GT: The Bozzz88
same here, alle potjes die ik ook speel, er komt geen verandering in. binnenkort introduceren ze gewoon een nog lagere rank, speciaal voor ons jimz!jimz93 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Hmm, ondanks dat ik een redelijk neutrale win/loss ratio heb ben ik al 2 weken copper 1. Heb me er eigenlijk maar een beetje bij neergelegd en heb er nooit bij stilgestaan dat het een bug kan zijn
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Cardboard 1 incoming!Farscape2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:50:
[...]
same here, alle potjes die ik ook speel, er komt geen verandering in. binnenkort introduceren ze gewoon een nog lagere rank, speciaal voor ons jimz!
Vanaf die rank speel je geloof ik ook met nerf guns
edit: heb trouwens ook écht vaak dat een potje erg goed gaat, maar dat de verbinding met de server ineens verloren gaat

[ Voor 14% gewijzigd door jimz93 op 02-03-2016 19:02 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Nerf guns... Cardboard castle... Where can I sign up?!jimz93 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:01:
[...]
Cardboard 1 incoming!![]()
Vanaf die rank speel je geloof ik ook met nerf guns
edit: heb trouwens ook écht vaak dat een potje erg goed gaat, maar dat de verbinding met de server ineens verloren gaat
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Bij je lokale nerf gun vereniging. Kom je ook eens buiten ipv de stoel/bankFarscape2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:23:
[...]
Nerf guns... Cardboard castle... Where can I sign up?!
Hmmmm.... Nah... Buiten is eng, zo wijds en open allemaal, ik voel me een stuk veiliger in mijn gamehokjeMijnAccount schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:03:
[...]
Bij je lokale nerf gun vereniging. Kom je ook eens buiten ipv de stoel/bank
Geen regen en wind.

Farscape had die vanavond ook in ranked. Kostte ons de overwinning die ronde.
Kon gelukkig snel rejoinen.
Floksor
zelfs Farscape kon dat gister tot zijn eigen verbazing!
En als het echt niet lukt kan je de challenge altijd nog verwijderen.
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
En als dat echt niet lukt, moet je gewoon de kills van teamgenoten af proberen te pakken.

Nederlandse PS5 clan / 30+
wow dat lijkt me wel echt vet om te kijkenThe Outlaw schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:00:
Rainbow Six Pro League begonnen: http://www.twitch.tv/rainbow6
leer je veel van
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Nou, ik zag net hoe een team van 4 tegen 1 uitgeschakeld werd door 1 man. Dus je ziet ook hoe het niet moet.jurgenb1990 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:35:
[...]
wow dat lijkt me wel echt vet om te kijken
leer je veel van
Miss dat wij daarom ook niet in de Pro League zitten.
Precies. Dan schreeuwen wij met zijn allen HACKERS HACKERS!!!!MadMax12 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:43:
Zo gaat dat bij ons ook vaak genoeg toch??
Miss dat wij daarom ook niet in de Pro League zitten.
Te veel rushen en COD-style spelen.

Ja, dat doen ook vaak. ZelfreflectieMadMax12 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:51:
Of we erkennen weer hoe slecht we bezig zijn.![]()
Te veel rushen en COD-style spelen.
TCM was echt gruwelijk. Tegenstander werd echt omver geblazen in de eerste match. Maken echt gebruik van de omgeving, muren etc.jurgenb1990 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:35:
[...]
wow dat lijkt me wel echt vet om te kijken
leer je veel van
Ik heb em gemist helaas, nu staat de 2e match op mijn 3e scherm te draaien op kantoorThe Outlaw schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:01:
[...]
TCM was echt gruwelijk. Tegenstander werd echt omver geblazen in de eerste match. Maken echt gebruik van de omgeving, muren etc.
Eens even wat dingetjes bekijken! Wel veel gelul zeg...

TCM heeft trouwens een nederlandse coachThe Outlaw schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:01:
[...]
TCM was echt gruwelijk. Tegenstander werd echt omver geblazen in de eerste match. Maken echt gebruik van de omgeving, muren etc.
Hahaha nice. Mis alleen nog een NL R6 teamjurgenb1990 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:06:
[...]
TCM heeft trouwens een nederlandse coach
In penta zit ook al een nederlander! Zijn we toch nog een beetje vertegenwoordigd op ESL niveau!jurgenb1990 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:06:
[...]
TCM heeft trouwens een nederlandse coach
Michiel van Dartel inderdaad a.k.a OvieCgen1984 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:09:
[...]
In penta zit ook al een nederlander! Zijn we toch nog een beetje vertegenwoordigd op ESL niveau!
Maar de snelheid waar zij mee spelen is bizar.
Als wij rushen lijkt het nog minder snel te gaan.
Jammer dat ik op het werk geen geluid heb.
Vanavond maar even kijken en luisteren.
[ Voor 24% gewijzigd door MadMax12 op 04-03-2016 14:36 ]
Deze gasten zijn wel erg goed ja
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Alleen als ze in het gezichtsveld komen volgens mij. Maar wat je ziet is dat de aanvallende partij ze een etage boven of lager zet. Daar zoeken ze niet en kunnen die drones blijven gebruiken.MadMax12 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:43:
Heb nog niet ontdekt of zij nou ook op drones jagen als defenders bij de beginfase.
Zoals MadMax al zei, die heb ik gisteren ook gehad, precies op moment supreme....

Lange tijd die error niet gezien, maar gisteren jammer genoeg 2x. Net daarna klapte mijn hele verbinding dicht voor een seconde of 2 (genoeg voor Teamspeak om te zeggen dat er geen verbinding meer was terwijl de rest gewoon open bleef, mijn SSH agent bleef verbonden met mijn servers), maar ook echt nadat Siege eruit klapte, alsof Siege even mijn gehele verbinding satureerde om te kunnen reconnecten.
Dat was in datzelfde potje ja, 7 op 1 gaan, meeste punten hebben (kan natuurlijk niet als Copper 1 zijndeMadMax12 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:38:
moet lukken floks!
zelfs Farscape kon dat gister tot zijn eigen verbazing!
just my luck, ik open twitch en val precies in het reclame blokCgen1984 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:09:
my god die laatste ronde, ik voelde gewoon die stress...
ben benieuwd, ben thuis aan het werken, dus kan hem schaamteloos fullscreen zetten op 1 van mijn monitoren
Het is vrijdag, bijna niemand op kantoor haha! Fullscreennnnn!Farscape2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:20:
[...]
just my luck, ik open twitch en val precies in het reclame blok
ben benieuwd, ben thuis aan het werken, dus kan hem schaamteloos fullscreen zetten op 1 van mijn monitoren
Waaronder een aantal van ons.
Zit knee-deep in Photoshop te werken, met die muziek van de klok heb ik haast het idee alsof ik 4x zoveel gedaan alsof ieder moment de announcer omroept "15 seconds left"MadMax12 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:26:
En er zijn nu gewoon 5120 viewers die naar een klok aan het kijken zijn.
Waaronder een aantal van ons.
ben je designer?Farscape2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:29:
[...]
Zit knee-deep in Photoshop te werken, met die muziek van de klok heb ik haast het idee alsof ik 4x zoveel gedaan alsof ieder moment de announcer omroept "15 seconds left"
Wie is er tegenwoordig geen designer

Yup, Interaction Designer (dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit interface design, ux design, service design, information architecture, en zo nu en dan wat print werk en front-end dingen verzorgen.
ah okee, ik ben officieel ook designer maar werk als designer/programmeur bij Point-Of-Sale bedrijfFarscape2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Wie is er tegenwoordig geen designer![]()
[afbeelding]
Yup, Interaction Designer (dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit interface design, ux design, service design, information architecture, en zo nu en dan wat print werk en front-end dingen verzorgen.
Zijn er nog anderen die herkennen dat Siege toch wel anders is dan de rest?
Dat het anders is als andere FPS games is nu juist de reden dat ik het nog steeds dagelijks speelIrcghost schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
Heel herkenbaar, communicatie is een belangrijk aspect als je met andere speelt, maar dat werkt soms ook averechtsIrcghost schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
Het verbaast mij enorm hoe slecht ik in dit spel ben. Toegegeven, ik heb er pas 2 uur in zitten, maar de meeste games (van CS:GO, BF3 tot en met Arma 3) pak ik een stuk sneller op. De gameplay is net wat anders dan ik gewend ben. Ben ook heel erg benieuwd hoe het bevalt als ik zo wat vaker kan samenwerken met anderen, want de meeste teamgenoten zijn bij randoms niet erg spraakzaam.
Het belangrijkste keyword voor mij is geduld ten opzichte van andere shooters, maak gebruik van je drones en scout een area voordat je een raam er meteen uit schiet/slaat/breached. Probeer je drones ook in leven te houden, etc. Ik merk dat je hierdoor veel gratis kills kan pakken omdat je één stap voorloopt op je tegenstander.
Ik denk dat het inderdaad heel belangrijk is om heel veel te spelen i.v.m. de map kennis. T.o.v. CS:GO zijn hier veel meer hoeken, gaten en andere objecten, de wereld is gewoon weg een stuk meer gevuld. Ik heb op dit moment ook eigenlijk geen enkel idee waar camera's hangen die ik uit moet schakelen et cetera.KraveN schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:24:
[...]
Heel herkenbaar, communicatie is een belangrijk aspect als je met andere speelt, maar dat werkt soms ook averechtsDe eerste uren had ik ook moeite met een aantal zaken, map awareness, camera's, verschillende operators waar en wanneer pas je zaken toe. Dat leer je vanzelf kennen door veel te spelen.
Het belangrijkste keyword voor mij is geduld ten opzichte van andere shooters, maak gebruik van je drones en scout een area voordat je een raam er meteen uit schiet/slaat/breached. Probeer je drones ook in leven te houden, etc. Ik merk dat je hierdoor veel gratis kills kan pakken omdat je één stap voorloopt op je tegenstander.
Floksor
En de communicatie natuurlijk. Na gisteren wel weer gemerkt hoe belangrijk dat is.Cgen1984 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:56:
Spelen,spelen en nog meer spelen en al die zaken komen vanzelf
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Er volgt zometeen nog een set. Ze doen de 1e 2 game-days vandaagmelantrix schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:16:
Shit, ik kan nu pas heel ff kijken naar de Esl, iemand een opsomming van geleerde puntjes?
Verder, map knowledge, map knowledge en nog eens map knowledge en 8 uur per dag kunnen oefenen helpt ook wel.
Map specifiek ding wat ik wel slim gevonden vond is op House:
1) Grote raam in kitchen naar buiten toe openen
2) Trapdoor in master bedroom openen
3) Goede line of sight naar garage
Ik heb hem geupload op youtube hier is de link en ja miss werd ik door frost in me hoofd geschoten.Steephh schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:44:
Die ace van gisteren door ImxLynx, gooit iemand die nog online btw? Die was echt ziek!
YouTube: Rainbow Six Siege 1 vs 5 clutch ImxLynx
Nice xD Eigenlijk was die allereerste kill daar boven ook wel mooi xDImxLynx schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:20:
[...]
Ik heb hem geupload op youtube hier is de link en ja miss werd ik door frost in me hoofd geschotet.
YouTube: Rainbow Six Siege 1 vs 5 clutch ImxLynx
_@/'
Siege is idd heel anders. Je hoort elke muur/tafel/obstakel etc. te weten. Want alles kan in een seconde veranderen.Ircghost schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
Het verbaast mij enorm hoe slecht ik in dit spel ben. Toegegeven, ik heb er pas 2 uur in zitten, maar de meeste games (van CS:GO, BF3 tot en met Arma 3) pak ik een stuk sneller op. De gameplay is net wat anders dan ik gewend ben. Ben ook heel erg benieuwd hoe het bevalt als ik zo wat vaker kan samenwerken met anderen, want de meeste teamgenoten zijn bij randoms niet erg spraakzaam.
Voeg me toe op uplay: Qayserian
Als je wilt kan ik je het 1 en ander uitleggen.
Krijg het spel ook steeds beter door, maar ik kwam van Tactical Ops waar ik ooit rete goed in was.... Echter is dit inderdaad zoveel anders dan snel naar punt x rennen voordat de vijand er is anders heb je verloren.

Weet iemand welke camo dit is en of je deze ergens los kan kopen?
edit: waar is iedereen zo hyped over lolll? Wat is ESL en waar kan ik het zien/terugkijken? Op youtube vind ik niks van ESL van afgelopen dagen alleen eerder.
[ Voor 39% gewijzigd door N.Uckerman op 05-03-2016 01:01 ]
Dat is de Emerald skin, en die is juist enkel los te koop voor geld. Niet te verkrijgen met Renown of R6 Credits (waar je geld voor neer hebt moeten leggen):N.Uckerman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:55:
[afbeelding]
Weet iemand welke camo dit is en of je deze ergens los kan kopen?
edit: waar is iedereen zo hyped over lolll? Wat is ESL en waar kan ik het zien/terugkijken? Op youtube vind ik niks van ESL van afgelopen dagen alleen eerder.
Misschien een X je bestanden verifiëren, hielp bij launch ook wel eens. of toch je netwerk(instellingen) checken. Natuurlijk is t een bug van t spel, maar zou t gewoon ff checken aangezien je t wel héél veel hebt..Floks schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:36:
3x de 204 error gehad vandaag, rare is voor de server update helemaal niks
op www.rainbow6.com vind je een link naar de twitch stream van gisteren die je kan terugkijken. Er staat daar 13 uur aan footage voor je klaarN.Uckerman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:55:
Psn: stone-face-lock
Thanks!!Farscape2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:13:
[...]
Dat is de Emerald skin, en die is juist enkel los te koop voor geld. Niet te verkrijgen met Renown of R6 Credits (waar je geld voor neer hebt moeten leggen):
[video]
Tja iedereen heeft zo zijn probleempjes. Ik heb dat probleem dat ik soms opstart als copper 1 en een tijdje niet kan spelen, gelukkig heb ik totaal geen last van andere errors. Ben serieus nog nooit(!) een keer uit een game gevlogen!
Zou me idd zeer vervelend lijken als je regelmatig uit een game zou vliegen dus ik snap je frustratie. Je kan wel nog terug reconnecten neem ik aan toch?? Dat verzacht tenminste een beetje de pijn

gaan we doenmelantrix schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 06:51:
[...]
Misschien een X je bestanden verifiëren, hielp bij launch ook wel eens. of toch je netwerk(instellingen) checken. Natuurlijk is t een bug van t spel, maar zou t gewoon ff checken aangezien je t wel héél veel hebt..
Floksor
https://twitter.com/Rainbow6Game/status/706122834536501251
Signature
wat heb je allemaal geprobeerd?Floks schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:27:
alleen ranked?
heb trouwens nu opeens niet die error meer?!
Ik merk dat ik soms in de CoD vibe zit en te snel wil gaan. Dit wordt vaak hard afgestraft in het spelletje.
Default blanke hetero
dat is vaak het probleem, je wilt te snel gaan ookal moet dat je dat juist niet doen in deze game. Ik merk dat verschil ook, soms denk ik "dronen hoeft nu niet" en dan wordt je meteen neergeknald uit een hoekje. Of dat ik met blitz te snel wil gaan aimen waardoor ik meteen door mijn kop wordt geknalt. Veel fouten die beginners maken tijdens defend ronde is dat ze te snel opstaan of op een enemy af gaan rennen. Vaak genoeg dat ik roep "liggen! er zit een sniper buiten" , en dat een teamgenoot dood leuk opstaat.Ebayzo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:45:
Ik merk dat ik soms in de CoD vibe zit en te snel wil gaan. Dit wordt vaak hard afgestraft in het spelletje.
Keerzijde van de medaille is dat je soms ook te langzaam kunt zien. Merk vaak zat dat we te lang bezig zijn met scouten zonder progressie te maken naar objective. Dan wordt je apart gepicked en voor je t doorhebt kun je geen doorgang meer maken naar je doel.jurgenb1990 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:12:
[...]
dat is vaak het probleem, je wilt te snel gaan ookal moet dat je dat juist niet doen in deze game. Ik merk dat verschil ook, soms denk ik "dronen hoeft nu niet" en dan wordt je meteen neergeknald uit een hoekje. Of dat ik met blitz te snel wil gaan aimen waardoor ik meteen door mijn kop wordt geknalt. Veel fouten die beginners maken tijdens defend ronde is dat ze te snel opstaan of op een enemy af gaan rennen. Vaak genoeg dat ik roep "liggen! er zit een sniper buiten" , en dat een teamgenoot dood leuk opstaat.
Vind t na 80 uur spelen nog lastig om er een goeie balans tussen te vinden. Daarnaast ben ik van het voorzichtige spelen (misschien omdat ik veel Thermite speel en niet meteen de gang naar een overwinning wil belemmeren omdat Thermite zo'n belangrijke rol speelt in 't team) en probeer ik dus niet onvoorzichtig te worden..
Vaak is de tijd al voorbij en verlies je de ronde
bl44t
Ja, of als paniek reactie toch rambo gaan die laatste 30 secondenYaaD schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:23:
[...]
Keerzijde van de medaille is dat je soms ook te langzaam kunt zien. Merk vaak zat dat we te lang bezig zijn met scouten zonder progressie te maken naar objective. Dan wordt je apart gepicked en voor je t doorhebt kun je geen doorgang meer maken naar je doel.
Vind t na 80 uur spelen nog lastig om er een goeie balans tussen te vinden. Daarnaast ben ik van het voorzichtige spelen (misschien omdat ik veel Thermite speel en niet meteen de gang naar een overwinning wil belemmeren omdat Thermite zo'n belangrijke rol speelt in 't team) en probeer ik dus niet onvoorzichtig te worden..
Default blanke hetero
als je naar de pro league kijkt, klopt dat idd. Die rennen als een malle het gebouw naar binnen waarbij de meeste tijd gebruikt wordt om binnen de enemy te "outsmarten"YaaD schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:23:
[...]
Keerzijde van de medaille is dat je soms ook te langzaam kunt zien. Merk vaak zat dat we te lang bezig zijn met scouten zonder progressie te maken naar objective. Dan wordt je apart gepicked en voor je t doorhebt kun je geen doorgang meer maken naar je doel.
Het was maar Casual gelukkig, dan kan ik wel lachen om dat soort dingen.Ebayzo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:45:
Bleh, zal wel aan mij liggen, maar mijn niveau is zo wisselend. Soms gaat het allemaal soepel, en de andere keer (zoals gister) gaan mensen gewoon rage-quitend van me weg
(Sorry voor de twee teamkills met de granaat......)
Ach, was ook gewoon een domme actie van meUffeltje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:39:
[...]
Het was maar Casual gelukkig, dan kan ik wel lachen om dat soort dingen.Het was wel leuk dat we nog bijna wonnen ook, ondanks dat we kansloos achter stonden en iemand van ons ragequitte en naar een andere squad ging.

Default blanke hetero
bl44t
dit heb ik gisteren gehad, ik stond op het dak door een glazen koepel te kijken en mijn drone lag onder die glazen koepel... Komt roamer op mijn drone af dus ik snel onder die koepel gaan ridjen zodat hij er achteraan gaat. Snel switchen naar mijn operator en hem neerschietenKlitse schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:01:
Je kunt eigenlijk ook beter 1 man laten dronen en zodra je een (deel van) de kamer hebt gedroned, 1 man naar binnen sturen. Die volgt de drone zodat een evetuele roamer direct neergeknald kan worden. Bijkomend voordeel is natuurlijk ook dat die roamer even druk zal zijn met het zoeken naar die drone.
Misschien dat de storage waar je het heen schrijft het niet helemaal trekt? Doe je handmatig streamen, of die contstante background capture, opslaan? Misschien die background buffer qua minuten wat te hoog staan?YaaD schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:46:
Ander vraagje: Ik merk dat met het opnemen met Shadowplay de filmpjes bij het terugkijken vaak stotteren, terwijl ik daar ingame helemaal geen last van heb. Waar kan dat door komen?
Default blanke hetero
Ik schrijf weg naar een SSD, dus qua snelheid zit dat wel goed denk ik. Ik doe eigenlijk constant streamen. Valt me op dat het ook lang niet altijd is. Dat is ook wel gek. Ik zal de background buffer eens bekijken vanavond!Ebayzo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:09:
[...]
Misschien dat de storage waar je het heen schrijft het niet helemaal trekt? Doe je handmatig streamen, of die contstante background capture, opslaan? Misschien die background buffer qua minuten wat te hoog staan?
bl44t
Ik gebruik zelf voornamelijk die buffer functie met 10 minuten buffering. Indien er iets interessants is voorgevallen sla ik het op. Buffer staat op SSD en de definitieve opslag wordt dan naar een gewone SATA schijf geschreven. Het valt mij juist op hoe soepel dit werkt! Nog nooit een capture methode gehad welke niet waarneembaar stond te caputeren.YaaD schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:15:
[...]
Ik schrijf weg naar een SSD, dus qua snelheid zit dat wel goed denk ik. Ik doe eigenlijk constant streamen. Valt me op dat het ook lang niet altijd is. Dat is ook wel gek. Ik zal de background buffer eens bekijken vanavond!
Default blanke hetero
Verwijderd
Dit doe ik ook, maar met 5 minuten. Zo pak je iig de hele ronde, maar hoef je niet elke keer te editen.Ebayzo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:42:
[...]
Ik gebruik zelf voornamelijk die buffer functie met 10 minuten buffering. Indien er iets interessants is voorgevallen sla ik het op. Buffer staat op SSD en de definitieve opslag wordt dan naar een gewone SATA schijf geschreven. Het valt mij juist op hoe soepel dit werkt! Nog nooit een capture methode gehad welke niet waarneembaar stond te caputeren.
Floksor
Weet niet of jullie dat ook al geprobeerd hebben?
Gister productieve avond gehad
Laatste match afgerond met een 5-4 overwinning! GG guys!
bl44t
Ga dat ook eens proberen, mss lost dat mijn copper 1 probleem op.YaaD schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:47:
Balen Floks dat je zoveel problemen hebt. Gelukkig zijn de disconnects mij in ranked bespaard gebleven. Trouwens, nadat ik Verify game files heb gedaan in uplay eigenlijk verrassend weinig problemen meer gehad,
Weet niet of jullie dat ook al geprobeerd hebben?
Gister productieve avond gehadLeuk teamwork met Melantrix, BigOpti, Sparky en ..
Laatste match afgerond met een 5-4 overwinning! GG guys!
even een vraagje: Ik heb nu de emerald skin gekocht voor drie euro, maar als ik siege opstart krijg ik geen melding dat ze unlocked zijn in het menu en staan ze er bij de loadouts van de wapens ook niet tussen. Het is nu ongeveer twee dagen geleden.
Edit: Als ik in de Uplay client naar rb6 ga dan staat er geen properties. Volgens het stappenplan van ubi support zou ik op properties moeten klikken en dan verify game files, maar bij mij staat geen tabje met properties. Kan iemand me helpen?
Moet ik die emerald skin na aankoop nog ergens activeren of iets dergelijks of moet ik contact opnemen met steam?
[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 08-03-2016 12:54 ]
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.