Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zou ook PS4 kunnen zijn gezien zijn sig.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 15:49
volgensmij ligt de teamspeak server eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
asndrag0n schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:12:
volgensmij ligt de teamspeak server eruit
Teamspeak is in onderhoud. Tijdelijke server tot 23.00: 149.210.168.22:9988 ;)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
gister de eerste overduidelijke cheater meegemaakt. Dan zie je meteen dat je behoorlijk screwed bent tijdens een ranked match. Je kan niets doen qua kicken of voten of iets dergelijks. Daar zullen ze toch iets op moeten verzinnen. Met tegenzin kansloos uitgespeeld :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
TS is nog steeds down. Problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Ethnic schreef op zondag 28 februari 2016 @ 02:00:
TS is nog steeds down. Problemen?
Ts4.ddns.net is weer up hoor, beetje geduld, Q. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Pixarr schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Ts4.ddns.net is weer up hoor, beetje geduld, Q. :P
Er is altijd nog ts.tragicrescuesquad.eu. Beide wijzen naar hetzelfde IP, dus zolang de server zelf up is, kun je hem bereiken via meerdere wegen :)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Farscape2 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Er is altijd nog ts.tragicrescuesquad.eu. Beide wijzen naar hetzelfde IP, dus zolang de server zelf up is, kun je hem bereiken via meerdere wegen :)
Domein was niet down, Farscape, maar de server zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vanmiddag 2 toffe games gespeeld. Helaas dropte dondeef 2x en moesten we met 4 man spelen. Beide games verdient gewonnen met mooie acties van meerdere spelers. Maar Ubisoft moet echt beter zn best gaan doen om die errors te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:43:
Vanmiddag 2 toffe games gespeeld. Helaas dropte dondeef 2x en moesten we met 4 man spelen. Beide games verdient gewonnen met mooie acties van meerdere spelers. Maar Ubisoft moet echt beter zn best gaan doen om die errors te voorkomen.
Super frustrerend!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Finally platinum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 16:06
Omdat die zo mooi is maar gelijk delen met jullie: 1v4 Hostage Extraction Behind Enemy Lines.
Mijn teamgenoten hadden de hoop al opgegeven :P

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi filmpje

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBiertrein schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:07:
Omdat die zo mooi is maar gelijk delen met jullie: 1v4 Hostage Extraction Behind Enemy Lines.

[video]
Haha dat was echt een geweldige actie! Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar de beelden van de tegenstander.. Waarschijnlijk liepen ze als een kip zonder kop door dat gebouw te rennen xD

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zijn de ranked peoples nog actief? Had even wat minder tijd dus heb alleen paar snelle unranked random potjes gedaan, maar wil weer eens met de tweakers spelen :p

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
deBiertrein schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:07:

[video]
als jij de hostage al vast hebt, maakt die tijd niet uit he :P dan kan je gewoon blijven rennen.

Gisteren was me ook een bizare avond..... samen met nibler, mirade en nog een aantal hadden we een ranked game rond gold 4/platinum niveau.... Moesten we tegen een team waarbij 2 kerels overduidelijk aan het cheaten waren. Vaak twijfel ik nog wel of het skill is maar dit ging echt nergens over.. Begin van de ronde kwamen ze naar buiten gerend, schoten ze 2/3 headshots en gingen weer naar binnen. We begonnen dus met een 0-3 achterstand. Om deze cheaters te counteren pakten we allemaal een close quarters defender met shotgun waardoor we uiteindelijk toch 3-3 maakten (de tegenstander was toch redelijk wat aan het trollen met shields en teamkills). Na veel moeite en wat geluk wonnen we uiteindelijk met 5-4 waardoor de avond toch al niet meer kapot kon :P de game hierna speelden wij met 4 man van tweakers en krijgen wij zelf een hacker bij ons in het team.... deze was ook echt overduidelijk..... Whats up met al die cheaters ineens???!?!?!

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:13:
[...]

als jij de hostage al vast hebt, maakt die tijd niet uit he :P dan kan je gewoon blijven rennen.

Gisteren was me ook een bizare avond..... samen met nibler, mirade en nog een aantal hadden we een ranked game rond gold 4/platinum niveau.... Moesten we tegen een team waarbij 2 kerels overduidelijk aan het cheaten waren. Vaak twijfel ik nog wel of het skill is maar dit ging echt nergens over.. Begin van de ronde kwamen ze naar buiten gerend, schoten ze 2/3 headshots en gingen weer naar binnen. We begonnen dus met een 0-3 achterstand. Om deze cheaters te counteren pakten we allemaal een close quarters defender met shotgun waardoor we uiteindelijk toch 3-3 maakten (de tegenstander was toch redelijk wat aan het trollen met shields en teamkills). Na veel moeite en wat geluk wonnen we uiteindelijk met 5-4 waardoor de avond toch al niet meer kapot kon :P de game hierna speelden wij met 4 man van tweakers en krijgen wij zelf een hacker bij ons in het team.... deze was ook echt overduidelijk..... Whats up met al die cheaters ineens???!?!?!
Het is wel vaak als jij er bij zit. Verdacht..... Gelukkig hadden we die pot erna geen cheater meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:31:
[...]

Het is wel vaak als jij er bij zit. Verdacht..... Gelukkig hadden we die pot erna geen cheater meer.
stank voor dank hiero :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wie zegt dat ik niet dankbaar ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potje casual gestart zojuist... 2 hackers in mijn team. Yay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Oef, ik ben even druk geweest de laatste tijd. Aankomende periode heb ik weer wat meer tijd om te knallen :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Teamspeak server ligt er weer uit. 8)7 We hebben dit uit handen gegeven, dus ik heb geen ETA.
Tijdelijke server: 149.210.168.22:9988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 14:19

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Ik zoek ook een paar vaste mensen met wie ik ranked kan spelen.
Ik speel steeds met random mensen.
Dus nu van Silver 3 naar bronze 2 ofzo....
Ben gisteren van 3 servers gekicked, omdat ze vonden dat ik aan het cheaten was :(

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21

User

S3

Pixarr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:15:
Teamspeak server ligt er weer uit. 8)7 We hebben dit uit handen gegeven, dus ik heb geen ETA.
Tijdelijke server: 149.210.168.22:9988
Kzal even contact opnemen met de servereigenaar.

Also, het wordt tijd dat ik weer eens R6S ga spelen, al een paar weken niet meer gedaan.

Edit: Server is weer up. Ding besloot ineens te rebooten. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door User op 29-02-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 15:47
Ik heb laatst maar een deze game aangeschaft, maar de persoon waar ik het mee wou spelen is gestopt, dus ik heb niemand om het mee te spelen. Heeft iemand een keer zin/tijd om mij de basics van dit spel te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l-burna schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:31:
Ik zoek ook een paar vaste mensen met wie ik ranked kan spelen.
Ik speel steeds met random mensen.
Dus nu van Silver 3 naar bronze 2 ofzo....
Ben gisteren van 3 servers gekicked, omdat ze vonden dat ik aan het cheaten was :(
Dit is natuurlijk een beetje slechte reclame voor jezelf he ;) Als je teammates zelfs denken dat je cheat... dan wordt het vervelend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

oopsie ... TS besloot te rebooten, geen idee why, maar hij doet het weer. Als het vaker voorkomt reinstall ik die bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
runi215 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:40:
Ik heb laatst maar een deze game aangeschaft, maar de persoon waar ik het mee wou spelen is gestopt, dus ik heb niemand om het mee te spelen. Heeft iemand een keer zin/tijd om mij de basics van dit spel te leren?
Join Teamspeak even. Je kunt zo meedoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
Pixarr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:41:
[...]

Join Teamspeak even. Je kunt zo meedoen. :)
Zit momenteel op m'n werk. Ik denk niet dat ze daar erg blij mee zullen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
runi215 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:42:
[...]

Zit momenteel op m'n werk. Ik denk niet dat ze daar erg blij mee zullen zijn ;)
savonds zijn er altijd genoeg man online :) dus je kan gemakkelijk ergens aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Er zijn elke dag/avond wel mensen online op TS.
Leuk en leerzaam.
Iedereen speelt met iedereen.
Hoe meer mensen hoe meer vreugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
jurgenb1990 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:44:
[...]

savonds zijn er altijd genoeg man online :) dus je kan gemakkelijk ergens aansluiten
Top, dan zal ik vanavond wel ergens online komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
ts4.ddns.net is weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Weet niet wat het is met dit spel, een tijdje terug raakte ik best wel lekker raak in dit spel, maar nu heb ik het idee dat ik mensen/situaties niet goed (over)zie en dat ik niet meer in de flow kom. Soms schiet ik niks anders dan headshots, en daarna echt gruwelijk spray and pray noobish. Framerate en co is stabiel. Hierdoor kap ik na een potje of 2 vaak weer. Iemand hier toevallig ook last van en wat tips, behalve meer spelen en veel tips & tricks filmpjes bekijken? Heb al de settings aangepast voor multiplayer (minder poeha) en direct daarna speelde ik lekker vloeiend maar dat was maar voor even :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Ik zal ook maar een TS joinen ipv met random mensen spelen die toch niets zeggen.
Kan ik eindelijk misschien weer van bronze af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2Dutch schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:19:
Weet niet wat het is met dit spel, een tijdje terug raakte ik best wel lekker raak in dit spel, maar nu heb ik het idee dat ik mensen/situaties niet goed (over)zie en dat ik niet meer in de flow kom. Soms schiet ik niks anders dan headshots, en daarna echt gruwelijk spray and pray noobish. Framerate en co is stabiel. Hierdoor kap ik na een potje of 2 vaak weer. Iemand hier toevallig ook last van en wat tips, behalve meer spelen en veel tips & tricks filmpjes bekijken? Heb al de settings aangepast voor multiplayer (minder poeha) en direct daarna speelde ik lekker vloeiend maar dat was maar voor even :P
Het spel is gewoon random. Heel erg random. Ik heb nu bijvoorbeeld weer dat mijn schoten niet registreren. Je ziet het bloed van de hits gewoon. Je ziet het in de killcam terug dat die persoon geraakt is. En dan geen schade.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Zal snel Siege weer installeren. Heb andere videokaart gekregen van EVGA die alles wel weer pakt... Even wat verloren uurtjes inhalen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Cgen1984 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:33:
Het spel is gewoon random. Heel erg random. Ik heb nu bijvoorbeeld weer dat mijn schoten niet registreren. Je ziet het bloed van de hits gewoon. Je ziet het in de killcam terug dat die persoon geraakt is. En dan geen schade.
Daar waren wij als vriendengroep al vrij snel achter ja, dat zorgt wel voor frustratie. Die hele killcam ook, je ziet zo slecht waar je vandaan werd geschoten, dat is namelijk een goed leermoment voor jezelf, maar ook een indicatie dat er iets niet in de haak is. Soms worden er shots afgevuurd waarbij je je echt afvraagt: kan dit (goede speler) of is het een cheater? Sowieso is het een rare engine: vrienden met een dikkere setup dan ik hebben soms belachelijke framerates zonder aanwijsbare reden. Vastzitten in hoeken waarbij je moet pronen/unpronen om weer vrij te kunnen bewegen. Als je daar last van hebt terwijl je aan het schieten bent ben je al de sjaak :( De engine lijkt niet bij het spel te passen.

Maar zal eens kijken of ik er wat meer uurtjes in kan stoppen ;) Overigens heb ik pas nog een potje of wat gespeeld met een paar Tweakers (via een maatje van me) die high level waren: leuke, relaxte gasten. Helaas een zeldzaamheid in Siege, man man wat een nodeloos gescheld en getier via de chat in het spel :P Of ben ik oud aan het worden (wait..don't answer that :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 29-02-2016 11:54 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Cgen1984 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:33:
[...]

;w
Of lekker aan rubber kabels vastzitten bij deuren |:(

Van het weekend paar keer gehad, maar deze stond op camera: YouTube: R6:Siege - Damn rubber bands...

Ook gehad dat ik C4 door een open deur gooide, en deze weer terugkwam naar het deurgat. Resultaat, 2 teammates down. En toen was ik uiteraard de "noob"...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:56:
[...]
Of lekker aan rubber kabels vastzitten bij deuren |:(

Van het weekend paar keer gehad, maar deze stond op camera: YouTube: R6:Siege - Damn rubber bands...

Ook gehad dat ik C4 door een open deur gooide, en deze weer terugkwam naar het deurgat. Resultaat, 2 teammates down. En toen was ik uiteraard de "noob"...
Herkenbaar :)

Ik neem denk ik even een paar dagen pauze :P Ben te gefrustreerd, de explosieve toename van hackers (waarvan het duidelijk zichtbaar is) draagt hier ook aan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Het is ook alweer een tijdje stil vanuit Ubisoft over de volgende patch, of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Cgen1984 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:02:
[...]

Herkenbaar :)

Ik neem denk ik even een paar dagen pauze :P Ben te gefrustreerd, de explosieve toename van hackers (waarvan het duidelijk zichtbaar is) draagt hier ook aan bij.
Kan je redelijk frusti van worden ja. Zeker als je een lekker potje draait en dan op het laatst niet door zon stomme deur heenkomt...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Wat is dit toch een geweldig spel, maar wat is het gedoe eromheen toch verschrikkelijk irritant! Matchmaking, verbindingsproblemen, mensen die ranked matches vroegtijdig verlaten, mensen die niets zeggen en alleen maar doen, rubberbanding in deuropeningen, onverklaarbare ranking (ben met 3.5 winrate en 1.5 killrate ineens naar koper teruggezet en werd na 2 potjes weer silver). Het is een verschrikkelijke haat-liefdeverhouding die ik nu met Siege heb ontwikkeld. Zou bijna weer terugstappen naar CS:GO, maar ja... dat is ook weer zo wat. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rexomnium op 29-02-2016 16:29 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Ebayzo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Kan je redelijk frusti van worden ja. Zeker als je een lekker potje draait en dan op het laatst niet door zon stomme deur heenkomt...
Ik zie jou altijd online, maar je speelt nooit of wil je niet met mij spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Haha komt meer omdat uplay gewoon op idle staat. Zie inderdaad weleens oude invites. Sorry (k)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

2Dutch schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Daar waren wij als vriendengroep al vrij snel achter ja, dat zorgt wel voor frustratie. Die hele killcam ook, je ziet zo slecht waar je vandaan werd geschoten, dat is namelijk een goed leermoment voor jezelf, maar ook een indicatie dat er iets niet in de haak is. Soms worden er shots afgevuurd waarbij je je echt afvraagt: kan dit (goede speler) of is het een cheater? Sowieso is het een rare engine: vrienden met een dikkere setup dan ik hebben soms belachelijke framerates zonder aanwijsbare reden. Vastzitten in hoeken waarbij je moet pronen/unpronen om weer vrij te kunnen bewegen. Als je daar last van hebt terwijl je aan het schieten bent ben je al de sjaak :( De engine lijkt niet bij het spel te passen.

Maar zal eens kijken of ik er wat meer uurtjes in kan stoppen ;) Overigens heb ik pas nog een potje of wat gespeeld met een paar Tweakers (via een maatje van me) die high level waren: leuke, relaxte gasten. Helaas een zeldzaamheid in Siege, man man wat een nodeloos gescheld en getier via de chat in het spel :P Of ben ik oud aan het worden (wait..don't answer that :+ )
Lees: https://www.reddit.com/r/...tlh/ranked_in_a_nutshell/

Ranked is op dit moment echt zo kansloos, dat je beter casual kunt spelen. Er is echt cheatersplaag gaande sinds die nieuwe update. Zonde, want het spel heeft veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online

DLC voor Juli 2016

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5Ecj3pvFhlw&feature=em-upload_owner]

Iemand schoot mij van achter, omdat ik de muur niet mocht reinforcen. Uiteindelijk opgesloten, maar dat had hij eerst niet eens door. De volgende ronde schoot hij me neer, maar het was het waard :+.

[ Voor 7% gewijzigd door fetix1 op 29-02-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ah Brazil! Lekker als defending team de aanvallers omkopen met een van de nieuwe operators. Houden wel van steekpenningen daar.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
En weer deranked naar gold 4 dankzij een disconnect. Thnx Ubisoft....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:57
*meldt zich*

Siege is best verslavend trouwens :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Ebayzo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:50:
[...]
Ah Brazil! Lekker als defending team de aanvallers omkopen met een van de nieuwe operators. Houden wel van steekpenningen daar.
Mogelijk brazil hij beweerd dat zijn source binnen ubisoft werkt. Het is de vraag of dit allemaal echt is is nog nergens bevestigd en alles gestoeld op de vorm van een helm.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
fetix1 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:01:
[video]

Iemand schoot mij van achter, omdat ik de muur niet mocht reinforcen. Uiteindelijk opgesloten, maar dat had hij eerst niet eens door. De volgende ronde schoot hij me neer, maar het was het waard :+.
zo mooi hoe hij je aan kijkt zo door de muur van... oh shit.... even de andere kant checken, nee ook dicht.. shit...

Acties:
  • +6 Henk 'm!
http://forums.ubi.com/sho...16-for-Console?p=11422488

Aub, de 2.2 patchnotes :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cgen1984 op 01-03-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Gisteren alle ranked potjes op 1 na verloren. Dus van Gold 2 naar Silver 4.

Maar ja, komende tijd maar weer even aan werken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:47:
En weer deranked naar gold 4 dankzij een disconnect. Thnx Ubisoft....
There there :> Welkom terug bij de gold peasants :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn best mooie patch notes! Vooral dat ze ook zo duidelijk laten zien waarom en waarheen ze de spawnpoints hebben veranderd. Erg nice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Dat zijn best mooie patch notes! Vooral dat ze ook zo duidelijk laten zien waarom en waarheen ze de spawnpoints hebben veranderd. Erg nice! _/-\o_
Ja dit valt me niets tegen! Erg goed. Ik moet zeggen dat ze wel steeds de issues proberen op te lossen. Wellicht komt deze game er nog wel een keer :)

Almost ESL ready ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cgen1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Ja dit valt me niets tegen! Erg goed. Ik moet zeggen dat ze wel steeds de issues proberen op te lossen. Wellicht komt deze game er nog wel een keer :)

Almost ESL ready ;)
Sterker nog, volgens mij begint deze week de ProLeague.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Als ze nu nog alle disconnect issues oplossen. Daar heb ik veel meer last van dan spawnkillers of sledge zn hamer die in de lucht blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Sterker nog, volgens mij begint deze week de ProLeague.. :X
Haha, very nice. Eens kijken hoe lang de pro's dit gaan tolereren voordat ze weer overschakelen op andere spellen. Maar goed, tis wel een drijfveer om de lopende issues aan te pakken en vooral ook GOED op te lossen.

Kan alleen maar goed uitpakken denk ik..
Klitse schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:23:
Als ze nu nog alle disconnect issues oplossen. Daar heb ik veel meer last van dan spawnkillers of sledge zn hamer die in de lucht blijft hangen.
Niet alleen jij, ik heb er ook last van als jij er uit vliegt met ranked. Super frustrerend.
Maar ik kan niet zonder jou spelen Klits O+

[ Voor 30% gewijzigd door Cgen1984 op 01-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:15:

Niet alleen jij, ik heb er ook last van als jij er uit vliegt met ranked. Super frustrerend.
Maar ik kan niet zonder jou spelen Klits O+
Ja dat is deel van het probleem en de frustratie. Bij casual haal ik mijn schouders op en join ik de volgende game weer. Maar bij Ranked heb ik niet alleen zelf een probleem maar mijn team ook. Het is ook vreemd. De ene avond totaal geen last, de andere avond meerdere keren. Hopelijk wordt het binnenkort beter.

[ Voor 20% gewijzigd door Klitse op 01-03-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Laatst online: 15-04-2024
Ligt het aan mij of is de laatste patch nogal ongedaan gemaakt? Ik ben silver 4 maar kom toch echt tegen diamond en platinum spelers regelmatig.. Zeer raar..

Soms verliezen we wel eens een 5vs4 match maar zijn dat wel 4 platinum/diamond spelers(vaak zelfs een squad), omdat je verliest tegen 4 man heb je ook nog eens kans dat je rank dan decreased terwijl het bijvoorbeeld 1 copper, 3 silver en 1 gold spelers tegen 4 platinum was..

Nu is het vaak zo dat de copper spelers helemaal niet zo slecht zijn hoor, maar er zijn vaker mensen van lvl 20/30 in mijn team die wel hard sucken en dan verlies je inderdaad wel eens met een man meer(ook als ze niet sucken verlies je wel eens tegen 4 veel hogere rank spelers).

Wat ik zelf heb gemerkt is dat als iemand de game verlaat en het wordt 5v4 de ranks bijna niet increasen/decreasen. Je speelt dan zeg maar voor niks. Het is aangegeven door ubisoft dat als degene waarvan verwacht wordt door het systeem dat er gewonnen wordt, deze match wint, hun rank niet veel bevordert en andersom.

Als je dus met een man meer wint dan krijg je als winnende partij niet veel rank increase en de verliezende partij krijgt nauwelijks rank decrease.

Maar als je dus met een man meer komt tegen 4 platinum spelers en je verliest die(die kans is bestwel aanwezig) dan decrease je wel hard, omdat het systeem verwacht dat je wint met een man meer.

Mag wel aangepast worden dit of de matchmaking moet nog nog een stukje beter waardoor je als silver/copper helemaal geen veels te hoge enemy tegenkomt

Edit: Het heeft trouwens ook voordelen: Als je namelijk gewoon tegen een (gelijkwaardige) enemy speelt en iemand in jouw team die disconnect en je wint die pot met een man minder. Als je potjes zoals deze 2/3 keer achter elkaar hebt dan ben je al meteen een rank hoger. Terwijl het mij nu ongeveer 5/6 5v5 matches kost om een rank hoger te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door N.Uckerman op 01-03-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:34:
[...]

Ja dat is deel van het probleem en de frustratie. Bij casual haal ik mijn schouders op en join ik de volgende game weer. Maar bij Ranked heb ik niet alleen zelf een probleem maar mijn team ook. Het is ook vreemd. De ene avond totaal geen last, de andere avond meerdere keren. Hopelijk wordt het binnenkort beter.
gister avond was het weer raak bij jou ja maar de avond daarvoor was er geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:18:
[...]

gister avond was het weer raak bij jou ja maar de avond daarvoor was er geen probleem :)
Precies. Dat is ook het frustrerende. Maar krijg binnenkort een andere router dus wellicht helpt dat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Precies. Dat is ook het frustrerende. Maar krijg binnenkort een andere router dus wellicht helpt dat mee.
ik moet nog steeds een keer die NAT type veranderen maar zou niet weten hoe :$ mijne is nog gewoon moderate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
en jij gister maar klagen over de ping van die Russen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
jurgenb1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:45:
[...]

ik moet nog steeds een keer die NAT type veranderen maar zou niet weten hoe :$ mijne is nog gewoon moderate :P
upnp aanzetten is de enige mogelijkheid, aangezien siege een hele reeks aan poorten nodig heeft 8)7

http://olausson.de/2-misc...warding-for-open-nat-type

zorg maar voor een firewall als je dat open wilt zetten.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Weapons sometime appear through walls. – FIXED _/-\o_

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Eboman schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:10:
[...]

Weapons sometime appear through walls. – FIXED _/-\o_
dit was echt een mega bug ja! Vaak zat dat ik een gun al door de muur zag en dus gemakkelijk een kill mee kon pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
jurgenb1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:13:
[...]

dit was echt een mega bug ja! Vaak zat dat ik een gun al door de muur zag en dus gemakkelijk een kill mee kon pakken
Ik zat meestal aan de verkeerde kant van de bug :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
CHEATER!!! :+

onee een bug die nu opgelost is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
jurgenb1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:45:
[...]

Kwestie van portforwards, er zijn nogal wat conflicterende berichten welke poorten er moeten worden open gezet, maar met de volgende poorten is je NAT sowieso open:

50000-65535 UDP
10000-15000 UDP
3074 TCP/UDP
6015 TCP/UDP

Of je bent lui en je zet UPnP aan, maar dat is uit veiligheidsoverwegingen niet aan te raden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ik heb geen last van poorten, UPnP staat uit, maar de poorten ook niet apart open gezet.
Misschien ook wel het verschil tussen verschillende modems/routers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

pica schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:45:
[...]

Kwestie van portforwards, er zijn nogal wat conflicterende berichten welke poorten er moeten worden open gezet, maar met de volgende poorten is je NAT sowieso open:

50000-65535 UDP
10000-15000 UDP
3074 TCP/UDP
6015 TCP/UDP

Of je bent lui en je zet UPnP aan, maar dat is uit veiligheidsoverwegingen niet aan te raden.
dat is een belachelijke port range 8)7 nooit dat ik dat allemaal open ga gooien. Ik heb met regelmaat een Open NAT type, andere momenten Moderate, UPnP altijd uit staan.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Farscape2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:17:
[...]

dat is een belachelijke port range 8)7 nooit dat ik dat allemaal open ga gooien. Ik heb met regelmaat een Open NAT type, andere momenten Moderate, UPnP altijd uit staan.
Klopt inderdaad :-) . Het schijnt dat ze een random UDP poort gebruiken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pica schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Klopt inderdaad :-) . Het schijnt dat ze een random UDP poort gebruiken.
Vandaar dat wordt aangeraden (vanuit Uplay iig) Upnp open te zetten. Dan heb je dus ook die random udp poort open. Veilig is anders, maar het werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Patch 2.2 komt eerder voor consoles: https://twitter.com/Rainbow6Game/status/704639031385169921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
De objective Blacker than Black staat bij mij nog steeds open in Uplay. Hierbij zeggen ze dat je alle Situations met succes moet afronden. Echter heb ik dit al gedaan en allemaal op 3 sterren. Waarom krijg ik deze objective niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:21
Heb je de Barlet universiteit scenario ook gewonnen? Dat is dat je met gasmaskers door een gele mist moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Jep, die heb ik wel gewonnen maar staat verder geen ster bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Mocht iemand het interessant vinden weer een compilatie van mijn kant. Alvast bedankt voor het kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

MrAelon schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:16:
Mocht iemand het interessant vinden weer een compilatie van mijn kant. Alvast bedankt voor het kijken!

[video]
Het einde doet het hem :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

DeFries schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:52:
De objective Blacker than Black staat bij mij nog steeds open in Uplay. Hierbij zeggen ze dat je alle Situations met succes moet afronden. Echter heb ik dit al gedaan en allemaal op 3 sterren. Waarom krijg ik deze objective niet?
Ik heb dat met de Ranked challenge "Play 50 Ranked matches". En daarmee de laatste challenge "Complete all challenges" :) Heb al meer matches gespeeld maar die staat nog steeds open.

De R6 stat page online toont bij geen enkele speler ook de rank die ze hebben ingame, zal wel een sync error zijn vanuit Ubisoft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Farscape2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Ik heb dat met de Ranked challenge "Play 50 Ranked matches". En daarmee de laatste challenge "Complete all challenges" :) Heb al meer matches gespeeld maar die staat nog steeds open.

De R6 stat page online toont bij geen enkele speler ook de rank die ze hebben ingame, zal wel een sync error zijn vanuit Ubisoft .
De ranks op de website hebben het bij mij nooit gedaan. Ik zie enkel bij één iemand een rank staan en die klopt voor geen meter.

Ik heb die Achievement een tijdje terug unlocked, was bugged. Ik wacht er alleen op tot dat die van de 50 Terrorist Hunt matches nog unlocked wordt. Heb al veel meer TH games gespeeld en er staat niets over wins of online matches. Wil ook graag die laatste afgetikt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:02:
[...]

De ranks op de website hebben het bij mij nooit gedaan. Ik zie enkel bij één iemand een rank staan en die klopt voor geen meter.

Ik heb die Achievement een tijdje terug unlocked, was bugged. Ik wacht er alleen op tot dat die van de 50 Terrorist Hunt matches nog unlocked wordt. Heb al veel meer TH games gespeeld en er staat niets over wins of online matches. Wil ook graag die laatste afgetikt hebben :)
Gewoon support ticket aanmaken, heb ik ook gedaan voor die 50 ranked matches. Ik had de uplay points nodig voor 20% kortings bon dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
En die van 50 matches is bij mij gisteren pas unlocked. Waar kun je een ticket aanmaken bij Ubisoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Via de Ubisoft site.
Heb ik ook gedaan.
Duurt en dag en dan is het unlocked.
Paar dagen later kreeg ik pas de bevestiging in de mail.
En idd weer gratis uplay points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Haha thanks, verveelde me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

melantrix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:09:
[...]

Gewoon support ticket aanmaken, heb ik ook gedaan voor die 50 ranked matches. Ik had de uplay points nodig voor 20% kortings bon dus :9
Dat ze dan eens uitvogelen waar het aan ligt dat stats niet correct gesynced worden... kan de support afdeling zich ook weer focusen op wat belangrijkere werkzaamheden dan club actions manueel unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farscape2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Dat ze dan eens uitvogelen waar het aan ligt dat stats niet correct gesynced worden... kan de support afdeling zich ook weer focusen op wat belangrijkere werkzaamheden dan club actions manueel unlocken ;)
Ik ben voor. Als is het wel zo dat dit uplay support is en dat nogal veel afdelingen heeft. Gene die ik gesproken heb is iemand van NL office en die doet voornamelijk dingen van account e.d. updaten etc (zover ik het begrijp iig)

no resources misused dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
De afgelopen dagen heb ik mij helemaal omhoogg ewerkt van Silver 1 naar Gold 1. De rank leek goed te werken. Nu log ik in en ben ik weer Copper 1? Waarschijnlijk moet ik gewoon eventjes wachten en als ik straks inlog ben ik weer Gold 1, maar hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
N.Uckerman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:46:
De afgelopen dagen heb ik mij helemaal omhoogg ewerkt van Silver 1 naar Gold 1. De rank leek goed te werken. Nu log ik in en ben ik weer Copper 1? Waarschijnlijk moet ik gewoon eventjes wachten en als ik straks inlog ben ik weer Gold 1, maar hebben meer mensen hier last van?
ik heb hier gelukkig nog nooit iets van gemerkt :) platinum I forever!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
jurgenb1990 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:51:
[...]

ik heb hier gelukkig nog nooit iets van gemerkt :) platinum I forever!!!!!
Ik heb dit eigenlijk altijd al gehad. De potjes die ik speel als ik inlog als een copper 1 die speel ik dan in principe ook voor spek en bonen.. Wantja ik kan dan wel stijgen naar bv copper 3, maar als ik na een paar uur inlog dan ben ik weer gewoon gold 1 dus dan heb ik eigenlijk voor niks gespeeld.

Echt jammer! Start gewoon soms de game op en als ik dan copper 1 zou zijn(komt niet heel vaak voor) dan sluit ik maar weer af want alles wat ik doe heeft geen zin. Dus dan kan ik gewoon niet spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Synchroniseert uplay dan misschien niet goed bij jou?

Ik heb alleen na de updates van het spel 2x een verandering gehad.
Verder nog nooit iets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
MadMax12 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:20:
Synchroniseert uplay dan misschien niet goed bij jou?

Ik heb alleen na de updates van het spel 2x een verandering gehad.
Verder nog nooit iets raars.
Ik heb wel vaak als ik inlog als copper 1 dan sluit ik het spel af. Sluit ik Uplay en Steam(steam voor zekerheid) en dan start ik 'm opnieuw op en dan ben ik wel weer mijn goede rank. Vanmorgen was dat echter anders, en bleef ik copper 1 houden.

Dus dat het aan het synchroniseren ligt zou bestwel kunnen aangezien ik meestal wel de goede rank krijg na het herstarten van Uplay. Nu komt dit dus regelmatig voor en kan ik het vaak verhelpen door bovenstaande, maar heel soms, zoals vanmrgen, werkt het weer niet en moet ik gewoon een paar uur wachen totdat ik met mijn eigen rank kan spelen.

Iemand met wat technische kennis hier die mij wat tips kan geven hier? Zou in iedergeval geweldig zijn.

In iedergeval alvast bedankt voor de moeite!

Edit: Wat trouwens ook raar is, is dat ik een ander data centrum heb als ik ik de game opstart als copper 1. Ik heb ingesteld dat ik alleen maar West-Europa als data centrum wil en heb dit dus altijd. Vaak als ik inlog als copper 1 dan heb ik vaak andere Data centra, iets wat dus ook niet overeenkomt met mijn instellingen.

Edit2: Nu net weer ingelogt en ben weer Gold 1..

[ Voor 14% gewijzigd door N.Uckerman op 02-03-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
N.Uckerman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Ik heb wel vaak als ik inlog als copper 1 dan sluit ik het spel af. Sluit ik Uplay en Steam(steam voor zekerheid) en dan start ik 'm opnieuw op en dan ben ik wel weer mijn goede rank. Vanmorgen was dat echter anders, en bleef ik copper 1 houden.

Dus dat het aan het synchroniseren ligt zou bestwel kunnen aangezien ik meestal wel de goede rank krijg na het herstarten van Uplay. Nu komt dit dus regelmatig voor en kan ik het vaak verhelpen door bovenstaande, maar heel soms, zoals vanmrgen, werkt het weer niet en moet ik gewoon een paar uur wachen totdat ik met mijn eigen rank kan spelen.

Edit: Wat trouwens ook raar is, is dat ik een ander data centrum heb als ik ik de game opstart als copper 1. Ik heb ingesteld dat ik alleen maar West-Europa als data centrum wil en heb dit dus altijd. Vaak als ik inlog als copper 1 dan heb ik vaak andere Data centra, iets wat dus ook niet overeenkomt met mijn instellingen.
Hmm, ondanks dat ik een redelijk neutrale win/loss ratio heb ben ik al 2 weken copper 1. Heb me er eigenlijk maar een beetje bij neergelegd en heb er nooit bij stilgestaan dat het een bug kan zijn :+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Pagina: 1 ... 33 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.