Zojuist een AW2 met milanese polsband (42mm Space Black SS) bij CoolBlue besteld...
(als het goed is)
Had de CoolBlue pagina door de loop van de dag gerefreshed en plots waren er een paar van bovenstaande op voorraad (rond 14:30). Had toen meteen een met m'n CC besteld > direct een SMS van ICS ontvangen dat de betaling was goed gekeurd en zag het bedrag idd gereserveerd staan in m'n CC App....geregeld dacht ik!
Tien minuten later kreeg ik van CoolBlue een autoreply dat de betaling door interne redenen (die blijkbaar niet te achterhalen zijn) was afgekeurd... of ik even met iDeal wil betalen lol geen edentifier bij de hand natuurlijk... vanavond wil ik weer kijken en hopsa: niet meer op voorraad natuurlijk.
Bleek dat ze netjes een vervangende order hadden aangemaakt (aangezien ik had gekozen voor VandaagNog bezorging - die niet door ging omdat mijn betaling niet voor 15:00 rond was) met normale verzending en bij navraag er idd nog eentje voor mij was gereserveerd

(morgen kijken of het ook echt zo is..)
Tot zo ver mijn inpuls aankoop
Edit: Hij is idd vandaag opgestuurd

Edit2: iets te vroeg gejuigd - PostNL maakt er een potje van, wordt waarschijnlijk pas morgen bezorgd.. op werk.. terwijl ik vrij ben

Edit3: bezorgd! Op werk... gelukkig neemt een collega die 2 straten verder woont hem straks mee... nog een paar uurtjes wachten dus...
[
Voor 12% gewijzigd door
BaT op 30-11-2016 12:51
]