Die had ik gelukkig al

Helemaal geen hobby's, of hobby's waar jij niets van snapt

Veel van mijn hobby's zijn wel computer/electronica gerelateerd en ik heb de studeerkamer ondertussen helemaal voor mezelf, vol met apparatuur en spullen (steeds meer
M'n vriendin denkt volgens mij dat ik meer game dan ik daadwerkelijk doe, maar ik ben vaak wel het merendeel van de avond in mijn hok te vinden (anders zit je de hele avond naar TLC's Say Yes to the Dress of <insert random tv show> te kijken).
Laatst kreeg ik bijvoorbeeld verspreid over een aantal dagen meerdere pakketjes binnen met onderdelen voor een drietal mechanische toetsenborden die ik aan het maken ben. De enige reactie die ik kreeg was "maar je hebt er al 4, wat heb je eraan?". Moet je eens proberen als ze online aan het shoppen is en vraagt wat je van <model schoen> vindt....

YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:15:
Gamen jullie dan zoveel of vraagt jullie partner dan zoveel tijd? Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb... Ik zie gamen dan als hobby en zo heeft zij die van haar.. Moet zeggen dat wel een gezonde balans tussen is denk ik.
Nee op beide, maar als je partner
niets, maar dan ook
niets met je hobby's heeft, gaat het al snel zo. Niet dat er geen tijd is om samen te spenderen, een filmpje te kijken, of ergens naar toe te gaan, dat doen we ook, maar zodra ik achter mijn PC ga zitten/in de studeerkamer wat ga solderen, dan denkt ze dat ik aan het gamen ben
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro