandag tm vrijdag avond en het andere team kan alleen in het weekend op zaterdagmiddag/avond en zondagmiddag/avond....NiblerBE schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:13:
Met een online tournament planner is dit simpel op te zetten link. Je geeft dan elk team een week om de match te spelen en de teamleaders geven de score's door. Zo gaat het iig wel vooruit.
http://challonge.com/ ziet er wel leuk uit
Bespaar je de moeite van het registreren en opzetten van een league op een website, daar is het denk ik nu veel te laat voor.
Mocht je dit toch willen doen dan zou ik persoonlijk deze pakken http://bracketcloud.com/ Heb ik goeie ervaring mee, is erg simpel.
[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 17-05-2016 16:05 ]
We hadden net zo goed iets kleins kunnen opzetten met mensen die wel actief zijn.
Zo jammer is dit.
Als er geen interesse is, is de eerste league na een maand gedaan en weet je gelijk dat dit niet de moeite is.
Zo een league op een website opzetten is easy, je zet hem op en je geeft de admin rechten aan de teamleaders. Deze kunnen dan zelf de scores invullen/bewerken.
Wat let je?NiblerBE schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:14:
Zo een league op een website opzetten is easy, je zet hem op en je geeft de admin rechten aan de teamleaders. Deze kunnen dan zelf de scores invullen/bewerken.
Verwijderd
Ik ben nieuw hier, ik vroeg mij af of er iemand info kan geven zodanig dat ik wat meer met belgen kan samenspelen in dit spel? Ikzelf speel op de PS4. Ik ben maar enkele uren per week actief in het spel dus als ik het hier zo vergelijk met jullie gedrevenheid ben ik maar een leek denk ik.
Grs
Hier heb je een lijst met mensen die op de ps4 spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:51:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, ik vroeg mij af of er iemand info kan geven zodanig dat ik wat meer met belgen kan samenspelen in dit spel? Ikzelf speel op de PS4. Ik ben maar enkele uren per week actief in het spel dus als ik het hier zo vergelijk met jullie gedrevenheid ben ik maar een leek denk ik.![]()
Grs
Kan je invullen of mensen toevoegen.
https://docs.google.com/s...KbFDW0/edit#gid=0&vpid=A1
En als je even zoekt in dit topic op PS4 dan vindt je ook wel iets over een PS-communitie achtig iets.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:51:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, ik vroeg mij af of er iemand info kan geven zodanig dat ik wat meer met belgen kan samenspelen in dit spel? Ikzelf speel op de PS4. Ik ben maar enkele uren per week actief in het spel dus als ik het hier zo vergelijk met jullie gedrevenheid ben ik maar een leek denk ik.![]()
Grs
Via een andere speler van Tweakers
Weet niet zo hoe dat heet als PC-man.
EDIT: knip-plak uit het forum
Er is ook een PS4 community van Tweakers speciaal gericht op Rainbow Six Siege. De naam 'Edzeau' intikken in de PSN zoekbalk en dan via zijn communities kom je bij de Tweakers PS4 Rainbow Six uit.
[ Voor 16% gewijzigd door MadMax12 op 17-05-2016 17:23 ]
Verwijderd
Ondertussen zelf de oplossing gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:57:
'Edzeau' die community kan ik nergens terugvinden.. zeker dat deze nog werkt?
GG.
Klitse schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:28:
Helaas hebben wij vanavond met zn allen besloten om de stekker uit ZERO te trekken. Het heeft meerdere redenen (ieder heeft zo zijn eigen reden) maar het was helaas "not meant to be". Allen hartelijk dank voor de matches. Maar ik ga maar eens even wat anders spelen.
GG.
Jammer om te lezen.Klitse schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:28:
Helaas hebben wij vanavond met zn allen besloten om de stekker uit ZERO te trekken. Het heeft meerdere redenen (ieder heeft zo zijn eigen reden) maar het was helaas "not meant to be". Allen hartelijk dank voor de matches. Maar ik ga maar eens even wat anders spelen.
GG.
Was erg leuk om met, maar zeker ook tegen jullie te spelen.
Neem aan dat jullie individueel wel gewoon blijven spelen.
Nee, voor mij is dit een mooi moment of afscheid te nemen van de game en van jullie allen. Ik ben iemand die veel verschillende games speelt en het werd al tijd om eens wat anders te gaan spelen.MadMax12 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:40:
[...]
Jammer om te lezen.![]()
Was erg leuk om met, maar zeker ook tegen jullie te spelen.![]()
Neem aan dat jullie individueel wel gewoon blijven spelen.

Klitse schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:42:
[...]
Nee, voor mij is dit een mooi moment of afscheid te nemen van de game en van jullie allen. Ik ben iemand die veel verschillende games speelt en het werd al tijd om eens wat anders te gaan spelen.

Verwijderd
Patch 3.01 dropt vandaag voor consoles houd wel rekening met de downtime die daarbij hoort.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Succes verder met het verloop en zie jullie snel weer op de TRS TS
bl44t
Verwijderd
* foutcode: 2-0x0000C004The Outlaw schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:55:
Wat voor een foutmelding kreeg je? Was het iets met 2--xxxxxx?
Patch 3.01 dropt vandaag voor consoles houd wel rekening met de downtime die daarbij hoort.
Kenden jullie de website https://r6stats.com/ overigens al?
Ik weet wel zeker dat 'ie nog werkt!Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:57:
'Edzeau' die community kan ik nergens terugvinden.. zeker dat deze nog werkt?
Edit: Het is je al gelukt.
[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 18-05-2016 17:00 ]
Zo gaat het inderdaad falen.
Welk team is klaar voor een match voor volgende week Section8 is van de partij.
Roept u maar dan kunnen we een datum prikken.
bl44t
Precies, 1 mei zijn de teams bekend geworden.... 17 dagen later is er nog geen enkele match gespeeld....YaaD schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:00:
Het "toernooi" is al 3 weken geleden georganiseerd dus is niet van de laatste weekgl hf allen
Geloof dat er precies is gebeurd waar een kleine 2 weken geleden voor is gewaarschuwd... het is doodgebloed. En nu beginnen de mensen die wel actief en aanwezig waren er ook genoeg van te krijgen.
Cgen1984 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:04:
[...]
Precies, 1 mei zijn de teams bekend geworden.... 17 dagen later is er nog geen enkele match gespeeld....
Geloof dat er precies is gebeurd waar een kleine 2 weken geleden voor is gewaarschuwd... het is doodgebloed. En nu beginnen de mensen die wel actief en aanwezig waren er ook genoeg van te krijgen.
Altijd makkelijk vanaf de zijlijn vingertje te wijzen en de forum warrior uithangen. Misschien opbouwende tips handiger en zorgen dat het toernooitje alsnog voor de mensen die wel willen van de grond af te krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door Looney1984 op 18-05-2016 22:38 ]
Dude... serieus?Looney1984 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:37:
[...]
[...]
Altijd makkelijk vanaf de zijlijn vingertje te wijzen en de forum warrior uithangen. Misschien opbouwende tips handiger en zorgen dat het toernooitje alsnog voor de mensen die wel willen van de grond af te krijgen?
Ik geloof dat ik het idee opperde om een iets van een toernooi te organiseren. En toen Klitse en ik dat gingen opzetten was de community het niet eens met de voorgestelde vorm. Die vorm hadden we met een reden bedacht. Om juist dit soort dingen te voorkomen. Toen hebben klitse en ik een stap terug gedaan en hebben andere mensen de organisatie over genomen. Iets met een democratie.
Was ik niet een van diegenen die +-2 weken terug mensen probeerde aan te sporen wat activiteit te vertonen terwijl ik zelf niet eens mee deed? Het is namelijk niet echt netjes tegen over de andere (actieve) deelnemers en de organisatie om je in te schrijven met z'n allen en vervolgens niet echt mee te doen in het geheel.
Ik heb me vervolgens als reserve aangeboden voor de teams zodat ze eerder konden spelen als ze mensen tekort kwamen om wat voor een reden dan ook. Heb geen verzoeken gehad... en er zijn nog geen matches gespeeld.
Het enige wat men nu nog hoeft te doen is te spelen. Het toernooi staat wat regels en teams betreft. Maar dit gebeurd niet. Actieve leden van teams die al compleet waren beginnen af te haken. Ik tel de dingen bij elkaar op en ben realistisch en naar mijn idee is het toernooi dood aan het gaan. Ik zou het graag anders zien. Dus mensen bewijs me het tegendeel maar! Ik ben nog steeds beschikbaar als reserve. Speel matches!
En is juist de organisatie van zo'n toernooi niet de aangewezen partij om te zorgen dat het geheel op de rit gaat komen en blijven? En in de 2e plaats de deelnemende teams? Doe jij zelf mee? Step up to the plate sir! Je wijst nu ook met je vingertje zonder echt iets toe te voegen aan het resultaat

[ Voor 9% gewijzigd door Cgen1984 op 18-05-2016 23:15 ]
Mijn ervaringen tot nu toe na een week proberen.
En niet altijd even succesvol.
Blackbeard:
Redelijk fijne aanvaller die goede wapens heeft maar eigenlijk een vreselijke Special.
Met schild op de gun ben je direct een stuk langzamer in beweging!
Het schild helpt iets, maar vanuit een hoek ben je nog steeds zeer kwetsbaar.
Kan er zelf nog niet zo goed mee over weg.
Moet nog een beetje uitvinden onder welke hoek het nog wel wil en wanneer niet.
De SR-25 is mijn favoriet van de 2 wapens.
Is een singleshot wapen, maar aangezien beide een ammoclip van 20 kogels hebben geniet voor mij de voorkeur naar de SR-25.
De Scar vindt iets te veel recoil hebben en die 20 kogels zijn er zo door op de auto-stand.
Een burst-stand zoals eerst voorspeld was, zou ik prettiger vinden.
Als Defender is het een k*t tegenstander, want je ziet pas het schild als je de hitmarkers in beeld hebt gezien.
Plus de SR-25 is bijna altijd direct fataal als Defender met weinig Armor.
Heerlijk als jij Blackbeard bent, maar anders knap vervelend.
Het is eigenlijk de ideale peeker die ondersteboven bij een raam hangt.
Hier legt iemand het wel leuk uit.
De Desert Eagle side arm is ook een moordwapen.
Mits juist gebruikt.
Snel achter elkaar schieten en de kans dat je de enemy raakt is zeer klein.
Ben je er een beetje mee bekent is het een pijnlijk wapen als tegenstander.
Valkyrie:
Zoals inmiddels denk ik wel bekend een operator met een zeer makkelijke special.
Plaats de camera's op de juiste plek in de goede hoeken en de camera's zijn slecht zichbaar voor de tegenstander en ideaal voor de defenders.
Een extra paar ogen bij de objective, of in de gangen om de objective heen.
Qua wapens ben ik tevreden over de wapens.
De SMG is een fijn en precies wapen dat zeker goed is.
De SPAS-12 is ook erg fijn, maar niet vergelijkbaar met die van Frost.
En dat vind ik eigenlijk wel goed aangezien die wel redelijk overpowered is nog steeds.
Schiet wel iets minder snel en dus iets minder precies, maar zeker goed.
Deze Gif even van Reddit geleend.
Heeft wat mazzel, maar werkte wel.
Conclusie:
Eigenlijk net als met de komst van de vorige operators: De defender heeft in mijn ogen meer toevoeging dan de attacker.
Maar ben wel van mening dat Blackbeard langer in gebruik blijft dan Buck, die je af en toe eens tegen komt.
Wil me niet mengen in deze discussie.Cgen1984 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:01:
[...]
Dude... serieus?
Ik geloof dat ik het idee opperde om een iets van een toernooi te organiseren. En toen Klitse en ik dat gingen opzetten was de community het niet eens met de voorgestelde vorm. Die vorm hadden we met een reden bedacht. Om juist dit soort dingen te voorkomen. Toen hebben klitse en ik een stap terug gedaan en hebben andere mensen de organisatie over genomen. Iets met een democratie.
Was ik niet een van diegenen die +-2 weken terug mensen probeerde aan te sporen wat activiteit te vertonen terwijl ik zelf niet eens mee deed? Het is namelijk niet echt netjes tegen over de andere (actieve) deelnemers en de organisatie om je in te schrijven met z'n allen en vervolgens niet echt mee te doen in het geheel.
Ik heb me vervolgens als reserve aangeboden voor de teams zodat ze eerder konden spelen als ze mensen tekort kwamen om wat voor een reden dan ook. Heb geen verzoeken gehad... en er zijn nog geen matches gespeeld.
Het enige wat men nu nog hoeft te doen is te spelen. Het toernooi staat wat regels en teams betreft. Maar dit gebeurd niet. Actieve leden van teams die al compleet waren beginnen af te haken. Ik tel de dingen bij elkaar op en ben realistisch en naar mijn idee is het toernooi dood aan het gaan. Ik zou het graag anders zien. Dus mensen bewijs me het tegendeel maar! Ik ben nog steeds beschikbaar als reserve. Speel matches!
En is juist de organisatie van zo'n toernooi niet de aangewezen partij om te zorgen dat het geheel op de rit gaat komen en blijven? En in de 2e plaats de deelnemende teams? Doe jij zelf mee? Step up to the plate sir! Je wijst nu ook met je vingertje zonder echt iets toe te voegen aan het resultaat
Al vind ik dat beide goede argumenten hebben.
Moet toch Cgen complimenten geven dat hij altijd wel uitgebreid, goed beargumenteerd en duidelijk reageert!
Overigens niet alleen over de discussies over het toernooi.
ik vind blackbeard opzich wel fijn en maak er wel de nodige kills mee maar heb alleen die single shot gun nog geprobeerd. Daarmee schoot ik echt 1e 3 kogels mis en dan pas raak dus dat duurt mij te lang haha. Moet die automatic gun nog proberen.MadMax12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:12:
Iedereen inmiddels de nieuwe operators uit kunnen proberen?
Mijn ervaringen tot nu toe na een week proberen.
En niet altijd even succesvol.
Blackbeard:
Redelijk fijne aanvaller die goede wapens heeft maar eigenlijk een vreselijke Special.
Met schild op de gun ben je direct een stuk langzamer in beweging!
Het schild helpt iets, maar vanuit een hoek ben je nog steeds zeer kwetsbaar.
Kan er zelf nog niet zo goed mee over weg.
Moet nog een beetje uitvinden onder welke hoek het nog wel wil en wanneer niet.
De SR-25 is mijn favoriet van de 2 wapens.
Is een singleshot wapen, maar aangezien beide een ammoclip van 20 kogels hebben geniet voor mij de voorkeur naar de SR-25.
De Scar vindt iets te veel recoil hebben en die 20 kogels zijn er zo door op de auto-stand.
Een burst-stand zoals eerst voorspeld was, zou ik prettiger vinden.
Als Defender is het een k*t tegenstander, want je ziet pas het schild als je de hitmarkers in beeld hebt gezien.
Plus de SR-25 is bijna altijd direct fataal als Defender met weinig Armor.
Heerlijk als jij Blackbeard bent, maar anders knap vervelend.
Het is eigenlijk de ideale peeker die ondersteboven bij een raam hangt.
Hier legt iemand het wel leuk uit.
De Desert Eagle side arm is ook een moordwapen.
Mits juist gebruikt.
Snel achter elkaar schieten en de kans dat je de enemy raakt is zeer klein.
Ben je er een beetje mee bekent is het een pijnlijk wapen als tegenstander.
Valkyrie:
Zoals inmiddels denk ik wel bekend een operator met een zeer makkelijke special.
Plaats de camera's op de juiste plek in de goede hoeken en de camera's zijn slecht zichbaar voor de tegenstander en ideaal voor de defenders.
Een extra paar ogen bij de objective, of in de gangen om de objective heen.
Qua wapens ben ik tevreden over de wapens.
De SMG is een fijn en precies wapen dat zeker goed is.
De SPAS-12 is ook erg fijn, maar niet vergelijkbaar met die van Frost.
En dat vind ik eigenlijk wel goed aangezien die wel redelijk overpowered is nog steeds.
Schiet wel iets minder snel en dus iets minder precies, maar zeker goed.
Deze Gif even van Reddit geleend.
Heeft wat mazzel, maar werkte wel.
Conclusie:
Eigenlijk net als met de komst van de vorige operators: De defender heeft in mijn ogen meer toevoeging dan de attacker.
Maar ben wel van mening dat Blackbeard langer in gebruik blijft dan Buck, die je af en toe eens tegen komt.
Valkyrie vind ik wel echt geniaal! Gisteren eigenlijk alleen maar met valkyrie gespeeld. Die cameras veranderen echt heel de game. Wij speelden gisteren ranked op consulate in garage als defender. Ik hang dan gewoon op alle entry points een camera neer en ga zelf in de server room zitten campen en alle cams bekijken, zo heeft mijn team goede intel en ik zie als ze bij mij in de buurt komen. Dan hoeft de rest van het team dus alleen maar op de garagedeur te focussen want ik cover de rest. Die MPX machinegun van valkyrie is ook heeeeel fijn. Dus ik heb mijn nieuwe operator gevonden
Dit was dan ook mijn laatste post omtrent dit onderwerp.MadMax12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:23:
[...]
Wil me niet mengen in deze discussie.
Al vind ik dat beide goede argumenten hebben.
Moet toch Cgen complimenten geven dat hij altijd wel uitgebreid, goed beargumenteerd en duidelijk reageert!
Overigens niet alleen over de discussies over het toernooi.
Eens.....jurgenb1990 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:25:
[...]
ik vind blackbeard opzich wel fijn en maak er wel de nodige kills mee maar heb alleen die single shot gun nog geprobeerd. Daarmee schoot ik echt 1e 3 kogels mis en dan pas raak dus dat duurt mij te lang haha. Moet die automatic gun nog proberen.
Valkyrie vind ik wel echt geniaal! Gisteren eigenlijk alleen maar met valkyrie gespeeld. Die cameras veranderen echt heel de game. Wij speelden gisteren ranked op consulate in garage als defender. Ik hang dan gewoon op alle entry points een camera neer en ga zelf in de server room zitten campen en alle cams bekijken, zo heeft mijn team goede intel en ik zie als ze bij mij in de buurt komen. Dan hoeft de rest van het team dus alleen maar op de garagedeur te focussen want ik cover de rest. Die MPX machinegun van valkyrie is ook heeeeel fijn. Dus ik heb mijn nieuwe operator gevonden
Denk dat het nu vooral zoeken is naar de ideale plekken om de camera's op te hangen.
In mijn optiek in elk geval bij alle mogelijke entry points rond de objective.
Maar verschilt wel per map denk ik wat de beste plekken zijn.
Bij chalet als je in de garage/wineceller zit kun je een boven de garagedeuren tegen een balk gooien(GEEN MISBRUIK VAN MAKEN NU HE!!!

Is bij mij nog door niemand gezien, maar je zicht naar buiten bij een breach is wel prettig.
Heb ook al weer plekken gezien waarmee je twee kamers kunt zien door een bug(nieuw
Dus door de muur heen!
Voorbeeld
Oh ja.. probeer niet te veel te scannen met de valkyrie cams... dan gaan ze veel langer mee
[ Voor 6% gewijzigd door Cgen1984 op 19-05-2016 08:47 ]
Heb al een aantal keren gedaan en dan een net andere hoek pakken aangezien de cams van Valkyrie veel beeld geven.
Tevens zijn de vele ventilatoren in de maps ook ideaal als plek.
Niemand die er naar kijkt.
En scannen alleen als de laatste nog ergens rond loopt en gek wordt van alle scans.
Liefst op een plek waar de tegenstander moeilijk weg kan.
In de Trophie-room in Chalet is een leuke plek die bij mij nog niet gevonden is.
Was gister onbeperkt scannen.
Helaas was er toen nog maar 1 van ons team over dus vrij kansloos tegen de 3 operators die daar liepen.
Maar ze waren drukker aan het zoeken naar de camera dan aan het opletten of onze teamgenoot er niet aan kwam.
[ Voor 29% gewijzigd door MadMax12 op 19-05-2016 08:57 ]
Snowmobile garage op chalet
Garage op consulate
Die plek op bank. Offices geloof ik. En dan een extra cam op back alley. Wel vanaf boven naar buiten gooien. Anders zien ze direct aan de barricades dat er wellicht een cam is.
Dit zijn plekken waar de vijand van buiten naar binnen schiet en zich naar binnen moet vechten.
[ Voor 13% gewijzigd door Cgen1984 op 19-05-2016 09:01 ]
Alleen als je een cam buiten wil hebben, moet je wel hopen dat ze niet van die kant het pand benaderen.Cgen1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:59:
Kleine toevoeging op cameras buiten. Er zijn wel een paar plekken waar een camera buiten handig is.
Snowmobile garage op chalet
Garage op consulate
Die plek op bank. Offices geloof ik. En dan een extra cam op back alley. Wel vanaf boven naar buiten gooien. Anders zien ze direct aan de barricades dat er wellicht een cam is.
Dit zijn plekken waar de vijand van buiten naar binnen schiet en zich naar binnen moet vechten.
Anders ben je zelf misschien de pisang of zien ze idd dat de ramen open zijn waardoor ze extra op letten.
Ja inderdaad! Zorg dat je voor het verlopen van de timer het raam al open hebt gemaakt. Smijt de camera (sta niet direct in het raam als je dat doet) en close that badboy up, fastMadMax12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:10:
[...]
Alleen als je een cam buiten wil hebben, moet je wel hopen dat ze niet van die kant het pand benaderen.
Anders ben je zelf misschien de pisang of zien ze idd dat de ramen open zijn waardoor ze extra op letten.
Heb al geregeld een trage valkyrie getrakteerd op een kogel
Met casual is dit vaak makkelijker dan met ranked. Want met ranked kiest men voor het optimale spawnpoint mbt het objective. Met casual spawn je geregeld aan de andere kant van de map....
[ Voor 14% gewijzigd door Cgen1984 op 19-05-2016 09:32 ]
Afhankelijk van de map heb je hierdoor soms wat tijdgebrek.
Ik probeer zo snel mogelijk 2 muren of luiken te pakken en dan direct camera's te plaatsen.
En eventueel een t-shirt ergens tussendoor mee te pakken.
Valkyrie is een roamer. Dus luiken is een goede optie. Dan ben je al onderweg om je camera's te plaatsen.MadMax12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:54:
Denk ook dat je eerst moet zorgen dat je de camera's plaatst, maar je moet ook muren reinforsen, dus beetje dubbel.
Afhankelijk van de map heb je hierdoor soms wat tijdgebrek.
Ik probeer zo snel mogelijk 2 muren of luiken te pakken en dan direct camera's te plaatsen.
En eventueel een t-shirt ergens tussendoor mee te pakken.
Mijn volgorde zou zijn: Armor pakken -> op weg om camera's en luiken te doen.
Eerste game komen we een hacker tegen waardoor wij verliezen.
Tijdens de tweede game werden 3 van ons gedisconnect en konden niet reconnecten, waardoor wij een ban kregen van 12 min en moesten wij 50% renown inleveren (haha)
Hierdoor moesten 2 van ons team verder spelen zonder ons.
Toen we eindelijk weer ranked konden spelen, werd ik gedisconnect kon ik eindelijk reconnecten toen we al 0-3 achter stonden. En dan vervolgens verliezen wij omdat ik de laatste kill maak en ook gelijk doodga (draw dus)
had je beter met ons mee kunnen spelen, volgens mij had moker jou nog gevragenl-burna schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:18:
Gisteren drama met ranked.
Tijdens de tweede game werden 3 van ons gedisconnect en konden niet reconnecten, waardoor wij een ban kregen van 12 min en moesten wij 50% renown inleveren (haha)
Toen we eindelijk weer ranked konden spelen, werd ik gedisconnect kon ik eindelijk reconnecten toen we al 0-3 achter stonden. En dan vervolgens verliezen wij omdat ik de laatste kill maak en ook gelijk doodga (draw dus)
Moker weer plat 2, ik mooi gold 3 bijna 4... we komen er wel weer
Slecht idee... Hoe laat?
Dat was echt een ruk potje zeg! Toen jullie er met 3 man uitvlogen was het 2vs5....l-burna schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:18:
Gisteren drama met ranked.
Vervolgens werd het ineens 4vs4 (kregen 2 randoms er bij, zij verloren 1).
Om te eindigen met 5vs2 (wij kregen nog een random en zij verloren nog 2).
Ik heb ook het idee dat de servers soms als stront door een trechter draaien. Hoe merk je dat?
Nou door het feit dat je ineens geen HS meer toegerekend krijgt, terwijl de vijand wel die animatie maakte.
Als jij ineens doodgaat door wat het lijkt 3 kogeltjes, nadat je vijand hebt lopen volpompen.
En een week en een server reboot later, zijn we met de complete club iedereen weer aan het ownen
Hating and loving this game so much right now
Weet je zeker dat het ranked was? als je namelijk ranked speelt krijg je er geen andere spelers voor terug als ze disconnecten...Big-Opti schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:33:
[...]
Dat was echt een ruk potje zeg! Toen jullie er met 3 man uitvlogen was het 2vs5....
Vervolgens werd het ineens 4vs4 (kregen 2 randoms er bij, zij verloren 1).
Om te eindigen met 5vs2 (wij kregen nog een random en zij verloren nog 2).
Ik heb ook het idee dat de servers soms als stront door een trechter draaien. Hoe merk je dat?
Nou door het feit dat je ineens geen HS meer toegerekend krijgt, terwijl de vijand wel die animatie maakte.
Als jij ineens doodgaat door wat het lijkt 3 kogeltjes, nadat je vijand hebt lopen volpompen.
En een week en een server reboot later, zijn we met de complete club iedereen weer aan het ownen
Hating and loving this game so much right now
De server is altijd degene met de beste verbinding. dus als iedereen kak ping heeft, dan is de game poep (voor zover ik weet hoor
bl44t
Je kan de plek van Yaad overnemen in Team 6 'Team Girl Scouts' als je wilt.Pikkemans schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:03:
Mocht iemand nog een reserve nodig hebben Let me know. Ben beschikbaar en reageer snel.
O.A. Zieki en Moker hadden toen 12 minutes ranked ban gekregen. En ik had me punten terug ter compensatie van het vorige rondje (verloren van een hacker).
Vriendin is uit eten dus heb wel even de tijd.
Wel eerst even sporten eind van de middag/begin avond.
Als het gaat regenen wordt het net als bij jou Cgen!
Hmm, zie wel regen op de voorspelling eind van de middag.

[ Voor 23% gewijzigd door MadMax12 op 19-05-2016 13:27 ]
Even betterMadMax12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:24:
Is ook nog een optie, maar moet ook wat beweging hebben.
Als het gaat regenen wordt het net als bij jou Cgen!
Hmm, zie wel regen op de voorspelling eind van de middag.
Heb het over noord-oost groningen he!Cgen1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:44:
[...]
Even betterDan fiets ik extra hard naar huis! Nog meer gametijd
Dat is volgens mij niet bij jou in de buurt.
En ik hoef vandaag niet de 1.3km naar huis te fietsen
Wou eigenlijk wel rondje van ong 50km op de fiets maken, maar hoop stiekem wel op regen.
Haha ik speelde toen ook al ranked en won de twee wedstrijden die we speelde.jurgenb1990 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:27:
[...]
had je beter met ons mee kunnen spelen, volgens mij had moker jou nog gevragenhubi, insane, moker en ik (+farscape/opti) 4 games gewonnen waarvan merendeel 4-0/4-1.
Moker weer plat 2, ik mooi gold 3 bijna 4... we komen er wel weer
Daarna speelde ik Rank met BigOpti, Moker, Mirade en Rabbit.
Ik was 30 punten verwijderd van Gold IV nu ben ik weer Gold II
Was zeker ranked ja, want wij kregen nog 12 min ban.YaaD schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:37:
[...]
Weet je zeker dat het ranked was? als je namelijk ranked speelt krijg je er geen andere spelers voor terug als ze disconnecten...
De server is altijd degene met de beste verbinding. dus als iedereen kak ping heeft, dan is de game poep (voor zover ik weet hoor)
Vreemd dat er dan nieuwe mensen connecten. Wist helemaal niet dat dat kon.l-burna schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:07:
[...]
Was zeker ranked ja, want wij kregen nog 12 min ban.
bl44t
Voor zover ik weet, zou dit ook niet moeten kunnen. That being said, heb ik dit (pre-season2) ook een keer zien gebeuren...YaaD schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Vreemd dat er dan nieuwe mensen connecten. Wist helemaal niet dat dat kon.
Ook wel eens een ranked game in progress gejoined aan het einde van de laatste ronde... gratis loss. Yay.
Zelfs van een 0-3 achterstand terug gekomen op Border, nadat we de hoop eigenlijk al hadden op gegeven.
Geen van ons was goed bekend met de map en de tegenstanders overduidelijk wel in de eerste rondes.
Helaas nog steeds geen Rank gekregen, maar die komt vanzelf.
Helaas dit weekend weinig actie van mijn kant.
Vanmiddag weg en kom morgenavond pas thuis.
Dus hopelijk zondag nog wel een beetje actie!
Goed bezig. Wij, Section 8, willen zondag avond onze eerste doen. Iemand die tegen ons kan dan?PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:26:
Vanavond is de eerste match van ons toernooi. FAP VS TEAM 3. Wie heeft er goed internet (Glas) en wilt een custom game opzetten als spectator en de boel streamen naar Twitch?
Default blanke hetero
Heb wel de verbinding (glas 1000), maar niet de hardware om het voor je te regelen. Sorry... Veel plezier in ieder geval!PerlinNoise schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:26:
Vanavond is de eerste match van ons toernooi. FAP VS TEAM 3. Wie heeft er goed internet (Glas) en wilt een custom game opzetten als spectator en de boel streamen naar Twitch?
Zit in een flinke verbouwing thuis, dus de laatste tijd is er door mij helemaal niet gesieged....
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Ik heb helaas niet de verbinding om het te hosten en te streamen... Dat was klitse
Nogmaals, als andere teams een man tekort komen, schroom niet en vraag mij om in te vallen.
[ Voor 24% gewijzigd door Cgen1984 op 20-05-2016 09:55 ]
Volgens mij heeft Team 3 een invaller nodig. So be prepared. Maare dat moeten ze zelf maar regelen...Cgen1984 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:53:
Zowaar een match!! Goed bezig dudes!!
Ik heb helaas niet de verbinding om het te hosten en te streamen... Dat was klitseMaar die is gekapt.
Nogmaals, als andere teams een man tekort komen, schroom niet en vraag mij om in te vallen.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.