Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Hehe inderdaad, what’s in a name?Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]
Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst
Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.
Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:24:
[...]
Hehe inderdaad, what’s in a name?
Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.
Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]
Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10
Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).
[ Voor 26% gewijzigd door Teknix1982 op 15-09-2024 18:59 ]
Ja dat is echt irritant, daarom sla ik de S10 over.Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]
Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10
Hopelijk komt Silver terug met de S11 want ik heb veel bandjes met rvs hardware.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze passen wel. Maar de kleur klopt niet. De Hermes bandjes hebben een zilveren connector, terwijl de Titanium AWS 10 modellen champagne, goud of donkergrijs zijn.Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:57:
[...]
Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.
Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).
Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).
Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:
Overigens is deze quote nog wel een opvallende:
[...]
Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.
I don't have dreams, I have goals!!
Haha ja, 1/10 van een riem qua materiaal maar 1/2 van de prijs van een basis riemMog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]
Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst
Gewoon lekker doen hoor, het was geen commentaar. Ik geef dat ook uit voor een riem van de bekende designermerken, maar ik koop bewust geen lederen bandjes meer. Het gaat stinken en ik gebruik mijn AW echt totaal anders.
Hadden ze het maar zo gedaan als Hublot en AP met een laagje rubber aan de binnenkant.
[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 15-09-2024 20:28 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.Redondo1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:22:
[...]
Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.
Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.
Ik denk dat het bewust is. Om te voorkomen dat plebs alleen de Hérmes bandjes kopen.Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:33:
[...]
Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.
Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.
Helaas, de Hermès S10 is “gewoon” zilver gepolijst titanium.Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:
Overigens is deze quote nog wel een opvallende:
[...]
Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.
Ooh echt, dan klopt die zin helemaal niet eens.Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]
Helaas, de Hermès S10 is “gewoon” zilver gepolijst titanium.
Nou goed hier gelukkig toch niet beschikbaar dus dat scheelt weer in de portemonnee 😆
Nee, is zijn geld niet waard, heb een aantal rubberen/leren banden van ze.Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:07:
De AW10 42mm natural titanium besteld, los via Hermes 2 banden besteld erbij. De oranje rubberen en de bruine lederen. Ben benieuwd of ze het waard zijn qua kwaliteit of dat het toch de naam is
O ja en bij apple de magnetic link donkere taupe erbij. Was die al bijna vergeten .
Maar al die Hermès rommel is zijn geld niet waard. Heb een aardige verzameling van die rotzooi maar niks is het geld echt waard (stropdassen, tassen, sneakers, kussens, kleden, petjes, etc etc enz enz).
Zijn het de extreem goede en comfortabele horlogebandjes met zeer degelijk vouwsluiting? Ja.
Ga ik ergens in oktober/november naar Duitsland om een AW Hermès op te halen? Ja.
Soms is het 'mooi vinden' ook gewoon genoeg. Niks mis mee en vooral niet kapot rationaliseren.
Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]
Helaas, de Hermès S10 is “gewoon” zilver gepolijst titanium.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.
Maar hé, i could be wrong!
[ Voor 22% gewijzigd door Grin op 16-09-2024 13:22 ]
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb ze hierover gemaild, maar ze weten het nog niet. Prutsers. Waarschijnlijk weer wachten op een vage reseller die 'm aanbiedt. Bol is niet meer wat het vroeger is geweestrespawn123 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:16:
Iemand een idee wanneer bol.com de AW10 gaat verkopen? Heb nog een aantal cadeaubonnen liggen.
Of dat is de reden dat ze hem alleen bij Hermes krijgen, lastig te fabriceren wat rijmt met de lagere aantallen van de Hermes modellen.Grin schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:13:
Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.
Maar hé, i could be wrong!
Coolblue zegt nog steeds 20e.
Bij mijn bestelling van zowel de Ultra 2 als de Airpods 4 NC staat:
We bezorgen vrijdag 20 september
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.
Op de site staat bij afhalen ook nog steeds de 20e.
Ben benieuwd of ze dit waar gaan maken.
[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 18-09-2024 12:28 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nu nog even wachten of ze de Airpods ook versturen
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb de Milanese loop besteld voor de ultra, levering 11 oktober.Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:25:
Ik ben wel nieuwsgierig of dit topic gewoon dood is of dat er heel weinig Watches besteld zijn dit jaar. De mijne staat nog steeds op 'gereedmaken voor verzending' met leverdatum morgen. Duimen!
Een groene Alpine band die ik ook bestelde zijn ze sinds vrijdag al aan het inpakken dus die zal morgen wel komen.
Edit: de S10 titanium voor mijn vrouw komt pas 15 oktober maar die is ook pas afgelopen maandag besteld na een paar dagen twijfel over de kleur
[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 19-09-2024 09:18 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Granaatappel op 19-09-2024 09:15 ]
Ik bestel al vele jaren bij Coolblue en hun service is echt top. Buiten dat zijn ze een Authorised Service Provider en is hun reparatieproces aangaande Apple producten, zo ver ik kan beoordelen, wat eenvoudiger.Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:04:
Uit nieuwsgierigheid: Waarom hebben jullie bij Coolblue besteld en niet rechtstreeks bij Apple?
Spijtig genoeg is het (mocht ik een apparaat op locatie droppen) het ook erg ver om van Limburg naar Amsterdam te moeten gaan voor een Apple Store daar waar ik bij Coolblue het evt. naar Eindhoven kan brengen vanuit waar hen het doorsturen (al doen ze ook gewoon via pakketpost garantieafhandelingen).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier staat hij al geruime tijd op “bestelling wordt ingepakt”, en maandag een sms met “we kunnen de bestelling helaas niet meteen bezorgen”
Zo gezegd, zo gedaan.
eSIM is een virtuele simkaart lijkt me? Dus die wordt gewoon online geactiveerd op je Watch.glnk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:40:
Gisteren besteld bij Odido en vrijdag komt de bezorger met de AWU. Wel een lichte aanname. Kan zijn dat ik alleen de eSIM krijg.
Bij mij is de status bij KPN zojuist veranderd naar wordt klaar gemaakt voor verzending

Pas gisteren besteld. Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case with Dark Green Alpine Loop
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik heb afgelopen maandag een Series 10 Titanium Slate Black besteld maar tot op heden nog niets gehoord. Bij navraag bij Amac wisten zij zelf ook niet hoeveel Watches ze zouden ontvangen en gaven ze aan dat het op volgorde van bestelling zou gaan.
Maar wie weet heeft hier iemand al een verzendbevestiging gekregen
Ik heb mijn Apple watch series 10 Titanium vandaag besteld en kreeg de afleverdatum 21-29 oktoberSteven030 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:45:
Zijn er mensen die de zwarte Ultra 2 bij Vodafone hebben besteld en die al een verzend-bericht / t&t hebben gekregen?
Hier staat hij al geruime tijd op “bestelling wordt ingepakt”, en maandag een sms met “we kunnen de bestelling helaas niet meteen bezorgen”
Kennelijk is er weinig voorraad vergeleken met de iPhones (die hebben ruim over want de verkoopcijfers vallen tegen.)
Yippie kayak, other buckets!
Mijn series 10 titanium ook. Ook nog niet eerder opgevallen dat mijn apple bestellingen daar vandaan komen.Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:40:
Geinig. Mijn AWU 2 Black komt morgen met DHL en ligt nu in Brno (Tsjechië). Kan me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is bij mij.
Krijg morgen de Ultra 2 en Series 10 46mm Titanium Leisteen binnen. 99,9% zeker hou ik de Ultra 2 en kan de Series 10 retour. Mocht je interesse hebben.jmk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:45:
[...]
Ik heb mijn Apple watch series 10 Titanium vandaag besteld en kreeg de afleverdatum 21-29 oktober
Kennelijk is er weinig voorraad vergeleken met de iPhones (die hebben ruim over want de verkoopcijfers vallen tegen.)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dank je voor je aanbod. Ik heb de combinatie kleur en bandje zorgvuldig gekozen en wacht daarom liever.Rivanov schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:10:
[...]
Krijg morgen de Ultra 2 en Series 10 46mm Titanium Leisteen binnen. 99,9% zeker hou ik de Ultra 2 en kan de Series 10 retour. Mocht je interesse hebben.
OT: Waar ik trouwens ook op wacht: 3 of 2-in-1 laders waarmee je je horloge en iPhone snel kan opladen met 25W.
Heel vreemd dat deze nog niet uit zijn.
Zojuist de track en tracé code ontvangen van KPN.Joost1991 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:12:
[...]
eSIM is een virtuele simkaart lijkt me? Dus die wordt gewoon online geactiveerd op je Watch.
Bij mij is de status bij KPN zojuist veranderd naar wordt klaar gemaakt voor verzending![]()
Pas gisteren besteld. Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case with Dark Green Alpine Loop
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nee vaak komt er toch nog iemand voor langs met een qr code op een briefje oid. Zou een verrassing zijn als de AWU erbij zit. Dark Green Alpine loop heb ik ook overwogen (erg fraai), maar denk dat ik toch de Trail loop praktischer vind. Geen gekras op de MacBook, beter aanpasbaar qua pasvorm en gemakkelijker af en omdoen zonder risico dat de titanium haak het scherm of de kast beschadigd.Joost1991 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:12:
[...]
eSIM is een virtuele simkaart lijkt me? Dus die wordt gewoon online geactiveerd op je Watch.
Bij mij is de status bij KPN zojuist veranderd naar wordt klaar gemaakt voor verzending![]()
Ja dat distributiecentrum is er al wel een tijdje hoor. Zou wel eens willen weten hoe ze die afweging nou maken.Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:40:
Geinig. Mijn AWU 2 Black komt morgen met DHL en ligt nu in Brno (Tsjechië). Kan me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is bij mij.
Ik had op release van de iPad pro m4 twee bestellingen, 2x zelfde product, eentje kwam uit Eindhoven andere uit Tsjechië

Airpods vanuit Tsjechië onderweg met DHL zijn vannacht via Leipzig naar Brussel gevlogen en worden ook vandaag bezorgd.
Koeriers over de hele wereld zullen het druk hebben vandaag met alle Apple bezorgingen. Hoorde eens dat niemand verlof krijgt op zo’n dagen.
per aspera ad astra
Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.
Graag jullie mening.
De 16 nemen met een kpn maandelijks opzegbaar abonnement. En meteen opzeggen.Thijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:23:
Goedemorgen allen,
Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.
Graag jullie mening.
¯\_(ツ)_/¯
Je zit in het Apple Watch levertijden topicThijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:23:
Goedemorgen allen,
Graag jullie mening.
Jep. Is onderweg met UPS. Tussen 9:15 - 13:15 wordt ie geleverd.Redcoil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:39:
Even een vraag uit nieuwsgierigheid. Heeft iemand een AWU2 black besteld met milanese loop, die vandaag al bezorgd wordt? Heb het idee dat die nauwelijks worden uitgeleverd nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2024 09:33 ]
Beste Mark,
We hebben niet genoeg voorraad gekregen om alle Apple Watch Series 10 pre-orders op tijd te versturen. Daardoor komt jouw Apple Watch helaas niet vandaag, maar uiterlijk op vrijdag 27 september. Sorry, we vinden het vervelend dat je jouw bestelling niet op tijd ontvangt. Zodra je Apple Watch naar je onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging.
Je krijgt CoolblueTegoed
We snappen dat je hier flink van baalt en willen dit graag met je goedmaken. Daarom krijg je € 20,- CoolblueTegoed van ons. Dit staat binnen 5 werkdagen op je Coolblue account. Het tegoed wordt automatisch verrekend als je een bestelling plaatst en is een jaar geldig.
Wil je toch annuleren?
Dat vinden we jammer, maar we snappen je keuze. Je bestelling annuleer je zelf via Mijn Coolblue. We storten het aankoopbedrag dan binnen 3 werkdagen terug op je rekening.
Met vriendelijke groet,
UPS heeft uit Eindhoven via Brussel op tijd geleverd vanochtend binnen het tijdslot, zelfde koerier als altijd.
DHL uit Tsjechië via Brussel heeft er langer over gedaan en was eind van de middag hier, ze hadden een Hertz busje gehuurd om extra capaciteit in te zetten ;-)
This is the Way.
Er is een apart Swappie/rebuy topic met genoeg ervaringen erin.NoTimeRemains schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:57:
wat is nu de beste plek om een oude iPhone in te wisselen voor cash?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Echter zag ik direct levertijd 25-30 sep. Contact opgenomen en reactie was, u heeft zeker niet met credit card betaald. Eh... nee? Ja, dan gaat de betaling via Worldpay(?) en duurt het langer voordat de betaling wordt geauthoriseerd. Dus tip als je via Apple snelle levering wil; betaal met creditcard en niet via bv Ideal Sad but true.... (zou eerder verwachten dat het moment van bestellen als que werd gehanteerd...).
Goede nieuws; ik mag de spanning vh uitpakken nog meemaken (want nog altijd geen bericht haha)
[ Voor 8% gewijzigd door airnie op 25-09-2024 13:46 ]
Ja ik heb NOG iets later besteld, na de eerste reviews. Ik mag tot 21-10 of 28-10 wachten. Voor de iPhones was 20-09 de launch date. Voor de Titanium watches was 20-09 een paper launch date. Wel teleurgesteld over. Ik heb nog nooit gehoord dat iDeal langzamer is dan creditcard, dat argument van hun is ook wel een zwaktebod. Zeker van een techbedrijf die zelf payment provider is.airnie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:45:
ik heb dus ook direct na de presentatie een Apple Watch 10 titanium besteld.
Echter zag ik direct levertijd 25-30 sep. Contact opgenomen en reactie was, u heeft zeker niet met credit card betaald. Eh... nee? Ja, dan gaat de betaling via Worldpay(?) en duurt het langer voordat de betaling wordt geauthoriseerd. Dus tip als je via Apple snelle levering wil; betaal met creditcard en niet via bv Ideal Sad but true.... (zou eerder verwachten dat het moment van bestellen als que werd gehanteerd...).
Goede nieuws; ik mag de spanning vh uitpakken nog meemaken (want nog altijd geen bericht haha)
Maar goed hoop dat het horloge zelf goed bevalt, daar heb ik wel alle vertrouwen in. Mijn fitbit 5 begint het te begeven.
Dit klopt niet, ook voor de S10 in titanium was er gewoon voorraad op launch, geen paper launch date.jmk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:28:
[...]
Ja ik heb NOG iets later besteld, na de eerste reviews. Ik mag tot 21-10 of 28-10 wachten. Voor de iPhones was 20-09 de launch date. Voor de Titanium watches was 20-09 een paper launch date. Wel teleurgesteld over. Ik heb nog nooit gehoord dat iDeal langzamer is dan creditcard, dat argument van hun is ook wel een zwaktebod. Zeker van een techbedrijf die zelf payment provider is.
Maar goed hoop dat het horloge zelf goed bevalt, daar heb ik wel alle vertrouwen in. Mijn fitbit 5 begint het te begeven.
Was een paar dagen na de pre-order te bestellen met levering op 20 september.
Mijn vrouw twijfelde ook wat langer en bestelde daar te laat voor, we hebben uiteindelijk in de Apple Store in Amsterdam een pick-up order geplaatst (S10 46mm Natural Titanium met Milanese) op launch en die dezelfde avond opgehaald.
Er was ook nog walk-in voorraad begreep ik van de medewerker die ons hielp.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 25-09-2024 23:36 ]
[ Voor 76% gewijzigd door turkeyhakan op 26-09-2024 03:25 ]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik liep zondag gewoon de mediamarkt in en daar lagen zeAaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 03:42:
Levertijd voor de watch 10 is nu 8-10 weken. WTF Apple. Vraag totaal onderschat?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Inderdaad, daar lagen ze. Op de display. En welke konden ze direct leveren?Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:01:
[...]
Ik liep zondag gewoon de mediamarkt in en daar lagen ze
Je zit er echt helemaal naast.jmk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:28:
[...]
Ja ik heb NOG iets later besteld, na de eerste reviews. Ik mag tot 21-10 of 28-10 wachten. Voor de iPhones was 20-09 de launch date. Voor de Titanium watches was 20-09 een paper launch date. Wel teleurgesteld over. Ik heb nog nooit gehoord dat iDeal langzamer is dan creditcard, dat argument van hun is ook wel een zwaktebod. Zeker van een techbedrijf die zelf payment provider is.
Op 20-09 is mijn bestelde Apple Watch 10 Titanium Gold gewoon geleverd.
Ben met 2 jet blacks 46mm naar buiten gelopen.Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:18:
[...]
Inderdaad, daar lagen ze. Op de display. En welke konden ze direct leveren?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Natural titanium met de link bracelet?Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:01:
[...]
Ik liep zondag gewoon de mediamarkt in en daar lagen ze
Kijk eens aan. Dat had je wel even mogen vermelden je post.Aaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:53:
[...]
Natural titanium met de link bracelet?
Tevreden met de jet black 46mm? twijfel nog zo hard tussen U2 en dezeAlekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:45:
[...]
Ben met 2 jet blacks 46mm naar buiten gelopen.

A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik vind m prachtig! Groot scherm, plat, en t zwart glimt chique.Nick25 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:22:
[...]
Tevreden met de jet black 46mm? twijfel nog zo hard tussen U2 en deze
Op Apple.com zie ik geen verschil in levertijden tussen de verschillende versies.Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:07:
[...]
Kijk eens aan. Dat had je wel even mogen vermelden je post.
Hmm dat klinkt weerAlekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:45:
[...]
Ik vind m prachtig! Groot scherm, plat, en t zwart glimt chique.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Gratis advies: nog maar eens kijken. De link bracelet is helemaal nog niet leverbaar.Aaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:56:
[...]
Op Apple.com zie ik geen verschil in levertijden tussen de verschillende versies.
Ander bandje kiezen maakt niks uit qua levertijd. Link bracelet is alleen niet leverbaar in goud, maar ik wil natural titanium.Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:54:
[...]
Gratis advies: nog maar eens kijken. De link bracelet is helemaal nog niet leverbaar.
Overigens is geschatte de leverdatum nu al een stuk dichterbij. 21-18 oktober, dit was eerst 10 december.
Direct na de Keynote besteld en nog steeds 15-22 oktober
Ja, wacht er ook met smart op. 8-15 Oktober.Donstil schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:26:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Ultra Milanese band wat sneller geleverd zou worden.
Direct na de Keynote besteld en nog steeds 15-22 oktober
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
KPN, stukken goedkoper! Voor minder dan de prijs van de standaards bands, kun je daar die met milanese loop krijgen, ik vraag me echt af hoe ze het doen.
http://yor.minitroopers.com
Die vraag is heel eenvoudig te beantwoorden. KPN is een bedrijf zonder winstoogmerk. 😉Yor schreef op maandag 30 september 2024 @ 00:03:
, ik vraag me echt af hoe ze het doen.
Niet zo heel moeilijk, met het multi-sim abonnement van €5 in de maand maken ze het initiële verlies snel weer goed.Yor schreef op maandag 30 september 2024 @ 00:03:
Ik heb vandaag maar weer eens een Apple Watch besteld, Ulttrra2 black. Maar wat me meeviel, was de prijs!
KPN, stukken goedkoper! Voor minder dan de prijs van de standaards bands, kun je daar die met milanese loop krijgen, ik vraag me echt af hoe ze het doen.
UPS is hem definitief kwijt. Apple verstuurt nu een nieuw exemplaar, dit keer met 'standaardlevering' ipv 'expreslevering'. Hopelijk betekent dat DHLZr40 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:49:
Hier een tijdvak van 12:30 - 14:30, maar UPS is niet langs gekomen. Volgens de tracking ligt 'ie zelfs nog op het depot in Eindhoven...
Je bent wel vrij (tenminste bij Odido) om na 1 maand het multi sim abonnement stop te zetten en het resterende bedrag te betalen. De korting heb je dan wel al gehad.Miki schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:21:
[...]
Niet zo heel moeilijk, met het multi-sim abonnement van €5 in de maand maken ze het initiële verlies snel weer goed.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Helemaal waar, maar ik gok dat de telco’s hier op gokken dat een aanzienlijk aantal hún abonnementen laten doorlopen. Tenslotte heb je altijd dat de meerderheid voor de wat slimmere minderheid betaald.TheKerremenke schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:36:
[...]
Je bent wel vrij (tenminste bij Odido) om na 1 maand het multi sim abonnement stop te zetten en het resterende bedrag te betalen. De korting heb je dan wel al gehad.
Klopt. Merendeel zal het abonnement inderdaad laten door lopen.Miki schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:38:
[...]
Helemaal waar, maar ik gok dat de telco’s hier op gokken dat een aanzienlijk aantal hún abonnementen laten doorlopen. Tenslotte heb je altijd dat de meerderheid voor de wat slimmere minderheid betaald.
Dus wie nog wacht > Controleren.
Edit: Ooh alleen nog Large zo te zien, Den Haag heeft Large en Medium.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 02-10-2024 22:27 ]
Dan zien wij zaterdag de foto’s wel verschijnen. 😉Donstil schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:25:
De Ultra Milanese loops zijn op voorraad in Amsterdam. Ik had direct na de Keynote een large besteld en deze zou 15-22 oktober pas bezorgd worden, nu morgen afhalen (maar ik ga zaterdag).
Dus wie nog wacht > Controleren.
Edit: Ooh alleen nog Large zo te zien, Den Haag heeft Large en Medium.
Benieuwd naar je ervaringen.
Klopt het dat deze combinatie alleen bij Apple zelf verkrijgbaar is?
Zowel iphone als apple watch zijn verbonden met de wifi, maar als ik 's ochtends de wekker uitzet op mijn apple watch gaat dat signaal niet meer door naar de iphone in de woonkamer aan de lader. Voorheen ging deze netjes uit zodra ik de wekker op de apple watch uitzette, maar nu dus niet meer.
Het lijkt rondom die wissel van router gebeurd te zijn, maar het gekke is dus dat beide netjes met WiFi verbonden zijn dus een verband hiertussen lijkt mij sterk? Iemand die hetzelfde heeft (gehad) en/of een oplossing weet?
youtube.com/@hisrep