• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-01 13:23
-.- ..... Level 111 en 135 die zonder enige reden DIRECT team killen. Het lijkt steeds meer voor te komen dat dit soort malloten er tussen zitten. Ik hoop echt dat Ubi hier iets mee gaat doen. Counterstrike schijnt een erg goed systeem te hebben voor het bannen van teamkillers maar hier ben ik niet bekend mee.

Zie onderstaande clip...

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:40
MrAelon schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:20:
-.- ..... Level 111 en 135 die zonder enige reden DIRECT team killen. Het lijkt steeds meer voor te komen dat dit soort malloten er tussen zitten. Ik hoop echt dat Ubi hier iets mee gaat doen. Counterstrike schijnt een erg goed systeem te hebben voor het bannen van teamkillers maar hier ben ik niet bekend mee.

Zie onderstaande clip...

[video]
Herkenbaar. Komt inderdaad steeds vaker voor. Erg jammer. Meestal spelen wij met minimaal 3 dus kunnen we degene kicken.

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-01 13:23
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:38:
[...]

Herkenbaar. Komt inderdaad steeds vaker voor. Erg jammer. Meestal spelen wij met minimaal 3 dus kunnen we degene kicken.
Wij zaten precies deze keer met z'n 2-en. Erg jammer. Vermoed ook dat die laatste random bij hen hoorde.
Nog 15 min voor de nieuwe operators :P Stiekem toch wel een beetje benieuwd hoe ze spelen!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-01 21:27
Cgen1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:45:
Nog 15 min voor de nieuwe operators :P Stiekem toch wel een beetje benieuwd hoe ze spelen!
hint: weinig spannends :p

buck is in 1 woord samen te vatten: meh. Prettige main weapon (M4A1?) special stelt absoluut niets voor en heeft maar iets van 12 schoten.

frost: leuke traps maar goed te zien, tenzij in het donker geplaatst. erg prettige shotgun maar wat mij betreft wel te OP.

[ Voor 14% gewijzigd door jimz93 op 09-02-2016 19:36 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Wat buck betreft heb je gelijk... wel fijne wapens... maar hij voegt niet super veel toe.

Later maar ff frost proberen.

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 09:59
Lees net nog een leuke op de site van Ubi.
Wist er van, maar er is dus een oplossing voor.

XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Glaz + Castle Barricade / Faulty Distruction [Workaround]
When player A (Glaz) fires at Castle's barricade with an unsuppressed weapon, the barricade will be destroyed on player A's screen, but not for other players in the match. We have been able to reproduce this and are working on correcting it.
After Castle has placed the Armored Panel, hitting it with one melee swing will cause the 4th shot from Glaz to break the barricade for all players properly.
Fix scheduled for Update 2.1.

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik heb ook even een compilatie gemaakt van wat mooie stukjes. Van mezelf en van andere TRS members die ik aan het spectaten was, nadat ik zelf dood ben gegaan.
Mijn eigen stem is overigens niet opgenomen met shadowplay.

Rainbow Six Siege Tweak League

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vanavond even gespeeld (uurtje) maar het was drama. Errors bij teamleaden, headshots die niet geregistreerd werden, tegenstanders met een silver rank van het kaliber platinum en tijdens het matchmaking scherm leaven leverde mij een leave op en de rest ging gewoon de game in ??? Verder was ik gewoon slecht vanavond. Ben maar wat anders gaan doen...

[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 09-02-2016 23:32 ]

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-01 09:28
GIng vanvond bij mij ook niet allemaal lekker. Heb wel betere speelavonden gehad. Laatste potje met Mok3r gedaan en Spinkaaah (of zoiets :P), maar dat niveau waar je dan tegen moet.... Jemig. Dat lukt mij nog niet. Weet dan gewoon niet meer wat ik moet doen.

En wat een aim heeft Spinkaah, echt netjes.

Moet nog genoeg spelen wil ik mijn gold kwijt raken.
Klitse schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:13:
Vanavond even gespeeld (uurtje) maar het was drama. Errors bij teamleaden, headshots die niet geregistreerd werden, tegenstanders met een silver rank van het kaliber platinum en tijdens het matchmaking scherm leaven leverde mij een leave op en de rest ging gewoon de game in ??? Ben maar wat anders gaan doen...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bOi84Vq.jpg?1

Je hebt wat gemist Klitse!

We gingen 4vs5 de match in, met 3 gold tegenover ons. Vanwege erg goed samenspel, het heeeeel rustig aan doen en veel dronen keihard gewonnen 8) Doordat Klitse eruit werd gegooid werden we denk ik even flink wakker geschud en was ons adrealine hoog. Mooi pot :9

edit

export van twitch, dus niet ge-edit oid :+

[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 10-02-2016 00:13 . Reden: video toegevoegd ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:30
melantrix schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:33:
[...]

[afbeelding]

We gingen 4vs5 de match in, met 3 gold tegenover ons. Vanwege erg goed samenspel, het heeeeel rustig aan doen en veel dronen keihard gewonnen 8) Doordat Klitse eruit werd gegooid werden we denk ik even flink wakker geschud en was ons adrealine hoog. Mooi pot :9
ja was vet :D

Floksor

• Klitse
  • Niet online
melantrix schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:33:
[...]

[afbeelding]

Nice. Misschien was dat inderdaad net wat jullie nodig hadden. Ik speelde toch te slecht om wat bij te dragen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:51
Zo, dat is inderdaad wel echt vaak bij dit spel ja! Of alles lukt op een avond...of het gaat dramatisch :)

PSN: Maichel

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:39

User

S3

deBiertrein schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:21:
Ik heb ook even een compilatie gemaakt van wat mooie stukjes. Van mezelf en van andere TRS members die ik aan het spectaten was, nadat ik zelf dood ben gegaan.

[video]
Die teamkill op Jurgen ook. :*)

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
User schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Die teamkill op Jurgen ook. :*)
altijd hetzelfde :( why always me?

goede headshot op 14:50

[ Voor 6% gewijzigd door jurgenb1990 op 10-02-2016 11:49 ]

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

deBiertrein schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:21:

[video]
Leuke compilatie!

Die actie waarbij de sniper de hostage neergooit om de laatste kill te maken is trouwens typisch een voorbeeld van het spel niet begrijpen. Het is een objective game, niet een K/D game :F

• deBiertrein
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:47:
[...]

altijd hetzelfde :( why always me?

goede headshot op 14:50
Dat was dus omdat ik nét te laat klikte op de nieuwe spawnpoint. Wel lelijk dat je als team precies zo spawnt zodat die headshots zonder te bewegen mogelijk zijn... Achja, we konden er met 4 man om lachen >:)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
deBiertrein schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:34:
[...]

Dat was dus omdat ik nét te laat klikte op de nieuwe spawnpoint. Wel lelijk dat je als team precies zo spawnt zodat die headshots zonder te bewegen mogelijk zijn... Achja, we konden er met 4 man om lachen >:)
Ik vond het de mooiste kill in het hele filmpje >:)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Ik vond het de mooiste kill in het hele filmpje >:)
alleen maar omdat ik jou gister ook hard neer schoot, maar je natuurlijk wel netjes deed reviven :)

• Seroczynski
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:46:
[...]

alleen maar omdat ik jou gister ook hard neer schoot, maar je natuurlijk wel netjes deed reviven :)
Och ja, dat is waar ook. Ik kies ook een potje de nieuwe operator zeg :P

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:53:
[...]

Och ja, dat is waar ook. Ik kies ook een potje de nieuwe operator zeg :P
don't touch my frost :D

• MadMax12
Gaat er nu al geruzied worden over de operators?
Wordt nog leuk dan.
Opti en ik zijn ook van Frost.
En er zullen nog wel meer gaan volgen.

• Seroczynski
  • Niet online
MadMax12 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:13:
Wordt nog leuk dan.
Ik wou hem (haar) gewoon even uitproberen. Ondanks haar OP shotgun speel ik nog altijd liever met andere defenders, althans op dit moment. Ik merk dat ik af en toe zonder goede reden switch naar andere operators :)

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:18:
[...]

Ik wou hem (haar) gewoon even uitproberen. Ondanks haar OP shotgun speel ik nog altijd liever met andere defenders, althans op dit moment. Ik merk dat ik af en toe zonder goede reden switch naar andere operators :)
die beartraps hebben wel echt een toegevoegde waarde, soms zelfs twee kills ermee als enemys, elkaar proberen te reviven uit zon klem. Kom je er op afrennen met je OP shotgun met chinese koikarper camo

jurgenb1990 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:19:
[...]

die beartraps hebben wel echt een toegevoegde waarde, soms zelfs twee kills ermee als enemys, elkaar proberen te reviven uit zon klem. Kom je er op afrennen met je OP shotgun met chinese koikarper camo
Ja! Ik vind frost echt een goede toevoeging als defender, misschien wel zo'n goede dat het bijna een must wordt. Vooral nu dat mensen er nog minder goed op letten, want je hebt echt regelmatig 'beet'

Die dingen op goede plekken leggen en ze lopen er zo in.. Vaak kijken ze er echt strak overheen in tegenstelling tot de kapkan traps.

Buck daarintegen is mua.. Wel fijne wapen maar voegt niet echt wat toe aan teamplay :-(

• Seroczynski
  • Niet online
Ja, ik ben het er zeker wel mee eens dat Frost een goede toevoeging op het team is.

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

MadMax12 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:13:
Wordt nog leuk dan.
"FIGHT! FIGHT!! FIGHT!!!" :+

* Farscape2 pakt popcorn en leunt achterover

Ik heb Frost in de week voor general release bijna ieder Defend potje gepakt. Heerlijke shotgun, heerlijke submachine gun (veel mensen vinden hem 'te langzaam' schieten, vind hem juist heerlijk).

En die traps, vooral met wat barbed wire erover heen, en dan dat geluid :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Farscape2 op 10-02-2016 16:28 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Farscape2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Ik heb Frost in de week voor general release bijna ieder Defend potje gepakt. Heerlijke shotgun, heerlijke submachine gun (veel mensen vinden hem 'te langzaam' schieten, vind hem juist heerlijk).

Je kan die barbed wire die er overheen ligt ook nog eens met Bandit electrifien :D In theorie zou je dan samen gelijk een kill moeten hebben ipv dat hij nog gerevived kan worden >:)

Kill Cams will be enabled in Ranked matches to catch cheaters. #RainbowSixSiege #RainbowSix https://t.co/Ex4DQ6vApZ

Goede ontwikkeling! Even hard de cheaters aanpakken!

• deBiertrein
Farscape2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Zo te zien kan ik niet met jullie spelen als ik Frost wil uitproberen :'( :P
Heb haar unlocked maar nog geen tijd gehad om te spelen..

• Floks
haha dat filmpje?! klink ik echt zo kut :D

Floksor

Verwijderd

Mythbusters - Episode 5

http://forums.ubi.com/sho...nce-11FEB2016-10-00AM-EST

Nieuwe patch vandaag!
[PC][Global] Scheduled Maintenance 11FEB2016 @ 10:00AM EST
We will be bringing the PC servers offline from 10:00AM-10:30AM EST on Thursday, February 11th.

During this time, online services will be unavailable. You will also need to restart your client after the patch has been deployed in order to connect to online services.

Thank you for your patience!

[ Voor 58% gewijzigd door Melantrix op 11-02-2016 07:34 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Niiiiice. Ik hoop dat ze nog meer patchen dan in de Known Issues thread staat :)

Servers gaan down van 17:00 tot 17:30 Nederlandse tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 11-02-2016 08:30 ]

• jurgenb1990
melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:19:
Kill Cams will be enabled in Ranked matches to catch cheaters. #RainbowSixSiege #RainbowSix https://t.co/Ex4DQ6vApZ

Goede ontwikkeling! Even hard de cheaters aanpakken!
ik vind dit juist nadelig, soms weet de enemy niet van waar ik ze heb neergeschoten waardoor ze dus niets kunnen doorlullen via teamspeak naar hun teamgenoten. Als er een killcam is net als in call of duty moet je dus continu blijven wisselen van spots

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:31:
[...]

ik vind dit juist nadelig, soms weet de enemy niet van waar ik ze heb neergeschoten waardoor ze dus niets kunnen doorlullen via teamspeak naar hun teamgenoten. Als er een killcam is net als in call of duty moet je dus continu blijven wisselen van spots
Ik ben het met je eens. Dan hebben silencers NOG minder nut. Vind het echt een rare oplossing voor het probleem. Implementeer dan liever een tribunal system zoals CSGO het heeft. Overigens, ook al doen ze dit, hoe report je dan iemand? Volgens mij kan dat niet, dus wat heeft het uberhaupt voor zin?

• MadMax12
Lees net dat ze ook kijken naar een ingame Flag systeem.
Als een speler geflagged wordt, krijgt deze extra aandacht van het anti-cheat systeem en wordt deze speler strenger gecontroleerd.
Hoop alleen niet dat hierdoor spelers met toevaltreffers getroffen gaan worden.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nou, na een refund en nieuwe aanschaf weer wat uurtjes gespeeld en moet zeggen dat ik wellicht te vroeg geoordeeld had :)

Gisteravond wat potjes terrorist hunt gedaan, wat opzich ook wel geinig is. Multplayer is nog wat wisselend, maar ben zelf ook nog wel wat lomp zo nu en dan ben ik bang :)

Default blanke hetero

• Seroczynski
  • Niet online
Omdat ik niet elke avond de hele avond op TS moet hangen volgens mijn vriendin gisteren een paar potjes casual gedaan. N.a.v. het bekijken van andere, betere spelers dan ikzelf ben ik meer gaan letten op mijn movement, en heb ik op zo'n beetje alle guns toch de ACOG geplaatst. Een tijdje terug vond ik de ACOG niet zo heel fijn, maar daar ben ik toch op teruggekomen. Ik heb gisteren gemerkt dat ik toch liever speel met operators die 3 speed hebben.

Zal dit waarschijnlijk morgenavond eens in ranked gaan uitproberen. Ik ben benieuwd.

jurgenb1990 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:31:
[...]

Naja, het is natuurlijk niet chill dat de killcam er nu is, maar ik vind het wel positief dat ze zover durfen gaan om cheaters aan te pakken.
We are aware that there is a certain widespread sentiment that high level Ranked matches are often ruined by cheaters. We want to deter ‘witch hunting’ as much as possible. While there were excellent design reasons to remove the Kill Cam from Ranked, we cannot compromise on the quality of our game experience. For this reason, we are enabling the Kill Cam on Ranked matches to remove this ‘hiding spot’ for cheaters. It will help the community as well as ourselves identify suspicious behaviors with a better level of certainty. Given the nature of our game (destruction, observation tools, high lethality), players are very likely to have doubt about what happened when they get killed. This causes confusion as to if they died because of cheaters or not. This doubt causes a negative atmosphere for everyone – whether they are cheaters or not. Therefore, activating the Kill Cam in Ranked serves two purposes: make it harder for cheaters to hide and improve players' perception by allowing them to witness how they got killed. In the long term, we will also be working on improving said Kill Cam in order to make it more accurate and reliable. We wish to do this change at the same time as when we introduce the Report button.
ETA: Estimated for Patch 2.2, in March.
Ik denk dat ze dit tijdelijk invoeren, om ook het moraal wat omhoog te brengen. Daarnaast brengen ze een report button waardoor het makkelijker wordt om mensen te reporten.

Ik snap jou en Klitse wel, en jullie hebben daar zeker wel een punt. Maar ik snap de developers ook en vind het wel een goede *tijdelijke* stap. Dan kan iedereen zelf beoordelen of het daadwerkelijk een cheater was of dat het gewoon mooi tactische spel is. Ik denk, zoals ik hier boven al zeg, het moraal daardoor ook omhoog gaat omdat ik denk dat zeker 60% van de 'cheaters' eigenlijk gewoon enorm goede gamers zijn.

Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:49:
Omdat ik niet elke avond de hele avond op TS moet hangen volgens mijn vriendin gisteren een paar potjes casual gedaan. N.a.v. het bekijken van andere, betere spelers dan ikzelf ben ik meer gaan letten op mijn movement, en heb ik op zo'n beetje alle guns toch de ACOG geplaatst. Een tijdje terug vond ik de ACOG niet zo heel fijn, maar daar ben ik toch op teruggekomen. Ik heb gisteren gemerkt dat ik toch liever speel met operators die 3 speed hebben.

Zal dit waarschijnlijk morgenavond eens in ranked gaan uitproberen. Ik ben benieuwd.
Ik had precies het zelfde..

ACOG is echt te chill. Je kan zoveel accurater de headshots maken.. En ja soms in CQB is het wat onhandig.. maar daar leer je snel genoeg mee omgaan. Het is ook soms iets frustrerender aangezien je ook beter kan zien dat je iemand in zijn hoofd raakt en dan vervolgens niet dood gaat :P

Met speed 2 en zeker met speed 3 operators kan je zoveel sneller om een hoekje komen kijken. Je merkt gewoon dat als iemand even niet oplet of gewoon trager is daar minder kans heeft om je neer te schieten.

enneh... vrouwen... die moeten gewoon niet zo zeuren en ook siege gaan spelen. De mijne begint ook al te klagen... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Cgen1984 op 11-02-2016 10:34 ]

Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Ik had precies het zelfde..

ACOG is echt te chill. Je kan zoveel accurater de headshots maken.. En ja soms in CQB is het wat onhandig.. maar daar leer je snel genoeg mee omgaan. Het is ook soms iets frustrerender aangezien je ook beter kan zien dat je iemand in zijn hoofd raakt en dan vervolgens niet dood gaat :P

Met speed 2 en zeker met speed 3 operators kan je zoveel sneller om een hoekje komen kijken. Je merkt gewoon dat als iemand even niet oplet of gewoon trager is daar minder kans heeft om je neer te schieten.

enneh... vrouwen... die moeten gewoon niet zo zeuren en ook siege gaan spelen. De mijne begint ook al te klagen... :/
Ik begin nu ook steeds meer de ACOG te nemen. is inderdaad een fijne scope. Past goed bij een rustige speelstijl en het helpt mij daarom ook om gewoon het rustig aan te doen.

Nu pas? :P

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:58
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:29:
Lees net dat ze ook kijken naar een ingame Flag systeem.
Als een speler geflagged wordt, krijgt deze extra aandacht van het anti-cheat systeem en wordt deze speler strenger gecontroleerd.
Hoop alleen niet dat hierdoor spelers met toevaltreffers getroffen gaan worden.
Wat de site van FairFight aangeeft is t volgende:
In order that highly skilled players are not erroneously flagged as cheats, FairFight uses Server Side Cheat Detection (SSCD) to cross-compare results. FairFight's SSCD monitors the game state in real time, scanning gameplay data of your choice for events and conditions which are not possible (or that are exceedingly improbable) to achieve without the use of hacks.
Ik vermoed dat wanneer er sprake is van een "event" waarbij je geluk hebt, dit niet wordt geflagged en er geen extra audit plaats vindt :+

ze claimen dan ook beter te zijn dan die van Valve en Punkbuster

bl44t

• Klitse
  • Niet online
Ik heb al vanaf het begin ACOG op al mijn wapens. Maar ik was in CSGO bijvoorbeeld ook al een awper dus ik ben het gewend om ingezoomed close combat te doen. Gisteren nog een close combat clutch 2v1 met Glaz bijvoorbeeld.

Ik kan daarentegen totaal niet met een shotgun overweg.

[ Voor 11% gewijzigd door Klitse op 11-02-2016 10:54 ]

melantrix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Ik begin nu ook steeds meer de ACOG te nemen. is inderdaad een fijne scope. Past goed bij een rustige speelstijl en het helpt mij daarom ook om gewoon het rustig aan te doen.

Nu pas? :P
Joa... ze heeft veel geduld. Moet ook wel als je met mij samen leeft :D

• MadMax12
Zijn meer mensen met die "problemen" thuis hoor.

• YaaD
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:04:
Gamen jullie dan zoveel of vraagt jullie partner dan zoveel tijd? Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb... Ik zie gamen dan als hobby en zo heeft zij die van haar.. Moet zeggen dat wel een gezonde balans tussen is denk ik.

bl44t

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:04:
Probeer het zelf ook tot een minimum te beperken :P Vind het zelf ook irritant als iemand op VOIP zit en ik alleen eenrichtingsverkeer hoor. Zeker als je probeert zelf iets te volgen :P

Default blanke hetero

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:31:

Ik kreeg bij release al te horen "ah nee he, weer een nieuw spel? Dan zie ik je dus nooit meer!" en nu iedere avond zucht ze als ik richting mijn hok kruip >:) Om de zoveel tijd komt ze dan even kijken "zit je nu alweer tegen je onzichtbare vrienden te praten? Dit is toch niet leuk?" en loopt hoofdschuddend weg :+

Gelukkig had ze niet het idee als de vriendin van deze gast op reddit.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• MadMax12
Farscape2 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:31:
[...]

Ik kreeg bij release al te horen "ah nee he, weer een nieuw spel? Dan zie ik je dus nooit meer!" en nu iedere avond zucht ze als ik richting mijn hok kruip >:) Om de zoveel tijd komt ze dan even kijken "zit je nu alweer tegen je onzichtbare vrienden te praten? Dit is toch niet leuk?" en loopt hoofdschuddend weg :+

Gelukkig had ze niet het idee als de vriendin van deze gast op reddit.
Mijn vriendin heeft dagelijks ongeveer dezelfde reactie als de jouwe.
Metname de aanschaf van de headset was een ramp.

• MadMax12
YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:15:
[...]

Gamen jullie dan zoveel of vraagt jullie partner dan zoveel tijd? Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb... Ik zie gamen dan als hobby en zo heeft zij die van haar.. Moet zeggen dat wel een gezonde balans tussen is denk ik.
Ik heb een vriendin zonder hobby's |:(
Maar wie weet komt ze snel wat tegen, zal in elk geval niet iets met computers zijn, dat vindt ze onzin.
Dus gauw mijn iMac :$ inruilen voor een game-pc oOo

• YaaD
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Maar wie weet komt ze snel wat tegen, zal in elk geval niet iets met computers zijn, dat vindt ze onzin.
Dus gauw mijn iMac :$ inruilen voor een game-pc oOo
Tja wil dat dan maar zeggen dat ze jouw "hobbytijd" mag innemen en daarmee jouw plezier in de weg mag staan? Naja ligt er ook net aan hoe je in een relatie staat natuurlijk. Ik vind het mijn goed recht om na 13 uur per dag van huis te zijn om even te gamen en dat weet mijn vrouw ook. Wanneer ze me zou belemmeren in mijn plezier, dan word ik onplezierig :+

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
Het gaat mijn vriendin niet om het gamen, dat is ze gewend en ze realiseert zich wel dat dat er nevernooit uitgaat. Ze vind het vervelend als ik vier uur lang tegen iedereen aan zit te lullen. Wij zitten naast elkaar in de kamer en is dus te vergelijken met dat zij vier uur lang aan het bellen is met d'r vriendinnen, wordt ik ook niet vrolijk van :+

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:36:
Mijn vriendin heeft dagelijks ongeveer dezelfde reactie als de jouwe.
Metname de aanschaf van de headset was een ramp.
Die had ik gelukkig al :)
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:38:
Helemaal geen hobby's, of hobby's waar jij niets van snapt :+ Veel van mijn hobby's zijn wel computer/electronica gerelateerd en ik heb de studeerkamer ondertussen helemaal voor mezelf, vol met apparatuur en spullen (steeds meer

M'n vriendin denkt volgens mij dat ik meer game dan ik daadwerkelijk doe, maar ik ben vaak wel het merendeel van de avond in mijn hok te vinden (anders zit je de hele avond naar TLC's Say Yes to the Dress of <insert random tv show> te kijken).

Laatst kreeg ik bijvoorbeeld verspreid over een aantal dagen meerdere pakketjes binnen met onderdelen voor een drietal mechanische toetsenborden die ik aan het maken ben. De enige reactie die ik kreeg was "maar je hebt er al 4, wat heb je eraan?". Moet je eens proberen als ze online aan het shoppen is en vraagt wat je van <model schoen> vindt.... >:)
YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:15:

Nee op beide, maar als je partner niets, maar dan ook niets met je hobby's heeft, gaat het al snel zo. Niet dat er geen tijd is om samen te spenderen, een filmpje te kijken, of ergens naar toe te gaan, dat doen we ook, maar zodra ik achter mijn PC ga zitten/in de studeerkamer wat ga solderen, dan denkt ze dat ik aan het gamen ben :)

Dit is echt zó herkenbaar! Mijn vrouw heeft ook eigenlijk geen hobby's, behalve tv kijken (en dat vind ze zelf ook niet echt super leuk). Dus als ik dan mijn hok in duik is het inderdaad snel 'ga je nou alweer gamen?'

Wat Farscape ook zegt, Tis niet dat je geen tijd aan haar besteed ofzo, maar omdat ze het niet begrijpt oid is het al heel snel te veel. Ook het feit dat ik in een aparte kamer zit vind ze dan jammer omdat het voor haar al genoeg is om bij elkaar in dezelfde kamer te zitten oid? (vraag me niet om het uit te leggen want ik snap het zelf niet xD) maar dan mag ik natuurlijk niet VOIPen, dus tja dat gaat dan ook niet op :/

Ach, uiteindelijk kunnen wij ook niet zonder en komt het ook allemaal wel goed.

• MadMax12
YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Tja wil dat dan maar zeggen dat ze jouw "hobbytijd" mag innemen en daarmee jouw plezier in de weg mag staan? Naja ligt er ook net aan hoe je in een relatie staat natuurlijk. Ik vind het mijn goed recht om na 13 uur per dag van huis te zijn om even te gamen en dat weet mijn vrouw ook. Wanneer ze me zou belemmeren in mijn plezier, dan word ik onplezierig :+
Ze heeft er niet heel veel problemen mee, maar sinds Siege er is ben ik weer iets meer achter de pc te vinden. Straks als het beter weer wordt, komt mijn andere hobby weer meer naar voren.
Dan ben ik veel op de mountainbike te vinden(nu af en toe). Als mijn vriendin weer buiten kan tennissen straks, is de rust weer gekeerd in ons huis >:)

Siege brengt wel wat teweeg in de samenleving merk ik zo hier *O*

[ Voor 4% gewijzigd door MadMax12 op 11-02-2016 12:06 ]

• YaaD
Farscape2 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Die had ik gelukkig al :)

[...]

Helemaal geen hobby's, of hobby's waar jij niets van snapt :+ Veel van mijn hobby's zijn wel computer/electronica gerelateerd en ik heb de studeerkamer ondertussen helemaal voor mezelf, vol met apparatuur en spullen (steeds meer

M'n vriendin denkt volgens mij dat ik meer game dan ik daadwerkelijk doe, maar ik ben vaak wel het merendeel van de avond in mijn hok te vinden (anders zit je de hele avond naar TLC's Say Yes to the Dress of <insert random tv show> te kijken).

Laatst kreeg ik bijvoorbeeld verspreid over een aantal dagen meerdere pakketjes binnen met onderdelen voor een drietal mechanische toetsenborden die ik aan het maken ben. De enige reactie die ik kreeg was "maar je hebt er al 4, wat heb je eraan?". Moet je eens proberen als ze online aan het shoppen is en vraagt wat je van <model schoen> vindt.... >:)
Haha grappig dat je dat zegt, want dat klinkt inderdaad wel herkenbaar. Ik heb geleerd me er niet meer mee te bemoeien en geen vragen meer te stellen :+ Doet zij dat ook niet meer :P

Ik heb ook niet echt een hok waar ik me in terugtrek ofzo.. Ik zit gewoon boven met de deur open en zij heeft haar eigen PC waar ze op kan gelukkig. Moet er niet aan denken om de PC te delen met mijn vrouw.

Maar lijkt me wel rot om een vriendin te hebben zonder hobby, ik zou dan altijd het idee hebben om haar te moeten vermaken ofzo.

[...]
Nee op beide, maar als je partner niets, maar dan ook niets met je hobby's heeft, gaat het al snel zo. Niet dat er geen tijd is om samen te spenderen, een filmpje te kijken, of ergens naar toe te gaan, dat doen we ook, maar zodra ik achter mijn PC ga zitten/in de studeerkamer wat ga solderen, dan denkt ze dat ik aan het gamen ben :)
Mja mijn vrouw rijdt paard. Heb ik ook niets mee, maar ik toon wel interesse en ga gewoon mee. Ik vind dat dat ook beetje hoort bij het samen zijn. Wederzijdse interesse en wederzijds goedvinden van elkaars hobby zeg maar.

bl44t

• jurgenb1990
ik ga ,na een werkdag, eerst 2 uur sporten en daarna nog gamen. En begint het geklaag dus meteen waarom ik geen tijd meer vrij heb :)

• Klitse
  • Niet online
We zitten geloof ik allemaal in hetzelfde schuitje. Gelukkig heb ik mijn eigen mancave in de kelder (die overigens groter is dan de woonkamer :D. Daar staat al mijn apparatuur.

• MadMax12
Klitse schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:24:
Gelukkig heb ik mijn eigen mancave in de kelder
Vandaar dat holle geluid van jou kant 8)7

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Vandaar dat holle geluid van jou kant 8)7
Klinkt het echt hol? Dat ligt dan eerder aan mijn mic dan aan mijn kelder want die heeft gewoon vloerbedeking e.d.

• YaaD
Klitse schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:27:
[...]

Klinkt het echt hol? Dat ligt dan eerder aan mijn mic dan aan mijn kelder want die heeft gewoon vloerbedeking e.d.
De keer dat ik met je gespeeld heb, valt het holle geluid mij niet specifiek op. Volgens mij is er een pesterijtje in het spel :+

bl44t

*knip*

schaamteloze en niet oplettende repost O-)

[ Voor 96% gewijzigd door Melantrix op 11-02-2016 14:13 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Postte Farscape net ook al :+

Hahaha het heeft nogal wat los gemaakt!

Mijn vriendin heeft geen echte hobbies. Ze mag overigens wel graag gamen af en toe. GTA V en natuurlijk de sims (hoe kan het ook anders).

Ik hou het helaas veel langer vol wat gamen betreft... dus geregeld krijg ik de opmerking: Zit je alweer in je hok (gewoon met de deur open)? En als ik dat een aantal keer heb gehoord, dan sla ik wel eens een avondje over voor wat quality time.

Maar ik zie het niet als mijn plicht om haar te vermaken. En als zij dat soms wel denkt, dan krijgt ze van mij de opmerking: Zoek een hobby! Is gamen niet wat voor jou?
Whooops, die had ik gemist! :+

• MadMax12
Pas maar op dat we straks geen interne ruzies krijgen in onze huizen.
Straks gaat de aanhang ook Siege spelen en wordt het nog erger dan het nu al is.

• Seroczynski
  • Niet online
Ik denk dat wij onze vriendinnen maar eens aan elkaar moeten voorstellen. Op die manier kunnen ze lekker aan de thee gaan en een potje breien, kunnen wij lekker Siegen :+

Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:13:
Ik denk dat wij onze vriendinnen maar eens aan elkaar moeten voorstellen. Op die manier kunnen ze lekker aan de thee gaan en een potje breien, kunnen wij lekker Siegen :+
Een landelijke Siege-Tweakers *bring your girlfriend* Lan party dag organiseren? >:)

• YaaD
hahahaha! Vind het wel mooi om te zien hoe iedereen met de strubbelingen omgaat :P

De mijne rijdt paard en daar gaat veel tijd en geld in zitten. Dat is voor mij gelukkig een troefkaart en hierdoor is ze vaak ook veel en lang van huis. Dat geeft mij gelegenheid om te gamen en daarom laat ze mij ook in vrijheid. Overigens vrij simpele regels die ze heeft :

Zolang t niet dag en nacht is
En je niets leuks meer met me wil doen omdat je wil gamen
Zolang de dagelijkse verplichtingen ook maar gedaan worden

Daar buiten ben ik gelukkig vrij om te doen wat ik wil..

bl44t

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
Wait whut? Blitz kon toch WEL nitro's kapot flashen?
Nu niet meer? That kinda explains things :P
Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:13:
Bazenplan!!!! :D

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:42
Afijn, als we dit voorstellen aan onze wederhelften moeten we het wel goed verpakken want anders hebben ze het snel door dat we ze met zn allen willen ditchen om te gamen. En dan zijn we de sjaak! :D

• MadMax12
Nu nog een goede plek vinden, waar zij zich ook kunnen vermaken.
Dus liefst bij een uitgebreid winkel, theeleut gebied.
Denk dat we dan al een eind komen.
En een minimum tijd dat ze weg moeten blijven.

Maar al meer nieuws over de update van vanavond?

• Seroczynski
  • Niet online
MadMax12 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:41:
Maar al meer nieuws over de update van vanavond?
Op reddit blijven mensen nog een beetje gissen of het nou daadwerkelijk de 2.1 patch betreft of een andere, wellicht kleinere patch. Persoonlijk verwacht ik vanavond de 2.1 patch, en een uur of twee later de patchnotes.

Beter hebben ze die headshot clusterfuck gefixed... :(

• MadMax12
Ergens vrees ik dat 2.1 nog komt, dat dit weer een serveroplossing is en misschien de hitboxen aangepast.
2.1 stond voor half februari dus denk dat die volgende week komt.

• Seroczynski
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:44:
Beter hebben ze die headshot clusterfuck gefixed... :(
Ze gingen er anders lekker in gisteravond. Ben de MAC 11 + ACOG + compensator aan het uitproberen. Hoorde iemand zeggen dat dat ding een "headshot machine" is, en dat is niet gelogen :D

Update: Patchnotes voor 2.1 zijn up!

[ Voor 21% gewijzigd door Seroczynski op 11-02-2016 15:55 ]

Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:48:
[...]

Ze gingen er anders lekker in gisteravond. Ben de MAC 11 + ACOG + compensator aan het uitproberen. Hoorde iemand zeggen dat dat ding een "headshot machine" is, en dat is niet gelogen :D

Update: Patchnotes voor 2.1 zijn up!
Ja het is niet altijd even constant aanwezig. Afgelopen 2 dagen minder last van gehad vergeleken met de dagen er voor. Maar het is zeker niet weg!

Ja de MAC 11 + ACOG + Compensator is EVIL :9 Keeping it gangsta!

Es ff de patchnotes bekijken!!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 22:07

LordKnox

Opperbaas.

YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:26:
hahahaha! Vind het wel mooi om te zien hoe iedereen met de strubbelingen omgaat :P

De mijne rijdt paard en daar gaat veel tijd en geld in zitten. Dat is voor mij gelukkig een troefkaart en hierdoor is ze vaak ook veel en lang van huis. Dat geeft mij gelegenheid om te gamen en daarom laat ze mij ook in vrijheid. Overigens vrij simpele regels die ze heeft :

Zolang t niet dag en nacht is
En je niets leuks meer met me wil doen omdat je wil gamen
Zolang de dagelijkse verplichtingen ook maar gedaan worden

Daar buiten ben ik gelukkig vrij om te doen wat ik wil..
Ja, zo gaat het bij mij ook inderdaad. Ik heb nu het geluk dat mijn vriendin zwanger is, dus die is vaak rond 20;00 moe en gaat dan zelf tv kijken. Dan 'offer' ik me wel op en laat ik haar lekker met rust. Boven beetje Siegen. Zodra ze aangeeft dat ik toch wel boven zit, even een avondje samenzitten (morgen Deadpool kijken samen) en dan is weer alles koek en ei.

• YaaD
10 player Custom Games can now be hosted on dedicated servers, which offers a fair gameplay environment that better suits competition. Dedicated servers means no host advantage, better stability, and makes it harder to cheat. We also are making the Spectator Camera feature available on dedicated servers, allowing an 11th person to observe matches held on those servers.
Wil dat zeggen dat we nu zelf kunnen hosten?

EDIT: Je kunt dus niet door een server list browsen zoals bij CS dus bijvoorbeeld? Beetje de oude tijden waarop je op je eigen server clanwars speelde bijv...

Yacht ceiling glitch exploit: player is able to vault near the roof of the front end of the boat inside the map’s ceiling, gaining a tactical advantage. – FIXED
Presidential Plane glitch exploit: Drone can jump through a wall in the Cargo and get inside the Plane’s textures. – FIXED

beide aan den lijve ondervonden. Verdomd irritant... vooral in het dak van yacht. Steeds melding enemy detected outside. blij dat t weg is. winnen is onmogelijk dan!

[ Voor 43% gewijzigd door YaaD op 11-02-2016 16:40 ]

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Wil dat zeggen dat we nu zelf kunnen hosten?

EDIT: Je kunt dus niet door een server list browsen zoals bij CS dus bijvoorbeeld? Beetje de oude tijden waarop je op je eigen server clanwars speelde bijv...
Custom games kunnen we nu op een dedicated server van Ubisoft hosten ja. Ik heb echter maar één keer eerder een custom game gespeeld toen we 5vs5 Tweakers gingen.

Dit betekend dus niet dat je een serverlijst o.i.d. krijgt. Je kan een custom game aanmaken en dan 10 of 9 anderen uitnodigen (afhankelijk van wel of geen spectator).

Edit: Update m.b.t. de mogelijkheid de IP adressen van andere spelers uit de game te achterhalen:
Its_Epi:
We will be adjusting how IP addresses are handled in update 2.2.

[ Voor 47% gewijzigd door Seroczynski op 11-02-2016 16:21 ]

• Klitse
  • Niet online
Zo, blitz wordt sterker. Jurgen zal blij zijn.

Headshot hits do not register properly. – FIXED _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Klitse op 11-02-2016 16:58 ]

• Floks
:(

A Ubisoft service is not available at the moment. You can try again later or switch to offline mode.

Floksor

Rustig aan floksie!!!

Patchnotes zien er goed uit, hopelijk niet veel nieuwe glitches en bugs er bij! *Fingers crossed*

• prutser001
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Floks schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:45:
:(

A Ubisoft service is not available at the moment. You can try again later or switch to offline mode.
Hmmm.. dacht even dat ik de enige was, ik kan ook niet eens op uplay.com komen?
Eindelijk me shit gefixt (WC pompje defect) gister nog zeker 2 uur gegamed, komt er een popup van windows door het spel heen druk op enter pc uit.... wtf :P daarna reboot en weer crash.. .maar ja ...Uplay heeft ook problemen lijkt het :P

Misschien toch maar es kijken naar nieuwe pc ;)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Zijn er nog steeds problemen met inloggen in Uplay? Want ik kom er nog steeds niet in :(

"A Ubisoft service is not available at the moment. You can try again later or switch to offline mode."

Hebben ze iets stuk gefixed?

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
https://twitter.com/ubisoftsupport

We are aware of an issue accessing online services. We please ask for your patience whilst we investigate.

• Seroczynski
  • Niet online
Servers zijn weer online.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Maar je krijgt error's. Iedereen gaat weer inloggen, dus veel overbelasting denk. :(

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• Floks
jup, maar de game start in offline modus, zal wel door de drukte komen

Floksor

The fuck...ik ben deranked... naar silver III van gold II.... :( :(

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Als je PC maar gefixed is voor as maandag.
prutser001 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:57:
[...]

Hmmm.. dacht even dat ik de enige was, ik kan ook niet eens op uplay.com komen?
Eindelijk me shit gefixt (WC pompje defect) gister nog zeker 2 uur gegamed, komt er een popup van windows door het spel heen druk op enter pc uit.... wtf :P daarna reboot en weer crash.. .maar ja ...Uplay heeft ook problemen lijkt het :P

Misschien toch maar es kijken naar nieuwe pc ;)

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:09:
Tja dat is natuurlijk wel logisch })

Maar miss hebben ze de vorige aanpassing weer terug gedraaid of weer opnieuw dingen aangepast? Ze zijn natuurlijk wel bezig met ranking e.d. In die zin moet je ook nog niet veel waarde er aan hechten, zal nog wel veel verschuiven verwacht ik!

• Seroczynski
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:09:
Huh, dat is wel een flinke derank. Ik zit nog altijd op 'net-niet-platinum' :+

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Seroczynski schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:10:
[...]

Huh, dat is wel een flinke derank. Ik zit nog altijd op 'net-niet-platinum' :+
Na de vorige 'adjustment' ben ik 3 of 4 ranks gedaald.... nu 6.... ik ben.... jawel, copper 1 ;w

Pagina: 1 ... 29 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.