Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
YaaD schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Ben je al verder dan ik 8)7 Ik gister Shadowplay geinstalleerd, maar krijg het opnemen nog niet werkend :P
Blijkbaar moet er een knop zijn waarmee ik kan zien dat het aan staat, maar die was nowhere to be found :(

Morgen nog maar een poging wagen
Je kan bij Preferences de overlay instellen. Ik neem zelf niet constant op, maar heb hem zo ingesteld dat ik met ALT+F10 de laatste 20 minuten kan opslaan.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Seroczynski schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Je kan bij Preferences de overlay instellen. Ik neem zelf niet constant op, maar heb hem zo ingesteld dat ik met ALT+F10 de laatste 20 minuten kan opslaan.
Volgens mij heb ik bij Overlay de optie nog op camera staan. Wat houdt dat precies in? En op welke optie moet ie precies staan? Moet je dan de groene vakjes in dat beeldscherm aanklikken ofzo?

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:58:
[...]

Volgens mij heb ik bij Overlay de optie nog op camera staan. Wat houdt dat precies in? En op welke optie moet ie precies staan? Moet je dan de groene vakjes in dat beeldscherm aanklikken ofzo?
Het enige dat voor het opnemen van video's handig kan zijn is om de "Status Indicator" aan te zetten. ShadowPlay heeft een duidelijk control panel, te bereiken in GeForce Experience bij "Preferences" -> "Share". Het beeldscherm dat wordt weergegeven is een preview van wat jij te zien krijgt tijdens het gamen. Geef het even 10-15 minuten, start een paar keer een game op om het te testen en je went er snel genoeg aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wambamNL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:28:
[...]

Meeste mensen spelen met een volle party van 5.
Maar puggen is ook mogelijk.
Word alleen sterk afgeraden zeker na mijn avonturen van gister :+

Volle party van gold en plat tegen me en wat zat er in mijn team.... 4x copper 1.....
Maarja je kan niet alles winnen xd.
Nadat wij het potje tegen die 4 man hadden verloren en ik een win streak van 8 games bekroonde met een loss en direct deranked werd naar gold II was ik vastberaden weer gold III te worden.

Dus ben ik gaan puggen. In een team gekomen met 4 andere gold ranked spelers (allemaal randoms). 5 potjes gespeeld, 5 potjes gewonnen en was ik weer gold III. Het kan wel :D Maar het is eerder een uitzondering dan de regel.

Gisteren later ook nog weer 2 of 3 potjes gespeeld met de tweakers. Allemaal gewonnen. Maar wel vanuit een 0-2 of een 0-3 achterstand :P Spannende shit!

[ Voor 8% gewijzigd door Cgen1984 op 16-02-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, Street Fighter V is nu ook uit. Ik zal mijn tijd nu moeten verdelen tussen die game en Siege. Speelt er nog iemand anders hier SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not me :$

Fighters zijn niet echt mijn cup of tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:37
Nee ik hou het maar bij RB6, al genoeg tijdrovend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 10:04
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn NAT stabiel krijg? Ik heb alle poorten opengezet welke beschreven staan op pagina 1, maar mijn NAT blijft switchen tussen open en moderate... heel irritant. Gisteravond wilde ik even met mn zwager spelen, maar dat lukt dus op geen enkele manier. siege en uplay afgesloten, pc herstart, zwager heeft zelfs router reset, alle ander progamma's afgesloten, maar niets hielp.
Daar waar we andere avonden geen problemen ondervonden. Heeft dit echt met ubisoft te maken of heb ik ergens nog iets gemist.
Speel zelf vooral casual en hunt. Ben niet een heel actief speler, dus zal me maar niet toevoegen aan de lijst, zodat jullie niet met deze noob hoeven te spelen :p :)

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
pietertie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:42:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn NAT stabiel krijg? Ik heb alle poorten opengezet welke beschreven staan op pagina 1, maar mijn NAT blijft switchen tussen open en moderate... heel irritant. Gisteravond wilde ik even met mn zwager spelen, maar dat lukt dus op geen enkele manier. siege en uplay afgesloten, pc herstart, zwager heeft zelfs router reset, alle ander progamma's afgesloten, maar niets hielp.
Daar waar we andere avonden geen problemen ondervonden. Heeft dit echt met ubisoft te maken of heb ik ergens nog iets gemist.
Speel zelf vooral casual en hunt. Ben niet een heel actief speler, dus zal me maar niet toevoegen aan de lijst, zodat jullie niet met deze noob hoeven te spelen :p :)
Je kan je gewoon op de lijst plaatsen als je wil.

Anyway, kijk eens of je router een UPNP functie heeft en zet deze dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pietertie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:42:
Ik had zelf alle poorten geopend die er geopend konden worden en bleef moderate houden. Tot ik de functie Upnp zag op mijn router, aanzette en vervolgens was hij open. volgens mij detecteerd Uplay gewoon of die functie wel of niet aan staat en op basis daarvan is het open/moderate :-(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
Seroczynski schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Je kan je gewoon op de lijst plaatsen als je wil.

Anyway, kijk eens of je router een UPNP functie heeft en zet deze dan aan.
UPNP, check...
Ook ergens op een reddittopic gelezen over het uitzetten van upnp, dan weer aan, modem resetten, etc. Ook dat geprobeerd, maar dat geeft dus ook geen blijvende oplossing.

Zouden UPNP en port forwarding met elkaar kunnen conflicten? Is het dus verstandig om de port forwards is uit te schakelen?
Of wellicht de windows firewall? Hebben jullie daar speciale dingen in aangepast.
Ik spui maar gewoon even.

Ik heb bij geen enkel ander spel last, dus ik twijfel of ik er zelf heel veel aan kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pietertie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:21:
[...]

UPNP, check...
Ook ergens op een reddittopic gelezen over het uitzetten van upnp, dan weer aan, modem resetten, etc. Ook dat geprobeerd, maar dat geeft dus ook geen blijvende oplossing.

Zouden UPNP en port forwarding met elkaar kunnen conflicten? Is het dus verstandig om de port forwards is uit te schakelen?
Of wellicht de windows firewall? Hebben jullie daar speciale dingen in aangepast.
Ik spui maar gewoon even.

Ik heb bij geen enkel ander spel last, dus ik twijfel of ik er zelf heel veel aan kan doen...
Als UPNP aan staat zou ik portforwarding voor iig Uplay en R6:Siege uitzetten.
Firewall hoort een rule automatisch te hebben dat verkeer doorlaat, dat gaat ook goed anders zou je geen verbinding hebben ;)

Maar Upnp gaf dus bij jou geen oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:23:
[...]

Als UPNP aan staat zou ik portforwarding voor iig Uplay en R6:Siege uitzetten.
Firewall hoort een rule automatisch te hebben dat verkeer doorlaat, dat gaat ook goed anders zou je geen verbinding hebben ;)

Maar Upnp gaf dus bij jou geen oplossing? :?
Ik heb nu dus beide aan staan. Zal de port forwarding er is uitgooien...
...
Gedaan :)

Vanavond even testen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spriggaNNN
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-02 20:04
heb nog wat oude footage met wat leuke kills ertussen zitten YouTube: Rainbow Six Ranked Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

spriggaNNN schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:55:
heb nog wat oude footage met wat leuke kills ertussen zitten YouTube: Rainbow Six Ranked Games.
Mooie stukjes hoor! Lekker vingervlug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daaaaaaamn..... _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super netjes! Want your skills _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zijn er mensen die deze game op de Xbox One spelen? Hij lijkt me ontzettend tof en ik zag dat de prijzen zijn gedaald namelijk. Mensen die me misschien wat meer kunnen vertellen? :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 22:53
Heehoi!
Heb hem net gekocht voor Uplay, kon hem helaas neit activeren via Steam.
Andere mensen die net beginnen en samen willen spelen? Alles beter dan random teams :P

Rystje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spriggaNNN
RyanGames schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:03:
Heehoi!
Heb hem net gekocht voor Uplay, kon hem helaas neit activeren via Steam.
Andere mensen die net beginnen en samen willen spelen? Alles beter dan random teams :P

Rystje
Er zijn 2 versies, de uplay versie en de steam versie (deze is duurder). Dus volgens mij kan je het dan alleen via uplay spelen en niet via steam.

trouwens, heben mensen al de nieuwe stats pagina gezien op uplay? je kan nu van alles vergelijken met andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
Wow. gave video! En beste skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Wil ook graag weer spelen maar ervaar nog steeds problemen met mijn videokaart. Computer herkent hem niet meer :(. Zelfs nadat ik Windows er opnieuw op gegooid heb.

Zal de kaart opsturen waarna ik hopelijk snel weer een werkende videokaart heb... Straks leert mijn familie mij nog kennen :P.

En shit hey spriggaNNN, blijf het zeggen: wat een aim joh. Netjes hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door DeFries op 16-02-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DL_1982
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-05-2021

DL_1982

GT: Furyan187

Partypooper schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:16:
Zijn er mensen die deze game op de Xbox One spelen? Hij lijkt me ontzettend tof en ik zag dat de prijzen zijn gedaald namelijk. Mensen die me misschien wat meer kunnen vertellen? :D
Ik ben er nog maar net mee begonnen op XBox One. Zeer aangename game maar zeker niet makkelijk (althans de trainingsessies). Multiplayer heb ik nog 3 matches gespeeld en met random spelers (dus weinig tactiek ;) :p )

Moest je deze aanschaffen, stuur me gerust een bericht, dan voeg ik je toe op Xbox Live. Het lijkt me namelijk leuker om met een team die communiceert te spelen dan als eenzaat ;)

Indien er nog mensen een potje willen spelen op de Xbox One, voeg me gerust toe. Mijn gamertag is Furyan187 (laat even weten dat je via Tweakers komt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spriggaNNN schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:06:
[...]
trouwens, heben mensen al de nieuwe stats pagina gezien op uplay? je kan nu van alles vergelijken met andere spelers.
Dit kon toch altijd al? Althans ik weet niet anders dan dat dit mogelijk was. Toevallig vandaag nog (na het zien van je filmpje) mijn stats met die van jou vergeleken... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Na een paar goeie potten vanavond nog maar 1 rank van platinum verwijderd. Tevens felicitaties aan Melantrix voor zijn eerste ace (ach gossie...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spriggaNNN
De resterende filmpjes zodat ik ze kan verwijderen van me harddisk :P YouTube: Rainbow Six: Siege Diamond Ranked GameplayPart II (dit keer met beetje muziek eronder om het wat draagzamer te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:15:
Na een paar goeie potten vanavond nog maar 1 rank van platinum verwijderd. Tevens felicitaties aan Melantrix voor zijn eerste ace (ach gossie...)
Haha, dat was een mooie ronde 8) Ben nu alleen vergeten de screenshot te uploaden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister even de Tweakers R6:S community mogen ervaren :P Was wel lachen en smaakt naar meer. Zal wel even wat meer gaan oefenen nog, maar was niet geheel kansloos gelukkig. Wel een heel andere ervaring dan met een random groep zo. Helaas was de eerste ranked ervaring dan weer wat minder hahaha 8)7

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:15:
Goed bezig klits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Vanavond maar eens kijken of we Plat 1 kunnen worden (maar zal wel gold 3 worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Vanavond maar eens kijken of we Plat 1 kunnen worden (maar zal wel gold 3 worden).
Ga je dan eindelijk de gold peasants achter je laten? :P Ik heb helaas weinig tijd om te spelen deze week :(
Misschien morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:43:
[...]

Ga je dan eindelijk de gold peasants achter je laten? :P Ik heb helaas weinig tijd om te spelen deze week :(
Misschien morgen..
Wie weet. Maar zou het geen peasants willen noemen. Ik zie niet zo veel platinums op de TS Volgens mij is het merendeel van de tweakers zelfs bronze of silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ben zelf nog een gold peasant..

Nouja we hebben moker, sero, sprigaNNN en ik geloof nog wel een paar meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:48:
Haha ben zelf nog een gold peasant..

Nouja we hebben moker, sero, sprigaNNN en ik geloof nog wel een paar meer..
Klopt (al is sero de ene keer gold en de andere keer plat). Maar het merendeel is toch echt lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Ebayzo schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:43:
Gister even de Tweakers R6:S community mogen ervaren :P Was wel lachen en smaakt naar meer. Zal wel even wat meer gaan oefenen nog, maar was niet geheel kansloos gelukkig. Wel een heel andere ervaring dan met een random groep zo. Helaas was de eerste ranked ervaring dan weer wat minder hahaha 8)7
En het ging gister de eerste Casual rondje ook nog niet heel serieus.
Bij de ranked games ging het al beter.

En Spriggann nog weer met zijn 10-0 k/d in een van de games.
Geeft zijn klasse weer aan! _/-\o_ d:)b
Leer elke keer weer als ik met mensen als Spriggann speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Klitse schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Klopt (al is sero de ene keer gold en de andere keer plat). Maar het merendeel is toch echt lager.
HEY! Ik lijk nu een redelijk steady plat.1 rank te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:49:
[...]

True, maar dat geeft allemaal niets. Moet eerlijk zeggen dat ik de leukste en spannendste games heb gehad met die mensen!

De beste game die ik ooit heb gespeeld was wel zondag avond. Half in coma wegens slaapgebrek om laten lullen om ranked te gaan spelen. Na 3 ronden dood gaan wegens traag reactievermogen verliezen op rij spijt als haren op mijn hoofd. Totdat ik een succesvolle flank actie maak en strak sta van de adrenaline die mij niet meer verlaat gedurende de game.

Bij jou gebeurde hetzelfde!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rTM8T8F8rC6JyVeTqczMtJxV/medium.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Cgen1984 op 17-02-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:54:
[...]

True, maar dat geeft allemaal niets. Moet eerlijk zeggen dat ik de leukste en spannendste games heb gehad met die mensen!
Ik heb gister ook erg vermakelijke games gespeeld met een mixed gezelschap van bronze, silver en gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, dat zijn lekkere matches. Ik merk dat ik beter niet kan spelen als ik moe ben (maar nog wel wil spelen) omdat mijn aim dan gewoon slechter is. Ik heb geen recente ervaring met shooters daar waar Siege voor mij echt weer de liefde voor shooters doet opleven, dus ik moet het ook niet forceren :)

Donderdag vrij en aankomend weekend ook weer redelijk wat tijd voor wat matches. Veel casual gespeeld de laatste rijd omdat op de momenten dat ik online ben (door de weeks nogal wisselend) er geen volle teams aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:54:
[...]

De beste game die ik ooit heb gespeeld was wel zondag avond. Half in coma wegens slaapgebrek om laten lullen om ranked te gaan spelen. Na 3 ronden dood gaan wegens traag reactievermogen verliezen op rij spijt als haren op mijn hoofd. Totdat ik een succesvolle flank actie maak en strak sta van de adrenaline die mij niet meer verlaat gedurende de game.

Bij jou gebeurde hetzelfde!

[afbeelding]
Ik ervaar allen wat minder die adrenaline. Ik kan rustig naar bed gaan na zo'n match. Maar dit was inderdaad een van de betere pots (voor ons dan). Trouwens geinig rijtje als je naar de deaths van ons team kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Slecht nieuws voor de Blitz fans..... :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Valt mee. Alleen Jäger heeft een zwaar kaliber toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Vergeet de shotguns niet he.
En dan vooral niet die van Frost.
En we hebben de gun van Tachanka nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 14:19

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Met mijn zoontje van 4 maanden is het de afgelopen weken moeilijk spelen in de avond.
Maar vrijdag ben ik zeker weer online.
Ik zag dat sommige tweakers mij toevoegd hadden.
Ik zal die dan lastig vallen als ik ze vrijdag Zie.

uplay: Zieki

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l-burna schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:38:
Met mijn zoontje van 4 maanden is het de afgelopen weken moeilijk spelen in de avond.
Maar vrijdag ben ik zeker weer online.
Ik zag dat sommige tweakers mij toevoegd hadden.
Ik zal die dan lastig vallen als ik ze vrijdag Zie.

uplay: Zieki
Lijkt me ook wel lastig om je zoontje zolang op te houden dat ie mee kan spelen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe shots idd, leuk om iemand te zien die ook gewoon aimbattles kan winnen zo :) We moeten maar een keertje samen spelen, Diamond incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:19:
Vergeet de shotguns niet he.
En dan vooral niet die van Frost.
En we hebben de gun van Tachanka nog.
Shotguns staan niet bepaald bekend om hun penetrating powers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:46
Ik heb de laatste tijd niet heel veel gespeeld, maar had wel nog wat footage voor een filmpje. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 14:19

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:53:
[...]

Lijkt me ook wel lastig om je zoontje zolang op te houden dat ie mee kan spelen idd.
Je bent zeker de leukste thuis he? :D

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l-burna schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:24:
[...]

Je bent zeker de leukste thuis he? :D
iig de enigste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Uffeltje schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:23:
Ik heb de laatste tijd niet heel veel gespeeld, maar had wel nog wat footage voor een filmpje. :)

[video]
Speel jij nou af en toe met een controller???
Mooie C4 kills trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:46
Ik had hem ook een tijdje voor de PS4, daarom af en toe met controller. PS4-versie weer verkocht, speelde het toch niet zo veel meer.

En thx. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 17-02-2016 15:33 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nog eventjes dan kan ik weer :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:41
Hebben we nog iets van times, wanneer de console patch vandaag moet uitkomen? Heb nu al genoeg zwarte spoken in mijn R6S leven gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Op de PC is het meestal tussen 17:00 en 18:00.
Ga er vanuit dat dit voor de consoles ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MadMax12 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:52:
Op de PC is het meestal tussen 17:00 en 18:00.
Ga er vanuit dat dit voor de consoles ook zo zal zijn.
Patch 1.07 kan nu worden gedownload (PS4)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:34
The Outlaw schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:10:
[...]

Patch 1.07 kan nu worden gedownload (PS4)
Zijn er al patch notes beschikbaar? En ik heb volgens mij geen update (op Pc )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
PC was vorige week al.
Al was er gister wel een Uplay update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:22:
[...]

Zijn er al patch notes beschikbaar? En ik heb volgens mij geen update (op Pc )?
http://forums.ubi.com/sho...p-February-16th-(Console)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
I will just leave this here, in case your mind is about to blow with boredom 8)7

.[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WQobc__N9FM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

hmm, eens kijken naar Shadowplay, want kreeg het net niet al te hard aan de gang.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Lekker filmpje Opti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Big-Opti schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:31:
I will just leave this here, in case your mind is about to blow with boredom 8)7

.[video]
W00T ik zit daar ook nog in, leuk om terug te zien ;)

Helaas laatste paar weken weinig kunnen spelen, en als ik kan spelen ben ik gewoon gaar....

Hoop binnenkort weer een paar potjes te kunnen doen!

[ Voor 19% gewijzigd door prutser001 op 17-02-2016 22:15 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Een paar goede tips, vooral die van de challenges :P

• YaaD
  • Nu online
Big-Opti schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:31:

.[video]
Vooral het stuk waarbij Sander naar beneden valt na de breach en die granaat recht op zn bakkes krijgt 8)7

Gister aardig wat games gespeeld en wat leuke kills. Zal vanavond ook eens mijn videoshop skills in actie brengen :P

God, ik ben echt hooked aan dat spel...ik ben de uren aan het aftellen dat t weekend is en weer kan spelen O+

bl44t

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:23:
[...]

Vooral het stuk waarbij Sander naar beneden valt na de breach en die granaat recht op zn bakkes krijgt 8)7

Gister aardig wat games gespeeld en wat leuke kills. Zal vanavond ook eens mijn videoshop skills in actie brengen :P

God, ik ben echt hooked aan dat spel...ik ben de uren aan het aftellen dat t weekend is en weer kan spelen O+
Bah, ik ook echt hooked nu.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:23:
[...]

Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:39:
[...]
Bah, ik ook echt hooked nu.
Welcome to the Limbo :9

• MadMax12
Moet jij niet de Division spelen?? 7(8)7
Melantrix: Is die vraag serieus? Het is The Division, hoe kan je niet hyped voor de beta zijn? Na de CB heb ik niks anders met volle plezier kunnen spelen, dus dit weekend eindelijk weer met 100% plezier gamen :+
:+

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ok, even ontopic, behalve kwijlen op het spelletje.

Momenteel knoop ik eigenlijk op zo'n beetje op elk wapen een red-dot en silencer. Nu twijfel ik sowieso een beetje aan het nu van een silencer in dit spel. Maar ik lees ook dat meeste mensen een ACOG erop knopen. Is dit een kwestie van wennen, want vond dit niet heel prettig?
MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:00:
[...]

[...]

Mensen die gehyped zijn door dat spel neem ik niet serieus ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2016 13:01 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Wennen, wat vindt je prettig.
Er is geen goed of slecht denk ik.
Gaat er om waar jij mee om kan gaan.
Als je maar geen laser doet.
Die zie je aan de andere kant van de map al aankomen namelijk.

Silencer zijn ook voor en tegenstanders van.
De een vindt het makkelijk, de ander zegt dat je toch wel merkt/weet waar ze vandaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
  • Nu online
Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:00:
Ok, even ontopic, behalve kwijlen op het spelletje.

Momenteel knoop ik eigenlijk op zo'n beetje op elk wapen een red-dot en silencer. Nu twijfel ik sowieso een beetje aan het nu van een silencer in dit spel. Maar ik lees ook dat meeste mensen een ACOG erop knopen. Is dit een kwestie van wennen, want vond dit niet heel prettig?

[...]
Waar ik met de red dot tegenaan liep is dat ik van een afstand werd afgeschoten... en met red dot is het inzoomen net te weinig...

Ik probeer bij iedere operator een wapen voor veraf en een wapen voor dichtbij klaar te hebben. Lukt natuurlijk lang niet altijd, maar dat is voor mij redelijk the way to go

bl44t

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Omg, heb ik bij keuze van operator bij start van het ronde over het hoofd gezien dat je je primary kan wisselen? Is me serieus niet opgevallen.... want dat maakt het wel wat makkelijker dan inderdaad.
YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:03:
[...]
Waar ik met de red dot tegenaan liep is dat ik van een afstand werd afgeschoten... en met red dot is het inzoomen net te weinig...
Precies, dat is mijn probleem bij red dot ook. Maar voordeel vind ik dan weer op korte afstand. Keuzes, keuzes.
MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:02:
Silencer zijn ook voor en tegenstanders van.
De een vindt het makkelijk, de ander zegt dat je toch wel merkt/weet waar ze vandaan komen.
Voegt behalve "demping" niets toe inderdaad. Maar meestal is het toch wel duidelijk inderdaad als je aan schieten begint waar het vandaan komt. Dan beter wat meer damage nemen zonder silencer.

[ Voor 67% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2016 13:06 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
  • Nu online
Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:04:
Omg, heb ik bij keuze van operator bij start van het ronde over het hoofd gezien dat je je primary kan wisselen? Is me serieus niet opgevallen.... want dat maakt het wel wat makkelijker dan inderdaad.
Uhm, ik denk t? Als je toch je operator kiest, kun je toch ook gadgets en zo selecteren of druk je snel 2x op OK zonder te kijken? :P

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:06:
[...]

Uhm, ik denk t? Als je toch je operator kiest, kun je toch ook gadgets en zo selecteren of druk je snel 2x op OK zonder te kijken? :P
Pff, ik denk het wel eerlijk gezegd. |:( |:( |:(

Ik ga vanavond eens niet door mijn selectie rushen.

Default blanke hetero

MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:00:
[...]

[...]

Jep, van het weekend ben ik ook daar online te vinden ;) Maar ik heb serieus minder plezier met R6:Siege nu in vergelijking met the division :)
Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:00:
[...]
goed om te weten, dan zal ik ook niet meer serieus doen :+

• MadMax12
melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:08:
[...]

Jep, van het weekend ben ik ook daar online te vinden ;) Maar ik heb serieus minder plezier met R6:Siege nu in vergelijking met the division :)

[...]

Ben zelf ook de OB aan het voorladen.
Wil even weten of de game is wat ik zoek.
Zonder deze te hoeven kopen.

Siege blijft voorlopig nog wel even favoriet bij mij. _/-\o_

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Haha, beter duidelijk zijn hè! :>

Default blanke hetero

MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Ben zelf ook de OB aan het voorladen.
Wil even weten of de game is wat ik zoek.
Zonder deze te hoeven kopen.

Siege blijft voorlopig nog wel even favoriet bij mij. _/-\o_
Siege ook zeker nog wel favoriet bij mij hoor, maar gewoon nu niet meer dé favoriet:P

Maar goed, OT weer?

De nieuwe operators zijn nu al weer een tijdje uit. Merken jullie dat ze nog steeds gekozen worden/gebruikt worden? Of was het meer nieuwigheid?

Persoonlijk merk ik dat frost nog wel redelijk vaak gekozen wordt, maar persoonlijk pak ik vaak gewoon 'mijn' oude operators..

• MadMax12
Frost is bijna elke game wel gekozen.
Door elk team.
De traps werken gewoon goed.
En haar guns zijn ook goed.
Zeker de overpowered shotgun.

Met Buck kan ik ook wel aardig uit de voeten.
Maar als het team een andere operator nodig heeft kies ik net zo graag een ander.
Heb wel een voorkeur voor Thermite of Buck, maar de laatste dagen wil Blitz ook wel aardig.
Maar mijn keuze is soms wel afhankelijk van wat nodig is om de game te winnen.
Ja mijn keuze is daar natuurlijk ook afhankelijk van, maar vaak kies ik Thermite en die is altijd nodig :P

Defending is naar mijn idee ook wel persoonlijke keuze. Ik ben zelf van mening dat je daar niet echt een defending must have hebt zoals bij attacking. Als je een operator hebt waarmee je prima kan verdedigen, wat houdt je tegen?

• MadMax12
Ook daar zijn wel een aantal vaste waarden, maar die worden vaak ook wel gekozen.
Mute is altijd makkelijk in het begin, Rook is heeft een leuke special waar iedereen wat aan heeft.
Verder is het redelijk persoonlijk.
Pulse begint mij ook steeds meer te bekoren.
Maar alle operators hebben wel iets.
Zelfs Tachanka en Kapkan komen steeds vaker voorbij.
Terwijl daar in het begin weinig waarde aan werd gehecht.
MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:34:
Ook daar zijn wel een aantal vaste waarden, maar die worden vaak ook wel gekozen.
Mute is altijd makkelijk in het begin, Rook is heeft een leuke special waar iedereen wat aan heeft.
Verder is het redelijk persoonlijk.
Pulse begint mij ook steeds meer te bekoren.
Maar alle operators hebben wel iets.
Zelfs Tachanka en Kapkan komen steeds vaker voorbij.
Terwijl daar in het begin weinig waarde aan werd gehecht.
Mja, mute is beetje overrated. Tuurlijk is het handig als hij drones kan blokkeren, maar echt een must hoeft hij niet genoemd te worden imo. Rook is daarintegen wel iemand waar iedereen wat aan heeft inderdaad. Voor de rest wel heel persoonlijk, iedereen heeft daar wel abilities waar je wat aan hebt of gebruikt kan worden voor het team.

• YaaD
  • Nu online
melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Mja, mute is beetje overrated. Tuurlijk is het handig als hij drones kan blokkeren, maar echt een must hoeft hij niet genoemd te worden imo. Rook is daarintegen wel iemand waar iedereen wat aan heeft inderdaad. Voor de rest wel heel persoonlijk, iedereen heeft daar wel abilities waar je wat aan hebt of gebruikt kan worden voor het team.
Vergeet de jammer niet bij wanden en reinforcements. Als ik mute speel zet ik een jammer bij de trap en that's it. De kans dat ze hostage/area/bomb vinden is vrij groot.. Beter tijd besteden aan versterken...

bl44t

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Frost kan ik wel waarderen, die traps zijn gewoon awesome als het werkt. Buck nog niet zoveel mee gedaan.
YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Vergeet de jammer niet bij wanden en reinforcements. Als ik mute speel zet ik een jammer bij de trap en that's it. De kans dat ze hostage/area/bomb vinden is vrij groot.. Beter tijd besteden aan versterken...
Probeer met Mute altijd wel de trappen te coveren, maar vaak ben je al te laat en komen de drones je al voorbij springen. Meestal vinden ze je toch wel vrij snel

[ Voor 70% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2016 14:54 ]

Default blanke hetero

• Klitse
  • Niet online
Ik vind Frost echt geweldig. Die shotgun is heerlijk. Ik roam meestal met Frost en dat werkt heel goed. Ga meestal ergens boven zitten, schiet 1 of 2 luiken er uit zodat ik snel naar beneden kan.
Wat ik dan vaak merk is dat een team of 1 of 2 man naar boven stuurt om de floor te clearen. Die raak ik dan meestal 1x en ren dan naar een luik, ren er omheen en schiet ze beide in de rug dood. Of ik schiet er gewoon 1 dood die naar boven komt.

Pasgeleden kwam er 1 heel langzaam om de hoek, Ik had hem al gehoord dus was in een hoekje naast de deur gaan zitten. Zie ik eerst zijn gun barrel, daarna een hand, toen een hoofd. Insta headshot... Heerlijk gevoel.

Of ze komen helemaal niet boven en ik schiet of vanuit een luik naar beneden (dan zie je ze echt in paniek om zich heen kijken) of ik sluip langzaam naar beneden en pak ze in de rug.

Wat ik met die traps doe is ze op mijn vluchtweg leggen of op de weg naar mij toe. Ik merk dat die traps dan beter werken dan wanneer je ze op de "obvious" plekken neerlegt.

Natuurlijk gaat het ook wel eens fout, maar vaker gaat het goed en die speelstijl bevalt me heel goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 18-02-2016 14:57 ]

• MadMax12
Als je zo speelt is Pulse ook nog wel een operator voor jou.
Kun je ze opsporen voordat ze bij je zijn.
Werkt af en toe geweldig.
Helemaal als de tegenpartij een random groepje is of slecht communiceert.
In House kun je mooi boven de voordeur zitten en ze pakken door het lammellenraam als ze de Workshop in willen.
Dit is ook een mooie plek met Frost, vanwege haar shotgun.

Kost je wel een aantal kogels of een c4 om er te komen.

[ Voor 7% gewijzigd door MadMax12 op 18-02-2016 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Wanden en reinforcements gebruik ik altijd bandit, met het truukje dat als je Thermite z'n charge hoort opplakken dat je hem vervolgens kapot maakt met elektra >:)

• MadMax12
ook dat blijft leuk, maar je moet wel alert blijven.

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:02:
Als je zo speelt is Pulse ook nog wel een operator voor jou.
Kun je ze opsporen voordat ze bij je zijn.
Werkt af en toe geweldig.
Helemaal als de tegenpartij een random groepje is of slecht communiceert.
In House kun je mooi boven de voordeur zitten en ze pakken door het lammellenraam als ze de Workshop in willen.
Dit is ook een mooie plek met Frost, vanwege haar shotgun.

Kost je wel een aantal kogels of een c4 om er te komen.
Pulse vind ik in vergelijk met Frost echt minder fijn spelen. Ik doe het liever op audio dan met die scanner van Pulse. Iedere keer dat je die scanner gebruik schreeuwt ie zo hard dat de vijand het ook kan horen. En die matten van Frost zijn juist fijn om wat paden af te zetten.

• YaaD
  • Nu online
Klitse schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:14:
[...]

Pulse vind ik in vergelijk met Frost echt minder fijn spelen. Ik doe het liever op audio dan met die scanner van Pulse. Iedere keer dat je die scanner gebruik schreeuwt ie zo hard dat de vijand het ook kan horen. En die matten van Frost zijn juist fijn om wat paden af te zetten.
Sinds laatste update horen alleen je teammates het nog.. :+ Maar hoe dan ook, zo'n lelijk rood blok voor je koker speelt niet fijn. Doe mij dan maar een IQ achtig apparaat als heartbeat sensor ofzo

bl44t

Verwijderd

Dit of ops 3 voor de ps4 kan niet echt een keuze maken

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:44:
Dit of ops 3 voor de ps4 kan niet echt een keuze maken
BO3 als je 'dom' wil knallen, RB6S als je een tactisch spel wil.

• Placid_K
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ebayzo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:23:
Hoe is jullie ervaring eigenlijk met cheaters in multiplayer? Soms wel redelijk vreemde situaties, maar ook lastig om te bepalen of er gewoon goed gebruik gemaakt wordt van camera's e.d.
Het stikt van de cheaters, maar als je dat op GoT zegt dan krijg je een lading bagger over je heen. Schijnt een taboe-onderwerp hier te zijn.

Dat je ze zelf niet herkent/ziet betekent niet dat ze er niet zijn.

Ik heb net weer een potje gespeeld met premade-cheaters groep (drie gasten). Het eerste wat een van die gasten via VoiceChat zei: If you notice anything suspicious, just tell me and I will immidialty activate my cheats.

Hij werd door de tegenstander als eerste doodgeschoten (direct vanaf de spawn, dus op zich beetje verdacht :) ) en hoppa...hij deed direct zijn cheats aan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/97iH2bf.jpg

Twee ronden verder en de tegenstanders verlaten direct de server.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HeBLb70.jpg

Het ergste is: hierna ga je terug naar het matchboard waar de punten e.d. worden berekend en opeens zie je drie nieuwe spelers in het lege team verschijnen. Zij hebben dus geen seconden gespeeld, maar hebben wel een potje verloren.

Het treurig is dat dat hoe hoger je komt, hoe erger het wordt. Blijkbaar kun je de cheats met een simpele knop aan- en uitzetten. Gasten met een K/D ratio 2.3/2.4/2.5 vertrouw ik daarom per definitie niet.

Na de update was ik blij omdat ik zag dat spelers gekickt werden. Maar naar het schijnt is hun AC-programma geen k#t waard.

Zucht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het haalt de lol er voor mij compleet af. Je ziet dit ook gelukkig alleen op de pc als dit op de ps4 ook zo zou gaan zou ik er direct mee stoppen. Ik snap ook niet wat er leuk aan is om met een cheat hoog in de ranks te staan net alsof je er wat mee verdiend ofzo.

één van de voordelen van de console als je het mij vraagt tov de pc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Placid_K schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:38:
[...]

Het stikt van de cheaters, maar als je dat op GoT zegt dan krijg je een lading bagger over je heen. Schijnt een taboe-onderwerp hier te zijn.

Dat je ze zelf niet herkent/ziet betekent niet dat ze er niet zijn.

Ik heb net weer een potje gespeeld met premade-cheaters groep (drie gasten). Het eerste wat een van die gasten via VoiceChat zei: If you notice anything suspicious, just tell me and I will immidialty activate my cheats.

Hij werd door de tegenstander als eerste doodgeschoten (direct vanaf de spawn, dus op zich beetje verdacht :) ) en hoppa...hij deed direct zijn cheats aan.

[afbeelding]

Twee ronden verder en de tegenstanders verlaten direct de server.

[afbeelding]

Het ergste is: hierna ga je terug naar het matchboard waar de punten e.d. worden berekend en opeens zie je drie nieuwe spelers in het lege team verschijnen. Zij hebben dus geen seconden gespeeld, maar hebben wel een potje verloren.

Het treurig is dat dat hoe hoger je komt, hoe erger het wordt. Blijkbaar kun je de cheats met een simpele knop aan- en uitzetten. Gasten met een K/D ratio 2.3/2.4/2.5 vertrouw ik daarom per definitie niet.

Na de update was ik blij omdat ik zag dat spelers gekickt werden. Maar naar het schijnt is hun AC-programma geen k#t waard.

Zucht |:(
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar we zeggen hier vaak genoeg dat er cheaters zijn. Waar we wel voorzichtig mee zijn is te zeggen dat als iemand beter is dan jij dat het per definitie een cheater is.

Gisteren bijv. We speelden tegen mensen die ons echt heel snel neer knalden, maar als we dan de final kill cam zagen was dat gewoon prima te verklaren. R6:siege is niet cod oid in dat opzicht. In siege kunnen ze letterlijk overal vandaan schieten. Dus als je ergens in een gang loopt en je wordt neergeknald terwijl het voor jou out of knowwhere komt, zal er waarschijnlijk ergens een line of sight zijn geweest die je over het hooft hebt gezien. Dát maakt Siege ook zo vet.

Maar ontkennen dat er cheaters zijn of degene die dat noemt een lading shit geven, dat doen we volgens mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Placid_K schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:38:
[...]

Overdrijven is ook een vak.

Gisteren echt een zieke spray-and-pay gehad in de workshop op House. Moest al rappelend (?) bij het raam 1vs5 of 1vs4 de defuser die door een teammate gepland was verdedigen. Ik heb met twee clips het hele resterende team uitgeschakeld. Jammer dat uitgerekend nu Shadowplay het weer af liet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Gisteren echt een zieke spray-and-pay gehad in de workshop op House. Moest al rappelend (?) bij het raam 1vs5 of 1vs4 de defuser die door een teammate gepland was verdedigen. Ik heb met twee clips het hele resterende team uitgeschakeld. Jammer dat uitgerekend nu Shadowplay het weer af liet weten.
Vieze hacker! :+

Mensen schreeuwen veel te vaak dat er hackers zijn. Ik bedoel ze beschuldigen mij ook geregeld. In ranked en in casual. Nou... dan sla je de plank wel mis :P

In 150+ uur 1 wallhacker tegen gekomen (waarbij het ook echt opviel). Meestal zijn ze gewoon beter dan jij of hebben zij hun dag, en jij niet.

Ik ontken niet dat er geen cheaters zijn, absoluut niet. Maar het probleem is niet zo groot als men denkt (of ze zijn zelfs MET cheats zo slecht dat het mij niet op valt)...

[ Voor 34% gewijzigd door Cgen1984 op 19-02-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:53:
[...]

Vieze hacker! :+

Mensen schreeuwen veel te vaak dat er hackers zijn. Ik bedoel ze beschuldigen mij ook geregeld. In ranked en in casual. Nou... dan sla je de plank wel mis :P

In 150+ uur 1 wallhacker tegen gekomen (waarbij het ook echt opviel). Meestal zijn ze gewoon beter dan jij of hebben zij hun dag, en jij niet.

Ik ontken niet dat er geen cheaters zijn, absoluut niet. Maar het probleem is niet zo groot als men denkt (of ze zijn zelfs MET cheats zo slecht dat het mij niet op valt)...
Regel 1: Als ik verlies zijn het altijd hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Regel 1: Als ik verlies zijn het altijd hackers.
Klits klits klits, maar jij verliest toch nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Was ik hier bij? Want heb wel wat geshadowplayed!

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 31 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.