Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
Dennischo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:27:
De voorraad op Apple.nl is dat gelijk met dat van in de shop? Morgen langs voor een Genius afspraak in Amsterdam, direct eens kijken naar de nieuwe Apple Watch Series 2.
Weinig tot geen voorraad tenzij je heb besteld of gereserveerd of het model dat je wilde moet er net zijn :)
Had je dat geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MediaMarkt had ze! Was eerst bij de Apple Store, geen voorraad. Bij MM ArenA geweest, niks, maar werd doorverwezen naar andere filiaal, die hadden er 15(!!) binnen gekregen, daar maar opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:21
Dennischo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:51:
MediaMarkt had ze! Was eerst bij de Apple Store, geen voorraad. Bij MM ArenA geweest, niks, maar werd doorverwezen naar andere filiaal, die hadden er 15(!!) binnen gekregen, daar maar opgehaald :)
Rosègold? En de AW2 of 1?
En welke MM?
Dat waren de vragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GeeMoney schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:53:
[...]

Rosègold? En de AW2 of 1?
En welke MM?
Dat waren de vragen :p
Oh sorry! AW2 Spacegrey met sport bandje bij MM Cruquius. Ging daar rond 15u weg, nog 4 voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23-09 17:36
GeeMoney in het ervingen topic zijn juist mensen die de duurdere versies niet beter of luxer vinden dan de 'simpelere' modellen.
Degene die jij zoekt rosé gold is ook een 'simpeler' model toch?

Zelf heb ik de Nike versie en ben er super blij mee en dat na dus allerlei zwaardere klokjes gedragen te hebben ben ik juist blij dat deze zo lekker licht is.
Zo zie je maar dat dat heel persoonlijk is en zal het schelen of iemand een smalle of brede pols heeft ook.

(Linkje naar het topic)
[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2

[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 26-11-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:04
Heb ook een order via apple.nl gedaan, voor 2 Watches, beide worden 'pas' geleverd vanaf 12 december... al heb ik bij Apple altijd het idee dat ze uiteindelijk best vaak sneller leveren blijf ik het forse levertijden vinden, zeker zo in dit 'seizoen'... zeker de impuls aankopen ga je zo verliezen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een goudkleurige Apple Watch 2 met cacao bandje besteld bij Media Markt op 8 november. Tot nu toe heb ik alleen nog maar een automatisch mailtje van Media Markt gekregen dat ze niet weten wanneer er weer voorraad is en dat ze een mail sturen als die verzonden wordt. Toen ik hem bestelde stond er net als nu 'levertijd meer dan 2 weken'. Inmiddels zijn er dus drie weken voorbij. Zijn er hier mensen die dit type watch eerder heeft binnengekregen, net zo lang al wacht of zelfs langer dan 3 weken aan het wachten is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 11:55

BaT

Zojuist een AW2 met milanese polsband (42mm Space Black SS) bij CoolBlue besteld...

(als het goed is)

Had de CoolBlue pagina door de loop van de dag gerefreshed en plots waren er een paar van bovenstaande op voorraad (rond 14:30). Had toen meteen een met m'n CC besteld > direct een SMS van ICS ontvangen dat de betaling was goed gekeurd en zag het bedrag idd gereserveerd staan in m'n CC App....geregeld dacht ik!

Tien minuten later kreeg ik van CoolBlue een autoreply dat de betaling door interne redenen (die blijkbaar niet te achterhalen zijn) was afgekeurd... of ik even met iDeal wil betalen lol geen edentifier bij de hand natuurlijk... vanavond wil ik weer kijken en hopsa: niet meer op voorraad natuurlijk.

Bleek dat ze netjes een vervangende order hadden aangemaakt (aangezien ik had gekozen voor VandaagNog bezorging - die niet door ging omdat mijn betaling niet voor 15:00 rond was) met normale verzending en bij navraag er idd nog eentje voor mij was gereserveerd :> (morgen kijken of het ook echt zo is..)

Tot zo ver mijn inpuls aankoop :+

Edit: Hij is idd vandaag opgestuurd _/-\o_
Edit2: iets te vroeg gejuigd - PostNL maakt er een potje van, wordt waarschijnlijk pas morgen bezorgd.. op werk.. terwijl ik vrij ben :-(
Edit3: bezorgd! Op werk... gelukkig neemt een collega die 2 straten verder woont hem straks mee... nog een paar uurtjes wachten dus...

[ Voor 12% gewijzigd door BaT op 30-11-2016 12:51 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Max ICT heeft de watch series 2 ook goed op voorraad. Lees alleen weinig goede reviews over die webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44
En nog steeds aan het wachten op mijn bestelling bij Media Markt. Zie inmiddels wel dat MM steeds meer Apple Watch 2 op voorraad krijgt in de shops, echter is de Nike versie nergens te vinden en mijn bestelling gaat nu week 6 in. Waarom vraag ik dan ook altijd Media Markt bonnen voor mijn verjaardag hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ik heb een Watch2 Rosegold voor de vrouw besteld op 28nov en levering staat nog steeds tussen 14-19dec.
Ik zie wel dat elke dag de shops een dag opschuiven met levertijden.
Oftewel, je word aan het lijntje gehouden... ben benieuwd of ze de watch echt gaan leveren maar ik ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ter info.... besteld via apple.nl:

- Apple Watch Series 2 met 38-mm kast van roségoudkleurig aluminium, lichtroze/middernachtblauw bandje van geweven nylon
- Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart bandje van geweven nylon

Besteld op: 25 november
Verwachte levering: 12-16 december
Verzonden op: 6 december
Levering volgens UPS op 8 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Besteld via Apple:

- Apple Watch Series 2 42-mm Space Grey met sportband.

Bestel op 27 november
Verwachte levering: 13-16 december

Helaas nog geen verzendbericht ;)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik voorspel verzending op 8/12 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

mikkelnl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:27:
[...]

Ik voorspel verzending op 8/12 :+
Zojuist een verzendbevestiging gehad, 9 december wordt hij geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 21:46
Coolblue heeft weer wat voorraad. Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart bandje van geweven nylon besteld, morgen afgeleverd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:19:
[...]

Zojuist een verzendbevestiging gehad, 9 december wordt hij geleverd :)
Nice :)

Ik blijf het grappig vinden hoe Apple producten de hele wereld rondgaan; mijn order is gisteren vertrokken uit China en inmiddels via Korea aangekomen in Kazachstan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:35
rednax2 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:13:
Coolblue heeft weer wat voorraad. Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart bandje van geweven nylon besteld, morgen afgeleverd ;-)
Ja reeds.
wil ik die net bestellen en mijn order bij apple annuleren, staat er nu
"Verzending wordt voorbereid"
en dan kan je niet meer annuleren... 8)7
dan hoop ik maar dat ie morgen wordt verzonden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
sharkzor schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:10:
[...]

Ja reeds.
wil ik die net bestellen en mijn order bij apple annuleren, staat er nu
"Verzending wordt voorbereid"
en dan kan je niet meer annuleren... 8)7
dan hoop ik maar dat ie morgen wordt verzonden ofzo...
Die status wisselde bij mij binnen 12 uur naar 'Verzonden', dus gaat snel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ook bij mij nu sinds vanochtend de status: Verzonden.
Tevens heb ik een SMS ontvangen dat hij uiterlijk 12-dec bezorgd wordt.
(Dit zou betekenen dat hij 2 dagen "te vroeg" is)

[ Voor 16% gewijzigd door GeeMoney op 08-12-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
En, binnen.... Dus 4 dagen voor de verwachte leverdatum van Apple (zoals eigenlijk altijd is mijn ervaring).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

mikkelnl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:08:
En, binnen.... Dus 4 dagen voor de verwachte leverdatum van Apple (zoals eigenlijk altijd is mijn ervaring).
Nice! Veel plezier ermee!
Die van mij is nu in Kazachstan, wordt morgen bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:39:
[...]

Nice! Veel plezier ermee!
Die van mij is nu in Kazachstan, wordt morgen bezorgd :)
De mijne is momenteel in Zuid Korea, grappig welke routes ze allemaal afleggen.
Mijn leverdatum staat nog steeds op 12-12-2016. Is die van jou nog eerder geweest of..?
De UPS trakcking code zegt 12-12-2016, de Apple site zegt nog steeds 14-12 bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

GeeMoney schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:13:
[...]

De mijne is momenteel in Zuid Korea, grappig welke routes ze allemaal afleggen.
Mijn leverdatum staat nog steeds op 12-12-2016. Is die van jou nog eerder geweest of..?
De UPS trakcking code zegt 12-12-2016, de Apple site zegt nog steeds 14-12 bij me.
Ik heb hem 2 uur geleden ontvangen, zoals UPS voorspelde. Dus ik verwacht dat je hem 12-12-2016 krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
Top heren! Veel plezier met jullie watch. Hoop dat de Media Markt nu ook eens de Nike versie gaat uitleveren....wachten duurt zo lang hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:53:
[...]

Ik heb hem 2 uur geleden ontvangen, zoals UPS voorspelde. Dus ik verwacht dat je hem 12-12-2016 krijgt :)
Ik heb bericht dat het pakketje zojuist is afgeleverd bij het afhaalpunt wat ik had geselecteerd. :)

• i2R
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:06

i2R

Wachten duurt lang zeg, had gehoopt hem voor dit weekend te hebben maar dat zit er denk ik niet meer in. -O- Besteld op 7 december, verzendklaar binnen 7-10 werkdagen, en vandaag werkdag 7. :X Wel bizarre levertijden zo 3 maanden na release. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:48

BCGraaf

BC

i2R schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:19:
Wachten duurt lang zeg, had gehoopt hem voor dit weekend te hebben maar dat zit er denk ik niet meer in. -O- Besteld op 7 december, verzendklaar binnen 7-10 werkdagen, en vandaag werkdag 7. :X Wel bizarre levertijden zo 3 maanden na release. :/
Ik probeer er ook 1 te bemachtigen maar ze zijn overal uit verkocht. Vorige week liep ik de a-mac in Amersfoort binnen ik dacht 2,5 maand na de release dan kan je er zo 1 mee nemen, mooi niet dus.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
Afgelopen vrijdag toch enorm geluk gehad. Maanden wachten op levering via Media Markt en geen enkel teken aan de horizon dat hij geleverd zou worden (Nike Volt 42). Stond er toch opeens op de site dat Alexandrium voorraad had. Direct gebeld en jawel hoor, ze hadden er een handjevol binnengekregen. Direct heengereden en nu al 3 dagen trotse bezitter.

Wel slecht dat je via de website razendsnel besteld (2 weken voor 28 okt), je via de winkel sneller af bent als je oplet. Nooit meer via Media Markt, ik ben toch niet gek!

[ Voor 5% gewijzigd door Obiwan Kanobi op 18-12-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:41
Ook maar een Apple Watch series 2 geregeld. Besteld online gewoon bij Apple. Helaas pas rond 10 januari ophalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:16
Apple store Amsterdam space gray 42mm series 2 ruim op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiblik
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
Furrr schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:25:
Apple store Amsterdam space gray 42mm series 2 ruim op voorraad...
Weet je ook of ze de 38mm op voorraad hadden toevallig?
Online staat dat er geen voorraad is namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Bamiblik op 20-12-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:16
Sorry, niet naar gevraagd..
Ging specifiek voor een 42mm model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:16
Bamiblik schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:31:
[...]

Weet je ook of ze de 38mm op voorraad hadden toevallig?
Online staat dat er geen voorraad is namelijk.
De 38mm is niet op voorraad. Overigen gaf A-mac mij vandaag aan dat er binnen 1-2 dagen een levering aan zit te komen (nadat m'n bestelde AW Nike 42mm toch niet op voorraad bleek te zijn 8)7 )

[ Voor 24% gewijzigd door Rub147 op 20-12-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Maandag een rosegold 38mm series 2 besteld, levering staat voor 4 - 10 januari. Word dus een verlaat kerst cadeau voor de vrouw :-). Een van jullie die ook die week als leverdatum heeft?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb op 15 december een space gray aluminium 42 mm besteld. Levering stond gepland voor 5 - 7 januari. Kreeg zojuist de melding dat hij verstuurd is en op 23 december wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:41
Mavel 128 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:05:
Maandag een rosegold 38mm series 2 besteld, levering staat voor 4 - 10 januari. Word dus een verlaat kerst cadeau voor de vrouw :-). Een van jullie die ook die week als leverdatum heeft?
Ja hier dus. In de bevestiging staat 10 januari ophalen. Beetje jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

derKaiser29 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:14:
[...]

Ja hier dus. In de bevestiging staat 10 januari ophalen. Beetje jammer. :'(
Zeker jammer! Had verwacht dat ik hem wel meteen bij de iCenter op kon halen, maar daar gaven ze aan hem niet te hebben. Dus nadat ik bij apple zag dat het 7 - 10 dagen was, had ik nog wat hoop. Maar helaas ook pas 2e week van januari. Geduldig afwachten dus :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCGraaf

BCGraaf

BC

Vanmorgen hadden ze wat voorraad in Amsterdam, meteen de 42mm space grey alu besteld en vanmiddag opgehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm redelijk jammer dat ze overal zo schaars zijn, ik had er graag de kerstvakantie mee gespeeld. Nu wacht ik het maar even af tot ik hem ergens meteen in een winkel kan meenemen, bestellen heeft toch altijd het risico dat de levertijd oploopt zonder dat je er invloed op hebt (je hebt immers al (deels) betaald).

youtube.com/@hisrep

• BCGraaf

BCGraaf

BC

DeNachtwacht schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:02:
Hmm redelijk jammer dat ze overal zo schaars zijn, ik had er graag de kerstvakantie mee gespeeld. Nu wacht ik het maar even af tot ik hem ergens meteen in een winkel kan meenemen, bestellen heeft toch altijd het risico dat de levertijd oploopt zonder dat je er invloed op hebt (je hebt immers al (deels) betaald).
Of bestellen bij Apple en de zelfde dag ophalen ;)

BCGraaf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:39:
[...]

Of bestellen bij Apple en de zelfde dag ophalen ;)
Lol ik ben nu op weg naar de Apple store Haarlem om een 42mm black Alu op te halen 🙃

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:09

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag een Nike+ Space Grey met Cool Grey (zwart/grijs) bandje gekocht bij Ivizi in Maastricht. Hadden er nog een paar (en enkele andere modellen op voorraad). Heb 'm nu een paar uur in het gebruik en ben er tot nu toe erg tevreden over.

Ik heb 'm nog te kort om nog verdere zinvolle zaken te zeggen over het horloge.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit er nu ook even mee te spelen, hij ligt net in de oplader want ik draag hem snachts.

Vraagjes;
- net als op mijn telefoon wil ik "hé siri" uit zetten en siri gewoon met een snelkoppeling benaderen. Dit spaart namelijk flink wat batterij volgens mij (microfoon hoeft niet hele dag aan te staan). Maar: weet iemand hoe je Siri benadert met een toetscombinatie, of kan dat helemaal niet?
- waarom krijg ik geen meldingen van whatsapp berichten binnen? Ik zie wel een vinkje "match iphone meldingen van Whatsapp" maar verder komt er niks van binnen. In de iPhone heeft Whatsapp ook alle instellingen goed staan, dus wat doe ik fout?

Tip;
- Stocard kan je AH Bonus kaart (en andere klantenkaarten) op je watch laten zien :D

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
DeNachtwacht schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:57:
Ik zit er nu ook even mee te spelen, hij ligt net in de oplader want ik draag hem snachts.

Vraagjes;
- net als op mijn telefoon wil ik "hé siri" uit zetten en siri gewoon met een snelkoppeling benaderen. Dit spaart namelijk flink wat batterij volgens mij (microfoon hoeft niet hele dag aan te staan). Maar: weet iemand hoe je Siri benadert met een toetscombinatie, of kan dat helemaal niet?
- waarom krijg ik geen meldingen van whatsapp berichten binnen? Ik zie wel een vinkje "match iphone meldingen van Whatsapp" maar verder komt er niks van binnen. In de iPhone heeft Whatsapp ook alle instellingen goed staan, dus wat doe ik fout?

Tip;
- Stocard kan je AH Bonus kaart (en andere klantenkaarten) op je watch laten zien :D
Heb alleen een antwoord op je eerste vraag. Als je op het scherm met het app overzicht bent en je houdt de draaiknop ingedrukt, luistert Siri.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

DeNachtwacht schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:57:

Vraagjes;

Tip;
Opmerking over je eerste vraag: De microfoon staat helemaal niet altijd aan, deze gaat alleen aan als je naar je watch kijkt (dus wanneer het scherm actief is)
Zelfs met dit ingeschakeld gaat hij 2 dagen mee.

WhatsApp melding komen trouwens alleen binnen als het scherm van de iPhone uit staat, misschien ligt het daar aan?

En je tip over de AH bonuskaart werkt overigens niet, je moet ongemakkelijk achter de kassa komen ten eerste en ten tweede kunnen die scanners niet scannen vanaf een beeldscherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:23:
En je tip over de AH bonuskaart werkt overigens niet, je moet ongemakkelijk achter de kassa komen ten eerste en ten tweede kunnen die scanners niet scannen vanaf een beeldscherm.
Je hebt gelijk bij AH is het niet handig want ze hebben geen handscanners en hij scant ook geen schermen idd (is helaas ook de meest gebruikte kaart). Maar bij zo ongeveer elke andere winkel werkt het prima hoor!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiblik
  • Laatst online: 22:23
Voor de mensen (zoals ik) die zaten te wachten op voorraad van de 38mm series 2, deze is vandaag binnen gekomen in de filialen (apple.nl)

Gelijk een online bestelling geplaatst en vandaag of morgen ophalen. Is mijn vriendin toch nog wel blij met kerst, ze ging er al vanuit dat ze niks kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Vandaag de verzendbevestiging gekregen voor de AW S2 38mm rosegold. Stond voor 4-10 jan maar is volgens ups 29dec binnen. Daar zal de vrouw erg blij mee zijn. Had hem op 18 dec besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Mavel 128 op 26-12-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcom
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Nog tips waar de Nike+ Space Grey modellen op voorraad zijn? Tot nu toe bij alle winkels (online) en fysiek nog geen active voorraad kunnen vinden voor de meeste series-2 modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arcom schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:32:
Nog tips waar de Nike+ Space Grey modellen op voorraad zijn? Tot nu toe bij alle winkels (online) en fysiek nog geen active voorraad kunnen vinden voor de meeste series-2 modellen
Meeste kans maak je toch gewoon bij de Apple Stores zelf denk ik. \
http://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch-nike

Even je kleur en grootte invullen, en check de voorraad per winkel. Of woon je ver van de Randstad af?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mavel 128 schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:43:
Vandaag de verzendbevestiging gekregen voor de AW S2 38mm rosegold. Stond voor 4-10 jan maar is volgens ups 29dec binnen. Daar zal de vrouw erg blij mee zijn. Had hem op 18 dec besteld.
Wanneer had je hem daadwerkelijk binnen? Mijn bestelling zou de 17e komen en staat nu op 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Eduardboon schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Wanneer had je hem daadwerkelijk binnen? Mijn bestelling zou de 17e komen en staat nu op 9.
Op de 26e was het pakket onderweg, hij heeft 1 dag is China stil gelegen en op de 29e was hij binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mavel 128 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:59:
[...]

Op de 26e was het pakket onderweg, hij heeft 1 dag is China stil gelegen en op de 29e was hij binnen
Hier is hij helaas van china naar korea gegaan, had stiekeme hoop op de 6e ipv de 9e, maar dat wordt hem helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Eduardboon schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:36:
[...]

Hier is hij helaas van china naar korea gegaan, had stiekeme hoop op de 6e ipv de 9e, maar dat wordt hem helaas niet.
Dat is de normale route, bij mij ging hij de 28e weg uit zuid Korea. Daarna gaat het erg snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mavel 128 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 02:00:
[...]

Dat is de normale route, bij mij ging hij de 28e weg uit zuid Korea. Daarna gaat het erg snel hoor.
Je hebt gelijk. Hij is vandaag in Duitsland. Ben benieuwd of het nog voor het weekend lukt, dan kan ik nog even een verjaardagsrun doen met mijn nieuwe aanwinst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 18:08
CoolBlue heeft weer wat op voorraad staan. De AW2 38mm sport spacegrijs en de AW2 42mm zilver nylon aluminium/parelgrijs.

Zelf net gister een AW2 42mm sport grijs besteld bij Apple zelf. Levertijd geschat 19-24 januari

[ Voor 33% gewijzigd door RickKoets op 05-01-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:13
Vandaag de AW nike 42mm besteld staat op 20-25jan zal mij benieuwen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcom
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
DeNachtwacht schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:50:
[...]

Meeste kans maak je toch gewoon bij de Apple Stores zelf denk ik. \
http://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch-nike

Even je kleur en grootte invullen, en check de voorraad per winkel. Of woon je ver van de Randstad af?
Gisteren bij de Amac in Dordrecht langsgeweest en daar waren de Nike+ modellen gewoon op voorraad, dus ik heb nu een Nike+ Space Grey van 42mm. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mijn Watch ligt nu in Heerenveen, maar de leverdag is nog steeds de 9e, vanochtend gebeld en ze zouden vandaag bezorgen, maar de status is nog niet veranderd. Om 2 uur nog maar eens bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WTF. Klopt t nou dat die series 2 Watch zo slecht leverbaar is? Ook bij Apple? Een standaard (met Nylon bandje) is er pas 27 Januari als ik nu bestel...

Hebben ze echt zulke problemen met met t produceren van dat ding?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001

MazeWing

The plot thickens...

Ik blijf me er ook over verbazen dat gangbare modellen zo slecht op voorraad zijn (lees: eigenlijk gewoon niet). Volgens istocknow is het wat beter gesteld in amerika en engeland. Echter zijn daar bepaalde modellen ook weer slecht op voorraad.

Of het echt een productieprobleem betreft betwijfel ik. Ik denk dat ze de productie sowieso laag houden om niet met gigantische voorraden te zitten die vervolgens niet verkocht worden. Want volgens mij is de watch nog steeds niet het verkoopsucces waar men op gehoopt had...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 13:18
MazeWing schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:01:
Ik blijf me er ook over verbazen dat gangbare modellen zo slecht op voorraad zijn (lees: eigenlijk gewoon niet). Volgens istocknow is het wat beter gesteld in amerika en engeland. Echter zijn daar bepaalde modellen ook weer slecht op voorraad.

Of het echt een productieprobleem betreft betwijfel ik. Ik denk dat ze de productie sowieso laag houden om niet met gigantische voorraden te zitten die vervolgens niet verkocht worden. Want volgens mij is de watch nog steeds niet het verkoopsucces waar men op gehoopt had...
Hier ook even aanmelden als je meldingen wilt krijgen: http://i.whos.nl

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 18:08
Gister rond 17:30 was er heel even een zwarte sport 42mm op voorraad bij Coolblue. Deze besteld, en komt vandaag binnen. Na mijn bestelling wilde ik mijn order bij Apple annuleren (stond voor 19-24 jan), en wat denk je.... Precies op dat moment werd die klaar gemaakt voor verzending, dus niet meer te annuleren. Dus die is nu ook onderweg en komt waarschijnlijk donderdag binnen volgens tracktrace. Van geen watch, naar 2 tegelijk :)

Coolblue ga ik ongeopend terug sturen, dus daar komt er een dezer dagen weer 1 in de voorraad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Laatst online: 19-05 10:05
bardi-1 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Hier ook even aanmelden als je meldingen wilt krijgen: http://i.whos.nl
Mooie site, maar helaas staat de Nike+ Zwart/Volt er niet tussen :(

Edit: Ik heb hem gisteren maar bij icentre besteld. Daar volop op voorraad en in bijna iedere winkel nog af te halen. Komt vandaag tussen 12:00 en 15:30 binnen op mijn werk volgens postnl :D.

[ Voor 27% gewijzigd door The_Ghost16 op 17-01-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 09:03
Heb bij Apple op 26-01 een Apple Watch Series 2 met 42-mm spacegrijs met een zwart bandje van geweven nylon besteld. Er wordt aangegeven dat de bestelling verzendklaar is in 5-7 werkdagen en de levering tussen 10 en 14 feb is.
Iemand enig idee waarom er redelijk veel tijd zit tussen verzenden en ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 09:01

Apache

amateur software devver

Sinus_rhythm schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:52:
Heb bij Apple op 26-01 een Apple Watch Series 2 met 42-mm spacegrijs met een zwart bandje van geweven nylon besteld. Er wordt aangegeven dat de bestelling verzendklaar is in 5-7 werkdagen en de levering tussen 10 en 14 feb is.
Iemand enig idee waarom er redelijk veel tijd zit tussen verzenden en ontvangen?
Apple verzend rechtstreeks vanuit china en die zijn nu 2 weken nieuwjaar aan het vieren.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33

Beyond

Dussssss.......

Afgelopen donderdag naar de MM in Zwolle geweest. Daar een Apple Watch 2 SG 42 mm met zwarte sportband gehaald.

Was nog 1 op voorraad. Echter stond dit niet op de website als 'op voorraad'. Advies is dus toch om zelf even na te vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Beyond op 31-01-2017 23:19 ]

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Om even de status te updaten de Watch heeft op 31/01/2017 een vertrekscan gekregen vanuit Suzhou. Verwachte leverdatum volgens ups is 06/02/2017. Vooralsnog iets sneller dan Apple zelf aangeeft. Wachten in spanning af :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:29:
[...]

Om even de status te updaten de Watch heeft op 31/01/2017 een vertrekscan gekregen vanuit Suzhou. Verwachte leverdatum volgens ups is 06/02/2017. Vooralsnog iets sneller dan Apple zelf aangeeft. Wachten in spanning af :>.
Die van mij zit in hetzelfde vliegtuig volgens mij, heb hem ook op 26 januari besteld. Afleverdatum is vervroegd van 6-2-2017 naar 3-2-2017 bij mij. Het pakket ligt nu in Louisville. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:19:
[...]
Die van mij zit in hetzelfde vliegtuig volgens mij, heb hem ook op 26 januari besteld. Afleverdatum is vervroegd van 6-2-2017 naar 3-2-2017 bij mij. Het pakket ligt nu in Louisville. Ben benieuwd.
Precies het zelfde verhaal hier. Ik wacht maar 'geduldig' af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgeleverd! Is snel gegaan, 31-1 verzonden uit China en vanmiddag afgeleverd.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:29:
Mijne is vandaag afgeleverd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Gefeliciteerd! Ik heb dezelfde besteld, via Amac (het is het kerstcadeau van m'n werk, heb dus geen keuze waar te bestellen), maar al eind december. Nog steeds niets binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
Had verwacht dat de Series 2 nu wel goed leverbaar zou zijn.. integendeel. Damn.
Wil een 42mm Nike+ SpaceGrey.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Voor mensen die toevallig in de buurt van Zwitserland rondhangen.
De serie 1 is in de Manor fysieke winkel in de aanbieding (maart/april 2017).
(zoiets als voormalig V&D, dus elke stad heeft er bijna altijd wel eentje...)

Apple Watch Serie 1
38mm in brick&mortar shop CHF 225 ongeveer €200
42mm in brick&mortar shop CHF 250 ongeveer €230

Hier online link van Manor
(*online helaas met hogere prijzen...)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakzalver op 27-03-2017 11:06 ]

• mcjambi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 13:11
Kan iemand mij vertellen (uit ervaring?) of het nut heeft om morgenmiddag vanuit het noorden naar een apple store in het westen te gaan voor een watch series 3? of ben ik gewoon te laat met bestellen :)?

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Zojuist gebeld met de Apple Store in Amsterdam. Ze leveren vanaf morgen en hebben voorraad. Toch maar ophalen dan, maar wel heel vroeg.

[ Voor 64% gewijzigd door Zware Unit op 21-09-2017 17:58 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zware Unit
Zojuist opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam. Voldoende voorraad.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 13:37
mcjambi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:05:
Kan iemand mij vertellen (uit ervaring?) of het nut heeft om morgenmiddag vanuit het noorden naar een apple store in het westen te gaan voor een watch series 3? of ben ik gewoon te laat met bestellen :)?
Net mijn Watch 3 SG met zwart bandje gekocht in Mediamarkt in Assen. Er lag er nog eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Staan jullie DHL status (voor de gene die hem hebben besteld via Apple) ook op "On hold"?

Shipment on hold ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Recon24 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:41:
Staan jullie DHL status (voor de gene die hem hebben besteld via Apple) ook op "On hold"?

Dan moet je ze even bellen. Is al paar keer langsgekomen hier.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jep, bij mij ook:
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Staat er bij jou ook bij dat DHL actie onderneemt?

[ Voor 23% gewijzigd door gday op 22-09-2017 11:42 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 19:48
Recon24 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:41:

On Hold betekent avondlevering ;). Niks om je zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:18
Zowel bij mediamarkt Hengelo als Enschede is de watch serie 3 nog niet binnen. hoe lang zal dat nog duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
gday schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:42:
Jep, bij mij ook:

[...]

Staat er bij jou ook bij dat DHL actie onderneemt?
Nee staat er niet bij.
MelvinW schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:42:
[...]

On Hold betekent avondlevering ;). Niks om je zorgen om te maken.
Oke thnx ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Recon24 op 22-09-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 13:37
BP14 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:48:
Zowel bij mediamarkt Hengelo als Enschede is de watch serie 3 nog niet binnen. hoe lang zal dat nog duren?
In Mediamarkt Hengelo Watch 3 42mm SG zwart bandje op voorraad... vraag de verkoper om in het magazijn te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 17:12
Staat bij ook on hold maar ik heb de aflevertijd op 09:00-18:00 gezet. DHL is waardeloos tov UPS. Ik heb vaak problemen met DHL, of ze komen niet, of ze leveren bij de buren terwijl dit niet kan volgens de leveringsvoorwaarde, of ze komen op een kompleet andere tijd.
Recon24 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:49:
[...]

Nee staat er niet bij.

[...]

Oke thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
hkoster1 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:03:
[...]

In Mediamarkt Hengelo Watch 3 42mm SG zwart bandje op voorraad... vraag de verkoper om in het magazijn te kijken.
ah oke!. ik ga vanmiddag even kijken. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 08:00
Ben wel heel erg te spreken over de Siri watchface :-)

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
DHL gaaf telefonisch net door dat tussen 14:00 / 15:00 status "On Hold" moet worden gewijzigd. Dan zal er staan of het nog voor 18:00 geleverd zal worden of een avond levering (voor 21:00).

Edit: Courier is onderweg...dus dat zal wel een middag levering worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Recon24 op 22-09-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
hkoster1 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:03:
[...]

Ze hebben er maar 3 binnen gekregen. helaas allemaal weg. Nu bedenken waar ik de watch nu kan halen.

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:40
Weet iemand of DHL Express ook op zaterdag langs komt?

Milanese bandje en Watch 3 besteld, blijkt het in twee losse leveringen geleverd te worden en heb ik gister alleen het Milanese bandje op kunnen pikken bij het pickup point. De Watch hebben ze in de avond geprobeerd te leveren maar de pickup point was gesloten (zou open moeten zijn maar dat terzijde). Of moet ik nu tot maandag wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Ascension schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:15:
Weet iemand of DHL Express ook op zaterdag langs komt?

Milanese bandje en Watch 3 besteld, blijkt het in twee losse leveringen geleverd te worden en heb ik gister alleen het Milanese bandje op kunnen pikken bij het pickup point. De Watch hebben ze in de avond geprobeerd te leveren maar de pickup point was gesloten (zou open moeten zijn maar dat terzijde). Of moet ik nu tot maandag wachten?
DHL Express levert alleen maandag t/m vrijdag. Wordt dus tot maandag wachten helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 20:08

Grin

Ride si sapis.

Gisteren de Apple Store Amsterdam bezocht voor de AW42 SG, Zwart bandje. Gelukkig hadden ze deze nog als een van de weinige op voorraad, de roze varianten waren ongeveer allemaal uitverkocht, en die met een grijs bandje ook - ik kon meekijken op de iPad van een verkoopmedewerker. Dit was de stand van gisteren 15:30.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Nike+ variant hadden ze trouwens nog niet binnen bij de Apple Store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm vandaag even bij Apple Den Haag een S3 in mijn handen gehad en moet zeggen dat hij idd behoorlijk snel voelt (nergens draaiende laadlogo’s) maar ik vraag me af of dat geen demo setup is. Een duidelijk minder mooi punt is de achterkant, geen keramiek meer maar gewoon kunststof en dat zie je. Of het echt nadelig is geen idee, maar ik blijf gewoon bij S2, de verschillen zijn zo miniem dat het ‘t geld echt niet waard is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Mijn Apple Watch Series 3 Ceramic LTE is inmiddels onderweg vanuit UK en komt hier hopelijk deze week aan :D Erg benieuwd of 'ie veel sneller is dan de Series 2 die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vandaag wordt mijn Series 3 42mm zilver geleverd bij een pick up point op 5min van mijn werk.
De SG is zaterdag alweer retour gedaan, ongeopend, haha! Ben benieuwd! Eindelijk weer hardlopen en sporten met de Watch.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ook al heb je er nu nog niets aan, ik wil graag ook gewoon de LTE versie halen, heb nu een series 0, dus dat is een flinke upgrade. Wat is nou de makkelijkste manier om er 1 uit Duitsland te bestellen die gewoon hier bezorgd kan worden?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste