Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Nee, helaasch dan. We moeten je dus gewoon op je woord geloven!Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:11:
[...]
Ik weet het niet, kan het ook niet terugkijkenSpeelde iig met Sam want we waren Engels an't lullen.
Default blanke hetero
Nee natuurlijk niet. Ik gun anderen soms een overwinning omdat ik zo lief ben, maar verliezen op skill? echt niet.Cgen1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:00:
[...]
Klits klits klits, maar jij verliest toch nooit?
Dat komt omdat Ubisoft de ranking blijft aanpassen, ik weet ook niet welke maatstaf zij hanteren maar dit is wat ze hebben aangegeven.Frank1973 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:47:
Leuk zo'n patch, van zilver 4 naar zilver 2 zonder te spelen.. Beetje vreemd
Dat is nog best een kleine derank... bij de laatste patch op de PC ben ik van gold II naar silver III gegaan. Anderen zelfs van silver II of III naar copper I....Frank1973 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:47:
Leuk zo'n patch, van zilver 4 naar zilver 2 zonder te spelen.. Beetje vreemd
Maar zoals aangegeven. Ubisoft sleutelt er nogal eens aan... En ik heb nog geen richtlijn gevonden in hun systeem van ranks bijstellen. Lijkt wat random als je het mij vraagt..
2 ranked potjes en ben brons 3....
ik ken een tweaker die er jaloers op is met z'n koper 1 (kuch kuch farscape..)
in iedergeval wel genoten en was lachen
Ik heb het zelfs tot Silver 3 geschopt in een avondje tweakers volgens mij. BAMColdbullet schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:28:
zo gister avond even gespeeld met wat tweakers, en wat denk je!
2 ranked potjes en ben brons 3....
ik ken een tweaker die er jaloers op is met z'n koper 1 (kuch kuch farscape..)
in iedergeval wel genoten en was lachen
Default blanke hetero
Gisteren avond/nacht een wat ranked met randoms gedaan, gelukkig in een redelijk team.
Geloof dat ik nu copper 4 ben dus de weg naar boven weer gevonden haha
Start 'm net op ben ik copper 3(terwijl ik als silver 4 was gestopt gister). Speel twee potjes die ik win en stijg naar copper 4(als ik bonus na de match mag geloven). Ik wil nog een derde potje spelen, na kwartier lang met de matchmaking te hebben gesukkeld toch maar eventjes de game opnieuw opgestart. Zie ik dat ik silver 2 ben? Gewoon opeens van het opnieuw opstarten?
Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over geven?
Het enige wat hierover met zekerheid gezegd kan worden is dat ze bezig zijn de ranking te optimaliseren en te fine tunen. Kan zijn dat de eerste rank die je zag (copper 3) niet klopte en dat je dus eigenlijk van silver 4 naar silver 1 a 2 bent gezakt. Maar goed, dat weten we nooit zekerN.Uckerman schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:28:
Deze keer kom ik niet klagen haha, maar hoe werkt die rank dan nu precies?
Start 'm net op ben ik copper 3(terwijl ik als silver 4 was gestopt gister). Speel twee potjes die ik win en stijg naar copper 4(als ik bonus na de match mag geloven). Ik wil nog een derde potje spelen, na kwartier lang met de matchmaking te hebben gesukkeld toch maar eventjes de game opnieuw opgestart. Zie ik dat ik silver 2 ben? Gewoon opeens van het opnieuw opstarten?
Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over geven?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Default blanke hetero
Verwijderd

incl aces
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2016 22:59 ]
jeez, fijne score. Wachten duurde wat lang dus was weer gedropped van TS. Maar eerder op de avond wel wat leuke potjes gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:59:
ook nog even lekker potje gehad met wat mensen van de ts! [afbeelding]
incl aces
Default blanke hetero
Nu heb ik weer hoop:D
Verwijderd
En andere, waaronder ikzelf, omhoog. 5 ranks zelfs. Blijkbaar werd je na de patch geplaatst waar je eerder ook had moeten zitten.Cgen1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:02:
[...]
Dat is nog best een kleine derank... bij de laatste patch op de PC ben ik van gold II naar silver III gegaan. Anderen zelfs van silver II of III naar copper I....
Maar zoals aangegeven. Ubisoft sleutelt er nogal eens aan... En ik heb nog geen richtlijn gevonden in hun systeem van ranks bijstellen. Lijkt wat random als je het mij vraagt..
Van gisteravond nog wat unedited footage van onze ranked match:Ethnic schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:22:
Spiff show me the goodies man!
- Qayserian
- TRS.huskyym
- Giga_nl
- Seroczynski
- Spiff.
1/2
[YouTube: https://youtu.be/PGDuJrKzyew]
2/2
[YouTube: https://youtu.be/TSUwonrjZqc]
[ Voor 10% gewijzigd door avanreijn op 20-02-2016 15:04 ]
Kan ik ook met jullie spelen.
uplay: Zieki
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Das apart, dus ik had altijd al in deze rank moeten zitten... Ik heb na twee aanpassingsrondes (DLC drop en de patch erna) in totaal 9 ranks verloren. Ik zit nu alweer sinds de laatste update vast op copper 1, net als Sam (onze resident Brit). Ook na win streaks waarin mede-tweakers wel ranken en ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:49:
Blijkbaar werd je na de patch geplaatst waar je eerder ook had moeten zitten.
Ga niet zeggen dat ik platinum of diamond had moeten zijn, maar copper 1... Waarschijnlijk als ze weer een aanpassing doen, introduceren ze speciaal voor mij de Natte Krant categorie en zal ik tot in het einde der tijden Natte Krant 1 zijn.... Of ik mag straks enkel nog als recruit spelen....
Ubi, y u hate me?
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Verwijderd
Nee geen idee of dat echt zo is hoor. Ik vind t gewoon leuk om te zeggen dat ik wel in plat thuis hoorFarscape2 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:24:
[...]
Das apart, dus ik had altijd al in deze rank moeten zitten... Ik heb na twee aanpassingsrondes (DLC drop en de patch erna) in totaal 9 ranks verloren. Ik zit nu alweer sinds de laatste update vast op copper 1, net als Sam (onze resident Brit). Ook na win streaks waarin mede-tweakers wel ranken en ik niet.
Ga niet zeggen dat ik platinum of diamond had moeten zijn, maar copper 1... Waarschijnlijk als ze weer een aanpassing doen, introduceren ze speciaal voor mij de Natte Krant categorie en zal ik tot in het einde der tijden Natte Krant 1 zijn.... Of ik mag straks enkel nog als recruit spelen....
Ubi, y u hate me?
Maar ze baseren je score in dit spel niet op individuele performance maar team perf. Mocht je dus altijd met 'slechte' spelers spelen kom je nooit veel hoger uit.
Dat gezegd, boeie wat je rank is. Als je maar plesier heb!
idd, ik hang tussen gold 3 en zilver 1Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Nee geen idee of dat echt zo is hoor. Ik vind t gewoon leuk om te zeggen dat ik wel in plat thuis hoor
Maar ze baseren je score in dit spel niet op individuele performance maar team perf. Mocht je dus altijd met 'slechte' spelers spelen kom je nooit veel hoger uit.
Floksor
Merendeel is Silver/Gold en een aantal hikken tegen Platinum /Diamond aan...Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:31:
Mocht je dus altijd met 'slechte' spelers spelen kom je nooit veel hoger uit.
Wat het mooiste is als we een squad hebben met copper/bronze/goud/platinum, geen enkele tegenstander gelooft dat die squad pre-made is, en dan kun ze met regelmaat verrassen.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Haha klopt ja. Gisterochtend wat heerlijke matches gehad waar we een paar keer comeback victories hadden. De tegenstanders waren niet makkelijk (paarx platinum erbij) maar door goed samenspel gewoon gewonnen. In tijden niet zzo'n lekkere streak gehad.Farscape2 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:53:
[...]
Merendeel is Silver/Gold en een aantal hikken tegen Platinum /Diamond aan...
Wat het mooiste is als we een squad hebben met copper/bronze/goud/platinum, geen enkele tegenstander gelooft dat die squad pre-made is, en dan kun ze met regelmaat verrassen.
Maar eh farscape.. Ik zou maar uitkijken.. Die natte krant categorie is een directe format c:\
Helaas konden we met 4 tegen 5 weinig beginnen. Niks aan te doen. Gelukkig hadden we al een paar wins om het te compenseren.Poulske schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:44:
Aah godverdomme, excuus voor de disconnect van zojuist Klitse, Uffeltje, Bigopti en Henkpinky. Mijn stroom viel uit.
Aah dat is balen man, voel me wel schuldig.Klitse schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:01:
[...]
Helaas konden we met 4 tegen 5 weinig beginnen. Niks aan te doen. Gelukkig hadden we al een paar wins om het te compenseren.
Mwah, daar kun je toch niks aan doen. Is maar een spelletje he.Poulske schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:26:
[...]
Aah dat is balen man, voel me wel schuldig.
Ik werd een aantal keer opeenvolgend echt genaaid doodgeschoten (enemies naar buiten, Teamkillen zonder enige reden en dan vervolgens weer leaven) dat het me even niet meer boeide en me niet meer kon focussen op de game... Ik las laatst dat iemand van jullie zei dat je dan moet blijven doorspelen.. T heeft in ieder geval geholpen! Van silver 2 naar gold 1 gegaan.
Moet t spel nu wel even laten voor wat t is.. Anders overspeel ik mezelf en verlies ik de interesse.
Wat vinden jullie van enemies die naar buiten komen en je op die manier doodschieten? Moet ik stoppen met zeiken of vinden jullie het net zo irritant?
bl44t
Misschien niet de reactie waarop je gehoopt had, maar je moet stoppen met zeikenYaaD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:39:
Wat vinden jullie van enemies die naar buiten komen en je op die manier doodschieten? Moet ik stoppen met zeiken of vinden jullie het net zo irritant?
hehe ik hoopte niet per se op een reactie van iemand die het met me eens is hoorSeroczynski schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:10:
[...]
Misschien niet de reactie waarop je gehoopt had, maar je moet stoppen met zeikenHet is een viable tactic die zeker risico's met zich meebrengt. Je dient als attacker ten alle tijden op je hoede te zijn voor enemies. Het benaderen van of je in de omgeving bevinden van een doel (house, airplane, whatever) is daar ook onderdeel van.
bl44t
Ik haat het ook als je in de ontvangende positie bent.YaaD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:15:
[...]
hehe ik hoopte niet per se op een reactie van iemand die het met me eens is hoorIk word alleen zo nu en dan onaangenaam verrast door iemand die ineens naast me uit een raam klimt en me daardoor direct kapot kan schieten.. Krijg dan helaas te laat de melding dat er enemies buiten zijn en dan al dood ben
. Zeker met Pulse is die tactiek erg viable
***kuch***
Moet zeggen dat bij airplane de houten deur open trekken op de vleugel een goed plekje is, waarbij je zowel naar de achterdeur als voordeur kunt kijken zonder dat de autospotting afgaat.

Dat is idd een plek die je bij die level goed in de gaten moet houden.avanreijn schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:42:
[...]
Moet zeggen dat bij airplane de houten deur open trekken op de vleugel een goed plekje is, waarbij je zowel naar de achterdeur als voordeur kunt kijken zonder dat de autospotting afgaat.
Daar zit regelmatig iemand.
Ook een leuke plek om naar binnen te gaan(weinig nut als het Cargo is).
Verwachten niet heel veel.
[ Voor 8% gewijzigd door jurgenb1990 op 22-02-2016 12:09 ]
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Niets aan te doen.Poulske schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:26:
[...]
Aah dat is balen man, voel me wel schuldig.
Na het potje is de rest gestopt en ben ik met wat anderen verder gegaan. Tweemaal verloren, waardoor ik weer op brons 4 terug ben gekomen waarmee ik de avond ook begon.
Wel leuke potten gehad, ook toen we begonnen in casual.
[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 22-02-2016 12:20 ]
Default blanke hetero
dat is gewoon blijven oefenen, je leert het vanzelf. Gewoon vaak de kerel spectaten die bovenaan de game staat. Zie je handige tips en positiesEbayzo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:03:
Gister beetje solo casual gespeeld en heel even met wat Tweakers, maar dit ging (iig van mijn kant) niet geweldig dus maar snel weer gestopt

http://www.gamemania.nl/D...20SIEGE%20EDITION&opt=all
[ Voor 8% gewijzigd door Poulske op 22-02-2016 13:14 ]
Als het slecht gaat hoef je wat mij betreft niet meteen weg te gaan hoorEbayzo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:03:
Gister beetje solo casual gespeeld en heel even met wat Tweakers, maar dit ging (iig van mijn kant) niet geweldig dus maar snel weer gestopt
bl44t
Leef je nog? Wanneer kom je weer spelen? Hebben je al een tijdje niet gezien en ik moet geboost worden naar platinumjurgenb1990 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:11:
[...]
dat is gewoon blijven oefenen, je leert het vanzelf. Gewoon vaak de kerel spectaten die bovenaan de game staat. Zie je handige tips en posities
Oh, nee, maar soms weet je dat het gewoon niet meer beter gaat worden (terwijl je ook biertjes zit te drinken op een lazy sunday)YaaD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:16:
[...]
Als het slecht gaat hoef je wat mij betreft niet meteen weg te gaan hoorIedereen heeft up en downs tijdens de game en de kunst is dan om toch ff door te pakken en je weer te focussen op de game. Vaak gaat het dan wel beter!
Default blanke hetero
ik had een week skivakantieKlitse schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:46:
[...]
Leef je nog? Wanneer kom je weer spelen? Hebben je al een tijdje niet gezien en ik moet geboost worden naar platinum
Ik dacht je gewoon een week lang casual blitz had gespeeld alleen maar om op te scheppen dat het een makkelijk spelletje is. Maar skivakantie was natuurlijk ook een optie.
En je hebt je niet afgemeld!
sorry ik zal me volgende keer afmeldenMadMax12 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:29:
En daar kun je niet gamen??
En je hebt je niet afgemeld!
Verwijderd
'k heb nog een dikke game laptop te koopjurgenb1990 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:54:
[...]
sorry ik zal me volgende keer afmeldenmijn laptop trekt siege niet en mijn pc is te groot om mee te nemen
en met al dat bier drinken daar was ik toch niet helemaal helder
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 17:16 ]
Zoek eens op ts in dit topicJinxz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:08:
Kan iemand het adres van de teamspeak server delen waar veel tweakers op zitten?
Signature
Rank matchmaking wordt een beetje veranderd..
Ts4.Ddns.netJinxz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:08:
Kan iemand het adres van de teamspeak server delen waar veel tweakers op zitten?
[ Voor 39% gewijzigd door Melantrix op 23-02-2016 07:29 ]
Op zich wel nice, maar.. "you could see an increase in matchmaking queue times".melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:29:
http://forums.ubi.com/sho...s?p=11399227#post11399227
Rank matchmaking wordt een beetje veranderd..

Alsof t soms al niet lang genoeg duurtUffeltje schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:55:
[...]
Op zich wel nice, maar.. "you could see an increase in matchmaking queue times".
bl44t
gisteren duurde het laden al veel te lang..... overigens is de matchmaking in ranked wel echt een stuk beter.Uffeltje schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:55:
[...]
Op zich wel nice, maar.. "you could see an increase in matchmaking queue times".
Ik draai op dit moment de volgende configuratie thuis:
i7 860 socket 1156 processor
Asus P7P55D moederbord met 8GB kingston geheugen.
Gigabyte GTX 960 2GB videokaart
Ik speel voornamelijk R6 maar het ziet eruit als een spel uit 1990 omdat mijn pc het niet aankan..
Ik zoek een upgrade en denk te weten dat een nieuwe CPU, moederbord en geheugen me daar mee gaat helpen. Zou ik daarmee de grafische pracht mee op kunnen schroeven of moet ik daarvoor ook mijn grafische kaart een update geven? Ik draai nu alles op low en zou graag naar medium high gaan.
Ik heb de volgende set in gedachten: https://azerty.nl/0-5739-...x-4-gb-ddr4-2666-mhz.html
bl44t
Bottleneck in jouw systeem lijkt mij de processor. Die zou ik inderdaad eerst een upgrade geven (met moederbord erbij). Geheugen kost geen reet tegenwoordig dus 16 gb erbij en dan eens kijken hoe het gaat. GPU kan maar hoeft denk ik niet.YaaD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:19:
Technisch vraagje:
Ik speel voornamelijk R6 maar het ziet eruit als een spel uit 1990 omdat mijn pc het niet aankan..
Ik zoek een upgrade en denk te weten dat een nieuwe CPU, moederbord en geheugen me daar mee gaat helpen. Zou ik daarmee de grafische pracht mee op kunnen schroeven of moet ik daarvoor ook mijn grafische kaart een update geven? Ik draai nu alles op low en zou graag naar medium high gaan.
Ik heb de volgende set in gedachten: https://azerty.nl/0-5739-...x-4-gb-ddr4-2666-mhz.html
En kijk ff wat losse onderdelen kosten. Wellicht heb je geen nieuwe processorkoeler nodig en kun je af met een andere processor/mobo (ga je bijvoorbeeld overclocken?)
Houd er verder even rekening mee dat wanneer je een OEM licentie van windows hebt en je je moederbord vervangt, je windows niet meer te activeren is. Dit is wel op te lossen door microsoft support te mailen/bellen maar duurt wel ff.
[ Voor 15% gewijzigd door Klitse op 23-02-2016 11:29 ]
http://nl.hardware.info/r...-siege-getest-met-22-gpus
Op basis van deze review een 980Ti gekocht en moet zeggen dat ze inderdaad accuraat waren met de resultaten.
Ik draai Siege op i7-2600k @4,4Ghz, 16GB RAM en een 960 2GB die een klein beetje overclocked is. Ik heb de settings op medium/high draaien om zeker te zijn van een constante FPS van 60, al is dat enkel op Yacht af en toe niet mogelijk.YaaD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:19:
Technisch vraagje:
zozo mag wat kosten kerel. Je zult wel tevreden zijn met het resultaat denk ik! Zal wel spelen als een trein. Ik zie inderdaad de resultaten..avanreijn schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:34:
Check ook even deze benchmark/test van de concurrent
http://nl.hardware.info/r...-siege-getest-met-22-gpus
Op basis van deze review een 980Ti gekocht en moet zeggen dat ze inderdaad accuraat waren met de resultaten.
op 1920x1080 moet ik toch 100FPS kunnen halen (haal ik nu ook met mijn huidige systeem) maar de vraag is of ik dat 475 euro waard vindt.. Ga het overwegen. bedankt voor het advies
bl44t
Heb zelf een i7 3770, 16gb dd3 en een gtx 970 (asus strix) game draait hier ook als een zonnetje.YaaD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:22:
[...]
zozo mag wat kosten kerel. Je zult wel tevreden zijn met het resultaat denk ik! Zal wel spelen als een trein. Ik zie inderdaad de resultaten..
op 1920x1080 moet ik toch 100FPS kunnen halen (haal ik nu ook met mijn huidige systeem) maar de vraag is of ik dat 475 euro waard vindt.. Ga het overwegen. bedankt voor het advies
Speel wel in een iets hogere resolutie 1920 x 1200 maar dat heeft weinig impact.
Psn: stone-face-lock
Had je geluk dat je niet in die trap liep. Maar verder leuk gedaan.tommiboy96 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:00:
Voor de liefhebbers nog een rainbow filmpje. We hebben even een nieuwe tactiek uitgeprobeerd
[video]
ja 5 schilden is echt cool. Dat win je bijna altijd als je wat smokes hebttommiboy96 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:00:
Voor de liefhebbers nog een rainbow filmpje. We hebben even een nieuwe tactiek uitgeprobeerd
[video]
Ja haha, dat scheelde niet veelKlitse schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Had je geluk dat je niet in die trap liep. Maar verder leuk gedaan.
Na de update van vandaag zou de rank-matchmaking beter zijn omdat je dan met en tegen mensen zou komen die ongeveer ook jou rank zijn. De wachttijden zouden iets hoger worden, maar naar mijn eigen ervaring moet ik zeggen dat de matchmaking prima werkt. Heb altijd binnen een minuutje(soms twee) een game gevonden dus blijkbaar is daaraan ook gewerkt.
Ik kwam de heledag met en tegen mensen die ongeveer mijn rank waren, op EEN potje na. Ik kwam opeens tegen mensen (die denk ik een squad waren) waarvan 3 diamond en 2 platinum en allemaal 100+ clearence level (ik ben zilver). Deze speelden echt extreem goed. Ik heb nu al een paar dagen geen hackers gezien en dacht dat deze grotendeels uit het spel waren gegooid. Ik heb de match opgenomen en ik zou eens willen weten of deze gasten hackte of dat wij gewoon extreem hard geraped zijn. Want deze gatsen speelden, als ze niet zouden hacken, wel extreem ziek moet ik eerlijk zeggen. Normaal herken ik hackers meteen, maar bij deze gasten zit ik met twijfel. Soms had ik zoiets van hoe weten ze dat ik hier ben, maar vaak leek het ook gewoon alsof het gewoon goed gespeeld was.
Bekijk dit filmpje en oordeel zelf, hopelijk kunnen jullie mij wat meer duidelijkheid geven:
http://plays.tv/video/56ccef5e7ccf24aaf5
Verder heb ik een nog een filmpje waarvan ik niet ga zeggen wat er gebeurd om het spannend te houden. Ik wist in iedergeval niet dat het mogelijk was en heb dus ook nog nooit eerder gezien( ook niet op youtube):
http://plays.tv/video/56ccf64c1b9a4dac1b
Edit: Zie dat de video's er nogal haperend op staan, hopelijk is dat morgenvroeg weg want andere mensen die met plays.tv hebben opgenomen hebben dit niet, misschien is ie nog nt uploaden..
[ Voor 5% gewijzigd door N.Uckerman op 24-02-2016 01:34 ]
2 dingen die gelijk al verraden dat het cheaters zijn: ze spelen extreem aggresief, op een map met zoveel entrances durven ze continu buiten te lopen en weten ze je altijd te vinden. Daarnaast heeft preshot een 8.7 w/l ratio en een 3.2 k/d wat op diamond level zeer onwaarschijnlijk is. Reporten en ze zullen snel gebanned worden. Bye accountN.Uckerman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 01:25:
Hier twee filmpjes die ik helaas niet kan posten omdat tweakers niet werkt met plays.tv dus moet maar eventjes de links neerzetten.
Na de update van vandaag zou de rank-matchmaking beter zijn omdat je dan met en tegen mensen zou komen die ongeveer ook jou rank zijn. De wachttijden zouden iets hoger worden, maar naar mijn eigen ervaring moet ik zeggen dat de matchmaking prima werkt. Heb altijd binnen een minuutje(soms twee) een game gevonden dus blijkbaar is daaraan ook gewerkt.
Ik kwam de heledag met en tegen mensen die ongeveer mijn rank waren, op EEN potje na. Ik kwam opeens tegen mensen (die denk ik een squad waren) waarvan 3 diamond en 2 platinum en allemaal 100+ clearence level (ik ben zilver). Deze speelden echt extreem goed. Ik heb nu al een paar dagen geen hackers gezien en dacht dat deze grotendeels uit het spel waren gegooid. Ik heb de match opgenomen en ik zou eens willen weten of deze gasten hackte of dat wij gewoon extreem hard geraped zijn. Want deze gatsen speelden, als ze niet zouden hacken, wel extreem ziek moet ik eerlijk zeggen. Normaal herken ik hackers meteen, maar bij deze gasten zit ik met twijfel. Soms had ik zoiets van hoe weten ze dat ik hier ben, maar vaak leek het ook gewoon alsof het gewoon goed gespeeld was.
Bekijk dit filmpje en oordeel zelf, hopelijk kunnen jullie mij wat meer duidelijkheid geven:
Verder heb ik een nog een filmpje waarvan ik niet ga zeggen wat er gebeurd om het spannend te houden. Ik wist in iedergeval niet dat het mogelijk was en heb dus ook nog nooit eerder gezien( ook niet op youtube):

Mijn god. Dat je hier nog twijfels over hebt...N.Uckerman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 01:25:
Hier twee filmpjes die ik helaas niet kan posten omdat tweakers niet werkt met plays.tv dus moet maar eventjes de links neerzetten.
Edit: Zie dat de video's er nogal haperend op staan, hopelijk is dat morgenvroeg weg want andere mensen die met plays.tv hebben opgenomen hebben dit niet, misschien is ie nog nt uploaden..

Die is wel duidelijk ja. Overigens hapert het nog steeds en zijn je video's daarom slecht te kijken.N.Uckerman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 01:25:
Haha, kudo's voor jou dat je met zo'n filmpje nog steeds zo voorzichtig bent om te zeggen of het nou cheaters zijn of nietN.Uckerman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 01:25:
Wat spriggaNNN zegt, reporten en vervolgens ze niet meer tegenkomen
Default blanke hetero
Ik hoop dat je ze al hebt aangegeven? Kansloze sukkels.
Gisteren in casual ook nog een hacker tegengekomen. Van een team waar ik al eens tegen hebt gespeeld in een ranked match. Welke we toen hebben verslagen met 5-4 en ook al dachten dat er een van aan het cheaten was.
MsT was het team geloof ik. Die zat me gewoon te volgen door de muren. Ik speelde samen met Etitius volgens mij en hij gaf ook al aan dat ie steeds precies wist waar hij zat en dat ie door de muur werd gevolgd.
[ Voor 58% gewijzigd door Cgen1984 op 24-02-2016 10:51 ]
had ook iemand het tweede filmpje bekeken? Ik wist echt niet dat er een draw uit een ronde kon komen!
Sorry dan nog voor de slechte kwaliteit van de video. Erg raar.. normaal heb ik dit niet als ik opneem. Zal wel erg vervelend zijn geweest om de video uberhaupt te kijken met zulke kwaliteit.. excuses!
Een defending operator die nieuwe camera's kan plaatsen. Die hadden we volgens mij al wel voorzien. Wat het nut gaat zijn van gunshields is nog even afwachten. Het voorkomt dat je makkelijk geheadshot wordt waarschijnlijk maar je body is nog wel exposed. Ben benieuwdltommiboy96 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:58:
Interessante video mbt de nieuwe operators
[video]
http://www.thefirearmblog...7/ajax-machine-gun-armor/
Bestaat in het echt ook dus het zal wel nut hebben, Normaal zou je een kevlar helm dragen tegen headshots. Niet dat die alles tegen houden maar licht kaliber zou het wel tegen moeten kunnen houden.
Maar die zijn alleen handig als je prone gaat. Dat kan ik sommige situaties wel handig zijn maar dit schijnt een attacking operator te zijn en dan is prone gaan toch een minder voorkomende situatie.avanreijn schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:41:
Rifle met schild
http://www.thefirearmblog...7/ajax-machine-gun-armor/
Bestaat in het echt ook dus het zal wel nut hebben, Normaal zou je een kevlar helm dragen tegen headshots. Niet dat die alles tegen houden maar licht kaliber zou het wel tegen moeten kunnen houden.
Ah het eerste speculatie filmpje dat met wat nieuwe en stevige bewijzen komt.. ben benieuwd. Vooral die camera chick lijkt me wel goed.tommiboy96 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:58:
[video]
Dat rifleshield dat headshots tegen houd.. dat is wel heftig. Dan worden de peak battles ERG lastig te winnen tegen die operator.
Je hoeft als defender vaak die peakbattle niet aan te gaan omdat de attacker vanzelf een keer moet pushen. Tenzij de defuser op bomb natuurlijk geplant is...Cgen1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:35:
[...]
Ah het eerste speculatie filmpje dat met wat nieuwe en stevige bewijzen komt.. ben benieuwd. Vooral die camera chick lijkt me wel goed.
Dat rifleshield dat headshots tegen houd.. dat is wel heftig. Dan worden de peak battles ERG lastig te winnen tegen die operator.
Okay, let me rephrase.Klitse schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Je hoeft als defender vaak die peakbattle niet aan te gaan omdat de attacker vanzelf een keer moet pushen. Tenzij de defuser op bomb natuurlijk geplant is...
Als de attacker om de hoek komt zetten, het zij gepeaked of gewoon sidesteppend... een headshot maken wordt dan een stuk lastiger. Wat je als defender wel graag wil doen aangezien je wapens minder damage doen.
Klopt, maar zijn grote nadeel dan is dat ie maar weinig ziet, dus hij zal eerst zeker moeten zijn dat er niemand in zijn dode hoek zit.Cgen1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:48:
[...]
Okay, let me rephrase.
Als de attacker om de hoek komt zetten, het zij gepeaked of gewoon sidesteppend... een headshot maken wordt dan een stuk lastiger. Wat je als defender wel graag wil doen aangezien je wapens minder damage doen.
Time to slice the pie! En met dat schild kan je dat wat rustiger doen wellicht! Maar goed. Speculatie! Eerst maar eens wachten tot aprilKlitse schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:51:
[...]
Klopt, maar zijn grote nadeel dan is dat ie maar weinig ziet, dus hij zal eerst zeker moeten zijn dat er niemand in zijn dode hoek zit.
Nee joh, speculeren is juist leuk.Cgen1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:53:
[...]
Time to slice the pie! En met dat schild kan je dat wat rustiger doen wellicht! Maar goed. Speculatie! Eerst maar eens wachten tot april
Ik denk dat het wel meevalt qua moeilijk headshot maken. De riotshield is aan de zijkant van het wapen en houd juist ruimte om zijn hoofd te kunnen raken. Het is meer zijn zijkant als hij prone is bijv. Dus dan zorg je er effectief voor dat je juist alléén headshots kan maken.Cgen1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:48:
[...]
Okay, let me rephrase.
Overigens denk ik, in tegenstelling van t filmpje, dat het geen attacker is maar juist defender. Feit dat hij c4 heeft zegt voor mij al genoeg. Enige wat mij nog beetje doet twijfelen is het feit dat zijn female tegenhanger ook defender lijkt te zijn, maar ja..
`melantrix schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:42:
[...]
Ik denk dat het wel meevalt qua moeilijk headshot maken. De riotshield is aan de zijkant van het wapen en houd juist ruimte om zijn hoofd te kunnen raken. Het is meer zijn zijkant als hij prone is bijv. Dus dan zorg je er effectief voor dat je juist alléén headshots kan maken.
Overigens denk ik, in tegenstelling van t filmpje, dat het geen attacker is maar juist defender. Feit dat hij c4 heeft zegt voor mij al genoeg. Enige wat mij nog beetje doet twijfelen is het feit dat zijn female tegenhanger ook defender lijkt te zijn, maar ja..
Ik zie niet waarom we geen attacker kunnen hebben met C4. Hoewel ik denk dat die gunshields wel beter werken op een defender.
Zijn sommige muren ook wat sneller en effectiever uit de weg te krijgen.
Omdat ze tot nu toe alleen c4 bij defenders hebben, en als ze soortgelijk iets geven aan attacker dan is het een granaat. maar ja, het zelfde is te zeggen voor schields. Dat is nu alleen als attacker beschikbaar dus dan zou t weer verwijzen naar een attack funcite. We gaan het zienKlitse schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:50:
[...]
`
Ik zie niet waarom we geen attacker kunnen hebben met C4. Hoewel ik denk dat die gunshields wel beter werken op een defender.
Klink allemaal heel logisch en geloofwaardig! Dat met die camera's zou een goede zet zijn van ubisoft. Niet alleen voor de extra mogelijkheden in het spel, maar hiermee maken ze ook iq wat meer usefull. Want laten we eerlijk zijn, iq is op dit moment nutteloos. Zij voegt als operator niet bepaald iets heel handigs toe want bandit zijn gadget kun je zien en jammers kun je horen.. D.m.v. deze dlc kan iq de geheime camera's zien en deze vernietigen. Al blijft iq dan slechts een counter tegenover de nieuwe defender. Het is uiteraard beter dan wat ze nu is.tommiboy96 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:58:
[video]
IQ is inderdaad qua skill vrij waardeloos. Ook al kun je de banding of mute dingen zien, dan nog kun je ze niet door de muur heen schieten omdat die altijd op een reinforced wall zitten. Ook jammers bij een castle reinforcement kun je weer niet door het raam heen schieten. Alleen bij een deur kun je er onderdoor schieten maar daar heb je dan weer geen IQ voor nodig. Ze moeten IQ bijwerken, maar hoe?N.Uckerman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:09:
[...]
Klink allemaal heel logisch en geloofwaardig! Dat met die camera's zou een goede zet zijn van ubisoft. Niet alleen voor de extra mogelijkheden in het spel, maar hiermee maken ze ook iq wat meer usefull. Want laten we eerlijk zijn, iq is op dit moment nutteloos. Zij voegt als operator niet bepaald iets heel handigs toe want bandit zijn gadget kun je zien en jammers kun je horen.. D.m.v. deze dlc kan iq de geheime camera's zien en deze vernietigen. Al blijft iq dan slechts een counter tegenover de nieuwe defender. Het is uiteraard beter dan wat ze nu is.
Wat ze zouden kunnen doen is de bolt van een kapkan trap (dat ding aan de andere kant van de deur) verwijderen en de ligthbeam dimmen en de C4 mechanics veranderen zodat je het moet plaatsen ipv gooien. Dan zorgen dat het geen geluid meer maakt en dan is IQ ineens handig om dat soort dingen te spotten. Maar dat zullen ze wel niet doen omdat je dan weer meer problemen krijgt met shields e.d.
[ Voor 15% gewijzigd door Klitse op 24-02-2016 16:43 ]
en hier korte stukjes vanuit mijn perspectief 3:07
YouTube: Rainbow Six: Siege Diamond Ranked Gameplay Part II
Nice! "LUCKY BASTARD!!!"spriggaNNN schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:56:
Yaad had toevallig laatst gekeken naar een stream waarbij een streamer tegen onze groep speelde met 500 viewers vanaf 08:05:00 http://www.twitch.tv/twoangrygamerstv/v/45938194. Best wel vet om te zien vanuit een ander zijn perspectief
Leuk om de match eens uit een ander perspectief te bekijken zeg. En lekkere dnb bij jouw filmpje ;-)spriggaNNN schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:56:
Yaad had toevallig laatst gekeken naar een stream waarbij een streamer tegen onze groep speelde met 500 viewers vanaf 08:05:00 http://www.twitch.tv/twoangrygamerstv/v/45938194. Best wel vet om te zien vanuit een ander zijn perspectief
alaineman schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:20:
Ik weet niet of dit het juiste forum is, maar voor degene zonder pc versie: de Art of Siege pc versie is voor 35€ af te halen bij gamemania. Heb die tot heden nog niet zo laag gezien.
Poulske schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:14:
Voor de mensen die RB6 nog willen kopen. De Art of Siege edition is in de aanbieding bij Gamemania. €40 voor de console versie en €35 voor de PC. (Ja echt waar, Gamemania is voor de verandering eens goedkoop)![]()
http://www.gamemania.nl/D...20SIEGE%20EDITION&opt=all
psn: jagermeistertim
Pc?TTHEEBO1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:33:
Eindelijk R6 aangeschaft. Ga eerst wel even flink oefenen, maar sluit me daarna graag aan bij medetweakers!
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.