Ik zou adviseren om uPlay eens opnieuw te installeren of eens als administrator te draaien. Kijken of je daar succes mee hebt. Ik kwam in de log van uplay tegen dat een aantal files corrupt waren. Sindsdien weinig problemen met Uplay. Die viel bij mij constant uit.N.Uckerman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:50:
[...]
Ga dat ook eens proberen, mss lost dat mijn copper 1 probleem op.
even een vraagje: Ik heb nu de emerald skin gekocht voor drie euro, maar als ik siege opstart krijg ik geen melding dat ze unlocked zijn in het menu en staan ze er bij de loadouts van de wapens ook niet tussen. Het is nu ongeveer twee dagen geleden.
Edit: Als ik in de Uplay client naar rb6 ga dan staat er geen properties. Volgens het stappenplan van ubi support zou ik op properties moeten klikken en dan verify game files, maar bij mij staat geen tabje met properties. Kan iemand me helpen?
Moet ik die emerald skin na aankoop nog ergens activeren of iets dergelijks of moet ik contact opnemen met steam?
Vwb de emerald skin. kijk ingame eens in de shop bijvoorbeeld. misschien verschijnt ie daar? Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee. Kan ook zijn dat je in uplay de skin nog moet "unlocken" en dat ie dan vrijkomt voor R6
bl44t