Ik zag gisteren in een match ook dat iemand van ons het deed. Hierdoor leek het alsof het rode licht de andere kant op ging (dus achter een muur waar je het niet ziet). Hij deed dit bij garage in de bank. Nu ik er aan terug denk pakte hij inderdaad een kill met een trap die ronde.
Naar mijn weten komen de operators + map morgen.Martinspire schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:11:
Maareh, morgen kwam dus patch + content (voor season pass)? Kwam er dan ook al een nieuwe map of komt dat pas later?
Operators alleen beschikbaar voor Season pass (woohoo), map voor iedereen.
ik hoef die operators niet, blitz en pulse are me favorites!Kaasdipje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:18:
[...]
Naar mijn weten komen de operators + map morgen.
Operators alleen beschikbaar voor Season pass (woohoo), map voor iedereen.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Mja, ik weet niet. Die berenklem dame lijkt me wel vet, afhankelijk hoe zichtbaar die dingen zijn. Ik zie al leuke situaties waar je hem onder een roof access oid zetjurgenb1990 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:27:
[...]
ik hoef die operators niet, blitz en pulse are me favorites!
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Je weet nooit of Frost misschien ineens 'de ware' voor jou is.jurgenb1990 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:27:
[...]
ik hoef die operators niet, blitz en pulse are me favorites!
Don't knock it till you try it.
Jurgen kiest wel steeds vaker voor Twitch, straks veruilt hij Blitz nog voor Ash, IQ of Frost.
Identiteitscrisis???
Identiteitscrisis???
ja ik twijfel soms met welke operator ik die dag een ace moet gaan makenMadMax12 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:39:
Jurgen kiest wel steeds vaker voor Twitch, straks veruilt hij Blitz nog voor Ash, IQ of Frost.
Identiteitscrisis???
Geen. Jij maakt nooit aces.jurgenb1990 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:50:
[...]
ja ik twijfel soms met welke operator ik die dag een ace moet gaan maken
hij wordt elke keer gestolen
Ik kan bevestigen dat ik gisteren een Ace 'gestolen' heb van Jurgen.
Ik kan bevestigen dat jij wel vaker kills steelt..Kaasdipje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:14:
[...]
Ik kan bevestigen dat ik gisteren een Ace 'gestolen' heb van Jurgen.
Secure.......Kills secure.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:04:
[...]
Ik kan bevestigen dat jij wel vaker kills steelt..
En soms claim ik ze gewoon.
Ik hoop trouwens dat de Article 5 map ook in de rotatie komt morgen. Maar dan wel zonder gas natuurlijk
Pfft, dat is niet secure, dat is gewoon claimenKaasdipje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Secure.......Kills secure.
En soms claim ik ze gewoon.
Ik hoop trouwens dat de Article 5 map ook in de rotatie komt morgen. Maar dan wel zonder gas natuurlijk
Ja dat zou wel vet zijn! alleen juist wel met gas, en dan in ranked.. de suspense...
Tijd om IQ af te stoffen dan.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:27:
[...]
Pfft, dat is niet secure, dat is gewoon claimen![]()
Ja dat zou wel vet zijn! alleen juist wel met gas, en dan in ranked.. de suspense...
Ik zie zojuist dat bij die DLC 1 map zit: Yacht. Dus dat zal wel een grote boot zijn
Verder dus 2 operators met hun wapens (2 rifles, een SMG, een shotgun en een pistol) en mogelijk nog een patch (al hebben we daar verder ook niks van gelezen.
Verder is er maintenance:
9:00AM to 9:30 AM EST on Playstation 4
10:00AM to 10:30AM EST on Xbox One
11AM to 11:30AM EST on PC
Wat zich vertaald naar:
15.00 - 15.30 PS4
16.00 - 16.30 Xbox One
17.00 - 17.30 PC
Ook heb ik nog deze foto gevonden:
Verder dus 2 operators met hun wapens (2 rifles, een SMG, een shotgun en een pistol) en mogelijk nog een patch (al hebben we daar verder ook niks van gelezen.
Verder is er maintenance:
9:00AM to 9:30 AM EST on Playstation 4
10:00AM to 10:30AM EST on Xbox One
11AM to 11:30AM EST on PC
Wat zich vertaald naar:
15.00 - 15.30 PS4
16.00 - 16.30 Xbox One
17.00 - 17.30 PC
Ook heb ik nog deze foto gevonden:
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 01-02-2016 15:38 ]
Yep, dat was al bekend. Echter is eerder ook aangegeven dat de map Article 5 (die dus al in het spel zit) ook in rotatie zou komen. Hier is echter nog niets over bekend. Daarom bespreken we de mogelijkheid
Snap ik, was ook meer reminder + maintenance timeframeKaasdipje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:39:
[...]
Yep, dat was al bekend. Echter is eerder ook aangegeven dat de map Article 5 (die dus al in het spel zit) ook in rotatie zou komen. Hier is echter nog niets over bekend. Daarom bespreken we de mogelijkheid
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 01-02-2016 15:41 ]
De map van Article 5 moet gewoon met en zonder gas komen.
Leuke toevoeging.
Leuke toevoeging.
Zonder gekheid, dat zou best wel een slim iets zijn.. Dat zou IQ oppeens best keihard nodig laten zijn tegen bijv kapkan devices e.d.
Die maintenances zijn morgen right? Ben ook wel heel erg benieuwd naar de patchnotes nu zeg ...
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Onze Duitse vriend IN54N3 gebruikt IQ ook best veel.
Met succes overigens.
Haar wapen is ook wel goed.
Alleen geen armor.
Met succes overigens.
Alleen geen armor.
dat is die maat van Chhhhoebie? (Hubi)MadMax12 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:49:
Onze Duitse vriend IN54N3 gebruikt IQ ook best veel.
Met succes overigens.
Alleen geen armor.
Klopt. Hebben we zaterdag nog mee gespeeld toch??
Of was jij daar niet bij?
Of was jij daar niet bij?
http://imgur.com/a/IpqqY
http://rainbow6.ubi.com/siege/fr-FR/game-info/map/yacht.aspx
plaatjes van de nieuwe map!
http://rainbow6.ubi.com/siege/fr-FR/game-info/map/yacht.aspx
plaatjes van de nieuwe map!
[ Voor 36% gewijzigd door SamStar op 01-02-2016 18:47 ]
Kleine compilatie met in de eerste clip de smoke/Blitz tactiek van Stensie en Shamino. De uitvoering was nu wat minder maar man wat werkt dat vaak goed!
zo had ik deze laatstMrAelon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:56:
Kleine compilatie met in de eerste clip de smoke/Blitz tactiek van Stensie en Shamino. De uitvoering was nu wat minder maar man wat werkt dat vaak goed!![]()
[video]
Netjes. Smoke grenades zijn nog ondergewaardeerd in Hostage situaties
ik moet dat ook eens gaan proberen ja, alleen kan je denk ik beter recruit met shield en smoke pakken. Die zijn sneller dan blitzSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:25:
[...]
Netjes. Smoke grenades zijn nog ondergewaardeerd in Hostage situaties
overigens deed laatste een enemy bij mij in game dat ook... Hele kamer onder de smoke en met zijn recruit was hij binnen een halve minuut al buiten met de hostagejurgenb1990 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:37:
[...]
ik moet dat ook eens gaan proberen ja, alleen kan je denk ik beter recruit met shield en smoke pakken. Die zijn sneller dan blitz
Ik ben zelf huiverig met die smokegrenades omdat ze clientside worden gegenereerd en dus niet overal hetzelfde is.. Dat maakt het in mijn ogen toch ook wel unreliable
Is het dan ook mogelijk om door middel van instellingen je smokes minderen te laten renderen? Dat je je visual settings omlaag gooit zodat die smoke minder aanwezig is?melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:01:
Ik ben zelf huiverig met die smokegrenades omdat ze clientside worden gegenereerd en dus niet overal hetzelfde is.. Dat maakt het in mijn ogen toch ook wel unreliable
Het zou enorm lelijk zijn, maar het zou me niet verbazen omdat het dus client side gerendered wordt. Misschien eens even uitproberen.iamjustin schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:24:
[...]
Is het dan ook mogelijk om door middel van instellingen je smokes minderen te laten renderen? Dat je je visual settings omlaag gooit zodat die smoke minder aanwezig is?
dan krijg je hetzelfde als een tijd terug bij cs:go.... sommige mensen schieten je ook gewoon door smokes heen neer en zelf zie je echt geen drol door zo'n smokemelantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Het zou enorm lelijk zijn, maar het zou me niet verbazen omdat het dus client side gerendered wordt. Misschien eens even uitproberen.
Die nieuwe operators, die waren de eerste week/2 weken toch exclusief voor season pass houders?
Edit: Zie bijvoorbeeld hier:
The Canadian Operator DLC was originally slated for an early January release, which may explain why Ubisoft Mexico accidentally put out the video this week. The Canadian DLC is now set to release on February 2nd, where season’s pass holders will have exclusive access to the operators for a week. The US Operators are slated to breach into the game sometime in April.
[ Voor 72% gewijzigd door Maichel op 02-02-2016 11:40 ]
PSN: Maichel
Ja, vanaf vanavond zijn de eerste twee nieuwe operators speelbaar voor seasonpass houders. Vanaf volgende week voor iedereen.Maichel schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:37:
Die nieuwe operators, die waren de eerste week/2 weken toch exclusief voor season pass houders?
[...]
Zal vanavond mijn bevindingen wel mee delen hier.
Ok, thanks. De map al wel gewoon toch?Seroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:45:
[...]
Ja, vanaf vanavond zijn de eerste twee nieuwe operators speelbaar voor seasonpass houders. Vanaf volgende week voor iedereen.
PSN: Maichel
Vanavond, eerste wat ik ga doen is alle goede locaties voor drones uitzoeken.
Jazeker, dus vanavond kunnen wij non-seasonpass spelers lekker op Black Ice tegen de Buck en die andere knallen
ah cool ben benieuwd, update komt rond 16.00 toch? MOet na het werk toch eerst sporten dus daarna meteen updaten en knallenSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:14:
[...]
Jazeker, dus vanavond kunnen wij non-seasonpass spelers lekker op Black Ice tegen de Buck en die andere knallen
Wel onderhoud bij Ubi van 17:00 tot 17:30 he!
Ze hebben dus eindelijk begrepen dat de gamemode en map gewoon op het scherm moeten staan tijdens het selecteren van een operator.
Ik moet zeggen dat ik wel blij word van de patches tot zover. Sommige bugs zijn al verholpen sommige zijn wat moelijker te verhelpen zoals de model rendering die jij ziet en wat er echt gebeurd. Dit is voor mij de enige echt major bug/design keuze die ze moeten aanpassen.
Goed bezig Ubi. Zal je vanavond misschien pas weer gaan vervloeken!
Goed bezig Ubi. Zal je vanavond misschien pas weer gaan vervloeken!
Dit is een lijstje dat ik heb samengesteld n.a.v. Top Priorities and Known Issues dat de punten die tot dusver confirmed zijn voor patch 2.0 vermeld.
Confirmed fixed for patch 2.0
- Fixed an issue where squadmates would be left at menu when joining a match.
- Fixed an issue where players would be sent back to menu.
- Fixed a bug where attackers could win a round of hostage by dropping the hostage in electrified barbwire.
- Fixed a bug with push-to-talk still being active even after the button is released.
- Fixed a bug where players could see through walls and floors using support cameras.
- Fixed a bug where Tachanka could not aim his turret while using the toggle aim setting.
- Fixed a bug where Tachanka's EDD would do maximum damage through the floor and ceilings.
- Fixed an exploit in the Kanal map where defenders could go outside during preparation phase.
Hoop dat er nog wel wat meer bij komt.
Maar we gaan het meemaken vandaag.
Maar we gaan het meemaken vandaag.
Mooi lijstje, zelf hoop ik dat ze ook de glitch van attackers die in de cam's zitten gaan fixen, gisteren weer meegemaaktSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:28:
Dit is een lijstje dat ik heb samengesteld n.a.v. Top Priorities and Known Issues dat de punten die tot dusver confirmed zijn voor patch 2.0 vermeld.
- Fixed an issue where squadmates would be left at menu when joining a match.
- Fixed an issue where players would be sent back to menu.
- Fixed a bug where attackers could win a round of hostage by dropping the hostage in electrified barbwire.
- Fixed a bug with push-to-talk still being active even after the button is released.
- Fixed a bug where players could see through walls and floors using support cameras.
- Fixed a bug where Tachanka could not aim his turret while using the toggle aim setting.
- Fixed a bug where Tachanka's EDD would do maximum damage through the floor and ceilings.
- Fixed an exploit in the Kanal map where defenders could go outside during preparation phase.
Ik ben heel benieuwd naar vanavond
Zojuist mijn naam in de lijst gezet.
Ik volg dit topic al een tijdje en speel het spel sinds release.
Gezien ik casual een beetje beu begin te worden (mensen met Fuze in hostage situaties enzo...) overweeg ik om eens met ranked te beginnen.
Echter ken ik maar 1 persoon die dit spel ook speelt dus dacht ik, laat ik het hier eens proberen.
Gezien ik casual een beetje beu begin te worden (mensen met Fuze in hostage situaties enzo...) overweeg ik om eens met ranked te beginnen.
Echter ken ik maar 1 persoon die dit spel ook speelt dus dacht ik, laat ik het hier eens proberen.
Van harte welkom. Join vanavond de TS server op ts4.ddns.net en er zal vast ee plekje voor je open zijn om met ranked mee te doenSuugie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:01:
Zojuist mijn naam in de lijst gezet.
Welkom Suugie, je zal waarschijnlijk schrikken van de grote groep mensen die hier Siege spelen
En Fuse kan prima bij Hostage hoor, alleen wel op de juiste plekken.
12m kan primaMadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:04:
En Fuse kan prima bij Hostage hoor, alleen wel op de juiste plekken.
Ik heb mijzelf ook toegevoegd aan de spelerslijst, wil nog even wat meer oefenen (heb er pas 3u op zitten), maar vroeger heel veel Swat 4 gespeeld, dus ik hoop dat dit wat wordt!
Hoop dat de matchmaking ook weer beter gaat. De ene keer zit ik bijna direct in een party/game en de andere keer kan ik onderhand 10 minuten wachten terwijl ik gewoon in een team ben geplaatst...
Gister voor het eerst in een casual game een andere Tweaker tegengekomen maar die was na de 1e ronde pleite.. ga maar van een disconnect uit!
Ben benieuwd naar de nieuwe map en Operators. Game bevalt verder prima!
Gister voor het eerst in een casual game een andere Tweaker tegengekomen maar die was na de 1e ronde pleite.. ga maar van een disconnect uit!
Ben benieuwd naar de nieuwe map en Operators. Game bevalt verder prima!
ik heb gister ranked tegen deze kerels gespeeld
http://play.eslgaming.com...5on5-europe/team/9696671/
.... ons team (hubi, insane, springannn, bigopti, jurgenb)...
We hadden echt geen schijn van kans, zelfs met springann die platinum ranked is.
Geeft wel aan wat voor niveau ESL is
We hadden echt geen schijn van kans, zelfs met springann die platinum ranked is.
Hoe heb je dat geregeld dan? Waar merkte je vooral aan dat het niveau van hun zo hoog was? Tactieken e.d.?jurgenb1990 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:17:
Grappig dat je er over begint. Ik ben al enige tijd op zoek naar ESL matches om terug te kijken of evt via stream... Weet iemand waar dat kan? Je kunt echt een hoop leren van de pro's en het is gewoon leuk om te kijken.jurgenb1990 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:17:
Waar merkte je verschil in tegen het spelen van zo'n team? is het positionering of schieten ze gewoon beter? of beide?
edit: ^^ snelle jelle ^^
bl44t
opzich vielen hun ranks mee, 3 waren gold 3, 1 was gold 4 en nog 1 was gold 2.... maar hun hadden een random dude bij hun in het team die hackte... Dus onze eerste twee rondes hadden we ook wel verloren door die knaap. Maar hierna besloot die OPFOR om die hacker idd te kicken dus was het 5 vs 4... maar dan nog was hun teamplay vele malen beter. Positionering vond ik niet bijzonder goed, alhoewel krijg ik wel vaak crossfire van ze. Ook stonden ze toch wel vaak op irritante posities waar ik bijvoorbeeld met mijn schild geen kant op kon. Qua aim was springannn veel beter waardoor we toch 4-2 hebben kunnen maken, maar dan nog was hun teamplay 10x beter. Zo zie je ook wel het verschil tussen echt een "vast" team en die teams die wij vormen met TRSmelantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Hoe heb je dat geregeld dan? Waar merkte je vooral aan dat het niveau van hun zo hoog was? Tactieken e.d.?
kan ook wel dat de map niet in ons voordeel was (dat grote huis met die treinkamer erin), tenminste ik vind het een rukmap
[ Voor 5% gewijzigd door jurgenb1990 op 02-02-2016 14:27 ]
Dat is precies de reden dat we geprobeerd hebben om met 1 groepje constant samen te kunnen spelen. Helaas komt het er niet bepaald vaak van. Tot nu toe enkel een paar keer op Dinsdag (vanavond weer!) gelukt. Denk wel echt dat het een meerwaarde zou kunnen hebben eventueel.
Ik zou graag deelnemen aan een vast team, denk ook wel dat ik in staat ben een goede toevoeging te zijn. Echter heb ik helaas niet de mogelijkheid om bijvb. een vast aantal avonden per week te spelen. Voornamelijk in het weekend, maar soms ook niet. Op zich zitten er genoeg regulars op TRS waarmee we een heel eind komen though
ik heb hetzelfde probleem, ik kan niet zomaar elke avond waardoor het joinen van een serieuze clan ook al moeilijk wordt.Seroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:29:
Ik zou graag deelnemen aan een vast team, denk ook wel dat ik in staat ben een goede toevoeging te zijn. Echter heb ik helaas niet de mogelijkheid om bijvb. een vast aantal avonden per week te spelen. Voornamelijk in het weekend, maar soms ook niet. Op zich zitten er genoeg regulars op TRS waarmee we een heel eind komen though
Niet overdrijven jij:P We hebben wel een paar keer 's avonds min 4 van t vaste groepje gehad. Alleen afgelopen week was het minderKaasdipje schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:28:
Dat is precies de reden dat we geprobeerd hebben om met 1 groepje constant samen te kunnen spelen. Helaas komt het er niet bepaald vaak van. Tot nu toe enkel een paar keer op Dinsdag (vanavond weer!) gelukt. Denk wel echt dat het een meerwaarde zou kunnen hebben eventueel.
Het is puur een kwestie van telegram groep maken met 5 - 7 mensen met wie je veel samenspeelt. Dan gewoon checken wie er 's avonds is. Als je dan weet dat er 5 man zijn moet je gewoon ff wachten op elkaar ipv een random team in te duiken.Seroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:29:
Servers zijn al offline lees ik op Reddit.
Als ze dan om 16:00 maar weer online zijn.
Dan mag ik naar huis.
Dan mag ik naar huis.
Als ze dan om 18:00 maar weer online zijn.MadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:27:
Dan mag ik naar huis.
Dan is mijn vriendin van huis
Die van mij was het hele weekend weg, maar die gaat vanavond wel aandacht vragen.
Heeft ze ook recht op natuurlijk.
Maar dan moet het echt wel weer online zijn ja.
als de kat van huis is, dansen de muizen op tafelSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Als ze dan om 18:00 maar weer online zijn.
Dan is mijn vriendin van huis
Die van mij vertelde me laatst dat ik wel weer heel vaak achter de computer hang. Heb sinds kort ook een nieuwe headset, met van die dikke doppen. Als ik dan Siege speel dan hoor ik haar niet, of wil ik haar niet horenMadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:36:
Die van mij was het hele weekend weg, maar die gaat vanavond wel aandacht vragen.
Tsja, heb gewoon weer een toffe game gevonden in Siege.
[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 02-02-2016 15:41 ]
Ook ik heb mezelf in de lijst gezet na de tip van SuugieSuugie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:01:
Paar weken terug wel eens ranked gespeeld met een groepje duitsers.
[ Voor 11% gewijzigd door Alexx91 op 02-02-2016 15:43 ]
Komt mij ook bekend voor sinds ik mijn headset heb.
maar eigenlijk al sinds Siege uit is.
maar eigenlijk al sinds Siege uit is.
Haha, helemaal niet herkenbaar hoorSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:40:
[...]
Die van mij vertelde me laatst dat ik wel weer heel vaak achter de computer hang. Heb sinds kort ook een nieuwe headset, met van die dikke doppen. Als ik dan Siege speel dan hoor ik haar niet, of wil ik haar niet horenVind ze niet heel leuk hehe
Tsja, heb gewoon weer een toffe game gevonden in Siege.
Ben nu 1.06 aan het downloaden (PS4) 3.2 GB groot.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Inmiddels is het voor mij een kwestie van tijd verdelen geworden.melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Haha, helemaal niet herkenbaar hoorMaar sinds siege uit is, hoor ik dat ook wel vaker inderdaar
Het is ook moeilijk om te kiezen
Snel eten, gamen
Bij mij andersom, eten, quality time en dan gamenMadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:53:
[...]
Inmiddels is het voor mij een kwestie van tijd verdelen geworden.
Snel eten, gamenen daarna qualitytime
bij mij eten, gewichten sleuren in de gym, gamen en geen quality timemelantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:54:
[...]
Bij mij andersom, eten, quality time en dan gamen
Ik verdeel het gewoon in dagen.
Maandag: Vrouw
Dinsdag: Gamen
Woensdag: Vrouw
Donderdag: Gamen
Vrijdag en het weekend afwisselen waar mogelijk
Maandag: Vrouw
Dinsdag: Gamen
Woensdag: Vrouw
Donderdag: Gamen
Vrijdag en het weekend afwisselen waar mogelijk
Net gewoon kunnen spelen maar heb geen update gezien? (PC)MadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:27:
Dan mag ik naar huis.
Grappig hoe kinderachtig sommige mensen toch blijven met zo'n game. Ik lig ergens achter verscholen en komt zo'n fuckin shield aan. Gozer aimed en ik schiet op hem, zie 3 á 4 bloedspetters eraf komen.. ik dood.
Killcam; totaal geen damage op hem?!
Zeg je dat en wat krijg je als reactie; learn to aim noob
Hier idd ook nog geen update.
Hopelijk wel snel.
Hopelijk wel snel.
Voor wie de patch nog niet heeft. Ede heeft de map en wapens. Ziet er geweldig uit http://www.twitch.tv/edemonster
Vooral de Jacht map is groter dan je denkt.
Vooral de Jacht map is groter dan je denkt.
Nederlandse PS5 clan / 30+
kapkan exploit bestaat nog steeds(in elk geval op console).
net gezien op een console op twitch.
net gezien op een console op twitch.
Ja, die staat gepland voor patch 2.1 mid-feb.
Je kan in ranked niet voor een tweede keer dezelfde spot kiezen
dafuq! je moet dus per se gaan switchen? Dat is wel erg lelijk zegSeroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:53:
Ja, die staat gepland voor patch 2.1 mid-feb.
Dat is wat ze op Reddit zeggen ja. Tering man, waar blijven die patch notes als de patch al live is op PS4.
Net even via TeamViewer de UPlay Client geopend thuis, een update van 6.37GB is aan het downloaden, pak ik zo de trein en dan kan ik thuis lekker gaan spelerijen met de nieuwe operators 
Tot zometeen op den TeamSpeak ^_^
Tot zometeen op den TeamSpeak ^_^
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Ik heb " maar" een 4,8gb download via Steam.
Toch apart die verschillen
Ook maar even binnen halen dan en dan sparen voor de nieuwe operators
Floksor
Ik had 2.52 GBMadMax12 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:19:
Ik heb " maar" een 4,8gb download via Steam.
De een is met Ultra HD texture pack, de ander is zonder.
Lol... ik ben plotseling gold 3... thanks ubisoft
Update downloading op PS4. Was me ontgaan dat er een gratis map aan zat te komen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had iemand gisteren die last had van een glitch op plane, hij zat onder de cargo hold vast in het vliegtuig maar kon gewoon rondlopen en killen. Nog niet eerder gezien maar mogelijk ook per ongeluk, iemand eerder gezien?
Signature
Ben ook ineens Gold 2 of 3.... Vreemd.
Moet nog even wachten op de operators omdat ik geen season pas heb, maar ben erg benieuwd.
Moet nog even wachten op de operators omdat ik geen season pas heb, maar ben erg benieuwd.
Iemand enig idee hoe je de nieuwe operators kan unlocken?
Als je in bezit bent van een seasonpass krijg je ze meende ik. Als je niet 1 hebt moet je nog een weekje wachten waarna je ze voor 25k per stuk kan unlocken.
same here, gisteren silver 2 nu gold 2DeFries schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:17:
Ben ook ineens Gold 2 of 3.... Vreemd.
Signature
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.