• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dafuq zeg, vorige keer hadden ze het ook genoemd in de patchnotes, ditmaal niet.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:10:
[...]

Huh, dat is wel een flinke derank. Ik zit nog altijd op 'net-niet-platinum' :+
Geeft niets, na een flinke GRUWELIJKE ranked avond vol met echte registrerende headshots ben ik al weer gold 2 :D

• Seroczynski
  • Niet online
Nice, lekker bezig dan. Jammer dat ik er niet bij was, morgenavond weer. Heb even twee avondjes zonder TS lekker in casual lopen knallen, vriendin ook weer een stuk blijer :)

Zag op reddit nog iemand even highlighten dat ze bij patch 2.0 al zeiden dat ze af en toe aan de ranks zouden gaan knutselen als ze dat nodig vonden, dat zal dus wel het geval zijn geweest.

Farscape2 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Na de vorige 'adjustment' ben ik 3 of 4 ranks gedaald.... nu 6.... ik ben.... jawel, copper 1 ;w
Omg... dat is wel erg radicaal zeg... ik vraag me af waar ze dat dan op baseren :(

Pfff ik ben er vol van. Was echt een super avond! Iedereen had zeer netjes gespeeld!
(Klitse, Qayserian, Perlin en Yaad). 4 games waarvan we maar 3 rondes in totaal hadden verloren.

[ Voor 23% gewijzigd door Cgen1984 op 11-02-2016 22:42 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:39:
[...]

Pfff ik ben er vol van. Was echt een super avond! Iedereen had zeer netjes gespeeld!
(Klitse, Qayserian, Perlin en Yaad). 4 games waarvan we maar 3 rondes in totaal hadden verloren.
Ja dat waren een paar goeie potten. Stevige feedback maar iedereen pakt het sportief op dus het teamwork werd er alleen maar beter van. Zo hoort het.
Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:29:
[...]

Geeft niets, na een flinke GRUWELIJKE ranked avond vol met echte registrerende headshots ben ik al weer gold 2 :D
Ja jij wel. Ik zit vast op gold 1. 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Klitse op 11-02-2016 22:49 ]

Klitse schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:48:
[...]

Ja dat waren een paar goeie potten. Stevige feedback maar iedereen pakt het sportief op dus het teamwork werd er alleen maar beter van. Zo hoort het.

[...]

Ja jij wel. Ik zit vast op gold 1. 8)7
Ik ben bang dat die disconnect van jou in game 1 gezorgd heeft voor een derank dan oid? Blijft wazige shit. Morgenavond weer? :D

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:39:
[...]

Omg... dat is wel erg radicaal zeg... ik vraag me af waar ze dat dan op baseren :(

Ben gelukkig niet de enigste, Dakuwan is van Silver 1 (of 2, hij was silver) naar Copper 2 gegaan. Maar wel een aparte derank, thanks Ubi!

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:51:
[...]

Ik ben bang dat die disconnect van jou in game 1 gezorgd heeft voor een derank dan oid? Blijft wazige shit. Morgenavond weer? :D
Ja die disconnect heeft waarschijnlijk wel roet in het eten gegooid maar volgens mij sta ik dan alsnog op iets van 12 wins en 3 losses sinds deze rank (of eigenlijk sinds gold 2 want dat was ik voor de patch).

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Volgens mij t ranking systeem nog settlen.. Heeft cs go tot de dag van vandaag ook nog last van. Terwijl die een veel grotere playerbase heeft.. Daarbij is ranking wat soepeler dan..

Anyway, ging ook van silver 2 naar copper 3 ofzo:.. Nu weer op bronze ofzo. Ik geniet van de avonden samen met iedereen en rank kan me gelukkig gestolen worden :D

Thx voor de geweldige gameplay en toffe avond

bl44t

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-01 17:46
^ +1

Wat een toffe avond was het toch. Zeer intensieve momenten en toch nog alles gewonnen. Thanks boys!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
blitz schiet idd weer gemakkelijk headys, dus nu kan ik hem eindelijk weer gebruiken :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

jurgenb1990 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:23:
blitz schiet idd weer gemakkelijk headys, dus nu kan ik hem eindelijk weer gebruiken :)
[Gameplay bug fixes:

Fixed a bug in which it was possible to obtain full accuracy for shield-wielding Operators before the end of the ADS transition animation.
Gebruikte je dit niet? (ik kreeg dat namelijk als tip en dat hielp mij wel om wat meer raak te schieten, maar dat is er dus nu uit ;w

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Jurgen weer op blitz? Heb je vanavond tijd voor ranked??? :P

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:00:
Jurgen weer op blitz? Heb je vanavond tijd voor ranked??? :P
gisteren twee ranked gespeeld en twee gewonnen maar dat lag niet aan mij, was nog elke keer middenmoot. Moet weer wat rustiger gaan spelen :)

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 09:59
Herken ik Jurgen.
Helemaal na die ellende waar we gisteravond mee begonnen.
Was wel even leuk die 5vs5 overigens.
jurgenb1990 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:14:
[...]

gisteren twee ranked gespeeld en twee gewonnen maar dat lag niet aan mij, was nog elke keer middenmoot. Moet weer wat rustiger gaan spelen :)
Geeft niet, geeft niet. Als jij je weer thuis voelt op Blitz dan werkt dat voor mij als een moraal boost! Gisteren dat filmpje gekeken van Biertrein... was een mooi kunstwerkje :)

Ja rustiger spelen is iets wat ik mezelf ook aan het aanleren ben de laatste dagen. En ik leg meer de nadruk op dronen. Dat brengt vanzelf de rust, en daarnaast kan je veel gerichter te werk gaan.

Kan je ook veel meer druk uitoefenen tijdens een mooie gerichte aanval.

• Robinvanes13
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-11-2025
Na al deze mooie verhalen hier op Tweakers (Ik ben vooral een gluurder, en geen reageerder) erg enthousiast geraakt en de game ook aangeschaft. Ik zoek ook serieuze mensen om mee te spelen.

Vandaar de hele lijst van tweakers maar even toegevoegd op Uplay. Hebben jullie ook vaste regels met betrekking tot wie met wie speelt of teamspeak>?

• Seroczynski
  • Niet online
Robinvanes13 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:06:
Na al deze mooie verhalen hier op Tweakers (Ik ben vooral een gluurder, en geen reageerder) erg enthousiast geraakt en de game ook aangeschaft. Ik zoek ook serieuze mensen om mee te spelen.

Vandaar de hele lijst van tweakers maar even toegevoegd op Uplay. Hebben jullie ook vaste regels met betrekking tot wie met wie speelt of teamspeak>?
Niet echt. Over het algemeen willen we het natuurlijk leuk houden, al kan het soms zijn dat je iets doet wat door iemand anders wordt bekritiseerd. In zo'n geval er gewoon niet te lang over doorgaan en weer lekker doorspelen. Gebeurd bijna nooit hoor, maar just in case ;)

Welkom!

Nee we hebben verder geen regels. Je joint gewoon een channel waar plek is en als er bijv nog gewacht wordt op iemand anders oid hoor je dat snel genoeg. Over het algemeen kan je gewoon meespelen zonder problemen.

Tip: speel de situations. Je krijgt dan aardig wat renown om wat operators te kopen, en je leert de gameplay goed kennen ;)

• Klitse
  • Niet online

Gewoon de teamspeak joinen en in een channel springen waar nog geen 5 man zit. Zitten ze vol? geen probleem. dan spring je in een Looking to play kanaal. Dan wordt je vanzelf wel opgepikt door anderen als er plek is. Er zitten eigenlijk altijd wel 10+ man 's avonds in de ts dus meestal zijn er wel 2 - 5 teams aan het spelen. Dan zit er ook wel wat verloop in als mensen naar bed gaan, hun vrouw moeten vermaken of andere verplichtingen hebben. Je leert iedereen op die manier vanzelf kennen.
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:09:
[...]
Tip: speel de situations. Je krijgt dan aardig wat renown om wat operators te kopen, en je leert de gameplay goed kennen ;)
Nog een tip: kijk de instructievideo's. Daarvan krijg je al genoeg renown om een operator aan te schaffen en je hoeft er niet eens moeite voor te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Klitse op 12-02-2016 11:17 ]

• Robinvanes13
  • Laatst online: 03-11-2025
Goede tips allen! Welke TS zit iedereen hier meestal op? Ik zie verschillende staan in de Sheet?

• jurgenb1990
tns4.dss.net ofzoiets

ts4.ddns.net :+

• Klitse
  • Niet online
Bijna Jurgen, bijna.... 8)

• MadMax12
Heeft ie vaker last van.
Ook in Siege overkomt hem dat regelmatig.

Net als vele anderen denk ik.

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 16:03

GSX-MAN

de/het/een

Goed idee van dat toevoegen, daar ga ik vanavond ook maar eens naar kijken.

Voor wat betreft die situations: is het heel lame dat ik niet voorbij die één na laatste gijzelingssituatie kom?

Slecht idee... Hoe laat?

GSX-MAN schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:20:

Voor wat betreft die situations: is het heel lame dat ik niet voorbij die één na laatste gijzelingssituatie kom?
Nee hoor, daar kwam ik ook moeilijk voorbij, of nou ja, ik had moeite om de time limit en health limit te halen :+

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-01 19:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter

niet echt hoor, had ook een hostage level waar ik te vaak dood ging, na 10 keer heb je de scripts van de AI door en weet je waar ze vandaan komen, daarnaast als je wat casual potjes gedaan hebt, weet je waarschijnlijk ook de juiste taktieken om het level af te ronden, vindt het een leuke showcase voor je operator maar je leert er niet echt veel van.

Signature

• Klitse
  • Niet online

helemaal niet. Ik heb hem 1x geprobeerd. Daarna geen zin meer in. Ik speel ook nooit terrorist hunt. Dat vind ik echt een verschikkelijke game mode.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:37

Martinspire

Awesomeness

Tip: ga de kamer uit. Ga gewoon in de gangen rondlopen totdat je ze ziet aankomen. In de kamer blijven zitten en her en der wat barricaderen helpt je weinig (al kun je dat wel doen tussen de rondes door). Zelf gewoon blijven lopen en merkte (ook bij terror hunt) dat dat veel makkelijker is, dan dat je ze opwacht en zo via diverse kanten kunnen komen. Plus dat ze vrij snel de hostage doodschieten, dus al daarvoor pakken is aan te raden.

Zelf vond ik 10 de moeilijkste omdat als je de hostage eenmaal hebt, ze overal weer gaan spawnen en ze soms tot het laatste moment achter cover blijven zitten campen. Snel rennen en door blijven rennen, werkte eigenlijk nog het beste (gewoon als je in de buurt bent het platform op sprinten)

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2016 13:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Klitse schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:44:
[...]

helemaal niet. Ik heb hem 1x geprobeerd. Daarna geen zin meer in. Ik speel ook nooit terrorist hunt. Dat vind ik echt een verschikkelijke game mode.
Ik speel momenteel vooral Terrorist hunt. Sneller casual te spelen, minder frustrerend omdat ik nog niet heel goed ben en geen teamgenoten heb.

Vroeger vond ik mezelf vrij goed in CS, daar merk ik nu helemaal niets meer van.

Slecht idee... Hoe laat?

• Klitse
  • Niet online
GSX-MAN schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Ik speel momenteel vooral Terrorist hunt. Sneller casual te spelen, minder frustrerend omdat ik nog niet heel goed ben en geen teamgenoten heb.

Vroeger vond ik mezelf vrij goed in CS, daar merk ik nu helemaal niets meer van.
Ik kan gewoon heel slecht tegen enemies die in mijn gezicht spawnen. Heb je net een hele kamer gecleared, loop je er uit en kom je terug, staan er ineens 2 enemies. ALT-F4 en Hello kitty adventure spelen dan maar.

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2025

LordKnox

Opperbaas.

Klitse schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Ik kan gewoon heel slecht tegen enemies die in mijn gezicht spawnen. Heb je net een hele kamer gecleared, loop je er uit en kom je terug, staan er ineens 2 enemies. ALT-F4 en Hello kitty adventure spelen dan maar.
Mja maar Hello Kitty Adventures kan mijn PC niet aan. Dat is gewoon teveel van het goede.
Klitse schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Die speel je dan met je broer om te streamen? :P

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Die speel je dan met je broer om te streamen? :P
Bij voorkeur ja.

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-01 19:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Martinspire schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:45:
[...]

Tip: ga de kamer uit. Ga gewoon in de gangen rondlopen totdat je ze ziet aankomen. In de kamer blijven zitten en her en der wat barricaderen helpt je weinig (al kun je dat wel doen tussen de rondes door). Zelf gewoon blijven lopen en merkte (ook bij terror hunt) dat dat veel makkelijker is, dan dat je ze opwacht en zo via diverse kanten kunnen komen. Plus dat ze vrij snel de hostage doodschieten, dus al daarvoor pakken is aan te raden.

Zelf vond ik 10 de moeilijkste omdat als je de hostage eenmaal hebt, ze overal weer gaan spawnen en ze soms tot het laatste moment achter cover blijven zitten campen. Snel rennen en door blijven rennen, werkte eigenlijk nog het beste (gewoon als je in de buurt bent het platform op sprinten)
gewoon de hostage van kamer naar kamer slepen (en weer loslaten) tot je in de buurt bent van een uitgang, krijg je elke keer max 5 enemies.

Signature

• prutser001
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Helaas zit dat er niet in, geen tijd.... Het lijkt op een ketting reactie, eerst WC kapot en nu lijkt voeding ook defect. Ik kijk nog wel als ik zin/tijd heb.

Anders maar een nieuwe halen.
Dutch Thumper schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:04:
Als je PC maar gefixed is voor as maandag.

[...]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:42
Heeft iemand enig idee wanneer de volgende 2 operators (en de 4 daarop volgende ) beschikbaar komen en welke dat zijn?

• Seroczynski
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:30:
Heeft iemand enig idee wanneer de volgende 2 operators (en de 4 daarop volgende ) beschikbaar komen en welke dat zijn?
Elke drie maanden komen er twee operators en een map bij. Welke dat zijn is niet bekend.

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:30:
Exacte data zijn niet bekend of welke operators er komen. Wel is er een roadmap

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Siege-Road-Map-700x394.jpg

Nederlandse PS5 clan / 30+

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01 10:12
-

[ Voor 121% gewijzigd door jwvb op 29-10-2020 10:07 ]

• Klitse
  • Niet online
jwvb schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:20:
Heya,

Zojuist m'n gegevens toegevoegd aan de lijst van spelers, speel op de PC en beschik over een headset etc.
Uplay account: Th3_D0nVit0 Voeg me maar toe als je regelmatig wilt spelen :)

Grtz
Welkom!

Beste wat je kunt doen is de teamspeak joinen. Er zijn altijd wel mensen aan het spelen waar je met mee kunt doen. Gewoon een channel joinen waar nog geen 5 man in zit. De meesten bijten niet.

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01 10:12
Klitse schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:58:
[...]

Welkom!

Beste wat je kunt doen is de teamspeak joinen. Er zijn altijd wel mensen aan het spelen waar je met mee kunt doen. Gewoon een channel joinen waar nog geen 5 man in zit. De meesten bijten niet.
Thanks voor de tip :)

[ Voor 3% gewijzigd door jwvb op 13-02-2016 18:22 ]

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:42
Ik ga nu ff spelen. Sta als het goed is nu in de OP ( CBJ-Bootje ). Speel zowel casual als ranked. Kan op zich wel een aardig potje spelen. Zit ook in TS te wachten op medespelers :Y)

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 09:29
Ik heb deze game nu sinds een klein weekje ook in mijn bezit. Vooraf was ik nogal sceptisch en na alle connection issues in het begin heb ik lang getwijfeld of ik het wel moest kopen. Uiteindelijk de game ergens voor een aardige prijs kunnen kopen en ik moet zeggen dat het me tot nu toe positief verrast heeft. Het is natuurlijk leuker om met een vaste groep mensen te spelen. Dus na een tijdje dit topic in stilte te hebben gevolgd heb ik besloten mezelf maar eens actief in dit topic te mengen.

Als je zin hebt om eens een potje te spelen voeg me dan gerust toe :-) Ik heb mezelf ook in de lijst met spelers gezet.(Excuus als dat niet de bedoeling was :$)

• MadMax12
Hoe meer mensen hoe mooier.
Des te meer kans er op volle squads is elke dag.

• Klitse
  • Niet online
Weer een paar leuke potten vanavond. Vooral die pot waarin we 3-0 achter kwamen en we toch nog wonnen. Meteen ook een rank up naar gold 3 net als Cgen.
Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 00:15:
Weer een paar leuke potten vanavond. Vooral die pot waarin we 3-0 achter kwamen en we toch nog wonnen. Meteen ook een rank up naar gold 3 net als Cgen.
Wat een pot was dat! 0-3 achterstand naar 5-3 winst!!! Stond serieus strak na de overwinning :D

Het begon echt dramatisch, maar gelukkig werden we wakker!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2025

LordKnox

Opperbaas.

BootVluchteling schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 20:08:
Ik ga nu ff spelen. Sta als het goed is nu in de OP ( CBJ-Bootje ). Speel zowel casual als ranked. Kan op zich wel een aardig potje spelen. Zit ook in TS te wachten op medespelers :Y)
HOAX!
Bootje schoot mij zaterdag ondersteboven gewoon dood.
Zomaar. Hij keek naar me, ik zag de blik in zijn ogen en PATS PATS, twee sniper bullets in m'n bakkes. ;)

• MadMax12
Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 00:15:
Dan ging het toen een stuk beter dan de casual potjes aan het begin van de avond _/-\o_

• YaaD
  • Nu online
Cgen1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:21:
[...]

Wat een pot was dat! 0-3 achterstand naar 5-3 winst!!! Stond serieus strak na de overwinning :D

Het begon echt dramatisch, maar gelukkig werden we wakker!
Zonder mij :( MAAR ik heb wel Deadpool gezien en lekker gegeten met de vrouw O+

Hoop vanavond nog tijd te hebben om te spelen. Keuze tussen TWD en R6S.. lastig lastig

bl44t

YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:33:
[...]

Zonder mij :( MAAR ik heb wel Deadpool gezien en lekker gegeten met de vrouw O+

Hoop vanavond nog tijd te hebben om te spelen. Keuze tussen TWD en R6S.. lastig lastig
Tja... je was er niet... :(

Als je toch even wil proeven heb ik nog wel een screenshot voor je :P
Cgen1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:40:
[...]

Ik zou het liever willen terug zien in een filmpje ;)

• YaaD
  • Nu online
Cgen1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:40:
[...]

Altijd geinteresseerd! Iemand nog suggesties voor goede opname software? Merk dat ik vaak momenten heb waarvan ik zoiets heb: "balen dat ik t niet heb opgenomen"

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
ShadowPlay werkt erg goed, vereist wel dat je een NVidia GPU hebt.

Fazer heeft gisteren ook weer mooi materiaal opgenomen voor zijn clips ;) fnidan Qay?

Seroczynski schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:51:
ShadowPlay werkt erg goed, vereist wel dat je een NVidia GPU hebt.

Fazer heeft gisteren ook weer mooi materiaal opgenomen voor zijn clips ;) fnidan Qay?
Heb geen Nvidia GPU.
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:46:
[...]

Ik zou het liever willen terug zien in een filmpje ;)
En daarnaast ook geen behoefte om alles op te nemen en filmpjes te maken oid :P Die tijd spendeer ik liever aan meer RB6 spelen haha

• YaaD
  • Nu online
Cgen1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:55:
[...]

Heb geen Nvidia GPU.

[...]

En daarnaast ook geen behoefte om alles op te nemen en filmpjes te maken oid :P Die tijd spendeer ik liever aan meer RB6 spelen haha
Ik toevallig wel :D

Nah ik ga ook niet alles nabewerken ofzo... ik zou dan evt wat mooie clutches en plays willen bewaren om later eens terug te kijken of gewoon rauw op YouTube zetten ofzo :P

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD misschien wel ;)

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
[...]

Heb geen Nvidia GPU.

[...]

Jij bent al weer vroeg aan het spelen... :o
Ik ook hoor, daar niet van. :X

Inderdaad, Yaad, sommigen momenten waren wel mooi geweest om op beeld te hebben. 8)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

[...]

Heb geen Nvidia GPU.

[...]

Haha ik heb shadow play aanstaan met de laatste 5 minuten die ik dan kan opslaan (heb je ook wel andere software voor als je geen Nvidia heb) en bij zoiets zou ik gewoon raw footage uploaden, lekker boeiend dat het niet ge-edit is :+

Overigens, als je het niet edit leer je nog het meest, dan zie je iig ook de fouten die er vaak juist uitgehaald worden :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 15-02-2016 10:09 ]

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zo, zelf ook een weekje verder. Paar potjes gespeeld en inmiddels bijna level 20. Heb mezelf zojuist ook even op de lijst gezet en zal vanavond even wat mensen in uPlay toevoegen. Wellicht dat wat "bekende" mensen in een party nog iets toevoegt. Heb er redelijk wat kansloze potjes bij nu namelijk waar mensen weg gaan, idle zijn of maar wat lopen te rushen.

Eindelijk na dagen een terrorist hunt op realistic kunnen completen, pfff. Gelijk een paar achter elkaar. Ook zoiets waar je gewoon een goed groepje voor nodig hebt zonder gekke rushers.

Maar, ondanks mijn eerdere refund van het spel ben ik nu wel hooked! Zit toch meer in dan ik dacht. Ben alleen qua defense vooral nog zoekende naar een fijne operator. Momenteel gebruik ik voornamelijk Mute. Bij assault gebruik ik voornamelijk Fuze.

Default blanke hetero

• YaaD
  • Nu online
Ebayzo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:03:
Zo, zelf ook een weekje verder. Paar potjes gespeeld en inmiddels bijna level 20. Heb mezelf zojuist ook even op de lijst gezet en zal vanavond even wat mensen in uPlay toevoegen. Wellicht dat wat "bekende" mensen in een party nog iets toevoegt. Heb er redelijk wat kansloze potjes bij nu namelijk waar mensen weg gaan, idle zijn of maar wat lopen te rushen.

Eindelijk na dagen een terrorist hunt op realistic kunnen completen, pfff. Gelijk een paar achter elkaar. Ook zoiets waar je gewoon een goed groepje voor nodig hebt zonder gekke rushers.

Maar, ondanks mijn eerdere refund van het spel ben ik nu wel hooked! Zit toch meer in dan ik dacht. Ben alleen qua defense vooral nog zoekende naar een fijne operator. Momenteel gebruik ik voornamelijk Mute. Bij assault gebruik ik voornamelijk Fuze.
Als ik voor mezelf spreek: Iedereen is vrij om mij toe te voegen.. Moet ook zeggen dat nadat ik mezelf op de lijst heb gezet, en iedereen heb toegevoegd niet meer op de spelerslijst heb gekeken. Dus bij deze een uitnodiging voor iedereen die nieuw is: Voeg me toe :+ Ik speel met iedereen :P

Of kom op TS: ts.dnss4.net? Kunnen we daar niks anders van maken? :P TS.TRS.net ofzo? Ik kan anders wel iets proberen op te zetten.

Thx voor de tip over Shadowplay Sero!

[ Voor 5% gewijzigd door YaaD op 15-02-2016 10:11 ]

bl44t

• PerlinNoise
  • Niet online
Die is er: ts.tragicrescuesquad.eu

• Seroczynski
  • Niet online
Pixarr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:22:
Die is er: ts.tragicrescuesquad.eu
Op wie reageer je? Is ts4.ddns.net niet dezelfde TS server?

• PerlinNoise
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Op wie reageer je? Is ts4.ddns.net niet dezelfde TS server?
Op Yaad, ts4.ddns.net is dezelfde. Maar Yaad vroeg om een andere domeinnaam.

• YaaD
  • Nu online
Pixarr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:25:
[...]

Kom je dan op dezelfde TS uit of niet? Want die jij net noemt is dan weer erg lang :+ Of ben ik aan het muggenziften? :P

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
Pixarr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:25:
[...]

Ahh ja, overheen gelezen en daarom was het mij even onduidelijk :X

• PerlinNoise
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:27:
[...]

Kom je dan op dezelfde TS uit of niet? Want die jij net noemt is dan weer erg lang :+ Of ben ik aan het muggenziften? :P
Ja, die komt op dezelfde uit, maar ik wil het domein ts4.ddns.net niet verwijderen, want dan moet iedereen zijn ip aanpassen in Teamspeak, dat is onhandig. We kunnen er beter ts.tweakers.net van maken.

• YaaD
  • Nu online
Pixarr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Ja, die komt op dezelfde uit, maar ik wil het domein ts4.ddns.net niet verwijderen, want dan moet iedereen zijn ip aanpassen in Teamspeak, dat is onhandig. We kunnen er beter ts.tweakers.net van maken.
Is inderdaad niet handig... Maar t vergt maar een kleine aanpassing en geeft op die manier wel wat meer raakvlak met R6S natuurlijk.. ts.trs.net klinkt ook wel lekker natuurlijk :+

TS.tweakers.net weet ik niet of dat handig is, gezien t dan een sub domeinnaam wordt van Tweakers.. en dan zul je een overkoepelende TS moeten hebben voor heel Tweakers.. Weet ook niet of Tweakers daar blij van wordt..

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Is inderdaad niet handig... Maar t vergt maar een kleine aanpassing en geeft op die manier wel wat meer raakvlak met R6S natuurlijk.. ts.trs.net klinkt ook wel lekker natuurlijk :+

TS.tweakers.net weet ik niet of dat handig is, gezien t dan een sub domeinnaam wordt van Tweakers.. en dan zul je een overkoepelende TS moeten hebben voor heel Tweakers.. Weet ook niet of Tweakers daar blij van wordt..
Zonder toegang tot de tweakers.net DNS instellingen gaat dat sowieso lastig worden :+

• PerlinNoise
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Dat zal dan inderdaad met Tweakers uitgezocht moeten worden, dat kunnen we uiteraard niet zelf doen. Maar iedereen weet de Teamspeak toch te vinden? Wat mij betreft vraag je het domein aan en redirect je deze naar de ip van de Teamspeak, maar Farscape heeft er ook al geld ingestoken voor de domeinnaam en website.

• Klitse
  • Niet online
Zo moeilijk is het toch niet. Gewoon die TS in koeieletters in de TS zetten.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 20:53

User

S3

Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:15:
Zo moeilijk is het toch niet. Gewoon die TS in koeieletters in de TS zetten.
Nee tuurlijk niet, dat zou te logisch zijn. :+

• MadMax12
En als iedereen hier logisch had geredeneerd had niemand het spel gekocht(of inmiddels weer verkocht) na alle bugs, exploits en glitches die er waren/zijn.
Ach, t domein is naar mijn idee logisch genoeg. Daarnaast heb je hem maar 1x nodig om in je bookmarks te zetten en dan ben je klaar :P

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hoe is jullie ervaring eigenlijk met cheaters in multiplayer? Soms wel redelijk vreemde situaties, maar ook lastig om te bepalen of er gewoon goed gebruik gemaakt wordt van camera's e.d.

Default blanke hetero

• Klitse
  • Niet online
Ebayzo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:23:
Hoe is jullie ervaring eigenlijk met cheaters in multiplayer? Soms wel redelijk vreemde situaties, maar ook lastig om te bepalen of er gewoon goed gebruik gemaakt wordt van camera's e.d.
Ik kom maar zelden een cheater tegen die echt obvious is. Maar het is in Ranked op dit moment erg lastig bepalen of iemand cheat of niet.

• MadMax12
Ik vind het wel meevallen de laatste tijd.
Sinds de 2.0 update is er een hoop verbeterd.
Je ziet ook minder banned spelers voorbij komen in de meldingen.
Ik denk dat het meestal gewoon een kwestie van geluk is, met af en toe een lag probleem(bijv. door ping).
Ebayzo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:23:
Het is vaak niet duidelijk, af en toe ben ik er een tegen gekomen waar het echt overduidelijk was (vreemde killcams in het geval van casual en directe 1 shot kill door een muur heen, en dan niet 1x maar bij iedereen in t team :/) Ook gehad dat iemand verdacht was door ons en dat we er vervolgens via google achterkwamen dat diegene actief was op verschillende hackers fora, gebanned was in bf4 en getagged was in Dirt 3. (Hoe zielig ben je als je cheat in een racegame? :+)

Kortom, het is soms echt overduidelijk, maar meestal gewoon goed (team)skills ;)

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik word echt helemaal gek van dat rank-systeem. Ik was silver IV voor dinsdag. Na de patch was ik Silver I. Ubisoft had aangekondigd dat de ranks veranderd zouden worden dussss, no problem!

Heb gister echt krankzinnig goed gespeeld(al zeg ik het zelf) en 14 potjes achter elkaar ranked gewonnen( ik was ziek dus heb nogal veel gespeeld haha).Van die 14 potjes had ik 10 potjes hetzelfde team, gewoon geluk dat ze allemaal ook redelijk goed waren en ook nog eens lang bleven. Ik stond echter wel bij ELK potje bovenaan of tweede( maar volgensmij maakt dat niks uit voor je rank). Toen ik klaar was met die 14 potjes ging ik terug naar het menu en daar stond nog steeds Silver I terwijl op het einde van mijn laatste potje mijn rank Platinum I was.

Dat zal nog wel worden aangepast dacht ik zo...

Log ik vandaag in ben ik COPPER III ?!?! Hoe kan ik nu in godsnaam als Silver I beginnen, 14 keer achter elkaar winnen en dan eindigen als Copper III? Heb nu echt het gevoel dat ik nu de heledag voor niks heb gespeeld en dit geeft dan ook echt geen belonend gevoel..

Mss dat ik iets over het hoofd zie ofzo, dan mogen jullie mij, indien jullie daar zin in hebben, verdere uitleg verschaffen, maar ik snap er dus totaal niks van en vind dit heel frustrerend.

Edit: typfoutjes

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 22:30

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Kan iemand mij misschien aan de PC lijst toevoegen?
Ik kan het wel openen maar om een of andere reden kan ik mezelf niet toevoegen.

tweakersnick: l-burna
Uplay: Zieki
PC
Mic en Interesse in Ranked

edit: volgens mij is het nu wel gelukt

[ Voor 9% gewijzigd door l-burna op 15-02-2016 14:46 ]

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• Seroczynski
  • Niet online
N.Uckerman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:34:
Ik word echt helemaal gek van dat rank-systeem. Ik was silver IV voor dinsdag. Na de patch was ik Silver I. Ubisoft had aangekondigd dat de ranks veranderd zouden worden dussss, no problem!

Heb gister echt krankzinnig goed gespeeld(al zeg ik het zelf) en 14 potjes achter elkaar ranked gewonnen( ik was ziek dus heb nogal veel gespeeld haha).Van die 14 potjes had ik 10 potjes hetzelfde team, gewoon geluk dat ze allemaal ook redelijk goed waren en ook nog eens lang bleven. Ik stond echter wel bij ELK potje bovenaan of tweede( maar volgensmij maakt dat niks uit voor je rank). Toen ik klaar was met die 14 potjes ging ik terug naar het menu en daar stond nog steeds Silver I terwijl op het einde van mijn laatste potje mijn rank Platinum I was.

Log ik vandaag in ben ik COPPER III ?!?! Hoe kan ik nu in godsnaam als Silver I beginnen, 14 keer achter elkaar winnen en dan eindigen als Copper III? Heb nu echt het gevoel dat ik nu de heledag voor niks heb gespeeld en dit geeft dan ook echt geen belonend gevoel..

Mss dat ik iets over het hoofd zie ofzo, dan mogen jullie mij, indien jullie daar zin in hebben, verdere uitleg verschaffen, maar ik snap er dus totaal niks van en vind dit heel frustrerend.

Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de PC wordt je rank in het main-menu pas aangepast als je de game opnieuw opstart. Hoe je Copper 3 kan zijn weet ik verder ook niet.

• Klitse
  • Niet online
N.Uckerman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:34:

Die ranks zijn compleet debiel soms. Zitten ook een aantal mensen in de TS die copper 1 zijn. En die zijn helemaal niet (zo veel) slechter dan anderen in de silver/gold range.

Maar van silver 1 naar copper 3 is gewoon 5 levels naar beneden. 8)7 8)7 8)7

• YaaD
  • Nu online
Vanavond maar weer even ranken dan?

bl44t

• N.Uckerman
Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Die ranks zijn compleet debiel soms. Zitten ook een aantal mensen in de TS die copper 1 zijn. En die zijn helemaal niet (zo veel) slechter dan anderen in de silver/gold range.

Maar van silver 1 naar copper 3 is gewoon 5 levels naar beneden. 8)7 8)7 8)7
5 levels naar beneden terwijl ik èen win streak heb neergezet van 14 8)7 Lijkt in mijn ogen toch alleen maar logisch dat ik dan alleen maar kan stijgen. Daarbij stond ik bijna elk potje eerste of tweede van het team. Dus het is nieteens zo dat ik slecht gespeeld heb..

Ubisoft heeft echt een geweldige game neergezet. Enige nadeel: Ubisoft zelf. Ze laten zien met de patches dat ze wel echt goed naar de community luisteren en hard nt werk zijn om de game te verbeteren, maar gewoon altijd die mankementen..

Eergister moest ik bijvoorbeeld 12 minuten wachten op een game. Terwijl een vriend van mij het spel later opstart en binnen twee min nt spelen was. Gister had ik een ronde op de map yacht. Opeens krijgt mijn hele team een heel raar geluid: hoor je alleen nog maar de engine van de boot en geen schoten, geen voetstappen niks meer.. Was wel maar een ronde en had het nog nooit eerder gehad, maar het verknalt wel de complete ronde en mss zelfs de game.. Dan dit rank-systeem wat nog steeds niet deugt. Ik zie mensen op Youtube verschijnen met hacks. Had al mijn vermoedens, maar ze zijn er dus echt.

Ik heb hoop voor deze game en ga 'm waarschijnlijk weer even een tijdje aan de kant leggen en hopelijk zal de tijd alles fixen. Maar "koop nooit een game van ubisoft bij de release" was een zin die veel vrienden van mij zeiden. Ik wist er zelf ook van, maar heb de gok genomen, jammer.

• Seroczynski
  • Niet online
N.Uckerman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:01:
[...]

5 levels naar beneden terwijl ik èen win streak heb neergezet van 14 8)7 Lijkt in mijn ogen toch alleen maar logisch dat ik dan alleen maar kan stijgen. Daarbij stond ik bijna elk potje eerste of tweede van het team. Dus het is nieteens zo dat ik slecht gespeeld heb..

Ubisoft heeft echt een geweldige game neergezet. Enige nadeel: Ubisoft zelf. Ze laten zien met de patches dat ze wel echt goed naar de community luisteren en hard nt werk zijn om de game te verbeteren, maar gewoon altijd die mankementen..

Eergister moest ik bijvoorbeeld 12 minuten wachten op een game. Terwijl een vriend van mij het spel later opstart en binnen twee min nt spelen was. Gister had ik een ronde op de map yacht. Opeens krijgt mijn hele team een heel raar geluid: hoor je alleen nog maar de engine van de boot en geen schoten, geen voetstappen niks meer.. Was wel maar een ronde en had het nog nooit eerder gehad, maar het verknalt wel de complete ronde en mss zelfs de game.. Dan dit rank-systeem wat nog steeds niet deugt. Ik zie mensen op Youtube verschijnen met hacks. Had al mijn vermoedens, maar ze zijn er dus echt.

Ik heb hoop voor deze game en ga 'm waarschijnlijk weer even een tijdje aan de kant leggen en hopelijk zal de tijd alles fixen. Maar "koop nooit een game van ubisoft bij de release" was een zin die veel vrienden van mij zeiden. Ik wist er zelf ook van, maar heb de gok genomen, jammer.
Als je binnen 90 seconden geen game hebt gevonden moet je de matchmaking opnieuw starten, dat helpt. En die soundbug is echt klote vervelend ja, ben je ook gelijk hard in een nadeel. Ik heb daar geen raar geluid bij vooraf, het doet zich zo maar voor. Meestal is het de volgende ronde, soms twee, opgelost.

• YaaD
  • Nu online
N.Uckerman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Ik begrijp je frustratie maar is rank dan werkelijk zo belangrijk voor je? Ik snap dat je teleurgesteld bent dat je wordt teruggezet, maar met een nieuwe game en ranking is het voor de maker ook wennen wie waar bij hoort. Ook ik werd 3/4 ranks teruggezet - van Silver 3 naar Bronze 3?

Mocht je trouwens zo lang moeten wachten op een game, dan heeft het zin om even te leaven en dan meteen weer te joinen. Vaak wordt je dan in een game ingedeeld en kun je toch wat sneller spelen. Overigens valt een deel ook te verwijten een Uplay... Nodig je iemand uit, wisselt ie constant van online/offline... 8)7 FF herstarten en weer doorgaan!

bl44t

• N.Uckerman
YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Ik begrijp je frustratie maar is rank dan werkelijk zo belangrijk voor je? Ik snap dat je teleurgesteld bent dat je wordt teruggezet, maar met een nieuwe game en ranking is het voor de maker ook wennen wie waar bij hoort. Ook ik werd 3/4 ranks teruggezet - van Silver 3 naar Bronze 3?

Mocht je trouwens zo lang moeten wachten op een game, dan heeft het zin om even te leaven en dan meteen weer te joinen. Vaak wordt je dan in een game ingedeeld en kun je toch wat sneller spelen. Overigens valt een deel ook te verwijten een Uplay... Nodig je iemand uit, wisselt ie constant van online/offline... 8)7 FF herstarten en weer doorgaan!
Bedankt voor je tips. Rank is zeer belangrijk voor mij. Ik hou van competitief spelen en verder heb ik al alles unlocked wat betreft operators. Nog niet alle weaponskins, maar die boeien me dan nu weer juist niet. Je rank geeft je skill aan en dat wil ik zo hoog mogelijk op mijn profiel hebben staan, zo ben ik.

Buiten het feit dat rank belangrijk voor mij is, kan ik natuurlijk wel nog gewoon goed relativeren tijdens mijn frustratie. Met de patch van dinsdag had ik dan ook totaal geen problemen.

Het feit dat ik een heledag heb liggen spelen voor een hogere rank en dit zomaar teniet wordt gedaan, vind ik echter niet kunnen. Natuurlijk heb ik een leuke dag gehad, maar ik heb gespeeld voor een beloning en daar zou ik in principe recht op hebben. Nu ik deze, zonder enige reden, niet ontvang hoop ik dat je je kan voorstellen dat het best teleurstellend is. Verder gaat het me niet alleen om de rank, maar ook de (minimale) mankementen die de game heeft, wat het spel plezier van een competetieve speler als ik niet ten goede doet.

De game is nou eenmaal, naar mijn mening, echt keigoed. Dit is de eerste shooter sinds cod4 die ik echt echt goed vind. het is dus kiezen tussen mijn lievelingsgame niet meer spelen of mijn lievelingsgame spelen met (minimale) mankementen. Morgen zal waarschijnlijk optie 2 alweer van toepassing zijn, maar het spelplezier wordt toch minder door deze dingen.
YaaD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Dit. Voor mij persoonlijk maakt mn rank geen donder uit, tuurlijk is het leuk als je hoog in de ranking zit, maar voor de rest boeit het me niet :+

Maar uplay is de grootste boosdoener hier. Het spel ansich heeft ook wel wat bugs, maar dat is wel te overzien. Uplay zorgt voor de connectie/matching etc en daar zitten naar mijn idee de meest hardnekkigste en irritantste bugs in. Volgens mij komen de sync issues e.d. daar ook uit voort. Ubisoft moet gewoon leren en uplay lekker laten zitten door over te stappen naar steam, volgens mij zijn de games dan echt een stuk beter in de basis :/

• YaaD
  • Nu online
N.Uckerman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Bedankt voor je tips. Rank is zeer belangrijk voor mij. Ik hou van competitief spelen en verder heb ik al alles unlocked wat betreft operators. Nog niet alle weaponskins, maar die boeien me dan nu weer juist niet. Je rank geeft je skill aan en dat wil ik zo hoog mogelijk op mijn profiel hebben staan, zo ben ik.

Buiten het feit dat rank belangrijk voor mij is, kan ik natuurlijk wel nog gewoon goed relativeren tijdens mijn frustratie. Met de patch van dinsdag had ik dan ook totaal geen problemen.

Het feit dat ik een heledag heb liggen spelen voor een hogere rank en dit zomaar teniet wordt gedaan, vind ik echter niet kunnen. Natuurlijk heb ik een leuke dag gehad, maar ik heb gespeeld voor een beloning en daar zou ik in principe recht op hebben. Nu ik deze, zonder enige reden, niet ontvang hoop ik dat je je kan voorstellen dat het best teleurstellend is. Verder gaat het me niet alleen om de rank, maar ook de (minimale) mankementen die de game heeft, wat het spel plezier van een competetieve speler als ik niet ten goede doet.

De game is nou eenmaal, naar mijn mening, echt keigoed. Dit is de eerste shooter sinds cod4 die ik echt echt goed vind. het is dus kiezen tussen mijn lievelingsgame niet meer spelen of mijn lievelingsgame spelen met (minimale) mankementen. Morgen zal waarschijnlijk optie 2 alweer van toepassing zijn, maar het spelplezier wordt toch minder door deze dingen.
Zoals ik het zie heb je nergens "recht op". Daarnaast wordt het ranking systeem gecalibreerd en kan het betekenen dat er mensen zijn met een hogere win rating en die dus daardoor een hogere ranking hebben dan jij. Zelfs met je win streak van 10 games achter elkaar. Als ze het ELO systeem hanteren kan het natuurlijk ook zijn dat je tegen mensen hebt gespeeld die een lagere rank hadden dan jij of misschien tegen of met cheaters hebt gespeeld. Onbewust natuurlijk :)

Ik weet niet of je eerder CS:GO gespeeld hebt maar daar werd ook iedere week een nieuwe ranking toegekend, temeer door de smurfs die toetraden tot de game en de ranking vernaggelde. Als je echt je skill wilt meten kun je geloof ik ook ESL spelen. De echt goeie lui komen niet eens meer in de ranking van R6 voor :+

bl44t

• Klitse
  • Niet online
Mij boeit rank ook maar weinig. Als het me echt zou boeien zou ik met een vaste groep spelen die allemaal dezelfde rank of hoger zouden hebben. In plaats daarvan speel ik met degene die online zijn of ze nu diamond of copper 1 zijn. Maar natuurlijk is het wel leuker om je rank te zien stijgen ipv dalen.

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-01 06:33
Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:33:
Mij boeit rank ook maar weinig. Als het me echt zou boeien zou ik met een vaste groep spelen die allemaal dezelfde rank of hoger zouden hebben. In plaats daarvan speel ik met degene die online zijn of ze nu diamond of copper 1 zijn. Maar natuurlijk is het wel leuker om je rank te zien stijgen ipv dalen.
Dat is de goede insteek, ik was eerst nog wel enigzins competetief maar het maakt me nu allemaal niet zoveel meer uit. Gekke is ook dat ik eigenlijk harder rank wanneer ik met een mix van allerlei ranks speel. De laatste 20 ranked matches was ik altijd met lager gerankte spelers. Gisteren speelde ik zelfs voornamelijk tegen full-silver teams. Die matches bijna allemaal gewonnen en ik ben van Platinum 1 naar Platinum 3 gegaan... Onverwacht.

Dusja, ik speel met alles en iedereen en ik rank ook nog up :) :+

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Pfff, zojuist even friendsr equest bom gestuurd. Jammer dat je niet gewoon een CSV kan importeren. Dus heb maar wat random aangeklikt, maar feel free om mij te adden op uPlay (Ebayzo)

Edit: Jeej, level 20! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 15-02-2016 21:06 ]

Default blanke hetero

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Same here, GSX-MAN

Slecht idee... Hoe laat?

• jimz93
  • Laatst online: 14-01 21:27
Klitse schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Hier zo eentje!

Op een of andere manier ben ik van Silver 4 naar copper 1 gezet, ondanks dat ik (precies zoals jij zegt) even "slecht" speel als mede Tweakers in de silver/gold range. Het lijkt ook niet echt uit te maken hoe veel of weinig potje ik win, mijn ranking lijkt vastgeplakt op copper 1.. :|

Gelukkig maar dat de ranking zelf me wat minder bezig houdt omdat het juist de speelstijl is bij ranked die me aanspreekt :) enigszins jammer is het wel.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Moet je voor ranked een vol groepje hebben trouwens, of kan je ook gewoon weer PUG-en?

Iemand in voor wat rondjes met TS vanavond?
Waarschuwing: Ben vast een copper 1 niveau ;)

Default blanke hetero

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 16:03

Ryada

She/Her

Ebayzo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:25:
Moet je voor ranked een vol groepje hebben trouwens, of kan je ook gewoon weer PUG-en?

Iemand in voor wat rondjes met TS vanavond?
Waarschuwing: Ben vast een copper 1 niveau ;)
Meeste mensen spelen met een volle party van 5.
Maar puggen is ook mogelijk.
Word alleen sterk afgeraden zeker na mijn avonturen van gister :+

Volle party van gold en plat tegen me en wat zat er in mijn team.... 4x copper 1.....
Maarja je kan niet alles winnen xd.

Steam: Ryada.

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb 1x met randoms ranked gedaan.. dat is gewoon een coinflip :P Speel het liefste met andere mensen van TS ranked. Gewoon TS joinen en dan in het desbetreffende kanaal gaan zitten.

Iets anders: ik heb het voor elkaar gekregen om bij opnamen met ShadowPlay het geluid van TeamSpeak niet op te nemen :D

• YaaD
  • Nu online
Seroczynski schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:39:
Ik heb 1x met randoms ranked gedaan.. dat is gewoon een coinflip :P Speel het liefste met andere mensen van TS ranked. Gewoon TS joinen en dan in het desbetreffende kanaal gaan zitten.

Iets anders: ik heb het voor elkaar gekregen om bij opnamen met ShadowPlay het geluid van TeamSpeak niet op te nemen :D
Ben je al verder dan ik 8)7 Ik gister Shadowplay geinstalleerd, maar krijg het opnemen nog niet werkend :P
Blijkbaar moet er een knop zijn waarmee ik kan zien dat het aan staat, maar die was nowhere to be found :(

Morgen nog maar een poging wagen

bl44t

Pagina: 1 ... 30 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.