• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-01 13:40

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Net een final kill met de berenval, epic

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-01 13:07

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ik ben opeens platinum?? Wordt ergens uitgelegd waarom?
In de patch notes staat dat ze de ranking hebben veranderd qua skill level, ff bron opzoeken

edit http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/updates/blackice.aspx
Our data tracking shows that the upper ranks (Gold, Platinum, Diamond) are less populated than expected. Therefore, we have reworked how our players are distributed through ranks. This means that many players will see their ranks change instantly after the February 2nd update.

[ Voor 76% gewijzigd door Melantrix op 02-02-2016 21:36 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-01 06:33
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:54:
[...]

dafuq! je moet dus per se gaan switchen? Dat is wel erg lelijk zeg |:( Ik snap het wel ergens, maar sommige maps hebben gewoon echt slecht verdigbare posities. Als je dan 1 map hebt met maar 1 plek wordt je dus eigenlijk gedwongen om te verliezen :-(
Alleen maar goed voor het spel. En alles is goed te verdedigen, je moet alleen de juiste OPS kiezen. De slecht te verdedigen posities zijn vaak goed voor de minst gekozen ops.

Ik vind het een goede verbetering :)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vanavond een paar potjes casual en daarna de hele avond ranked gedaan. Ik ben zeer tevreden over de nieuwe patch, en ook over het nieuwe systeem voor defending locations.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik ben ineens platinum, lekkah!!! Nieuwe map is cool, vooral voor roamers

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Frank1973 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:12:
Had ik ook, maar die killcam was best suf eigenlijk :) Wel een erg leuke ability die echt goed van pas komt.
Our data tracking shows that the upper ranks (Gold, Platinum, Diamond) are less populated than expected. Therefore, we have reworked how our players are distributed through ranks. This means that many players will see their ranks change instantly after the February 2nd update.
Na weken vast te hebben gezeten op hetzelfde niveau (en dezelfde w/l & k/d ratio), waarin ik meer potjes heb gewonnen dan verloren, maar er werkelijk geen beweging in mijn rank zat, ben ik na de patch ineens 2 levels gedaald.... :|

Ook apart om te zien dat er mensen gold rank hebben met dezelfde w/l & k/d ratios als mensen die brons hebben. Ik snap in ieder geval niets van het ranking systeem :?

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• Giga_
Farscape2 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Had ik ook, maar die killcam was best suf eigenlijk :) Wel een erg leuke ability die echt goed van pas komt.

[...]

Na weken vast te hebben gezeten op hetzelfde niveau (en dezelfde w/l & k/d ratio), waarin ik meer potjes heb gewonnen dan verloren, maar er werkelijk geen beweging in mijn rank zat, ben ik na de patch ineens 2 levels gedaald.... :|

Ook apart om te zien dat er mensen gold rank hebben met dezelfde w/l & k/d ratios als mensen die brons hebben. Ik snap in ieder geval niets van het ranking systeem :?
Das niet best Farscape.. Ik ben 4 ranks omhoog.

De impact van een lose streak tegen lage ELO teams is bijna niet te overbruggen heb ik het idee binnen RSS. 3 op rij verliezen van lager gerankte teams zorgt dat je een streak van 4+ wins moet hebben om te ranken... Of over een langere periode een betere W/L ratio halen, dan stijg je weer. De update heeft daar niks aan veranderd, volgens mij hebben ze alleen geshuffelt.
Frank1973 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:12:
Mokertje had er vanavond ook 1, hilarisch :')

[ Voor 8% gewijzigd door Giga_ op 02-02-2016 23:31 ]

• Giga_
xxxx

[ Voor 100% gewijzigd door Giga_ op 02-02-2016 23:30 . Reden: dubbel ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:11

Martinspire

Awesomeness

Wat vinden we zoal van de nieuwe patch? Vind het eigenlijk wel een hele prima update.

Ook al even met de operators gespeeld en speelt eigenlijk niet heel verkeerd. Nieuwe attacker zit tussen Glaz en andere attackers in (wel egoïstische perk, maar verder met zn armor/speed niet verkeerd). Defender is ook best prima. Gewoon 2 armor/speed met een trap die toch nog best handig is. Al iemand mee gekilled en je moet er als attacker ook echt rekening mee gaan houden. Je wordt vastgezet en bent down (of dood indien genoeg health verloren) en kunt dus niet wegkruipen. Hij is wel eenvoudig te slopen met kogels of explosies, maar als je hem tactisch neerzet, zie je hem niet zo snel liggen omdat je meer bezig bent met enemies. En omdat er nu dus weer een defender bij is, zie je wat minder defense worden neergezet bij de objective waardoor er weer wat meer mogelijk is.

Al met al vind ik het wel prima operators (al vind ik ze niet briljant maar ga er zeker mee spelen) en de patch lijkt ook veel dingen te verbeteren. Map moet ik nog effe doen online maar zag er ook wel aardig uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Haha, ik ben opeens van G1 naar plat1 gegaan na de update. Ik vind mooi, 4 ranked en nog steeds plat. Fijn systeem met spawnen nu, iedereen mag overal spawnen.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
Prima update imho!

Helaas is er aan mijn rank niets veranderd met de update :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
Als ik nu de season pass koop. Krijg ik dan direct de nieuwe operators? Zijn deze dam gratis (geen renown)?

• jurgenb1990
jimz93 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 06:35:
Prima update imho!

Helaas is er aan mijn rank niets veranderd met de update :|
ik heb het idee dat hij toch kijkt naar je win/loss ratio en naar je prestaties, want de ene persoon is geen rank omhoog, ik zelf ben 4 ranks omhoog en sommige zijn zelfs rank down.

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 09:59
Vecodo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:35:
Als ik nu de season pass koop. Krijg ik dan direct de nieuwe operators? Zijn deze dam gratis (geen renown)?
Dat kan.
Dan krijg je ze idd gratis.
Of dat het waard is weet ik niet.

Ik heb de game+seasonpass gekocht voor een goede prijs, maar zou het voor de normale prijs nooit doen.
Die 25k die nodig is per operator heb je redelijk snel bij elkaar.
En als je de nieuwe operators hebt gaat het spel niet drastisch veranderen.

• MadMax12
jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:52:
[...]

ik heb het idee dat hij toch kijkt naar je win/loss ratio en naar je prestaties, want de ene persoon is geen rank omhoog, ik zelf ben 4 ranks omhoog en sommige zijn zelfs rank down.
Ik ben ook "maar" 2 ranks omhoog gegaan.
Van silver 1 naar silver 3

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
MadMax12 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:53:
[...]

Dat kan.
Dan krijg je ze idd gratis.
Of dat het waard is weet ik niet.

Ik heb de game+seasonpass gekocht voor een goede prijs, maar zou het voor de normale prijs nooit doen.
Die 25k die nodig is per operator heb je redelijk snel bij elkaar.
En als je de nieuwe operators hebt gaat het spel niet drastisch veranderen.
Zo extreem veel kan ik niet spelen. Vind het echt een super spek. Maar om 50K bij elkaar te sparen gaat super lang duren. Heb nu alle operators en mods die ik wil en heb nog maar 18K over.

• jurgenb1990
Vecodo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:05:
[...]

Zo extreem veel kan ik niet spelen. Vind het echt een super spek. Maar om 50K bij elkaar te sparen gaat super lang duren. Heb nu alle operators en mods die ik wil en heb nog maar 18K over.
season pass heeft wel wat voordelen, je krijgt de safari bundle camo pack, renown booster, 7 dagen eerder krijg je alle operators en ook gratis alle operators. Als je idd niet veel kan spelen is het misschien makkelijk om de season pass te kopen.

Gisteren ook wat ranked gedaan en ik moet zeggen, het speelt weer lekker weg. Ik had verwacht dat de update met locked objective keuze lelijk zou zijn, maar tot nu toe is dat niet tegengevallen en heeft het best mooie games opgegeven, dus petje af voor de devs.

Operators vind ik ook erg tof, spelen ook fijn en hebben redelijke abilities. Buck speelt als attacker ook fijn met die shotgun (al een paar kills mee gehad die ik anders niet had gehaald met een normale gun) maar ik vind wel dat het een wat ego operator is. Ik speel zelf vaak als thermite of thatcher, en aangezien ik gisteren wat meer Buck pakte hadden we wat momenten dat er geen thatcher was. Ik vraag me dan af of het het waard is om Buck te pakken en een wat meer team oriented operator te laten zitten..

• Seroczynski
  • Niet online
Ik vind Thatcher + Thermite een verplichting in het attackers team. Als we één van de twee niet hebben dan laat ik mijn persoonlijke voorkeur vallen en kies is diegene die we missen. Het is en blijft een teamprestatie.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ging ook van Silver 4 naar Gold 3. Maar gisteren 2 potjes ranked....

1ste potje gelijk in een defeat scherm terecht gekomen dus geen seconde gespeeld en toch een loss. 2e match had 1 van ons team een bug dus 4 tegen 5. Nu dus weer gold 2. :(

Soms word ik moe van dit spel. Vanavond maar eens zien of ik weer terug kan komen op gold 3.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zie dat de update er ook voor zorgt dat de gijzelaar nu imuun is voor electrische schokken.

Misschien een aardige test om te doen....door allemaal prikkeldraad rond de gijzelaar te leggen en dan de prik erop zetten.

Burp

• jurgenb1990
Klitse schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:03:
Ik ging ook van Silver 4 naar Gold 3. Maar gisteren 2 potjes ranked....

1ste potje gelijk in een defeat scherm terecht gekomen dus geen seconde gespeeld en toch een loss. 2e match had 1 van ons team een bug dus 4 tegen 5. Nu dus weer gold 2. :(

Soms word ik moe van dit spel. Vanavond maar eens zien of ik weer terug kan komen op gold 3.
het was gisteren ook heeeel druk op TS, 30 man aan het gamen. Wij hadden onze eerste ranked game gewonnen op yacht, zowel ons team als de enemy had geen idee waar je naartoe moest in deze map. Tweede game wat fouten gemaakt waardoor jammer genoeg verloren maar gelukkig geen derank :)

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:11:
[...]

het was gisteren ook heeeel druk op TS, 30 man aan het gamen. Wij hadden onze eerste ranked game gewonnen op yacht, zowel ons team als de enemy had geen idee waar je naartoe moest in deze map. Tweede game wat fouten gemaakt waardoor jammer genoeg verloren maar gelukkig geen derank :)
Gisteren 1x Yacht gespeeld. Bomb in casual. Ging lekker en we wonnen met 3-1 volgens mij. Ik moet wel ff wennen aan de brightness in die map zeg. Had een zonnebril nodig. Hopelijk kom ik hem vanavond nog eens tegen.

• Seroczynski
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:11:
[...]

Jij niet nee, ik was meteen mijn G4 rankup kwijt :+ (lekker belangrijk). Vind het wel leuk dat ze de rankings aangepast hebben tho. Als ik afgelopen weekend niet zo gefaald had had ik misschien nu ook wel zo'n mooi vogeltje. Nu moet ik er weer echt wat voor doen :z

Maar waren wel vette matches. Nog nooit zo geouwehoerd in een ranked match als op Yacht.

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:13:
[...]

Jij niet nee, ik was meteen mijn G4 rankup kwijt :+ (lekker belangrijk). Vind het wel leuk dat ze de rankings aangepast hebben tho. Als ik afgelopen weekend niet zo gefaald had had ik misschien nu ook wel zo'n mooi vogeltje. Nu moet ik er weer echt wat voor doen :z

Maar waren wel vette matches. Nog nooit zo geouwehoerd in een ranked match als op Yacht.
ik ging maar roamen in yacht aangezien hun ook niet wisten waar ze moesten kijken, gewoon op sound spelen

• MadMax12
Yacht is in elk geval een map met een hoop kamers en verstop plekken als defender.
Dus ik denk dat roamen blijft lonen in die map.

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Mijn OCD heeft ook weer wat rust gekregen met de patch
Thatcher now has a shotgun available in his loadout options
We added the English shotgun M590A1 to Thatcher’s loadout options.
Goed bezig UbiSoft... Maar... FFS fix de matchmaking. Gisteren een rank match met 5 gestart, joinen een game die we direct na laden verliezen met 0-4... WTF!

Nieuwe operators:
Buck: ik heb nog geen idee hoe je die effectief kan gebruiken voor het team. Het ziet er naar uit als Sledge. Maar bij sledge kan je in 1 keer breachen en gaten maken waar je door heen kan. Buck maakt meer grote killholes waar je niet doorheen kunt.

Frost: Bij haar heb ik al gelijk een idee hoe je deze effectief kan gebruiken. Shield + Trap zodat ze er direct in vaulten. Geloof ook dat je deze in prikkeldraad mag leggen. Goed plekkie is ook boven aan een ladder of trap. Zag gisteren ook iemand in een gang er in stappen en direct door een breachable wall neergeschoten worden (zonder eerst een kill hole te maken).

Als je in een trap stapt ga je down en kan je niet meer weg kruipen. Je bloed redelijk langzaam dood. Als je er in stapt geeft ie ook nog een redelijk hard *kling* geluid. Als attack bij het oprapen van je teammate geeft de trap ook nog een redelijk luide klap. Misschien dus 2 voor de prijs van 1 :)

Afbeeldingslocatie: http://40.media.tumblr.com/4d830789d71eb44d81172b968ac5b9bc/tumblr_inline_nzfevykxev1rg0x34_500.jpg

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Seroczynski schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:13:
[...]
Als ik afgelopen weekend niet zo gefaald had had ik misschien nu ook wel zo'n mooi vogeltje. Nu moet ik er weer echt wat voor doen :z
Jullie met jullie gold en platinum ranks... Falen is mijn modus operandi :'( Ik heb me erbij neergelegd dat ik dat nooit zal halen.

Ik kan nergens een goed voorbeeld vinden van hoe de ranking nu precies werkt, alleen gis werk. Gaat het enkel om je W/L ratio? Tellen er andere stats mee die niet inzichtelijk zijn voor de end-user?

HenkPinky heeft bijvoorbeeld zelfde ranked stats (K/D bijvoorbeeld hoger) als Bendalff maar is ~6 ranks lager. Komt dit omdat er in het begin een chain aan matches is verloren waardoor de rank-up requirement zeer hoog is geworden? (zoals Giga_ al aangaf; lose 3 -> must win 4+?).

On another note, fijn dat ze eindelijk de UI hebben aangepast bij operator kiezen, je ziet de game mode en map nu duidelijk in beeld en zelfs de spawn points die operators hebben gekozen.

Nieuwe map is een heel stuk groter dan ik had verwacht, de matches die ik gisteren met mede-tweakers erop heb gespeeld waren nog een beetje onwennig, maar dat zal vast snel vertrouwd voelen :)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• Seroczynski
  • Niet online
avanreijn schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:04:

[...]
Ja, subtiele toevoeging :) Vraag me ook af of ze dit oorspronkelijk wilde patchen of maar gewoon gedaan hebben n.a.v. feedback.
Nieuwe operators:
Buck: ik heb nog geen idee hoe je die effectief kan gebruiken voor het team. Het ziet er naar uit als Sledge. Maar bij sledge kan je in 1 keer breachen en gaten maken waar je door heen kan. Buck maakt meer grote killholes waar je niet doorheen kunt.
De truuk is om bij muren die je slopen kan snel je shotgun te gebruiken om killholes te maken en vervolgens je tegenstander uit onverwachte hoek te slopen. Ik kan het zelf helaas pas volgende week proberen.
Frost: Bij haar heb ik al gelijk een idee hoe je deze effectief kan gebruiken. Shield + Trap zodat ze er direct in vaulten. Geloof ook dat je deze in prikkeldraad mag leggen. Goed plekkie is ook boven aan een ladder of trap. Zag gisteren ook iemand in een gang er in stappen en direct door een breachable wall neergeschoten worden (zonder eerst een kill hole te maken).
Wij hadden gisteren heuse pits gemaakt. Beartrap, barbwire en shock erop :P Ook zonder shock is het goed te doen. Door de barbwire valt de beartrap minder op. Als je het dan achter een deur zet, direct in de opening, dan lopen ze er vaak doorheen. Misschien nu meer dan volgende week maar toch, zag er wel baas uit.

• jurgenb1990
Farscape2 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:08:
[...]

Jullie met jullie gold en platinum ranks... Falen is mijn modus operandi :'( Ik heb me erbij neergelegd dat ik dat nooit zal halen.

Ik kan nergens een goed voorbeeld vinden van hoe de ranking nu precies werkt, alleen gis werk. Gaat het enkel om je W/L ratio? Tellen er andere stats mee die niet inzichtelijk zijn voor de end-user?

HenkPinky heeft bijvoorbeeld zelfde ranked stats (K/D bijvoorbeeld hoger) als Bendalff maar is ~6 ranks lager. Komt dit omdat er in het begin een chain aan matches is verloren waardoor de rank-up requirement zeer hoog is geworden? (zoals Giga_ al aangaf; lose 3 -> must win 4+?).

On another note, fijn dat ze eindelijk de UI hebben aangepast bij operator kiezen, je ziet de game mode en map nu duidelijk in beeld en zelfs de spawn points die operators hebben gekozen.

Nieuwe map is een heel stuk groter dan ik had verwacht, de matches die ik gisteren met mede-tweakers erop heb gespeeld waren nog een beetje onwennig, maar dat zal vast snel vertrouwd voelen :)
win-lost ratio is niet direct van belang, ligt er meer aan of je wint van enemys met een rank hoger dan jij. Je ziet ooit mensen op silver 4 met een win/lost ratio van 2,5 en een k-d ratio van 2,0. En ik heb met win-lost 1,7 en k-d ratio 1,4 een platinum rank. Maar ik heb die 1,7 win/lost gehaald tegen hogere ranks.

Voorbeeld als jullie met een groep bronze teammaten en 1 gold tegen enemys gaan spelen die allemaal bronze zijn. Zal die gold gast een hogere win-lost ratio krijgen maar hij kan niet snel rank up gaan omdat de enemys dus ook te laag niveau zijn.

Een gold gast kan dus heel veel tegen bronze enemys spelen en dus makkelijker winnen (dat wordt verwacht omdat je hoger rank bent), waardoor hij een hoge win/loss ratio en k/d heeft maar dan nog gaat zijn rank niet of amper omhoog omdat je als het ware te weinig xp voor krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door jurgenb1990 op 03-02-2016 10:21 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:11

Martinspire

Awesomeness

De range van die trap is ook wel redelijk. Gister stond ik bij een gedichte deuropening en de trap erachter. Maar toen ik een breaching charge op de deur wilde plakken, stapte ik dus in de trap die achter de deur zat. Erg nasty. Denk dat die wel iets kleiner moet (of minder effectief als ie achter een gesloten deur zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Seroczynski
  • Niet online
Er zit een bug in de nieuwe Yacht map. In het casino kan je door de muur achter de gokkasten.

• Klitse
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:28:
Er zit een bug in de nieuwe Yacht map. In het casino kan je door de muur achter de gokkasten.

[video]
Dat is wel een hele kansloze zeg. Dat Q&A team van Ubisoft ligt echt te slapen soms.

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:13:
[...]

Voorbeeld als jullie met een groep bronze teammaten en 1 gold tegen enemys gaan spelen die allemaal bronze zijn. Zal die gold gast een hogere win-lost ratio krijgen maar hij kan niet snel rank up gaan omdat de enemys dus ook te laag niveau zijn.

Een gold gast kan dus heel veel tegen bronze enemys spelen en dus makkelijker winnen (dat wordt verwacht omdat je hoger rank bent), waardoor hij een hoge win/loss ratio en k/d heeft maar dan nog gaat zijn rank niet of amper omhoog omdat je als het ware te weinig xp voor krijgt.
Ah op die fiets, volgende keer moet ik dus een avondje ranked spelen met een squad die allemaal high rank zijn zodat we eerder gematched worden tegen high rank enemies, dan zou ik dus sneller moeten stijgen met een win :*) >:)

• jurgenb1990
Farscape2 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Ah op die fiets, volgende keer moet ik dus een avondje ranked spelen met een squad die allemaal high rank zijn zodat we eerder gematched worden tegen high rank enemies, dan zou ik dus sneller moeten stijgen met een win.
ja idd, al wil je graag rank up, dan moet je gewoon met hogere spelers meespelen en dan ook winnen. Wil je een erg hoge win-lost ratio..... dan gewoon ver onder je niveau gaan spelen :P

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

jurgenb1990 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:03:
[...]

ja idd, al wil je graag rank up, dan moet je gewoon met hogere spelers meespelen en dan ook winnen. Wil je een erg hoge win-lost ratio..... dan gewoon ver onder je niveau gaan spelen :P
Ach zolang ik lol kan hebben met iedereen vind ik het al goed

• MadMax12
plezier hebben blijft toch het belangrijkste.
zat gisteravond ook wel weer goed.
was wel casual, maar zeker leuk.

[...]

Nieuwe operators:

[afbeelding]
Buck is goed voor een verdedigende attacker. Ik heb met hem een zooi kills kunnen maken wanneer je defuser hebt geplant bijv. Je gaat bij een deur liggen, pakt de shotgun en je hebt vrijwel iedereen die door de deur komt. Dat is toch wel fijn.

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
melantrix schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Buck is goed voor een verdedigende attacker. Ik heb met hem een zooi kills kunnen maken wanneer je defuser hebt geplant bijv. Je gaat bij een deur liggen, pakt de shotgun en je hebt vrijwel iedereen die door de deur komt. Dat is toch wel fijn.
Had je dit ook niet met andere klassen kunnen doen? Ik bedoel eigenlijk dat hij geen synergie heeft met andere klassen. Glaz heeft nog echt een overwatch taak op sommige maps. Buck is vis nog vlees naar mijn (huidige) mening.

[ Voor 0% gewijzigd door avanreijn op 03-02-2016 14:21 . Reden: overwatch niet overwacht ]

• MadMax12
Toch kan de shotgun van Buck in close combat ook wel effectief zijn.
Maar echt heel goed kan ik er nog niet mee overweg.
Vindt Frost wel een leuke, die klem blijft grappig.
En de tactieken die ik vandaag gelezen heb maken die alleen maar leuker.
avanreijn schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:21:
[...]

Had je dit ook niet met andere klassen kunnen doen? Ik bedoel eigenlijk dat hij geen synergie heeft met andere klassen. Glaz heeft nog echt een overwatch taak op sommige maps. Buck is vis nog vlees naar mijn (huidige) mening.
Nee, aangezien je naar binnen gaat met een assault rifle, kamer cleart en vervolgens de kamer schoon houd met de shotgun. Teminste zo heb ik hem gebruikt en dat lukte wel aardig. Maar idd, echt een goede combi is ie niet met een operator. Misschien met een schild?

• jurgenb1990
melantrix schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:29:
[...]

Nee, aangezien je naar binnen gaat met een assault rifle, kamer cleart en vervolgens de kamer schoon houd met de shotgun. Teminste zo heb ik hem gebruikt en dat lukte wel aardig. Maar idd, echt een goede combi is ie niet met een operator. Misschien met een schild?
ze hadden die buck gewoon een famas moeten geven met underbarrel shotgun, dan was hij pas goed!!!!!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 15:59
Ik vond zijn primary (de 2e geloof ik, single shot?) vrij sterk gisteren. Ik kreeg er in ieder geval een paar leuke kills mee. Het is inderdaad niet echt een overwatch type, maar medium-long range is hij vrij sterk. Shotgun is dan op korte afstand de oplossing.

Beetje "Jack of all trades, master of none"

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:05

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
is dit nog een tactiek om te proberen ? Hostage met een ring van bear traps erom heen ? Dan moeten ze die dus eerst kapot schieten om bij de hostage te komen , je hebt er namelijk 3.

Signature

• Seroczynski
  • Niet online
Eboman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:38:
is dit nog een tactiek om te proberen ? Hostage met een ring van bear traps erom heen ? Dan moeten ze die dus eerst kapot schieten om bij de hostage te komen , je hebt er namelijk 3.
Dan schieten ze de traps waarschijnlijk gewoon kapot.

• Kaasdipje
Ja, is bijna geen effort tbh. Denk niet dat het veel toegevoegde waarde heeft. Zeker deze week zul je nog downs/kills pakken bij windows en trappen. Daar lijken ze vrij sterk te zijn.

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Eboman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:38:
Dan zou je full-on moeten gaan, dicht om de hostage de bear traps plaatsen, barbed wire erover heen en dan dicht zetten met deployable shields. Of zou dat te trollerig zijn?

Wat Kaasdipje zegt:
Kaasdipje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:40:
Ja, is bijna geen effort tbh. Denk niet dat het veel toegevoegde waarde heeft. Zeker deze week zul je nog downs/kills pakken bij windows en trappen. Daar lijken ze vrij sterk te zijn.
Zeker nu de nieuwe operators voor enkel season pass houders beschikbaar is zie je ze nog niet iedere match en men er nog niet aan gewend is dat er zwarte matten staan die *KAPLUNK* doen (gisteren sneakte ik rond totdat de hele squad (oa Kaasdipje) begonnen te schreeuwen naar me.... Stond ik direct naast een welcome mat, een wonder dat 'ie niet afging. Wie had nou in een van die eerste matches alle welcome mats te pakken? Was dat Melantrix? Hilarisch was het wel.

[ Voor 45% gewijzigd door Farscape2 op 03-02-2016 14:50 ]

Farscape2 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Dan zou je full-on moeten gaan, dicht om de hostage de bear traps plaatsen, barbed wire erover heen en dan dicht zetten met deployable shields. Of zou dat te trollerig zijn?

Wat Kaasdipje zegt:

[...]

Zeker nu de nieuwe operators voor enkel season pass houders beschikbaar is zie je ze nog niet iedere match en men er nog niet aan gewend is dat er zwarte matten staan die *KAPLUNK* doen (gisteren sneakte ik rond totdat de hele squad (oa Kaasdipje) begonnen te schreeuwen naar me.... Stond ik direct naast een welcome mat, een wonder dat 'ie niet afging. Wie had nou in een van die eerste matches alle welcome mats te pakken? Was dat Melantrix? Hilarisch was het wel.
Nee, dat was Sparkyso (niet actief hier) maar die had op 1 avond 4 klemmen te pakken :+ De laatste x: Hij: "Ah darn!! :( "
Wij: supp? Hoe ben je downed?
Hij: "F@#$%@#$%ing berenklemmen" :(

• MadMax12
Toch is het als toeschouwer(defender) wel een grappig gezicht om iemand in zo'n klem te zien gaan.
En daarna het gespartel terwijl je geen kant op kan.

• Kaasdipje
Farscape2 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:45:
[...]
gisteren sneakte ik rond totdat de hele squad (oa Kaasdipje) begonnen te schreeuwen naar me....
Ik schreeuw niet. :X

Nogmaals mijn excuses richting bepaalde teammate(s) die ik een beetje cynisch/sarcastisch op de schop nam. Het is never mijn idee om het spelplezier van anderen te bederven. Ik probeer het altijd gezellig te houden, soms ben ik een beetje een asshole :-(

• jurgenb1990
Kaasdipje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Nogmaals mijn excuses richting bepaalde teammate(s) die ik een beetje cynisch/sarcastisch op de schop nam. Het is never mijn idee om het spelplezier van anderen te bederven. Ik probeer het altijd gezellig te houden, soms ben ik een beetje een asshole :-(
agressieve jongen die kaasdip

• MadMax12
jij ook als je kill gestolen worden *O*

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:25:
[...]

jij ook als je kill gestolen worden *O*
no comment

• MadMax12
avanreijn(TRS.Spiff) had een aardige gister.

• Klitse
  • Niet online
Ach, iedereen schreeuwt wel eens in the heat of the moment. Als je daarna maar weer normaal verder gaat is er toch niks aan de hand. Adrenaline doet gewoon soms dingen met je.

Als ik merk dat ik TE competatief wordt ga ik gewoon een potje casual doen of kap ik er mee voor de rest van de avond en ga ik lekker Hello Kitty adventure spelen ofzo.

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Kaasdipje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Hahaha, dat was een mooi staaltje #drama >:) Je had je excuses aan de getroffen partij al aangeboden, en alles was toch weer goed naderhand, toch?

• Giga_
Zij er hier trouwens mensen geintresseerd in ESL Rainbow Six Siege ladder? Beetje scrimmen like the good old days?:)

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb problemen met de download van de patch, niet genoeg schijfruimte en of de connectie. Iemand anders dit probleem tegen gekomen en enig idee wat ik hier aan kan doen ?

rkwinkel

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-12-2025

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Goedenavond,

Lees al enige tijd mee. Vanavond toch maar besloten om te gaan registreren. Speel al een week of wat Siege. Bijna geen ranked. Maar... proberen kan altijd. Zit nu op mijn werk en aangezien het rustig is maar even hier eea neergeplempt. Ik werk in de onregelmatigheid, dus game zowel overdag als soms laat in de avond/nacht... Hoe gaat dat verder hier in zijn werk ?

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01 19:28
Gewoon op TS komen, kijken of er mensen zijn, en samen spelen maar :) Er is vaak iemand online, s'avonds laat /s'nachts minder dan ik eerst hoopte :P, maar in de avond zelf genoeg man online!

[ Voor 46% gewijzigd door Titus op 04-02-2016 01:29 ]

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-12-2025

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Top ! Dan hebben we het over deze server : ts4.ddns.net ?

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
Gri77ie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 01:16:
Ik werk in de onregelmatigheid, dus game zowel overdag als soms laat in de avond/nacht... Hoe gaat dat verder hier in zijn werk ?
In de ochtend is het relatief rustig op de TS geloof ik. vanaf de middag kun je eigenlijk altijd een medespeler vinden een eergisteren avond waren er zelfs een man of 25 aanwezig(!). Alles is ook heel overzichtelijk verdeeld in groepjes van 5 zodat je lekker met 1 volledig team zit te spelen :)

Ik werk zelf ook onregelmatige uren dus wat dat betreft leuk te lezen dat ik niet de enige ben ^^

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Seroczynski
  • Niet online
rkwinkel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:26:
ik heb problemen met de download van de patch, niet genoeg schijfruimte en of de connectie. Iemand anders dit probleem tegen gekomen en enig idee wat ik hier aan kan doen ?
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Weet je 100% zeker dat je Siege geïnstalleerd hebt daar waar je denkt? Kijk anders eens op het officiële forum.
Gri77ie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 02:47:
Top ! Dan hebben we het over deze server : ts4.ddns.net ?
Correct :)

Die smerige vercrackte beartraps...... :( Ze zijn best moeilijk te zien als de kogels je om de oren vliegen.

Gisteren tijdens een ranked potje 1vs5... 4 down, 1 to go. Had em al flink geraakt maar moest reloaden. Dus ik zoek even dekking achter een muurtje in the heat of battle *KLAK*

Weg ace, weg ronde winst. FFFUUUUUUUUU!!!

• Klitse
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met beartraps onder een raam. Kun je die van buiten het raam zien als je naar beneden kijkt? Of kun je niet ver genoeg naar beneden kijken?
Klitse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:46:
Hoe zit het eigenlijk met beartraps onder een raam. Kun je die van buiten het raam zien als je naar beneden kijkt? Of kun je niet ver genoeg naar beneden kijken?
Misschien als je onderste boven bij het raam hangt? Ik heb verder geen idee. Ze zijn best wel groot dus ik vermoed dat je ze wel kan zien..

• MadMax12
Ze zijn wel redelijk goed te zien vindt ik.
maar als de kogels je om de oren vliegen, zal je aandacht niet echt op de vloer gericht zijn.
wat de klemmen best effectief kan maken.

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:47:
[...]

Misschien als je onderste boven bij het raam hangt? Ik heb verder geen idee. Ze zijn best wel groot dus ik vermoed dat je ze wel kan zien..
Dat moeten we dan wel ff testen want als je ze niet kan zien als je voor het raam staat, hoe kun je dan ooit naar binnen? Dat zou wat mij betreft deze dingen wel iets te sterk maken.

• Seroczynski
  • Niet online
Cgen1984 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:47:
[...]

Je moet er even aan wennen, maar tijdens de vault animatie moet je naar de grond kijken en kan je de welcome mat slopen voordat je met je voeten erop komt.

• Klitse
  • Niet online
Seroczynski schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Je moet er even aan wennen, maar tijdens de vault animatie moet je naar de grond kijken en kan je de welcome mat slopen voordat je met je voeten erop komt.
Goeie tip, al offer je daarmee natuurlijk wel wat veiligheid op door niet op een deur of hoekje te kunnen letten als je naar binnen duikt.
Klitse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Goeie tip, al offer je daarmee natuurlijk wel wat veiligheid op door niet op een deur of hoekje te kunnen letten als je naar binnen duikt.
Ja die vind ik zelf ook erg belangrijk. Al geregeld een kill gemaakt terwijl ik naar binnen vloog. Of gedood worden terwijl je naar binnen vliegt is me ook al vaak overkomen.

Dus wellicht is een kleine ondersteboven recon actie op voorhand wenselijk :P

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Hey Mede R6 genoten,

Zijn Headshots niet meer 1 shot kills?

Als ze dat weghalen :S is het echt jammer!

• Seroczynski
  • Niet online
WestBoy_B schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:04:
Hey Mede R6 genoten,

Er gaan veel klachten rond over mensen die hetzelfde melden. Ik weet niet precies wat er veranderd is, misschien iets met de hitboxes of wellicht is het gewoon lag, maar het kan idd voorkomen dat headshots niet direct meer killen. Of het een bug of feature is, is momenteel nog niet duidelijk.

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:05:
[...]

Er gaan veel klachten rond over mensen die hetzelfde melden. Ik weet niet precies wat er veranderd is, misschien iets met de hitboxes of wellicht is het gewoon lag, maar het kan idd voorkomen dat headshots niet direct meer killen. Of het een bug of feature is, is momenteel nog niet duidelijk.
ik raak met blitz in ieder geval niets meer, duurt veel te lang voordat iemand dood is... dus heb hem links laten liggen

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:40:
[...]

ik raak met blitz in ieder geval niets meer, duurt veel te lang voordat iemand dood is... dus heb hem links laten liggen
Dus je speelt alleen nog met Twitch?

• jurgenb1990
Klitse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:45:
[...]

Dus je speelt alleen nog met Twitch?
ja, in games met hogere ranked spelers (springan, hubi, mokert, enzovoorts) gebruik ik hem nog wel maar dan vooral om het tactische aspect.

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:49:
[...]

ja, in games met hogere ranked spelers (springan, hubi, mokert, enzovoorts) gebruik ik hem nog wel maar dan vooral om het tactische aspect.
Misschien is het dan handiger om een recruit met schild te pakken? Of Fuze met schild?

• jurgenb1990
Klitse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Misschien is het dan handiger om een recruit met schild te pakken? Of Fuze met schild?
handgun van blitz is stukken fijner dan die van recruit of fuze, daarbij vind ik de flits juist het tactische van die class. Maar heb dus ook het idee dat 1x op hoofd niet direct dood is

• Seroczynski
  • Niet online
Ik had gister ook een enorm salty moment toen ik een hele clip op een Pulse-hoofd in een raam leeg zat te sprayen (schrik-reactie). Sowieso dat één kogel in zijn hoofd terecht kwam.

Duurde ff voordat ik daar overheen was, excuses :+

[ Voor 4% gewijzigd door Seroczynski op 04-02-2016 11:57 ]

WestBoy_B schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:04:
Hey Mede R6 genoten,

Het was mij in ieder geval opgevallen dat je mensen veel vaker moet raken. Vooral bodyshots zijn soms alsof je geen damage doet.

Ook geregeld dat ik op mijn scherm zie dat ik em raak (bloedspatters overal) en dat het doel geen schade heeft. Ook headshots zitten hier bij...

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10-2025
Had gisteren ook momenten dat ik de bloedspetters van de tegenstander zag komen maar vervolgens zag dat die geen damage had opgelopen. Erg jammer zoiets.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01 19:28
Gisteren wel mijn 4 headshots in 1 match gehaald, dus dat werkt nog!

Moest rook met armor wel erg vaak in zijn buik schieten met glaz voor 10% damage though....
Ja het lijkt soms wat random ofzo

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

GSX-MAN

de/het/een

Ik had gisteravond ineens wat meer vastlopers, vanavond maar eens checken of dat toeval was. Ik speel het spel nu een paar weken casual, best leuk! Vooralsnog vooral antiterreur, soms multiplayer.

Dus eh... hoi! :w

Slecht idee... Hoe laat?

• MadMax12
Ach vast weer een bug van Noobisoft.
Helaas.
Klitse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Dat moeten we dan wel ff testen want als je ze niet kan zien als je voor het raam staat, hoe kun je dan ooit naar binnen? Dat zou wat mij betreft deze dingen wel iets te sterk maken.
Je kan ze nét zien. Ik hing bij Kanal's op de kop bij een raam en kon echt net dat ding kapot schieten, maar je moet er redelijk wat moeite voor doen. :X

• Klitse
  • Niet online
melantrix schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Je kan ze nét zien. Ik hing bij Kanal's op de kop bij een raam en kon echt net dat ding kapot schieten, maar je moet er redelijk wat moeite voor doen. :X
Oei, dat betekent dus dat deze operator erg goed kan voorkomen dat men via de ramen naar binnen gaat. Zou ik eerder hiervoor kiezen dan voor bijvoorbeeld castle.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Whooow!. Dat is ernstig. Rage quit?

www.oldskoolnl.nl

• Placid_K

Placid_K

RB6 is een prachtig spel, maar het plezier wordt mij totaal ontnomen door cheaters. Om de paar potjes kom je er paar tegen. Het ergste is, ze doen niet eens moeite om het te verbergen. Na twee ronden is het zo duidelijk dat er meteen twee spelers weggaan waardoor het direct 5v3 wordt.

En ik vraag me af of het helpt om die gasten aan te geven? Ik heb al meerdere tickets gemaakt, maar volgens mij wordt daar vrij weinig meegedaan.

Met de update - en dus ook betere anti-cheatsoftware - had ik even gehoopt dat het wat minder zou worden met cheaters. Maar dat was echt tijdelijk. Ik snap dat er in ieder (online)spel vals gespeeld wordt, maar bij RB6 wordt de rol van zo'n hacker significant.

Bleh, zo jammer!

• Seroczynski
  • Niet online
Placid_K schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:24:
RB6 is een prachtig spel, maar het plezier wordt mij totaal ontnomen door cheaters. Om de paar potjes kom je er paar tegen. Het ergste is, ze doen niet eens moeite om het te verbergen. Na twee ronden is het zo duidelijk dat er meteen twee spelers weggaan waardoor het direct 5v3 wordt.

En ik vraag me af of het helpt om die gasten aan te geven? Ik heb al meerdere tickets gemaakt, maar volgens mij wordt daar vrij weinig meegedaan.

Met de update - en dus ook betere anti-cheatsoftware - had ik even gehoopt dat het wat minder zou worden met cheaters. Maar dat was echt tijdelijk. Ik snap dat er in ieder (online)spel vals gespeeld wordt, maar bij RB6 wordt de rol van zo'n hacker significant.

Bleh, zo jammer!
Wat voor een cheaters kom je tegen dan? En speel je dan ranked of casual, en op welk platform?

Op de PC in zowel ranked als casual ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen voor zover ik weet.

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

GSX-MAN

de/het/een

Ik word ook wel ingemaakt, maar dat heeft vooral te maken met mijn beperkte vaardigheid. Laatste keer dat ik online shooters heb geschoten was CS in 2003 of zo.

Slecht idee... Hoe laat?

• Placid_K

Placid_K

Seroczynski schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:05:
[...]

Wat voor een cheaters kom je tegen dan? En speel je dan ranked of casual, en op welk platform?

Op de PC in zowel ranked als casual ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen voor zover ik weet.
Ranked, PC. En dan Gold-Platinum range. Het zijn vooral wallhackers. Aimbots zijn lastig te herkennen of het moet om een simpele variant gaan (die hoge accuracy haalt).

En het gaat heus niet om ervaren/goede spelers. Maar check de stats van bijvoorbeeld RainingTacco - Gisteren potje tegen gespeeld. Waar je ook zit/ligt, hij weet je altijd te vinden. Je hoeft geen vin te verroeren.

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Placid_K schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:45:
[...]

Ranked, PC. En dan Gold-Platinum range. Het zijn vooral wallhackers. Aimbots zijn lastig te herkennen of het moet om een simpele variant gaan (die hoge accuracy haalt).

En het gaat heus niet om ervaren/goede spelers. Maar check de stats van bijvoorbeeld RainingTacco - Gisteren potje tegen gespeeld. Waar je ook zit/ligt, hij weet je altijd te vinden. Je hoeft geen vin te verroeren.
Bij ranked is het ook makkelijker om dat soort gedrag te verbergen, omdat de killcam (logischerwijze) niet aanwezig is.

Ik heb wel het idee dat wat veel mensen hacks noemen, neerkomt op player lag, netcode, wall clipping en player pawn rotation dan echte hacks... Ubisoft is wel FairFight aan het werk aan het zetten, die global messages over bans

Gisteren echt een paar geniale potten gespeeld, vandaag.... Oef, het ging voor geen meter, pijnlijk gewoon.

Wat anderen ook melden na de DLC/patch, tegenstanders droppen niet ondanks dat je duidelijk kogels in hun hoofd zet (als in enkel een helm is zichtbaar die je raakt en je ziet overal bloed vliegen), teammates die insta-killed worden vanuit onmogelijke hoeken, "oh het hele enemy team heeft een ping die 3x zo hoog is als die van ons, kak!"

• Klitse
  • Niet online
Vanavond weer een paar potjes gespeeld maar ik heb het idee dat de lagcompensation nog erger is geworden. Bloed vliegt alle kanten op maar dood gaan doen ze niet. Cgen had zelfs een ragequit momentje (al zegt ie zelf dat het per ongeluk ging, jaja). Vanavond hadden we dus ook weer 2 teams tegen ons met pings van boven de 150. Ik begrijp niet waarom iemand met een ping van 100+ voordeel heeft ten opzichte van een ping van 40.....

Hierdoor wordt ranked spelen wel minder leuk...

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:05

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Grappig, gisteren hadden we ook een potje met tweakers, 1e pot hadden de tegenstanders en wij een ping van 150 ondanks de weu Server. Het ging voor geen meter in de killcam kon je zien dat iemand al schietend uit het luik kwam, zijn cam gaf een normaal beeld. Tweede potje hadden we een speler die met blitz een kill maakte door tegen een castle plate en de deurpost te gaan duwen alsof hij met zijn gun ertussen kwam. In dat zelfde potje maakte hij nog wat rare kills. Ging voor geen meter dus. Vanavond maar weer eens kijken.

Signature

Ik speelde gister met o.a. Sprigannn op diamond/platinum range en werden daar flink hard ingemaakt. Sprigannn had een vreemd gevoel bij een van de spelers en had hem even gegoogled: blijkt die kerel vet actief te zijn op cheat fora e.d. Heeft een van op bf4 en (here comes the kicker) dirt 3.. :+

Hoe zielig ben je als je gaat hacken in een racegame!? Naja anyway miss ff Googlen op de naam, kan dus duidelijk maken of t an buggysoft ligt of aan de hacker ;)

• prutser001
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond ook wat ranked gedaan, waar we het ene potje 'makkelijk' wonnen werden we in het andere potje keihard ingemaakt... Ook weer dood gegaan op een manier waar je vraagtekens bij kan zetten.. Helaas lijkt het er op dat er redelijk veel gehacked word... Ook het aantal fairfight meldingen is constant..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Roppedop schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:25:
[...]

Whooow!. Dat is ernstig. Rage quit?
Gisteren voor het eerst een soort van rage quit gedaan.. nouja soort van... ik beken. Ik schaam me er voor :P Maar het was een echte alt+F4 :P

Ben sindsdien ook helemaal klaar met ranked spelen.. en ook even een paar dagen met het spel in zijn geheel :)

Het is dan ook niet meer te pruimen met die highpingers. Ze sterven gewoon niet...
Ik VERLANG zo naar vroeger, toen er nog geen matchmaking was en je gewoon een dedicaded server list had...

[ Voor 29% gewijzigd door Cgen1984 op 05-02-2016 08:45 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.