Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:21

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:17:
[...]

De rubberen 349 en de lederen 419
Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst :P

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]

Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst :P
Hehe inderdaad, what’s in a name? ;)

Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:24:
[...]

Hehe inderdaad, what’s in a name? ;)

Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.
Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]

Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10 :(
Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.

Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).

[ Voor 26% gewijzigd door Teknix1982 op 15-09-2024 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]

Ja dat is echt irritant, daarom sla ik de S10 over.
Hopelijk komt Silver terug met de S11 want ik heb veel bandjes met rvs hardware.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:57:
[...]

Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.

Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).
Ze passen wel. Maar de kleur klopt niet. De Hermes bandjes hebben een zilveren connector, terwijl de Titanium AWS 10 modellen champagne, goud of donkergrijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens is deze quote nog wel een opvallende:
Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:50
Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:

[...]

Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.
Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:50
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]

Haha ja, 1/10 van een riem qua materiaal maar 1/2 van de prijs van een basis riem ;)

Gewoon lekker doen hoor, het was geen commentaar. Ik geef dat ook uit voor een riem van de bekende designermerken, maar ik koop bewust geen lederen bandjes meer. Het gaat stinken en ik gebruik mijn AW echt totaal anders.

Hadden ze het maar zo gedaan als Hublot en AP met een laagje rubber aan de binnenkant.

[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 15-09-2024 20:28 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:22:
[...]

Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.
Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.

Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:33:
[...]

Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.

Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.
Ik denk dat het bewust is. Om te voorkomen dat plebs alleen de Hérmes bandjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:

[...]

Helaas, de Hermès S10 is “gewoon” zilver gepolijst titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]

Ooh echt, dan klopt die zin helemaal niet eens.
Nou goed hier gelukkig toch niet beschikbaar dus dat scheelt weer in de portemonnee 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 11:51

Grin

Ride si sapis.

Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:07:
De AW10 42mm natural titanium besteld, los via Hermes 2 banden besteld erbij. De oranje rubberen en de bruine lederen. Ben benieuwd of ze het waard zijn qua kwaliteit of dat het toch de naam is :)

O ja en bij apple de magnetic link donkere taupe erbij. Was die al bijna vergeten .
Nee, is zijn geld niet waard, heb een aantal rubberen/leren banden van ze.
Maar al die Hermès rommel is zijn geld niet waard. Heb een aardige verzameling van die rotzooi maar niks is het geld echt waard (stropdassen, tassen, sneakers, kussens, kleden, petjes, etc etc enz enz).

Zijn het de extreem goede en comfortabele horlogebandjes met zeer degelijk vouwsluiting? Ja.
Ga ik ergens in oktober/november naar Duitsland om een AW Hermès op te halen? Ja.
Soms is het 'mooi vinden' ook gewoon genoeg. Niks mis mee en vooral niet kapot rationaliseren.
Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]

Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.

Maar hé, i could be wrong! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grin op 16-09-2024 13:22 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:05
respawn123 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:16:
Iemand een idee wanneer bol.com de AW10 gaat verkopen? Heb nog een aantal cadeaubonnen liggen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb ze hierover gemaild, maar ze weten het nog niet. Prutsers. Waarschijnlijk weer wachten op een vage reseller die 'm aanbiedt. Bol is niet meer wat het vroeger is geweest ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:13:

Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.

Maar hé, i could be wrong! :)
Of dat is de reden dat ze hem alleen bij Hermes krijgen, lastig te fabriceren wat rijmt met de lagere aantallen van de Hermes modellen.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

JSchut

.....

Bij Apple zie je de datum inmiddels doorgeschoven naar de 25e.

Coolblue zegt nog steeds 20e.

Bij mijn bestelling van zowel de Ultra 2 als de Airpods 4 NC staat:

We bezorgen vrijdag 20 september
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.

Op de site staat bij afhalen ook nog steeds de 20e.

Ben benieuwd of ze dit waar gaan maken.

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 18-09-2024 12:28 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 23:40
Ik ben wel nieuwsgierig of dit topic gewoon dood is of dat er heel weinig Watches besteld zijn dit jaar. De mijne staat nog steeds op 'gereedmaken voor verzending' met leverdatum morgen. Duimen! :)

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zo spannend is het toch niet? Je bestelt op tijd en hij komt morgen. Je bestelt later en hij komt later :P

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

JSchut

.....

Ik heb zaterdag een Ultra 2 besteld bij Coolblue en zojuist een mail gehad met TNT voor morgen :)
Nu nog even wachten of ze de Airpods ook versturen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:25:
Ik ben wel nieuwsgierig of dit topic gewoon dood is of dat er heel weinig Watches besteld zijn dit jaar. De mijne staat nog steeds op 'gereedmaken voor verzending' met leverdatum morgen. Duimen! :)
Ik heb de Milanese loop besteld voor de ultra, levering 11 oktober.
Een groene Alpine band die ik ook bestelde zijn ze sinds vrijdag al aan het inpakken dus die zal morgen wel komen.

Edit: de S10 titanium voor mijn vrouw komt pas 15 oktober maar die is ook pas afgelopen maandag besteld na een paar dagen twijfel over de kleur :P

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 19-09-2024 09:18 ]

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
10 septemer Watch 10 besteld bij Apple en levering is pas tussen 26 sept en 1 oktober. Dus er is vast animo. Of Apple heeft minimaal geproduceerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Granaatappel op 19-09-2024 09:15 ]

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 17:54
Zojuist sms van DHL dat de Apple Watch 10 46mm en 42mm morgen geleverd gaat worden. Apple zelf zegt nog niet dat hij verzonden is maar label is dus aangemaakt bij dhl.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
De Series 10 is onderweg (via Coolblue).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WqHR8dkO_s6oWb9QCRMdXMBZFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2QFzhwuAOzAWcNLOoGT5aQZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Laatst online: 28-05 23:40
Uit nieuwsgierigheid: Waarom hebben jullie bij Coolblue besteld en niet rechtstreeks bij Apple?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:04:
Uit nieuwsgierigheid: Waarom hebben jullie bij Coolblue besteld en niet rechtstreeks bij Apple?
Ik bestel al vele jaren bij Coolblue en hun service is echt top. Buiten dat zijn ze een Authorised Service Provider en is hun reparatieproces aangaande Apple producten, zo ver ik kan beoordelen, wat eenvoudiger.

Spijtig genoeg is het (mocht ik een apparaat op locatie droppen) het ook erg ver om van Limburg naar Amsterdam te moeten gaan voor een Apple Store daar waar ik bij Coolblue het evt. naar Eindhoven kan brengen vanuit waar hen het doorsturen (al doen ze ook gewoon via pakketpost garantieafhandelingen).

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:34
Morgen via UPS komt hij binnen via Apple.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Anoniem: 2134934

Hier komt de iPhone van Apple morgen binnen via DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:34
Nu een bericht dat hij morgen tussen 11:30 - 13:30 komt :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 17:54
Haha 2 watches besteld. De ene komt via ups en de ander via dhl. Allebei morgen. Duurzaam van Apple 😀

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

UPS komt morgen tussen 11:45 en 15:45 langs *O*

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
AW Ultra 2 komt met UPS. iPhone 16 Pro met DHL.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Iemand al iets gehoord van bol.com?

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 07:58
Zijn er mensen die de zwarte Ultra 2 bij Vodafone hebben besteld en die al een verzend-bericht / t&t hebben gekregen?

Hier staat hij al geruime tijd op “bestelling wordt ingepakt”, en maandag een sms met “we kunnen de bestelling helaas niet meteen bezorgen”

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 19:00
Gisteren besteld bij Odido en vrijdag komt de bezorger met de AWU. Wel een lichte aanname. Kan zijn dat ik alleen de eSIM krijg.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Hop hop, mijn AW Series 10 vanuit Apple komt ook morgen, via DHL Express

per aspera ad astra

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

reiker

dan jij!

Iemand een idee hoe lang het in het verleden duurde na launch date voordat titanium/rvs modellen bestelbaar waren bij Coolblue? Klantenservice zegt dat de titanium series 10 “binnenkort” komt, tja :)

Zo gezegd, zo gedaan.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 21:33
glnk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:40:
Gisteren besteld bij Odido en vrijdag komt de bezorger met de AWU. Wel een lichte aanname. Kan zijn dat ik alleen de eSIM krijg.
eSIM is een virtuele simkaart lijkt me? Dus die wordt gewoon online geactiveerd op je Watch.

Bij mij is de status bij KPN zojuist veranderd naar wordt klaar gemaakt voor verzending *O*

Pas gisteren besteld. Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case with Dark Green Alpine Loop

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Dennisweb
  • Laatst online: 30-05 16:59
Geinig. Mijn AWU 2 Black komt morgen met DHL en ligt nu in Brno (Tsjechië). Kan me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is bij mij.

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08

KRAI.7

Bwoah...

Iemand die bij Amac besteld heeft en al iets heeft gehoord?

Ik heb afgelopen maandag een Series 10 Titanium Slate Black besteld maar tot op heden nog niets gehoord. Bij navraag bij Amac wisten zij zelf ook niet hoeveel Watches ze zouden ontvangen en gaven ze aan dat het op volgorde van bestelling zou gaan.

Maar wie weet heeft hier iemand al een verzendbevestiging gekregen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Steven030 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:45:
Zijn er mensen die de zwarte Ultra 2 bij Vodafone hebben besteld en die al een verzend-bericht / t&t hebben gekregen?

Hier staat hij al geruime tijd op “bestelling wordt ingepakt”, en maandag een sms met “we kunnen de bestelling helaas niet meteen bezorgen”
Ik heb mijn Apple watch series 10 Titanium vandaag besteld en kreeg de afleverdatum 21-29 oktober

Kennelijk is er weinig voorraad vergeleken met de iPhones (die hebben ruim over want de verkoopcijfers vallen tegen.)

Yippie kayak, other buckets!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:15
Bij KPN staat die bij mij al hele dag op inpakken :p

• Teknix1982
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:40:
Geinig. Mijn AWU 2 Black komt morgen met DHL en ligt nu in Brno (Tsjechië). Kan me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is bij mij.
Mijn series 10 titanium ook. Ook nog niet eerder opgevallen dat mijn apple bestellingen daar vandaan komen.

• Rivanov
jmk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:45:
[...]

Ik heb mijn Apple watch series 10 Titanium vandaag besteld en kreeg de afleverdatum 21-29 oktober

Kennelijk is er weinig voorraad vergeleken met de iPhones (die hebben ruim over want de verkoopcijfers vallen tegen.)
Krijg morgen de Ultra 2 en Series 10 46mm Titanium Leisteen binnen. 99,9% zeker hou ik de Ultra 2 en kan de Series 10 retour. Mocht je interesse hebben. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• jmk

jmk

Rivanov schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:10:
[...]

Krijg morgen de Ultra 2 en Series 10 46mm Titanium Leisteen binnen. 99,9% zeker hou ik de Ultra 2 en kan de Series 10 retour. Mocht je interesse hebben. ;)
Dank je voor je aanbod. Ik heb de combinatie kleur en bandje zorgvuldig gekozen en wacht daarom liever.

OT: Waar ik trouwens ook op wacht: 3 of 2-in-1 laders waarmee je je horloge en iPhone snel kan opladen met 25W.
Heel vreemd dat deze nog niet uit zijn.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 21:33
Joost1991 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:12:
[...]

eSIM is een virtuele simkaart lijkt me? Dus die wordt gewoon online geactiveerd op je Watch.

Bij mij is de status bij KPN zojuist veranderd naar wordt klaar gemaakt voor verzending *O*

Pas gisteren besteld. Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case with Dark Green Alpine Loop
Zojuist de track en tracé code ontvangen van KPN. :D

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:15
Ook hier verzonden door KPN :) lijkt dus niet zo vaart op te zijn met voorraad

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 19:00
Joost1991 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:12:
[...]

Nee vaak komt er toch nog iemand voor langs met een qr code op een briefje oid. Zou een verrassing zijn als de AWU erbij zit. Dark Green Alpine loop heb ik ook overwogen (erg fraai), maar denk dat ik toch de Trail loop praktischer vind. Geen gekras op de MacBook, beter aanpasbaar qua pasvorm en gemakkelijker af en omdoen zonder risico dat de titanium haak het scherm of de kast beschadigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:40:
Ja dat distributiecentrum is er al wel een tijdje hoor. Zou wel eens willen weten hoe ze die afweging nou maken.

Ik had op release van de iPad pro m4 twee bestellingen, 2x zelfde product, eentje kwam uit Eindhoven andere uit Tsjechië 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hier ook de AW10 besteld bij Apple komt deze ochtend via UPS uit Eindhoven.
Airpods vanuit Tsjechië onderweg met DHL zijn vannacht via Leipzig naar Brussel gevlogen en worden ook vandaag bezorgd.

Koeriers over de hele wereld zullen het druk hebben vandaag met alle Apple bezorgingen. Hoorde eens dat niemand verlof krijgt op zo’n dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 14:53
hier de AW10 via Apple -> gisteren was hij in Brussel, vandaag shipment vanuit Eindhoven. DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Inmiddels is mijn AW al sinds 4 uur vannacht onderweg vanuit Brussel, normaliter zijn de statusupdates toch wat sneller…

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:01
Goedemorgen allen,

Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.

Graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:38
Thijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:23:
Goedemorgen allen,

Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.

Graag jullie mening.
De 16 nemen met een kpn maandelijks opzegbaar abonnement. En meteen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 14:21

Redcoil

Polyinterpretabel

Even een vraag uit nieuwsgierigheid. Heeft iemand een AWU2 black besteld met milanese loop, die vandaag al bezorgd wordt? Heb het idee dat die nauwelijks worden uitgeleverd nog.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Thijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:23:
Goedemorgen allen,

Graag jullie mening.
Je zit in het Apple Watch levertijden topic ;) Ik zou je vraag hier stellen: [iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Ervaringen & Discussie. Over een aantal dagen hebben verschillende Tweakers genoeg hands-on ervaring om een goede mening te vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Redcoil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:39:
Even een vraag uit nieuwsgierigheid. Heeft iemand een AWU2 black besteld met milanese loop, die vandaag al bezorgd wordt? Heb het idee dat die nauwelijks worden uitgeleverd nog.
Jep. Is onderweg met UPS. Tussen 9:15 - 13:15 wordt ie geleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2024 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier een tijdvak van 12:30 - 14:30, maar UPS is niet langs gekomen. Volgens de tracking ligt 'ie zelfs nog op het depot in Eindhoven... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:36
Beste Mark,

We hebben niet genoeg voorraad gekregen om alle Apple Watch Series 10 pre-orders op tijd te versturen. Daardoor komt jouw Apple Watch helaas niet vandaag, maar uiterlijk op vrijdag 27 september. Sorry, we vinden het vervelend dat je jouw bestelling niet op tijd ontvangt. Zodra je Apple Watch naar je onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging.

Je krijgt CoolblueTegoed
We snappen dat je hier flink van baalt en willen dit graag met je goedmaken. Daarom krijg je € 20,- CoolblueTegoed van ons. Dit staat binnen 5 werkdagen op je Coolblue account. Het tegoed wordt automatisch verrekend als je een bestelling plaatst en is een jaar geldig.

Wil je toch annuleren?
Dat vinden we jammer, maar we snappen je keuze. Je bestelling annuleer je zelf via Mijn Coolblue. We storten het aankoopbedrag dan binnen 3 werkdagen terug op je rekening.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Even een update voor wie via Apple heeft gekocht en wacht op UPS of DHL:
UPS heeft uit Eindhoven via Brussel op tijd geleverd vanochtend binnen het tijdslot, zelfde koerier als altijd.

DHL uit Tsjechië via Brussel heeft er langer over gedaan en was eind van de middag hier, ze hadden een Hertz busje gehuurd om extra capaciteit in te zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:42
Ik heb dezelfde mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:18

NoTimeRemains

I know

wat is nu de beste plek om een oude iPhone in te wisselen voor cash?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:11
NoTimeRemains schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:57:
wat is nu de beste plek om een oude iPhone in te wisselen voor cash?
Er is een apart Swappie/rebuy topic met genoeg ervaringen erin. ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
Deze is iig alvast binnen😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OES-iduGgADS5FpCYE14a0JQ51s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lFXBr3xodX7Higfdgkc9WxtZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
S10 46mm jetblack besteld 😄

• airnie
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-04 17:37
ik heb dus ook direct na de presentatie een Apple Watch 10 titanium besteld.
Echter zag ik direct levertijd 25-30 sep. Contact opgenomen en reactie was, u heeft zeker niet met credit card betaald. Eh... nee? Ja, dan gaat de betaling via Worldpay(?) en duurt het langer voordat de betaling wordt geauthoriseerd. Dus tip als je via Apple snelle levering wil; betaal met creditcard en niet via bv Ideal Sad but true.... (zou eerder verwachten dat het moment van bestellen als que werd gehanteerd...).
Goede nieuws; ik mag de spanning vh uitpakken nog meemaken (want nog altijd geen bericht haha)

[ Voor 8% gewijzigd door airnie op 25-09-2024 13:46 ]

• jmk

jmk

airnie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:45:
ik heb dus ook direct na de presentatie een Apple Watch 10 titanium besteld.
Echter zag ik direct levertijd 25-30 sep. Contact opgenomen en reactie was, u heeft zeker niet met credit card betaald. Eh... nee? Ja, dan gaat de betaling via Worldpay(?) en duurt het langer voordat de betaling wordt geauthoriseerd. Dus tip als je via Apple snelle levering wil; betaal met creditcard en niet via bv Ideal Sad but true.... (zou eerder verwachten dat het moment van bestellen als que werd gehanteerd...).
Goede nieuws; ik mag de spanning vh uitpakken nog meemaken (want nog altijd geen bericht haha)
Ja ik heb NOG iets later besteld, na de eerste reviews. Ik mag tot 21-10 of 28-10 wachten. Voor de iPhones was 20-09 de launch date. Voor de Titanium watches was 20-09 een paper launch date. Wel teleurgesteld over. Ik heb nog nooit gehoord dat iDeal langzamer is dan creditcard, dat argument van hun is ook wel een zwaktebod. Zeker van een techbedrijf die zelf payment provider is.

Maar goed hoop dat het horloge zelf goed bevalt, daar heb ik wel alle vertrouwen in. Mijn fitbit 5 begint het te begeven.

jmk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:28:
[...]

Ja ik heb NOG iets later besteld, na de eerste reviews. Ik mag tot 21-10 of 28-10 wachten. Voor de iPhones was 20-09 de launch date. Voor de Titanium watches was 20-09 een paper launch date. Wel teleurgesteld over. Ik heb nog nooit gehoord dat iDeal langzamer is dan creditcard, dat argument van hun is ook wel een zwaktebod. Zeker van een techbedrijf die zelf payment provider is.

Maar goed hoop dat het horloge zelf goed bevalt, daar heb ik wel alle vertrouwen in. Mijn fitbit 5 begint het te begeven.
Dit klopt niet, ook voor de S10 in titanium was er gewoon voorraad op launch, geen paper launch date.

Was een paar dagen na de pre-order te bestellen met levering op 20 september.

Mijn vrouw twijfelde ook wat langer en bestelde daar te laat voor, we hebben uiteindelijk in de Apple Store in Amsterdam een pick-up order geplaatst (S10 46mm Natural Titanium met Milanese) op launch en die dezelfde avond opgehaald.

Er was ook nog walk-in voorraad begreep ik van de medewerker die ons hielp.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 25-09-2024 23:36 ]

• jmk

jmk

Ja het kan natuurlijk dat de S10 enorm veel verkocht is in de eerste dagen maar ik denk dat het gewoon een heel erg kleine oplage is geweest.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:46
Jammer dat de natural kleur met milanese band niet beschikbaar is bij kpn!

[ Voor 76% gewijzigd door turkeyhakan op 26-09-2024 03:25 ]

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 17:38

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Levertijd voor de watch 10 is nu 8-10 weken. WTF Apple. Vraag totaal onderschat?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:28
Aaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 03:42:
Levertijd voor de watch 10 is nu 8-10 weken. WTF Apple. Vraag totaal onderschat?
Ik liep zondag gewoon de mediamarkt in en daar lagen ze

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Haga
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:01:
[...]

Inderdaad, daar lagen ze. Op de display. En welke konden ze direct leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
jmk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:28:
[...]

Je zit er echt helemaal naast.
Op 20-09 is mijn bestelde Apple Watch 10 Titanium Gold gewoon geleverd.

• Alekz87
Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:18:
[...]

Inderdaad, daar lagen ze. Op de display. En welke konden ze direct leveren?
Ben met 2 jet blacks 46mm naar buiten gelopen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Aaargh!

Aaargh!

Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:01:
[...]

Natural titanium met de link bracelet?

• Haga
  • Niet online
Aaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:53:
[...]

Natural titanium met de link bracelet?
Kijk eens aan. Dat had je wel even mogen vermelden je post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 12-05 16:20
Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:45:
[...]

Ben met 2 jet blacks 46mm naar buiten gelopen.
Tevreden met de jet black 46mm? twijfel nog zo hard tussen U2 en deze :/

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Nick25 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:22:
[...]

Tevreden met de jet black 46mm? twijfel nog zo hard tussen U2 en deze :/
Ik vind m prachtig! Groot scherm, plat, en t zwart glimt chique.

• Aaargh!

Aaargh!

Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:07:
[...]

Kijk eens aan. Dat had je wel even mogen vermelden je post.
Op Apple.com zie ik geen verschil in levertijden tussen de verschillende versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 12-05 16:20
Alekz87 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:45:
[...]

Ik vind m prachtig! Groot scherm, plat, en t zwart glimt chique.
Hmm dat klinkt weer :9~ O+

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Haga
  • Niet online
Aaargh! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:56:
[...]

Op Apple.com zie ik geen verschil in levertijden tussen de verschillende versies.
Gratis advies: nog maar eens kijken. De link bracelet is helemaal nog niet leverbaar.

• Aaargh!

Aaargh!

Haga schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:54:
[...]

Gratis advies: nog maar eens kijken. De link bracelet is helemaal nog niet leverbaar.
Ander bandje kiezen maakt niks uit qua levertijd. Link bracelet is alleen niet leverbaar in goud, maar ik wil natural titanium.

Overigens is geschatte de leverdatum nu al een stuk dichterbij. 21-18 oktober, dit was eerst 10 december.

• jmk

jmk

Kreeg extreem toevallig een mailtje van Apple, levertijd is nu vervroegd hopelijk, 11-10 t/m 18-10. Ik had trouwens 19-09 besteld, na het lezen van een inhoudelijke review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Toch maar bij Apple besteld, dan maar 3-4 weken wachten. 46mm natural titanium met de link bracelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Ultra Milanese band wat sneller geleverd zou worden.

Direct na de Keynote besteld en nog steeds 15-22 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:51
Donstil schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:26:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Ultra Milanese band wat sneller geleverd zou worden.

Direct na de Keynote besteld en nog steeds 15-22 oktober
Ja, wacht er ook met smart op. 8-15 Oktober.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Ik heb vandaag maar weer eens een Apple Watch besteld, Ulttrra2 black. Maar wat me meeviel, was de prijs!

KPN, stukken goedkoper! Voor minder dan de prijs van de standaards bands, kun je daar die met milanese loop krijgen, ik vraag me echt af hoe ze het doen.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Yor schreef op maandag 30 september 2024 @ 00:03:
, ik vraag me echt af hoe ze het doen.
Die vraag is heel eenvoudig te beantwoorden. KPN is een bedrijf zonder winstoogmerk. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
Yor schreef op maandag 30 september 2024 @ 00:03:
Ik heb vandaag maar weer eens een Apple Watch besteld, Ulttrra2 black. Maar wat me meeviel, was de prijs!

KPN, stukken goedkoper! Voor minder dan de prijs van de standaards bands, kun je daar die met milanese loop krijgen, ik vraag me echt af hoe ze het doen.
Niet zo heel moeilijk, met het multi-sim abonnement van €5 in de maand maken ze het initiële verlies snel weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Zr40 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:49:
Hier een tijdvak van 12:30 - 14:30, maar UPS is niet langs gekomen. Volgens de tracking ligt 'ie zelfs nog op het depot in Eindhoven... :+
UPS is hem definitief kwijt. Apple verstuurt nu een nieuw exemplaar, dit keer met 'standaardlevering' ipv 'expreslevering'. Hopelijk betekent dat DHL :) en met een beetje geluk komt 'ie morgen al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Miki schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:21:
[...]

Niet zo heel moeilijk, met het multi-sim abonnement van €5 in de maand maken ze het initiële verlies snel weer goed.
Je bent wel vrij (tenminste bij Odido) om na 1 maand het multi sim abonnement stop te zetten en het resterende bedrag te betalen. De korting heb je dan wel al gehad. B)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
TheKerremenke schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:36:
[...]

Je bent wel vrij (tenminste bij Odido) om na 1 maand het multi sim abonnement stop te zetten en het resterende bedrag te betalen. De korting heb je dan wel al gehad. B)
Helemaal waar, maar ik gok dat de telco’s hier op gokken dat een aanzienlijk aantal hún abonnementen laten doorlopen. Tenslotte heb je altijd dat de meerderheid voor de wat slimmere minderheid betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Miki schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:38:
[...]

Helemaal waar, maar ik gok dat de telco’s hier op gokken dat een aanzienlijk aantal hún abonnementen laten doorlopen. Tenslotte heb je altijd dat de meerderheid voor de wat slimmere minderheid betaald.
Klopt. Merendeel zal het abonnement inderdaad laten door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ultra Milanese loops zijn op voorraad in Amsterdam. Ik had direct na de Keynote een large besteld en deze zou 15-22 oktober pas bezorgd worden, nu morgen afhalen (maar ik ga zaterdag).

Dus wie nog wacht > Controleren.

Edit: Ooh alleen nog Large zo te zien, Den Haag heeft Large en Medium.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 02-10-2024 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:25:
De Ultra Milanese loops zijn op voorraad in Amsterdam. Ik had direct na de Keynote een large besteld en deze zou 15-22 oktober pas bezorgd worden, nu morgen afhalen (maar ik ga zaterdag).

Dus wie nog wacht > Controleren.

Edit: Ooh alleen nog Large zo te zien, Den Haag heeft Large en Medium.
Dan zien wij zaterdag de foto’s wel verschijnen. 😉
Benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natalija
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 25-02 12:09
Heeft iemand s10 titanium besteld bij amac? On hun site staat langere levertijd, dus ik ben benieuwd of hij iemand al binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Status is bij veranderd in ‘verzending wordt voorbereid’ en ik zie een reservering op mijn CC. Hopen dat ie vandaag nog de deur uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil een Watch 10 46mm GPS-4G aluminium bestellen met milanees bandje.
Klopt het dat deze combinatie alleen bij Apple zelf verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik slaap altijd zonder mijn iphone in de kamer en gebruik de apple watch als wekker. Sinds ik van router veranderd ben echter iets vreemds.

Zowel iphone als apple watch zijn verbonden met de wifi, maar als ik 's ochtends de wekker uitzet op mijn apple watch gaat dat signaal niet meer door naar de iphone in de woonkamer aan de lader. Voorheen ging deze netjes uit zodra ik de wekker op de apple watch uitzette, maar nu dus niet meer.

Het lijkt rondom die wissel van router gebeurd te zijn, maar het gekke is dus dat beide netjes met WiFi verbonden zijn dus een verband hiertussen lijkt mij sterk? Iemand die hetzelfde heeft (gehad) en/of een oplossing weet?

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste