Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 13:48
N.Uckerman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Ga dat ook eens proberen, mss lost dat mijn copper 1 probleem op.

even een vraagje: Ik heb nu de emerald skin gekocht voor drie euro, maar als ik siege opstart krijg ik geen melding dat ze unlocked zijn in het menu en staan ze er bij de loadouts van de wapens ook niet tussen. Het is nu ongeveer twee dagen geleden.

Edit: Als ik in de Uplay client naar rb6 ga dan staat er geen properties. Volgens het stappenplan van ubi support zou ik op properties moeten klikken en dan verify game files, maar bij mij staat geen tabje met properties. Kan iemand me helpen?

Moet ik die emerald skin na aankoop nog ergens activeren of iets dergelijks of moet ik contact opnemen met steam?
Ik zou adviseren om uPlay eens opnieuw te installeren of eens als administrator te draaien. Kijken of je daar succes mee hebt. Ik kwam in de log van uplay tegen dat een aantal files corrupt waren. Sindsdien weinig problemen met Uplay. Die viel bij mij constant uit.

Vwb de emerald skin. kijk ingame eens in de shop bijvoorbeeld. misschien verschijnt ie daar? Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee. Kan ook zijn dat je in uplay de skin nog moet "unlocken" en dat ie dan vrijkomt voor R6

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
N.Uckerman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Ga dat ook eens proberen, mss lost dat mijn copper 1 probleem op.

even een vraagje: Ik heb nu de emerald skin gekocht voor drie euro, maar als ik siege opstart krijg ik geen melding dat ze unlocked zijn in het menu en staan ze er bij de loadouts van de wapens ook niet tussen. Het is nu ongeveer twee dagen geleden.

Edit: Als ik in de Uplay client naar rb6 ga dan staat er geen properties. Volgens het stappenplan van ubi support zou ik op properties moeten klikken en dan verify game files, maar bij mij staat geen tabje met properties. Kan iemand me helpen?

Moet ik die emerald skin na aankoop nog ergens activeren of iets dergelijks of moet ik contact opnemen met steam?
ik zou voor beide problemen contact zoeken met ubisoft, uiteindelijk moet die skin in je account aanwezig zijn en mogelijk is er dus nog meer stuk als je geen repair kan doen. Steam is alleen content delivery voor je product.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bedankt Ubisoft! Ik start de game op, moet ik alle operators weer opnieuw unlocken. Alleen de recruit is nog beschikbaar. Iemand anders hier ook last van? Connecten tot Rainbow Six servers duurt ook heel erg lang.

Afbeeldingslocatie: http://i1338.photobucket.com/albums/o684/Pixarr1/Naamloos_zpshxygaloj.png

[ Voor 33% gewijzigd door PerlinNoise op 08-03-2016 15:35 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

PerlinNoise schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:31:
Bedankt Ubisoft! Ik start de game op, moet ik alle operators weer opnieuw unlocken. Alleen de recruit is nog beschikbaar. Iemand anders hier ook last van?
Ben je nu ook rank "Natte krant" ?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:35:
[...]
Ben je nu ook rank "Natte krant" ?
Ik zie geen rank. :(
Overgens ook al mijn renown weg... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

PerlinNoise schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:36:
[...]

Ik zie geen rank. :(
Overgens ook al mijn renown weg... ;w
Ach misschien zijn de servers even overstuur door die Division hipsters. Die hype is toch zo doodgeslagen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
[...]
Ach misschien zijn de servers even overstuur door die Division hipsters. Die hype is toch zo doodgeslagen :)
Waarschijnlijk ja, maar wat een drama, ben wel een beetje klaar met Ubisoft hoor. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
PerlinNoise schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:31:
Bedankt Ubisoft! Ik start de game op, moet ik alle operators weer opnieuw unlocken. Alleen de recruit is nog beschikbaar. Iemand anders hier ook last van? Connecten tot Rainbow Six servers duurt ook heel erg lang.

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde probleem. Geen operators en geen renown. Ik zie mijn rank echtrer wel en matchmaking vindt geen match. Denk dat we gewoon eventjes moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
[PC/XB1/PS4] Server Outage 08/03/2016 | Update 9:37AM EST

// Update 9:37AM EST //

We need to take down the servers in order to investigate the issue with the storefront. This will prevent players from being able to join matches. Players will also see that they have lost access to their Operators. It will be restored once we have corrected the issue. Thank you for your patience.

// Update 9:12AM EST //

We are still looking into this. Players are also unable to make purchases, as this in impacting our storefront as a whole. We will update you when we have more information.

// Original Post //

Hello everyone,

We are aware of an issue with renown not being awarded, that is currently impacting all platforms.
We are investigating the issue further and will let you know once we have more information.

Thank you for your understanding and patience in the matter.

Your Rainbow Six Siege Team.
http://forums.ubi.com/sho...03-2016-Update-9-37AM-EST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10 20:32

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Tja... geduld is een schone zaak... als ze maar opschieten. Ik heb ook een keer een vrije middag.... pffff

Na ja...afwachten dus maar.
:O

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Ebayzo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
[...]
rûstaaaaagh >:)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Vandaag in de Mediamarkt eens wezen kijken voor wat headsets, merk dat ik de voetstappen dan vele malen beter hoor. Ben weg gegaan zonder een headset (ze hadden geen voorraad in de winkel van de gene die ik in eerste instantie wou) maar met het volgende advies:

Een Sennheiser PC 320 nemen in combinatie met een Creative Soundblaster Play 2 om de headset een beetje 'op te voeren'. Senheiser zou een ander soort geluid geven dan een andere game headset?

Ik zelf zat eerst een een Hyper X Cloud II te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
DeFries schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:19:
Vandaag in de Mediamarkt eens wezen kijken voor wat headsets, merk dat ik de voetstappen dan vele malen beter hoor. Ben weg gegaan zonder een headset (ze hadden geen voorraad in de winkel van de gene die ik in eerste instantie wou) maar met het volgende advies:

Een Sennheiser PC 320 nemen in combinatie met een Creative Soundblaster Play 2 om de headset een beetje 'op te voeren'. Senheiser zou een ander soort geluid geven dan een andere game headset?

Heb zelf de Kingston, zou niet meer anders willen. Wat een top ding. Goeie prijs, inclusief 7.1 geluidskaart en kan stappen echt goed plaatsen waar anderen soms nog niet eens wat horen. Hoef je ook geen losse geluidskaart te kopen :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
YaaD schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:25:
[...]

Heb zelf de Kingston, zou niet meer anders willen. Wat een top ding. Goeie prijs, inclusief 7.1 geluidskaart en kan stappen echt goed plaatsen waar anderen soms nog niet eens wat horen. Hoef je ook geen losse geluidskaart te kopen :)
En hij zweerde juist bij die losse geluidskaart er bij. Zou een extra toevoeging zijn en vooral in combinatie met die Sennheiser set. Geluid zou 'explosiever' zijn en minder dof.

Erg lastig te beoordelen natuurlijk als je de beide headsets niet kunt proberen...

Edit: hyper x cloud 2 is dus inclusief geluidskaart lees ik nu? Mmmm, misschien toch voor de Cloud 2 gaan dan?

[ Voor 8% gewijzigd door DeFries op 08-03-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Al eens nagedacht over een standalone mic en headphones? Bevalt mij erg goed en de kwaliteit is erg goed. Ik heb een blue snowball en een superlux hd668b. Reviews van beide zijn uitstekend te vinden. (Youtube).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was gisteren (Ik ben MiradeTV) :P

had een 1v5 clutch kill gemaakt met sniper waarvan 4 headshots :D

P.S. Die random smoke grenade was voor afleiding/geluids onderdrukking

YouTube: Rainbow Six:Siege 1v5 clutch by MiradeTV (sniper - 4 headshots)

[YouTube: https://youtu.be/4451aJkJVl4]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Klitse schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:20:
Al eens nagedacht over een standalone mic en headphones? Bevalt mij erg goed en de kwaliteit is erg goed. Ik heb een blue snowball en een superlux hd668b. Reviews van beide zijn uitstekend te vinden. (Youtube).
Dat doe ik nu dus ook af en toe. Heb een goedkope microfoon van eBay en gebruik daarbij de Sennheiser HD 558. Die is van mijn vader maar kan daar vrij goed dingen mee horen.

Die superlux hd668b komt inderdaad overal goed naar voren en is ook nog erg goedkoop. Lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
DeFries schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:32:
[...]

En hij zweerde juist bij die losse geluidskaart er bij. Zou een extra toevoeging zijn en vooral in combinatie met die Sennheiser set. Geluid zou 'explosiever' zijn en minder dof.

Erg lastig te beoordelen natuurlijk als je de beide headsets niet kunt proberen...

Edit: hyper x cloud 2 is dus inclusief geluidskaart lees ik nu? Mmmm, misschien toch voor de Cloud 2 gaan dan?
No offense voor het advies dat je kreeg bij de Mediamarkt zou ik niet teveel op vertrouwen. Als ik iets daar koop zorg ik dat ik precies weet wat ik wil hebben en t is erg handig als je meteen wat wilt hebben.

Audio is altijd iets persoonlijks natuurlijk. Als je de kans krijgt zou ik beide eens luisteren als ik jou was.
Zo niet, dan zou ik voor de goedkoopste beste optie gaan.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
YaaD schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:05:
[...]

No offense voor het advies dat je kreeg bij de Mediamarkt zou ik niet teveel op vertrouwen. Als ik iets daar koop zorg ik dat ik precies weet wat ik wil hebben en t is erg handig als je meteen wat wilt hebben.

Audio is altijd iets persoonlijks natuurlijk. Als je de kans krijgt zou ik beide eens luisteren als ik jou was.
Zo niet, dan zou ik voor de goedkoopste beste optie gaan.
Probleem is dus: wat is nu goed?

Het leifst heb ik headset met mic er bij zodat ik van het losse spul af ben.

Ik gebruik af en toe dus de HD 558 van mijn pa en dat ben ik dus gewend. Zou de superlux hd668b daar aan voldoen of zou de Kingston daar aan voldoen? De Kingston ziet er goed uit en heeft alles wat ik wil, maar hoe zal ik het geluid ervaren?

Kwestie van proberen, maar in de winkel staan geen test exemplaren. Misschien maar een gok wagen op de Kingston omdat ik daar eerlijk gezegd iets meer vertrouwen in heb. De superlux hd668b kun je bijna nergens meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10

dubbelpost

[ Voor 4% gewijzigd door taker1987 op 08-03-2016 19:36 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10

ik heb laatst een turtlebeach px24 gehaald echt een heerlijk ding .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
DeFries schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Probleem is dus: wat is nu goed?

Het leifst heb ik headset met mic er bij zodat ik van het losse spul af ben.

Ik gebruik af en toe dus de HD 558 van mijn pa en dat ben ik dus gewend. Zou de superlux hd668b daar aan voldoen of zou de Kingston daar aan voldoen? De Kingston ziet er goed uit en heeft alles wat ik wil, maar hoe zal ik het geluid ervaren?

Kwestie van proberen, maar in de winkel staan geen test exemplaren. Misschien maar een gok wagen op de Kingston omdat ik daar eerlijk gezegd iets meer vertrouwen in heb. De superlux hd668b kun je bijna nergens meer krijgen.
Als je bij een goede winkel zoals Coolblue besteld kun je altijd terugsturen als ie niet bevalt. Als je in de buurt van Arnhem woont mag je ook komen testen

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFries
Ik bestel hem gewoon. Ga voor de Hyper X Cloud II. Verwacht dat die wel aan de eisen voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb kort geleden ook geinvesteerd in een goede headset. Echter merk ik geen verschil. Blijkt dat ik mijn gehoor zo ernstig vertieft heb dat ik het geluid niet meer kan onderscheiden. (vooral links). :(

Vandaar ook vaak mijn kreet op ts: Silencio of Stilte aub ik wil even luisteren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:59
vandaag weer veel problemen gehad met die game, nu mijn %temp% leeg gemaakt. Wat blijkt de hele avond geen last meer gehad :S

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Cgen1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:59:

Vandaar ook vaak mijn kreet op ts: Silencio of Stilte aub ik wil even luisteren ^^
ja maar dat snap ik wel, merendeel zit er altijd doorheen te schreeuwen

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:17:
[...]

ja maar dat snap ik wel, merendeel zit er altijd doorheen te schreeuwen
Vooral onhandig als je aan het roamen bent. Audio is ontzettend belangrijk in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Nog mensen iets gemerkt van de Division-hype? Was het rustiger dan normaal gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Op Teamspeak was het wel wat rustiger ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Speelden erg veel The Divison inderdaad.

Gisteren in een party had iemand Ranked geselecteerd terwijl we casual zouden doen. Kwamen we laat achter waardoor we weggingen terwijl we al bij de operators waren. Kwam er vandaag achter dat dat mij een rank gekost heeft.... Gelukkig zojuist weer terug gewonnen.

Vandaag in de sessie dus de Cloud II geprobeerd. Geluid is beter dan wat ik verwacht had. Ben er tevreden mee. Moet alleen een manier vinden om snel te switchen tussen mijn speakers en headset. En de 7.1 brengt mij meer in verwarring dan het normale geluid. Misschien gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/hvtbmh.jpg

Division wat doe je :(

Default blanke hetero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ah joh, die hype van The Division is zo weer over. Kutspel ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
idd, komt vanzelf wel weer goed! En zo niet? Dan niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ach, er blijven vast nog wel mensen R6 spelen (me included) dus ik ben niet zo bang dat we geen team meer kunnen vormen. Maar het zuller er in de loop van de tijd zeker niet meer worden. Maar zo gaat dat toch met elke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik wil de division ook kopen, maar voor een veel lagere prijs dan wat hij nu koast, dus mij zie je hier voorlopig nog wel :D

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een filmpje van vanavond :P, double knife met recruit shield, best komisch :D

#MiradeTV

[YouTube: https://youtu.be/DT1K7ydCXsM]

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bonusje, voor zulke momenten speel ik R6 :D :o

[YouTube: https://youtu.be/oxfqDiIpqM0]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:34:
Nog een filmpje van vanavond :P, double knife met recruit shield, best komisch :D

#MiradeTV

[video]
Yesterday was a good day :P

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:43:
Bonusje, voor zulke momenten speel ik R6 :D :o

[video]
Mooie filmpjes!

Probeer alleen de volgende keer gewoon je vorige reactie te editten en niet meteen een nieuwe reactie te plaatsen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha mirade, very nice :D

What does the shield say to the face? SMACK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fetix1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:40:
Ah joh, die hype van The Division is zo weer over. Kutspel ;).
Tja tis maar net wat je leuk vindt. Ik vind het juist een gruwelijk vet spel en ga er zeker van genieten. Ben dus wel minder in R6:Siege te vinden. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat helemaal niet meer ga spelen. Balance is key :>

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10 20:32

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Zit er ook nog aan te denken om The Division te gaan aanschaffen. Echter de momenten dat ik even kan gamen zijn schaars en vermaak mij eigenlijk nog wel prima met RB6.

Helaas ben ik nu op het werk dus gamen wordt m niet vanavond.

Hier wel een multimonitor setup... dat dan weer wel. (kijkt naar zes monitoren op een rij)

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

melantrix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Tja tis maar net wat je leuk vindt. Ik vind het juist een gruwelijk vet spel en ga er zeker van genieten. Ben dus wel minder in R6:Siege te vinden. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat helemaal niet meer ga spelen. Balance is key :>
Collega van me is er ook helemaal weg van, ik vond de beta niet zo, ieder zijn ding :) Heb hem de link naar 'onze' TS gegeven, zodat 'ie misschien wat meer in teamverband kan Divisionen.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farscape2 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Collega van me is er ook helemaal weg van, ik vond de beta niet zo, ieder zijn ding :) Heb hem de link naar 'onze' TS gegeven, zodat 'ie misschien wat meer in teamverband kan Divisionen.
precies :)

Thanks, je kan hem ook deze link geven: https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3ty daar is een groot deel van de community actief. Of hem even in de TS laten kijken van the division forum hier op tweakers ;)

maar dat was even mijn 2 cents, terug naar Siege hier maar weer :9

[ Voor 7% gewijzigd door Melantrix op 10-03-2016 16:53 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Oh oh, heb toch ook maar de division gehaald.

terug naar Siege, aangezien ik die ook nog lekker wil spelen :D

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren zaten we trouwens in een game met kubEEE.fl4mers, kerel die meedoet aan de ESL pro league. Maar zo bijzonder goed was hij niet. Overigens, zijn die mannen ook niet allemaal diamond, kubEEE was bijvoorbeeld ook plat 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Nog mensen die (ondanks dat Division uit is) toch zin hebben om vanavond nog ff te knallen.
Moet even wat agressie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 20:36
iamjustin schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:26:
Nog mensen die (ondanks dat Division uit is) toch zin hebben om vanavond nog ff te knallen.
Moet even wat agressie kwijt.
Zeker geen ps4 ofwel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
jurgenb1990 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:42:
gisteren zaten we trouwens in een game met kubEEE.fl4mers, kerel die meedoet aan de ESL pro league. Maar zo bijzonder goed was hij niet. Overigens, zijn die mannen ook niet allemaal diamond, kubEEE was bijvoorbeeld ook plat 3
Vergeet er niet bij te vertellen dat Mirade bijna een erectie kreeg toen ie zag dat ie bij zijn held in t team zat :+ XD j/k

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Gisteren een van de beste overwinningen gehaald op seige. We speelden ranked, kwamen 2-0 voor en niks aan de hand totdat iemand wordt gedisconnect en er niet meer bij kon. Uiteindelijk 3-3 dus overtime. Eerste overtime ronde verdedigen, en dan merk je echt dat je een man te kort komt. We waren echt boos, vooral door die disconnect en de volgende ronde agressief gespeeld en makkelijk gewonnen. Daarna dus weer verdedigen, en toch nog gewonnen. Met een 2 vs 1 clutch opt einde van Sam :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Net een eigen pc voor mijn neefje samengesteld. Gelijk maar even Siege voorgeschoten. Nu eerst even oefenen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
tommiboy96 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:44:
Gisteren een van de beste overwinningen gehaald op seige. We speelden ranked, kwamen 2-0 voor en niks aan de hand totdat iemand wordt gedisconnect en er niet meer bij kon. Uiteindelijk 3-3 dus overtime. Eerste overtime ronde verdedigen, en dan merk je echt dat je een man te kort komt. We waren echt boos, vooral door die disconnect en de volgende ronde agressief gespeeld en makkelijk gewonnen. Daarna dus weer verdedigen, en toch nog gewonnen. Met een 2 vs 1 clutch opt einde van Sam :)
dat probleem met die disconnect zijn echt vervelend, ik heb er ook last van en nog geen oplossing voor gevonden, wel nice dat je toch kon afsluiten met een win :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ja dat was een mooi potje inderdaad. Ze moeten echt wat aan dat reconnecten doen. Vind het bizar dat het gewoon de helft van de tijd nog steeds niet lukt. Heel irritant. Net zoals dat je bij casual gewoon een potje moet kunnen joinen (mits team niet vol) waar je squad in zit.

Nog een ergernis: met random mensen een potje ranked spelen en dan halverwege weggaan. Waarom ga je dan ranked spelen? Bloedirritant. En ja, ik weet het. Je moet gewoon met een full squad ranked spelen en niet met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Mocht iemand het leuk vinden weer een compilatie van mijn kant (nummer 13 alweer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ga morgen toch maar weer eens de support mailen, had een tijdje last van die 204 error, waarna ik die "oplossing" leek te hebben, namelijk mijn %TEMP% folder legen, helaas bleek dat vandaar tot 3x toe niet de oplossing :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Floks schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:46:
Ik ga morgen toch maar weer eens de support mailen, had een tijdje last van die 204 error, waarna ik die "oplossing" leek te hebben, namelijk mijn %TEMP% folder legen, helaas bleek dat vandaar tot 3x toe niet de oplossing :(
Ik ben erg benieuwd naar de reactie. Ik heb er ook nog altijd last van. Soms verdwijnt het als ik mijn router reset, soms niet. Lijkt wel alsof de game je internetverbinding instabiel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Klitse schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:14:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar de reactie. Ik heb er ook nog altijd last van. Soms verdwijnt het als ik mijn router reset, soms niet. Lijkt wel alsof de game je internetverbinding instabiel maakt.
Beide al verify game files geprobeerd? Hielp bij mij toen nadat Uplay de neiging had om iedere keer uit te vallen..

edit: Denk dat het wel even duurt voor je reactie krijgt van Support, net na het uitkomen van The Division

[ Voor 11% gewijzigd door YaaD op 14-03-2016 08:21 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf er bij:

Alle mensen die deze errors vaak ondervinden hebben allemaal Nvidia GFX kaarten (GEEN dis naar Nvidia).
Nog geen mensen gezien of gesproken die dit probleem hebben met een AMD kaart.

Heb zelf een AMD kaart en heb totaal geen errors. Ik denk dat ubi het in die richting moet gaan zoeken. Drivers oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:22:
Ik blijf er bij:

Alle mensen die deze errors vaak ondervinden hebben allemaal Nvidia GFX kaarten (GEEN dis naar Nvidia).
Nog geen mensen gezien of gesproken die dit probleem hebben met een AMD kaart.

Heb zelf een AMD kaart en heb totaal geen errors. Ik denk dat ubi het in die richting moet gaan zoeken. Drivers oid...
ik heb nvidia, nooit ergens last van... alleen soms fps drops na een driver update maar die is binnen ene dag weer opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat mij irriteert is die 68 error, mijn nat type staat op OPEN maar krijg heel vaak error 68 na de laatste update.

Ik zit trouwens ook op AMD en buiten die freakie BCD01 ofzo error laatst met de 5v5 match is 68 de enige die roet in het eten gooit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het geld natuurlijk ook niet voor iedere Nvidia gebruikert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:18:
[...]

Beide al verify game files geprobeerd? Hielp bij mij toen nadat Uplay de neiging had om iedere keer uit te vallen..

edit: Denk dat het wel even duurt voor je reactie krijgt van Support, net na het uitkomen van The Division
En waar doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Open uplay - Games - rechtermuis Rainbow Six - Verify game files.

edit:
Tenzij je Steam hebt, dan moet je dat via Steam doen. Hoe dat gaat weet ik niet precies... Maar zal weinig verschillen van bovenstaande

[ Voor 26% gewijzigd door YaaD op 14-03-2016 12:00 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Floks schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:46:
Speel je toevallig via steam??
Schakel dan de steam-game-overlay eens uit.
Dit was voor mij ook een oplossing van veel ellende. Nog beter is om de uplay variant uit te zetten. Maar die is makkelijker ingame dan de steam variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:59:
[...]

Open uplay - Games - rechtermuis Rainbow Six - Verify game files.

edit:
Tenzij je Steam hebt, dan moet je dat via Steam doen. Hoe dat gaat weet ik niet precies... Maar zal weinig verschillen van bovenstaande
Ok, dat zal ik eens proberen. En ik zit op Uplay, niet op Steam.
Thnx. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
MadMax12 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:35:
[...]

Speel je toevallig via steam??
Schakel dan de steam-game-overlay eens uit.
Dit was voor mij ook een oplossing van veel ellende. Nog beter is om de uplay variant uit te zetten. Maar die is makkelijker ingame dan de steam variant.
Nop, helaas via uplay.
Trouwens het support forum van ubi is ook een drama en heel traag

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Vandaag hadden we een aantal tweakers op onze teamspeak (ts.dutchelitedivision.nl), nu dan ook maar een oproepje.

Dutch Elite Division zoekt nog Siege spelers die ons willen joinen.

We hebben 2 vaste teams te hebben. 1 team ESL en 1 team ranked/fun

Neem een kijkje op onze site voor meer informatie en om te joinen.
http://www.dutchelitedivision.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Luppie op 14-03-2016 23:39 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Luppie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:38:
Vandaag hadden we een aantal tweakers op onze teamspeak (ts.dutchelitedivision.nl), nu dan ook maar een oproepje.

Dutch Elite Division zoekt nog Siege spelers die ons willen joinen.

We hebben 2 vaste teams te hebben. 1 team ESL en 1 team ranked/fun

Neem een kijkje op onze site voor meer informatie en om te joinen.
http://www.dutchelitedivision.com/
Denk niet dat je het niveau ESL hier gaat vinden (op spriggannn na dan misschien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:04:
[...]

Denk niet dat je het niveau ESL hier gaat vinden (op spriggannn na dan misschien).
nou ja met een full platinum 1/2 team kan je ook ESL gaan spelen, dan zullen de tactics het verschil moeten maken :)

Pro league is natuurlijk weer wat anders maar daar is ook niet iedereen diamond

[ Voor 11% gewijzigd door jurgenb1990 op 15-03-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:56:
[...]

nou ja met een full platinum 1/2 team kan je ook ESL gaan spelen, dan zullen de tactics het verschil moeten maken :)

Pro league is natuurlijk weer wat anders maar daar is ook niet iedereen diamond
Pro league is echt compleet wat anders. Die draaien rondjes om ons heen. En ja, je kunt prima ESL gaan spelen met plat 1/2 maar verwacht geen wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Afgelopen dagen even met mijn net gestarte neefje gespeeld casual. Maar knap beroerde matchmaking lijk je te krijgen dan zeg. Die teams zijn echt compleet retarded lijkt het. Zoals sommige weten ben ik ook niet de beste maar hoe vaak ik 1-5 stond...pff. Heeft wel wat ragequits gekost :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:46:
[...]

Pro league is echt compleet wat anders. Die draaien rondjes om ons heen. En ja, je kunt prima ESL gaan spelen met plat 1/2 maar verwacht geen wonderen.
nee hoor klitse, als ik echt wonderen zou verwachten dan moet ik zelf ook meer gaan spelen :-) aangezien wij allemaal hard werkende lui zijn, kan dat toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ebayzo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:53:
Afgelopen dagen even met mijn net gestarte neefje gespeeld casual. Maar knap beroerde matchmaking lijk je te krijgen dan zeg. Die teams zijn echt compleet retarded lijkt het. Zoals sommige weten ben ik ook niet de beste maar hoe vaak ik 1-5 stond...pff. Heeft wel wat ragequits gekost :)
wij hadden gisteravond een 5e man die alleen maar als recruit speelde.
en wij zagen hem als level 57 met zilver 2 of 3 en geen onaardige w/l en k/d, maar hij gaf aan level 1 te zijn.
dus gaat weer wat goed mis bij noobiesoft. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

MadMax12 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:22:
[...]

wij hadden gisteravond een 5e man die alleen maar als recruit speelde.
en wij zagen hem als level 57 met zilver 2 of 3 en geen onaardige w/l en k/d, maar hij gaf aan level 1 te zijn.
dus gaat weer wat goed mis bij noobiesoft. 7(8)7
Ook lekker duidelijk ja. Moet zeggen dat ik toch de meeste lol haal uit de premades. De rest is te willekeurig. Jullie kunnen mijn falen tenminste nog opvangen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:47:
[...]
aangezien wij allemaal hard werkende lui zijn, kan dat toch niet
Ftfy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ze gaan vanavond weer sleutelen, mogelijk goed nieuws voor de mensen met crashes .
http://forums.ubi.com/sho...nce-16MAR2016-10-00AM-EST

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Eboman schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:45:
Ze gaan vanavond weer sleutelen, mogelijk goed nieuws voor de mensen met crashes .
http://forums.ubi.com/sho...nce-16MAR2016-10-00AM-EST
PC Crash Fix
After the latest UplayPC update, some PC players were experiencing in game crashes more frequently than usual. We have identified the cause of this issue and our team will be deploying a fix during the upcoming maintenance.

Thank you for your patience!

lekker duidelijk ook weer, iig is de game op moment van schrijven niet te spelen, maar we blijven hopen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
YaaD schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:18:
[...]

Ik heb 3 weken geleden een ticket gestuurd voor mijn emerald skin die ik niet in-game ontvang. Nog niks gehoort dus duurt echt lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
heeft trouwens iemand een overzicht wanneer elke keer de pro league wedstrijden gespeeld worden? Wil die graag gaan volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Staat dat niet toevallig op de twitch live stream site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:34:
Staat dat niet toevallig op de twitch live stream site??
twitter in de gaten houden

https://twitter.com/R6ProLeague

vanavond start de pro league dus weer (vanavond wel alleen Noord amerika)

[ Voor 6% gewijzigd door jurgenb1990 op 17-03-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Wat een pannenkoeken zijn het toch ook bij ubi :(
Hallo Floksor,

Bedankt voor het in contact treden met Ubisoft Klantenservice met betrekking tot uw Rainbow Six: Siege.

Mijn excuses voor dit late antwoord, wij ervaren op dit moment extreme drukte.

Het spijt mij te vernemen dat u problemen ervaart met uw verbinding tot onze servers. Graag help ik u verder.

We zijn er ons van bewust dat er problemen zijn met de verbindingen en de Matchmaking. Er zijn in de tussentijd reeds enkele patches geweest om dit aan te kaarten.

Helaas is er weinig dat wij kunnen doen naar verbindingsproblemen toe daar deze meestal liggen in de verbinding tussen uw router en onze servers.
Kunt u er zich van vergewissen dat Uw NAT Type Open is.
NAT Type 3 Staat voor gesloten of Strict: Alle verbindingen en poorten worden afgeremd, gecontroleerd of geblokkeerd.
NAT Type 2 staat voor Moderate: Sommige verbindingen worden afgeremd of geblokeerd.
Bij NAT Type 1 (open) zouden alle verbindingen vlot doorgaan.

Het kan zijn dat uw verbinding met onze servers niet optimaal is.
Ik wil u adviseren om de onderstaande poorten te openen en te forwarden op uw router.
TCP: 80, 443, 13000, 13005, 13200
Mocht u daar hulp bij nodig hebben dan zou u contact met uw internet provider op moeten nemen.

Tevens adviseer ik u om Uplay als een administrator uit te voeren. U doet dit door met uw rechtermuisknop op uplay te klikken en te kiezen voor uitvoeren als administrator.

Tevens adviseer ik u te kijken of in uw router IPV 4 is enabled. Dit is heel belangerijk, daar dit vaak deze problemen kan veroorzaken

Als uw router reeds enkele jaren niet vernieuwd is kan het zijn dat de firmware niet meer up to date is.
U zou dan best een nieuwe router aanvragen bij uw ISP.

Kunt u ook kijken of uw antivrus en firewall het spel als uitzondering toelaat?

Indien u vragen heeft aarzel dan niet om met ons in contact te treden, zodat wij u verder kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Tristan
Ubisoft Klantenservice
Als of ik dit alles niet al heb geprobeerd :(
Nu maar weer terug mailen :)

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Floks schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:44:
Wat een pannenkoeken zijn het toch ook bij ubi :(

[...]

Als of ik dit alles niet al heb geprobeerd :(
Nu maar weer terug mailen :)
Beste Floksor, Hier is een kluitje, daar is het riet. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
jurgenb1990 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:49:
heeft trouwens iemand een overzicht wanneer elke keer de pro league wedstrijden gespeeld worden? Wil die graag gaan volgen
Volgens mij elke maandag en donderdag. Iig maandag. donderdag weet ik niet zeker.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje van gisteren, 1v3 :D. Dit is trouwens mijn nieuwe channel. Zou het heeel leuk vinden als jullie willen subscriben en thumbs upje willen geven als je ervan genoot :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bCCeTEP5aGg]

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 22:59:
Filmpje van gisteren, 1v3 :D. Dit is trouwens mijn nieuwe channel. Zou het heeel leuk vinden als jullie willen subscriben en thumbs upje willen geven als je ervan genoot :D

[video]
Hoe edit je je hack overlays uit je video? Dit lukt mij namelijk nog niet. :9

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990

[video]
lekker mirade!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04

[video]
Wat een leuke begin van je video: Q is down :D hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 22:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hey Guys,

Ik lees de laatste pagina's nogal wat over allerhande haperingen in de game. Hoe zit dat nu precies. Ben aan het denken om de game te gaan spelen met een aantal kameraden (moeten dus allemaal nog aanschaffen). Maar loopt het eigenlijk wel een beetje zoals zou moeten? of zijn er meer problemen dan dat je daadwerkelijk kunt spelen?

De opzet is tof en heb de game gevolgd totdat hij uit was. Echter heb ik sindsdien erg veel Heroes of the storm gespeeld (ander genre, i know) maar willen nu wat meer afwisseling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Chrosser schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:57:
Hey Guys,

Ik lees de laatste pagina's nogal wat over allerhande haperingen in de game. Hoe zit dat nu precies. Ben aan het denken om de game te gaan spelen met een aantal kameraden (moeten dus allemaal nog aanschaffen). Maar loopt het eigenlijk wel een beetje zoals zou moeten? of zijn er meer problemen dan dat je daadwerkelijk kunt spelen?

De opzet is tof en heb de game gevolgd totdat hij uit was. Echter heb ik sindsdien erg veel Heroes of the storm gespeeld (ander genre, i know) maar willen nu wat meer afwisseling ;)
veel problemen zijn al opgelost en het is zeker een gave een verslavende game. Ik zou zeggen, gewoon kopen! Met vrienden spelen of met een team van tweakers heb je echt heel veel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethnic schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Wat een leuke begin van je video: Q is down :D hahahaha
Je wilde toch dat ik je ook ging recorden, Q op z'n best :D? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
i took a pill in ibiza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
THAT'S ALL YOU CAN SAY!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Big-Opti op 18-03-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Big-Opti schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:46:
[...]

THAT'S ALL YOU CAN SAY!!!!

[video]
ik deed dit speciaal voor jou :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Klitse schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:13:
[...]

Beste Floksor, Hier is een kluitje, daar is het riet. Veel succes.
mijn mail naar ubi:
U schreef 17/03/2016 @ 17:49
Hoi tristan,

Nee dit helpt niet, de Error [0-0x00000204] is er nog steeds.
Ook online zijn er nog geen oplossingen hiervoor te vinden.
NAT staat open
Router en poorten aangepast
firewall en virusscanner aangepast
Laatste drivers en firmware.

niks blijkt te werken.
Misschien dan maar een refund ofzo?

Met vriendelijke groet
Floksor

hun reactie:
Hallo Floksor,

Dank u voor uw antwoord.

Wat jammer dat de stappen niet hebben geholpen.

Helaas kunnen wij u geen terugbetaling voorstellen, daar het spel en de servers werken en u het spel niet via ons hebt aangekocht.
Indien u het spel ergens anders hebt aangekocht, zou u via de handelaar een terugbetaling moeten aanvragen, daar wij geen transactiedata of betalingsgegevens hebben van de aankoop.

Wij hebben reeds alle stappen doorlopen, die een oorzaak kunnen zijn van het probleem.
Het kan zijn dat uw ISP belemmeringen op uw router zet. Ik raad u alsnog aan om contact op te nemen met hen.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Indien u vragen heeft aarzel dan niet om met ons in contact te treden, zodat wij u verder kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Tristan
Ubisoft Klantenservice
zucht

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Noobiesoft!!

Niet best dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Floks schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:05:
[...]

mijn mail naar ubi:
U schreef 17/03/2016 @ 17:49
Hoi tristan,

Nee dit helpt niet, de Error [0-0x00000204] is er nog steeds.
Ook online zijn er nog geen oplossingen hiervoor te vinden.
NAT staat open
Router en poorten aangepast
firewall en virusscanner aangepast
Laatste drivers en firmware.

niks blijkt te werken.
Misschien dan maar een refund ofzo?

Met vriendelijke groet
Floksor

hun reactie:

[...]

zucht
Goed voorbeeld van een beroerde klantenservice en geen idee waar ze het over hebben. Ik krijg maandag een nieuwe internetverbinding. Benieuwd of het probleem bij mij dan weg is. Maar ik heb heeeeel sterk de indruk dat het gewoon in hun game zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een 1v3 highlight :P :+, thumbs up if u likez plox :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kQNTlqgJvzw]

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 18:58 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.