• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2025

LordKnox

Opperbaas.

Cgen1984 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:38:
[...]

Gisteren voor het eerst een soort van rage quit gedaan.. nouja soort van... ik beken. Ik schaam me er voor :P Maar het was een echte alt+F4 :P

Ben sindsdien ook helemaal klaar met ranked spelen.. en ook even een paar dagen met het spel in zijn geheel :)

Het is dan ook niet meer te pruimen met die highpingers. Ze sterven gewoon niet...
Ik VERLANG zo naar vroeger, toen er nog geen matchmaking was en je gewoon een dedicaded server list had...
Hoe kun je in hemelsnaam per ongeluk ALT-F4 inrammen als je hard op je keyboard slaat. Ik geloof er niks van ;)

Ik begin ook steeds meer te balen van wallclipping. Je kunt eignelijk niet lekker in een hoekje schuilen omdat je benen/hoofd/armen dan wel ergens uitsteken. Dan hoor je dat Fuze wordt ingezet boven je hoofd en 3 seconden later vliegen er vijf granataatjes om je oren. Balen.

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Cgen1984 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:38:
[...]

Gisteren voor het eerst een soort van rage quit gedaan.. nouja soort van... ik beken. Ik schaam me er voor :P Maar het was een echte alt+F4 :P

Ben sindsdien ook helemaal klaar met ranked spelen.. en ook even een paar dagen met het spel in zijn geheel :)

Het is dan ook niet meer te pruimen met die highpingers. Ze sterven gewoon niet...
Ik VERLANG zo naar vroeger, toen er nog geen matchmaking was en je gewoon een dedicaded server list had...
alt+f4 werkt niet meer he, dan krijg je alsnog een loss en derank. Heb dat ook wel ooit geprobeerd maar toen ging ik jammer genoeg nog een rank omlaag

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

iamjustin schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:08:
[...]

Hoe kun je in hemelsnaam per ongeluk ALT-F4 inrammen als je hard op je keyboard slaat. Ik geloof er niks van ;)

Ik begin ook steeds meer te balen van wallclipping. Je kunt eignelijk niet lekker in een hoekje schuilen omdat je benen/hoofd/armen dan wel ergens uitsteken. Dan hoor je dat Fuze wordt ingezet boven je hoofd en 3 seconden later vliegen er vijf granataatjes om je oren. Balen.
Zoals ik al zei, ik schaam me er oprecht voor :P

Er rammelt veel te veel aan het spel, en het lijkt elke keer als er een update is erger te worden.

Maar gelukkig hebben we nu wel een ESL systeem, een nieuwe schijt map en 1 nutteloze operator en 1 iets minder nutteloze operator (kutwapens, slechte SMG en shotty die 100% generfed gaat worden) er bij.

Laat ze die energie eens steken in het fixen van in mijn optiek gamebreaking bugs, glitches etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Cgen1984 op 05-02-2016 09:31 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat ik gisteren had nog niet vaak gezien....een speler die als een zwarte vlek op het scherm blijft staan.
Heel vreemd, leek net zo'n zwart oefenbord waarop je kon schieten. (ps4 btw)

Burp

jurgenb1990 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:21:
[...]

alt+f4 werkt niet meer he, dan krijg je alsnog een loss en derank. Heb dat ook wel ooit geprobeerd maar toen ging ik jammer genoeg nog een rank omlaag
Geen derank gehad. Ben nog steeds gold 3. En dat zal ik ook nog wel even blijven :)

En daar ging het me ook niet om. Was er zo intens klaar mee dat ik geen zin meer had om verder te spelen. Kon het niet meer opbrengen.

[ Voor 20% gewijzigd door Cgen1984 op 05-02-2016 09:32 ]

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Wii4all schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
Wat ik gisteren had nog niet vaak gezien....een speler die als een zwarte vlek op het scherm blijft staan.
zag net iemand op het ubi forum hier een bug post over maken, heb je toevallig beeld erbij ?

Signature

• Wii4all
  • Niet online
nop had geen screen gemaakt.

Maar het gebeurde een stuk of 2 keer in verschillende potjes.

Burp

• jurgenb1990
Wii4all schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:37:
nop had geen screen gemaakt.

Maar het gebeurde een stuk of 2 keer in verschillende potjes.
wat een spel is het ook, vol met bugs en toch blijven we spelen....

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Wii4all schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
Yup, dat is de 'Ghost / Black Jesus' bug.... Character models zijn dan texture-loze T-shapes die zweven, terwijl de speler wel gewoon kan crouchen/pronen etc.

https://www.reddit.com/r/...ck_bug_the_patch_created/

Montagne's shield heeft hier ook last van na de Black Ice Patch.... dat er allemaal zwarte lijnen en blobs in de window van je shield zitten... Edit: http://i.imgur.com/DAHsem6.jpg
jurgenb1990 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:50:
[...]

wat een spel is het ook, vol met bugs en toch blijven we spelen....
't is ook zo godgloeiende verslavend, damn you Ubisoft and your digital crack-cocaine!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Farscape2 op 05-02-2016 10:04 . Reden: Image toegevoegd ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:53

User

S3

Cgen1984 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
[...]

Zoals ik al zei, ik schaam me er oprecht voor :P

Er rammelt veel te veel aan het spel, en het lijkt elke keer als er een update is erger te worden.

Maar gelukkig hebben we nu wel een ESL systeem, een nieuwe schijt map en 1 nutteloze operator en 1 iets minder nutteloze operator (kutwapens, slechte SMG en shotty die 100% generfed gaat worden) er bij.

Laat ze die energie eens steken in het fixen van in mijn optiek gamebreaking bugs, glitches etc.
Sinds wanneer is het Jacht een schijtmap?
User schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:00:
[...]
Sinds wanneer is het Jacht een schijtmap?
Ik vind em niks :) Mijn persoonlijke mening!

[ Voor 6% gewijzigd door Cgen1984 op 05-02-2016 10:09 ]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:53

User

S3

Cgen1984 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:09:
[...]

Ik vind em niks :) Mijn persoonlijke mening!
Your opinion is very important to us.

>:)

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
gisteren trouwens ook 1 match met montagne gespeeld en ik kon werkelijk waar bijna niks zien door het raampje in het schild. grote zwarte vlekken (leken ontbrekende textures). 1 andere speler (weet zo even niet meer wie) klaagde er ook over). Dus er is weer een bugje bijgekomen. Gelukkig speel ik bijna nooit met montagne maar toch...

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-01 06:33
jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:13:
[...]

win-lost ratio is niet direct van belang, ligt er meer aan of je wint van enemys met een rank hoger dan jij. Je ziet ooit mensen op silver 4 met een win/lost ratio van 2,5 en een k-d ratio van 2,0. En ik heb met win-lost 1,7 en k-d ratio 1,4 een platinum rank. Maar ik heb die 1,7 win/lost gehaald tegen hogere ranks.

Voorbeeld als jullie met een groep bronze teammaten en 1 gold tegen enemys gaan spelen die allemaal bronze zijn. Zal die gold gast een hogere win-lost ratio krijgen maar hij kan niet snel rank up gaan omdat de enemys dus ook te laag niveau zijn.

Een gold gast kan dus heel veel tegen bronze enemys spelen en dus makkelijker winnen (dat wordt verwacht omdat je hoger rank bent), waardoor hij een hoge win/loss ratio en k/d heeft maar dan nog gaat zijn rank niet of amper omhoog omdat je als het ware te weinig xp voor krijgt.
W/L en K/D zegt echt helemaal geen ruk over het feit of je rankt of niet, dat klopt. Maar je kan wel een en ander afleiden aan de W/L ratio. De K/D ratio is echt helemaal nutteloos, zelfs om iets aan af te leiden.

Ik lees in het topic veel over "ik heb zelfde K/D als anderen van een hogere rank en ik ben pas silver1" Mensen vinden dat onlogisch. Ik zal proberen uit te leggen waarom dat absoluut niet onlogisch is.

De W/L ratio zegt iets over de hoeveelheid aantal matches en de relatie tot het winnen/verliezen daarvan. Het zegt alleen niets over tegen WIE je hebt gewonnen (en hier start ELO). Je ranking op de RSS ELO ladder stijgt veel sneller als je wint van een team dat een veel hogere ELO ranking heeft dan je eigen team.

Stel jouw team heeft een ranking van 1530 (de wereld gebruikt graag 1500 getallen in ELO, dus ik ook) en je tegenstander heeft een ranking van 1650. Je wint, dan stijgt je persoonlijk ELO gemiddelde en (waarschijnlijk) je ELO max. Wanneer je meer van dit soort matches speelt dan zal je veel sneller ranken als dat je wint van een team dat een lagere ELO heeft. De matchmaking moet ervoor zorgen dat iedereen een evenredige kans heeft om te ranken.Zoals iedereen inmiddels wel doorheeft zit er op dit gebied (en wel meer) iets niet goed nog in de matchmaking van RSS. Het resulteerde zelfs dat ze in de laatste update de verdeling van de ranks hebben aangepast (nieuwe verdeling). Dit hebben ze gedaan op ranges van de persoonlijk ELO gemiddeldes. Anders kom je nooit op die mooie percentages uit :)

Om terug te komen wat je dan kan afleiden uit de W/L ratio. De aannemelijkheid dat iemand rankt met een W/L ratio die groter is dan 1 is (ALLEEN IN HET BEGIN VAN EEN GAME, over een jaar zegt dit ook al niks meer) groter dan iemand die een W/L ratio heeft van 0.5. Je moet in ELO immers een match winnen voordat je uberhaupt kan ranken. Een lose kan NOOIT EVER NEVER een rank omhoog opleveren. Als dat wel zo is in RSS dan gebruiken ze geen ELO :9

Ik had ook nog wat kunnen benoemen over het feit dat je met een W/L van 0.5 waarschijnlijk onderaan je tier zit en dan waarschijnlijk ook nog als onderste in je divisie, maar dat is voor later misschien wel leuk. RSS heeft niet bevestigd of ze alle Gold 1tjes in één divisie hebben zitten of dat ze die ook weer opslitsen a la Leauge of Legends (moet haast wel, maarja, als het niet zo is verklaard het wel deze chaos in de matchmaking).

[ Voor 16% gewijzigd door Giga_ op 05-02-2016 10:43 ]

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 09:59
Klitse schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:29:
gisteren trouwens ook 1 match met montagne gespeeld en ik kon werkelijk waar bijna niks zien door het raampje in het schild. grote zwarte vlekken (leken ontbrekende textures). 1 andere speler (weet zo even niet meer wie) klaagde er ook over). Dus er is weer een bugje bijgekomen. Gelukkig speel ik bijna nooit met montagne maar toch...
De zwarte vlekken zijn zelfs voor teamgenoten en tegenstanders te zien.
Dus is best wel een flinke BUG. |:(

• Giga_
Placid_K schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:24:
RB6 is een prachtig spel, maar het plezier wordt mij totaal ontnomen door cheaters. Om de paar potjes kom je er paar tegen. Het ergste is, ze doen niet eens moeite om het te verbergen. Na twee ronden is het zo duidelijk dat er meteen twee spelers weggaan waardoor het direct 5v3 wordt.

En ik vraag me af of het helpt om die gasten aan te geven? Ik heb al meerdere tickets gemaakt, maar volgens mij wordt daar vrij weinig meegedaan.

Met de update - en dus ook betere anti-cheatsoftware - had ik even gehoopt dat het wat minder zou worden met cheaters. Maar dat was echt tijdelijk. Ik snap dat er in ieder (online)spel vals gespeeld wordt, maar bij RB6 wordt de rol van zo'n hacker significant.

Bleh, zo jammer!
Onderstaande is zo'n mooi antwoord op bovenstaande hahaha
GSX-MAN schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:21:
Ik word ook wel ingemaakt, maar dat heeft vooral te maken met mijn beperkte vaardigheid. Laatste keer dat ik online shooters heb geschoten was CS in 2003 of zo.

• jurgenb1990
Giga_ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:01:
[...]

Onderstaande is zo'n mooi antwoord op bovenstaande hahaha

[...]
ik heb ook het idee dat veel mensen te snel roepen "CHEATERS!". Ik heb al vele uren gespeeld (level 73 nu) en ben 1 keer een cheater tegekomen wat echt te overduidelijk was (dat zelfs zijn eigen team hem eruit kickte). Je kan wel heel veel zien met camera's en drones waardoor je precies kan weten waar iedereen zit. Ik schiet zelf ook wel ooit mensen door muren of dichte deuren een heady, maar dat is altijd omdat ik weet dat ze daar zitten

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:26:
[...]

ik heb ook het idee dat veel mensen te snel roepen "CHEATERS!". Ik heb al vele uren gespeeld (level 73 nu) en ben 1 keer een cheater tegekomen wat echt te overduidelijk was (dat zelfs zijn eigen team hem eruit kickte). Je kan wel heel veel zien met camera's en drones waardoor je precies kan weten waar iedereen zit. Ik schiet zelf ook wel ooit mensen door muren of dichte deuren een heady, maar dat is altijd omdat ik weet dat ze daar zitten
Ik schreeuw regelmatig CHEATER. Maar weet zelf ook wel dat het maar in 1 of 2 gevallen echt een cheater is. Meestal zijn ze gewoon beter. Maar dat geven we natuurlijk nooit toe he. :P

• jurgenb1990
Klitse schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Ik schreeuw regelmatig CHEATER. Maar weet zelf ook wel dat het maar in 1 of 2 gevallen echt een cheater is. Meestal zijn ze gewoon beter. Maar dat geven we natuurlijk nooit toe he. :P
ik roep alleen naar mijn teammaten "CHEATER" als ze teveel kills wegkapen

Klitse schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Dat is gewoon standaard operating procedure klitse :D

• MadMax12
jurgenb1990 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:39:
[...]

ik roep alleen naar mijn teammaten "CHEATER" als ze teveel kills wegkapen
Tja je kunt niet elke keer het team dragen je!

Ik heb nou ook eindelijk eens wat kills in ranked games.
Voelt toch beter.

[ Voor 13% gewijzigd door MadMax12 op 05-02-2016 13:56 ]

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

GSX-MAN

de/het/een

Opa vertelt: Ooit, toen we nog met grote glazen monitoren en 256 kb/s ADSL speelden, speelde ik Counter-Strike. Dat is allemaal zo lang geleden dat ik me de naam van de maps niet meer herinner (heeft ook met Korsakov en dementie te maken), maar we kwamen dus aanrennen over een toegangsweg die via een omlaag lopende helling een gebouw in liep. In de verte zag ik net een hoofdje over de rand van die helling uit komen, dus VLAM! een schot door het hoofd op (voor mijn gevoel) 150 meter afstand.

En jullie raden het al kinderen: ook toen werd opa die ook een keer geluk had uitgemaakt voor cheater.

Slecht idee... Hoe laat?

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

GSX-MAN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:04:
Opa vertelt: Ooit, toen we nog met grote glazen monitoren en 256 kb/s ADSL speelden, speelde ik Counter-Strike. Dat is allemaal zo lang geleden dat ik me de naam van de maps niet meer herinner (heeft ook met Korsakov en dementie te maken), maar we kwamen dus aanrennen over een toegangsweg die via een omlaag lopende helling een gebouw in liep. In de verte zag ik net een hoofdje over de rand van die helling uit komen, dus VLAM! een schot door het hoofd op (voor mijn gevoel) 150 meter afstand.

En jullie raden het al kinderen: ook toen werd opa die ook een keer geluk had uitgemaakt voor cheater.
Whahaha

_/-\o_ _/-\o_ 8)7

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

En zuipen dat ik deed in die tijd... Rustig met een fles whisky of wodka op het bureau de hele avond zitten gamen en de volgende morgen weer gewoon werken.

Slecht idee... Hoe laat?

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
GSX-MAN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:04:

Als jij jezelf al opa noemt om je ADSL oud vind... Ben ik een dinosaurus.

God hoe oud ik mezelf voel als we de 747 map krijgen en ik roep dat deze ook in de originele Rainbow Six zat en het stil blijft op Teamspeak.

Beetje het gevoel van "Get of my LAWN!!!" }:| :F
avanreijn schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:25:
[...]

God hoe oud ik mezelf voel als we de 747 map krijgen en ik roep dat deze ook in de originele Rainbow Six zat en het stil blijft op Teamspeak.

Fraaie game was dat! O+

• jurgenb1990
avanreijn schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:25:
[...]

ow ik wist dat wel :P en ik ben 25.... toen had je buiten ook nog een klein hokje waar je in kon zitten :) of dat was rogue spear dat kan ook

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

747 zat niet in de originele R6, die zat volgens mij in Rogue Spear.

Slecht idee... Hoe laat?

GSX-MAN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:29:
Correct! Dat is waar ook. Dat was het punt dat op mijn toenmalige PC'tje het spel te zwaar werd om te spelen :(

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Ik heb ze allemaal gespeeld en vond ze fantastisch. De strategie, de planningsfase, het kunnen kiezen uit meerdere echt bestaande wapens, fantastisch. Eigenlijk t/m Rainbow six 3 fantastisch, daarna vond ik het te arcade/console.

En een Nederlandse trein ruimen van terroristen was ook gewoon vet.

Slecht idee... Hoe laat?

GSX-MAN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:46:
Ik heb ze allemaal gespeeld en vond ze fantastisch. De strategie, de planningsfase, het kunnen kiezen uit meerdere echt bestaande wapens, fantastisch. Eigenlijk t/m Rainbow six 3 fantastisch, daarna vond ik het te arcade/console.

En een Nederlandse trein ruime van terroristen was ook gewoon vet.
Ik ben ook afgehaakt na rainbow six ravenshield. Die game heb ik zo veel gespeeld. Op clanbase lekker ranken op de ladder. Nations cups.

Dat waren voor mij de glorie dagen van het online gamen!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb nooit echt Rainbow Six gespeeld. Was veel meer van Delta Force 1 en 2, en later CS 1.3 tot 1.5. Daarna alle BF's maar een stuk minder dan toen. Siege is de eerste shooter in lange tijden die ik weer veel speel.

Moet even proberen in Platinum terecht te komen, ben nu G4. Maar ik speel sinds de patch wat meer casual dan ranked vanwege alle bugs en shit. Maybe dit weekend maar even kijken of we een mooi teampje op TS hebben :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Ik sta het hele weekend op een cursus te schieten, dan ga ik niet 's avonds ook nog eens Siege spelen. Ik denk dat ik dit weekend gewoon lekker bij Frau GSX op de bank hang.

Slecht idee... Hoe laat?

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:55:
Ik heb nooit echt Rainbow Six gespeeld. Was veel meer van Delta Force 1 en 2, en later CS 1.3 tot 1.5. Daarna alle BF's maar een stuk minder dan toen. Siege is de eerste shooter in lange tijden die ik weer veel speel.

Moet even proberen in Platinum terecht te komen, ben nu G4. Maar ik speel sinds de patch wat meer casual dan ranked vanwege alle bugs en shit. Maybe dit weekend maar even kijken of we een mooi teampje op TS hebben :)
CARNAVALLLLLL!!!!!

• avanreijn
Als welke operator ga je?

• MadMax12
Mag niet ivm de regels ivm mogelijke aanslagen/dreigingen

• jurgenb1990
ik ga als Blitz dit jaar :)

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Ding Chavez, lekker old school.

Slecht idee... Hoe laat?

• MadMax12
Twitch staat je vast veel beter. *O*

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-12-2025

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Ach hier in het Noord-Hollandse gebeurt niet zoveel aan carnaval... dus de kans is groot dat ik ook nog een poging ga wagen. Heel goed ben ik niet.... maar goed.... iets met oefening...

Overigens ben ik ook van de tijd van Delta Force en RB6.... heerlijk

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

• Klitse
  • Niet online
Ik doe niet aan carnaval dus ben dit weekend vast nog wel een keer op de teamspeak te vinden.

• avanreijn
GSX-MAN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:29:
Helemaal gelijk, ik ben dus oud en dement :)

• Klitse
  • Niet online
Vanavond een paar leuke potjes gespeeld. 3 ranked gewonnen en 1 verloren. Helaas nog altijd dezelfde rank maar de ervaring vanavond was een stuk beter dan gister.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:02
god mon de jus, ik heb een jaar geen zak geld gekregen omdat ik na het spelen van de singleplayer modus van C&C een online button vond, waardoor mijn ouders niet meer konden bellen :)

Speel al games vanaf de mac plus, gauw over gegaan naar dos en toen kwamen de shooters :)
hoewel de mac altijd een paar parels heeft gehad zoals bugies eerste shooters.

Mare even terug op rb6, heb eindelijk meer dan 8 kills gehad in ranked

Floksor

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:08
Deze game gaat hier voorlopig de ijskast in, stoor mij teveel aan de hitboxes en matchmaking.
Zojuist kreeg ik in mijn team 3 spelers onder level 5 en het andere team alles rond de 50. Hoeft niks te zeggen maar het feit dat je 3 recruits in je team hebt schiet al niet op.

Daarnaast zijn de hitboxes gewoon drama soms.. net ook weer. Ik lig op de grond en iemand komt met z'n koppie boven het raam uit. 3 hits op hem wat dus alleen zijn kop kon zijn; niet dood?

Wacht wel tot ze dit soort ongein fixen en anders is het mooi geweest met R6! :r

<GoT>NightStalker

• Giga_
schaapiej schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 07:31:
Deze game gaat hier voorlopig de ijskast in, stoor mij teveel aan de hitboxes en matchmaking.
Zojuist kreeg ik in mijn team 3 spelers onder level 5 en het andere team alles rond de 50. Hoeft niks te zeggen maar het feit dat je 3 recruits in je team hebt schiet al niet op.

Daarnaast zijn de hitboxes gewoon drama soms.. net ook weer. Ik lig op de grond en iemand komt met z'n koppie boven het raam uit. 3 hits op hem wat dus alleen zijn kop kon zijn; niet dood?

Wacht wel tot ze dit soort ongein fixen en anders is het mooi geweest met R6! :r
Weet je, we hebben het wel eens met een aantal mensen gehad over de hitboxen. En wij waren wel unaniem over het feit dat de hitboxen in dit spel eindelijk eens redelijk waren. Het lastige is soms de hoge pings en dat er gehost wordt bij een speler waardoor de hogere ping een groter voordeel heeft. Maar dat heeft niks met de hitboxes te maken.

Meer mensen negatieve ervaring met de hitboxes?:O

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:08
Giga_ schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 09:02:
[...]

Weet je, we hebben het wel eens met een aantal mensen gehad over de hitboxen. En wij waren wel unaniem over het feit dat de hitboxen in dit spel eindelijk eens redelijk waren. Het lastige is soms de hoge pings en dat er gehost wordt bij een speler waardoor de hogere ping een groter voordeel heeft. Maar dat heeft niks met de hitboxes te maken.

Meer mensen negatieve ervaring met de hitboxes?:O
Links of rechtsom is het dus gewoon kut zoals het is. Het probleem naar een hoge ping schuiven slaat natuurlijk nergens op, dat is ook gewoon iets wat in deze tijd niet meer hoeft toch? Als ik iemand 3 hits in zijn hoofd geef dan moet het gewoon een kill zijn, lijkt mij dat daar geen discussie over mogelijk is! (1 hit moet al genoeg zijn)

Beetje jammer van die laatste opmerking, alsof ik de enige ben die dit probleem ervaart...

<GoT>NightStalker

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:48
Toen de Black Ice update net uit was, draaide de game beter als ooit bij mij.
Haal meer fps op hogere settings, game speelde smooth en haalde eindelijk eens weer fatsoenlijke kill streaks. Was door de nieuwe ranking system op gold 1 gezet, en twee potjes later was ik al gold 2.

Een paar dagen later en ze zijn weer terug bij af:

- Kom soms niet door ramen / muren / gaten (zowel met mijn character als drones).
- Mensen komen bij mij spontaan in beeld of niet eens maar kunnen mij zien en schieten.

- Als ik mensen eerst zie en ze met een clip vol schiet doe ik 0 tot bijna geen damage.
Dit is me al overkomen in combi met rifles, smgs en shotguns tegen verschillende tegenstanders.
Alsof ik zelf met lucht schiet, en andersom ben ik door hun zo goed als instant dood zodra ze beginnen te schieten.

En al deze punten lijken mij te overkomen ongeacht welke ping zowel ik als de tegenstanders hebben en dan ben ik met een ping van 10 ~20 verbonden met een WEU server.

• Seroczynski
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 07:31:
Dit is "working as intended" en gaan ze ook niet aanpassen (ik ga er even van uit dat je casual speelde op dit moment). Wat ik nog wel eens doe ik gewoon terug naar het menu op zo'n punt :)

Tsja, de eerste dag Black Ice voelde als een verademing. Helaas zijn er ondertussen al weer zo veel andere bugs aan het licht gekomen dat ik al weer zit te wachten wat ze volgende week ("mid-Feb") gaan patchen..

Verwijderd

Het vervelendse is wel headshots/shots missen door die netcode. Mijn speelstijl is bijzonder veel gebaseerd op snel kunnen mikken, maar als ik 50% van mn shots 'mis' doordat de server het niet bijhoud... Tsja.

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
voor het mensen die het leuk vinden , overwolf doet het nu ook in rainbow

Signature

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-01 17:46
@Seroc i need my kills bro. Wanneer kan ik een video van je verwachten? :p

• Seroczynski
  • Niet online
Ethnic schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:43:
@Seroc i need my kills bro. Wanneer kan ik een video van je verwachten? :p
Ik was laatst net te laat met ShadowPlay voor je ace, en voor de rest gebruik ik het niet zo heel vaak. Moeten binnenkort dan maar weer even samen spelen, zal ik je ace ditmaal wel opslaan :)

• Wii4all
  • Niet online
Elke paar potjes hebben we er last van (ps4)...mooie screen van een maat

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zcRdpKePhngZKm00wNCpgZfG/full.jpg

Burp

• Seroczynski
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:22:
Elke paar potjes hebben we er last van (ps4)...mooie screen van een maat

[afbeelding]
Oi, da's in de Gang Wasruimte! _O-

Maar eh, ja Black Jesus is crap. Heb het zelf nog nooit gezien op de PC tho.

• Wii4all
  • Niet online
He rare is soms dat je wil schieten en dan blijkt er niks te zijn.

Burp

• Seroczynski
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:30:
He rare is soms dat je wil schieten en dan blijkt er niks te zijn.
Volgens mij kan je niet of nauwelijks zien of iemand crouched of phroned is als ze de Black Jesus bug hebben. De bug toont altijd een rechtopstaand model.

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Dus altijd op kruishoogte mikken en hopen dat het goed komt?

Slecht idee... Hoe laat?

GSX-MAN schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:51:
Dus altijd op kruishoogte mikken en hopen dat het goed komt?
Ja, vanaf voeten naar kruishoogt en dan moet je wel iets raken lijkt me 8)7

Overigens is dit volgens mij ook console only bug, maar dat weet ik niet zeker. Heb iig alleen nog maar gehoord dat mensen er last van hebben op consoles.

Gisteren en vandaag is trouwens die community ESL aan de gang, ik hoop eigenlijk dat daaruit blijkt dat er gepatched moet worden aangaande o.a. de headshot damage enzo. Heb er zelf nog niet zo heel veel last van gehad, iig niet opvallend ofzo, maar bovenstaande posts laten wel zien dat het vrij ernstig is.

Here's for hoping.. *O*

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:56
Ik heb het issue dat mijn rank nooit veranderd, of ik nou win of verlies. Afgelopen vrijdag een ticket voor aangemaakt bij Ubisoft maar nog niets van gehoord. Nu zie ik zojuist hier dat dit inderdaad een veel voorkomende klacht is:
[XB1/PS4/PC][Gameplay] Rank Not Increasing/Decreasing [Reported]
Some users have reported that their rank is not increasing or decreasing regardless of Win/Loss ratio or Win/Loss streaks. We are investigating.
Hopelijk word dit snel opgelost, ranked spelen is beetje nutteloos nu :|

PSN: Maichel

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2025

LordKnox

Opperbaas.

Mwah, ik ben nu silver III terwijl ik maar 5/6 potjes heb gespeeld en daarbij maar 2 heb gewonnen. Ik ben dus best tevreden over mijn rank :P

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Ik kreeg gisteravond doodleuk een genadeschot van één van mijn eigen teamleden. Werd ik toch wel een klein beetje boos van...

Slecht idee... Hoe laat?

• Klitse
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:49:
Ik heb het issue dat mijn rank nooit veranderd, of ik nou win of verlies. Afgelopen vrijdag een ticket voor aangemaakt bij Ubisoft maar nog niets van gehoord. Nu zie ik zojuist hier dat dit inderdaad een veel voorkomende klacht is:

[...]

Hopelijk word dit snel opgelost, ranked spelen is beetje nutteloos nu :|
Ik blijf ook heel lang in dezelfde rank hangen terwijl ik wel veel win (veel meer dan ik verlies). Gisteren rankte Farscape wel van copper 4 naar bronze 2 terwijl hij ook klaagde over het probleem. Dus het kan wel...

• Seroczynski
  • Niet online
Ik zou, als je vast blijft hangen in je rank, eens kijken of het mogelijk is om met een team te spelen dat ongeveer allemaal rond hetzelfde rank is als jij bent. Heb geen idee of je regelmatig met soortgelijke speelt maar ik kan me voorstellen dat je minder snel ranked als je met mensen speelt die veel hoger of veel lager geranked zijn.

• MadMax12
Dan moet je toch juist met een team spelen dat hoger geranked is?
Dan wel winnen natuurlijk.
Omdat je van een hogere rang wint is de stijgingskans toch beter?
Tenminste dat is wat ik begrijp van al die Rank-discussies.
Maar denk dat mensen ook verwachten bij elke overwinning te ranken, terwijl hoe meer je speelt hoe minder snel het gaat lijkt mij.
Seroczynski schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:36:
Ik zou, als je vast blijft hangen in je rank, eens kijken of het mogelijk is om met een team te spelen dat ongeveer allemaal rond hetzelfde rank is als jij bent. Heb geen idee of je regelmatig met soortgelijke speelt maar ik kan me voorstellen dat je minder snel ranked als je met mensen speelt die veel hoger of veel lager geranked zijn.
Dat is helaas niet het geval. Ik speel vrijwel alleen met mensen van mijn rank, (silver) en rank vrijwel nooit omhoog. Dit omdat je veel wordt gematched met mensen van je eigen rank. Wanneer je daarintegen een keer speelt tegen bijv platinum en dan wint ( :+ ) dan ga je flink stijgen, en waarschijnlijk ook heel snel.

• Maichel
Klitse schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Ik blijf ook heel lang in dezelfde rank hangen terwijl ik wel veel win (veel meer dan ik verlies). Gisteren rankte Farscape wel van copper 4 naar bronze 2 terwijl hij ook klaagde over het probleem. Dus het kan wel...
Het gaat dus om een technische oorzaak, niet om het behaalde resultaat helaas. Net ook mailtje van Ubi terug gehad via het trackings-systeem dat dit een bekend probleem is en dat ze dit nog "in onderzoek" hebben.

• Klitse
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:42:
[...]

Het gaat dus om een technische oorzaak, niet om het behaalde resultaat helaas. Net ook mailtje van Ubi terug gehad via het trackings-systeem dat dit een bekend probleem is en dat ze dit nog "in onderzoek" hebben.
Vraag me wel af of ze het achteraf corrigeren als ze er achter zijn wat het veroorzaakt.
Klitse schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:47:
[...]

Vraag me wel af of ze het achteraf corrigeren als ze er achter zijn wat het veroorzaakt.
Waarschijnlijk wel, ze hebben met de laatste patch ook de rankings bijgesteld, dus ze zijn er iig niet vies van ;)

• MadMax12
Ik had gister geen textures van de huid van de operators.
en had witte dempers.
wel leuk gezicht trouwens.

• Maichel
Klitse schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:47:
[...]

ja hoop het wel :) Maar anders gaat het denk ik redelijk snel nu om het alsnog in te halen....nou ja, als het maar werkt om te beginnen.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
Zijn er vanavond nog rankerds? :)

Kan wel pas vanaf een uurtje of 23:00

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ubisoft : Today at 15:00 EST, we will be increasing the frequency of Yacht in the map rotation. No downtime required. https://t.co/5BJCi3Toyk

Signature

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Klitse schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Haha dit is wel na weken aan een stuk op precies dezelfde rank te hebben gezeten, ondanks goede win streaks... Veranderde niks, nakkes, nada... Ook niet aan m'n stats.

Na de DLC/patch drop was ik ineens een heel aantal ranks lager... Na een winstreak geen rank-ups, wel instant-deranks na iedereen verloren match tot ik inderdaad ineens copper 3/4 was :'( gisteren wel 3 ranks gestegen in 2 matches, dus hopelijk is de cycle nu gebroken en rank ik nu wel zoals het hoort ;)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Verwijderd

Rare glitch die ik in een match tegen ben gekomen.
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:29:
Rare glitch die ik in een match tegen ben gekomen.
[video]
Klopt. Op die map heb ik dat met anderen vaker gezien, vooral bij een van de buiten deuren. (uit m'n hoofd de deur je op t einde wil kapot slaan net wanneer t filmpje stopt).

Het spel registreert dan niet dat de deur daadwerkelijk kapot is en denkt dat de barricade er nog is. Volgens mij helpt t *soms* om nog een paar X extra in de deuropening te slaan (vaker dan jij deed in t filmpje) alsof je een barricade weg haalt.

• Maichel
Pfff had toch wel gehoopt op nieuws over een nieuwe patch, spel is echt onspeelbaar zo (zwarte poppetjes issue, rank issue).

• Seroczynski
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:28:
Pfff had toch wel gehoopt op nieuws over een nieuwe patch, spel is echt onspeelbaar zo (zwarte poppetjes issue, rank issue).
Hier, het nieuws van gisteren. :+

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Headshot Registration [In progress]
Some users are not having headshots register as intended. We are aware of the issue and looking into it.
Fix scheduled for Update 2.1.

YES!!! Dit is momenteel mijn grootste frustratie!!! Gisteren nog een paar keer gehad, dat pas bij het 3e salvo een headshot werd geregistreerd... *fingers crossed*

Gisteren overigens de TRS. uit mijn uplay naam gehaald met wat andere tweakers. Na een oneindige stroom aan zeurende tegenstanders en mensen die het spel verlieten (soms voordat er nog een ronde was gespeeld)... Of mensen die beginnen te zeuren dat je een noob team bent als ze een keer een rondje winnen. Te vermoeiend :P

Ik dacht, ik heb die TRS. in mijn naam niet nodig om samen te spelen met de gezellige mensen van tweakers!

• Seroczynski
  • Niet online
Cgen1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:37:
Gisteren overigens de TRS. uit mijn uplay naam gehaald met wat andere tweakers. Na een oneindige stroom aan zeurende tegenstanders en mensen die het spel verlieten (soms voordat er nog een ronde was gespeeld)... Of mensen die beginnen te zeuren dat je een noob team bent als ze een keer een rondje winnen. Te vermoeiend :P

Ik dacht, ik heb die TRS. in mijn naam niet nodig om samen te spelen met de gezellige mensen van tweakers!
Ik heb vorige week ook TRS uit mijn naam gehaald. Meer omdat -door de UPlay client update- ik erachter kwam dat nicknames uniek zijn op UPlay, en ik liever mijn nickname zonder tag wil claimen >:)

Gisteren geprobeerd mijn plat. rank sterker te maken, twee hele goede matches gespeeld maar helaas toch allebei verloren. Helaas, helaas, de road to plat. dient nogmaals afgelegd te worden :P

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:14
Some users are not having headshots register as intended. We are aware of the issue and looking into it.

YES!!! Dit is momenteel mijn grootste frustratie!!! Gisteren nog een paar keer gehad, dat pas bij het 3e salvo een headshot werd geregistreerd... *fingers crossed*

Was een toffe avond gister 8) Misschien toch overstappen op ranked denk ik... Gewoon geen enkele pot verloren gister enkel door sublieme communicatie... wellicht wat meer uitdaging?

bl44t

• Maichel
Ja die had ik zelf gepost ;)

Alleen ik bedoel, nieuws over wanneer er een patch zou komen. Maar goed, de problemen moeten natuurlijk eerst "resolved" worden voor er een nieuwe patch kan komen :P

Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:41:
[...]

Ik heb vorige week ook TRS uit mijn naam gehaald. Meer omdat -door de UPlay client update- ik erachter kwam dat nicknames uniek zijn op UPlay, en ik liever mijn nickname zonder tag wil claimen >:)

Gisteren geprobeerd mijn plat. rank sterker te maken, twee hele goede matches gespeeld maar helaas toch allebei verloren. Helaas, helaas, de road to plat. dient nogmaals afgelegd te worden :P
Tja inderdaad, dan heb jij je nickname gewoon platform breed. Wel het beste :)

Jammer dat je weer naar platinum moet :(
YaaD schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:45:
[...]

Was een toffe avond gister 8) Misschien toch overstappen op ranked denk ik... Gewoon geen enkele pot verloren gister enkel door sublieme communicatie... wellicht wat meer uitdaging?
Zolang de huidige bugs nog aanwezig zijn (zoals headshot registratie en hitbox errors zoals op frost en buck, etc..) dan ga ik gewoon geen ranked spelen. Veel te frustrerend.

Het ging gister best lekker! Maar toch nog wel een paar keer flink last gehad van bugs, die dan wellicht niet de ronde gekost hebben maar wel mijn leven.
Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:41:
[...]

Donders dat is wel goed om te weten, Sorry TRS maar dan gaat dat ook uit mijn nickname :+

Het is ergens ook leuker om de tegenstander te laten denken dat je een groepje randoms bent, dan zijn ze vaker onaangenaam verrast als ze een goed georganiseerde bende tegenover zich hebben >:)

• Seroczynski
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:00:
[...]

Ja die had ik zelf gepost ;)

Alleen ik bedoel, nieuws over wanneer er een patch zou komen. Maar goed, de problemen moeten natuurlijk eerst "resolved" worden voor er een nieuwe patch kan komen :P
Meer dan "mid-February" weten we niet, helaas. Zou het liever ook anders hebben :)

Ik speel gewoon ranked ondanks de huidige bugs. Ben vanavond weer van de partij.

melantrix schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:06:
[...]

Donders dat is wel goed om te weten, Sorry TRS maar dan gaat dat ook uit mijn nickname :+

Het is ergens ook leuker om de tegenstander te laten denken dat je een groepje randoms bent, dan zijn ze vaker onaangenaam verrast als ze een goed georganiseerde bende tegenover zich hebben >:)
Ja precies! Dat is een stuk leuker :) Ook met ranked werkt dat in je voordeel naar mijn idee.

• Seroczynski
  • Niet online
Dit zullen ze waarschijnlijk ook wel patchen.

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Woohoo, good news indeed :) als ze nu ook snel met een fix komen voor de wonky ranking, dan is het helemaal top!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-01 13:44
Nieuwe compilatie online voor degene die het leuk vinden om te kijken. Voor het grootste deel in samenwerking met mede Tweakers.

Een ietwat ruige behandeling van de hostage in de laatste clip, vandaar de titel. ;)

Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:25:
Dit zullen ze waarschijnlijk ook wel patchen.

[video]
Ik mag het hopen ja! Wel erg lame dat je mensen kan neerknallen terwijl ze nog aan het spawnen zijn..
Kan niet wachten op de eerste potjes waarbij dit gebeurd...

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hoeveel squads (PS4) zijn hier actief eigenlijk? Dacht misschien is het leuk om andere NL RB6 groepen uit te dagen en zo de Nederlandse RB6 scene een boost te geven?

ESL doet dacht ik alleen XBOX One en PC? Als het jullie wat lijkt/niets lijkt is het mij betreft ook goed. Hoor het wel.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• MrAelon
The Outlaw schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:44:
Hoeveel squads (PS4) zijn hier actief eigenlijk? Dacht misschien is het leuk om andere NL RB6 groepen uit te dagen en zo de Nederlandse RB6 scene een boost te geven?

ESL doet dacht ik alleen XBOX One en PC? Als het jullie wat lijkt/niets lijkt is het mij betreft ook goed. Hoor het wel.
Geen vaste squads, wij spelen met wie er online is, first come first serve. Ik vermoed dat we met een man of 20 zijn? In ieder geval de groep waar ik mee speel. Sommige wat actiever dan anderen. Er zullen vast Tweakers spelers zijn die ik niet ken of mee speel.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Na een eerdere refund toch maar weer besloten hem te halen. Nu ik het topic hier lees zit er volgens mij toch meer in het spel dan dat ik gezien heb :D

Default blanke hetero

• Seroczynski
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:25:
Na een eerdere refund toch maar weer besloten hem te halen. Nu ik het topic hier lees zit er volgens mij toch meer in het spel dan dat ik gezien heb :D
Haha, een refund ja? Heb je dat na het spelen van de beta gedaan of vond je de game bij release gewoon niets? Er zitten nog altijd een aantal bugs in de game, maar over het algemeen is deze game een verfrissende FPS, heerlijk.

Op de PC zijn nog zat mensen die de game aan het leren zijn. Spelen met een team is echt heel veel leuker.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:31:
[...]

Haha, een refund ja? Heb je dat na het spelen van de beta gedaan of vond je de game bij release gewoon niets? Er zitten nog altijd een aantal bugs in de game, maar over het algemeen is deze game een verfrissende FPS, heerlijk.

Op de PC zijn nog zat mensen die de game aan het leren zijn. Spelen met een team is echt heel veel leuker.
Had de beta heel even gespeeld, maar was redelijk kansloos met vastlopende matchmaking toen. Vervolgens na de release nog eens geprobeerd, maar het leek allemaal wat eentonig (en kon toen nog even snel refunden, dus maar gedaan). Maar als ik nu hier wat zaken voorbij zie komen heb ik denk ik iets gemist :)

Geef het dus nog een poging O-)

Default blanke hetero

• Seroczynski
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:34:
[...]
Had de beta heel even gespeeld, maar was redelijk kansloos met vastlopende matchmaking toen. Vervolgens na de release nog eens geprobeerd, maar het leek allemaal wat eentonig (en kon toen nog even snel refunden, dus maar gedaan). Maar als ik nu hier wat zaken voorbij zie komen heb ik denk ik iets gemist :)

Geef het dus nog een poging O-)
Op Tweakers zijn er nog regelmatig vouchers te koop voor zo'n €25. Scheelt een hoop met MSRP.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:38:
[...]

Op Tweakers zijn er nog regelmatig vouchers te koop voor zo'n €25. Scheelt een hoop met MSRP.
Hehe, hij staat inmiddels alweer in mijn Steam library. Was ook nog een beetje korting momenteel dus scheelt weer met mijn vorige aanschaf.

Default blanke hetero

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-01 16:28
The Outlaw schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:44:

Wel een erg leuk idee! Vermaak mij tegenwoordig ook iedere avond met mede Tweakers, maar inderdaad wel iedere avond een nieuw team.

• MrAelon
Ik ben wel voor een toernooitje een keer als we 4-6 teams bij elkaar kunnen vinden. Misschien wat veel maar een man kan hopen ;)
Pagina: 1 ... 28 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.